Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Konferencja prasowa Louisa van Gaala

» 23 grudnia 2015, 17:35 - Autor: Rio5fan - źródło: YouTube.com
Louis van Gaal nie krył oburzenia pytaniami dziennikarzy dotyczącymi ewentualnego zwolnienia go z posady menadżera Manchesteru United. Holender w pewnym momencie postanowił czym prędzej opuścić konferencję prasową.
Konferencja prasowa Louisa van Gaala
» Louis van Gaal nie krył oburzenia pytaniami dziennikarzy
Arsène Wenger powiedział, że plotki dotyczące pańskiej osoby są oznaką braku szacunku. Czy zgadza się pan z tym?

Czy ktokolwiek w tym pokoju czuje, że powinien mnie przeprosić? [cisza] Nikt nie ma takiego odczucia? [na sali ponownie zapadła cisza]. Właśnie nad tym się zastanawiam.

Co zrobiliśmy źle?

W gazetach przeczytałem, że już straciłem swoją posadę. Mój kolega już mnie zastąpił. Jak myślicie - w jaki sposób to wpływa na moją żonę, dzieci czy wnuki? Jak to wpływa na kibiców Manchesteru United? Na moich przyjaciół? Jak myślicie? Oni do mnie dzwonili wiele razy. Arsène Wenger także zabrał głos w tej sprawie. Czy myślicie, że chcę teraz rozmawiać z mediami? Jestem tutaj tylko ze względu na zasady panujące w Premier League. Muszę z wami porozmawiać. Potem wykorzystujecie moje słowa we własnym kontekście. Mogę tylko powiedzieć, że próbowałem zwiększyć pewność siebie wśród moich zawodników. W tym tygodniu zrobiłem wszystko, co było możliwe. Organizowałem spotkania z piłkarzami i sztabem szkoleniowym. Wziąłem udział w świątecznym lunchu, podczas którego wygłosiłem przemowę. Czuję ciepło i wsparcie ze strony wszystkich w Carrington. Nie czułem tego samego w mediach. Wyobrażam sobie, że możecie pisać na ten temat. Nie jesteśmy na dobrej pozycji, ale cztery tygodnie temu byliśmy pierwsi w Premier League. Za miesiąc możemy tam wrócić.

Miał pan już okazję prowadzić inne wielkie kluby. Zapewne zdaje sobie pan sprawę, że pogorszenie wyników oraz niezadowolenie kibiców wywoła falę spekulacji. Nie powinien pan być tym zaskoczony.

Nie, nie zgadzam się z tym. Nie powinniście tego robić, ponieważ należy trzymać się faktów. Wy wymyślacie coś, co nie jest dobre. To nie są fakty, a ja muszę odpowiadać na te pytania. Nie chcę tego robić. Powiem tylko, że jestem skupiony na Stoke City oraz pomaganiu swoim zawodnikom. Życzę wam wesołych świąt i być może szczęśliwego Nowego Roku, jeśli się spotkamy. Cieszcie się winem i ciastem. Do widzenia.


TAGI


« Poprzedni news
Ogbonna: Martial pozytywnie mnie zaskoczył
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem ze Stoke City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (150)


cieciur: Cudów nie będzie. Jak lvg nie umiał zbudować drużyny przez 1,5 roku to w jeden mecz na pewno się nie uda.
» 26 grudnia 2015, 08:28 #75
Gallacher: Jeśli przez 1.5 roku nie potrafi ustabilizować formy i i stylu to myślicie ze w 2 mecze mu się to uda !? trzeba byłoby znowu dać mu rok pracy czasu a to już jest ryzyko i to spore zwłaszcza że teraz mamy piękne cyrki z nim.
» 24 grudnia 2015, 14:58 #74
michael18: Wszyscy mówią o trenerach a ja chciałem się dowiedzieć od naszego Van Srala jaka sytuacja jest kadrowa przed meczem ze Stoke
» 24 grudnia 2015, 14:46 #73
kckMU: jak to nie wina trenera?

