Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Dyrektor sportowy Juventusu przyleciał do Anglii

» 31 lipca 2019, 20:35 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Na łamach Sky Sports ukazała się nowa informacja w sprawie potencjalnej wymiany piłkarzy na linii Juventus Turyn - Manchester United. Chodzi oczywiście o Paulo Dybalę oraz Romelu Lukaku.
Dyrektor sportowy Juventusu przyleciał do Anglii
» Rosną szanse na przeprowadzkę Romelu Lukaku do Juventusu w trakcie letniego mercato
W środowe popołudnie do Londynu przyleciał dyrektor sportowy włoskiego klubu, Fabio Paratici. Ma on przeprowadzić dyskusję zarówno z Czerwonymi Diabłami, jak i agentami obu graczy.

Dybala w środę wrócił z wakacji i w czwartek ma odbyć rozmowę z Maurizio Sarrim na temat swojej przyszłości w ekipie Starej Damy.

Źródła Sky Sports informują, że wymiana pomiędzy klubami zależy już tylko od decyzji reprezentanta Argentyny.

- Paulo Dybala musi się na to zgodzić. Przebywał na wakacjach w Miami i wraca do Europy. Wróci na boisko treningowe Juventusu i porozmawia z Maurizio Sarrim. To będzie kluczowa konwersacja - powiedział w programie The Transfer Show dziennikarz Kaveh Solhekol.

- Jeśli wszystko dojdzie do skutku, to spodziewam się, że kibice Manchesteru United będą bardzo zadowoleni. Ole Gunnar Solskjaer będzie mógł wymienić gracza, którego nie chce na takiego, którego chce. To wymiana dziewiątki na dziesiątkę, która może grać na dowolnej pozycji w ataku - dodał Solhekol.


TAGI


« Poprzedni news
Newcastle United zainteresowane Axelem Tuanzebe
Następny news »
Rodgers: Nikt nie spełnił naszych żądań w sprawie Maguire'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


mikiartur: Ja zaufam Ole, i jeśli faktycznie uważa że będzie mu potrzebny w składzie tak jak mówią, to niech go tu sprowadza. Lukaku to mocny napastnik ale jeśli on nie pasuje filozofii trenera i chce się przenieść to mając też do niego szacunek, klub powinien go wytransferowac. Poza tym Dybała nawet jeśli może uważać że to krok w tył na pewno wie, że jeśli rozegra tu sezon życia lub mega solidny to może stać się gwiazda nr 1 tego klubu a kto wie może przejdzie potem do jakiegoś Realu albo Barcelony lub PSG itd a czasem warto zrobić jeden krok do tyłu by potem zrobić 2 w przód. I ja w niego wierze
» 1 sierpnia 2019, 00:47 #27
KacperskyMu: Nie rozumiem tego że niektórzy najeżdżają na Dybale. On już pokazał swoją wartość nie raz
» 31 lipca 2019, 23:42 #26
Anjey: Mam nadzieję że przyjdzie. Niech pokaże na co go stać. Rozumiem argumenty przeciw, że przecież Lukaku to jedyny 9 itp ale z drugiej strony, to czy my potrzebujemy tego tzw typowego 9? Mamy kilku ofensywnych piłkarzy, mobilnych, z dobrym strzałem, szybkich, którzy mogą grać i grywają na tej pozycji, dają dużo możliwości i kreatywności. Jeżeli to jest wizja OGS to należy mu zaufać, dać szansę. Być może to to jest właśnie nasza droga. W tym wszystkim martwi mnie jeszcze sytuacja alexisa i co z nim dalej (najlepiej jakby Dybala wziął po nim 7). Trzeba koniecznie jeszcze kupić śo i jak się trafi to śpd/śp + nie wiadomo co z pogba.
» 31 lipca 2019, 22:30 #25
karolmanu3: 7 to trzeba zostawić w spokoju, bo kto by jej nie założył to jest taki pompowany balonik, ze każdy chłop na starcie ma pełne gacie.
» 31 lipca 2019, 22:40 #24
Maniek2728: 7 trzeba zabrać i nie dawać jej nikomu! Czekać jak się rozwinie Grenwood i może jemu ja dać. Każdy kto gra z tym numerem jest cieniem samego siebie.
» 1 sierpnia 2019, 06:16 #23
ax1d: Popieram - 7 powinna zaczekać na Greenwooda
» 1 sierpnia 2019, 08:02 #22
Qcu91: A może to ma być tak : Dybala za Lukaku i jeżeli nas to dużo nie będzie kosztować, to Ed dorzuca mln do Maguire'a i wtedy mamy okienko marzenie :)
Wiadomo, że poza samą kasa na transfery, dużo kosztuje nas Sanchez i podejrzewam, że to jest największy problem.
» 31 lipca 2019, 22:26 #21
UnitedWeStand: Bardzo podoba mi się porównanie Dybali do Lingarda. W końcu gołym okiem widać, że nie ma żadnej różnicy między nimi..

