Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Solskjaer menadżerem Manchesteru United na stałe!

» 28 marca 2019, 10:06 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Ole Gunnar Solskjaer został ogłoszony menadżerem Manchesteru United na stałe. Norweg podpisał z klubem trzyletni kontrakt.
Oficjalnie: Solskjaer menadżerem Manchesteru United na stałe!
» Ole Gunnar Solskjaer podpisał z Manchesterem United trzyletni kontrakt
Czy jesteś zadowolony z zatrudnienia Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United na stałe?
Solskjaer obowiązki menadżera Manchesteru United początkowo miał pełnić do końca sezonu 2018/2019. Dobra gra Czerwonych Diabłów pod wodzą norweskiego szkoleniowca sprawiła, że zarząd klubu zdecydował o pozostawieniu go w klubie na kolejne lata.

Solskjaer w roli menadżera Manchesteru United wygrał do tej pory 14 z 19 meczów. Awansował też z klubem do ćwierćfinału Ligi Mistrzów.

– Od pierwszego dnia, kiedy tutaj przyszedłem, czułem się jak w domu w tym wyjątkowym klubie – mówi Solskjaer.

– To był zaszczyt, że mogłem być piłkarzem Manchesteru United, a później zacząć tutaj moją trenerską karierę. Ostatnie kilka miesięcy były fantastycznym doświadczeniem. Chcę podziękować wszystkim trenerom, piłkarzom i sztabowi, z którym pracowałem do tej pory.

– To jest praca, o której zawsze marzyłem. Jestem więcej niż podekscytowany, że dostałem szansę prowadzenia tego klubu w dłuższym okresie. Mam nadzieję, że dostarczymy sukcesy naszym niesamowitym fanom, którzy na to zasługują.

Ed Woodward, wiceprezes wykonawczy United dodaje: – Odkąd Ole przyszedł do nas w roli tymczasowego menadżera w grudniu, wyniki mówią same za siebie.

– Nie chodzi tylko o występy zawodników i wyniki. Ole wnosi ogromne doświadczenie, zarówno jako zawodnik oraz jako trener. Chce też dawać młodym piłkarzom szanse i znakomicie rozumie kulturę tego klub. To oznacza, że jest właściwą osobą, aby Manchester United wykonał krok naprzód.

– Chcę podziękować Ole i jego sztabowi szkoleniowemu za wszystko, co zrobili do tej pory i pogratulować mu zasłużonego angażu. Fani i każdy w klubie są za nim, a Ole chce zabrać nas tam, gdzie na to zasługujemy i zapisać kolejną kartę w historii – dodaje Woodward.


TAGI


« Poprzedni news
Herrera rozczarowany działaniami klubu
Następny news »
Mata: W Manchesterze czuję się jak w domu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (190)


TrueDevil89: Znakomita wiadomość witamy na pokładzie.
» 29 marca 2019, 20:25 #187
Magik1990MU: Widzę wiele osób nadal nie rozumiem, dlaczego Edek zatrudnił Ole w tym momencie, albo (o zgrozo!) dlaczego w ogóle to zrobił. Powody są, ale trzeba pomyśleć, zamiast bezcelowo klepać w klawiaturę:

1. Żaden zawodnik mający ambicje nietylko czysto finansowe nie będzie dyskutował nt. transferu, jeśli nie wie, kto zostanie jego bossem. Wyobrażacie sobie, aby Sancho, Wan Bissaka albo Skriniar, mając mnóstwo opcji w lecie, szli do klubu, gdzie nie ma klarownej sytuacji? Przypomnijcie sobie działania City przed zmianą szkoleniowca, jak już kilka miesiący przed końcem sezonu było wiadomo, że Pep zawita na Etihad. Dlaczego włodarze naszego sąsiada nie poczekali i nie ogłosili zmiany szkoleniowca w teoretycznie bardziej stosownym momencie? Właśnie dlatego, aby móc już wcześniej dogrywać transfery (zwłaszcza, że nazwisko Guardiola działa magicznie na wielu grajków). Czasy się zmieniły i teraz transfery załatwia się dużo przed otwarciem okienka transferowego, a żeby były transfery, musi być jasna syt. w klubie.

2. Piłkarze znów zaczynają spuszczać z tonu, więc trzeba było im pokazać, że w lecie nie będzie czystej karty. Od momentu ogłoszenia Ole jako stałego menadżera piłkarze (miejmy nadzieję) zrozumieli, że teraz muszą się jeszcze bardziej starać, bo jak nie, to od przyszłego sezonu ich sytuacja może się zmienić. Od teraz zacznie się dopiero rozliczanie każdego piłkarza, a po sezonie Ole dokona oceny końcowej.

3. Ściągnięcie presji z Solksjaera. Pisząc prościej: zerknijcie na wywiady z naszym menago i policzcie ile razy był pytany o swoją przyszłość. Podpowiem: NON STOP. Hieny dziennikarskie nie dawały mu żyć, więc trzeba było tym kontraktem uspokoić sytuację.

Natomiast dlaczego Ole, a nie ktoś inny? Bo oprócz Poche, który i tak nie wiadomo, czy byłby dostępny, nikogo lepiej pasującego tu nie było.
» 29 marca 2019, 12:42 #186
DelPiero: Prawda to. Jakbyśmy sie dalej z tym pieścili i oglosili OGS'a nowym menago dopiero po sezonie, to byloby zdecydowanie za późno na probe pozyskania zawodnikow z topu, bo tych juz w pocie czoła zbiera Barca Bayern i Real. Barca to nawet zrobila sobie prywatny sklep z Ajaxu, tak dobrze tam dzialaja wladze klubu XD monopol na najlepszych zawodników z Amsterdamu i pozdro
» 29 marca 2019, 12:53 #185
Klimaa: Legenda za sterami klubu to dla fana niesamowita sprawa. Mam nadzieję że się sprawdzi - czas pokaże; obecnie radzi sobie świetnie ale wiadomo że po prostu zawodnicy odżyli po odejściu Mourinho. Końcówka tego sezonu i następny pokaże jak wielki wkład Ole daje klubowi. Trzymam za niego kciuki. Nawet jeśli nie zajmiemy miejsca w TOP 4 to nie będzie jego winą; Mourinho zostawił nas w takim miejscu że nie wierzyliśmy iż możemy jeszcze dogonić rywali. Obecnie należy gryźć trawę i walczyć o 3 punkty w każdym meczu. Dodatkowo lato musi być dobre; wzmocnienia na wiadome pozycje są obowiązkowe.
» 29 marca 2019, 09:30 #184
kamilpe: Pepe vs Sancho? Osobiście jestem bardziej za transferem Pepe A Wy?
» 29 marca 2019, 08:47 #183
Me89v2: Dla mnie najważniejsze żeby już działać i w czerwcu mieć już określony skład.
» 29 marca 2019, 08:49 #182
RedsFan: Według mnie obaj świetni. Na poczatku bylem bardziej za Pepe, ale Sancho napewno ma wiekszy potencjał. Co do Anglika obawiam się, że może wyrośnac na tzw "gwiazdkę". Podsumowując biorac pod uwage ich styl gry, umiejętności z obydwoch byłbym zadowolony.
» 29 marca 2019, 08:57 #181
Michux3: Osobiście wolę Sancho ,ale potrzebujemy dwóch skrzydłowych , też na pewno nie tych 2 bo to byłoby nie możliwe ,ale Sancho i ktoś bo Alexisa raczej nie będzie
» 29 marca 2019, 09:09 #180
Me89v2: Sancho i Lozano
» 29 marca 2019, 09:18 #179
ArktoS: Me89v2 w pełni się z Tobą zgadzam. Sancho i Lozano.
» 29 marca 2019, 09:48 #178
Quahadron: Wątpię byśmy ściągnęli dwóch skrzydłowych w jednym okienku gdy inne pozycje również wymagają wzmocnień. Jestem murem za Sancho. Transfer zdecydowanie przyszłościowy, do tego Anglik no i wyglada na kogoś kto myśli.. poza tym rekomendowany przez samego Ferdinanda. Musimy pamiętać, ze Lingard również może grać na prawej i jako zmiennik Sancho pasowałby idealnie.
» 29 marca 2019, 10:20 #177
Dejfmi: Tutaj nigdy dobrze nie będzie !

DOBRA DECYZJA ZARZĄDU - Powodzenia dla Ole! Zasłużył w 100% na tą robotę
» 29 marca 2019, 08:12 #176
dev13: Ole musi stworzyc team ktory bedzie zdolny do wygrywania najwiekszych celow tylko przy dzisiejszych cenach pilkarzy i zadan ich agentow bedzie to bardzo trudne. W United widac ile zlego przyniosla gaza Sancheza wywolala lawine a wiemy tylko niewielka czesc.
Na teraz dokonczenie sezonu wierze ze bedziemy w top4 oraz ze nie damy sie Barcelonie w LM .
Ciekawe jak sie rozwinie sytuacja z Pogba gosc raz mowi ze zostaje innym razem ze chce do Realu jego gra jest czasem niechlujna ale potencjal ma ogromny tylko czy zostanie ?
Tak na 100% nie jestem pewiem czy jest to gosc ktory powinien kreowac gre United kto za niego ewentualnie dobre pytanie mam taka trojke Eriksen,Veratti,Kroos
Wierze ze Ole ma dlugocelowy plan przywrocenia United na szczyty i tego mu z calego serca zycze.
» 29 marca 2019, 07:47 #175
sk8bob: Tak trochę może nie na temat ale dość spora część osób ciśnie po pogbie... każdy ma prawo do swojego zdania ale muszę przyznać jedno ze koleś ma fajne stylówki :P jedni powiedzą ze to błaznowanie inni ze nie, a mnie akurat się podoba jak się nosi
» 29 marca 2019, 06:56 #174
Veron: Jak raper klasy B, oprócz niego chyba tylko Balotelli i Neymar mają taką złą opinię, w pełni zasłużoną
» 29 marca 2019, 07:01 #173
Me89v2: O gustach się nie dyskutuje. Może wasze laski pooceniamy (jeśli macie) :) dawać foto i każdy się odniesie :D
» 29 marca 2019, 08:50 #172
Veron: ale to jest osoba publiczna
jednemu się podoba, drugi z niego się śmieje i on z tego ma pieniądze

