Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ostatni tydzień Ighalo w Manchesterze United?

» 25 maja 2020, 09:11 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Wypożyczenie Odiona Ighalo do Manchesteru United wygasa w tym tygodniu. Wszystko wskazuje na to, że to ostatni tydzień Nigeryjczyka na Old Trafford – czytamy w Daily Mail.
Ostatni tydzień Ighalo w Manchesterze United?
» Wypożyczenie Odiona Ighalo do Manchesteru United obowiązuje do końca maja
Czy Manchester United powinien wykupić Odiona Ighalo za 20 milionów funtów?
Shanghai Shenhua nie wyraził zgody na przedłużenie umowy wypożyczenia Ighalo, aby ten mógł dokończyć sezon 2019/2020 w barwach Manchesteru United. Chińczycy chcą, by piłkarz wrócił do nich przed startem nowego sezonu w chińskiej Super Lidze.

Jeśli w najbliższych dniach nie nastąpi przełom w negocjacjach pomiędzy Manchesterem United, a Shanghai Shenhua, to piłkarz w następny poniedziałek nie będzie już reprezentował barw Czerwonych Diabłów.

Ighalo w ubiegłym tygodniu wznowił treningi z Manchesterem United w Carrington i chciałby dokończyć sezon w Anglii. Ostatnie słowo w tej kwestii należy jednak do działaczy Shanghai Shenhua.

Chiński klub jest zdeterminowany, aby przedłużyć umowę z Ighalo. Nigeryjczyk otrzymał propozycję nowego kontraktu, który miałby obowiązywać do 2024 roku i gwarantować mu zarobki w wysokości 400 tysięcy funtów tygodniowo.

Media już wcześniej informowały, że Shanghai Shenhua zgodzi się na pozostanie piłkarza w Manchesterze tylko w przypadku transferu definitywnego. Chińczycy domagają się za Ighalo 20 milionów funtów.

Wypożyczenie Ighalo kosztowało Manchester United 3 miliony funtów opłaty wstępnej. Czerwone Diabły tygodniowo dokładały także 130 tysięcy funtów do pensji zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Wyjazdowe stroje Manchesteru United na sezon 2020/2021
Następny news »
Giggs o najtrudniejszym przeciwniku: Złamał mi nos!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


Kamil01GGMU: #mufc are offering Alexis Sanchez to Borussia Dortmund as part of a deal for Jadon Sancho. His wage may seem unaffordable but a deal is still a possibility #mulive [md]

Haha ale by były jaja, za piękne by było prawdziwe :D
» 27 maja 2020, 13:37 #54
Magik1990MU: kto to jest 'md"? Pytam z ciekawości, bo takiej durnoty jeszcze nie widziałem. Chyba pokrycie co najmniej 80% pensji Alexisa skłoniłoby tylko Borussie do tej wymiany.
» 27 maja 2020, 15:41 #53
kckMU: Mundo Deportivo
» 27 maja 2020, 16:30 #52
NoName222: Pięknie! :D
» 27 maja 2020, 13:53 #51
Iro95: Eh, dziś mieliśmy grać w finale LE..
» 27 maja 2020, 12:04 #50
NoName222: *Dziś mieliśmy wygrać LE
» 27 maja 2020, 12:47 #49
braku: Mecz się dużo lepiej ogląda jak jest sztuczny doping z głośników. Mam nadzieję że tez będą puszczali w PL
» 26 maja 2020, 21:37 #48
FreddyKruger: Czytałem gdzieś ze w PL też mają puszczać
» 26 maja 2020, 21:41 #47
jassaj: No nie oszukujmy się, tak jak pisałem w jednym z postów parę dni temu- futbol bez kibiców jest taki "nijaki". Oglądasz mecz derbowy, temperatura wrzenia- tylko gdzie ? 22 facetów kopie sobie piłkę i wygląda to jak amatorska zabawa grupy chłopaków z Zadupia Większego, gdzie owe chłopy spotykają się w niedziele po obiedzie, kopią gałę i idą na piwo. Oczywiście człowiek skupia się na futbolu i jak mi któryś piłkarz zaprezentuję magię to ja będę oczarowany ale to już nie to... Czasem ta kolorowa mozaika nie musi nic robić- ważne, że jest. Wróćcie w myślach do czasów normalności- ogląda człowiek PL i widzi pełny stadion myśli sobie- to będzie fajny mecz. Potem przychodzi LE i przyjazd jakiegoś Boratosporu z Kazachstanu, pół stadionu puste i człowiek ma już takie uczucie "meh, no dobra, obejrzym, żeby mi na DP nie powiedzieli, że nie jestem kibicem ale tylko dlatego"
Nie wiem czy są fani F1 tutaj, ale jak są- wyobrażacie sobie GP Monaco bez kibiców ? 2 sektor, szykany przy trybunach a tam puste krzesełka ? Aleja serwisowa a tam żadnych "celebrities". Andrzej Borowczyk który nie może się pochwalić znajomością wszystkich panienek z padoku.... Jest to smutne, takie bez życia i jasne, jak człowiek chce oglądać sport to obejrzy sport no ale... ciekawe co czują piłkarze jak strzelą gola, mają odruch pobiec do trybun i poszaleć a tam co najwyżej ze 2 gołębie i to jeszcze w maseczkach...
» 26 maja 2020, 22:14 #46
kckMU: Głośniki zawstydzą wypełnione Old Trafford niestety.
» 26 maja 2020, 22:22 #45
pilchu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2020 23:24

