Manchester United intensyfikuje starania o Mateusa Fernandesa

» 1 czerwca 2026, 11:03 - Autor: matheo - źródło: Caught Offside
Oficjalny start letniego okienka transferowego w Premier League dopiero przed nami, ale pion sportowy Manchesteru United pracuje na pełnych obrotach. Czerwone Diabły chcą pozyskać Mateusa Fernandesa z West Hamu United.
Manchester United intensyfikuje starania o Mateusa Fernandesa
» Mateus Fernandes w letnim oknie transferowym ma opuścić szeregi West Hamu United | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Mateus Fernandes byłby dobrą opcją do wzmocnienia linii pomocy Manchesteru United?
Manchester United w ostatnich dniach dopina transfer Edersona z Atalanty. Brazylijczyk nie będzie jednak jedynym środkowym pomocnikiem, który tego lata trafi na Old Trafford. Czerwone Diabły zamierzają sprowadzić nawet 3 graczy do środka pola.

Spore szanse na transfer do Manchesteru United ma 21-letni Mateus Fernandes. Portugalczyk prawdopodobnie opuści szeregi West Hamu United po tym jak Młoty pożegnały się z Premier League i będą musiały zrównoważyć budżet.

Fernandes latem ubiegłego roku kosztował West Ham United 44 miliony euro. Teraz kwota za byłego gracza Southampton będzie większa, bo ten ma za sobą udany sezon pod względem indywidualnym. Kierownictwo Młotów zamierza domagać się za swojego gracza około 50-60 milionów euro.

Manchester United pierwszy w kolejce po Fernandesa


Portal Caught Offside informuje, że najpoważniejszym kandydatem do pozyskania Mateusa Fernandesa jest Manchester United. Rozmowy Czerwonych Diabłów i przedstawicieli zawodnika miały przyspieszyć w ostatnim czasie.

Fernandes pozytywnie zapatruje się na grę w Manchesterze United. Portugalczykowi podoba się perspektywa występów u boku Bruno Fernandesa i możliwość sprawdzenia się w rozgrywkach Ligi Mistrzów.

Manchester United nie jest jedynym klubem, który monitoruje sytuację Fernandesa w West Hamie. Portugalczyka na transferowych listach życzeń mają również Paris Saint-Germain, Arsenal oraz Atletico Madryt.

Kontrakt Mateusa Fernandesa z West Hamem United obowiązuje do czerwca 2030 roku. W umowie nie ma zapisanej żadnej klauzuli odstępnego, co przemawia na korzyść Młotów w negocjacjach transferowych.

Preferowane Źródła Google Lubisz czytać newsy na DevilPage.pl? Dodaj nas do Preferowanych Źródeł w Google i miej szybszy dostęp do treści, które cenisz.

TAGI


« Poprzedni news
Dla kogo koszulka z numerem 9 w Manchesterze United?
Następny news »
Vinicius Junior łączony z Manchesterem United, zdecydowane stanowisko Realu Madryt

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (180)


M4S73R: Dumfries w Realu za 20M dobry transfer za dobra kwotę.
» 3 czerwca 2026, 06:28 #180
zbyszek7: Swietnie ze dopinamy ten transfer juz teraz! Od 1 dnia treningow bedzie sie zgrywal z nowymi kolegami a to bardzo wazne bo napewno bedzie od poczatku sezonu gral w 1 skladzie za Mainoo ktory bedzie odpoczywal po mundialu
» 3 czerwca 2026, 00:53 #179
szmexy: a on nie jedzie na mundial?
» 3 czerwca 2026, 05:29 #178
grzesiek696: Był w szerokiej kadrze, ostatecznie jednak nie jedzie.
» 3 czerwca 2026, 05:36 #177
wider: oby tylko to nie był Ugarte V2
» 2 czerwca 2026, 23:34 #176
Pyra: Widziałem gdzieś statystyki i Ederson zagrywa 2x więcej piłek do przodu niż Ugarte.
Ogólnie wygląda na lepszą wersję Freda, dużo biega, nie boi się piłki.
Zupełnie inny profil niż Casemiro, ale może to i dobrze, lubię kiedy środek potrafi zabiegać przeciwnika.
» 3 czerwca 2026, 05:03 #175
Queue13: Niby wydaje się, że za zawodnika z rocznym kontraktem można było zapłacić trochę mniej, ale jeśli będzie się dobrze spisywał, to nikt nie będzie już pamiętał o tej kwocie.
» 2 czerwca 2026, 23:33 #174
StewieGriffin: Moim zdaniem około 10 milionów przepłacamy za Edersona. No nic, ciekawy transfer, wydaje się że zawodnik idealny do rotacji. Ciekawe czy będzie grał jako 6 czy jako 8.

To teraz trzeba atakować Tonaliego. TRZEBA zrobić transfer w stylu Mbuemo czy Cunhi czyli zawodnik w wielu około 25 lat ograny w lidze.
» 2 czerwca 2026, 23:24 #173
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 00:26

Urwa jakiej rotacji?! Po fali żałosnego umniejszania Arsenalowi zejdźmy na ziemię. Ederson jest zawodnikiem na kluczową pozycję!
Lammens też kosztował zbyt mało...no dajmy się chłopakom wykazać!
Czytać się nie chce specjalistów naszych internetowych....bez wiedzy i umiejętności. Wszystko wiedzą...po faktach:D
Zobaczymy gościa w grze i ocenimy co i jak. Ugarte wydawal się fajnym wzmocnieniem, a jest dnem. (Oczywiście wielu specjalistuuuuff wiedziało).
Tak jak wielu skreśliła Dorgu....nie chcę przytaczać nicków...ale kojarzę jak dziś; wpis mający wiele plusów, że po pierwszym dośrodkowaniu wiedzieli, że się nie nadaje.
Rozumiem, że neet daje anonimowość, ale serio szmacenie siebie nie daje chwili zastanowienia nad publikacją swoich słów?!
Każdy może się mylić, ale apeluje o szacunek dla swoich słów i osądzania wszystkich od tak:)
» 3 czerwca 2026, 00:25 #172
rreddevilss: Okej Ederson jest nasz ( fanem nie jestem ale czysta karta jest ) teraz Fernandes i Tonali/Anderson
» 2 czerwca 2026, 23:23 #171
kamilpe: Mamy HERE WE GO od Fabrizio Romano! Ederson przeniesie się z Atalanty do Manchesteru United za 45 mln euro z bonusami!
» 2 czerwca 2026, 23:17 #170
CzerwonyBruno01: No i git można się teraz skupić na Fernandesie
» 2 czerwca 2026, 23:26 #169
Queue13: Ornstein:

Manchester United reach agreement with Atalanta to sign Ederson. Price for 26yo midfielder €40.5m fixed + €4.5m of potential bonuses. Personal terms in place on 4+1yr deal. Must still do medical & all parties plan to complete early July
» 2 czerwca 2026, 23:16 #168
cockatrice: Najważniejsze jest to, że wraz z Ineosem skończyły się transfery robione na siłę. Mam na myśli to, że odkąd w klub wmieszał się Ratcliffe, kupujemy piłkarzy którzy chcą tutaj walczyć.
Samo wywalenie siana nie zawsze daje pożądany efekt, a czasami wręcz odwrotny bo przy dużych zarobkach człowiekowi bez mistrzowskich ambicji może po prostu przestać się chcieć. Gość który woli reprezentować inny klub w sposób zdeklarowany, to obecnie również nie jest już nasz target.
Wygląda na to, że Fernandes chce do nas przyjść i to będzie miało prawdopodobnie duże znaczenie przy wyborze. Ciekawe czy kogoś z tzw. tieru 1 będzie faktycznie do nas ciągnęło...
» 2 czerwca 2026, 19:37 #167
mrgh: Mój imienniku 50 funciaków na stół i welcome to old Trafford
» 2 czerwca 2026, 19:33 #166
Pyra: Nie wiem dlaczego niektórzy tak się nakręcają, żeby transfery były szybko, trzeba celować w odpowiednich zawodników i nie czekać do ostatniego dnia okienka, tyle.
Aby te okienko było tak samo udane jak ostatnie i jestem spokojny o wyniki.
» 2 czerwca 2026, 19:26 #165
Smertullos: Ja się nakręcam bo się doczekać nie mogę. Ale oczywiście najważniejszy jest rozsądek i przemyślane transfery
» 2 czerwca 2026, 23:07 #164
AllUnited88: Newcastle United straciło Gordona w sumie fajna wymiana byłoby dac im Rashforda i wziąść od nich Tonaliego i cos tam dopłacić
» 2 czerwca 2026, 18:26 #163
pbskarpy: Moim zdaniem Raszford powinien brać cokolwiek z PL. Powinien wybrać zespół, w którym będzie miał pewną pierwszą 11kę, bo przy dobrej grze będzie miał kadrę. Chyba, że zależy mu na tym, żeby w CV mieć wpis o mocnym klubie, ale nie robić w nim absolutnie nic. Jak Dudek w Realu.
» 2 czerwca 2026, 16:26 #162
brazylianwisnia: Dudek to tam poszedł na późnym etapie kariery(34l), po wygraniu LM I jak niesłusznie odstawił go manager. Zupełnie inna sytuacja. Rashford jest w prime wieku dla piłkarza i nic właściwie nie osiągnąl. Oddać mu trzaba, że nastrzelal tyle bramek by się zapisać w historii United, ale to małe pocieszenie. Z Newcastle pasuja do siebie idealnie.
» 2 czerwca 2026, 16:34 #161
pbskarpy: Też właśnie Newcastle przychodzi mi do bani jako pierwsze.
» 2 czerwca 2026, 16:51 #160
Ghostpl: Hm... Brać Halla i Tonaliego. To pewnie koszt 150-160 baniek
Zamienić za Marcusa i Ugarte bo widziałem wpis że są nimi zainteresowani tym bardziej że stracili Gordona dopłacić im 100 i po sprawie
» 2 czerwca 2026, 16:55 #159
StewieGriffin: W przypadku Rasha największym problemem może okazać się tygodniówka. W Newcastle największą tygodniówkę ma Bruno, której podstawa wynosi 160k. Rashford, według źródeł, ma podobno ponad 300 więc dwa razy więcej. Musiałby się pogodzić z solidną obniżką.

