Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wymiana na linii United - Wigan?

» 25 czerwca 2009, 17:24 - Autor: misza - źródło: vitalfootball.co.uk
Brytyjskie media dowiedziały się, że Manchesteru United chce zaproponować Wigan Athletic wymianę pomiędzy oboma klubami. Na Old Trafford w zamian za Naniego i pewną sumę pieniędzy miałby trafić Antonio Valencia.
Wymiana na linii United - Wigan?
» Nani może opuścić Old Trafford
Spekuluje się, że władze klubu z JJB Stadium zgodzą się sprzedać ekwadorskiego skrzydłowego za sumę oscylującą w wysokości 14-18 milionów funtów. Jednak sir Alex Ferguson za południowoamerykańskiego zawodnika może zapłacić jedynie 12 milionów funtów.

Szansą na kompromis wydaje się być wymiana pomiędzy oboma zespołami z dopłatą Manchesteru United. Ewentualna suma odstępnego, w razie, wymiany wynosiłby zapewne kilka milionów funtów, bowiem jeszcze dwa lata temu klub z Old Trafford za ówczesnego piłkarza Sportingu Lizbona zapłacił 14 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Podsumowanie sezonu: Rodrigo Possebon
Następny news »
Real Madryt pytał o Benzemę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


samermajster: ile carrik miał podań prostopadłych żeby mówić o nim kapitalne hehe, a ile miał strat w środku pola (też kapitalne) to jest manchester united a nie city nam potrzeba zawodnika klasy xavi, gerrard
» 26 czerwca 2009, 22:27 #38
kris9: RamJam - zgodze sie z Toba co do Evansa w 100%, rowniez co do Rafaela, ktory swietnie wprowadzil sie do druzyny, chociaz miewal slabsze mecze. Nie zgodze sie co do Andersona, bo nie uwazam sezonu w jego wykonaniu za dobry. Co do Machedy wprowadzil sie dobrze w dwoch kluczowych akcjach i poza tym nic wiecej nie pokazal, czyli tyle co Nani (a raczej Nani wiecej) w Pucharze Ligi, ktory w tym sezonie zdobylismy. Gruba przesada sa slowa o dobrym wprowadzeniu sie wszystkich wymienionych pilkarzy. Co do Evansa jak najbardziej, co do Rafaela rowniez. Licze na tych wszystkich wymienionych przez Ciebie mlodych pilkarzy, lacznie z Andersonem i Macheda, jak rowniez mocno wierze w talent i umiejetnosci Naniego i podtrzymuje to, ze jego wymiana za Valencie bedzie wielkim bledem ze strony MU. Pozdrawiam.
» 26 czerwca 2009, 14:31 #37
Ave88: Carrick za słaby? Omg. Ty chyba nie widziales zadnego meczu z nim. Jego prostopadłe podania są kapitalne to świetne wzmocnienie. Co do Naniego to bym go zostawił Valencia tak ale nie kosztem innych graczy:)
» 26 czerwca 2009, 13:44 #36
Kyniu93: Nani musi zostać !
» 26 czerwca 2009, 12:37 #35
samermajster: valencia za naniego ciekawe tylko żeby manchester się nie rozczarował jak nani będzie śmigał a valencia sobie nie poradzi w MU. ja bym zostawił naniego z niego będzie pożytek. Zamiast naniego to carrika powinni się pozbyć za słaby jest na MU. jest kasa za cristiano więc powinni wyłożyć kasę ikupić Coste.
» 26 czerwca 2009, 11:20 #34
RamJam: Nani nie wylorzystal swojej szansy na OT, jak dla mnie to taki drugi Ben Arfa wielki talent ale ciągle siedzi na lawce, ma 23 lata to tylko w Polsce mozna o kims takim mowic że jest mlody,zdolny i ma papiery na granie.
Inni jakos weszli do składu i si epokazali(Rafael,Andersin,Evans, czy Macheda) jakby to byla prawda to bym sie cieszył bo w końcu pozbylbyśmy sie tego drewna a najego miejsce przyszedłby Valencia-ciekawy piłkarz.
Korzyśc byłaby dla wszystkich - Nani by zaczął grać(i wszyscy by w końcu zobaczyli jaki jest daremny) a w druga strone przyszedłby Ekwadorczyk który mogłby sie okazać prawdziwym wzmocnieniem.
» 26 czerwca 2009, 10:00 #33
FcManU: Oglądałem kilka meczy vigan ale nie przyjrzałem się Valenci jednak myśle że Nani powinien zostać choć nie miał wielu okazji do gry gdyż Park był cześciej brany do pierwszego składu
» 25 czerwca 2009, 23:18 #32
Bartoosh21: wymiana nie będzie dobra... co do Valencii powiem tylko.. to piłkarz który nie traci piłki panowie... i wszystko jesne ;]
» 25 czerwca 2009, 23:12 #31
pmax122: spokojnie to spekulacje prasowe. oddawac Naniego?? Już wiekszej bzdury te brukowce brytyjskie nie mogly wymysleć??
» 25 czerwca 2009, 23:12 #30
mufaneeek: Nani przespal ten sezon, ale moim zdaniem zasluguje na jeszcze jedna szanse.. Ma swietna technike i jesli wezmie sie za siebie to moze przebic sie do pierwszej jedenastki. Wolalbym zeby SAF doplacil te 2 mln funtow niz oddawal go w zamian. Btw nie mowcie ze Valencia jest slabszy skoro wiekszosc z was nie widziala tego co potrafi. Slaby bo jego tricki z youtuba nie robia wrazenia?..ech. Ja np bardzo chetnie widzialbym go w naszym skladzie, gdyby przyszedl byloby juz 4 skrzydlowych (Nani Park Tosic i Valencia) moglby byc rowniez alternatywa w srodku polu. Ogolnie uwazam, ze jezeli ten transfer dojdzie do skutku to bd udany.
Zgadzam sie z tym, ze Park zagral swietny sezon. Mecz z Barcelona byl w jego wykonaniu fatalny zgoda, ale np w meczu z Arsenalem byl klasa sama w sobie. Tyle, ze mecz nie byl na tvp i jak widac niektorzy go nie widzieli i oceniaja koreanczyka po jednym meczu z Barca, oj..;]
Dalej nie rozumiem czemu uwazacie, ze Tevez jest lepszy od Berby moze jakies argumenty, czemu mialby to on grac w 1 skladzie a nie Bulgar?

