Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zabójczy duet daje pewną wygraną nad Młotami

» 23 lutego 2010, 22:03 - Autor: Marshall - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał West Ham 3:0 w rozegranym awansem meczu Premier League. Łupem bramkowym podzielili się Wayne Rooney i Michael Owen. Pierwszy zdobył dwa gole, drugi dołożył jedno trafienie.
Zabójczy duet daje pewną wygraną nad Młotami
» W rozegranym awansem meczu 28. kolejki Premiership Manchester United bez kłopotu rozprawił się z West Hamem United 3:0. Dwie bramki zdobył Wayne Rooney, trzecie trafienie dołożył Michael Owen.
W składzie desygnowanym przez Sir Alexa Fergusona na to spotkanie uwagę przykuwały dwa nazwiska. Do pierwszej jedenastki powrócił po problemach zdrowotnych Nemanja Vidic, a także po konflikcie ze szkockim menedżerem ponownie mogliśmy oglądać na Old Trafford Andersona.

W 7 minucie w dogodnej okazji po podaniu Wayne’a Rooneya znalazł się Antonio Valencia, jednak Ekwadorczyk nieczysto trafił w piłkę i sytuacja została wyjaśniona przez obrońców West Hamu.

Niestety, szybko zakończył się pierwszy od dłuższego czasu występ Andersona w pierwszym składzie United. Już w 19 minucie na skutek urazu byłego zawodnika FC Porto na boisku pojawił się Park Ji-Sung.

Chwilę później w przeciągu dwóch minut dwie dobre sytuacje do zdobycia bramki mieli goście. Najpierw minimalnie obok słupka uderzał Valon Behrami, a minutę później po strzale Alessandro Diamantiego i rykoszecie od jednego z obrońców United z najwyższym trudem spod poprzeczki piłkę złapał Ben Foster.

Kolejną groźną szansę Czerwone Diabły stworzyły sobie w 26 minucie. Ponownie próbował Valencia, jednak jego strzał sparował Robert Green.

Osiem minut później swoją powszechnie znaną broń zaprezentował Darron Gibson. Irlandczyk kąśliwie uderzał z dystansu, jednak piłka o milimetry minęła słupek bramki Młotów.

By objąć prowadzenie w meczu z West Hamem wystarczył przebłysk geniuszu trzech zawodników United. W 38 minucie piłkę na prawe skrzydło przerzucił Dymitar Berbatow, bezpośrednio z powietrza dośrodkował Valencia, a z bliska swoją 22. bramkę w lidze w tym sezonie zdobył Wayne Rooney. To była wspaniała akcja gospodarzy.

Cztery minuty później Wazza polował na swoje drugie trafienie, ale sprytne uderzenie z woleja zza pola karnego trafiło w siatkę zawieszoną za poprzeczką bramki Greena.

Już na początku drugiej połowy podopieczni Sir Alexa Fergusona dali znać rywalom, że nie zamierzają poprzestać na jednobramkowym prowadzeniu. W 47 minucie bardzo dobrze próbował strzelać Park Ji-Sung, jednak trafił tylko w poprzeczkę bramki gości.

Osiem minut później po raz drugi dał o sobie znać zabójczy wtorkowego wieczoru duet Valencia – Rooney. Kolejne dośrodkowanie Ekwadorczyka wprost na głowę snajpera United i kolejna bramka – United prowadziło od 55 minuty 2:0.

Następnie groźnie z obu stron strzelali Scholes i Diamanti, ale w obu przypadkach dobrze zachowywali się bramkarze.

Prawdziwe wejście smoka zanotował dzisiaj Michael Owen. Dwie minuty po tym, jak zastąpił Wayne’a Rooneya po podaniu Paula Scholesa podciął piłkę nad Robertem Greenem i na tablicy wyników widniał już wynik 3:0 dla gospodarzy.

Znakomitą szansę na zdobycie swojego 100. gola w barwach United miał Paul Scholes, ale w 87 minucie po indywidualnej akcji posłał piłkę wysoko nad bramką.

Do końca spotkania wynik nie uległ zmianie. United spokojnie pokonało West Ham United 3:0, co pozwoliło zbliżyć się w tabeli do Chelsea na jeden punkt.

Manchester United 3:0 (1:0) West Ham United

Gole: Wayne Rooney 38', 55', Michael Owen 80'
Żółta: Faubert 76'

Man Utd: Foster – Neville, Vidic, Brown, Evra – Anderson (Park 19'), Gibson, Scholes, Valencia – Rooney (Diouf 77'), Berbatow (Owen 77')

West Ham: Green – Spector, Tomkins, Upson, Faubert – Behrami (Collison 63'), Kovac, Noble, Diamanti (Dyer 75') – Cole, Franco (Mido 46')


TAGI


« Poprzedni news
Howard: United się podniesie
Następny news »
Ferdinand i Anderson kontuzjowani

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (259)


psychiczny: najlepszy jest tytul tego akty....,,Zabójczy duet....'' smiechu warte
» 26 lutego 2010, 08:17 #215
Spikee: I kolejny dowód że Owen marnuje się na ławie!
» 25 lutego 2010, 17:54 #214
kojot: exterminal11,dlatego napisałem że niektórzy z was prowokują itp.
» 25 lutego 2010, 15:39 #213
ercraft: a sportklub to tylko na N-ce jest czy jest też na Polsacie?? bo na stroce Polsatu jest dostępny program dla tego kanału ale nie można go znaleźć w żadnym pakiecie.. kto coś wie?
» 25 lutego 2010, 11:13 #212
czerwonediablyy: ercraft

na sport klubie będzie meczyk ;D
» 25 lutego 2010, 10:51 #211
ercraft: z innej bajki - kto się orientuje gdzie oprócz neta będzie można zobaczyć niedzielny finał?? będzie to gdzieś w tv?
» 25 lutego 2010, 08:55 #210
H2O1994: W rewanżu chelsea wygra 1:0.
» 25 lutego 2010, 07:00 #209
piokrop: Stoke City-Manchester City 3:1 (Kitson 79', Shawcross 95', Tuncay 99'- Bellamy 81') ( po dogrywce )
» 24 lutego 2010, 23:37 #208
Adrianol1995xD: piokrop- jaki wynik ?
» 24 lutego 2010, 23:35 #207
piokrop: City odpadło z pucharów :]
» 24 lutego 2010, 23:33 #206
Adrianol1995xD: kojot- zgadzam się z tobą, najwidoczniej mają kompleksy...
» 24 lutego 2010, 23:32 #205
kojot: manugoal jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie,czemu mam im okazywać szacunek skoro oni są według mnie i innych są wulgarni?Poza tym nie prowokuje ich a oni mnie ,według mnie kibice CFC mają kompleks co do pucharów za mało ich zdobyli i dogadują nam na naszej stronie,że to oni zdobędą mistrzowstwo itp. ,mają gdzie żale wylewać a robią to na DevilPage .Wniosek niektórzy ich fani są tak głupi ,że sami zaczynają tę wojnę,sądze że gdyby nie oni nie było by takiej napinki pomiędzy nami a nimi ,oczywiście jakaś napinka by była bo to dwa kluby z człówki,ale mniejsza niż jest teraz.
» 24 lutego 2010, 23:28 #204
ronald: sorry :) miało być " z powodu"
» 24 lutego 2010, 23:16 #203
Adrianol1995xD: exterminal11- dobra, zakończmy tą niepotrzebną dyskusję...
» 24 lutego 2010, 23:16 #202
ronald: panowie spokojnie. nie widzicie że się nakręcamy spowodu ...chelsea. myślałem że to strona dla Diabłów. Pozostawmy spekulacje na temat Chelsea i innych klubów ich szanownym kibicom
» 24 lutego 2010, 23:15 #201
Adrianol1995xD: exterminal11- wyluzuj ziom , ja poinformowałem tylko innych że Cech doznał kontuzji nie wyśmiewam się ani nie życzę Mu nic złego, szanuje go i podziwiam jego umiejętności ..
» 24 lutego 2010, 23:13 #200
BroneK1878: Cech kontuzja jakas w meczu z Interem :D
moze by sie nie wyleczyl do maczu z nami :>
» 24 lutego 2010, 23:05 #199
Adrianol1995xD: Widzę że się kłótnia zaczyna powoli robić, może zamkniemy ten temat ? ...
» 24 lutego 2010, 23:05 #198
Adrianol1995xD: @Manugoal już nie rób z siebię takiego dobrego kibica , każdy ma prawo mieć własne zdanie na temat każdej drużyny niezależnie komu kibicuje i nie musi tego zachowywac dla siebie...
» 24 lutego 2010, 23:03 #197
bartek95: Nie no spoko tak se tylko pomyślałem:D
» 24 lutego 2010, 23:03 #196
Master123: Z tym że nazwa chel$ea jest jak najbardziej ideologicznie poprawna . Czym oni są jak nie tworem brudnych lewackich petrorubli.
» 24 lutego 2010, 23:01 #195
bartek95: @Manugoal
Hmm dopiero dzisiaj konto założyłeś na tej stronie więc myślę że jest coś nie tak(mogę się mylić).
» 24 lutego 2010, 23:00 #194
ronald: exterminal11 -popieram w 100%
» 24 lutego 2010, 22:59 #193
czerwonediablyy: manugoal

jakbys wiedzial to oni za kazdym razem uzywaja słowa "MUły"
» 24 lutego 2010, 22:56 #192
ronald: a aj popieram manugoal - niezależnie czy mówią na nas muły ,czy nawet gorzej, to my powinniśmy pokazać klasę i zignorować ich. nie wszyscy kibice nas przezywają i właśnie dla nich powiniśmy uszanować klub.
» 24 lutego 2010, 22:53 #191
psychiczny: tak tylko napisalem bo dobry mecz byl.chelsea gra slabiej na wyjazdach a tu sie okazalo ze druzyny wloskie sa teamami do bicia.wazne jest to zeby wszystkie 3 druzyny EPL doszly min.do 1/2 i zdominowaly football europejski.
» 24 lutego 2010, 22:53 #190
kojot: psychiczny,już napisałem mieli przewage ale jej nie wykorzystali więc po co mowa o przewadze ?
» 24 lutego 2010, 22:50 #189
siara93: manugoal - zal sciska jak czytam twoje smecenie...
» 24 lutego 2010, 22:50 #188
Camrall: A jeśli chodzi o szacunek do innych drużyn .. wejdź na stronke CFC Arsenalu albo LFC a zapewniam Cię że większość tamtejszych użytkowników nazywa nas mułami a zespół manufakturą .. więc ja również nie mam zamiaru okazywać im szacunku
» 24 lutego 2010, 22:50 #187
bartek95: @Manugoal
A oni mogą nas obrażać mówiąc MUły?;]
» 24 lutego 2010, 22:50 #186
psychiczny: na remis ?? to ty chyba inny mecz ogladales.inter caly czas sie bronil.jak wszedl hilario to myslalem ze cos sie bedzie dzialo a tu nagle nawet nie musial ani razu interweniowac a gral ponad 30 min.zobacz statystyki ,zreszta chelsea miala potężną przewage kazdy to widzial
» 24 lutego 2010, 22:49 #185
bartek95: @Psychiczny mieli przewagę ale nic z tego nie wynikało.
Drogba był nie widoczny
» 24 lutego 2010, 22:49 #184
ronald: ILoveMU - to ty tak jedziesz na chelsea na ich sroine ?
» 24 lutego 2010, 22:49 #183
kojot: psychiczny ,co im z przewagi jak sytuacji nie wykorzystują ,fakt karny powinien być ale należał im się tylko remis.
» 24 lutego 2010, 22:47 #182
psychiczny: Chelsea przegrala nie zasluzenie ale zdarza sie.Inter wygladal tak jak MU z Milanem.Przewaga niebieskich byla ogromna az sam bylem w szoku.Na SB nie bedzie co zbierac z interu chyba ze zagrają 5 obroncami.
» 24 lutego 2010, 22:44 #181
Adrianol1995xD: Inter 2:1 smerfy !!
W dodatku Cech nabawił się kontuzji !
» 24 lutego 2010, 22:40 #180
ttlbtg: Przy okazji, Ronaldo w sezonie w którym zdobył nagrodę za najlepszego na świecie, na 45 rozegranych meczy (3 z ławki) strzelił 42gole, asystował 8, przy czym na bramkę oddał 255strzałów z czego 131 celnych.

