Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow chce grać pięknie i dostojnie

» 13 kwietnia 2010, 17:27 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Dymitar Berbatow otwarcie przyznaje, że ciąży mu wysoka kwota odstępnego, którą Manchester United zapłacił za niego Tottenhamowi.
Berbatow chce grać pięknie i dostojnie
» Dymitar Berbatow zapowiada, że nie zmieni swojego stylu gry
Czy Dymitar Berbatow powinien opuścić Manchester United?
Choć Berbatow jest najdroższym (30,75 mln funtów - przyp. red.) zawodnikiem w historii klubu, to na Old Trafford nie ma wielu zwolenników. Kibice najczęściej zarzucają Bułgarowi leniwe podejście do gry.

– Fani widzieli tylko przebłyski z moich najlepszych bramek, zagrań i meczów. Wiem, że muszę prezentować wysoki poziom w każdym spotkaniu i taki też jest mój cel – mówi Berbatow.

– Każda osoba inaczej radzi sobie z presją, bo każda osoba myśli po swojemu. Czasami jest mi trudno, bo ludzie dużo ode mnie wymagają.

– Tak jednak powinno być, bo Manchester United zapłacił za mnie duże pieniądze. Staram się najlepiej jak potrafię, aby drużyna odnosiła sukcesy. Tak było w pierwszym sezonie. Zdobyliśmy mistrzostwo i każdy był z tego powodu szczęśliwy.

Fani często krytykują Berbatowa za brak walki na boisku. Bułgar nie zamierza jednak zmieniać swojego specyficznego stylu gry.

– Staram się nie przywiązywać do tego uwagi, bo zawsze znajdą się ludzie, którzy będą twierdzić, że białe jest czarne a czarne jest białe – mówi Berbatow.

– Czytałem ostatnio książkę, w której było napisane, że dopóki nie będziesz piękny i dostojny, to nie zdobędziesz niczyjego serca. Chciałbym tak grać, pięknie i dostojnie.

– Jestem w Manchesterze United ponad rok i jestem zadowolony z mojego pobytu tutaj. Menadżer dowodzi tym wielkim klubem od wielu lat i oczywistym jest, że nauczysz się tu nowych rzeczy. Nie ma lepszego miejsca na rozwój – kończy Berbatow.


TAGI


« Poprzedni news
Tevez: Rooney jest najlepszy na świecie
Następny news »
Chelsea umacnia się na pozycji lidera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (102)


