Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney nie dostanie rekordowej umowy?

» 15 stycznia 2010, 12:21 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Żądania finansowe Wayne’a Rooneya mogą zakończyć jego karierę w Manchesterze United – pisze The Sun.
Rooney nie dostanie rekordowej umowy?
» Wayne Rooney wyceniany jest przez Manchester United na 70 milionów funtów
W lecie mają rozpocząć się negocjacje kontraktowe pomiędzy przedstawicielami Rooneya a „Czerwonymi Diabłami”. Już teraz wiadomo, że o porozumienie będzie trudno.

Osoby negocjujące kontrakt w imieniu Rooneya chcą poczekać do zakończenia mistrzostw świata, po których wartość angielskiego napastnika może jeszcze wzrosnąć.

The Sun przekonuje, że w myśl pięcioletniej umowy Rooney miałby zarabiać 140 tysięcy funtów tygodniowo. W stosunku do obecnego kontraktu wymagania Anglika będą zatem wyższe o 50 tysięcy funtów.

Rooney opuszczać Old Trafford nie chce, ale wynegocjowanie tak korzystnych warunków będzie trudne, gdyż Manchester United musi uporać się z olbrzymim zadłużeniem (711,5 mln funtów) powstałym na skutek przejęcia klubu przez rodzinę Glazerów.

Chętnych do pozyskania Rooneya nie brakuje. Żądania finansowe Anglika są gotowi spełnić Real Madryt i FC Barcelona. Hiszpańskie kluby musiałyby zapłacić Manchesterowi United 70 milionów funtów odstępnego i oferta opiewająca właśnie na taką kwotę ma latem pojawić się na biurku sir Alexa Fergusona.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar i Ferdinand o krok od powrotu
Następny news »
Rolando na celowniku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Deluxe: Nie wiem, czy wiecie, ale The Sun to mało wiarygodne źródło, ja tam bym się nie przejmowała wiadomościami, które to ścierwiaste pisemko nam wpaja :) Rooney moim zdaniem jest mądrym zawodnikiem, dla którego kasa nie gra aż tak super ważnej roli. Postrzegałam go zwykle jako przede wszystkim mądrą na murawie istotę, ja nadal pamiętam akcję w meczu w LM, w której piłkę od Ronaldo tuż przy bramce Arsenalu przejął obrońca i chciał podać do bramkarza, jednak futbolówkę zgrabnie przejął Wayne i zdobył gola. TO było w kosmos wy-je-ba-ne! Mam nadzieję, a raczej jestem pewna, że ta informacja od mojego ulubionego pisemka pseudo sportowego (wyczuj ironię!) to ściema. A co do Realu... Ja się nie zgadzam, żeby zabrał nam tego zawodnika. Póki co tylko Becks wyszedł na ludzi, choć opuścił nas dla Królewskich. Dziś publicznie przyznaje, że szanuje United i cząstkę swego serca zostawił na Old Trafford. A Ronaldo łaskawie powiedział niedawno, że ,,trochę tęskni za Manchesterem United''. Kij mu w oko, skoro ,,trochę'' tęskni!
Tyle w tym temacie.
» 21 stycznia 2010, 23:05 #59
dalow: Roo to man utd mam nadzieje że nie odejdzie tak jak ronaldo...
Roo zawsze był moim ulubionym diabłem i jak on odejdzie to będzie koniec manchesteru!!
Jeżeli to ON chce podwyżke to ma ją dostać!!


Utd 4ever-Roo 4ever
» 17 stycznia 2010, 23:58 #58
juras1211: tak z tego co pamiętam Ballack 180 tyś funtów ? , Lampart 170 tyś funtów ? , praktycznie wszyscy piłkarze w Chelsea zarabiają więcej, Ronaldo 200 tyś funtów ? Adebayor 160 tyś fontów ? nawet Tevez zarobia więcej od Rooneya i to 0 ile więcej !! TO NIE WINA ROONEYA , ŻE GLAZEROWIE WYCIĄGAJĄ CAŁĄ KASĘ Z KLUBU , ROONEY DAJE Z SIEBIE WSZYSTKO NA BOISKU, I TO NIE ON ZAWDZIĘCZA COKOLWIEK GLAZEROWI TYLKO ODWROTNIE ! To tragedia jest !! KONIEC Z MU !! W NASTĘPNYM SEZONIE ŚRODEK TABELI, Z TAKĄ POLITYKĄ FINANSOWĄ !
» 16 stycznia 2010, 15:23 #57
kocio10: The Sun angielski Pudelek.