Wazza w sezonie w którym mianuję do tytułu najlepszego na świecie, tj. sezonie obecnym na 35 meczy (1 z ławki) strzelił na dzień dzisiejszy 27bramek, asystował już 5razy, przy czym strzałów na bramkę oddał 193, z czego 66celnych.

Pomagając sobie kalkulatorem średnia bramek Ronaldo na mecz wynosila 0,93(3). Wazzy średnia w tym momencie wynosi 0,7714286.

Warto zauważyć (i nie że obalam mit Ronaldo odnoście jego fenomenalnej gry), że portugalczyk miał wsparcie w swoim dorobku, takiego geniusza jakim jest Rooney. Dziś anglik pełniąc rolę lidera, nie ma wsparcia piłkarza doskonałego, jakim niegdyś był pamagając Ronaldo w byciu najlepszym. Myśle, że sam ten fakt, iż anglik prezentuje swój geniusz będąc poniekąd ubogi w kompletność piłkarską piłkarzy mu pomagających zdobywać bramki, czyni go zawodnikiem nie gorszym od naszego byłego asa.

Tak więc Rooney ma niepowtarzalną (jak do tej pory) szansę zostania okrzykniętym piłkarzem na ziemii. I na chwilę obecną Ronaldo i Messi, razem z Kaką w jednej osobie, mogą mu jedynie sięgać do połowy prawej kostki:)

Pzdr i WAY TO GLORY! !

P.S. Wierzę w awans Chelsea, bo jak dla mnie muszą czuć ciężar gry w nogach, z drużynami na arenie między narodowej. Wtedy jak najbardziej będziemy mieli okazję wyprzedzić ich w ligowej tabeli na kilka kolejek przed końcem sezonu. Pzdr
» 24 lutego 2010, 22:29 #179
Marto: czerwonediablyy >

Dokładnie, tacy pewni siebie a teraz jak przegrywają to co drugi czuje ,że przegrają. A takimi optymistami byli przed meczem. Żałosne.
» 24 lutego 2010, 22:14 #178
piaskun223: Petr Cech kontuzja !!
» 24 lutego 2010, 22:09 #177
kujawa: tez czytalem o villi ale mam nadzieje ze to tylko plotki jakby do nas w lecie przychodzil to w grudniu konczylby 29lat. Tylko Kun albo Silva
» 24 lutego 2010, 21:48 #176
czerwonediablyy: Mi sie chce najbardziej smiac z kibicow chelsea bo jak pisali na chelsealondyn.pl kazdy pisal ze wygraja 2-0 czy 3-1 ha ha widac ze dzieciaki
» 24 lutego 2010, 21:47 #175
Mateusz0718: Jak tak niby mają grac przysli mistrzowie angli to ja dziękuje. Widzieliście Kalou takie symulowanie mnie najbardziej wkurza ;/
» 24 lutego 2010, 21:44 #174
bieniu12: na ja też oglądam mecz na nsport oby szmelsi odpadła
» 24 lutego 2010, 21:42 #173
ILoveMU: Chelsea do konca pierwszej połowy przegrywa 1:0 gola w 3 minucie strzelił Milito ogrywając Terrego jak dzieciaka.
» 24 lutego 2010, 21:32 #172
marcin2c17a: enzo
news o transferze Villi jest z Daily Mail a nie z Daily Mirror to tak na marginesie, coś musi być na rzeczy odnośnie tego transferu
» 24 lutego 2010, 20:38 #171
Camrall: Jak narazie to problemy mamy ewentualnie w środku (brak playmakera Scholes już nie ten choć zdarzają mu się dobre występy) no i obrona z powodu kontuzji .. a tak w ogóle zauważyliście że mamy już dość starą obronę? Evra 29 lat Vida 28 Ferdinand 30 lat i O`shea 29 ... i narazie jedyni którzy by mogli ich zastąpić to Rafael i Evans .. nie wiadomo co będzie z tego Smallinga a Fabio nie gra za dużo ..
» 24 lutego 2010, 20:29 #170
agawu92: ja pie*dole... ale valencia jest niesamowity... 2 asysty, bez niego byłoby krucho w tym sezonie :D
» 24 lutego 2010, 20:24 #169
Mati888: ILoveMU i Matdevil
Spoko, ja też jako jedyny w klasie jestem fanem MU. Są kibice arsenalu, realu, liverpoolu i oczywiście barcy. :(

Co do Berby to może był przeplacony, ale teraz atak nie jest problemem. Lepiej skupić się na obronie, bo tracimy sporo goli.
» 24 lutego 2010, 20:19 #168
matdevil: ILoveMU nie przejmuj sie ja tez jestem sam w klasie kibciem MU i moj pan od w-f tez jest anty UNITED :D Nie wiem czemu ludzie nie potrafia zrozumeic co osiagnal Manchester w ostatnich 2 sezonach ciagle tylko farsa i cwelsi ehhh
» 24 lutego 2010, 19:11 #167
DelCastro: czy dobrze zauważyłem że te ..... młoty dobiły nasz ranking kontuzji który nie chce się wyzerować??
» 24 lutego 2010, 18:56 #166
DevilxDevil: Enzo -->
Bez urazy, ale wes skończ te swoje statystyki, moze i sa prawdziwe, ale uwierz ze wychodzisz troche na glupka, skoro w kazdym newsie podajesz jakies statystyki. Gdzie ty pracujesz czlowieku (lub bedziesz) . Mnie to na poczatku smieszylo, a teraz mnie denerwuje.

Pzdr. Nie odszczekuj sie bo ci tylko zwrocilem uwage. ;]
» 24 lutego 2010, 18:40 #165
VenoM: Oglądałem wczoraj cały mecz i myślę, ze super poszło Manchesterowi United.
Ale bezsensem było wpuszczenie Fostera jako bramkarza przez niego o mało co nie było gola i to w cale nie było ciężkie do obrony mimo że to był rykoszet. Lepiej spisałby się KUSZCZAK . Ale z drugiej strony dobrze ,ze Foster mógł sobie pograć bo ileż można siedzieć na ławce rezerwowych.
» 24 lutego 2010, 18:13 #164
ILoveMU: Zagraliśmy fajny nick a mój nauczyciel WF-u jest kibicem Chelsea i mówi ,że to czysty fuks
» 24 lutego 2010, 17:55 #163
marcin2c17a: ponoć w lecie Ferguson zaoferuje 45 mln funtów za Ville, taka informacja się pojawiła na goal.com, ciekawe co z tego będzie, bo tam nie umieszczają plotek transferowych
» 24 lutego 2010, 17:53 #162
wojt: [link usunięty]
wszystkie bramki, high quality!
co do meczu to miodzio :) brawo Roo!
» 24 lutego 2010, 17:41 #161
Tennant: pięknie, pięknie, tak dalej chłopaki!!
Rooney jak zwykle klasa sama dla siebie.
Glory Glory MU
» 24 lutego 2010, 17:09 #160
ercraft: enzo ja nie siedzę w cyferkach i wali mnie tak naprawdę czy Berbatov od Teveza jest starszy o 3, 5 czy 15 lat. ale za płytki jesteś żeby to pojąć. to po pierwsze.
po drugie - z tymi cyferkami to była ironia ale na to też najwyraźniej jesteś za płytki. słowem jesteś płytki jak brodzik w moim prysznicu. dziękuję, skończyłem.
» 24 lutego 2010, 16:35 #159
dziegluje: zna ktoś nazwę piosenki która jest w tym obszernym skrócie ze sky sport?
» 24 lutego 2010, 16:30 #158
erni133: To jasne, że Berba jest znacznie lepszym graczem od Owena... Co ma takiego Michael czego nie ma Berbatov? Michael Owen- Warty swojej ceny...
» 24 lutego 2010, 16:13 #157
valdrake: Enzo - berba jest drugim najlepszym strzelcem w MU tylko dlatego ze gra wiecej od Owena
» 24 lutego 2010, 16:00 #156
gorgonzola: Jak chce żęby City wygrało to przegrywa, i odwrotnie , a szkoda bo wygrana z Chelsea dała by nam 1 pkt do Chelsea. Potem tylko dotrzymac serie zwyciestw do kwietnia, (MECZ Z CHELSEA)
» 24 lutego 2010, 15:57 #155
barnaba1987: enzo- ja doskonale to rozumiem ze wtedy musial dostac wysoki kontrakt ale to bylo wtedy... teraz powinien zgodzic sie na obnizenie zarobkow jesli jest uczciwy.Bulgar doskonale wie ze nie jest niezastapiony...
A nie rozumiem co masz do Ferdinanda? Jakich widzisz u nas 4 leprzych obroncow od niego?
» 24 lutego 2010, 15:45 #154
ercraft: enzo - znowu zaczynasz wymiatać nic nie znaczącymi cyferkami..
» 24 lutego 2010, 15:40 #153
xdxd: enzo
Cantona byl bardzo szybki :P
» 24 lutego 2010, 15:26 #152
siara93: No mecz ogolnie dosc dobry w wykonaniu Man Utd zwlaszcza od momentu jak strzelili ta bramke, ale fakt rywal nie byl zbyt wymagajacy. Mowi sie, ze gra sie na tyle ile rywal pozwala no i west ham praktycznie pozwalal na wszystko, ale trzeba sie cieszyc wygrana 3:0 po ostatnim niepowodzeniu, ktore osobiscie uwazam, ze bylo 'zaslugą swietnych' zmian Alexa. A oto moje oceny po meczu z WHU:

Foster - nie mial zbyt wiele akcji, aby mozna bylo w 100% stwierdzic jaka prezentuje dypozycje. Po jednym strzale, gdzie nie wiele brakowalo, a zostalby przelobowany bardzo nieporadnie i dosc 'kalecko' na raty zlapal ta pilke.Jednak fakt, ze nie puscil bramki powoduje ze oceniam go na - 6

Neville - Pierwsza czesc meczu z Evertonem i poczatek drugiej polowy mial naprawde dobry. W tym meczu bylo bardzo podobnie. Czasami skutecznie podlacza sie do akcji ofensywnych, w obronie zachowuje spokoj i wykorzystuje swoj bagaz doswiadczenia. Bezbledny mecz. - 6.5

Brown - Zbyt wiele pracy nie mieli, co moglo ich uspic, ale razem z Vidiciem nie dali sie zahipnotyzowac i nie popelnili bledu. - 6

Vidic - jw. - 6

Evra - Jak zwykle wyrozniajacy sie w lini obrony zawodnik. Wyjatkowo dzisiaj niezbyt wychodzily mu akcje ofensywne, ale najwazniejsze, ze byl skuteczny w defensywie. - 6.5

Anderson - bardzo szkoda, ze tak krotko. Wielki pech, bo zapowiadalo sie na naprawde dobry wystep brazylijczyka. Gral podaj nie cale 10 min a zdolal sie wyroznic kilkoma zagraniami jednak jego nie bede ocenial.

