Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Martial chce wyjaśnić swoją sytuację i oczekuje podwyżki

» 4 czerwca 2018, 09:28 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Anthony Martial chce jak najszybciej wyjaśnić swoją przyszłość w Manchesterze United – informuje dziennik Daily Express.
Martial chce wyjaśnić swoją sytuację i oczekuje podwyżki
» Prasa od dawna spekuluje na temat przyszłości Anthony'ego Martiala
Czy Anthony Martial zasługuje na tygodniówkę w wysokości 150 tysięcy funtów?
Francuski pomocnik w ostatnich miesiącach był łączony z transferem do Juventusu Turyn, Bayernu Monachium, Chelsea i Arsenalu. Zawodnik nie wyklucza jednak pozostania na Old Trafford.

Aby jednak tak się stało, Martial chce mieć jasną sytuację i stawia warunki. Francuz podpisze z Manchesterem United nowy kontrakt, jeśli jego tygodniówka wzrośnie z 85 do 150 tysięcy funtów.

Martial nie ma też pewności, jaką rolę będzie miał dla niego w przyszłym sezonie Jose Mourinho. Manchester United jest łączony z transferami Garetha Bale’a oraz Williana. Przyjście któregokolwiek z zawodników sprawiłoby, że Francuz oddaliłby się jeszcze bardziej od wyjściowego składu Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Deschamps: Pogba musi podnieść poziom swojej gry
Następny news »
Arnautović: Manchester United? Pytajcie mojego brata

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


DartHBanE: Dać mu ! :)
» 4 czerwca 2018, 18:47 #40
awe: Sanchez za samo wyjscie w ligowym meczu z ostania drużyna z tabeli i 3 ligowcem w w pucharze jest w stanie zainkasować 150tys, nie moiwac o podstawie 350tys i bonusach... Wole jednak tego "leniwego" Martiala co krecil statystyki i zdobywal wyróznienia, niz kopiacego co po czole przez 90min Sancheza :)
» 4 czerwca 2018, 16:16 #39
vinnie123: A ja tam wole Sancheza bo czy wychodzi czy nie on stara się wygrać. Zgadzam się jednak że Martialowi trzeba dać podwyżkę i skończmy temat jego odejścia.
» 4 czerwca 2018, 19:48 #38
Tusiu: A co mu z tego starania się jak mu nie wychodzi? Martial przynajmniej statystykami robil NAM robote, a sanchez statystykami robi robote druzynom przeciwnym .... :)
» 5 czerwca 2018, 07:50 #37
bananek16: Ja bardzo chciałbym w następnym sezonie zobaczyć napad Rash/Romelu/Tony albo Tony/Romelu/Rash. Dać jednego na drugą stronę pograliby z 8-9 meczy na tej pozycji i by się ograli i przyzwyczaili, jest to jednak mało prawdopodobne :'(
» 4 czerwca 2018, 15:37 #36
Batigol222: Nie wiem, skąd aż takie dużo halo wokół tego Martiala. Prawda jest taka, że skrzydłowych o porównywalnych umiejętnościach lub porównywalnym potencjale jest w Europie sporo. Martial nie bez bez powodu obecnie nie łapie się nawet do francuskiej kadry, a wcześniej był co najwyżej rezerwowym dla ówczesnej supergwiazdy West Hamu Payeta.

Pomijając samą ocenę jego gry na poziomie tego, co się widzi, on nawet w statystykach nie wygląda jakoś imponująco. 14 bramek w Pl w jednym sezonie to nie jest żaden mega wyczyn, zwłaszcza jeśli gość przez sporą część owego sezonu grał jako napastnik. Pod względem piłkarzy z największą skutecznością dryblingów żadne znane mi zestawienia nawet nie uwzględniają Martiala. Jak odejdzie, to odejdzie. Gdyby zaś w ramach jakiejś 'transakcji wiązanej" z Juventusem i Bayernem w zamian miał przyjść taki Douglas Costa, to United by na tym zyskało, i to sporo.
» 4 czerwca 2018, 12:13 #35
walentos: Tylko widzisz niektórzy uważają tu że powodem jego niewielkiej ilości minut które dostaje na boisku jest widzimisię Jose które nie ma żadnego uzasadnienia. Ludzie tu w ogóle nie przyjmują do wiadomości tego że sam zawodnik się nie przykłada do treningów, gra niechlujnie i nie chce mu się biegać.

Później powstają historie że zły Mourinho posadził świetnie grającego Martiala i wpuścił w jego miejsce Sancheza (który co mecz daje z siebie 100% i jest wzorem do naśladowania jeśli chodzi o to jak pracuje).
» 4 czerwca 2018, 12:19 #34
Batigol222: Szczerze, to nie pamiętam żadnego "świetnego" meczu Martiala w United, co najwyżej kilka dobrych przeciwko słabszym drużynom.

