Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Evra: Granie w LE jest żenujące

» 7 marca 2012, 07:34 - Autor: Biafra - źródło: express.co.uk
Przed jutrzejszym meczem pomiędzy Manchesterem United i Athleticiem Bilbao, Patrice Evra wyznał, że jest zażenowany faktem grania w Lidze Europejskiej.
Evra: Granie w LE jest żenujące
» Francuz jest rozczarowany faktem, iż United odpadli z Ligi Mistrzów
Ponadto kapitan mistrzów Anglii przyznał, iż wszyscy podopieczni sir Alexa Fergusona powinni spojrzeć w lustro i odpowiedzieć sobie, co takiego zrobili źle, że pożegnali się w grudniu z rozgrywkami Ligi Mistrzów.

- Nie potrafię znaleźć słów, aby opisać to jak czułem się po odpadnięciu z Ligi Mistrzów już w fazie grupowej - wyznał Francuz.

- To był bardo smutny dzień. Granie w Lidze Europejskiej jest wręcz żenujące.

- Piłkarze marzą o tym, aby grać dla Manchesteru United, ponieważ często występujemy w Lidze Mistrzów, zawsze walcząc o najwyższe cele. Musimy wyciągnąć wnioski z tej porażki i zrobić wszystko, aby w przyszłości nigdy więcej się to nie powtórzyło - zakończył Patrice.


TAGI


« Poprzedni news
"Wygranie ligi ważniejsze niż wynik derbów"
Następny news »
"United? Nie ma się kogo obawiać"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


