Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gill: Takie zakupy nie mają sensu

» 24 lipca 2009, 10:41 - Autor: bar - źródło: Tribal Football/Daily Mail
David Gill potwierdził, iż klub nie będzie wydawał olbrzymich pieniędzy na transfery zawodników powyżej dwudziestego szóstego roku życia.
Gill: Takie zakupy nie mają sensu
» Nie będzie transferów dojrzałych piłkarzy
Czy United powinno ściągać zawodników mających więcej niż 26 lat?
- Nie jesteśmy zainteresowani wydawaniem dużych pieniędzy, na transfery zawodników powyżej dwudziestego szóstego roku życia – rozpoczął w wywiadzie dla Daily Mail.

- Takie zakupy nie mają sensu. Wprawdzie zrobiliśmy wyjątek rok temu, sprowadzając Berbatowa jednak była to decyzja sir Alexa Fergusona, stwierdził że musi go mieć – dodał. – Jednak nie jest to nasz styl, my nie wzmacniamy się w taki sposób.

- Jeśli popatrzymy w przyszłość, dostrzegamy iż wydaliśmy duże pieniądze(30 mln przyp. red) na zawodników takich jak Nani czy Anderson, jak również na Hargreavesa i Carricka – stwierdził.

- Musimy zadać sobie pytanie, czy to się opłaca? Oczywistym jest, iż po odejściu Ronaldo zgłaszało się do nas wielu managerów oferując nam takich a nie innych zawodników – wyjawił. Byli to w większości zawodnicy powyżej dwudziestego szóstego roku życia.

- Ale czy to faktycznie są zawodnicy United? Chcemy wychowywać swoich piłkarzy, jesteśmy zainteresowani młodymi zawodnikami, chcemy również dać szanse naszym juniorom – zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson podziwia azjatyckich fanów
Następny news »
Kontuzjowany Neville wraca do Manchesteru

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (20)


gienio02: Zgadzam sie bo nie jest sztuka wydac duze pieniadze za zawodnik lecz znalezc takiego ktorego bedzie mozna zrobic gwiazde !!
» 28 lipca 2009, 13:02 #13
maxior773: Według mnie to dobrze . Ale żeby nie przesadzając bo zrobimy się drugim Arsenalem !!
» 25 lipca 2009, 12:15 #12
bar: Plompa-no tak sry:P no i Hargo ale on był na przełomie 25-26 roku:)

pzdr
» 24 lipca 2009, 16:10 #11
Plompa: Wizi- Ribery ma 26 lat więc jeszcze jest nadzieja, że go kupimy. Aczkolwiek nie chciałbym go w United. Natomiast David Silva ma 23 lata, więc nie pisz, że możemy sobie go wybić z głowy.

bar- RVN przyszedł do nas w wieku 25 lat.
» 24 lipca 2009, 16:05 #10
bar: Wizi---> pożyjemy zobaczymy... ja moge napisać że tak naprawde to ja jestem Jacek Gmoch, więc twoje przechwałki nic nie wnoszą. Podawaj racjonalne kontrargumenty a nie takie czcze gradanie"o oryginalnych textach'. co chciałeś przez to pokazać? ja też dyskutuje z kibicami i co to tak naprawde zmienia?

pozatym kogo(powyżej 26 roku życia) w ostatnim czasie powiedzmy 10 lat kupiło MU? mogę się mylić ale chyba Berbe, RVN'a i Verona(nie wliczam Owena)...

przesłanie tego newsa było takie, że MUFC stawia na młodzież i chce tworzyć gwiazdy...

transfery zawodników 26+ są bardzo bardzo mało prawdopodobne(tj. napisałem wcześniej jeśli bardzo zechce tego SAF) w innym wypadku są wykluczone.

btw. "Bar-wiem-wiecej-na-temat-jezyka-polskiego-niz-wy-wszyscy"-do czego to było?

i przeprasza jeśli uraziło cię stwierdzenie że w tym 'nie siedzisz' faktycznie było nie na miejscu, jednak nie moge przyznać iż coś 'skopałem'.

pozdrawiam i spokojnie, tylko dyskutujemy
» 24 lipca 2009, 16:02 #9
Wizi: Kilka slow do Ciebie panie "Bar-wiem-wiecej-na-temat-jezyka-polskiego-niz-wy-wszyscy"

Piszesz: "David Gill potwierdził, iż klub nie będzie wydawał olbrzymich pieniędzy na transfery zawodników powyżej dwudziestego szóstego roku życia"

Samoistnie nasuwa sie wniosek, ze klub nie bedzie wydawal OLBRZYMICH PIENIEDZY na transfery zawodnikow powyzej 26 roku zycia. Czyli gwiazdeczki typu Ribery, Silva, czy kogo tam sobie jeszcze wymarzyliscie - odpadaja.

nastepnie piszesz:

"Takie zakupy nie mają sensu. Wprawdzie zrobiliśmy wyjątek rok temu, sprowadzając Berbatowa jednak była to decyzja sir Alexa Fergusona, stwierdził że musi go mieć – dodał."

Oznacza to, ze wyjatkiem nie bylo sprowadzenie Berby z powodu jego wieku, ale ceny jaka Spurs'i sobie za niego zazyczyli.

