Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Robert Lewandowski na celowniku United!?

» 9 czerwca 2012, 17:22 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Po strzeleniu pierwszej bramki na Mistrzostwach Europy, Robert Lewandowski trafił na nagłówki brytyjskich gazet. Dziennikarze donoszą, że Polaka chce kupić Manchester United. Transfer miałby się odbyć jeszcze w tym okienku transferowym.
Robert Lewandowski na celowniku United!?
» Po strzeleniu pierwszej bramki na Mistrzostwach Europy, Robert Lewandowski trafił na nagłówki brytyjskich gazet. Dziennikarze donoszą, że Polaka chce kupić Manchester United. Transfer miałby się odbyć jeszcze tego lata.
Czy Robert Lewandowski poradziłby sobie w Manchesterze United?
- Jestem bardzo szczęśliwy, że udało mi się strzelić gola w meczu otwarcia. Nie zamierzam się jednak koncentrować teraz na spekulacjach prasy. EURO 2012 jest moim priorytetem. Jestem całkowicie skupiony na drużynie narodowej - komentował Lewandowski po zremisowanym 1:1 meczu z Grecją.

Franciszek Smuda dzień wcześniej powiedział, że prędzej czy później "Lewy" trafi do United. Jeżeli transfer ten doszedłby do skutku, Robert byłby drugim po Kagawie zawodnikiem, który przeszedłby tego lata z Borussii Dortmund na Old Trafford.

Agent piłkarza stanowczo twierdzi jednak, że Robert nie zamierza opuszczać Signal Iduna Park w tym roku.

Jak informuje dziennik Daily Star, Manchester United zapłaci za Lewandowskiego 16 milionów funtów. Polak ma podpisać czteroletni kontrakt, który zagwarantuje mu zarobki w wysokości 70 tysięcy funtów tygodniowo.

Kwestia transferu Lewandowskiego ostatecznie wyjaśni się po EURO 2012.


TAGI


« Poprzedni news
"Spekulacje bez wpływu na grę Modricia"
Następny news »
Shinji Kagawa trafia dla Japonii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (196)


unitra7: Lewy w United było by bosko ale Borussia nie chce sprzedać swoje super strzelca a po za tym Chelsea też ma chęć na lewego a co za tym idzie że Chelsea da mu więcej kasy.Wiec szczerze to wątpię żeby grał w UNITED.
» 12 czerwca 2012, 01:02 #180
kamsuc2: Robert Lewandowski jest najlepszy
» 15 czerwca 2012, 19:19 #179
fauzi: najlepszy tylko w czym?
» 16 czerwca 2012, 12:20 #178
lzs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2012 11:18

w siedzeniu na lawce w united ;)

dany i roo sa o 2klasy wyzej niz "lewy"
» 21 czerwca 2012, 11:17 #177
SuVeReN: Co do Danny'ego się nie zgodzę, bro.
» 1 lipca 2012, 00:15 #176
henio777: Panowie nie ma co się kłócić. Lewy do United w tym okienku transferowym i koniec gadania!
» 11 czerwca 2012, 20:14 #175
pito99: jak będziemy grac 2 napastnikami to lewy mile widziany lepszy od groszka i welbecka
» 11 czerwca 2012, 20:09 #174
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2012 16:53

Hahaha lepszy od Welbecka ty chyba w życiu nie oglądałeś meczu MU.
A po zatym wydaje mi sie że Lewandowski nie dał by sobie rady w "PL" i by grzał ławe.
;)
» 14 czerwca 2012, 16:53 #173
MUforever1987: Ale kupi ich tylko wtedy, gdy będą dostępni w 3-packu razem z Maciusiem z Klanu :P
» 11 czerwca 2012, 20:28 #172
wazza89: do United powinni dołączyć jeszcze tylko Modrić i ewentualnie Baines. Z innych dostępnych na rynku graczy nie widzę dobrego kandydata do gry w koszulce Unied.

Gea
Rafael Rio Vidic Evra
Modrić Carrick
Valencia Kagawa Nani
Roo

Amos
Jones Smalling Evans Baines
Scholes Fletcher
Welbeck Cleverley Young
Berba


pozostali Fabio Anderson Giggs Park Chicharito.

nie będę płakał za Andersonem i Parkiem jeżeli odejdą.

myślę, że taka opcja przypasuje wszystkim fanom United

pozdro
» 11 czerwca 2012, 12:24 #171
zygman: No właśnie za duże ryzyko, że nie bedzie grał regularnie. Lepiej dla niego żeby poszedł do drużyny gdzie będzie bardziej doceniany niż w Borussii ale tez takiej gdzie bedzie wlasnie na nim opierany atak, i bedzie gral w prawie kazdym meczu
» 11 czerwca 2012, 20:05 #170
Desstin: Nie wszystkim przypasuje.
Primo:W Twojej pierwszej jedenastce w drugiej linii umieściłeś 3 skrzydłowych i rozgrywającego napastniko-pomocnika jakim jest Rooney.Nie wiem jakie masz pojęcie o grze w piłkę nożną ale takie ustawienie to samobójstwo.Może sprawdza się w Fifie - nie wiem.Na realnym boisku nie bardzo.
Secundo: Jeżeli w wyjściowej 11 widzisz Rio i Vidica a nie Smallinga i Jonesa to sorry.Oni już w tej chwili są zwrotniejsi, szybsi i lepsi kondycyjnie niż dwójka naszych jakże zasłużonych obrońców.
Tertio:Young był jednym z najlepszych piłkarzy w zeszłym sezonie. Na jakiej podstawie "skazujesz" go na rezerwę?Wg info ze sztabu medycznego i trenerów również Fletcher jest w pełni sił i prezentuje się znakomicie.Też na ławkę?Nie wspomnę już o zesłaniu na trybuny Hernandeza...
A na marginesie:co oznacza wg Ciebie termin dostępny na rynku?Wystawiony na listę transferową?Bez klubu?KAŻDY piłkarz jest do kupienia Jest to tylko i wyłącznie kwestia ceny.Taki zawód.
Pozdrawiam
» 11 czerwca 2012, 21:44 #169
wazza89: @Desstin - nieźle się uśmiałem.
primo: Kagawa to nie jest skrzydłowy. I nie mów, że jest inaczej ponieważ bardzo lubię Bundesligę i wiem jak gra nasz nowy pomocnik. Rooney często gra jako hmm "napastniko-pomocnik" hehe , jednak nie wychodzi to mu ani drużynie na dobre. Został zmuszony do takiej gry ponieważ w klubie nie było kogoś takiego jak właśnie Kagawa. Miejsce wazzy jest na szpicy.

Secundo: nie odmawiam talentu naszym młodym obrońcą ale zaraz zaraz. Rio i Vidić i Evans w przyszłym sezonie na ławce? hahaha.

Tertio: W linii pomocy United nie ma pojęcia rezerwowy. Doskonale znasz United, oglądasz wiele spotkań i dobrze wiesz jak wielką rotację stosuje Fergie. Zresztą gdyby nie uraz Naniego, Young nie pograł by tak wielu spotkań. Portugalczyk jest lepszym zawodnikiem niż anglik. Co do Fletchera to tak jak wspomniałem - rotacja da im wszystkim pograć. Jednak po takiej przerwie chyba nie sądzisz, że Fletch z marszu wejdzie do gry na najwyższym poziomie? Chicha - super rezerwowy.

