Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Besiktas przerwał serię Manchesteru United

» 25 listopada 2009, 21:49 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po słabym meczu i dramatycznej końcówce spotkania przegrał 0:1 z Besiktasem Stambuł. Turcy przerwali serię 23 meczów United bez porażki w Lidze Mistrzów na Old Trafford.
LM: Besiktas przerwał serię Manchesteru United
» Manchester United po słabym meczu i dramatycznej końcówce spotkania przegrał 0:1 z Besiktasem Stambuł. Turcy przerwali serię 23 meczów United bez porażki w Lidze Mistrzów na Old Trafford.
Manchester United do dzisiejszego spotkania podszedł w rezerwowym składzie, mając awans do następnej fazy zapewniony po ostatnim spotkaniu z CSKA. Swoją szansę od pierwszych minut dostali więc między innymi Obertan, Gibson czy Macheda.

Pierwszą okazję strzelecką w tym spotkaniu miał w 5. minucie Danny Welbeck. Napastnik United mimo dobrych chęci został zablokowany przez Ibrahima Toramana. Chwilę późnej Rustu próbował pokonać jeszcze Park Ji-Sung.

Groźnie pod bramką Fostera zrobiło się za to w 11. minucie za sprawą Deivson Bobo uderzał tuż zza pola karnego. Na szczęście piłka minęła słupek United o kilkanaście centymetrów. Od samego początku pojedynku turecka obrona była zwarta i silna, co utrudniało dojście do bramki podopiecznym sir Alexa. Nie zrażało to jednak Diabłów od próbowania – niestety większość strzałów kończyła się niecelnie.

Strzelecka niemoc została przerwana w 20 minut spotkania. Niestety za sprawą Besiktasu. Po podaniu Ismaila Koybasiego piłkę w siatce strzałem z 30 metrów umieścił Rodrigo Tello. Futbolówka przeszła jeszcze po ręce Fostera, jednak Anglik nie miał większych szans na obronę tego uderzenia.

W 30. minucie Manchester United chwilowo oblegał bramkę Besiktasu. Najpierw swoich sił próbował Gabriel Obertan, jednak jego dośrodkowanie zostało przerwane przez Matteo Ferrari. Później strzelał Park i ponownie interweniował Ferrari. Na koniec Macheda próbował mocnym uderzeniem pokonać Rustu – jednak i tym razem akcję zablokował Matteo Ferrari.

Szansę na podwyższenie wyniku w 41. minucie miał Michael Fink. Po faulu, a następnie strzale z rzutu wolnego piłka zatrzymała się na słupku bramki Czerwonych Diabłów. Do końca przerwy nie odnotowano groźniejszych ataków, a wynik 0:1 utrzymał się do gwizdka sędziego.

Drugą część spotkania Besiktas rozpoczął równie agresywnie. Już w 51. minucie ładny strzał oddał Ismail Koybasi. Piłka na szczęście poszybowała nieco wyżej niż poprzeczka. Odpowiedzą Manchesteru United była kontra i strzał z lewej nogi Parka Ji-Sunga kilka minut później. Koreańczyk był jednak mocno naciskany przez obronę Turków i piłka nie trafiła w światło bramki.

Widząc, że gracze United nie dają sobie rady z obroną Besiktasu, sir Alex Ferguson postanowił wzmocnić nieco atak wprowadzając na murawę Michaela Owena. Anglik w 68. minucie zmienił Parka Ji-Sunga. Chwilę później Anderson ostro zderzył się z Erhanem Guvenem. Do piłki na 20 metrze podszedł Darron Gibson, uderzył mocno jednak Rustu bez problemów wyłapał futbolówkę.

Nie tracąc czasu manager Czerwonych Diabłów szybko dokonał dwóch kolejnych zmian. Na murawie pojawili się Michael Carrick oraz Patrice Evra, zmieniając Darrona Gibsona oraz Rafaela Da Silvę. W 76. minucie z kontrą wyszli gospodarze, Danny Welbeck miał sporo miejsca przed polem karnym, jednak przy próbie oddania strzału został ostatecznie zablokowany przez Guvena.

W końcówce gra ożywiła się na korzyść graczy Fergusona. Wszystkie ataki rozbijały się jednak bezradnie o defensywę Besiktasu. W 79. minucie przed polem karnym był faulowany Patrice Evra. Sytuacja jak sprzed kilku minut, z tą różnicą, że strzelał Michael Carrick. Anglik jednak nie zdołał obejść muru, o który obiło się jego uderzenie.

Niedługo potem odnotowaliśmy kolejny strzał ze strony Manchesteru United. Patrice Evra uderzał lewą nogą po ziemi w kierunku krótkiego słupka Rustu. Bramkarz Besiktasu jednak bez większego trudu poradził sobie z atakiem Francuza.

W 85. minucie wydawało się, że sędzia chwyci za gwizdek i podyktuje rzut karny dla Manchesteru United. Po ładnej grze z klepki w pole karne wbiegł Evra. Ręką powstrzymał go Kas. Sędzia niestety nakazał grę dalej. Był to ewidentny błąd arbitra.

W ostatniej minucie regulaminowego czasu gry w prawym narożniku świetnie dwóm obrońcom urwał się Obertan. Francuz mocno podał piłkę w pole karne, lecz jako pierwszy dotknął jej zawodnik Besiktasu, eliminując zagrożenie.

Ładną akcję piłkarze w czerwonych koszulkach wypracowali w 2. minucie doliczonego czasu. Po długiej wymianie podań piłkę przed polem karnym dostał Carrick. Michael zdecydował się na strzał, jednak nie było to najlepsze rozwiązanie. Piłka poszybowała nad poprzeczką.

Chwilę później Anderson wyprowadził kontrę, szybka klepka, odegranie do Machedy i dobra główka napastnika United. Rustu jednak pewnie bronił. Przy rzucie rożnym w polu karnym pojawił się Ben Foster i do spółki z Brownem oddał groźny strzał głową. Rustu jednak ponownie okazał się lepszy i szybszy.

Ostatnim strzałem meczu okazało się uderzenie Michaela Carrick z linii pola karnego. Anglikowi nie wiele brakowało, aby wreszcie wpakować piłkę do bramki. Niestety Turcy zachowują dzisiaj czyste konto i przerywają długą passę nieprzegranych spotkań na Old Trafford Manchesteru United.

Manchester United 0:1 (0:1) Besiktas Stambuł

Bramka: Tello 20'
Żółte: Karadeniz 85', Rustu 90+

Man Utd: Foster - Neville, Vidić, Brown, Rafael (Evra 74') - Obertan, Gibson (Carrick 74'), Anderson, Park (Owen 69') - Macheda, Welbeck

Besiktas: Rustu - Kas, Ferrari, Toraman (Guven 67'), Uzulmez - Fink, Ernst, Dag, Tello (Inceman 75'), Koybasi - Bobo (Karadeniz 84')


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Nie doceniono nas należycie
Następny news »
Akinfiejew jest świetny, ale go nie kupię

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (185)


slowak: To że grali ze słabszą drużyną to nie znaczy że musi wystawić cały rezerwowy skład bo nie można olewać ....
» 29 listopada 2009, 19:20 #143
Polipek32: Chodzi mi o to że Obertan za dużo miesza w miejscu. Nie ma z tego pożytku. Za dużo chaosu a jego dośrodkowania lepiej przemilczeć :/. Mam nadzieję, że się rozwinie i szczerze mu tego życzę.
adiczol1989 - ciężko to przyznać ale się zgadzam. To nie jest to United co kiedyś :|
» 27 listopada 2009, 19:44 #142
misiek98: Ale by Foster chociaż gola strzelił w końcówce
» 27 listopada 2009, 18:47 #141
czerwonywilk: nawet dobrze że SAF dał zagrać młodym ta porażka nauczy ich czegoś

i tak awans jest więc głowy do góry



glory glory man united
» 27 listopada 2009, 17:03 #140
slowak: Lepiej zeby bronil KUSZCZAK ale na fostera nie ma skali co on robi kilka interwencji ma dobry ale kilka to ja juz lepiej bronie
» 27 listopada 2009, 16:33 #139
gazunited: Strasznie denerwują mnie komentarze większości z was. Zgoda, porażka z takim klubem u siebie może budzić niesmak. Ale weźmy pod uwagę, awans jest raczej pewny do 1/8. Weźcie pod uwagę, że Ferguson też chce dać się sprawdzić w meczach o dużą stawkę młodym czyli Gibsonowi, Welbeckowi, Machedzie, Obertanowi. Normalną rzeczą jest to, że oni dopiero wchodzą w zespół i w narpawdę ważne mecze. Co, mają grać cały czas Carling Cup ze słabeuszami gdzie nie jest problemem się pokazać tak?? Nie o to chodzi, trzeba ich wpuszczać na głęboką wodę nawet kosztem jednej czy dwóch przegranych. SAF daje młodym kredyt zaufania. Nie spodziewajmy się efektów od zaraz ale myślę, że z czasem spłacą ten kredyt. Wielu kibiców uważa, że Arsenal stawia na młodzież i mają młodych i perspektywistycznych zawodników. A ile oni meczów przez nieograną młodzież przegrali?? Tak samo musi być u nas ale z czasem to zacznie procentować. Nie ma cudów, potrzeba czasu. Dlatego uważam takie zagrywki SAF-a za dobre.