ps. PRZESTANCIE NAZYWAC SAFA IDIOTA ! :|
» 25 czerwca 2009, 22:39 #29
Kolejorz: kPr32 - jak możesz mówić, że Ferguson jest głupi? Ten człowiek to ikona tego klubu i wie chyba lepiej od Ciebie.

crx6radziu - Sądzę, że rzuty wolne może wykonywać Rooney, Hargreaves oraz Giggs. Chociaż nie pamiętam już bramki Roo z wolnego poza tą w jego debiucie z Fenerbahće, ale Hargo w sezonie 2007/2008 pocisnął jedną taką fajną bramkę w stylu Beckhama, a Giggs strzelał wolne zanim Ronaldo nauczył się strzelać z rotacją przednio-wsteczno-skośno-boczną ;)
» 25 czerwca 2009, 22:20 #28
Adam11: kPr32 - do Ciebie ale i do wszystkich, którzy cały czas na zmiane mówią; Berba lepszy, Tevez lepszy, Berba leniwy, Tevez marnuje sytuacje itp. Panie i panowie naprawdę ten spór nie ma sensu! To tak jakbyśmy sie spierali o ty czy fajniejsza jest koszykówka czy piłka nożna. Obaj zawodnicy są dla mnie wyśmienici! Ale zarazem kopletnie inni! To jest niby oczywiste ale mam wrażenie cały czas, że nie do wszystkich do dociera. Ja bardzo bym chciał mieć ich obu w następnych latach w United! Dla przykładu dwie akcje, które dla mnie są wizytówką ubiegłego sezonu Berbatova i Teveza!

[link usunięty]

[link usunięty]

pozdrawiam zarówno tych którzy są bardziej za Apaczem jak i tych którzy są bardziej przekonani do Bułgara PEACE!o/
» 25 czerwca 2009, 21:55 #27
kPr32: Ferguson jest na tyle głupi ,że jak upatrzy zawodnika który "jego" zdaniem jest dobry to go weźmie ,a lepszych odłoży na bok.
Popatrzcie na Berbe nie jest Świetny ,a grał o ile więcej niż Apacz który jest wyśmienity ! No Ferguson Bardzo lubi Berbe i dlatego Bułgar grał więcej -żal.
Wcale nie zdziwił bym się jeżeli stracilibyśmy w taki głupi sposób Nani'ego
» 25 czerwca 2009, 21:43 #26
ManUTD1878: krótko i na temat : NEVER !
Nani jest moim zdaniem lepszym zawodnikiem . Prawdopodobnie zwykła ploteczka :]
» 25 czerwca 2009, 21:32 #25
Adam11: edekmiszcz - zgadzam się w 100% co do jednego, że zaj**iście by było kupić Lennona - osobiście bardzo lubie tego zawodnika i co więcej super by mu się kleiła gra z Berbatovem (co oczywiste) pamiętam swego czasu, że nawet mówiło się o tym transferze a teraz przycichło. Jeśli chodzi o Valencie to przyznam szczerze nie wiem co ten piłkarz sobą reprezentuje z tego powodu, że meczów Wigan nie oglądam (oprócz rzecz jasna z United) więc absolutnie nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Pamiętam go co prawda troche z tego ostatniego meczu z United, ale to chyba za mało, że co kolwiek o nim powiedzieć.