Niestety, ale mecze piłkarskie bez kibiców są nijakie. Nie ma tego kopa, psychicznej przewagi grania u siebie. Smutny widok. Oby kibice mogli wrócić na trybuy jak Najszybciej.
» 26 maja 2020, 23:21 #44
NoName222: Druga połowa to nic ciekawego. Kopanina w środku pola, ktoś raz na jakiś czas kopnął drugiego piłkarza i to jedyne atrakcje.
» 26 maja 2020, 20:24 #43
Glory1878: Hochland znowu strzela jak na zawołanie, a nie czekaj
» 26 maja 2020, 19:46 #42
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2020 22:21

Ło Boshe.... Jak ja uwielbiam takie wyczekiwanie na jeden moment potknięcia, żeby wbić szpilkę i triumfalnie oznajmić, że dany zawodnik nie jest idealny... Żeby nie było, uważam, że Haaland jest obecnie mega przereklamowany w sensie, ludzie już go uważają za Boga futbolu a nim jeszcze nie jest ale już się nie kompromitujmy ok ? Chłopak jakby grał cały sezon w Bundeslidze to prawdopodobnie teraz walczył by łeb w łeb z Lewym o króla strzelców. Gra sezon życia (a może jeden z takich sezonów, tego nikt nie wie) strzela w kilku meczach pod rząd, potem w jednym i to jeszcze z BAYERNEM MONACHIUM nie trafia do siatki i już czytam na różnych forach "no, pokazał, jak gra w wielkich meczach" " no i gdzie ten Hochland he ?" Bądźmy rozsądni....
Edit: Tak słowo przereklamowany jest mocno nieadekwatne, ale sorry, pierwsze wpadło mi do głowy a nie mam czasu wymyślać bardziej kwieciste i adekwatne porównania, proszę wziąć to pod uwagę i potraktować je trochę z dystansem
» 26 maja 2020, 22:19 #41
pilchu: Chłopak nie skończył jeszcze 20 lat, a ktoś próbuje wciskać mu szpilę. Przypominam, że u nas Lukaku nie strzelał seryjnie z TOPką bramek. Nie bądźmy hipokrytami, gdyby młody Norweg trafił na OT zdecydowana większość byłaby więcej niż zadowolona.
» 26 maja 2020, 23:24 #40
DaredevilUtd: A oglądałeś ten mecz? Z kim Haaland miał grać. On jest odpowiedzialny za strzelanie, ok miał kilka okazji i walnął kiksy, ale w głównej mierze nie mial od kogo podań dostawać. Jak masz 5 sytuacji na mecz, to też ciężko strzelic. Całe BVB podawało jakby na pale, czy to od swojego pola karnego, czy to pod polem przeciwnika, te pilki w 90 % były przypadkowe :D
» 27 maja 2020, 07:20 #39
DaredevilUtd: Myślałem, że to tylko mnie sie tak zdawali, masakra co oni grali.
» 26 maja 2020, 20:31 #38
DaredevilUtd: Włączyłem BVB, z Bayern i jestem mega zawiedziony. Liczyłem na żółtych, ale po pierwsze. to znowu nie zobaczę Sancho (pewnie odpoczywa, przed transferem:), po drugie BVB gra taka padake, że szok. Nie wiem może oni tak tylko dzisiaj, ale jak widzę ich niechlujne podania ciągle wykopywanie pilki byle jak najdalej i brak pomysłu jak już ją maja. Niestety ale nie ma tam osoby co by uspokoiła gre, Bayern gra swoje powoli i ladnie im to idzie, gdyby nie Piszczek to już by z 3:0 mogło być. Mam nadzieję, że później zobaczę Sancho. Ten Brant u nich wydaje się najsłabszym ogniwem jak narazie. Nikt Haalandowi nie potrafi zagrać pilki.
» 26 maja 2020, 19:25 #37
Dejfmi: A czego więcej od nich oczekiwać :)
» 26 maja 2020, 19:37 #36