Klopp ich zajechał, a nas zajeżdża van Gaal. metody treningowe ustala księgowa czy trener?
» 24 grudnia 2015, 14:07 #72
mleko: Jaki biedny Louis chyba będę płakał.. co on chciał innego? Myślał, że będzie wychwalany i kochany? Prawda boli. Kiedy on ma gdzieś dziennikarzy, kibiców itd to wszystko jest w porządku ale kiedy jest odwrotnie to Gaal się poci i prawie płacze. Czekam z utęsknieniem na wiadomość o jego zwolnieniu. Brawo dla The Sun !
» 24 grudnia 2015, 13:54 #71
kckMU: on jeszcze będzie się trzymał klamki zębami gdy będą go wywalać. to chwast.
» 24 grudnia 2015, 13:42 #70
romario11: nie wierze ze on ciagle tutaj jest
» 24 grudnia 2015, 12:09 #69
RedRevolta: Jesteśmy poza TOP4 to jakim cudem LVG ma zostać na kolejne 3 sezony? raczej w to wątpię.
» 24 grudnia 2015, 12:03 #68
Krystiano98: Może też okazać się, że zostaniemy mistrzem. Mecz ze Stoke powinien szale przeważyć na którąś stronę.
» 24 grudnia 2015, 12:14 #67
RedRevolta: Zawsze ktoś się znajdzie, szczególnie dla takiego klubu jakim jest Manchester United, LVG ma kontrakt spisany do końca następnego sezonu, jeśli nie będzie wyników nie podpiszą z nim następnego nawet jeśli taki Mourinho czy Pep pójdą gdzie indziej.
» 24 grudnia 2015, 12:15 #66
Arkin: Przed wywaleniem Gaala z Bayernu też odpierdzielał takie szopki na konfach.
The end is near
» 24 grudnia 2015, 10:17 #65
JasnaLiryka: Mecz ze Stoke niech wszystko pokaze :)
» 24 grudnia 2015, 10:13 #64
Szilk: Rozumiem co poniektórych, że Święta to okres zgody i przebaczenia, ale Van Gaala to nie dotyczy, tu nie o niego chodzi, a o dużo większą sprawę - Wszystkim Zdrowych , spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia życzę.
» 24 grudnia 2015, 09:06 #63
Krystiano98: Ale to jest też diabeł, powinnismy wspierac kazdego w tym klubie, kto podniesie United, jak nie on? Giggs? Jakos tego nie widze, zostaje tylko Mou, a jesli go przespimy? Albo Adam Nawałka, albo Jan Urban, oboje podnieśli poziom druzyn ;)
» 24 grudnia 2015, 10:03 #62
MU1212: No to odliczamy dni do odwołania Van Gaala
» 24 grudnia 2015, 08:21 #61
laskavvv: Dziwne jeszcze wczoraj same komentarze o zwolnieniu trenejro :D a dzisiaj jak wyszedł spocony i prawie płakał to nagle tylu obrońców się zrobiło :D
» 24 grudnia 2015, 00:59 #60
Wave: Domelo przykre ale prawdziwe
,nie wierze w to ze De Gea zostanie u nas
,ale tez nie zamierzam na nim psow wieszac bo nie raz nam tylek ratowal poratuje i kontrakt jak Cristiano przedluzyl, a nie musial
» 23 grudnia 2015, 23:39 #59
Domelo: Jakby nie przedłużył to raczej nie grałby w pierwszym składzie, a co za tym idzie miałby nikłe szanse na wyjazd na Euro.
» 23 grudnia 2015, 23:47 #58
Wave: dokladnie, po napisaniu komenta zaraz mi to do glowy przyszlo
ale tez gracze "from spain" u nas nie w nastrojach, a na bank trzymia razem sztame i watpie by dg byl zadowolony

zly jestem na to co nam robia z druzyna te moyesy vgaale
» 23 grudnia 2015, 23:52 #57
Domelo: Morale w zespole są tragiczne i prędko się z tego nie wygrzebiemy :/
» 23 grudnia 2015, 23:55 #56
RedDevils4life: Ale syfiasty ten nowy projekt herbu City.
» 23 grudnia 2015, 23:29 #55
pawelk141: Jak tak czytam posty rojsika to widze pewne podobienstwo do wan hala:) obaj mysla ze sa pepkami swiata, wszystko kreci sie wokol nich i obaj maja zawsze racje, a nawet gdy jej nie maja to i tak sie nie przyzna a odwroci kota ogonem i mysli ze inni sie w to wkreca:) masakra jakas:) dwoch lujuf juz mamy, teraz by sie przydalo jakies wspolne zdjecie:) wiem wiem rojsik teraz pewnie machniesz jakas bezsensowna jak zawsze riposte:) a wiec do dziela:D
» 24 grudnia 2015, 00:44 #54
miloszek5555: Smalling rzucił szkołę aby móc grać w piłkę więc może i pozostali nie grzeszą rozumem i nie pojmują wiedzy od Vaaaan Gaaaalaaa?
» 23 grudnia 2015, 23:17 #53
undertaker48: teodor66
Unitet? Serio?
» 24 grudnia 2015, 00:03 #52
Wave: Co Wy porownujecie czasy Fergusona co zrewolucjonizowal system szkolenia
i wyciagnal ze szkolki polowe skladu, zdominowal angielska na 2 dekady, majac 10x mniejszy budzet