Piszecie także o tym, że w tym roku możemy się nie utrzymać na szczycie, przegrać ligę itp. Ale ludzie popatrzcie ile w ostatnich 3 latach manchester nawygrywał. Naturalną rzeczą jest to, że kiedyś spadniemy z piedestału. A wy, będąc przyzwyczajonymi do sukcesów już się martwicie co będzie jeżeli nie wygramy ligi. Może tak być, ze ten sezon nie przyniesie sukcesów ale doda ogrania młodym, którzy będą za rok, dwa stanowili o sile zespołu. Tak samo my w końcu spadniemy z piedestału, tak samo Barca itp. Naturalna kolej rzeczy. Trochę realizmu drodzy kibice.

P.S. Wieżę, że kiedy do składu wróci Hargo, Obertan się całkowicie wpasuje w zespół będziemy mieli jak to mawiacie " skład kompletny ".
Wierni po porażce!
Glory UNITED!
» 27 listopada 2009, 10:47 #138
PaBBlo1228: Obertan sie nie nadaje !?

Mieszał ich jak chciał ,tylko obrona była nie ta . ;]

A co do bramki ,to wina Fostera była w 50 % ,bo za późno interweniował ,ale 50 % wina obrońców ,bo dali duzoo przestrzeni i miejsca do strzału ;]

DuMnI Po PoRaŻcE , WiEErNi Po PoRaŻcEE ;]
» 26 listopada 2009, 20:46 #137
Polipek32: Nieważne kto bronił a kto nie. Nieważne jakim składem. Ale WSTYD! Porażka na Old Trafford z takimi leszczykami :/ Ale ci gracze którzy grają... Toster, Park, Wellbeck, Obertan, Da Silva i może jeszcze inni po prostu się nie nadają! Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce :)
» 26 listopada 2009, 20:30 #136
johna95: Nani miał grać od początku aby odyzkać formę wstyd dla Manutd
» 26 listopada 2009, 19:26 #135
Keres: Słabiutki mecz w naszym wykonaniu. Zawiedziony jestem zwłaszcza Welbeckiem i Machedą, widać u nich potencjał, ale grali bardzo nie dokładnie. Anderson też bez rewelacji, dużo biegał nic poza tym. Gibsona szkoda komentować :).

Co do Fostera to nie popełnił błędu przy tej bramce. Chociaż nie jeden bramkarz wybił taki strzał. Ogólnie Foster to bramkarz po którym nie można się spodziewać fajerwerków, ale też nie jest "dnem" jak niektórzy sugerują. Zresztą nie wiem jak możecie pisać, że Kuszczak lepszy itp. Trener chyba lepiej oceni formę swojego zawodnika na treningach niż kibic po kilku meczach Fostera/ Kuszczaka.
» 26 listopada 2009, 18:58 #134
devil652: Ja wiem i że kazdy popelnia bledy ale Foster to juz przesada...Jak ktos mówi że jesli Kuszczak by puscil to bysmy go usprawiedliwiali i to prawda ale ile kuszczak grał w MU w tym sezonie i ostatnim to no duzo jakies...5/6 meczy? i ile popelnil bledow?....przy stracie bramki to z tego co pamietam 1 ale wtedy nie przegrywalismy. Tomek powinien natychmiast dostac z 2 lub 3 szanse na zagranie calego meczu bo co innego bronic na treningach a w prawdziwym meczu. Czemu SAF wybiera Fostera? nie wiem może to chodzi o występy w reprezentacji...ale i tak nie mam pojecia. Wieć Foster powinien najlepiej wziąc z 3 tyg yrlopy, wypocząć i się odstresować, Tomek powinien pobronic, a obrona jest dobra tylko brak im takiego zrozumienia jakie mieli kiedys. Ja czekam na drogiego Owena który niech szybko wraca do zdrowia bo on może byc jednym z kluczowych zawodnikow. A co do przegranego meczu...no tak Foster popełnił bląd ale na wynik gra caly zespoł, a my gralismy dobrze przez jakies 50 min kolejne 30 spalismy oprócz Evry, Andersona i Carrica. Ostatnie 10 min przebudzenie ale za późno. A jeszcze inna rzecz że to był eksperymentalny skład. NASTEPNE MECZE Z UDZIALEM CALES NAJLEPSZEJ EKIPY BĘDĄ WYGRYWANE PO 3/4:0 MOWIĘ O ROO BERBATOVIE OWENx2 I OCZYWISCIE O FERDINANDZIE. Pozdrawiam kibiców Man Utda nie jakiś sezonowców którzy kibicują naszym diabłom bo to dobry zespół a jak są jakieś nie zrozumienia i błedy to idą za Chelsea albo barcelaną blleeeeee....
» 26 listopada 2009, 18:00 #133
b90: MU17Nani

MU już po ostatniej kolejce zapewnił sobie awans. Co z tego że przegramy z Wolfsburgiem, a CSKA ogra Besiktas jak z tymi zespołami bedziemy miec i tak najlepszy bilans 2-1-1 w przypadku gdy Wolfsburg bedzie miał 2-0-2, a CSKA 1-1-2 (nie licz meczów z ostatnim Besiktasem). Porażka z Besiktasem niewiele więc tu coś zmieniła. Możemy wyjść z drugiego miejsca o ile CSKA nie wygra z Besiktasem, a Wolfsburg wygra z MU i to on awansuje z 1 miejsce dlatego że będzie miał lepszy bilans goli, teraz ma +3 podczas gdy MU ma +2. Nie wiem czy w fazie grupowej bramki zdobyte na wyjeździe liczą się podwójnie ale nie sądzę, jeżeli jednak się liczą to MU wystarczy że przegra 2-3 lub 3-4 i wychodzi z 1.
» 26 listopada 2009, 16:41 #132
Roo10ney: Chcę jeszcze dodać: Cieszy to, że mamy takich dobrych młodych zawodników ;)
» 26 listopada 2009, 16:17 #131
agawu92: brak mi słów na to, jak cienkim bramkarzem jest Foster. Reszta zawodników zagrała dobry mecz, zwłaszcza, że są bardzo młodzi.
» 26 listopada 2009, 15:56 #130
KNDaedX: Zdziwiłem się nieco, Manchester United przegrał z Besiktasem...
Zobaczyłem kto bronił i zrozumiałem...
» 26 listopada 2009, 15:05 #129
MUforever9: Foster rzucił się do tej piłki jak ostatnia oferma szkoda że przegraliśmy ale nie jestem załamany bo dostali szanse żeby sobie zagrać rezerwowi a nie tak jak chelsea przed meczem mieli pewny awans tak jak my a wystawili najmocniejszy skład zamiast dać pograć rezerwowym i młodym...
» 26 listopada 2009, 15:01 #128
marasisonlyone: wrooney po primo "jagby" jestes rownie dobrym kreatorem slow w jezyku polskim jak i specem od pilki noznej a do tego nie rozumiesz co inni pisza :) GDYBY TAK STRZELIL CHODZILO MI ZE TEN STRZAL BY WYGLADAL TAK JAK PO RYKOSZECIE TYLKO ZE BEZ NIEGO ROZUMIESZ? :O CZY NA KARTCE NAPISAC?
» 26 listopada 2009, 14:41 #127
mefiu85: nooo ku*wa Sir Jelop Ferguson widze ze pikny sklad wystawil normalnie jak na pierwsze rundy curling cup. To jest po prostu kpina, powinien sie chyba przebadac psychiatrycznie bo jak mozna tak nonsensowne decyzje podejmowac. I przez jego czysta glupote MU wyjdzie z grupy z 2 miejsca i w play offach bedziemy musieli zagrac z jakas silna druzyna czyli 1 w swojej grupie. Nie wiem, moze fergie uwaza ze ma tak silny skald ze rozwali kazdego i nie robi mu roznicy miejsce uzyskane w grupie. Zeby sie nie przeliczyl, bo po tak slabych transferach i nie kupieniu zadnego sensownego bramkostrzelnego napastnika moze sie przeliczyc. Bo rooney to cofniety napastnik, podobnie berba.
» 26 listopada 2009, 14:37 #126
Dominik1234: Foster bronic nie umie prawda ale kiedys trzeba przegrac
» 26 listopada 2009, 14:04 #125
crstiano7pl: Foster.... ten koleś nie potrafi bronić na dużym poziomie... on się nadaje do polskiej ligi a nie do ang....

