Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Michael Carrick na wylocie?

» 10 lipca 2010, 13:58 - Autor: Bart - źródło: manchesterunited.vitalfootball.co.uk
Ostatni rok nie był najlepszy dla Michaela Carricka. Anglik przez słabe występy sporo czasu spędził na ławce rezerwowych. Na wyspach mówi się, że być może był to ostatni sezon pomocnika w Manchesterze United.
Michael Carrick na wylocie?
» Ostatni rok nie był najlepszy dla Michaela Carricka. Anglik przez słabe występy sporo czasu spędził na ławce rezerwowych. Na wyspach mówi się, że być może był to ostatni sezon pomocnika w Manchesterze United.
Manager Sunderlandu Steve Bruce jednak widzi spory potencjał w Michaelu i przymierza się do złożenia oferty za gracza Fergusona. W grę wchodzi niezbyt duża kwota 7 milionów funtów. Gdy Carrick przechodził do United cztery lata temu z Tottenhamu Diabły wyłożyły za niego 14 milionów funtów.

To czy kwota odstępnego nie jest zbyt niska i czy sir Alex Ferguson w ogóle będzie chciał puścić Anglika jest jak na razie wielką niewiadomą. Na dalszy rozwój wydarzeń musimy jeszcze trochę poczekać…


TAGI


« Poprzedni news
Chicharito w oczach rodziny
Następny news »
Forlan nie wyklucza przejścia do Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


