Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LE: Partizan Belgrad - Manchester United 0:1. Czerwone Diabły przerwały wyjazdową niemoc

» 24 października 2019, 20:47 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał ekipę Partizana Belgrad w wyjazdowym meczu fazy grupowej Ligi Europy. Bramkę na wagę trzech punktów z rzutu karnego zdobył Anthony Martial. Było to pierwsze wyjazdowe zwycięstwo ekipy Ole Gunnara Solskjaera od marca.
LE: Partizan Belgrad - Manchester United 0:1. Czerwone Diabły przerwały wyjazdową niemoc
» Martial strzelił jedynego gola w wyjazdowym meczu z Partizanem
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Phil Jones
Harry Maguire
Marcos Rojo
Aaron Wan-Bissaka
Scott McTominay
James Garner
Juan Mata
Brandon Williams
Jesse Lingard
Anthony Martial
Daniel James
Andreas Pereira
Marcus Rashford

Oddano 43 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
W 15. minucie meczu dogodną okazję strzelecką miał Scott McTominay. Pomocnik United otrzymał idealne dośrodkowanie w tempo z rzutu wolnego od Juana Maty na około siódmy metr przy długim słupku. Szkot uderzył piłkę głową, ale ta po koźle uderzyła tylko w boczną siatkę bramki Stojkovicia.

Scott w pierwszej części meczu oddał jeszcze jeden strzał godny odnotowania. W 22. minucie otrzymał podanie z prawej flanki i uderzył błyskawicznie sprzed pola karnego. Piłka niestety i tym razem minęła się nieznacznie z bramką Partizana.

Zoran Tosić, który kilka lat temu reprezentował przez krótki okres barwy Manchesteru United, próbował zaskoczyć Sergio Romero mocnym uderzeniem z narożnika pola karnego w 35. minucie. Serb przestrzelił jednak nieznacznie światło bramki Manchesteru United.

Odpowiedzią Czerwonych Diabłów był techniczny strzał Jessego Lingarda dwie minuty później. Anglik próbował lekkim strzałem zmieścić piłkę tuż przy słupku, ale trafił w konstrukcje bramki Stojkovicia.

Piłka ponownie obiła słupek bramki w 40. minucie, tym razem była to jednak bramka Romero. Pięknym uderzeniem z dystansu popisał się napastnik Partizana - Sadiq, który może mówić o wielkim pechu.

Humory graczy i kibiców z Belgradu szybko się popsuły – w 42. minucie na murawę w polu karnym padł Brandon Williams, który został podcięty przez Mileticia. Do jedenastki podszedł Anthony Martial i pewnym strzałem po ziemi pokonał bramkarza Partizana.

Po zmianie stron Phil Jones przerwał wślizgiem groźny kontratak gospodarzy, co dało okazję Partizanowi na bezpośrednie uderzenie z rzutu wolnego. Natcho nieźle przymierzył, posłał piłkę obok muru, ale też i kilkanaście centymetrów obok bramki Romero.

52. minuta to poważne zagrożenie pod bramką United. Soumah w pojedynkę rozmontował defensywę Czerwonych Diabłów, jednym zwodem minął Maguire'a, oddał mocny strzał w środek bramki, a dobrą interwencją popisał się Romero.

W ciągu 2 minut piłkarze i kibice Belgradu rozgorzeli z wściekłości. Natcho wstrzelił piłkę w pole karne i domagał się jedenastki za zagranie futbolówki ręką przez Phila Jonesa. Sędzia ani myślał wskazywać na jedenastkę, a za protesty upomniał gracza Partizana. Chwilę potem podobna sytuacja miała miejsce z Brandonem Williamsem. Tym razem piłka uderzyła młodego Anglika, ale sędziowie uznali to za przypadkowy kontakt po uderzeniu głową Mileticia.

Z minuty na minutę gospodarze nabierali coraz większego tempa i pewności siebie. Po raz kolejny Sadiq podniósł kibiców z krzesełek strzałem w 74. minucie. Rozegrał piłkę z Soumahem, huknął zza pola karnego, ale piłka o centymetry minęła bramkę Romero.

Partizan po raz kolejny był bliski wyrównania w 82. minucie. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, głową z ostrego kąta uderzył Asano. Romero popisał się jednak szybką, instynktowną interwencją i sparował uderzenie przed siebie.

Do końca spotkania Partizan naciskał na Manchester United, posyłając kolejne piłki pod bramkę Romero. Czerwone Diabły zdołały jednak przetrzymać napór Serbów i utrzymać skromne prowadzenie do końcowego gwizdka.

Partizan Belgrad - Manchester United 0:1 (0:1)


Bramka: Anthony Martial 43’ [k.]

Partizan Belgrad: Stojković – Urosević, Pavlović, Ostojić, Miletić – Tosić (F. Stevanović 75'), Natcho, Zdjelar, Soumah (L. Pavlović 83') – Asano, Sadiq

Manchester United: Romero – Jones, Maguire, Rojo – Wan-Bissaka (James 60'), McTominay, Garner (Pereira 81'), Mata, Williams – Lingard, Martial (Rashford 60')


TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Garner długo czekał na swoją szansę
Następny news »
Statystyki: Partizan Belgrad vs Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (231)


Xanderix: Zrozumcie wreszcie że w tym klubie żaden manager sobie nie poradzi bo tutaj o wszystkim decyduje zarząd. Było dwóch fachowców - van Gaal i Mourinho - i obaj polegli. Dlaczego? A no dla tego że mamy takich właścicieli a nie innych. Gdyby którykolwiek z nich dostał wolną rękę, to znaczy był by jedynym panem i władcą w klubie (tak jak to powinno wyglądać) to byli byśmy regularnie w top 3, czyli tam gdzie nasze miejsce. Sir Alex mówił: "Nikt nie jest ważniejszy niż klub." I to powinno być nasze motto. Niestety zostało to zatracone i u nas gwiazdeczki robią sobie co chcą a manager ma się do tego dostosować. I czy to będzie Pochetino czy Allegri czy ktokolwiek inny dalej będzie to samo.

Nie wiem czy dobrze pamiętam ale Becks wyleciał z klubu bo zorganizował sobie nie autoryzowaną wycieczkę do Irlandii. Cholera, tęsknię do tych czasów.
» 26 października 2019, 01:53 #224
Dexxter: Jezu, nie zesrajcie się tym Leicester. Z nami przegrali, ten super hiper team. I pewnie na koniec sezonu będą za nami..
» 26 października 2019, 01:26 #223
Dexxter: Możecie być podniecenie Lisami, bo pobili rekord, bo super grają itd, a za tydzień przegraja a Swieci wygrają i to nadal tylko 3 pkt. I tyle
» 25 października 2019, 23:41 #222
Dziwnytyp: Tylko że oni super grają w większości meczów w odróżnieniu od MU. No ale dobra bądźmy fair oni długo budowali ten skład i dopiero teraz odpalił. Tylko że po drodze pare razy zmieniali menadżerów i jak widać ta strategia czasem działa jak się zatrudnia fachowców
» 25 października 2019, 23:53 #221
zbyszek7: Dexter mozesz se tlumaczyc jak chcesz ze tylko 3 pkt itp ale Leicester narazie przegrywa raz na piec a my wygrywamy raz na piec meczow
» 26 października 2019, 00:17 #220
wider: eh dlaczego my tak nie możemy zagrać
» 25 października 2019, 23:17 #219
pelzebiusz: Ale magueier sobie w brode pluje
» 25 października 2019, 23:10 #218
Domelo: Przeszedł do ligowego średniaka to ma.
» 25 października 2019, 23:49 #217
Olo13: Tam widac rękę Brendana, a wy dalej uważajcie ze potrzeba x okienek żeby Ole mógł wygrywać. W leicester nawet taki Choudhury śmiga a wybitny nie jest. Zrozumcie ze z Ole daleko nie zajedziemy.
» 25 października 2019, 23:08 #216
Dziwnytyp: OGS to w ogóle mówił że jest zadowolony z kadry a przecież pomoc jest trgiczna a przypominam że TIelemans był do wyciagnięcia z Monaco i pewnie łatwo dałoby się przebić ofertę 40 mln Leicester i go zgarnąć
» 25 października 2019, 23:21 #215
Dziwnytyp: Jestem ciekaw ilu piłkarzy Leocester miało by w utd gwarantowany 1 skład jak Harry Mag
» 25 października 2019, 23:01 #214
eragon30971: AWB, Rash
» 25 października 2019, 23:04 #213
Zelas12: Ja bym wziął tylko 2 . Vardyego i maddi wiadomo .
» 25 października 2019, 23:05 #212
Dziwnytyp: Mówię piłkarzy Leicester u nas a nie na odwrót. I nie wiem czy Rash by miał no chyba że by na skrzydłem grał.
» 25 października 2019, 23:06 #211
eragon30971: Od Barneya jest raczej lepszy wiadomo, że nie za Vardiego.
» 25 października 2019, 23:13 #210
eragon30971: @zelas
Ja bym wziął cały środek pomocy.
» 25 października 2019, 23:14 #209
Dziwnytyp: Niestety Leicester ma lepszego szkoleniowca i taki Barnes gra na poziomie Rasha a jakby się zamienili menedżerami to Barnes pewnie grałby gorzej niż Lingard a Rash byłby gwiazdą tej ligi
» 25 października 2019, 23:19 #208
Zelas12: Zgadzam się z tobą . Dziś udowodnili że chce im się grać . Uzupełniali się . Walczyli . Było widać drużynę . Takie małe zazdro. Miejmy tylko nadzieje ze sprzedamy tancerza i kupimy kogoś z serduchem .
» 25 października 2019, 23:20 #207
sagnol32: masakra w 1 mecz strzelili o 1 bramkę mniej jak my w 9 spotkaniach...
» 25 października 2019, 22:55 #206
Zelas12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 22:53