Ostatecznie - gorszy od Zrikzee nie będzie XD
» 2 czerwca 2026, 16:57 #158
pbskarpy: Gdzieś poszła plota, że dla Barsy jest w stanie zejść z wynagrodzenia. Ciekawe czy dla Srok też będzie łaskawy. :)
» 2 czerwca 2026, 17:22 #157
GS8GS: Podejrzewam że nawet sam Rash nie patrzy już typowo pod kątem tygodniówki, marketingowo i biznssowo jest już raczej poustawiany. Inaczej to by rzucił się na Arabię po przygodzie w Barcelonie.
Myślę że szuka klubu który da mu szanse na trofea.

Z naszego punktu Newcasstle jest świetnym wyborem, bo będą w mocnej przebudowie, z Marcusa to taki Arsenal, może Chelsea.
» 2 czerwca 2026, 18:17 #156
Batigol222: Ederson plus Matheus Fernandes to już byłby naprawdę ciekawy, mocny środek pola (osobiście wolałbym Balebę w roli tego bardziej defensywie usposobionego spośród pomocników, ale Brazyliczyk również zasługuje na miano jakościowego wzmocnienia). Nie do końca rozumiem tę fiksację co niektórych na punkcie Tonaliego: ani to typowy defensywny pomocnik, ani rozgrywający. Ponadto, typ zawsze był raczej dodatkiem do innych niż postacią fundamentalną: i w Milanie, i w kadrze, i w Newcastle. Nie sądzę, aby był w tym przypadek: po prostu takich pomocników wkomponowuje się do składu, mając już lepszych i bardziej istotnych zawodników w tej formacji, a jakoś mam wrażenie, że ten Tonali jest tutaj traktowany, jakby był Vitinhą lub Rodrim w primie.
» 2 czerwca 2026, 15:56 #155
Leh: A Ty jak zawsze mądrze i jak zawsze bez sensu. Baleba zamiast Tonaliego... jeden to wzór pracowitości i zaangażowania, drugi się spłakał i olał sezon, bo mu nie pozwolili pójść do bogatego klubu. Popatrz co ci goście dają na boisku, jak grają, w jakich momentach, na mental, pracowitość, postawę. A potem na statystyki.
P.S. Vitinha to też ani typowy defensywny pomocnik, ani rozgrywający.
» 2 czerwca 2026, 16:02 #154
Pyra: Choćby i był jak Pirlo to Tonaliego tutaj nie chcę, chłop już prawie rok przez hazard nie grał, następnym razem dostanie ze 3 lata.
Nie po to oddajemy problematycznych zawodników, żeby brać następnych.
» 2 czerwca 2026, 16:07 #153
Batigol222: Vitinha to klasyczny rozgrywający, który reguluje tempo gry i rozrzuca podania: youtube.com/watch?v=ptSLrGOY4G4

Bardziej "rozgrywającym" od Vitinhy w dzisiejszym futbolu jest chyba tylko Pedri, hehe.

Widziałem, co grają. Baleba w formie jest pomocnikiem o unikatowym profilu, który potrafi w pojedynkę zdominować środek pola grając na dowolnego rywala w Premier League. Tonali nawet w najlepszej formie to nadal, który nie oferuje specjalnie dużo ani stricte ofensywnie, ani w wymiarze prowadzenia gry, ani w defensywie. Jest dynamiczny i ma żelazne płuca, więc pasowałby do takiego Liverpoolu Kloppa, gdzie środek pomocy miał pressować od 1 do 90 minuty: właściwie to Włoch mocno przypomina Hendersona.

P.S. To nie działa w ten sposób, że jeżeli ja mylę się odnośnie do Baleby, to ty automatycznie masz rację co do Tonaliego.
» 2 czerwca 2026, 16:12 #152
StewieGriffin: A ja was pogodze i powiem, że w mojej opinii duet Tonali - Baleba to byłby świetny środek pola XD
» 2 czerwca 2026, 16:16 #151
brazylianwisnia: Ederson to rezerwowy, a Fernandes z Mainoo mogą walczyć o miejsce w składzie. Wciąż brakowałoby kogoś co walczy, zabezpieczy, ale i pogra piłka.
» 2 czerwca 2026, 16:36 #150
Leh: Ja w ogóle nie dopuszczam myśli, że Ederson przychodzi tu jako gracz pierwszego składu. Więc jeśli przychodzi, to potrzeba jeszcze dwóch, a jak nie przychodzi, to potrzeba nadal dwóch.
Fernandes to obowiązek, gość ma papiery na wielkie granie. A Tonali to walczak, charakter, lider, facet na którym po prostu można zawsze polegać.
Tonali - Fernandes - Bruno to by była świetna pomoc, mam wrażenie, że oni by się świetnie uzupełniali - i to jest skład na twardą, ofensywnę grę, dominację przeciwnika, rozgrywanie i zabezpieczenie. Baleba to taki jeździec pod kontry, a nie gracz do dominacji, prowadzenia gry.
» 2 czerwca 2026, 16:55 #149
StewieGriffin: Leh - Baleba to jest idealna szóstka do grania z Mainoo czy Tonalim bo on praktycznie sam załatwia sprawę defensywy w środku i daje drugiemu z pivotów szansę na granie box-to-box i podłączanie się do ofensywy. Za Carricka graliśmy typowym 4-2-3-1 gdzie jeden z defensywnych pomocników był typowo defensywny ( Casemiro) i jeden, który miał więcej swobody ( Mainoo)

Oczywiście zaznaczam, że mówię o Balebie w prime, a nie tym z zeszłego sezonu. Żeby pokazać jakim potforem w defensywie potrafi być Kameruńczyk, wystarczy zacytowac wpis Squawki z kwietnia 2025:

Only one midfielder has 30+ in the following metrics in Europe's top five leagues this season:
30+ tackles made
30+ interceptions
30+ clearances
30+ take-ons completed
30+ aerial duels won
» 2 czerwca 2026, 17:04 #148
majk: ten Baleba to cienki bolas
» 2 czerwca 2026, 17:40 #147
GS8GS: Tylko z tych wymienianych piłkarzy Tonali jest w stanie wskoczyć w miejsce Baleby na przedpole, jest w stanie wskoczyć za Mainno na lewą stronę, jest w stanie grać jako prawa 8mka.
Polecam obejrzeć nawet skróty meczu z Barceloną.

Nie jechałbym tak po Balebie, bo on w tym sezonie poświęcił się dla zespołu jak u nas Park czy Carrick swego czasu. Zabierzemy go Brighton i zobaczycie ile bramkę zaczną tracić

Dla mnie obej są nam potrzebni. Dlaczego?
Bo w mojej ocenie wystawiając ich z Mainoo w końcówce masz prawie pewność że dowiozą wynik. Wszyscy trzej mają umiejętność odpowiedzianej gry i ochrony piłki pod presją rywala.
» 2 czerwca 2026, 18:27 #146
lukaszzasko: Nie rozumiem dlaczego w ogóle podnosicie temat baleby? To cienias, który dawno temu zagrał dobre pół sezonu
» 2 czerwca 2026, 18:49 #145
Batigol222: Moim zdaniem tych dwóch piłkarzy (Baleba oraz Tonali) w ogóle nie pokrywają się profilem i pozycją na boisku: coś jak Czułameni i Valverde. Niby ten drugi również może zostać ustawiony jako "6", ale nie jest to jego domyślna pozycja. Gdyby to zależało ode mnie, wybrałbym tercet Baleba-Fernandes-Joao Gomes, ale Ederson-Fernandes plus np. Wharton to również będzie mocna, zróżnicowana i zbalansowana formacja.
» 2 czerwca 2026, 19:01 #144
Leh: Bati - to może od razy postawmy czołg?
Gomes, Baleba, Fernandes to taka pomoc na granie w stylu Bournemouth czy innego Palace.
Za to z Fernandesem, Mainoo i Bruno moglibyśmy grac bardzo ładna piłkę
» 2 czerwca 2026, 20:05 #143
Batigol222: Gra bez typowej "6" obecnie charakteryzuje PSG: oni mają ogromny potencjał ofensywny, styl bazujący na posiadaniu piłki, Pacho w roli środkowego obrońcy oraz Mendesa, który sporą część każdego spotkania spędza jako LŚO. To daje im odporność na kontry oraz pozwala kasować ataki, które przeszły przez środek pola.

