Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Crystal Palace 1:3. Falstart Czerwonych Diabłów na inaugurację sezonu

» 19 września 2020, 20:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Crystal Palace 1:3 (0:1) w swoim pierwszym meczu w sezonie 2020/2021. Czerwone Diabły na tle londyńczyków zaprezentowały się bardzo kiepsko. Honorowego gola dla United zdobył Donny van de Beek, który w sobotę oficjalnie zadebiutował w diabelskich barwach.
Manchester United - Crystal Palace 1:3. Falstart Czerwonych Diabłów na inaugurację sezonu
» Manchester United przegrał z Crystal Palace 1:3 na inaugurację sezonu 2020/2021
Oceń zawodników:
David de Gea
Timothy Fosu-Mensah
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Scott McTominay
Paul Pogba
Daniel James
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Donny van de Beek
Odion Ighalo
Mason Greenwood

Oddano 147 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United pierwszy mecz nowego sezonu zaczął w możliwie najgorszy sposób. Gra Czerwonych Diabłów była niedokładna, a inicjatywa należała do Crystal Palace. Na efekt nie trzeba było długo czekać, bo już w 7. minucie David de Gea wyciągał piłkę z siatki. Jeffrey Schlupp ograł na skrzydle Victora Lindelofa, wstrzelił piłkę w pole karne na siódmy metr, a tam akcję zamknął Andros Townsend.

Stracony gol nie podziałał otrzeźwiająco na zawodników Ole Gunnara Solskjaera. Niezłą akcję Czerwone Diabły przeprowadziły dopiero w 20. minucie. Marcus Rashford zagrał do Daniela Jamesa, ten podał do Anthony’ego Martiala, który został jednak zablokowany. Po chwili strzał na bramkę Vicente Guaity oddał Paul Pogba, ale hiszpański bramkarz bez problemów złapał futbolówkę.

Nie minęły dwie minuty, a golkipera Orłów postraszył Scott McTominay. Szkot oddał mocny strzał po długim rogu i pomylił się nieznacznie. Wydawało się, że gra Czerwonych Diabłów nabiera rozpędu. Były to jednak tylko pozory.

W 39. minucie VAR analizował zdarzenie w polu karnym Crystal Palace. W szesnastce gości upadł Paul Pogba, na którego nogę nadepnął James McCarthy. Martin Atkinson po konsultacji z VAR-em wskazał jednak na rzut wolny przed szesnastką za faul na Fernandesie, a nie na jedenastkę. Do piłki podszedł Portugalczyk, trafił jednak tylko w mur.

Końcówka pierwszej połowy należała do Crystal Palace. W doliczonym czasie gry kapitalną interwencją popisał się David de Gea. Hiszpan w wielkim stylu obronił uderzenie Jordana Ayewa z około dziesięciu metrów.

W przerwie spotkania Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na pierwszą zmianę. Bezbarwnego Daniela Jamesa zastąpił Mason Greenwood.

W 49. minucie zrobiło się gorąco pod polem karnym Manchesteru United. Crystal Palace ruszyło z szybką kontrą po stracie Scotta McTominaya na środku boiska. Strzał na bramkę De Gei oddał Ayew, ale Hiszpan pewnie złapał futbolówkę. Chwilę później akcja przeniosła się na drugą stronę, celny strzał zanotował Pogba, nie postraszył natomiast Guaity.

W 60. minucie swoją szansę miał Mason Greenwood. Anglik dobrze zamykał akcję na dalszym słupku, świetnym dośrodkowaniem obsłużył go Fosu-Mensah, ale Greenwood strzelił z ośmiu metrów głową niecelnie.

Siedem minut później na murawie Old Trafford pojawił się Donny van de Beek. Holender zastąpił Paula Pogbę i zanotował oficjalny debiut w barwach Manchesteru United. Chwilę później Czerwone Diabły miały niezłą okazję do wyrównania po rzucie rożnym. Victor Lindelof nie trafił jednak w bramkę z bliskiej odległości.

W 72. minucie sędzia Martin Atkinson wskazał podyktował rzut karny dla Crystal Palace po analizie VAR. Arbiter uznał, że Victor Lindelof zagrał piłkę ręką po strzale Ayewa. Napastnik Orłów ustawił piłkę na jedenastym metrze, ale jego intencje wyczuł De Gea! Radość Hiszpana nie trwała długo. Po chwili Atkinson nakazał powtórzenie karnego, bo VAR uznał, że De Gea w momencie oddania strzału opuścił linię bramkową. Tym razem do piłki podszedł Wilfried Zaha i pewnie podwyższył na 2:0.

W 80. minucie bramkę kontaktową dla Manchesteru United zdobył Van de Beek. Piłkę w pole karne Crystal Palace posłał Fosu-Mensah, wybić nie potrafili jej obrońcy Orłów, do futbolówki dopadł Van de Beek i sprytnym strzałem w długi róg pokonał Guaitę, zdobywając gola w debiucie.

Wydawało się, że strzelony gol zachęci Manchester United do zdecydowanych ataków. W 85. minucie zapał gospodarzy ostudził Wilfried Zaha. Iworyjczyk wziął na plecy Victora Lindelofa, ograł go z łatwością, strzelił mocno po ziemi i nie dał szans De Gei.

Manchester United do końcowego gwizdka bezradnie próbował zagrozić bramce Crystal Palace. Gdyby na Old Trafford w sobotni wieczór zasiadali kibice, to niewykluczone, że pożegnaliby zawodników Czerwonych Diabłów gwizdami… Nie tak miała wyglądać inauguracja sezonu w wykonaniu piłkarzy Solskjaera.

Manchester United – Crystal Palace 1:3 (0:1)
Bramki: Donny van de Beek 80’ – Andros Townsend 7’, Wilfried Zaha 74’ [K], Wilfired Zaha 85’

Manchester United: De Gea – Fosu-Mensah (Ighalo 80'), Lindelof, Maguire, Shaw – McTominay, Pogba (Van de Beek 67') – James (Greenwood 46'), Fernandes, Rashford – Martial

Crystal Palace: Guaita – Ward, Kouyate, Sakho, Mitchell – Townsend, McArhur, McCarthy (Milivojević 87'), Schlupp (Eze 76') – Zaha, Ayew (Batshuayi 82')


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer tłumaczy wyjściowy skład na Crystal Palace
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Crystal Palace 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (935)


Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 11:54

Zauważyliście ile od porażki z CP się produkuje arsfan? Przez ostatnie kilka miesięcy nie napisał 1/10 komentarzy, co od soboty. I wszędzie się odnosi do United, ale dziwi mnie, że nie chce się odnieść do wstydliwej postawy swojego klubu przeciw jeszcze słabszej drużynie niż Palace, gdzie to sędzia Kanonierom uratował 3 punkty. Ciekawe, że błogosławiony Mikel musi stawiać autobus i liczyć na wałki, by jedną z najgorszych drużyn poprzedniego sezonu odprawić z kwitkiem z Emirates.
» 21 września 2020, 11:52 #932
Lookasinho: Magik. Za bardzo się przejmujesz kibicami innych drużyn. Czy na meczykach, czy tutaj zauważyłem, że nie potrafisz przejść obok komentarza kibica innej drużyny dotyczącego naszych diabłów bez reakcji.
Niektórym właśnie o to chodzi więc nie dawaj im satysfakcji, niech sobie piszą.
» 21 września 2020, 12:02 #931
Magik1990MU: może masz rację
» 21 września 2020, 12:07 #930
CarbonInC: Jednak odczucia, aby nie ogladac juz meczów MU jest prawidlowe. Szkoda, ze nie ma juz tego za co pokochalem ten klub..
» 21 września 2020, 11:44 #929
Jong: Spokojnie to dopiero pierwszy mecz, nie ma co sie podpalac i pisac ze nie bedzie sie juz ogladac meczow MU. W zeszlym sezonie weszlismy z buta w CFC i co bylo pozniej? Zobaczymy jak to bedzie wygladac po kilku kolejkach
» 21 września 2020, 12:06 #928
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 11:41

Trzeba przesunąć Shawa na ŚO, Klopp tak zrobił z Fabinho w ostanim meczu a ten zaprezentował się bardzo dobrze z Chelsea. Niestety Maguaire, Lindelof i Bailly to średnie rozwiązania. No chyba, że zatrzymają Smallinga.
» 21 września 2020, 11:39 #927
Magik1990MU: I tu się akurat z tobą zgadzam. Lindelofa musi spotkać kara za taki występ. Jest tylko jeden problem... nadal Tellesa nie ma.
» 21 września 2020, 11:49 #926
rreddevilss: De Gea oczywiście nie zasłużył by wylądować na ławce już teraz, nie mniej chciałbym zobaczyć jakby obrona wyglądała z Hendersonem w bramce, Lindelof na ławę, wolę już Baillego przynajmniej nie jest nudno, kupić w końcu tego Tellesa ( na co my wgl czekamy i się zastanawiamy? Płacić te 20 milionów i go przywozic bo nasza lewa strona nie istenieje w ataku) do pomocy Matić to konieczność, bez niego w środku pola nikt nie kontroluje spotkania i jest tam chaos totalny, Rashford na ławkę tak samo przyda mu się , Antek na bok a Ighalo na szpice



Taaa wiem to się nigdy nie wydarzy a my dalej będziemy się łudzić jak Ci idioci za przeproszeniem
» 21 września 2020, 11:08 #925
Mariano88: Też się zastanawiałem nad tym czy przesunięcie Martiala na lewą a Ighalo na szkice do czasu powrotu Rashforda do formy mogłoby wypalić. Czuję jednak, że Ole bardziej zależy aby Martial na 9tce się ogrywal i prędzej James na lewą pójdzie
» 21 września 2020, 11:46 #924
MiSt: Teraz tak na chłodno. To oczywiste, że początek sezonu będzie dla nas bardzo trudny. Nie mieliśmy porządnego okresu przygotowawczego. Dodatkowo nie odświeżyliśmy zbytnio składu nowymi zawodnikami. Nie dało się dobrze przygotować do tego meczu.
Myślę jednak, że i tak powinniśmy pokonać CP. Ole postawił na zbyt słaby skład. Przede wszystkim McTominay na DP to nieporozumienie. Chłopak nie jest defensywnym pomocnikiem i w tym meczu nawet nie starał się nim być. Zero wsparcia defensywy z jego strony. Fosu-Mensah - to zdecydowanie nie jest poziom Premier League. James energiczny, ale niewiele to dało.
Niestety filary naszego zespołu są zupełnie bez formy. Brakowało energii i wychodzenia na pozycje.