Kadu: Zgadzam się z tobą. Pisałem wczoraj analizę zespołu - wybrałem oczywiście Manchester United. I tak odświeżając sobie historię naszego klubu, czytałem na jego temat. Niesamowite osiągnięcia, szczególnie na tamte czasy i w takich okolicznościach.
» 26 maja 2020, 21:53 #35
Kadu: Na zajęcia ze studiów, nasze diabełki to idealny przykład pod analizę psychologiczna zespołu. Liczne wzloty i upadki, presja zwycięstwa i bardzo bogata historia, to wszystko sprawia, że jestem dumny z bycia kibicem tego klubu.
» 27 maja 2020, 09:52 #34
Kadu: Dokładnie tak, teraz też się podniesiemy ;)
» 27 maja 2020, 13:16 #33
NoName222: Sancho trzeci mecz z rzędu na ławie, już jest nasz :D
» 26 maja 2020, 17:47 #32
Magik1990MU: To samo miałem właśnie pisać. Coś jest ewidentnie na rzeczy, bo o ile wcześniej Borussia miała łatwiejszych rywali, tak teraz w najważniejszym meczu sezonu brak Sancho jest na prawdę dziwny.
» 26 maja 2020, 18:22 #31
Michal12371: Może kondycyjnie odstaje i dlatego wystawia go dopiero w drugiej połowie.
» 26 maja 2020, 18:43 #30
FreddyKruger: No sytuacja z Sancho jest napięta jak plandeka na żuku. Ciekawe czy będzie płakał po meczu :)
» 26 maja 2020, 19:09 #29
Dejfmi: Powiem tak. Będę za nim płakał ale na obecne realia 20 mln to zdecydowanie za dużo.
» 26 maja 2020, 15:24 #28
getryscholesa: Zrobił robotę, ale sorry - 20 milionów funtów za 31 letniego piłkarza, który nigdy nie był topem i pewnego poziomu już nie przeskoczy, to przesad.
» 26 maja 2020, 14:29 #27
Matcsu1: Szkoda, że nie udało się dogadać, ale z tego co podają w mediach, to zwyczajnie było nierealne. Chińczycy żądają horrendalnej kwoty, jak za takiego piłkarza. Pokazał się z bardzo dobrej strony, właściwie w każdym spotkaniu coś wnosił i nie mógł zrobić więcej, ale trzeba pamiętać o jakim zawodniku się dyskutuje. Odion Ighalo, to 31-letni gracz, który nigdy jakoś specjalnie się nie wyróżniał, dawniej nikt by nie pomyślał, że może grać w United. Był ściągany w zastępstwie za Rashforda, a Anglik jest już zdrowy. Mówi się o kwocie około 20 mln, to jest nie do przyjęcia, jeszcze tym bardziej w obecnych czasach. Pozostaje życzyć Nigeryjczykowi powodzenia w lidze chińskiej.
» 26 maja 2020, 12:21 #26
Matcsu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2020 14:46

Wstawiasz jakieś stare plotki i czego one dowodzą? Nic tutaj nie zostało potwierdzone, to jedynie domysły i wymysły dziennikarzy, do tego sprzed kilku lat. A czym Twoim zdaniem Odion Ighalo się wyróżnił? Sam broniłem tego wypożyczenia, bo uważałem, że może się przydać, ale co to zmienia? Nigeryjczyk zawsze był przeciętnym zawodnikiem i w takich klubach grał, nikt nigdy na poważnie by go nie rozważał do United. Można powiedzieć, że potrzeba jest matką wynalazków i w sporcie to też tak działa. Ighalo znalazł się u nas z różnego rodzaju powodów i ma/miał służyć jako opcja typowo rezerwowa, bo zostaliśmy z jednym napastnikiem. Z tych artykułów (podziwiam, że chciało się szukać plotek sprzed lat) wynika jedynie, że mogło być zainteresowanie opierające się na tych samych zasadach co teraz. Powtarzam jeszcze raz.. dawniej nikt by nie pomyślał, że może grać w United. Przecież w piłce nożnej wiele już było podobnych transferów, choćby Adebayor w Realu, czy Llorente w Tottenhamie, ale czy to coś zmienia? Nie sądzę.

