Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Valencia kluczem transferowej polityki

» 2 maja 2010, 23:55 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson po zakończeniu obecnego sezonu będzie szukał piłkarza o potencjale Antonio Valencii. Ekwadorczyk doskonale wprowadził się do Manchesteru United po transferze z Wigan Athletic.
Valencia kluczem transferowej polityki
» Antonio Valencia swój pierwszy sezon w Manchesterze United może zaliczyć do bardzo udanych
Valencia w obecnych rozgrywkach figurował w niemalże każdym spotkaniu „Czerwonych Diabłów”. Więcej występów od Antonio ma tylko Patrice Evra.

– Sprowadziliśmy Naniego i Andersona z myślą przebudowy składu poprzez młodych zawodników. Podobnie było z Cristiano Ronaldo i Waynem Rooneyem – tłumaczy sir Alex Ferguson w rozmowie z Inside United.

– Staramy się w dalszym ciągu to czynić. Każdy mówi o potrzebie transferu wielkiego zawodnika, ale jest to bardzo trudne. Musimy przyglądać się strukturze klubu i cały czas utrzymywać się na szczycie.

– W ostatnim roku kupiliśmy Antonio Valencię, który miał wówczas 23 lata. To dobry wiek na transfer. Od dwóch sezonów grał w Wigan Athletic, widzieliśmy w nim potencjał, co się później potwierdziło.

– Z każdym miesiącem stawał się coraz lepszy. To był fantastyczny transfer – dodaje Ferguson.

Szkot pierwszych zakupów w zamkniętym jeszcze letnim oknie transferowym już dokonał. Klub zasilą w czerwcu Chris Smalling (20 lat) i Javier Hernandez (21 lat). Zawodnicy ci doskonale wpisują się w politykę transferową klubu – średnia wieku piłkarzy, który trafili na Old Trafford w ostatnich trzech sezonach wynosi 23 lata.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Ze Stoke zagramy dla kibiców
Następny news »
Oceny: Sunderland vs United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


LuisNani94: Ferguson nie kupuje wielkich zawodników ale chętnie u nas bym widział :
Agbonlahora/Benta = obaj są jak burza + Rooney to już mieszanka wybuchowa... xD

haha ja za Messiego bym 30 mln nawet nie dał.
Tak jak ktoś mówił w Hiszpanii jest cieniutko z obroną gdzie Barca i Real mają po 20 pkt przewagi.
Wtedy Messi strzela ale gdyby zagrał w Lidze Angielskiej to już nie dali by mu pograć co udowodnił np. Samuel w meczu Inter - Barca...

Więc pozdrawiam wszystkich kibiców MU

P.S na przyszłość dla takich jak "PawelN93" :
Gdy piszecie "ManU" to nie wiadomo czy w ogóle jesteście kibicami czy tylko tak piszecie... Proszę poczytajcie nawet na wikipedii co skrót "ManU" oznacza dla kibiców...
» 4 maja 2010, 17:50 #51
Rydlu7: Pamiętam jak na początku Ferguson był krytykowany za ten transfer Valencii do MU ;d teraz chyba wszyscy są przekonani że był to dobry ruch!
» 3 maja 2010, 17:37 #50
sumas123: Gourcuff' byłby idealny, Modrić jest zbyt cherlawy i udziela się głównie ofensywnie.
» 3 maja 2010, 15:07 #49
mysticbounce: Przecież Gourcuff też praktycznie tylko z przodu gra.
» 4 maja 2010, 01:38 #48
masrzisz: ma gosciu papiery na granie ;)
» 3 maja 2010, 14:55 #47
karol1417: Valencia to dobrze zbudowany i fizycznie wytrenowany piłkarz praktycznie nie do zajechania. Dawno nie widziałem żeby ktoś tak stanowczo grał na skrzydle....ale jest szybki i doskonale dogrywa lecz cały czas mija rywali jednym lub dwoma zwodami i jeśli chce nadal być szybki i mijać rywali to powinien trochę potrenować technikę i dryblingi. Fajnie by było gdyby jeszcze trochę częściej schodził do środka i atakował bo jednak skrzydłowy powinien czasem trafiać do bramki a nie tylko asystować a właśnie mało razy widziałem tego typu jego próby. A tak poza tym to wszystko jest wspaniałe, Valencia to motor napędowy naszej drużyny a teraz przydałby się ktoś w środku pola z dobrym okiem i dobrą techniką. Proponuje walke o Modricia albo Gourcuff'a.
» 3 maja 2010, 14:24 #46
pumbiks17: zgadzam sie - Gourcuff !! To jest kreator gry ktory wspaniale wprowadzil by sie do zespolu !!
» 3 maja 2010, 14:57 #45
Lordscorpio4: co myslicie o piłkarzu ''Quaresma'' ?
» 3 maja 2010, 14:19 #44
Kam69: Quaresma się skończył. w Porto wymiatał wszystkich ale teraz to już tylko piach.
» 5 maja 2010, 18:43 #43
Fenek: Miller ( czy jak go się pisze ;p ) z Aston V. chyba najlepiej by pasował jako środkowy pomocnik( a takiego nam potrzeba )
» 3 maja 2010, 13:58 #42
Fenek: Sry nie Miller tylko Milner ;p