Mimo wszystko daleki jestem od zwlniania Ole. Norweg wykonuje dobrą robotę. Niestety nasz kochany zarząd nie ułatwia sprawy. Ole wykonał plan na poprzednu sezon - awans do LM. Powinien dostać wsparcie w postaci transferów.

Szczerze współczuję Ole...
» 21 września 2020, 10:52 #923
Cyprian1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 10:42

Już tylko DWA tygodnie do końca. Wiadomo, że kupić nie umieją i wątpię, aby ktoś jeszcze przyszedł sensowny, ale kurna sprzedawać te pajace u góry nawet nie umieją. Wiadomo, że zarobki duże itd, ale kilku powinno już nie być z miesiąc temu. Jak odejdą Smalling i Romero to będzie na tyle.
» 21 września 2020, 10:42 #922
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 10:30

Martial ighalo Greenwood
Bruno
Donny Maria
Shaw Harry Bailly Bissaka
Henderson

Proszę o taki sklad na brighton
» 21 września 2020, 10:29 #921
Me89v2: Hehe t9. Oczywiście matic ;)
» 21 września 2020, 10:45 #920
Cyprian1878: Tak domyśliłem się, ale rozbawiło mnie to :P
» 21 września 2020, 10:47 #919
jean6: Zgadzam się w 100%.
» 21 września 2020, 10:57 #918
DaredevilUtd: Patrzac na formę Rashforda, zgadzam się z tym składem, acz kolwiek nie jestem przekonany co do Bailly, chlopak potrafi być nie mniej niebezpieczny od Lindelofa.
» 21 września 2020, 11:32 #917
ferdas: youtube.com/watch?v=PmU7dE3GlKU&ab_channel=Qastrod

dobra nuta o Cantonie, obczajcie.

Miłego dzionka Diabełki
» 21 września 2020, 10:23 #916
Czarnobialy: Do tych co chcą zwalniać Ole - Wy wiecie, że za taktykę odpowiada nadal ten sam gość co za czasów SAFa?
» 21 września 2020, 10:10 #915
klb9k: Ten sam "gość" dostał po tyłku w Hull i był na peryferiach futbolu w Australii poza tym piłka się trochę zmieniła na przełomie lat co doskonale widać po Mourinho. Wydaje mi się, że większość kibiców ma świadomość, że Ole tu jest na te 3lata żeby posprzątać skład, zrestrukturyzować poziom płac u zawodników i zrekrutować odpowiednich graczy do zespołu.
» 21 września 2020, 10:18 #914
manegarrincha: To są chorągwie, prawdopodobnie nastolatkowie. Onie drastycznie ulegają modzie. Jest na coś hype to dzielnie brną w głównym nurcie. Ktoś powiedział, ktoś podchycil a za dwa miesiące obrót o 180 stopni.

Bo tak będzie, początek będziemy mieli ciezki ale się odbudujemy i zaś będzie wysyp komentarzy (że ufaja Ole) chorągwi. Ile razy już go tu przepraszano ?

Jest też opcja że to nie są kibice United i tak jak wyjaśniał mi to @redsfan cieszą się z wpadek bo na maści zaoszczędzą.

Co do meriytum to wedlug Ciebie Mike Phelan odpowiada za taktyke tak? Masz jakieś Ciekawe rozwinięcie wątku? :) jakąś anegdotke?
» 21 września 2020, 10:23 #913
sturmik: Nawet nie martwi przegrana - w PL mozna przegrac z kazdym- ale styl grania. Solskier gra dobrze z druzynami z top 6 kiedy musimy sie bronic i atakowac. Chociaż i to nie poskutkowało ,bo Sevilla atakowała, atakowała i w końcu wcisnęła bramkę (a wtedy nasza taktyka się kończy).
Czy Solskier jest winny za swoje braki w taktyce? Myślę ,że nie do końca. Nasz trener może i nie jest wybitnym strategiem - bo i niby gdzie miałby się tego nauczyć? Menager ma przecież jeszcze swoich asystentów - Pep miał Artretę, Mou miał Rui Farię - genialnych ludzi podszeptujących trenerowi co ma robić.
Szkoda ,bo nasza drużyna przypomina teraz ociężały klockowaty konglomerat, który opiera się na zmiany świata ,który poszedł już dalej i woli ssać zyski z dawnych kontraktów i kontaktów.

Glazerowie nie wprowadzą nas nigdy do światowego topu. Wprowadzanie do topu wymaga nakładu pieniędzy, wysilania się i ryzyka. Oni kupili samograja - coś jaki Milan we Włoszech- mającego swoich wiernych kibiców ,którzy i tak wydadzą peiniądze i kupią bilet. To co zrobili naszemu klubowi to majstersztykowa zbrodna w biały dzień . Kupili klub na kredyt i bezczelnie używają go jako bankomatu. Nie mają oni żadnego zamiaru spłacić zaciągniętej pożyczki. W międzyczasie klub zrobił się warty 5x koszt kupna ,więc gdy sprzedadzą go za parę lat to zbiją bajońskei kokosy. Jest to brutalne -szczególnie dla nas kibiców- bo zabiera z naszego życia 15-20 lat radości z naszej drużyny będącej na topie. Mamy właścicieli , dla których top 3 jest ok i tak zostanie póki co.
» 21 września 2020, 09:59 #912
kamilpe: Mike Phelan > Arteta, Faria
» 21 września 2020, 10:15 #911
MiSt: Sevilla atakowała? W tamtym meczu to my mieliśmy przewagę. Sevilla była po prostu bardziej skuteczna. Ole nie jest geniuszem, ale wyprowadza nas na prostą. Niestety nie dostaje odpowiedniego wsparcia w postaci transferów.

Co do Glazerów - niestety muszę przyznać Tobie rację.
» 21 września 2020, 10:25 #910
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 11:21

trolle wychodzą po porażce i jeszcze chamsko kłamią. Sevilla atakowała? Weź włącz sobie ten mecz jeszcze raz prowokatorze i się nie ośmieszaj.

"Pep miał Artretę"

Hahahahah, no zwłaszcza jak modernizował tiki-takę w Barcie. Pewnie dzwonił w tym czasie do Mikela i pytał co ma robić :)
» 21 września 2020, 11:18 #909
kamilpe: Alex Telles w nowym sezonie w pierwszym meczu: 2 bramki i asysta - wiem, że to dwa karne ale je trzeba też umieć wykorzystać. Kwota ma sięgać ok 18mln, nad czym my się jeszcz k** zastanawiamy, już dawno powinien u Nas być.
» 21 września 2020, 09:59 #908
RoniBarca: szkoda tej wtopy :/
» 21 września 2020, 09:41 #907
dildayo: Irytuje mnie strasznie to, że jak była okazja żeby zrobić sobie jakąś furtkę do tego aby wejść łagodniej w ten sezon to większość głosowała przeciwko. To samo dało się przeczytać na wielu stronach fanowskich, że bardzo dobrze, bo piłka nożna zmieni się w koszykówkę, bo tak było zawsze i nie ma co zmieniać i inne tezy nie poparte żadnymi argumentami. A mówię tutaj o 5 zmianach zamiast 3. W momencie kiedy po tak krótkim czasie, bez przejścia porządnego okresu przygotowawczego nagle trzeba wejść na wysokie obroty i wygrywać mecze to kluby zostały w d**ie. I nie mówię tylko o naszej drużynie ale tak na prawdę o wszystkich klubach, które grały o coś w końcówce poprzedniego sezonu (utrzymanie, awans do LE, awans do LM, w Lidze Europy czy samej Lidze Mistrzów). Zobaczycie, moim zdaniem najgorsze przyjdzie bo w momencie kiedy my czy inni zaczną wchodzić na wysokie obroty to posypie się plaga kontuzji i urazów przez co cała liga ucierpi
» 21 września 2020, 08:55 #906
ManUnited307: Ale miałem sen... śniło mi się że graliśmy z kimś na wyjeździe (nie pamiętam zespołu) i wygrywalismy 1:2. Tak żeśmy meczyli i grali źle że nam 2 bramki strzelili w 90 minucie, jedna za drugą. Oczywiście po błędac, jeden De Gei drugi nie pamiętam. Pamiętam za to że Fosu nam bramkę na 1:2 strzelił z kontry. Dodam że to był 1 sen związany z tym klubem i ogólnie z piłka (przynajmniej jaki pamiętam). Jak takie rzeczy mi się snia to zły znak, a wszystko przez ten mecz i granie kaszany z CP bo człowiek nic innego nie robi tylko się denerwuje i przejmuje A potem takie cuda się snia i się wyspać nie może.
» 21 września 2020, 07:54 #905
RedsFan: Obudź się...
» 21 września 2020, 08:14 #904
ManUnited307: Oby to nie był proroczy sen xd
» 21 września 2020, 08:35 #903
Advm: Mi się kiedyś śniło, że Adam Małysz się przewróci i na następny dzień w Zakopanem się przewrócił. Pozdrawiam :>
» 21 września 2020, 08:46 #902
ManUnited307: Oby z Brighton była wygrana haha xd
» 21 września 2020, 09:19 #901
Magik1990MU: Do bardziej obeznanych (jako żem laik):

Dlaczego fpl pokazuje mi za ten gameweek tylko 19 pkt, skoro licząc pkt każdego piłkarza wychodzi coś ponad 30? Np. Ings dał mi 11 pkt, Trencik 7, a Bruno 4.
» 21 września 2020, 07:08 #900
Julius: Może niektórych masz na ławce? Nie wiem, nie gram.
» 21 września 2020, 07:19 #899
ManUnited307: Powinno Ci naliczyc wszystkie punkty po dzisiejszych meczach.
» 21 września 2020, 07:56 #898
krzys93: A transferów za minusowe punkty nie zrobiłeś ?
» 21 września 2020, 09:00 #897
Magik1990MU: Nie robiłem. Wszystkich dokonałem za dostępne 100 pkt. Ale dzięki za odpowiedzi.
» 21 września 2020, 11:20 #896
eMGieKa: Czemu każde zwycięstwo to zasługa Olka, natomiast za porażkę obwinia się zarząd? :D Logika niektórych jest zaskakująca. :D Już końcówka zeszłego sezonu dawała znaki, że Ole nie wie jak to wszystko ułożyć, a sezon uratował mu Bruno. Mija miesiąc, a tu dalej zero pomysłu i ładu w tym wszystkim. Może i Ole ma fajny pomysł na budowanie zespołu,ale taktycznie to jesteśmy dwa poziomy za czołowymi ekipami. Jeszcze gdyby tu wystarczyło pewne aspekty pod szlifować, a tu tak naprawdę kolejny sezon i nie widać zarysu tego co my tak naprawdę chcemy grać
» 21 września 2020, 05:50 #895
klb9k: Zgadzam się, to nie jest trener, który będzie wrzucał trofea do gabloty. Ole przyszedł tu posprzątać, zrekrutować odpowiednich zawodników i zrobić fundamenty pod fajny zespół dla kolejnego trenera.
» 21 września 2020, 09:03 #894
manegarrincha: Wiecie co mnie zastanawia mocno ? Nagła aktywność użytkowników, którzy wcześniej nie pisali tu wcale. To wygląda jakby wypelzźli z nory po 8 miesiącach, szczesliwi że się potknelismy.
» 21 września 2020, 05:41 #893
RedsFan: Przeciez większość tutaj tych co jęczą po przegranej, to kibice innych drużyn. Nienawiść do United za te lata dominacji jest niewyobrażalnie duża i każdego tyłek boli jak nam dobrze idzie I cieszą się jak źle :D
» 21 września 2020, 08:17 #892
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 02:50