No to mamy wyrównanie . Jak mnie pamięć nie zawodzi to był rok 92 z ipswich . Jak tak nie było proszę poprawic
» 25 października 2019, 22:52 #205
Matys13R: ten mecz był w sezonie 94/95
» 25 października 2019, 23:00 #204
Zelas12: Jednak jestem juz stary pamięć nie ta 😂😂😂😂😉 dziękuję za sprostowanie .
» 25 października 2019, 23:04 #203
MaciasDevil: 0-9, matko boska...
» 25 października 2019, 22:51 #202
gregorvts: O ja cię... Ale baty... 0-8
» 25 października 2019, 22:44 #201
QsQs: Osiem
» 25 października 2019, 22:42 #200
Zelas12: Jeszcze jedna bramka do zrównania się z rekordem .
» 25 października 2019, 22:44 #199
mordynator: ktoś ogladał south-leicester? co tam sie wydarzyło
» 25 października 2019, 22:37 #198
Zelas12: W 12 minucie gracz świętych dostał czerwień . Dobra gra lisów i brak jednego grajka poskutkowało takim wynikiem .
» 25 października 2019, 22:41 #197
QsQs: Leicester gra sobie w piłeczkę. Ładnie, technicznie, skutecznie. Soton dostali czerwoną kartkę za faul przy akcji bramkowej. Zasłużoną.
» 25 października 2019, 22:41 #196
Dziwnytyp: Leicester w tym meczu wygląda jakby ta drużyna jen miała słabości.
» 25 października 2019, 23:01 #195
sprite1080: Jeżeli Harry ogląda ten mecz to musi się nieźle głowic po co mu to było :) aktualnie większe szanse na LM miałby z poprzednią ekipą niż z MU.
» 25 października 2019, 22:33 #194
Zelas12: Mecz meczowi nie równy , sezon długi . Co będzie zobaczymy .
» 25 października 2019, 22:37 #193
DjTED: Przeciez wygralismy z Leicester ....
» 25 października 2019, 22:38 #192
GandiGanda: Raczej wątpię, Maguire od dziecka kibicuje United. Jako kibic i piłkarz wolał byś zgarniac gruby hajs i grać dla wymarzonego zespołu czy być w Leicester?
» 25 października 2019, 22:46 #191
rodjaevel: I jak tu nie dojść do konkluzji że PL to najlepsza liga na świecie?
» 25 października 2019, 22:32 #190
robertbham: My na miejscu Leicester pewnie byśmy to jeszcze przegrali
» 25 października 2019, 22:27 #189
Strzelec: O Maddisonie możemy pomarzyć. Gdzie on przyjdzie? Do rozbitego United? Jeśli nie będzie przynajmniej LE to niema szans na Sancho, Maddisona, Ndidi'ego, Wernera czy innego Nevesa.
» 25 października 2019, 22:26 #188
GandiGanda: Każdy z nich byłby do wyjęcia może oprócz Sancho, tylko po co nam Ndidi czy Werner już nie mówiąc o tym że się pewnie nimi nie interesujemy.
Taki Neves czy Maddison by się u nas przydali a cena za dwóch by oscylowała wokół 130mln czyli tyle co można wyciągnąć za Pogbe :) jeśli Ed bylby mistrzem interesów dokupił by PP za siano z Lukaku, tylko właśnie....
» 25 października 2019, 22:44 #187
QsQs: Przypominam że z United Leicester będzie grało na wyjeździe.
» 25 października 2019, 22:20 #186
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 22:19

Vardy po króla strzelców idzie. Padnie rekord w tym meczu
» 25 października 2019, 22:18 #185
UnitedFan07: No już 7:0 coś niesamowitego;
» 25 października 2019, 22:17 #184
Zelas12: Brakuje im 2 bramek do zrównania rekordu.
» 25 października 2019, 22:19 #183
Zelas12: Ale pogrom szokkkkkkkk
» 25 października 2019, 22:16 #182
Domelo: Leicester gromi Soton, a my? Szkoda słów, mamy jedną z najgorszych jak nie najgorszą kadrę w całej lidze.
» 25 października 2019, 22:09 #181
QsQs: To było na kingpower
» 25 października 2019, 22:34 #180
GandiGanda: Najgorsza kadra w lidze... Czy ty się aby na pewno dobrze czujesz? Może bimber dziadka wszedł za.mocno
» 25 października 2019, 22:49 #179
kckMU: Ndidi Maddison Tielemans. Środek, środek i środek. My go w ogóle nie mamy, kompletne dno. Właśnie ta formacja u nas jest na poziomie dolnej połówki tabeli.

Zakryjesz mega atakiem słaba obronę. Mając mega obronę, możesz męczyć zwycięstwa. Ale z takim środkiem nic się nie zrobi.

Mam nadzieję ze w lato Ole zrobi w pomocy to samo, co ostatnio zrobił w obronie. Dwa bardzo konkretne transfery.
» 25 października 2019, 22:08 #178
kckMU: Nie wiem co to by było grane do tej pory bez McT...
» 25 października 2019, 22:40 #177
eragon30971: Tielemans był do wyciągnięcia ale po co nam pomocnik :D
» 25 października 2019, 22:51 #176
GandiGanda: Panowie bez przesady że jest aż tak źle, co prawda Matic do ostrzału, Fred i Mata ławka jeśli kogoś kupimy ale właśnie kto zabronił nam robić transfery? Też jestem nie zadowolony tylko moja frustracją jest BRAK nowych graczy. Róbmy hajs nie wydając go co to qwerty jest AS Monaco, Benfica? Chyba nie muszę mówić kto jest za to odpowiedzialny.
» 25 października 2019, 22:59 #175
karassas: Tielemans raczej nie był do wyciągnięcia. Lisy były dla niego o wiele lepszym wyborem. Znał klub, miał zapewnione miejsce w składzie i szansę rozwijania się. To że ktoś kupuje tanio nie znaczy zaraz, że mieliśmy szansę kupić bo jesteśmy bogaci.
» 26 października 2019, 02:11 #174
Zelas12: 5 do jaja na chwile obecną możemy o takim wyniku pomarzyć . Trzeba transferów do środka bez tego nadal będzie kupa .
» 25 października 2019, 21:57 #173
QsQs: Lisy nieźle jadą Świętych. Cześć kibiców już wyszła. Jak Lisy będą chciały to strzelą tyle co City Watfordowi.
» 25 października 2019, 21:53 #172
Reico100: Tak z ciekawości. Kogo wolelibyście zobaczyć w United ? Ndidiego czy Nevesa ?
» 25 października 2019, 21:46 #171
QsQs: Jest Fred.
» 25 października 2019, 21:54 #170
Dziwnytyp: Chyba Nigeryjczyka ale właśnie spojrzałem i on rok temu podpisał 6 letni kontrakt więc będzie bardzo ciężko go wyciągnąć
» 25 października 2019, 21:55 #169
Dziwnytyp: Ej ale tak sobie oglądam ten mecz i Maddisona to w nim za bardzo nie ma serio, znaczy nie gra źle ale świetnie grają inni Perez Barnes Chilwell Pereira TIelemans. Jaki to jest skład
» 25 października 2019, 21:45 #168
pawelisto2: Co tam się dzieje, absurd
» 25 października 2019, 21:45 #167
NoName222: Wiecie co? Ja to mam w d**** kto jest menadżerem. Przyjdzie ten wasz Pochettino, Allegri, czy kogo wy tam chcecie, to zostanie przez was zwyzywany jak zremisuje z jakimś Watfordem, czy inną Aston Villą. Nie mam pojęcia czy Solskjaer podoła zadaniu, ale zmienienie trenera nie sprawi, że Lingard, Mata i Pereira będą wystawiać fenomenalne piły Rashfordowi, a Martial zacznie biegać. Nie wiem czy Norweg nadaje się na to stanowisko, ale wiem że zmienianie trenerów nic nie da.
» 25 października 2019, 21:33 #166
NoLogo: Popieram. Teraz jest efekt tego, jak klub był 'zarządzany' przez lata, cała masa durnych posunięć personalnych i mamy to co mamy, gdzie w tym momencie nawet sztab złożony z najwybitniejszych trenerów w historii miałby problem żeby to ogarnąć na już.
» 26 października 2019, 01:15 #165
KnabrnyGad: Aha, nic nie da, bo ty tak mówisz? Oczywiście, że zmiana trenera coś daje, bo jeśli nie widzisz różnicy między gościem, który wprowadzał zespół do finału LM, a gościem, który wygrał jakiś puchar norwegii, to jesteś ślepy. Różnica jest gigantyczna również jeśli chodzi o podejście. Wg ciebie nikt lepiej nie zagra u innego trenera? Bardzo łatwo spojrzeć jak tacy zawodnicy radzili sobie u innych trenerów. Jakoś za van Gaala Lingard potrafił dużo lepiej grać w piłkę, Mata też. Zawodnicy sami przyznają, że rola trenera ma na to wpływ. Po prostu brakuje ci rzetelnej oceny, wysuwasz jakieś hipotetyczne zarzuty, w ogóle bezsensowne wnioski. Fajnie, jakby ocena tego, czy potrzebna jest zmiana trenera nie ograniczała się do wyobrażeń na temat opinii o nim po przegranym meczu... bo to jest po prostu ironiczne.
» 26 października 2019, 23:46 #164
Dziwnytyp: Hmmm 0 3. Leicester na wyjeździe niszczy soton jak my mamy ich w lidze wyprzedzić?
» 25 października 2019, 21:19 #163
Zelas12: Ale mają głód tych bramek szok
» 25 października 2019, 21:24 #162
kckMU: Będzie gwałt
» 25 października 2019, 21:19 #161
RedRevolta: Lester 10 pkt przewagi nad nami po 10 kolejkach, masakra.
» 25 października 2019, 21:17 #160
pawelisto2: Fajny meczyk na C+.
Ciekawe czy Leicester utrzyma się w tym top4, na pewno byłoby miło. Nie da się do nich odczuwać antypatii po tamtym historycznym triumfie, bez wątpienia.
No i na pewno poniekąd by to potwierdziło, że Brendan jest fachowcem
» 25 października 2019, 21:05 #159
Dawidlademann: 3 2 1... UWAŻAJ!! Obrońcy Ole zaraz się na ciebie rzucą..
» 25 października 2019, 20:32 #158
kckMU: Fachowiec na ten moment musiałby chodzić z tłumaczem. Myślisz że tak się da stworzyć potęgę?
» 25 października 2019, 20:40 #157
Wafelek100: Też tak uważam... Ale zaraz ktoś powie że zatrudnialismy fachowców typu Van Gaal czy Murinio i to nie wypaliło. Idąc tym tokiem myślenia to może wogole grajmy bez trenera niech zawodnicy sami się ustawią i kopią jak to my gramy na orliku. My potrzebujemy takiego trenera jak Klopp który by to ustawił i krzyknie jeśli potrzeba a nie Ole który po fatalnej grze poklepie po plecach Martiala i Pogbe no kur... Murinio by to ustawił gdyby nie to że w 3 sezonie każdy był przeciwko niemu, sam byłem zwolennikiem jego zwolnienia ale nie sądziłem że ta gra za Ole będzie wyglądać tak żałośnie, przecież tutaj niczego nie ma ja nie wiem co oni ćwiczą na treningach, gdzie jakas taktyka.
» 25 października 2019, 20:40 #156
tyber28: Chłopie, skasuj ten komentarz. Zaraz przyjdzie Chomik czy tam chemik i powie Ci, że za obecna formę Martiala, Lingarda itd odpowiada Mourinho. OGS sprząta i jak już posprząta to będzie walka na całego. Ja mu wierze, bo ma pojęcie o tej grze, przewidział jak skończy Mourinho i co będzie w przyszłości, już po letnim oknie transferowym..
» 25 października 2019, 21:01 #155
KnabrnyGad: Wafelek bez urazy, ale co to za tok myślenia? Hahhaa. To nie jest nawet myślenie, bo jeśli ktoś wysuwa wniosek, że jeśli w klubie nie sprawdziło się 3 dobrych trenerów, to trzeba zatrudnić amatora, albo w ogóle nikogo nie zatrudniać, to raczej nie myśli. To raczej objaw bezradności niż świadoma strategia. Gdybyś prowadził poważny biznes i nie podołałoby w nim 3 fachowców, to czy wysnułbyś wniosek, że skoro trzech fachowców nie dało rady, to znaczy, że musisz zatrudnić amatora?! Według mnie jeśli się pali, to trzeba doświadczonego strażaka, a nie amatora. Zresztą wyniki to udowadniają, na razie przez jakieś 60 lat MU nie miało słabszego trenera. Może po prostu zatrudniano nieodpowiednich ludzi. Fachowców jest cała masa, ale to nie znaczy, że każdy jest odpowiedni dla klubu. Poza tym Ole jest tu tylko dlatego, że fartownie przeszedł PSG. Gdyby poczekano z kontraktem do końca sezonu, raczej poszukanoby kogoś bardziej doświadczonego.
» 26 października 2019, 23:55 #154
Widziwoj: Niestety dalej kontynuowana jest posucha United w zdobycze bramkowe. Nasz klub z trudem łapie powietrze, unosząc się niczym topielec ostatkiem sił na powierzchni co symbolizują te pojedyncze bramki w co którymś meczu. Jak nie zaczniemy więcej strzelać, spadniemy z ligi- wspomnicie moje słowa.
» 25 października 2019, 18:46 #153
LearningtoFly: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 19:55

