Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Manchester City faworytem, Moyes ma problem"

» 1 sierpnia 2013, 14:47 - Autor: bubi - źródło: Goal.com
Dietmar Hamann, były pomocnik Manchesteru City, wierzy w zwycięstwo zespołu Manuela Pellegriniego w Premier League w sezonie 2013/14, między innymi przez brak wzmocnień w Manchesterze United.
» Dietmar Hamann, były pomocnik Manchesteru City, wierzy w zwycięstwo zespołu Manuela Pellegriniego w Premier League w sezonie 2013/2014, między innymi przez brak wzmocnień w Manchesterze United. Hamann sądzi, że porażki przy próbach zakontraktowania Thiago Alcantary czy Cesca Fabregasa mogą kosztować United tytuł mistrzowski.
Hamann sądzi, że porażki przy próbach zakontraktowania Thiago Alcantary czy Cesca Fabregasa mogą kosztować United tytuł mistrzowski.

- Manchester United nikogo nie kupił, myślę, że Moyes ma trudności z pozyskiwaniem zawodników. Nie mogę sobie wyobrazić braku wzmocnień ze strony Fergusona w tym oknie transferowym. Miał on kilku graczy na celowniku, a Moyes musi sobie radzić z tym, że nie ma tego samego prestiżu.

- Myślę, że to bardzo dobry menedżer, a United to prawdopodobnie bezpośredni konkurent, ale widzę trofeum Premier League w Manchesterze City.

Obywatele wydali około 90 milionów funtów na Jesusa Navasa, Fernandinho, Alvaro Negredo i Stevana Jovetica, a w opinii Hamanna te transfery wystarczą, by dotrzeć na linię mety na pierwszym miejscu.

- Bardzo dobrze wydali pieniądze, uzbroili się tam, gdzie były problemy w zeszłym sezonie. Według mnie mieli najsilniejszy skład rok temu, teraz również tak jest. Żeby wygrać ligę, musisz być nad Manchesterem City.

- To moi faworyci. Może zabrzmiało to trochę głupio, bo przecież trzeba być nad pozostałymi 19 zespołami, ale jeśli wygrasz z City, jeśli skończysz wyżej, niż City, możesz być więcej niż pewien, że odniesiesz końcowe zwycięstwo. To faworyci, najsilniejsza drużyna.

Hamann nie wierzy też w powtórkę sukcesu Jose Mourinho, przynajmniej nie w nadchodzącym sezonie, gdyż, jak sądzi, skład Chelsea się starzeje.

- Nie jestem pewny co do Chelsea, niektórzy piłkarze są tam u schyłku kariery, Terry, Lampard, Cole, Cech, zobaczymy, jak Mourinho sobie z nimi poradzi. Podczas pierwszego pobytu odniósł sukces, ale teraz klub nie jest na to gotowy, dążą do celu, ale mają kilka problemów do wyeliminowania – zakończył Hamann.


TAGI


« Poprzedni news
Scott Wootton szczęśliwy z powrotu do zdrowia
Następny news »
Duet Czerwonych Diabłów w kadrze Anglii U-17

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


siara93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2013 02:01

W takiej sytuacji gdzie mowimy o braku prestizu, braku "tego czegos" lub "projektu" jaki rzekomo kusi graczy musimy zaoferowac bajońskie pieniadze. Wg mnie Real Madryt od wielu lat nie ma nic wiecej do zaoferowania jak wielkich pieniedzy, druzyna ta w ostatnich latach sprawuje sie ponizej oczekiwan a mimo to zawodnicy tam lgną(byc moze decyduja jeszcze o tym inne aspekty, poza sportowe). SAF zostawil Moyesowi ogromne pieniadze, ktorych NIE MOŻE BAĆ SIĘ WYDAĆ. Jeśli juz udałoby sie kupic tego Fabregasa za wielka sume i do tego CR7/Bale to na pewno Moyes zaprezentowalby sie swiatu jako profesjonalista z duza charyzma i charakterem, bo w umiejetnosci trenerskie i socjotechnike tego Pana niewątpie
» 3 sierpnia 2013, 02:00 #110
smugga: Podobno United ma złożyć 80 mln funtów za cr7
» 2 sierpnia 2013, 19:36 #109
Diabel16: przecież Perez spadnie ze śmiechu,więcej wydadzą na Walijczyka,najwcześniej dostępny będzie w 2015 chyba że podpisze nową umowę.
» 2 sierpnia 2013, 19:37 #108
Kobeman25: Powiem wam ,że według informacji,które dziś dostałem smsem od osób blisko związanych z klubami dokłądniej od przyjaciela,który sprawuje pewne funkcje w United oraz pewnej osoby z Madrytu...,że C.Ronaldo jest bardzo blisko powrotu...
» 2 sierpnia 2013, 19:22 #107
Diabel16: City ma najsilniejszy kadrowo zespół w Anglii a Chelsea najbardziej perspektywiczny,teraz brakuje sir Alexa,będzie bardzo trudno.
» 2 sierpnia 2013, 19:12 #106
motos8: Uważam, że po odejściu Fergusona straciliśmy troszkę na prestiżu. Piłkarze w wywiadach często wypowiadają się o potencjalnej pracy z np Mourinho bardzo ciepło i traktują ją jako wyzwanie. Mourinho pomimo swoich kontrowersji ma zawodnikom bardzo wiele do zaoferowania. Moyes jest debiutantem wsród klasy "królewskiej". Zebrał doświadczenie w lidze lecz na arenie międzynarodowej jest już gorzej. Dlatego pragnę zwrócić uwagę na jedną rzecz. Hazard w jednym wywiadzie przyznał co go przekonało do przejścia na Stamford Bridge, otóż nie pieniądze lecz projekt klubu. Prawdopodobnie nie uwierzyłbym w jego słowa gdyby historia Rooneya po sezonie 2009/2010. Anglik nastrzelał 26 goli w lidze i 34 we wszystkich rozgrywkach po czym stwierdził, że odchodzi. Argumentował to brakiem ambicji klubu i absolutnie ŻADNYM pomysłem na przyszłość, brakiem projektu. Akurat w te słowa dopiero po czasie uwierzyłem i dziś myślę, że część z was wierzy. Pragnę przypomnieć, jakim sposobem zatrzymaliśmy wtedy Rooneya? A no kasą, 250k na tydzień załatwiło sprawę. Jeśli się nie ma pomysłu na życie należy płacić za to. Dlatego uważam, że tocząc batalię np o Fabregasa czy Modricia nie mamy zbyt wielu argumentów czysto sportowych, jedynie pewność gry w pierwszym składzie, odgrywanie pierwszych skrzypiec. Tyle. Stając do walki o Fabregasa tylko się ośmieszamy myśląc, że oferta typu 30mln przekona Barcelonę. Zwróćcie uwagę, że to nam bardziej zależy na pozyskaniu Hiszpana niż Katalończykom na pozbyciu się go. Na dodatek Moyes nie da gwarancji sukcesów w MU takiej jaką dałby SAF. Uważam, że Fabregas i Barca musieliby bardzo zaryzykować. Trzeba byłoby ich czymś przekonać, podkusić, nie muszę chyba podpowiadać czym. Zapraszam do dyskusji.
» 2 sierpnia 2013, 18:01 #105
mkoti6: Podpisuje się pod tym ...
» 2 sierpnia 2013, 20:24 #104
mikeey: Powiem wam że United ma tyle kasy że mogli by 5 takich piłkarzy w cenie CR7 sprowadzić , tylko po prostu mają słaby zarząd od trasferów ;). Dają pewnie mierne ceny lub słabe płace więc się nie dziwie że nikt nie chce przejść. Popatrzcie na tabelkę " TRANSFERY " po prawej stronie , założę sie że nikt z tych 3 piłkarzy (oprócz Rooneya) nie przejdzie do United ;). A jak już Moyes kogoś sprowadzi to piłkarza typu Obertan który będzie zapowiadał się dobrze a po sezonie max dwóch i tak odejdzie ;).A więc przyszedł czas na wymianę zarządu od transferów ;).
» 2 sierpnia 2013, 15:52 #103
siara93: Sezon 2013/2014:
1.Chelsea
2.Man City
3.Man Utd
4.Tottenham
5.Arsenal
» 2 sierpnia 2013, 14:06 #102
vip14: Sprawa Fabregasa nie jest do końca rozwiązana. To czy City jest faworytem to ja nie wiem.. Może i United ma nowego menadżera, ale to nie znaczy, że będziemy przez o słabsi i nie obronimy Mistrzostwa :) Wszystko okaże się w nadchodzącym sezonie :D
» 2 sierpnia 2013, 12:12 #101
ripper: Wlasnie przegladalem zagraniczna prase... od rana wiekszosc portali trabi, ze po 12 dniach negocjacji Rwal jest gotowy sprzedac United Ronaldo za 80mln, w zwiazku z praktycznie zapewnionym transferem Bale`a.