Wolny zawodnik na rynku dla UNited to taki któremu kończy się kontrakt, pasuje do naszego stylu, deklaruje chęć odejścia z drużyny, jest osiągalny finansowo. Ilu widzisz takich? no właśnie.

ps nie gram w fife - czasami gram w pesa

ciao
» 12 czerwca 2012, 09:04 #168
nelsonk: Ludzie, jaki transfer o czym wy gadacie. Przecież "Daily Star" to jest takie Angielskie "Zycie na gorąco" tylko sieją ploty, które sami wymyślają!!
» 11 czerwca 2012, 00:40 #167
99devil: Czy Wy wszyscy macie jakieś klapki na oczach? Czy każdy z Was musi być typowym Polakiem? Wiecznie narzekać i zazdrościć? Jak by Robert był Francuzem Hiszpanem czy Włochem to już byś Cię Go chcieli ale że Polak to się nie nadaję. Czy Wy widzicie co piszecie o Nim? Oglądaliście chociaż z 10-15 meczy Borusii w minionym sezonie? Lewy potrafi uderzyć, dobrze się zastawić co przekłada się na dobrą grę tyłem do bramki, gra świetnie głową, potrafi rozegrać i widzi bardzo wiele technicznie też nie odstaje i ma dopiero 24 lata. Za to co pokazał w Borusii zasłużył na grę w United. Tutaj pod skrzydłami SAF'a tym bardziej może rozwinąć skrzydła i tak jak wielu wspomniało grając przed Rooney'em mogli by stworzyć naprawdę dobry duet. Nie mam nic do Chichy i Welbecka ale w porównaniu do Roberta nie są jeszcze ograni. A co do tego że powinien pograć jeszcze rok w Borusii... dlaczego? Żeby cena za niego wzrosła o kolejne 10mln? Żeby biły się o Niego inne bogatsze kluby(czyt. City, Chelsea, PSG itd.)? Zamiast się cieszyć że człowiek który reprezentuje Wasz kraj może grać w Waszym ukochanym klubie i to piłkarz na wysokim poziomie to jak zwykle tylko narzekać:/ Zastanówcie się chwilę ile to może dać Robertowi, Manchesterowi a także naszej reprezentacji
» 10 czerwca 2012, 23:06 #166
mikifiki: Ja nie narzekam, ale boję się, że ten transfer będzie szkodliwy dla Roberta i to odbije się dla reprezentacji Polski. I wtedy zaczną dopiero narzekać "jak to Ferguson polski talent zmarnował nie dając mu grać".
» 10 czerwca 2012, 23:46 #165
fauzi: Ale nie rozumiem czego tu zazdrościć.Czy naprawde myślisz że Ci którzy są na "nie" to nie doceniaja Roberta?? Wydaje mi się że nie.
Ale powiem Ci jaki jest mój punkt widzenia.Piszesz że United ma coś zyskać...możesz mi powiedzieć co?? bo chyba nie myślisz że wygryzie Rooneya czy Chicharito!! Miałby stanowić konkurencje dla Welbecka i grać tyle co śp Tevez??
Wbrew pozorom Robert nie zyskałby też za wiele.Po jakimś czasie zdecydowałby sie na transfer do mniejszego zespołu,bo stwierdziłby że woli grać.
Dalej..czy naprawde uważasz że jest to zawodnik o którego za kilka lat będą sie bić Real,Chelsea i Barcelona?? czy jesteś aż tak ciemny że nie dostrzegasz innych dużo bardziej utalentowanych graczy na rynku??
Naprawde żal mi takich ludzi jak Ty,omamionych przez stronnicze media i pana Smude,z którego z resztą też "wybitny fachowiec".
Kończąc moją dyspute wolałbym żeby SAF dał więcej szans Machedzie niż ściągać w celu niewiadomym Lewandowskiego.
» 11 czerwca 2012, 14:40 #164
99devil: Bardzo proszę, podaj mi tak utalentowanego napastnika w wieku Lewego i w tej cenie i już z takim ograniem przede wszystkim ;)
» 12 czerwca 2012, 23:46 #163
Maaattttt: Poczekajmy do końca Euro, ale jeżeli Lewandowski przejdzie, to wydaje mi się, że się sprawdzi. Jeden z najlepszych napastników w Europie. 3 transfery: Kagawa, Modrić, Lewandowski? Jestem za.
» 10 czerwca 2012, 21:44 #162
aron8manutd: Mysle ze to jest dobra opcja dla United bo pamietajmy ze nie mamy typowej 9 w skladzie. Rooney woli sie bawic w cofanie do tylu i rozgrywanie pilki, Chicharito jest dobry ale jako zmiennik. Welbeck w duecie z Rooneyem to tez nie wyglada tak jakbysmy tego chcieli. Welbecka gra tez nie zawsze wyglada tak jakby mial byc tym ostatnim graczem na boisku. jesli odejdzie berba i owen to mamy 3 napastnikow. Lewy przydalby sie bardzo i to do 1 skladu, jest bardzo mlody, szybki, dobra technika, niczego mu nie brakuje. Widzicie te dosrodkowania Valencii dogrywane na glowe Lewego ?!?! Fajnie by miec polskie żądło w ManUtd :D do tego z kagawa dobrze mu sie gra co bylo widac w bundeslidze.
De Gea
Jones Rio Evans Evra
Valencia Cleverley Kagawa Young
Rooney Lewandowski
» 10 czerwca 2012, 20:20 #161
konradkonrad33: Bardzo dobry skład ;p
» 10 czerwca 2012, 21:39 #160
Maaattttt: Nie zapominałbym o naszym kapitanie, Vidić to najlepszy stoper na świecie. Poza tym Jones na prawej obronie do mnie nie przemawia, dałbym szansę Rafaelowi.
» 10 czerwca 2012, 21:46 #159
kocio10: Jeżeli do skutku dojdą transfery Modrićia i Lewandowskiego to widze dwie opcje:
Pierwsza footballuser(.)com/427879/Manchester_United
Druga footballuser(.)com/427881/Manchester_United
» 10 czerwca 2012, 21:59 #158
wazza89: z takim składem to tak 5-7 miejsce .
» 11 czerwca 2012, 12:16 #157
Kuncel: A może jakaś wymiana typu Lewandowski - Berbatov ?:D

Chętnie bym to chciał widzieć.
» 10 czerwca 2012, 20:14 #156
Sanitarium: Lewy jest dobry, nawet bardzo. Szczególnie w Borussi lub na tle naszej reprezentacji. Jednak maksymalnie to na równie z Chicha, Welbeckiem... Na pewno nie więcej. Zresztą jakby Hernandeza lub Anglika wrzucić na miejscu Lewego do kadry to byliby może i jeszcze większymi gwiazdami.

Jestem fanem talentu Lewego ale nie przesadzajmy też bo fakt wybija się na tle naszych piłkarzy ale takich jest wielu.
Jedyna nadzieja gdyby doszło do transferu to to iż mógłby niesamowicie się u nas rozwinąć. Jest też ryzyko iż by się zmarnował jak Kuszczak czy Berbatov (nie ma to jak która strzelców poprzedniego sezonu wpuszczać raz na 10 spotkań).
» 10 czerwca 2012, 20:09 #155
Marcinaldinho: Chica i Welbeck na równi z Lewym pod jakim względem? Zacznijcie pisać obiektywnie.
» 10 czerwca 2012, 20:20 #154
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2012 22:09

Moim zdaniem najlepszy z tej trójki jest Danny, drugi jest Robert a trzeci Chicha. Analizując wszystkie aspekty to Welbeck wygrywa, niewiele ale wygrywa z Robertem, Hernandez odstaje od tej dwójki niestety.
Szybkośc - Chicharito, Welbeck, Lewandowski
Technika - Welbeck, Lewandowski, Chicharito
Wykończenie - Lewandowski, Welbeck, Chicharito
Gra kombinacyjna - Welbeck, Lewandowski, Chicharito
Gra głową - Lewandowski, Welbeck, Chicharito
Strzały - Welbeck, Lewandowski, Chicharito