Zakup Milnera i jakiegoś napastnika wspomagającego Roo to wszystko czego nam potrzeba. Przede wszystkim musimy mieć środkowego, który będzie miał spory wkład na akcje ofensywne, a co do napastnika to może i ktoś by się przydał ale ostatecznie można by się wstrzymać.
» 3 maja 2010, 14:03 #41
mario8: dobrze napisałeś ja dodał bym jeszcze że Gourcuff raczej berze się za kreowanie i wyprowadzanie ataków a taki zawodnik musi mieć zgranie z zespołem on raczej musiał by się ograć z zespołem
» 3 maja 2010, 15:13 #40
slowak: bardzo dobrze ze gra w manu strzerlil tyle bramek w ciagy jendego sezonu
» 3 maja 2010, 13:39 #39
MegDevil: zgadzam się, Valencia to był świetny zakup :).
czuję, że przyszły sezon w jego wykonaniu będzie jeszcze lepszy
» 3 maja 2010, 13:26 #38
ronald: Świetny zakup Fergusona - Antonio jest nieoceniony. Dosyć sporo bramek stzelił no i oczywiście podania ( trochę przypomina mi Becksa, chocaż on nie biegł do samej lini, że dośrodkować)
» 3 maja 2010, 13:13 #37
lukasz1143: Haha a ja pamiętam jeszcze lato gdy do nas przychodził wtedy dużo osób płakał że na co nam on że lepiej kupić Silve albo Ville. A tu pokazał chłopak że umie grać w piłkę i robi to dla drużyny nie jest samolubny a jego dośrodkowania to są poprostu cudowne
» 3 maja 2010, 12:55 #36
Kingus661: Transfer był wspaniały.
Valencia prawie zawsze doskonale się sprawdza
zazwyczaj to właśnie on ma asysty.
Do tej pory wspominam mecz z Bayernem w którym pożegnaliśmy się z Ligą Mistrzów mieliśmy wtedy na prawdę dobry mecz z udziałem Naniego i właśnie Valencii który miał 2 asysty przy bramkach Naniego doskonale wtedy współpracowali. Ale nie tylko wtedy Antonio doskonale radzi sobie z piłką za każdym razem swoich występach próbuje pokazać jak bardzo kocha to co robi i doskonale mu to wychodzi.
Jest młody sprawny ma potencjał i zdolności !!
» 3 maja 2010, 12:40 #35
rooney149: noo gdyby nie Valencia to Wayne tyle goli by nie strzelal :) swietny transfer
» 3 maja 2010, 12:33 #34
devils18: To prawda Valencia to było dobre posunięcie Fergusona.
A co do transferów to uważam, że najlepiej kupywac piłkarzy grających w Premier League bo już są przystosowani do tej ligi. Marzą mi się jeszcze trzy transfery tego lata Milner (Aston Villa), Lassana Diarra (Real, ale kiedyś gracz Chelsea i Portsmouth więc pasuje mu ta liga) i Bellamy (Man City).
Gdyby udało się sprowadzić tych graczy to do opuszczenia OT nominuje: Berbatova, Andersona, Possebona i Heatona.
» 3 maja 2010, 12:06 #33
ronald: tylko nie Bellamy - nienawidzę tego gościa - straszny prowokator i cwaniak
» 3 maja 2010, 13:11 #32
Fenek: Wydaje mi się że sam Milner by w zupełności wystarczył. Diarra mógłby sporo zakosztować za Milnera też koło 20 mln będą chcieli. Więc Milner i może jakiś napastnik w zupełności by wystarczyli.
» 3 maja 2010, 14:01 #31
Sorata: Possebon? Daj mu czas, jest młody i może się ładnie rozwinąć :P
» 3 maja 2010, 14:27 #30
xmilkaax: Dokładnie . Brakuje nam tylko w sumie napastnika klasy Rooneya . W sumie poszukałabym jeszcze kogoś kto potrafi rozstrzygnąć wszystko rzutem wolnym . Po odejściu Ronaldo bramki z wolnych zanikły prawie i by sie ktoś taki przydał .