RedDevilFan79: Troche racji Evra ma ale sami sobie zasluzyli na to...
Wiadomo ze odpadniecie z LM to jest porazka calej druzyny jak i dla nas...
Ale zenujace bedzie jak nie damy sobie rady w LE ;-) Do roboty United!!
» 8 marca 2012, 10:59 #40
Klimaa: Jeśli każdy będzie uważał że te rozgrywki są żenujące to po co tracić na nie czas i się w nich męczyć.. To jest kara i aby zmazać wstyd zawodnicy powinni być zaangażowani w każdym meczu w tych rozgrywkach, a niestety patrząc na rewanż z Ajaxem trudno to potwierdzić.. Z taką grą nie wygramy tych rozgrywek (jeśli komukolwiek na tym zależy).
» 7 marca 2012, 23:48 #39
wiktorg104: Co smutne jet w tym trochę prawdy
» 7 marca 2012, 19:00 #38
cris342: Dobra , świeżo po odpadnięciu było dosyć czasu na narzekanie , a takie gadanie sugeruje , że to za niski poziom dla MU... a skoro tam gramy to znaczy , że sb zasłużyliśmy jak wygramy LE to i tak bd spoko ale głupio jak nie wygramy i wtedy takie wypowiedzi bd można wyśmiać
» 7 marca 2012, 17:15 #37
karas2011: Co wy chcecie? Jako jedyny ma jaja, i umie powiedzieć do kamer, że United w LE to porażka..
» 7 marca 2012, 16:00 #36
DR47: haha evra cwaniak no ma troche racji , ale przynajmniej wygramy le ;D
» 7 marca 2012, 14:41 #35
PiterParker: Prawda jest taka że grupa LM to nie jeden mecz i zawiedli na całej linii. A evra popełnił parę błędów i w LM i w Premiership. Też mi działa na nerwy ostatnio, skoro UTD uczestniczą wg Evry w żenujących rozgrywkach to najpierw niech wygrają z tymi drużynami a potem mówią o poziomie. Wg mnie opaska dla tego pana to duuże nie porozumienie, Rio jest lepszy i bardziej doświadczony, już Wayne bardziej by się nadawał.
» 7 marca 2012, 14:31 #34
AgEnT: Kto im bronił zapewnić sobie awans z grupy już po czterech meczach? Grali padakę i to tylko wyłącznie ich wina. Teraz jednak nie wolno się użalać nad sobą i za wszelką cenę starać się wygrać LE i pokazać wszystkim, że to był tylko przypadek, bo nie wyobrażam sobie, że teraz odpadamy z jakimiś średniakami ...
» 7 marca 2012, 14:00 #33
4uKrychu: Sytuacja z Suarezem chyba odcisnęła piętno na psychice Evry, bo bredzi.
Jeśli odpadliśmy z LM, co jest kompromitacją na skalę światową, to teraz powinniśmy udowodnić wszystkim, że to wypadek przy pracy, wygrywając LE. Jeżeli uważamy, że zaslugujemy na więcej niż faza grupowa LM - udowodnijmy to na boiskach LE. Niestety, póki co ledwo przeszliśmy z Ajaxem. Ferguson jasno powiedzial, że oczekuje wygrania LE. Dlatego jeżeli Evra wyjdzie w pierwszym składzie - będę niezadowolony. Chciałbym, aby odebrano mu opaskę kapitańską. Niestety, straciłem szacunek do tego pana.
» 7 marca 2012, 13:51 #32
silverlimp: Skoro granie w LE jest dla niego żenujące to znaczy, że cały zespół United jest żenujący w tej chwili.Wstyd, że taki zawodnik mówi takie rzeczy.
Ledwo awansowali z ajaxem i jak odpadną to będę sie śmiał nie z United ale z Evry i jego podejścia.
» 7 marca 2012, 13:05 #31
designer: zgadzam sie z toba w 100 %. Co za czlek z tego Evry by gadal takie bzdury. Juz Ferguson da mu popalic. Niech sobie nie mysli ze RD zasluzylo na faze pucharowa LM. Nie tylko z Basel pokazali sie od najgorszej strony, ale nawet z Rumunami o ktorych nikt nie slyszal mieli problem z wygrana i gdyby nie karne, kolejne ptk. zostalyby stracone, wiec niech Evra dla wlasnego dobra milczy niz ma mowic cos tak zenujacego, bo ta wypowiedzia nazwal wlasnie siebie tak jak nazwal te rozgrywki, ktore moim zdaniem nalezy wygrac by zmazac plame z honoru. Po wypowiedzi Evry jasno widac ze Francuzik tego honoru nigdy nie mial i nie bedzie mial, a takich ludzi omijam po prostu dlugim lukiem. Niech gra i tyle nie gada, bo nie znosze tych co tylko mamrocza swym jezorem a nic nie robia by cos zmienic. Chcecie LM? Najpierw wygrajcie LE i potem Superpuchar. Wtedy pogadamy o tej slawetnej LM- nie wczesniej! I tak powinien Ferguson wbic co niektorym do glowy ta mysl a szczegolnie Francuzikowi, by nigdy wiecej nie wazyl sie obrazac rozgrywek LE!
» 7 marca 2012, 13:23 #30
EmigrantPL: żenująca to była nasza gra w LM, z Benficą remis po głupim błędzie, Basel u siebie odpuściliśmy...
» 7 marca 2012, 12:48 #29
piter100000: żenujące to były mecze z Basel w LM i dlatego zasłużenie nas tam nie ma. a Bilbao to wcale nie takie ogórki bo Bielsa nauczył ich grać w piłke i będą na pewno dużo trudniejszym przeciwnikiem niż Ajax. oby doświadczenie odegrało kluczową role tak jak w meczu ze Spurs
» 7 marca 2012, 11:22 #28
Radosny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 11:03