Park Ji Sung - Tradycjnie pracowity jak mrowka. Wnosi bardzo wiele do zespolu. Biega za dwoch czasem za trzech. Taki zawodnik od czarnej roboty. Pilkarze tego typu sa bardzo potrzebni. Ogolnie udany mecz, wyjatkowo dobrze zagral w ofensywie. - 7

Gibson - Wg mnie w tym meczu najslabszy zawodnik z drugiej lini, ale niewplynelo to zasadniczo na przebieg spotkania. Kilka razy probowal swojej najlepszej broni czyli strzalu z dystansu jednak nie udalo sie. - 6

Scholes - Ten zawodnik ostatnio jest bardzo himeryczny. Przeplata slabe wystepy okraszone wielkimi bledami z lepszymi, jak ten z west hamem. Kierowal i konstruowal gre. Prawdziwy play maker. Brakowalo tylko bramki, ktora mogl strzelic. - 7

Valencia - Ten zawodnik ostatnio bardzo imponuje. Wraz z Berbatovem i Rooneyem stworzyli magiczine, bardzo skuteczne trio. Osobiscie twierdze, ze jest to zawodnik, ktory posiada jedno z najbardziej precyzyjnych dosrodkowan na swiecie. Dzieki nim MU strzelil 2 bramki. Bardzo dobry wystep - 8

Berbatov - On jest klasycznym przykladem, ze w pilce niekoniecznie trzeba duzo biegac, najwazniejsze zeby madrze biegac. Rooney tez ma duze szczescie majac za plecami zawodnika z tak swietnym przegladem pola co berbatov. Dymitar operuje niekonwencjonalnymi zagraniami. Bardzo inteligentny pilkarz. Z czasem w Man U odgrywal coraz wazniejsza role(mam nadzieje ze zagra z Milanem na OT) - 7.5

Rooney - Ten zawodnik w tym sezonie moze ' gory przenosic' :P Jest bardzo skuteczny. Swietnie gra prawa, lewa noga no i glowa, w co jeszcze nie dawno ludzie watpili, a tu ostatnie 4 bramki roo strzelone zostaly wlasnie glowa. Ja uwielbiam tego zawodnika w duzej mierze za jego boiskowy charakter, zawzietosc, walke do upadlego. Za jakis sezon dwa widze go jako kapitana Man Utd. Man of the day - 9

Owen - Mial malo czaso, ale zdolal dobrze sie ustawic i wykorzystac sytuacje sam na sam. Widac, ze ten gracz nie od dzis gra w pilke. Bardzo dobrze finalizuje akcje 1 na 1. Jego doswiadczenie tez jest bardzo cenne. Nie za caly mecz a za te 10-15 min - 9

Diouf - on nie zdazyl nic pokazac. Za krotko, wiec nie bd poddawal go ocenie.
» 24 lutego 2010, 15:17 #151
barnaba1987: enzo- jak dla mnie Ferdinand jest naszym najleprzym obronca i nie chce mi sie o tym dyskutowac ,ty myslisz inaczej no i spoko.
Co do pensji dla pilkarzy rezerwowych to trzeba im placic ale nie powinni zarabiac tyle co pilkaze pierwszej 11
Co do pensji Berbatowa to jest ona 3 pod wzgledem wysokosci posrod graczy United. To moim zdaniem o wiele za duzo jak dla rezerwowego i powiem wiecej, wydaje mi sie ze to dla tego ze Berba tyle zarabia nie narzeka na to ze grzeje lawe. Ja bym mu zaproponowal jakas solidna podstawe + premie od jego wynikow czyli asyst i bramek + premie od wystepow + premie do osiagniec klubu. Wtedy gdy siedzial by na lawce zarabial by tyle ile mu sie za to nalezy a gdy gral by dobrze zarabial by jak teraz.Ten system byl by bardziej sprawiedliwy wobec jego i przede wszystkim innych graczy Manchesteru ktorzy tez siedza na lawce i tyle nie biora (a robia tyle samo)
» 24 lutego 2010, 15:12 #150
Roo10ney: Chciałem jeszcze dodać, że 1 bramka, a raczej akcja była genialna. Dośrodkowania Valenci też są świetne. Widać, że jego zakup to strzał w 10.
» 24 lutego 2010, 15:00 #149
Zieti: Mecz super, zbliżyliśmy się do "nowobogackich", którzy w sobote grają z ManCity i liczę, że właśnie tam stracą punkty!

Chłopaki świetnie się rozumieją i dobrze, że dziś znów było widać skuteczność choć mecz mógł i powinien skończyć się wynikiem 5-0.. Akcje Berba-Antonio-Roo powinni puszczać dzieciom na treningach! Bramka Owena w stylu Tomka Frankowskiego, tych zawodników cech**e to samo, przyspieszenie i nadzwyczajny spryt! Oby więcej takich meczy było gdzie będziemy oglądać takie akcje naszego zespołu. Co do Fostera to zrobił kilka błędów, ale zachował czyste konto, a to przecież najważniejsze!

Ktoś gdzieś w komentarzach pisał, że chciałby za Berbatova szybkiego napastnika..?! To niech ta osoba teraz przemyśli jak Rooney zgrałby się z Eto'o albo Chamkh'kiem? i z kim grałoby mu się lepiej?

Czy Ruud był szybki?
» 24 lutego 2010, 14:18 #148
kris9: Zabójczy duet? Dla mnie wczoraj ten mecz wygrało zabójcze trio + genialny Paul Scholes. Dlaczego trio, dwie pierwsze bramki to akcja Berbatov - Valencia - Rooney. Można długo oglądać powtórki tych akcji i puszczać je jako materiał szkoleniowy, szczególnie ta pierwsza to był majstersztyk, jedna z piękniejszych bramkowych akcji United w tym sezonie.

Widzę, że wielu z Was sprzecza się znów o to samo, Berbatov drewno, czy Berbatov geniusz?? Nie wiem, czy wielu z Wam tak ciężko zauważyć, iż pan Berbatov ma grać właśnie w ten sposób. On nie ma być w zespole królem pola karnego, liderem w ofensywie jest Rooney. Berbatov ma używać swoją świetną technikę i balans ciałem do stwarzania przewagi pod polem karnym rywala i stwarzać sytuacje przede wszystkim Rooneyowi. Jeśli nadarzy się okazja to sam strzela (jak z Evertonem), ale nigdy nie będzie pełnił roli dajmy na to van Nistelrooya. Takie są założenia Fergusona i koniec. Po co ta paplanina, że on się nie nadaje, bo nie strzela, wczoraj rozpoczął dwie świetne bramkowe akcje, taka jest rola Berby i zostawmy to, że nie strzela jak Rooney.

Tak więc trio zasługuje na wyróżnienie, Owen również, bo miał kapitalne wejście z ławki (jak Valencia z Milanem). Ale według mojej opinii zawodnikiem meczu w United był wczoraj genialnie grający Paul Scholes. To on był królem środka pola, to on rozgrywał fantastycznie piłkę, to on rozdzielał centymetrowe podania, w całym meczu podał tylko raz niecelnie. Spokój mistrza chciałoby się napisać o wczorajszym meczu Scholesa. Cieszę się, że znów błyszczy taką formą jak za najlepszych lat i mam nadzieję, że podpisze niebawem kontrakt na kolejny sezon. Żałuję tylko, że nie zdobył do tej pory tego setnego gola w PL, a okazja ku temu była wczoraj wyborna. Dziwię się tylko ekspertom z MEN czy innym pismakom, którzy dali Anglikowi ledwie 6, czyli ocenę bardzo przeciętną, ale być może Ci eksperci żyją teraz mocniej IO w Vancouver i występami Brytyjczyków w kolejnych sesjach Curlingu.

Moje oceny:

Foster - 6
Neville - 5,5
Brown - 6
Vidic - 7 (udany powrót - lider defensywy - szkoda tylko, że tak ciężko zestawić w tym sezonie podstawową dwójkę obrońców),
Evra - 7 (tutaj zwrócę uwagę na - o dziwo - lepszą grę tym razem w obronie niż w ataku),
Valencia - 8
Scholes - 8,5
Gibson - 5
Anderson - 5
Rooney - 8
Berbatov - 8
Park - 6
Owen - 7
Diouf - 5
» 24 lutego 2010, 14:07 #147
MaxXx89W: Super, cieszę się że teraz przyszło zwycięstwo, jest dobrze;))) Mam nadzieję że Chelsea podknie się jeszcze;))) Pozdrawiam;)))
» 24 lutego 2010, 13:51 #146
wielkifanMU: erni133 --- Valencia- "oprócz 2 asyst nic nie pokazał "

albo aż tak bardzo na piłce się nie znasz albo oglądałeś tylko 2 połowę Valencia to był jeden z 2 najlepszych piłkarzy w meczu , cały czas do niego piłki szły a on szalał na prawej stronie , ocena 9 jest oceną sprawiedliwą jeśli chodzi o Valencie .
» 24 lutego 2010, 13:46 #145
DevilxDevil: Arek -->
Umiejetnosci Berby sa niezwykle, ale styl jego biegania i tego jak latwo go przewrocic mnie poraza, dla mnie to nie jest pilkarz, a raczej typowy technik, robiacy cos dla zabawy, tyle ze ja u niego radosci z gry nie widze. Fajnie ze bramki strzela i cos wnosi do zespolu, ale chyba mam prawo do tego, by byc niezadowolonym z jego pobytu na OT... i jego gry.
» 24 lutego 2010, 13:24 #144
Arek1974: Ludzie, przestańcie jeździć po Berbatovie. Po pierwsze to zawodnik naszego ukochanego klubu i chociażby z tego powodu należy mu się szacunek. Poza tym mi akurat jego grę ogląda się bardzo przyjemnie. Zagranie do Valencii we wczorajszym meczu to naprawdę duża klasa (a takie zagrania często mu się zdarzają), podobnie jak wypuszczenie Rooneya na sam na sam w meczu z Evertonem. Berba umie świetnie opanować piłkę i 1 - 2 zwodami całkowicie oszukać obrońcę.
» 24 lutego 2010, 13:17 #143
DevilxDevil: enzo -->
Berbatov jest za wolny na napastnika, on biega jakby nie dał rady. A z kolei do pomocy to on jest za miękki. Ja nie rozumiem jak chłop który dobija do 30 -stki odbija się od kolejnych rywali i pada jak lalka? Dla mnie Berbatov jest swietny technicznie, ale z gra to mu srednio idzie.