Formację bez "6" stosuje również Barcelona, i u nich to już wygląda o wiele gorzej w wymiarze gry defensywnej.

Można pomyśleć środek pola Mainoo-Fernandes-Bruno, ale trzeba pamiętać, że za nimi będą ustawieni Martinez i Maguire, a nie Mendes i Pacho albo przynajmniej Tah i Upamecano.
» 2 czerwca 2026, 21:42 #142
Diabe8686: Nie było Tonallego w caringhton,fake ale to się zmieni:D
» 2 czerwca 2026, 15:43 #141
M4S73R: Szaman wraca Lammens zaniepokojony.
» 2 czerwca 2026, 15:30 #140
Spadkobierca: Pewnie już szuka szamana, który rzuci na jego dom czary chroniące.
» 2 czerwca 2026, 16:01 #139
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 16:30

Pogba z swoim szamanem, już rozpalają ognisko :-)
» 2 czerwca 2026, 16:29 #138
Kamham7: Tonali był w Carrington...coś ktoś słyszał, jakieś info??
» 2 czerwca 2026, 15:27 #137
StewieGriffin: Obstawiam, że solidny fake
» 2 czerwca 2026, 15:42 #136
skylark11: ?? BREAKING:

André Onana returns to Manchester United and current plan is to join pre-season under Michael Carrick.

Trabzonspor are still keen on keeping Onana and would like to discuss another loan deal, valid until June 2027. Talks will follow with United and Onana’s camp.

[@FabrizioRomano]
» 2 czerwca 2026, 14:52 #135
StewieGriffin: Załamany jestem. Mam nadzieję, że od razu po powrocie usłyszy od Carricka, że nie jest w planach na następny sezon.
» 2 czerwca 2026, 14:53 #134
Leh: Przecież on nie wróci do gry. Chłop jest naszym piłkarzem, czeka na transfer, lepiej żeby się przygotowywał do sezonu. Ale szans że on cokolwiek zagra nie widzę zadnych
» 2 czerwca 2026, 15:17 #133
sztejner: można przeklinać ?
» 2 czerwca 2026, 15:21 #132
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 14:41

Liverpool z Iraolą... Jak dla mnie przy 2-3 rozsądnych transfertrach to bedzie mega mocny zespoł na nowy sezon. Powiem wiecej. To ze Chelsea wzięła Xabiego to ich szczęście (lfc). Jestem przekonany ze Chelsea nie zrobi nie wiadomo jakiego wyniku z tym co ma i jakie są jej ograniczenia. A sam Iraola w tej chwili to poprostu lepszy wybor.
» 2 czerwca 2026, 14:40 #131
majk: oni już zrobili rozsądne transfery rok temu i grali fatalnie
» 2 czerwca 2026, 14:59 #130
Batigol222: Iraola stawia na 4-2-3-1, agresywny, wysoki pressing, krycie 1 na 1 na całym boisku oraz bardzo ofensywnie usposobionych bocznych obrońców. Nie wiem, jak będzie wyglądał ten Jacquet (na YT sprawia wrażenie takiej lepszej, szybszej, silniejszej i bardziej agresywnej wersji Yoro), ale poza tym Liverpool ma całkiem niezłą kadrę właśnie pod kątem, nawet bez wzmocnień:
Alisson
Frimpong-Jacquet-Van Dijk-Kerkez
Graverbech (czy jak to się pisze)-Szoboszlai
Rio-Mac Alister-Gakpo
-------Wirtz----
------Isak------
» 2 czerwca 2026, 16:03 #129
SophiaRED: batigol222 o jednego zawodnika za duzo ;)
» 2 czerwca 2026, 17:31 #128
Linderoth88: Witam i znów z innej beczki, ale devilpage kręci największy ruch z tych polskojęzycznych o angielskiej piłce;] Zaglądam tutaj ze dwadziecia lat, może ciut dłużej. James Millner zakończył karierę. Głównie grał dla historycznych i geograficznych przeciwników United, ale kawał historii angielskiej piłki jest z nim związany. Głównie żelazne płuca i długowieczność niż wirtuozeria. Ale tacy grajkowie już w lamusie chyba hehe.
» 2 czerwca 2026, 14:12 #127
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 13:38

Tak realnie pierwszy skład będzie miał do rozegrania około 50 spotkań. Odpuściłbym krajowe i grał w stylu tamtego sezonu PL+LM.

Wtedy mielibyśmy na te rozgrywki przód;
Cunha, Mbeumo, Amad, Dorgu, Sesko

Pomoc; Bruno,Ederson, Mainoo, Mount + Fernandes+ Tonali (marzenie)

Obrona; Dalot, Mazra, Heaven, Yoro, Maguire Licha/De Ligt - zależy który się połamie i kiedy + np. Diouf z West Hamu

Czyli widziałbym; Diouf, Ederson, Tonali, Fernandes i poszedłbym po Rogersa zamiast typowego zmiennika dla Sesko. Obskoczy LS/SPO a za Sesko może wtedy grać Cunha czy Mbeumo. Czyli około 300 milionów. Taki devilpagowski FM ;D


A na kukuryku czy FA można wystawiać U21 + zawodnikow z pierwszego składu bez formy
» 2 czerwca 2026, 13:36 #126
StewieGriffin: Jak dla mnie tranfers Rodgersa byłby kompletnie nierozumiały. W poprzednim okienku na wzmocnienia ofensywne poszło grubo ponad 200 milionów. Pierwszy garnitur ofensywny wygląda bardzo dobrze - Cunha, Bruno, Mbeumo, Sesko. Do rotacji masz Dorgu, Mount, Amad, Zirkzee. Opcje z ławki idealnie nie są, ale patrząc na to jakie braki są w środku i jak wygląda sytuacja na lewej obronie, to w mojej opinii wydanie +/- 80 baniek na Rodgersa to byłby kryminał. Dodatkowo jak wszyscy będą zdrowie to Rodgers ma zaczynać mecze z ławki? Jedyne co bym zmienił w ataku to sprzedał Zirkzee bo jest strasznie rzadki a w jego miejsce kupił jakiegoś napastnika 30+ do rotacji z Sesko. Najlepiej w podonych pieniądzach za jakie udałoby się sprzedać Holendra.
» 2 czerwca 2026, 13:43 #125
decykos: Nie ma odpuszczania. To jest Manchester United, czerwone diabły. Zawsze i wszędzie gramy o wszystko. Nie ważne czy Carabao Cup czy Liga Mistrzów.
» 2 czerwca 2026, 22:58 #124
StewieGriffin: Gdybyście mieli wybór to:

a) 90 milionów funtów za Tonaliego
b) 60 milionów Fernandes + 30 milionów Hackney

Jak wydalibyście 90 baniek na miejscu zarządu?
» 2 czerwca 2026, 12:55 #123
brazylianwisnia: Tonali i Fernandes to dwóch zupełnie innych graczy. Sens zakupu Portugalczyka jest tylko wtedy gdy wjedzie tu też Tonali lub inny DMF.
» 2 czerwca 2026, 13:03 #122
AllUnited88: Tonali dla mnie to transfer konieczny do 1 składu ktos sprawdzony i świetny w wyprowadzaniu piłki
» 2 czerwca 2026, 13:07 #121
Ad1son: I tak trzeba kupić 3. Myślę, że klub stać na Tonalego, Edersona i Hackneya. Mamy tu jedną ultra drogą opcje i dwie stosunkowo tanie. Jest też pewnie opcja z Fernandesem w miejsce Brazylijczyka lub Anglika. Pytanie jakich profilów piłkarzy szukają. Pewnie dwóch bardziej defensywnych i jednego z lepszym wyprowadzeniem piłki.
» 2 czerwca 2026, 13:24 #120
GS8GS: Stewie rozumie że pytasz gdybyśmy musieli wybierać jedną albo drugą opcję.

a) Tonali
Masz w składzie Bruno, Mainoo,Mounta potencjalnie już Edersona, jest jeszcze młody Fletcher.

