Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Capello: Nie wiem co się dzieje z Roo

» 19 czerwca 2010, 13:11 - Autor: JoJo - źródło: tribalfootball.com
Fabio Capello po zaskakującym remisie z Algierią przyznaje, że nie wie dlaczego Rooney prezentuje tak słabą formę na mundialu. Prawdą jest to, że cały zespół angielski zaprezentował się beznadziejnie, jednak to po Rooneyu wszyscy oczekują cudów na boisku.
Capello: Nie wiem co się dzieje z Roo
» Widać, Rooney to tylko człowiek...
Capello obawia się, że przemęczony Rooney traci formę.

- Naprawdę nie wiem. Nie lubię komentować gry poszczególnych piłkarzy, gdyż w piłkę gra cały zespół. Łatwiej mówi się o całości.

- Jednak to prawda. Rooney nie gra jak Rooney i jego forma na mistrzostwach to nie tylko jego zmartwienie - powiedział Włoch.


TAGI


« Poprzedni news
Hernandez powtórzył wyczyn dziadka!
Następny news »
Andy Cole staje w obronie reprezetnacji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


Odaker: Agusssia nie doczytalem posta do konca... meczu z USa nie widzialem (wieczor kawalerski) ale z Algeria caly team zawodzil... dziwne bledy Terrego i Carragera... srodek pola masakra... barry cos tam w defensywie robil, gerrard staral sie strzelac, lampard dno lennona nawet nie pamietam... atak heskey dno, roo staral sie wracal po pilke do obrony ale tez dno... zaczelo sie cos dziac chyba od wejscia defoe... problem jest chyba w szatni ,bo na eliminacjach byl ten sam sklad (lub podobny) a co do Roo i koncowce sezony po kontuzji i przemeczony :/
» 20 czerwca 2010, 09:33 #36
Odaker: Roo nie robi za 10 innych... z meczu z Algeria dziwi mnie brak j.cola ... moze by meczu nie wygral ale wydale mi sie, ze lepiej by lamparda za zastapil... sory za błedy po slubie kumpla jestem :)
» 20 czerwca 2010, 09:18 #35
Agusssia: Zgodzę się tutaj z kolegami poniżej, że Rooney sam niczego nie zdziała, ale spójrzmy prawdzie w oczy to już nie jest ten sam Wayne, co kiedyś jeden strzał z dystansu i gol, wogóle każde jego strzały było groźne, w ManUtd pod koniec sezonu też już nie najlepiej się spisywał, w reprezentacji fakt haruje na obronie, pomocy i ataku no i to jest zdecydowanie wina pana Capello, mieć taki skład i wystawiać w pierwszej jedenastce Heskey'a to jakaś głupota, szczeże mówiąc to sama bym to trochę inaczej poukładała, od czego ma Defoe, Lennona itd?

A co do środka, to chyba ślepy by wkońcu zauważył że Gerrard z Lampardem, nie rozumieją się wogóle, prawdę mówiąc to to żaden środek jest.. początkowo moim faworytem tych mistrzostw była Anglia, ale jak widzę co obecnie dzieje się z tą drużynę mam znikome nadzieje, na jaki kolwiek sukces..
» 19 czerwca 2010, 22:02 #34
Deluxe: Z Roo nic się nie dzieje! W Manchesterze jest geniuszem między innymi dlatego, że ma świetnych partnerów, którzy mądrze podają mu piłki i robią to z pewnością częściej, niż koledzy z reprezentacji. Zgadzam się, że Wayne to nie żaden cudotwórca, to Anglicy powinni wziąć się w garść - sam jeden Wayne nie doprowadzi drużyny do finału! Anglicy nawalają właściwie na całej linii i życzę im, aby się odblokowali. Rooneyowi niczego więcej nie trzeba, niech dalej gra swoją piłkę i może pogada z kolegami. Może to ich zmieni i zaczną podawać mu lepsze piłki, robić to częściej i sensowniej, bo póki co podają mi pięć razy w meczu, na dodatek w sytuacji, kiedy Wayne jest zakleszczony przez obrońców. A potem wychodzi na to, że to on jest w kiepskiej formie... Śmiechu warte!
» 19 czerwca 2010, 20:18 #33
camil: Gdyby do Roo podawali więcej piłek to by strzelił! Fabio Capelo niech się wypcha.To nie tylko wina Roo cały zespuł gra fatalnie.Forma graczy zależy od pracy trenera.
» 19 czerwca 2010, 18:12 #32
CzarnySamael: Capello ma rację.