ciągle te same błędy brak życia w bramce i złe ustawianie się... o braku pewności w wyjściach na przedpole chyba nie muszę wspominać bo to widać najbardziej...

ten człowiek bo raz kolejny puszcza bramkę bo za szybko się rzucił i "za krótko"... podobny strzał z Sunderlandem (tzn z innego miejsca chodzi mi o interwencję ) gdzie Ben nie wyciągnął się do końca...czy ktoś kiedyś widział Bena broniącego "wyciągając się niczym kot"....NIE bo on tego nie potrafi, jest zbyt sztywny i nie wiem co taki bramkarz robi w takim klubie...

Wracają do interwencji złe przygotowanie do obrony, jeśli ta miała by nastąpić ( na co bramkarz powinien być przygotowany, że zawodnik może strzelić z dystansu ) i tak się stało a skutek widzimy..... Foster nie zrobił kroku w bok tylko od razu się rzucił, a raczej się przewrócił...bo tego nie można nazwać rzutem... przy jego wzroście i młodym wieku interwencja powinna mieć duuuży zasięg....
Można zrzucić winę na rykoszet....ale ile jest interwencji klasowych bramkarzy ( a do takich powinno się zaliczać Fostera skoro broni w MU ), którzy radzą sobie z piłką nawet po rykoszecie i to dużo większym...bo tutaj piłka dostała może 20-30 cm...co na tak dużej bramce i przy strzale z takiego miejsca nie powinno robić różnicy....

Temu panu bym już podziękował...
» 26 listopada 2009, 13:18 #124
wojak90: co ten Rustu wyprawial w koncowce to glowa mala. obrona strzalow machedy i browna to 1 klasa swiatowa. chodz wykorzystuje kazda sytuacje do zjechania fostera, to teraz jednak bylbym ostrozny w obwinianiu go za bramke. gra byla o pietruszke, wiec co tu rozpamietywac..
» 26 listopada 2009, 12:29 #123
parada: Destroyer a pamietasz kto strzelil bramke w wygranym 1-0 meczu LM z Besiktasem na wyjezdzie? Wlasnie Scholes! Mozna mu zarzucic wiele, ze rudy, chamskie faule itp :D ale zawsze gral na wysokim poziomie dla United, w tym sezonie zagral malo ale zawsze jego wystepy byly dobre!
» 26 listopada 2009, 11:57 #122
piotrz7: Co Wy chcecie od Fostera?? to "najlepszy" bramkarz Anglii :) A wiadomo ze Anglia ma ***owych bramkarzy :)

A co do mlodych to na miejscu SAF'a bym im suszarke zrobil :) Niech graja bardziej zespolowo;p
» 26 listopada 2009, 11:44 #121
b90: Nic się w sumie nie stało, szkoda tylko tej passy na OT i to z Besiktasem :/
» 26 listopada 2009, 10:59 #120
Roo10ney: Skoro grały rezerwy Ferguson mógł wystawić na bramkę Kuszczaka, a taka sytuacja napewno nie miałaby miejsca... Masz swój 'wielki talent' Sir Alexie. Pewnie pan Foster zagra jeszcze w paru spotkaniach, wpuści kilka bramek i będzie w pierwszej 11, bo tylko tego już brakuje :|
» 26 listopada 2009, 10:36 #119
masrzisz: wlasnie ze to byla wina fostera bo mogl sie lepiej ustawic a nie schowal sie za zawodnikiem a i tak nie bylo mozliwosci zeby tam pilka poleciala gdzie stal bo na przeszkodzie stal jeszcze obronca wiec gdyby pomyslal to by sie przesunal troche w prawo z jego perspektywy i by bez problemu wybronil ta pilke . po za tym strzal nie byl az tak silny no i z dosc dalekiej odleglosci .. takze czekamy az do bramki wejdzie za niego tomek ;)
» 26 listopada 2009, 10:32 #118
vrub: Nie rozumiem działań Fergusona. Przecież można było wystawić skład "pół na pół" i wygrać to spotkanie, zapewniając sobie awans z pierwszego miejsca i pojechać do Wolfsburga z rezerwowym składem. A tak zagrali piach na własnym stadionie(pomijając fakt 24 meczy bez porażki)po raz kolejny lekceważąc rywala i teraz trzeba będzie jechać do Niemiec po zwycięstwo, co w takiej formie może się okazać trudne do zrealizowania. A jak wyjdziemy z drugiego miejsca i trafimy np. na Chelsea to możemy zapomnieć o LM.
Szanuje Fergusona ale jakoś ostatnio zaczyna mi działać na nerwy swoimi posunięciami w sumie to już od meczów z FC Porto w zeszłym sezonie.
» 26 listopada 2009, 10:23 #117
Number7: Kolejny beznadziejny mecz w wykonaniu Manchesteru ;( . . . To nie byla wina Fostera . . . Musza sie bardziej przylozyc do gry bo nic nie wygramy ;/
» 26 listopada 2009, 09:53 #116
ManUTD1878: to już staje się nudne ;/ To był błąd Fostera , nie wiem jak on to przepuścił , piłka leciała w róg ale miał mnóstwo czasu na interwencje bo strzał nie był za mocny ! szkoda że nie udało się strzelić bramki :/ nad tym Ferguson też musi coś pomyśleć !
» 26 listopada 2009, 09:46 #115
xdxd: Kuszczak siedzi na lawce,a jak co do czego przychodzi to gra Foster :|
» 26 listopada 2009, 09:36 #114
MANUTDAIG: jakoś fachowcy na polsacie sami stwierdzili , że to był jego błąd ). Czy wy tego nie widzicie ze ten koleś zle sie ustawia zawsze gdzieś za daleko od bramki i ma spózniony refleks to w kazdym meczu jak gra to widać ..
» 26 listopada 2009, 09:33 #113
MG13: Kiedy Fergie zrozumie że Kuszczak zasługuje na miano rezerwowego bramkarza ? ;(
» 26 listopada 2009, 09:16 #112
DevilFan: Foster zaspał i w ogóle się nie ruszył dopiero pod koniec.
Nie obronil byl tego ale bardzo ladny strzal
» 26 listopada 2009, 09:11 #111
wrooney: ->
marasisonlyone
Ciebie chyba popie.....ło. Przeciez Foster'owi braklo jakies 30 cm a jagby nie rykoszet pilka by poleciala kolo 1m blizej srodka bramki ... zalosne
» 26 listopada 2009, 09:06 #110
marasisonlyone: LUDZIE CZY WY OSZALELISCIE? I CO Z TEGO ZE BYL RYKOSZET? FOSTER NAWET NIE WIDZIAL JAK PILKA LECIALA PRZED STRZALEM WIEC CO TEN RYKOSZET ZMIENIAL?GDYBY TAK STRZELIL TEN TUREK TO TEZ BY TO WPUSCIL I WTEDY BY TEZ NIE BYLA JEGO WINA? SMIECHU WARTE
» 26 listopada 2009, 08:41 #109
Elwibrator: Ogólnie to dla mnie najlepiej się zaprezentował Park nom ale mnie to nie dziwi bo ma doświadczenie , a bramka to nie wina Fostera bo to był rykoszet. Bardziej winowajca był Rafael który nie podbiegł do tego zawodnika tylko stal parę metrów od niego. Ogólnie to dopiero w ostatnich 6,7 minutach było ciekawie na boisku po strzale Machedy i po sytuacji w której powinien być karny na Patryku. Ja to tak widziałem.
» 26 listopada 2009, 08:32 #108
wrooney: Foster NIE popelnil bledu przy straconej bramce ?? Idioci pytaja czy jest gorszy bramkarz, a tak sie sklada ze nie popelnil wczoraj ani jednego bledu ! zal ... Ogolni zagralismy przecitnie. Milelismy duzego pecha bo kilkakrotnie moglismy strzelic bramke, nie wspominajac o nieslusznie nieodgwizdanym karnym na Pat'cie. Szkoda przerwanej serii, bo to my bylismy lepsi a takie porazki denerwuja najbardziej. Kilkakrotnie z dobrej strony pokazał sie Gabriel. Widac ze ma sduzy talnt ktory trzeba wykorzystac.
» 26 listopada 2009, 07:55 #107
ILoveMU: Wez toster spieprzaj z manu nie potrzebujemy takich bramkarzy
» 26 listopada 2009, 06:57 #106
MORALES: foster kolejny raz pokazal ze jest bramkarzem kategori "B" a moze i nawet "Z"
» 26 listopada 2009, 00:58 #105
pmax122: Czy jest w Premiership gorszy bramkarz od Tostera??
» 26 listopada 2009, 00:57 #104
kris9: Na początku meczu łudziłem się, że będzie to grad bramek Manchesteru. Nasi ulubieńcy narzucili szybkie tempo spotkania od samego początku, grali na najwyższych obrotach do ostatniego gwizdka. Cieszę się, że młodzież dostała dzisiaj swoją szansę, rezultat wcale, bo jednak chciałbym aby MU zdobyli pierwsze miejsce w grupie. Myślę, że pierwszy garnitur poradziłby sobie z Besiktasem, ale bez ogrania młodzież nie wejdzie dobrze w przyszłości do pierwszej drużyny. Tempo spotkania podobało mi się, podobnie jak waleczność młodych zawodników, jak zwykle brawa za grę do końca. Mamy kilku obiecujących piłkarzy, szybkich i dobrze wyszkolonych technicznie. Oczywiście należy do nich Rafael, a poza nim także Wellbeck, który widać, że szuka gry podobnie jak Macheda, Obertan, dobra technika, szybkość, drybling, panowanie nad piłką. Myślę, że na tych zawodników będziemy mogli w przyszłości liczyć, pamiętając jednak o tym, że tacy jak Rafael mają już trochę doświadczenia, a Obertan powoli jest już próbowany w podstawowym składzie. Młodym brakuje jeszcze sporo ogrania i to było głównym powodem niemocy strzeleckiej w dzisiejszym meczu. Napór trwał przez cały mecz, sytuacji też nie brakowało i dlatego tutaj brawa dla Besiktasu za perfekcyjną wręcz obronę oraz dla Rustu za wspaniałe parady, szkoda również, że ta bramka wpadła tak naprawdę z niczego.