Nie podpoba mi sie jego styl i nie cierpie patrzec na jego gre, wolę szybkiego i nieprzewidywalnego Owena.
» 24 lutego 2010, 13:17 #142
Master123: Idac niektórych tokiem rozumowania Foster tez do kogoś podał a ktoś tam inny podal do "stacza" zatem kluczowa role odegrał Foster bo rozpoczął akcje bez niego żadana bramka by nie padła :P
» 24 lutego 2010, 12:59 #141
FanaticMU: Zdziwił mnie Foster na bramce--> ale to ujdzie ;D ja mysle że niektórzy niestety nie zauważyli od kogo dwie akce bramek Roo się zaczeły :) podanie Berbatova do Valencii, ten do Roo i bramka :) brawa dla Berby :D pokazał co potrafi :) Rooney oddał kilka ładnych strzałów...w środku pola na początku meczu dominował tylko Gibson i te jego strzały złe nie były ale potem się troszę inni zezłościli i Gibson tak nie uderzał ;D ale brawa za próby :) i oczywiście łądne zakończenie Owena :) suuuper :D Owen więcej szan s powinien dostawać :D
» 24 lutego 2010, 12:52 #140
ax1d: tasma, widzę, że pozostajesz obibokiem, a i książek się nie chce czytać, bo tracisz czas na takie tu... wymiany zdań. ja dam Ci radę - z fanatykami się nie dyskutuje. enzo nażarł się cyferek i liczb tak dużo, że zarzyga Cię nimi w kilka sekund, zanim zdążysz się zorientować, że zaczął. znajdź lepiej coś fajnego na rapidzie i mi podeślij, póki jeszcze mam konto ;)

enzo, jestem pod wrażeniem Twojej zaciekłości i wąskiego spektrum postrzegania. mówię to zupełnie poważnie. baardzo dawno nie spotkałem aż tak zażartego fanatyka jakiejś idei/osoby/drużyny/whatever. taki łepek tu był, BerbatovFan, czy jakoś tak - on to przy Tobie nikt.
» 24 lutego 2010, 12:46 #139
barnaba1987: Co o Rio? On nie gra przez kontuzje i kary a Bulgar nie gra bo SAF z jakiegos powodu na niego nie stawia. Poza tym Ferdinand to swiatowa czolowka jest moze z 2 srodkowych obroncow na swiecie od niego leprzych a od Berbatowa w samej PL jest z 5 leprzych napastnikow
» 24 lutego 2010, 12:45 #138
2Fast4You: Dołączam do pytania co za nagrodę dostał Roo bo widziałem że coś dostał jakiś puchar czy coś :P Dobry mecz diabłów i Wayne'a.

ercraft : Punktacja kanadyjska to gole + asysty ;] dodajesz gole zawodnika z asystami tego samego zawodnika
» 24 lutego 2010, 12:28 #137
marine: tytuł powinien brzmieć zabójcze trio, bo za każdym razem świetną piłkę Valencii dawał Berba, i rozegrał bardzo dobre zawody :)
» 24 lutego 2010, 12:27 #136
ercraft: enzo - co Ty tu znowu z Tevezem wyjeżdżasz, jakiś kompleks? i co to jest ta kanadyjka bo starej daty jestem i nie kumam..? i co za nagrodę dostał Roo?
» 24 lutego 2010, 12:11 #135
misiek98: Świetny mecz Rooneya!

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 24 lutego 2010, 12:10 #134
barnaba1987: Ja tez zeko nie kapuje.Wy myslicie ze Berba wchodzi na boisko i gra jak mu sie podoba,nie strzela bo mu sie nie chce biegac ? On wypelnia zadania ktore daje mu SAF! Kaze mu rozgrywac to rozgrywa tak samo Gibson SAF kaze mu strzelac to strzela a nie sepi sie na podania...
Ja mysle ze gdy by Berbatow zgodzil sie na obciecie wyplaty to mogl by zostac bo zarabia o duzo za wiela jak na ilosc meczy w ktorych gra.
Mowicie ze malo strzela goli a ja patrze na jego bilans w tym sezonie i widze ze ma tego troche i asyst tez sporo tak ze nie jest z nim wcale zle.
» 24 lutego 2010, 12:04 #133
Siarka: Nie rozumiem opinii wielu z Was na temat Berbatova, aczkolwiek szanuję ją. Jest to jak najbardziej gracz z światowej czołówki. Przyszedł tutaj do nas jako napastnik, który strzelał wiele bramek w Tottenhamie, jednak w Manchesterze on nie ma takiej funkcji, najpierw odpowiedzialny był za to Ronaldo teraz Rooney. Jesli przyjrzymy się na ostatnie lata gry Manchesteru, to zobaczymy, że filozofią Fergusona jest posadanie jednego super snajpera, wyjątkiem był duet Yorke'a i Cole'a. Zobaczmy Ruud van Nisterlooy był takim zawodnikiem, był Ronaldo jest i Rooney. Berbatov to całkiem inny gracz, jest to zawodnik, który widzi na boisku o wiele więcej niż inni, popatrcie na niego zagranie, może nie są to zawsze asysty, ale często są to podania kluczowe. Nie biega za duzo ? Zgoda, jednak lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Wtedy kiedy ma sie wrócic to sie wróci. Jest to wszechstronny zawodnik i obdazony bardzo dobrą techniką. Zobaczcie jak niekonwencjonalne bramki czasem strzela. Wszyscy oceniacie go za to ile bramek strzela, moze i racja bo to napastnik, ale weżcie pod uwage filozofie Fergusona do tego graca, on bardzo dobrze wiedział dlaczego go chce mieć w druzynie:) i Jestem przekonany, że wcale głównym celem nie było zdobywanie po 25 bramek w sezonie :)
» 24 lutego 2010, 11:52 #132
romario11: Berbatov nie pasuje do United zgadzam sie ! ma co prawda świetna technikę i skuteczność w polu karnym, ale jest za wolny to po pierwsze a po drugie spojrzcie jak gra Rooney to on sieje postrach w oczach rywali, Berbatov jest dla niego tłem. I zgodzę się że kwota za którą został kupiony była niebotycznie przesadzona.
» 24 lutego 2010, 11:41 #131
ercraft: enzo - mój Ty drogi filozofie pozwól, że podzielę się z Tobą odrobiną moich spostrzeżeń bo widzę, że Berbatova bronisz jak brata bliźniaka..

"Jesli DB nie jest zawodnikiem swiatowej klasy to kto wg. Ciebie jest?
Bo dla mnie 3 w/w FT,DD i DV na reszte nawet bym sie nie łasił."

otóż według mnie światowa była TYLKO jego cena i dozgonnie będę twierdził, że Alex słono za niego przepłacił choć sam się pewnie nigdy nie przyzna, że wyrzucił 30 baniek w błoto. mówisz, że Berba miałby lepsze wyniki gdyby nie siedział na ławie.. to zadaj sobie pytanie, DLACZEGO NAJDROŻSZY ZAWODNIK GRZEJE ŁAWĘ?? nie wiesz? to ja Ci powiem - bo jest cienki. i choć mile zaskoczył mnie w ostatnim spotkaniu nie zmienię tak szybko na jego temat zdania..

a nie płacze, że nie gra bo mu to wisi. złapał kurę dającą złote jajka i ma to gdzieś- kasę wyrywa bez względu na to czy gra i jak gra. i wcale się nie zdziwię jak latem Alex się w końcu wkurzy i wywali go w cholerę.

i naprawdę chciałbym któregoś dnia powiedzieć szczerze, że głęboko się myliłem co do Berbatova ale to raczej nigdy nie nastąpi, bo według mnie on do nas w ogóle nie pasuje..
» 24 lutego 2010, 11:26 #130
Adrianol1995xD: Wie ktoś może co to za nagroda dla Roo była przed meczem ?
» 24 lutego 2010, 11:21 #129
tasma1985: Enzo
Hmm, kratę piwa powiadasz...:)?
» 24 lutego 2010, 11:05 #128
erni133: Moje oceny:

Foster- Niepewny, zagrania pod publiczkę...: 5,5
Neville- Nic ciekawego nie pokazał, jednak zagrał dosyć pewnie: 6
Brown: Gorszy od Vidica, znowu nim kręcili: 5,5
Vidic: Solidny występ: 6,5
Evra- Niewidoczny: 6
Andi- Bez oceny
Gibson- parę strzałów z dystansu to za mało- 5,5
Scholes- Przyzwoicie, ale zmarnował 2 dogodne sytuacje: 6
Valencia- Oprócz 2 asyst, nic nie pokazał- 6,5
Rooney- Dobry występ, 2 gole, ale zmarnował okazję sam na sam: 7,5
Berba- Pare ciekawych zagrań- 7
Park- Nic ciekwego- 5,5
Owen- Warty swojej ceny!- 6,5
Diouf- niewidoczny- 6
» 24 lutego 2010, 11:00 #127
ercraft: enzo- podajesz przykłady zawodników, którzy NIE GRAJĄ!

mierny współczynnik ich możliwości..
» 24 lutego 2010, 10:39 #126
tasma1985: enzo
To, że nikt nie da takich pieniędzy, to jest pewne. Bo Berbatov został przez nas przepłacony. W momencie, gdy go kupowaliśmy, jego realna wartość oscylowała w okolicach 20-25 mln. Ale tak to jest, gdy robi się zakupy w ostatnim dniu okienka transferowego... . Ferguson zabierał się za ten transfer od czerwca, a dopiął swego w ostatni dniu okienka. W takim momencie wszelkie atuty leżą w rękach drużyny sprzedającej.

A dlaczego uważam, że - w przypadku braków sukcesów - sprzedany zostanie Berbatov. Po pierwsze w najważniejszych meczach jest on TYLKO graczem rezerwowym. Dlaczego? Pytaj Fergusona, nie mnie... . Po drugie wciąż mam w pamięci karierę w MU takiego zawodnika, co się zwie Veron. Kupiliśmy go za grube pieniądze, pierwszy sezon miał b. dobry, drugi średni, w konsekwencji został sprzedany po 2 latach. Po trzecie - Luis Saha - zakupiony za ogromną sumę, po kilku sezonach oddany niemal za darmo.

Moim zdaniem po zakończeniu tego sezonu kupimy jakiegoś napastnika światowej klasy, a wówczas dla Berbatova, który obecnie często się do składu nie łapie, może być zdecydowanie za ciasno.
» 24 lutego 2010, 10:39 #125
MarcinKa: Jeżeli ktoś uważnie oglądał mecz, to wie, że dwie bramki dla MU padły w ten sposób. Berbatov > Valencia > Rooney. Więc zabójcze trio bardziej by tu pasowało. ;-)
» 24 lutego 2010, 10:24 #124
marcin2c17a: po wczorajszym meczu żałuje dwóch rzeczy, że Anderson doznał kontuzji i druga to szkoda, że strzał Rooneya z dystansu nie wpadł pod poprzeczkę;P to było by uderzenie, coś jak Henry kiedyś w barwach Arsenalu Nam strzelił
[link usunięty]
» 24 lutego 2010, 10:13 #123
radzio17: ja nie rozumiesz was. ! Co Wy macie do Parka. ? :] wczoraj zagrał dobry mecz, nie można mu nic zarzucić. ! ale wy mówicie słabo grał bo nie mieszał obrońców jak RONALDO czy kiii chu* . ??
» 24 lutego 2010, 10:13 #122
barteqq08: wielkifanMU -> w sumie masz racje, troche pochopnie dałem D.Berbatovo'wi za wczorajszy występ 6,5, 1 bramka to w 50% jego udział, ogólnie biegał więcej niż zwykle, więc myśle że ocena 7 lub 7,5 była by odpowiednia w jego przypadku ;] Pozdro ;]
» 24 lutego 2010, 10:05 #121
djgodzilla: tak co do tostera niech jak najszybciej idzie w piz...d..u.. przeciez jak zobaczylem ta to mi prawie pikawa staneła a jak zobaczyłem jk bronił tan jeden strzał z dystansu który leciał prosto w niego a on musiał sierzucic i piłke odbic.. to piłkarz pokroju zaplecza premier league
» 24 lutego 2010, 09:59 #120
tasma1985: Mecz z West Ham powinien wszystkim raz jeszcze pokazać, ile dla drużyny znaczy Nemanja Vidic. We wczorajszym meczu nasza obrona pod względem personalnym składała się niemal z tych samych ludzi, co w meczu z Evertonem. Jedyną różnicą był właśnie powrót Serba, w miejsce niezdarnego (rozkojarzonego, mającego problemy z utrzymaniem koncentracji?) Evansa.