Matić jest spokojny, jak to sam mówił, chce dać dobry przykład dzieciom i nie jest taki medialny

ja jak widzę na głowie szlaczki w kolorach tęczy czy gibanie się po golu jak małpa w lesie to nie będę pisał, że to jakiś lord angielski z XIXw. tylko zwykły oszołom
» 29 marca 2019, 09:10 #171
sk8bob: Jego styl ubioru jak dla mnie jest całkiem spoko :) podobnie Rasha i Lingarda :) widać ze zarabiają kawał kasy i stać ich na dobre ciuchy co się przekłada na wygląd :) i rapera kosy B raczej nie byłoby stać na takie ubrania :)
» 29 marca 2019, 09:31 #170
DelPiero: Pogba to ani troche nie zachowuje się jak mężczyzna, zaś jego ubiór i styl są tylko dopełnieniem małomęskosci i całokształtu jego błaznowatej osobowosci. Przypomina mi troche takiego pokemona, rzadkiego co prawda, coś jak Mew z pierwszej generacji, ale jednak pokemona
» 29 marca 2019, 12:20 #169
pbskarpy: Wie ktoś może jak radzi sobie Martin Odeegard? Będą z niego ludzie? Jesli nie ma w przyszlosci w Realu, to moze u nas sie sprawdzi. Ole Norweg go poprowadzi.
» 28 marca 2019, 23:42 #168
Neymar12: Dość dobrze sobie radzi na wypożyczeniu w Vitesse lecz najlepsze kluby, to zdecydowanie nie jego poziom, na ten moment przynajmniej. Potrzebuje zdecydowanie w kolejnym sezonie minut i pierwszego składu aby dalej się rozwijać.
» 29 marca 2019, 01:14 #167
Spadkobierca: Jego kariera toczy się jak kariera Bojana, jeśli ktoś o nim jeszcze pamięta.
» 29 marca 2019, 18:11 #166
MadUTD: Mourinho mu zalatwil ta robote.
» 28 marca 2019, 23:17 #165
Gallacher: Dla Norwega piekło może się dopiero zacząć jak MU zacznie nie wychodzić.Trzeba mieć nadzieje ze da radę,chociaż nawet taki spec jak Mourinho poległ.
» 28 marca 2019, 22:44 #164
CHRCH: Ciekawym zabiegiem byłoby sprowadzenie Guardioli. Wiem, że to nierealne, moim zdaniem żaden trener nie podola zadaniom ponieważ zawodnicy są kiepscy. Dopóki MU nie otworzy skarbonki dopóty będziemy ta grę komentować jak komentujemy.
» 29 marca 2019, 05:19 #163
vanantygaal: Mourinho poległ głównie dlatego, że w kluczowych momentach strzelał focha, zaczynał zrzucać winę na wszystkich ( choć wiele razy miał rację) i dzięki swojej przedwojennej taktyce oddawał mecze bez walki. Tego mu nie mogli wybaczyć kibice a nie tego że przegrał ten czy inny mecz. Po prostu w drugim sezonie przestało wszystko funkcjonować i kolejne miesiące były tylko gwoździem do jego trumny.
Co do OGS to kibice go pokochali za to że przywrócił radość oglądania MU. Nie wygrał nic dotąd i najpewniej w tym sezonie nie wygra. Ale nie wychodzi i nie mówi, że MU jest przyzwyczajony do przegrywania, że nie mamy szans na to czy na tamto. Wychodzi i mówi z podniesioną głową że walczymy bo takie jest nasze zadanie. Dlatego wbrew oczekiwaniom kilku fanatyków Mourinho na devilpage OGS nie będzie miał tu piekła nigdy chyba, że zmieni nastawienie i wywiesi białą flagę jak jego poprzednik
» 29 marca 2019, 06:55 #162
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 22:40

Osobiscie bylem za Pochettino jako nastepcy Mourinho, no ale patrzac na to jakie wyniki osiaga Ole, to po prostu Norweg sobie na ten kontrakt zwyczajnie zasluzyl. Niektorzy widze pisza, ze kontrakt powienien byc uzalezniony od tego czy bedziemy w top4. Niby nie byloby w tym nic dziwnego, jednak trzeba pamietac z jaka strata do top 4 zaczynal prace Norweg. To nie byla strata 2-3 pkt, ale az 11 pkt, co przy takiej konturencji jaka jest w PL jest strata ogromna. Ostatnio co prawda przyszly te 2 porazki, jednak to chyba bylo oczywiste, ze nie wygramy wszystkich spotkan, do tego te kontuzje tez nie ulatwiaja nam zycia. Sporym plusem zatrudnienia OGS juz teraz jest tez to, ze zarowno obecni pilkarze jak i nasze cele transferowe wiedza na czym stoja, takze juz teraz Ed bedzie mogl rozpoczac starania o nowych grajkow, a nie dopiero na koniec sezonu, gdzie czesc pilkarzy moglaby byc juz po slowie z innym klubem. Mam tylko nadzieje, ze Phelan tez zostanie.

Coz sa dobre wyniki, w zespole jest dobra atmosfera, sami pilkarze chcieli pozostania Ole, takze decyzja mogla byc tylko jedna. Nie udalo sie ze srednim trenerem, z dwoma z duzymi nazwiskami, czas na bylego pikarza, do czego nas to zaprowadzi, to czas pokaze. Powodzenia Ole!
» 28 marca 2019, 22:40 #161
Lokator23: Czuje ze to bedzie nasze najlepsze okienko od lat:)
» 28 marca 2019, 22:33 #160
lastalexever: Róbcie screany!
UWAGA SPOILER

LATEM PRZYJDĄ DO NAS!
- Alderweireld/Umtitti
- De Ligt/Skriniar
- Sancho
- Wan Bisska
- Felix/Lozano
- Ndomble

ODEJDĄ:
- Mata
- Sanchez
- Lukaku
- Rojo
- Darmian
- Bailly
» 28 marca 2019, 21:52 #159
trakol: lukaku? xddd
» 28 marca 2019, 22:09 #158
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 23:27

Taa jasne
» 28 marca 2019, 23:27 #157
lastalexever: Konsekwentnie odsuwany od składu plus nie pod taktykę Ole. Just wait Man
» 28 marca 2019, 23:54 #156
JaxT: Bez przesady z tym odsuwaniem, zresztą w ostatnich meczach udowodnił jak potrafi być użyteczny ;D A po za tym w tej chwili serio ciężko stwierdzić jaka jest jego docelowa taktyka. Zespół przejął w połowie sezonu i jeszcze przytrafiło się wiele kontuzji ale gdzieś mi się tam w wywiadzie obiło o uszy że ostatecznie chciałyby grać 4-4-2 więc taki Lukaku z Rashfordem razem wyglądali by świetnie, także nie ma co Belga skreślać. Tak samo jak nie ma co wierzyć w tak dużą ilość transferów bo już nawet pomijając kwestie finansowe to tylu nowych zawodników w jednym okienku zmniejszyłoby zgranie drużyny.
» 29 marca 2019, 00:07 #155
RememberMe: W ogóle to zastanawia mnie jedna rzecz. Okrzyknięty humorzastą i zmienną panienką, która nie jest w stanie ustabilizować formy Pogba w 13 meczach PL za Solskjaera tylko w 3 nie miał bramki lub asysty. Fenomenalny wynik jak na środkowego pomocnika, ale leci hejt, bo nie strzelił hat tricka PSG? Dobra, dostał czerwo, ale PIERWSZE czerwo w tym sezonie. Krytykować piłkarza, bo w całym sezonie dostał jedną czerwoną kartke i to jeszcze nie za jakiś brutalny faul no to na prawde szanujmy się... Jak dla mnie więc ta cała bajka z "humorkami" Pogby to jakieś nieporozumienie, jedna osoba klepnęła głupote, potem ktoś powtórzył i tak się napędziła karuzela. Według mnie powinien na 100% zostać i stanowić trzon zespołu.
» 28 marca 2019, 20:05 #154
vanantygaal: Krytyka spływa na niego głównie za to jak się zachowywał na początku sezonu. Wg mnie powinien wylecieć razem z Mourinho ale rozumiem, że ze względu na dobro klubu obecnie trzeba na niego stawiać (nie mamy lepszej opcji). To jest zrozumiałe. Pogba jest produktem marketingowym, który potrafi czasem zagrać coś genialnego.
Wg mnie on nie zostanie ale nie ze względu na to, że go nie chce MU. On po prostu odejdzie gdzieś gdzie będzie mógł z powodzeniem odgrywać klauna i wszyscy będą mu klaskać. Mimo wszystko wydaje mi się że MU takim klubem nie jest.
» 28 marca 2019, 20:33 #153
Sideswipe: 3 lata w tym klubie tu jest, te opinie to nie kwestia jednego czy dwóch meczów, ja już mam go dość powoli, ciągle liczę, że w końcu będzie takim kluczowym piłkarzem, za którego go wszyscy uważają, i on sam siebie za takowego uważa, a tak szczerze czy możesz o nim powiedzieć, że naprawdę robi różnicę? Że ciągnął naszą grę w którymś z tych sezonów? Na przestrzeni czasu od transferu do nas wybitnych meczów miał może 5. Pewnie gdzieś tyle co Lingard czy inna gwiazda Mata. Reszta dobrych to seria najdłużej 4 spotkań, przecietnych/żenujących za to sporo. Trzon zespołu? Nie żartuj. Kapitana mu daj najlepiej.
» 28 marca 2019, 20:39 #152
Tomwk1988: Pierwsze czerwony w sezonie? Naprawdę? W najważniejszym meczu tego sezonu nie zagrał nic a do tego wykluczył się na mecz rewanżowy a ty mówisz pierwsze czerwo? Dla przykładu taki Luiz Nazario De Lima nie dostał czerwonej kartki przez całą swoją karierę. Pogba jest pomocnikiem który nie pomaga w obronie, a w meczu gdzie grał przeciwko dobrej drugiej linii PSG był bardzo przeciętny. Nie różnił się w ataku niczym od Matica czy Herrery a zarabia więcej niż oni razem wzięci a w obronie nie zrobił nawet połowy tego co w/w piłkarze. Ale spoko na taki Southampton jest super.
» 28 marca 2019, 20:46 #151
HXDC: Z Tottenhamem i Chelsea też dobrze zagrał, a mecz z PSG? Ja mam wrażenie że jakby był ktoś jeszcze ogarnięty dobrze w rozegraniu oprócz Pogby to by inaczej to wyglądalo, szczególnie było widać różnicę w drugiej połowie po zejściu Lingarda i Martiala. Poprostu nie było z kim grać. Często Pogba trzyma długo piłkę, ale w większości z tych sytuacji nie ma do kogo zagrać no chyba, że do tyłu. Ja czuję, że gdyby zjawił się ktoś na podobnym poziomie jak Pogba to on sam gralby dużo lepiej. Tak sobie myślę :)
» 28 marca 2019, 21:37 #150
Blau: Osobiście uważam, że Pogba w optymalnej formie jest najlepszym pomocnikiem na świecie. On nawet jak nie gra niczego specjalnego przez większość spotkania, to jednym-dwoma zagraniami potrafi odmienić losy całego meczu. Jednak to co skutecznie odpycha mnie od niego jest jego podejście. To co grał u Mourinho było wręcz karygodne i oczywiście można zwalać to na toporny system, ale on sprawiał wrażenie jakby po prostu mu się nie chciało. Ronaldo za czasów gry w Realu też ewidentnie miał problem z Mou, ale czy to zwalniało go z ciężkiej pracy? Nie. Nawet wtedy za każdym razem dawał z siebie 100%.

