Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Newcastle United - Manchester United 0:2. Czerwone Diabły skruszyły mur Srok

» 2 stycznia 2019, 22:54 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United odnotował czwarte zwycięstwo z rzędu pod wodzą Ole Gunnara Solskjaera! Tym razem Czerwone Diabły pokonały w wyjazdowym starciu Newcastle United 2:0 (0:0). Bramki dla United zdobyli Romelu Lukaku oraz Marcus Rashford. Powrót do gry zaliczył Alexis Sanchez, który odnotował asystę przy drugim golu.
Premier League: Newcastle United - Manchester United 0:2. Czerwone Diabły skruszyły mur Srok
» Manchester United pokonał Newcastle United 2:0 w 21. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Phil Jones
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Ander Herrera
Nemanja Matić
Juan Mata
Paul Pogba
Anthony Martial
Marcus Rashford
Romelu Lukaku
Alexis Sánchez
Jesse Lingard

Oddano 132 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United pierwszy strzał na bramkę Newcastle oddał w 4. minucie spotkania na St. James’ Park. Było to uderzenie Paula Pogby z ostrego kąta. Dubravka spokojnie zdołał jednak wyłapać futbolówkę.

Groźniejsze uderzenie na bramkę rywali posłał w 9. minucie Marcus Rashford z rzutu wolnego. Anglik w swoim stylu uderzył bardzo mocno, w kierunku krótkiego słupka bramki. Golkiper Srok miał sporo problemów z opanowaniem futbolówki i bronił na raty.

Odpowiedzią Newcastle United były dwa strzały Christiana Atsu w odstępie kilkudziesięciu sekund z wewnątrz pola karnego. De Gea dwukrotnie łapał futbolówkę. Naprawdę groźnie zrobiło się w 14. minucie gdy Jones pod presją rywala stracił futbolówkę i otworzył drogę do bramki Rondonowi. Anglik na szczęście szybko się zrehabilitował, szybko wrócił do defensywy i czystym wślizgiem wygarnął piłkę spod nóg napastnika Srok.

25. minuta to dwie okazje Manchesteru United. Najpierw po długi podaniu z linii defensywy i błędzie obrońców Srok, niespodziewanie w sytuacji sam na sam znalazł się Rashford. Anglik zdołał oddać strzał, ale w bardzo niewygodnej pozycji i uderzenie nie wyrządziło krzywdy bramkarzowi Newcastle. Chwilę potem koronkowa akcja Pogby i Maty doprowadziła do okazji Martiala. Francuz źle jednak przyjął piłkę w polu karnym i pomimo posiadanego miejsca, oddał nieczysty strzał, który spadł na górną siatkę bramki Dubravki.

Do końca pierwszej połowy ekipa Newcastle broniła się skutecznie całym zespołem i wypracowanie ataków przez Manchester United kończyło się zawsze tak samo – bez rezultatu w postaci bramki.

Po wznowieniu meczu niezłą okazję miał Marcus Rashford po prostopadłym podaniu od Lindelofa. Anglik z prawej strony pola karnego zakręcił obrońcą Newcastle, zdecydował się na strzał, ale nie była to dobra decyzja. Zawodnik nie trafił w bramkę Srok.

60. minuta to świetne podanie prostopadłe do Pereza. Zawodnik Srok złożył się do mocnego strzału, ale przepięknym i skutecznym wślizgiem popisał się Phil Jones. Chwilę potem z dystansu uderzał Shelvey. Piłka tym razem wpadła prosto w ręce De Gei.

Upragniona bramka dla Manchesteru United przyszła w 64. minucie za sprawą Romelu Lukaku, który minutę wcześniej zameldował się na murawie. Z rzutu wolnego mocno uderzał Marcus Rashford. Futbolówka skozłowała tuż przed Dubravką i w efekcie wyślizgnęła się z jego rąk. Błąd ten bezlitośnie wykorzystał belgijski napastnik, który bez zawahania dostawił nogę i wbił piłkę do siatki. Była to jego 38. sekunda na boisku!

W 76. minucie ponownie przypomniał o sobie Christian Atsu. Zawodnik zgarnął piłkę po niedokładnie wykonanym rzucie wolnym, przełożył futbolówkę na lewą nogę i uderzył ile sił w nogach. Piłka minęła na szczęście światło bramki Davida De Gei.

Czerwone Diabły podwyższyły swoje prowadzenie na St. James’ Park w 80. minucie. Po kontrataku, Romelu Lukaku podał do Alexisa Sancheza w pole karne, ten obrócił się z piłką, rozejrzał i podał celnie do niepilnowanego Rashforda. Młody napastnik przymierzył i technicznym strzałem po ziemi spokojnie pokonał Dubravkę z niedużej odległości.

Na ostatnie minuty meczu na murawie pojawił się jeszcze Jesse Lingard. Nie zdołał jednak zaznaczyć swojej obecności na murawie. W doliczonym czasie gry świetną okazję zmarnował Paul Pogba. Francuz przy kontrataku minął na linii pola karnego wychodzącego Dubravkę. Paul jednak zamiast odegrać futbolówkę do Lukaku, zdecydował się na strzał i trafił tylko w boczną siatkę.

Manchester United do końca spotkania kontrolował przebieg gry, dzięki czemu po raz pierwszy po zmianie trenera David De Gea mógł cieszyć się z czystego konta, a kibice United z 4. wygranej z rzędu.

Newcastle United - Manchester United 0:2 (0:0)

Bramka: Romelu Lukaku 64’, Marcus Rashford 80’

Newcastle United: Dubravka – Yedlin, Schar (Muto 81'), Lascelles, Dummett, Ritchie – Perez (Kenedy 69'), Hayden, Diame (Shelvey 53'), Atsu – Rondon

Manchester United: De Gea – Valencia, Jones, Lindelof, Shaw – Herrera, Matić – Mata (Sanchez 63'), Pogba, Martial (Lukaku 63') – Rashford (Lingard 87')

« Poprzedni news
Składy: Newcastle United vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: Newcastle vs Manchester United 0:2

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (543)