oti: Ludzie, ogarnijcie się trochę! 3/4 komentarzy mają napis: Komentarz poniżej przyzwoitego poziomu. Kliknij, aby wyświetlić. Kim wy jesteście? Dziećmi w piaskownicy? To mają być prawdziwi kibice. "Żaden dom sam w sobie rozdwojony nie przetrwa!" Wyzywajcie się tak z dziećmi z Liverpoolu albo City! Czasami się zastanawiam, czy nie lepiej by było bez możliwości komentowania.
» 15 kwietnia 2010, 15:41 #78
Tennant: Zapomniał chyba dodać iż skutecznie też :D
Glory Glory MU
» 14 kwietnia 2010, 18:30 #77
czerwonydevil: Niech gra pięknie i dostojnie ale też skutecznie
» 14 kwietnia 2010, 17:26 #76
Jakubek722: Muszę przyznać ,że jak się tutaj rejestrowałem to nie było takiego GÓWNA ! ! ! Niektórzy zachowują się tutaj jakby była to ich stronka, po co obrazacie sie nawzajem ?! Nie możecie godnie komentować newsów ?! Pomyślcie trochę ,bo jesteście kibicami Manchesteru United !
» 14 kwietnia 2010, 15:00 #75
PanDuzeA: Ciekawa rzecz jak diametralnie się zmieniły oceny pod wszystkimi komentarzami ^^. Droga administracjo! Naprawcie ten skrypt lub kompletnie wywalcie, bo nie ma sensu.
» 14 kwietnia 2010, 14:39 #74
RobvanKlu5i: braku techniki mu nie mozna zarzucic to fakt, ale niestety to za mało, poprostu brakuje mu szybkosci która w lidze angielskiej jest niezbędna!
» 14 kwietnia 2010, 12:48 #73
Jacetto888: Chce, to trochę za mało daje ;)
» 14 kwietnia 2010, 12:26 #72
qqryq: A ja dalej nie mogę zrozumieć dlaczego Berba ma taki spadek formy... w Tottenhamie był gwiazdą, strzelał masę pięknych bramek, biegał, walczył, a teraz? Strzelił oczywiście kilkanaście bramek, zaliczył też nie mało asyst, ale po tym co pokazywał w byłym zespole powinien czarować i stawać się lepszym z meczu na mecz, a nie cofać się... nie mówię tu o ManUtd tylko o Dymitarze, to był błąd, że przeszedł do naszego klubu ponieważ nie tylko nie gra na swoim poziomie, ale także naraził się na obelgi ze strony kibiców. Nie jestem jego fanem, ale myślę, że jeśli chce grać w jednym z najlepszych klubów na świecie powinien starać się jeszcze bardziej. Wydaje mi się, że najbliższe mecze pokażą czy Berbatov wziął sobie do serca ostatnie niezbyt dobre występy i spróbuje przekonać nas kibiców do siebie samego no i ofc SAFa :) mimo tego, że jest Roo, Owen, Macheda itd. SAF powinien sprowadzić jakiegoś napastnika, który mógłby grać w ustawieniu z Berbatovem jako 2 napastników. Wtedy z 2 dobrymi ustawieniami moglibyśmy być spokojni. 4-5-1 z Roo na szpicy i 4-4-2 z Berbatovem i jakimś nowym nabytkiem. Macheda powinien iść na długie wypożyczenie, żeby chłopak mógł zagrać co najmniej sezon w 1 składnie i się ograć bo na razie wystawianie go jest bezcelowe. Diouf, który jakiś czas do nas przybył powinien dostać trochę więcej szans ponieważ myślę, że chłopak jest lepszy od Machedy, tylko SAF go nie docenia. Nie wspomnę już o Obertanie, który biedny przyszedł i siedzi na ławce ( jeśli w ogóle siedzi). Jeśli Nani bądź Valencia nie mogą grać albo im nie idzie powinien zostać wpuszczony Obertan a nie Giggs, który już nie jest tak samo dobry jak kiedyś. Doświadczenie doświadczeniem, ale myślę, że w tych czasach młodzież na boisku jest nieobliczalna i dlatego powinien chociaż być zmiennikiem, któregoś z naszych skrzydłowych :)
One Love, United !
» 14 kwietnia 2010, 12:03 #71
Fenek: Berba ma rację mówiąc że nigdy nie zaspokoi fanów bo im jest zawsze mało. Ale to nie zmienia faktu że jego styl gry nie pasuje do Man Utd. Musimy mieć drugiego kompletnego snajpera, wyobraźcie sobie co by było gdyby kontuzja Rooney'a była dłuższa. Lubie Bułgara to świetny piłkarz, znakomicie wyszkolony technicznie ale on po prostu tu nie pasuje.
» 14 kwietnia 2010, 11:47 #70
misiek98: Hehe ktoś tu ma 50 kont i każdemu kto obraża berbatova daje minusa.

Moim zdaniem berba już się skończył. Pamiętam mecze takie jak z blackburn, evertonem kiedy grał dobrze ale teraz tylko mówi jak to źle gra , jak to chce świetnie grać i żeby go nie sprzedawać. Najpierw niech poprawi wyniki.
» 14 kwietnia 2010, 11:34 #69
RobvanKlu5i: a dlaczego Ty mówisz i pijesz do lustra?? Nie masz kolegów? :)
» 14 kwietnia 2010, 10:49 #68
RobvanKlu5i: Odpowiedz za 100000 pkt :

e) wszyscy fani Berbatova ponizej przyzwoitego poziomu :)
» 14 kwietnia 2010, 10:42 #67
talir: Przeprowadzam ankiete: Kto powinien odejść:

A) Berbatow
B) ENZO
C) OBAJ.

Proszę o odpowiedzi:)
» 14 kwietnia 2010, 10:29 #66
talir: Widzę że ENZO miał pracowitą noc. Większość nie przychylnych komentarzy ma status: Komentarz poniżej przyzwoitego poziomu. Kliknij, aby wyświetlić. Enzo to się na klikałeś, cofam to co powiedziałem, tobie nie pomoże psycholog, a raczej psychiatra.
» 14 kwietnia 2010, 10:26 #65
RobvanKlu5i: ENZO jak chcesz to załóż sobie stronke berbatovpage.pl
Chociaz ladniej by brzmiala drewniatovpage.pl :)
» 14 kwietnia 2010, 10:20 #64
Marcindst13: od zawszego go bronilem a;e teraz przegiol nie gra z chelseom i bayernem to sa mocne ekipy ale osatni mecz to maskra nic totalnie nic maskra
» 14 kwietnia 2010, 01:17 #63
ercraft: chcieć to jedno a umieć to drugie..
ale widzę, że kolo ENZO napina się jak łuk...:D
» 13 kwietnia 2010, 23:31 #62
ManUtdFun: Nie to, abym był jakiś złośliwy czy coś. Ja do Berby nic większego nie mam , choć trochę mnie denerwuje to, że w pewnych sytuacjach zamiast pobiedz ten sobie idzie. Szanuję go, ale powiem tak:
- chcieć a móc to jest różnica :)
Niech zostanie w United, przyda się, ale koniecznie trzeba kupic kogoś pokroju Rooneya, szybkiego, walczaka ... po prostu kogoś dobrego typu Benzema, David Villa...
» 13 kwietnia 2010, 22:56 #61
blejd7: podobnie uwazam. tylko ze Benzema jest kompletnie bez formy i nie wiadomo jak dlugo bedzie trwalo jej odzyskanie. Villa juz nie jest taki mlody i perspektywistyczny wiec placenie za niego 40 mln wiedzac ze max 4 lata pogra na poziomie pierwszego skladu to troche duzo (10 mln na sezon to nawet realowi bardziej sie oplacalo sprowadzi ronaldo ktory ciagle sie rozwija).