Natomiast co do charakteru Martiala, to jeżeli piłkarzowi w wieku nieco ponad 20 lat nie chce się biegać w meczach takiego klubu, jak United, to z dużym prawdopodobieństwem może oznaczać, że gość ma po prostu deficyty w zakresie tego, co się nazywa profesjonalizmem. Nawet Messi w młodszym wieku musiał biegać w Barcelonie: status piłkarza, który nie musi pracować w defensywie Messi zdobył sobie gdzieś tak w momencie odejścia Ronaldinho. A przecież Martial to się na drugiego Messiego raczej nie zapowiada.

Może to jest jakiś znak czasów, że piłkarze mający nieco ponad 20 lat i nie mający w swoim CV żadnych istotnych osiągnięć już uważają się za gwiazdy, którym wolno grymasić, nie wiem. Pamiętam np. Ronaldinho, który przychodził do Barcelony w młodym wieku, ale już jako Mistrz Świata i jeden z najlepszych zawodników turnieju: tam nie było gwiazdorstwa i grymaszenia, tylko czysta żądza futbolu.
» 4 czerwca 2018, 13:08 #33
DartHBanE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 16:10

Może tak może nie a kto to z was wie? Nikt.
Wydaje mi się że gdyby Anthony Martial był traktowany jak święta krowa - Alexis Sanchez to wykręcił by lepsze staty niż on wykręcił przez te pół roku tutaj gry. A niestety że Alexis SĂĄnchez jest przereklamowany i płacą mu gigantyczną kasę to wolną na niego stawiać , a kompletnie nic nie wniósł do zespołu.
Nic dziwnego że chce więcej , każdy chce ja też pracując co roku chce więcej zarobić.
» 4 czerwca 2018, 16:09 #32
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 16:18

Każdy chce zarabiać więcej pytanie tylko czy jest w stanie więcej zaoferować. Zamiast upominać się o podwyżkę powinien się skupić na piłce nożnej. W tej branży jest tyle kasy że jeśli będzie się dobrze prezentował to klub chcąc go zatrzymać sam prędzej czy później będzie musiał mu zapłacić więcej. Takie podejście do tej pracy powinno być wpajane w szkółkach od małego bo na tę chwilę niektórym odbija w młodym wieku.
» 4 czerwca 2018, 16:14 #31
Batigol222: DartHBanE

Sanchez przyszedł w środku sezonu, bez żadnego okresu przygotowawczego i do zespołu grającego zupełnie inną piłkę, niż jego dwa ostatnie kluby. Może Mourinho trochę na siłę prawie zawsze wystawiał go w pierwszym składzie, ale z drugiej strony nie innej możliwości na dopasowanie zawodnika do zespołu już w trakcie sezonu(chociaż osobiście wolałbym oglądać Sancheza w ataku, zamiast Lukaku, ale to już temat na inną dyskusję).

Fakt, taki Aubameyang taki wszedł w PL jak w masło i też z marszu, ale to akurat jest piłkarz stworzony do gry w tej lidze, i wiedział o tym chyba każdy, może z wyjątkiem kolegi Walentosa;)
No i różnica stylu pomiędzy Borussią a Arsenalem nie jest aż tak duża: po prostu Arsenal gra trochę wolniej i bez takiego pressingu, tyle że to dalej jest ofensywna piłka, plus piłkarze potrafiący wykorzystać szybkość Aubameyanga i jego umiejętność wychodzenia na pozycję.

Tyle, że to nie jest sedno rzeczy. Sednem jest to, że piłkarz w wieku Martiala i z jego CV powinien po prostu zacisnąć zęby i harować, zarówno na treningach jak i podczas meczów, zamiast demonstracyjnie sobie truchtać po wejściu na boisku. Może w Juventusie go jakoś naprostują mentalnie, trudno powiedzieć. Jego przyszłość w United średnio widzę, chyba że Sanchez po przepracowaniu okresu przygotowawczego dalej będzie grał znacznie poniżej swoich umiejętności.
» 4 czerwca 2018, 16:50 #30
Spadkobierca: Ja pierdylę, Batigol. Sanchez jest zaaklimatyzowany w Premier League. Bronił, zakładał pressing, biegał jak pies za laserem, a Ty mówisz, że on musi się jeszcze aklimatyzować?