Tonali jest w stanie zagrać "wszędzie" i dyrygować grą zespołu. Jest ryzyko wiadomo ale coś czuję że to będzie mega istotny tryb w zespole na przyszły sezon.
» 2 czerwca 2026, 13:28 #119
StewieGriffin: Tak, chodziło mi gdybyście musieli wybierać tylko z tych dwóch konkretnych opcji
Po prostu czy wolelibyście jeden transfer, ale konkretny, zawodnika z topu
Czy raczej dwa, ale dwóch młodych, koty w worku
» 2 czerwca 2026, 13:38 #118
majk: Tonali zdecydowanie
» 2 czerwca 2026, 15:00 #117
mancunian: Iraola był moją wymarzoną opcją, Carras był nr 2. Szkoda, że akurat do Liverpoolu, bo bardzo go lubię. Pamiętam, jak przyjechał z Athletic Bilbao na OT i wydymali nas bez mydła. Świetny ofensywny PO z petardą w nodze z niego był, a teraz klasa trenejro. No i już nie mogę mu dobrze życzyć. Zycie bywa okrutne ;)
» 2 czerwca 2026, 12:29 #116
szmexy: Oby Iraola poszedł śladami Franka, bo na papierze to mega mocny trener i może namieszać z livarpoolem
» 2 czerwca 2026, 11:35 #115
RedOskar18: Spokojnie juz nie jeden miał namieszać przechodząc do klubu TOP6 z innej angielskiej ekipy
» 2 czerwca 2026, 11:47 #114
StewieGriffin: Iraola to jak na razie ten sam przypadek co Ten Hag czy Amorim - młody, perspektywiczny trener, który ugrał "coś" z mniejszym klubem. Wiadomo, na korzyść Hiszpana działa to, że jednak ma trochę doświadczenia w lidze. Niemniej jednak teraz przyjdzie się zmierzyć ze znacznie innymi oczekiwaniami i presją. W takim Bournemouth możesz sobie działać na spokojnie, a media będą uwydatniać każdy mały sukces. W Liverpoolu będzie zupełnie odwrotnie, każda porażka będzie rozdmuchiwana a wymagania będą stawiane już od pierwszego meczu.
» 2 czerwca 2026, 11:48 #113
Martelink: Przykład Franka jest oczywisty ale był też Potter który szybko poleciał z Chelsea, więc Frank to nie odosobniony przypadek.
» 2 czerwca 2026, 12:25 #112
mancunian: Właśnie wyczytałem, że Denzel Dumfries ma klauzulę 25 m euro. Dla nas okazja idealna, niestety Mourinho już się koło niego zakręcił i Real położy na nim łapy. Ciekawe ile jeszcze jest takich okazji o których cicho, a potem człowiek czyta, że już po herbacie?
Myślę sobie, że lewonożny Senesi to dobry pomysł, to otwiera nowe możliwości, bo wtedy można by przesunąć Lisandro na zabezpieczenie pozycji 6.
» 2 czerwca 2026, 11:33 #111
szmexy: Niby ETH narobił bajzlu, ale sam mówił że Lisandro nie da rady na 6. Wiadomo z przymusu zagra ale raczej nie długo terminowo
» 2 czerwca 2026, 11:46 #110
mancunian: Łysy mówił też że Onana świetnie gra nogami, więc tego...
Ja jednak myślę, że Lisandro na 6 sprawdziłby się lepiej bo na stoperze niestety wciąż przegrywa walki o górne piłki a to w PL podstawa. Ma świetny przegląd pola i potrafi posyłać ładne prostopadłe piłki. A że z bieganiem nie najlepiej? A Kazik jak biegał?
Cały czas mowa o zabezpieczeniu, a nie podstawowym graczu, dla jasności.
» 2 czerwca 2026, 12:20 #109
szmexy: Do rotacji w sumie można przemyśleć
» 2 czerwca 2026, 12:27 #108
GS8GS: Też postrzegałem Martineza jako 6tke, ale facet jest elektryczny to raz a dwa trochę za czesto łapie urazy, okej nie wszystkie z jego winy. Ale najchętniej to bym go pogonił już z klubu.
» 2 czerwca 2026, 12:36 #107
sauerlandevent7: Hackneya szkoda to fakt ale jednak uwierzmy Ineos , nie zawiedli nas póki co , trafili idealnie z transferami , sztab ludzi pracuje nad tym żeby skalkulować transfery żeby nie kupować kolejnych Sancho , Antony'ego czy Lukaku .
Każdy transfer musi być trafiony, niech obserwują , dogadują , negocjują i nie przepłacają .
Dlatego też nie idziemy w Lewego - chcemy odciążyć budżet , pozbyć się balast jak Rash czy Onana.
Praktycznie gigantyczne kontrakty odejdą w niepamięć i do tego dążymy.
Dużo jest odejść w planie , kasa będzie powoli spływać , zaczniemy ruszać do przodu
Na dziś klucz to poszerzenie kadry , ciche marzenia to Murillo , Hall , Bowen , Guimaraes , Xavi Simons
» 2 czerwca 2026, 10:45 #106
GS8GS: Hall byłby fajny z twojej listy. Bowen jako zmiennik Sesko. Ale pozostali mało realnie z różnych względów.
» 2 czerwca 2026, 10:53 #105
Leh: Hackney albo Ederson - dwóch rezerwowych nie ma sensu.
CO do tygodniówek - strasznie naiwne to jest. Jak chcesz topowych piłkarzy, to płacisz topowe tygodniówki. Bruno ma chyba 350 tys., taki Tchouameni musiałby mieć podobnie, Anderson pewnie dostanie niewiele mniej. Tonali też w takim Arsenalu dostałby 250 tys. jak nic. To że my płacimy zdecydowanie za dużo DeLigtom czy Mountom nie znaczy, że mamy całkowicie zrezygnować z wysokich tygodniówek, bo to oznacza rezygnację z topowych piłkarzy.
» 2 czerwca 2026, 10:53 #104
Frosty: Wystarczy spojrzeć na listę płac Bayernu, najlepsi mają 350-500k euro, kluby z topu płacą dużo dla top piłkarzy, my mieliśmy problem bo płaciliśmy dużo a piłkarze grali przeciętnie
» 2 czerwca 2026, 11:26 #103
Leh: Dokładnie, Frosty! Za topowych piłkarzy placi się topowe kwoty w transferach i topowe tygodniówki.
A United jak zawsze jak chorągiewka - skoro płaciliśmy dużo przeciętniakom, to przestajemy płacić dużo wszystkim...
Każdy z poważnych transferów o których się mówi (Hall, Fernandes) będzie kosztował 60 baniek. Taki Tonali pewnie 80-90 + duża tygodniówka. Jak nie jesteśmy na to gotowi to przestajemy udawać że walczymy o jakieś cele.
» 2 czerwca 2026, 11:30 #102
SmokuUtd: Zgadzam się z Lehem. Albo ściągamy topowych graczy i im płacimy albo ściągajmy sredniaków i placmy im mało. Tylko nie narzekajmy potem, że walczymy o top 7. Chodzi o to by sredniakom nie płacić krocie
» 2 czerwca 2026, 11:35 #101
GS8GS: Ale możemy też iść wzorem PSG i płacić topowym zawodnik pensje zależne od wyników.
W sumie dlatego odpalili Donnarume i z rezerwowym bramkarzem sięgnęli po LM.
» 2 czerwca 2026, 13:30 #100
sturmik: W gazetach z Liverpoolu twierdzą, że Everton liczy, że licytacja za Hackney’a rozpocznie się już od 12 mln funtów…
Widza w nim lepszą wersję Jamesa Garnera (bo z lepszym atakiem).
» 2 czerwca 2026, 10:32 #99
mancunian: Transfermarkt już podwyższył jego wycenę do 32 m euro, a realne kwoty transferów na ogół plasują się powyżej ich wyceny, czasem znacznie.
» 2 czerwca 2026, 11:06 #98
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 09:07

I cyk Hackneya bierze Everton, my zgłosimy się po niego za 2 lata jak będzie warty 80 baniek, niech zaklepią już kogoś poważnego bo robi się na rynku transferowym poważniej, Tottki ugadują już 3 transfery
» 2 czerwca 2026, 09:00 #97
sztejner: Tottki ugadują już 3 transfery

my też podobno ugadujemy 3 transfery - Ederson,Tonali,Matheus Fernandes - tylko koniec końców,ani do nas ani do Tottenhamu ani do City,Liverpoolu,Arsenalu i Chelsea jeszcze nikt konkretny nie przyszedł
» 2 czerwca 2026, 09:12 #96
IntruZ9: I cyk płacz bo jeszcze nikogo nie kupiliśmy? (Przypomnij mi kiedy kończy sie okienko transferowae? Aaa nie soory...najpierw,kiedy sie zaczyna...)

I cyk tottki ktore cudem utrzymało sie w PL zrobili juz 3 transfery....