Rooney gra fatalnie i nie fair na tych mistrzostwach.

Jak dla mnie on i Lamps wczoraj zagrali najgorzej. Nadawał się do zmiany bardziej niż Heskey.

Roo gra słabo od kontuzji z FCB i ta obniżka formy mu się pogłębia.

Mam nadzieję że ze Słowenią zagra Defoe i Crouch, a na pomocy Wright-Philips, Gerrard, Milner (w środku) i Lennon.
» 19 czerwca 2010, 17:17 #31
Robal: Przecież nie tylko Rooney gra w kadrze wiec nie zwalajmy na niego.
» 19 czerwca 2010, 17:01 #30
2Fast4You: Taa najlepiej zwalmy na Roo że to jego wina że tak słabo grają...
Moim zdaniem Roo nie powinien grać z Heskeyem bo on jest po prostu słąby , nie lubię go bo i nie mam pojęcia dlaczego stawia na niego Capello zamiast powołać np Benta , a wystawić Roo z Defoe ...
» 19 czerwca 2010, 16:37 #29
talir: Rooney gra słabo, a to jest efekt przemęczenia. Sam kiedyś trenowałem bieganie i ćwiczenia ogólnorozwojowe na siłowni. Doskonale wiem, że organizm można przemęczyć. Wayne był zbytnio eksploatowany podczas ostatniego sezonu, grywał z niedoleczonymi kontuzjami.