Rooney natomiast jest gotowy oddac fanom i klubowi decyzje o swojej przyszlosci...
» 2 sierpnia 2013, 11:33 #100
arto94: Podobno Bale w Realu za 105mln funtów coś dziwne, że Real tyle kupuje nikogo nie sprzedając, więc może jakaś nadzieja jest
» 2 sierpnia 2013, 11:37 #99
KawkaManUtd: stary naprawdę wierzysz że ronaldo wróci ja się smieje z tego bo to jest nie realne a poza tym ronaldo ostatnio oficialnie powiedział że chce wypełnić kontrakt. prasa prasa prasa :/
» 2 sierpnia 2013, 11:39 #98
arto94: Mówiąc nadzieja bardziej myślę o przyszłym roku. Bo Real teraz raczej Ronaldo nie sprzeda, ale za rok różnie może być, dlatego chcą się wcześniej zabezpieczyć takie moje zdanie
» 2 sierpnia 2013, 11:45 #97
chester123: higuain 40 mln, callejon 10 mln, albiol chyba ok 10 lub 15 mln - razem ok 60 mln co daje isco 30+ illaramendi 38 prawoe wuchodzą na zero bo 8 mln to dla realu grosz
» 2 sierpnia 2013, 11:45 #96
arto94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2013 11:49

a no w sumie zapomniałem o Higuainie, a no to na Bale ich jednak na lajcie stać, ale zawsze można pomarzyć za to nie zamykają
» 2 sierpnia 2013, 11:47 #95
KawkaManUtd: Tak jak większość piszę david nie ma autorytetu fabs jest nie do zrealizowania sam powiedział że jesli wroci do ang to tylko arsenal a my dalej swoje boje się tylko jednego że to może być walka o top 4 a nie o majstra i nie krytykujcie mnie tu że się nie znam i jestem idiotą nie rusza mnie to pisze to co uważam rooney chce odejść i prawda jest taka ze z niewolnika nie ma pracownika jesteśmy wielki wspaniałym klubem o średnich zawodnikach clev ando ?? ;/ to nie ma szans dlaczego tak łatwo daliśmy odejść pogbie ? nie zapominajmy że jest jeszcze oprócz pl liga mistrzów itd. Chelsea to będzie dla mnie głowny rywal wiadomo jakim geniuszem jest murinho na koniec napisze tylko tyle że jeśli nie zrobimy jakiś konkretnych powtarzam konkretnych transferów to nic z tego nie będzie od początku byłem przeciwny davidowi ale to tylko moje zdanie i możecie się z nom nie zgadzać

GLORY MAN UTD
» 2 sierpnia 2013, 11:22 #94
arto94: Geniusz Mourinho mógł kupić w Realu kogo chciał i La Decime mu z głowy Lewandowski wybił, a tak poza tym moim zdaniem oferty za Fabregasa to zasłona i w tym czasie są negocjacje z kimś innym, a co do Pogby to sam sobie zaprzeczasz, bo najpierw piszesz z niewolnika nie ma pracownika a potem, że było nie oddawać Pogby.
» 2 sierpnia 2013, 12:03 #93
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2013 11:00