Coś czuję, że dostaniemy baty w tym dwumeczu... a to będzie dopiero kompromitacja więc bez narzekania i muszą udowodnić, że grają w wielkim klubie.
» 7 marca 2012, 11:02 #27
tomManUnited: Athletic Bilbao doszedł do finału pucharu króla. Jeśli United oleje albo zlekceważy hiszpański klub to śmie sądzić że to co napisałeś u góry stanie się faktem
» 7 marca 2012, 11:23 #26
AJEP: Ja mysle tak samo.. To nie jest klub do bicia.
» 7 marca 2012, 13:57 #25
jankes9031: bardzo mi sie nie podoba ta wypowiedz odpadli to odpadli sami sobie sa winni ale tez nie kazdy zespol ma mozliwosc grania w LE tym bardziej teraz powinni zrekompensowac porazke z grudnia i zdobyc dublet zamiast mowic takie rzeczy
» 7 marca 2012, 10:48 #24
Pauleta77: Oj chyba nie powinien tak mówić, szczególnie że jest kapitanem, rozumiem co czuje, ale lepiej gdyby zachował to dla siebie
» 7 marca 2012, 10:26 #23
Tristan: Jestem tego samego zdania co Evra, takiemu klubowi jakim jest Manchester United nie przystoi nie grać w LM, był taki sezon kilka lat temu co zajęliśmy 4 miejsce w grupie i nawet na puchar UEFA nie starczyło i cieszyłem się z tego bo coż znaczy puchar pocieszenia dla mojego ukochanego klubu, przyda się kubeł zimnej wody! Ale obecnie jak już grają w LE to mimo, że można to nazwać żenującym to jednak wypada wygrać, bo mentalność zwycięzców musi zostać zachowana bez względu na wszystko. A cieszyć się będę z tego niezwykle :)
» 7 marca 2012, 10:09 #22
goghetta: teraz gadacie że granie w LE to żenujące a jak wygramy i dodamy do gablotki puchar którego jeszcze nigdy nie zdobyliśmy to będziecie tylko mlaskać że United w swojej historii wygrało przynajmniej raz na wszystkich możliwych frontach ;)
» 7 marca 2012, 09:55 #21
ManUtdFan94: Rozgrywki jak rozgrywki, pewnie każdy ma niedosyt,że odpadliśmy z LM, ale LE to też ważny puchar dlatego musimy postarać się i go wygrać;)
» 7 marca 2012, 09:27 #20
Marcin23: Zgadzam się z evrą,jednak w czwartek trzeba po prostu wygrać i tyle,bo jak odpadniemy z jakimiś pajacami to będzie jeszcze milion razy większa kompromitacja i zażenowanie.Dlatego,mogą w jakiś mały sposób zrekompensować te odpadnięcie z LM,wygraną LE,jako nagroda pocieszenia
» 7 marca 2012, 09:05 #19
designer: nie pisz ze sie zgadzasz, skoro piszesz ze trzeba sie zrekompensowac za odpadniecie z LM. Evra nic takiego nie powiedzial. On najlepiej odpuscilby te rozgrywki, dlatego teraz rozumiem czemu nie gral z Ajaxem. Z Athleticem tez nie powinno go byc ze wzgledu na dyspcypline! Zaden grajek nie powinien poza bossem gadac takich rzeczy. Ferguson wyraznie inaczej powiedzial o tym pucharze, z szacunkiem i checia wygrania go a Evra? To odmieniec niech trzyma jezyk za zebami bo moze nie daj Boze go przypadkowo sobie odgryzc za glupote jaka wlasnie powiedzial!
» 7 marca 2012, 13:28 #18
amerrozzo: Odpadli z LM po sportowej rywalizacji. Ile można o tym gadać? Stało się, piłkarze niech wyciągną wnioski, ale nie przed kamerami, bo takich gadek-szmatek to już bez liku było. Przed rewanżem z Ajaxem Nani się napinał, że wygrają turniej, a na razie faktycznie było żenująco, ale nie z tego powodu, że MU grał w LE, ale z tego - jak grał.

Ktoś z komentujących napisał, że musimy grać z ogórkami. Na razie nas bilans z ogórkami to 1 wygrana i 1 porażka, bramki: 3 zdobyte, 2 wpuszczone. Albo są to wyjątkowo mocne ogórki, albo MU nie jest takim super wielkim klubem. Trochę obiektywizmu. To, że 3 razy w ciągu 4 lat był finał LM, to nie znaczy, że po raz kolejny nam się on należy.

Jeszcze daleka droga do wygrania tego trofeum i jest dużo mocnych ekip po drodze, także bez napinki, bo nazwiska nie grają.
» 7 marca 2012, 08:53 #17
padre: bedzie kara od UEFA..
» 7 marca 2012, 08:35 #16
Adamczik: Czyli wolność słowa jest mitem :P
» 7 marca 2012, 09:12 #15
padre: pilkarze nie mają wolnosci slowa. podpisują odpowiednie dokumenty stajac sie czlonkami UEFA i nie mogą się wypowiadać w taki sposób. To obraza zespoly, ktore graja w tych rozgrywkach
» 7 marca 2012, 09:20 #14
Akwinata: I to się nazywa zamordyzm :D Bez względu na podpisaną umowę, fakt pozostaje faktem - w poprzednim sezonie ManU grał na Wembley w finale Ligi Mistrzów. W tym sezonie odpadli w fazie grupowej. To jest żenujące "osiągnięcie" i trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy.
» 7 marca 2012, 09:31 #13
designer: nie przekrecaj faktow, bo Evra obrazil LE a nie nazwal zenujacym to osiagnieciem, tak wiec jak najbardziej trzeba mu utrzec uszy i surowo go ukarac zawieszeniem na iles tam meczy w LE w ktorych i tak nie potrzebuje go RD bo z Ajaxem nie mial Francuzik "zaszczytu" zagrac i z Hiszpanami powinno byc podobnie.
» 7 marca 2012, 13:31 #12
Adamczik: Obraził Ligę Europejską? Popłakała się?

