Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson pobije transferowy rekord

» 24 czerwca 2011, 12:53 - Autor: matheo - źródło: metro.co.uk
Tegoroczne lato będzie dla Manchesteru United rekordowe pod względem transferów. Sir Alex Ferguson na wzmocnienia może przeznaczyć nawet ponad 80 milionów funtów.
Ferguson pobije transferowy rekord
» Tegoroczne lato będzie dla Manchesteru United rekordowe pod względem transferów. Sir Alex Ferguson na wzmocnienia swojego składu może przeznaczyć nawet ponad 80 milionów funtów.
Choć oficjalnie okno transferowe zostanie otwarte 1 lipca, to Manchester United zakontraktował już Phila Jonesa z Blackburn (16 mln funtów) i Ashleya Younga z Aston Villi (20 mln funtów). Według dziennika Metro to nie koniec wielkich zakupów mistrzów Anglii.

Wkrótce ma zostać sfinalizowany transfer Davida De Gei z Atletico Madryt. Młody Hiszpan będzie kosztował Czerwone Diabły około 19 milionów funtów.

Najbardziej wyobraźnię kibiców rozpala kwestia transferu środkowego pomocnika. Po odejściu na emeryturę Paula Scholesa z transferem do Manchesteru United byli łączeni m.in. Luka Modrić (Tottenham), Samir Nasri (Arsenal) i Wesley Sneijder (Inter Mediolan). Holender może kosztować Czerwone Diabły 30 milionów funtów.

Sir Alex Ferguson tak poważne zakupy przeprowadzał ostatnio w 2001 roku, kiedy ściągnął do klubu Ruuda van Nistelrooya (19 mln funtów), Juana Sebastiana Verona (28 mln funtów) i Laurenta Blanca (2 mln funtów). Wszystko wskazuje na to, że klubowy rekord w sumie transferowych wydatków uda się Szkotowi pobić tego lata.

W historii Premier League najwięcej na wzmocnienia podczas jednego okna transferowego wydali właściciele Manchesteru City. Dwa lata temu klubowa kasa „The Citizens” uszczupliła się o 125,5 mln funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Young: Ferguson jest wielki
Następny news »
Trudna sytuacja Evansa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (168)


DahDah: o Boże...
» 25 czerwca 2011, 16:56 #47
kujawa: hahahhaa tyle na temat
» 25 czerwca 2011, 16:11 #46
Ta3k: Rozumiem, że to w jakiejś promocji? Dokonaj dwóch transferów reszta za pół ceny a szósty gratis?
» 25 czerwca 2011, 22:11 #45
brazylianwisnia: ludzie przyjdzie 22-25 lat DMF a nie jakies Sneijdery.atakujemy glownie skrzydlami,Rooney praktycznie pelni funkcje rozgrywajacego jak gra z Hernandezem czy Berba wiec w naszym ustawieniu bedziemy jak zwykle grac 1DMFem i 1CMFem czyli ktos nowy na zmiane z Fletcherem i Carrick/Giggs/Anderson.
» 25 czerwca 2011, 14:15 #44
braku: Czesc wszystkim.Mam pytanie, moze ktos wie: kiedy Meksyk gra w finale
» 25 czerwca 2011, 13:58 #43
subido: chyba o 3 nad ranem jak już sprawdź sobie na livesports.pl
» 25 czerwca 2011, 14:48 #42
braku: ok dzieki
» 25 czerwca 2011, 15:48 #41
levybike: kris001, co Twoim zdaniem Mirkowski źle napisał?
» 25 czerwca 2011, 11:31 #40
DahDah: dziadek obraźliwe ?
i takich właśnie jak ty nie lubie , bo się d0pierdalają co do słowa
każde słówko na Manchester musi być słodziutkie i bezkrytyczne,najlepiej jakby napisał KOCHANY TRENER DZIADZIUŚ SIR ALEX LORD FERGUSON.
Psychol
» 25 czerwca 2011, 17:00 #39
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2011 10:36

Liverpool ma poważnie zaklepane transfery Adama i Stewarta Downinga z Aston Villi - jakby ktoś nie wiedział. Kenny chce powrócić z nimi na szczyt. Chelsea pierw zatrudniła trenera, teraz najprawdopodobniej kupi kogoś z FC Porto.