Teraz wygląda jakby nie miał siły i pewnie tak się też czuje.
Anglicy są sobie sami winni, gdyby zrobili jakąś przerwę w styczniu to by już spowodowało nabranie sił i regenerację organizmów.
» 19 czerwca 2010, 16:29 #28
ercraft: weź też pod uwagę coś jeszcze - Roo i United a Roo i Anglia - to dwie zupełnie inne bajki.. jak Drogba w klubie a reprezentacji itp. skład Anglia ma niewątpliwie BARDZO silny (poza bramkarzem jak zawsze) za to zgranie beznadziejne i odnoszę wrażenie, że im dłużej grają tym mniej wierzą w zwycięstwo.
» 19 czerwca 2010, 17:01 #27
janpodgorski: Mam już dość tego pitolenia że Rooney bez formy . Cała linia pomcy i bramkarz z resztą gnralnie wszyscy graja znacznie ponizej tego czego si od nich wymaga. A jak przepraszam ma strzelać Rooney bramki skoro piłke dostaje jak na lekarstwo ....Gdzie Lampard Gerrard i gdzie są k..........a skrzydła . Co Rooney ma byc wszędzie i brać na siebie całą robotę ?? No sorrrryy. Anglia gra żle ale potrzebuje jedneg dobrego meczu i ta maszyna zacznie działać. Uważam, że spokojnie wygrają ostatni mecz grupowy i jeszcze dalej. Tylko, że jęczenie tu nic nie da. Ja w nich wierze całym sercem i jestem z nimi na dobre i na złe . C'MON ENGLAND !!
» 19 czerwca 2010, 16:11 #26
ronald: święta racja. Jakoś wszyscy teraz na ?ronneya nadawają, a ku..a jak ma stzrelać skoro te miernoty ( czyt. Lamps i Gerrard) nie potrafią mu posłać piłki. i co to za partner - Heskey. Ten gość był dobry w parze z Owenem w Liveerpoolu. Z czym tu do ludzi. Nie, że bym zawzięcie bronił Wayne'a, ale nie dał mi powodów żeby go xtak zjechać. Właściwie on nie dostał jeszzce żadnej pożadnej piłki.
» 19 czerwca 2010, 18:49 #25
Fenek: O żal przecież Roo nie weźmie piłki od bramkarza i nie przebiegnie całego boiska dryblując wszystkich a na koniec jeszcze strzeli bramkę. Bez przesady jeżeli cała drużyna gra do du*y to czego się spodziewać?? A tak ogólnie to wiele sławnych osób ostrzegało żeby nie pokładać za dużej nadziei tylko w Roo bo to się może źle skończyć. Roo to też człowiek, który ma spadki formy i cudów nie zrobi, a winy radzę poszukać w linii pomocy, a nie zwalać na Roo.
» 19 czerwca 2010, 16:01 #24
dagoberto: capello jak to pwiedzial to jest dla mnie kretynem welllone dobrze napisal kto zna lige angielska by lepiej ustawil zespol
po 1 jesli tak bardzo lubi barrego to powinien grac 1-4-5-1 z roo na szpicy wtedy ten jego barry by kryl tyly a S-G I F-L mogli by spokojenie cos grac w pszodzie
po 2 jak juz chce grac 4-4-2 to na boga nie z heskeyem na szpicy mysle ze gdyby roo gral z defoe i obaj w tej samej lini to by bylo lepiej
i po 3 jak moze mowic ze roo nie ma formy jak dla mnie to ani jeden anglik jej nie mial tyle w temacie
» 19 czerwca 2010, 15:31 #23
szraaamek: przecież powiedział ze cała reprezentacja zaprezentowała się słabo i nie lubi mowić o jednym zawodniku, więc o co chodzi ?
» 19 czerwca 2010, 15:40 #22
marekw91: dlatego ze w mu grał na pełnych obrotach i porzebuje odpoczynku
» 19 czerwca 2010, 15:30 #21
FiFlaK: Nie wiesz co sie dzieje z Roo ? Co chwila w prasie, w internecie dosłownie wszedzie widać, słychać jak wszyscy mówią o Rooney'u. "To bedą mistrzostwa Rooney'a", "Anglia Stawia na Wazze" "Rooney sobie poradzi" "Wayne poprowadzi Anglie"... A potem wyjdź na boisko i dźwigaj tą presje, i tak widać było jak Wazza sie starał, wracał do obrony żeby w końcu można było wyjść z własnej połowy, a Capello jeszcze na niego narzeka ? Weź sie człowieku lecz i wróć do podstaw zanim zaczniesz prowadzić taką drużyne jak Anglia. !!
» 19 czerwca 2010, 15:28 #20
szraaamek: To ty chyba inny mecz ogladałes. Rooney zagrał beznadziejnie każda piłka strata, nie celne podanie itd.
» 19 czerwca 2010, 15:42 #19
szraaamek: zreszta jak cała reszta anglików
» 19 czerwca 2010, 15:43 #18
ronald: do szraamka - a ile był przy piłce - mało. Jeszcze musiał się wracać do pomocy bo ci "pomocnicy" nie raczyli mu dokładnie podac. przynajmniej próbował poderwać kolegów. Gerrard - każde dośrodkowaie - za słabe. to ja się pytam WTF!
» 19 czerwca 2010, 18:52 #17
FiFlaK: Nie twierdze, że grał mecz życia, ale był jednym z najlepszych Angielskich piłkarzy na boisku.
» 19 czerwca 2010, 21:47 #16
Petrozza52: Prawda jest taka, że Rooney zagrał jak wszyscy, czyli fatalnie, wczorajszego meczu Anglików po prostu nie dało się oglądać.
» 19 czerwca 2010, 15:27 #15
Kingus661: Roo sam nic nie zrobi to po pierwsze. W Manchesterze radził sobie świetnie bo ma tam b. dobrych pomocników a tu ?? Tu nie ma nic...
Po drugie on jest wykończony bo tak długim sezonie i teraz tymi ciągłymi treningami....A tak się składa że nie może robić za wszystkich na tym boisku...
» 19 czerwca 2010, 15:18 #14
cris2406: Buhahahaha:D Rooney tragiczna forma? O ja pierdziele usmiałem sie... Jak sie ma do pomocy takie lamy jak Gerrard , Lampard czy Barry to nie dziwne ze nie mozna nic strzelic. Rooney był wczoraj jedynym z najlepszych na boisku...
» 19 czerwca 2010, 15:07 #13
fanatic91: tak na marginesie to Lampard, Barry, Terry i Carragher zagrali tragicznie a on mówi że Wayne jest bez formy a prawda jest taka że on niema po prostu z kim grać w tej drużynie a po drugie to oni wogule nie tworzą drużyny na boisku szkoda że Beckham i Scholes nie są z 5 lat młodsi oni by pociągneli tą drużyne sam Becks potrafił dać awans do Mistrzostw Świata a teraz mają takie indywidualności w składzie i z Algierią nie potrafią nawet jednej bramki strzelić zawiodłem się na Capello
» 19 czerwca 2010, 14:40 #12
NaniRedMU17: zmien tego smiesznego awatara...
» 19 czerwca 2010, 20:40 #11
michalfan: najpierw naucz sie prowadzić kadre angli(capello) a potem mów o formie jakiegoś zawodnika!!
» 19 czerwca 2010, 14:14 #10
75th: No tu już Capello przesadził. Narzeka na Roo nie dając mu żadnej swobody w działaniu i ustawiając go za Heskey'em. Czy on panuje nad tym co robi i mówi wogóle?
» 19 czerwca 2010, 14:14 #9
KamilFromKG: co za idiota z capello jak stawia roo za plecami jakiegoś pionka to pozdro
» 19 czerwca 2010, 13:51 #8
gonzu252: Roo nie dostaje piłek więc co ma robić . We wczorajszym meczu wiele razy zostawał nie kryty a mimo to pomocnicy miedzy sobą kopali piłkę . Jak dla mnie zagrał dobry mecz ale wszyscy muszą zagrać na dobrym poziomie aby wygrać .
» 19 czerwca 2010, 13:21 #7
dralex: A jak ma grać skoro linia pomocy nie istnieje? Lampard i Steven graja taka padlinę, że nachodza mnie skojarzenia z polską ligą. O skrzydłach sobie daruje tyradę, bo szkoda na to czasu.