Co sądzicie o kupnie Perisicia w razie odejścia Jamesa?
» 21 września 2020, 02:48 #891
braku: Chodź by zaraz
» 21 września 2020, 03:31 #890
marjo: Głupi pomysł.
» 21 września 2020, 11:05 #889
Kilerek7: Jak sprzedamy Smallinga za 20 m + Romero za 6m + Lingard 30m + James 12m to już mamy 68 baniek czyli transfer VDB i Tellesa zwrócony. Dalota opchnąć, Jonesa, Pereirę i Rojo to będzie na obrońce prawie. Tylko jeśli odejdzie Lingard i James, to kto będzie zmiennikiem dla naszej trójcy?
» 21 września 2020, 01:59 #888
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 02:12

Siema Kiler. Pytanie takie, kto da 30 baniek za jessiego, ktoremu zostal rok kontraktu? Smalinga za 20 baniek? , to bardzo optymistyczne. Po wczorajszym wystepie Lindelofa, chyba zaryzkowac mozna ze Smalingiem, chyba gorszy nie bedzie. Ok , ok ponioslo mnie, ale czy sprzedaz Smoly, gdzie nie wierze w sprowadzenie CB ,bedzie dobrym pomyslem? Pozdro
» 21 września 2020, 02:08 #887
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 02:27

Tottki oferują 30 baniek, więc jak pójdzie za 25 to będzie sukces. To samo Smalling. Owszem mógłby zostać, ale on chce odejść do Włoch. Sądzę, że kupią nowego SO. Jeśli odejdzie Lingard i James, to pozyskał bym Perisica na LP, Sancho i Tellesa swoją drogą.
» 21 września 2020, 02:26 #886
Czerwony123: Ogladalem dzis match of the day 2. Ali w Totkach nie znalazl sie nawet w skladzie na lawke. Zapytano Jose o Aliego, powod jego nieobecnosci, Jose, dal jasno do zrozumiena , ze Ali jest bez formy, nie skreslil go, ale dal do zrozumiena ,ze musi ciezko pracowac by wrocic nawet na lawke. Przy transferze Bale, bedzie gral jeszcze rzadziej. Jose nie lubi aliego wychodzi na to. Co myslisz o wymianie? , Ali jest uniwersalny, lewe skrzydlo, na 10tce moze grac. To ma sens!
» 21 września 2020, 02:40 #885
Kilerek7: Nie wiem czy jest sens wymieniać szrot za szrot. Lepiej niech PSG go kupi.
» 21 września 2020, 02:52 #884
RedsFan: I na to wszystko Ed ma 3 tygodnie :D przy przespanych 2 miesiącach hah.
» 21 września 2020, 08:19 #883
Puszek2100PL: Nie ma to żadnego sensu. Po co nam piłkarz który już gra bez zaangażowania? Najgorszy możliwy pomysł. W totkach nie gra właśnie dlatego że ma lajtowe podejście do treningu . Trzeba sie skupić na tellesie, sancho i upamecano to byłby wtedy już cud
» 21 września 2020, 09:16 #882
helupa: Ciekawostka - Angel Gomes w swoim debiucie w Boavista zdobył 3 asysty :)
» 21 września 2020, 01:44 #881
rizx: Jak to tam było, bo dawno tego nie używaliśmy.. Będzie jak z Pogbą?
» 21 września 2020, 01:48 #880
Advm: Tylko że ta Boavista to poziom ciut lepszy od Legii Warszawa ;d
» 21 września 2020, 08:49 #879
RyannMistrz: Od legii to akurat są wyżej o kilka poziomów.
» 21 września 2020, 10:13 #878
RyannMistrz: Od legii to akurat są wyżej o kilka poziomów.
» 21 września 2020, 10:13 #877
DjTED: Jak sobie pomysle , ze Thiago w 45 min pobił rekord w PL to az mnie podnosi... Cały ten weekend wykonczył mnie psychicznie
» 21 września 2020, 01:14 #876
OldFasion: Mnie bardzo dziwiły wpisy, że Thiago w United jest całkowicie zbędny bo przecież jest Matic, Fred i Mc Tominay. Z całym szacunkiem do tych piłkarzy, bo to dobrzy zawodnicy ale ich porównanie do Thiago wypada jak porównanie Opla Zafira do Mercedesa AMG GT.
» 21 września 2020, 10:20 #875
RedsFan: Co to za rekord? Liverpool bez transferow mógł nie powtórzyć wyniku z ostatniego sezonu, ale o ruchac w tym okienku jednak myślę, że będzie ich ciężko dogonic.
» 21 września 2020, 10:26 #874
OldFasion: @RedsFan
Ten rekord to z gatunku żartów bardziej. Chodzi o to, że Thiago wszedł na drugą połowę a wykonał więcej podań niż jakikolwiek piłkarz grający przez cały mecz.
Ale tu nie chodzi o liczbę podań. Po prostu facet wszedł na boisko prosto z samolotu a wyglądał jak szef formacji, który gra w Liverpoolu od kilku lat. Jakość nie potrzebuje aklimatyzacji. Fantastyczny transfer.
» 21 września 2020, 11:07 #873
mikiartur: Do tych wszystkich którzy chcą wywalać Ole. SAF pierwsze trofeum z klubem zdobył 3 lata po zostaniu menadzerem(puchar Anglii) a pierwszy tytuł mistrza Anglii w 7 sezonie w którym nas prowadził jeśli sie nie pomyliłem w liczeniu. Fakt inne czasy. Ale czy w innym miejscu był zespół. I wtedy zespół był w kryzysie dużym. Teraz tak samo. Wiadomo że teraz mamy więcej kasy ale jak ona była wykorzystywana? Obecny problem to nie jest wina Ole. Jak w tym sezonie Ole poleci, nawet z powodu słabego sezonu (brak lm) to mi będzie po prostu szkoda(no chyba że faktycznie gralibyśmy tragicznie). Klopp po 4 sezonach w LFC zdobył tytuł. A mówimy o niedawnych czasach. Trzeba czasu. Mamy młody zespół bardzo, niezbyt doświadczony. Dajmy im czas.
» 21 września 2020, 00:42 #872
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 01:50

Fergiee mial sukcesy gdy obejmowal Utd. Tak samo jak Kloop, ktory trafil do scousow. Kazdy z tej dwojki mial papiery na bycie dobrym tenerem. Fergie klopp mieli cos , co Olkowi brakuje, osobowosc gdy dostawali klucze do szatni. Nie chce zwalniac Ole, dzieki norwegowi przezylem piekne chwile w tym zyciu. Zawsze bede go wspieral, trzymal kciuki ale bede tez krytykiem jako zdeklariwany kibic od dziestu lat. Nie wiem czy norweg ma na tyle jaj, zeby byc panem szatni, zawsze mialem z tym problem. Kloop, pep, Ancelotti, Jose, Lippi charkteryzuja sie swymi stylami, ktore potrafili przeniesc na boisko. Czy Ole ma takie mozliwosci, zdolnosci, osobowosc? Przychodzi mecz otwarcia z Palace, a tu pilkarze gubia krycia, zero ladu I skladu . Masakryczne schematy w obronie I wiele wiecej. Tak jak pisalem, trzymam za niego kciuki, ale on sobie nie pomaga, dostajac baty od Palacykow.
» 21 września 2020, 01:48 #871
braku: Czarno widzę ten sezon a raczej nie widzę nas w top4. Mamy słabych piłkarzy w drużynie ktorych można powiedzieć że załatwił słaby zarząd. Tottenham i Arsenal grają tak jak trener chce a u nas ciągle piach.
Liverpool
City
Tottenham (4)
Arsenal (3)4
» 21 września 2020, 00:41 #870
toporminator: Mecz można przegrać, ale jak Palace (które jest mocnym kandydatem do spadku moim zdaniem) wychodzi dwóch na dwóch 40m od bramki, a kilku naszych zamiast zapierdzielać na sprincie by dogonić akcje truchta sobie za akcją, biegnie jak na rozgrzewce, to mnie szlag trafia.
» 21 września 2020, 00:39 #869
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 08:28

Najgorsza w meczu była obrona. Po za środkowymi, obrońcami każdorazowo jej boki, a w szczególności Fosu nie wracali się, lub wracali za wolno. Mensah był zawsze 5, lub 10 metrów z tyłu I truchtem kierował się w stronę własnej bramki. Dlatego później Bruno sam siedział z tyłu jako cofniety pomocni by im pomagać. My straciliśmy go w ofensywie, a on lepiej bronił niż te miernoty z tyłu. Mam nadzieję, że już nigdy nie zobaczę Fosu w wyjściowym składzie :/
» 21 września 2020, 08:25 #868
Lukkey24: Co ja czytam xD
» 21 września 2020, 00:14 #867
rreddevilss: Lingard > Tottenham possible only if Dele Alli will leave. Let’s see on next days