Wystarczy zmienic trenera, a nie trzymac na sile prekursora antycznej piłki i stylu. Z ta kadra spokojnie mozna zrobic miejsce w top8
» 25 października 2019, 19:54 #152
QsQs: Otóż to Panowie.
» 25 października 2019, 21:02 #151
DailySmoker: Panowie macie jakąś stronkę gdzie można odkopac stare mecze tak z lat 70?
» 25 października 2019, 14:32 #150
Blau: Napastnik napastnikiem, ale to nie na tej pozycji upatrywałbym największej bolączki w tym sezonie. Moim zdaniem jest zupełnie tak jak powiedział van Persie - nasi napastnicy nie dostają kompletnie piłek, dlatego grają jak grają.

Spójrzmy na Lewego, który w aktualnej formie jest prawdopodobnie najlepszym zawodnikiem na świecie (a już na pewno napastnikiem) - większość jego bramek jest mimo wszystko strzelonych z obrębu pola karnego. Ile takich piłek dostają nasi napastnicy w przeciągu całego meczu, z jedną może dwie? U nas żeby Martial z Rashem dotknęli w ogóle piłkę to albo muszą zejść w głąb boiska (jednocześnie oddalając się od pola karnego rywali) albo zejść na skrzydło (przez co w polu karnym przeciwnika nie ma zupełnie nikogo) I co oni w takiej sytuacji mają zrobić?

Najpierw trzeba się skupić na pomocy i prawym skrzydle, bo to atak pozycyjny kuleje najbardziej. Lingard, Mata czy Pereira to nie są zawodnicy nawet na ławkę, a to własnie oni grają na kluczowych pozycjach w tworzeniu akcji. McTominay to też nie jest zawodnik, który na tę chwilę dobrze odnajduje się w grze kombinacyjnej (według mnie pomocnik wręcz stworzony do gry z kontry), więc pozostaje jedynie Pogba, który jest jedną wielką niewiadomą, bo tragiczne zagrania przeplata z niewiarygodnymi.
» 25 października 2019, 14:00 #149
Bylak: 100 % racji.
» 25 października 2019, 16:34 #148
Veron: ale Lewy sam potrafi ustawić się w polu karnym, potrafi strzelić głową, potrafi się zastawić, jego koledzy o tym wiedzą i dają mu takie piłki jakie Rashford czy Martial na 100% stracą
podobnie było u nas z Van Nistelrooyem, Rooneyem czy Robinem
jak masz napastnika na światowym poziomie to nie boisz się zagrać mu trudnej piłki
Lukaku jaki był taki był ale potrafił tą piłkę przyjąć przed polem karnym rywala, teraz jak nasi napastnicy nie dostaną idealnego podania to wiadomo, że strata bo obrońca go skasuje
» 25 października 2019, 18:13 #147
rvn10: Blau - Nie do końca się zgodzę. Moim zdaniem potrzebny jest przede wszystkim klasowy napastnik do strzelania goli, np taki Aubameyang jakby grał w barwach MU zrobiłby różnice w ataku. Niestety ale Rash czy Martial nie są napastnikami z topu. Co nie jest oczywiście ich winą;)
» 25 października 2019, 18:16 #146
RedsFan: Masz dużo racji, ale u nas wszyscy napastnicy za dlugo sie zastanawiaja i zamiast strzelac z daleka jak maja czysto to spowalniaja gre i za dużo kombinuja. Taki Rashford np kiwa sie sam ze soba to samo sie tyczy Martiala.
» 25 października 2019, 19:13 #145
ArktoS: Nasz naczelny truchtacz kolejny raz udowodnił jak świetnym jest zawodnikiem (ironia). Potrzeba nam napastnika na już albo nawet i dwóch. Co myślicie o Erlingu Halandzie? Wydaje mi się, że w przyszłym roku na 99% będzie naszym zawodnikiem.
» 25 października 2019, 11:45 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 11:49

Jak najbardziej jestem za . Podejrzewam ze cena bedzie ostro zaporowa no ale jesli chcemy wkoncu wejsc na wyzszy poziom to trzeba takie transfery robic ale czy Ed aż tak rozplynie sie z kasa ? i nie tylko my o niego powalczymy wiec nie bylbym taki pewnien czy do nas trafi . Bayern bedzie szukał nastepce Lewego a Juve w sumie tez bez nowego napastnika bo jest tylko Higuain a Mandzukic pewnie odejdzie wiec dla tych klubow bedzie to dobra okazja zeby o niego powalczyć a nasz Edzio moze sie troszke przestraszyc i to przespać . Nie zapominajmy ze chcemy powalczyć jeszcze o Sancho i Maddisona wiec juz 200 mln peknie jak nic .
» 25 października 2019, 11:49 #143
bestija: Fajny gość ale dzieciak. Samymi dziećmi chcemy grać ?
» 25 października 2019, 12:15 #142
ArktoS: Dzieciak, nie dzieciak. Grać potrafi a to jest najważniejsze. Spójrz chociażby na Mbappe, Felixa, Sancho. Dla mnie mogliby grać u nas sami 20latkowie, jeżeli mają poukładane w głowie.
» 25 października 2019, 12:22 #141
kamilpe: Haland? Kolejny młokos w zespole. My potrzebujemy na ten moment doświadczonego napastnika. Mój typ to Cavani, którego kontrakt dobiega końca w czerwcu.
» 25 października 2019, 12:24 #140
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 12:33