Przecież to co oni piszą to bzuda a wiekszość w to wierzy
» 16 stycznia 2010, 12:37 #56
koperManUnited: Wacha powiem tak Real zanim pogra rok żeby się zgrać to wymieni skład 2 razy...
» 15 stycznia 2010, 23:11 #55
pilsudczyk: zgadzam się z większością. 140 tysięcy to mógł zarabiać Ronaldo. Z całym szacunkiem dla Rooneya ale 12 bramek w Premiership(sporo z nich z rzutów karnych) to za mało, żeby dostać taką podwyżke. Jak chce kasy to droga do Realu jest wolna.
Ave Komendant!!
» 15 stycznia 2010, 23:04 #54
masrzisz: no narazie jak dla mnie to on nie prezentuje poziomu na 140 tysiecy tygodniowo :D
» 15 stycznia 2010, 22:07 #53
bieniu12: Qrwa piszecie The Sun i wszystko jasne tak samo pisaliście o odejściu C.Ronaldo że nieodejdzie bo pisze to jakiś brukowiec a odszedł? odszedł wię ten The Sun ma może racje oby nie bo kocham Man Utd i niechce żeby tacy piłkarze jak Wazza odchodzili
» 15 stycznia 2010, 21:51 #52
olekwawa: w futbolu nie ma pojecia zdrajca
» 15 stycznia 2010, 21:23 #51
dyszluMU: Oj coś mi się wydaje że Roo zaczyna gwiazdorzyć ;/ nie podoba mi się to ;/ jeśli rzeczywiście tak kocha Manchester to nie powinno mu zależeć na takiej kasie ... A jeśli to jest prawda, to sory ... Mam nadzieję że nie okaże sie takim zdrajcą jak Cris .
» 15 stycznia 2010, 21:11 #50
tarpan: ale pier dolicie!! rooney to ManU i odwrotnie.. ronaldo mógł zarabiać tyle i rio też więc czemu roo nie?? dla mnie zasługuje w pełni na największy kontrakt w manu dlaczgo?.. bo jest najlepszy zawsze gra do końca i walczy zawsze gra lepiej od innych!!
» 15 stycznia 2010, 21:00 #49
kubusss: Niech bierze przykład z kolegi z drużyny (Ferdinand). Kiedy kończył mu się kontrakt powiedział, że nie chce więcej zarabiać, wystarczyło mu przedłużenie umowy. I to jest prawdziwy diabelski charakter.
» 15 stycznia 2010, 20:52 #48
johnoshea: ja pier... czy te 90tys na tydzien to mało jest? ja bym chciał mieć na rok tyle.. jeśli kocha MU tak jak zapowiadał to bedzie miał w dupie te pieniadze i tak zreszta ma ich pod dostatkiem
» 15 stycznia 2010, 20:32 #47
piotrz7: Jak dla mnie to może odejść.... Zaczyna troche gwiazdorzyc, a formy fenomenalnej to on teraz nie ma....
» 15 stycznia 2010, 20:30 #46
RedDevil90: Wszystko jest możliwe, ale jednak myślę, że Roo nie odejdzie.On mi się wydaje prawdziwym diabłem jak Ryan. Tak jak napisał seth pieniądze są ważniejsze od sukcesów. Liczy się tylko kasa, ale Roo nas nie opuści (tak myślę), bo jak nas opuści to będzie naprawdę źle :-(...
» 15 stycznia 2010, 19:47 #45
slowak: fanatic mu masz racje bez niego manu nic nie zdziala
» 15 stycznia 2010, 19:04 #44
gembus: Moim zdaniem wkółko pisze się o tych długach Manchesteru United i sprzedaży najlepszych naszych zawodników-dzięki giełdowym spekulantom, którzy akcje United będą mogli kupić za mniejsze pieniądze.Manchester to solidna marka w którą warto inwestować, dlatego spekulanci chcą zarobić jak najwięcej.Miejmy najdzieję,że zarząd wie co robi by długi zminimalizować, nawet kosztem Roo.Wolę by klub pozostał, niż mają pozostać piłkarze, którzy i tak przejdą do innych klubów.
» 15 stycznia 2010, 19:02 #43
pizdarek: Wątpie, że będzie chciał odejść. Wielokrotnie podkreślał, ze chce pozostać w United długo,że jego rodzina się tu dobrze czuje i takie tam pi**doły. Co do podwyżki to ja pytam sie za co? Jak na razie nie widze podstaw do dawania podwyżki - ma kontrakt ważny, niech go wypełni do końca, a dopiero później negocjuje przedłużenie i ewentualną podwyżkę. Żałosne, te kontrakty w piłce nożnej są nic nie warte - Ronaldo miał z United kontrakt do 2012 roku z tego co pamiętam. Jak sie pojawia kasa na stole to kontrakt sie nie liczy...
» 15 stycznia 2010, 18:59 #42
ToMuS22: Manchester napewno bedzie staral sie zatrzymac Rooneya za wszelka cene ;P Nie wierze w to ze Roo mialby odejsc z United.
» 15 stycznia 2010, 18:38 #41
kubala97: djacie mu 135 i juz bo bez niego do dupa blada ( j**... Glazer)
» 15 stycznia 2010, 18:35 #40
seth: kocha? a jak było z Beckhamem?? tez ponoć kochał MU a potem odszedł...nie łudźmy się...pieniądze są w sporcie teraz ważniejsze nawet od sukcesów.
» 15 stycznia 2010, 18:07 #39
krav3n: kubass i bobsley popieram
wielkiej stary nie będzie..
» 15 stycznia 2010, 18:04 #38
bobsley: ciekawe za co ten lukratywny kontrakt ??