Foster - 6
Neville - 6
Brown - 7,5
Vidic - 7,5
Rafael - 7
Obertan - 7
Anderson - 6
Gibson - 5
Park - 6
Wellbeck - 7
Macheda - 6,5
Owen - 5
Evra - 5
Carrick - 5
» 26 listopada 2009, 00:24 #103
Mikez: Ta bramka to nie był błąd Fostera, Foster ustawił się dobrze, ale tam był rykoszet i dlatego nie sięgnął piłki. Też się trzęsę jak on stoi w bramce, ale nie przesadzajcie znowu, bo nawet jakby w 94 minucie bramkę strzelił Besiktasowi to i tak większość by pisała, że popełnił błąd bo przez to mogliśmy stracić drugiego gola :P

A do wszystkich, którzy zastanawiają się czy faktycznie mamy awans - jeśli faktycznie przegramy z Wolfsburgiem, a CSKA wygra z Besiktasem, to trzy zespoły będą miały po 10 punktów. W tym przypadku tworzy się tzw małą tabelę z pominięciem Beskiktasu i punktów oraz bramek zdobytych w meczach z Turkami. A ta będzie wyglądać następująco:

1. ManUtd 7
2. Wolfsburg 6
3. CSKA 4

Jeśli więc zdarzyłoby się, że przegramy z Wolfsburgiem, to jeśli CSKA wygra z Besiktasem, tak czy siak zajmiemy pierwsze miejsce w grupie! Jeśli CSKA nie wygra, a my przegramy, wtedy wszystko zależy od rozmiarów porażki - przy 1-0 Wolfsburg zajmie pierwsze miejsce w grupie, przy 2-1 zadecydują bramki, ale na przykład przy 3-2 United skończy na czele.

W każdym bądź razie AWANS jest ;)
» 26 listopada 2009, 00:22 #102
masrzisz: no i znowu foster ten SAF chyba nigdy nie przejrzy na oczy ... ;( a juz tyle mecz nam zawalil ;(
» 26 listopada 2009, 00:16 #101
Soldat: Bramka dla Besiktasu to ewidentny i kolejny błąd Fostera. Wyobraźmy sobie na jego miejscu Van der Sara - to nie był mocny strzał, takich nawet na treningach nie oddają napastnicy. A przypomnijmy sobie, ile podobnych, a nawet groźniejszych strzałów, oddała Chelsea w meczu z Manchesterem - wszystkie Van der Sar wyłapywał. Gdyby na jego miejscu był wtedy Foster, mielibyśmy masakrę. Nieporozumieniem jest też Welbeck. Kombinuje, próbuje, a niewiele mu wychodzi. Obrońcy ogrywają go, jak dziecko (i to nie tylko w tym meczu). Zdecydowanie jest przeceniony i jeszcze sporo czasu minie, jeśli w ogóle, zanim stanie się klasowym napastnikiem. Zmiany Fergusona również nieudane. Owen praktycznie nie istniał, jako napastnik, Carrick to nieporozumienie ogółem. Tylko Evra wzmocnił dynamikę gry. Zabrakło kogoś ze zmysłem - Giggsa, Fletchera, czy nawet Naniego (choć ostatnio w słabej formie)
» 26 listopada 2009, 00:12 #100
jumper: dlaczego kuszczak w dobrej formie siedzi na ławie a foster lami na bramce??
» 25 listopada 2009, 23:45 #99
2Fast4You: zaraz chyba się wściekne znowu rąbany Foster, Fergi opanuj się nie widzisz że on jest ciotą ? nawet w fifie za niego nie chcieli mi zapłacić :D . Kuszczak jak nie zagrasz przy następnej okazji to idź już lepiej gdzie indziej...
» 25 listopada 2009, 23:40 #98
hbs369: Przynajmniej drugi skład pograł sobie, a nasi najlepsi szykują się na ważne mecze :)
» 25 listopada 2009, 23:34 #97
adriann1986: jeśli SAF mysli ze wpuszczajac takich piłkarzy typu Park, Gibson czy Macheda wygra ze słabeuszami to jest w błedzie, ten mecz pokazał ze ta młodzież to zadna przyszłość, jedynie z tego grona Obertan, Welbeck i Anderson mogą w przyszłości coś zdziałać, tak czy inaczej MU nie ma dublerów
» 25 listopada 2009, 23:30 #96
Pawlo: Nie rozśmieszać mnie obrońcy Fostera, ta bramka to wina Fostera, strzał z 33m lekki zdecydowanie był do obrony, no, ale jak nie takie, to jakie sytuacje ma obraniać? Że z dośrodkowania złapie piłkę? Co do meczu to wynik nie jest dla mnie niespodzianką, z takim składem nie mieliśmy szans na zwycięstwo, bo w LM nie ma drużyn słabych...
» 25 listopada 2009, 23:17 #95
Aro1989: Myślę, że SAF powinien jednak traktować LM nieco poważniej;/ nie oszukujmy się doświadczenie doświadczeniem ale dla każdego juniora to za wysoki poziom powtarzam dla każdego;] niezależnie z jakiej szkółki;/ doświadczenie to mogą zbierać na pucharze ligi a nie na tak prestiżowym polu walki jak LM;/ mam nadzieję, że wyjdziemy z pierwszego miejsca, bo takie osiągnięcia właśnie motywują;] a tym co mówią, że nie mamy o co grać bo już jest awans gratuluję;]
» 25 listopada 2009, 23:16 #94
ax1d: uważam, że mecz zawalił Ferguson, bo wydaje mi się, że wpuszczenie dwóch nieopierzonych napastników, dwóch młodych pomocników + jednego wracającego po kontuzji, dwóch rezerwowych obrońców i drugiego/trzeciego* bramkarza (czyli w sumie 2+2+1+2+1=8 – ośmiu graczy z różnych względów nie grających ze sobą i niezbyt dobrze, jak udowodnił mecz, rozumiejących się), to zdecydowanie za dużo jak na jeden mecz. to powinno się dziać stopniowo i powoli.