Nie mogę się już doczekać nadchodzącego sezonu, zapowiada się istna wojna na froncie.
» 25 czerwca 2011, 10:34 #38
PrzemekMANUTD: nyczu7 dzieki za odp . Bardzo fajna stronka :-)
» 25 czerwca 2011, 10:03 #37
PrzemekMANUTD: Witam . Mam takie pytanie z innej beczki . W jakim sklepie mógłbym dostać koszulki Pilarskie naszych Diabłów ? Najbardziej chodzi mi o koszulkę Chicharito . Szukałem na necie ale tak za bardzo nie ma . Proszę o odpowiedz . Pozdrawiam :-)
» 25 czerwca 2011, 09:47 #36
PaToManU: Co do tego iż wydaliśmy już 35 mln funtów zostaje nam jeszcze 45 !
A potrzeba 4 zawodników ! De Gea wart 15 mln funtów , 30 mln na 3 zawodników to za mało ... Niema u nas środka po odejściu Scholesa i Owena ,jak na tak wielki klub musimy mieć kilka zawodników na pozycje .
» 25 czerwca 2011, 08:52 #35
PaToManU: Możecie pisać o jakiś Fifach i innym waszych wirtualnym świecie !
Ale aby wygrać LM musimy ściągnąć zawodników za tych którzy odeszli !
VDS - bramkarz ,Neville- boczny obrońca, Hargreaves i Scholes-środek pomocy no i jeśli odejdzie Owen lub Berba to napastnika jeśli zostaną obaj to na tą pozycje nikogo nie trzeba . Także wychodzi ,że trzeba 4 zawodników !
» 25 czerwca 2011, 08:46 #34
Klimaa: Oczekujemy transferu środkowego pomocnika, jest nam potrzebny znakomity środkowy jeśli mamy obronić tytuł mistrza Anglii i powalczyć o Europę. Mamy jeszcze czas, poczekamy na ruch Fergusona.
» 24 czerwca 2011, 23:43 #33
kckMU: Chłopaku masz piętnaście lat i jesteś taki bez inteligent? Czy od miesiąca kibicujesz United?
Nie można zrobić dobrej drużyny za 80 milionów tak? Gdybym miał chęć to udowodniłbym Ci, że się da i to najlepszą na świecie kiedyś.
» 25 czerwca 2011, 00:33 #32
dawidlp92: Kurde, wydaje mi się że De Gea nie da rady i to mnie bardzo boli ponieważ będziemy mieć b.dobry skład w przyszłym sezonie tylko pozostaje właśnie zagadka ,,jak sobie poradzi tak młody chłopak w najwiekszym zespole na świecie w najtrudniejszej lidzę i pod wielką presją '' Jak dla mnie wolałbym na bramce widzieć Stekelenburga ale to jest tylko moje zdanie ,Ferguson zrobi co uważa
» 24 czerwca 2011, 22:42 #31
Klimaa: De Gea to talent, jest młody więc nauczy się jeszcze wiele, niestety potrzeba czasu, oby podczas nauki popełniał jak najmniej błędów. A z czasem będzie dwa razy lepszy od Stekelenburga (jak dla mnie to przeciętny bramkarz, przereklamowany).
» 24 czerwca 2011, 23:50 #30
lukasz1143: Jestem przekonany że Ferguson wie co robi. Moim zdaniem raczej sprzedamy któregoś z naszych skrzydłowych, bo będziemy ich mieć bardzo dużo, zdrowa rywalizacja jest dobra ale taka ilość jaką mielibyśmy mieć w przyszłym sezonie sprawiła by że któryś z nich z powodu braku gry wprowadził by nie miła atmosferę w zespole a przecież Ferguson nie będzie mógł zmieniać co mecz piłkarzy gdyż to odbije się na wynikach. Co do środkowych pomocników, wróci Cleverley i napewno zagra on w kilku meczach więcej szans napewno dostanie gibson, a więc nie jest pewne że Ferguson sprowadzi gracza na tą pozycję, bo przecież mówił jeszcze w maju że kupi 3 zawodników a więc moim zdaniem niczego wielkiego nie powinniśmy się już spodziewać

"Dni w serwisie: 1003" :)
» 24 czerwca 2011, 21:30 #29
uzi103: Szykuje się nam dobry skład na przyszły sezon:
De Gea
Rafael/Fabio - Ferdinand/Smalling - Vidić/Jones - Evra/Fabio
Valencia - Snejder/Modrić/Nasri - Young/Giggs - Nani/Park
Chicharito/Berbatov - Rooney
» 24 czerwca 2011, 21:01 #28
uzi103: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 22:02