Rooney jest dobry ale nie na tyle żeby grać w destrukcji, rozegrać i strzelić bramkę jednocześnie.
» 19 czerwca 2010, 13:19 #6
sisinho: Powiem tak :

Rooney nie zachwyca ale co się dziwić?

Został nauczony grać w systemie 4-5-1 , gdzie on dostawał świetne piłki z boku czy prostopadłe od środkowych pomocników.

Jak na razie to ON musi wracać się po piłkę , kreować grę , a Wszystkie boki i środek + drugi napastnik grają dno wiec trudno się dziwić że i on się do tego dostosowuje.
» 19 czerwca 2010, 13:16 #5
spOntan: dokładnie
Roo nie jest robotem żeby grac na obronie, pomocy, ataku.
I jakich cudów można się spodziewać po tym jak cała drużyna gra piach?
Rozumiem, że swoim udanym sezonem rozbudził nadzieję, że dzięki niemu Anglia zdobędzie Mistrzostwo świata ale sam przeciwko 11 zawodnikom tego nie osiągnie. Tak btw. powie mi ktoś co do cholery robi w ataku ten żenujący napastnik Heskey?
» 19 czerwca 2010, 13:22 #4
welllone: Racja w 100%
Rooney nigdy nie był typem zawodnika który dryblował, omijał kilku i sam z siebie strzelał bramki. Gdy nie pracuje na niego cały zespół to on sam nic nie zrobi. W dodatku beznadziejnie ustawienie pomocników i ich gra. Capello to idiota, śmię twierdzić że pierwszy lepszy kibic który ogląda ligę angielską poustawiałby znacznie lepiej tych piłkarzy. No ale on ma swoją wizję.
» 19 czerwca 2010, 13:45 #3
Wallace4: [link usunięty]
» 19 czerwca 2010, 13:15 #2
WR8: rooney nie jest zadnym cudotwórcą i sam nie ruszy gry całego zespołu. Gra druzyny jest odzwierciedleniem pracy trenera, wiec niech drogi pan Fabio nie zrzuca calej winy na zawodnikow.
» 19 czerwca 2010, 13:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.