Jeśli chcecie chrzanić, że Martial nie biega, nie zostawia serducha na boisku i dlatego nie zasługuje na bycie piłkarzem United, to musimy wyrzucić połowę, jak nie większość kadry, bo to są takie same ochłapy grające tu dla tygodniówki, a nie dla klubu.
» 4 czerwca 2018, 18:50 #29
DartHBanE: DartHBanE: I prezentował się dobrze do czasu Przyjścia Alexa. A kto z was pogodził by się z opcją Rezerwowego na rzecz nowo przychodzącego zawodnika ? Grasz dobrze a mimo wszytko jesteś skazany na rezerwy. Ktoś gra cały czas piach non stop wychodzi w pierwszej 11 ,,wspomnę jeszcze jak mu chamsko numer ukradli,, . Może chłopak nie wytrzymał psychicznie ale za to jest w klubie ktoś odpowiedzialny że nie wspomnę o Marcusie R też bez rewelacji. I co najdziwniejsze wszytko od czasu przyjścia Alexa.

Obejrzyjcie sobie jakiś mecz z tych pierwszych ligowych jak chłopaki grali a potem zobaczcie jak graja jakiś z czasów przyjścia Alexa.

2. Sprawa czy ten news jest prawdziwy też nie wiem. Można o każdym tak napisać.
3. Jeżeli jest prawdziwy to być może danie mu właśnie takiej podwyżki pozwoli mu uwierzyć w to że klub liczy na niego i ma szanse na granie , nie tylko grzanie ławki. Może to spowoduje że chłopak pomyśli ,,Oni dali mi podwyżkę oni jednak wieżą we mnie.

Mam nadzieje że zostanie z nami na następny sezon i wtedy zweryfikujemy jego grę oraz innych.
» 4 czerwca 2018, 18:50 #28
DartHBanE: Najlepsze jest to że skoro nie widać różnicy miedzy nim a Sanchezem to po co przepłacać ??
Ktoś napiszę że za darmo transfer.
Ja się pytam jak za darmo ?
Oddaliśmy za niego Mikego którego kupiliśmy za 30 milionów do tego bonus pewnie dla agenta dla niego za podpis. I teraz Sanchez za podpis też dodatkowo dostał pewnie jakiś hajs oraz jego agent. Dodatkowo pensja tak wysoka że głowa boli.
Zarabia tyle że powinien grać lepiej a 4 rok w Angli gry jest wystarczający do Aklimatyzacji.
Dlatego nie dziwie się że chłopak chce zarabiać więcej.
» 4 czerwca 2018, 19:02 #27
Batigol222: Spadkobierca

Przecież pisałem o aklimatyzacji Sancheza w United, nie w PL...
» 5 czerwca 2018, 14:18 #26
Greenlife: Dziwi mnie tylko, że gość w takim klubie jak MU próbuje dyktować warunki. Rozumiem jakby żądał raz w miesiącu wyjść w pierwszym składzie albo zagrał połowę czasu w jakimś ważnym meczu. Jego zachowanie bardzo odbiega od jego umiejętności. Mam nadzieję, że inne kluby widzą jego gburowatość i straci zainteresowanie. Może wtedy coś do niego dotrze. Mimo wszystko za jego grę szanuje i życzę mu powodzenia w karierze.
» 4 czerwca 2018, 10:59 #25
JanuszWojcik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 09:57

Podwyżkę powinien dostać.Zaliczyl całkiem niezły sezon .Skoro takie piłkarskie nieporozumienie jak Lingard zarabia więcej od niego to coś jest nie tak
» 4 czerwca 2018, 09:54 #24
walentos: Chyba lepiej uniknąć wyrównywania wynagrodzeń do góry, zwłaszcza do takiego Lingarda który jest wychowankiem z znacznie większym stażem w klubie i w każdym meczu biega i daje z siebie 100%. Nie mówię że Martial nie ma co liczyć na podwyżkę ale najpierw niech udowodni że na nią zasługuje rozgrywając jeszcze lepszy sezon niż ten.
» 4 czerwca 2018, 10:25 #23
Paolo85: Leń i nic więcej . Zero poświęcenia ,nie zasługuje na grę dla MANUTD
» 4 czerwca 2018, 09:50 #22
blue7one: Gość do momentu przyjścia Sancheza gra naprawdę dobrze, a potem się obraża i nie potrafi wywalczyć miejsca na lewej stronie gdzie Sanchez jest w bardzo przeciętnej dyspozycji. Nie wiem czy zostanie w MU to dla niego dobra decyzja, ale jak chce podwyżki to powinien wykazać więcej determinacji i woli walki a mniej naśladować miny Ronaldo
» 4 czerwca 2018, 09:48 #21
Spadkobierca: Jakbyś się czuł, gdyby klub drugi raz kopnął Cię w cztery litery, bo jakaś gwiazdeczka jest ważniejsza?
» 4 czerwca 2018, 18:45 #20
walentos: Póki co rozkminił że powinien zarabiać więcej, szkoda tylko że nie daje z siebie więcej.
» 4 czerwca 2018, 09:41 #19
QsQs: Za to przyszedł panicz Sanchez i z miejsca dostał 350k na tydzień. Biega tylko jak kot z pęcherzem nic nie dając drużynie. Zabrał miejsce gościowi, który w przeciągu pół roku w 3 miesiącach był najlepszym graczem drużyny.
» 4 czerwca 2018, 09:54 #18
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 10:22