Jest też druga strona medalu, są trenerzy którzy mają swoją wizje i ściągają zawodników, którzy zwyczajnie poziomem się nie nadają na te najlepsze kluby, a LVG był w tym mistrzem. To za jego panowanie u nas pojawili się super zawodnicy pokroju Schneiderlina, Darmiana, czy Blinda.
» 27 maja 2020, 14:41 #25
Pops918: "Norwegian TV 2 confirming that Joshua King has switched back to his former agent, Jim Solbakken. He also happens to be the agent, and close friend to Manchester United manager Ole Gunnar Solskjaer"
» 26 maja 2020, 12:18 #24
UNKG00D: Ighalo mial kilka niezlych wystepow gdzie caly zespol gral dobrze... Wedlug mnie to nie jest zawodnik ktory bedzie wzmocnieniem na dluzej :)
» 26 maja 2020, 09:37 #23
szubik: Trzeba mieć na uwadze, mimo chińskiej ligi w CV, że facet ma ogromny bagaż doświadczeń, coś czego nasze ofensywne trio Rash, Antoś i Zielone Drewno nie może powiedzieć, chociaż dwóch z nich już nie jest laikami.
» 27 maja 2020, 10:47 #22
Strzelec: #mufc, Man City, Liverpool, Real Madrid, Barcelona and Juventus have been following Ferran Torres' situation at Valencia with interest. He is out of contract in 12 months time. He will likely go on the market for a knockdown price this summer #mulive [the athletic]
» 25 maja 2020, 21:30 #21
Michux3: To będzie kiedyś bardzo dobry piłkarz tylko na ten moment widzę go w takiej borussi by mógł się pokazać na najwyższym poziomie
» 26 maja 2020, 00:12 #20
Dejfmi: Michux3 to czy będzie bardzo dobrym piłkarzem to się okaże. Zapowiada się świetnie ale ile już było takich przykładów :)
» 26 maja 2020, 08:17 #19
NoName222: On gra na prawym skrzydle? Jeśli tak to alternatywa dla Sancho, bo na Anglika może nas nie stać :(
» 26 maja 2020, 10:49 #18
Kilerek7: Wg mnie Ighalo powinien zostać w MU, po pierwsze jest kibicem, po drugie gra naprawdę dobrze i nie będzie płakał, jeśli będzie 3 wyborem po Martialu i Greenwoodzie. A na co nam Werner czy inny drogi snajper? Martial przy Bruno robi robotę, a z Sancho, Rashem i Pogbą może nastukać ładnie goli, w dodatku Greenwood będzie przebijał się coraz szybciej.
» 25 maja 2020, 21:32 #17
Diabelred: Jest Martial, Rash, Greenwood, takze nie ma co goscia na sile kupowac, tym bardziej, ze i tygodniowke pewnie bedzie chcial na poziomie przynajmniej 150 tys. 10-12 mln to powinien byc max za niego, patrzac na wiek(za miesiac bedzie mial 31 lat) role w druzynie, dł. kontratu(do 31.12.2021) i obecne czasy.
» 25 maja 2020, 19:54 #16
prochuuu: Po pierwsze to Martial, Rash i Greenwood są praktycznie zawodnikami pierwszego składu, a nie ma zmienników. Nie da rady grać co kilka dni cały czas tym samym składem.
Po drugie ighalo już zgodził się na zmniejszenie pensji z 300 czy 400 tys na 100 więc nie wiem skąd to 150. Chłop kocha ten klub. Nikt inny z obecnych nie wypowiadał się w taki sposób jak on.
Po trzecie jego gra i konkurencja dla Martiala. Chyba, że na rzeczy jest ktoś inny to wtedy to rozumiem. Ale aktualnie myślę, że są same plusy na jego zostanie.
» 25 maja 2020, 22:50 #15
Diabelred: 1. Przeciez nie pisalem, ze by sie nie przydal, tylko ze nic na sile. Jezeli przyjdzie Sancho, to ktos z dwojki Greenwood/Ighalo bedzie musial sie zadowolic ogonami i wystepami w COC. Szkoda byloby zeby Greenwood zakisil sie na lawce. To mlody Anglik jest nasza przyszloscia i lepiej na niego stawiac.
