Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Everton - Man Utd: Oceny pomeczowe

» 21 lutego 2010, 18:04 - Autor: JSPark - źródło: Manchester Evening News
Manchester United przegrał sobotni mecz z Evertonem aż 1:3. Na pewno nie byliśmy zachwyceni stylem, jakim Czerwone Diabły rozegrały ten mecz. Zobaczmy, jak ten występ ocenił dziennik Manchester Evening News.
Everton - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Tego meczu United nie może zaliczyć do udanych. Jak oceniło go MEN?
Van der Sar: Miał kilka niezłych interwencji, pewnie wyłapywał górne piłki. Przy golach raczej nie miał większych szans. MEN: 6
JSPark: 6

Neville: Jak na siebie, to był całkiem widoczny. Nie zawsze jednak w pozytywnym sensie. Nie do końca radził sobie z Donovanem, chociaż zdarzało mu się również dobrze zablokować strzał, czy dośrodkowanie. Udzielał się w ofensywie. Szkoda, że jego dośrodkowania były niecelne. MEN: 6
JSPark: 6


Brown: Sporo błędów, lecz mimo wszystko udało mu się przypilnować Sahę. Dużo szczęścia przy sytuacji, w której Donovan nie trafił czysto w piłkę, a którego Wes zupełnie nie pokrył. Musiał też naprawiać błędy Evansa, w związku z czym nie tworzyli zgranej defensywy. MEN: 6
JSPark: 5

Evans: Napastnicy gospodarzy dali mu dobrą lekcję. Złe podania młodego Irlandczyka, niewiele udanych przechwytów. MEN: 5
JSPark: 5


Evra: Zwykle nieustannie biegający i widoczny Patrice tym razem nie zaprezentował się z dobrej strony. Mało dobrych wejść ofensywnych a i w obronie z problemami. Na pochwałę zasługuje jednak ze względu na wejścia w końcówce meczu, kiedy to ratował kolegów ze środka defensywy. MEN: 5
JSPark: 5

Valencia: Świetne dośrodkowanie dało pierwszego gola. Potem nie było już tak słodko, chociaż starał się, biegał po skrzydle i próbował dryblować . Trochę za mało zdecydowany. MEN: 6
JSPark: 6


Fletcher: Po niezłym występie na San Siro, Darren wyglądał na wyprutego. Wspomagał linię obrony, przejmował piłki, ale nie zdołał opanować środka pola. Do tego fatalne strzały na bramkę. MEN:5
JSPark: 5


Carrick: Nie stworzył żadnej akcji, nie był też w stanie zatrzymać żadnej z tych, które tworzył Everton. MEN: 5
JSPark: 4


Park: Wziął udział w maksymalnie dwóch akcjach swojego zespołu i faktycznie spisał się w nich dobrze. Ale oczywiście to za mało i nawet jeśli weźmiemy pod uwagę kilka niezłych podań i odbiorów, to zaliczył występ bezapelacyjnie słaby. MEN: 5
JSPark: 5


Berbatov: Chyba najlepszy Diabeł na boisku. Wyjątkowo biegał, zaliczył sporo wygranych dryblingów, dobrze podawał. To on konstruował ataki swojego zespołu i zapracował na swojego gola. MEN: 6
JSPark: 6


Rooney: To nie ten sam Wazza, którego widzieliśmy w Mediolanie. Pokusił się jedynie o parę strzałów, przez co nie był zbytnio widoczny. Świetnie kryty przez zawodników swojego byłego klubu. MEN: 5
JSPark: 5


Zmiany:

Scholes (za Berbatova 65') Nie zdołał odmienić losu spotkania. MEN: 5
JSPark: 5


Obertan (za Parka 65') Kilka rajdów to zdecydowanie za mało. MEN: 5
JSPark: 5


Owen (za Valencię 81') Nie dostał zbyt wielu piłek, w związku z czym nie mógł wykorzystać swojego atutu - wykańczania. MEN: 5
JSPark: 5



TAGI


« Poprzedni news
Rooney: Capello rygorystyczny
Następny news »
Ferguson o długiej drodze City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