Różnica w grze obronnej w tych dwóch meczach była wręcz kolosalna. Obok Vidica nawet Brown sprawiał wrażenie świetnego obrońcy, nie mówiąc już o Nevillu, który zagrał wyjątkowo dobrze jak na swój poziom. Zawodnicy gości nie stworzyli sobie przez 90 minut niemal żadnej okazji bramkowej, nawet Foster nie miał okazji nic w tym meczu zawalić.

Co jeszcze zwróciło moją uwagę w tym meczu? Mianowicie mam nieodparte wrażenie, że Gibson ma kilka kilogramów nadwagi. Wczoraj zagrał dobry mecz, aczkolwiek jego problemy z motoryką widocznie są gołym okiem.

Zawodnikiem mecz, według mnie, powinien bezdyskusyjnie zostać Valencia, a nie Rooney. Jego asysty były bardzo dobre, a pierwsza wręcz genialna. Rooney po prostu nie mógł tych okazji nie wykorzystać.

Jeszcze dwa zdania odnośnie Berbatova z dedykacją dla jego najwierniejszych fanów;):

Można dostrzec, że Bułgar wreszcie zaczyna nadawać na tych samych falach, co reszta drużyny. Wczoraj zagrał znów (po meczu z Evertonem) bardzo dobrze, ale znowu nie przeceniajmy jego roli w zdobytych bramkach. Trzeba podkreślić, że jednak główna zasługa przy pierwszych dwóch golach leży po stronie Valencii, który zaliczył kapitalne asysty.
Jednak Ferguson ma swój świat i podejmuje często niezrozumiałe decyzje, dlatego Berbatov i tak pewnie nie będzie grał w najważniejszych meczach sezonu. A tylko dobrymi występami w najważniejszych meczach może on przekonać do siebie fanów. A po sezonie - jeśli nie będzie on zakończony sukcesem - będzie zapewne pierwszym do odstrzału, pomimo tego, że na dzień dzisiejszy pierwsi do opuszczenia klubu powinni zaliczać się, tacy gracze jak Park, Gibson, Neville, Foster, Owen, a być może nawet (i tu uwaga) Rio Ferdinand, który od niemal półtora sezonu więcej się leczy, aniżeli gra.
» 24 lutego 2010, 09:59 #119
wielkifanMU: A tak poza tematem to wie ktoś czy Hargreaves wróci do gry jeszcze w lutym ??
» 24 lutego 2010, 09:44 #118
mleko1988: Nie mam pojęcia co wy macie do tego Berbatova pierwsza bramka wpadła w dużej mierze z jego zaslugi to on dograła do Valenci dzięki czemu podał do Rooneya. Berba dużo rozgrywa piłkę i przez to jest miej widoczny pod bramka. A co do meczu bardzo dobry w wykonaniu całej drużyny, a Valencia to już klasa chłopak wymiata oby tak dalej
» 24 lutego 2010, 09:38 #117
thrall87: elwibrator

nie wiem co ty masz do berby ale zaj***cie zagral dzisiaj....
» 24 lutego 2010, 09:27 #116
Elwibrator: Dobrze ze tego drewniaka ściągnął i wpuścił Owena :)
» 24 lutego 2010, 09:24 #115
thrall87: Panowie ostudzcie troche zapaly:)

Gralismy z 13 west hamem ktory gra w piach na wyjazdach....teraz zagralismy ladnie bo rywal byl slaby

jak przyjdzie mocniejsza druzyna to wtedy sie zobaczy jak graja...nie podniecajcie sie za bardzo bo jak z dobra druzyna zagraja slabo to bedziecie besztac, ze ten slaby, ze ten nie widoczny itd:)

co do gry mozna sie tylko przyczepic do jednego (tak jak juz tu pisalo kilka osob) powinni potrenowac zagrania, podania bo ciezko im wymienic kilka dokladnych podan i w sumie tyle

Ale swietnie ze wygrali, widac ze na berbe mozna stawiac chlopak czuje gre:) szkoda tylko ze jest troche za wolny:)
» 24 lutego 2010, 09:22 #114
wielkifanMU: barteqq08 --- za co Berbie TYLKO 6.5 ?? zagrał dobre spotkanie powinien dostać co najmniej ocene wyższą niż ty mu dałeś

A co do Berbatov'a to z niego nie jest taki typowy napastnik często rozgrywa piłki między pomocnikami co było widać znów w tym meczu, myślę że mógł by się on sprawdzić jako środkowy pomocnik , ale teraz już nie ma sensu by SAF ustawiał go na pomocy , jest przyzwyczajony do gry jako taki powiedzmy cofnięty Napastnik , który często cofaa się by rozgrywać piłkę , myślę że to nie jest nic złego , wręcz przeciwnie . Świetnie się z Rooney'em i Valencią rozumiom co mnie bardzo cieszy i mam nadzieję że jeszcze wywalczymy zwycięstwo w Premier League .
» 24 lutego 2010, 09:19 #113
ercraft: świetny mecz, szkoda tylko Andersona i to bardzo. choć nie przepadam za Parkiem to wczoraj też zagrał w miarę przyzwoite zawody.

Miro - > choć ogólnie podzielam Twoje zdanie to jednak Berbatov nieco mnie wczoraj zaskoczył i to pozytywnie. powinien jednak strzelić bramkę. może faktycznie był skacowany:) jednak ta wczorajsza gra to i tak niemal ponad jego możliwości.

enzo-> te 23 bramki Rooneya - przy ilu z nich Berbatov był obecny na boisku??
dziękuję, skończyłem.
» 24 lutego 2010, 09:15 #112
mario8: świetny mecz super gra Berby Roo i Valenci gdyby nie ta 3 nie byłoby 2 pierwszych goli.
Owen szkoda ze tak zadko wchodzi bo to dobry napastnik powinien dac odpoczac roo i wystawic owena w nastepnym ligowym meczu
» 24 lutego 2010, 09:13 #111
barteqq08: Dobry mecz ManUnited, standardowa już (:D) forma Wayne'a i w końcu bramka Owena. Ogromny pech Andersona ;/ Dobry powrót Vidica ;]

Moje oceny: (skala od 1 do 10)

B.Foster - 6
G.Neville - 7
W.Brown - 6
N.Vidic - 7
P.Evra - 7
A.Valencia - 8
Anderson - brak
P.Scholes - 7
D.Gibson - 7
D.Berbatov - 6,5
W.Rooney - 9

Zmiennicy:
J.S.Park - 7,5
M.Owen - 7
M.B.Diouf - 6
» 24 lutego 2010, 09:12 #110
wielkifanMU: enzo- zgadzam się z tobą co do Berby
» 24 lutego 2010, 09:12 #109
oldtrafford: tak mamy pecha z kontuzjami dopiero co wrócił Vidić a kontuzjowany jest Ferdinand z Andersonem
» 24 lutego 2010, 09:07 #108
Miro: Do tych co sie podniecaja Berba ludzie zrozumcie ze facet moze pograc z leszczami tylko pod warunkiem ze przeciwnik koncentruje sie na Roo. Z lepszymi druzynami Berba tylko przeszkadza Waynowi. Mysle ze Alex tez ma podobne zdanie i z lepszymi druzynami Berba siedzi na lawie. Podniecacie sie podaniami Berby w meczach gdzie ma duzo wolnego miejsca i duzo czasu. My potrzebujemy zawodnika ktory powalczy z Terrym, Carvalhio itd...
» 24 lutego 2010, 08:34 #107
royan: Pisałem już wcześniej pod innym newsem, ale uważam że chrisrian panucci na 1 rok by sie przydał...tak jak kiedys laurent blanc.

Panucci jest wolnym zawodnikiem z tego co wiem, a jego doświadczenie jest olbrzymie
» 24 lutego 2010, 08:30 #106
Roo10ney: Świetnie! Przydały się te 3 punkty, teraz tylko 1 pkt to Chelsea. No i Wayne 2 brameczki, oby tak dalej a król strzelców murowany ;]
» 24 lutego 2010, 07:59 #105
Mateusz0718: B.ładny mecz . Ładne akcje wql stwarzaliśmy. Nie podobało mi się jednak przy 3 bramce powinni to jednak wybić i zagrać Fair .
» 24 lutego 2010, 06:51 #104
jankes9031: Do tych co czepiaja sie Berbatova:
tak naprawde gdyby nie on nie wiadomo kiedy i czy wogole bysmy strzelili bramke. Bo pierwsze podanie to pieknie rozciagnol defensywe Mlotow ROo dostal miejsce Valencia zrobil to co najlepiej potrafil czyli szybjko pobieg i wbil pilke w pole karne. ale bez Berby to nie mialo racji istnienia. Wezcie pod uwage ze WHU otworzyl sie po 1 bramce zeby odrabiac straty. Wy chcecie ogladac takich pilkarzy jak Roo albo Tevez duzo biegaja i gryza trawe to si epdooba wiem . Ale Berba wyrasta z pod ziemi i wtedy duzo robi z pilka w szczegolnosci 2 ost mecze wyglada na to ze lapie forme z evertonem nikt nie zagral procz niego a dzisaij 2 piekne podania. Ja uwazam ze to podanie otwierajace akcje jest wazniejsze niz dosrodkowanie/astysta . Wiec skonczcie gadac o tym ze malo biega bo to nie jego rola jakby SAF chcial kolejnego Teveza to by go kupil. Wywiazuje sie ze swoich zadan idealnie a to ze schodzi za gleboko to dziala na to ze nie strzela wielu bramek(Roo zeszly sezon ten sam problem jakos nie plakaliscie) ale swietni epodaje i panuje nad pilka.
» 24 lutego 2010, 01:05 #103
barnaba1987: '' To co udalo sie Scholsowi i Giggsowi czyli utrzymanie kondycji i miarodajnej formy(chociaz chwiejnej ) niekoniecznie wyszlo Nevillowi''
Roznica polega na tym ze Gary nie zadko gra i dla tego pewne rzeczy nie wychodza mu tak jak powinny ,on ma niezla kondycje ,nigdy nie byl jakis super szybki i nigdy nie mial super techniki jego atuty leza gdzie indziej. Ja nie twierdze ze Neville jest jakims super zawodnikiem (nigdy tak nie myslalem o nim) ale jest bardzo solidnym defensorem i uwazam ze powinien czesciej byc brany pod uwage przy wystawianiu podstawowej jedenastki przynajmniej do momentu w ktorym Rafael sie wyrobi czyli koniec tego i nastepny sezon.Dziwi mnie twoja wypowiedz bo chyba jestesmy jedynym klubem na swiecie ktorego kibice uwielbiaja gnoic swojego kapitana...