pierwsze 30 minut było świetne, moim zdaniem.
mimo straty bramki, wyglądali solidnie i byłem pewien, że się wybronią.
później zaczęło się sypać.
Macheda zdecydowanie nie wytrzymał presji –
już przed meczem widać było jego stres, który tylko pogłębiał się z czasem. moim zdaniem to właśnie on powinien zejść.
największą jednak zagadką dla mnie pozostaje, dlaczego Ferguson, potrzebując w polu kreatywnego pomocnika, który mógłby czymś zaskoczyć i pociągnąć mecz wpuszcza… Carricka?!? tego pojąć nie potrafię. jeśli już upierać się, że Michael do czegoś się nadaje (no dobra, nadaje się, niech już będzie), to do destrukcji i organizowania gry pomocy w obronie i odbiorze piłki. na pewno jednak nie jest kreatywnym playmakerem. nie rozumiem, czemu nie wszedł Scholes, Giggs, czy chociażby Fletcher. mimo to, uważam, że Carrick (UWAGA!) pokazał się dziś z przyzwoitej strony - po prostu wszedł nie ten zawodnik, co powinien. samego zawodnika za to winić jednak nie można. znów błąd na konto Fergusona. tak to widzę.
moim zdaniem bramka jednak na konto Fostera, mimo, że nie było to jakiś banalny strzał i niełatwy do obronienia, był źle ustawiony i spóźnił się z reakcją.

szkoda, że sędzia nie gwizdnął karnego Evrze, bo faul był ewidentny i obrońca NIJAK nie był zainteresowany piłką :/

na plus zdecydowanie Obertan i Welbeck, zgadzam się. obaj pokazali wolę walki, pomysłowość (mimo, że podejmowanie decyzji jeszcze nie do końca im obu wychodzi). Park solidnie – wraca do formy. na minus, w moim odczuciu Gibson i w szczególności Kiko. mimo kilku dobrych zagrań, nie spisał się w ogóle w roli napastnika.

tak, jak mówiłem – indywidualnie więcej młodzików mógłbym pochwalić, niż zganić i napawają optymizmem, ale jako drużyna dziś – piach i muł, żenujący poziom. tam po prostu nie było komu grać.

ktoś pytał, dlaczego Fergie stawia wciąż na Fostera – odpowiedź jest krótka – obok tysiąca zalet, jakie posiada szkocki szkoleniowiec, ma jedną, bardzo poważną jak na managera, wadę – nie potrafi się przyznać do błędów i brnie w zaparte. gdyby teraz olał Fostera, wypuścił go na wypożyczenie, albo sprzedał, przyznałby się tym samym, że przez dwa lata popełniał błędy, stawiając na Bena. kto, jak kto, ale coś czuję, że Ferguson tego nie zrobi i będzie wciąż go bronił i na niego “stawiał”. mam nadzieję, że się mylę i w końcu wyciągnie wnioski z występów Anglika, ale ta nadzieja marną jest, oj marną.

* jako, że SAF sam nie może się zdecydować, czy w jego odczuciu Foster jest drugim, czy trzecim bramkarzem United, pozostaje napisać “niepotrzebne skreślić”.
» 25 listopada 2009, 23:12 #93
nelsonk: Też uważam że Obertan ma pokrętło, coś w stylu Ronaldo, tylko jeszcze widać u niego taki brak pewności siebie, ale będą z niego "ludzie".
» 25 listopada 2009, 23:09 #92
witek: Ferguson swoim postępowaniem w tym sezonie burzy atmosfere w klubie. Myślałem że Fergie zawsze wszystkich traktuje tak samo, że nie ma pupilków którzy bez względu na formę i tak grają... a jednak, myliłem się. Po pierwsze: FOSTER! Co on tam w ogóle robił? Kuszczak jest traktowany jak ostatni śmieć. Polak w ligowych meczach zasiada na ławce, co sugeruje iż jest on bramkarzem nr 2. Tymczasem przychodzi co do czego i broni Foster. Foster który nie wiem ile błędów ma popełnić żeby Ferguson przejrzał w końcu na oczy. Ten bramkarz to nie ten poziom. Mam nadzieje że to był ostatni jego występ ( mało prawdopodobne niestety... ).

Kolejnym śmieciem jest Nani - kompletnie żadnych szans na grę. Wyobrażam sobie jak musi czuć się Portugalczyk i jak bardzo musi być wściekły na Fergusona. Szkot jest po prostu chamski.

Nie wiem też dlaczego szans nie dostaje Tosic. Choć tutaj wątpliwości zostały już wcześniej, kiedy to Serb nie został nawet zgłoszony do LM. Świadomość że za niego gra tak bezproduktywny piłkarz jak Gibson po prostu mnie przytłacza...
Nie wiem również co się dzieje z Andersonem. Czasami mam wrażenie że Brazylijczykowi uderzyła sodówka do główki i na boisku myślami jest gdzieś zupełnie daleko. Dzisiaj bezsensowne nie celne podania, nie udane rajdy. Kompletne zero. Weź się chłopie w garść.

Na pochwałę zasługuje natomiast Obertan i Macheda, a szczególnie ten pierwszy. Naprawdę trafił nam się wielki talent. Teraz trzeba go tylko dobrze oszlifować. Kapitalna motoryka, bajeczna technika, a także bardzo mądra gra. Bardzo mało nieudanych zagrań. Jak dla mnie to on już mógłby grać w pierwszym składzie. Kiko Macheda natomiast bardzo pozytywnie mnie zaskakuje. W poprzednim sezonie oprócz bramek pokazał zupełnie nic. Jego gra opierała się na 3 metrowych podaniach do tyłu. Tymczasem w tym roku widać już postęp. Chłopak wraca się, rozgrywa, strzela, dośrodkowuje, drybluje, walczy. Świetnie gra również tyłem do bramki. Włoch zasługuje na duże słowa uznania!
» 25 listopada 2009, 23:08 #91
leito276: Bardzo podobała mi się gra Obertana... Macheda też pokazał się z dobrej strony. Niestety Neville słabo... Park słabo... Anderson też umie lepiej...
Co d reszty? Nie było źle ale mogło być lepiej

Obertan będzie wielki! to takie moje ostatnie krótkie zdanie. Pozdrawiam.
» 25 listopada 2009, 23:05 #90
SvenVicky: Z Niemiec aby z remisem wrócić i gitara ;)
» 25 listopada 2009, 23:04 #89
crx6radziu: Mecz chyba najslabszy jaki widzialem w tym sezonie w wykonaniu Manchesteru . Powiem tak samo Gary juz czas na niego aby skaczyl kariere co mial zrobic to juz zrobil dla United , Anderson dzis slabiutko ze szok ,Ferguson na niego tak samo czas jak na Garego jezeli on dalej bedzie wystawial taka lipe np . ze Pajac Foster gra i odpier*** lipe max to ja szalu dostane ,aha nom i proponuje zeby Nani wiedzej przesiadywal na Lawie wtedy napewno cos ugramy ....i przez to ze Ferguson przekombinowal ze skladem z Glupim Besiktasem przerwalismy serie..
» 25 listopada 2009, 23:04 #88
rvn10: W tej edycji LM gramy słabo,jeśli wywieziemy remis z Wolsburga to będę szczęśliwy, i nawet jeśli zagra 1 skład będzie cholernie ciężko 2 miejsce w lidze jest ciulowe patrząc na możliwe wylosowanie dobrego rywala w fazie pucharowej
» 25 listopada 2009, 23:04 #87
marasisonlyone: adiczol1989 jaki k***a FABIO
» 25 listopada 2009, 22:59 #86
Szefo26: Ja już dzisiaj nie chce używać wulgarnych słów więc powiem tak że SAF leci w h... na całego kuszczak w kazdym meczu grzeje ławe a foster jest poza składem a gdy przychodzi mecz ze VDS nie zagra to wtedy nie bedacy w skladzie foster wychodzi w pierwszej jedynastce na boisko a kuszczak dalej grzeje ławę choć jest lepszy od fostera w duzym wymiarze , niewiem czy SAF sie boi kibicow czy co, bo moim zdanie wpuszcza fostera tylko dlatego że jest anglikiem...
» 25 listopada 2009, 22:59 #85
nelsonk: Nasza młodzież jest za słaba na takie mecze, widać było jak Macheda i Welbeck sobie nie radzą z obrońcami, kolejny błąd Fergusona co do składu. Szkoda rekordu no ale trudno przynajmniej nie odpadliśmy z LM, co ma powiedzieć taki Benitez.
» 25 listopada 2009, 22:59 #84
rvn10: Or1n - Z tą młodzieżą to nie jestem taki pewien przyszłości ,a pamiętasz niewypały typu :Rossi,Miller,djemby djemby itp z Welbekiem i Macheda może być podobnie na nowego Giggsa czy Scholesa to możemy pomarzyć ,myślę ,że jakby zagrała dziś młodzież Arsenalu to by tych turasów roznieśli w pył ,smutna prawda
» 25 listopada 2009, 22:58 #83
DjBosiL: kur*a ale dno;/
j**a*** FOSTER!
idz lepiej na ulice zarabiaj bo to co wyprawiasz na bramce to żal!
kur.. no nie moge...-,-
» 25 listopada 2009, 22:58 #82
pumbiks17: ktos kto ogladal ten mecz moze powiedizec jak zagral Obertan bo ciekawy jestem .. ?
» 25 listopada 2009, 22:58 #81
MU4live: Mero