Cavani bylby super opcja, moznaby go było juz teraz skusic zeby nie przedluzal kontraktu i wyciągnać darmo tak jak PSG zrobiło z Herrerą ale Edek tak nie umie.
» 25 października 2019, 12:33 #139
GGMUN6: pOLEw a Ty umiesz tak zrobić? :D
» 25 października 2019, 12:41 #138
parada: Czy Wy wiecie kim jest jego ojciec? Kojarzycie takiego piłkarza United jak Roy Keane? Wiecie komu przetrącił kolano?
» 25 października 2019, 13:11 #137
kckMU: Polew też nie potrafilby ogarnąć Cavaniego, ale z drugiej strony - nie przepuscilby miliarda na transfery, żeby koniec końców nie było kim grać. O pozycji w tabelach ostatnich lat nie pisząc.
» 25 października 2019, 13:48 #136
pOLEw: GGMUN6 ja nie zgarniam za to kilku milionow funtów rocznie inteligencie.
Jakos w innych klubach dyrektorzy potrafia robic takie transfery , wykorzystac konczace sie kontrakty i przyciagac wolnych zawodników tylko u nas jesli Mourinho nie namowi Ibry albo Van Gaal Valdesa to Edek nic nie ogarnie.
» 25 października 2019, 14:00 #135
DaroMistrz5: Ja osobiście obstawiam że następnym klubem Halanda w karierze będzie RB Lipsk
» 25 października 2019, 15:32 #134
bestija: Mecz dramatyczny ale cóż można się było przyzwyczaić. Przeraża gadanie Ole o tym jak swietnie jestesmy przygotowani kondycyjne. Przecież z każda minutą słabliśmy, dobrze, że sedzia szybko śkończył bo ocierało się o upadek.
» 25 października 2019, 11:00 #133
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 10:29

Moze obejdzie sie bez kupna nowego LO bo Williams narazie dobrze wszedl do druzyny do tego mamy jeszcze Rojo ktory moze zagrać tez na lewej wiec ta pozycja wydaje sie byc dobrze obsadzona . Drugi jego mecz gdzie zagrał dość przyzwoicie jak na młodego . Lingard , Mata Young , Jones i Matic muszą odejść w przyszlym sezonie bo to nie ten poziom . Spokojnie wskoczyć mogą za nich Garner , Williams , Greenwood i Gomes. Dokupić jeszcze defensywnego pomocnika , ofensywnego pomocnika , skrzydlowego i napastnika nawet takiego Mandzukicia . Z doświadczeniem ktos jak najbardziej by sie juz przydał i to wydaje sie narazie dobrą opcją na sezon czy dwa .
» 25 października 2019, 10:28 #132
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 10:51

Reasumując widzialbym taki składzik w przyszlym sezonie : DDG - AWB - Maguire - Rojo/Lindelof - Shaw -Scott - Emre Can - Maddison - Sancho - Mandzukić/Martial - Rashford jesli zmierzamy do 4-3-3 albo 4-2-3-1
» 25 października 2019, 10:51 #131
bestija: Greenwood i Williams powinni grać na wypożyczeniach i zobaczymy co z tego bedzie. Garner i Gomes nie pokazują, żeby nadawali się do United w najbliżyszch latach. Twoje transfery tez fajne. 300 mln lekką ręką.
» 25 października 2019, 10:58 #130
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 11:08

oczywiscie ze 300 mln . Na te czasy i na takie transfery to i tak mało . Moglbym wymienić Mbappe , Haalanda czy innego Savicia albo Rubena Nevesa . To raczej transfery za wieksze pieniadze i jest to bardzo wymarzony sklad natomiast nie zyje takimi marzeniami i bardziej patrze kogo mozna realnie kupic i nawet nie za duze pieniadze . Emre Can jak i Mandzukic mogliby tutaj przyjsc za 50 mln myślę i juz nawet zimą . Przy Edku trzeba troche zyć realnie a nie marzeniami . Za samego Sancho i Maddisona moze wyjść z 200-250 mln . My potrzebujemy wzmocnić te pozycje wiec nie liczylbym na jakąś promocje ze strony innych klubów .
» 25 października 2019, 11:07 #129
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 11:34

niestety
» 25 października 2019, 11:34 #128
awe: Ciekawe jak Ole widzi LE, raczje 1/16 moze 1/8 i zegnaj Europo bo z grypy z polamatorskimi druzynami to wypadaloby wyjsc, a potem zakonczyc to nieszczescie i z ta waska kadra jak sik weza skupic sie na lidze i wlaczyc o awans do nastepnej edycji tych rozgrywek...
» 25 października 2019, 09:07 #127
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 17:00

Mysle ze z grupy nie chce wyjść a pierwsze miejsce to kamuflarz.
» 25 października 2019, 17:00 #126
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 08:12

Wygrali to wygrali. 3 punkty dla Nas. Zapomnijcie już o tym.
Przecież to jest LE , połowa tutaj uważa to za podpuchar a z drugiej strony znając kadre i problemy oczekuję wyników 3-0 z palcem w odbycie. Paradoks.
Wielce zdziwieni, że gra była mega słaba. Od dłuższego czasu taka jest a wy zdziwieni, że w LE tak grają. Mecz był konieczny do wygrania i tyle. Najgorszy to byłby remis i porażka.
W meczu z Norwich też myślicie, że będzie nie wiem tiki taka ? Albo jakieś ułożenie? I wynik 2-0 ? Jak można mieć świadomość, że jest ujowo i wypisywać ciągle, że jest ujowo jedno i to samo ,nie cieszyć się ze zwycięstwa a oczekiwać, że stanie się cud pewnego razu i z jednego meczu zaczną grać jak porządna drużyna.
To jest Manchester United. Wiem. Też tego oczekuje bo taki styl powinien tu być zawsze. Jednak nie ma go już od LvG (a nawet Moysa) także ja dluuuuugo czekam na United, które będzie grało fajną piłkę. Po drodze wielu nawaliło w klubie pod kątem i transferów i trenerów, że to szok. Mamy tego efekty. Najłatwiej ocenić tu i teraz. I spuszczać się nad innymi trenerami. Olewam ciepłym porannym moczem Pepe i Arsenal, Conte i jego Inter i w moich 4 literach mam co oni tam robią i jak grają. Interesuje mnie mój klub. Czekam na zmiany :) wierząc, że tym co mamy będziemy punktować. Jak chcą to i potrafią zagrać ładnie dla oka.
Na koniec to mam razie wrażenie, że gdybyśmy byli na początku Manchesteru kiedy dopiero zaczynał budować swoją potęgę to niektórzy z Was (o ile jesteście,a jak nie to przykre życie się tak kryć jak za komuny) wyrwali by sobie włosy albo osiwieli i nie umieli doczekać pięknych czasów-bo ma być już tu i teraz.
Pozdrawiam wszystkich
Najważniejsze punkty i mam nadzieję, że w następnym meczu też będą nawet jakby mieli oddać 1 strzał na bramkę i to celny.
» 25 października 2019, 08:10 #125
pOLEw: Widze ze dalej nie rozumiesz. To że mamy beznadziejną kadre nie oznacza że nie powinniśmy od nich wymagać pewnego poziomu. Nikt nie oczekuje tu 0:5 ale gdybyśmy chociaż wygrali 1:0 po spokojnym meczu w którym mieliśmy pełną kontrolę i rywal nie miał sytuacji to wyglądałoby to inaczej. Tymczasem my wygrywamy nie oddając ani jednego strzału na bramke z gry. Jedyny strzał zakończony golem był po karnym a do ostatnich minut walczyliśmy o utrzymanie wyniku z 5 drużyną ligi serbskiej (3 w ubiegłym sezonie).