Nie chce żeby Pogba odchodził, bo to naprawdę świetny zawodnik, ale z drugiej strony boję się, że w pewnym momencie znowu mu się coś nie spodoba i wróci do swojej gry sprzed końca ery Mourinho.
» 28 marca 2019, 22:04 #149
Diabelred: W przypadku Pogby warto zauwazyc, ze jego slabsza gra zbiegla sie w czasie ze szpitalem w zespole i powrotem Lukaku na szpice.


Tomwk1988,

,,A w meczu gdzie grał przeciwko dobrej drugiej linii PSG był bardzo przeciętny. Nie różnił się w ataku niczym od Matica czy Herrery''

Tylko, ze oni nie mieli plastra w postaci Marquinhosa. Tuchel glupi nie jest, dobrze wiedzial, ze wystarczy wylaczyc z gry Francuza by praktycznie skasowac cale nasze rozegranie. Tu pojawia sie problem do rozwiazania dla Ole, ktory musi oduzaleznic nas od gry Francuza, ktory raz, ze ma spore wahania formy, dwa zawsze moze zostac wylaczony z gry no i trzyma moze doznac po prostu kontuzji. W takim City De Bruyne gra slabo, to maja Davida Silve, Hiszpan gra slabo to maja Bernardo Silve, Bernardo Silva gra slabo to maja Gundogana i tak to sie kreci. A u nas jest Pogba i tyle, nie mamy zadnej alternatywy w pomocy.

Co do samego Pogby, to ja osobiscie czekam az w koncu kupimy tego PO, PS no i przydaloby sie kogos bardziej ruchliwego od Maticia, ktory motorycznie bardziej pasuje juz do Serie A. Mysle, ze dopiero po tych wzmocnieniach ujrzymy najlepsza wersje Francuza. Co potrafi Pogba grajac z topowymi pilkarzami widac bylo chocby ostatnio przy genialnej asyscie do Griezmanna.
» 28 marca 2019, 22:20 #148
Spadkobierca: Mam przeczucie, że to będzie strzał w dziesiątkę.
» 28 marca 2019, 19:29 #147
Diablo2018: "Jestem w kontakcie z wieloma agentami. Chce tutaj przyjść wielu piłkarzy. Kiedy zapadną decyzje, to mam nadzieję, że dokonamy transferów przed okresem przygotowawczym." - oby było jak mówisz Ole!! Ed, do roboty, czas wracać na nasze miejsce, czyli na szczyt.
» 28 marca 2019, 19:24 #146
cymGiggs11: Super wiadomość. 20Legend - tak się pisze nowa historia United ! Glory, glory Man United !
» 28 marca 2019, 19:19 #145
kujawa: No nie wierzę co za narzekanie. To kto miał zostać trenerem jak nie Ole? Pochetino ?ok ale czy udałoby się go zakontraktować tego nikt nie wie, a to poza tym to kto? Ten nie tamten nie bo nie zna ligi, kolejny nie bo murarz i tak w kółko. Ole powodzenia nie było lepszego, który odda się tak klubowi jak on. Zal czytać ciągłego narzekania.
» 28 marca 2019, 19:02 #144
dlabigt23: Tutaj nie chodzi o narzekanie tylko o troche cierpliwości i to tyle . Edek troche czasem robi wszystko zbyt pochopnie . Dobra Ole jest trenerem i zycze mu jak najlepiej bo chcialbym zeby mu sie udalo bo wkoncu to czlowiek oddany klubowi i zrobi wszystko zeby bylo tutaj dobrze a nie tylko rozszerzać swoje CV i wytykać ile to nie wygrał . Dla niego podejrzewam ze liczy sie tylko Manchester a nie swoje CV i gablota trenerska . W sumie tez nie bylo w kim wybierac bo bysmy musieli znowu czekac do konca Maja albo dopiero zakontraktować w czerwcu nowego trenera bo na dziś tak naprawde tylko Ole był dostepny . Miejmy nadzieje ze jak juz mamy trenera to teraz Ed weznie sie za przeprowadzanie transferow bo pomalu trzeba zaklepywac piłkarzy bo potem moze być juz za pozno a jak juz mamy trenera to wiadomo czego Ole chce i oby Ed poprostu kupił mu tych zawodnikow ktorych chce .
» 28 marca 2019, 19:10 #143
RememberMe: Kontrakt jest, to teraz podmienić Sancheza na Griezmanna, wykorzystać klauzule Alderweirelda, ogarnąć jakiegoś zastępce dla Shawa, pozbyć się zbędnych graczy i można jechać
» 28 marca 2019, 18:49 #142
NexaT: Dlaczego nie zaczekali z tym do lata? Dlaczego znowu walą w ciemno zamiast zobaczyć na późniejsze wyniki?
Nie chce mówić, że obecne są zrobione fartem, ale jednak po tylu latach i ciągłych zmianach trenerów warto byłoby się zastanowić, a nie robić ten sam błąd.
» 28 marca 2019, 18:25 #141
Quahadron: Pobawmy się założenia. Załóżmy, że ja jestem zawodnikiem którego chce Ed Woodward, a Ty jesteś właśnie Edem Woodwardem.

Przekonaj mnie do przyjścia na Old Trafford. Zanim zaczniesz.. odmawiam, bo nie wiem kto będzie menadzerem tego klubu. Może znowu jakiś toksyczny koleś, a może ktoś kto kompletnie nie będzie widział mnie w swoim zespole.

Teraz narzekazasz ze za wczesnie, a gdyby czekali do lata to byś narzekał ze wszyscy topowi zawodnicy są już zaklepani. Już wiesz dlaczego właśnie teraz?
» 28 marca 2019, 18:31 #140
RememberMe: Quahadron bardzo mądre spostrzeżenie
» 28 marca 2019, 18:34 #139
NexaT: Będę narzekał, jak znowu się okaże, że kolejny trener nie jest wstanie sprostać wyzwaniom tego klubu.
Okienko nie trwa 2 tygodnie, tylko od czerwca do sierpnia, więc kończąc ligę w połowie maja można byłoby wtedy ogłosić go trenerem lub już być w kontakcie z innym.
To tylko półtora miesiąca, a jest to bezcenny czas patrząc na to jak długo pracuje u nas Norweg.
Potrafiliśmy ściągać dobrych piłkarzy mając na ławce nazwisko Moyesa, więc tak czy siak, wolałbym odpuszczenie topowego nazwiska, ale mieć pewność na ławce trenerskiej.

Ten klub w ogóle staje się niekonsekwentny, nic tutaj nie jest jak powinno. Tyle razy powtarzali, że nazwisko menedżera ujrzymy na koniec sezonu, a tutaj pod koniec marca ogłaszają Ole trenerem.
Z Mourinho też zrobili błąd, dając nowy kontrakt o wiele za wcześnie, nie patrząc czy rzeczywiście robimy jakiś progress. A później znowu grube melony pójdą na odprawę, chociaż mam nadzieje, że nie.
» 28 marca 2019, 21:19 #138
Quahadron: Wymień tych dobrych piłkarzy których ściągnęliśmy za Moyesa ;)
Poza tym okienko nie trwa dwa tygodnie, ale nie trwa tyle ile myślisz.. negocjacje i załatwianie zawodnika zaczyna się na długo przed tym jak okienko jest otwierane. Wiec tak, nie mów mi ze ze półtora miesiąca to jest nic.. bo piłkarze na których polujemy to łakome kąski i trzeba ich próbować upolować już w tej chwili.
» 28 marca 2019, 21:44 #137
NexaT: Fellaini i Mata. Chyba nie twierdzisz, że w tamtym czasie nie byli co najmniej dobrzy?