Trudno sie z nim nie zgodzic w kwestii transferow. Jezeli Moyes nie kupi chociaz tego Afro, to niezwykle ciezko bedzie walczyc w tym roku o majstra... Jezeli chcemy sie liczyc w lidze i znow powaznie w Europie to niestety, ale musimy dokonac chociaz tego jednego transferu na srodek pomocy.
» 2 sierpnia 2013, 10:59 #92
patryk29: Ja nie moge mam taki news ze Bale jednak dolaczy do Realu za 120Milio.Jak patrze na to co sie dzieje na rynku transferowym to mi gula skacze bo wszyscy kupuja wszystkich a my nie potrafimy dokonac jakiegos jednego konkretnego transferu! I niech mi nikt nie mowi ze nas nie stac na pewnych pilkarzy, tylko za amatorsko pan Moyes jak na moj gust podchodzi do sprawy!Nie dawno sie trabilo ze beda wzmocnienia w srodku pomocy, ze Glazerowie dali limit do 100Milio.na zakupy a tu tylko Verale kupilismy i nic poza tym..Wiem ze okienko transferowe jest jeszcze nie zamkniete, ale za to moze byc juz dobitnie wyczerpane, bo wszyscy dobrzy pilkarze dolaczaja do jakis klubow, tylko nikt do nas nie trafia!Niechce wyolbrzymiac ale naprawde mamy problem w tym roku z tymi zakupami, a sa one nam naprawde niezbedne jak chcemy walczyc znowu o najwyzsze stawki!
» 2 sierpnia 2013, 10:47 #91
Diabelred: ,,a my nie potrafimy dokonac jakiegos jednego konkretnego transferu'' mnie to akurat nie dziwi, Moyes ma zerowy autorytet wsrod pilkrarzy z najwyzszej polki, o czym pisalem juz na poczatku kiedy Moyes oficjalnie do nas dolaczyl. Byl to dla mnie jeden z arg., z ktorego powodu Moyes u nas nie chcialem...

Skonczy sie pewnie na tym ze sprowadzimy jakiegos no-name, Fellainiego badz nikogo na srodek, chociaz chcialbym sie mylic i nadal wierze, ze sprowadzimy jakiegos zawodnika na srodek pokroju Fabsa, Modricia.
» 2 sierpnia 2013, 11:08 #90
Sokrates: Transfery City jakoś nie powalają mnie na kolana. Negredo to dobry napastnik, ale gorszy od Teveza, Jovetic też jest słabszy od Balota, Navas to taki odpowiednik Lenona, Fernandinho jest całkiem niezły, ale przepłacony o 20 milionów.

Potrzebujemy trzech transferów
1. Środkowy obrońca(Garay)
2. Środkowy pomocnik(Cabaye)
3. Prawoskrzydłowy w miejsce Naniego(Draxler)
» 2 sierpnia 2013, 10:39 #89
TomcioUTD: W miejsce kogo ? następny ... Nani musi zostać i odbudować formę, z nim teraz jest tak jak z Davidem, na początku wpuszczał szmaty teraz wymiata, moim zdaniem jeden z najlepszych na świecie bramkarzy, tym bardziej że jest młody i skille ciągle rosną.
» 2 sierpnia 2013, 11:14 #88
MiczykPL: chyba kpisz do wywalenia jest tylko Valencja który jest cały czas ,,bez formy"
» 2 sierpnia 2013, 10:41 #87
Diabelred: Miczyki idac twoim tokiem myslenia powinnismy wywalic rowzniez Naniego i Younga, bo oni rowniez w tam tym sezonie byli caly czas bez formy :)
» 2 sierpnia 2013, 10:49 #86
MiczykPL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2013 15:33

może i byli ale jest szansa ze oni się podniosą a jakoś nie widzę tego u Valencji i trzeba dodać że go nie lubię może to właśnie przemawia ze nie chcę mu dać szansy :D a w tym ,,bez formy" chodziło mi o to że Nani jest dużo lepszy niż Valencja
» 2 sierpnia 2013, 15:31 #85
crupek: Miczyk widzę, że jesteś kibicem od tego sezonu i wiesz tylko o naszych zawodnikach to co przeczytałeś na np. onecie. Po pierwsze tak btw. piszę się Valencia a nie "Valencja". Po drugie Valencia w sezonie 11/12 został wybrany najlepszym zawodnikiem Manchesteru po świetnym sezonie. Po trzecie jeżeli chcesz sprzedac Antosia bo nie miał formy, to trzeba też sprzedać Naniego, Younga, Welbecka (za to że nie strzela bramek) i najlepiej też Rooneya który moim zdaniem jest twarzą klubu z OT. Pozdro i pis joł!
» 2 sierpnia 2013, 19:05 #84
MiczykPL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2013 19:18