Liczą sie poejdynki bezpośrednie...i czy aż tak myslisz ze CSKA 4-0 wygra z Besiktasem ??
» 25 listopada 2009, 22:57 #80
Sebigi: Foster dziękujemy ...
» 25 listopada 2009, 22:56 #79
marasisonlyone: AstroZombies
po twoich wypoweidzach stwierdzam ze na polityka sie nadajesz odpoweidzi na poziomie 5 latka "Oczywiście, że w dalszych rundach LM trzeba będzie wystawiać silniejszy skład bo przeciwnik będzie bardziej wymagający" nie k***a wystawimi na szpicy machede i bedzie straszyl zacznij myslec albo idz do miesnego i popros o 2 kilo mozgu swinskiego
» 25 listopada 2009, 22:56 #78
SvenVicky: Hmmm... Dziś Sir Alex mógł wystawić lepszy skład, przynajmniej na remis, żebyśmy mieli 1 miejsce w kieszenie... A tak, to musimy w Wolfsburgu zremisować aby obronić Lidera ;/;/;/Ale damy radę :D Szkoda tej wspaniałej serii ;/
» 25 listopada 2009, 22:56 #77
rvn10: Camrall - uważasz ,że o nic powiedz to 76 tysiącom fanom na OT,rekord u siebie poszedł się j**** gra młodych tak samo żenująca jak poprzednio ,trochę się zbłaźnij Sir Alex dzisiaj niedługo pewnie z Carling cup odpadniemy tą super:młodzieżą" denerwujące to jest....deklarują walkę o 1 skład ,a co do czego to śmiech na sali heh
» 25 listopada 2009, 22:54 #76
Or1n: Ludzie, dzisiaj grał skład ze srednią wieku 22 lata więc czego wy wymagacie, im jeszcze drżały nogi i mieli dużo w portkach ale i tak grali do końca pokazali charakter. Trzeba w nich wierzyć bo nie wierze w to że nie mają umiejętności. Fergie w nich wierzy i każdy kibic powinien w nich wierzyć. Ładny mecz młode Diabełki.
» 25 listopada 2009, 22:54 #75
Camrall: Manchester United do dzisiejszego spotkania podszedł w rezerwowym składzie, mając awans do następnej fazy zapewniony po ostatnim spotkaniu z CSKA.
» 25 listopada 2009, 22:54 #74
MANUTDAIG: co jak co ale ja mam złe wspomnienia z tego dawania szans młodzieży i 2 miejsca pamiętacie taki sezon co mieliśmy pewny awans i na fenerbahce pojechaliśmy samą młodzieżą dostaliśmy tam baty 4-0 i spadliśmy z 1 na 2 miejsce w grupie . W następnej rundzie zamiast trafić na zespoły słabsze a z tego co pamiętam to było ich wtedy sporo to trafiliśmy na Real i jak to sie skończyło odpadnięciem.. Jakoś Chelsea na Porto Ancelloti wystawia najlepszych tych co ma do dyspozycji a też grali o nic jesli można tak to nazwać ale cóż zzobaczymy jak sie to potoczy obym nie wykrakał..
» 25 listopada 2009, 22:54 #73
matty1177: ludzie co wy tak jezdzicie po tej mlodziezy ? wcale nie zagrali zlego meczu... Turcy oddali jeden strzal na bramke i zdobyli gola a tak poza tym to nie istnieli... nasi mlodzi zagrali dobre spotkanie, tworzyli ladne akcje, ktore mogly sie podobac ! brakowalo tylko skutecznosci...
» 25 listopada 2009, 22:53 #72
OWEN7: Alex błagam kup bramkarza swiatowej klasy :( Bo jak Edek odejdzie to maskara z ta p**** Fosterem :/
» 25 listopada 2009, 22:53 #71
NaniDevil17: haha komentarze niektorych osob poprostu bajka ;p dawno sie tak nie smiałem
» 25 listopada 2009, 22:53 #70
pablomu: awans awansem, ale jaki obciach ;-(
» 25 listopada 2009, 22:53 #69
Camrall: Może to nie jest nic ale przecież połowa ludzi pisała "teraz szansa dla młodych" a jak wyszli młodzi to sapy że przegrali -.-
» 25 listopada 2009, 22:52 #68
sakjaszfili: smieje sie i placze czytajac te komentarze o lekcewarzeniu besiktasu przecierz to kebaby nic nie warte po za tym tu chyba chodzilo o to zeby sobie tacy zawodnicy jak evra roo fleczerek maly ci z podstawowej odpoczeli a nie o wynik placzecie tu placzecie w lidze o co wam chodzi nie rozumiem wyj**ane na lm mamy do lutego bo jestesmy dalej i tego sie trzymajmy sramy na puchary angli i ligi bo to pieniedzy nie daje niech se mlodzi graja a z tego jak zagraja niech feguson ich rozlicza skupiamy sie teraz na lidze angielskiej 5 pkt stary i nie przezywajmy tylko sie cieszmy ze w nastepnej kolejce mamy świeży sklad
» 25 listopada 2009, 22:52 #67
fan11: !!LICZA SIE BEZPOSREDNIE STARCIA!!
» 25 listopada 2009, 22:52 #66
rvn10: Camrall - uważasz ,że o nic powiedz to 76 tysiącom fanom na OT,rekord u siebie poszedł się j**** gra młodych tak samo żenująca jak poprzednio ,trochę się zbłaźnij Sir Alex dzisiaj niedługo pewnie z Carling cup odpadniemy tą super:młodzieżą" denerwujące to jest....deklarują walkę o 1 skład ,a co do czego to śmiech na sali heh
» 25 listopada 2009, 22:51 #65
Szefo26: ja bym sprzedał fostera...
» 25 listopada 2009, 22:50 #64
Or1n: semenbp3108 Ty się lepiej schowaj, Ty nie jesteś kibicem, ani nawet sezonowcem, prezentujesz sobą to co może najgorszego może prezentować kibic, a widać że nie masz nic wspólnego z United bo wyzywasz osobę która zrobiła więcej dla tego klubu, niż Ty kiedykolwiek zrobisz dla kogoś. United grało ładnie tylko brakowało doświadczenia. Ogólnie jestem zadowolony.
» 25 listopada 2009, 22:50 #63
fan11: semenbp3108 ---->
tak se mozesz powiedziec o swojej starej a nie o SAFie
» 25 listopada 2009, 22:50 #62
matty1177: ludzie co wy pieprzycie ? :| awans mamy juz dawno przeciez...
» 25 listopada 2009, 22:50 #61
Devil11: Szkoda. Tylko tyle można powiedzieć. Fajnie, że pograli młodzi, dziś im nie wyszło. Trudno, w następnym spotkaniu będzie lepiej. Awans mamy już zapewniony, więc nie ma powodów do obaw. Na skład nie ma co narzekać, wiadomo było, że Ferguson postawi na rezerwowych graczy, jednak myślę, że kolejnym spotkaniu LM trzeba będzie wystawić nieco silniejszy skład. Trzeba skupić się na Premier League i nie myśleć o dzisiejszym spotkaniu. Glory Glory Man United! :)
» 25 listopada 2009, 22:49 #60
mireczek: Niesprawiedliwy wynik - moim zdaniem. 85. minuta - powinien być karny dla Diabłów. No niestety. Co nie zmienia faktu, że Recber Rustu popisał się fenomenalnymi paradami w końcówce.