OldFasion: Szkoda, że Liverpoolowi nie udało się wyrwać wczoraj choć remisu. Trzeba jednak przyznać, ze City było wczoraj mocne i chyba zasłużenie wygrało. Można płakać nad tym, że zabrakło 11mm, ale zdecydowanie lepiej wziąć się do roboty i wygrywać kolejne mecze.
Gdyby ktoś mi przed sezonem powiedział, że w Styczniu Liverpool losy mistrzostwa będzie miał w swoich rękach, to bym nie uwierzył. To nadal City musi liczyć na wpadki Liverpoolu.
Gramy dalej.
» 4 stycznia 2019, 12:40 #543
Bylak: Dlaczego LFC? Barnardo Silva gra w MC.
» 4 stycznia 2019, 10:56 #542
Bylak: Był tu komentarz o dystans przebiegnięcia przez Bernardowi Silva, został usunięty. Chce tylko przypomnieć że Szymon Żurkowski z Górnika Zabrze w tamtym sezonie z Sandecja przebiegł ponad 16,5 km, jego średnia na mecz w wynosi grubo ponad 12 km.
» 4 stycznia 2019, 10:42 #541
Lookasinho: Jako wielki kibic Górnika, ubolewam nad tym, że prawdopodobnie stracimy Żurkowskiego albo już w styczniu albo maksymalnie w lecie. Jest to gracz o ponadprzeciętnych umiejętnościach. Nie wiem czy ktoś z was śledzi mecze Górnika, ale dobrze, że o nim wspomniałeś. Biega za dwóch, walczy, dosłownie gryzie trawe a na dodatek ma świetny przegląd pola i rozegranie. Zrobi chłopak kariere :)
» 4 stycznia 2019, 11:24 #540
welllone: Wszyscy jadą na dopingu w zawodowym sporcie w każdej kategorii, w każdej dziedzinie.
Dopingiem jest sztuczne podnoszenie wydolności fizycznej i psychicznej zawodnika metodami wykraczającymi poza normalny, "naturalny" trening.
Doping kojarzony jest ze środkami zakazanymi i bardzo kojarzy się z kulturystyką.
Jednak dla zawodowego sportowca i jego ciała, dopingiem może być dozwolony środek w danej dziedzinie. Stąd na najwyższym poziomie kluczowe są takie aspekty jak dieta (nie tylko jedzenie, ale również odżywki i różnego rodzaju stymulanty) i regeneracja.
Logicznym więc jest, że każdy klub ma swoich ludzi od przygotowania fizycznego. Ich obowiązkiem jest ustalanie diet, parametrów oraz podawanie środków dozwolonych lub niezakazanych aby wyciągnąć z zawodnika maksimum.
Może LFC po prostu ma lepszą ekipę do tego i tyle.
» 4 stycznia 2019, 10:48 #539
Me89v2: Faule shelveya i kompanego to powinny być czerwone. Oby var pomógł w przyszłym sezonie z takimi akcjami
» 4 stycznia 2019, 09:24 #538
Dejfmi: Owszem Var jest dobrym rozwiązaniem na błędy sędziowskie ale chyba braknie tych emocji i futbol straci część swojej duszy
» 4 stycznia 2019, 10:13 #537
RememberMe: Dejfmi zastanów sie 3 razy i napisz to jeszcze raz
» 4 stycznia 2019, 11:48 #536
Bylak: Czekamy, aż będzie oficjalka z zakupem nowego zawodnika.
» 4 stycznia 2019, 09:18 #535
RedsFan: Mam nadzieje że szybko zmienia główny artykuł bo tu taki burdel sie zrobil że moderator nie nadąży.
» 4 stycznia 2019, 08:58 #534
Keravnos: Dla mnie porażka live ma 3 zasadnicze plusy:
po pierwsze, przegrali. Przegrali pierwszy mecz w sezonie, nie będą kolejnymi The Invincibles.
po drugie, zmniejsza się ich szansa na zdobycie mistrzostwa. Nie zdzierżyłbym widoku jak którykolwiek ze scousersów podnosi puchar do góry. Póki co najbardziej utytułowanym klubem z Anglii jest United i niech tak zostanie. Zanim City nas doścignie minie jeszcze wiele sezonów, a do tego czasu diabły może się odbudują i znów będą rządzić.
A po trzecie, rywalizacja w lidze będzie ciekawsza, lepiej, żeby emocje były do samego końca sezonu
» 4 stycznia 2019, 08:54 #533
Sideswipe: proste i logiczne wnioski, z perspektywy kibica MU wynik jak najbardziej do zaakceptowania. Wiadomo, że każdy by chciał, żeby obie drużyny przegrały ale tak się nie da. Remis też nie byłby jakąś tragedią jednak na słowa "niepokonany Liverpool" mam odruch wymiotny
» 4 stycznia 2019, 09:43 #532
DEPE: Przegrali pierwszy mecz w sezonie - w lidze kolego, brakuje tego - w lidze. bo przegrywali juz mecze w tym seoznie.
» 4 stycznia 2019, 11:45 #531
tomekwietniu: Chciałem poznać Wasze zdanie. Ole lubi też grać 4-4-2. Teraz widać powoli, że wraca Lukaku, może z czasem. Do celu jak widzielibyście takie ustawienie?
DDG
Young Lindelof Smalling Shaw
Lingard Matić Pogba Sanchez
Lukaku Rashford
Takie trochę odwołanie do czasów SAFa :)
» 4 stycznia 2019, 08:53 #530
Me89v2: 442 oznaczało by że Pogba musiałby grać głęboko dosyć. Przy obecnym składzie jak dla mnie najlepsze jest to co grany teraz
» 4 stycznia 2019, 09:22 #529
CeTe: Wczorajszy mecz dla nas miał dla nas takie znaczenie jak to czy w Ameryce wieje wiatr północno wschodni czy południowo zachodni. Czy tytuł zdobędzie City czy Liverpool jedno i drugie mnie boli i tak do United im jeszcze brakuje i brakuje. Przybajmniej będą smieszki że Gerrard nie zdobył PL, a Henderson tak. My musimy skupić się na sobie. Bo na dzień dzisiejszy 16pkt straty to dużo za dużo jak dla takiego klubu. Jakbysmy zajmowali 3 miejsce to bym liczył na City. Wygrajmy chociaż puchar Anglii, a nawet LM gdzie realnie możemy walczyć bo 16 drużyn ma taką samą sytuację.
» 4 stycznia 2019, 08:21 #528
pawelisto2: Taki trochę offtop, ale przez wczorajszy mecz i tak już się takowy tutaj utworzył.
Spoglądam w tabelę i widzę Leicester na 7 miejscu, Puel robi w kolejnym klubie świetną robotę, jeszcze większa radocha jest kiedy obserwuje się Southampton w strefie spadkowej, a nie tak dawno zwolnili właśnie Puela, bo zajął niezadowalające ich...7 miejsce.
» 4 stycznia 2019, 01:04 #527
DjTED: Oby spadł Newcastle z tymi trydlogdytami
» 4 stycznia 2019, 01:45 #526
jassaj: O to właśnie- Newcastle to powinni do B klasy od razu przenieść, tam się gra na ich poziomie- i nie o poziom sportowy mi teraz chodzi, tylko ogólną kulturę i poszanowanie rywala.
Ja sobie życzę spadek Newcastle, Huddersfield (nic do nich nie mam, ale są bardzo słabi, mają już 8-9 pkt straty do bezpiecznego miejsca, więc to chyba najbardziej racjonalna kandydatura) i Cardiff- znowu- nic do nich nie mam, fajne chłopaki, super debiut Ole załatwili, ale spadają 3 drużyny a ja dażę sympatią Fulham- chciałbym, żeby się utrzymali, Święci ze względu na Bednarka też. Jeszcze w sumie tam Burlney w tym szacownym towarzystwie się kręci- ich też mam w nosie więc niech zawalczą z Cardiff
Ale oby Newcastle spadło=- po ostatnim meczu, będę na nich zawzięty chyba dopóki ten łysy pajac nie zapuści włosów
» 4 stycznia 2019, 02:08 #525
Schnapii: Śmieszy mnie trochę City... kiedyś Guardiola wypowiadał się że nie będzie murowal bramki(zawodnicy chyba też), a w tym meczu ostatnie na 5-10 min to żenada :D
» 4 stycznia 2019, 00:40 #524
tracer11: śmieszysz to ty takimi bzdurami, wczorajszy mecz był na olbrzymiej presji dla City bo porazka czy nawet remis wiadomo co by znaczyło.
Co w tym dziwnego, że w meczu dwóch równych zespołów ten prowadzący się cofnął w końcówce?
Dla ciebie od razu to wyznacznik gry City? Naprawdę te 10 minut to dla ciebie jakiś dowód czegoś?

Ośmieszasz się.
» 4 stycznia 2019, 08:55 #523
LeeGrant: My się bronilismy w podobny sposób choćby w meczu z Watford :x
» 4 stycznia 2019, 09:26 #522
mikon70: Oby tym partaczom zaczął się teraz tyłek palić i poczują jak im topnieje przewaga nad city. Im większa presja, tym większa szansa, ze będą się częściej potykać
» 3 stycznia 2019, 23:44 #521
Lookasinho: Taka ciekawostka na wieczór:
Bilans bramkowy superofensywnego Realu po 17 kolejkach: Zdobyte 26 : Stracone 21
Bilans bramkowy "superdefensywnego" United po 17 kolejkach: Zdobyte 29 : Stracone 29

Nie brałem pod uwage 4 ostatnich spotkań pod wodzą Ole. I teraz sobie pomyślcie, jaki my mamy w składzie potencjał ofensywny jeśli w 17 spotkaniach za Mourinho, grając totalną padline w ofensywnie strzeliliśmy prawie 30 bramek

Mało tego! W supertechnicznej i superofensywnej la liga tikitaka i kasztanki tylko 2 zespoły strzeliły więcej bramek po 17 kolejkach niż my po również 17 kolejkach, są to oczywiście Barcelona 48 bramek i Sevilla 30 bramek czyli tylko 1 więcej niż my.

Jeśli popatrzeć na naszą obecną sytuację bramkową, to w ciągu 4 meczy zdobyliśmy połowę ilości bramek, którą Sevilla w superofensywnej laliga zdobyła w ciągu 17 meczy.