Stawiajac na mlodych wyrzucajac najwieksze gwiazdy. United pozbyło się wtedy kilku kluczowych zawodników, m.in. Paula Ince'a, Andrieja Kanczelskisa i Marka Hughesa !!
wygral lige.

prosze was ogarnijcie sie
» 23 grudnia 2015, 23:03 #51
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2015 23:18

ano niestety marketing zzera wszystko
glazerowie zadluzyli sie wykupili akcje ale robia interes zycia

tez rynek transferowy i zarobki pilkarzy to jest po prostu skanadal
ludzie gloduja ale co tam, mozna 300k zgarniac w tych czasach, bo sport popularny

ad prosze Cie tylko nie proces i filozofia albo balans, juz nie moge tego sluchac
» 23 grudnia 2015, 23:17 #50
Wave: true
smiesznie to brzmi jak sie czyta biografie a pilkarze ich za przyjaciol jeszcze maja

brakuje mi starszych czasow, gdzie stoiczkowy hagie cantony wariowaly a pieniadze schodzily na 2gi plan
» 23 grudnia 2015, 23:42 #49
Wave: calkiem glupie zdanie ale ok
» 23 grudnia 2015, 22:49 #48
Wave: odnaszac sie do wypowiedzi:

inny styl gry >> to juz bylo 100 razy roztrzasane przewagy posiadania, 100 podan 0 sytuacji i szybkiej ofensywnej gry, pod wzgledem stwarzanych sytuacji jestesmy jednymi z najslabszych w lidze

kontuzje >> i owszem ale jak sami pilkarze zglaszaja za ciezkie treningi, i to nie jest 1szy sezon VG tylko to juz jest patologiczna sytuacja obciazajaca trenera

forma ustatkowac?? jak?? >> druzyna sklocona gracze pokontuzjowani, maja tez pretensje niektorzy ze nie graja, ze druzyna zle gra, boj sie o Euro calkiem slusznie

Gościu poświęca się swojej robocie 30 lat i ja mam do typa szacunek bo o takim doświadczeniu to inni mogą pomarzyć >> zgadzam sie ale u nas sie nie sprawdzil co jest ch.. widac w kazdym elemencie

Kogo widzimy? >> pep i mou zjadaja go na sniadanie jesli chodzi o umiejetnosci, po za tym to mlodzi trenerzy

Co do Mou 2 razy wygral mistrza, wniosl Chelsea na calkowicie inny poziom kiedys to byla druzyna 4-5 miejsca, scial sie z niektorymi graczami, nawet kibice byli po jego stronie, sek w tym ze w dzisiejszych czasach latwiej zmienic trenera niz graczy

na rok? >> tego nie rozumiem wogole i nie piszczie mi o spalonej ziemi i 2ch sezonach bo w Interze to Materrazi i reszta plakala za nim jak odchodzil
Ozil Wenger to sa przestraszeni tym ze Mou ma do nas trafic..

ok koniec tlumaczenia pzdr
» 23 grudnia 2015, 23:14 #47
Wave: Nie oddajemy strzalow a mowi ze nie wykorzystujemy sytuacji
Sytuacji stwarzamy na lekarstwo i mniej niz przeciwne druzyny a on mowi ze kontrolujemy mecz przez posiadanie pilki
Szatnie sklocil, graczy dobrych sie pozbyl, kase przetracil..


I jeszcze znowu z mediami sie zre i mysli ze ma racje, o zgrozo!!

Wiem ze jestr ambitnym trenerem, utytulowanym
ale do ch.. poltora roku mial na swoje pomysly
Jest zle, bardzo zle.