Majek: Neville wcale tak źle nie zagrał ! powiem więcej, zagrał najlepiej z całego bloku defensywnego...
» 22 lutego 2010, 21:41 #20
wielkifanMU: JSPark -- człowieku , na to wygląda że ty oglądałeś ale tylko w pierwszej połowie za co Neville'owi dałeś 6 że przegrywał pojedynki na prawej obronie , Ciekawi mnie co by było gdyby Rafael grał z Evertonem i jakim cudem Berba dostał taką ocene jak Fatalny w tym meczu Neville i jeszcze przy ocenie Fletchera mnie zaskoczyłeś tak samo jak MEN , Fletcher był jednym z najbardziej wyróżniających się piłkarzy czerwonych diabłów , a to że strzelał niecelnie to mu oceny nie odejmuje , bo od niego nie wymaga się tego by strzelał bramki tylko tego by rozgrywał piłkę w środku pola , wogóle się z Wami Panowie nie zgadzam sie co do ocen .
» 22 lutego 2010, 20:50 #19
Majek: zera to ja bym wam wszystkim dał za wiedzę o piłce nożnej... nikt nie zauważy, że Everton zagrał świetny mecz... tylko wszyscy plują jadem na naszych zawodników... zachowajcie swoje chore teksty w stylu: "evans nie mieści się w skali" dla siebie...
» 22 lutego 2010, 20:32 #18
Sami93: Wytłumacz dlaczego Carrik i Evans dostali prawie taką samą ocene jak Berbatov?? Evans w mojej opnii nie mieściłby sie w skali. ZERO to o wiele za dużo. I powiedz mi co Berbatov musiałby zrobić żeby dostać 7??
» 22 lutego 2010, 19:33 #17
wielkifanMU: Majek --- fakt Fletcher patrząc na innych zagrał dobrze ale 9 to trochę przesada a i jeszcze spoko poeta z Ciebie , Pozdro
» 22 lutego 2010, 12:52 #16
Majek: vds - 6 - "Nie no, co ci obrońcy wyrabiają to się w głowie nie mieści ! Tak was sklepali, że ja nawet nie zdążyłem się rzucić !"

Neville - 6 - "A co ten Donovan jakiś głupi? Przecież nasz aut! Te, łysy! Daj mu żółtą kartkę !"

Brown - 5 - "No jak zgoliłem łepetynę to od razu wszystkie głowy wygrywam. Ale za to przez te słońce zgłupiałem i nie wiem gdzie jestem"

Evans - 6 - "A jak znów doświadczę suszarki? lepiej nie ryzykuję"

Evra - 5 - "Chyba pozwę tego Pato za to, że mnie doprowadził do takiego stanu. Tylko dzięki temu ten Rusek tak hasa !"

Valencia - 7 - " Całą pierwszą połowę wałczyłem jak mogłem i wszystko jak krew w piach... w drugiej to już nic nie będę robił!"

Carrick - 5 - "Nie będę się starał, bo jeszcze znowu czerwoną kartę za nic dostanę"

Fletcher - 9 - " No co jest panowie?! Sam tu gram?!"

Park - 5 - "Kurna, na jakiej ja pozycji gram? coś ten sir na tej tablicy rysował, ale nie zwracałem uwagi, bo po angielsku"

Rooney - 6 - "Ale mam ciężkie nogi..."

Berbatov - 7 - "Nie no! od początku się staram, strzeliłem bramkę, walczę jakbym nie nazywał się Berbatov, a ten mnie znów zdejmuje?"

Rezerwa:

Obertan - 3 - "Najlepiej pobiegnę do narożnika i spróbuje dośrodkować.......... fuck ! "

Owen - 5 - "Hej! panowie ! widzicie mnie w ogóle? Dostane dziś jakąś piłkę? aha, szkoda... "