jednakze napad jest potrzebny

niestety Chelsea wygralo :((((((((
» 13 kwietnia 2010, 23:00 #60
blejd7: wezcie sie wstrzymajcie z tym ze Berbatov to slabiak bo zaden z Was nigdy nie zagra w United i nie zostanie kupiony za 30 mln. to ze nie gra na poziomie ktory prezentowal w Tottenhamie to nie powod do wyzywania go. sam nie jestem zachwycony tym jak gra bo czesto zawodzi ale mam szacunek do kazdego zawodnika United i nie obrazam ich mimo ze moga zagrac najgorsze spotkanie w dziejach ludzkosci (wyjatkiem jest foster).

tez jestem zdania ze potrzebujemy drugiego super snajpera ale mysle ze majac w ataku ze soba Berbatova z typowym snajperem mozemy wygrywac nawet trudne mecze.

jestem za transferem Aguero i Gourcuffa do United ale to pewnie tylko marzenia ktore nigdy sie nie spelnia :(
» 13 kwietnia 2010, 22:36 #59
PanDuzeA: Od dziś nie komentujemy meczów bo nigdy nie weźmiemy w nich udziałów, nie oceniamy muzyki bo nigdy nie zaśpiewamy na festiwalu, ani nie zrecenzujemy filmu bo nigdy się nie wybierzemy do akademii filmowej. Wywalmy komentarze ze stron (choć to może nie takie głupie), cisza i w konsternacji oglądamy mecze.
» 13 kwietnia 2010, 22:39 #58
blejd7: chodzi mi o wyzywanie go od drewna. mamy prawo powiedziec ze nie podaoba nam sie jego gra bo mi tez sie nie podoba. ale po co ciagle na niego jechac. on i tak dostaje kasy i nie obchodza go komentarze z naszej strony wiec po co wyzywac go innych kibicow ktorzy maja inne zdania?
» 13 kwietnia 2010, 22:42 #57
Or1n: Mam taką propozycję dla wszystkich młodych kibiców, sympatyków (choć sam jestem jeszcze młody i kibicuje United od 6 lat), to wejdźcie sobie na
[link usunięty] i posłuchajcie i przeczytajcie tekst może to wam wiele uświadomi o naszym zespole, trenerze, sztabie i o tym czego i my pragniemy. Oni też o to walczą ale nie zawsze się to uda!!
» 13 kwietnia 2010, 22:36 #56
Bartekp8: Niech on przestanie gadać te swoje dyrdymały, że ma swój styl bo wszyscy wiemy jaki ma. Jednak nie sądzę, żeby jego sposób grania zakładał brak skuteczności i strzelanie w środek bramki, akurat tam gdzie stoi bramkarz. Jako napastnik powinien częściej oddawać strzały i przestać bawić się w piękne zagrania w okolicy 20 metrów do bramki, szczególnie dlatego, że ma fantastyczne strzały, tylko nie wiem czemu boi się nimi straszyć przeciwnika. Już nie wspominając o bajecznej technice dzięki której może sobie wypracować dogodną sytuację za każdym razem gdy jest przy piłce.
» 13 kwietnia 2010, 22:35 #55
MartinMU: może się mylę (i oby tak było) ale zdaje mi się czytając niektóre komentarze że wielu "jeździło" by i po np Rooney'u gdyby miał słaby okres w grze zapominając że jakiś czas temu prezentował dość dobry poziom