Idealnie byś się nadawał do zarządzani tym klubem. Przekładanie jakiegoś piłkarza nad fundament, jakim jest trener. Nie rozumiesz, że postępując ZNOWU tak pochopnie z zatrudnianiem trenera, możemy stracić o wiele wiele więcej, niż tracąc jakiegoś piłkarza w okienku transferowym? Czy to takie trudne do zrozumienia?
» 28 marca 2019, 22:19 #136
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 22:53

Ale ja rozumiem co Ty piszesz człowieku, umiem czytać i jestem istotą rozumną. Nigdzie nie twierdze, ze jakikolwiek piłkarz jest ważniejszy niż trener.. po prostu Ole dostał drużynę w rozsypce, podłamaną i zrobił coś czego nikt się nie spodziewał. Nie możesz zakładać na podstawie paru porażek ze sobie nie poradzi.. chcesz mieć wątpliwości? Masz do nich prawo. Mamy materiał na trenera, może coś z tego wyjdzie, może nie.. tego nie wie nikt, ale mając go obecnie nie możemy sobie pozwolić na przespane okienko. Moment jest idealny jeśli chcemy porządnie wejść w następny sezon. Dla Ciebie to pochopne, a dla mnie w maju mogłoby być już po ptakach.

Z Matą się zgodze, ale Fellaini? Tylko nie przytaczaj mi jego statystyk z Evertonu.. każdy wiedział, ze nie jest to piłkarz na Manchester United (nie ujmując mu rzecz jasna, mowa o specyfice, po prostu tu nie pasował). Wymieniasz mi dwóch piłkarzy, z czego jeden był jego zawodnikiem w poprzednim klubie.. słabo, uznałbym ten argument jeśli sprowadziłby jeszcze z dwóch conajmniej dobrych zawodników pokroju Maty. Zreszta piszesz, że ZNOWU.. czy my zatrudniliśmy jakiegokolwiek menadżera na stałe na takim etapie sezonu? Z tego co wiem to nie.. tylko nie wyskakuj z przedłużeniem kontraktu dla Mourinho bo to całkowicie dwie inne sytuacje. NIE POTRAFISZ TEGO ZROZUMIEC?

Może właśnie pierwszy raz wybierając ten moment trafimy w dziesiątkę i w końcu damy menadzerowi więcej czasu na zdobycie i zbudowanie tego czego pragnie niż jakieś marne półtora miesiąca w wakacje?

Ty za to świetnie byś się nadawał do zarządzania tego Klubu.. i w przeciwieństwie do Ciebie pisze to bez sarkazmu. Dlaczego? Bo podobnie jak Ed czekałbys do samego końca ze wszystkim przesypiając wszystko co jest możliwe.

Edit.
Aaa.. zapomniałbym. To, ze mam inne zdanie lub nie zgadzam się z Tobą nie oznacza ,
że czegoś nie rozumiem :) naucz się tego panie „moje zdanie jest najważniejsze”.
» 28 marca 2019, 22:49 #135
Magik1990MU: W końcu Edek zrobił coś mądrego. Pytanie tylko jedno: skąd 71 łosi, co dali w ankiecie "NIE"?
» 28 marca 2019, 17:55 #134
MiSt: To w większej części trolle kibicujący innym zespołom ;)
Reszta pewnie miała na myśli, że błędem jest zatrudnienie Ole w tym momencie :p
» 28 marca 2019, 18:08 #133
dawid27154: Czemu łosi? Sam jestem raczej zwolennikiem zostania Olę ale to, że ktos ma inne zdanie nie znaczy, że łoś bo z czysto neutralnego podejścia to np taki Pochettino napewno nie byłby gorszym wyborem.
» 28 marca 2019, 18:28 #132
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 21:49

Magik1990MU,

No to juz druga dobra decyzja w ciagu ostatnich kilku miesiecy, bo ta pierwsza bylo oczywiscie zwolnienie Mourinho i pokazanie, ze Edek ma jednak jaja i potrafil wyciagnac jakies wnioski z sezonu z Moyesem na pokladzie . Mi tez podobnie jak dawid27154 nie podoba ten tekst o losiach. Przypominam, ze do konca pomimo fatalnej atmosfery w zespole, tragicznych wynikow i braku perspektyw na lepsze jutro broniles Mourinho i krytykowales Eda za zwolnienie Portugalczyka. Takze idac Twoim rozumowaniem, wtedy tez byles takim losiem, bo krytykowales decyzje, ktora byla, oczywista i logiczna, podobnie jak teraz jest z zatrudnieniem Ole.
» 28 marca 2019, 21:48 #131
DevoMartinez: No niestety moim zdaniem za wcześnie. Oceniać się powinno na koniec sezonu. Zarząd płynie z prądem, jest hype na Ole, jest radośc zawodników bo mają fajnego przyjacielskiego trenera, radośc kibiców, że legendarny napastnik wraca, dna MU blabla itd.. Warto by poczekać i przkeonac się jak zespół zareaguje na kilka porażek, jak Ole zmotywuje zespół do wytężonej pracy i czy poradzi sobie z kryzysem. Mam obawy, ze zawodnicy osiąda teraz na laurach i będą grali na mniejszych obrotach. Z drugiej strony pewnie i tak by dostał ten kontrakt po sezonie bo kogo innego bysmy sciągneli? W Pochetinno nie wierze, w Totkach ma prace pod mniejsza presja a wyniki osiagą ponad stan składu ktorym dysponuje. Po co mu MU gdzie kazdy oczekuje cudów i majstra wyciągnietego z kieszeni.
» 28 marca 2019, 17:54 #130
CHRCH: Podobnie byli z mourinho, była internetowa nagonka to mu przelozyli kontrakt. Niestety ale zarząd MU jest głupi.
» 29 marca 2019, 05:22 #129
RememberMe: De Gea - Shaw, Lindelof, Smalling, Young - Matić, Herrera - Martial, Pogba, Mata - Rashford
» 28 marca 2019, 17:13 #128
franiugk1: Super że ole został trenerem.
Ciekawe będzie okienko
» 28 marca 2019, 17:11 #127
chong866: zdecydowanie za wcześnie Ci ludzie nic sie nie nauczyli po poprzednich trenerach !! ;/ Znów sie podjarali tym co było przez ten krótki okres zamiast zaczekać na finał ;/ Uwielbiam Ole i podoba mi sie to co robi ale ciasto z piekarnika sie wyciaga jak sie upiecze a nie w połowie surowe ;/
» 28 marca 2019, 16:31 #126
Widmo: Za wczesnie, ale trzymam kciuki by wypaliło. O Dyrektorze mozemy juz zapomniec
» 28 marca 2019, 16:16 #125
Pete1S: Edek dawaj dyrektora sportowego, bo bez niego Olemu będzie ciężko cokolwiek zrobić jak będzie z tobą musiał dyskutować o transferach.
» 28 marca 2019, 15:56 #124
cabekMU: Super! To jest człowiek, który ma ten klub w sercu i to widać od samego początku jego pracy. Bardzo się cieszę, że dajemy mu szansę, bo zwyczajnie na na nią zasłużył. I naturalnie będą kryzysy, ale przynajmniej ja mam pewność, że on daje z siebie wszystko. Nie mówi przed meczem, że nie mamy szans, bo trzeba kupić jeszcze 5 zawodników, nie pozwoli na podpisanie dwa razy większego kontraktu od innych gościowi, który dopiero co przyszedł do klubu i nie będziemy grać 7 czy 8 defensywnymi graczami. To jest Manchester United, musimy grać ofensywnie, wierzyć w zwycięstwo, wprowadzać młodych zawodników, najlepiej wychowanków. Powodzenia Ole i dajmy mu czas. Pochettino też nie był uznanym trenerem, jak obejmował Tottenham, ale dali mu szansę i dużo nie trzeba i już wyrobił sobie nazwisko.
» 28 marca 2019, 15:49 #123
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 15:41

Piłkarze już wiedza że na pewno nie będzie czystej karty przy nowym potencjalnym managerze w lecie. Jest już Ole o może planować oceniać i będzie decyzyjny co do przyszłości piłkarzy w klubie. Mam nadzieje że właśnie tak piłkarze podejda do tematu i pokażą że powinni być w planach Ole na kolejny sezon. Oni też mają świadomość że planujemy mocne lato transferowe.
» 28 marca 2019, 15:41 #122
welllone: Nie chciało mi się weryfikować tej tabelki. Możliwe, że dla zarządu ma znaczenie ona, atmosfera w zespole, podejście Ole, plany i wizja na przyszłość. Lub United znów chce się oglądać, a to daje opowiednie wpływy $ i jak LvG określił wystarcza komercja ;)

talksport.com/football/503319/manchester-united-premier-league-table-since-ole-gunnar-solskjaer-2/

My tutaj możemy sobie tylko gdybać.
» 28 marca 2019, 15:31 #121
ZnamSie: Zarząd United to nieźli amatorzy.