jak już wcześniej zaznaczyłem nie lubię Valencii a po drugie ,,kopyto013: Wszystko dlatego że nie potrafimy dokonywać trudnych zmian:
Giggs out, Rooney out, Evra out, i jeszcze kilku ... " to co lepiej ich wylać niż Valencię. Poza tym jeżeli mam dać czas Valencii na odzyskanie formy to wolę dać czas Kagawie który był niedoceniony w poprzednim sezonie. A United kibicuje od 9 lat.
» 2 sierpnia 2013, 19:14 #83
Malkontent: I to jest niestety fakt. City ma teraz 20 razy większy potencjał
» 2 sierpnia 2013, 09:59 #82
nice1bruva: ja myślę że 25 razy większy..
» 2 sierpnia 2013, 12:58 #81
motos8: Pozwolę sobie przypomnieć, że rok temu pozbyliśmy się pewnego Francuza, który podobno na zbyt wiele sobie pozwolił pragnąc częstszych występów. Ten chłopaczyna u boku Pirlo i Vidala wystąpił w 27 spotkaniach ligowych strzelając 5 bramek + 8 meczy Ligi Mistrzów. Łącznie pojawiał się 37 razy we wszystkich rozgrywkach. Grając u nas wystąpił w 3 meczach ligowych i zawsze jako zmiennik. Dla MU wprowadzenie Pogby w 60-70 minucie przy stanie 3-0 u siebie było wielkim trudem. Zamiast ogrywać młody talent wydarty siłą z Le Havre po 20 ostatnich minut w każdym meczu to my woleliśmy na środek ustawiać Giggsa i cofać Rooneya. Na środku grali już niemal wszyscy tylko nie Ci co powinni. Na końcu mieliśmy pretensje do chłopaka bo chciał się rozwijać. Dziś okazuje się, że takiego zawodnika potrzebujemy bardziej niż kiedykolwiek. W Juve jest ceniony tak samo jak Vidal i Pirlo. Chciałbym zapytać, czy jakością nasz skład przewyższa Juve? Zaczynam wątpić. Jeszcze 1.5 roku temu ledwo ograliśmy Ajax a następnie polegliśmy z Bilbao. Nie mam żadnych złudzeń dlaczego najlepsi piłkarze nas omijają. Pragnę przypomnieć ilu zawodników olało nas ciepłym moczem w ostatnich latach. (Neuer, Ozil, Sanchez, Di Maria, Benzema, Hazard, Moura) część z tych piłkarzy była prawdopodobnie łączona z naszym klubem jedynie poprzez prasę. Co nie zmienia faktu, że poziom sportowy w ostatnich latach a konkretnie po odejściu Ronaldo to równia pochyła. W miejsce Ronaldo kupiliśmy Valencie i Obertana. Po sezonie 2008/2009 czyli po erze CR7 odpadaliśmy w 1/4 LM z Bayernem(2010), w finale z Barcą(2011), nie wychodziliśmy z grupy po dostaniu po mordzie od Bazylei (2012) i pechowym meczu z Realem (2013). Ja nie widzę tutaj dendencji wzrostowej. Pod koniec ery Fergusona klub miał taktykę zapychania dziur byle czym. Pragnę dodać, że Ferguson odchodząc miał w zamyśle pozostawić po sobie najsilniejszą kadrę wszechczasów a zostawił najgorszą od 1994r.
» 2 sierpnia 2013, 02:44 #80
Malkontent: wielkie brawa że ktoś o tym mówi
» 2 sierpnia 2013, 09:58 #79
Musashist: Ta liga angielska to serio musi być już słaba, skoro wygrywamy ją z przewagą 11pkt. z najgorszą kadrą od 19 lat. Poza tym co za cieniasy przegrywają w finałach ligi mistrzów lub odpadają z takimi klubami jak Bayern czy Real.
» 2 sierpnia 2013, 10:01 #78
damian2987: Popieram. dziwne to wszystko jest np. z fabregasem nie ma najmniejszych szans aby go pozyskac a tu oferta za oferta...czemu nie okazali takiej determinacji przy Thiago??
» 2 sierpnia 2013, 10:11 #77
damian2987: SZCZESCIE- mielismy go bardzo duzo.
» 2 sierpnia 2013, 10:12 #76
Malkontent: Dużo szczęścia i regularna forma. Kluby z BPL w tym sezonie nic wielkiego nie pokazały, tylko Chelsea cośtam w zdobyła
» 2 sierpnia 2013, 15:38 #75
HuiSton: No tak, najgorsza kadra, mimo iż nie rozegrała żadnego meczu w lidze angielskiej, a tu już że do niczego itd. ludzie proszę was naprawdę, nie wiem co napisać aby takim osobom przemówić do rozumu...
» 2 sierpnia 2013, 18:45 #74
Malkontent: @Huiston
Podziel się z nami swoimi przemyśleniami, od tego chyba są te komentarze? Czy uważasz że mamy dobrą drużynę jeśli mamy bardzo słabe skrzydła - Valencia za stary jest na wielki skok formy, szklany Young i Nani wielka niewiadoma. Brak środkowego pomocnika poza Carrickiem. Obrona się telepie a najlepiej pokazało to tournee. No i atak, ale tam nie powinno mieć się zastrzeżeń.
» 2 sierpnia 2013, 22:39 #73
devilmaster: Panie Haman SRANIE W BANIE co Pan opowiadasz
» 1 sierpnia 2013, 23:21 #72
gohan27: Jak dla mnie to United bedzie sie bic o mistrza z Chelsea. Nawet jezeli w tym roku nic nie wygramy nie bede zly czy cos. Moyes potrzebuje czasu
» 1 sierpnia 2013, 23:21 #71
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 23:20

Na prawdę nikt wartościowy nie chce dołączyć do naszego składu? Przecież to wielki Manchester, największy klub świata. Co jak co! Nie jestem z tych co narzekają ale playmaker jest w United potrzebny. Piszę to w komentarzach od 2009 roku. Mowa ciągle o tym Fabregasie, a moglibyśmy zakupić Fellainiego ewentualnie wysusić jakiegoś innego solidnego i kreatywnego zawodnika. Więcej chyba nikt nam nie jest potrzebny. Napad jest, skrzydła są (jeśli chłopaki będą w formie to świetne skrzydła. Nani, Zaha, Young, Valencia, ci zawodnicy gdy są w formie to czołówka światowa - Zaha może też się załapie - mamy nosa do promowania wielkich gwiazd:). Obrońców mamy. Czuję, że będzie potrzebny remont środka pola ale dopiero na sezon 14/15 czyli za rok. Bramka też obsadzona. Więc.... Dużo nam nie trzeba. Jedno, góra dwa solidne wzmocnienia i będzie super.
» 1 sierpnia 2013, 23:17 #70
western: Miało być -remont w środku obrony - rzecz jasna.
» 1 sierpnia 2013, 23:21 #69
Klimaa: W zeszłym roku City na papierze wydawało się najsilniejsze a każdy wie jak zakończył się sezon.
Hamann również przesadził co do Cecha - bramkarz po trzydziestce ma właśnie najlepsze lata do gry przed sobą!
» 1 sierpnia 2013, 22:36 #68
Deluxe: Coraz bardziej mnie niepokoi ta sytuacja, te desperackie próby ściągnięcia Fabregasa, co wydaje się wręcz nierealne. Nie wierzę jednak, że zakończymy okienko bez wzmocnień. Moyes musi mieć jakiegoś asa w rękawie, jakiś plan i mam nadzieję, że wkrótce nam go przedstawi (jako jakiś fajny, ciekawy transfer).
» 1 sierpnia 2013, 21:06 #67
MikeManU: Bez wzmocnienia środka pola to w tym sezonie sobie może pograć..co najwyżej w chińczyka..
» 1 sierpnia 2013, 20:46 #66
Pomarancz: Takie gadanie, nam potrzebny jest raptem jeden transfer do środka i będziemy mieli niesamowicie silną kadrę, z Nanim grającym i Zahą który wystrzeli, to bd najmocniejsze skrzydła w lidze, jeżeli Moyes zdecyduje się na 4-4-2 to uważam że w tym sezonie zrobimy miazgę. Liczę że David nie będzie robić takich głupot, jak wystawianie Giggsa w najważniejszych meczach w pierwszym składzie, bo to nie daje pozytywnych efektów. Do tego mamy Kagawe(2 sezon), zdolna młodzież jak Januzaj, Lingard, Powell no i oczywiście naszego napastnika bez wykończenia czyli Welbz i jego meksykańskiego kolegę który jest zabójczo skuteczny, każdy w Europie chce mieć takiego Jokera :)
» 1 sierpnia 2013, 20:13 #65
Welbzz: Beckham powinien byc tym od transferow
» 1 sierpnia 2013, 20:05 #64
Keyen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 22:05