Romano


Jose musisz!
» 20 września 2020, 23:22 #866
Czerwony123: To zbyt piekne, zeby bylo prawda.
» 20 września 2020, 23:31 #865
rreddevilss: Nikt nie chce zwalniać Ole już teraz, ale z całym szacunkiem Palace grało bez 4 obrońców, a my dostaliśmy od nich w cymbał zasłużony, a mogło być wyżej, takie mecze powinny być wygrywane nawet bez Sancho i Tellesa, ja wczoraj nie widziałem żadnego pomysłu na grę i żadnych chęci odniesienia zwycięstwa i rzucenia mu się do gardła a to już spora wina trenera, ja oczywiście stoje murem za Ole, ale moja cierpliwość względem tej drużyny się kończy, ileż można przerabiać to samo
» 20 września 2020, 23:15 #864
ManUnited307: No i to mnie boli. 0 pomyśli na grę 0 czegokolwiek. I czemu Matic nie gra ? Przecież z nim w składzie praktycznie każdy mecz wygrywalismy.... Nie rozumiem decyzji Ole
» 20 września 2020, 23:26 #863
chemik: mieli braki w obronie ale my mieliśmy sobotażystę który podarował palce 3 bramki a mógł 5. nie da się wygrać meczu mając takiego obrońcę, w pomocy człapaka pogbę a na skrzydłach rasha i jamesa.
» 20 września 2020, 23:59 #862
mycka86: Ostatnio mniej się tutaj udzielam, ale musiałem to napisać. Jeśli ktoś po jednym meczu, bez okresu przygotowawczego, na prawdę sądzi, że klub powinien zwolnić OGS, wywalić kilku piłkarzy lub przeprowadzić rewolucję, to powinien się udać do lekarza, najlepiej psychologa.
» 20 września 2020, 22:51 #861
emenems: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 23:05

już o tym pisałem wczoraj pod postem z wynikiem meczu, 1 mecz z Aston Villą w formie sparingu. Żaden klub poza Bayernem nie radzi sobie po okresie przygotowawczym. ((co grały w pucharach europejskich)) Real wyglądał tragicznie dzisiaj, PSG ledwo ledwo. Zobaczymy co City jutro pokaże, fakt faktem, potrzebujemy wzmocnień na dwóch pozycjach, ale przez kryzys związany z koronawirusem nie możemy pozwolić sobie na wydatki rzędu 100 mln z bomby. udało się naprawić komin płacowy w jakimś stopniu, ale wciąż klub generuje straty, a nie zyski. trzeba to mieć na uwadze.
» 20 września 2020, 23:05 #860
Diabelred: mycka86,

100% racji

Od siebie tylko dodam, ze z calej PL, dla nas sezon skonczyl sie najpozniej i dla przykladu gdy pilkarze Chelsea odpoczywali juz sobie na Bahamach czy innych Bermudach nasi w tym czasie grali polfinal z Sevilla w LE. Warto tez wspomniec, ze z powodu slabej lawki Ole, byl zmuszony grac praktycznie od wznowienia rozrywek do konca sezonu ciagle zelazna jedenastka. Teraz tak mecz z Sevilla gralismy 16 sierpnia, pilkarze dostali pewnie do konca sierpnia wolne. I co w te ponad 2 tygodnie druzyna miala byc odpowiednio przygotowana do sezonu, gdzie w normalnych warunkach trwa to 1,5 miesiaca? To tak nie dziala. Zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladac w okolicach 4-5 kolejki, dopiero wtedy bedzie mozna wyciagnac jakies wnioski i oceny.

Zreszta nie wiem o co caly ten placz, raz, ze CP to solidny sredniak, ktory jeszcze niejednej druzynie z topu urwie punkty, a dwa przeciez i tak nie gramy w tym sezonie o majstra, zeby az tak mocno przezywac strate tych trzech punktow.
» 21 września 2020, 01:32 #859
Glory1878: Vidal w Interze. Fajny ten Conte, ściąga pół Emerytów i wypalonych zawodników, a były nawet osoby, które chciały go u nas.

Eriksen, Sanchez, Young, Vidal, Godin

No młoda ta kadra, budowana z myślą o przyszłości. To są zawodnicy z odpowiednią mentalnością, dla nich nie liczy się pieniądz. Olek mozesz się uczyć od Conte
» 20 września 2020, 22:46 #858
mycka86: Sanchez, Young i Godin w ostatnim czasie prezentowali się bardzo dobrze. Inter w ciągu ostatnich 10 lat miał 13 różnych managerów. Jak Conte nie będzie miał wyników tu i teraz, to za miesiąc już go nie będzie. Taka robota.
» 20 września 2020, 22:56 #857
wazzowski: zapomnialiście o kolarovie, kolarov plus youngi mają łącznie 70 lat XD conte równieśników ściąga do klubu, bo z młodymi się nie dogaduje, jeszcze brakuje dżeko i geriatryk można otwierać
» 20 września 2020, 23:17 #856
RedDevil86: Semedo w Wolves.
» 20 września 2020, 21:59 #855
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 21:48

Zobaczymy z Brighton czy będzie odpowiedz na przegraną czy dalszy ciąg bezradności.

Żadnych Jamesów i wynalazków od pierwszej.
» 20 września 2020, 21:47 #854
Dziwnytyp: Leicester zrobiło deal życia na sprzedaży Chilwella i kupnie Castagne, chyba w tym sezonie znowu będzie trzeba ich godzinić, ale w tym sezonie będzie mega ścisk bo 9 zespołów ma na celu awans do pucharów, nic nie wiadomo, niby zagraliśmy fatalnie ale KFC w pierwszej kolejce również a w drugiej dobra gra i wysokie zwycięstwo nic nie wiadomo i dłuuugo nie będzie pewnie walka do ostatnich kolejek
» 20 września 2020, 21:44 #853
JohnyKukurydza: Leicester 4-2 Burlney

Tak się zgarnia punkty i ilość goli.

United na dzień dzisiejszy zbiera manto.

Ps myto pod mostem :D
» 20 września 2020, 21:42 #852
pictor: to ja podam taką ciekowestke w ciągu ostatnich 7 lat United wygrał wszystkie pierwsze mecze inauguracyjne ,a kończył sezon tylko 2 razy w top 4. Ostatni raz kiedy przegrał pierwszy mecz w lidze w sezonie 12/13 sięgnął po tytuł mistrza Anglii i nie mówię ,że United sięgnie nadal po tytuł ,ale skreślanie drożyny po jednym przegranym meczu nieważne jak tragiczny by nie był to głupota w najczystszej postaci pozdrawiam i życzę miłego wieczora (:
» 20 września 2020, 21:34 #851
marc: Oglądam Real i jak narazie Ødegaard świetnie się spisuje. Pamietam jak nam go proponowali plus dopłatę za Pawła. Po wczorajszym meczu pewnie każdy był by za
» 20 września 2020, 21:29 #850
Dexxter: Co raz więcej ekip ma 6 pkt przewagi nad nami.
Tak, wiem że jedna kolejkę mniej mamy, ale pamiętajcie, że rozegramy zalegly mecz dopiero w 2 części sezonu.
Jeśli zanotujemu w najbliższym czasie jakaś wtope, to będzie ciężko gonić stawkę, bo presja wzrośnie.
» 20 września 2020, 21:27 #849
Bylak: Na co oni czekali tyle miesięcy? Teraz już jest za późno żeby się pozbyć szrotu I kupić chociażby 3 piłkarzy.
» 20 września 2020, 21:27 #848
JamesBond007: Uwaga! Wraca temat Poche w United.

:D
» 20 września 2020, 21:04 #847
H2O1994: Przynajmniej będzie wesoło xd
» 20 września 2020, 21:07 #846
Puchaty: Pisałem, że Glazerowie chcą wywalić Ole to nie wierzyliście.
Ale nie chodzi o Pochetino, prawdopodobnie o Bielsa.
» 20 września 2020, 21:09 #845
Strzelec: Kto o tym pisze?
» 20 września 2020, 21:21 #844
primasort: Ja o tym już dawno pisałem
» 20 września 2020, 21:22 #843
Puchaty: menchestereveningnews. co. uk
» 20 września 2020, 21:26 #842
Magik1990MU: @primasort

Ale gdzie o tym pisałeś? W The Sun? Czy w Lustereczku?
» 20 września 2020, 21:26 #841
DjTED: U Bielsy te gwiazdeczki po paru meczach by chciały same odejsc
» 20 września 2020, 21:34 #840
Puchaty: @DjTED to chyba akurat dobrze?
» 20 września 2020, 21:36 #839
UnitedFan07: I co dalej tak w kółko będzie co 2 lata nowy trener? Taka ma być wizja i polityka klubu? Trzeba czekać na zmianę właściciela i tyle tylko ile jeszcze 10, 15 lat?
» 20 września 2020, 21:52 #838
marc: Ale zostawmy narazie właścicieli w spokoju. Wiem ukradli ponad Bilion, ale kupiliśmy za grube miliony piłkarzy... olać Pogbe lukaku itp.....
Ole chciał Fernandesa dostał Mag dostał vandebeeka również.... to są piłkarze z topu napewno. Może teraz czas na jakiś wynik ? A tu nie ma nawet poprawy gry. Ja bym narazie glazerow i eda zostawił a skierował oczy na Ole, bo paka naprawdę jest mocna
» 20 września 2020, 22:05 #837
manutdfan89: Często słabo zaczynamy sezon. W tamtym udało się wygrać na inaugurację, ale niestety tak to już z nami jest. Następny mecz gramy z Luton i nie wyobrażam sobie innego scenariusza jak zwycięstwo. Spodziewałem się, że może być klapa, bo praktycznie graliśmy pierwszy raz w miarę podstawowym składem. Coś nie zagrało w przygotowaniach i tu trzeba szukać winnych.
» 20 września 2020, 20:59 #836
manutdfan89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 21:07

Lindelof to porażka. Smalling dużo lepszy a my jak zwykle kombinujemy. Jeszcze ten post na DP czy Shaw by się nadawał na ŚO, kpina... Shaw nie nadaje się nawet na LO w takim klubie jakim jest Manchester United. Takim składem to cud, że zajęliśmy 3 miejsce w ubiegłym sezonie.

