Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Valencia: Nigdy się tego nie spodziewałem

» 4 lutego 2010, 17:13 - Autor: Bart - źródło: SkySports
Antonio Valencia przyznał, że nigdy się nie spodziewał tak udanego początku swojej kariery na Old Trafford. Ekwadorczyk po przenosinach z Wigan Athletic za kwotę 16 milionów funtów niemal od razu zaskarbił sobie serca kibiców i managera.
Valencia: Nigdy się tego nie spodziewałem
» Valencia nie wiedział, że jego kariera w United rozwinie się tak szybko
Na skrzydłowym od początku spoczywała spora presja. Jednak utalentowany 24-latek zadziwił wszystkich, szybko adaptując się do nowych warunków i zaczął grać na wysokim poziomie dużo wcześniej, niż się tego spodziewano. W tym sezonie Valencia zaliczył już 30 występów w barwach Manchesteru United oraz siedmiokrotnie trafiał do bramki rywala.

- Myślałem, że na początku będę używany sporadycznie, a z czasem będę dostawał coraz więcej szans. Jednak jako piłkarz zawsze musisz ciężko pracować, żeby być gotowym do gry. Reszta zależy od managera, a on dał mi wiele okazji w tym sezonie – mówił Valencia.

- Jestem bardzo zadowolony z mojej dotychczasowej kariery w United, a to dopiero początek. Atakuje pole karne rywali częściej niż kiedykolwiek. Jestem zachęcany przez sztab, aby to robić. Dodatkowo z lewej strony dochodzi wiele podań, tak więc odnalazłem się na długim słupku i to pozwoliło mi wykończyć kilka akcji – zakończył Antonio.


TAGI


« Poprzedni news
Mecz rezerw odwołany
Następny news »
Seedorf gotowy na mecz z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Tennant: Szkoda że Obertan grzeje ławę, ale w takim klubie jak United ławka musi być równie silna jak 1 skład.
Glory Glory MU
» 5 lutego 2010, 16:37 #33
JohnPieklo: Ja też lubię wymyślać sobie taktyki - może być nawet taka, w której Nani gra za plecami Rooneya, w Evra i Valencia albo Rafael biegają na skrzydłach.
Jednak naprawdę nigdy w życiu nie uwierzyłbym, że mogę ustawić tę drużynę lepiej od Alexa Fergusona.
I wy też - wszystkie dzieciaczki pisujące tutaj - przestańcie wierzyć albo nie zaczynajcie.
Nie warto.
» 5 lutego 2010, 01:35 #32
gites: ja tam go nie lubie, ale na mecze z wigan czy portsmouth sie nadaje. Jezeli jest klasowym zawodnikiem to pokaze to w meczu z CFC, czy Milanem.
» 5 lutego 2010, 01:07 #31
Majek: całe szczęście, że to nie wy ustalacie składu na meczu... idźcie spać, bo się zmęczycie od tego myślenia... zawodnik taki jak Obertan pomacha wam z wdziękiem kilka razy nogami i już jest wielki i powinien grać... za rok, dwa może coś z niego będzie... na razie jest to jeździec bez głowy. Nani jest z nami jak dobrze liczę już trzeci sezon i przez ten czas nie zagrał nawet miesiąca na dobrym poziomie uprawniającym go do gry w wyjściowym składzie. Zagrał teraz dwa świetne mecze, ale to jeszcze o niczym nie znaczy. Ale widać że ten zimny prysznic od Fergusona na niego podziałał i podzielam wasza nadzieję, że już tylko lepiej może być. A co do absencji Valencii w ostatnich meczach to jest to wynikiem ustawienia z jednym napastnikiem. Antonio jest świetny przy linii, a widocznie przy ustawieniu 4-3-3 się nie sprawdza. Berbatov wróci do wyjściowego składu, wróci i Antonio. Tyle. A Ci co wytykają mu jakieś braki wręcz żałośni. Jakie zwody? Co wy pieprzycie? Wejdzie se na youtuba, pooglądajcie tych kolesi co tam kręcą jakieś cuda z piłką, a potem sprawdźcie gdzie oni w piłę grają... mówicie, czy on by takie cudowne zagranie wykonał jak Nani... a czy Nani potrafi zwykłym balansem ciała wkręcać w ziemie obrońców jak Valencja... a czy oni obaj potrafią sobie tak "przekładać" obrońców jak Rooney?

czasami zachowajcie swoje poronione teksty dla siebie... bo normalnym ludziom się nóż w kieszeni otwiera jak takie coś czytają... pozdro
» 4 lutego 2010, 23:28 #30
jaqb05: Valencia od początku swojego pobytu na OT pokazuje, dlaczego trafił do naszego klubu. Słowa uznania dla SAF'a za to, że go wypatrzył.