Jezeli United sprowadziloby Riberiego, Silve, Ibrahimovica czy innych, wiadomo ze Kiko czy Welbeck mieli by o wiele mniej szans na wystepy, i rozwoj swoich umiejetnosci. Stad text o juniorach, mlodych pilkarzach i wychowankach. Nie jestesmy (przynajmniej narazie) drugim arsenalem, ktory chyba ma najnizsza srednia wieku w swojej druzynie (no i nie mamy tylu francuzow :)

a teraz zarzuty ktore wysnules do mnie:

"myślisz że MUFC nie stać na takich zawodników??"
nic takiego nie powiedzialem, ale jestem przeciwny kupowaniem gotowych gwiazdeczek z innych klubow, gdybys czytal moje komentarze w innych tematach to bys wiedzial.

"jeśli nie do końca siedzisz w temacie, nie czytałeś newsów w oryginale to z łaski swojej nie wypowiadaj się"
Co do tematu MU to chyba siedze w nim od lat, uczeszczam na mecze, a co do samych gazet typu Daily Mail, to nie siedze na ich stronie tylko trzymam je w rece, i widze orginalne texty. Prowadze tez dyskusje z innymi kibicami, druzyn angielskich, i dlatego udzielam sie na tej stronie aby sie moimi, czy tez innych myslami podzielic. Wiec text typu: "z laski swojej nie wypowiadaj sie" jest troche nietrafiony, bo widzialem nie malych idiotow piszacych idiotyzmy w komentarzach, i jakos nic nie pisales w tym temacie.

Reasumujac (mam nadzieje, ze te slowo nie bedzie dla Ciebie zbyt trudne): Jezeli, Twoja intencja bylo wyrazenie tego ze United nie bedzie kupowal NIKOGO powyzej 26 roku zycia, bezwzglednie na cene, to napisales ten artykul zle. Jezeli chciales powiedziec na lamach tego newsa, ze United bedzie kupowalo pilkarzy powyzej 26 roku zycia, ale tylko za rozsadna cene, to wtedy pytanie w ankiecie jest zle sformulowane. Tak czy siak, gdzies, cos skopales.
» 24 lipca 2009, 15:33 #8
bar: Wizi--->pytanie jest jak najbardziej "do tematu".... cały czas jest mowa o niechęci do kupowania zawodników 26+ więc pytanie jest o opinię kibiców... i tu nie chodzi o cenę tylko o WIEK. myślisz że MUFC nie stać na takich zawodników??

"TAKIE ZAKUPY NIE MAJĄ SENSU. Wprawdzie zrobiliśmy wyjątek rok temu, sprowadzając Berbatowa jednak była to decyzja sir Alexa Fergusona, stwierdził że musi go mieć"

"ALE CZY TO FAKTYCZNIE ZAWODNICY UNITED? Chcemy wychowywać SWOICH piłkarzy, jesteśmy zainteresowani MŁODYMI zawodnikami, chcemy również dać szanse naszym JUNIOROM"

Owen-owszem zawodnik 29-letni jednak za darmo... NIE będze więcej transferów zawodników 26+ w ogóle... jeśli nie do końca siedzisz w temacie, nie czytałeś newsów w oryginale to z łaski swojej nie wypowiadaj się:)

MUFC dostało wile ofert 26+ zawodników jednak nie brali ich pod uwagę ze względu na WIEK.

więc pytanie nie zostanie zmienione bo jest jak najbardziej adekwatne, a transfery zawodników 26+ są wykluczone(chyba że SAF któregoś naprawde zapragnie[tj Berbe]).

pozdrawiam
» 24 lipca 2009, 13:48 #7
Wizi: ale nikt nie neguje kupowania doswiadczonych pilakrzy! Jedynie ich wygorowana cene!
» 24 lipca 2009, 13:31 #6
goonzoo: Doświadczeni piłkarze wprowadzają przeważnie spokój na boisku dlatego kupowanie ich nie jest złym pomysłem pod warunkiem że taka polityka transferowa prowadzona jest rozsądnie w oparciu o młodzież, Ci doświadczeni piłkarze powinni być tylko uzupełnieniem.
» 24 lipca 2009, 13:29 #5
Wizi: Radze czytac ze zrozumieniem.

"David Gill potwierdził, iż klub nie będzie wydawał olbrzymich pieniędzy na transfery zawodników powyżej dwudziestego szóstego roku życia."

Do was drodzy koledzy, zanim podejmiecie dyskusje, tez radze sie wczytac. Chodzi o to, ze nie bedziemy wydawac grubych milionow, na takich zawodnikow. nie oznacza to, ze nie bedziemy kupowac ich za rozsadna cene.

do redakcji:

radze zmienic pytanie w ankiecie, bo ma sie ono ni jak, do tego tematu. Radze czytac ze zrozuminiem texty ktore publikujecie.
» 24 lipca 2009, 13:09 #4
SzYnA: nie zgadzam sie całkiem bo np. takiego Eto bardzo bym chciał w United i mimo tego ze jest starszy to byłby wzmocnieniem. Kiedys Ferguson kupował starszych i grali oni pod jego wodzą niesamowicie i sądze że etarz też tak może być...
» 24 lipca 2009, 12:34 #3
piotrz7: I dokladnie o to chodzi :) NIE MA SENSU WYDAWAC KASY NA GWIAZDECZKI :P TYPU IBRA, AGUERO, RIBERY ! :) SAF znajdzie kogos odpowiedniego w miejsce kazdego :)
» 24 lipca 2009, 11:04 #2
b90: Wiek nie gra na boisku. Ostatnio bardzo modne stało się granie młodzieżą :|
» 24 lipca 2009, 10:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.