Ps. Maguire jako kapitan to też jakieś nieporozumienie. Pogba normalka, że słabo ehh tyle lat kibicowania, ale takiej kupy to nie pamiętam co nadeszła ostatnimi laty.
» 20 września 2020, 21:03 #835
tyber28: Ole nigdy nie jest winny jak są porażki, za to każde zwycięstwo to tylko i wyłącznie jego zasługa.
» 20 września 2020, 22:28 #834
Lookasinho: Ole musi zostać i dokończyć to co zaczął. Zrozumiałe, że każdy z nas jest w..pieniony po meczu i szuka receptury na zwycięstwa, ale kolejna zmiana trenera nic tu nie da. Potrzebne mądre transfery, nie nowy trener. Kropka :)
» 20 września 2020, 20:50 #833
eMGieKa: Jak trener drużyny ustawić i zmotywować nie umie, to i Messi tu nie pomoże :) a nie wmówisz mi, że mamy gorszy skład od CP xd
» 21 września 2020, 04:22 #832
Lookasinho: Czy Barcelona miał na tyle gorszy skład od Bayernu, żeby dostać od nich 8 bramek w jednym meczu?
» 21 września 2020, 08:34 #831
Diabel76: Zwalnianie trenera nic nie da. Właśnie tym załatwiliśmy sobie te 6 lat marazmu nowy trener nowi zawodnicy nowa koncepcja i tak w kółko a efekt jaki był widzieliśmy. Teraz za Ogsa idziemy w dobrym kierunku trzeba mu zaufać bo do tej pory jego wybory są w.punkt. Zarząd musi go wesprzeć nowymi transferami musimy mieć mocny skład i mocnych zmienników tak jak Live i City.
» 20 września 2020, 20:45 #830
H2O1994: Zgadzam się, liczę że Sancho do nas jednak dołączy i ktoś na lewą obronę, śo może poczekać, wbrew pozorom duet Maguire Londelof nie jest taki słaby, wierzę, że pod koniec sezonu będzie top4 i będziemy zadowoleni.
» 20 września 2020, 20:53 #829
GraanManU: Jestem daleki od zwalniania trenera, ale tak przy tej niedzieli na kacu, złapała mnie taka rozkmina. Jeśli nic sie nie poprawi z grą, nie będzie taktyki, transferów, bedzie trzeba wybrać: GIGGS czy POCHETTINO? Zapraszam do dyskusji :)
» 20 września 2020, 20:32 #828
H2O1994: Pewnie, zmieniajmy trenerów co 2 lata, trzeba zaufać Ole, sprawdził się, wycisnął z naszych 100%. Tutaj po każdej porażce jest zwalnianie trenera...
» 20 września 2020, 20:37 #827
GraanManU: Jestem daleki od zwalniania trenera!
» 20 września 2020, 20:38 #826
NoName222: Zdecydowanie Poch.
» 20 września 2020, 20:51 #825
rizx: Giggs to byłby drugi Ole. Czy Poche byłby lepszy? Jak dla mnie nie i jego "osiągnięcia" z Tottenhamem wyraźnie to pokazują
» 20 września 2020, 20:59 #824
Diabelred: rizx,

Skoro Pochettino zly, bo mial slabe osiagniecia, to wtedy bierzmy Magiere. Magiera wygral z Legia dwa mistrzotwa Polski, takze wie jak wygrywac puchary. Dzieki jego mentalnosci zwyciezcy z pewnoscia bedziemy sie liczyc w walce o majstra. :)

GraanManU,

Od odejscia SAFa mielismy samych menadzerow, mysle ze po erze Ole przyjdzie w koncu czas na trenera i tym kims bedzie wlasnie Pochettino, jesli oczywiscie nikt go szybciej nie zaklepie. Nie zdziwilbym sie gdyby Argentynczyk celowo nie bral teraz pierwszego lepszego klubu, bo po prostu czeka i obserwuje jak potocza sie w tym sezonie losy Zidana i wlasnie Ole.
» 20 września 2020, 21:37 #823
Cyprian1878: Giggs? o kurde :D kolejny co by ich głaskał. Najpierw poczekajmy, to dopiero 1 kolejka była.
» 20 września 2020, 21:58 #822
tyber28: Sprawdził się? A co on takiego osiągnął? Oczywiście źle wyniki to nie wina Ole, za to dobre to jego zasługa.
» 20 września 2020, 22:24 #821
Miki1980: Lament lamentem, ale takich spotkań się nie odpuszcza a nasz Ogs podszedł do tego meczu jak do sparingu z AV i wynik jeszcze gorszy, drużyna która chce być w top 3 walczy o wszystko od 1 do 38 kolejki. Ogs niestety nic nie wygra nie ma mentalności zwycięstwy. Odpuszcza a w tym sezonie już na starcie
» 20 września 2020, 20:20 #820
H2O1994: Wstrzymaj się z ocenami chociaż do 10 kolejki, zagraliśmy dopiero pierwszy mecz...
» 20 września 2020, 20:27 #819
Miki1980: Po 10 kloejce to będzie po temacie
» 21 września 2020, 06:21 #818
ManUnited307: Kurde czemu Matic nie gra ? Od kiedy nie gra to nasze mecze wyglądają tragicznie. Przypadek ?
» 20 września 2020, 20:03 #817
Diabel76: A co wy na to jakbyśmy zaczęli grać 4-4-2?
Sam już nie wiem jakie ustawienie w obecnej sytuacji jest najlepsze?
» 20 września 2020, 19:56 #816
ManUnited307: Najlepsze 43 3 z maticiem na DP
» 20 września 2020, 20:02 #815
Lookasinho: 4 3 3 z naszymi skrzydłowymi. To byłoby coś. Człowiek by się przynajmniej uśmiał.
» 20 września 2020, 20:09 #814
Tomczo: Najlepiej jakbyśmy w ogóle zaczęli grać..
» 20 września 2020, 20:31 #813
pilchu: Zastanawiam się, kogo my tak naprawdę chcemy sprowadzić. Kibice chcą Sancho bo to młody Anglik, ofensywny zawodnik. My jednak nie wyglądamy tak źle z grą do przodu, jak w obronie. Wczorajszy występ to katastrofa. Shaw, Maguire, Lindelof. Cała trójka zagrała tragiczne, a wiemy że nie był to wypadek przy pracy. Oni pewnego poziomu nie przeskoczą. Możemy się śmiać z Kepy i jego baboli, ale Harry to niewypał na podobnym poziomie.
Patrząc na to co się dzieje, jako kibic jestem mocno zaniepokojony naszym składem. Od lat nie potrafimy sprzedawać. Kiedy zrobiliśmy jakiś hajs na zawodniku? Mamy spore grono grajków będących na wysokich tygodniówkach, których nikt od nas nie chce.
Czekam z niecierpliwością na mecz United, gdzie nasi będą mieli pomysł na grę, będą grać wysokim pressingiem i nie będą się bać podejmować ryzyka. Po takim meczu jak wczoraj nawet nie chce się wchodzić i komentować na gorąco, bo krew człowieka zalewa.
» 20 września 2020, 19:42 #812
Reico100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 20:09

A co wczoraj takiego super ofensywa zrobiła? Wczorajsze spotkanie pięknie zaprezentowało stan naszej prawej strony... Akurat w każdej formacji byliśmy słabi, nie tylko w obronie.
» 20 września 2020, 20:09 #811
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2020 08:52

Dobre, dobre Maguire jest tak słaby ze stałym w kadrze to jest tylko dlatego że Anglia w swoim złotym pokoleniu nie ma lepszego gracza, a southgate jest ślepy i nie widzi jakim jest cieniasem. . Z resztą chłopie, weź może popatrz sobie w tabele, tam są takie elementy jak podania, długie podania, odbiory, czyszenia... Kolejna słaba i w zasadzie w żaden sposób nie mająca pokrycia w rzeczywistości teza.
» 21 września 2020, 08:51 #810
Diabel76: Będą transfery i będą wyniki. Chłopaki muszą się tylko skupić na piłce a nie na.sprawach pozaboiskowych jak np. Rash bo chłopak zaczął iść drogą Lingarda i mamy tego efekty. O Pogbie nawet nie wspomnę bo ten gość to jeden wielki żart w tym klubie...
» 20 września 2020, 19:39 #809
robertbham: Po erze fergusona gramy taka padakę że ja bez nagrywania naszych meczów i oglądania z opóźnieniem już chyba nie ogarnę. Czasem nie da się tego oglądać tylko przewijać żeby oczy nie wyleciały.
Widać że solskier ma fajny pomysł na budowanie zespołu co do wieku i chęci gry dla MU ale jako trener, taktyk to już porażka i co tu zrobić?
» 20 września 2020, 19:37 #808
hansolo: Naprawdę wierzyliście, że LFC będzie słabsze w tym sezonie? Trzeba patrzyć na siebie, zajść jak najdalej w LM, skończyć sezon w top 4 drugi raz z rzędu i dalej budować drużynę. Tylko nie wiem czy Ole da radę wnieść nas na taki poziom...
» 20 września 2020, 19:32 #807
Czerwony123: Oczywiscie, ze tak, bedzie slabszy z racji tego , ze intensywnosc kalendarza nie pomaga. Straca duzo pkt, wlasnie dlatego. Kontuzje tez zrobia swoje, do ktorych mieli szczescie w zeszlym roku . Co nie znaczy, ze beda slabsi pilkarsko. To wspaniale grajacy zespol, przez duze Z. Kazdy bedzie gubil pkt, ale wazne jest dobrze wejsc w sezon, mentalnie . Liga jest bardzo mocna, pojechac do evertonu, palace, Leicester lub wolves I przywiezc 3pkt to jest ciezka praca, nawet na liverpool. To bedzie sezon niespodzianek dla kazdego. Przekonalismy sie my, Totki w tamtym tyg. Wolves ma jutro obywateli, czuje tu niespodzianke.
» 20 września 2020, 19:55 #806
wazzowski: czerwony123: masz kryształową kulę? to może wywróżysz które miejsce zajmiemy i kto wygra lige?
» 20 września 2020, 20:33 #805
H2O1994: Ja obstawiam Liverpool mistrzem a United 4 miejsce.
» 20 września 2020, 20:39 #804
xarsfanx: Po wczorajszym meczu watpie ze bedzie top 4 dla UTD. Dzisiejszy Liverpool wygralby gladko z wczorajszym Utd. Wynik wiekszy niz CP
» 20 września 2020, 20:46 #803
H2O1994: Po jednym meczu takie wnioski? Idąc tym tropem Arsenal co 2 lata powinien być mistrzem Anglii
» 20 września 2020, 20:59 #802
xarsfanx: Bazujac na wczorajszym meczu, zaznaczylem. Mimo wszystko nie wygldalo to na wypadek przy pracy.
» 20 września 2020, 21:04 #801
Czerwony123: Nie mam kuli, bazuje na pewnych mouch przemysleniach , moge sie mylic... Chcesz sie zalozyc, ze mistrz premier league w tym roku zdobedzie max 90pkt? , co jest o 8- 10pkt mniej od wyznaczonego przez city I liverpoolu standardu. Nie jestem wyrocznia, mysle, ze bedzie ciezki sezon dla kazdego.
» 20 września 2020, 21:11 #800
Magik1990MU: @arsfan