Obrońców w sumie mamy . Z jednej strony Rafael i O`Shea , środek Vida / Evans / Ferdinand czy nawet De Laet , a z drugiej strony Evra bądź Wes .
W sumie mamy też 11 pomocników , przy czym zaznaczam gdy są w pełni sił :D Są jeszcze młodzi , ale na nich jeszcze przyjdzie czas .
No i napastnicy .. Owen na razie ma kontuzję .. Berbatov ? No .. sami wiecie .. Rooney sam niczego nie zwojuje , ale i on łapie kontuzje . Nie jest ze stali ... Welbeck , macheda , Diouf i King mają powiedzmy jeszcze czas , ale jestem jak najbardziej za , żeby daać im częściej szanse . !
» 3 maja 2010, 12:03 #29
masrzisz: Valencia to byl swietny transfer w wykonaniu SAF'a zagral dobry sezon a jestem pewien ze kolejne beda jeszcze lepsze ;)
» 3 maja 2010, 11:54 #28
devilmaster: Co do samych transferów młodych i tanich zawodników to po prostu SAF nie ma kasy na wielkie nazwiska i musi radzić sobie jak może a że ma wielkie umiejętności i "wielkiego nosa" ;) do zawodników radzi sobie świetnie!!
» 3 maja 2010, 11:43 #27
devilmaster: Potrzebujemy naprawdę dobrego napastnika do pary z Rooneyem mam nadzieję że to będzie Benzema.
» 3 maja 2010, 11:40 #26
Park123: Zgadzam sie z wami to byl swietny transfer;d
w tym okienku transferowym napewno SAF bedzie chcial sciagnac podobnego piłkarza;))
» 3 maja 2010, 11:13 #25
swiety1: mamy jeszcze jeden '' transfer'' Hargo wrócił i myśle że to może byc najwieksze wzmocnienie na nowy sezon oby wrócił do swojej formy z przed kontuzji i będzie wypas jeszcze Anderson się odnajdzie(mam taką nadzieje) i środek pola super a co do napastnika ja wieże w Dioufa chłopak ma talent. A jak SAF miał by kogoś kupic to ja widze u nas Agbonlahora
» 3 maja 2010, 10:50 #24
czerwonydevil: Popieram Safa w tej polityce. Ściągajmy młodych, ale moim zdaniem powienien robić tak, że np w tym sezonie sprowadził już Hernandeza i Smallinga a do tego jakaś gwiazda. To by pomogło utrzymać standardy w zespole ;]
» 3 maja 2010, 10:44 #23
Antol: Di Maria może grać na pozycji środkowego pomocnika, a nominalna pozycja Silvy to środkowy pomocnik właśnie, więc mogliby przydać się klubowi.
» 3 maja 2010, 10:44 #22
MUforever9: no prawda Valencia miał wspaniały sezon a jeśli chodzi o transfery młodych zawodników to jest Aguero świetny i młody zawodnik, DI Mari też młody i dobry i Silva 24 lata to jest dobry wiek można by go kupić ja bym bardzo chciał tych 3 w tym okienku transferowym ;)
» 3 maja 2010, 10:08 #21
DogBan: No tak jest Silva i Di Maria ale to są lewi pomocnicy a na lewej mamy Naniego... więc po co oni ?? żeby się zmarnowali albo Naniego ?? Bardziej potrzebni są środkowi pomocnicy :)
» 3 maja 2010, 10:25 #20
czerwonydevil: DogBan Silva może też grać na środku :)
» 3 maja 2010, 10:41 #19
Klimaa: klub stosuje bardzo dobrą politykę transferową, nie staniemy się nigdy angielskim Milanem gdzie średnia wieku to ponad 30..trzeba przyznać że Valencia ma spory potencjał, może być jeszcze lepszy a w tym sezonie wydaję mi się że grał najrówniej, zawsze można było liczyć na jego bardzo dokładne dośrodkowania (robi to zdecydowanie lepiej niż Nani). Trzeba kontynuować zakup młodych, zdolnych zawodników, lecz nie można zapomnieć o doświadczeniu które często decyduje o końcowym sukcesie. Marzy mi się jednak mimo wszystko dobry napastnik do pary dla Roo.