Fakty:
- od połowy grudnia do początku marca najłatwiejszy terminarz w całym sezonie
- w marcu 2 porażki z rzędu, w tym jedna w żałosnym stylu z Wolves
- wyraźny regres formy od 2 miesięcy
- spadek formy Pogby, Rushforda i kilku innych zawodników

Zamiast poczekać na to, jak ten kryzys pokona OGS, oni dają mu kontrakt. Strzał w stopę.
Mam nadzieję, że się mylę, ale myślę że na koniec sezonu wszyscy będą mówili o tym, że nie była ta dobra decyzja.
» 28 marca 2019, 15:29 #120
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 15:53

Arsenal, Chelsea, Tottenham, LiverpooL, Chelsea, PSG, Arsenal, PSG
Najłatwiejszy terminarz?.. Polecam leczyć się na nogi bo na głowę jest już za późno..
» 28 marca 2019, 15:52 #119
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 16:49

Dokladnie ja tez o tym pomyslalelm . Jak udalo sie pokonać PSG co zapowiadalo sie juz fajnie po dluższej serii zwyciestw to byla cisza . Przyszedl lekki kryzys : bo dwa ostatnie mecze to porazka a w tych wczesniejszych tez bylo widać ze druzyna łapie zadyche . Zamiast zweryfikowac po kolejnych 3-4 meczach jak Ole sobie pporadzi daje mu tak jakby w ciemno kontrakt . To napewno nie jest przemyslane na spokojnie tylko na hurra ale tak to juz jest z Edkiem jak i jego zarzadzaniem . Tak samo spieszno mu bylo dac nowy kontrakt Mourinho a jeszcze 3 sezonu nie ujrzeli . Obysmy sie niezdziwili i nasza druzyna teraz bedzie grała kiedy im sie tylko zechce :) chcialbym sie mylić .
» 28 marca 2019, 16:48 #118
QsQs: Mam Panowie takie samo zdanie
» 28 marca 2019, 17:16 #117
eragon30971: Jestem za Ole, ale też uważam, że nie jest to właściwy moment na podpisanie kontraktu.
» 28 marca 2019, 17:53 #116
ZnamSie: Diabelski97 - po co się odzywasz, jak pojęcia masz zero?

Pierwszy poważny mecz z Kogutami był w połowie stycznia. Pierwsze 5 spotkań, to ogórki z dołu tabeli, które biją się o utrzymanie, a niektórzy to nawet już się nie biją, tylko lecą do Championship. Po meczu z Tottkami, znowu mieliśmy 4 ogórasów w lidze. Mecz z Chelsea był w pucharze i to w momencie, kiedy Chelsea przegrała z Arsenalem 0:2, z B'mouth 0:4 i City 0:6, byli w katastrofalnej formie, a atmosfera wokół Sarriego była tak napięta, że nie było sztuką z nimi wygrać. Mecz z Liverpoolem przypadł na moment kryzysu The Reds, mieliśmy szczęście. Po meczu z The Reds znowu graliśmy dwa mecze z ogórkami i Arsenal.

Obecnie w ostatnich kolejkach sezonu gramy z drużynami, które są w tabeli PL kolejno: 7, 11, 9, 6, 1 - także powodzenia. Wczoraj cudem się udało, na więcej bym nie liczył.
» 31 marca 2019, 15:07 #115
Killgor: Edzio sie uczy na bledach,znow 3 letni kontrakt,no ale coz mamy OLE!
» 28 marca 2019, 15:25 #114
Widziwoj: Kontrakt dany za wcześnie. Co jeśli wyniki zespołu były tylko efektem nowej miotły i teraz rozpocznie się regres? Znów będziemy zwalniać kolejnego trenera?
» 28 marca 2019, 15:08 #113
vanantygaal: Poniżej sporo osób narzeka i podaje argument, że nie mamy pewnego top4. Jeśli top 4 ma być wyznacznikiem to trzeba liczyć jak wypadamy na tle przeciwników od momentu przyjęcia OGS. Jeśli nie będziemy w top 4 to tylko dzięki Mourinho. OGS musiał dostać kontrakt u dostał, chociaż można dyskutować czy to dobry moment. Myślę, że to jeden z kroków żeby zacząć poważnie myśleć już teraz a transferach
» 28 marca 2019, 15:03 #112
Kilerek7: No i gitara.
» 28 marca 2019, 14:59 #111
wedel242: Historia tego klubu z ostatnich lat nauczyła mnie, że podpisywanie takich kontraktów w środku sezonu nie konczy się dobrze... Ale miejmy nadzieję że mu się powiedzie tak samo jak temu na którym się wzoruje GGMU
» 28 marca 2019, 14:58 #110
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 14:35

Niewiem czy to był teraz odpowiedni moment zeby zakontraktować go jako stałego Menago . Ostatnio zaczelismy łapać zadyszke i przegralismy 2 mecze . I teraz powinna byc weryfikacja jak druzyna na to zreaguje . Bo dopóki idzie wszystko dobrze to wiadomo ze jest fajna afmosfera i w ogole . Trenera werifikuje sie podczas zadyszki czy jakiejś wtopy jak na to on i jego druzyna odpowiedzą jednocześnie . Chcialbym sie mylić ja bym jeszcze przeczekał do końca końca kwietnia z tym . Przed nami decydujace mecze wiec to bedzie dopiero weryfikacja . Oczywiscie nie umniejszam Ole bo nawet jesli zajmie 5 miejsce i druzyna po tych teraz 2 porazkach sie podniesie to powinien zostać jednak te dwie ostatnie porazki i w tym ostatnim meczu styl przypominał czasy Mourinho kiedy piłkarze grali poprostu od niechcenia . Wracajac do tematu to jesli Edek juz ten krok zrobił to musi sie wykazać teraz na rynku transferowym . Niewyobrazam sobie zebysmy nie pozyskali wkoncu tego wymarzonego PS i to najlepiej takiego jakiego bedzie chcial OGS . Transfer na PO to rownież priorytet jak i na ŚO . 4 transfery to mus zeby zacząć mieszać w walce o Mistrzostwo .
» 28 marca 2019, 14:34 #109
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 14:38

to samo powtarzam ale niektórzy są zaślepieni i myślą ze Ole to już drugi Guardiola, Pochettino czy Bielsa.
» 28 marca 2019, 14:36 #108
dlabigt23: Druga sprawa to wazny jest rowneż sztab szkoleniowy i mysle ze Phelan ze swoim doświadczeniem rowniez powinien zostać . On tutaj odwala rownież robote i mysle ze to tez w duzej mierze zasługa własnie Phelana .
» 28 marca 2019, 14:41 #107
Veron: QsQs
a co tam wygrał ten twój przegryw z Tottenhamu?
» 28 marca 2019, 14:47 #106
piter100000: Lepiej, żeby nie był drugim Pochettino czy Bielsą. Jeden w gablocie z trofeami ma tylko przeciąg, a drugi ma ich tyle, że na biurku pierwszoklasisty by się zmieściły. Niech Ole pisze swoją historię. Co do jednego to się zgadzam. Nie popadajmy w hurraoptymizm. Polacy są mistrzami w pompowaniu baloników, ale wstrzymajmy się. To, że Ole został naszym menago to nie znaczy, że co roku będą potrójne korony.
» 28 marca 2019, 14:49 #105
QsQs: do Veron i peter100000
Pochettino nie spuścił zespołu do drugiej ligi jak już piszesz o zasługach a Norweg to zrobił. Ole co poważnego wygrał? Ciekawe co będziesz pisał jak zespół będzie cieniował.
Człowieku jesteś jak kibic arsenalu który się cieszył przed sezonem, że emery nawygrywał mistrzostw Francji z PSG.
To jest liga angielska !!
» 28 marca 2019, 15:25 #104
piter100000: QsQs nie spuszczenie zespołu do drugiej ligi to rzeczywiście wielka zasługa. Poza tym gdzie Ty widzisz jakąś podnietę odnośnie tytułów Ole i podajesz przykład Emeryego. Ja się nie podniecam tylko zwyczajnie cieszę, jak kibic, patrzę z nadzieją, że może w końcu coś się zmieni. Nie będę malkontentem i pesymistą już na starcie. Nie wiem czy Ole sobie poradzi, ale czy jakiś Maurycy albo Guardiola by sobie poradzili? Tego też nie wiem. Mi zależy tylko na tym, żeby drużyna znowu wygrywała i mam nadzieję, że będzie to robiła z Norwegiem u steru, bo to nasz człowiek jest. A marudy i tak będą marudzić. Taka niektórych natura
» 28 marca 2019, 15:46 #103
QsQs: Ole spuścił Cardiff do championship. Tak więc jak to określić. A apropo Norwega nie odbieram ci euforii z tego że podpisał kontrakt ale patrzę chłodnym okiem. Bo najpierw jest euforia a później płacz
» 28 marca 2019, 17:20 #102
CHRCH: Jak na razie to Mourinho zdobył trofea dla united. Z całym szacunkiem dla Ole, nie wydaje mi się, że cokolwiek osiągnie z united.
» 29 marca 2019, 05:29 #101
SiYamabushi: Życzę samych sukcesów, ale uważam, że takowych nie będzie, więc docenicie może kiedyś Puchar Anglii zdobyty przez Luisa oraz Puchar Ligi, Puchar UEFA i wicemistrzostwo zdobyty przez Mourinho bo przecież to mało istotne dla większości, liczy się tylko mistrzostwo o którym możecie tylko pomarzyć, już nie mówię nawet o wygraniu LM. Oczywiście obym się mylił ale patrząc na organizację i grę innych topowych klubów, ciężko będzie.
» 28 marca 2019, 14:28 #100
wrobel1992: Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana! Mamy swojego człowieka na pokładzie przy sterze. Teraz jak wielu słusznie zauważyło przydałby się do pomocy Phelan i dobra praca Wodwarda! Nawet jeśli nie wszystko jest czy będzie idealnie to są przynajmniej widoki na lepsze jutro, a nie jak przez ostatnie kilka lat...
» 28 marca 2019, 14:14 #99
GrayMid: O, już narzekacze zaczynają. Ole na pewno rozumie zawodników lepiej niż Mourinho, który nigdy zawodowym, prawdziwym piłkarzem nie był, a to się naprawdę liczy w prowadzeniu zespołu i będę to powtarzał z uporem maniaka. Ja się bardzo cieszę z tej decyzji, bo moim zdaniem teraz to najlepsza opcja i zmianę mentalną widać u chłopaków. Ale zawsze jest tak, że pożyjemy, zobaczymy. Bawić się we wróżkę i to złą, można zawsze, każdy potrafi tak pleść. Sytuacja jest taka, że to jest optymalna opcja teraz, Ole zna ten klub od podszewki i zależy mu, bo widać. Ja trzymam kciuki.
» 28 marca 2019, 14:04 #98
Veron: Mourinho, Ferguson, Van Gaal, Lippi
co ich łączy? nigdy nie powąchali piłki na szczycie jako zawodnicy a LM czy MŚ wygrali jako trenerzy
» 28 marca 2019, 14:25 #97
Strzelec: Dobra decyzja! Kto jak kto, ale United od przyjścia Solskjaera gra wspaniale(efekt miotły nie trwa tyle czasu), przegraliśmy dwa mecze z rzędu ale zdaża się. Przegraliśmy też ze względu na słabe przygotowanie. Teraz gramy ofensywnie i piłkarze nie mają sił. Po przerwie ma reprezentacje piłkarze odpoczeli (nie grali w reprezentacji) i miejmy nadzieje że idziemy po top4
» 28 marca 2019, 14:01 #96
Widziwoj: A skąd wiesz ile może trwać "efekt nowej miotły?" Ja uważam, że jest on zależny od wielu czynników ( terminarza, również tego- jak bardzo piłkarze mieli dość poprzedniego menedżera, co przekłada się na zapasy entuzjazmu po przyjściu "nowej miotły" )
» 28 marca 2019, 15:15 #95
Strzelec: Przecież widać, że piłkarze są zmęczeni ofenstwnym stylem gry. W meczu z totkami piłkarze United od około 70 minuty ledwo dyszeli. W innych meczach podobnie Nie mówie że styl ofensywny jest zły, po prostu nasi piłkarze są słabo przygotowani kondycyjnie.
» 28 marca 2019, 15:33 #94
Widziwoj: To co to za drużyna, co męczy ją atakowanie? Może zaraz damy im leżaki, parasole i niech biedaki się nie przemeczaja. To piłka na poziomie Premier League czy dom spokojnej starości!?
» 28 marca 2019, 15:38 #93
Strzelec: To sam sobie pobiegaj przez 90 minut. Zobaczymy czy nie będziesz zmęczony.
» 28 marca 2019, 16:15 #92
Widziwoj: @Strzelec Pep Guardiola to chyba padł by ze śmiechu, czytając twoje mądrości
» 28 marca 2019, 18:13 #91
CHRCH: Ja gram co tydzień na orliku, 3-4 dni maks na regeneracje, do tego pracuj. I jakim zmęczeniu Ty mówisz?
» 29 marca 2019, 05:34 #90
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2019 07:37