fajnie, twoje zdanie ma wielkie znaczenie
» 20 września 2020, 22:47 #799
Czerwony123: Dobra , dobra robaczki. Roznica miedzy chelsea a Utd jest taka , ze Lampard ma bogactwo gdy Ole ma lacki w skladzie . Lampard musi zespol ulozyc czerpiac z glebi skladu. Ole musi grac tym co ma. Lampard jest w lepszej pozycji, nie musi, ale moze mu sie udac.
» 20 września 2020, 19:31 #798
pilchu: Lampard dostał potężne środki na transfery i musi teraz to poukładać. My mamy problemy na rynku transferowym i jeśli nie wzmocnimy 3-4 pozycji, to będziemy gonić cały sezon wyłapując czasem od drużyn z dołu tabeli.
» 20 września 2020, 19:46 #797
wazzowski: ale przecież ole i lampard wydali niemal identyczne kwoty na transfery, a teraz biedny ole nie ma w kim wybierać a lampard to wszystko dostał na tacy
» 20 września 2020, 20:35 #796
Czerwony123: Identycznie nie znaczy, ze taka sama jakosc. Vauxhall insignia sri kosztuje tyle samo co g20 m340i, uwazasz ,ze Insignia jest lepsza? Mamy bande cymbalow wydajaca miliony.
» 20 września 2020, 21:57 #795
is200second: Sparing Liverpoolu. Drużyna przez duże D.
» 20 września 2020, 19:28 #794
GraanManU: liverpool niestety tak samo mocny jak nie mocniejszy niz sezon temu, jeszcze przyjscie thiago doda im wiecej możliwości, keita zaczyna grać, minamino też powoli wprowadzany, ehhh to będzie bardzo cięzki sezon...
» 20 września 2020, 19:27 #793
xarsfanx: Wczoraj ogladal buta Pogby, a dzis nawet nie zerknal na ta sytuacje :D
» 20 września 2020, 19:12 #792
krzys93: A co w tym dziwnego biorąc pod uwagę jakimi debilami są angielscy sędziowie ?
» 20 września 2020, 19:16 #791
xarsfanx: VAR mial dac 100% sprawiedliwosci a i tak mamy sytuacje jak dzis, czy wczoraj reka w Arsenalu.
» 20 września 2020, 19:18 #790
krzys93: Niestety VAR nic nie zrobi jeśli będą go obsługiwać niekompetentni ludzie
» 20 września 2020, 19:20 #789
SmerfCFC: Jak nie było karnego skoro var to sprawdził??
» 20 września 2020, 19:05 #788
xarsfanx: sprawdzili spalonego, karnego nie
» 20 września 2020, 19:07 #787
SmerfCFC: Ty serio myślisz że tego karnego nie analizowali? XDD
» 20 września 2020, 19:08 #786
krzys93: Var sprawdzał tylko spalonego
» 20 września 2020, 19:08 #785
SmerfCFC: Po drugie kontakt był... Proszę obejrzyjcie sobie powtórki w slowmode
» 20 września 2020, 19:09 #784
xarsfanx: ale glowny chyba nie ogladal karnego ? moze mi umknelo
» 20 września 2020, 19:09 #783
ManUnited307: Panie CFC jak United takie karne dostawali z minimalnym kontaktem to wszyscy krzyczeli że sędzia kupiony...
» 20 września 2020, 19:12 #782
DjTED: Oliwa sprawiedliwa. Karnego nie było. Thiago go nie musnał nawet
» 20 września 2020, 19:05 #781
ManUnited307: Hahaha Jorginho XDddd
» 20 września 2020, 19:04 #780
DjTED: Oliwa sprawiedliwa. Karnego nie było. Thiago go nie musnał nawet
» 20 września 2020, 19:04 #779
Krzyniu: Ile razy to nam karny się nie należał
» 20 września 2020, 19:05 #778
krzys93: No ile ?Ja naliczyłem 1
» 20 września 2020, 19:07 #777
xarsfanx: Nie moze byc karnego
» 20 września 2020, 19:03 #776
DjTED: Mi szkoda tego Kepy, ale sam sobie narobił tych problemow. Szkoda bo młody i ma olbrzymie umiejetnosci. Po transferze grał tak , ze mogłby co roku odbierac złotą rekawice. Od momentu tego co odwalił Sarriemu to jest cien piłkarza.

Aleee tam karnego nie ma......
» 20 września 2020, 19:03 #775
rizx: Jak sam napisałeś, sam sobie narobił problemów. Chłopak to ogromny talent, ale jak widać ma słabą psychikę i najprawdopodobniej troszkę sodówka odbiła (rozumiem to w takim wieku i w takiej sytuacji, bardziej winiłbym jego otoczenie). Czy jest mi smutno, że Chelsea "zmarnowała" tyle pieniędzy? Nie specjalnie
» 20 września 2020, 19:09 #774
jean6: Mi go nie szkoda właśnie przez to co odwalił z odmową zejścia z boiska.
» 20 września 2020, 19:10 #773
SzarimMusty: Na pół-chłodno.

Przegraliśmy z CP i to znacząco ale jak tak patrzę to Crystal Palace miało 4 mecze towarzyskie i to wszystkie grali pierwszym składem. Potem dwa mecze o stawkę i dopiero starli się z nami. Natomiast Manchester United zagrał 1 mecz towarzyski i to rezerwowym składem.

Z całym szacunkiem ale kto pozwolił na taki okres przygotowawczy?! Zaczęliśmy tydzień później, a trenujemy 2 albo i 3 tygodnie krócej. Dodatkowo brak zgrania przez brak gry. Powinniśmy zrobić jak niektóre kluby - zakazać naszym wyjazdu na nic nie wartą Ligę Narodów. Wiem, że Martial czy Greenwood nie mogli się tego doczekać ale... my jesteśmy w głębokiej... na rozpoczęcie sezonu. Nie wiem czy w tydzień zdążymy jakoś ułożyć drużynę do normalnej gry. Najgorsze w tym wszystkim jednak jest to, że przy wąskiej kadrze - takie wejście w sezon będzie nas kosztować kontuzjami. Ole ma nie lada wyzwanie i jest ono chyba najcięższe z dotychczasowych z jakimi się mierzył.
» 20 września 2020, 19:00 #772
CzerwonaCegla90: Chłopie ogarnij się, CP powinniśmy gładko ograć rezerwowym składem. To jedna z najsłabszych ekip z zeszłego sezonu. Problem w tym, że my mamy najgorszego trenera z czołowych ekip.
» 20 września 2020, 19:15 #771
medaliku22: A to już nie jest zeszły sezon i kolego w zeszłym sezonie też było w plecy a z tego co wiem CP ma patent na top 6.
» 20 września 2020, 19:51 #770
kamil2257: Wszyscy są słabi tylko Manchester jest strongg
» 20 września 2020, 18:49 #769
xarsfanx: Zobaczymy jutro, Wolves to dobra druzyna by ich sprawdzic.
» 20 września 2020, 18:50 #768
xarsfanx: Liverpool znow mocny
» 20 września 2020, 18:46 #767
Ziyo23: Albo Chelsea znów słaba
» 20 września 2020, 18:47 #766
wazzowski: to co powiedzieć o nas?
» 20 września 2020, 20:40 #765
Krzyniu: Z Kępa to nawet Bayern by nie wygrał ligi niemieckiej ale cóż to nie nasz problem
» 20 września 2020, 18:44 #764
mordynator: Kepa XD
» 20 września 2020, 18:44 #763
SmerfCFC: Treningi z Cechem przynoszą efekty XDD
» 20 września 2020, 18:44 #762
Michux3: Już 0-2
» 20 września 2020, 18:43 #761
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 18:41

There will be an offer of around â‚Ź23m for Alex Telles this week from #mufc. FC Porto want to sell as his contract expires at the end of the season. Out of all the offers Telles has received, he is clear that the one he likes the most is from United #mulive [@josedavidlopez_]

Oby to była prawda.
» 20 września 2020, 18:41 #760
DjTED: Thiago wbija. Zobaczymy co straciliśmy
» 20 września 2020, 18:34 #759
Ziyo23: Napiszę krótko. Z taką obroną i Pogbą w środku to my nie zbudujemy dobrej ekipy.
» 20 września 2020, 18:31 #758
CzerwonaCegla90: I z takim trenerem... Pomyśleć, że kiedyś była możliwość zatrudnienia Kloppa.
» 20 września 2020, 18:34 #757
Ziyo23: Najlepiej mieć pretensje do garbatego, że ma proste dzieci. Przecież to nie wina Ole, że zarząd nie potrafi spełnić jego oczekiwań. Może zawodników ma kupić za swoje
» 20 września 2020, 18:39 #756
rizx: Mimo wszystko CP powinniśmy pyknąć bez Sancho i Tellesa, wczoraj nie widzieliśmy nawet zalążka taktyki
» 20 września 2020, 18:44 #755
kckMU: Klopp: Rozmawiałem z Manchesterem United, ale nie czułem tam magii piłki. Kontrakty, zapisy, reklamy... to nie dla mnie.
» 20 września 2020, 18:48 #754
HarryBrown: @Ziyo23

Skoro panowie piłkarze nie dbają o siebie i swoją formę, to nawet najbardziej boska taktyka wiele by im nie pomogła.
» 20 września 2020, 18:58 #753
rizx: No tak, bo Liverpool to mały klub lokalny z rodzinną atmosferą i miłą starszą panią przynoszącą pączki codziennie do biura.. Jakoś reklamy Opla Jurgenowi nie przeszkadzają?
» 20 września 2020, 19:05 #752
CzerwonaCegla90: Chcesz mi powiedzieć, że nie mamy kadry żeby pokonać AV czy CP? I to wina zarządu, że nie chcą mu ściągnąć PS za 100 mln, bo w innym wypadku nie jest w stanie wygrywyać z takim CP? Żarty sobie robisz?
» 20 września 2020, 19:08 #751
kckMU: Ja tam mu się rizx nie dziwie i mam przeczucie, że Ty tez. Nie mam wątpliwości, że Klopp przyszedłby do United Davida Gilla.
» 20 września 2020, 19:09 #750
Lookasinho: Nawet nie chce mi sie oglądać dzisiejszych meczów. Ba, nawet wyniki jakoś specjalnie mnie nie interesują. Jak to ukochany klub może zniechęcić człowieka. Dramat.
» 20 września 2020, 18:28 #749
Stoperdo: Christiansen jak w rugby
» 20 września 2020, 18:28 #748
SmerfCFC: Zasłużona
» 20 września 2020, 18:16 #747
DjTED: Ha ha ha oni sobie jaja robią to jest czerwona kartka
» 20 września 2020, 18:15 #746
DjTED: Brawo var
» 20 września 2020, 18:16 #745
mordynator: Wg mnie jest,Mane mógł ją musnąć pierwszy i minąć Kepe gdyby nie Christensen.
» 20 września 2020, 18:19 #744
DjTED: Dokładnie. Mane byłby pierwszy przy pilce
» 20 września 2020, 18:22 #743
Anhel: Tego ze nie kupiliśmy Wernera bo wolimy himerycznego Martiala będziemy żałować tak bardzo jak tego ze nie ściągnęliśmy Thiago
» 20 września 2020, 18:11 #742
RedStreamer: Martial to kocur.
» 20 września 2020, 18:14 #741
Anhel: Tak , raz na 5 meczów
» 20 września 2020, 18:16 #740
wider: tylko co u nas ma zrobić napastnik w momencie gdy oba skrzydła u nas nie istnieją.
» 20 września 2020, 18:17 #739
HarryBrown: @Anhel