dzieki za to RZ napewno zapamietam
» 24 lutego 2010, 00:29 #102
Number7: lechiacci25
Niestety nie masz racji . . . Akcja musi sie od kogos zaczac... od kogos kto ta akcje buduje . . . Gdyby ktos nie podal do Valenci 2 razy to Valencia nie podal by 2 razy do Rooneya i nie bylo by 2 bram o.O . . . Wiec tytul jest krzywdzacy dla Berbatova . . . to on rozpaczal 2 akcje . . .
» 24 lutego 2010, 00:19 #101
Yuki: Nie zmniejszam roli jaka spelnia na boisku Gary, ale trzeba sobie powiedziec wprost. To jest Manchester United tutaj wymaga sie gry na pelnych obrotach przynajmniej przez 90 min. To co udalo sie Scholsowi i Giggsowi czyli utrzymanie kondycji i miarodajnej formy(chociaz chwiejnej ) niekoniecznie wyszlo Nevillowi. Trzeba po prostu wiedziec kiedy zejsc ze sceny niepokonanym. Oczywiscie widzialem te kilka jego obiegow w pierwszej polowie, raz nwet Valencia mogl go puscic ladnie w uliczke... No ale przynajmniej moim zdaniem to nie jest to. Duzo lepiej mi sie oglada Rafaela+ Valencie na skrzydle. Moze mlodzian nie radzi sobie jeszcze tak dobrze w obronie jak Gary to w tworzeniu akcji prawa strona bije on wterana na glowe. Boczni obroncy moga sobie stac z tylu i patrzec na akcje, no nie oszukujmy sie, w takiej ekstraklasie. To juz jest inny poziom rozgrywek. A co do ustawiania na boisku przy RZutach roznych to opaski kapitana nie nosi sie dla szpanu +5 :) Po za tym na boisku byl Vidic, Scholes czy Brown, ktorzy z pewnoscia powiedzieliby Rafaelowi gdzie jego miejsce. No ale nvm... Niezly referat mi tu wyszedl. aaaaa zapomnialbym... co do parka, to w moich poprzednich komentarzach mozesz sobie poczytac co o nim sadze- poki co zdania nie zmienilem
» 24 lutego 2010, 00:14 #100
bartek95: @masrzisz

co ty kurde myślisz że Neville który ma ponad 30 lat będzie zapiepszał w ataku(i tak przy wielu akcjach brał udział)??
Moim zdaniem zagrał całkiem dobre spotkanie:)
» 24 lutego 2010, 00:10 #99
Mikez: Tytuł newsa jest krzywdzący dla Berbatova, bo w tym meczu było to zabójcze trio, a nie duet. Bułgar zarówno przy pierwszy jak i drugim golu zaczynał akcje fantastycznymi podaniami do Valencii.
» 24 lutego 2010, 00:06 #98
masrzisz: ten Rooney jest niesamowity :) piewrsza bramka to byla malinka az dziwie sie ze Valencia potrafil tak idealnie technicznie zagrac :) fajnie ze Rooney caly czas sie umacnia w klasyfikacji strzelcow oby zdobyl Zlotego buta :) za to neville tak jak zwykle zagral lipe u bocznych obroncow wymaga sie podlaczania do akcji ofensywnych tak jak sie to stara robic Evra a wlasnie tego nie robi Neviille a szkoda do gdyby lepiej wspieral Valencie to mogloby byc jeszcze ciekawiej ;) ale jest wygrana nie mozna narzekac trzeba chwalic United :) GLORY !!
» 24 lutego 2010, 00:04 #97
keano89: @Master123 , barnaba1987

Pełna zgoda. Ale teraz jest taka moda że jak coś MU nie wyjdzie to się jedzie po weteranach - że za starzy, za ciency , żeby spadali do polskiej ligi.
Nevilla masakrowano na tej stronie po meczu z Evertonem , a nie widziałem tak dużo komentarzy krytykujących Evansa który był najbardziej winny przy straconych golach.
No ale niektórym nie da się przemówić do rozsądku :P
» 24 lutego 2010, 00:00 #96
barnaba1987: Chlopie ja ogladalem ten mecz i widzialem ze Neville robil sporo na boisku. Powinien grac zwlaszcza ze alternatywa dla niego jest Rafael ktory... jecze ma daleka droge przed soba zeby grac na poziomie PL.
Widziales jak Gary ustawial obrone przy zucie roznym , to wyobraz sobie w takiej sytuacji Rafaela... to jego trzeba ustawiac
» 23 lutego 2010, 23:52 #95
Master123: Yuki ---> widac jak ogladasz praktycznie cala pierwsza polowe wchodzil na obieg Antonio, w 2 polowie kilka dosrodkowan i dobrych odbiorow . Z Evertonem bramki spiepszyli Brown do spolki z Evansem ale glownie ten drugi . Ale co tam wszystkie dzieci jada po legendzie klubu tylko dlatego ze jest dawno po 30 to i ty bedziesz tak ?


Ale Park byl pewnie zaj**isty twoim zdaniem bo strzelil w poprzeczke ?
» 23 lutego 2010, 23:51 #94
Yuki: Ehhhhhhhhhhhh.... pewnie robie sie nudny i nieznosny... No ale kurde... co po takim meczu z evertonem w skladzie robi jeszcze Gary? Z calym szacunkiem dla niego ale z tym co ostatnio gra to do Wisły Kraków czy tam innej Legii... 2 razy sie podlaczyl do akcji w calym meczu? i to chyba jeszcze w pierwszej polowie? No frustrujace bylo to, ze Valencia praktycznie sam musial grac na skrzydle... Neville juz powinien sobie odpuscic albo to ja po prostu sie nie znam...
» 23 lutego 2010, 23:44 #93
barnaba1987: Mefiu85- Neville ''w meczu gdy tak słabo dysponowany jest rywal, radzi sobie'' to prawda ale moze tez byc tak ze jego forma rosnie kiedy gra regularnie w pierwszym skladzie ,ja chetnie zobaczyl bym go w nastepnym meczu od 1 minuty na boisku i wtedy ztwierdzil na co go stac
» 23 lutego 2010, 23:42 #92
MANUTDAIG: Mimo że kazdy z nas nie lubi Citów to trzeba im kibicować w sobotę żeby coś ugrali na Stamford , choćby remisik i będziemy wszyscy zadowoleni to dałoby nam jeszcze dużo szansę na bliski kontakt
» 23 lutego 2010, 23:31 #91
przemx8: olekwawa -- 9 asyst to jednam imponujacy wynik :) biorąc pod uwagę że nie grał we wszystkich meczach a Fabregas gra prawie w każdym meczu i to po 90 minut :)
» 23 lutego 2010, 23:30 #90
mefiu85: pewne zwycięstwo MU, ładna gra, nawet wynik mógł być wyższy gdyby bardziej poszczęściło się parkowi i gdyby karnego tam podyktowal wtedy sędzia, bo park wg mnie był ewidentnie faulowany, ale to jest już nie ważne. Wygraliśmy pewnie, po ładnej grze i to się liczy. A teraz oceny pomeczowe:P :

Foster - coś słyszałem osttanio ze kuszczak zastanawia sie nad odejsciem z klubu i to powaznie, więc pewnie fergie strzelił focha i wypuścił tostera. Co prawda zachował czyste konto, ale tak prawdę mówiąc to nie wiele miał dziś do roboty, a jak już musiał interweniować to robił to zwykle bardzo nieudolnie. Nie potrafi złapać prostej piłki tylko musi wypuścić, skozłować i dopiero chwycić. Nadal uważam, że ten gość prezentuje bardzo niski poziom i nie powinno być miejsca dla niego w szeregach MU. Ale, jak już wspomniałem, zachował dziś czyste konto i za to należy mu się - 6

Brown - wywiązał się z zadań defensywnych - 6
Vidic - w zasadzie to samo co brown - 6

Neville - w meczu gdy tak słabo dysponowany jest rywal, radzi sobie. Dzisiaj bez zarzutu - 6

Evra - w ofensywie rzadko go widzieliśmy, ale w defensywie grał pierwsze skrzypce, ładnie kilka razy przeciął piłkę - 6

Park - pierwsze 20-30 minut bardzo słabe w jego wykonaniu, nie potrafił nic konstruktywnego zrobić z piłką, gdy tylko rywal się zbliżył to wycofywał się z piłką i odgrywał do tyłu, widać było bezradność w jego grze, ale w końcu przebudził się i zaczął grać naprawdę nieźle, kilka fajnych podań, wbiegał w pole karne, ładnie uderzył, po czym prawie byłaby bramka, zabrakło jednak troszkę szczęścia, generalnie jedna z wyróżniających się postaci na boisku - 7

Scholes - ładnie rozsyłał piłki to na lewą, to na prawą flankę, nieraz prostopadle do rooneya, ale strzały mu dzisiaj wyjątkowo nie wychodziły - 6.5

Gibson - zbyt widoczny nie był na boisku, ale asekurował tyły, zakładał pressing, rywale zbyt wiele akcji dziś mieli, po części to też jego zasługa, próbował ze 2 razy z dystansu, ale nic tym nie wskórał - 6

Valencia - na chwilę mu odrosła lewa noga, którą to uderzył dziś na bramkę. Duży plus dla valencii. Chłopak robi postępy, widać, że ciężko pracuje na treningach, dzisiaj świetnie dośrodkowywał dwukrotnie asystując, kilka razy dostrzegł wbiegających ze środka pola, wysunął im ładnie i ci mogli uderzyć na bramkę. Wielki plus za dzisiejszy występ, chyba najlepszy jego mecz w MU jak do tej pory - 8

Berbatov - grał w swoim stylu, niby niewidoczny, mało biegał ,ale za to skuteczny, świetny przegląd pola, mądrze i precyzyjnie dogrywał piłkę. Miał duży wkład w 2 gole, podając do valencii - 7

Rooney- dzisiaj majstersztyk! Przy odrobinie szczęścia bramke mógł strezlić jeszce więcej, walczył do upadłego, szczególnie tę walkę o każdą piłkę było widać jak w rogu boiska dopadł szybciej do piłki niż bramkarz i prawiue zdobyłby wtedy kolejnego gola. Dla niego nie ma piłek straconych. 2 razy wpisał się na listę strzelców po perfekcyjnych główkach - 9

rezerwa:
Owen - zachował się jak złoty rezerwowy. Wszedł na 15 minut i zdążył strzelić gola. Co prawda była to setka, ale ważne, że gol, jako rezerwowemu daje mu - (9), ale to oczywiście o innej wartości ocena niż pozostałych zqwodników, którzy musieli dłużej męczyć się na boisku
» 23 lutego 2010, 23:29 #89
peter1992: Rooney King a mógł być hat-trick gdyby został
Glosujcie na Wazze nominowanego do nagrody Piłkarza Lutego [link usunięty]
» 23 lutego 2010, 23:29 #88
sv650: Berba oprócz 2 bardzo dobrych podań do Valencii nie zagrał nic , chodził po boisku jakby miał kaca i szukał kluczy do szatni, natomiast park zagrał ponad swój przeciętny poziom ogólnie bardzo dobry mecz parka, valencia i rooney na swoim wysokim poziomie , reszta ok, ben słabo niepewnie na nogach stał podczas rzutów rożnych , gubił się ale nie puścił gola .
» 23 lutego 2010, 23:28 #87
Adi88: Co można pisać? Brawo Diabły! Teraz pora na finał Carling Cup z Aston Villa. Trzeba wygrać aby podtrzymać dobre nastroje w ekipie i jeszcze podnieść morale. Reakcja zawodników United na porażkę z Evertonem jak najbardziej prawidłowa. Jak wspomniałem wcześniej : Finał CC, później znów liga. Chelsea i Drogba pod presją. :)
Dobranoc wszystkim.
» 23 lutego 2010, 23:25 #86
dzaru: dobry mecz naszych ulubieńców kolejne 2 punkty do typera ;d hehe
» 23 lutego 2010, 23:24 #85
keano89: @grg
Nie wiem czemu się czepiasz Nevilla - w obronie zagrał dobry mecz, w ataku też się włączał. Dzisiaj na pewno nie odstawał od reszty.