Nie wiem czy akurat Beckham, ale to prawda, że do ściągania piłkarzy przydają się mocne nazwiska trenerów i działaczy, wystarczy spojrzeć na Real i na to, co zdziałał Zidane.
» 1 sierpnia 2013, 22:04 #63
Taurus: Taki Beckham z Fergusonem ;x
» 2 sierpnia 2013, 00:11 #62
sl4v: nie było żadnej oferty za Alcantare, potwierdziły to obie strony. Cesc nie do ruszenia, trudno! A Ronaldo to od zawsze tylko sfera marzeń kibiców i pokarm dla dziennikarzy. Wyluzujcie ;)
» 1 sierpnia 2013, 19:54 #61
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 19:27

Tak naprawdę, to wszystkim pupa drży, bo Chelsea i City się wzmacniają + nowi trenerzy. A cały sęk w tym, że poziom będzie naprawdę równy i nie ma opcji, aby ktoś z tej 2 albo my byłby faworytem ligi. A w ostatnich latach to zawsze united, fergie, fergie, united i tak w kółko

ja tam się cieszę, że będą w końcu emocje, a o każdy mecz będzie walka jak o życie.
» 1 sierpnia 2013, 19:26 #60
Vilen: Za to wlasnie mozna kochac Lige Angielska, ktora od tego sezonu wroci na wlasciwe tory :)
» 1 sierpnia 2013, 19:50 #59
bober89: @kckMU
Mówisz jakby w ostatnich latach United wszystkich kładło na łopatki, a walki o wygranie ligi nie było.
Jeśli jako jedyny się nie rozwijasz, to tak jak byś się cofał na tle innych. mam nadzieję, że Moyes zdaje sobie z tego sprawy i chociaż jednym pomocnikiem odpowie na szał zakupowy rywali.
» 1 sierpnia 2013, 20:28 #58
kckMU: prosze cie, od 2007 roku:

mistrz 2007, 2008, 2009, 2011,2013
wicemistrz 2010, 2012

naprawdę united nie przyzwyczaiło nas do tego.

i bez takich tekstów, bo to mało śmieszne
» 1 sierpnia 2013, 21:09 #57
IMMM: Hehe dokladnie mnie tez to smieszy wszyscy na tej stronie od kilku lat trzesa portami bo Chelsea i City sie wzmacnia. I co? Jajeczko United dalej wiedzie prym w PL.
» 1 sierpnia 2013, 21:52 #56
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 18:26

Tym składem, w zeszłym sezonie w którym City 'miało najsilniejszy skład ' United wgniotło ich w ziemie na 11pkt? Teraz na nowy sezon doszedł Zaha,a jeszcze pewnie ktoś przyjdzie. Hamann nie strasz nie strasz bo się...
» 1 sierpnia 2013, 18:25 #55
grobla95: Doszedł Zaha ? Za 15mln... To popatrz kto do nich doszedl i za ile. Faktycznie Zaha wszystko załatwi.
» 1 sierpnia 2013, 19:03 #54
Szakal: Pieniądze nie grają. A Zaha jeżeli będzie się prezentował jak na tournee to zaryzykuję stwierdzenie, że stanie się jednym z najbardziej wyróżniających się zawodników w tym sezonie.
» 1 sierpnia 2013, 19:27 #53
bober89: pamiętajcie, że największym wzmocnieniem City jest zmiana trenera i to może przesądzić o losach mistrzostwa.
a Chelsea to niewiadoma - Mourinho w kilku ostatnich klubach pierwsze sezony miał bardzo dobre, choć kto wie jak się dogada z piłkarzami i Romkiem
» 1 sierpnia 2013, 20:32 #52
profesor999: Środek pole panie Moyes ! Jeżeli nie będzie transferu na tą pozycje pozostaje nam się modlić przez cały sezon że ktoś błyśnie , chyba że mamy w planach po raz drugi wskrzesić scholesa do pary z carrickiem i naszym walijskim czarodziejem. Kibicuje Moyesowi z całej siły ale telenowela z ŚP jest już frustrująca i pozostaje wiele do życzenia!
» 1 sierpnia 2013, 18:18 #51
Satler4: Według mnie to faworytem do mistrzostwa będzie teraz Chelsea. To że mają kilku starszych piłkarzy nie znaczy, że są słabi bo mają też wielu dość młodych i perspektywicznych grajków jak Hazard który już gra bardzo dobrze czy Lukaku, Mata też jakiś stary nie jest więc co on gada?
» 1 sierpnia 2013, 17:40 #50
misiek88: dokładnie, Chelsea bd w tym roku o wiele groźniejsza do City.
» 1 sierpnia 2013, 17:43 #49
Widera: nie powiedziałbym że groźniejsi ale że raczej będzie to ten sam poziom
» 1 sierpnia 2013, 18:15 #48
wojakadik: Ja pierdziele moze to prawdaa co ten moyes odpierdziela ;< zaden transfer a plotki sie o Ronaldo sa dalej :3 Moim zdaniem powinna byc rekordowa oferta za Reusa albo Gundogana bo ten caly Fabregas nie odejdzie w dupe :( Wiec albo jakiegos Mata albo Modric ale sam Ancelloti powiedzial z nie jest na sell :< wiec propnuje zeby albo dacz oferte dla jakiegos zawodnika albo poprusto pzegrywacz wszystkie mecze :) Najpardziej cialbym Mullera albo Kroosa mlodzi i nie graja naj gorzej a napewno nie Muller :) To tyle z mojej strony poprostu juz trace nadzieje i prosze nie pisac z City po Untied od 5 lat
» 1 sierpnia 2013, 17:33 #47
kujawa: wez sie ogarnij, myslalem ze to jakas prowokacja, ale chyba nie. Moyes jest tu od miesiaca, a Ferguson chyba od pieciu lat nie sciagnal zadnego rozgrywajacego i Manchester jakos zyl i to bardzo dobrze.
» 1 sierpnia 2013, 18:18 #46
Adamo96: Co roku to samo.... żenada !! -.-
» 1 sierpnia 2013, 17:23 #45
grobla95: dokładnie, ale kibicując Unite trzeba sie liczyc z tym ,ze jeżeli chodzi o transfery, to jako jeden z najlepszych klubów na świecie, robią głośny transfer raz na 3 sezony.
» 1 sierpnia 2013, 19:04 #44
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 17:25