Ekwadorczyk bardzo dobrze zaadaptował się w nowym miejscu. Wróże mu dużą karierę w MU.
» 4 lutego 2010, 22:28 #29
7SwierQ7: Dobrze, że gra pierwsze skrzypce w MU, ale szkoda mi Obertana bo chłopak ma talent, ale zawsze się przyda, z rezerwy, albo jak Valencia czy Nani będą kontuzjowani.
» 4 lutego 2010, 22:04 #28
dawid27154: Zgadzam się z niektórymi że Nani w tej formie co jest powinien mieć prawe skrzydło dla siebie a po meczu z portsmouth zobaczymy czy Nani złapał niesamowitą formę czy jest to tylko ze dwa mecze. A na lewym cóż tam jest skomplikowana sprawa bo Giggs nie da rady grać wszystkich meczu Ferguson coraz częściej stawia na Parka ale on nie daje durzo drużynie moim zdaniem Obertan powinien czesciej dostawać szansę poniewarz ma owiele większy talent.
» 4 lutego 2010, 20:36 #27
M4S73R: W pełni oraz w 100% popieram zdanie użytkownika JakubT :). Valencia nie jest graczem na pierwszy skład United. Z obecną dyspozycją Naniego może mu byty czyścić, chociaż to nawet pod względem technicznym czyści mu buty - nigdy nie będzie tak doskonały technicznie jak Portugalczyk.

Co do Obertana, musi dostawać więcej szans, posiada również przecudowną technikę o czym przekonał w meczu z Wolfsburgiem chociażby. A w Bordo też się czasami go oglądało i pokazywał pazurki.

Ferguson na pewno widzi w nim przyszłość, po to go tu ściągnął. Jeszcze nadejdzie czas Gabriela, na pewno nie można mówić że stępił mu się pazur ;).

Skrzydła Obertan - Nani - coś wspaniałego. Wirtuozi gry + doskonała technika, tacy magiczni skrzydłowi. Oby kiedyś doszło do takiego scenariuszu na skrzydłach wielkiego ManUtd.
» 4 lutego 2010, 20:24 #26
Jasmin: "grg 04.02.2010, 17:53
bardzo dobre skrzydła mamy, nani i valencia, a do tego jeszcze jest świetny Obertan! ;-) Nani nieco lepszy technicznie, podobnie jak Obertan, ale za to Valencia ma w sobie ten błysk!:)
GLORY!"

Technicznie??!!

No sorry ale technika to nie tylko drybling, a tą ma lepszą Valencia... Celniej strzela, podaje, natomiast Nani jest szybki, ładnie wrzuca i drybluje. Obertan znajduje się często w dobrych sytuacjach (ale mało trafia) + drybling. Nani i Valencia już nam wyrośli na skrzydła, a obertan musi popracować jeszcze.
» 4 lutego 2010, 20:21 #25
talir: Jest zupełnie innym zawodnikiem niż Nani, nie potrafi się kiwać i nie gra efektownie ale efektywnie, dla mnie może być nazwany "fizolem", ale świetnie gra przy szybkich atakach i to mu wychodzi. Lubię go:)
» 4 lutego 2010, 20:00 #24
ErooMUFC: No nic tylko się idzie za głowę złapać.
Co z tego, że ma ten jeden 'zwód'?
Czy na prawdę nikt prócz mnie nie zauważa jego genialnego balansu ciałem?!
Potrafi niejednego obrońcę w PL wkręcić w ziemię jednym 'głupim' ruchem ciała.!
Zastanówcie się troche, chyba że nie macie pojęcia o piłce nożnej.