Wg mnie najlepiej grali Rooney, Valencia, Berbatov - widać że na boisku rozumieją się coraz lepiej. To już jest prawie gra na pamięć, co cieszy ;D.
Ale najbardziej cieszę się z powrotu Vidicia - z nim w składzie widać ogromną różnicę. Zagraliśmy o niebo spokojniej w obronie niż w ostatnich meczach.
Oby forma utrzymała się do niedzieli a CC będzie nasze ;)
» 23 lutego 2010, 23:22 #84
froni04: Adrianol --> premierleague.com
» 23 lutego 2010, 23:22 #83
wielkifanMU: oceny powinny być takie za ten mecz :
Foster ---6 to co miał obronić to obronił

Neville - 6 bez błędny

Brown - 6 mało roboty bez błędny

Evra - 6.5 aktyywny szczególnie w 1 połowie

Anderson - pechowy mecz Andersona przez kontuzję

Scholes - 7 dobry mecz Scholesa kilka okazij i asysta przy 3 golu Owena

Gibson-6.5 pare strzałów z dystansu w 1 połowie , nawet całkiem dobry mecz
Valencia - 9 kapitalny mecz Ekwadorczyka 2 asysty , pokazał świetną technikę , dryblink i formę !! nie mogę się doczekać jak wróci Nani mogą oni stworzyć świetny duet skrzydłowych
Berbatov - 7.5 jeden z najlepszych piłkarzy na murawie , dużo rozgrywał walczył dobry mecz Bułgara
Rooney- 9 dwa gole "pana głowa" miał okazję na hat- ticka ale się nie udało

Park -6.5 dobry mecz w 2 połowie na początku 2 części trafił poprzeczkę szkoda trochę tej sytuacij ale ogólnie dobry mecz
Owen - 7 gol na trzy zero
Diouf - 6 nie miał dużo czasu na pokazanie się ale grał tyle samo co Owen który strzelił nawet gola

Postawa drużyny - 8.5 bardzo udany mecz czerwonych diabłów "nic dodać nic ująć"

Glory Glory Man Utd Glory Glory Man Utd Glory Glory Man Utd As the reds go marching on,on,on.
» 23 lutego 2010, 23:21 #82
MatiMU10: A kto zauwazyl że Owen wszystkie bramki w lidze dla nas strzelił prawie z takiej samej sytuacji? ;]
» 23 lutego 2010, 23:21 #81
Or1n: olekwawa tylko że Valencja jest skrzydłowym który dogrywa piłkę w pole karne która jest często strącana a nie od razu uderzana na bramkę, a Fabregas ma otwierać drogę do bramki
» 23 lutego 2010, 23:20 #80
olekwawa: Edit: sorry pomyłka Valencia ma 9 asyst po tym meczu hehe;]
» 23 lutego 2010, 23:18 #79
oldtrafford: Brawo United odegraliśmy się na porażce z Evertonem czyste konto i wynik świetny po fantastycznej grze byle tak dalej panowie
» 23 lutego 2010, 23:17 #78
marcin2c17a: jest błąd bo przy pierwszej bramce Berba zagrywał do Valenci a nie Scholes,
dobry mecz, dobrze, że Owen strzelił, bo Rooney Nas przyzwyczaił już w tym sezonie, no ale dwie bramki głową to super sprawa jak dla Niego, czytałem niedawno Bravo Sport u brata z 2004 roku i pisali po Euro '04, że jeśli Roo poprawi grę głową to będzie piłkarzem kompletnym w przyszłości, no i widzimy, że Nim jest, Najlepszy na świecie, jakże cieszy fakt, że mamy go w United:)
» 23 lutego 2010, 23:17 #77
Adrianol1995xD: 20LEGEND- i tu się z tobą zgodzę !
A obrona mogła by tak wyglądać: Nevile/Fabio-Rio-Vidic i oczywiście Evra, też dziś znakomicie grał ! Jesteśmy na fali tyle wam powiem ;D Ma ktoś może link gdzie są podane wszystkie statystki Premiership ? król strzelców, asysty itp ?
» 23 lutego 2010, 23:17 #76
Or1n: a więc tak jak już ktoś niżej napisał, nie mówcie że Berbatov nie umie grać, gdyby na jego miejscu grał Owen, nie śmiem twierdzić że nie jest świetnym graczem, ale nie dograł by tak piłki jak Dimitar, według mnie jest on jednym z najbardziej wartościowych graczy United teraz.

Co do gry tercetu Berbatov+Valencja+Rooney, to uważam że jest świetny, ale brakuje Naniego na lewym skrzydle i mamy ofensywę która straszy cała Europę, do tego duet stoperów Vidic, Rio, świetni boczni obrońcy a mianowicie, Evra oraz Rafael i gitarka.

Mecz przebiegał po mojej myśli i pewnie większości z was i myślę że cały zespół zasłużył na wysokie oceny, według mnie każdy powinnien dostać od 7 w górę. A tercet który wymieniłem po minimum 8.

Pozdrawiam
» 23 lutego 2010, 23:16 #75
olekwawa: przemx8 Valencia ma juz 7 asyst, dla porownania Fabregas 13 hehe
» 23 lutego 2010, 23:15 #74
20LEGEND: Niemiałbym nic przeciwko temu żeby Valencia grał zawsze w wyjściowej 11- stce. On tworzy po prostu zabójczy duet z Wazzą i to dzisiaj pokazał.Nie widziałbym też problemu i cieszyłbym się gdyby SAF wystawiał Naniego na lewym skrzydle to już wtedy byłoby zabójcze trio oczywiście gdyby Nani prezentował się na swoim właściwym poziomie.
» 23 lutego 2010, 23:15 #73
Adrianol1995xD: Zamieściłem na youtube pierwszy zdobyty przez Roo gol:
[link usunięty]
» 23 lutego 2010, 23:14 #72
kocio10: Dobry mecz i takie zwyciestwo moze nas podniesc i moze w niedziele zrobimy pierwszy krok do "Potrójnej Korony"
» 23 lutego 2010, 23:13 #71
Frycu: Dzieki za tak szybko dodane bramki ;D
a wynik cieszy 3 - 0 :D + 3 pkt + 3 bramki do statystyk
» 23 lutego 2010, 23:13 #70
dominik19000: Bardzo dobry mecz w wykonaniu Man Utd. Pierwsza połowa, znaczy jej początek na to nie wskazywał, ale chłopaki sie pozbierali i poukładali grę i potem było tylko lepiej. Wszyscy zawodnicy zagrali bardzo dobre spotkanie. Oglądając je zauważyłem że przy pierwszych dwóch bramkach zachwalani byli tylko Valencia i Rooney a co z Berbatowem? Przecież ten kolo otworzył w super sposób obie akcje po których padły gole... Poza tym wg mnie świetny mecz zagrał Park... dawno go tak dobrego nie widziałem, pewnie grał też dziadek hehe Gary (Neville dla niewtajemniczonych) no i o dziwo Foster. To takie małe wyróżnienia ode mnie dla tych cichych zawodników drugiego planu naszej drużyny. Trochę niesprawiedliwie wg mnie postąpił sędzia przy bramce Owena. Bardzo się cieszę że strzelił gola bo liczyłem na to, ale jak przerywa się grę gdy w pierwszej połowie leżał Anderson to przerywa się grę gdy leży Noble (?) nie pamiętam dokładnie kto... trochę to niesmaczne było. Ale ogólnie mecz bardzo dobry i co najważniejsze pewny, bez chaotycznej gry, dokładne podania wola walki, to jest to co chcę oglądać w każdym meczu United. Szkoda tylko że przeciwnik z dolnej półki.
» 23 lutego 2010, 23:12 #69
pizdarek: Ależ Runi ma formę:) Ta pierwsze brameczka i oczywiście trzecia miodzio:). Zawsze powtarzałem i zdania nie zmienię: Owen danych mu okazji nie marnuje - powinien grać częściej bo jest klasowym napastnikiem.
» 23 lutego 2010, 23:12 #68
ronald: tak jest pierwszy the best. Akcja jak za dawanych lat Yorka i Cole'a
» 23 lutego 2010, 23:11 #67
Devil11: Bardzo dobry mecz w wykonaniu naszych Diabełków. Zagrali dzisiaj bardzo ładnie, strzelili piękne gole, tak powinno być zawsze ;) Widać poprawę w obronie, dobrze, że Vidic już wrócił, bo tutaj go brakowało. Kolejna dobra rzecz to czyste konto Fostera, na szczęście nie miał zbyt wielu okazji do interwencji. Tradycyjnie na plus Rooney, dziś także Berbatov, który powoli się rozkręca, mam tylko nadzieję, że będzie trafiał do siatki częściej. Wg mnie wyróżnili się także Scholes i Valencia. Oczywiście, cieszy także bramka Owena. Ogółem, dobry mecz, można teraz spokojnie iść spać ;) Glory Glory Man United! :)
» 23 lutego 2010, 23:11 #66
western: Brawo! Dobry mecz w wykonaniu Diabłów. Wayne Rooney to już w tym sezonie klasa sama dla siebie. Dobrze Valencia, Berbatow także. Świetne dwie popisowe akcje w wykonaniu tej trójki. Scholes dziś ładnie rozgrywał. Ogólnie kontrolowaliśmy spotkanie i byliśmy stroną dominującą. Trzeba zaznaczyć również dobrą zmianę Owena - co doświadczenie to doświadczenie. Co do całego meczu to trzymał poziom, bardzo dobrze się go oglądało.
Jeszcze raz brawo dla Diabłów. Oby tak dalej, bo liga wkracza już za chwile w decydującą fazę i każdy punkt jest na wagę złota.
Pozdrowienia dla kibiców.
» 23 lutego 2010, 23:11 #65
ManU241: Ah Scholes mógl zdobyć 100.gola:)
Ale dobra każdemu się zdarza przestrzelić:P
Ważne ,że wygrana:>
Pozdro:)
» 23 lutego 2010, 23:11 #64
czerwonediablyy: Obstawiałem 3-0 i jest 3-0 heh
» 23 lutego 2010, 23:11 #63
Adrianol1995xD: gorgonzola- szczur, koszatniczka ;D wszystko jednej maści ;D
Który gol wam się najbardziej podobał ? Mi osobiście pierwszy gol- cudowna akcja i jeszcze lepsze zakończenie !
» 23 lutego 2010, 23:10 #62
gorgonzola: Adrianol- to nie była mysz tylko szczur albo koszatniczka. To tylko moje zdanie bo takiej myszy jeszcze nie widzialem
» 23 lutego 2010, 23:09 #61
przemx8: Dziś gdy United wygrało to już nikt nie krzyczy "wywalić Fergusona" xD ehh dzieciaki dzieciaki.. pewnie już wszystkie poszły spać xD

A wygrana bardzo cieszy :) Chyba już przesądzone że Rooney zostanie królem strzelców, nie wiem czy zauważyliście ale ostatnio strzela wiele bramek główką a duża w tym zasługa Antonio który perfekcyjnie potrafi dośrodkować, ciekawi mnie ile on już nazbierał asyst w tym sezonie, świetny gracz =]

Dobry mecz również czesto krytykowanego Berbatova, obrona chyba też nie popełniła strasznych błędów wiec, dziś nie posypie sie na niego fala dzieciecej krytyki...