zdaje mi sie ze to przez to bo Roo w tym sezonie najebał troche bramek i Bułgar przy nim wypada marnie ale niezapominajmy że ma inne zalety:D
» 13 kwietnia 2010, 22:29 #54
Or1n: Pożyjemy zobaczymy, choć nie wydaje mi się że SAF pozbędzie się Bułgara i bardzo się z tego cisze, i dajcie wszyscy tym chłopakom grać, dajcie spokój Carrickowi i Bułgarowi, jak SAF na nich stawia to ma w tym cel i im ufa, nie posłucha on waszego głosu!! Wątpię w to żeby SAF pozbył się któregoś z zawodników, bo wie co on może z nich wycisnąć, ten zespół jest w stanie walczyć i zdobywać trofea, ale im też potrzeba czasu, w letnim okienku dojdą młodzi perspektywiczni gracze i United będzie musiało budować na nich skład, a gracze typu Fletcher, Carrick, Rio czy Bułgar będą dla nich podporą. United nie będzie zdobywać co rok mistrzostwa i 3 pucharów! My jesteśmy kibicami więc wierzmy w nich, wierzmy w United!!
» 13 kwietnia 2010, 22:27 #53
blejd7: podejrzewam ze dostalibysmy za niego okolo 10-15 mln. wiecej nie bo ma juz swoje lata. mniej tez raczej nie bo wszyscy menedżerowie wiedza ze jest on ciagle dobrym napastnikiem i w slabszym klubie i slabszej lidze swietnie dawalby sobie rade. w lidze niemieckiej czy francuskiej nadal bylby gwiazda. United jest jednak klubem z najwyzszej polki i musimy miec zawodnikow z najwyzszej polki a Berbatov w naszym klubie moze byc jedynie na poziomie lawki rezerwowych. nowy napastnik musi zostac sprowadzony. moze hernandez bedzie wystarczajaco dobry ale jesli nie bedzie w stanie od razu wskoczyc do skladu i z Roo wymiatac to potrzebujemy jakiegos wzmocnienia ofensywy bo jesli nikogo nie kupimy to w przyszlym sezonie znowu niewiele ugramy a chcialbym znowu zobaczyc United w finale LM :)
» 13 kwietnia 2010, 22:52 #52
adriann1986: niech go SAF sprzeda, mam dosyć tego słabiaka, gdyby nie Rooney nie miałby kto strzelać i wygrywac dla Nas meczy ;/ zal mi tego drewnianego nygusa
» 13 kwietnia 2010, 21:44 #51
DevilFan: Nie wiem Enzo i spólka ogarnijcie sie bo czytając was to po prostu az sie smiac chce bo to brednie wypisywane sa przez was i glupoty. Pomyślcie i piszcie.btw Berba jest dobry technike ma swietna za mało blyskotliwy i szybki jak by to mial to ahh napadzior jak sie patrzy
» 13 kwietnia 2010, 21:35 #50
Lordscorpio4: dobra dajce mu juz spokój... chlopak ma swój styl i niech gra tym swoim stylem... napewno nie zacznie grać lepiej jak kibice MU będą wieszać na nim psy i gadać że gra jak drewno i że jego transfer był błędem.... postawcie sie w jego miejscu... na pewno bylibyście przytloczeni itp. ....
» 13 kwietnia 2010, 21:24 #49
blejd7: on i tak nic sobie z tego nie robi co o nim mowimy. a wedlug wiekszosci zawodzi bo obok Roo powinien grac zawodnik ktory bedzie rowniez strzelal wiele bramek a Berba parokrotnie mogac dac nam 3 punkty zawalal sytuacje. nie mnie oceniac czy go SAF powinien sprzedac. jesli widzi dla niego jakas role w zespole to niech szybko pokaze ze Berba moze nam sie przydac a nie wystawia go samego w ataku mimo ze kazdy z nas widzi ze on bez drugiego napastnika gra slabo
» 13 kwietnia 2010, 22:57 #48
grygera: apropo tematu:

Chcieć nie znaczy móc! Panie Berbatov! ;)
» 13 kwietnia 2010, 21:17 #47
KamilFromKG: Czekajcie 1,2,3,4 razy już tak nam mówił to jest już 4 jak byłbym SAFem to do city dałbym berbatova a zostałby tevez gdyby tevez gral w finale LM to bysmy wygrali na 100%
» 13 kwietnia 2010, 21:13 #46
RobvanKlu5i: Robic a Mowic to całkiem inne rzeczy Panie Berbatov :)

a cierpliwosc sie konczy...
» 13 kwietnia 2010, 20:56 #45
Koryt: Tak jest zgadzam się w dodatku ze się ma już 30 chyba czy ile on tam ma na koncie już latek
» 13 kwietnia 2010, 21:05 #44
Koryt: w mordę ale ja to napisałem heh jeszcze raz Zgadzam się z tobą w 100% zwłaszcza ze Berbatow ma już około 30 :D tak lepiej :)
» 13 kwietnia 2010, 21:11 #43
talir: enzo
Ty powinieneś się nad sobą zastanowić, kibicujesz MU od 1997 r. a bożka sobie zrobiłeś z kolesia co jest u nas dwa sezony, w tym drugi na ławce dla rezerwowych. Za te wklejanie statystyk powinni Cię już dawno zbanować, bo to już jest spamowanie. Wklejasz jakieś cyferki i się cieszysz.
Ty się chyba w nim zakochałeś, bo ja innego logicznego wyjaśnienia nie widzę. Mamy zasłużonych piłkarzy jak Scholes czy Giggs, którzy wiele zrobili dla klubu, a Ty musiałeś sobie obrać typa, który nic nie znaczy dla tego klubu, za 10 lat nikt o nim nie będzie pamiętać no chyba, że w kontekście najgłupszego transferu w historii.