Może dlatego że Alexis przyszedł prawie darmo, jako największa gwiazda jednego z ligowich rywali? W poprzednim sezonie miał koło 30 bramek 15 asyst, w wcześniejszych też miał zawsze koło 20 bramek i 10 asyst (mowa oczywiście o wszystkich rozgrywkach). Martial ledwo dobija do połowy tych liczb. W pierwszym (najlepszym) sezonie u nas miał blisko 15 bramek, ok 5 asyst i póki co nie wygląda na takiego który ma szansę to powtórzyć.
» 4 czerwca 2018, 10:22 #17
ro7: @waletnos
Rozbawiło mnie, że przywołujesz jakieś archaiczne statystki Sancheza z poprzedniego sezonu. Twoja babcia to z kolei super laska (w 1961 roku). Sanchez ma 30 lat w tym roku, najlepsze lata za sobą. Przez tę połowę sezonu u nas strzelił 3 gole (jeden karny) i miał 2 asysty... To statystyki katastrofalnie złe. Kompromitacja.

Ten sezon co teraz minął to był najlepszy sezon Martiala. W tym sezonie w 1927 minut strzelił 12 goli i miał 7 asyst. W tym magicznym nazwanym przez Ciebie najlepszym sezonie strzelił 15/16 strzelił 14 goli i miał 4 asysty, potrzebował na to aż 3320 minut, czyli znacznie więcej czasu (1400 minut, czyli grał 16 całych meczów więcej po 90 minut).

Nie wiem skąd ten hate na Martiala. On nie ma żadnego poparcia w niczym.
» 4 czerwca 2018, 11:00 #16
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 11:10

W lidze:
15/16 Mecze-31|Bramki-11|Asysty-4|Minuty-2632 pierwszy napastnik
17/18 Mecze-30|Bramki-9 |Asysty-5|Minuty-1582 skrzydłowy prawy/lewy wymieniany z Rashfordem.(
Gdyby nie pan Lew i Kułaku nie wiadomo jakie by liczby kręcił. Tak źle to wygląda że nie może chcieć podwyżki i jasnej funkcji w drużynie?
» 4 czerwca 2018, 11:09 #15
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 11:31

To nie jest hate na Martiala to są fakty które mają znaczący wpływ na to dlaczego jedni zarabiają więcej a inni mniej.

Co w tym złego że przywołuje statystyki z poprzedniego sezonu? Czy zawodnik który przez 8 lat gra na najwyższym europejskim poziomie ma nagle zarabiać mniej bo miał jeden gorszy sezon? W tym sezonie cały Arsenal grał dno więc i Sancheza pociągnęli do dołu. U nas nie przepracował żadnego okresu przygotowawczego, wszedł do zespołu w którym nie znał nikogo i mimo że nie ma liczb to zgarnia dobre oceny za swoje występy dzięki temu że zawsze ciężko pracuje.

Śmieszne to jest to że Alexisowi wypomnisz że strzelił jedną bramkę z karnego ale tego że Martial strzelił 2 karne i jednego nie wykorzystał już nie napiszesz. Podwójne standardy?

Tak będzie miał 30 lat ale w drugiej połowie grudnia. To oznacza że jest 1.5 roku młodszy od Messiego, prawie 4 lata młodszy od Ronaldo, prawie 2 lata młodszy od Suareza, pół roku młodszy od Aguero i nieco ponad 2 lata starszy od Hazarda. Twoje pisanie że najlepsze lata ma już za sobą wcale nie jest śmieszne :)