etcan123: sprzedać go za 10 mln i tyle :)
» 12 lipca 2010, 15:05 #41
19Rooney96: te 7 milionów mogą sobie wsadzić gdzieś .! zeszły sezon nie należał do Carricka ale nie należy go skreślać to znakomity pomocnik i przez następne lata będzie strzelał bramki dla nas a nie dla jakiegoś śmiesznego Sunderlandu
» 11 lipca 2010, 17:03 #40
wayne10rooney: trzeba dac mu szanse bo swietnie pracuje w defensywie
» 16 lipca 2010, 22:36 #39
Koryt: Nikt nie odejdzie nikt nie przyjdzie! Ferguson w wywiadzie powiedzial ze nie będzie transferów :/
» 11 lipca 2010, 10:48 #38
adasiulko: Bzdura, jeszcze przyda się, poza tym w obliczu kolejnej kontuzji Hargreavsa nikt o zdrowych zmysłach nie pozwoli mu odejść, Scholes coraz starszy, Anderson chimeryczny, no ale trzeba coś pisać bo okres ogórkowy.
» 11 lipca 2010, 10:33 #37
Tennant: Ja bym mu dał jeszcze szansę,zostawił w United. Swoją drogą..lubię go :D
Glory Glory MU
» 11 lipca 2010, 10:19 #36
oldtrafford: Tak lepiej go zostawić w Manchesterze i kupić nowego napastnika Carrick mimo słabego sezonu na pewno przyda się w następnym sezonie
» 11 lipca 2010, 09:25 #35
dagoberto: ja bym go nie oddal mial s;aby sezon ale ma spory potencjal w nowym sezonie moze zagrac duzo lepiej
» 11 lipca 2010, 03:29 #34
Klimaa: Pomimo rzeczywiście słabego sezonu uważam że Sir Alex nadal ufa Anglikowi i będzie miał szansę w zbliżającym się sezonie pokazać swoje umiejętności, bo grać umie. Sprzedaż też wydaje się nie rozsądna, taka cena to śmiech na sali za takiego zawodnika.
» 11 lipca 2010, 01:42 #33
UNITEDFUN: Ja bym go nieskreślał nieudał mu sie sezon zdarza się lecz on moim zdaniem jeszcze coś pokarze a te 7 mln za niego. Po tym sezonie jego wartość wzrośnie (jeśli oczywiście w tym oknienku nie zostanie sprzedany)
» 11 lipca 2010, 00:22 #32
gitkolo: Tylko ze za te 14 milionów to my sobie Murawskiego co najwzyzej kupimy. Modric?2030 melonów bo my jsteśmy United i nie ważne ze z ograniczonymi funduszami porównując do Barcy,Chelsea,Realu czy City.I takl musimy słono zapłacić bo my jesteśmy United a taki Everton za 14 go sobie kupi.A jak było w przypadku Kjaera? 20-30 melonów chciało za niego Palermo a Wolfsburg kupił go za śmieszne 10 melonów to jest skandal.Obojętnie co myślimy o jego pozostaniu czy wylocie to SAF ma naszczęscie ostatnie słowo i mysle że pod jego skrzydałmi Miachael odbuduje swoją formę.
» 10 lipca 2010, 23:30 #31
MUorzech: Zgadzam się z tobą, ceny na rynku są astronomiczne Real chce mniej za Benzeme niż Palermo chciało za Kjaera. I gdzie tu sprawiedliwość ;)
» 10 lipca 2010, 23:46 #30
MUorzech: Nasri ale czy ja napisałem że musi występować w podstawowej 11, mówię tylko że jest dobrym pomocnikiem lecz wolałbym żeby go sprzedano niż miałby grzać lawę, wtedy byśmy mieli przynajmniej kase na VDV
» 10 lipca 2010, 23:22 #29
dzaro: Wy byście od razu wszystkich sprzedali :/ Widzicie tylko to co chcecie widzieć czyli jego słabsze występy .
» 10 lipca 2010, 22:33 #28
MUorzech: Owszem większość widzi tylko jego słabe występy lecz popatrz na rewanż z Bayernem w LM, wtedy zawalił przy dwóch bramach i w dużej mierze przyczynił się do tego że odpadliśmy. Według mnie Carrick jest dobrym środkowym pomocnikiem lecz za pieniądze z jego sprzedaży można by z dokładką kupić pomocnika lepszego i bardziej kreatywnego, który by się bardziej przydał bo niemamy nikogo od rozgrywania
» 10 lipca 2010, 23:08 #27
2Fast4You: Ja bym chętnie go wymienił za Modrića z Totenhamu , jest świetny , a niestety Carrick jest chyba dla nas za cienki
» 10 lipca 2010, 23:17 #26
gitkolo: Ludzie to nie Real Madryt że po pierwszym słabym sezonie w barwach jakiegoś klubu zawodnik jest na wylocie.To nie Real Madryt
» 10 lipca 2010, 21:20 #25
Lil: Za 7 mln... to już wolę żeby grał u nas.
» 10 lipca 2010, 20:54 #24
MUorzech: Jak ktoś wystawi za niego 15 mln to bym się nawet nie zastanawiał czy go sprzedawać, dopłacamy 10 mln i VDV jest nasz i może by co zostało na jakiegoś zawodnika.
» 10 lipca 2010, 20:14 #23
wojak90: W pierwszym sezonie byłem pod wrażeniem jego gry, posyłał takie piłeczki że się łezka w oku kręciła. Ale dwa słabe sezony w drużynie uważanej za jedną z najlepszych na świecie wystarczą. Carrick stał się po prostu bezbarwny, a u środkowego pomocnika to jest niedopuszczalne. Jednym słowem: au revoir
» 10 lipca 2010, 19:19 #22
FilipMUFC: Mam nadzieje że Carrick zostanie w MU i odbuduje formę, a 7 milionów funtów za niego to śmieszna cena.
» 10 lipca 2010, 17:49 #21
Drenus: Przez 3 lata gry w United miał jeden dobry, jeden przeciętny i jeden bardzo słaby sezon. Myślę, że mając w obwodzie Fletchera, Andersona, Gibsona, Scholesa, mogącego grać na środku Parka, czy kontuzjowanego Hargo, można pokusić się na sprzedaż Carricka za jakieś ~10-12 milionów, dołożyć kilka milionów i powalczyć o VdV. Bo Snijdera raczej z Interu nie wyciągniemy. A typowego rozgrywającego nie mamy, Scholes ma już 36 lat i może to być jego ostatni sezon na OT.
» 10 lipca 2010, 16:21 #20
elpajaco93: Powinni go sprzedac. Jest bardzo slaby. mniendzy innymi przez niego man utd odpadlo w lidze mistrzow w tym sezonie!! Jednak bez przesady musza wytargowac mini 10 milionow jak nic ;]
» 10 lipca 2010, 15:38 #19
orion: piszesz ze jest bardzo slaby i chcesz wytargowac 10 mln?? :D
ja uwazam ze 7 to jest calkiem przyzwoita suma jak na takiego grajka
» 10 lipca 2010, 16:09 #18
talir: Jedno mnie irytuje w tym wszystkim. Nie spójność treści. W tym artykule jest napisane, że kupiliśmy go za 14 mln, a w dziale z składem ( [link usunięty] ), że za 18, 6 mln funtów.