NO NAPRAWDĘ ODKRYŁ AMERYKĘ

od dziś jest moim autorytetem.

niech się cieszy, że city miało swoje 5 minut a nie struga eksperta.

LUDZIE, Wy piszecie jakby to były przygotowania już do drugiego sezonu, gdzie w pierwszym Moyes totalnie nas skompromitował... a on jeszcze k... nie zagrał oficjalnego meczu na angielskich boiskach w UNITED.

on wam wszystkim jeszcze udowodni, niedowiarki

tylko mi nie piszcie rzeczy typu "ja wierzę, ale..." bo wcale nie wierzysz
» 1 sierpnia 2013, 17:21 #43
IMMM: Nikt juz widac nie pamieta o co na odchodnym prosil staruszek Ferguson.
» 1 sierpnia 2013, 21:54 #42
Johnyys: Właśnie do cholery, już nikt nie pamięta słów Fergiego... wolę pożyć 2-3 sezony o 'suchym ryju' bez trofeów i po tym czasie mieć drużynę na ćwierć wieku z Moyesem zdobywającą co roku ważne trofeum niż co sezon nowego trenera i brak stabilności. Dajcie Moyesowi czasu, a nie sracie w gacie po miesiącu bez transferów!
» 2 sierpnia 2013, 00:37 #41
waterfordpany: ma rację koleś , z Cleverleyem , Andersonem w srodku to nic nie ugramy
» 1 sierpnia 2013, 16:43 #40
mu007: to się okaże Hamann
» 1 sierpnia 2013, 16:31 #39
Lcris: Patrząc na to wszystko na trzeźwo to może być ciężko w takich meczach jak Z T'hamem, L'poolem, N'castle czy Arsenalem... a co dopiero mówić tutaj o MCity czy Chelsea... wszystko zależy od formy pomocników bo jak wiadomo nie ma pomocy to nie ma gry a zwłaszcza od poszczególnych zawodników... Wierze że w końcu przebudzi się Luis Nani bo od jego formy najwięcej zależy... jedyny skrzydłowy który posiada jakieś umiejętności bo cięzko liczyć na przebłysk Valenci i Younga (który się może trafi w co 5 meczu)... zostaje jeszcze Zaha ale pierwszy sezon a przynajmniej jego połowa będzie mu potrzebna na zaklimatyzowanie sie bo nie można od niego czy od Lingarda oczekiwac cudów w pierwszym sezonie w premiership... mam nadzieje że Rooney też sie przebudzi a nie będzie bujał w obłokach co tu zrobić żeby klub zmienic... jest jeszcze Carrick który ma swoje lata i Kagawa który nie umie się odnaleźć... prawda jest taka że dopóki nie będziemy mieli środkowego który ma głowe i potrafi dograć będziemy średniakami którzy znów będą zdobywać bramki szczęsciem albo z przypadku... jeżeli zdobędziemy tego środkowego to będziemy mieć drużynę kompletna
» 1 sierpnia 2013, 16:27 #38
Musashist: Aha... czyli teraz jesteśmy średniakami, ale wystarczy, że kupimy 1 piłkarza i już mamy topowy zespół, no tak...
» 1 sierpnia 2013, 16:32 #37
Szewc: Pier.... kotka. Każdy były zawodnik City powie, że City zdobędzie mistrzostwo, a każdy były zawodnik United powie, że United. Nie ma się nad czym rozwodzić. City ma transfery, ale to zawsze jest ryzyko związane z aklimatyzacją tych graczy i wprowadzeniem ich do zespołu. Wszyscy od razu do podstawowego składu i trzeba cały team zgrywać od nowa. United nie mają tego problemu. Wszyscy się praktycznie w składzie świetnie znają, zgrywają się już długo. A młode wili w osobach Zahy, Lingarda czy Januzaj mogą zabłysnąć w tym sezonie. Łatwo kupić zawodnika dla którego nowy klub to tylko nowa praca i większa kasa, trudniej kogoś wychować kto będzie miał klub w sercu.
» 1 sierpnia 2013, 16:22 #36
rybak: E tam zagramy Jonesem w środku i gitara :D
A tak serio to przydałby się ktoś do środka najlepiej Fellaini
» 1 sierpnia 2013, 16:18 #35
ro7: Problemem nie jest Moyes, ale odejście Davida Gilla, który był odpowiedzialny za transfery. Jego stanowisko zajął Edward Woodward, który nie ma żadnego doświadczenia w tych sprawach. Zamiast zatrudnić profesjonalistę nastąpiło przekazanie pałeczki innemu pracownikowi zarządu (prawie jak z tymi "stołkami" w PZPN). Jak widać Woodward w ogóle sobie z tym nie radzi.
» 1 sierpnia 2013, 16:01 #34
Fabio: Być może masz rację, ale nie chcę głębiej wchodzić w tą tematykę, ponieważ mam za małą wiedzę w tych aspektach jeśli chodzi o United.
» 1 sierpnia 2013, 16:02 #33
Bacek: Przyznam Ci rację. Taka sama historia dotyczyła Juventusu, który nie potrafił długo długo znaleźć dobrego dyrektora, a gdy przyszedł taki z ikrą, to nagle dwukrotnie mistrz kraju, final Coppa Italia i 1/4 LM. Dyrektor generalny to ważna fucha i tam powinien pracować ktoś kto potrafiłby wyciągnąć najlepszych.
» 1 sierpnia 2013, 16:26 #32
rc7: Już dawno o tym pisałem .To może być najgorszy sezon od wielu lat .Przykro mi ,ale ten klub się stacza,jest coraz gorzej .
» 1 sierpnia 2013, 16:00 #31
Devil1878: no sami jasnowidze. przeciez za SAFa nie przyszedl amator tylko tez uznany na wyspach fachowiec. dajcie mu ludzie troche popracowac, a pozniej przyjdzie czas na osady. okienko jest otwarte do 31 sierpnia. jak nikogo do tego czasu nie kupi to mozna wtedy zaczac sie obawiac. przeciez tam pracuja ludzie, ktorzy sie na tym lepiej znaja od was.
» 1 sierpnia 2013, 16:06 #30
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 16:01