Nie porównuj grania na orliku do zawodowej piłki. Piłkarz nie tylko gra w meczu, ma też treningi. Myślicie że 16 latek zacznie grać całe 90 minut, nie musi się przygotować kondycyjnie, a Czerwone Diabły nie są przygotowane kondycyjnie
» 29 marca 2019, 07:28 #89
welllone: Kandydatów było dwóch Ole i Poche. Moim zdaniem za szybko podjęliśmy taką decyzję. United jeszcze nic nie wygrał i nie ukończył ligi w top4, a to powinno być jakimś wyznacznikiem.
Tak czy owak. Skoro postawiliśmy już na jednego z kandydatów to powinno się teraz zadbać o to aby było mu jak najłatwiej. Wywiady Moyesa jak i Lvg oraz ostatnie okno transferowe dla Mourinho jasno pokazują, że ściągamy piłkarzy poniżej top3 z listy trenera. Nie potrafimy dograć celów numer 1. Jak ktoś ma realizować swoją wizję jeśli na cztery pozycje nie dostaje nawet jednego gracza pierwszego wyboru?
Ja rozumiem, że to nie FM czy Fifa i każdego mieć po prostu nie można. Jednak to jest United i ciężko mi gdy czytam o problemach poprzednich managerów. Niestety były one głównie w oknach transferowych i każdy z nich dostawał półśrodki. Jedynie Mourinho dostał Pogbę, Lukaku i Mikiego. Cała reszta piłkarzy to transfery z konieczności. W każdym biznesie są środki na inwestycje i każdy liczy się z nietrafionymi inwestycjami. Dobrze, żebyśmy tym razem płynęli w dobrym kierunku. Tu niewiele potrzeba aby walczyć o najwyższe cele. LFC dwa transfery zrobiły robotę. U nas też dwa. Topowy obrońca i prawe skrzydło. Plus dobrzy zmiennicy na boki obrony, środek pomocy i powinno być bardzo dobrze. Tylko nie bić się o marne kilka mln gdzie Sanchez więcej za siedzenie na trybunach dostaje. Dać to co jest potrzebne...
» 28 marca 2019, 13:38 #88
donbartolo: Problem jest taki że w pakiecie powinien być Mike Phelan.
» 28 marca 2019, 13:29 #87
trakol: bramka- De Gea
lo-wan bissaka/vrsaljko
śo-lindelof+alderw/granqvist/maguire
po-shaw
pp-nowy
spd-herrera
lp-pogba
ps-sancho
atak-rashford/lukaku
ls-martial
» 28 marca 2019, 13:27 #86
Me89v2: Chyba lo Shaw
» 28 marca 2019, 14:33 #85
trakol: tak na odwrot lo z po :D ale co myslisz o duecie lindelof i granqvist?
» 28 marca 2019, 16:35 #84
QsQs: Ole nie został jeszcze zweryfikowany podczas trudnych chwil i kryzysów a zazwyczaj takie sytuacje weryfikują trenera. Ja do dzisiaj nie wiem jaka jest filozofia Norwega. Nie widać jego pieczęci.
Nie wiem czy ten długoterminowy kontrakt to najlepszy pomysł.
Jestem sceptykiem ale takim umiarkowanym. Wielu się tu zachwyca zwycięstwami nad PSG, Spurs czy Chelsea ale trzeba przypomnieć w jakich szczęśliwych okolicznościach te rezultaty były osiągane. Dobrą atmosferą się wszystkiego nie załatwi bo fart może się w końcu skończyć. Dalej nie wiem czy Solskjearowi bliżej do ogarniętego trenera czy do animatora na orliku.

Ale nic, wszystko zweryfikuje nowy sezon.
» 28 marca 2019, 13:22 #83
rvn10: Człowieku, ty chyba sam nie wiesz co piszesz..Przecież Ole dostał zespól w ruinie po murarzu i teraz dopiero ma szanse odbudować MU na kolejny sezon.
» 28 marca 2019, 13:49 #82
QsQs: dostał zespół z dużym potencjałem ale stłamszony taktyką mou. Przejął go i na fali entuzjazmu wygrali kilkanaście meczów. Zespół nie był i nie jest w ruinie. Potrzebuje jedynie kilku wzmocnień.
» 28 marca 2019, 14:01 #81
piter100000: Na taką wiadomość czekałem od dłuższego czasu. Teraz dajmy Ole czas na spokojną pracę. Nie wymagajmy też cudów w ciągu roku. U mnie ma kredyt zaufania bardzo duży. Oby ogarnął ten bajzel, bo kto jeśli nie Ole?
» 28 marca 2019, 13:19 #80
RedsFan: Znaczy Daily Mail mialo dobre informacje! Gratulacje! Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Mam nadzieje, że Ole wykorzysta jak najlepiej czas i sznase, którą mu dano, oraz że zostanie u nas na dlugie lata i bedzie bił się z czołówka o najwyższe cele.
» 28 marca 2019, 13:16 #79
PogBooom: Niestety ale to dużo błąd... Teraz będzie już tylko gorzej gorzej... Wiem że spotkam się teraz z hejtem na DP ale kiedyś wam to przypomnę... Pozdrawiam
» 28 marca 2019, 13:05 #78
mikon70: Najpierw daj mu czas, a nie już teraz przepowiadasz przyszłość
» 28 marca 2019, 13:13 #77
RedsFan: Sezon na wróżenie z fusów uważam za otwarty. Teraz bedzie wysyp takich jak on, którzy tylko będą czekać na napisanie "a nie mówiłem" po każdej naszej porażce. Cóż smutne być tak słabym i nie wierzącym w klub oraz sztab "fanem".
» 28 marca 2019, 13:18 #76
QsQs: Popieram twoje obawy. Jednak według mnie to nie jest duży błąd a jest to duże ryzyko.
» 28 marca 2019, 13:21 #75
karassas: Ludzie czy wy czytacie to co piszecie czy nie? Nie ma dostępnych na rynku trenerów z absolutnego topu będących gwarantem sukcesu. Pochettino to dobry trener ale nic jeszcze nie osiągnął. Skąd pewność, że u nas nagle zapełnił by półkę trofeami. Zatrudnieniem kogokolwiek było ryzykowne, a Ole przynajmniej ma poparcie drużyny.
» 28 marca 2019, 15:59 #74
TweOczyZielone: Czyli najważniejszy transfer za nami. :)
Gratulację i aby magia OLE trwała.
» 28 marca 2019, 12:53 #73
REDBOSS: Został jeszcze jeden wielki transfer do zrobienia: Phelan! Potem niech się dzieje wola nieba, dobre będą chociaż 2 porządne transfery.
» 28 marca 2019, 13:10 #72
QsQs: samą magią wygrywać się nie da. Niech norweg postawi pieczęć.
» 28 marca 2019, 13:23 #71
Advm: Graliśmy kiedyś w środku: LŚP Pogba ŚPD Herrera PŚP Fred ? Ktoś przypomni czy to działało?
Fred lepiej atakuje od Herrery i może klepać z Pogbą.
» 28 marca 2019, 12:48 #70
RedsFan: Chyba nie gralismy. Fred jest zawodnikiem box to box, potrafi odebrac piłkę i rozgrywać. Co do Herrery tez jestem ciekawy, czy jako ŚPD dałby radę. Napewno jest szybszy i bardziej waleczny niż Matic.
» 28 marca 2019, 13:21 #69
Wirus: Świetna wiadomość !!