Uuuuaaa cala PL w strachuuu
» 2 czerwca 2026, 09:12 #95
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 09:20

Panowie, nie nakręcajcie się, po prostu szkoda patrzeć jak Senesi (który byłby spoko tanią opcją do rotacji której potrzebujemy) i Hackey którego zna nasz trener i jest najlepszym zawodnikiem Championship idą do innych klubów gdzie potrzebujemy wzmocnień. Skoro lubicie znowu walkę o górną część tabeli to spoko. O Tych naszych transferach oprócz Edersona który nie jest typową 6 której potrzebujemy nie mówi żadne poważne źródło.
» 2 czerwca 2026, 09:19 #94
sztejner: Frosty

na środku obrony mamy : Maguire,Martinez,DeLigt,Heaven,Yoro - ten 30-letni Senesi do rotacji to jest nam tak potrzebny,że bez niego to se w Lidze Mistrzów rady nie damy....
» 2 czerwca 2026, 09:24 #93
IntruZ9: To ty frosty sie nakręcasz mimo ze jeszcze nawet okienko nie zdążyło sie otworzyć....na dobre
» 2 czerwca 2026, 09:25 #92
Frosty: DeLigt nie jest pewnym punktem obrony głównie przez zdrowie ( pisałem to przed jego transferem to mnie jechali ) Wiem że mamy poważniejsze braki w kadrze jak pomoc i LO bo Shaw nie da rady wszystkiego grać a Dorgu to bardziej skrzydłowy lub wahadłowy, ale Senesi był dobrą tanią opcją
» 2 czerwca 2026, 09:34 #91
sztejner: Frosty

DeLigt pod koniec tego sezonu poddał się operacji,więc może w przyszłym sezonie jego dostępność będzie znacznie lepsza,póki co to gdybamy,ale nie można wykluczyć tego że np. cały przyszły sezon będzie pewnym punktem linii defensywy,niczym Luke Shaw w tym sezonie (też się po nim nikt tego nie spodziewał)
» 2 czerwca 2026, 09:43 #90
LeoPepsi: Jak rok temu brali Diblinga to też krzyczeli żeby go brać bo everton będzie krzyczeć po sezonie 100ml, teraz mało kto o nim pamięta
» 2 czerwca 2026, 10:10 #89
Spadkobierca: @IntruZ9 Okienko jest od rejestracji piłkarzy. Piłkarze są zaklepywani już teraz.
» 2 czerwca 2026, 10:16 #88
Frosty: Też po cichu liczę że ta operacja mu pomoże w końcu zagrać chociaż 30 meczy, tak samo liczę na Mounta
» 2 czerwca 2026, 10:29 #87
Leh: Liczenie na Mounta czy DeLigta to jest droga do katastrofy. Czytałem ostatnio, że jak Harry poszedł negocjować nowy kontrakt, to klub powiedzial mu: przede wszystkim zacznij grać. I tak powinno być, sorry, ale piłkarz niedostępny jest jak brak piłkarza.
Stoper to powinien być absolutny mus, sprzedać Lisandro, ktoś nowy do pary z Yoro/Heavenem + Harry na czwartego. DeLigt jak się wyleczy to spoko, ale nie można zakładać, że tak będzie, bo chłop jest wrakiem i jest nieustannie kontuzjowany, tak samo Licha, którego uwielbiam.
Murillo/Lacroix + Fernandes i Tonali. Wyjdzie z 200 baniek, ale w końcu mielibyśmy kręgosłup. I pewnie starczyłoby na jeszcze 2 transfery.
» 2 czerwca 2026, 10:56 #86
GS8GS: Ja jakoś dziwnie spokojny jestem. Myślę że zarząd ma już dobrze wysądowane oczekiwania zawodników których chcemy.

Myślę że Ederson klepnięty tal szybko z uwagi na niską kwotę transferu w odniesieniu do pozostałych pomocników, dlatego pewnie będą chcieli gow rzucić jeszcze w koszty tego sezonu jak Cuhne. Przecież Mbuemo był z nami dogadany od początku a my dostawaliśmy piany na te medialne spekulacje że inne kluby są z nim na zaawansowanym etapie.

Nasze główne targety nie jada na MŚ więc też trochę więcej spokoju, zawsze to bardziej wypoczęty , zregenerowany zawodnik, z mniejszym ryzykiem kontuzji na turnieju.
Jeszcze pół miesiąca i myślę że po 15 będziemy bombardowani dobrymi newsami.

DeLight pałzuje tak długo przez nas sztab medyczny, facet na ogół był dostępny przez 3/4 sezonu w poprzednich latach.

Senesi pomimo ceny to raczej tylko wrzucenie kolejnego SO do składu niż jego upgrade, brakuje mu trochę szybkości, a przed nami stoi sezon gdzie trzeba mocno rozwinąć Heavena i Yoro a może i wprowadzić kolejnych młodych potworów z akademi jak Kukonki.
My jeśli potrzebujemy SO to kogoś jak Van deVen albo Lacroix który tez mógłby być trochę szybszy ale zdrowie to on ma konia.


Zamiast SO wolałbym realnie wzmocnić boki obrony Hallem, a na PO to trochę nie mam pomysłu nawet.
» 2 czerwca 2026, 11:05 #85
lukJakubowski: Na dole pojawił się komentarz z wypowiedzią genialnego Enrique.
Dla mnie United również jest w stanie powalczyć w LM o triumf w następnym sezonie.
Wcale nie jesteśmy tak daleko od czołówki, jak się nam wydaje.

W tej chwili tylko PSG i Bayern wydają się zespołami z innej ligi, a i z nimi mając dzień konia United może powalczyć.

Moim zdaniem szybciej United sięgnie po 4 Puchar Europy, niż taki Arsenal po 1.
» 2 czerwca 2026, 08:44 #84
sztejner: Prędzej uwierzę w to że wraz z takim Manchesterem City znowu będziemy naciskać na Arsenal w lidze,niż w to że uda nam się powalczyć w Lidze Mistrzów aż do finału

*i osobiście mam wrażenie że powoli zbliżamy się do końca tych najmroczniejszych czasów...zwykłe przeczucie - i nie mówię tutaj że od razu zostaniemy Mistrzem zdobędziemy FA/Carabao czy Ligę Mistrzów - tylko po prostu to że w końcu może zaczniemy być konkurencyjni,że zaczniemy regularnie stwarzać problemy wielkim drużynom w pucharach,a w samej lidze zaczniemy regularnie pojawiać się w pierwszej czwórce ligi - nie raz na 2/3 sezony,a co sezon
» 2 czerwca 2026, 08:51 #83
majk: zgadzam się, jakościowo mamy naprawdę niezły skład, hottejk, mamy lepszy atak od Arsenalu, mniejszą głębię, ale podstawa jest lepsza
» 2 czerwca 2026, 09:27 #82
Spadkobierca: @majk Bez głębi składu nie masz co marzyć o finałach europejskich pucharów. No chyba, że chcesz poświęcić boisko krajowe to wtedy może może.
» 2 czerwca 2026, 09:59 #81
Wazza1993: Ale się nakręcacie :D a prawda jest taka że jak nie wezmą jakiegoś elitarnego ŚPD to i o top4 może być ciężko za rok
» 2 czerwca 2026, 10:31 #80
Leh: Ta wypowiedź Enrique to przecież fake. Nic takiego nie powiedział.
» 2 czerwca 2026, 10:58 #79
brazylianwisnia: Ja mam wrażenie, że to jest niczym nie poparte. Obiektywny kibic zobaczy, że w ciągu ostatnich 5 lat graliśmy 3 razy w LM, 2 razy nie. 2x odpadliśmy w grupie, raz w pierwszej rundzie puchowej. W lidze też w ostatnich latach wyniki bez rewelacji. Co jest tu indykatorem, że jesteśmy poważnym kandydatem do wygrania LM?
» 2 czerwca 2026, 13:09 #78
boro: Potrzebujemy na cito również lewego obrońcy. Ciekawe czy Leon kiedyś wykaże się na tyle żeby dostać szansę
» 2 czerwca 2026, 07:03 #77
VoE: Widzę to tak: Ederson 35 mln, Mateus Fernandes 50 mln, Morgan Rogers 80 mln, Bazoumana Toure 20 mln, Adam Wharton 60 mln, Ndiaye 50 mln, Robert Lewandowski - wolny transfer. 300 mln euro i mamy niezłą pakę :)
» 1 czerwca 2026, 23:56 #76
szmexy: i w obronie; lisandro na L4, De Ligt nie wiadomo kiedy, Shaw jest wielką niewiadomą ;D
» 2 czerwca 2026, 06:10 #75
GS8GS: Nie no spokojnie z tą obroną, u nas trzeb sklejać boki obrony które nie istnieją a nie środek.
» 2 czerwca 2026, 07:22 #74
RobertLca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2026 07:47