Nie mamy wzmocnień i może być bardzo ciężko:(.
Nie udało się nam jak do tej pory zakontraktować NIKOGO kto podniósłby jakość i wniósł świeżość do środka pola Sw doświadczeniem i umiejętnościami !!
Nie mamy NIKOGO kto mógłby chodź w odrobinie zastąpić ' Ginger Boya ', oprócz Carricka który wiecznie dobrze grać nie będzie !!
A o skrzydła będzie trzeba się modlić:(.
Jeśli ugramy 1/4 LM i TOP 3 w lidze na koniec sezonu to będzie cud.
Sporo zależy też od tego, czy Moyes będzie umiał coś czemu nie sprostał sir Alex. A mianowicie wykorzystać we właściwy sposób możliwości i potencjał Shinjiego Kagawy. Bo Japończyka stać na dużo więcej niż zaprezentował on w 1 sezonie pobytu na Old Trafford.
» 1 sierpnia 2013, 15:59 #29
Evra666: Cała prawda wychodzi DM jest beznadziejny ma problem z zakontraktowaniem jakiegoś piłkarza.

Jeśli nikogo nie sprowadzi będziemy walczyć o pierwszą 4 nie o mistrzostwo.
» 1 sierpnia 2013, 15:50 #28
Devil1878: i daj mi jeszcze numery totka jak mozesz. jak mozna oceniac trenera, kiedy nawet sezon jeszcze sie nie zaczal?
» 1 sierpnia 2013, 16:03 #27
rataj1993: będziemy walczyć o utrzymanie, bo DM nie sprowadził zawodnika
» 1 sierpnia 2013, 16:12 #26
misiek88: Evra, jak czytam twoje posty to wydaje mi się, że DM musiał ci zrobić coś bardzo złego. cały czas na niego nadajesz.
» 1 sierpnia 2013, 16:32 #25
IMMM: Bo ma 12 latek i jeszcze niewiele rozumie :)
» 1 sierpnia 2013, 21:56 #24
RobvanKlu5i: Niestety jest w tym sporo racji, zostaliśmy jak na razie wydymani na rynku transferowym tracąc czas na sprowadzanie nieosiągalnych piłkarzy zaprzepaszczając szansę na sprowadzenie kogoś młodego, utalentowanego i przede wszystkim osiągalnego. Owszem Januzaj czy Lingard pokazali że będą się liczyć w walce o podstawową "11" ale to "gra w ciemno" a w PL sobie na coś takiego nie można pozwolić. Więc albo będzie tak że sprowadzimy kogoś ze światowej czołówki do środka pola albo będziemy faworytem ale do 3 miejsca w lidze bo widząc na chwilę obecną siłę Chelsea i MC to jesteśmy daleko z tyłu.
» 1 sierpnia 2013, 15:43 #23
Morata: "Są to zawodnicy bez niespodzianek. Jeśli spojrzeć na ich wiek, dojrzałość, to są w perfekcyjnym momencie swoich karier, aby przyjść do Premier League. Nie potrzebują czasu na przystosowanie. Są doświadczeni, a wciąż jeszcze młodzi. City spisało się na rynku transferowym bardzo, bardzo dobrze. Widać, że w tym klubie znajduja sie nie tylko ludzie którzy mają pieniądze, ale również tacy, którzy mają wiedzę o futbolu" - Jose Mourinho o transferach w Chelsea

Nic dodać, nic ująć. Dla mnie w obecnym układzie rzeczy to na dzień dzisiejszy City wychodzi na pozycję faworyta przed nowym sezonem. Oczywiście chciałbym się mylić, ponieważ doskonale wiemy że o sile United nigdy nie stanowiły indywidualne gwiazdki, lecz zespół. Nie inaczej będzie tym razem. Natomiast wszyscy widzą, co sie dzieję na rynku transferowym i nikogo nie może to napawać optymizmem.
» 1 sierpnia 2013, 15:35 #22
Morata: Jose mówił o transferach w city oczywiście ;d
» 1 sierpnia 2013, 15:49 #21
UnitedProClub: Gadanie ich nie zrobi mistrzem Anglii... jeśli będą grali tak jak w tamtym sezonie czyli co 2,3 mecz remis z przeciętniakiem to wątpię by coś wskórali..
» 1 sierpnia 2013, 15:34 #20
rataj1993: ludzie z city mają naprawdę wielkie kompleksy... gadaniem chcą się dowartościować.
» 1 sierpnia 2013, 15:14 #19
Devil1878: Moyes ma jeszcze miesiac Panowie. przy obecnym skladzie mamy wszystko obsadzone oprocz pomycy. (no i mozna byloby tez obronce zakontraktowac, bo nasza obrona na tournee gra co najwyzej srednio). jezeli sciagniemy playmakera, niekoniecznie Fabsa, to bedziemy mieli bardzo mocny sklad.

De Gea
Rafael Vidic Evans Evra
Nani/Valencia Carrick (Fabregas, Cabaye, Fellaini, Guarin) Zaha/Young
Rooney RvP

nazwiska w nawiasie to mozliwe transfery. przeciez takiego skladu nie powstydzilaby sie zadna druzyna z czolowki BPL. bardziej od transferow martwi mnie to czy Moyes aby dobrze to pouklada. niby Everton potrafil grac z gora tabeli, ale trzeba pamietac, ze przewaznie nastawieni byli na kontry, nie musieli grac ataku pozycyjnego. a Manchester bedzie musial. takze pozostaje nam spokojnie czekac na rozwoj wydarzen.