Jaki z tego morał? Taki że jeśli ta machina zwana Manchesterem United się rozpędzi, poleci jak Bolt na setke.
» 3 stycznia 2019, 23:35 #520
DailySmoker: Mam nadzieje ze to rozgrzewka przed sprintem bo chce wiecej takich meczow jak ostatnio xd
» 3 stycznia 2019, 23:51 #519
maticr7: Nalegałbym jednak o spokój.Bo zaraz dojdzie do tego, że będziemy się wykłucać o kluby,które tak naprawde nie powinny nas interesować.Każdy może mieć swoje zdanie i nikt nikomu nie bedzie mówił,czy jest kibicem United czy nie.
» 3 stycznia 2019, 23:34 #518
dagoberto: Ja do ciebie nic nie mam, tez sie nie kloce sie z toba. Tylko zrozum ze wlasnie w NASZYM interesie jest zeby liverpool najwiekszy wrog United nie wygral ligi. I moim zdaniem jesli ktos kibicowal live w tym meczu to nie jest prawdziwym kibicem United. Masz inne zdanie ? Nie ma sprawy.
» 3 stycznia 2019, 23:43 #517
Konradex97: Naszym największym wrogiem to był Związek Sowiecki ;) Liverpool to jeden z wielu klubów, wygra, nie wygra, nie nasza sprawa. Dla nas najważniejsze, żeby United wygrywało co się da
» 4 stycznia 2019, 10:10 #516
ferdas: Tylko 4 pkt przewagi im zostało, to już nie jest tak dużo, oby tylko City nie odwaliło nic głupiego teraz, najlepiej jakby z tej 3 mistrzem byli Spurs ale to tylko marzenia moje
» 3 stycznia 2019, 23:15 #515
DjTED: Najlepiej jakby mistrzem został MU... Jak wszyscy beda tracic punkty to cholera wie. Połowa sezonu dopiero
» 3 stycznia 2019, 23:20 #514
mikon70: Tak tak, najpierw to trzeba zawitać do top 4 żeby snuć takie plany
» 3 stycznia 2019, 23:42 #513
jassaj: Chłopie.... 16 punktów... Może żartujesz a ja się niepotrzebnie produkuje, ale to nawet w bajkach takich scenariuszy nie znajdziesz. Liverpool musiałby przegrać 6 spotkań, czyli jeżeli zostało 17 kolejek to musieliby dostawać w tyłek średnio raz na trzy spotkania. Patrząc na to, że dzisiaj przegrali jeden mecz to... A my musielibyśmy wszystko wygrywać co do joty
Cytując klasyka, z całym szacunkiem ale Ted daj namiary na dilera :D
» 4 stycznia 2019, 00:35 #512
DjTED: jassaj: Pamietasz jeden sezon jak na pare kolejek do konca mielismy 10 punktów straty do Arsenalu? Fergie powiedział wtedy, ze Arsenal ma juz mistrza... Jego mind games. Wszyscy wiemy jak to sie skonczyło. Piłke nozna od wczoraj ogladasz?
» 4 stycznia 2019, 00:38 #511
jassaj: Myślałem, że podasz przykład tego jak nas City dojechało, nie, nie oglądam od wczoraj. Ale to są wyjątki, ufam, że mądry z Ciebie facet, więc apeluje do twojego rozsądku- jakie są szanse na to- 6 porażek Liverpoolu, my wygrywający wszystko i 4 drużyny pomiędzy, które przy ewentualnej zapaści scousersów też napalą się jak Trynkiewicz na balu przedszkolaka i będą miały do tego lepszą pozycję wyjściową
Ja dzisiaj pozwoliłem sobie na gdybanie co by było, jak wygramy z Totkami i jak będzie 7 pkt do nich, nieśmiało zastanawiałem się czy nawet 3 miejsce nie byłoby możliwe, ale po tym sezonie uważam, że to byłby i tak cud i heroizm drużyny Ole. To wydawało mi się mocną abstrakcją a co dopiero marzenia o tytule
Już prędzej jestem skłonny wejść w twoją "grę" i porozmawiać o innym tytule- w LM, bo tam mamy w teorii takie same szanse jak pozostałych 16 drużyn i wszystko rozstrzygnie boisko- tutaj te 16 punktów to za dużo
» 4 stycznia 2019, 02:01 #510
JakNiejoseTOkto: Patrząc na terminarz niestety looserpool ma dość łatwo, ma tylko trudny wyjazd do nas i to by było na tyle..z całej siły kibicuje aby nie zdobyli tego majstra ale będzie mega trudno o to. Im po prostu po tylu latach zaczeło szczescie dopisywac. Przede wszystkim w transferach. Trafiali jak w totka. Salah 40 mln, Firminho, Mane, nawet van dijk sie wydaje mega graczem jak na 75 mln. W dodatku sprzedali Coutinho za 150, Suareza za 80, Torresa?...zawsze te mendy trafiają z transferami. Teraz presja jest troche wieksza, bo maja najdrozszego obronce swiata i bramkarza. Za wszelką cenę trzeba ich zatrzymać!!
» 3 stycznia 2019, 23:13 #509
RyannMistrz: To City zrzuciło nas z "tej pie....ej grzędy" więc nie cierpię ich tak samo jak liverpoolu. A dzisiejszy mecz ma bardzo, bardzo głęboko w pupce. Nie ważne kto dziś wygra. Trzeba patrzeć się tylko na siebie. W ogóle nie rozumiem jak można dziś było trzymać kciuki za którąś z tych ekip?
» 3 stycznia 2019, 23:10 #508
ferdas: City nas nie zrzuciło z żadnej grzędy. "grzęda" to miejsce drużyny która ma najwięcej mistrzostw na koncie w historii, w rozumieniu słów Fergusona. City na żadnej grzędzie nigdy nie było, mimo że od paru lat jest najlepszą drużyną w lidze
» 3 stycznia 2019, 23:13 #507
ArktoS: Jak już mówimy o kimś, kto faktycznie się wybijał w ostatnich latach na czele tabeli, to tylko Chelsea. Jaki City ludzie..
» 3 stycznia 2019, 23:16 #506
dagoberto: Ferdas swiete slowa. Pamietam jak sie cieszylem gdy zdobywalismy 18, 19, i potem 20 tytul jak dogonilismy live a potem ich wyprzedzilismy a teraz co maja wygrac lige i nas gonic ? Ja podziekuje noech juz se te city wygra ten 3 czy 4 tytul w historii do nas i tak nie maja startu a live jak wygra to bedzie juz blisko nas.
» 3 stycznia 2019, 23:18 #505
RyannMistrz: Moim zdaniem grzęda oznacza najmocniejszą ekipę w anglii i ostatnio nam do city sporo brakowało. A że sir Alex użył tych słów w innym kontekście to już nie mój problem.
» 3 stycznia 2019, 23:19 #504
jassaj: No ale to też nie nasz problem, że jednak SAF ma odrobinę większą "moc przebicia" i to on mocniej wpłynął na kształtowanie się "slangu" okołopiłkarskiego niż ty. Dla większości słowa o grzędzie będą kojarzyć się z byciem najbardziej utytułowanym klubem w Anglii i niestety prędzej ty będziesz się musiał dostosować do potocznego rozumienia tych słów niż ludzie będą się dopasowywać do Ciebie
» 4 stycznia 2019, 02:19 #503
RyannMistrz: Powiedz, że chociaż trochę zrozumiałeś o co mi chodziło...
» 4 stycznia 2019, 03:13 #502
triadevil: No ale jeśli użyłeś tego zwrotu w cudzysłowie, to chyba jasne, że odnosisz się do słów Fergusona - a więc i musisz się odnieść do kontekstu w jakim on go użył.
» 4 stycznia 2019, 11:59 #501
maticr7: Ale z was są śmieszki naprawdę.Fakt jest taki,że to City cały czas goni Liverpool.Nie na odwrót.Aczkolwiek troche was rozumiem,bo to może być już ostatni sezon,kiedy można się z nich pośmiać. ;)
» 3 stycznia 2019, 23:09 #500
DjTED: Oni juz ich nie gonią . Oni siedza im na zderzaku by zaraz ich wyprzedzić. Tak jak my siedzimy na tyłku u Arsenalu i Chelsea. Kwestia tylko kiedy ich połkniemy tak jak i City połknie przegrywów....
» 4 stycznia 2019, 06:33 #499
Spadkobierca: Zderzaku? Liverpool musi jeszcze dwa mecze wtopić. Jak zostanie punkt lub dwa punkty straty to będzie można mówić o zderzaku.
» 4 stycznia 2019, 07:02 #498
dagoberto: Serio nie ogarniam jak mozna w tym meczu kibicowac live. City ? City to klub ktory nigdy nam nie dorowna a live to nasz najwiekszy historyczny wrog i tez drugi najbardziej utytuiwany klub w anglii. Myslicie ze prawdziwy kibic np realu kibicowal by barcelonie zeby wygrala lige zamiast atletico ? Kibicowanie w tym meczu live to to samo co zyczenie im tytulu. A zaden prawdziwy kibic Man Utd nie chcr zeby live wygralo lige.
» 3 stycznia 2019, 23:06 #497
mcscotyy: prawdziwy kibic MU dziś "kibicował" MC tylko dlatego zeby looserpool nie odjechał nam ale to nie można nazywać kibicowaniem
» 3 stycznia 2019, 23:10 #496
zaluda: Proszę o przypięcie tego komentarza na stronie głównej na samej górze
» 3 stycznia 2019, 23:11 #495
dagoberto: Tak na city mam wywalone niczego dobrego im nie zycze ale liverpoolu z tytulem nie przeboleje. United niestety sie nie liczy w walce o tytul wiec niech wygra kazdy tylko nie live.
» 3 stycznia 2019, 23:13 #494
maticr7: Jak City tak będzie wygrywać,to spokojnie w końcu dorówna.Dla mnie np. Januszowym podejściem jest,że kibicujemy City w tym meczu, które jest śmiesznym tworem a nie klubem,a nie jesteśmy za zespołem który ma swoje własne tradycje,historie i bez którego nie byłoby tej wspaniałej rywalizacji na linii Mu-liv przez tyle lat.W dodatku piłkarzy Liverpoolu da się lubić.O piłkarzach City mam inne zdanie.
» 3 stycznia 2019, 23:17 #493
dagoberto: Maticr7 wiec zaden z ciebie kibic United.
» 3 stycznia 2019, 23:20 #492
maticr7: No oczywiście.To samo można powiedzieć o tobie. ;) Ja przede wszystkim kibicuje United, nie wiem jak ty.
» 3 stycznia 2019, 23:22 #491
dagoberto: Kibicujesz United i masz wywalone na to ze najwiekszy wrog United moze wygrac lige ? Kibic roku z ciebie. Sluchaj ja kibicuje United juz pare ladnych lat nie widzialem nigdy live wygrywajacego lige i nie chce zobaczyc. Moze lubisz United ale kibicem nie jestes. Moze jestes mlody i nie ogarniasz jeszcze pewnych tematow.
» 3 stycznia 2019, 23:31 #490
RedsFan: Dagoberto trafny komentarz i chyba najbardziej lajkowany Ever :)
» 3 stycznia 2019, 23:36 #489
maticr7: Jestem kibicem już grubo ponad dekade,i jestem z tego dumny.Nie będziesz mi mówił czy jestem kibicem czy nie.Może to ty, mimo wieku cały czas masz polskie januszowe podejście do tego czym jest naprawde ''Sport''.Skończmy temat,bo naprawde nie chce się kłócić o bezsens,dla ciebie może i nie.Nieważne...
» 3 stycznia 2019, 23:42 #488
dagoberto: Ok to teraz sluchaj. Ja kibicuje prawie 2 dekady ale nie o to chodzi, januszowe podejscie to akurat ty pokazujesz, mieszkam w uk od prawie 15 lat w manchesterze od ponad 2 lat wiec daleko mi do polskiego januszostwa. I tak mam prawo napisac ze nie jestes kibicem United po tym co ty piszesz. Nie bede tez tracil czasu bo i tak nie ogarniasz.
» 3 stycznia 2019, 23:48 #487
maticr7: Rozumiem.Ale mam swoje zdanie i raczej go nie zmienie. ;)
» 4 stycznia 2019, 00:09 #486
Szerszenix: Niby w UK mieszkasz, a cebulą jedzie od ciebie na kilometr. Macie, polsko-jukejowskie Janusze, spinę o kluby, które sobie kupiły mistrzostwa, jak Chelsea czy City, ale bardziej dupska was bolą, że klub z historią w końcu zaczyna z powrotem coś znaczyć na podwórku. Jesteście typowymi dzbanami, które, zamiast kibicować aby United potrafiło rok w rok walczyć o mistrza, kibicuje, żeby sztucznie napompowane klubiki wygrywały ligę, byle tylko Liverpool został tam, gdzie jest. Wasza mentalność to mentalność Moyesa - byle nie przegrać. Byle nie przegrać w pucharach z Live, byle Live było za nami. Psujecie ten sport tak samo, jak kibice sukcesu, masowo rzucający się po szaliki ostatniej drużyny na topie. Prawdziwy fan United patrzy na swój zespół, kibicuje sercom pełnym walki i chęci sukcesu. A wy? Wy jesteście zwykłymi kibicami za dychę. Pozdro dla prawdziwych fanów United, coraz mniej licznych na tej stronie.
» 4 stycznia 2019, 01:31 #485
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2019 02:58