Nie opowiadaj nam ze stylu nie ma juz od czasów Moyesa czy Van Gaala bo oni z takimi drużynami radzili sobie bez problemu a jesli mieliśmy jakies wpadki to bylo ich kilka tymczasem teraz jest to na porządku dziennym. Co do Twojego wrażenia to powiem krótko, obecnie ogladamy dużo większą markę niż "na początku Manchesteru", zawodnicy są najlepiej oplacanymi w lidze i nie powinni w ten sposób pluć w twarz kibicom tego klubu.
» 25 października 2019, 08:37 #124
Veron: Czyli miałem rację i jedna jaskółka wiosny nie czyni, już 4 dni później kopacze postanowili olać teoretycznie słabszego rywala i jakoś wymęczyli 1-0
Jeżeli trener potrafi ich zmobilizować do biegania raz w miesiącu to chyba czas na zmiany
» 25 października 2019, 07:51 #123
trance: A kto dostaje bajeczne tygodniówki? Trener? To ich praca, mają płacone takie siano i im się biegać nie chce? Ty też do pracy przychodzisz siedzieć a robisz coś, jak szef coś Ci każe zrobić? Przestańcie obwiniać menadżerów, z takimi leniami jak większość, która pojawiła się wczoraj na boisku ekipa z orlika mogła by spokojnie rywalizować.
» 25 października 2019, 08:05 #122
BajtiMU: To chyba nawet wtedy nie zasługa trenera,oni po prostu sami się na takie mecze mobilizują,spinają.Tego u Nas brakuje i to od lat,tego co występuje w City czy w Live,ze piłkarze biegają,walczą nie tylko z zespołami z top6 tylko w każdym dosłownie meczu,z każdym zespołem bardzo mocno napierają na przeciwnika.Wina wydaje mi się,ze lezy w mentalności tych zawodników.Nie bez powodu Mourinho chciał mieć walczących piłkarzy na boisku.Fakt tylko,ze on chciał starszych piłkarzy ale to tez chyba nie bez powodu a powodem moim zdaniem była presja wyników na już.Za Ole przemawiają tylko swietnie dobrane transfery,ze kibic czeka czy wciaz one będą tak dobrze trafione a jest na to na pewno duża szansa a wtedy nawet i z Ole na ławce wrócimy do ścisłego topu.
» 25 października 2019, 08:27 #121
BarenS: Patrząc na zgranie i na pomysł na grę naszych chłopaków mam wrażenie, że na treningu papa Ole sądzą ich w kółku sam siada w środku i opowiada im historie wielkiego United i nic poza tym. Wielkie słowa poza boiskiem na boisku wielkie nic.
» 25 października 2019, 07:48 #120
levy181: Niżej pojawiły się zachwyty nad Pepe bo uratował Arsenal 2 bramkami z rzutów wolnych. Rashford też by to strzelił więc nie wiem o co chodzi. A tak na serio może miał dobry dzień i piła siadła ale u nas nikt nie jest dobrym egzekutorem stałych fragmentów gry bo zawsze pcha się Rash co niezmiernie mnie irytuje. W sumie już nie pamiętam kiedy MU strzeliło bramkę np. z rzutu rożnego albo mam krótką pamięć.
» 25 października 2019, 07:11 #119
vanantygaal: Pogba w meczu z Leicester 2 lata temu:) poza tym nasze rzuty rożne to tylko okazja dla przeciwników do kontry i bramki
» 25 października 2019, 07:32 #118
Dejfmi: Jeśli chodzi o wolne to strzelaliśmy w zeszłym sezonie :) jeśli chodzi o rożne - kurde nie pamietam :D
» 25 października 2019, 07:40 #117
Glory1878: Najlepsze jest to, że wysokich zawodników to kilku mamy, a nie potrafimy tego wykorzystać
» 25 października 2019, 07:43 #116
Kkacper102: Na przed sezonowym turnieju bodajże z Leeds, Phil Jones strzelił a mecz ligowy?? Gol Smallinga z City wygrany 3:2?
» 25 października 2019, 09:25 #115
levy181: Tak więc nie jest źle z moją pamięcią, trzeba szukać daleko wstecz. Tak zgadzam się z Wami dużo zagrożenia ze stałych fragmentów gry jest ale pod naszą bramką. Owszem bramki z wolnych padały ale to są pojedyncze przypadki i nie wiem ale chyba Mata strzelił Juve bramkę z wolnego a tak to nie wiem.
» 25 października 2019, 11:56 #114
damianmufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 05:35

Powiem tak 3 pkt spoko bo na wyjeździe pierwszy raz od meczu w Paryżu.
co do meczu:
Tragiczna druga połowa, brak mi slow na ten poziom gry tego klubu. Jeden strzał na bramkę i to jeszcze karny.
Poziom jak na dol tabeli ligi angielskiej. Naprawde taktycznie tragedia, obrona dzisiaj też porażka.

Jak mozna z takim klubikiem z Serbii się bronić przez cala druga polowe. Murować się z takim śmiesznym klubem...
Pozytywy: bardzo dobry Williams i niezły Garner.

Ole po pierwszej połowie powinien powiedzieć, chłopaki na druga polowe jeszcze dwie bramki trzeba strzelić.
Ole co ty robisz z tym klubem?! jak można grać dosłownie pięcioma obrońcami przeciwko jednemu napastnikowi bo tak to wyglądało w drugiej połowie.

Ole obudź się bo to wygląda gorzej niż źle..on w ogóle wniosków nie wyciąga z tego co się dzieje na boisku...ohh Ole naprawde jak nie zmieni coś do zimy to poleci jak nic.
» 25 października 2019, 05:31 #113
Seszele: Oh, Ole zrób coś !!
Ohhh, Ole !!
» 25 października 2019, 06:56 #112
Braks: Solskjaer po znajomości musi załatwić Haalanda.
» 25 października 2019, 02:30 #111
Czarny82r: Nareszcie, już chyba taka seria przegranych na wyjeździe się raczej nie powtórzy.
» 25 października 2019, 01:10 #110
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2019 00:50

Tak w sumie to na plus:
- 3 punkty
- zero z tyłu
- fajny mecz Wiliamsa mimo kilku błędów
- cieszy występ Garnera mimo kilku błędów
- forma Romero
I to by było na tyle ale ciągle dużo minusów:
- ciągle fatalnie wykonujemy stałe fragmenty gry (poza tym wolnym Maty i strzale McTominaya) a każdy nasz różny kończył się naszym faule w polu karnym jak się nie mylę
- nadal brakuje pomysłu na grę i niby wszyscy wiedzą co chcę grać Ole ale na boisku tego nie widać
- mimo wszystko przeciętna gra obrony. Niby z tyłu zero ale żaden stoper nie ustrzegl się błędów mniejszych lub większych a o dziwo najsłabiej wyglądał Maguaier (Nie chcę się nad nim pastwic bo w przekroju sezonu najlepiej się prezentuje z naszych stoperów ale dzisiaj mecz mu ewidentnie nie wyszedł)
- słabo Martial dzisiaj wyglądał, fajnie że bramka to może podbuduje ale poza tym słaby mecz
- no i Mata. Uwielbiam faceta i nawet po sparingach liczyłem że dostając szansę na 10 da coś od siebie a tu niestety kolejny niemal bezbarwny mecz.
- naprawdę nie chcę być złośliwy ale nie mam powodu ani odpowiedzi na pytanie: czemu Lingard ciągle gra i jest w tym klubie?

Ogólnie to może przełamanie chociaż jednej negatywnej passy da jakiś impuls. Zobaczymy 3 punkty z Norwich (mam nadzieję) i dobry mecz z Chelsea w pucharze ligi i może coś zatrybi.