pzdr
» 4 lutego 2010, 19:57 #23
damianmatrix: manchester grał4 3 3 z arsenalem i nie gadajcie że gramy 4 5 1 tak wyszło przez kontuzje teraz wraca wszystko do normy
» 4 lutego 2010, 19:28 #22
JakubT: Tyle że Nani jest lepszy na prawym! Na lewym więcej szans dla Obertana! Jak z niego ma wyrosnąć znakomity gracz gdy grzeje ławę, a akurat po nim widać że zapowiada się bardzo dobrze...
» 4 lutego 2010, 19:13 #21
Marson: Nani na lewym a Valencia na prawym skrzydle i wszytko gra ;p
» 4 lutego 2010, 19:03 #20
JakubT: PS. A już wogóle śmiech mnie ogarnia jak ludzie mówią o Berbatovie, że jest drewnem, a zachwycają się Valencią... To tak jakby ktoś chciał udowodnić że linoleum jest cenniejsze od dywanu perskiego
» 4 lutego 2010, 18:46 #19
grg: @leito276
pisząc, że Obertan jest lepszy technicznie od Valenci chodzi mi bardziej o umiejętność "zaskoczenia" przeciwnika, Valencia raczej w tym geniuszem nie jest, ma "swój" jeden zwód, który już prawie każdy obrońca w PL zna :-)
» 4 lutego 2010, 18:46 #18
JakubT: Nani w takiej formie jak teraz musi mieć prawe skrzydło na wyłączność! Valencia nadaje się na jego zmiennika, jest szybki i silny ale strasznie nieporadny, on wogóle nie potrafi używać lewej nogi! Kiedy nie ma możliwości innej niż dośrodkować lewą to drepcze w miejscu albo próbuje na siłę wyprzedzić przeciwnika i dośrodkować prawą...Ja się po prostu męczę oglądając jego grę, i uważam że nie powinien wychodzić u nas w pierwszym składzie, bo jak całej drużynie idzie to jest niezły, jak z Wigan, ale z Fulham, gdy przegrywaliśmy tylko przeszkadzał ciągle notując straty...Nani często podejmuje głupie kroki ale umie przebłyskiem geniuszu pomóc, tak jak w mecz z Arsenalem! Valencia miałby tak minąć trzech zawodników i wsadzić piłę Almunii za kołnierz? No bez żartów...
» 4 lutego 2010, 18:45 #17
mufc17: rvn10 - miło by było zobaczyć więcej bramek z udziałem Andersona niż tylko 2 ale tak zgadzam się z Tobą nie do końca przemyślałem swoja wypowiedz.
» 4 lutego 2010, 18:44 #16
sakjaszfili: bica ma przepieknego, sila w dzisiejszej pilce noznej to podstawa ;d przyznam ze jestem zadowolony z niego nie przebiera w srodkach wali bomby jak nie idzie i wpadaja szczesliwie duzo razy dal nam 3 pkt ;] trafiony zakup.
» 4 lutego 2010, 18:37 #15
FanaticMU: Jest dobry ale na prawej stronie Nani ostatanio pokazuje że jest lepszy..choć te dogrania Valenci i szybkośc są zadziwiające ;D duzo asyst zaliczył ;d oby tak dalej..może wreszcie zacznie strzelać ;D
» 4 lutego 2010, 18:36 #14
Booyaka: Od razu go polubiłem jak doszedł do United! Diabeł z krwi i kości. Ferguson dobrze postąpił ściągając go z Wigan.
» 4 lutego 2010, 18:33 #13
Elwibrator: Niech on nauczy się jakiegoś zwodu bo daleko nie zajdzie samym bieganiem
» 4 lutego 2010, 18:22 #12
leito276: =.= Jak czytam komenty to mi się słabo robi oO Co ma technika do zwodów?

@grg; Obertan lepszy technicznie od Valencii? muahahahaha :3 Lubię Obertana, wiążę z nim przyszłość alee dajcie spokój....

@ se7en; i co z tego, że jeden zwód? To dla tego jest słaby technicznie?

Jak zauważyłem nie tylko po tych komentarzach połowa ludzi komentujących na tej stronie niema zielonego pojęcia co to jest technika w piłce nożnej... No nic... nie będe ciągnął tematu bo po co się kłócić?

W każdym bądź razie chłopak szybko się zaaklimatyzował. Jest to bardzo pocieszająca wiadomość :)

Pozdrawiam.
» 4 lutego 2010, 18:16 #11
Eggman1992: Nani go wygryza ze składu bo okazuje sie ze lepiej Naniemu idzie na prawej flance niz na lewiej i zabiera miejsce Valenci.
» 4 lutego 2010, 18:13 #10
rvn10: mufc17 - Czy uważasz,że miarą umiejętności zawodnika jest statystyka strzelenia bramek,jeśli np taki Anderson nie gra źle ,a zarazem nie strzela bramek,ale pomaga drużynie w sukcesach to go już skreślasz? niedorzeczne
» 4 lutego 2010, 18:08 #9
mateyko44: On coraz lepiej gra z meczu na mecz widac w nim talent i technike
» 4 lutego 2010, 18:05 #8
MUforever9: No nie spodziewałem się że Valencja zacznie tak dobrze sezon mam nadzieję że Nani podzieli z nim miejsce w pierwszej 11 ;)
» 4 lutego 2010, 18:05 #7
mufc17: Valencia 30 występów 7 bramek , Anderson ponad 100 występów i o ile dobrze pamiętam tylko 2 bramki , ehh widocznie nie każdemu jest dane grać z diabełkiem na piersi ;/
» 4 lutego 2010, 17:58 #6
mufc17: Valencia 30 występów 7 bramek , Anderson ponad 100 występów i o ile dobrze pamiętam tylko 2 bramki , ehh widocznie nie każdemu jest dane grać z diabełkiem na piersi ;/
» 4 lutego 2010, 17:58 #5
grg: bardzo dobre skrzydła mamy, nani i valencia, a do tego jeszcze jest świetny Obertan! ;-) Nani nieco lepszy technicznie, podobnie jak Obertan, ale za to Valencia ma w sobie ten błysk!:)

GLORY!
» 4 lutego 2010, 17:53 #4
se7en: Nani ma moim zdaniem dużo lepszą technikę. Valencia umie tylko 1 zwód... Valencia jest tylko od niego silniejszy... Naniemu brakowało tylko pewności siebie, którą (mi wydaje się, że) nabrał grając ostatnio na takim poziomie
» 4 lutego 2010, 17:44 #3
fan7marcin: Valencia jest super szczególnie jak jest na skrzydle z Nanim ! :)

GLORY GLORY MAN UTD LOVE UNITED HATE GLAZER
» 4 lutego 2010, 17:41 #2
ErooMUFC: No nie ma co gadać, daje radę :D
» 4 lutego 2010, 17:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.