Patrząc na to wychodzi, że Welbeck i Robert są mniej, wiecej na równi, ale stawiam wyżej Dannego patrząc na jego młody wiek, a Javier od nich odstaje umiejętnościami.
» 10 czerwca 2012, 22:08 #153
Marcinaldinho: Technika zdecydowanie na korzyść Lewego, bez przesady, że Welbeck jest lepszy technicznie. Za mało widocznie widziałeś Lewego w akcji. Gra kombinacyjna również Lewy. Welbeck jest niezły, ale po tym sezonie nikt mi nie wmówi, że gościa można porównać do Lewandowskiego, który w tym sezonie przyćmił Gomeza. Welbeck często przeplata dobre mecze z bardzo słabymi. Robert potrafi się zastawić, rozegrać, przytrzymać piłkę, zagrać kombinacyjnie - to jest klasa światowa w tym momencie. Może mu sezon wyszedł, może trafił z formą ale jest na poziomie światowym i nikt nie może temu zaprzeczyć. Co będzie dalej? Moim zdaniem ma bardzo dobre podejście do piłki i życia, jest pewny siebie, poukładane w głowie i on sam chce się nadal rozwijać. Obok Kagawy i wymarzonego Modrica jestem pewien, że byłby w stanie samego Rooneya zepchnąć na drugi plan. To już tylko gdybanie. Będzie co ma być, ale na tą chwilę każdy napastnik prócz Rooneya z naszej kadry jest daleko za Robertem, takie są fakty i nie ma co się złościć tylko cieszyć, że mamy takiego Polaka :)
» 10 czerwca 2012, 22:56 #152
Wik: Też uważam, że Lewy w niczym nie ustępuje Welbeckowi i spokojnie mógłby grać główna role w ataku United razem z Roo. Za Welbeckiem może przemawiać jedynie to że jest wychowankiem, bo na pewno nie zgodzę się z tym że jest lepszy technicznie od Roberta, który oczarował nas i myślę że nieco zaskoczył in plus w ostatnim sezonie. Lewy ma jednak jeszcze coś do udowodnienia na najwyższym światowym poziomie i dlatego widziałbym go w United już teraz a nie jak niektórzy piszą że za rok itp.
Wszystko wyjaśni się po Euro i na razie trzymajmy kciuki za Roberta i chłopaków w meczu z Rosją i Czechami a potem gadajmy o transferze.
» 10 czerwca 2012, 23:41 #151
suuchy: 70 tysiecy to troche malo jak na tygodniowke...
» 10 czerwca 2012, 20:07 #150
fauzi: My God..do czego to doszło....
» 10 czerwca 2012, 18:49 #149
MruwaManU: Wg mnie byłby to naprawdę niezły transfer ;)
» 10 czerwca 2012, 17:22 #148
Lcris: Przypominam ze inna polska gwiazdeczka która grala znakomicie w borussi dortmund i strzelała ciągle dla reprezentacji Euzebiusz Smolarek również był na obecnym poziomie Roberta, a nie podołał w słabym Racingu a co dopiero Robert i MU ? Nie widzę tego... Lepiej Mamadu Niang bądź Jordan Ayew, Ayew przypomina trochę Andiego Cola...
» 10 czerwca 2012, 16:58 #147
Marcinaldinho: Smolarek na poziomie Lewego? Proszę skończ.
» 10 czerwca 2012, 17:26 #146
MDuch7: No to teraz zarył, jak łysy warkoczem o beton, haha Ebi jak Lewy
» 10 czerwca 2012, 17:37 #145
Widera: Lewy pewnie dałby sobie radę w PL jednak jeżeli miałby u nas siedzieć na ławie to niech nie przychodzi , wszystko też zależy jakim ustawieniem będziemy grać . Z wygryzieniem Groszka albo Welbecka nie miałby znów tyle problemów , widzieliśmy ostatni sezon groszka zresztą u niego 0 techniki potrafi tylko dostawić głowę lub nogę do piłki a welbeck mimo że jest dobry to często nogi mu się o piłkę plączą . Jak lewy strzela 3 gole BM to o czymś świadczy tym bardziej że byłby duet kagawa - lewy obaj się znaja
» 10 czerwca 2012, 14:55 #144
RooneyMU: +++Lewy - Rooney

Young++----+++ Nani
++ Modrić - Carrick

Evra - Rio - Vidić - Rafae

+++[David De Gea]

Jedenastka na finał LM w następnym sezonie.
» 10 czerwca 2012, 14:50 #143
dkmanu: a Kagawe to na trybuny posłałeś ? :D
» 10 czerwca 2012, 15:13 #142
boger: Zmiennik za Rio Evans i walczymy ;)
» 10 czerwca 2012, 15:13 #141
RooneyMU: dkmanu - Ktoś musiał.
» 10 czerwca 2012, 16:03 #140
PanDuzeA: Ciekawe, że nie ma miejsca dla najlepszego skrzydłowego w zespole.
» 10 czerwca 2012, 16:21 #139
RooneyMU: Pokazał w finale LM z barceloną co potrafi .
» 10 czerwca 2012, 17:21 #138
Zyvold: Całą drużyna pokazała oprócz Rooneya, nie mondruj.

(błąd specjalnie)
» 10 czerwca 2012, 19:55 #137
boger: a Nani co mecz gra piach :) Ale to jest Nani nazwisko się liczy , oj przykre , przykre ...
» 10 czerwca 2012, 19:56 #136
1996kutno: lewy weźmie 9 za berbatova ;D
» 10 czerwca 2012, 14:35 #135
Golasso: Wystarczy spojrzeć na mecz z Grecją starał się, próbował, strzelił co miał strzelić, rozegrał bardzo dobry mecz... w drugiej połowie mniej był widoczny tylko przez drużynę naszą ale i tak kilka razy się urwał i spróbował zaskoczyć.. Sam Lewandowski nie wygra meczu.. Co nie zmienia faktu że jest godny gry w MU.
» 10 czerwca 2012, 14:30 #134
ManUtd1010: Mówicie lewy za słąby na United zacznie bramy strzelać to zaczniecie mówić ze jest dobry.Skoro strzela 3 bramki bayernowi w finale to ja nie mam pytań.Na pewno da sobie rade w PL
» 10 czerwca 2012, 14:03 #133
MDuch7: Kagawa to jego asystent tak więc będziemy mogli robić taką rotację w składzie że szok jeszcze jak Luka dojdzie to wogóle, sprowadzić jeszcze tylko skrzydłowego obrońcę i na każdej pozycji mamy dobrych zmienników.
» 10 czerwca 2012, 17:39 #132
rm900502: Ludzie przejrzyjcie na oczy. Lewy jest dobry i naprawdę szanuję go za jego grę i jako piłkarza osobiście, ale na United jest za słaby. To jest dopiero jego pierwszy dobry sezon w BVB. Ja poczekałbym jeszcze rok i po tym czasie zastanowił się nad sprowadzeniem go...
» 10 czerwca 2012, 13:52 #131
patryk211290: Pomyślcie tylko polak który jest gwiazdą światowego formatu. Gra w 1 składzie jeszcze Man Utd i do tego z 9 na plecach:DD Klawa sprawa chociaż szczerze wątpię w to że Borussia odda go po takim sezonie i za tak małą kasę.
» 10 czerwca 2012, 13:31 #130
vip14: To byłby transfer roku. Leżeli Robert Lewandowski przeszedł by do MU to jego wartość wzrosłaby o jakieś 20 mln zł. Bardzo fajnie byłoby zobaczyć Polaka w Manchesterze United :)
» 10 czerwca 2012, 13:22 #129
aris019: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2012 12:58