Ty udajesz czy serio taki inteligent z ciebie ? Jak ode mnie cebula to od ciebie cebula plus januszem plus czosnkirm jedzie , daj spokoj i nie udawaj madrego bo debilizm z ciebie jedzie. Patrze na swoj klub i kibicuje tylko problem w tym ze nie ma szans wygrac ligi w tym sezonie a jak tobie nie przeszkadza wygranie tytulu przez live bo to klub z tradycjami a nie jak chelsea czy city to tak samo z ciebie zaden kibic. Przyjedz tu do manchesteru pogadaj z kibicami z manchesteru to moze cos ogarniesz. Nie obchodzi mnie skad city czy chelsea biora kase to nie sa nasi historyczni wrogowie czy to takie cieszkie do ogarniecia ? Naprawde trzeba byc dzbanem zeby gadac takie idiotyzmy jak ty, pilka sie zmienia i nie jest taka sama jak nawet 15/20 lat temu (niestety) tez nie lubie tworow typu city/chelsea/psg ale naszym najwiekszym rywalem jest i bedzie liverpool i na tym polega pirkno pilki, historyczne rywalizacje. Ale ty plytko myslisz albo jestes mlody albo poprostu nie rozumiesz tej rywalizacji.
» 4 stycznia 2019, 02:52 #484
Spadkobierca: fagoberto, daj spokój z tym chrzanieniem. Żeby mieć pewność, że Liverpool nie wygra więcej trofeów od nas musimy sami je wygrywać. Szerszenix Ci prawdę napisał. Możesz wyjechać z Polski, ale Polska nigdy nie wyjdzie z Ciebie.
» 4 stycznia 2019, 07:06 #483
mcscotyy: następny rok bedzie nasz
» 3 stycznia 2019, 23:00 #482
pilchu: Taki wynik powinien cieszyć nas wszystkich z czerwonej strony Manchesteru. Mnóstwo sil stracili dzisiaj na boisku, to cieszy. Oby ten wynik podłamał Liverpool. Jeszcze sporo grania przed nami i trzeba liczyć, że wszyscy będą gubić punkty. Za 5 kolejek możemy patrzęc na tabele z 4 miejsca. Trzeba wierzyć i grać do końca. Liga będzie ciekawsza :)
» 3 stycznia 2019, 23:00 #481
LowcaBramek: Jak dla mnie nie ma możliwości, żeby drużyna nie przeszła choćby krótkiego kryzysu formy w sezonie. Nie w takiej lidze jak Premier Leauge. Do tego mogą dojść kontuzje i w 3 kolejki można stracić na prawdę dużo. Liverpool też to czeka - najlepiej w okolicach 24 lutego ;)
» 3 stycznia 2019, 22:59 #480
mcscotyy: w następnym sezonie wygracie
» 3 stycznia 2019, 23:02 #479
DjTED: Z tą kopaniną na tym pastwisku by co z nami zrobili ? :D Chyba by nas wydoili.... Forsy maja jak lodu a murawe lepszą w 4 lidze mamy w PL... Krowy pasac a nie w piłe grać
» 3 stycznia 2019, 23:03 #478
pilchu: Może ich jest po prostu za mało i nie ma z kim wymienić zdania na stronie LFC :)
Ja nie znam nawet stron innych drużyn, nie interesuje mnie to.
» 3 stycznia 2019, 23:04 #477
ArktoS: No i dobra. " Nie ma takiego bicia". Nie ważne kto wygrał, ale ważne, że przegrał Liverpool :D
» 3 stycznia 2019, 22:57 #476
DjTED: Ale panowie pamiętajcie - "to jest TEN sezon " :D
» 3 stycznia 2019, 22:56 #475
Lookasinho: No i pięknie! Odpowiadam z góry hejterom: tak cieszę się że city wygrało :)
» 3 stycznia 2019, 22:56 #474
Dejfmi: Ups to chyba jeszcze nie ten sezon ale kolejny już na pewno ciąg dalszy...
» 3 stycznia 2019, 22:56 #473
tomekwietniu: Jedyny plus całego tego dzisiejszego zamieszania, to że Liverpool na pewno nie zakończy sezonu bez przegranej.
» 3 stycznia 2019, 22:56 #472
ferdas: i taki liverpool to ja rozumiem, brawo City :)
» 3 stycznia 2019, 22:54 #471
RedDan: Piknie
» 3 stycznia 2019, 22:54 #470
rvn10: United wygrywa a Liverpool przegrywa, oby więcej takich kolejek;)
» 3 stycznia 2019, 22:54 #469
NexaT: Co to za decyzja Aguero? XD
» 3 stycznia 2019, 22:52 #468
mcscotyy: lukaku przynajmniej by dokopał xD
» 3 stycznia 2019, 22:53 #467
mcscotyy: ale urwał noga odleciała
» 3 stycznia 2019, 22:52 #466
ArktoS: City zamurowało jak, my za Mourinho :D
» 3 stycznia 2019, 22:52 #465
DjTED: Jezu jaka kopanina na poziomie ekstraklasy. Live tylko laga do przodu jak my za Mou
» 3 stycznia 2019, 22:51 #464
Janek: Bez Felka w polu karnym to se mogą :D
» 3 stycznia 2019, 22:54 #463
mcscotyy: lovren to ten najlepszy na swiecie?
» 3 stycznia 2019, 22:50 #462
Janek: Co ten Sterling.... żeby tak z nami grali.
» 3 stycznia 2019, 22:49 #461
Joker7: ukarac lysego! 5 meczy i kara $$$$
» 3 stycznia 2019, 22:44 #460
mcscotyy: oj będzie zawieszenie a nie sorry dzis nie gra United
» 3 stycznia 2019, 22:43 #459
Hoodys: Za to co zrobił Guardiola teraz to Mourinho już by miał zawieszenie w trybie natychmiastowym
» 3 stycznia 2019, 22:42 #458
olek1143: Dokładnie o tym pomyślałem.
» 3 stycznia 2019, 22:44 #457
karol100: Kominiary by po niego wjechaly jeszcze podczas meczu
» 3 stycznia 2019, 22:56 #456
Mariusz199012: Widze ze zrobiło sie troche gorąco tutaj . jesli kogos uraziłem to przepraszam . to nie jest tak ze kibicuje City . po prostu nie chce zeby Mistrzem był Liverpool .. wiele bym dał zeby united mogło teraz grac o Majstra .oby w przyszlym sezonie !
» 3 stycznia 2019, 22:41 #455
mcscotyy: jakby lukaku tak przyjął piłkę ja teraz aguero to by było "AHAhAHAH LuKaKu WóZ z WęGlEm ahahah pIłKę nAuCz SiĘ PrZyJmOwAć"
żenujące zachowanie niektórych
» 3 stycznia 2019, 22:38 #454
Janek: To troszkę co innego, gdy raz na jakiś czas Ci coś nie wyjdzie, niż gdy robisz to notorycznie. Nie jestem przeciwnikiem Lukaku, ale przyjęcie piłki u niego leży i mamy udawać, że jest ok?
» 3 stycznia 2019, 22:43 #453
mcscotyy: może nie jest super ale coś strzela ostatnio i chyba gra sie poprawiła ale aguero tez marnuje dużo sytuacji czytałem że gdzieś średnio 3 na mecz więc to nie jes dobry wynik na napastnika na którego go kreują
» 3 stycznia 2019, 22:46 #452
franiugk1: Ale na ten dzisiejszy mecz i obecną formę united to united mogłoby wygrać z Liverpoolem jak i city albo przynajmniej nawiązać równa walke
» 3 stycznia 2019, 22:34 #451
mcscotyy: ładna bramka ale wrzutki to ma gorsze niz young
» 3 stycznia 2019, 22:31 #450
franiugk1: Za kim jesteście
» 3 stycznia 2019, 22:30 #449
Biniek: Ja za United.
» 3 stycznia 2019, 22:31 #448
ferdas: napewno nie za liverpoolem.
» 3 stycznia 2019, 22:31 #447
franiugk1: Ja też no ale wiadomo o co chodzi :-)
» 3 stycznia 2019, 22:32 #446
Janek: Za United, przeciw Liverpoolowi.
» 3 stycznia 2019, 22:34 #445
BukajGGMU: na zawsze za manchesterem united !
» 3 stycznia 2019, 22:34 #444
RedDan: Widzę że wcielo mi post, hmm.
bez takich akcji mi tu
» 3 stycznia 2019, 22:42 #443
Kilerek7: Ale wstyd kibicowac City, ale hurraaa:-)
» 3 stycznia 2019, 22:30 #442
Biniek: Swoją droga Firmino zawsze był dla mnie średniakiem ale w tym sezonie robi się kot. Wolałbym oczywiscie, zeby się nie robił;)
» 3 stycznia 2019, 22:25 #441
ferdas: już w zeszłym sezonie ładnie grał
» 3 stycznia 2019, 22:26 #440
kokosensej7: zawsze był dobry nawet jeśli nie koniecznie strzelał dużo bramek
» 3 stycznia 2019, 22:28 #439
Biniek: Może macie racje, może nie chciałem tego nigdy przyznać, bo gra dla Liverpoolu. W tym sezonie po prostu już nie da się zaprzeczać.
» 3 stycznia 2019, 22:29 #438
tratatata991: bo strzelił do pustej?
» 3 stycznia 2019, 22:30 #437
Biniek: Nie, bo gra naprawde dobrze od poczatku sezonu. Ja nie oceniam piłkarza po jednym meczu/golu, a ty?
» 3 stycznia 2019, 22:32 #436
Spawn23: Zacne zagranie tego mlodzieńca.
» 3 stycznia 2019, 22:23 #435
Kilerek7: Kurde, City słabnie
» 3 stycznia 2019, 22:23 #434
mcscotyy: bramkarze to jacys ogórki
» 3 stycznia 2019, 22:22 #433
RedDan: To samo pomyślałem. Co te ręczniki odwalaja to głowa mała. To nie United więc kij z nimi, ale jednak.
» 3 stycznia 2019, 22:23 #432
mcscotyy: komentatorzy tak sie zachwycają allisonem i edenrsonem a taki de gea to wciąga ich dupą a teraz cicho o nim
» 3 stycznia 2019, 22:24 #431
Bylak: #devo jeżeli nie masz niczego do powiedzenia, tylko szukasz zaczepki to się nie wypowiadaj.
» 3 stycznia 2019, 22:15 #430
pawell91: Trochę was tu ponosi. Ja nienawidzę Liverpoolu, ale kibicować City to chyba lekka przesada. To jak wybór, kto wydyma Twoja żonę - sąsiad z góry, czy znajomy... Jak dla mnie to mogą się wzajemnie pozabijać na tym boisku ;)
» 3 stycznia 2019, 22:10 #429
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 22:16