Różnica wynosi 4,6 mln funtów, całkiem sporo. Jak kibice mają się orientować w tym wszystkim jak na tej stronie są podawane sprzeczne informacje.

To już nie pierwszy raz.
» 10 lipca 2010, 15:05 #17
devils18: Nie ma mowy Carrick zostaje z nami. Może nie grał drugiej połowy sezonu świetnie, ale i nie grał źle, rzekłbym, że przeciętnie a to nie powód aby się go tak szybko pozbywać. Zwłaszcza przy kłopotach z kontuzjami Hargreavesa i Andersona i podeszłym wieku Scholesa gdy już nie może grac w każdym meczu. Carrick jeszcze nie raz nam się przyda.
» 10 lipca 2010, 14:38 #16
whoracle: a propos Sneijdera - [link usunięty]
» 11 lipca 2010, 01:53 #15
dominik19000: Wszyscy co krzyczą by sprzedać Carricka chyba oczekują od niego gry jaką prezentuje np Xavi czy Gerrard. Ale zobaczcie jaka jest jego rola w zespole, to nie jest zawodnik atakujący ale defensywny, jego rolą jest wspieranie obrony i łatanie dziur w pomocy, gdy Fletcher, Scholes czy też inny środkowy pomocnik zapuszcza się pod pole karne przeciwnika. On nie będzie błyszczał w środku pola, on będzie czyścił i przerywał ataki przeciwnika jeszcze w fazie gdy się owy atak kształtuje. Wiadomo ten sezon nie był dla niego za dobry, nie zawsze jest tak że się jest w wysokiej formie, ale Carrick jeszcze przed rokiem grał bardzo dobrze. Fakt, wszyscy na niego pluli bo go nie widać, bo tylko z tyłu prowadzi grę, tyle że to jest jego rola. No ale widzę że wszyscy się napatrzyli na grę Barcelony i żądają by Carrick grał efektownie i widowiskowo... chyba nie łapiecie koncepcji. Sir Alex nie sprzeda go bo widzi że taki zawodnik mu jest potrzebny, który jest defensywnie nastawiony ale i potrafi uderzyć z pewnej odległości na bramkę, bo chyba nikt nie zaprzeczy że Carrick takowym uderzeniem dysponuje. Tak więc Carrick zostaje, a cena 7 mln to cena śmieszna :P
» 10 lipca 2010, 14:30 #14
talir: Tak dysponuje strasznym uderzeniem... przypomnij mi ile bramek zdobył w ten sposób odkąd gra w MU? Był ich tak wiele, że nie pamiętam.
» 10 lipca 2010, 14:47 #13
Kam69: tak... jak głoszą najstarsi uczeni w piśmie jego uderzenia z dystansu lęka się sam Chuck Norris.

zejdź na ziemie Dominiś. W junajted mamy praktycznie samych defensywnych pomocników, czas się któregoś pozbyć. wypadło (chyba) na Carricka, w sumie to sie nie dziwie bo jest (w moim mniemaniu of koz) gorszy w czyszczeniu od Fletchera, a Andi i Gibson (z ktorym nie wiąże żadnych nadziei) to zawodnicy perspektywiczni - młodziaków sie po prostu nie sprzedaje bo mogą ''wystrzelić''.
» 10 lipca 2010, 15:39 #12
szytter: nie potrafi celnie podac na odleglosc kilku, kilkunastu metrow , partaczy akcje a ze strzelil tam jakies bramki romie to nic
» 10 lipca 2010, 18:42 #11
orion: 7 mln?? super oferta niech go SAF sprzedaje dopóki ktos tyle daje za niego....