PS. do administracji serwera. czy w tym tekscie widzicie jakakolwiek emotke ? bo ja nie, a dostaje ostrzezenia o banie przy probie publikacji. proslibym o zrobienie czegos z tym, bo to juz nie pierwszy raz. Pozdrawiam.
» 1 sierpnia 2013, 15:14 #18
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 15:17

"uzbroili się tam, gdzie były problemy w zeszłym sezonie" - moim zdaniem City nie miało problemów z napastnikami w zeszłym sezonie ;) NIe zmienia to faktu, że na papierze wyglądają mocarnie. Fajne transfery Spurs i Liverpoolu. Mourinho z Hazardem Matą Lukaku Oscarem tez będzie groźny. W tym roku wróżę bardziej niż dobre wyniki Łabędzi, Villi oraz Świętych. Zapowiada się kapitalny i emocjonujący sezon!!
» 1 sierpnia 2013, 15:14 #17
Devil1878: City w tamtym sezonie stracilo najmniej goli w calej lidze, wiec nie wiem jakie Ty tam problemy w obronie widziales.
» 1 sierpnia 2013, 15:16 #16
wazza89: no źle się wyraziłem, lecz mimo wszystko kontuzja kapitana The Citizens sprawiła im nie małe problemy. Z Kompanym jest stabilnie ;)
» 1 sierpnia 2013, 15:18 #15
kamo99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2013 15:22

cieszę się, że tak na to patrzysz ;] patrzę na sezon w wykonaniu Man Utd z optymizmem, a co do reszty zespołów, świetne transfery.
» 1 sierpnia 2013, 15:22 #14
NewtonHeath1878: Nie mieli problemów z napastnikami? Dżeko z ławki musiał im cały czas tyłek ratować. Jak u nas Chicharito. Albo RvP, tyle że nie z ławki.
» 1 sierpnia 2013, 15:39 #13
wazza89: skoro tak klasowy snajper jak Dżeko nie mieści się w składzie, to znak, że nie ma jakiś większych kłopotów z napastnikami w drużynie
» 1 sierpnia 2013, 15:55 #12
grandes: Ja też umiem sypać sentencjami:

"Żeby wygrać ligę, musisz być nad Manchesterem United"
» 1 sierpnia 2013, 15:11 #11
trikos: Bo prawda jest taka że ZAHA, LINGARD, JANUZAJ są to perspektywiczni gracze to nie możemy na nich bazować są bardzo młodzi ich forma stabilna nie będzie i nigdy nie grali na pełnych obrotach z rywalami z PL/LM. Koniecznie potrzebujemy gracza z marszu wskakującego i dającego odpowiednią jakość. Szkoda że co chwile sa wiadomosci "niusy" ze Manchester United chce kogos tam itp itd a i tak przegrywamy ta walke.
» 1 sierpnia 2013, 15:04 #10
szymon1978: A o kogo przegraliśmy tą walkę?Fabregas jest nie do wyjęcia a o Thiago klub nawet się nie starał.
» 1 sierpnia 2013, 16:00 #9
Iwan711: "Żeby wygrać ligę, musisz być nad Manchesterem City."

United jest nad nimi od zawsze :)
» 1 sierpnia 2013, 15:01 #8
bober89: nie chce Ci przypominać ostatecznej tabeli z sezonu 2011/12
» 1 sierpnia 2013, 17:29 #7
designer: you talk too much rodaku Tuska! Obaj udajacy nieomylnych, obaj zadzierajacy nosa. Niech uwaza co mowi bo wygaduje takie brednie ze jedynie na co zasluguje to na wysmianie. Najsilniejszy sklad?? Tym pseudo-skladem osmieszyli cala Anglie w LM w tamtym sezonie. W tym rowniez osmiesza. Dostana baty od Bayernu za moment z ktorym BVB jako jedyna w Europie umie sobie poradzic od czasu do czasu. Podniecaja sie wygrana ze slabym Milanem z ktorym stracili frajersko 3 gole i koles smie uwazac ze City to wielki zespol? Z calym szacunkiem ale to Chelsea w tym sezonie bedzie glownym rywalem United a nie jakies wypalone City ktore zajmie co najwyzej 3-cia pozycje. I niech sie nie chwali tymi wzmocnieniami bo nie robia akurat one na mnie zadnego wrazenia. To sredniacy Europy i nikt wiecej, co najwyzej pasujacy do uzupelnienia skladu a nie ludzie ktorzy moga decydowac samodzielnie o grze. Poza tym widze ze znow wzieli Hiszpana a ci zostali pieknie skarceni przez Brazylie. Tez mi wielcy mistrzowie sie znalezli. Wystarczy przydusic City tak jak Brazylia uczynila to z pseudo mistrzem swiata i Europy i szybko zdejma usmieszek temu niemieckiemu cwaniaczkowi, ktory dla mnie jest 3-rzednym analitykiem pilkarskim bredzac takie bzdury o City.
» 1 sierpnia 2013, 15:01 #6
patryk29: Poniekad ma koles racje..Jesli Moyesowi nie uda sie dokonac potrzebnych konkretnych wzmocnien w tym okienku transferowym to bedziemy miec nie zle problemy stawic czolo takim druzynom jak Citi Chelsea czy Tottenham.Nie mowiac juz o LM!Na tym miedzy innymi polega Football! Chcesz byc najlepszy musisz miec miec najlepszych zawodnikow i nie ma co fanzolic! Moze ktos ten komentarz skrytykuje ale taka prawda to moja opinia...!:-)
» 1 sierpnia 2013, 14:55 #5
designer: racje ma tylko co do braku transferow przez United ale to co wygaduje o City to stek bzdur i nic wiecej.
» 1 sierpnia 2013, 15:02 #4
ziomboy777: niestety ma troche racji... pożyjemy, zobaczymy.
» 1 sierpnia 2013, 14:55 #3
Lumpy94: Keep calm and believe in Moyes :) Mamy Zahe i Lingarda w świetnej formie poza tym ja wciąż wierze w najbardziej szokujący rozwój wydarzeń a mianiowicie transfer Bale'a do Realu a Ronaldo do United :D mówcie sobie co chcecie ale marzenia sie czasem spełniają ;)
» 1 sierpnia 2013, 14:52 #2
barto159: pomarzyć zawsze można ;)
» 1 sierpnia 2013, 14:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.