A co sam Martial mógł wczoraj zdziałać skoro nie miał wsparcia od Rashforda, Jamesa, Bruno a przede wszystkim Pogby. Przy Martialu non-stop było 3-4 graczy CP.
» 20 września 2020, 19:00 #738
CzerwonaCegla90: ManU przegrał różnicą dwóch goli
Arsenal wygrał
Tottenham wygrał
Jak LFC wygra to żadna z topowych drużyn nie zawiodła i wchodzi kuponik na 600zł :)
» 20 września 2020, 18:10 #737
MikeMU: Wiesz ze Manu to obraźliwa forma? Tyczy się żartu ze zmarłych piłkarzy United w wypadju. I nawiązuje to słów brytyjskich w luźnym tłumaczeniu wieprze
» 20 września 2020, 18:14 #736
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 18:18

@MikeMU

zobacz sobie co gość postawił. Kolejny zapewne troll z innej strony. Założę się, że następny produkt Kanonierzy.com.
» 20 września 2020, 18:17 #735
CzerwonaCegla90: Nie nadinterpretuj. Jesteśmy w Polsce to po pierwsze i u nas ten skrót nie jest obraźliwy.
» 20 września 2020, 18:18 #734
CzerwonaCegla90: Masz jakieś kompleks z k.com?
» 20 września 2020, 18:19 #733
Czerwony123: Mieszkam w Manchesterze od 2004 roku, tu kazdy mowi Man u... lub Man united .
» 20 września 2020, 18:20 #732
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 18:22

raczej niechęć. Poziom tam sięgnął dna, a ścieki tak mocno wylewają, że fekalia docierają aż tutaj...
» 20 września 2020, 18:21 #731
Magik1990MU: @CzerwonaCegła

Z ciekawości sprawidziłem sobie twoje ostatnie komentarze:

"Od lat brakuje nam takiego gracza jak Pepe! Prawoskrzydłowy i do tego lewonożny... ilu jest takich w topce na tej pozycji? Oni wzięli go na śmieszne raty...."

Że też masz czelność udawać kibica United. Idź się lecz.
» 20 września 2020, 18:24 #730
CzerwonaCegla90: To, że przeczuwałem, że dostaniemy baty to znaczy, że jestem z k.com? Słaba końcówka sezonu, baty od AV to jak tu inaczej obstawić?
» 20 września 2020, 18:26 #729
CzerwonaCegla90: I do tej pory nie mamy PS... Jak widać nic się nie zmienia...
» 20 września 2020, 18:27 #728
QsQs: Panowie nie siejcie fermentu. ManU nawiązuje do angielskiego słowa manure co w wolnym tłumaczeniu znaczy gnój/obornik. Kiedyś to było obraźliwe bo kibice przeciwnych drużyn śpiewali tak obrażając United. Określenie ManU już od jakiegoś czasu nie jest obraźliwe i nie nawiązuje to tego, raczej nikomu się tak juz nie kojarzy poza jakimś marginesem.

Ja osobiście zawsze używam zwrotu United lub MU.
» 20 września 2020, 18:29 #727
Czerwony123: Ludzie, to sa zwykle skroty. Tak jest latwiej, Richard to Dick, William to Billy , sweter, bluza, koszula, koszulka mozesz na wszystko mowic top I jest poprawnie, kazdy wie o co kaman.
» 20 września 2020, 18:38 #726
wazzowski: komentarz o tym, że palace jest topowa druzyna i nie zawiodla wygrywajac z nami plus komentarz o pepe ktory ledwo jest lepszy od jamesa i gosc cos jeszcze mowi ze z kanonierow tu nie przyszedl XD zalosne, widac na pierwszy rzut oka ze armatka pod przykrywka podajaca sie za kibica united
» 20 września 2020, 20:44 #725
NoName222: Nuuuuuudaaaaaa
» 20 września 2020, 18:08 #724
Wave: Mnie najwiecej boli porazka bez walki w stylu "na chodzacego". Malo charakteru i ambicji w tej druzynie, u wiekszosci grunt zeby sie wyplata zgadzala. Jones, Pereira, Rojo, i Lingard to powinni byc wyrzuceni w trybie pilnym i tak nic nie wnosza do gry, a tygodniowki niemale. Jones to najlepiej zerwany kontrakt, bo kto go wezmie? Bardzo slabo zarzadzany jest ten klub. Zmiana Solskieara nic nie da, 3 miejsce wycisnal, domaga sie, zreszta jak wszyscy transferow.
Na Pogbe to juz patrzec nie moge, na nim druzyny nie zbudujemy. Co z tego ze zagra 1 mecz dobry jak nastepny nam zawali, a kolejny przetruchta.
» 20 września 2020, 18:07 #723
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 17:59

Jak tam? Kto ma już mistrza w tym sezonie?Chelsea czy Liverpool? :D
» 20 września 2020, 17:59 #722
RyannMistrz: Pewnie Everton
» 20 września 2020, 18:08 #721
Sancho: Ten kto będzie miał najwięcej punktów na koniec sezonu.
» 20 września 2020, 18:11 #720
karreem: Brak porządnego okresu przygotowawczego i sparingów wychodzi, bo chłopaki wczoraj wyglądali tragicznie, i to może być problem, bo teraz mecz za meczem i nie ma czasu na odbudowę trzeba grać na 100%.Do tego brak jak na razie wzmocnień poza VDB, mam nadzieje ze jest to spowodowane taktyką aby wyczekać i ugrać przed zamknięciem okna niższe ceny, bo jeśli poprzestaniemy na jednym transferze to trzeba będzie podziękować nie Olemu a zarządowi klubu. Silny Liverpool już kupił 3 piłkarzy solidnego obrońcę (Tsimikas), światowej klasy pomocnika (Alcantara), utalentowanego ogranego w Premiership napastnika (Jota). I kto wie czy to już koniec. Zarząd klubu do dzieła, bo inaczej nie będziemy doganiać czołówki a znowu tracić dystans.
» 20 września 2020, 17:54 #719
CzerwonaCegla90: Bo reszta zespołów miała więcej czasu? :D Takie CP powinniśmy ograć drugim składem...
» 20 września 2020, 18:22 #718
Batigol222: Liverpool niby bez podstawowego ŚO, ale możliwe, że właśnie na tym zyskają. I może będzie debiut Thiago. Powinien być wczoraj w koszulce United, ale cóż....
» 20 września 2020, 17:25 #717
AllUnited88: Nam potrzeba skrzydłowego który nie będzie się bał driblingu i minie 1 może 2 obrońców bo ani rash ani james tego nie mają jak narazie oczywiście bo umiejętności im raczej odmówić nie może
» 20 września 2020, 17:06 #716
mordynator: przecież Rash w pierwszej częsci poprzedniego sezonu to miał, przykład pierwszy z brzegu to mecz z Totkami na OT chociażby gdzie jechał z nimi jak chciał.
» 20 września 2020, 18:06 #715
rreddevilss: To ja mam inne pytanie

Przegrywamy z Brighton i Tottenhamem czy zadacie głowy Ole czy zostawiacie go?
» 20 września 2020, 17:05 #714
AllUnited88: Ciężko powiedzieć zależy kto miałby za niego przyjść to po pierwsze A po drugie zależy od transferów czy będą czy nie
» 20 września 2020, 17:18 #713
getryscholesa: A czemu ten biedny Ole jest winny XD jego wina, ze nie dostaje żadnych piłkarzy? Już nawet Luke Shaw mówi ze klub potrzebuje wzmocnien
» 20 września 2020, 17:22 #712
wider: pomijając już to że w obecnym oknie dostał tylko VDB to trzeba spojrzeć na to z perspektywy poprzedniego sezonu, a w tamtym sezonie to do LM wjechaliśmy na formie Bruno, a nie na tym jak Ole dobierał taktyki. Pod wodza Ole jedyne co jest widoczne to to jakich mniej więcej piłkarzy chce bo schematów gdy,taktyk itp to u niego nie widać
» 20 września 2020, 17:29 #711
Fido: To nie trenerzy są winni tego stanu rzeczy od kilku lat tylko właściciele i zarząd.
» 20 września 2020, 17:32 #710
rizx: Trenerzy też są, Ole nie ma w drużynie 20 amatorów tylko zawodników na wysokim poziomie, powinien wypracować jakieś schematy, taktykę z tego co ma, a niestety zbytnio tego nie widać. Wczoraj nawet gdyby grał Sancho, to by i tak nic nie dało (jak to mawia Pudzian), bo dostałby tyle piłek co nic i wyglądałby jak Martial, Rash czy Greenwood
» 20 września 2020, 17:53 #709
klb9k: nie bardzo rozumiem, można cisnąć Eda, zarząd i Glazerów i w sumie słusznie, ale dostanie w czapkę od słabego Crystal Palace na Old Trafford po takiej grze to tu można winić jedynie sztab szkoleniowy bo mając nieporównywalnie mocniejszy zespół dostajemy lanie i 3:1 to był najłagodniejszy wymiar kary, może zawodnicy mieli ciężki okres przygotowawczy i ta świeżość przyjdzie z biegiem czasu. Poczekajmy z miesiąc, powinno być lepiej a jeśli nie to trzeba szukać innego menago mimo ogromnej sympatii do Ole.
» 20 września 2020, 17:54 #708
kckMU: Kolejnego trenera chcecie, żeby po momencie było podobnie? Ilu jeszcze jasna cholera?

van Gaal przeczekał zapis w umowie i nawyzywał Eda. Jose to samo. Ole po czasie powiedziałby podobne zdania. Dawać kolejnego.
» 20 września 2020, 18:15 #707
zbyszek7: Nie zeby cos tego ale za tydzien mozemy miec dwie porazki na koncie :/
» 20 września 2020, 17:03 #706
BajtiMU: Ujrzeliśmy wczoraj United bardzo podobne do końcówki sezonu,czyli bez świeżości,agresji oraz kondycji.Najbardziej właśnie tego się obawiam w Naszym zespole,czy będziemy potrafili wbić się z formą i kondycją na cały sezon i kiedy w ogóle ewentualnie to nastąpi,do tego mamy LM,wiec nie będzie mozna grać tzw drugim garniturem.Najgorsze jest to,że inne zespoły wyglądają pod tym względem lepiej od Nas.Wciąż mamy szanse na transfery i może właśnie to da Nam jakiś impuls bo poki co nie wygląda to dobrze.