Taki z Ciebie fan, że jak ktoś skrytykuje Giggsa czy Nevilla to nie zareagujesz, ale jak ktoś obrazi Bułgara to Ty pierwszy się plujesz, ten koleś nic nie osiągnie w United, czy tego chcesz czy nie. Jest to gracz przeciętny, jak np. Park, ale ten to nadrabia chociaż ambicją i nie kosztował 30 baniek.
Kibicujesz tylko dwa lata więcej niż ja, a na profilu jako ulubionego zawodnika masz piłkarza który rozegrał 63 mecze... Autorytet sobie wybrałeś.
Udaj się do psychologa bo to już jest rodzaj psychozy maniakalnej na punkcie Berbatova.
» 13 kwietnia 2010, 20:43 #42
symok2: zgadzam sie z toba Enzo idź do psychologa
» 13 kwietnia 2010, 20:59 #41
Lordscorpio4: zgadzam sie z > enzo < ... zostawcie tego BERBATOVA w spokoju...
» 13 kwietnia 2010, 21:30 #40
talir: Enzo nie hamuj się wyzywaj mnie, ja się wprost nie mogę się doczekać aż zarobisz bana:P
» 13 kwietnia 2010, 21:38 #39
talir: Enzo nie hamuj się wyzywaj mnie, ja się wprost nie mogę doczekać aż zarobisz bana:P
» 13 kwietnia 2010, 21:41 #38
wrobel1992: Ja lubię Berbe ale jeśli przyjdzie np Benzema czy Villa i będzie grał lepiej to tez dobrze bo liczy się MU a nie dobro jednego zawodnika...
» 13 kwietnia 2010, 20:22 #37
Gulonkwmg: Berba ma zarąbiste podania , pomysł na gre , a pozatym zmarnował kilka sytuacji ale każ y i to podkreślam popełnia błędy
» 13 kwietnia 2010, 20:00 #36
pizdarek: Ta strona schodzi na psy. Ja jakoś nie dostrzegłłem zadnej 'nieprzyzwoitej' opinii! A tu każdy komentarz, jesli choć troszeczkę ocenia w sposób negatywny Bułgara spotyka się oceną 'słaby'. Kibice. Chętnie wybrałbym się na jakiś zlot fanów na DP - na żywo zobaczyłbym kto tak naprawde kibicuję na tej stronie. Prawdopodobnie przyjechałaby wycieczka z podstawówki i z gimnazjum z nauczycielkami - ustawieni jak 'cipki' w rządku. Tacy ludzie tu komentują.
» 13 kwietnia 2010, 19:53 #35
talir: Masz rację, czasem mam wrażenie, że MU kibicują ci sami kolesie co na polskich stadionach wyrywają krzesełka żeby nimi rzucić w policję, nie oszukujmy się część tych ludzi zaczęło kibicować United bo w FIFIE miała dobrych piłkarzy.
» 13 kwietnia 2010, 20:50 #34
WiernyKibic: ziomus nie bądź taki "hej do przodu" bo troche z tym gimnazjum przesadzasz, to ze troche dzieci tutaj jest i piperza glupoty nie znaczy ze wszyscy ludzie w wieku gimnazjalnym/licealnym tacy sa. Nie opierdalaj tak innych bo to troche jednak nie wporzadku.

Dymitar ma zostac, ale ma przyjsc Benzema, bo jak Berba zobaczy ze musi sie postarac zeby dostac miejsce w podst. 11 to zacznie pracowac..