jasne, że nie chciałbym żęby ktokolwiek dobierał się do mojej żony, ale to jest taka sytuacja, że ty musisz wybrać jednego, nie ma wyjścia, wyjście było, ale się zamknęło po tym jak wilki zagryzły koguty-teraz po prostu trzeba wybrać tego którego mniej się brzydzisz i nasze "kibicowanie" ma na celu tylko to, żeby obrazowo mówiąc, ten większy oblech się do niej nie dobrał. Ja też bym nie miał nic przeciwko, żeby Fernandinho odgryzł nogę Salahowi a ten w odwecie wysadził się pod polem karnym City, no ale cóż poradzić, może jeszcze się ziści
» 3 stycznia 2019, 22:14 #428
NexaT: Ludzie, nikt tutaj nikomu nie kibicuje. Po prostu jedna osoba woli, aby wygrało City, a druga żeby wygrał Liverpool. Czego tu nie rozumiesz? Aż tak ograniczony punkt widzenia macie, że was to tak boli?
Jeśli w tak mało istotnym temacie potraficie się spierać przez "x" postów, to strach pomyśleć jakie możecie mieć poglądy na sprawy społeczne. Z tą mentalnością to jeszcze 100 lat za murzynami.
» 3 stycznia 2019, 22:15 #427
pawell91: Z lekkim bólem serca, muszę przyznać Ci sporo racji, ale jak mawia klasyk - jeśli nam wybierać między złem, a złem, wolę nie wybierać wcale. No ale co tu dużo nie mówić, pewnie faktycznie City nie wyprzedzimy, więc niech już im będzie
» 3 stycznia 2019, 22:19 #426
pawell91: Ale nie obrażaj, kolego, spokojnie. Tylko zauważyłem, że niektórzy reagują tu zbyt entuzjastycznie. No ale może i jestem ograniczony ;)
» 3 stycznia 2019, 22:24 #425
toporminator: Lukaku to ma z 10 kg za dużo, ależ to było widać w meczu ze Srokami.
Ratuje go tylko to że jakoś do tej bramki trafia (znowu), więc i na grę zasługuje. Nie jest to jednak piłkarz na którym można budować drużynę...

Rash coraz pewniejszy, widać że świetnie służy mu praca z Ole. Norweg postawił na niego w 100%, Rash dostał zastrzyk pewności siebie i wygląda to coraz lepiej.

Dobre przetarcie dla Sancheza, który może znowu poczuje piłkę? Tak czy inaczej wolałbym, aby odszedł już w styczniu. Gra na pozycji Martiala któremu kibicuje i który podobnie jak Rash ma potencjał, ale potrzebuje pewności i stabilności od trenera.

Wreszcie na zero w obronie. Jones i Lindelof fajnie się uzupełniali, choć trochę śmieszne były obrazki na których ten pierwszy zamiast rozegrać piłkę zatrzymuje się i wraca do obrony bo nabiegł kolega z drużyny :)

Zawiodły tym razem boki defensywy. Shaw zagrał chimerycznie i choć wystrzegł się błędów w obronie to w ataku dał tym razem bardzo niewiele.
Antek natomiast zagrał tak jak można się było spodziewać - nie przez przypadek ma dość długą przygodę z ławką rezerwowych. Niestety ani w obronie ani w ataku Ekwadroczyk nie prezentuje już poziomu United. Mimo ogromnego szacunku dla jego kariery na OT i sympatii jaką go darzę, chyba pora na nowe wyzwanie i powiew świeżości na tej pozycji. Young mimo również zaawansowanego wieku przewyższa go o klasę przydatnością po obu stronach boiska.
» 3 stycznia 2019, 22:04 #424
LearningtoFly: Dawać City, jazda z baseno-wątrobą!
» 3 stycznia 2019, 22:00 #423
Mariusz199012: Ja kibicuje United 15 Lat i Nigdy w zyciu nie uznam ze Liverpool to dobry klub . Ferguson mnie nauczył Nienawisci do Nich i tyle . Niech Majstra wygra kazdy tylko nie Liverpool... Ktos pisał ze kibicuje 20 lat united i zyczy Liverpoolowi wygranej tak wiec ten ktos nie jest prawdziwym kibicem Manchesteru united ..
» 3 stycznia 2019, 21:58 #422
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 22:03

Podzielam twoje zdanie, ale proszę, jak ziomka, nie używaj argumentu "bo nie jesteś prawdziwym kibicem United" bo już nawet nie chodzi o to, że sprawisz komuś przykrość czy po prostu każdy ma swój punkt widzenia. Po prostu zaraz ktoś napisze, że kibicowanie City to sprzedanie United, więc ty nie powinieneś nazywać się kibicem i zacznie się bezproduktywna gówno burza. Ja też dziś za City i ja też nie rozumiem argumentów ludzi będących za Live, ale nie stosujmy ciosów poniżej pasa bo i tak jak widać wrze na stronie :D
» 3 stycznia 2019, 22:02 #421
tomekwietniu: Chodziłeś na korki do Sir Alex z nienawiści do Liverpoolu, że jesteś taki ‚wyumiany’? Fajnie.
A tak serio żadnego zwycięstwo ligi czy to przez Liverpool czy City nie jest dobre. Nie oznacza to, że muszę ich nienawidzić.
» 3 stycznia 2019, 22:03 #420
Bylak: Mi w tym roku stuknie 20 lat miłości do Najlepszej drużyny na świecie Manchesterowi United. Zgadzam się z Tobą, SAF wpoił mi nienawiść do looserpoolu dlatego mistrza może wygrać kaDy tylko nie oni!
» 3 stycznia 2019, 22:03 #419
awe: podzielam Twoje zdadnie, ale rownie dobrze ktos moze tobie napisac ze ty nie jestes prawdziwym kibicem, takze nie proboj podważać kogos kibicowania
» 3 stycznia 2019, 22:09 #418
DevoMartinez: :Ferguson mnie nauczył Nienawisci do Nich" Niezmiennie mnie bawią taki komenty polaczków kobicujących zagranicznej druzynie na ktorej meczu pewnie nawet nie byli. A i te licytowanie się ile kto kibicuje no dziecinada.
» 3 stycznia 2019, 22:14 #417
ruffnecky: dokładnie, mnie tam animozje z chłopakami z sąsiedniego miasta niespecjalnie ruszają, a nie ukrywam, a dopingu, tego YNWA to im trochę zazdroszczę. Old Trafford niby większe a zauważalnie cichszy stadion... przysłowiowe kanapki z krewetką Roba Keane'a... ;)

a co do "nienawiści" SaF'a do Liverpoolu to zgadzam się z takim wyjaśnieniem:
"First, you have to understand Ferguson. He was the master of siege mentality, there is someone who always gets the glory and gets the benefits of the doubt, now go defy them.
Liverpool were the dominant club in England when Ferguson stepped in as United boss. They were the obvious target for his siege mentality as they were already fierce rivals. Sir Alex didn’t have a good relationship with Liverpool legends like Hansen and Dalglish prior to his time at United, so it helped fuel his fire."

To mógłby być każdy inny klub, jeśli w tamtych czasach byłby ligowym potentatem.
» 3 stycznia 2019, 22:41 #416
Biniek: Was tu troche ponosi z ta radością po golu City...
» 3 stycznia 2019, 21:54 #415
Janek: Fakt, jeden to trochę za mało :)
» 3 stycznia 2019, 22:03 #414
jassaj: Rozpatrz to sobie w odpowiednim kontekście. Nie cieszy nas gol City jako bramka dla tego zespołu, jako bramka być może na wagę 3 puntów dla nich i nie cieszy nas to, że może wygrają. Cieszy nas to wszystko w kontekście tego, że dzięki temu 3 punktów i wina nie zgarnie Liverpool. O powodach dla których wolę 3 punkty dla City już pisałem więc nie będę powielał. Za 45 minut około mecz się skończy i znowu się będę nim "brzydził". Ale dopóki są w jakiś sposób z mojego punktu widzenia użyteczni to trzymam za nich kciuki i cieszę się z realizacji ich planu bo po części realizują "mój" cel. Potem wszystko wróci do normy, będę obojgu życzył jak najgorzej z nadzieją- że może to nierealne w tym sezonie- ale, że United ich dojedzie, przegoni, stłamsi i zrówna z ziemią tak bardzo że oboje stracą wiarę w sens bytu, zaorają swoje stadiony i posadzą na ich miejscu plantacje pomidorów
» 3 stycznia 2019, 22:09 #413
Biniek: Ja rozumiem kontekst, każdy normalny kibic United nie chce zeby Liverpool wygrał ligę ale radość z wygranej City to przesada.
» 3 stycznia 2019, 22:15 #412
jassaj: Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć- ja osobiście- może wyjdę na cebulaka, ale nie cieszę, się winem City tylko porażką Liverpoolu, jakby się dało to zrobiłbym tak, żeby City wygrało a potem ktoś im te punkty zabrał w FA. Ale tak się nie da, dlatego tylko wolę żeby obywatele je przytulili niż scousersi
» 3 stycznia 2019, 22:18 #411
Biniek: Ja ciebie rozumiem ale dla mnie to nie jedt sytuacja w której my mamy powody do radości, bez względu na to kto wygrywa, a kto przegrywa.
» 3 stycznia 2019, 22:22 #410
Spiker2405: Glory Glory Manchester City, od dziecka za nimi jestem. Jeszcze pamiętam jak Deyna tam grał.
» 3 stycznia 2019, 21:53 #409
NexaT: Są i oni. Potrzebne było aż 45 minut, ale są. Eksperci.
Alisson słabiak, nie wybronił z bliskiej odległości bomby pod poprzeczkę. Van Dijk słaby. Klopp marny trener.