Fernandes mniej jak 60 nie bedzie kosztowac. Jego nie musza sprzedawac tym bardziej za 50 jak dali za niego 44. Morgan Rogers nie potrzebny sa wazniejsze pozycje. Zamiast niego i Ndiaye brac Tonaliego. I oby nie Lewandowski, bylo to juz walkowane.
» 2 czerwca 2026, 07:46 #73
KarbOn: Jak zaczniemy grać co 3 dni to szybko nam się szpital zrobi. A Shaw będzie pewnie pierwszy do tego
» 2 czerwca 2026, 09:58 #72
VoE: Bazoumana Toure to lewy obrońca miszczu, chyba 12 asyst w zeszłym sezonie w Hoffenheim. Gość ma 20 lat.
» 2 czerwca 2026, 23:25 #71
VoE: Tak naprawdę potrzebujemy 4 transferów do środka pola, lewego obrońcę na cito. Dodatkowo dobrze byłoby pozyskać napastnika i skrzydłowego. 7 transferów żeby móc realnie grać na trzech frontach
» 1 czerwca 2026, 22:57 #70
brazylianwisnia: Nie bardzo widzę miejsce dla skrzydłowego przy obecnej obsadzie. Do tego dużo bardziej wolę Shawa od Dalota i to ten drugi powinien pierwszy polecieć. Szczególnie, że da się go sprzedać.
» 1 czerwca 2026, 23:23 #69
tomekwietniu: Luis Enrique:
“We know Arsenal are one of the most organized teams in Europe. When they decide to defend deep, it becomes very difficult to create chances. Before this match, we studied Manchester United's 3-2 win against Arsenal because we wanted to understand what problems they created.
What we saw was a team brave enough to attack the spaces available and players with the quality to punish mistakes. The goals from Dorgu and Cunha showed that one moment of quality can completely change a game. So when Arsenal scored first against us, we remained calm because we had already seen an example of a team recovering from that situation.
That is why I think Manchester United will be very dangerous next season. If you can find solutions against a team as organized as Arsenal, you can compete against anybody.”

Oby to było prawdą i oby to dalej szło w tą stronę :)
» 1 czerwca 2026, 21:46 #68
karpiu87: To bardzo miłe. ;)
» 1 czerwca 2026, 22:58 #67
Leh: Fejk. Nie było takiej wypowiedzi, a konto, które to podało, ma w bio: "Football fiction & satire only."
» 2 czerwca 2026, 10:59 #66
adamII: W wieku 21 lat juz jest tak dobry, przeciez to bylby cudowny transfer do odciazenia Bruno i szykowania nastepcy. Ale wierze w to, bo nowi ludzie od transferow udowodnili ze sa fachowcami.
» 1 czerwca 2026, 21:10 #65
Leh: Problemem będzie pewnie cena, Młoty go tanio nie oddadzą. Ja natomiast niezmiennie uważam, że jeśli mamy 150 mln na pomoc, to najlepiej wydać 60 na Fernandesa i 90 na Tonaliego, bo to jest mega jakość, z miejsca jedna z najlepszych drugich linii w lidze i Europie, oni mają końskie zdrowie, tak jak Bruno i jeszcze jest Kobbie + niech próbuje Thwaites albo inny Fletcher. A jeśli jest więcej niż 150 mln, to dorzućmy Edersona.
Jeszcze by mi się marzył Ndiaye, myślę, że on by się super wpisał w ten atak: Cunha, Ndiaye, Mbeumo, Bruno za nimi, a za nim Tonali i Fernandes... To by naprawdę była paka!
» 1 czerwca 2026, 21:38 #64
szmexy: Ederson, Fernandes, Tonali i skupiłbym się na innych pozycjach.
» 1 czerwca 2026, 20:07 #63
boro: Żeby na tą trójkę wystarczyło :)
» 1 czerwca 2026, 20:40 #62
Leh: Ederson, Hackney, Baleba i możemy skupić się na Matecie!
» 1 czerwca 2026, 20:45 #61
RedRevolta: żadnego Baleby tutaj
» 1 czerwca 2026, 20:55 #60
Sesko: Leh jesteśmy Manchester United czas mierzyć wyżej :) Baleba?
» 1 czerwca 2026, 21:37 #59
Leh: No przecież żart to był!
» 1 czerwca 2026, 21:39 #58
Sesko: Zacny ;)
» 1 czerwca 2026, 21:43 #57
Spadkobierca: Baleba, Leao i jeszcze powrót Pogby. Jak się bawić to się bawić.
» 2 czerwca 2026, 10:14 #56
tomekwietniu: Odnośnie M. Fernandesa mam poczucie, że dwa sezony to będzie zawodnik na poziomie Bruno z Newcastle…
Mogę się bardzo mylić, ale mam nadzieję, że podejmą starania i go wezmą.
» 1 czerwca 2026, 16:03 #55
GS8GS: Myślę że kluczowe będzie u niego poprawienie timmingu podań i szybkości podejmowania decyzji. Jeszcze trochę w obronie ale jest z czego rzeźbić.
» 1 czerwca 2026, 21:05 #54
sztejner: Oficjalnie: Senne Lammens transferem sezonu w Premier League!
» 1 czerwca 2026, 13:50 #53
Queue13: To kibice głosowali? Bo o ile wiadomo, że Lammens to super transfer to nie wiem czy akurat powinien być na 1 miejscu, gdzie są takie transfery jak np. ciągnący Sunderland do pucharów Xhaka
» 1 czerwca 2026, 14:39 #52
sztejner: W głosowaniu, które odbyło się na oficjalnej stronie internetowej Premier League, kibice uznali, że tytuł Transferu Sezonu powinien powędrować do Senne Lammensa.

*Jest News na głównej,możesz poczytać
» 1 czerwca 2026, 14:42 #51
sauerlandevent7: Gościu , co tam Xhaka , Lammens zastąpił dwie największe fajtłapy bramkarskie Onanę i Bayindira i pomógł United w zajęciu 3 miejsca w lidze , bez niego bylibyśmy w okolicach 10 miejsca .
Lammens odwalił kawał roboty
» 1 czerwca 2026, 15:30 #50
awe: Nie wiem czy bez niego, nie bylo jakos duzo takich spotkan, zeby uratowal wynik, ale z Onana to na pewno to 10 miejsce bylo maks.
» 1 czerwca 2026, 17:59 #49
sztejner: awe

Z dobrym bramkarzem to też cała linia defensywna inaczej pracuje.
» 1 czerwca 2026, 18:15 #48
Martelink: Lammens na pewno dawał im pewność z tyłu, że nie będzie jakiegoś babola albo nie pozwoli się przepychać przy różnych jak Bayindir.
» 1 czerwca 2026, 18:48 #47
bart667: moim zdaniem byłby to rozsądny transfer. Oczywiście potrzebujemy jeszcze kogoś top do środka pola typu Anderson/Tonali. Natomiast Fernandes oraz Ederson mogą dobrze uzupełnić skład. Będziemy grali praktycznie co trzy dni ( oby jak najdłużej :) ) na pewno będą kontuzje ( oby jak najmniej :) ), rotacja itp.
» 1 czerwca 2026, 13:43 #46
boro: Trzeba działać bo Tonali zaczyna rozmawiać z Arsenalem
» 1 czerwca 2026, 14:41 #45
M4S73R: Lammens transferem sezonu Premier League !!
» 1 czerwca 2026, 13:38 #44
cockatrice: Fakt, ma kilka atutów ale z jakiegoś powodu w moim odczuciu nie powinien być w gronie priorytetów.
Nawiasem mówiąc fajnie byłoby gdybyśmy np. po danym okienku dostawali jego skrypt, fajnie byłoby wiedzieć jakie były nasze faktyczne założenia i dlaczego nie udało się poszczególnych zrealizować- wiadomo, mówię to z perspektywy kibica, rozumiem z jakich powodów klub mógłby nie chcieć nam tego udostępniać.
Ciekawe ile kosztowałby ten Danilo z Botafogo, nikt inny nie łapie takiego luzu z piłką przy nodze jak Brazole (bez obrazy oczywiście!).
» 1 czerwca 2026, 13:21 #43
brazylianwisnia: Messi? Giggs? Henry? Brazylijczycy mają z pewnością przody w efekciarstwie, ale wielu wybitnych techników nie było z BRA.
» 1 czerwca 2026, 13:57 #42
RobertLca: Fred też miał luz z piłka jak prawdziwy brazol
» 1 czerwca 2026, 14:16 #41
cockatrice: Mimo tego, że rozumiem co miałeś na myśli pisząc o tej trójce to jednak żaden z nich nie tańczył tak jak Neymar czy Ronaldinho, teraz coś podobnego ma Yamal.
Tu nie chodzi o stwierdzenie kto jest/był lepszym piłkarzem. Jeden zatańczy mistrzowsko walc wiedeński a drugi mistrzem będzie w sambie i idąc dalej w tę stronę- chodziło mi bardziej właśnie o tę sambę.
Jeśli chodzi o wyjątki to zawsze znajdziesz jak bardzo chcesz znaleźć, ale z drugiej strony specjalizacji w dryblingu od Case przecież nikt nie wymaga więc w przykładzie z Fredem po prostu brakło trochę samby ;)
» 2 czerwca 2026, 01:21 #40
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2026 13:07