Jezeli trafi do nas Modrić,Kagawe juz mamy nasz skald najprawdopodobniej bedzie wygladal tak;
De Gea
Rafael-Evans-Vidić/Rio-Evra(nowy zawodnik)
Carrick-Modrić
Valencia-Kagawa-Nani
Rooney

wiec nie widze za bardzo potrzeby kupowania Levego.Chyba ze zostaniemy przy ustawieniu 4-4-2 ale gdzie podzieje sie reszta skladu?Carrick zostanie pominiety?a moze Modrić?nie wydaje mi sie..
Choc z drugiej strony w takim klubie jak MU powinni byc min 4 napastnikow klasy swiatowej lecz czy jest sens majac ich 4 grajac tylko jednym?szkoda zatrzymywac ich rozwoj.
Jesli chodzi o Vidić'a raczej nie rozpocznie sezonu w podstawowym skladzie,a jesli bedzie gral to sporadycznie na koncowki i zapewne w rezerwach,przynajmniej przez pierwszy miesiac moze dwa,zalezy od formy i przygotowania fizycznego.
» 10 czerwca 2012, 12:57 #128
piotro91: ale jeszcze nie wiadomo czy Modrić do nas trafi, gdyby się tak nie stało i lewy by do nas trafił to dobre byłoby takie ustawienie :
______Rooney__ Lewy____
Nani_____Kagawa_____Valencia
________Carrick__________
Evra____Vidic__Jones___Rafael
________De Gea____________
» 10 czerwca 2012, 13:29 #127
RobvanKlu5i: Przepraszam ale w którym elemencie Lewandowski jest gorszy od Welbecka czy też Hernandeza?? Od Hernandeza jest lepszy technicznie, może nie jest tak szybki ale technicznie go zjada. A Welbeck jeszcze długo będzie się potykał o własne nogi, więc jestem jak najbardziej za transferem Lewego do MU, ma idealne warunki na angielską ligę.
» 10 czerwca 2012, 12:52 #126
piotro91: Welbeck jest dobry, nie wiem czy nie lepszy od Lewego ale wiadomo że chcemy jak najlepiej dla naszego rodaka i chcemy żeby trafił do United, ale znając SAF Lewy przesiedział by prawie cały pierwszy sezon na rezerwie. Jak by do nas doszedł to Welbecka można sprzedać i zgarnąć za niego z 5-8 mln.
» 10 czerwca 2012, 13:32 #125
PanDuzeA: Te, kibicu. Obejrzyj sobie bramki jakie strzelił Welbeck w tym sezonie i jeszcze raz się zastanów, czy tak gra piłkarz "potykający się o własne nogi". Anglik potrafi kiwnąć, strzelić z główki i dystansu. Jest bardzo dobrze wyszkolony technicznie. Jego wada to psychika, brak zachowania zimnej krwi pod bramką. Niemniej gra dobrze, a będzie jeszcze lepszy. Lewandowski nie wygra z nim rywalizacji.
» 10 czerwca 2012, 13:43 #124
mixerMU: to ty chyba nie widziałem bramek z tego sezonu lewego oprócz tego ze strzela piękne gole to potrafi pięknie asystować
» 10 czerwca 2012, 13:51 #123
gaham1: na onecie można przeczytać że doszło do porozumienia między klubami i od przyszłego sezonu lewy bd zawodnikiem czerwonych diabłów. kwota transferu to 18 mln euro.
» 10 czerwca 2012, 12:33 #122
Hose: Roo to nie jest klasyczna 9, Welbeck jest jeszcze młodziutki i mało doświadczony, Hernandez lepiej działa jako jocker na zmęczonych obrońców w ok. 70 minucie (gdy gra od pierwszych minut nie gra jakoś rewelacyjnie, bo nie ma elementu zaskoczenia), Macheda jest IMO słabiutki, Berba odchodzi. Trzeba kupić napastnika, bo w wypadku (nie daj Boże) kontuzji Roo, albo Danny'ego jesteśmy w kropce. Lewy pasowałby idealnie - dobry napastnik z solidnej ligi. Z jego umiejętnościami gra w pierwszej 11 murowana.
» 10 czerwca 2012, 12:12 #121
Draciel: Śmiać mi się chce, gdy czytam komentarze w stylu: "potrzebny jest napastnik". Haha i gdzie wy chcecie go upchnąć? Może na "Lewej" obronie? Rooney, Welbeck, Hernandez, Macheda+ Henriquez. Mamy ich w cholerę, a biorąc pod uwagę, że SAF ściągnął ofensywnego pomocnika można wnioskować, że przejdziemy do systemu gry jednym napastnikiem (ewentualnie diament, wtedy można wystawić dwóch), co wydaje się być całkiem racjonalnym wyborem. I co wtedy? Sześciu graczy na jedną pozycję? Zastanówcie się czasami, bo to co wypisujecie jest po prostu żenujące. Tym bardziej, że "Lewy" po prostu nie przebiłby się do składu.
» 10 czerwca 2012, 11:39 #120
Draciel: Mam nadzieję, że nie. Chciałbym, żeby odszedł (jeżeli musi) do jakiegoś bardziej "zaprzyjaźnionego" klubu w stosunku do United ;) Tottenham? Choćby.
» 10 czerwca 2012, 11:52 #119
Zyvold: Moze przyjdzie do Arsenalu za RVP. ;]
» 10 czerwca 2012, 11:57 #118
MDuch7: A RVP odchodzi ? Podolski przyszedł tak więc napadziorów tam nie trzeba..
» 10 czerwca 2012, 17:40 #117
Veon: Powiem tak: To bardziej prawdopodobny transfer niż Modric.

Lewy byłby dobry wzmocnieniem do ustawienia 4-4-2.
Jak dla mnie Kagawa, Lewy + jeszcze jakiś boczny obrońca i możemy walczyć o wszystko.

PS: Pozatym transfer Lewego oznaczałby większe szanse zobaczenia MU w telewizji. :P
» 10 czerwca 2012, 11:26 #116
Draciel: A czy Ty naprawdę wierzysz, że Kagawa będzie grał w środku pola z Carrickiem lub Fletcherem? :D Beka
» 10 czerwca 2012, 11:54 #115
Dzunglasty: Prosze nie, lubie Lewego ale jak przyjdzie do UTD to sobie zjebie kariere. niech gra w BVB gdzie jest gwiazdą.
» 10 czerwca 2012, 11:14 #114
przemekk28: Też jestem tego zdania, jednak jak już by przeszedł to będę za niego trzymał kciuki. Za to Modricia chciałbym bardzo..
» 10 czerwca 2012, 11:30 #113
MDuch7: Ja też ;D
» 10 czerwca 2012, 17:41 #112
Rooney1409: Lewy jest lepszy niż Javier Hernandez i Danny Welbeck bo w meczu Pol - Grecja zagrał niesamowicie np.piłka na klatę gol albo też podania itp.. .
» 10 czerwca 2012, 11:12 #111
mateomufc: mówcie co chceta ale ja bym już go chciał w united siemano
» 10 czerwca 2012, 11:08 #110
tomManUnited: Się zaczęło, moim zdaniem niech zostaje w BvB skoro mu tam dobrze gra regularnie, po za tym dzieci Neo będą kibicować United.
» 10 czerwca 2012, 11:08 #109
Lavryn: Bardzo Cię lubię, ale zarazem proszę- zostań w BVB, idź do Juve... W United będzie 3 napastników do walki o 1. skład. Danny złapie formę i Lewy może usiąść na dłuższy czas. To pierwsza moja obawa, ale przede wszystkim- przyjdzie Lewy= Ferguson nie zrobi porządnego transferu do środka pomocy :/ Znowu bedzie kaleczenie srodka pola
» 10 czerwca 2012, 11:04 #108
IJ09: Lewemu nie można odmówić talentu, ale niech on jeszcze na sezon zostanie w Borussi i udowodni, że poprzedni sezon to nie był przypadek ;)
» 10 czerwca 2012, 11:02 #107
reddevil97: Ja bardzo chcę tego zawodnika w naszym klubie. Bardzo lubię Roberta i myślę, że Anglia jest najlepszą ligą dla niego :]
» 10 czerwca 2012, 10:04 #106
slavkoo91: Lewy z Rooneyem na plecach mógłby się wybić wysoko ;)
» 10 czerwca 2012, 09:44 #105
Becks7: gdyby Lewy nie był polakiem to byście płakali z radości na taką wiadomość, a że Lewy jest polakiem to szkoda Wam go że przyjdzie, nie będzie grał regularnie i się zmarnuje...