Owen też miał szanse wykorzystał, mimo tego niektórzy ostatnio spisali go na straty chcac go oddać gdzieś tam do Ajaxu itd. :P myślę że zawodnik z takim doświadczeniem jak Owen jest bardzo przydatny no i Diouf szkoda że nie strzelił bramki bo była szansa no ale lepszą okazje miał Paulo :D mimo wszystko cieszy wygrana 3:0

Glory Glory Man Utd !! Forever !!
» 23 lutego 2010, 23:09 #60
Adrianol1995xD: Ale piękny mecz , druga połowa należała do Nas !
Najbardziej mi się podobało to:
Owen wszedł na luzaku i strzelił gola ;]
A widzieliście mysz na murawie w 1 połowie ;D hehe
Glory Glory Man United !
» 23 lutego 2010, 23:07 #59
ronald: kocio - być może - nie jestem pewien właśnie tego. ale dla mnie jest ona wystarczająca.
» 23 lutego 2010, 23:07 #58
kocio10: ronald z jedym sie zgodze valencia lepszy jest w sile ale w szybkoscie nie bardzo choc tez jest szybki
» 23 lutego 2010, 23:06 #57
trojka91: moze mi ktos podac gdzie moge sie spodziewadz skrotu tego meczu bo neistety nie moglem ogladac :(
» 23 lutego 2010, 23:05 #56
ronald: Scholes dzisiaj przypominał starego dobrego Paula - jego piłki były delicious. Takiego pomocnika potzrebujemy - a mało gramy środkiem.

Co do valencii - świetnie wyorzystał siłę i szybkość - wydaje mi się że jest lepszy w tym elemencie od Ronaldo
» 23 lutego 2010, 23:04 #55
kocio10: Anderson kontuzja ciekawe do kiedy czekam na powrot Hargravesa
» 23 lutego 2010, 23:04 #54
calusxxx: rooooo 2x ;D drogba juz nie ma szans na przegonienie roooo w ilosci gramek ;]
» 23 lutego 2010, 23:04 #53
grg: Pierwsza akcja zakonczona bramką = cudowna!
Park bardzo dobry mecz, Rooney jak zawsze 10/10 !
Evra super, Valencia cudownie, Scholes też!
Ogólnie całe United zagrało bardzo dobrze, no poza tym Nevillem, który odstaje od obrońców przeciwnika i to wyraźnie!
Teraz czekac na potknięcie się Cwelsi!:)


GLOOORY!
» 23 lutego 2010, 23:03 #52
kocio10: Dziwi fakt ze "Toster" nie pusil bramki.
To cieszy jego forma rosnie (cudem) ;d
» 23 lutego 2010, 23:03 #51
Number7: Nie zapiminajcie ze pierwsze 2 bramy zaczely sie od Berby ktory zagral swietnie ;] a 3 to juz Owen pieknie ;]
» 23 lutego 2010, 23:02 #50
VenoM: No i moje oczekiwania spełnione Manchester United 4 ever !
» 23 lutego 2010, 23:02 #49
barnaba1987: Mnie cieszy zerowe konto Fostera ,2 bramki Roo no i oczywiscie brameczka Owena. Fajny latwy meczyk
» 23 lutego 2010, 23:02 #48
Marson: hahaha taki wynik obstawilem :D a co do gry mu to grali srednio ale tez west ham nie gral tak abysmy musieli sie wysilac i oczywiscie gratulacje 2 asyst valenci i 2 bramek rooneya nawet owen pokazal ze potrafi sie ustawic i strzelic :P
» 23 lutego 2010, 23:01 #47
Number7: Nom i Foster sie poprawil... nie popelnil istotnych bledow . . . Wszyscy Pieknie i Leciutko grali ;] Bez wysilku xDDD a Scholes mial szanse strzelic 100 goola ale niestety ;((( Nie udalo sie xDDD
» 23 lutego 2010, 23:00 #46
mat3usz: ładny mecz :) Dobra wygrana, oby chelsea przegrali :D
» 23 lutego 2010, 23:00 #45
m4ci3k: Bardzo ładnie Cieszy bardzo mnie to zwycięstwo.!
» 23 lutego 2010, 23:00 #44
ronald: bład w relacji - to nie Paul odgrywał do valencii tylko Berba :)

świetny mecz, ale błagam, żeby już żadnych potknięć. Musimy grać stabilnie ! Swietny mecz Valencii, Vidy! , Berby - właściwie większość grała bardzo przyzwoicie. Nawet Toster:)
» 23 lutego 2010, 23:00 #43
Number7: Nie mowcie ze Berba nie umie grac . . . Gral bardzo ladnie i wypracowal 2 gole.
- Bera+Valencia+Rooney=BRAMKA
- Bera+Valencia+Rooney=BRAMKA
- Owen=BRAMKA
x)
» 23 lutego 2010, 22:58 #42
Camrall: Teraz to akurat nie można mówić że nie graliśmy fair play bo zawodnik WHU był przy piłce gdy tamten leżał i nie wybijał na aut tylko w pole i chciał grać ..
» 23 lutego 2010, 22:59 #41
caveman: szkoda że tak mało ludzi tu na poziomie jest ....
» 23 lutego 2010, 22:58 #40
Mateusz0718: I takiego zwycięstwa oczekiwałem . Łatwo i pięknie . :-)
» 23 lutego 2010, 22:55 #39
wander11: koniec 3:0 i 3 pkt na koncie oby MANUTD juz tak grał do konca sezonu
» 23 lutego 2010, 22:55 #38
caveman: szkoda że tak mało ludzi tu na poziomie jest ....
» 23 lutego 2010, 22:55 #37
tymo0: Jasne ze masz racje. Nie zamierzam dyskutowac dalej na temat Fair zasady obowiazuja obie strony. Pozdrawiam
» 23 lutego 2010, 22:54 #36
kocio10: Owen strzela to cieszy
» 23 lutego 2010, 22:52 #35
caveman: Dobrze może ale prowadzą 2:0 co innego jak by mecz był na styk poza tym wielką drużynę się poznaje po gestach i zachowaniu ..... chyba że się mylę ....
» 23 lutego 2010, 22:52 #34
Jakubek722: Dobrze ,że Ferguson dał odpocząć podstawowym , Chelsea może się potknąć z Man C. ;)
» 23 lutego 2010, 22:51 #33
trikos: Fenomenalny ! powtarzam FENOMENALNY MECZ PAULA SCHOLESA !!
» 23 lutego 2010, 22:51 #32
tymo0: Kiedy Anderson leżal WHU tez sie nie kwapiło do oddania piłki. Karma wraca ;]
» 23 lutego 2010, 22:50 #31
wander11: caveman masz racje powinni zawodnicy Mu wybic ale z drugiej strony ich zawodnik miał piłke na nodze to kopał do przodu a nie na aut
» 23 lutego 2010, 22:48 #30
caveman: Widzę że Man UTD za każdą cenę chce strzelić bramkę .... jestem ciekaw co by było jak by jeden nas z pola leżał a przeciwnik grał i strzelił bramkę ... FAIR PLAY widać że ktoś o tym słowie już zapomniał ... smutne :(
» 23 lutego 2010, 22:46 #29
oldtrafford: czuję że dojdziemy do wyniku 5-0
» 23 lutego 2010, 22:45 #28
mis8920: to zwyciestwo podbuduje morale przed finalen carling z villa:) pozytywnie
» 23 lutego 2010, 22:45 #27
mat3usz: Haha :D ładny gol Owena ;)
Jeszcze Diouf!
» 23 lutego 2010, 22:44 #26
oldtrafford: Jestem ciekawy wyniku meczu Inter Chelsea a co do dzisiejszych to myślałem że wynik pomiędzy Stuttgartem a Barceloną będzie wyższy po pierwszej połowie
» 23 lutego 2010, 22:44 #25
Mateusz0718: Owen co za wejście :)
» 23 lutego 2010, 22:43 #24
tymo0: Owen ma tyle spokoju w polu karnym jakby sie prozaku najadl... mistrz.
» 23 lutego 2010, 22:43 #23
wander11: mu forever jaki diouf to był owen
» 23 lutego 2010, 22:43 #22
mis8920: owen :) goooooolllllllllll!!
» 23 lutego 2010, 22:43 #21
valdrake: OOOOOOOOWEEEEEEEEEEEEN taaaaaaaaaaaaaaaaaak!!
» 23 lutego 2010, 22:43 #20
Number7: Owen ! ! ! xDD 3:0 ! ! ! xDDD Owen i Roo zaj**isci xD
» 23 lutego 2010, 22:43 #19
Mateusz0718: Ja liczę na Dioufa ;-)
» 23 lutego 2010, 22:42 #18
sumas123: Teraz wiecie co to znaczy " kluczowe zagranie " ? Mam nadzieje, że Berbatow Wam to wytłumaczył ...
» 23 lutego 2010, 22:42 #17
MUforever9: Doiuf GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
» 23 lutego 2010, 22:42 #16
mis8920: mam cicha nadzieje ze owen strzeli :)
» 23 lutego 2010, 22:42 #15
wander11: kurde niesmaczny ten gol przeciwnik lezał
» 23 lutego 2010, 22:42 #14
mat3usz: pozytywna zmiana :)
» 23 lutego 2010, 22:41 #13
MUforever9: Olympiakos 0 - 1 Bordeaux
Stuttgart 1 - 1 Barcelona
» 23 lutego 2010, 22:41 #12
zielony14: Barcelona Stuttgartem 1:1
» 23 lutego 2010, 22:40 #11
oldtrafford: Tak masz rację Tymoo Valencia widać że czuje grę liczę na jeszcze parę takich akcji i wynik będzie wysoki
» 23 lutego 2010, 22:37 #10
tymo0: Bez watpienia Valencia narazie bohaterem #1 w tym meczu. Nie ujmujac nic Berbie oraz Rooneyowi
» 23 lutego 2010, 22:34 #9
VLD: [link usunięty]
-west-ham-united/

widze ze nam sie valencia przebudzil na dobre:)
» 23 lutego 2010, 22:30 #8
oldtrafford: widzę że Alex Ferguson dał sobie spokój z Kuszczakiem no trudno ale co do meczu obstawiam 3-0 dla United !!
» 23 lutego 2010, 22:29 #7
Mateusz0718: Ja bym chciał teraz Dioufa zobaczyć .
» 23 lutego 2010, 22:24 #6
tymo0: Berbatov, Valencia, Rooney - Gol
Berbatov, Valencia, Rooney - Gol

Pięknie graja dzisiaj.
» 23 lutego 2010, 22:18 #5
mis8920: goooooooooooooooolllllllllllllll rooney:)
» 23 lutego 2010, 22:17 #4
ILoveMU: 2:0 Rooney !!
» 23 lutego 2010, 22:16 #3
Romcio17: Ale chłopaki zaczeli poprzeczka Parka :P
» 23 lutego 2010, 22:08 #2
Igla89: anderson w 7min zle stanal , ma kontuzje i chcial zmiany wiec wszedl park !! gra slabszy sklad do SAF daje odpoczac lepszym przed ASTON VILLA chyba normalne , jesli graja co 3 dni mecz , tymbardziej jesli jest to AC MILAN oraz bardzo dobry ostatnio EVERTON !
» 23 lutego 2010, 22:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.