Ederson + Fernandes + Hayden Hackney. 120 mln dobrze wydane.
Na pewno lepiej niż wydać 90–100 na Tonaliego. Nie mamy pieniędzy na wrzucenie 100 m na jednego zawodnika (i to jeszcze na defensywnego pomocnika...).
Z powyższej trójki każdy ma papiery na granie w top. Trzeba dać im szansę na granie i to na pewno zaowocuje.
Najmniej z nich jestem pewny Edersona bo : 1.) Brazylijczyk, 2.) Nie gral jeszcze nigdy w Anglii.
Hayden wymiatał w Championship, więc sobie poradzi. Podobnie Fernandes będzie gwiazdą. Chlopak ma dopiero 21 lat i jest Portugalczykiem - a na nich prawie nigdy się nie zawodzimy.
» 1 czerwca 2026, 13:03 #39
Leh: Jest dokładnie odwrotnie niż mówisz: lepiej wydać 100 mln na jednego zawodnika, który odmieni zespół niż na 3, którzy się nie sprawdzą.
Tonali to gwarancja dobrej gry, gość jest świetny, sprawdzony w lidze, idealny wiek, końskie zdrowie - płacisz 90 baniek, ale właściwie nic nie ryzykujesz
Ederson i Hackney to z kolei wielka niewiadoma, możliwe, że żaden nie wskoczy na topowy poziom (właściwie jest to niemal pewne).
Tonali to gwarant jakości a Mateus Fernandes to największy talent, z jakim jesteśmy łączeni. Tych dwóch przebija dziesięciu Edersonów i Hackneyów
» 1 czerwca 2026, 13:27 #38
sturmik: Różnica jest tylko taka, że Tonaliego nikt ci nie sprzeda, a tych kilku zaraz nie będzie.
Jasne ze lepiej by bylo kupic Andersona albo Tonaliego albo nawet tego Whartona.
Podobnie jak i Mbappe i Rice.
Mamy dziury w druzynie na 5-6 xswodników, minimalne srodki na pokrycie transferów i zawsze placimy premium.
W ostatnich 5 latach spadliśmy okropnie w rankingach atrakcyjności – szczególnie wśród młodych graczy.
» 1 czerwca 2026, 13:51 #37
brazylianwisnia: Zgadzam się z Lehem. Nie mamy pieniędzy na kupno tylko takich jak Ugarte, Schnederlin, Fred. Musi być dwóch cracków i 2 próbujących ich wygryźć. Nawet kosztem innych pozycji.
» 1 czerwca 2026, 13:59 #36
RobertLca: Właśnie należy wydać w okolicach tych 90mln właśnie na SPD. Nie mamy w klubie zadnego goscia ktory potrafił by regulować tempo gry, potrafi zagrac na malej przestrzeni z Mainoo i ma duze doswiadczenie. Jesli chcemy tez ogrywac naszych mlodych SO jak Yoro i Heaven to przed nimi musi grac gosc ktory nie straci glupio pilki, dobrze sie ustawi do obrony i bedzie potrafil odebrac pilke oraz przyjac pilke z gosciem na plecach jak dostanie od nich podanie. Takze spd typu Tonali to najwazniejszy transfer. Tym bardziej ze odszedl z klubu najbardziej doswiadczony zawodnik w klubie ktory gral na tej pozycji.
Sturmik chyba malo meczy PL ogladasz skoro stawiasz za pewnik ze ten co wymiatal w Championship bedzie wymiatal w PL. Wg mnie Tonali to po prostu musi przyjsc a Fernandes to priorytet zaraz za Tonalim
» 1 czerwca 2026, 14:42 #35
Ad1son: No i masz 3 zawodników, z których każdy może nie wypalić. Fernandes z potencjałem, ale to też melodia przyszłości. Potrzeba zawodnika, który wskoczy w buty Casemiro. I takim zawodnikiem jest Tonali. Do tego dwóch z tej trójki, którą wymieniłeś. Dosyć półśrodków.
» 1 czerwca 2026, 17:04 #34
GS8GS: Dokładnie tak. Z przodu mamy Bruno który jak złapie wiatr w żagle to wznosi ten zespół na wyżyny.

I myślę że Tonali przez swoje piłkarskie IQ i ta wielo pozycyjnosc sprawi że reszta zespołu będzie funkcjonowała lepiej. Wielu z nas w tym sezonie zachwycało się Casemiro, ale ile tak na prawdę wracało uwagę że bardzo często nie nadarzał z powrotami.
Może Tonali nie da nam tyłu bramek ale na pewno poprawi szybkość powrotów, do tego oddaje sporo strzałów z dystansu, a u nas trochę brakowało tego gdy rywal nisko się murował.

Pozujemy zobaczymy, dla mnie Włoch ma argumenty które przemawiają aby wydać te 80-85mln.
» 1 czerwca 2026, 21:19 #33
Ghostpl: Oj tak wygląda fajnie i ciekawie ma wielki potencjał
» 1 czerwca 2026, 12:54 #32
wiulk: Elliot Anderson chyba z całej talii ŚP, na których polujemy, top1. Top2 Tonali? Fernandes ma papiery na grę na poziomie Andersona, więc chyba dałbym mu top3. Ederson top4. Człameni? jakoś nie czuję odpadów z Realu, A Baleba przygasł bardzo, więc chyba szkoda zachodu.
jeśli zamkniemy pomoc z Andersonem 110M + Fernandesem 55M +35M za Edersona to mamy środek pomocy na dekadę za 190M. Do roboty Panie Wilcox!
» 1 czerwca 2026, 12:31 #31
brazylianwisnia: Zawsze jak widze samo Anderson to przed oczami mam brazylijskiego grubaska i przez moment zastanawiam się o co chodzi..nie wierzę, że EA tu trafi, ale z drugiej strony podobnie było z Morata i Lukaku. Całe okno bylo i tym, że Morata przyjdzie do United, a Lukaku do Chelsea, a na Sam koniec twist.
» 1 czerwca 2026, 12:42 #30
Kralik077: zapomnijcie o tym Andersonie, z niewolnika nie ma pracownika a chłopak woli City i my też nie bedziemy przepłacać wiec lepiej skupić się na dostepnych celach i osobach, które chcą u nas grać
» 1 czerwca 2026, 13:11 #29
Ad1son: Nie wiemy co woli Anderson, bo jeszcze nie zdecydował. Nie takie twisty widzieliśmy w sagach transferowych. Dla mnie jedyne, co przekreśla jego transfer to cena. Wątpię aby United wydało ponad 100 baniek.
» 1 czerwca 2026, 17:08 #28
Leh: Dla mnie najważniejszy transfer okienka. Chłopak ma mega talent, za 2-3 lata to może być pomocnik na poziomie PSG
Potem jeszcze ktoś do pary z nim (Tonali?) i można na doczepkę brać tego Edersona (jak trzeba)
» 1 czerwca 2026, 12:27 #27
blanco1987: Przy zakupie tych pomocników trzeba też mieć na uwadze że jednak każdy chce grać a na miejsce do od 1 minuty są tak naprawdę 2 miejsca. Bruno wiadomo będzie grać. Więc są miejsca po Case no i Mainoo. Trzeba rozsądnie kupić piłkarzy a nie walić nazwiskami bo potem kazdy będzie chciał grać i mogą robić się kwasy.
» 1 czerwca 2026, 11:34 #26
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2026 12:17

na ławce w Arsenalu może siedzieć Gyokeres czy Timber,na ławce PSG może siedzieć Bradley Barcola czy Zaire-Emery,na ławce w Barcelonie może siedzieć Rashford,Torres,Olmo,Lewandowski czy De Jong,w Realu ławę grzać może Camavinga,Trent,Arda Guler czy inny Brahim Diaz.... a my się martwimy że Mainoo,Amad czy Cunha posiedzą ? bez jaj.........
zacznijmy być poważnym klubem z poważnymi nazwiskami zarówno w wyjściowym składzie jak i na ławce,a nie że nasza ławka wygląda : Amad,Ugarte,Lacey,Fletcher,Malacia i Tom Heaton..........
» 1 czerwca 2026, 12:16 #25
grafi: Przecież jak będziemy grać co 3 dni, to musimy kupić przynajmniej 3 pomocników:
Póki co u nas:
Maino
Bruno
Mounta nie liczę, mam nadzieje że uda się go komuś opylić