Scholes - 6 - " Walczymy panowie, walczymy... "
» 22 lutego 2010, 12:42 #15
oldtrafford: Tak oceny mogły by być lepsze ale jeśli chodzi o sam mecz no to jestem pod wielkim wrażeniem dyspozycji Evertonu . A Manchester myślę że na następnym ligowym spotkaniu się odegrają za tą porażkę liczę że Alex Ferguson wyciągnie wnioski ze sobotniej porażki
» 22 lutego 2010, 10:33 #14
2Fast4You: Zgadzam się z "ToMuS22" oceny nietrafione kompletnie. Moim zdaniem Carrick to jest jakaś pomyłka. Oby Hargo coś zmienił jak wróci, ciekawe jak z Fletcherem mu się będzie współpracować , już lepiej jak by Gibson wychodził w pierwszym składzie...
» 22 lutego 2010, 10:07 #13
ToMuS22: Ja tez sie nie zgadzam z ocenami, chyba nie ogladaliscie meczu ;P
Wedlug mnie na lepsze oceny zasluzyli Evra i Fletcher ... Niecelne strzaly Fletchera ? A na poczatku 2 polowy bomba o malo co nie wpadla do bramki, duzo walczyl w srodku i malo tracil , sporo udanych podan na skrzydlo do Valenci wedlug mnei ocena co najmniej 6 badz wiecej.
A Evra ? w obronia latal za 2 kilka razy przerywal grozne akcje Evertonu, moze w ofensywie nie bylo najlepiej ale 6 mu sie nalezy uwzgledniajac to ze Brown i Evans maja 5 a popelnili mase bledow !
No i Wazza , moze nie strzelil gola i nie blyszczal jak zawsze , ale przynajmniej prubowal kilka razy strzelac raz po ladnej akcji z berba juz widzialem pilke w siatce jak minol bramkarza no i rzut wolny , bylem przekonany ze pilka juz jest w siatce (jakby nie glowa Distina).
A kto byl najgorszy na boisku ...? wedlug mnie kolejny fatalny mecz Carricka jak juz ktos napisal nizej tak samo tylko bodajze raz widzialem go na boisku pozatym fatalny wystep , i totalne przeciwiestwo Fletchera ktory prubowal cos zrobic.
» 22 lutego 2010, 09:31 #12
wielkifanMU: Panowie - JSPark i MEN chyba nie ten mecz oglądaliście Men przy ocenie Browna stopień niżej przy ocenie Neville'a 2 sotopnie niżej Fletcher'owi 1.5 stopień wyżej to był jedyny piłkarz który coś pokazał przynajmniej w 1 połowie była by ocena wyższa jak by w 2 połowie grał lepiej a moim zdaniem oceny powinny być takie :

VdS 6 --- jak zawsze to co miał wyłapać to wyłapałnie miał szans przy 2 golach przy 3 trochę spóżniony

Neville 4 ---- parę razy dał się ograć na prawej stronie kiepski mecz

Brown 5------ parę razy dobrze ustawiony przy 3 golu Masakra ale lepiej niż Evans

Evans 4---- Masakra dziś w obronie fatalnie grali nasi stoperzy a szczególnie Evans

Evra 5 ----- parę błędów brakowało jego wsparcia w ataku na lewym skrzydle

Valencia 6.5 --- świetny mecz w 1 połowie kilka dobrych zagrań jeden z najlepszych piłkarzy United w tym meczu

Fletcher 6.5 ---- dobrze rozgrywał piłkę w środku pola byłą by ocena większa , ale w 2 częśći zgasł

Carrick 4- ----- Słabiutko nie dokładne zagrania straty itd.

Park 5------ jeden strzał wogóle nie aktywny !!

Rooney 5.5- --- nasz gwiazdor nie zachwycił dziś jedna zmarnowana 100% okazja blisko był przy strzale z rzutu wolnego !

Berbatov 7 ---- najlepszy zawodnik Manchester United w tym emeczu ładny gol , piękne zagranie do Rooneya w pierwszej połowie który zmarnował setkę , aktwyny był od początku meczu SAF popełnił bład zmieniając go za Scholes'a

Scholes 6 -- nic nie pokazał
Obertan 5.5 -- parę akcij na prawej stronie albo tracił albo nie dokładnie zagrywał
Owen - brak oceny !!

Postawa drużyny 4 --- słabiutki mecz szczególnie w obronie bardzo widoczny jest brak Ferdinand'a i Vidić'a , także moim zdaniem Ferguson się nie popisał zmieniając Berbatov'a na ... środkowego pomocnika Scholes'a wprzy wyniku 1-1 We Wtorek musi zagrać Ferdinand z Vidiciem bo obrona zagrała fatalnie i także Rafael,młody ambitny zaangażowany chłopak musi zagrać z West Hamem w miejsce Neville'a który swoje lata ma za sobą , nie ma już siły gonić za piłkarzami rywali tyle co Rafael .