to wynika z waszych komentarzy...
» 10 czerwca 2012, 09:26 #104
LoKiS: Beck7 nie kradnij avatarów -.-

A co do Lewego można brać. Za plecami Rooneya albo chociaż jako zmiennik nieźle się rozwinie, a szanse rosną bo być może Kagawa będzie go namawiał do przejścia.
» 10 czerwca 2012, 09:49 #103
Bartolek05: Ja bym wolał żeby przyszedł za rok bo nie wiadomo czy Welbeck z Groszkiem nie obudzą się na nowy sezon.
» 10 czerwca 2012, 09:59 #102
Becks7: LoKiS

nikomu nie kradnę avatarów -,- , znalazłem gdzieś, wpadł mi w oczy i już, chyba że czujesz się urażony to zmienię.

mimo wszystko nie pasuje do formacji 4-2-3-1 chyba że właśnie za plecami Roo, ale tam jest przewidziane miejsce dla Kagawy.
» 10 czerwca 2012, 10:26 #101
Bacek: Jak dla mnie Lewy byłby 2 po Rooneyu naszym napastnikiem w hierarchii. Jest lepszy niż Welbeck czy Chicarito. Jak będzie okazja to brać, tyle żeby Ferguson nie zjebał z nim tak jak z Kuszczakiem bo tego bym nie wybaczył.
» 10 czerwca 2012, 08:26 #100
wiktorg104: Daily star informuje, że borussia sprzeda lewego za 16 ml
» 10 czerwca 2012, 07:51 #99
IceBox: Oby do tego nie doszło :/ Lewandowski zostań w Niemczech jeżeli to czytasz...
» 10 czerwca 2012, 03:14 #98
Filet: Dlaczego nie widzisz Lewandowskiego w składzie MU? Bo to Polak?

Moim zdaniem 'Lewy' świetnie nadaje się do Premier League i do MU.
» 10 czerwca 2012, 07:23 #97
Diablista16: Zgadzam się.
Lewandowski to świetny napastnik, poprawił skuteczność i jest na prawdę bramkostrzelny. Młody,utalentowany i w miarę tani. Czy nie o takie transfery chodzi w United ?
Ja osobiście bym się cieszył gdybym zobaczył Lewego od nowego sezonu w United.

A tak z innej beczki, J. Błaszczykowskim interesuje się Lazio, Inter, Liverpool i ktoś tam jeszcze ;)
» 10 czerwca 2012, 08:16 #96
Becks7: też bym się cieszył jakby Lewy dołączył do MU, ale nie pasuje do formacji 4-2-3-1. nie grał by regularnie. chyba że grał by za Roo zaraz, tak jak grał przez pół sezonu w BVB jak Kagawa był kontuzjowany...
» 10 czerwca 2012, 09:20 #95
adi343: Oby do tego nie doszło :/ Lewandoś zostań w Niemczech jeżeli to czytasz... Hernandez, Rooney, Kagawa, Welbeck ... nie grałbyś, a Ferguson już raz pokazał jak potraktował Polaka
» 10 czerwca 2012, 02:05 #94
scyzorykB: Całkiem ciekawie by sie to zapowiadało. W ataku na szpicy Lewandowski i troszke za nim Roo. Kagawa w środku i lecimy po wszystkie puchary panowie ;)

Glory Manchester United !
» 10 czerwca 2012, 01:17 #93
suri15: w BVB przynajmniej ma pewny sklad i pogra a w MANU roznie bywa, moglo by byc jak z berba :p
» 10 czerwca 2012, 01:09 #92
Diablista16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2012 08:21