Przykro mi ale taka jest praca trenerska, dzis tu jutro tam.
Nie wyszlo mu, wyjdzie gdzie indziej.
Tu rzadko jest czas na sentymenty.
» 23 grudnia 2015, 22:15 #46
Domelo: A najgorsze jest to, że jak już będzie kompletnym zawodnikiem to i tak jakaś Barca albo real nam go podbiorą no, ale co. Życie :/
» 23 grudnia 2015, 22:09 #45
Domelo: No właśnie Ronaldo jest najlepszym przykładem, to oznacza ze kogo zechcą to kupią.
» 23 grudnia 2015, 22:30 #44
Domelo: Potrafili nam zabrać z wielkiego United kluczowych graczy to tym bardziej teraz nam zabiorą z przeciętnego Manchesteru United.
» 23 grudnia 2015, 23:13 #43
Domelo: To jest najprawdopodobniej najgorszy sezon w historii klubu, nawet za Moyesa strzelaliśmy więcej goli.
» 23 grudnia 2015, 21:24 #42
Domelo: Zapomniałem dodać w erze Premier League, pamiętaj, że Moyes wyszedł z grupy LM, a tutaj? Poza tym notujemy tendencję spadkową w punktach i nic nie wskazuje na to by miało to ulec zmianie.
» 23 grudnia 2015, 21:30 #41
Domelo: A to, że nie tylko w Premier League jest lipa, ale też i w LM. Jak można było przespać tak okienko transferowe, że zostaliśmy bez napastnika....
» 23 grudnia 2015, 21:39 #40
Domelo: To jest przyszłość, a nie napastnik na teraz, który będzie strzelał 20-30 goli w sezonie.
» 23 grudnia 2015, 21:47 #39
Domelo: Dążę do tego, że 20 latek nie poprowadzi nas do wygrania ligi z tego względu, że w tym wieku ma się jeszcze wahania formy, jest się niestabilnym i dalej jest to jeszcze wiek do nauki. A Neymary i Ronalde tak często się nie trafiają. Czy to tak ciężko pojąć?
» 23 grudnia 2015, 21:54 #38
Insanity: Kto co może zrobić to nie wypowiadaj się, bo równie dobrze może już teraz grać stabilnie na wysokim poziomie.
Trzeba dawać szansę jeśli widzi się w kimś talent, a jak porównali go na SkySports, że tylko Messi jako młody zrobił na którymś reporterze takie wrażenie jak Martial?
» 23 grudnia 2015, 22:00 #37
UrbannLegend: Najgorszy sezon w historii klubu? Nie pisz pierdół, poczytaj trochę o historii United, może znajdziesz parę ciekawych informacji, np. jak w latach 70. spadli do drugiej klasy rozgrywkowej.
» 23 grudnia 2015, 22:48 #36
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2015 23:09

UrbannLegend@

Poprawiłem się w kolejnym poście, chodziło mi rzecz jasna o erę Premier League.
» 23 grudnia 2015, 23:09 #35
adi343: OBEJRZYJCIE !! hhaha

http s:/ / www. facebook. com/mannewsofficial/videos/1079393308758984/
» 23 grudnia 2015, 21:15 #34
Fenek: No właśnie niezbyt to zabawne. Wręcz powiedziałbym, że jest to już przegięcie.
» 23 grudnia 2015, 21:20 #33
Domelo: Trochę dystansu.
» 23 grudnia 2015, 23:20 #32
Nubeq: przemcio94 LVG nie tylko nie robi nic. On ten klub niszczy z dnia na dzień.
Hmm Reusik2 widzisz jakąś poprawę czy nadal żyjesz w tym swoim wymyślonym świecie dziecko drogie? :)
» 24 grudnia 2015, 08:52 #31
Rotx: Żeby uratować ten sezon nie można czekać z zatrudnieniem Mourinho.
Gość zna ligę jak własną kieszeń i wie jak tu punktować a dodatkowo zadziałałby efekt nowej miotły gdzie
każdy miałby nowy start a i Rooney też chyba nie byłby kapitanem nie do ruszenia.
Na co tutaj czekać !
3 tygodnie temu mówili że Van Gaal jest w top 4 i traci tylko 2 punkty do lidera.
W kolejnych tygodniach strata ta zwiększyła się do 9 punktów .
Czy jak będziemy tracić już 20 punktów i będziemy się bić o czwarte miejsce wtedy Zarząd uzna że trzeba ratować ten sezon.
Nie ma co myśleć co będzie w trzecim sezonie bo obecnie jesteśmy lata świetlne za czołówką Europy a jeżeli dłużej potrzymamy Louisa to ta odległość jeszcze się powiększy.
Jeden sezon Moyesa wystarczył by United osunęli się do poziomu Ligi Europy natomiast czekając kolejny z Louisem możemy niedługo zacząć zajmować miejsca godne dla Tottenhamu czy Evertonu.
» 23 grudnia 2015, 20:51 #30
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2015 20:47