Argentyńczyk w samym zeszłym sezonie zdobył chyba więcej bramek niż Jesse w swojej całej karierze w United. Paulo był wielokrotnie wybierany do najlepszej drużyny Serie A, a także na krótkiej liście najlepszych piłkarzy świata.

Ktoś może mi przywołać jakiekolwiek indywidualne osiągnięcie Lingarda?


Co do marketingu, to nie dziwię się, że Ed woli Dybale od Bruno.
Paulo ma jedno z największych kont instagramowych na świecie z piłkarzy, koszulki się fajnie sprzedadzą i zwiększy się popularność United w Ameryce.

Osobiście, to zdziwię się jak Dybala tutaj przyjdzie, bo dla niego to będzie krok wstecz, ale kto wie. Może będzie kolejnym świetnym Argentyńczykiem w United po Heinze i tym drugim, którego imienia się nie wymawia.
» 31 lipca 2019, 21:52 #20
United45: Ilu tu już zawodników przychodziło z wspaniałym kontem instagramowym i łatką jednego z najlepszych piłkarzy świata hmmm? A ilu z nich naprawdę wypaliło? RvP, Ibra i można zaliczyć do tego Pogbe i to wszystko. Wszystkie cuda na kiju jak Di Maria, Veron, Falcao, Sanchez, Forlan, Barthez były niewypałami wiec ja już wole zdecydowanie równie zdolnego i mega zmotywowanego Bruno niż kolejnego Argentyńczyka w naszej kadrze
» 1 sierpnia 2019, 09:31 #19
United45: Powiem tak jeśli Paulo przyjdzie ostatecznie do nas to na pewno zapominamy o Bruno. Czy to wyjdzie na plus czy minus to zobaczymy w przyszłości. Obecnie na plus na pewno wychodzi to że jednak przyjście Dybali zapewne zatrzyma u nas Pogbe, wiadomo sprawy marketingowe tez potoczą się na plus. Jedynym problemem jest to że w naszym klubie ostatnio takie transfery po prostu uwielbiają się zasiedlić i gnić, chcieliśmy uniknąć wielkich nazwisk i do tej pory ładnie się udawało transfer Bruno byłby idealnym rozwiązaniem i Olę spokojnie kontynuowałby swoją prace. No nic zobaczymy środek pomocy wyglądałby naprawdę solidnie gdyby Argentyńczyk wstąpił w nasze szeregi, chyba ze przyjdzie Bruno a Dybała zostanie przesunięty na prawe skrzydło ale w to zdecydowanie nie chce mi się wierzyć. Cały czas obowiązkiem jest środkowy obrońca, moim zdaniem jeśli Lester do 7 sierpnia będzie się stawiać to Ed będzie musiał przystać na ich warunki i zapłacić kosmiczne pieniądze byle tylko Lindelof miał solidnego kompana do środka defensywy.
» 31 lipca 2019, 21:43 #18
Freddie: Basically everything is done between Manchester United and Juventus for Dybala and Lukaku. The transfer is complete if Paulo Dybala says yes to joining United. [
@romeoagresti
] #MUFC

teraz tylko decyzja Dybali.
» 31 lipca 2019, 21:12 #17
mariumax: Hmm..
Może lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu..?
Tak. Pewnie tak.
» 31 lipca 2019, 20:58 #16
SIERPU: Zgadzam się, możemy mieć wysokiej klasy napastnika na ławce, albo wysokiej klasy skrzydło, które będzie grało. Polubiłeś Jamesa ale to młody chłopak wszystko przed nim, a nie wiadomo może wygryzie samego Martiala. Moim zdaniem jest to spoko opcja z jednego napewno względu. Rywalizacja o miejsce w 1 składzie... Martial wkoncu może zacznie dawac z siebie 200% jak jego miejsce będzie zagrozone
» 31 lipca 2019, 22:42 #15
Qwerty: Paulo Dybala musi się na to zgodzić. Przebywał na wakacjach w Miami i wraca do Europy. Wróci na boisko treningowe Juventusu i porozmawia z Maurizio Sarrim. To będzie kluczowa konwersacja - "PO WIEDZIAŁ" w programie The Transfer Show dziennikarz Kaveh Solhekol.
MACIE TAM BŁĄD
» 31 lipca 2019, 20:43 #14
Rio5fan: Dzięki, poprawione :)
» 31 lipca 2019, 20:45 #13
Mateus03: jeśli tylko dybala bedzie chcial to ok , w srodku mogą przeciez grac dybala rashford martial ,czasami grenwood
jakby tu jeszcze trafili bruno i harry to by mozna by grac 4 3 3
de gea bissaka lindelof maguire shaw , matic/scott , pogba fernandes , martial rashford dybala
» 31 lipca 2019, 20:41 #12
miocinho2: *Matic/Pogba,McTominay
» 31 lipca 2019, 20:42 #11
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2019 20:41