Jak ma gwiazdorzyć to dla mnie może odejść nawet teraz a może wtedy pozyska United napastnika z prawdziwego zawodnika a nie grajka który biega i walczy wszędzie tam gdzie nie powinien a sam na sam nie wykorzystuje i potrzebuje 3-4 setki aby strzelić bramkę

chyba Roo w dupie sie poprzewracało po odejsciu Ronaldo ...~!
» 15 stycznia 2010, 17:57 #37
olekwawa: W kazdym zespole powinien być taki piłkarz który potrafiłby zwolnić gre. Zgadzam się ze napastnik powinien być szybki, ale Berba najlepszy jest jako cofniety napastnik, wręcz gdy schodzi na ofensywnego pomocnika. Potrafi dokłądnie zagrac i rozporowadzic akcje i to jest moim zdaniem dobry transfer Fergiego. Ale bardzo złym posunieciem było odejscie Carlosa Teveza, był wart tych 32Ł. Kasy niestety nasz klub nie ma i nie ma co sie szczypac z nowymi transferami tylko trening trening trening, bez gwiazdorzenia
» 15 stycznia 2010, 17:43 #36
franca808: The Sun - i wszystko jasne... kolejna bzdura
» 15 stycznia 2010, 17:38 #35
lukas01: Nie srajcie sie tak. Dług mamy od bodaj pięciu lat ale gazety dopiero teraz się o tym rozpisują. Najśmieszniejsze jest to, że cały czas podają tą samą kwotę 700 mln czyli co nic nie zostało spłacone? Już mnie wku**iają te całe pomówienia i sianie paniki, tych pismaków to powinni za jaja wieszać. Przecież onia nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co piszą.
» 15 stycznia 2010, 17:38 #34
kubusss: Patrząc na grę Rooneya w tym sezonie na miejscu Fergiego zastanowiłbym się nad obniżeniem tygodniowego wynagrodzenia do około 250 funtów. Podwyżka jest przecież odzwierciedleniem postępu zawodnika oraz ciężkiej pracy a obu tych rzeczy u pana Roo nie widać.
» 15 stycznia 2010, 17:02 #33
Tennant: The Sun to wiecie... zostanie :DD
Glory Glory MU
» 15 stycznia 2010, 16:24 #32
pyton19640: zgadzam sie z komentarzem altera bo ci z the sun sa chyba nacpani po codziennie pisza inne bzdury :)
» 15 stycznia 2010, 16:10 #31
sexi: @olekwawa