Faktycznie strzelil foszka hehe. O ile pisanie, ze już jest niby zwolniony, faktycznie jest trochę chamskie, o tyle te cale spekulacje dotyczące jego przyszłości sa czyms normalnym w pilce. Odpadl z LM już fazie grupowej, w ostatnich 12 meczach, zanotowal tylko 3 zwycięstwa, ostatnie porażki z beniaminkami, styl gry ciagle jest fatalny, gdzie kibice coraz częściej i liczniej narzekają na niego na trybunach, czego on się spodziewal w takim wypadku? kwiatow? jakichś komplementow? a może jeszcze przedluzenia umowy? Slusznie dziennikarz zauwazyl, w poprzednich klubach tez pod koniec jego rzadow na pewno były podobne spekulacje, także dla niego to nie powinno być nic nowego.
» 23 grudnia 2015, 20:46 #29
szturm: Nie powinniście tego robić, ponieważ trzeba trzymać się faktów... No właśnie trzymają się, mamy ostatnie miejsce jeśli chodzi o strzały na bramkę! Przegrywamy z czerwonymi latarniami. To mało?
» 23 grudnia 2015, 20:33 #28
Amycus: Mam to gdzieś, możecie mnie krytykować obrażać itp jednak ja dalej będę w niego wierzył ponieważ jest to trener który podjął się odbudowy wielkiego United i za to go będę szanował nawet wtedy kiedy mu się nie uda. Wszyscy krytykują, obrażają a gdyby któryś z nich tzw. "ekspertów" był na miejscu LvG, nie wiedziało by co robić. Wszyscy chcieli żeby pozbył się szrotu - zrobił to, wszyscy chcieli żeby kupił nowych, lepszych zawodników - zrobił to, jednak ponad 90% kibiców zapomniało że żeby odnosić sukcesy składem który praktycznie od podstaw jest budowany potrzeba czasu. Wytykacie to że w każdym klubie zmieniają trenera i wszystko działa ale dlaczego? Ponieważ tam już jest gotowy skład, przychodzi trener zmienia tylko taktykę ew. kupuje kilku graczy ale w żadnym klubie nie było budowania składu od podstaw. Życze wszystkim wesołych świąt.
» 23 grudnia 2015, 20:21 #27
sisinho: Czy poza 70% posiadaniem są jakieś efekty jego pracy przez 1,5 roku? Porażki z beniaminkami, żenująca postawa, brak strzałow w swiatło bramki, czy to wszystko to są pozytywy?
» 23 grudnia 2015, 20:49 #26
Amycus: Do tej pory jedna z lepszych defensyw w lidze. To że zawodnicy nie potrafią trafić w światło bramki to nie wina LvG
» 23 grudnia 2015, 21:18 #25
Fenek: Poważnie podniecasz się tym, że mamy jedną z najlepszych defensyw w lidze? A niby jaka KU>WA ma być nasza defensywa jeśli gramy z nastawieniem na posiadanie piłki i w ustawieniu defensywnym z dwoma defensywnymi pomocnikami? To jakbyśmy jeszcze w takim nastawieniu i ustawieniu tracili co chwila bramki to tylko usiąść i płakać.
» 23 grudnia 2015, 21:24 #24
szabo1878: @Amycus poltora roku (3 okienka transferowe), zeby zbudowac sklad, do tego praktycznie nieograniczony budzet. dla takiego doswiadczonego trenera, majacego takie warunki pracy zbudowanie druzyny powinno byc spacerkiem. nie mowie tu o zdobywaniu potrojnej korony, ale wysokim poziomie pilkarskim, na tyle wysokim, zeby szuszwole typu Norwich nam nie podskakiwaly. zeby eksperci nie mowili o United jak o jakims sredniaku z wygorowanymi aspiracjami.
» 23 grudnia 2015, 23:05 #23
czarny226: uważa siebie za nietykalnego. Brak słów na tego kolesia. Może jeszcze będzie chciał podwyżkę za swoje osiągnięcia. Wesołych Świąt
» 23 grudnia 2015, 18:48 #22
Krystiano98: Widać, że chłop sie stara, ale i tak trzeba jechać na niego..
» 23 grudnia 2015, 19:34 #21
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2015 21:08