Hehehe Berbatov był Królem Strzelców p. league, miałbyś coś przeciwko gdyby Lewandowski nim był? :>
» 10 czerwca 2012, 08:17 #91
Becks7: grają bardzo podobnie. dobrzy technicznie, potrafią przytrzymać piłkę przy nodze.
» 10 czerwca 2012, 09:22 #90
orion: To był by zły ruch dla Roberta. Gra teraz w mistrzowskim zespole wiec po co ma cos zmieniac?? Ma tez teraz pewne miesce w podstawowej 11 a w United to był by wielki znak zapytania. Poza tym napastników mamy sporo..........
» 10 czerwca 2012, 01:04 #89
LechiaGD: Co z tego ,że mamy sporo napastnikow jezeli zaden nie prezentuje swiatowej klasy, procz Roo oczywiscie ,możliwe jednak ze sie ograja ale na to potrzeba czasu ,którego United nie ma. Myslę ,że Robert mógłby dac sporo dla MU,ale to tylko moje zdanie pozdrawiam
» 10 czerwca 2012, 09:27 #88
Reverb: Dla mnie ten transfer jest beznadziejny, nie widzę Lewego w MU i kropka. Po co odchodzić z mistrzowskiego zespołu?
» 10 czerwca 2012, 00:24 #87
joker20: jesli mamy grac nadal 4 4 2 to lewt jak najbardziej za welbecka jest bedziemy grac 1 napastnikiem to lewy nam nie potrzebny!!
» 10 czerwca 2012, 00:13 #86
d3ilo: Moim zdaniem Manchester powinien kupić "Lewego" i wypożyczyć go do Borussi na 1 sezon, żeby się ograł w Europejskich pucharach.
» 9 czerwca 2012, 23:51 #85
Reverb: Boże co za głupi pomysł...
» 10 czerwca 2012, 00:22 #84
AgEnT: tak a potem im go jeszcze raz sprzedać i znowu kupić ?, wy to macie pomysły ;d
» 10 czerwca 2012, 00:57 #83
Diabelred: ahahhhaah zes wymyslil ;D
» 10 czerwca 2012, 01:52 #82
d3ilo: To co lepiej go kupić tak jak wy chcecie? A potem ma siedzieć przez rok na ławce i po sezonie go sprzedać?
» 10 czerwca 2012, 11:56 #81
melawen: Po namyśle doszedłem do wniosku, że on się jednak przyda. Jeżeli SAF chce walczyć dosłownie o wszystko na każdym froncie to musi mieć dużo możliwości manewru. Muszą to być piłkarze równorzędni, muszą czuć oddech piłkarza gotowego zastąpić go w każdej chwili. Poza tym wg mnie Rooney nie jest świętą krową i SAF nie miałby problemu żeby go posadzić np w przypadku gorszej formy. Co więcej - KONTUZJE, KONTUZJE, KONTUZJE. Tego chyba nie muszę tłumaczyć. Jednego czego się boję to napływ że sie tak wyrażę kibiców typu barcelońskiego:)dzięki. pozdro. dobranoc
» 9 czerwca 2012, 23:26 #80
mikifiki: Gdyby doszło do tego transferu to boję się, że Robert się zmarnuje bo po prostu nie będzie dostawał szans na grę. Prosty przykład - Berbatov, który moim skromnym zdaniem był na głowę i Welbecka i Hernandeza przesiedział cały sezon na ławie bo ci dwaj byli przez Fergiego faworyzowani. Boję się, że Robert zostanie takim Berbatovem, który będzie grał tylko w czasie plag kontuzji, a nawet jeśli w tym czasie pokarze się z bardzo dobrej strony, to SAF i tak powróci do swoich pupilków.
» 9 czerwca 2012, 23:22 #79
monnie: dokładnie tak, jak mówisz. syndrom Berbatova.
» 9 czerwca 2012, 23:25 #78
lukasz00090: Sądzicie, że SAF ściągnąłby gościa za ok 20 mln tylko po to żeby zajął miejsce Berbatova ?! Jeżeli dojdzie do tego transferu to najprawdopodobniej będzie grał w pierwszym składzie obok Roo. Nie po to kupuje się gwiazdę Bundesligi, króla strzelców aby grzał ławkę. Według mnie Robert w niczym nie ustępuje Welbeckowi czy Chicharito. Meksykanin to kompletne drewno, bazuje wyłącznie na szybkości i umiejętności znajdowania się w polu karnym. W pierwszym Robert niewiele mu ustępuje natomiast w drugim na pewno nie jest gorszy a technicznie bije Groszka na głowę. Jeżeli chodzi o Welbecka to Robert jest podobnym typem zawodnika a na razie o klasę lepszym. Lewy nieźle radzi sobie z zawodnikiem na plecach, potrafi wygrać pojedynek 1 na 1, jest silny i bardzo dobry technicznie do tego wysoki i dobrze gra głową co jest bardzo ważne w Anglii. Poza tym nie odpuszcza i walczy do końca, nie to co Grochu, któremu trzeba podać piłkę a i tak nie wiadomo czy nie odda jej zaraz przeciwnikowi bo źle ją przyjmie.
Tak jak ktoś już napisał , po prostu nie wierzycie w niego bądź boicie się, że sobie nie poradzi tylko dlatego, że jest polakiem. Boicie się, że zmarnuje się jako piłkarz i reprezentacja straci zawodnika klasy światowej.
» 10 czerwca 2012, 13:54 #77
mikifiki: Widzę, że nie załapałeś o co mi chodziło.
Tu nie chodzi o to, że Robert piłkarsko by sobie nie poradził, bo umiejętności ma bardzo dobre i obiektywnie rzecz biorąc mógłby być spokojnie drugim w zespole napastnikiem. Chodziło mi bardziej o to, że Fergie ma dosyć subiektywne spojrzenie na niektóre sprawy boiskowe, i nawet gdyby Robert bardzo się wyróżniał, siedziałby na ławie, bo SAF woli wychowanka Welbecka i zawodnika z którego wykreował gwiazdę i zapewnił niemały rynek zbytu koszulek w Meksyku.
Narodowość tu nie ma nic do rzeczy. Nie rozumiem ludzi, którzy własnym rodakom nie życzą jak najlepiej a podczas Euro kibicują innej reprezentacji niż Polsce -a i takich da się spotkać.
» 10 czerwca 2012, 23:38 #76
lukasz00090: Rozumiem o co Ci chodzi doskonale ale według mnie albo ściągnie Roberta i da mu szanse albo w ogóle tego nie zrobi. Wszyscy znamy SAF'a i doskonale wiemy, że nie wyda 20 mln na zawodnika, który będzie tylko rezerwowym. To po prostu nie w jego stylu :) Jeżeli wydaje takie pieniądze to tylko na kogoś kto może wywalczyć sobie miejsce w pierwszym składzie. Ja na mistrzostwach oczywiści kibicuję naszym rodakom ale trzeźwo myślę więc wiem, że nie mamy większych szans na wygraną więc wspieram również Anglików jako, że kocham angielski styl gry :)
» 11 czerwca 2012, 00:08 #75
mirosz32: a ja mysle ze bedzie wymiana lewandowskiego za berbatowa z czego dortmund nam jeszcze doplaci:)
» 9 czerwca 2012, 23:18 #74
master10: chyba my dopłacimy
» 9 czerwca 2012, 23:18 #73
master10: stworzy świetny duet z roo
» 9 czerwca 2012, 23:17 #72
brylaant: Lewy - Rooney - Kagawa + Nani , Valencia
» 9 czerwca 2012, 23:05 #71
zico32: Mam nadzieję, że to plotki... Lewandowski jest dobry, ale na United chyba za wcześnie... zresztą jest kliku obecnie lepszych zawodników od Niego. których można kupić Falcao, Hulk czy Cavanii tych zawodników cenię wyżej niż Roberta... Falcao odejdzie z Atletico bo klub ma problemy finansowe...
» 9 czerwca 2012, 22:58 #70
Diablista16: Daj miliony na Cavaniego i tą resztę to może dojdą do nas...
» 10 czerwca 2012, 08:18 #69
Fred78: Mam nadzieje,że to wymysł prasy(polskiej).Po co MU napastnik.Za kogo on by tam grał.Za Welbecka,który chyba jest wychowankiem i który będzie się rozwijał i może w niedalekiej przyszłości stać sie jednym z najlepszych na swiecie.Czy moze za Hernandeza,który też jest młody i jest odkryciem Fergusona.Więc zostaje Berbatov,a jego pozycja w klubie chyba każdy wie jaka jest. Liczę na transfer Modricia i jeszcze Bainsea.Do tego powroty Vidicia i Flechera i mamy piekielnie mocny skład na nastepny sezon.A po za tym Ferguson już kupił napastnika z Chile.
» 9 czerwca 2012, 22:58 #68
monnie: rozumiem, że dla Ciebie 3 napastników to tak akurat na taki klub jak Manchester United>
» 9 czerwca 2012, 23:26 #67
Bartolek05: monnie, jak Kagawa dojdzie i zajmie dotychczasowe miejsce Rooney'a (czyli tuż za napastnikiem) to będziemy grać teoretycznie jednym napastnikiem, więc 3 powinno wystarczyć.
» 10 czerwca 2012, 10:04 #66
BVBLoVe: Niech nie odchodzi z BVB .. może za rok , ale nie teraz .! bo jak przejdzie do MU to nie bd grał w pierwszym składzie i się zmarnuje i jeszcze Rooney jest nawet w formie , Welbeck też jest w formie . Więc niech zostanie ten sezon jeszcze w BVB .:P
» 9 czerwca 2012, 22:54 #65
SapphirUnited: Powinien zostac zeby naprawde ograc sie na europejskich boiskach choc kto wie.. moze SAF sie skusi choc uwazam, ze mamy przod b. dobry.
» 9 czerwca 2012, 22:48 #64
SkoraMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2012 22:56

Jeśli się jeszcze bardziej "ogra" i pokaże coś jeszcze lepszego niż w tym sezonie, to mogą sie dołaczyć o walke o transfer inne kluby, typu City itd, a jeśli chodzi o kase, to byłoby z nimi cięzko, tak jak z Hazardem.

Co do transferu, to była o nim mowa już wcześniej po tym jak Ferguson był na meczu z Bayernem, ale myślę, że chodziło o Kagawe, a nie Roberta, ale kto wie, Sir Alex lubi zadziwiać i może to jest własnie ta niespodzianka.
» 9 czerwca 2012, 22:52 #63
devil652: Lewy to nie Nasri, co dla kasy do city smiga...ale o czym my mówimy, zostanie w bvb przynajmniej na ten sezon.
» 9 czerwca 2012, 23:11 #62
HubsS1: Przydałby się taki wspaniały napastnik. Jednak ja zastanawiał bym się nad kupnem jednego środkowego obrońcę i jakiegoś co gra na lewej stronie obrony. Trzeba tymi piłkarzami zastąpic Rio i Evre, bo długo już nie będą grac. Ale pomocników też trzeba kupic, ponieważ w ubiegłym sezonie mieliśmy bardzo dużo kontuzji i Roo musiał grac na różnych pozycjach. Chciałbym w MU Lewego ale są ważniejsze transfery do wydania a my tak dużo kasy jak Real, Chelsea czy Man $ity niestety nie mamy :(
» 9 czerwca 2012, 22:19 #61
SzmuLik: byłoby bardzo fajnie, ale razi mnie ten hurraoptymizm. on jest jeszcze młody, ciągle się uczy, oby nie było jak z Chicharito który ten sezon przespał.
» 9 czerwca 2012, 22:05 #60
dr96chicharito: Ja tam jestem jak najbardziej ZA. Jeszcze skoro mamy już Kagawe to czemu nie... Stworzą taki sam zajebisty duet jak w BVB. :D
» 9 czerwca 2012, 21:52 #59
Javierfan: Gdyby tylko Robert miał wczoraj z kim rozgrywać piłkę to sprawiłby Grekom o wiele więcej trudności, kto wie może nawet strzeliłby jeszcze 1-2 gole. W MU miałby Rooneya znanego przecież z rozgrywania(niestety zbyt częstego z powodu braku playmakerów), a także w tym momencie Kagawe, którego przecież zna z Borussi. Wygląda na to, że SAF ma jakiś plan związany z tymi zawodnikami, podłączając do tego skrzydła możemy mieć w przyszłym sezonie naprawdę dobrą linię ofensywną.