Teraz tylko transfery ŚO, PO, ŚP i PP !!

Dokończyć ten sezon oby w TOP4, to byłoby lux

Już nie moge sie doczekać nowego sezonu, bo Ole będzie po okresie przygotowawczym myśle, że z nowymi graczami i musimy walczyć od początku o majstra !!
» 28 marca 2019, 12:32 #68
celny: Jeszcze dyrektor sportowy
» 28 marca 2019, 12:15 #67
Domestos: Za długi ten kontrakt. Lepiej na 2 lata z opcją przedłużenia na kolejny rok :)
» 28 marca 2019, 12:14 #66
JasnaLiryka: Pięknie :)
Życzę sobie , Nam jako kibicom i przede wszystkim Manchesterowi United by dalej pisała się piękna Historia tego klubu!
Mam nadzieję, że to jej początek i ufam/czuję , że z dzięki niemu będzie w United jak za czasów SAFa (A wiemy, że historia lubi zataczać koło :D )
Powodzenia Ole !! Teraz tylko odpowiednie transfery na przyszły sezon, a w tym musimy ugrać LM !
» 28 marca 2019, 12:10 #65
rreddevilss: Obysmy od dzisiaj zaczynali dopinac transfery na przyszły sezon, jestem ciekaw czy przyjdzie ktoś z mojej listy na której są

-Wan Bissaka
-Neves lub Ndombele
-Koulibaly lub Maguirre
-Sancho lub Lozano
» 28 marca 2019, 11:56 #64
LearningtoFly: wan bissaka, neves, koulibaly i Sancho
» 28 marca 2019, 11:59 #63
RedsFan: Lozano chyba już klepniety jest przez Niemców :)
» 28 marca 2019, 13:22 #62
miro10: OLEEEEEEEE :)
» 28 marca 2019, 11:43 #61
Czarny82r: Nareszcie :-) A teraz Edek niech dokona 4-5 transferów latem, Ole pozbędzie się jeszcze kilku zbędnych piłkarzy i walczymy w przyszłym sezonie o mistrza :-)
» 28 marca 2019, 11:38 #60
kckMU: Spokój do 2039. Kochany Ole.
» 28 marca 2019, 11:37 #59
kckMU: twitter.com/FootballJOE/status/1111193147525292032
» 28 marca 2019, 11:46 #58
kckMU: facebook.com/TV2sporten/videos/804011619976409/?v=804011619976409
» 28 marca 2019, 12:52 #57
Trz: To panie Edku czas się ogarnąć i mocno wesprzeć Ole w kwestii transferów i kontraktów, bo jak będziesz go wspierał jak Józka to i tak nic z tego nie będzie.
» 28 marca 2019, 11:36 #56
dawid27154: A jak wspierał Józka? Z tego co pamiętam to za jego kadencji bilismy rekord transferowy na całym świecie, za jego kadencji sprowadzilismy gwiazdy ligi na swoich pozycjach czyniąc z Lukaku najdroższego i najlepiej oplacanego napastnika w lidze. Za jego kadencji wyrwalismy być może najlepszego defensywnego pomocnika ligi ostatnich sezonów i to od bezpośredniego rywala, za jego kadencji bilismy rekord tygodniowki w lidze dla jednego z najlepszych zawodników ostatnich sezonów, również za jego kadencji sprowadzilismy przez wielu uwazanego najlepszym zawodnikiem Bundesligi po tamtym sezonie. Sam nie przepadam za tym Woodwordem ale mówienie, że Mourinho nie miał wsparcia, przynajmniej finansowego jest kompletna bzdura. Ktoś rzuci takie oklepane teksty a potem się to rozprzestrzenia a mało ma wspólnego z prawdą. Tak jak np wielka ilość goli strzelana głową Fellainiego czy to ze pieniądze wydają tylko Araby a konkretnie City bo o to jest tu często ból 4 liter.
» 28 marca 2019, 12:14 #55
RedsFan: Sęk w tum Dawid, że Mourinho chcial osoby już ze statusem gwiazd za duże pieniądze i często leciwych. Wiem że sprowadzal też mlodych oraz 28 czy 30 letnich, to może nie wiele na niektore pozycje, ale duzo z tych osob tez mialo najlepsze lata za sobą. Myślę, że Ole oprze zespół na mlodych i perspektywistycznych zawodnikach, którzy nie dostaną milionów na start i którzy będą chcieli sie wykazac. Co za tym idzie będą się starali, biegali, gryźli trawę. Mamy już dość gwiazd które zarabiaja, a nic nie robia.
» 28 marca 2019, 13:30 #54
dawid27154: RedsFan oczywiście, że tak. Sam nie bylem zwolennikiem tych graczy których chciał/sprowadzal Mourinho powiem więcej taki Sanchez to jest nasza kompromitacja. Zostalo jednak napisane, że Jose nie miał wsparcia co jest totalna głupota. Wystarczy spojrzeć ile klub zrobił pod względem finansowym by zapewnić mu to czego oczekiwał. Wystarczy spojrzeć na kwoty transferowe a wszczegolnosci tygodniowki, co pokazuje do czego był gotowy klub posunąć się by spełnić oczekiwania przyszłych zawodników aby mogli Oni do nas dołączyć, powiem więcej biorąc pod uwagę wydawane pieniądze w stosunku do gry czy do poziomu jaki prezentowali nasi zawodnicy to zaufanie było za duże przez co teraz mamy taki syf pod względem plac czy zawodników w kadrze z którymi nie wiadomo co teraz zrobić. Przez to właśnie, ze Ed jak i klub spelniali jego zachcianki które okazały się niewypałem.
» 28 marca 2019, 14:29 #53
Michux3: Super
» 28 marca 2019, 11:27 #52
MiSt: Chciałbym napisać do niektórych na dole: nie narzekajcie... Ale z drugiej strony doskonale ich rozumiem. Tyle sezonów byliśmy w dołku, że niestety każdy z nas trochę przesiąknął sceptycyzmem. Te kilkanaście meczów za czasów Ole nie są w stanie na razie wymazać z pamięci tych porażek. Jednak widać, że coś zmienia się na plus. Ole jest świetnym motywatorem(co podpatrzył u Fergusona) i myślę, że jest w stanie odmienić oblicze tego pięknego klubu.

Nie oczekujmy od niego wygranej PL w przyszłym sezonie(choć ja w to wierzę). Najważniejsze, że wraca duch Manchesteru United. Dla Ole liczą się tylko zwycięstwa i jeśli dostanie czas to jestem przekonany, że wygra jakieś trofeum(lub nawet kilka) w przeciągu całego trzyletniego kontraktu.

Będzie dobrze :)
» 28 marca 2019, 11:23 #51
Me89v2: No i super. To gwarant lepszej dla oka piłki po moyesie dzbanie i cyganie. Normalny też w końcu człowiek u steru6bez wybujalego ego. Pieknota.
» 28 marca 2019, 11:17 #50
Damian54321: Damy radę dokupić kogoś i będzie ok
» 28 marca 2019, 11:11 #49
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 11:12

Wreszcie! Świetna wiadomość! Aczkolwiek...

Aczkowiek będzie to bez sensu zatrudnienie jeśli zarząd mu nie zaufa i nie da jakiejś konkretnej sumki na transfery, bo tu jest taka sytuacja, że nawet nie wiadomo od czego zacząć wzmocnienia/uzupełnienia. Prawa pomoc - na pewno, środek obrony? - może, ale też środek pomocy, żeby pogba miał kompana do rozgrywania jak w City De Bruyne + Silva, bo wieżowcem Maticiem i walczakiem Herrerą będzie nam ciężko uruchamiać błyskawiczne kontry. Scholes miał obok siebie Carricka, który również miał świetne długie podanie, a póki co ani Scott, ani Fred, ani Matic i Herrera nie pokazali tego, że potrafią coś takiego zagrać.

Co oczywiście nie zmienia faktu, że jestem bardzo szczęśliwy i liczę, że zostało to dobrze przemyślane ze strony zarządu.
» 28 marca 2019, 11:11 #48
fiszbin: Powodzenia Ole, oby Ed dal kase na porządne transfery.
» 28 marca 2019, 11:10 #47
primasort: Za szybko,a co jeśli skończy sezon z niczym
» 28 marca 2019, 11:05 #46
adamII: to nic. a to i tak wiecej niz osiagnalby mou
» 28 marca 2019, 11:11 #45
LearningtoFly: póki co Mourinhio - FA Cup, LE, vicemistrzostwo, Carabao Cup oraz Tarcza Wspólnoty.
» 28 marca 2019, 12:01 #44
Quahadron: Póki co Mourinho 2,5 roku w United, a Ole 4 miesiące ;)
» 28 marca 2019, 12:25 #43
RedsFan: Puki co Ole ratuje sezon po Mourinho. Juzkowi należy sie szacunek za to co osiągnął, ale niestety stracił szatnie i dziekujemy do widzenia. Czas na młodość i zawzietosci w United. Ten klub potrzebuje takiej zmiany, zaden Zizu nie dal by nam tyle co Ole może.
» 28 marca 2019, 13:34 #42
LearningtoFly: Pożyjemy, zobaczymy. Póki co odniosłem się do idiotycznego komentarza adamll dotyczący osiągnięć Mourinhio.
» 28 marca 2019, 14:34 #41
Walnuts: Powinni się wstrzymać do końca sezonu i dopiero podjąć decyzję. Już wydawało się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku po zwycięstwie z PSG, ale najpierw porażka z przegrywami z Arsenalu, potem jeszcze bardziej bolesne odpadnięcie w FA Cup. Nie wiadomo jak teraz zespół na to zareaguje, zaraz mecze z Barcą, a jeszcze walka o top 4 będzie zacięta do końca.
Wielkich oczekiwań nie było, ale patrząc na to jak zaczął, ewentualny brak United w top 4 to będzie wielkie rozczarowanie, bo porażka z Barceloną jest wkalkulowana, to lepszy klub niż Manchester i chyba tylko klątwa 1/4 z którą zmagają się od kilku sezonów może ich zatrzymać.
» 28 marca 2019, 11:02 #40
Diablo2018: A może zamiast się rozluźniać to tym bardziej będą wygrywać mecze bo będą mieli wewnętrzny spokój że Ole już został ogłoszony na stałe i będzie im się jeszcze łatwiej grało?? Optymizmu :)
» 28 marca 2019, 11:05 #39
RedsFan: O jaki piekny budujący komentarz. Brawo Diablo2018!
» 28 marca 2019, 13:35 #38
Bylak: Dobra wiadomość.
» 28 marca 2019, 11:00 #37
CeTe: Pięknie! Oczywiście to była raczej formalność bo nie wyobrażałem sobie przyszłego sezonu bez niego i jak pewnie każdy kibic. Ed i zarząd bardzo fajnie to wymyślili z Ole i zrobili bardzo duży krok do odbudowy klubu. Mam nadzieję że na tym się nie skończy i dokonamy jeszcze kilka kroków w postaci dyrektora sportowego, odpowiednich transferów ale takich, których menadżer i dyrektor widzi a nie finansista.