Powiem tak. Ja Carricka nigdy nie widzialem jako tego ktory bedzie rzadzil w srodku pola. Jakos nigdy mnie nie przekonal jest to zawodnik ktory troche nie pasuje do United.......
Podobne odczucia mialem z Parkiem (tylko marketing i nic wiecej) no ale Koreańczyk po kilku wystepach mnie przekonal ze jest bardzo potrzebny w United i ze to byl bardzo trafny transfer ....|
Carrick natomiast mnie utwierdza ciagle ze byl to chybiony transfer....
» 10 lipca 2010, 14:26 #10
kubusss: kubusss
święte słowa...7 mln za niego to o 7 mln za dużo ale jak ktoś chce tyle zapłacić za Majkela to niech mu to niech mu na zdrowie wyjdzie...my potrzebujemy kogoś kto jest wojownikiem a nie statystą...
» 10 lipca 2010, 14:49 #9
kocisz191: Widać chłopczyku, że kibicujesz Manchesterowi od max 2 lat... To pierwszy nie udany sezon Carricka, ale nie najlepiej sprzedać go od razu. Na szczęscie nikt z Was o tym nie decyduje, a Carrick zostanie jeszcze na kilka lat :P
» 10 lipca 2010, 15:40 #8
talir: kocisz191--> DObrze, że Ty nie decydujesz o tym kto zostaje w United.

Prawda jest taka, że Carrick nigdy nie był świetnym piłkarzem. Był co najwyżej dobry. Sezon temu wyglądał nasz atak: Rooney, Ronaldo, Tevez (Berbatow) - mając taką siłę ognia zrozumiałe było, że SAF ustawia za nimi defensywnych pomocników . Jednakże teraz w MU nie ma Ronaldo, a SAF zaczął grać tylko jednym napastnikiem. I nasz skład wygląda tak: wszyscy liczą na Rooneya, w środku mamy samych defensywnych pomocników, za rozgrywanie piłki bierze się Giggs lub Scholes, którzy najlepsze lata mają za sobą, jedynym offensywnym pomocnikiem zostaje Nani, który potrafi stworzyć sobie okazję na strzał. W polu karnym jest przeważnie osamotniony Rooney, biedny Valencia stara mu się dogrywać piłki swoimi ładnymi wrzutkami, o ileż łatwiej miałby Antonio gdyby obok Rooneya był drugi napastnik.

Nie mogę się doczekać momentu kiedy MU zacznie znów grać dwoma napastnikami i jednym pomocnikiem defensywnym i pozyska prawdziwego rozgrywającego.
» 10 lipca 2010, 16:02 #7
kubusss: kocisz191 - nie nazywaj mnie chłopczykiem. Nie ważne od kiedy kibicuje Man Utd. Ważne, że mam swoje własne zdanie i oglądam każdy mecz United. Najwięcej czasu podczas oglądania poświęcam właśnie Majkelowi i jestem przekonany na 200%, że ten zawodnik jest poniżej jakichkolwiek średnich w lidze angielskiej. Jest słaby i tyle. 7 mln to kupa kasy więc trzeba działać jeśli tylko jest okazja.
» 10 lipca 2010, 19:36 #6
Kingus661: Powiem tyle Carrick to mistrz podać do tyłu i to też nie zawsze celnych szkoda gadać naprawdę bardziej wierzę w to że Berbatov ustrzeli 25 goli w jednym sezonie niż to że Carrick będzie zachwycał swoją grą więc ja także jestem za sprzedaniem go a przynajmniej za tyle samo bodajże kupiliśmy go od Spurs tylko że za euro
» 10 lipca 2010, 14:17 #5
spOntan: myślę, ze czas Carricka w United minął, lecz ta kwota zadowalająca nie jest, co nie zmienia faktu, że Ferguson powinien go sprzedać.
» 10 lipca 2010, 14:03 #4
talir: Zgadzam się z Tobą, należy go sprzedać. Nie wiem czy za niego można coś wyciągnąć ponad te 7 mln. Swoją grą się nie popisał w tym sezonie.
» 10 lipca 2010, 14:21 #3
spOntan: złapie formę, złapie formę... ileż można czekać? Jeśli mamy walczyć o najwyższe cele to nie ma czasu żeby zawodnicy łapali formę.
» 10 lipca 2010, 14:05 #2
talir: vadero--> "Złapie forme i razem z Fletcherem będzie rządził w środku pola!"

Uśmiałem się, jak dalej będziemy grać dwoma defensywnymi pomocnikami w środku pola to na pewno coś ugramy... Osobiście Fletcher wydaje mi się lepszy od Carricka, ale nie możemy grać tak defensywnie jak dotychczas. Nie mamy żadnego offensywnego pomocnika czy rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia. Jak za rok odejdzie Scholes, to będzie płacz i zgrzytanie zębów.
» 10 lipca 2010, 15:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.