Glory glory Man United !
» 13 kwietnia 2010, 21:50 #33
pizdarek: Trzeba opi**** i trzeba tępić to całe towarzystwo bo wkrótce nim się obejrzysz, a będą tu już tylko komentarze typu: 'Wyrzucic Fergusona', 'To zj*** trener z ch** taktyką' . Ja to nazywam 'era żelka'. Co raz więcej tu tgo, ze tak powiem tałatajstwa się porobiło. Kilka postów wczesniej pisałem, ze jest na tej stronce kilku użytkowników, którzy naprawdę z sensem piszą i widac, ze historię United znają nie od 5 dni tylko ładne parę lat i za to szacunek. Co do Berby to również pisałem, trzeba dać mu porządna konkurencję w postaci jakiegoś znanego klasowego napastnika, a wtedy zobaczycie, ze grał będzie na miare swoich możliwosci. Biegał też! ;p
» 13 kwietnia 2010, 22:02 #32
bejbi: zawsze byłem zwolennikiem jego stylu gry ;P wcale nie ma słabych osiągnieć ma 12 goli obecnie drugi rezultat w manutd ( w tym sezonie) i nie wincie berby za ostatni mecz bo to PRZECUDOWNY antonio valenicia nie wykorzystał sam na sam ! i o ile dobrze pamiętam do dostał podanie własnie od berbatova ! :P
» 13 kwietnia 2010, 19:52 #31
Adamczik: Stać go na więcej, możliwe, ale ile mamy czekać na to więcej? 3 lata? 4? jak przekroczy trzydziestkę? Bez przesady. MU to nie klub, w którym szuka się formy.
» 13 kwietnia 2010, 19:23 #30
CzaroMU: "Fani widzieli tylko przebłyski z moich najlepszych bramek, zagrań i meczów"
A co innego mieliśmy zobaczyć? Jeżeli Berbatov uważa, że stać go na więcej, to W MOIM przekonaniu minął już czas na ten "oślepiający blask", którego do tej pory nikt nie widział, chyba że na treningach (skoro do tej pory widzieliśmy tylko przebłyski). Ciągle tylko mówi jak on to jeszcze zagra, ale jakoś tego nie widać na boisku. Poza tym to "pięknie i dostojnie" to są tylko ładne słowa, każdy może się pobawić językiem i ubrać jakieś zdanie w ładne zwroty, a dla mnie liczą się czyny (w tym przypadku na boisku).
» 13 kwietnia 2010, 19:14 #29
CzaroMU: oooo czemu komentarz został oznaczony jako "poniżej poziomu" ?
» 13 kwietnia 2010, 19:27 #28
PanDuzeA: Bo się nie zgadzasz ze zdaniem 46% "kibiców" Man UTD. Z poziomem wypowiedzi nie ma to nic wspólnego. Jeśli zamiast 20 dobrze uargumentowanych zdań napiszesz "Zajebisty Berbatov" to będzie miało więcej plusów ;).
» 13 kwietnia 2010, 22:28 #27
symok2: Już sie tak nie podniecaj tymi kilkoma brameczkami. Jedna z tych akcji mnie poprostu rozwaliła miał podaniena pustą bramke (ok. 2-3m) i prwaie trafił w poprzeczke
» 13 kwietnia 2010, 19:15 #26
pizdarek: Widze, ze w ogole jest fan youtube i masz wszystkie filmiki z Berba obcykane i zawsze możesz zapodać jak zajdzie taka potrzeba. ;D Z tej kompilacji z 3, 4bramki naprawde przedniej marki, ale reszta? Tosz to dołożenie nogi bądź normaly strzał z 16-go metra. Nie ma się czym zachwycać.
» 13 kwietnia 2010, 19:16 #25
symok2: przynajmniej jest ich o wiele więcej i wiele z nich są o wiele lepsze od tych 3-4 bramek drewniatowa
» 13 kwietnia 2010, 19:26 #24
pizdarek: Gol nie musi być strzelony po pieknym technicznym lobie, efektowną przewrotką czy mocnym wolejem. Zrozum, ze Berbatov w ataku Man Utd nigdy nie pomógł z tymi najlepszymi. On zawsze przechodzi tak jakby obok meczu. On juz nie biega tak jak kiedyś (pamiętam go za czasów Leverkusen), teraz to gra jakby był po 70-tce. Najbardziej ubolewam zawsze nad tym, ze jak leci Nani lub Valencia na skrzydle on wcale nie pokazuje się do podań. On tak jakby od razu podświadomie stara sie gdzies ukryć za obrońcą by piłka nie dotarła do niego. Ostatnio nawet ten spi**** komentator na N też o tym wspomniał. Śmiałem się, ze taki niedorozwój też to dostrzegł, a Ty nadal nie możesz... heh No cóż, może w kolejnym sie sezonie się odblokuje - chociaz trudno w to uwierzyć.
» 13 kwietnia 2010, 19:34 #23
wielkifanMU: symok2 -- masz rację ! Ale oczywiście enzo nigdy nie będzie zadowolony .... Ehh ..
» 13 kwietnia 2010, 19:01 #22
pizdarek: To było rok temu. Kazdy pamięta ten mecz, tą akcję. Przyznaje zajebiscie to zrobił i co najwazniejsze utrzymał piłkę w boisku i świetnie dograł. Brawo! Ale mas zwięcej takich filmików? h a h a h a raczej nie. I nie naśmiewam się z Twojego idola, życze mu najlepszego i niech w końcu udowodni, ze warto było wydac na niego 30baniek. Ale awaryjnie drugi napastnik musi być! Solidna konkurencja tylko mu pomoże.
» 13 kwietnia 2010, 18:57 #21
symok2: Są tylko pojedyńcze takie akcje a w ogóle to była asysta a napastnik powineien strzelac (chociaż nie powiem nic złego jesli by w kazdym meczu tak asystował ale tego poprostu nie robi.) I jeszcze tak dla sprostowania to jest z zeszłego sezonu a zeszły sezon się skończył teraz mamy inny w którym gra berbatowa jest poprostu słaba.
Tak jak napisałem w ostatnimk poście przydałby się napastnik typu Suarez, Benzema, Pato itp.
» 13 kwietnia 2010, 19:00 #20
symok2: Moim zdaniem idealnie nadałby się do pary z Rooneyem Suarez. Jest bardzo dobrym zawodnikiem najlepszym moim zdaniem w lidze holenderskiej.