Pogba.Ja rozumiem brak rytmu meczowego,przerwa ale to przecież profesjonalny piłkarz! i żeby tyle piłek oddać przeciwnikowi? Wręcz niepojęte.


James.Wiem,że nie ta pozycja itd ale jest Naszym ofensywnym piłkarzem a co robi kiedy dostaje piłkę do nogi? Oddaje obrońcowi,no ręce opadają.Ma minimalne parcie na bramkę rywala a to podstawa u ofensywnego zawodnika.


Walczmy na rynku,walczmy na boisku,to zaledwie jeden mecz.
» 20 września 2020, 16:59 #705
lele1986: Tak jak wczoraj powiedzieli komentatorzy od meczu Souphamton gramy slabo i nie umiemy strzelic z akcji bramki .
» 20 września 2020, 16:44 #704
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 16:24

Ustalmy jedno. UTD grało straszną padakę w zeszłym sezonie. Świeży powiem dał transfer Bruno co przełożyło się na porządną serię punktów. Koniec sezonu był totalną porażką i kopaniem się po czole.

Dlatego nie rozumiem argumentacji ludzi tutaj piszących, że wczoraj to wpadka, że 1 mecz w sezonie.. Przecież mecz z CP był na takim samym poziomie jak końcówką zeszłego sezonu. Bardzo podobnie to wszystko wygląda. Zero pomysłu na grę i zero ruchu bez piłki.

Tylko głupiec może to bagatelizować tłumacząc, że to pojedynczy przypadek.
» 20 września 2020, 16:23 #703
ManUnited307: Ja jeszcze te porażki tłumaczyłem sobie tym że zawodnicy są zajechani bo grali co 3 4 dni tym samym składem non stop (pod koniec sezonu). Teraz to nie mam nic na usprawiedliwienie i to jest najgorsze
» 20 września 2020, 16:40 #702
DevoMartinez: Atak oparty na 3 graczach. Chcemy grac jak lfc, presing, szybki atak itp ale to samo stało się u Kloppa. Zajechał zespół. U nas dzieje się to samo. Wypalenie, Rash bez formy gdzie ma problemy trafić w światło bramki. Ole za mało rotuje i niestety ma święte krowy których nei sadza na ławkę. Mam mu za złe, że nie dał grać Romero w LE bo taka była umowa i mam wrażenie, że jest kwas teraz bo chłopak może czuć się zawiedziony. Może i dla tego został z nami Henderson. Czemu Rash nie jest ściagąny z boiska i wpuszczany james albo Ighalo? Martial dostał 9tke i już ani razu nie może zagrać na LS? Rly? My nie mamy jakości w ataku, wypadnie z kontuzją Martial tfuuu i jesteśmy w black hole.
» 20 września 2020, 16:48 #701
Miki1980: Szok widzę że tu większość z Magikiem na czele ma różowe lub tęczowe okulary. Ale cóż punkt patrzenia zależy od punktu siedzenia. Jak dla mnie mecz do zapomnienia, i forma drużyny.
» 20 września 2020, 16:23 #700
ManUnited307: I nic absolutnie nic nie Broni Ole po tym meczu. Zero schematów gry zero... ta jakby na treningu kopali gale na odwalsie bo hajs się zgadza. Jak ma to tak wyglądać to szukać innego treneiro
» 20 września 2020, 16:22 #699
ManUnited307: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 16:18

Napiszę tak jak za tydzień z Brighton nie będzie poprawy gry i wygranej to Ole do grudnia ie dotrwa. Nie ogarniam tego jak można po przerwie w sezonie grac dobrze naprawdę dobrze i jechać z punktami A teraz gdy zawodnicy są wypoczęci to jest taka kaszanka że szok.
» 20 września 2020, 16:17 #698
Mistrz1908: Pogba miał więcej strat we wczorajszym meczu niż Polska po 2 Wojnie Światowej.
» 20 września 2020, 15:49 #697
JamesBond007: Mistrz

Dobre dobre
» 20 września 2020, 19:20 #696
Strzelec: Jeszcze nie tak dawno niektórzy pisali tu, że spokojnie powinniśmy zająć miejsce w top4, a teraz Ci sami użytkownicy piszą, że skończymy po za top6. Rok temu wygraliśmy 4-0 z Chelsea i każdy wie jak to później wyglądało. Większość już chce wywalić Ole, bo przegrał jeden mecz. Inną kwestią jest to, że atakujemy tylko lewą stroną, co ułatwia rywalowi gre. Teraz, gdy Radh jest bez formy nasze skrzydła nie tworzą rzadnego zagrożenia. Edek już dawno powinien tu sprowadzić lewego obrońce, środkowego obrońce i prawego pomocnika.
» 20 września 2020, 15:37 #695
Magik1990MU: No właśnie, dobrze, że ktoś w końcu zwrócił uwagę, bo wczoraj wyglądało to tak:


1. Shaw grał jakby na kacu. Wiecznie spóźniony, mało przebojowy, a pod polem karnym brakowało znów pomysłów.

2. Rash nadal bez formy.

3. James po swojemu, czyli zero dryblingu, strata na stracie i strzały na aferę.

4. Fosu pobiegł kilka metrów i oddawał od razu piłkę Jamesowi. No dobra, dwa razy nieźle wrzucił.

Efekt? Tylko środek jakieś zagrożenie stwarzał... no ale potem Roy się wycwanił zagęścił ten sektor boiska. Tutaj nawet Guardiola by nie pomógł.
» 20 września 2020, 16:20 #694
mordynator: Sorry Magik ale z tym zagrożeniem ze strony środka pola to lekko poleciałeś,poza strzałem Pogby w 1 poł nie przypominam sobie jakieś sytuacji.Poza tym Pogba miał strate z stratą to samo Bruno który zagrał na poziomie Lingarda/Periery.Także według mnie żadna z naszych formacji nie stwarzała zagrożenia,mam nadzieje że w następnych meczach Bruno sie przebudzi bo jak nie to czarno to widzę.
» 20 września 2020, 18:02 #693
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 15:41

przeciez nie mamy piniondzów xDD Nawet transfer za 20 mln moze byc dla nas ciezki do przeprowadzenia bo negocjacje bedą sie ciagneły tygodniami . Dobrze ze chociaz Edwin dał nam tego Donnego bo gdyby nie te znajomosci to nawet i jego bysmy nie ściągneli bo jakos sie tam dogadali na sume 40 mln z góry bezproblemowo .
» 20 września 2020, 15:41 #692
GraanManU: Mimo, że ten mecz był tragiczny, wstrzymuje sie jeszcze z ocena i wyciaganiem wniosków, ale jak z Brighton przegraja, bo Luton to nawet nie biore pod uwage, to współczuje Ogs'owi
» 20 września 2020, 15:28 #691
WeAreManUtd: Lamptey może długo w Brighton nie pograć jak będzie sie tak w kolejnych meczach prezentował jak w tym i tym pierwszym.
» 20 września 2020, 15:28 #690
JohnyKukurydza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 15:23

Brighton łatwo jedzie z Newcastle,podejrzewam ze będzie kopanie się po czole z nimi.
» 20 września 2020, 15:22 #689
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 15:37

Juz z Chelsea grali dobrze . Ogladalem ten mecz i naprawde Chelsea nawet pomimo wyniku nie byli jakos przewazajaca druzyna . Naprawde świetnie operowaliują piłką . Jesli zagramy jak wczoraj i nic sie nie zmieni to naprawde mozemy dostać kolejne bęcki .
» 20 września 2020, 15:36 #688
Miki1980: Szok Ogs nie ma pojęcia jak tych chłopców obudzić, ostatnie 6 miesięcy to Bruno dał życie w szatni MU i promień nadziei. Ale wczoraj to był dramat Ogs znowu nie ogarnąl spotkania szatni itp, dramat u siebie 1:3 z CP dno.
James to powinien udać się na wypożyczenie typowy jeździec bezgłowy. Lindelof oddać do Barcy wymiana i dopłata za Fatiego
» 20 września 2020, 15:09 #687
RedsFan: Szokiem to te bzdury co tu wypisujesz. Kolejny wysyp hejterow, lub podszywanych fanów po nieudanym początku sezonu. DP zalewane jest kontami zarejestrowanymi parę dni temu, by tylko siać ferment.
» 20 września 2020, 15:16 #686
GraanManU: 40 lat i takie bzdury wypisujesz masakra :xd
» 20 września 2020, 15:24 #685
Magik1990MU: @RedsFan

albo bandą przybyszów z innych stron, gdzie może co dziesiąty ma coś w głowie. Standard na Devilpage.
» 20 września 2020, 15:25 #684
AlexChapman1986: RedsFan - sama prawda, żadne bzdury.
U nas trzeba chyba Messiego z Ronaldo żeby ogórków klepać. Co mnie to obchodzi, czy to pierwszy czy jedenasty mecz w sezonie- mają obowiązek wygrywać z drużynami pokroju CP.
Potem płacz, że punktu czy 3ech zabrakło do top 4 na koniec. Ale co tam, cieszymy się..
» 20 września 2020, 15:27 #683
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2020 15:30

@Alex

no jakbyśmy zawsze takie mecze mieli wygrywać, to raczej ciężko, byśmy musieli drżeć o top 4, bo punktów na mistrza może nawet by starczyło.
» 20 września 2020, 15:29 #682
Magik1990MU: no jeśli będziemy w grudniu na szóstym miejscu... to jak było w poprzednim sezonie?
» 20 września 2020, 16:00 #681