P.S. Szkoda Smallinga dzisiaj w meczu Romy bo karny totalnie z kapelusza
» 25 października 2019, 00:47 #109
DjTED: Oczywiscie wtopiłem kupon na MU. W nastepnym meczu mozecie brac pewne ponizej 1,5... Oni nic nie strzelaja....
» 25 października 2019, 00:33 #108
Magik1990MU: Przecież na United opłaca się od kilku tygodni grać na u 2.5. Praktycznie pewniak.
» 25 października 2019, 02:47 #107
Dexter3: Powoli zaczyna się pokazywać charakter nowopowstającej drużyny MU . Słabe punktu na boisku to : Mata , Pereira , oczywiście Lingart .Drugi raz(pierwszy z FCL) ,od wielu miesięcy,zobaczyłem że większości zawodników chciało się grać.Oczywiście że bardzo daleko poziomem do LM czy 1 piątki PL . Dla mnie kluczową sprawą jest brak virusa - pogby który,jak powtarzam od poczatku jego powrotu z Juve, rozwala mentalnie MU . Drugi raz MU zagrał jak drużyna ,jeszcze nie topowa ale europejska a nie murzyńska. Zacząłem widzieć światełko w tunelu ( o ile nie wróci virus i Chilijczyk ).
» 24 października 2019, 23:47 #106
DjTED: Wirus w formie jest najlepszym piłkarzem na świecie na swojej pozycji.... Dlaczego nasi napastnicy maja po jednej okazji na mecz ? Bo nie ma Pogby
» 25 października 2019, 00:29 #105
Dexter3: @ DjTED i emti357 : ja nie lubię oglądać meczów swojego ulubionego zespołu piłkarskiego i się zastanawiać czy dzisiaj zagrają lepiej czy gorzej. Bo jakiś tam pogba ma akurat "muchy w nosie " na ten mecz . A tym się charakteryzuje virus. Jest nieobliczalny.Wprowadza nieprofesjonalną atmosferę w drużynie a ja tego nie akceptuję !! Jest wielu piłkarzy którzy potrafią kreować grę w sposób ,dla mnie, bardziej efektywny i widowiskowy. Tego oczekuję.
» 25 października 2019, 10:47 #104
Tomwk1988: Wygrana cieszy. Jedno tylko mnie zastanawia-w zeszłym sezonie po przejęciu przez OGS klubu mieliśmy fantastyczną passę meczów bez porażki, potem ogralismy PSG. Potem przyszły porażki remisy i syfny styl. Zrzucono to na fatalne przygotowanie fizyczne przez Jose i jego asystentów. Pytam więc dlaczego teraz gdy podobno biegamy więcej nawet niż Liverpool to nie jesteśmy w stanie strzelić dwóch bramek z gry w jednym meczu? Skoro podobno jedyny problem którym było zawalenie przygotowań przez Mou został naprawiony, to czemu nie jesteśmy w stanie znów dominowac rywali i kroczyć od zwycięstwa do zwycięstwa? Może się mylę ale wydaje mi się że gramy gorzej niż w zeszłym sezonie o tej porze, a wtedy był przecież problem z wyczerpaniem zawodników po mundialu.
» 24 października 2019, 23:44 #103
RysiozWilkowa: Bo samym bieganiem jak potłuczeni nikt jeszcze niczego nie wygrał.
Tu nie ma jakości, umiejętności, cwaniactwa, a i z tym mega bieganiem też bym nie przesadzał
» 24 października 2019, 23:52 #102
ziomboy777: Mnie najbardziej razi w oczy te wybija ie piłek na oślep do przodu jak w polskiej ekstraklasie... Tak było z Lpollem, tak było i dzisiaj... Rozumiem, se jest 1:0 i drużyna jest nastawiona na grę z kontry ale jak ma się taka kontra udać skoro leci laga do przodu na Rashforda otoczonego czteroma obrońcami...
» 24 października 2019, 23:39 #101
koko93: Powiem szczerze wygrana cieszy, że młodzi zawodnicy się ogrywają cieszy. Jednak Styl w jakim gramy jest istną tragedią. Z całym szacunkiem, ale momentami lepszą piłkę można oglądać w lidze polskiej.
» 24 października 2019, 23:12 #100
dlabigt23: Podobno jestesmy w dobrej formie . Tak jak mówił Solskjaer , a jednak widać ze nadal meczymy kiche i takie mecze jak z Norwich czy Partizanem nadal beda dla nas wielkim wyzwaniem .
» 24 października 2019, 23:04 #99
DevoMartinez: Meczu nie oglądałem, miałem obejrzeć teraz ale jak zobaczyłem statystyki i 5 strzałów na bramke to chyba sobie odpuszczę. Aż takim koneserem piłki kopanej nie jestem. W końcu wygrana na wyjeździe...po 232 dniach. Co oni z tym klubem porobili :)
» 24 października 2019, 22:57 #98
DjTED: Nie było az tak zle. My tam nic nie musimy (jeszcze)
» 24 października 2019, 23:02 #97
pOLEw: 5 strzałów na bramke? My oddalismy 5 strzalow lacznie z czego tylko jeden byl na bramke i to z karnego.
» 24 października 2019, 23:29 #96
DevoMartinez: To zachęciłeś...:D
» 25 października 2019, 09:10 #95
DjTED: Pepe 2 bramki z wolnego i uratował Arsenal.
» 24 października 2019, 22:55 #94
Dexxter: Teraz spać nie będziesz mógł... Bo Pepe 2 bramy załadował
» 24 października 2019, 22:57 #93
DjTED: Czemu ? Fajnie , ze sie odblokowywuje. Statsy juz ma chyba lepsze niz kazdy nasz zawodnik w tym sezonie
» 24 października 2019, 22:58 #92
pbskarpy: Chciałoby się hajlajtsy zobaczyć, ale z czego? Z karnego?
» 24 października 2019, 22:54 #91
KS8: Powiem tylko tyle, ostatnio jak wygraliśmy LE to czułem że United jest na tle rywali przynajmniej klasę wyżej, patrząc obecnie na pozostałe zespoły w LE mimo tego że są słabe jesteśmy na ich poziomie. Przykre jest to że gramy jak równy z równym z zespołami gdzie sam Rashford jest wyceniany na większe pieniądze niż cały zespół przeciwnika.
» 24 października 2019, 22:41 #90
vanantygaal: poza finałem, gdzie taktycznie byliśmy klase wyżej niż Ajax w fazie pucharowej gralismy ze wszyskimi jak równy z równym. W półfinale w ostatniej akcji piłkarz przeciwników miał piłkę meczową ale nie trafił w nią na 5 metrze, gdyby trafił nie mielibysmy tego pucharu. Jak widać wówczas eż nam nie szło nie wiadomo jak gładko
» 24 października 2019, 22:54 #89
Tomwk1988: Wyniki w grupie jak 4-1czy 2-0 to jednak tym razem musisz przyznac marzenie. A wtedy takie byly.
» 24 października 2019, 23:21 #88
vanantygaal: Czytaj ze zrozumieniem co napisałem powyżej.
» 24 października 2019, 23:23 #87
Tomwk1988: Czytam ze zrozumieniem, bo przeciez porownywanie meczu fazy grupowej Z faza pucharowa jest bez sensu. Dlatego podalem Wyniki Z fazy grupowej gdzie istotnie bylismy o poziom wyzej of kazdego przeciwnika.
» 24 października 2019, 23:30 #86
DaroMistrz5: No nie wiem czy tak poziom wyżej. Niby na Old Trafford wygraliśmy ale 0:1 Z Feyenordem i 1:2 Z Fenerbache na wyjeździe to nie było tak jak mówisz "bylismy o poziom wyzej of kazdego przeciwnika". Nie idealizujmy przeszłości
» 25 października 2019, 00:10 #85
Krzyk: poza tym o ile mnie pamięć nie myli to Mou w pucharach grał praktycznie pierwszą 11stką. Nawet z ogórkami także wiecie
» 25 października 2019, 07:24 #84
DaroMistrz5: I zajął 2 miejsce w grupie za potężnym Fenerbache. Ludzie to jednak krótka pamięć mają
» 25 października 2019, 10:19 #83
KS8: Jeżeli Fenerbahce i Feyenoord stawiamy w tym samym szeregu z Partizanem i Astaną to rzeczywiście niektórzy mają słabą pamieć. Chyba liga turecka i holenderska to trochę lepsze ligi niż kazachstańska i serbska ? Znacie oprócz zespołów z Belgradu jakiś zespół z tej ligi ? Albo z Kazachstanu ? No właśnie. Przypomnę tylko że w tamtym czasie jak graliśmy ostatnio w LE mieliśmy kontuzję nawet więcej niż obecnie i w Lidze zajmowaliśmy pozycję w TOP4 a nawet chyba 2 ale tutaj się mogę mylić. Więc jeżeli ktoś przytacza słabą pamięć to lepiej mieć słabą niż wybiórczą.
» 25 października 2019, 19:09 #82
Diabelski97: Nie da się przebudować drużyny w jedno okienko, mamy mieszaninę zawodników każdy z innej parafii (innego menadżera). Musimy przeżyć ciężki okres jaki obecnie przeżywamy, wzmocniliśmy defensywe i mamy prawie najmniej stracocnych goli w lidze a w LE w trzech meczach nie straciliśmy gola.
Trzeba być cierpilliwym a z tego sezonu wyciągnąć ile się da.
Pozdrawiam ;)
» 24 października 2019, 22:30 #81
Magik1990MU: Niestety niektórzy tego nie rozumieją i dalej wymagają cudów. Tymczasem jak można liczyć na dobre wyniki, gdzie tylko nasza obrona wygląda konkretnie? Edowi i jego bandzie powinno się urwać jaja za to, co zrobił z tym klubem. Z sezonu na sezon powinniśmy mieć coraz lepszą pakę, a tymczasem obecnie naszą pomoc stanowią McTominay, Fred, Perreira czy Lingard (bo pan piłkarz już kilka miesięcy temu wypisał się z gry na poważnie). Zabawne, że gdyby nie nikomu nieznany wcześniej McTomek, to mielibyśmy pomoc na poziomie Championship. Z atakiem wcale nie lepiej, ale tu przynajmniej jest jeszcze ktoś, kto może odpalić. Więc innymi słowy: jak mamy walczyć takim składem o trofea?
» 24 października 2019, 22:40 #80
PiesekLeszek: Niezly aktor z tego Lacazette. W obecnych czasach piłkarze padają jak rażeni piorunem po niewielkim kontakcie.
» 24 października 2019, 22:19 #79
namesia: Pytanie z innej beczki do graczy FIFA20.
Dlaczego w FIFA20 Manchester United nie posiada strój do europejskich pucharów z typowymi czcionkami ze znaczkiem MU tylko są standardowe te z PL? Wydaje mi się, że w FIFA19 to było dopracowane.
» 24 października 2019, 22:17 #78
Dawidlademann: Bo fifa z roku na rok jest gorsza.. Wygraj Manchesterem United ligę mistrzów i posłuchaj co gada komentator... Piłkarze Manchesteru City podnoszą upragniony puchar... Hahah w fifie19 to było i 20 też.. Ten sam błąd masakra
» 24 października 2019, 22:27 #77
thecitizen: Oooj masakra... A pomyśleć, że w fifie 2003 City wgl nie było...

Gdybym był złośliwy napisałbym, że to dlatego, że City jako jedyny klub z Manchesteru ma szansę LM wygrywać, ale nie jestem... :)
» 25 października 2019, 16:31 #76
thecitizen: Jako kibic City chciałem podziękować za zatrzymanie Liverpoolu w drodze po nasz rekord - dzięki!

Mecz z Live był pierwszym od dawna meczem United obejrzanym przeze mnie uważnie... Obrony nie macie Panowie żadnej, wiem, mój klub też jej nie ma. Tyle tylko, że u nas jest to kwestia nieudolnych stoperów a u Was jakby cała defensywa źle broniła. Brak pressingu, brak ustawienia i bardzo bałem się o wynik do samego końca... Jednakże limit szczęścia Kloppa w końcu się wyczerpał i nie było dziwnych goli w 96 albo nawet w 100 minucie. Brawo dla United za ten wynik! To był bardzo słaby mecz Live i trochę pomógł Wam sędzia, ale rekord się zachował...

Co do tego meczu z Partizanem to wygrywanie takich meczy jest obowiązkiem takego klubu jak United! Powodzenia w walce o top4 i oby na Anfield Live też z Wami nie wygrało!
» 24 października 2019, 22:14 #75
Lokator23: Jaki rekord??
» 24 października 2019, 22:32 #74
AgEnT: Wygranych meczy z rzędu w Premier League.
» 24 października 2019, 22:34 #73
Lokator23: Wygranych meczow z rzedu?? Przeciez City w tym seozonie juz przegralo,zremisowalo. A wygranie premier league 3 razy pod rzad to jie rekord bo juz byla ekioa ktora tego dokonala :)
» 24 października 2019, 22:40 #72
DjTED: thecitizen Powodzenia w gonieniu live !
» 24 października 2019, 22:57 #71
DaroMistrz5: City ma rekord meczów wygranych z rzędu w PL. Bodaj że 18. Jak by Liverpool wygrał na Old Trafford toby wyrównał ten wynik. O ten rekord chodzi
» 24 października 2019, 23:19 #70
Piotr1983: Oj krwawiły oczy.
» 24 października 2019, 22:12 #69
top4fun: Jeden celny strzał w całym meczu i to z partizanem... Bramka po fartownym karnym... Tragedia
» 24 października 2019, 22:12 #68
Me89v2: Słaby ten United solskajera. Czy to 1 czy 2 garnitur to padaka
» 24 października 2019, 22:10 #67
kckMU: Z przeróżnych przyczyn przegapiłem pierwszy mecz od dobrych dwóch lat, a my akurat wygraliśmy. I to na wyjeździe.