Właśnie Fletcher lub Carrick w zamian za któregoś z środkowych pomocników których podałem :)
Ale w końcu będziemy mieć ofensywę jakiej nam od dawna brakowało :P
» 24 czerwca 2011, 22:02 #27
dawidlp92: Ze względu na sporą liczbe graczy którzy zakończyli kariere bądź opuścili Old Trafford w ostatnim czasie wydanie 100mln na transfery nie będzie tak rażące jak w przypadku City którzy szastali pieniędzmi pomimo kompletnego składu
» 24 czerwca 2011, 20:28 #26
euro8686: proszę cię nie wypowiadaj się bo wyprowadzasz ludzi z równowago!!
» 24 czerwca 2011, 19:22 #25
euro8686: sory ale to jest strona menchesteru united a nie liverpoolu nie potrzebujemy tu twoich mądrości.
» 24 czerwca 2011, 19:28 #24
euro8686: czyli ty myślisz że Liverpool kolejny sezon wygra.nie wiem co bierzesz ale to jest dobre.
» 24 czerwca 2011, 19:16 #23
euro8686: umiem.chodzi mi o to że niby za rok zrównamy się ilością mistrzostw.
» 24 czerwca 2011, 19:24 #22
euro8686: widzę że jesteś prawdziwym kibicem a nie jak niektórzy tylko tylko mądrzy w gadce.
» 24 czerwca 2011, 19:21 #21
CRX2: dało im LM
» 24 czerwca 2011, 17:46 #20
CRX2: @krzych - no ja tam jednak uważam, że to MU może się z nich śmiać po wygraniu PL, alee.. teraz robi się to coraz bardziej zgrany zespół - jeśli znowu nie wymienią połowy składu to mogą w tym sezonie zawojować PL.
» 24 czerwca 2011, 20:41 #19
Szewc: To ile w końcu kosztował Young? Bo ponoć jakieś 16 mln funtów, a tutaj podają, że 20. Na transfermarkt jest 18 mln tyle, że w euro.
» 24 czerwca 2011, 16:33 #18
pilsudczyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2011 16:10

-->Ta3k

-Glazerowie to nie wpędzili nas w kłopoty, tylko siebie. Bo to oni mają dług a nie MU. Jak sprzedadzą United to oni będą dalej mieć dług a nie klub.
-50-80 mln za piłkarza? Chyba kibicujesz nie temu Manchesterowi co trzeba.
-Na obecnym rynku transferowym tylko idioci wydają poważne pieniądze a jest ich coraz więcej.
-Nie kupowaliśmy zawodników? Kupowaliśmy, tylko zamiast gwiazdeczek z ogromnymi wymaganiami finansowymi przychodzili do Manchesteru młodzi piłkarze i pod okiem Sir Alexa szlifowali swój talent.
-Twierdzisz, że nie kupowaliśmy piłkarzy. A po co kupować skoro wygrywa się trzy razy z rzędu Premiership i raz LM?
Ave Marszałek!
» 24 czerwca 2011, 16:10 #17
Szewc: Co do Glazerów to już był o tym artykuł na Devilpage. Kupili klub i wrzucili swój dług w rozliczenia klubu, więc to United jest zadłużone. Jakiś czas temu (bodajże kiedy dług urósł do 700 mln funtów) część spłacili, ale dalej klub jest zadłużony.
» 24 czerwca 2011, 16:28 #16
Ta3k: Bardzo Cię proszę popatrz również na naszą historię. Kupowaliśmy już zawodników za wielkie sumy jak na tamte czasy.

Kupowaliśmy zawodników, szlifowaliśmy, a rozgrywającego nie ma.

Potrzeba kupić piłkarza, który już potrafi zagrać.