» 3 maja 2010, 10:07 #18
wielkifanMU: Zgadzam się z Ferguson'em. Valencia miał świetny sezon, mnóstwo asyst . To był jego pierwszy sezon w Man Utd i proszę od razu wybrany został do najlepszej 11 Premier League w tym sezonie.
» 3 maja 2010, 09:43 #17
ercraft: mam nadzieję, że kolejną eksplozją talentu okaże się Hernandez..:)
» 3 maja 2010, 09:42 #16
Tennant: Myślę że mądra polityka,grunt to młodzi
Glory Glory MU
» 3 maja 2010, 09:39 #15
myyk: Valencia to bardzo udany transfer,Nani powoli zaczyna sie spłacać,a Anderson albo zacznie cos grac albo wyjazd .
» 3 maja 2010, 09:12 #14
Xartula: A ty kim jestes ze o takim czymś decydujesz ? Albo Anderson zacznie cos grac albo wyjazd ? Chłopie zamiast go wspierać to ty tylko chcesz zeby United miało najlepszy skład na ziemi ? Jestes gówno a nie kibic mówiąć takie zeby do piłkarza naszego klubu i widac ze twojego tez ? Jak by Valencia następny sezon miał nieudany to bys tez powiedział niech spada ? bo co ? Naprawde takich kibiców to jest wstyd mieć. Pamietaj ze Anderson jest w naszym klubie i dopuki będzie nie mówmy o nim zadnego złego słowa
» 3 maja 2010, 09:30 #13
Ptyhu: a co do tego co napisał kolega pisząc odpowiedz jak najbardziej zgadzam się z tobą ale co do najlepszego składu raczej szybko nie będzie .. Manchester jest zadużony ;/
» 3 maja 2010, 10:05 #12
Xartula: To był najlepszy transfer z pośród 3 piłkarzy zaśilonych latem, swietnie gra niemal w każdym spotkaniu, i swietnie zakreca obrońcami. Jest młody a prosze bardzo jaki pewny siebie wie jakie ma umiejętnosci i nie boi sie podjąć ryzyka. Trudno by było zajść tak daleko wtedy gdy Nani miał spadek formy Valencia kierował zawsze prawym skrzydłem i za każdym razem musiał ominąć przeciwnika by potem dosirodkować. Jeszcze jedna zaleta jego jest to ze jest bardzo silny, i wielce szybki, idealny do Premier League no i oczywiscie skromny ;] Antonio Valencia będzie wielkim piłkarzem
» 3 maja 2010, 09:10 #11
NaniRedMU17: nooo i o to chodzi i wtedy 2-3 lata i beda tak ograni ze szokkk..;D bedziemy nie do pokonania..;p
» 3 maja 2010, 08:53 #10
oldtrafford: Tak Ferguson trafił w dziesiątkę kupując Valecie który wnosi dużo świeżości w grę Manchesteru
» 3 maja 2010, 08:45 #9
Deluxe: Valencia to prawdziwa perełka, która od razu urzekła mnie po odejściu Ronaldo. Widzę w tym zawodniku jeszcze więcej potencjału, niż w Portugalczyku. Każde jego dośrodkowanie to jakaś magia, każde zwodzenie rywali mu wychodzi. Myślę, że ten transfer to wielki, ba, ogromny sukces Sir Alexa :) A skoro ma takiego nosa do młodszych zawodników, to może Hernandez, który bodaj od lipca będzie już z nami, również okaże się takim talentem? Wierzę w niego obecnie najbardziej i już nie mogę doczekać się jego pojawienia się na boisku ;) Trzymam kciuki za decyzje Sir Alexa. Chociaż nadal jestem zdania, że jeden, klasowy zawodnik z wyrobionym nazwiskiem, nie zaszkodziłby naszej ekipie.
» 3 maja 2010, 07:35 #8
vader22: Moim zdaniem w lecie powinniśmy zakupić:

-Jamsa Milnera-młody 24lata,szybki,silny,dynamiczny po prostu świetny ofensywny zawodnik,grą przypomina mi Gerrarda(oczywiscie nie z dzisiejszego meczu),z powodzeniem gra tez na skrzydle,mysle ze zakup Milnera powinnien byc dla SAFa priorytetem na lato

-Alexis Sanchez-bylo o nim glosno w zeszłym okienku,moze tym razem uda sie go sciagnąc na OT,bylby sporym wzmocnieniem,ponieważ mamy tylko dwóch dobrych,nominalnych skrzydłowych Valencie i Naniego ,Parka nie licze juz jako skrzydlowego

-Napastnik-to co pokazał dzis Berbatov to wola o pomste do nieba!Nie wierze ze Ferguson nie widzi ze Bułgar zupelnie nie pasuje do MU,powinnien byc sprzedany czym predzej.Natomiast zastanawiam sie kto miałby zastapić Berbatova.Benzema zupełnie nie moze sie odalesc w sRealu ,jest jakis zagubiony ,w ogóle nie przypomina mi tego gracza z Lyonu.Zastanowił bym sie nad zakupa jakiegos napadziora z Premierleague.Hmm moze Carlton Cole a moze isc tropem Valencii i sciagnośc z Wigan Rodallege??Najbardziej bym widzial w MU Dzeko ,ale ten jakos koniecznie chce do Milanu :/
» 3 maja 2010, 01:14 #7
Xartula: Powiem ci ze oglądam mecze Realu co tydzień, co prawda zadko gra Benzema ale jak już zagra ? to totalna klapa np mecz wczorajszy z CA Osasuna wszedł za Kake' i co zrobił ? nić powiem ci więcej ze Berbatow w meczu z Tottenhamem o wiele więcej biegał nic wczoraj Francuz. Nie jest silny na Premier League i jestem przekonany ze Sir Alex Ferguson nie sciągnie go do United

Moje typy do transferowego okienka to:

Luis Alberto SuĂĄrez
David Villa
Alexis SĂĄnchez
Alberto Gilardino
Stevan Jovetić
Javier Saviola
Pablo Aimar
» 3 maja 2010, 09:25 #6
brk91: Xartula: Saviola, Aimar ??
Niby czym oni tak Tobie teraz zaimponowali :P ? Co prawda Benfica zajmuje pierwsze miejsce w tabeli, ale Saviola ma 10 goli, jego kolega klubowy Cardozo 20. Mało tego to jest liga portugalska, wątpię szczerze czy ci dwaj panowie sprawdziliby się tutaj. Aimar już po 30, Saviola dochodzi także nie wiem nie wiem.
» 3 maja 2010, 12:00 #5
mario8: na pewno nie Aimar, Saviola, Gilardino oni mają swoje lata a co to Argentyńczyków to nie liga dla nich. Moim zdaniem na napad to Suarez, Jovetic z Benfiki to raczej Cardozo jest silny wysoki pasował by do niskiego Roo. Obaj grali by dobrze w powierzu
» 4 maja 2010, 20:56 #4
manutdfan92: Faktycznie Valencia bardzo dużo dał nam w tym sezonie ale uważam że on ciągle może się jeszcze rozwinąć. Gdyby popracował nad lewą nogą i dryblingiem to byłby naprawdę nie do zatrzymania.
Liczę również że większość zakupionej młodzieży na stałe zagości w pierwszym składzie: Obertan i Diouf to arcyciekawi zawodnicy. Macheda, Rafael, Evans to już prawie pierwszy skład. Do tego dochodzą Hernandez i Smailling na których też bardzo liczę. Dorzućmy do tego jeszcze Welbecka, Gibsona, Tosica i Andersona, którzy jeszcze nie pokazali pełni swoich możliwości i miejmy nadzieję że się przebudzą (występy Tosica w Koeln napawają nadzieją). Również z naszej szkółki może ktoś wypłynąć (może De Leat, Cleverley bądź Norwood).
Podsumowując, możemy patrzeć optymistycznie w przyszłość z taką młodzieżą tylko trzeba nad nią trochę popracować. Jednak na dzień dzisiejszy przydałby się 1-2 transfery bardziej dojrzałych piłkarsko zawodników.
» 3 maja 2010, 00:58 #3
Lil: Co prawda to prawda, ale nie można skreślać graczy powyżej 25 roku życia.
Może i Berbatov był niewypałem, ale są gracze którzy mają już 27 i więcej lat i świetnie by pasowli do United i grali przez kilka ładnych sezonów...
...tyle że tacy gracze wybierają jakies REAL'e, Barcelony itp.... ale mam nadzieję, że chociaż Diarre albo Joe Cole'a uda nam się pozyskać.
Tacy gracze liczą sięw zespole.
» 3 maja 2010, 00:22 #2
MUorzech: Ferguson ma dobrego nosa do młodych zawodników.
» 3 maja 2010, 00:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.