Banować was się powinno za to gadanie.
» 3 stycznia 2019, 21:49 #408
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 21:46

Ten Van Dijk gorzej wybija piłke niż Smalling.
» 3 stycznia 2019, 21:45 #407
jassaj: Jak to leciało, co tam Lovren kiedyś się naprodukował "powinniście mówić, że jestem jednym z najlepszych obrońców" czy jakoś tak ? :D
» 3 stycznia 2019, 21:45 #406
rvn10: Brawo City jeszcze dwie:)
» 3 stycznia 2019, 21:43 #405
tratatata991: Alisson najlepszy na świecie, hahahahaah
» 3 stycznia 2019, 21:42 #404
ferdas: zwykły naleśnik, niepotrzebnie wyrzucali Kariusa moim zdaniem
» 3 stycznia 2019, 21:43 #403
blue7one: Co miał zrobić jak koleś ładuje z 3 metrów z całej siły?
» 3 stycznia 2019, 21:47 #402
ferdas: De Gea by to wyjął
» 3 stycznia 2019, 21:48 #401
Trz: aha, powiedz to Coutinho haha
» 3 stycznia 2019, 21:54 #400
Piwko1989: hahah
» 3 stycznia 2019, 21:57 #399
ponczok: a jak ddg puścił gola z City? podobnie, nie hejtuje Davida bo go uwielbiam, a Alissona faktycznie nie trawie ale trochę obiektywizmu ludzie
» 3 stycznia 2019, 21:57 #398
ferdas: to był wypadek przy tytanicznej pracy DDG
» 3 stycznia 2019, 22:06 #397
ferdas: Dzisiaj wszyscy kibice z Manchesteru są po jednej stronie , jak jedna wielka rodzina, ale tylko dzisiaj
» 3 stycznia 2019, 21:42 #396
Biniek: Nie, nawet dzis nie.
» 3 stycznia 2019, 21:53 #395
ferdas: jak narazie ten mecz to tylko takie klepanie roksy po pupci... liczę na zwycięstwo Obywateli ale mam przeczucie że nie nastąpi to , chyba nie muszę mówić co prawdopodobnie będzie konsekwencją tego, wszyscy chyba to wiemy
» 3 stycznia 2019, 21:40 #394
blue7one: Nie wiem jak może podobać się "piłka" City, dla mnie totalne nudy..
» 3 stycznia 2019, 21:34 #393
Devid91: 20 lat kibicuje United i na dzień dzisiejszy życzę mistrza Liverpoolowi Kloppa niz Szejki Stivens Pepa.
» 3 stycznia 2019, 21:27 #392
ferdas: mam inne zdanie na ten temat
» 3 stycznia 2019, 21:28 #391
Sancho: To chyba 20 dni skoro tak mówisz, nie po to SAF tyle się męczył żeby ich zrzucić z grzędy
» 3 stycznia 2019, 21:29 #390
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 21:31

całe 'piekno" liverpoolu polega na tym że 30 lat nie zdobyli mistrza, gdy to zrobią, nie będą już takim fajnym klubem, ich czar pryśnie. gdy to zrobią to właściwie można by już rozwiązać ich klub, wtedy nie będą już do niczego nikomu potrzebni
» 3 stycznia 2019, 21:30 #389
awe: Ja zaczyan kibicowac 19 rok i nie zycze ani jednemu a nid drugiemu mistrzostwa
» 3 stycznia 2019, 21:30 #388
Devid91: Od 98r. W wieku 7 lat pierwsza koszulka klubowa z Beckhamem. Mam sporo znajomych którzy są za Live. Wolę ich niz pseudo kibiców City od 2010r.
» 3 stycznia 2019, 21:38 #387
rvn10: Boże widzisz i nie grzmisz...
» 3 stycznia 2019, 21:42 #386
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 21:53

Ja kibicuje tez kolo 19 lat i zycze im zeby ich wszystkich zlapali na dopingu I zdyskwalifikowali jednych i drugich na 6 miesiecy
» 3 stycznia 2019, 21:52 #385
mcscotyy: nie powinieneś nazywać się kibicem MU jeśli życzysz majstra tym frajerom
» 3 stycznia 2019, 22:01 #384
dzilu96: Idiotyczne jest to życzenie jak najgorzej Liverpoolowi. Nienawiść do Liverpoolu wzięła się tylko i wyłącznie stąd, że niegdyś City w ogóle nie miało znaczenia w lidze, więc Liverpool był naturalnym wrogiem nr 1. Dzisiaj Ferguson raczej rzekłby, że jego zadaniem jest strącenie City z tej pieprzonej grzędy. Zatem niech mistrzostwo wygra drużyna, która po prostu na to zasłużyła.
» 3 stycznia 2019, 21:23 #383
ferdas: city poki co nie ma zadnej grzedy :P
» 3 stycznia 2019, 21:23 #382
jassaj: zaskoczę Cię, ale większość rywalizacji ma podłoże historyczne i dlatego dzisiaj określa się je mianem klasyków. A jeżeli myślisz, że United rywalizuje z Liverpoolem tylko dlatego, że po prostu w klubie było nudno bo nie było innego rywala i tak o sobie wzięli Liverpool dla rozrywki, żeby było z kim rywalizować to chyba nie mamy o czym rozmawiać...
» 3 stycznia 2019, 21:31 #381
kbuczak: Nie ma to jak używać zwrotów, których się nie rozumie. Na grzędzie jest teraz United i mam nadzieję że za mojego życia sie to nie zmieni. Do boju błękitki ! Jechać z czerwonymi szmatami!
» 3 stycznia 2019, 22:07 #380
dzilu96: Otóż chodzi o tą historię i gdzie w historii zapisany jest Liverpool, a gdzie City
» 3 stycznia 2019, 22:08 #379
kbuczak: Co mnie obchodzi historia Liverpoolu? You'll never win anything! - i tak ma zostać. City to tylko głośny sąsiad.
» 3 stycznia 2019, 22:18 #378
jassaj: Jak Liverpool dzisiaj wygra będzie mieć już 10 pkt przewagi nad City. Totków nie liczę bo sami się wykoleili a fakt, że następny mecz muszą przegrać- taka jest konieczność życiowa, to mogą robić papa mistrzostwu. Naprawdę niektórzy tego chcą ? Nawet zapominając, że jesteśmy kibicami United, tylko tak po prostu patrząc jako fan Premier League to City musi dzisiaj wygrać, żeby ten sezon miał jeszcze jakieś rumieńce. Liverpool tym spotkaniem nie założy sobie korony, ale będzie mieć już taką zaliczkę, że ciężko będzie ich dogonić a win City na nowo rozpala emocje bo różnica to będą 4 punkty, czyli raptem jeden mecz i można mówić o bezpośrednim kontakcie. Ja tam wole City, wolałbym nawet te Koguty, ale skoro się nie da to wolę City i tyle. Mniej zaboli tytuł dla nich a do tego życie zachowa tyle wspaniałych memów
» 3 stycznia 2019, 21:16 #377
sisinho: Szczerze? Niech City przegra. Wolę zebyśmy my mieli wieksze szanse na 2 (bo sie przyblizymy dzięki tej porazce) niz fakt ze City odskoczy. Wiadomo, jestesmy dopiero na 6 miejscu ale tak na prawdę juz są małe róznice do top 2-3.
» 3 stycznia 2019, 21:20 #376
jassaj: a ja szczerze wątpie, czy City jest w stanie roztrwonić 10 pkt przewagi nad nami, są zespołem stabilniejszym niż np Chelsea i jak się pozbierają to zaczną znowu regularnie punktować i skończy się na tym, że zostaną na ziemi niczyjej- za daleko z przodu żeby ich dorwać i za daleko z tyłu, żeby oni dorwali. My i tak jeżeli wygramy z Tottenhamem otworzymy sobie drzwi do walki nawet o 3 miejsce (będzie jeszcze do tego daleko, ale z taką motywacją i grą, przynajmniej teoretycznie będziemy mieli prawo marzyć). I jeżeli jakimś cudem dopchalibyśmy się do tego 3 miejsca to byłby niewiarygodny cud, patrząc na to, o czym marzyliśmy i jakie mieliśmy opcje jeszcze miesiąc temu. Więc ok- szanuje opinie, ale dzisiaj i tylko dzisiaj trzymam kciuki za City
» 3 stycznia 2019, 21:24 #375
CHRCH: gdzie obejrzeć necz city liverpool ?
» 3 stycznia 2019, 21:11 #374
piotrekjedi: Canal+sport
» 3 stycznia 2019, 21:16 #373
RedDan: Fernandinho brutality.
» 3 stycznia 2019, 21:06 #372
Veron: ja nie wiem naprawdę jak można kibicować City, klub oszustów, "współpracują" z UEFA, żeby dalej walić wałki
Liverpool od kiedy pamiętam to pionki, nie wygrali praktycznie nic (poza 2005r), rozumiem kibiców United, którzy pamiętają czasy "dominacji" Live i oni mają prawo do tego podchodzić na innych zasadach
wiem, że średnia wieku tu to ok. 20l (powiedzmy) a oni nas tłukli w latach 70-tych i 80-tych

Pep zabrał nam 2x LM, teraz OSZUKUJE w PL i należy jak najszybciej go pogonić z ligi
niech se zdobywa dublety z PSG
» 3 stycznia 2019, 20:59 #371
RedDan: Nie ma mowy o żadnym kibicowania. Z dwojga złego lepiej po prostu żeby city utarlo nosa lose.
» 3 stycznia 2019, 21:03 #370
Veron: jak się cieszysz z gola City to co to jest?
ja ten mecz oglądam jakbym szczał do kibla, zero emocji, nie pojmuję jak można być za City
» 3 stycznia 2019, 21:11 #369
sisinho: @Veron

Tez tak mam.
» 3 stycznia 2019, 21:15 #368
RedDan: Wiem że petrodolary w szity, ale ławkę mają świetną. Praktycznie każdy z pola mógłby grać u nas w pierwszym składzie.
Z tym Pulisiciem niezłe "jaja". W fmie praktycznie zrobili taki sam transfer i za podobną kasę.
Niesamowite czy taka zbieżność, czy taka przewidywalność.
» 3 stycznia 2019, 20:52 #367
primasort: Kolejny wieczór podwójnych standardów na DP,no to komu kibicujecie dzisiaj diabełki?
» 3 stycznia 2019, 20:36 #366
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 20:48

Ja za City. Walduś też. Tylko Paździoch jest za Liverpoolem
» 3 stycznia 2019, 20:47 #365
RedsFan: Dobrze że primasort ma zawsze ten sam standard :)
» 3 stycznia 2019, 20:54 #364
RedDan: City ofc.
» 3 stycznia 2019, 20:54 #363
Cisco: A Chelsea w rozmowach z PSV o Hirvingu Lozano i z Barceloną nt Denisa Suareza.
» 3 stycznia 2019, 20:31 #362
Spawn23: Nieważne komu my dzisiaj kibicujemy, bo prawda jest taka, że dzisiaj Liverpool rozniesie City w drobny pył. Mi się taka wizja nie podoba, ale oglądam EPL i wiem kogo na ile stać. City to pionki.
» 3 stycznia 2019, 20:15 #361
karol100: City wygra 3-1
» 3 stycznia 2019, 20:35 #360
Veron: Nie chcę nic mówić, ale Godin w lato pewnie będzie do wzięcia za darmo, wiem jest wiekowy ale jak go odpuścimy to będziemy frajerami roku.
» 3 stycznia 2019, 19:06 #359
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 20:03