o 21 mam msze w intencji tego zeby Paulo odmowil tego transferu.
» 31 lipca 2019, 20:40 #10
Grejprud69: Czemu niby ma odmowic ? Rozumiem ze nie do konca moze chce grac u Nas ale moim zdaniem wcale to nie jest zly deal. Skoro i tak nie mamy skrzydel na tyle dobrych zeby wykorzystac potencjal Lukaku to po co na sile isc w budowanie zespolu na kims kto nie chce tutaj grac ? Na kims kto bedzie musial tak czy siak walczyc o pierwszy sklad ? z Dybala moze byc inaczej - kto wie moze odpali w duecie z Pogba ? Ja tam jestem dobrej mysli co do tej wymiany. Nie ma co sie pesymistycznie nastawiac i liczyc ze nagle Lukaku dosdtanie przebudzenie dzika i bedzie strzelal zewszad a juz zwlaszcza z podan o Dżeseja Lyngłarda
» 31 lipca 2019, 20:45 #9
miocinho2: czemu ludzie daja sie nabrac ze Dybala to pilkarz jakiejkolwiek wyższej klasy niż przecietny?ja rozumiem 2 bramki przeciwko Barcelonie,ale ile mozna po jednym dobrym meczu hajpowanym byc?dla mnie ten gosc jest na poziomie MAKS Jessego Lingarda.Ja nie mowie ze Lukaku powinien zostac(choc nie jukrywam lubie go),ale mam poprostu złe przeczucia.Bo Dybala NICZYM nie zaslużył na transfer do tego klubu.
» 31 lipca 2019, 20:53 #8
Grejprud69: miocinho2 rozumiem Twoje podejscie ja tez lubie akurat Lukaku :)
Bardziej mnie chodzilo o to ze skoro ktos chce odejsc to po prostu niech idzie skoro zle sie tutaj czyje i mowi o tym otwarcie. Co do Dybali - tez sie zgadzam - nie zaslynal chlopaczyna niczym konkretnym. Ale mimo wszystko, kto wie moze warto akurat zaryzykowac i zrobic taki swap bo co jesli faktycznie chlopaczyna u Srriego bedzie grzac lawe jak u nas Lukaku ? a tak to jeden i drugi znajdzie sie w skladzie - pogra, pokaze na co go stac i wtedy bedzie mozna powiedziec (mam nadzieje) ze sie chlop odnalazl i gra git pilke i jest spoko.
» 31 lipca 2019, 20:56 #7
sisinho: Dla niego to upadek sportowy i tyle. Pewnie woli coś cieplejszego niz klimat angielski.
» 31 lipca 2019, 20:56 #6
miocinho2: choc zeby byc obiektywnym,w ubieglym roku Dybala na Old Trafford zagral znakomite spotkanie i byl najlepszym pilkarzem na boisku.moze ten stadion bedzie mu sluzyl.no dobra,postaram sie by dobrej mysli.
» 31 lipca 2019, 20:58 #5
Grejprud69: ze niby jesienna depresja go dopadla ? :D
» 31 lipca 2019, 20:58 #4
miocinho2: dobra ide na ta msze.
Gloria,Gloria Man United
» 31 lipca 2019, 21:02 #3
Grejprud69: i to jest git postawa :D
» 31 lipca 2019, 21:02 #2
SIERPU: Moim zdaniem twoje podejście jest poprostu glupi. Naskakujesz na tego Dybale jaki to on nie jest słaby. Lukaku owszem jest dobry ale gdyby mu zmienić pozycje jak zmieniono dybali ciekawe czy po słabszym sezonie nadal uważałbyś go za dzika. Postawmy De Gea na dziewiątkę może się spisze... jeśli ktoś jest napastnikiem skrzydłem czy ogólnie gra z przodu to normalne ze będzie strzelał. Jeśli nagle cofniesz go na pomoc, gdzie ma inne priorytety nie możesz od niego wymagać już tych 20 goli. Jak już macie Go oceniac, oceniajcie na podstawie ogółu kariery, a nie jednego sezonu gdzie został wygryziony przez Ronaldo
» 31 lipca 2019, 22:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.