"Wierni po porażce dumni po zwycięstwie " i cicho siedzieć !!

Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd As the reds go marching on,on,on
» 22 lutego 2010, 08:25 #11
Gicha7: Echh po raz kolejny nie rozumiem wystawianych ocen..
VDS - mało zrobił, przy strzałach nawet się nie ruszył bo nie miał do czego, a po za tym nie miał co bronić - 5
Neville - moim zdaniem wypadł najlepiej z całej obrony więc - 5
Evans - 4
Brown -4
Evra - za niezłą końcówke - 5
Valencia - świetny początek, potem troche gorzej - 6
Fletcher - arcyniecelne strzały i brak dominacji w środku - 4
Carrick - widziałem go raz w meczu, i to w nieudanej akcji - 2
Park - co z tego, że biega najwięcej jak i tak jest bezproduktywny ? - 4
Rooney - wystrzelał się w Mediolanie, to nie był jego dzień - 4
Berbatov - pokazał błysk geniuszu w paru podaniach, po za tym inponował zaangażowaniem i celnością plus bramka, więc ocena na plus - 7
Zmiennicy:
Owen - Jak Carrick zupełnie nie widoczny - 4
Obertan - pare rajdów, nie miał okazji do wykazania się, ale i tak wprowadził gre na lewe skrzydło, co przy grze z Parkiem się nie zdarzało -5
Scholes - nic nie pokazał - 5
Tak więc jak widać mecz był słaby, zmiany też nie koniecznie dobre, zupełnie nie rozumiem dlaczego Berbatov został zdjęty, był zdecydowanie najlepszy na boisku.
Obertan jest jeszcze młody i nie można za dużo od niego wymagać szczególnie w meczu kiedy gra się fatalnie,
» 21 lutego 2010, 22:01 #10
Boot: Nie rozumiem tylko jednego . . .Dlaczego Rooney jest jak zwykle traktowany jak święta krowa . . . nawet jak nic nie prezentuje to dostaje ocenę niższą tylko o 1 w stosunku do wyróżniającego się w tym meczu Berbatova . . .
» 21 lutego 2010, 21:19 #9
Michalekxxx: Van der sar 6 , Naville 2 , Brown 3 , Evans 4 , Evra 5 , Fletcher 5 Carrick 4 , Park 6 Valencia 6 rooney 5 Berbatoc 6,5 SAF za zmiany 2
» 21 lutego 2010, 21:01 #8
leito276: Te oceny są żenujące ... Jeżeli zawodnicy mają być oceniani bardziej za nazwiska niż za grę to proszę adminów DevilPage.pl o to by nie wstawiali tych bezsensownych newsów pod tytułem "oceny pomeczowe" ;)
» 21 lutego 2010, 20:56 #7
aleex91: i tak dogonimy chelsea!
» 21 lutego 2010, 20:43 #6
Fexo: Oceny rownie zenuajce co gra United.
» 21 lutego 2010, 19:09 #5
mervel: już dawno przestałem zwracać na oceny jakąkolwiek uwagę...
wszyscy są oceniani na jedno kopyto ;]
ja mecz oglądałem i tak:
Carrick dwa razy słabszy od Fletchera i taka sama ocena ?
środek obrony to dziura wielkości ozonowej i dostaję 5 ? to co trzeba zrobić by dostać 1 albo 2, przegrać 0-8 i dołożyć dwa samobóje ??
Rooney bardzo słaby tego wieczoru i dostaje tylko punkt mniej od Berby ?
śmiechu warte ;]
» 21 lutego 2010, 18:38 #4
Azian: #kbs
W skrÓcie - ortografia, poziom zaawansowany
» 21 lutego 2010, 18:14 #3
Marasisonlyone1: w skrocie naucz sie ortografii
» 21 lutego 2010, 18:11 #2
kbs: w skrucie bardzo slaby mecz
» 21 lutego 2010, 18:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.