Na marginesie ten mecz z Wigan był dla mnie czymś, czego też nie zapomne. Po tym meczu naprawdę byłem bardzo napalony na puchar LM. To co nasza drużyna pokazała, mówię tu o konsekwencji i determinacji to było coś niesamowitego! Jak zobaczyłem bramkę Teveza to myślałem, że zejde! Będzie mi go brakowało ech!
» 25 czerwca 2009, 21:23 #24
edekmiszcz: Grzechu007 ---> troszke przesadziles z tym ze Park byl WYSMIENITY, ale w jednej rzeczy sie z Toba zgodze, a mianowicie tym ze Park byl w zeszlym sezonie lepszy od Naniego, moze mu sie nie udaly 2 albo 3 mecze ale moim zdaniem to on prezentowal najrowniejsza forme w szeregach Czerwonych Diablow. Jednak osobiscie jestem zwolennikiem tego zeby to Nani gral w podstawowej jedenastce, oby tylko jego forma nie byla ta z poprzedniego sezonu...

Co do tej glupiej plotki, chcialbym ja zostawic bez komentarza, ale tego sie nie da zrobic ;/ Oddac Naniego i jeszcze doplacac?! Ten kto ta informacje podal do mediow musi byc naprawde poj***ny. Dajcie spokoj... Przeciez Valencia nie ma takiego potencjalu jak Nani. Moim zdaniem zawodnik Wigan juz gra na szostym biegu, gdzie Nani gral na "trojce". Po co mamy sie prosic o jakiegos Valencie? Bezsensu. Lepiej sciagnac Lennona z Tottenhamu i zobaczyc co dalej. Moze Aguero? Douglas Costa? Nie wiem, ale jednego jestem pewien, w tym okienku SAF jeszcze pokaze na co go stac.
» 25 czerwca 2009, 21:11 #23
Adam11: leito276 - nie wiem czy Cię poniosły emocje czy co ale nie mam pojęcia jak mogłeś napisać takie rzeczy o Parku!! Ten gość jest dla mnie klasa pomocnik, który zagrał w finale LM fatalny mecz, ale czy tylko on? Park w tym sezonie był re-we-la-cyjny! Nic dodać nic ująć. Co do Naniego to musze powiedzieć, że mam dylemat. Chłopak napewno potrafi grać w piłkę ma talent - osobiście byłem zachwycony tym zawodnikiem. Jednak ten sezon miał bardzo zły i trzeba się zastanowić czy to przejściowe problemy bo jak mówiłem ma talent, czy może to środowisko mu nie sprzyja. Osobiście nie mam pojęcia. Naprawdę ciężka sprawa...Pamiętam kiedy zobaczyłem Andersona z tą jego okrąglutką chłopieńczom twarzą to pomyślałem sobie: Boże!Co ten SAF zrobił przecież oni w tej lidze tego chłopca zabiją!! Okazało się że nic bardziej mylnego. Pomyliłem się i to sporo! Nie zapomne tego drugiego meczu z Arsenalem w tamtym sezonie i drugiego z Liverpoolem to co zrobił Anderson z Fabregasem i Gerrardem to był jakiś kosmos! Obaj przy nim nie istnieli! Nie było ich! Z Nanim może być podobnie może w następnym sezonie forma wróci ech cieżko...
» 25 czerwca 2009, 21:10 #22
MartinMU: Nani niewątpliwe ma talent zaryzykowal bym twierdzac ze nawet na miare Ronaldo ale to tylko moja opinia:D . Co do wymiany Nani=Valencia to mysle ze to jest calkowicie bez sensu...albo dajemy szanse Naniemu który nie jest gorszy od Valenci i nie tracimy kasy liczac ze Nani rozwinie sie i bedzie kluczowym graczem albo kupujemy klasowego zawodnika który bez watpliwosci uzupełni luke w składzie
» 25 czerwca 2009, 21:04 #21
Grzechu007: leito276 - zamknij sie bo gadasz głupoty. Park jest wyśmienity. Wyśmienita kondycja, waleczność, szybkość Nani myślisz dla czego nic nie grał w pierwszej 11? Bo Park grał wyśmienicie. Jakie drewno? Nie rozumiem co gadasz i uczepiłeś się tylko jednego meczu dlaczego? Bo patrząc na cały sezon był wyśmienity. Co do tematu to niewiem Nani ma talent tylko by dostawał szanse, ale skoro SAF chce Valencie to musi on coś w sobie mieć.
» 25 czerwca 2009, 20:36 #20