Robert Lewandowski- tak, chcę tego transferu!
» 9 czerwca 2012, 21:46 #58
Klimaa: Nie chce mi się wierzyć w ten transfer, mielibyśmy wpakować nie małe pieniądze na napastnika, a jest to formacja której dobrze się wiedzie. Wzmocnień potrzebujemy w innej strefie boiska.
» 9 czerwca 2012, 21:19 #57
Roo543212: dobrze mówisz. Ja to mam taki pomysł, tak po za tematem, żeby zrobić na tej stronie podobnie ja na Fejsie lubię to czy coś...czy takie łapki w gorę...byłoby to fajne..się zwracam do administracji tej strony oczywiście.
» 9 czerwca 2012, 21:47 #56
AgEnT: Ocenianie komentarzy nie byłoby złe ;D
» 10 czerwca 2012, 00:56 #55
dalow: Ocenianie komentarzy było na tej stronie, tylko że przez różnego rodzaju idiotów zostało usunięte
» 10 czerwca 2012, 23:25 #54
zedu118: Robert się nadaje do każdego zespołu ligi angielskiej. co prawda w MU nie miał by pewnego miejsca w składzie, ale przy jego grze na szpicy i przesunięciu Roo na skrzydło atak wyglądał by imponująco zakładając, że był by jeszcze, Welbeck i Hernandez jako jocker.

Ale jednak nadal brakuje mi kogoś w środku pomocy, bo jednak transfer kagawy nie wydaje mi się wzmocnieniem na miarę zastąpienia Scholesa i Giggsa.
» 9 czerwca 2012, 21:03 #53
50cent: Rooney > Lewandowski ew. Roo = Lewy > Welbeck > Groszek, lubię wszystkich tych piłkarzy ale Lewy pasowałby do United. Tak mi się wydaje, jest po prostu świetnym napastnikiem, jestem pewien że poradziłby sobie u nas, ja bym od razu zamawiał koszulkę z Lewym u nas. Powiem tak : Jeżeli odchodzi z BVB Kagawa, jeżeli odszedłby Piszczek to niech Lewy idzie, ale jeżeli któryś z nich nie odchodzi z BVB to niech we trójkę tam zostaną bo Niemcy będą później wspominać legendy o Polskim Trio. Szacunek dla oberta jakąkolwiek decyzje podejmie. O de mnie słowa uznania, Robert to niesamowity zawodniki, na pewno lepszy niż Berba, czy nasi napastnicy ( oprócz Wazzy )
» 9 czerwca 2012, 21:02 #52
ZuczekUnited: "ew. Roo = Lewy " oj chyba sie zagalopowales troche :D
» 9 czerwca 2012, 22:55 #51
dalow: oj kolego nie przesadzaj , Rooney to już jedyny w swoim rodzaju napastnik. Gdyby nie to że United słabo gra , to Roo byłby przed Messim, Ronaldo itp. Taka prawda że Lewy nie osiągnie takiego poziomu jak Roo, Neymar też nie. To jest jak mieszanka 2x waleczność parka , siła Ronaldo , wszechstronność O'shea , strzał Scholesa (z tym może lekko przesadziłem), technika berby , i szybkość Chicharito. Taki 2 już się nie znajdzie...
» 9 czerwca 2012, 23:48 #50
MUforever1987: Lewy jako zawodnik jest o niebo lepszy od Kagawy, który jest kompletnym zerem, chciałbym go w United ! Byłby 2 napastnikiem, Welbeck i Chicharito wróciliby wtedy do piaskownicy, gdzie ich miejsce... Ale za 13 mln to oni go nigdzie nie puszczą ! Trzeba będzie wyłożyć minimum 25, a to może być dla nas za dużo :/
» 9 czerwca 2012, 20:36 #49
Diabelred: az sie nie chce komentowac takich wypocin...
» 10 czerwca 2012, 01:59 #48
Nympho: Borussia Dortmund doszła do porozumienia z Manchesterem United co do sprzedaży polskiego napastnika, Roberta Lewandowskiego - podał portal "Tuttomercatoweb.com". Anglicy zapłacą mistrzom Niemiec 18 mln euro.

"Czerwone Diabły" od pewnego czasu wykazywały zainteresowanie 23-letnim snajperem, lecz BVB nie chciało się rozstawać z bramkostrzelnym zawodnikiem. Jak podają włoskie i angielskie media, oba kluby doszły do porozumienia co do kwoty odstępnego.

Polak, który bierze udział w mistrzostwach Europy zostanie oficjalnie piłkarzem United, po zakończeniu turnieju.
» 9 czerwca 2012, 20:23 #47
QraBrat: Welbeck lepszy?
Cudze chwalicie - swego nie znacie
30 bramek i 12 asyst chyba o czymś świadczy
» 9 czerwca 2012, 20:21 #46
MUforever1987: Welbeck lepszy !? Chyba tylko w chowaniu się w nocy...
» 9 czerwca 2012, 20:38 #45
Castway: padłem :D
» 9 czerwca 2012, 21:04 #44
pmax122: Wątpię by Robert zrobił karierę w United. Jest szybki, ale niezbyt wychodzą mu pojedynki jeden na jeden, umie strzelić z prawie każdej pozycji, ale nie przepada za ostrą grą.
» 9 czerwca 2012, 20:14 #43
Nympho: Niezbyt wychodzi mu 1vs1 ?
A oglądałeś chociaż mecz Borussia - Bayern ?
Bastiana mijał jak pachołka na treningu za każdym razem.
» 9 czerwca 2012, 20:26 #42
Nympho: @pmax122
Ale mnie po prostu denerwuje, że chłopak pisze coś o kimś, a nie widział tak na prawdę jak on gra. Gdyby widział grę Roberta w Borussi, bo by nie pisał, że jest słaby 1vs.1
» 9 czerwca 2012, 20:36 #41
wiktorg104: The sun informuje też ,że Mordić ma dojść do nas, ale pewnie to bzdura
» 9 czerwca 2012, 20:05 #40
Becks7: jeżeli po pozyskaniu Kagawy zmienimy ustawienie na 4-2-3-1 i Kagawa będzie grał zaraz za napastnikiem to Lewy w MU nie będzie grał regularnie, a szkoda go... niech zostanie w BVB i niech się dalej tam rozwija tak jak do tej pory...
» 9 czerwca 2012, 19:47 #39
Kubaa: @SCRITO Zadnego N nam nie potrzeba~! Lewy niech sie rozwija dalej w BVB bo tam gra z Błaszckiem i Piszczkiem. Hulk tez nie jest mile widziany. A do tego powiem skoro kupiono kagawe to po co Modric ?? Bainesa widziałbym w United i koniec.
» 9 czerwca 2012, 19:16 #38
Ksero: Tak, bo Modrić i Kagawa to ta sama pozycja -.-' po to, że Kagawa to ofensywny pomocnik/cofnięty napastnik, gra za plecami typowego snajpera, kogoś grającego na szpicy, a Modrić gra w środku pola dyktując tempo gry.
» 9 czerwca 2012, 19:33 #37
ForeverMU: Po części się z tobą zgadzam. Ja mimo wszystko kocham manchester i chciałbym żeby rozwijał się zgodnie z historia i tradycją. Kupowanie gwiazd nie jest w naszym stylu natomiast wychowywanie graczy owszem, dlatego wolałbym zaufać welbeckowi i cleverleyowi.
» 9 czerwca 2012, 20:33 #36
Scrito: Mam nadzieje ze to glupia plotka, United powinni polowaćna Hulk'a, ktory jest duzo lepszy od Roberta.
» 9 czerwca 2012, 19:07 #35
marianxp: dlaczego mój komentarz został usunięty?