Powinnismy go wziac, jak nie wezniemy my to pewnie wezmie go Juventus, oni lubia zawodnikow w jego wieku i calkiem niezle im idzie
» 3 stycznia 2019, 20:02 #358
Veron: jeżeli złożymy ofertę i ją odrzuci to ok, ale jak olejemy go to nie wiem jak to nazwać
top5 obrońców na świecie
transfer 0M
ze 3 lata spokojnie pokopie
nawet przy pensji 10M wyniesie to nas łącznie z 30M
» 3 stycznia 2019, 20:30 #357
Devil88: Jak mozna dzisiaj kibicowac Szity albo looserpol...?? Goscie ogarnijcie sie kibicujecie MU a nie wrogom i najlepszy wynik to remis!!
» 3 stycznia 2019, 19:01 #356
Lookasinho: Co Ty bredzisz ;) i co Ci da ten remis? Wierzysz, że przeskoczymy jeszcze looserpool?
» 3 stycznia 2019, 19:06 #355
dagoberto: Co ty bredzisz :) chcesz mistrza dla live ? Wole zeby city juz wygralo a nie live. My niestety nie wygramy ligi a jak nie my to niech se wygra tottenham, ale watpie ze da rade.
» 3 stycznia 2019, 19:06 #354
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 19:08

Lookasinho ladnie sie zgralismy :D
» 3 stycznia 2019, 19:07 #353
Lookasinho: No fakt :D
» 3 stycznia 2019, 19:44 #352
karol100: Co Ty bredzisz? :)
» 3 stycznia 2019, 19:49 #351
kckMU: Ale jestes szybki :-)
» 3 stycznia 2019, 20:20 #350
Sideswipe: 30 lat masz a jeszcze wierzysz w niemożliwe, czas chyba realnie spojrzeć
» 3 stycznia 2019, 20:24 #349
Freddie: Chelsea kupiła Pulisica za 64 mln funtów :/ ladnie.
» 3 stycznia 2019, 18:40 #348
peter48: Przyznam się, że ostatni raz oglądałem regularnie United jeszcze w czasach van Gaala. Od odejścia sir Alexa popełniono bardzo wiele błędów transferowych itp., a największym z nich było zatrudnienie Mourinho, który w ogóle do tego klubu nie pasował. Odkąd klub objął OGS znowu zacząłem śledzić wszystkie mecze i informacje wokół klubu. Wydaje mi się, że należy dać szansę wszystkim zawodnikom w klubie, żeby dopiero po zakończeniu sezonu wybrać tych którzy odchodzą i nowych, którzy mają przyjść. W zimowym okienku chciałbym zobaczyć MU jednego ŚO - najlepiej Manolasa, ale uważam, że nikt nie powinien od nas w tym miesiącu odejść. Jeden zawodnik, który zwiększy konkurencje w obronie na pewno się przyda, ale nie skreślajmy tych, którzy teraz grają, bo de facto jeszcze nie mieli okazji wykazać się u nowego menadżera przed klasowym przeciwnikiem. Mam wrażenie, że niektórzy "kibice" w komentarzach wcale nie życzą jak najlepiej piłkarzom ich ukochanego klubu tylko mylą realne rozgrywki z FIFĄ. Dajcie szansę naszym piłkarzom w zdrowej atmosferze u OGS rozegrać sezon i potem dopiero ich skazujcie ;) GG MU!
» 3 stycznia 2019, 18:29 #347
celny: popełniono bardzo wiele błędów transferowych itp., a największym z nich było zatrudnienie Mourinho

Naprawde? Dla mnie wiekszym bledem bylo zatrudnienie Moyesa i van Gaala.
Co jak co ale Jose spisal sie z nich najlepiej.

Jesli to jest twoim zdaniem najwiekszy blad, to po prostu brak mi slów.
Moyes i van Gaal sciagali do klubu praktycznie sam szrot ( kilka wyjatków np. Herrera ) dopiero Mourinho sprowadzil konkretnych zawodników.
Sam fakt, ze Holender pozbyl sie "za darmo" zawodników typu van Persie, Rafael jest dla mnie wiekszym bledem, niz zatrudnienie Mourinho.
Portugalczykowi nie wyszlo, trudno. Ja mu dziekuje za 3 trofea i vicemistrzostwo.
» 3 stycznia 2019, 19:11 #346
RedDan: Na co dzień inne mecze z pl mnie nie interesują, ale dzisiaj trzeba obejrzeć city i looser.
Syf i malaria, ale oby city rozwaliło live.
» 3 stycznia 2019, 17:49 #345
Kamil01GGMU: Coraz więcej newsów, że wypłacany klauzulę za Manolas, chyba coś jest na rzeczy
» 3 stycznia 2019, 17:29 #344
porfavor: Skąd te newsy? Byłem dziś na Sky i BBC i nic nie piszą. Reszta to bullshit.
» 3 stycznia 2019, 18:22 #343
Kilerek7: Ja też nie widzę, tylko Tuttosport cos napomnial
» 3 stycznia 2019, 19:14 #342
Diablo2018: Fosu-Mensah wraca z wypożyczenia. Sprzedać go z opcją wykupu. Facet totalnie zawiódł. Nie poradził sobie w ostatnim zespole ligi a ma być zbawcą United? Tak wielkiego klubu jak Man United nie mogą reprezentować tacy kopacze. Żegnam.
» 3 stycznia 2019, 17:11 #341
vieeeri: Przecież on miał ziomuś kontuzję. Przed urazem klepał mecze aż miło.
» 3 stycznia 2019, 18:40 #340
LearningtoFly: Komu dziś kibicujecie?, ja osobiście za City, nie zniósłbym zwycięstwa poolu w lidze
» 3 stycznia 2019, 16:50 #339
kckMU: Identycznie.
» 3 stycznia 2019, 16:52 #338
jassaj: Jak już mam wybierać między syfem a malarią to wolę City. Nie chce tytułu dla Liverpoolu i pozatym jakoś łatwiej mi przełknąć City- w sumie nie wiem czemu, wróg zza miedzy i wgl ale Liverpool to taki klub którego bym kijem nie tknął a City jeszcze bym miał odwagę spróbować, mówiąc obrazowo
» 3 stycznia 2019, 16:58 #337
GoForWin: Oczywiście, że remis.
» 3 stycznia 2019, 17:25 #336
jassaj: Co daje remis oprócz tego, że Liverpool nadal zachowuje dużą przewagę a my mamy 10 pkt straty, czyli nadal dużo do City ? Te 2 kluby i tak już nam uciekły więc 100 razy lepiej, żeby tabela się spłaszczyła i Liverpool stracił część przewagi, niż zachowanie statusu quo bo my się jeszcze łudzimy, że dojedziemy City a Liverpool ma toruje sobie autostradę do mistrzostwa
» 3 stycznia 2019, 17:34 #335
Veron: czyli mam rozumieć, że 9pkt do City jest nie do odrobienia a 4 kolejki temu 12pkt do Chelsea już tak

oni muszą przegrywać, tak samo jak Tottenham, Chelsea i Arsenal, nie wiadomo kto będzie miał dołek formy na finiszu, Live nawet jak dziś przegra to na ogórkach spokojnie top3 dogra
» 3 stycznia 2019, 18:23 #334
Spadkobierca: Nie kibicuję, ale mam nadzieję, że Klops odjedzie Pepowi w tabeli jeszcze bardziej.
» 3 stycznia 2019, 18:24 #333
Freddie: Pogba w grudnu był najlepszym zawonikiem CAŁEJ PL wg WhoScored. dzieki temu wskoczyl do 11 sezonu i jest juz 7 zawodnikiem sezonu.
» 3 stycznia 2019, 16:42 #332
czesiu2018: Co myslicie o Wiśle Krakow? United w sumie może pożyczyć im kase, a potem wypożyczać zawodników do ogrania....takie 30 mln to nic.
» 3 stycznia 2019, 15:28 #331
Advm: A jakie to młode talenty czyhają ukryte w głębokich kopalniach żenady i wstydu Wisły Kraków?
Brożka chcesz ogrywać? ;p
» 3 stycznia 2019, 15:46 #330
bastifantasti: O matko.. Co Ty czesio piszesz..United nie ma co robić z kasa tylko inwestować w klub ze śmiesznej polskiej ligi? Poza tym taki zawodnik cofnie się w rozwoju niż rozwinie na takim "wypożyczeniu"
» 3 stycznia 2019, 15:49 #329
is200second: Wisła jest już w 4 lidze. A ta historia z tym przelewem to już wogole jakiś niesmieszny żart. To będzie za 10 lat niesmieszny dowcip jak ktoś powie. Dalej idzie.