Nie czuje tego że już w przyszłym sezonie wygramy ligę ale czuje że będziemy o nią walczyć i na pewno te rozgrywki nie skończą się dla nas w listopadzie.

Swoją drogą mam nadzieję że Phealan teraz już dogaduje się z pracodawca żeby mógł zostać w United
» 28 marca 2019, 10:53 #36
Advm: No i gitara!
Wiadomo co z resztą sztabu? Najwazniejszy to chyba Phelan.
» 28 marca 2019, 10:51 #35
koko93: Tylko pytanie, czy tym składem coś wygra? Nie.
» 28 marca 2019, 10:51 #34
Sancho: Brawo ! Przełoży się to też na piłkarzy, czeka nas ciężka końcówka sezonu, nie mogą być rozkojarzeni i niepewni o przyszłość
» 28 marca 2019, 10:50 #33
szesze12345: Ole ratuj kontrakty, bo jak stracimy Herrere i Pogbe, to możemy 3 następne okienka szukać zamienników. Fajnie wyglądałby jakiś nowy obrońca, nie jakis super znany, taki następny Victor. Ciekawie byłoby znaleźć zamiennika dla Jessiego, bo jego strona wygląda bardzo słabo. Oby tym razem Ed nie próbował zbytnio mieszać sie w transfery (tak jak robił to u LvG)
» 28 marca 2019, 10:48 #32
LearningtoFly: Mam nadzieję, że Ole dostał gwarancję, że zostaną zrealizowane jego cele transferowe. Co by nie mówić, Jose był jaki był, ale w dużej mierze poleciał przez to, że nie dostał odpowiedniego wsparcia transferowego ze strony Eda, umówmy się, że zarówno Dalot jak i Fred, to nie było to o co chodziło Portugalczykowi. Liczę na conajmniej 4, a mam nadzieję na 5 lub więcej transferów, w tym co najmniej 2 w obronie. Nie mamy Prawego Obrońcy i Stopera z najwyższej półki. Podobnie jest z prawoskrzydłowym, którego w tym klubie nie ma dobrych kilku lat. Liczę, też na solidnego pomocnika, który wniesie odpowiednią jakość, bo często jest tak, że tylko na papierze nasz środek jest mocny, a w praktyce wygląda to różnie. Ostatni transfer, to albo kolejny obrońca, albo LO - tu przydałaby się Lukowi konkurencja. Nie chce widzieć Smallinga z Jonesem w przyszłym sezonie, ta para parodystów, co sezon pozbawia nas kilku oczek, które w rozrachunku nie dają nam upragnionych sukcesów.
Abstrahując, cieszę się, że Ole dostał szanse, ale mam też nadzieję, że dostał odpowiednią gwarancję pokrycia, celów które sobie upatrzył. Kolejnego żałosnego okienka, nie zdzierżę. Swoją drogą warto, podjąć kroki pod jakiegoś dyrektora sportowego, Edwin byłby w sam raz ;-)
» 28 marca 2019, 10:48 #31
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 10:57

Boże, znowu to samo. Mourinho sprowadził do klubu 10 piłkarzy! Pogba, Bailly, Mkhitaryan, Lindelof, Lukaku, Matic, Ibrahimović, Sanchez, Dalot, Fred

"Nie dostał wsparcia" - dobre sobie... Kupił sobie całą jedenastkę (minus De Gea). To po prostu jest zestarzały/wypalony trener.
» 28 marca 2019, 10:56 #30
kwiku97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2019 10:43

Wspaniały prezent na urodziny
» 28 marca 2019, 10:43 #29
franek95: 100lat!
» 28 marca 2019, 10:46 #28
MaciasDevil: Pięknie! Świetna wiadomość. Teraz czekamy do maja co nasz OG zmajatruje na rynku transferowym do spółki z Edem. Oby Edek był łaskawy. GGMU!
» 28 marca 2019, 10:42 #27
MiSt: Piękna sprawa. To była w zasadzie formalność, ale dobrze, że już teraz tego dokonali. Myślę, że ta euforia udzieli się także zawodnikom i skończymy sezon w top4 jednocześnie walcząc z Barceloną(lub wygrywając, kto wie...) :)

Jaram się jak małe dziecko chociaż to było pewne już od meczu z PSG :D

Skoro to kontrakt na 3 lata to Ole dostanie pokaźny budżet na transfery. To okienko będzie szalenie ciekawe :p

Jeszcze jedno chciałbym usłyszeć - reszta sztabu także zostaje :)
» 28 marca 2019, 10:40 #26
LowcaBramek: Mysle ze dostal gwarancje konkrentych transferow. To bedzie mega ciekawe lato
» 28 marca 2019, 10:38 #25
Spawn23: No i stało się. Teraz trzeba zrobić czystkę w składzie i uzupełnić braki.
» 28 marca 2019, 10:37 #24
Freddie: gdzie mozna znalezc caly mecz rewanzowy psg z mu?
» 28 marca 2019, 10:31 #23
PrzemekGda: Na moim dekoderze:) w Gdansku;)
» 28 marca 2019, 10:42 #22
BemPrawdziwy: Teraz Edzio niech nie da ciała na rynku transferowym i będzie git. 4 transfery muszą być, żeby chociaż trzy udało się zrealizować to byłoby super. Przydałby się jeszcze dyrektor sportowy, ale nie liczę na to w tym sezonie.
Dawaj Ole, to Twój klub! ;)
» 28 marca 2019, 10:26 #21
LearningtoFly: Tu ponad 5 trzeba, a nie modlić się o 3....
» 28 marca 2019, 10:42 #20
DjTED: No i slicznie. Moje male marzenie sie spelnilo
» 28 marca 2019, 10:24 #19
ax1d: OLE'S AT THE WHEEL!
» 28 marca 2019, 10:23 #18
Diablo2018: Jeden z nielicznych szczęśliwych dni w Man United od odejścia sir Alexa Fergusona. Brawo Ed, każdy użytkownik devilpage wie, że Woodward nie ma takiego drugiego hejtera jak ja, owszem, Ed na ta krytykę sobie zasłuzył, ale dziś podjął najlepszą możliwą decyzję.

Mam nadzieje, że to początek odbudowy klubu, teraz dyrektor sportowy oraz 4-5 transfery, nie to co rok temu (totalny minimalizm). Ole musi pozegnac 3-4 piłakrzy i 4-5 piłkarzy dostać.

ps. Wiadomo co z Phelanem??

Nie sądziłem że kiedyś to napisze, ale... BRAWO ED.
» 28 marca 2019, 10:23 #17
united30: Elegancko !! :)
» 28 marca 2019, 10:22 #16
DailySmoker: News na ktory chyba kazdy czekal! Elegancko
» 28 marca 2019, 10:18 #15
RoniBarca: najlepszy news jaki dzisiaj słyszałem ! ! ! you made my day :)
» 28 marca 2019, 10:17 #14
dev13: To jest ta widomosc na ktora czekalem. Teraz panie Ed szykuj gotowke na letnie zakupy :D :D
» 28 marca 2019, 10:17 #13
Fenek: Teraz żeby Edek się sprężył latem bo jest co robić.
» 28 marca 2019, 10:17 #12
Adamo95: Szok, nie spodziewałem się :O
» 28 marca 2019, 10:16 #11
dzilu96: Ależ mi to zrobiło dzień! Dzięki za poprawę nastroju!
» 28 marca 2019, 10:15 #10
Puchaczor: Yesssss 😁
» 28 marca 2019, 10:14 #9
Fenek: Brawa. Należy mu się. Człowiek przesiąknięty Manchesterem, lepszego kandydata nie znajdziemy. Życzę mu samych sukcesów! I bogatego letniego okna.
» 28 marca 2019, 10:12 #8
miminka: noo choć jedna rzecz mnie w tym durnym tygodniu ucieszyła :)
» 28 marca 2019, 10:10 #7
RedDan: To sobie Poche poczeka na telefon z Manchesteru :D
» 28 marca 2019, 10:10 #6
Puchaczor: No i prawidłowo :)
» 28 marca 2019, 10:14 #5
mikon70: Oby nie było takiej konieczności nawet
» 28 marca 2019, 10:55 #4
NoName222: W końcu :D
» 28 marca 2019, 10:08 #3
kamilpe: Dobra wiadomość na początku dnia!
» 28 marca 2019, 10:07 #2
Freddie: jeśli nikt ciekawszy nie był realniedo wyciagniecia do OK.
» 28 marca 2019, 10:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.