P.S. Enzo nie broń tego zasranego Drewniatowa, narzekasz że nie dostaje podań ale rooney to jakoś od tych samych pomocników dostaje. A poza tym nawet jak dostanie to i tak bedzie sie kiwał w polu karnym najpierw się przewróci a potem bedzie na sędziów obrażony że nie ma faulu i już mu sie biegać nie bedzie chciało
» 13 kwietnia 2010, 18:49 #19
symok2: Moim zdaniem idealnie nadałby się do pary z Rooneyem Suarez. Jest bardzo dobrym zawodnikiem najlepszym moim zdaniem w lidze holenderskiej.

P.S. Enzo nie broń tego zasranego Drewniatowa, narzekasz że nie dostaje podań ale rooney to jakoś od tych samych pomocników dostaje. A poza tym nawet jak dostanie to i tak bedzie sie kiwał w polu karnym najpierw się przewróci a potem bedzie na sędziów obrażony że nie ma faulu i już mu sie biegać nie bedzie chciało
» 13 kwietnia 2010, 18:47 #18
pizdarek: Nie musi opuszczac klubu. Może być razem z Owenem zmiennikiem na przyszły sezon. Na puchary sprawdzili by się idealnie. Natomiast do pary z Runim potrzeba kupić jednak kogoś, kto biega, pokazuje sie do podań. Berbatov tego nie robi. Nie ma co się na nim zbytnio znęcać, każdy kto choć trochę obiektywnie ocenia jego występy musi przyznac, ze nieźle przepłacono.
» 13 kwietnia 2010, 18:22 #17
kojot: enzo,racja nasza pomoc to padaka w środku nie istniejemy no chyba że Fletcher gra, tylko skrzydłami dajemy rade
» 13 kwietnia 2010, 18:32 #16
pizdarek: Podania są, Rooney jakoś potrafi się pokazać i coś ustrzelić. Jesli tego nie dostrzegasz to radzę zainwestować w szkła kontaktowe. W obecnym sezonie bardzo zawiódł Carrick, ale to nie jest problem, ponieważ wróci Anderson, Hergreaves i podań napewno będzie więcej. Żaden ofensywny pomocnik nie jest potrzebny. Czytajac wasze popieprzone opinie to byście całą linię pomocy wymienili do spółki z Fergusonem.
» 13 kwietnia 2010, 18:40 #15
pizdarek: A ile byś chciał? 29? Czasem jak rywal gra solidnie w obronie trzeba wykorzystać to jedno/dwa podania i strzelić. To jest napastnik.
» 13 kwietnia 2010, 19:00 #14
kubik14: Moim zdaniem on jeszcze przypasuje do United. Jest tu dopiero drugi sezon, a Manchester prowadzi nie zbyt odpowiadający mu styl gry. Trochę winy ponosi tez trener który nieumiejętnie wykorzystuje talenty Bułgara. Powinien grać cofniętego napastnika, na tej pozycji chyba najlepiej by się spisał, mógłby wykorzystać swój drybling i rozgrywanie.

Oby nie odszedł z MU, ja wciąż w niego wieże. Może 30mln to lekka przesada, ale jeśli dopasuje się do drużyny to ta suma może się w pełni zwrócić.

Uważam też że Berbatov jest lepszym zawodnikiem od Tevez'a, bardziej wszechstronny, grający mądrzej, no i o wiele lepiej wyszkolony. Tevez to tylko słabsza wersja Rooney'a.

Pozdro
» 13 kwietnia 2010, 18:20 #13
Lil: Berbatov był by świetnym cofniętym napastnikiem....
Genialnie uzupełniał by Rooney'a......
Jego asysty były by.....