2. Teraz dostaje 130 tys, a reszte, czyli 170 mln placi mu chinski klub.
3. 150 tys to przyklad. Skoro chinski oferuje mu 400 tys, to na chlopski rozum serio myslisz, ze zgodzilby sie na pensje 4x mniejsza u nas? Swoje marzenie juz przeciez spelnil, a majac prawie 31 lat na karku musi tez pomyslec o przyszlosci. Zarabiac prawie 21 mln rocznie w Chinach, a 5 mln w Anglii, to jednak wyrazna roznica.
4. Lingard tez kocha klub i czy to znaczy, ze trzeba go na sile zatrzymac?
» 26 maja 2020, 21:24 #14
primasort: Niech wraca do Chin.
» 25 maja 2020, 19:47 #13
Kilerek7: #mufc were interested in Bayern Munich's Corentin Tolisso during the winter transfer window. There are no concrete negotiations at the moment #mulive [@cfbayern
» 25 maja 2020, 17:34 #12
RedsFan: Jeżeli mielibyśmy sprowadzić w tym oknie typowa 9 do podstawowego składu, to OK. Z drugiej jednak strony szkoda mi Ighalo bo fajnie się wpisuje w nasz skład, jako rezerwowy I nosi diabła w sercu.
» 25 maja 2020, 15:46 #11
Klierek7: Odin był taką trochę zapchaj dziurą jak wszyscy teraz zdrowi to może go nie będą chcieli. Zobaczymy...
» 25 maja 2020, 15:15 #10
wiulk: Odion powie do swojego agenta: "make it happen, no matter what". Jak Chińczycy staną okoniem to zrobi się niemiło.
» 25 maja 2020, 15:10 #9
NoName222: 15 milionów można dać, ale 20 to chyba za dużo :/
» 25 maja 2020, 14:42 #8
wrobel1992: Proponuję przeczytać komentarz przed dodaniem...
» 26 maja 2020, 06:33 #7
atotrikos: Wszedł jak do siebie - strzelił parę bram przy czym wygląda na niesamowicie pewnego siebie, z taką samą pewnością wykorzystuje "co ma" - czego jeszcze oczekuje nasz zarząd od pozycji napastnika ? Młodych perspektywicznych mamy, "kwaścieli" atmosfery w szatni, marudzących na siedzenie na ławce ?
20mln to dobry deal za gościa który już odnalazł się w rodzinie.
» 25 maja 2020, 14:22 #6
levy181: Popieram.
» 26 maja 2020, 06:25 #5
SzarimMusty: Może najlepszym napastnikiem na świecie nie jest ale nie jest też zły, spoko technika, całkiem silny i waleczny. Do tego dochodzi bardzo pozytywne nastawienie, chęć gry u nas i godzenie się z rolą zmiennika. Moim zdaniem 20mln za takiego grajka to bardzo dobra cena i ja bym go brał.

Możemy myśleć o innych napastnikach, którzy albo będą kręcić nosem bo nie wygryzą Martiala - na ESPN UK było niedawno "Rashford potrzebuje Martiala i Bruno by świecić". Więc też nie chce mi się wierzyć, w transfer napastnika, który wygryzie Francuza, bo ten daje coś specyficznego - co właśnie pomaga Marcusowi.

BRAĆ i to teraz, jeżeli Chińczycy będą kręcić nosem w sprawie przedłużenia wypożyczenia.
» 25 maja 2020, 14:15 #4
jean6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2020 10:39

Wielka szkoda. Na jego miejscu wybrałbym kontakt z Chin, potem zostaje mu sportowa emerytura i to jest ostatnia szansa zarobić większą kasę.
» 25 maja 2020, 10:39 #3
tomekwietniu: A może on już tą większą kasę zarobił jak grał w Chinach?
Gdyby tylko mógł to pewnie zostałby a United i to za mniejszą kasę.
» 25 maja 2020, 12:29 #2
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2020 00:42

300 tysi funów tygodniowo to kurcze ledwo styknie na większe zakupu w lidlu, nie da rady odłożyć nic a nic ;)
» 26 maja 2020, 00:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.