Porównaj PSG:
Vitinha liczba minut liga + liga mistrzów = 3666
Neves = 2430
Emery = 3797
Ruiz = 1779
Mayulu = 2124
Lee = 1785
Jak widzisz każdy ma pograne (nie liczę tutaj pucharów, bo to dodatkowe minuty). Jakiś uraz chociażby jak miał Neves i już szansa dla kogoś innego. Do tego jakieś wykluczenia na kartki. Jeśli chcemy walczyć na wszystkich frontach potrzebujemy 3 pomocników, którzy nie będą na L4 - Mount :)
» 1 czerwca 2026, 12:23 #24
brazylianwisnia: Będą grać ci co sobie wywalczą miejsce. Słabsi odpadną. Niemal nigdy nie jest tak by każdy kupiony gracz trzymał poziom.
» 1 czerwca 2026, 12:43 #23
arczibald: Tonalli, Fernandes, Wharton + po sprzedaży Ugarte Ederson. Tonalli jakies 90mln, Fernandes z 60, Wahrton z 80, razem 230+35 z Edersonem i środek top
» 1 czerwca 2026, 11:29 #22
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2026 11:39

Budżet z gumy? Na LO nikogo już nie potrzeba?
O napastniku nie wspomnę.
» 1 czerwca 2026, 11:38 #21
arczibald: 50 baniek z Hojlunda, odejdzie pewnoe Zirkze, odejdzie Rashford za 30 mln, zwalnia sie tygodniowka Casemiro, Rasha, Sahcho, możliwe ze odejdzie Onana. Spokojnie, uzbiera sie dodatkowa kasa tylko mądrze sprzedac
» 1 czerwca 2026, 11:45 #20
StewieGriffin: Jest mowa o 3 pomocnikach. Docelowo zapewne ósemka do rotacji z Mainoo i dwie szóstki jedna za Casemiro, druga za Ugarte. Bardzo wątpię, że kupimy 4 pomocników bo to już zrobi się tłok. Pytanie tylko jak zarząd widzi rolę Edersona, ale patrząc na to, że zastanawiamy się nad Fernandesem to wychodzi na to, że Brazylijczyk będzie pełnił rolę szóstki
» 1 czerwca 2026, 11:47 #19
mrelowski: StewieGriffin 4 pomocników to chyba w sam raz, bo meczów będzie więcej. A będzie tym więcej im lepiej nam będzie szło na wielu frontach. Do tego dojdą urazy, zawieszenia no i będzie można w końcu trochę choćby rotować.
» 1 czerwca 2026, 12:18 #18
StewieGriffin: mrelowski - ale są inne pozycje, które też trzeba wzmocnić jak na przykład lewa obrona i napastnik, bo po zapowiadanym odejściu Zirkzee, zostaniemy tylko z Sesko. Moim zdaniem 5 zawodników na dwie pozycje to już tłok a wychodząc z założenia że będą urazy itp to byłoby trzeba mieć po trzech zawodników na jedną pozycję. A jak tych urazów nie będzie to jak wszystkich pomieścisz? Którego wyjmiesz z meczowej 18nastki? Tygodniówki też im trzeba będzie płacić. 4 zawodników na dwie pozycje to moim zdaniem optymalna liczba. Do tego dochodzi młodzież, która może łapać swoje minuty.
» 1 czerwca 2026, 12:28 #17
mrelowski: StewieGriffin Oczywiście, że są inne pozycje do wzmocnienia LO, PO, Napad, Środek obrony. Mam jednak wrażenie, że to nie tego lata.
» 1 czerwca 2026, 12:49 #16
Ad1son: Co ty arczi opowiadasz. Aż tylu pomocników nie przyjdzie. Możemy się spodziewać 3 transferów do środka. I zapomnij o 2 pomocnikach na poziomie 80-90 mln.
» 1 czerwca 2026, 12:58 #15
arczibald: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.06.2026 13:10

Wszystko pewnie bedzie uzależnione od tego kogo i za ile uda sie sprzedac. Zirkze, Onana, Rashford, do tego fajnie by bylo pozbyc sie Mounta i Turka. Rash 30, Zirkze 25, Oanna 20, Turek z 5, Ugarte 20 to takie realne transfery wychodzące, wychodzi ok 100mln, po 50 na LO i na N, to jest do ogarnięcia
» 1 czerwca 2026, 13:06 #14
arczibald: Domyślam sie ze 2 max 3 przyjdzie ale nikt nie zabroni żyć marzeniami. Chcąc na serio wlaczyc sie do walki o mistrzostwo trzeba robic topowe transfery ktore z miejsca zrobią różnice. Coz ze sprowadzamy Fernandesa i Edersona, bedzie to upgrade ale nie na tyle zeby myslec o wygraniu PL. Tonalli, Fernandes to wg mnie must have jeżeli chodzi o pomocnikow
» 1 czerwca 2026, 13:14 #13
arczibald: Zapomniałem jeszcze ze United ma 40-50% od sprzedaży Greenwooda wiec jeżeli OM sprzeda go za jakies 30-40 baniek to jest to dodtakowe 15-20 mln.
» 1 czerwca 2026, 13:24 #12
Ad1son: Jasne. Też bym chciał. Ale nie sprzedamy tych wszystkich zawodników w tym okienku. Pewnie będą jakieś wypożyczenia (Zirkzee, Ugarte) czy sprzedaże za drobne Onana. Potrzeba 3 dobrych i nie tanich pomocników. Jak pójdziemy all in to może przy tym pęknąć około 180 mln. A gdzie jeszcze lewy obrońca, napastnik i może środkowy obrońca. No zobaczymy. Oczekiwania są duże. Wolę podjeść na chłodno mile się zaskoczyć.
» 1 czerwca 2026, 17:12 #11
StewieGriffin: Fajny grajek, ale moim zdaniem teraz powinniśmy się skupić na zawodniku, który z miejsca wchodzi w pierwszy skład i daje odpowiednią jakość, kogoś bardziej doświadczonego. Transfery młodych perspektywicznych zawodników to można robić, gdy ma się już zbudowany pierwszy skład. A tymczasem nasz środek pola to młodziutki Mainoo, niedopięty jeszcze Ederson i Ugarte, który jest na wylocie. Żeby nie było tak, że wydamy 60 baniek na młodziaka kosztem kogoś doświadczonego. Wolałbym żeby Fernandes był miłym dodatkiem a nie priorytetem.
» 1 czerwca 2026, 11:16 #10
Martelink: Stewie, zarząd zaklepuje sobie najlepsze kaski na rynku.

O Fernandesa zabiega PSG czy kapiszony, chyba lepiej go zgarnąć im z przed nosa niż czekać aż głowni rywale go kupią?

Edersona już zaklepali ale jeszcze negocjują kwotę transferu, zawodnik czeka tylko na United czyli mamy lepszą pozycję do negocjacji.

O Tonalim ucichło ale to nie znaczy, że do nas nie trafi jak główna "6".
» 1 czerwca 2026, 11:45 #9
StewieGriffin: Martelink - uważam, że takich Fernandesów będzie jeszcze dużo, a wydane 60 baniek dośc mocno uszczupli budżet i nie zdziwię się, jeżeli transfer Portugalczyka przekreśli ewentualne przyjście Tonaliego. PSG i Arsenal mają bardzo mocno obsadzony środek pola więc jak najbardziej mogą myśleć sobie o zawodnikach do rotacji albo o młodych talentach, które spokojnie będą wprowadzane do drużyny. My na dzień dzisiejszy nie mamy nawet podstawowego środka pola.

Tak jak pisałem już kiedyś - nie jestem przeciwko transferowi Fernandesa, ale żeby nie było tak, że będziemy opierać swój środek pola na młokosach.
» 1 czerwca 2026, 11:52 #8
brazylianwisnia: Zarząd z pewnością ma wszystko policzone i kupują w takiej kolejności jak się da.
» 1 czerwca 2026, 12:45 #7
majk: Czy on czasem profilowo nie jest zbyt podobny do Edersona? Poza tym 50-60 baniek za piłkarza spadkowicza z jednym niezłym sezonem to trochę sporo
» 1 czerwca 2026, 11:14 #6
SophiaRED: zupelnie inny profil. To juz drugi spadek Fernandesa z rzedu. Z Southampton tez spadl
» 1 czerwca 2026, 11:16 #5
Martelink: Żartem:
To ciekawą mamy perspektywę na przyszły sezon.

W drużynach Świętych i Młotów wyróżniał, dlatego nie dziwi zainteresowanie ze strony United i innych dużych klubów.

Profilowo to zawodnik całkowicie różny od Edersona, Mateus to bardziej Bruno, zagra głównie na 10 i 8, ale też na 6 czy bokach pomocy.
» 1 czerwca 2026, 11:36 #4
Ad1son: Zupełnie inny zawodnik. On pewnie w przyszłości miałby zastąpić Bruno. I płacisz za potencjał. Gość ma 21 lat.
» 1 czerwca 2026, 13:01 #3
sauerlandevent7: A czego na miejsce Casemiro klub nie zastanawia się nad Thuramem , z Juve już łatwiej wyciągnąć się nie da niż teraz w obliczu braku Ligi Mistrzów.
» 1 czerwca 2026, 11:10 #2
Ad1son: Widocznie nie odpowiada im profilem.
» 1 czerwca 2026, 13:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.