Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tata mówi "nie"

» 2 kwietnia 2009, 14:05 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Piłkarze mistrzów Anglii nie będą reklamować najtańszych samochodów na świecie. Koncern Tata kategorycznie zaprzeczył wiadomościom pojawiającym się w mediach na temat sponsorowania „Czerwonych Diabłów”.
Tata mówi
» Tata Group nie zamierza inwestować żadnych pieniędzy w klub z Old Trafford
Obecna umowa z AIG wygasa w maju przyszłego roku, dlatego włodarze z Old Trafford rozpoczęli poszukiwania strategicznego sponsora klubu. W gronie potencjalnych następców amerykańskiego giganta ubezpieczeniowego wymieniano spółkę Tata, która jest znana przede wszystkim z produkcji samochodów, w tym najtańszego modelu na świecie – Tata Nano.

- Grupa Tata nie ma obecnie zamiaru sponsorowania klubu piłkarskiego. Sztab marketingowy Manchesteru United, który gościł w Indiach, został przyjęty i wysłuchany przez naszą grupę, ale było to podyktowane względami grzecznościowymi – czytamy w oświadczeniu wydanym przez spółkę.

- Nie ma żadnej formalnej propozycji czy planów związanych z Manchesterem United


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson uspokaja: Owen czuje się dobrze
Następny news »
Davies: Czeka nas trudny sprawdzian

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (5)


M4S73R: Bardzo dobrze, dla mnie nazwa też jest ważna. Koszulka musi się prezentować dobrze, ma się podobać kibicom i mają ją chętnie kupować. Jak już kiedyś pisałem dobrze jak zarząd ManUtd poszuka czegoś na zachodzie: może jakaś znana, dobra marka samochodów, bądź sprzęt RTV/AGD np. Sony, SHARP kiedyś był ... podobno trwają rozmowy z SAMSUNGIEM - też by się całkiem dobrze prezentował ... zależy też ile kto będzie płacił ...

'' Dotychczas "Carlsberg" za możliwość umieszczenia swojego loga na koszulkach "The Reds" płacił klubowi za Anfield 10 milionów funtów rocznie. Teraz właściciele Liverpoolu - Tom Hicks oraz George Gillett - chcą 60 mln funtów za podpisanie czteroletniej umowy. "Carlsberg" sponsoruje "The Reds" od 1992 oku. ''

- SAMSUNG CFC płaci 50 mln, też dobrze

- nie trzeba szukać gdzieś w Azji sponsorów z gównianym logiem i gównianą nazwą która będzie źle się prezentowała na koszulkach, spadnie popyt na koszulki klubowe, a jak będzie śmieszna nazwa to inni będą się śmiać ...
- niektórzy piszą że dla nich nie jest ważne co będzie na koszulkach widniało tylko ważna jest kasa ... wkładacie byle co na siebie ? - za byle jakie pieniądze ... ? (rozumiem że kogoś może nie stać ...), Manchester United nie jest biednym klubem to jest pewne że zarząd ManUtd nie będzie patrzał na to kto da najwięcej, będą patrzeć przede wszystkim na to czym dana firma się zajmuje / co produkuje - jakie odnoszą zyski na rynku i jaki jest popyt ...
- zarząd ManUtd na pewno przywiąże też uwagę na wygląd loga/napisu który będzie widniał na koszulkach.
» 2 kwietnia 2009, 16:08 #2
satjow: Tania ta Tata :D...dla nas
» 2 kwietnia 2009, 14:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.