Liga Europejska jest cienka jak siki świętej Weroniki. Taki klub jak MU musi w niej występować za karę. Każda minuta na boisku w meczu w LE jest minutą straconą. Generalnie, nie mam pojęcia, po co to w ogóle istnieje. Stawiam wypłatę, że tylko i wyłącznie po to, aby UEFA nie musiała słabeuszy i pionków dopuszczać do elitarnej Ligi Mistrzów. Czyli dla samej UEFY LE to wyłącznie usprawiedliwienie dlaczego powiększenie LM nigdy nie dojdzie do skutku.
» 7 marca 2012, 14:11 #11
kogiboota: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2012 16:35

Adamczik - tak, obraził Lige Europejską jak i wszystkie zespoły które w niej grają, grają w niej sami słabeusze i pionki ? Człowieku chyba nigdy nie widziałeś meczy LE, jak dla ciebie takie Porto, Ajax, Atletico, Valencia, a nawet Juventus czy Liverpool (tak takie zespoły grały w lidze europejskiej) to pionki to powodzenia.
A Evra powinien mieć pretensje do drużyny i siebie.
» 7 marca 2012, 16:32 #10
Adamczik: Bądźmy szczerzy względem samych siebie. W głębi duszy, każdy z nas zgadza się z Patricem. Liga Europejska to nie miejsce dla Manchesteru United. Trzy finały Ligi Mistrzów w ciągu ostatnich czterech lat a teraz rozgrywki, na których nawet zarobić nie można. Zwycięzca LE zarobi jakieś 4 mln funtów, rok temu na LM zarobiliśmy 15 razy tyle.
» 7 marca 2012, 08:34 #9
Wielbicielka: Pat sami sobie niestety otworzyliście dostęp do tych żenujących rozgrywek.
» 7 marca 2012, 08:24 #8
Pomarancz: Prawda, beznadziejne jest to że musimy grać w tych śmiesznych rozgrywkach.
» 7 marca 2012, 08:21 #7
wazza89: cały Team wmawia nam od kilku tygodni, że LE jest dla nich ważna i dadzą z siebie wszystko aż tu nagle kapitan wypalił, że to żenujące dla nich.
» 7 marca 2012, 08:00 #6
liaam: Sodówka odbija... weź się lepiej chłopie ogarnij bo ostatnio objeżdżają Ciebie z lewej i prawej ! Dla United masz grać nawet w sparingu z polską okręgówką i się tym cieszyć.
» 7 marca 2012, 07:43 #5
oldmanfan: Słuszna uwaga. Ale jednak trzeba przyznać, że źle się stało że odpadli z LM
» 7 marca 2012, 07:55 #4
APOKALYPSA: Evra ma rację i może gadać co myśli. Osiągnął już wszystko i wcale mu się nie dziwię, że się męczy grając w tych pseudo rozgrywkach. To jest naprawdę ŻENUJĄCE dla tak wielkiego klubu jak MANCHESTER UNITED grać z tymi wszystkimi ogórkami.Ale chłopaki sobie sami nawarzyli tego piwa więc muszą je wypić. Trzeba mieć jaja żeby powiedzieć to o czym myśli na pewno każdy zawodnik United!!GLORY GLORY UNITED!!
» 7 marca 2012, 08:12 #3
Szejp: Evra ma rację. Dla takiego klubu to wręcz kompromitacja. Możemy wygrać LE, ale i tak cały świat będzie bardziej interesowało co się dzieje w siostrzanych rozgrywkach. Nie wspominając o profitach, które będą znacznie mniejsze. Ale takie są konsekwencje swoich błędów.
» 7 marca 2012, 08:24 #2
Radosny: Kompromitacja to była ich gra w grupie ! Niech teraz nie płacze, trzeba było grać. Sami sobie są winni i jako profesjonaliści w każdym meczu mają grać na maksa !
» 7 marca 2012, 11:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.