Bardzo miło.

Proszę tylko nie pisać, że nie mam czego żałować. Manchester United wygrał mecz, a tego każdy pragnie najbardziej!

Czekamy do niedzieli.
» 24 października 2019, 21:55 #66
CHRCH: Nie masz czego żałować
» 24 października 2019, 22:04 #65
kckMU: Ty.... :D
» 24 października 2019, 22:33 #64
Paps: Standardowy występ ekipy Solskjeara,nuda i max 1 bramka z tym,że dziś jakos umeczyli ta wygraną.Ekscytujaca paczka z akademii United bardziej aspiruje do championship a nie do drużyny ,która ma ponoć ambicje na mistrza w przyszłości.Ja tam nie widzę talentów na miarę takich dokonań.
» 24 października 2019, 21:34 #63
LearningtoFly: Jak to ma wygladac jesli na ławce siedzi Norweski Gattuso? Za OGS zagralismy raptem 2/3 dobre mecze, cala reszta przypomina do złudzenia dzisiejszy wystep. Laga, laga, wybijanie na pałe - ani to skladu, ani pomyslu. Ci goscie wygladaja czesto jakby pierwszy raz ze soba grali. Nie ma tu taktyki, jakiejs idei - gra ofensywna konczy sie po pierwszej bramce. Pozniej rozpoczyna sie paniczna gra w obronie i tak jak dzis nic nie wpadlo, tak juz z Norwich moze byc inaczej. Zespol wyglada na totalnie wykastrowany. O stałych fragmentach to szkoda klawiatury strzepic. Jak pokazal Conte to chyba nie trzeba 6 okienek dawac naszemu Bossowi zeby skleić porządna druzyne w jedno.
» 24 października 2019, 21:48 #62
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2019 22:04

Czyli gra taka jaka była wpajana zespołowi przez ponad 2 lata, akcje były dziełem przypadku i przebłysku jednostek, a nie drużynowo konstruowane. O dobrym wykonaniu rożnego już za czasów LVG można było zapomnieć.

Następny o Conte. Conte przejął zespół gdzie wystarczyło to jedno okno, bo miał w drużynie mocne podstawy do budowy. W United jest budowa od, drastycznej bo drastycznej ale niezbędnej rozbiórki.
» 24 października 2019, 22:00 #61
Magik1990MU: Widzę płaczkom jeszcze się nie znudziło. Natomiast za sianie dezinformacji, że za Ole 2/3 mecze były dobre powinny być ostrzeżenia.

Jakbyście byli kibicami tego klubu, to byście wiedzieli, że United zawsze tego typu rozgrywki traktowało z rezerwą. Sytuację w grupie mamy komfortową i to jest najważniejsze. No ale powinniśmy cisnąć i walczyć, bo przecież 5-0, albo 6-0 wyglądałoby lepiej, co? Nie no jasne, lepiej się przemęczać i ryzykować kontuzje na kartofliskach, bo wam się tak podoba. Generalnie mecz do zapomnienia... jak każdy w tych rozgrywkach.
» 24 października 2019, 22:09 #60
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.10.2019 22:36

Magik pełna zgoda, są punkty, komfortowa sytuacja, ograny kolejny młodzik i najważniejsze - brak kontuzji.
A płaczki zawsze się znajdą
» 24 października 2019, 22:35 #59
Tomwk1988: Magik w tych rozgrywkach? Chyba w tym sezonie...
» 24 października 2019, 23:27 #58
NoLogo: Prócz gry to tragicznie-komicznie wyglądało poruszanie się po tej murawie, zamiast iść pełnym impetem z akcją albo do blokowania przeciwnika to wszyscy drobili kroczki w ostatniej fazie i uważali żeby nie zaliczyć poślizgu i gleby, bali się grać z AZ na sztucznej, a tego cyrku chyba nie przewidzieli.
» 24 października 2019, 21:32 #57
brylantowy: Wolę żeby mój ukochany klub wygrał po brzydkiej grze 1 - 0 niż przegrali po ładnej grze 3 - 4. Wiem, że gra nie wygląda jakoś imponująco, ale najważniejsze są 3 pkt.
» 24 października 2019, 21:20 #56
Tomwk1988: Prawda, szkoda ze za Mou wszyscy mowili dokladnie odwrotnie I dlatego go zmienilismy na ofensywny atrakcyjny dla oka futbol proponowany przez Ole.
» 24 października 2019, 23:34 #55
kamtor: Stylu bo my nie mamy zadnego tylko dlugie pilki do szybkiego rashforda i jamesa
» 24 października 2019, 21:19 #54
vanantygaal: składem, który mamy obecnie powinnismy taki Partizan ograć "na spokojnie". Męczymy się niemiłosiernie w takich meczach. Nasi zawodnicy liczą na to, że mecz wygra się sam. Nie rozumiem tego bo osoby, które zazwyczaj są rezerwowymi, wychodząc w takim meczu poiwnny gryźć trawę od pierwszej do ostatniej minuty
» 24 października 2019, 21:14 #53
kamtor: Ole out jak najszybcie on nawet nie nadawal by sie to prowadzenia druzyny z ekstraklasy
» 24 października 2019, 21:13 #52
Pogbens6: Styl straszny, jakoś to trzeba przetrzymac, żadnych brzeblyskow przyspieszenia akcji, minięcia drugiej linii, nie wiem dlaczego nie ogrywa Gomesa który potrzebuje łapać doświadczenie bo będzie wielkim piłkarzem, czasami nie rozumiem Ole, mimo ze jestem za nim to obawiam się ze naprawdę nie ma umiejętności i potencjału na wielkiego trenera
» 24 października 2019, 21:12 #51
MixEx: Cała ta zgraja wychowanków z Gomesem na czele to się powinna już w Championship otrzaskiwać. Oni na dzień dzisiejszy są po prostu za słabi na poziom PL i nawet takiej LE.
» 24 października 2019, 21:18 #50
Pogbens6: Tak jak to robi Chelsea np, dobrze piszesz, chociaz Gomesa już bym wprowadzał do pierwszej drużyny
» 24 października 2019, 21:21 #49
KacperskyMu: Aby przebrnąć przez fazę grupową i niech później pokażą klasę
» 24 października 2019, 21:12 #48
Damian54321: Arsenal już w plecy
» 24 października 2019, 21:09 #47
RedsFan: Wyjąłem mi to z pod klawiatury :P
» 24 października 2019, 21:11 #46
adi0220: Niby zawodnicy są w bardzo dobrej kondycji, a po raz kolejny nie wychodzimy na drugą połowe. Najwidoczniej nie uczymy się na błędach.
» 24 października 2019, 21:05 #45
BANNUMER5: Kondycja nie ma żadnego znaczenia, jeżeli zawodnicy nie potrafią z niej korzystać.

Rashford, James i Lingard robią mnóstwo bezsensownych sprintów, szarpanych biegów, które wyciskają z nich mnóstwo sił, przez co nawet jeżeli kondycyjnie są dobrze przygotowani, to i tak przy 55-60 minucie odetnie im prąd. Nie ważne ile lat trenujesz, nie da się zbudować kondycji tak, żeby biegać przez 90 minut w taki sposób jaki robi to James czy Rashford.

Messi czy CR7 często stoją na boisku, zmniejszając ilość sprintów i szybkich biegów do minimum, tak żeby w tej jednej/dwóch sytuacjach mogli w 100% wykorzystać swoje umiejętności. To właśnie odróżnia wielkich piłkarzy od przeciętniaków. Oni dokładnie wiedzą kiedy walczyć, kiedy sprint, kiedy wślizg, kiedy szybki bieg, kiedy szybkie tempo. Nie robią niepotrzebnych ruchów.
» 24 października 2019, 21:20 #44
Wave: Mlodosc, a doswiadczenie, przypomnij sobie jak wygladaly poczatki cr7 u nas, normalne
» 24 października 2019, 21:43 #43
MiSt: Tymczasem Smalling stracił 2pkt Romy - ręka i karny w 5 minucie doliczonego czasu ;)
» 24 października 2019, 21:04 #42
Olo13: Tymczasem to był błąd sędziego bo piłka trafiła Chrisa w twarz nie w rękę. :)
» 24 października 2019, 21:06 #41
MiSt: Wybacz, czytałem tylko opis na FlashScore. Widać nie tylko u nas sędziowie są w formie ;)
» 24 października 2019, 21:08 #40
sturmik: Sojskjaer przyszedł, mieli być piłkarze z DNA United, mieli pokazywać DNA United swoją grą... Niestety póki co wychodzi im liczba mnoga od wyrazu DNO.
» 24 października 2019, 21:02 #39
Ciechanek: AZ leje Astanę 5-0 (wiem, że u siebie), a my się cieszymy z 0-0 z nimi :D Tutaj jedyna bramka po karnym z Partizanem. Dlaczego człowiek jest taki głupi i dalej ogląda te mecze United? :(
» 24 października 2019, 21:02 #38
Cisco: Widzę że znów karny pomaga Utd zgarnąć 3pkt. Bez karnego ani rusz...
» 24 października 2019, 21:01 #37
BANNUMER5: Kolejny mecz i kolejny raz karny otwiera Nam wynik. W tym sezonie niemal każda pierwsza bramka padła w dziwnych okolicznościach, albo karny, albo sędzia Nam pomaga. Fajnie byłoby zobaczyć mecz w którym United otwiera wynik spotkania, bo tak dominuje rywala, że ten w końcu pęka pod naszym naporem.