Pozdrawiam Kibiców!
» 25 listopada 2009, 22:49 #59
mero: 1. Manchester U 5 10 7 5
2. VfL Wolfsburg 5 7 8 5
3. CSKA Moskwa 5 7 8 9

my musimy przegrac z Wolfsburgiem 0:1 a CSK 4:0 z besiktasem i 3 miejsce nasze to jak na 100 wychodzimy z grupy ??
» 25 listopada 2009, 22:48 #58
Cinz: Szkoda mi tylko tej przerwanej passy bez 23 porażek na Old Trafford.
» 25 listopada 2009, 22:48 #57
OWEN7: Foster Macheda :( DNO! Szkoda gadac :/ Macheda przy tej glowie mogl sie spytac gdzie poslac pilke .... ale po co jak mozna na wyskossc rak barmkarza walic :/ :( ehhhh
» 25 listopada 2009, 22:48 #56
Camrall: Jak można wjeżdżać na Fergusona po jednym przegranym meczu który był praktycznie o nic ? żegnamy sezonowców :)
» 25 listopada 2009, 22:48 #55
fan11: BOZE ZAL MI NIEKTORYCH LICZA SIE BESPOSREDNIE STARCIA BARANY JEZELI PRZEGRAMY 100-0 A CSKA WYGRA 100-0 TO TAK MAMY LEPSZY BILANS Z NIMI
» 25 listopada 2009, 22:47 #54
rvn10: Ma Saf swoją młodzież to było do przewidzenia kompromitujemy się w europie u siebie w LM beznadziejnie gramy co to ma być ?!,WSTYD ŻENADA na szczęście mamy już awans ,a może nie heh
» 25 listopada 2009, 22:47 #53
dawid27154: jak zwykle zaj**isty występ Fostera spalić h**a nienawidze go wiem że to nasz zawodnik ale to jest żałosne jak morzna sie o nim pozytywnie wypowiedzieć.:(:(:(:(:(:(
» 25 listopada 2009, 22:47 #52
augen: DARIUSZ1973


Moze wszystkich sprzedamy? daj ze se spokoj. Oni mają po 20 lat a ty ich skreślasz. Żeby zespół zaczął ''działac'' na boisku, potrzeba kogos kto pociągnie gre. Dzisiaj kogos takiego nie było. Gdzie był Rooney, Berbatov, VDS, Rio, Oszi, Fletcher, Valencia? To wszyscy podstawowi zawodnicy...
» 25 listopada 2009, 22:47 #51
dawid27154: jak zwykle zaj**isty występ Fostera spalić h**a nienawidze go wiem że to nasz zawodnik ale to jest żałosne jak morzna sie o nim pozytywnie wypowiedzieć.:(:(:(:(:(:(
» 25 listopada 2009, 22:47 #50
Camrall: Wolę Machede od Welbecka bo nienawidze samolubnych piłkarzy ... Nie ma co się przejmować tym meczem chociaż szkoda tej serii
» 25 listopada 2009, 22:46 #49
DARIUSZ1973: Cała ta brasiliana jest żałosna. Anderson, Rafael kompletne dno. Kojarzy mi się to z Brazylijczykami z Pogoni Szczecin za czasów Ptaka. W ogóle Anderson, Nani i bracia da Silva są po prostu dużo za słabi na Man Utd. Dziś podobała mi się gra Obertana i Parka. Reszta do bani, a Macheda chyba roztrw0nił już swój talent. Czas na nowe nazwiska, nowych zawodników, bo Ci "dublerzy" sukcesów klubowi nie wróżą!
» 25 listopada 2009, 22:46 #48
wander11: awans mamy juz bo liczą sie bezposrednie spotkania a my mamy lepsze a nawet jak nie to na wolfsburg wystawi najsilniejszy skałd bo ci co grali dzisiaj to nawet na ławke rezerwowych niektórzy sie nienadają nawet z takim besiktasem nie potrafią grac po prostu szkoda gadac i oni maja za niedługo grac w podstawie to cos mi sie wydaje ze MANUTD juz nie bedzie tak świecił
» 25 listopada 2009, 22:46 #47
75th: Mi to tylko szkoda tej serii bez porażki :P

Ładne utrzymanie sie przy piłce niszczą nasi młodzi napastnicy, którzy albo nie umieją strzelać albo podawać wtedy gdy to potrzebne. Macheda i Welbeck muszą dużo pracować bo są ostro w tyle.
» 25 listopada 2009, 22:45 #46
Sebigi: Aż żal było patrzeć na tą gre ...
» 25 listopada 2009, 22:45 #45
MU4live: Foster-Klapa oczywiście
Gibson-po co on wogóle gral ??
Rafael-za dużo strat
Macheda i Welbeck chcieli na siłe strzelic gola i wejsc z pilka do bramki
» 25 listopada 2009, 22:45 #44
Or1n: pi**dziele ale głupoty gadasz, grali ładny futbol, a to nie zawsze procentuje, ja jestem dumny ponieważ było naprawdę nieźle. Ciekaw jestem kiedy następnym razem zobaczę ten skład bo grają bardzo ładnie. Brakuje tylko wykończenia. Ładny mecz Obertana, Machedy, Anderson walczył, Welbeck samolub. Cieszę się bardzo że młodziki dostały szansę.
» 25 listopada 2009, 22:45 #43
mrk: awans zalezy od bezposrednich spotkan a nie bilansu bramek!!
» 25 listopada 2009, 22:45 #42
scofield888: No cóż. Na razie nasi młodzi zawodnicy nie są w stanie grać dobrze na takim szczeblu. Może jak nabiorą doświadczenia, ale dziwny jest fakt, że byliśmy przed polem Besiktasu ze 100 razy dłużej, a mimo to nikt nie był w stanie oddać groźnego strzału(no może poza tymi 2 z 94 minuty)
» 25 listopada 2009, 22:44 #41
Dawio: chyba boss przesadził z tym rezerwowym składem, bo jakby nie patrzeć trochę zlekceważył przeciwnika i skutki widzimy...
» 25 listopada 2009, 22:44 #40
kikson: Z grupy wyszliśmy na 100%. Otwarte pozostaje tylko pytanie na którym miejscu.
» 25 listopada 2009, 22:43 #39
mietos2lol3: No trudno bywa!!;/ ale awans jest murowany więdz wiecie;) należy się szacunek dla tych malolatów hehe ;p
» 25 listopada 2009, 22:43 #38
DARIUSZ1973: Cała ta brasiliana jest żałosna. Anderson, Rafael kompletne dno. Kojarzy mi się to z Brazylijczykami z Pogoni Szczecin za czasów Ptaka. W ogóle Anderson, Nani i bracia da Silva są po prostu dużo za słabi na Man Utd. Dziś podobała mi się gra Obertana i Parka. Reszta do bani, a Macheda chyba roztrw0nił już swój talent. Czas na nowe nazwiska, nowych zawodników, bo Ci "dublerzy" sukcesów klubowi nie wróżą!
» 25 listopada 2009, 22:43 #37
mero: to MANUTDAIG on pisze??
» 25 listopada 2009, 22:43 #36
marasisonlyone: MOWILEM k***a ZEBY MLODYCH W PELNII NIE WYSTAWIAC MACHEDA TO JEST PAJAC .......... FOSTER TYLKO PRZESZKADZAL BROWNOWI W GLOWCE PAJAC NIECH ALEX WYCIAGNIE WNIOSKI W KONCU FOSTER TO ZERO A TERAZ CHCIAL SOBIE ZAPEWNIC AWANS Z 1 PO KOSZTACH A MA CIEZKI MECZ W WOLFSBURGU I PEWNO ZAGRA PODSTAWA I PO CO TO k***a NAM Z PORTSMOUTH GRAMY WIEC MOGL LEPSZYCH WYSTAWIC A TERAZ PEWNO PO MECZU Z WOLFSBUGIEM GRAMY Z KIMS SILNIEJSZYM ZERO MYSLENIA
» 25 listopada 2009, 22:43 #35
mufaneeek: mero --> my MAMY awans z kieszeni. Uwierzcie w to.
» 25 listopada 2009, 22:42 #34
mero: MANUTDAIG to czego po meczu z CSK kazdy mowil awans w kieszeni?? nieciekawie to wyglada
» 25 listopada 2009, 22:42 #33
bartonier: No i Toster w pierszym :/
» 25 listopada 2009, 22:41 #32
wojtas666: szkoda, że nie sprzedali Tostera do Besiktasu... strzelilibyśmy 2 bramki w doliczonym czasie.
» 25 listopada 2009, 22:41 #31
welllone: Bordeaux 2 - 0 Juventus
my też zaliczamy porażkę, ale przynajmniej młodzież bogatsza jest w doświadczenia.
» 25 listopada 2009, 22:41 #30
mufaneeek: augen --> na Chelsea nie mamy prawa trafic, Barcelona wcale nie musi wyjsc z 1 miejsca ( o ile w ogole wyjdzie;o). Zreszta jak chcemy wygrac CL to co za roznica kogo skaramy?
» 25 listopada 2009, 22:40 #29
MANUTDAIG: wellone zobacz sobie tabelę mamy 10 pkt , wolsfburg i cska po 7 pkt .
W przypadku naszej porażki na wolfsburgu a zwycięstwie cska na besiktasie wszystkie zespoły mają po 10 pkt i decydują bramki jesli przegralibyśmy 1-0 bramki będziemy mieć 7-6 , wolfsburg 9-5
a cska musiało by wygrac na besiktasie 2-0 to maja bramki 10-9 i nas wyprzedzają a w przypadku jak byśmy przegrali 2-0 to 1-0 wystarczy cska ... wiem czarny scenariusz może tak nie byc i będzie ok ale to jest piłka i wszystko jest mozliwe tym bardziej ze są problemy z obroną a na niemcach sie cięzko gra już u nas sprawili nam sporo kłopotów..
» 25 listopada 2009, 22:39 #28
mero: AstroZombies masz racje ale czy nie uwazasz ze powinien byc jakis z jedne dobry i zaufany snajper ktory by mogl wynik uratowac??
» 25 listopada 2009, 22:37 #27
Szefo26: Jakby SAF naprawdę chciał wygrać tne mecz to by nie dawał fostera na bramkę ...
» 25 listopada 2009, 22:37 #26
mufaneeek: Foster ma 0 refleksu, mowie to nie tylko po tym meczu, ale podziwiajac tez jego wczesniejsze popisy. Obertan niestety gasl z czasem, ale z Portsmouth i tak dalbym mu szanse od 1 minuty, jak Foster moze to niech i on poczuje zaufanie! Kolejny raz okazuje sie, ze Welbeck > Macheda. Niestety zaden z nich nie gra typowego srodkowego napastnika, biegaja po skrzydlach a do dosrodkowania pokazuje sie Park, woot? I niestety Rafael coraz bardziej przypomina mi jezdzca bez glowy..
Ogolnie mowiac jest dzis zle, ale to nie powod zeby sie zalamywac. Awans mamy i to sie liczy, a mlodzi musza sie ogrywac.
» 25 listopada 2009, 22:37 #25
augen: Maxer