Rozumiem kolejny user, który musi napisać o tym o czym tak na prawdę nie ma pojęcia. Rozczaruje Ci kolego, ale ram na jakimś tam poziomie w piłkę nożną (1 liga) i mogę Cię zapewnić, że taki Berbatov nie mając szybkości nie nadrobi samą techniką to co tak naprawdę musi mieć napastnik- szybkość i dynamikę. Patrząc na jego marne występy z lepszymi zespołami, można powiedzieć, że brak szybkości i dynamiki bardzo mu brakuję. Przecież przez cały mecz nie będzie się odwracał, aby blokować piłkę i zwalniać grę jak to często w jego wykonaniu bywa- bo po prostu nie może się "przecisnąć" przez obrońców. Ronney, który biega, wspomaga kolegów z pomocy jeszcze musi biegać z przodu za dwóch. Po prostu Berbatov nie sprawdził się MOIM ZDANIEM oczywiście. Jest wiele lepszych i młodszych graczy z wielkim potencjałem, którzy mają wielki apetyt do gry, którzy chętnie pograją w 1wszej jedynastce.
» 15 stycznia 2010, 16:06 #30
alter: na tym portalu powinny być zakazane newsy z The Sun
» 15 stycznia 2010, 15:59 #29
JakubT: Wszystko przez pieprzonych agentów, to oni tyle zawsze negocjują, żeby zgarnąć swój procent w jak największej postaci. Giggs nie ma bodajże żadnego agenta i nie ma żadnego problemu - to jest ideał zawodnika!
» 15 stycznia 2010, 15:16 #28
Cudi123: The sun i wszystko jasne
» 15 stycznia 2010, 15:16 #27
Adamo96: Rooney jest barrdzo potrzebny united wątpie w to czy odjedzie
» 15 stycznia 2010, 15:10 #26
mufaneeek: Przeciez Rooney nigdzie nie pojdzie. Jego serce jest pochloniete przez diabla juz do konca kariery i po mam nadzieje, ze tez .

M4S73R --> puknij sie w glowe, pomysl, puknij sie w glowe, przepros i jeszcze raz sie w nia puknij to moze zrozumiesz co za glupoty gadasz stary.
» 15 stycznia 2010, 15:07 #25
hitman90: Spoko, dostanie ten kontrakt, bo spora jego czesc to pieniadze od Nike za bycie twarza druzyny, tyle w temacie. Zreszta jemu sie na serio nalezy, jest najlepszy w United i bedzie krolem.
» 15 stycznia 2010, 14:55 #24
olekwawa: uwielbiam te wszystkie newsy i wasze komentarze...

Jestescie niesamowici, udzielacie sie kogo maja kupic jak OT na oczy nie widzieliscie. I te wszystkie spekulacje na temat transferow, ze to dobry a to zły pomysł.... LUDZIE ! Jaki wy macie na to wpływ? Po co to pieprzenie? Jak ktos moze mowic ze napastnicy pokroju Berbatova czy Owena są słabi ? Owen to lis pola karnego, a w MU brak pomocnika, ktory by piłki dorywał. Berbatov brak szybkosci ale wszystko nadrabia techniką. Kazdy piłkarz ma swoje atuty. Wracajac, bo tak mieszam w watki, nie spekulujcie na temat transferow i nie oceniajcie piłkarzy, gdy nie widzieliscie ich gry na oczy(nie patrzcie na YT bo tam nawet Rasiak wymiata)
» 15 stycznia 2010, 14:43 #23
WR8: rooney zarabia 90 tys a berba 130 wiec cos tu jednak nie gra
» 15 stycznia 2010, 14:43 #22
wrooney: -->M4S73R
Sory za slowa ale ... CZY CIEBIE POj**ALO ??!! Rooney jest potrzebny na OT jak nikt inny !! Za zadne skarby niechcialbym zeby odszedl, nigdy !!