[link usunięty] dric_poza_zasiegiem

zobaczcie sobie pierwsze info o Modriciu
» 9 czerwca 2012, 19:07 #34
marianxp: [link usunięty] w.manutd.com.pl/news/13734/Spekulacje_transferowe_Modric_poza_zasiegiem
» 9 czerwca 2012, 19:07 #33
marianxp: do tego SAF zamiast Modricia chce kupić Thiago Alcantarę
» 9 czerwca 2012, 19:11 #32
crash: jednego nie rozumiem, Lewandowski i Welbeck grają w podobny sposób. Oczywiście Lewy jest lepszy, ale Danny to nasz wychowanek i gra choć na ławce siedzą lepsi zawodnicy od niego (Berba, Chicha)... Więc po co Fergie miałby kupować Lewego, skoro i tak będzie stawiał na W?
» 9 czerwca 2012, 18:57 #31
kap: Lewy lepszy ?? nie porównuj tych dwóch lig.
» 9 czerwca 2012, 18:59 #30
crash: wątpisz w to że, Lewy jest lepszy? Gość jest trzecim chyba strzelcem bundesligi. Welbeck nie licząc Rooneya grał najwięcej z naszych napastników a w lidze strzelił mniej niż Chicha... Nie porównuje lig, ale gra w Niemczech też jest siłowa i trzeba mieć twarde kości więc bardzo prawdopodobne, że jeśli zawodnik radzi sobie tam to u nas również da sobie radę.
» 9 czerwca 2012, 20:01 #29
Rooni: Crash bardzo dobrze mówi. Co jak co ale jestem zwolennikiem talentu Roberta, który mając za plecami fałszywego napastnika jakiego lubi grać Rooney naprawdę by się sprawdził bo brakowało nam w tym sezonie właśnie takiego typowego napadziora bo jak wiemy Rooney w tym sezonie dwoił się i troił.
» 9 czerwca 2012, 20:12 #28
Ksero: Ciekawie, aczkolwiek nierealnie, Smuda coś palnął i wszyscy się poruszyli, poczekajmy na oficjalne info, że Lewego można wykupić :)
» 9 czerwca 2012, 18:57 #27
SqUaRe: dokładnie :)
» 9 czerwca 2012, 21:00 #26
Roo10ney: Szanuje Roberta za jego umiejętności bo jest naprawdę dobrym piłkarzem ale osobiście nie chce go widzieć w MU. To nie ten styl gry, niech zgarnia kokosy w Borusii i gra w pierwszej 11-tce. United by mu zniszczyło kariere jak Kuszczakowi i na co to komu?
» 9 czerwca 2012, 18:55 #25
xxxcichy465xxx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2012 19:46

Ale Kuszczak jest beznadziejny i tylko w drugoligowych klubach .
» 9 czerwca 2012, 19:44 #24
skawin4: co czuje że w tym roku odszczekasz to co napisałes o Kuszczaku;-)
» 9 czerwca 2012, 20:14 #23
Roo10ney: Kuszczak beznadziejny? Kojarzysz go pewnie z tej wpadki w meczu z Kolumbią, zresztą reszta Polaków zna go tylko z tego. Śmieszą mnie takie opinie.
» 9 czerwca 2012, 20:51 #22
AgEnT: Będziesz miał beznadziejnego Kuszczaka jak przejdzie do jakiegoś klubu z PL i wybroni kilka set :D
» 10 czerwca 2012, 00:53 #21
szajba7: Kupiłbym koszulkę :)
» 9 czerwca 2012, 18:52 #20
b90: To byłby najlepszy transfer MU ostatnich lat :)
» 9 czerwca 2012, 18:46 #19
kap: ty chyba chory jesteś.. a w pomocy dalej lipa
» 9 czerwca 2012, 18:55 #18
xxxcichy465xxx: @kap a w napadzie to co Roo musi zasuwać za dwóch bo Welbeck to jeszcze nie to za młody jest .

Chociaż Rooney to musi zasuwać na każdej pozycji . -,-
» 9 czerwca 2012, 19:46 #17
Rooni: No w tym sezonie Rooney grał na 4 pozycjach na raz. Gdyby nie on to nie wiem gdzie byśmy byli.
» 9 czerwca 2012, 20:14 #16
PLDan11: Fajnie by go było widzieć, ale pewnie byłby dobry na rezerwę, bo raczej nie jest to typ zawodnika, który ma takie wstrzelenie się jak Chicharito i Welbeck. Dlatego nie chcę go widzieć w United, bo się nam Robert zmarnuje na ławce.
» 9 czerwca 2012, 18:10 #15
ZuczekUnited: Robert jest o wiele lepszy niz Chicharito i lepszy od Welbecka, aczkolwiek mysle ze Welbeck to zawodnik pokroju Lewego tylko 2 lata mlodszy, jeszcze wybuch formy przed nim. Jesli Lewy by przyszedl, to mysle ze wcale nie grzalby lawy tylko mieli bysmy super atak Lewy-Rooney
» 9 czerwca 2012, 18:53 #14
RedUnitedfan: Może tak wypożyczenie z opcją pierwokupu .
» 9 czerwca 2012, 18:04 #13
DAMINOS2: nasuwa się pytanie: po co nam? mamy przecież Welbecka i Groszka i Roo, nie wiadomo czy berba odejdzie (chociaz racze tak) wiec po co. niepotrzebny wydatek.
» 9 czerwca 2012, 17:45 #12
wlodekzlc: Berba i Owen odchodzą, więc chcociaż jeden się przyda.
» 9 czerwca 2012, 17:48 #11
xxxcichy465xxx: Welbeck i Chicha są jeszcze za cięcy w uszach i Roo nie ma z kim grać w napadzie , a połączenie Roo i Lewy było by zabójcze ;D
» 9 czerwca 2012, 17:59 #10
Rooni: I znowu nam kontuzje zjedzą pół składu i Rooney będzie musiał grać napastnika i pomocnika na raz.
» 9 czerwca 2012, 20:15 #9
Mossi: Mam wielką nadzieję że się sprawdzi.Oczywiście jeśli przejdzie.
» 9 czerwca 2012, 17:38 #8
ManUtdever: Czytałem na orange sport że przejdzie z 16 mln funtów bo Borussia zgodziła się na transfer
» 9 czerwca 2012, 17:34 #7
radzioch: napewno by Kagawe sprzedali za tyle co Roberta...(ktory ma kontrakt ważny dłużej)
» 9 czerwca 2012, 17:38 #6
radzioch: Niech jeszcze minimum sezon zostanie w BvB, teraz jak by tu przyszedl to jako zmiennik. W BvB ma pewną stałą gre i rozwój
» 9 czerwca 2012, 17:32 #5
melawen: jak przyjdzie to zajmie miejsce Berbatova. Szkoda by go było. Wątpie żeby SAF zrezygnował z Welbecka albo Chicharito
» 9 czerwca 2012, 17:32 #4
koniu21: Oby nie trafił do United, nie to ze go nie lubie, ale on sie nie nadaje poprostu
» 9 czerwca 2012, 17:29 #3
DelPiero: jeśli on sie nie nadaje, to co powiesz o Chicharito czy Welbecku, którzy razem strzelili w tym sezonie mniej bramek niż jeden Lewandowski :p ?
» 9 czerwca 2012, 18:06 #2
50cent: Dokładnie :) Inna sprawa że cała Borussia grała pod Lewego, ale imo on się nadaje. Tak samo się nia nadawał Mata do Chelsea, bo Hiszpan itd. a co robi ? Miażdży. Ja widzę Lewego u nas :)
» 9 czerwca 2012, 21:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.