leito276: bbauza... Park lepszy od Naniego? Nie rozśmieszaj mnie... Co Park pokazał w finale CL? Pokazał jak piłka odbija się od drewna i jak się wywrócić... A no i jeszcze jak spieprzyć akcję sam na sam... Połowa mnie za to zbeszta a druga połowa przyzna mi rację... Bądźmy szczerzy... Park może jako koreaniec jest dobry i na bank jest gwiazdą reprezentacji, ale on nie nadaje się do gry w takim zespole jak MU.
» 25 czerwca 2009, 20:31 #19
kris9: Mam nadzieję, że to tylko plotka. Nie oddawajcie Naniego, ten facet przyda się na Old Trafford, być może stanie się jeszcze gwiazdą pokroju Ronaldo. Szczerze w to wierzę i oddanie go w zamian za Valencię będzie wielkim błędem!
» 25 czerwca 2009, 20:27 #18
b90: Nani zostaje! to bedzie gwiazda tego sezonu, nowy Ronaldo!! czy tego SAFA to już .... :/
» 25 czerwca 2009, 20:06 #17
Jasmin: nani to bedzie moze drugi ronaldo (technika, bo w kwestii wychowania SAF nie popelni juz tego bledu co przy CR7 ;)
» 25 czerwca 2009, 19:34 #16
dominik19000: Cholera wolę Nani'ego niż Valencię... jakby miała być taka wymiana to niech Valencia zostanie w tym Wigan albo niech idzie do Realu...
» 25 czerwca 2009, 19:25 #15
Elwibrator: Nani musi zostac ktos musi grac za giggs'a :D
» 25 czerwca 2009, 18:54 #14
bbauza: jankes9031 - Park gral, bo jest lepszy od Naniego. Wiecej biega, wiecej walczy, a Nani to placzek
» 25 czerwca 2009, 18:30 #13
jankes9031: Nani jest lepszym pilkarzem niz Valencia. mysle ze nie ma co az tak blagac Wigan o Valencie jest Tosic ktory wg mnie cos pokaze mamy Naniego ktory wyjdzie z cienia i bedzie pokazwywal ogrom jego umiejetnosci:) ja przeczuwam ze Nani teraz zacznie sie rozkreacac:) nie latwo jest wygrac walke o miejsce w skladzie z takimi zawodnikami jak Ronaldo Giggs czy Rooney(bo Park to nie wiem po co gral..) a teraz bedzie dostawal szanse na gre nabierze pewnosci i sadze ze on wie ze to jest jego moment i ze jak teraz go nie wykorzysta to pozegna sie z czerwona koszulka z diabelkiem..:)
» 25 czerwca 2009, 18:25 #12
gruby872: nani musi zostać on ma talent i go pokarze bo odszedł ronaldo i tevez i będzie częściej grał niż w tamtym sezonie a z VALENCIĄ to niech sobie odpuszczą
» 25 czerwca 2009, 17:57 #11
crx6radziu: 100 razy to moze nie jest lepszy ale co prawda to prawda Nani musi zostac jestem ciekaw kto eraz bedzie wykonywalæ rzuty wolne hmm
» 25 czerwca 2009, 17:56 #10
gml24: podejrzewam, że SAF nie zgodzi się na taką wymianę :) mam przeczucie, że będzie to sezon w którym Nani da ognia :)
» 25 czerwca 2009, 17:41 #9
kikson: Nani zostaje. Wiele razy zostało to powiedziane. Bezsensu.
» 25 czerwca 2009, 17:41 #8
leito276: Czy ich poj**ało do reszty?? : O Nani jest 100x leszy od Valenci...


Oby były to tylko plotki bo wszyscy będziemy tego żałować >.>"
» 25 czerwca 2009, 17:40 #7
cejotinho: bardziej by sie oplacalo kupic go juz za to 14 mln, a licze na to ze nani w tym sezonie sie obudzi:)
» 25 czerwca 2009, 17:39 #6
czerwo77: nigdyyyyyyy.... nani lepszy.
» 25 czerwca 2009, 17:38 #5
orion: to raczej plotki bo taka wymiana jest malo korzystna dla United
» 25 czerwca 2009, 17:34 #4
kamipl91: Uczciwa wymiana, ale czy dla ManUtd będzie korzystna? Nani może w tym sezonie pokazać na co go stać więc nie jestem przekonany do tego czy warto się go teraz pozbywać.
» 25 czerwca 2009, 17:33 #3
bar: nonsens..............................
» 25 czerwca 2009, 17:32 #2
stosik: poj**ało??
» 25 czerwca 2009, 17:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.