Nie dziwcie sie wkoncu to nasz najlepszy pilkarz oraz najlepszy w lidze angielskiej ( wkoncu byl najwyzej sklafyfikowany w plebiscycie na najlepszego pilkarza swiata, biorac pod uwage pilkarzy PL ). Wiadomym jest ze w realu, chelsea, czy barcy moglby liczyc na conajmniej 50% wyzsze zarobki. Zasluguje na podwyzke jak nikt inny. A po drugie to sa ploty wiec sie tak nie jarajcie. Zalamalbym sie jagby Wazza nas pozegnal, w co watpie.



I saw my mate the other day,
He said to me he saw the white Pele,
So I asked, who is he?
He goes by the name of Wayne Rooney,
Wayne Rooney, Wayne Rooney,
He goes by the name of Wayne Rooney.
» 15 stycznia 2010, 14:13 #21
dex85krystian: THE SUN i wszystko jasne
czego wy sie spodziewacie po tej gazecie formatu FAKT
z tego co ja wiem to Rooney juz zarabia ponad 100tys funtow a nie tak jak oni pisza 90
to wedlug mnie oni sami nie weidza co pisza
» 15 stycznia 2010, 14:11 #20
enigmatyk: M4S73R


Żądania finansowe Rooneya to zupełnie inna kwestia . Moim zdaniem nie zasługuje na taką podwyżkę , a jego zachowanie odnośnie nowego kontraktu ( jeśli jest prawdą ) kładzie się skazą na wizerunku oddanego "diabła" . Mam nadzieję, że Wayne nie da się omamić zachłannym agentom, bo oczekiwanie 140 tyś. funtów tygodniowo w jego przypadku to jakaś kpina. Taki Torres jest (tylko w moim prywatnym przekonaniu) znacznie lepszym napastnikiem , ale nawet nie marzy o podobnych pieniądzach. To byłoby krzywdzące także dla innych zawodników zespołu, zważywszy w jakiej ostatnio formie jest Wazza.
» 15 stycznia 2010, 14:08 #19
koperManUnited: Heh aż żal że Real gdzie widzi ofertę sprzedaży gwiazdy to od razu kupuje a i tak nic nie osiągnie. Poza tym coraz więcej gazet pisze o sprzedaży Roney'a toż to głupota w czystej postaci... Weyne odejdzie i będzie po klubie :(
» 15 stycznia 2010, 14:00 #18
M4S73R: Ni ch*ja !. Jak chce kasy niech się wynosi !. Pytam za co niby ma dostać podwyżkę ?, za to partactwo co prezentuje na boiskach ?.

Jak będzie chciał to zostanie. Ale niech w końcu zacznie grać jak na napastnika przystało.

Poza tym to przydałoby się ściągnąć dobrego napastnika. A nie szukać jakiś patałachów z Ekwadoru, Chin itp.

Owen. Mam nadzieję że szybko zakończy swoją przygodę na OT.
Podobnie Berbatov. Ale nie bo przecież ma mega technikę i jest rozgrywającym napastnikiem ? - rozgrywającym napastnikiem ?. Takie coś się czyta niestety, wypowiedzi mega fanów Bułgara, to taka przykrywka na nieporadność Berbatova w ataku.