,, Niech mu zarząd kupi pilkarzy klasowych "

Patrzac na przykładzie di marii(który w ostatnim sezonie w Realu był ich czołowym graczem i bodaj najlepszym asystentem w Europie) na miejscu takiego klasowego grajka np. Bale'a kilka razy bym sie zastanowil, czy aby na pewno przyjść do druzyny prowadzonej przez van Gaala.

sewlifx,

Jako ten defensywny glownie gral Blind, który zwyczajnie nie ogarnial gry na tej pozycji. A gral wtedy glownie dlatego i az tyle, bo Carrick miał kontuzje. Z Anglikiem nasza gra wygladala znacznie lepiej i nawet liczby to potwierdzają, gdzie z Carrickiem grającym w pomocy zdobyliśmy 33 pkt na 42 pkt mozliwe do zdobycia.
Znow moglibyśmy wrocic do gry na 1 defensywnego, jednak wtedy Morgan(w formie z poprzedniego sezonu) / Carrick(chociaż Anglik widać, ze jest już w coraz gorszej formie fizycznej) musiałby grac w parze z Herrera.
» 23 grudnia 2015, 21:02 #20
Fenek: Przyznał bym Ci rację gdybym nie oglądał meczów a swój "wywód" opierał na suchych statystykach i tabeli. Wtedy fakt może i siedział bym jak małpa w klatce i bił brawa. Ale prawda jest taka, że nasze zwycięstwa byłby słabe, nieprzekonywujące i balansujące na granicy farta. Gdy fart nas opuścił to i zwycięstw nie ma. Taki MU ogra każdy a nam potrzeba zmian. Nawet jeśli nie na stołku managera to przynajmniej stylu gry.
» 23 grudnia 2015, 19:29 #19
Fenek: Zmieni styl? Na jaki? Po pierwsze to potrzeba nam na już dobrych wzmocnień a później porzucić to obecne ustawienie z dwoma defensywnymi pomocnikami (bo tak odbieram grę naszych ŚP) i wyjść z czymś agresywnym do ludzi a nie bać się każdego i obrywać od każdego.
» 23 grudnia 2015, 21:26 #18
designer: a czego sie spodziewa? ze dostanie oklaski za haniebny bilans? Dziennikarze to ludzie ktorym sie placi za sensacje i niewazne czy to Anglia czy inny kraj. Wszedzie sa tacy sami albo i gorsi lecz ani troche nie jest mi zal Van Gaala, ktory odejdzie z United zapamietany tak samo albo gorzej niz Moyes a mogl po mundialu w Brazylii odejsc na emeryture w pelnej chwale. Teraz jest juz na to za pozno. Albo go wyrzuca albo wypelni swoj kontrakt i odejdzie spychajac United ponizej 5-tego miejsca na koniec sezonu. Innej opcji nie widze, bo koles ten jest jednym z tych co nie potrafi wyciagac wnioskow tylko uparcie trzyma sie swej filozofii czyli tragicznego ataku pozycyjnego, ktory bardziej przypomina jego parodie niz z prawdziwego zdarzenia atak pozycyjny. Man Utd nigdy nie byl i nie bedzie dobry we wielu wymianach podan. Ten element kulal za Fergusona ktory preferowal szybkie ataki skrzydlami niz "klepanke" bo jesli juz za to sie zabrala owczesna jego ekipa, wygladalo to tak tragicznie jak teraz co mecz za Van Gaala. Albo nastapi zmiana stylu albo United zleca tam gdzie jest teraz Chelsea. United tylko dlatego ze mial niezly poczatek sezonu moze sie cieszyc ze nie jest teraz nad kreska spadkowa, choc taka gra zasluguje na to by dzielic los razem z Chelsea. Smutne ale prawdziwe. Pozostaje wiec czekac na zmiane stylu gry, bo jesli to sie nie zmieni, nie ma sensu tracic czasu na ogladanie tej parodii, skoro sa duzo ciekawsze rzeczy do roboty szczegolnie w swieta.
» 23 grudnia 2015, 18:27 #17
RedRevolta: Trochę przesadził, że wyszedł z tej konferencji, widać nie radzi sobie emocjonalnie, ale te media to trochę przesadzają, takich wrednych ludzi można szukać tylko w Anglii.
» 23 grudnia 2015, 18:18 #16
matysek150: Na tym zdjęciu na głównej wygląda tak, jakby mu czołg po twarzy przejechał.
» 23 grudnia 2015, 18:16 #15
Hubzi: konferencja na internetach jak ktoś chce zobaczyć
/watch?v=lH5jmsHXrgY&feature=youtu.be&a
» 23 grudnia 2015, 17:55 #14
Wave: chetnie
» 23 grudnia 2015, 17:58 #13
Nubeq: Hmm LVG tak samo traktuje tutaj kilku piłkarzy, więc nie wiem dlaczego płacze.
» 24 grudnia 2015, 08:55 #12
Domelo: Prawda w oczy kole panie Van Gaal.
» 23 grudnia 2015, 17:43 #11
xevy: Akurat ma dużo racji w tym co mówi.
» 23 grudnia 2015, 17:53 #10
Domelo: Dziennikarze za to mają rację, że jego filozofia jest beznadziejna.
» 23 grudnia 2015, 18:02 #9
Domelo: Tak czy siak 22 gole strzelone w lidze to wstyd.
» 23 grudnia 2015, 20:46 #8
Wave: a ja nie
jestem za druzyna i dlatego wlasnie przeciwko vg
» 23 grudnia 2015, 23:40 #7
Rio5fan: Są be, bo piszą nieprawdę.
» 23 grudnia 2015, 17:45 #6
mally: Pomyśl jak na morale drużyny wpływają te wszystkie artykuły, które są wypisywane w angielskich mediach. Popatrz jak traktowany był Clev, jak w pewnym momencie traktowany Shaw w związku ze swoim rzekomym homoseksualizmem. Każdy kij ma dwa końce, nie mniej VG nie jest pierwszą osobą ze świata sportu, która ma dość mediów. Ferguson też powinien być odporny, a ile lat trwała jego blokada BBC?
» 23 grudnia 2015, 18:05 #5
Rio5fan: @Muuuuuuuuuuu.