Napastnik to napastnik. Ok, może ładnie asystować ale bramki też muszą być. Messi jest taki genialny a w sezonie 08/09 trafił 40 goli i tylko 10 asyst....
On jest napastnikiem.... miał zdobywać gole. Jak jest z Roo to ok, jak zaasystuje no to jest komu wykończyć akcję, ale jak jest sam to lipa.....
Więc jest napastnikiem... niekompletnym.
Jak ktoś da 15 mln € będe się cieszył, będzie można je dać na Costę albo na Silvę, albo mogli by to przeznaczyć na jakiś dodatek do np. Andersona i pozyskać Modricia z Tott? Nieee no rozmarzyłem się... ;d
» 13 kwietnia 2010, 18:09 #12
Lil: Defoe kosztował 9 mln... ale dobra to przeszłośc.

Dzisiaj pokusił bym się o gracza PSG, Mevlut Erdinga.
1. Jest młody; 2. Jest świetny na boisku i ma już 13 goli.... no i kosztował 8 mln €.

Chociaż jak by nie było wystarczyło by dołożyć do tych 15 mln drugie tyle i możemy powalczyć o Villę....

A nawet jeżeli chodzi o 15 mln € to mi pasował by Klaas-Jan Huntelaar...
» 13 kwietnia 2010, 18:29 #11
blejd7: a pozatym 12 bramke w PL jest trudniej strzelic niz 13 w Lique 1.
dlatego nie mozna ich porownywac aj esli juz to na korzysc Berby
» 14 kwietnia 2010, 00:11 #10
woj92: Ermac- kierował się tym samy co teraz wszyscy przy Davidzie Villi, po prostu strzelał dużo bramek w mocnej lidze. A te 30baniek to jest powód dla którego powinien zostać, tak drogiego zawodnika po prostu się nie wyrzuca.
» 13 kwietnia 2010, 17:48 #9
Fexo: Tez o tym myslalem , anwet przemkla mi mysl Berby jako ultra ofensywnego srodkowego pomocnika. Ale to kosztowalo by zbyt duza pzrebudowe skladu by zachowac balans w pomocy takze raczej odpada.
Ale co sie stanie jak Roo bedzie kontuzjowany? Wtedy zostaje tylko szaman ze Srilanki , to jets mysl na transfer !
» 13 kwietnia 2010, 18:06 #8
Mac1us91: A ja myślę, że dopóki nie zaczniemy grać 4-4-2 z cofniętym Berbatovem i wysuniętym Rooneyem to Bułgar będzie bezproduktywny. On mają przed sobą drugiego napastnika dopiero pokazuje co potrafi. Genialnie dogrywa piłki.
» 13 kwietnia 2010, 17:38 #7
crash: zgadzam się, Berba powinien grać cofniętego, byłyby asysty jakich mało! ;D
» 13 kwietnia 2010, 17:45 #6
Lil: A wg. mnie asysty powinni zapewniać Valencia i Nani + Fletcher, Park, Carrick...
My potrzebujemy 2 klasowych napastników.
Jednego mamy i się przez 70% sezony sprawdzało, ale gdy ma kontuzję jest już lipa...
w takich chwilach przydał by się napastnik pokroju Tevez...
Gracz który dostanie piłkę 10 m przed siebie i będąc 2 metry za obrońcą potrafi dogonić ją i nie zwalniać akcjię czy podawać tylko podbjec 3-4 metry i huknąć jak z armaty....

Jak dla mnie to Vidić za Benzeme jest już prawie przesądzone ( głównie, że żona Vidicia kupiła ''domek'' w Madrycie - na obrzeżach), Anderson chciał iść do Lyonu? (hmm no teraz to nie wiem czy Lyon go zechce ale jak dali by z 10 mln + jakieś 15 mln za Berbatova no można by było dołożyć coś kaski z Ronaldo i powalczyć o Riberyego, Davida Silvę (do Silvy nie trzeba było by w sumie dopłacać z CR7'mki).
» 13 kwietnia 2010, 18:17 #5
UnMishii: w tottenhamie mniej więcej tak grali, przy czym z kim tam tworząc duet dobrze się uzupełniali, tu SAF raczej tak nie zrobi niestety :/
» 13 kwietnia 2010, 18:21 #4
blejd7: napisalem juz to w poprzednim newsie :) tuz za Roo bedzie stanowil najwieksze zagrozenie. sam na szpicy nic nie zdziala bo to nie jest sprinter tylko swietny odgrywajacy
» 13 kwietnia 2010, 22:28 #3
Kominek: a ja mam nadzieję że wkońcu zobaczymy jakieś efekty na boisku, bo tej chwili nie prezentuję się "pięknie i dostojnie" a co najważniejesze nie spełnia oczekiwań i nie strzela bramek
» 13 kwietnia 2010, 17:32 #2
ermac: 30baniek poszło ja do dzisiaj nie moge tego przebolec tym bardziej ze zalowali na teveza..;/
czym sie SAF wtedy kierowal do dzisiaj nie mam pojecia...
» 13 kwietnia 2010, 17:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.