Znając życie albo transferów nie będzie albo przyjdzie jakiś patałach z zadupia ...
» 15 stycznia 2010, 13:55 #17
qba1323: the sun hahha ...roo nie jest zawodnikiem ktory czegos moze ŻĄDAC !!
» 15 stycznia 2010, 13:54 #16
crx6radziu: --THE SUN--tyle na temat
» 15 stycznia 2010, 13:42 #15
goonzoo: To jakieś bzdury... Rooney nie odejdzie... on kocha ten klub i zostanie... Chyba tylko jego agenci chcą takiej kasy bo jestem pewien że on sam został by i grał za takie same pieniądze... Pamiętajcie że monety to nie wszystko i Rooney wiele razy pokazywał że w jego sercu jest ten klub.
» 15 stycznia 2010, 13:29 #14
Bartoosh21: coś mi się wydaje że w przyszłym sezonie w ataku będzie grał Macheda - Welbeck a za 2 sezony będziemy mieli Manchester United w Coca-Cola Championship... Rooney odejdzie, Vidić też i się skończy "wspaniałe" panowanie amerykańców.... amerykanie to tłumoki które zawsze żyły na kreche i to przez nich na świecie jest kryzys.... żal dupe ściska jak się na to patrzy.... :(((((
» 15 stycznia 2010, 13:22 #13
oldtrafford: Tak masz rację dać mu tyle ile chce albo stracimy najlepszego napastnika Real i Barcelona na pewno by chciały go pozyskać
» 15 stycznia 2010, 13:20 #12
dino1410: Co ci Glazerowie robią z tym klubem to jest paranoja,niedługo jak tak dalej pójdzie to czeka nas los Leeds,banda dyletantów,chcą zarobić, pobawić się i koniec, oni myślą że tu jest Ameryka? że można sprzedać stadion, zmienić barwy albo przenieść klub do innego miasta,w europie liczy się tradycja i oddanie,kibicem staje się z serca,oddania nie kupi się za pieniądze,Glazerowie tego nie rozumieją,pochodzą z kraju gdzie za pieniądze to można zmienić w klubie wszystko,W europie jest inaczej a więc Amerykanie zajmijcie się baseballem
» 15 stycznia 2010, 13:19 #11
Quba18: The Sun... Chyba nic więcej nie muszę dodawać:)
» 15 stycznia 2010, 13:15 #10
gaham1: Mam nadzieje ża pokaże że to prawdziwy diabeł tak jak gigs
» 15 stycznia 2010, 13:14 #9
DrMajk: ale naiwni jesteście ,,kocha ten klub" Pamiętacie jak mówił ,,raz niebieskim na zawsze niebieskim" ...
» 15 stycznia 2010, 12:58 #8
skols18: Napisze krótko "The Sun" i nie ma sensu komentować;P
» 15 stycznia 2010, 12:54 #7
Damian1991: To, że nie chce odchodzić to jest wiadome ale możliwe, że przez te kłopoty finansowe będzie do tego zmuszony.
» 15 stycznia 2010, 12:53 #6
devils18: A wiecie może do kiedy ma obecny kontrakt? on nie może odejść. pzdr
» 15 stycznia 2010, 12:47 #5
FanaticMU: Rooney musi zostać...jedyny napastnik który jeszcze zapewni nam przyszłośc...bo jak on odejdzie to kto będziesz strzelał..on kocha united...a jak odejdzie to lepiej o niczym nie mówić...a wszystko przez ten zasrany dług ;/
» 15 stycznia 2010, 12:38 #4
Helmi: mam nadzieję, że to plota, bo jeśli odejdzie Rooney, to jest po robocie... poczynania państwa Glazerów są conajmniej dziwne, powinni dawno wynieść się z naszego klubu...
» 15 stycznia 2010, 12:33 #3
enigmatyk: Glazer zaprzeczył dziś jakoby miało dojść do sprzedaży Old Trafford .
Natomiast nie wspominał o Rooneyu czy centrum treningowym, więc nie zdziwiłbym się , gdyby w lecie sprzedał Wazzę.
Jeszcze rok temu najnormalniej w świecie wyśmiałbym taką wiadomość , ale w obecnej sytuacji finansowej klubu aż boję się pomyśleć, ze to może być prawda...
Po sprzedaży Rooneya , moglibyśmy co najwyżej mieszać w lidze europejskiej z naszym super atakiem Drewno - Owen .
Źle się dzieje w państwie duńskim...oj źle .
» 15 stycznia 2010, 12:32 #2
DresikUnited: Chętnych do pozyskania Rooneya nie brakuje. Żądania finansowe Anglika są gotowi spełnić Real Madryt i FC Barcelona. ;/
Rooney musi zostac w Utd ;] Hmmm, ale mi sie wydaje ze to bedzie plota... ;)
» 15 stycznia 2010, 12:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.