Jasne, wszyscy wiemy, jak to funkcjonuje. Ale czy to, że tak jest od wielu lat usprawiedliwia dziennikarzy? Nie wyobrażam sobie, że piłkarze mogą się skupić na meczu czytając, że przychodzi Mourinho, Guardiola czy ktoś inny. 95% z tych doniesień to czyste kłamstwa, z których autorzy powinni być rozliczani.
» 23 grudnia 2015, 18:08 #4
mally: Tak, spływają. Tak samo jak zmiany managerów...
» 23 grudnia 2015, 23:16 #3
mally: Po Mourinho w Chelsea i Interze płakali. Później też mieli z nim dobre relacje. Podejrzewam, że to nie jedyna taka sytuacja. Zresztą wystarczy poczytać biografie piłkarzy czy trenerów. Albo po prostu postawić się w pozycji piłkarza. Pytają się Ciebie o to czy cieszysz się, że będziesz miał nowego szefa. Piłkarz to pracownik, więc zawsze to jakoś na niego działa.

Trochę chyba spłycasz relacje trener piłkarze. VG raczej nie jest typem managera, który pojawia się sporadycznie na treningach. Możemy o tym jeszcze podyskutować, nie ma problemu. ;)
» 23 grudnia 2015, 23:47 #2
mally: Tu nawet nie chodzi o to czy będą płakali czy nie będą, tylko po prostu nie wiedzą o co chodzi. Przyjeżdżają na trening, niby jest wszystko normalnie, ale za chwilę słyszą, że trener na wylocie. Warto zatem się starać na treningach? A może ten nowy nie będzie mnie widział w drużynie? Pewnie, że są i tacy piłkarze, po których to wszystko spływa jak po kaczce. Tak samo jak są piłkarze, którzy w ogóle nie interesują się piłką, wręcz jej nie lubią.
Jak zmienimy managera, to taki Mata będzie w czasie swojej niespełna 3 letniej kariery w United miał 4 managera. Takie zmiany co chwilę też niekoniecznie muszą być dobre.
» 24 grudnia 2015, 00:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.