No tak dla United to śmieszna kwota. To roczna pensja takiego Lingarda.
» 3 stycznia 2019, 15:50 #328
vanantygaal: W sumie dobry pomysł, może Misiek zrobiłby porządek z naszymi niektórymi gwiazdami...
» 3 stycznia 2019, 16:05 #327
mikon70: Rozpad w Wiśle zaczął się jeszcze w sezonie 11/12 kiedy Prezes Cupiał postawił wszystko na jedna kartę i Wisła z piłkarzami którzy mieli bardzo wysokie kontrakty nie weszła do LM. Źródło wielkich finansów zaczęło wysychać, a Wisła powoli zaczęła słabnąć. Prezesa Cupiała i tak nie ma co obarczać specjalnie wina, bo to on ten klub wyciągnął z dna w latach 90 i dał wiele mistrzostw, ze Wisełka jest obecnie najbardziej utytułowanym klubem w Polsce w XXI wieku. Tragedia dopiero się zaczęła jak pan Jakub M przejął klub i okazał się jednym wielkim krętaczem. Potem przyszło towarzystwo sportowe, za którym stali jak się okazuje bandyci i kibole, którzy wysuszyli stan konta Wisły praktycznie do zera. Problemem jest to, ze po telefonice, Wiśle przejmowali sami partacze i oszuści. Teraz pan Ly okazał się kimś takim również, sprzedając bajeczkę o tym, ze znał Papieża Polaka etc. Odpowiedzialność za tę cała beznadzieję ponosi jednak ta banda złodziei z TS, która tak bardzo kochała Wisle, ze postanowiła ją zniszczyć. Boli mnie to, bo od wielu lat kibicuje Wiśle i nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego nikt kompetentny nie był w stanie tutaj przyjść i dźwignąć Białą Gwiazdę
» 3 stycznia 2019, 18:17 #326
Kilerek7: Media piszą o zainteresowaniu MU Nicolą Barellą z Cagliari, ktoś coś wie o tym grajku?
» 3 stycznia 2019, 15:21 #325
is200second: Młodsza wersja verrattiego. Ale on podobno do PSG miał iść i Arsenal się z nim też kontaktował.
» 3 stycznia 2019, 15:44 #324
SickRabbit: Co mi się podoba, że Olek szybko reaguje na to co się dzieje na boisku i błyskawicznie przeprowadza zmiany a T-Rex to zawsze czekał nie wiadomo na co.
» 3 stycznia 2019, 15:08 #323
mycka86: Akurat Mourinho zawsze świetnie reagował na to co się działo na boisku. Nie mówię o stawianiu autobusu na ostatnie 10 min gdy prowadziliśmy, ale generalnie o prowadzeniu całego meczu. Wiele można mu zarzucić i ma dużo za uszami, ale większość managerów powinna się od niego uczyć reagowania w czasie meczu. Często jego zmiany były szybkie i perfekcyjne.
» 3 stycznia 2019, 15:21 #322
Spawn23: Najlepiej jak w pierwszym meczu z Juve nie zrobił żadnej zmiany i konferencji powiedział, że nie miał kogo wpuścić. Zwykły pajac.
» 3 stycznia 2019, 15:24 #321
vanantygaal: Fantastycznie reagował w meczu z Liverpoolem ostatnio albo w meczach z Sevilla... więc z tym reagowaniem przez Mou to bym nie przesadzał
» 3 stycznia 2019, 15:46 #320
is200second: Mou się spakowal tym meczem na Mestalla. Eda chyba wtedy puściło jak zobaczyl wynik Juve i podjął decyzję.

Ale swoją drogą nie byłoby PSG to byłoby Atletico. Tak samo ciężki mecz jak i tak.
» 3 stycznia 2019, 15:58 #319
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 16:04

Panowie pamiętacie nasz spotkanie z Huddersfield i zmianę w 50minucie? wszedł Herrera i Young i jaką różnicę od razu zrobili, my wtedy wygrywaliśmy 1-0 i jakoś wątpie, że w takiej sytuacji Mourinho by tak samo zareagował, on raczej słynął u nas z tego, że jak nam "dobrze szło"- czytaj wygrywaliśmy, to podejmował się zmian pod sam koniec meczu 75-80 minuta, wtedy naprawdę otworzyłem oczy i mi Ole zaimponował, on czy jego sztab podjął taką decyzje, mniejsz o to.
» 3 stycznia 2019, 16:03 #318
karolmanu3: Jak sroki spadną z ligi to powinnismy ściągnąć yedlina, ale to potwór!
» 3 stycznia 2019, 14:42 #317
Veron: bo szybko biega?
za słaby był na Tottenham a ma grać dla nas?
» 3 stycznia 2019, 14:52 #316
jassaj: Jak sroki spadną z ligi to powinniśmy kupić Shelveya, tylko po to, żeby wypożyczyć go do Zagłębia Sosnowiec na cały kontrakt
» 3 stycznia 2019, 16:54 #315
is200second: Swoją drogą byłem w lekkim szoku jakiego speeda dostal Jones przy tym kiksie. Smierdziało faulem aż do morza :D
» 3 stycznia 2019, 14:15 #314
lukiton0589: Jak Lpoll dziś wygra to liga pozamiatana. Oby wygrało City
» 3 stycznia 2019, 13:30 #313
vinnie123: Piszę to z obrzydzeniem, ale masz rację. Z dwojga złego lepiej żeby wygrało city.
» 3 stycznia 2019, 14:10 #312
nani3210: Lukaku wyrasta na drugiego Solskjaera.
» 3 stycznia 2019, 13:06 #311
is200second: Nie ma na to szans. Za duzo kosztował. Prędzej posadzi Rashforda niż zarząd na to pójdzie.
» 3 stycznia 2019, 13:14 #310
Smoake1878: Obowiązkowo potrzebny solidny środkowy obrońca, Jones bardzo nie pewnie, brakuje takiego lidera w tej formacji który będzie rządził i dzielił w obronie, liczę że już teraz w styczniu kogoś ściągniemy
» 3 stycznia 2019, 13:04 #309
dlabigt23: Nie ma szans na kogos takiego lepszego od naszych obrońców . Na dzien dzisiejszy realny jest Eder Militao ale wiadomo ze to mało ale zawsze cos bo by sie juz zgrywal w tym sezonie a w nastepnym moze by odpalil . Sprzedac Rojo w styczniu a latem Jonesa i dokupic jeszcze kogos lepszego latem .
» 3 stycznia 2019, 14:39 #308
Kilerek7: Przecież Manolas ma klauzule za gorsze a zjada każdego naszego obrońcę, to samo wiekowy Godin.
» 3 stycznia 2019, 15:23 #307
dlabigt23: No na Godina napewno nie ma szans
» 3 stycznia 2019, 15:59 #306
Lookasinho: Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie wczoraj pan komentator Ćwiąkała :) oby jak najwięcej go w meczach z naszym udziałem.
» 3 stycznia 2019, 13:01 #305
is200second: Ktoś wie co się dzieje z użytkownikiem co miał Beckhama witajacego się z jakimś innym piłkarzem w avatarze? Nie pamiętam nicku. Mądrze prawil a dawno tu chyba nic nie pisał.
» 3 stycznia 2019, 12:38 #304
dzilu96: wave?
» 3 stycznia 2019, 12:48 #303
is200second: Nie. Napewno postać lubiana Przez większość. Starsi userzy powinni skapowac o kogo chodzi. Napewno miał duża wiedzę na temat piłki reprezentacyjnej.
» 3 stycznia 2019, 12:55 #302
Sideswipe: chyba o vanderToki chodzi choć nie jestem pewny co do logo, jakiś czas temu pisał, że w sumie to już United mu wisi, woli reprezentacje i nie będzie się tu udzielał, choć ostatnio podczas ligi narodów tu zawitał.
» 3 stycznia 2019, 13:01 #301
is200second: Tak vanderToki.
» 3 stycznia 2019, 13:12 #300
kckMU: Na jego avatarze Becks mija się z bodaj Simeone. Ostatni post miał miejsce 18.12. Może z czasem wróci.
» 3 stycznia 2019, 13:47 #299
Kilerek7: na MEN piszą, że Pochettino ma objąć MU a jego pierwszym transferem miałby być Maddison z Leicester jako nowy Eriksen.
» 3 stycznia 2019, 12:24 #298
piter100000: Ja tam jestem spectycznie nastawiony do Pochettino. Zrobił fajną robotę, tego mu nie można odmówić. Tylko, że wykupienie jego kontraktu to kwota jaką można byłoby przeznaczyć na porządnego zawodnika. Do tego facet nic nie wygrał. Leicester zdobyło mistrza, a Totki mogły ich dogonić i się zesr.... ostatnio zbliżyli się do Liverpoolu i z Wilkami się zesr.... grają fajną piłkę i w ogóle, ale w LM też szału nie pokazują. Może będzie z niego świetny trener, ale czy te ochy i achy nie są trochę na wyrost? Mi się wydaje, że trochę tak
» 3 stycznia 2019, 14:42 #297
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2019 14:52

Pochettino pasuje najbardziej do DNA MU, stawia na młodych, to ze nic nie wygrał nic nie znaczy, Klopp z Liverpoolem też nic nie wygrał, a jak gra wszyscy widzą. Mourinho wygrał kilka trofeów ale jakim stylem. To nie wina Pochettino, ze Levy przykrecił mu kurek z kasą i nikogo nie kupił. Tottki budują stadion to przestali inwestować w drużynę i musi grać tym co ma, a konkurencja nie śpi.
» 3 stycznia 2019, 14:51 #296
mycka86: Jeszcze nawet do nas nie przyszedł a dziennikarze już dokładnie wiedzą kogo by chciał sprowadzić :)

Abstrahując od tego, że nie ma szans na to żeby Spurs go puścili, to Maddison byłby świetnym transferem. Chłopak ma talent i w wielu meczach mimo młodego (22) wieku ciągnął za uszy Leicester. Ale jak to w przypadku utalentowanych anglików bywa trzeba by zapłacić za niego 2x tyle i w rzeczywistości jest wart. Więc transfer nie zamknąłby się za mniej niż 70-80mln Ł.
» 3 stycznia 2019, 15:25 #295
piter100000: W naszym DNA również jest mentalność zwycięstwa. Nie wiem czy Pochettino ją ma. Poza tym u nas jest zupełnie inna presja. Totki zajmą 2,3,4 czy 5 miejsce nikt w prasie na ten temat szeroko się nie rozpisuje. U nas każdy mecz będzie na świeczniku. Samo ładne granie starczy tylko do pewnego momentu. Jak nie będzie trofeów to będzie wieczna presja. Co do Kloppa to fakt, że nic nie wygrał z LFC, ale jednak wygrywał z BVB, a Argentyńczyk nie wygrał kompletnie nic. Nie chcę umniejszać jego zasług, ale dopiero jak pójdzie do klubu z absolutnego topu, w którym liczą się trofea to będzie można dokładniej ocenić jak sobie radzi z wielką piłką. Nie chciałbym tylko, żeby tym poligonem doświadczalnym dla jego umiejętności było United. Zresztą po cichu liczę na to, że Ole rozwieje wszelkie wątpliwości i po sezonie nie będzie żadnego tematu odnośnie Pochettino, Zidana czy kogokolwiek innego. Czas pokaże
» 3 stycznia 2019, 15:25 #294