Trz zgadzam się, należy mu określić rolę w zespole i powiedzieć wprost czy ma być skrzydłowym, napastnikiem czy rezerwowym. Podwyżkę na zachętę też mógłby dostać ale nie rzędu 65 tys funtów bo na tyle podwyżki w tym sezonie nie zasłużył. Jeśli teraz dostaje 85 tys/tyg to uczciwie byłoby mu zaproponować 120 tys/tyg. Jeśli teraz damy mu 150 to zastanówcie się ile zaśpiewa sobie jak zagra jeden wybitny sezon. Od razu 250 ?
» 4 czerwca 2018, 11:25 #14
primasort: Za jakie darmo?Miki kosztował coś koło 40 milionów € i za tyle spokojnie by go sprzedali,plus premia Sancheza za podpis i jego tygodniówka,rzeczywiście za darmo hehe
» 4 czerwca 2018, 11:54 #13
Trz: jak mu teraz dadzą podwyżkę i kontrakt na 4/5 do tego ze 150m odstępnego to może sobie grać jak Salach w zakończonym sezonie a o podwyżce i tak nie będzie miał co marzyć
» 4 czerwca 2018, 12:00 #12
QsQs: walentos akurat mistrzem podwójnych standardów jesteś ty na tej stronie. Najprostszy przykład: jak United zagra dobry mecz to zasługa Mou, a jak zagra kaszane to wina pilkarzy.
» 4 czerwca 2018, 12:06 #11
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 12:13

primasort: nie sprzedalibyśmy Mikiego za więcej niż 20mln funtów i takie są fakty. Gośc był bez formy, zainteresowanie było niewielkie do tego ogromna tygodniówka. Zejdz na ziemie.

Trz: Gduby to tak działało... niestety jeden dobry sezon i każdemu odbija, chce podwyżki a jeśli jej nie dostaje to rozgląda się za innym klubem :)

QsQs : Nigdzie nigdy nie napisałem że dobry wynik to zasługa wyłącznie Mourinho, wręcz przeciwnie zwykle chwalę zawodników którzy się w takim meczu wyróżniali. Jose nie ma za co chwalić bo on nie gra, czasem można pochwalić dobór składu albo trafione zmiany ale to wszystko. To tylko potwierdza że Ty jesteś tu mistrzem wciskania ludziom kitu i robienia sobie wstydu.
» 4 czerwca 2018, 12:10 #10
Trz: i w tym rzecz. Będzie mógł się rozglądać i nic więcej, chyba że wpłynie określona oferta.
» 4 czerwca 2018, 12:21 #9
walentos: W PL nie wpisuję się zwykle kwot odstępnego a u nas nie wiem kiedy ostatnio ktoś coś takiego miał. Co do Martiala to widząc jego charakter jeśli chciałby odejść to grałby celowo poniżej swojego poziomu by zachęcić klub do pozbycia się go.
» 4 czerwca 2018, 12:25 #8
EricKing: Wszystkie koszty związane z Sanchezem i jego kontraktem to około 100milionów. Za samego Martial daliśmy między 60 a 80 (nie wiem ile klauzul się wypełniło) do tego jego kontrakt - koszt wychodzi też około 100mln za całość. Więc nie dziw się, że Sanchez dużo zarabia.
» 4 czerwca 2018, 14:28 #7
Spadkobierca: Daliście się wydymać, o to co myślę. Miki w Arsenalu wrócił do formy, a Sanchez jak grał piach od początku sezonu, tak grał ten piach dalej u Manchesterze United.
» 4 czerwca 2018, 18:44 #6
Foster: Jaką podwyżkę i za co ? Jak chce grać to niech zamknie usta i trenuje na podwyżkę to trzeba zasłużyć. Niech podpatruje Lingarda jak zapierdala i nadrabia bieganiem
» 4 czerwca 2018, 09:41 #5
wedel242: Mam nadzieje ze żartujesz, mimo tego ze siedział przez murarza na ławie to nadal był jednym z najlepszych naszych zawodników sezonu
» 4 czerwca 2018, 13:07 #4
trikos: Na podwyżkę zasługuje jak i na zostanie w klubie. Ciekawe czy już rozkminił, że transfer Sancheza nie miał go usadzić na ławie a wzbudzić jeszcze większą motywację do rozwoju. To najważniejszy czynnik samodoskonalenia ciągła presja ze strony innych klasowych zawodników z własnego otoczenia.
» 4 czerwca 2018, 09:38 #3
Batigol222: Problem w tym, że Sanchez w formie zjada Martiala. Równie dobrze Lingard mógłby "rywalizować" z Hazardem a Herrera z Verattim...
» 4 czerwca 2018, 12:15 #2
Tusiu: Sanchez w formie xD w formie to on juz takiej jak byl nie bedzie :D ten gosc statystykami umywa sie do Tony'ego, moze mu buty conajmniej czyscic za kazdym razem jak dotyka pilki - wzrost akurat ma odpowiedni do tego typu pracy ;)
» 5 czerwca 2018, 07:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.