No to ja wiem, ale wolisz wyjść z 2 miejsca i trafić na Chelsea czy Barcelone??...Trzeba było wystawić silniejszy skład, wygrac lub zremisowac i jechac do Niemiec młodzikami...
» 25 listopada 2009, 22:36 #24
Maxer: augen

My już mamy zapewniony awans ...
» 25 listopada 2009, 22:35 #23
mero: powinien saf od poczatku wystawic jakiegos doswiadczonego napastnika np roneya albo przynajmniej ziac go na lawke zeby w takiej sytuacji wszedl mackeda i wellbeck to male dzieci bez doswiadczenia najbardziej skzoda seri meczow bez porazki
» 25 listopada 2009, 22:33 #22
augen: Widocznie SAF chce sobie jeszcze zapewnić dreszczyk w meczu z VFL...
» 25 listopada 2009, 22:32 #21
welllone: Wyjść z grupy wyjdziemy na 100 % ale pytanie z którego miejsca i jak bardzo SAF pozwoli sobie eksperymentować. Ta próba okazała się nieudana, drużyna mało wymagająca i nie powinno być porażki nawet rezerwowym składem. ...
» 25 listopada 2009, 22:31 #20
NaniDevil17: ch**nia z grzybnią.... jedyny Obertan co tam cos od poczatku chciał...

BELIVE!
» 25 listopada 2009, 22:30 #19
MANUTDAIG: no własnie kto tak napisał ze jest wyjscie zobaczcie sobie na tabele i możliwosci a jak on weznie do wolsfburga machede i wellbecka to już to widze jak tam dobry wynik będzie .. Czy nie lepiej dzisiaj wygrać było lub zremisować niż na Wolsfburg jechać przynajmniej po remis
» 25 listopada 2009, 22:28 #18
mero: co to sie dzieje czyzby seria spotkan na ot zostala przerwana oby nie glory glory man utd wierze w was
» 25 listopada 2009, 22:28 #17
NaniDevil17: duzo straciłem wyłaczając mecz w 75 minucie? bo nie chce mi sie juz ogladac
» 25 listopada 2009, 22:27 #16
marasisonlyone: TO BYLO ZALOSNE JAK EVRA MIAL PILKE I WSZYSCY STALI W MIEJSCU TAK NEI GRA MANCHESTER UNITED:|
» 25 listopada 2009, 22:27 #15
augen: kurde panowie bez jaj, tego nie mozna przegrac...:/
» 25 listopada 2009, 22:27 #14
mrk: MANUTDAIG
nie ma takiej opcji bo tutaj bedzie decydowac bilans spotkan a nie bramki a MU ma z CSKA 4:3
» 25 listopada 2009, 22:26 #13
Camrall: Ja nie wiem .. wszyscy mówią że mamy wyjscie ale ten musi byc mądrzejszy i przyjsc ze swoja tezą ..
» 25 listopada 2009, 22:25 #12
Damian1991: Carrick za Gibsona i Evra za Rafaela.

Gdzie jest Nani?? Dlaczego nie da mu pograć chociaż 20 minut?
» 25 listopada 2009, 22:21 #11
MANUTDAIG: no jak tak dalej pójdzie to z grupy jeszcze mozemy nie wyjść , bo jak przegramy dzisiaj z besiktasem to przy porażce na wolfsburgu i zwycięstwie cska na besiktasie .. wszystkie zespoły będą miały po 10 pkt i decydować będą bramki.
» 25 listopada 2009, 22:20 #10
lukasz1143: Achh na bramkarzy zawsze najgorsze spływa przy przegranej. A tak naprawdę to nie Foster jest winien a po prostu to że gramy II składem.
» 25 listopada 2009, 22:16 #9
welllone: Jak widać nasze rezerwy nie są w stanie wygrać tego meczu, może chociaż remis ^^
» 25 listopada 2009, 22:15 #8
Marto: Jednym słowem Fail - tyle w kontekście tego meczu :)
» 25 listopada 2009, 22:14 #7
augen: Sorry, ale teraz to juz jest totalna kaszana...gra kilku graczy, wymieniają sobie piłkę i potem ją tracą...
» 25 listopada 2009, 22:11 #6
sadzio88: ty a nie wiecie o co chodzi z tymi dwoma meczami z pl hull everton i fulham -blackburn to sa mecze zalegle i jak one sie licza do typera
» 25 listopada 2009, 22:00 #5
marasisonlyone: DO ROBOTY k***a ALBO ZMIANY
» 25 listopada 2009, 21:59 #4
augen: Gibson powinien teraz dostac czerwoną kartkę za to wejscie
» 25 listopada 2009, 21:59 #3
Daminek8: Jak słucham SAFa to wygląda to tak że nawet jak by Foster puszczał 3 bramy na mecz to i tak by na niego stawiał :(
» 25 listopada 2009, 21:55 #2
scyzorykB: cayec9 układy i układziki z Fabio Capello ... prosta sprawa.
» 25 listopada 2009, 21:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.