Po co kupować? Żeby być lepszym, kto się nie rozwija ten się cofa. Zresztą może, gdybyśmy kupili to mielibyśmy 5 mistrzostw z rzędu i obronili LM.
» 24 czerwca 2011, 21:59 #15
UnitedForEver: Moglibyście powiedzieć co wy widzicie w tym Snejder'ze chłop zaliczył jak dla mnie przeciętny sez0n.
» 24 czerwca 2011, 16:05 #14
Szewc: Rooney też miał teraz gorszy sezon, a czy przez to jest słaby? Nie da się grać przez kilkanaście lat non stop na wysokim poziomie. Sneijder poprowadził Inter do zwycięstwa w LM to chyba dobrze o nim świadczy. Chociaż wolałbym innego pomocnika w United. Sneijdera można było tanio kupić z Realu, a wtedy SAF się nie zdecydował, więc teraz nie ma sensu przepłacać.
» 24 czerwca 2011, 16:30 #13
Koksu: Ja zastanowił bym się nad Kroosem,Matą lub de jongiem.
Pierwszy z nich to niemiec..a kojażą mi się oni z perfekcjonizmem,uporem, i tym że chcą być najlepsi..Mata wiadomo ma forme na mistrzostwach to pokazuje i chyba warto by zaryzykować.De Jong to zawodnik dobry,nie byłby drogi a i nie będziemy mieli aż tak wielu rywali w transferze tego zawodnika..Co do reszty zawodników,to każdy mógłby coś wnieść,każdy mógłby się rozwinąc,prócz Valbuaeny i de rossiego każdy by był wzmocnieniem.oczywiscie moim zdaniem. ;) pozdrawiam
» 24 czerwca 2011, 14:53 #12
Szewc: Kroos nie może się przebić w Bayernie, Gourcuff miał być liderem OL i nic z tego nie wyszło. Trzeba wybierać zawodników odpowiadających danej taktyce i danej drużynie. Ci zawodnicy są dobrzy w Football Managerze, ale czy by się sprawdzili na Old Trafford?
» 24 czerwca 2011, 16:24 #11
Koksu: Ja mówiłem o Krossie przedewszystkim dlatego że grywał ostatnio tak sobie..talent ma bo napewno widzieliście chociaż jeden jego dobry mecz..miał ich dość.teraz natomiast grywa przeciętnie,więc nie kosztował by dużo a i jego pracodawca nie świrował by ze sprzedażą.btw. tak jak już mówiłem jak dla mnie kross mata lub de jong.Schwein mógłby być ale nie wierzę że jego by puścili.Pozdrawiam
» 24 czerwca 2011, 17:44 #10
PaToManU: Juan Mata i Eden Hazard Najlepsze rozwiązanie !
» 25 czerwca 2011, 08:55 #9
ziomboy777: przebudowujemy drużyne to trochę siana trzeba wydać.... SAF robi bardzo mądre zakupy... chce stworzyć typowo angielski klub z diamentami typu: Nani , Chcharito , Anderson , bracia Da silva... wybuchowa mieszanka może z tego powstać....
» 24 czerwca 2011, 13:43 #8
Janczar: Nie chodzi o bicie rekordów tylko o sprowadzenie dobrych i potrzebnych zawodników.
» 24 czerwca 2011, 13:24 #7
Ta3k: Proszę Pana, bardzo proszę udać się do lekarza w celu ogólnego zbadania zdrowia z którym wnioskując po tej wypowiedzi nie jest najlepiej. Glazerowie wpędzili w nas w długi przez, co nie kupowaliśmy zawodników. Kiedy jest potrzeba to sypną kasą? Raczej mi się to nie widzi, gdyby tak było kupilibyśmy najlepszych rozgrywających bez targów. W obecnej sytuacji na rynku na poważne transfery potrzeba poważnych pieniędzy, których nie wydaliśmy. Niech znajdą choćby i 50-80 mln euro na rozgrywającego godnego zastąpienia Paul'a.
» 24 czerwca 2011, 13:39 #6
mateyko44: zgadzam sie z Ta3k masz pan racje a panie pilsudczyk lec pan do lekarza i Ave Marszałek!
» 24 czerwca 2011, 13:50 #5
Ta3k: zgadzam się brutal4, że to za dużo jednak nie udało nam się znaleźć i wychować rozgrywającego na miarę United od czasów Paul'a. Owen by się nadawał, gdyby nie jego kontuzje. Natomiast Carrick Anderson po prostu nie spełniają pokładanych w nich oczekiwań. Też nie jestem fanem wielkich transferów, ale potrzebujemy koniecznie kogoś z górnej półki, niestety nie mamy czasu szukać młodych talentów by za 2-3 lata zrobić z nich wielkich zawodników, niestety potrzebujemy kogoś od zaraz. Jedyną inną opcją jest dla mnie ustawić Rooney'a (który i tak często się cofa po piłkę i ją rozgrywa) na środku a w napadzie, albo Hernandez na szpicy i wtedy gramy 4-5-1 albo Hernandez i Berba.
» 24 czerwca 2011, 15:53 #4
Koksu: Panowie a ja jednak uważam że Anderson o ile nie będzie miał poważnych kontuzji,to moze pociągnąć naszą grę.Pozatym jest mowa o wychowywaniu to SAF mógłby zaryzykować i dać szansę na gre w pierwszym sqładzie Paulowi Pogbie.Daje sobie obciąć lewe jądro że chłopak dałby radę,a jego talent ekspldował by niczym po zjedzeniu czereśni i wypiciu mleka.Pozdrawiam
» 24 czerwca 2011, 17:48 #3
designer: latwo wydawac taka kase jak ci z City, ale pucharow za to nie kupisz tylko zgraniem na boisku. I w tym sezonie City nie bedzie naszym glownym rywalem tylko standardowo Chelsea. Taki jest fakt i nie ma co sie oszukiwac, bo im wiecej "wielkich" transferow City, tym ekipa bedzie wygladac jak porozrywany strach na wroble.
» 24 czerwca 2011, 13:03 #2
designer: nie ma mowy Anderson i Cleverley to moga byc zmiennicy a nie podstawowi gracze zastepujacy Scholesa. Musi Ferguson kogos sprowadzic i lepiej by nie szczedzil grosza, bo ta inwestycja moze byc warta przez dlugie lata. (zalezy kogo sprowadzi, ale ten transfer to obowiazek i nie ma o czym mowic)
» 24 czerwca 2011, 13:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.