15 strzałów Partizana. 5 United. To jest niebywałe.
Niebywałe, że Manchester United broni wyniku 1:0 przeciwko Partizanowi Belgrad.

Dobrze że goście z Belgradu nie mieli chociaż 1-2 piłkarzy o wysokich umiejętnościach, bo wepchnęliby Nam tego gola na 1:1, a może potem poszliby po 2:1 - bo mieli sporą przewagę i zasługiwali na więcej.

Jedyny pozytyw tego meczu to dobry występ Williamsa. Wynik nie jest pozytywem tylko oczywistością, każdy inny byłby blamażem, nawet remis. Polecam również zobaczyć co AZ zrobił z Astaną, tak właśnie powinien wyglądać mecz przeciwko słabemu zespołowi, szybkie strzelanie i kontrola do końca meczu.
» 24 października 2019, 20:59 #36
Kiharitony: Nie dodales ze strzaly celne 2-1
Co Ty z TVN'u?
» 24 października 2019, 21:04 #35
BANNUMER5: Zapomniałem, że strzały niecelne ludzie traktują jako takie, które lecą poza stadion, a tymczasem chciałem Ci przypomnieć, że strzałem niecelnym jest również strzał w słupek, który miał miejsce w pierwszej połowie, i było kilka niecelnych strzałów, które mijały naszą bramkę w bardzo niebezpiecznej odległości. Przypomniałbym też sytuację w której piłkarz Partizana położył nasze 87 milionów na ziemi jak tyczkę i miał piłkę na 16 metrze pola karnego bez krycia i tylko dlatego że źle uderzył, nie było 1:1. Także dziecko drogie, cichutko.
» 24 października 2019, 21:13 #34
HarryBrown: @BANNUMER5
Skoro się tak męczysz to przerzuć się na City albo Liverpool.
» 24 października 2019, 21:18 #33
Strzelec: @BANNUMER5 te 87 milionów chciał sprowadzić Mourinho, którego ty tak ubóstwiasz.
» 24 października 2019, 21:19 #32
BANNUMER5: A czy ja napisałem, że Maguire to zły transfer? Ceny użyłem do prostego porównania, mamy w naszym składzie ludzi, którzy kosztują więcej niż cały skład Partizana, a mimo to pozwalamy na to, aby jeden piłkarz (którego wartość to pewnie jakieś 4 mln euro) mijał w naszym polu karnym naszego obrońcę i nie ma żadnej asekuracji i tylko przez to że zrobił to jakiś noname, a nie De Bruyne, nie było z tego gola. To była 100% sytuacja.

Tymczasem kolega wyżej sugeruje, że Partizan miał dużo strzałów, ale mnóstwo niecelnych, a ja tylko mu przypomniałem te dwie sytuacje, czyli słupek (strzał niecelny) i 100% sytuację w której padł strzał celny i który w przypadku piłkarza o wyższych umiejętnościach zakończyłby się golem.
» 24 października 2019, 21:24 #31
MixEx: Wierni po zwycięstwie, dumni po porażce.
» 24 października 2019, 20:58 #30
RedsFan: A jak aie nazywa porażka kiedy wygrywamy :) Bylem bardziej dumny z nich w niedziele po remisie.
» 24 października 2019, 21:00 #29
Kiharitony: Wynik poszedl w swiat. Wpadne w niedziele przed meczem poczytac waszych jekow. Pozdro dziewczynki:)
» 24 października 2019, 20:58 #28
awe: tylko dziewczynka jest dumna z 1-0 po karnym z klubem ktorego sklad jest mniej wart niz pilkarz z lawki United
» 25 października 2019, 09:00 #27
vegeto65: AZ poleciało z Astana a my oczywiście skromnie. Gdyby nie karny znów były by podzielone punkty. To jest mankament tej drużyny mu potrafimy strzelać tylko karne bo akcji to prawie żadnych nie było. Zima przyjdzie okno transferowe się otworzy liczę co najmniej dwa transfery nawet dwóch napadziorow niby OGS chce właśnie ściągnąć zimą zobaczymy ale jak narazie to nie wygląda. :/
» 24 października 2019, 20:57 #26
MiSt: Job done - tyle w temacie.
» 24 października 2019, 20:56 #25
slaff: a wiec tak
Romero- wiadomo trzyma poziom
AWB- chyba dostał polecenie gry na luzie bo słabo jak na niego
Maguire-podobnie
Rojo- wybij piłke na pałe, ale ogólnie ok
Williams- młody bardzo dobry mecz, jak ogarnie się w defensywie to nie wiem czy odda skład za rok lub wcześniej, szybki, dobrze podaje, kiwa, młody Shaw przed kontuzja
McT- trzyma poziom
Mata- szkoda słob każdy jego mecz to strara minut dla młodego Gomesa, nie daje kompletnie nic
Garner - kilka błedów ale ogólnie ok
Lingard- słabizna
Martial- słabizna
GRA
słaba, bez pomysłu i byle by nie stracić. Nie ma gracza który podejmie ryzyko, wszystkie akcje na alibi
» 24 października 2019, 20:53 #24
RedsFan: Dokladnie to samo chcialem napisac co masz u samiutkiego dołu. Mnie dziwi jak ci ludzie boja aie podjac ryzyko i wziąść gre na swoije barki. Zadnych strzałów z dystansu, raz strzelil Garner, żadnych podan do przodu z kontry wystawek. Oni wola grac plecami do przeciwnika i ich bramki podajac w boki i tyl. Zero kontratakow, wola poczekac aż przeciwnik wróci i znowu podawać w bok jakby to mialo sens. Nikt totalnie nie chcę aie wybić przed szereg, najgorzej to widac u Rashford który jeszcze rok temu pod2jmowal ryzyko, a teraz na alibi. Shame on you!
» 24 października 2019, 20:59 #23
MCHammer: hehe jest się z czego cieszyć to jest wstyd Partizan powinien wygrać wstyd mi za ten klub
» 24 października 2019, 20:52 #22
klusek0128: ale że nic nie wspomniałeś o Jose... wstyd.
» 24 października 2019, 20:55 #21
mordynator: Tak btw to to chyba 1 wygrana od jakiegos miesiaca
» 24 października 2019, 20:51 #20
Wave: Taki jaki sklad, taki mecz, ciesza 3 punkty, martwi styl. Do tego ze nie jestesmy hegemonem jak kiedys, radze sie przyzwyczaic.
» 24 października 2019, 20:50 #19
Celt15: Czyste konto, żelazna defensywa -> jest.
Szybka bramka i kontrola meczu -> jest.
Młodzież i wychowankowie na boisku -> jest.
Zaangażowanie i walka do ostatniej minuty o korzystny wynik -> jest.

Ale i tak znajdą się malkontenci, którzy będą narzekać. A czasy SFA jak widać po powyższym opisie już prawie wróciły :v
» 24 października 2019, 20:50 #18
kamilpe: Czy my oglądaliśmy ten sam mecz?
» 24 października 2019, 20:52 #17
BANNUMER5: Daje lajka za tego trolla. Dobre to.
» 24 października 2019, 20:52 #16
Mixeres: Szybka bramka?
» 24 października 2019, 20:52 #15
mleko: 0 strzałów na bramkę w drugiej połowie? Jest!
» 24 października 2019, 20:52 #14
eragon30971: W drugiej połowie kontrolowaliśmy mecz?
» 24 października 2019, 20:55 #13
GrzesioE: Jaka kontrola??slupek i Romero uratowaly nas od kompromitacji tygodnia w europejskich pucharach.Jones to zelazna defensywa??zaangazowanie?walka?szybka bramka??Serio?
» 24 października 2019, 20:55 #12
kamilpe: Celt15 prawdopodobnie komentuje mecz AZ Alkmaar
» 24 października 2019, 20:59 #11
Klimaa: Dziękować niebiosom należy za karnego bo gdyby nie akcja Williamsa to wątpię abyśmy coś strzelili dzisiaj. Ogólnie cieszmy się że udało się w końcu wygrać na wyjeździe. Oby to był wstęp do lepszych meczów na wyjeździe.
» 24 października 2019, 20:50 #10
mordynator: Wygrana na wyjeździe wow
» 24 października 2019, 20:49 #9
kamilpe: Krótko po meczu: potrzebujemy transferów, doświadczonego napastnika, wietrzenia szatni, prawdziwego kapitana i lidera na boisku, trenera (z całym szacunkiem do OGS) z twardą ręką a nie Babyface Killer. Młodzież wysłać na tymczasowe wypożyczenie bo obecnie to nie poziom pierwszego składu.
» 24 października 2019, 20:49 #8
Polot666: Mieliśmy już trenera z twardą ręką, to się naszym chłopcom nie podobał
» 24 października 2019, 20:51 #7
Bylak: First
» 24 października 2019, 20:49 #6
trezegram: Chłopie ile Ty masz lat...
» 24 października 2019, 20:51 #5
pawel159: prawde napisał tylko że są osoby które nie mogą tego przełknąć gdyby tak nie było bylibyśmy w top 3 max 4
» 24 października 2019, 20:54 #4
Bylak: Chłopie co ci to interesuje? Szukasz zaczepki czy o co chodzi.
» 24 października 2019, 20:55 #3
Bylak: A co do "first" to pierwsze zwycięstwo na wyjeździe od tylu spotkań.
» 24 października 2019, 20:56 #2
trezegram: To jak tak to wybacz królu.
» 24 października 2019, 20:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.