Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: David Moyes nowym menadżerem United!

» 9 maja 2013, 16:56 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
David Moyes, dotychczasowy szkoleniowiec Evertonu, od nowego sezonu będzie prowadził drużynę Manchesteru United. Informacja o jego odejściu z Goodison Park pojawiła się przed godziną 16 na oficjalnej stronie klubowej. Godzinę później, oficjalnie ogłoszono zatrudnienie Moyesa na Old Trafford.
Oficjalnie: David Moyes nowym menadżerem United!
» David Moyes, dotychczasowy szkoleniowiec Evertonu, od nowego sezonu będzie prowadził drużynę Manchesteru United. Informacja o jego odejściu z Goodison Park pojawiła się przed godziną 16 na oficjalnej stronie klubowej. Kwadrans później, oficjalnie ogłoszono zatrudnienie Moyesa na Old Trafford.
Moyes prowadził Everton od 2002 roku. Na ławce trenerskiej The Toffees zasiadał w ponad 500 meczach. Pomimo niewielkiego budżetu, osiągał regularne, wysokie wyniki. David był również „namaszczony” przez sir Alexa Fergusona, który wielokrotnie podkreślał, że to właśnie Moyes powinien objąć stery w United po jego odejściu na emeryturę.

Decyzja o zatrudnieniu Davida Moyesa została podjęta jednogłośnie na podstawie rekomendacji sir Alexa Ferguson. Moyes zacznie pracę na Old Trafford 1 lipca 2013 roku. Szkot zwiąże się z klubem długoterminowym, 6-letnim kontraktem.

Sir Alex Ferguson podczas ogłoszenia nowego szkoleniowca powiedział: - Dyskutowaliśmy na temat kandydatów, którzy naszym zdaniem byli odpowiedni do tej roli i wszyscy jednogłośnie zgodziliśmy się na kandydaturę Davida Moyesa. To prawy człowiek z bardzo mocno etyką pracy. Podziwiałem jego pracę od dłuższego czasu.

- Już w 1998 roku nawiązałem z nim kontakt, aby zatrudnić go w roli asystenta. Wtedy był jeszcze młodym człowiekiem na początku swojej kariery. Od tamtej pory wykonał niesamowitą pracę w Evertonie. Nie ma wątpliwości co do tego, że posiada on wszystkie potrzebne cechy, aby być menadżerem w Manchesterze United – komentował Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Lampard: Ferguson zasłużył na szacunek
Następny news »
Moyes: Wiem, że będzie bardzo ciężko

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (328)


otmar: Lubię Fergusona i mam do niego szacunek, ale w ostatnich dwóch sezonach wielokrotnie się mylił (moim skromnym zdaniem), przede wszystkim w kwestii środka pola oraz wystawiania Antka w tylu meczach, gdzie grał piach. Powinien posiedzieć na ławce z 5 meczów z rzędu, to być może szybko wróciłby do formy.

Moyes, to bardzo dobry trener i życzę mu wielu sukcesów w United.

Jak miałbym się pobawić w koncert życzeń transferowych, to widzę to tak:
Anderson (niestety, bo go lubię), Valencia (bez lewej nogi w takim klubie?) - out
Fellaini, Moutinho i Bale - in :)

Myślę, że trzeba byłoby mieć z 90 mln na te transfery, ilu nas tu jest? Zrzutka? :)

Pamiętajcie, że przychodzi Zaha i ten Bale'a może nie być niezbędny, szczególnie, że chyba woli się zmarnować w Realu :)

Nani musi zostać, on jest magiczny, dużo lepszy od np. Kagawy, który poza pierwszymi dwoma meczami sezonu i hattrickiem z Norwich nic wielkiego nie pokazał, ale to dobry piłkarz i przyda nam się w następnym sezonie, choćby jako zmiennik.

Zamiast Bale'a wolałbym oczywiście Cristiano, bo to bezsprzecznie najlepszy piłkarz świata i można na nim zarabiać jak na nikim innym. Oczywiście jest Messi, ale on uprawia inny sport - dwubój piłkarski, czyli sprint z piłką między zawodnikami zakończony celnym strzałem :)
Cris jest świetny w każdym elemencie gry.

Przydałby się też David Silva, ale on nie jest pewnie do wzięcia. Na pozostałych pozycjach mamy komplet. Mówię to z nadzieją, że Buttner się rozwinie i odciąży trochę Evrę, tudzież wystrzeli Fabio :)
» 12 maja 2013, 02:27 #317
Norbas: Masz 100% rację.
Mogliby wydać te 90 mln tylko, że u nas pieniądze są wydawane rozsądnie.
» 12 maja 2013, 11:46 #316
dawidlp92: Bale lub Ronaldo do tego Fellaini i Baines
» 11 maja 2013, 16:48 #315
devil112: CR7 i Falcao lub Lewy !!
Ale niestety nikt nie będzie takim czerwonym diabłem jak Roo
» 11 maja 2013, 13:48 #314
RadixD: Mógłby pociągnąć za sobą Fellainiego ;)
» 11 maja 2013, 08:06 #313
Marcindst13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 23:11

Wyczytalem ze David Moyes ma jedne priorytet a mianowicie odmlodzic pomoc
» 10 maja 2013, 23:06 #312
18redshady78: http:// demotywatory. pl/4127417/Sir-Alex-Ferguson
Głosujcie na mocne plis :d bo to od kumpla :)
» 10 maja 2013, 22:25 #311
swistek: Ciekawe jak to będzie wyglądało w pierwszych tygodniach pracy na OT. :)
» 10 maja 2013, 20:59 #310
Diabelred: Coz wolalem pewniejszego Mou...Z tego czytalem ,to niby Mou odrzucil oferte United ze zwgledu na swoja rodzine,ktora wolaby zyc w Londynie.Zobaczymy jak to bedzie z Moyesem w kazdym badz razie ja zycze mu sukcesow.Daje mu 3 letni kredyt zaufania i radze kazdemu sceptykowi, tez tak zrobic ;).Jezeli Moyes przez najblizsze 3 lata nie zdobedzie chociaz 1 pucharu ,majac do dyspozycji praktycznie gotowy sklad(w ktorym brakuje juz tylko SP) znaczyc to bedzie ,ze po prostu zadanie go przeroslo.SAF wiele razy sie mylil chociazby w tym sezonie :P,jednak pozostaje miec nadzieje,ze w swojej najwazniejszej decyzji sie nie pomylil,witamy w piekle Panie Moyes :)
» 10 maja 2013, 20:58 #309
pizdariusz: "Z tego czytalem ,to niby Mou odrzucil oferte United ze zwgledu na swoja rodzine,ktora wolaby zyc w Londynie. " Pewnie na wp to wyczytałeś. Wątpie by, ktokolwiek z MU proponował pracę Mourinho. Moyes był pewniakiem od samego początku i jesli ktoś od kilku lat śledzil jego relacje z Fergusonem mógł się domyślić, że prawdopodobnie on zostanie jego następcą. Mourinho niech wraca do Chelsea. Bedzie ciekawiej.
» 11 maja 2013, 08:20 #308
marsin7: 3-letni kredyt zaufania ?
Lekka przesada, ma gotowy zespół, dodatkowo w tym sezonie może sobie ściągnąć paru zawodników, ja uważam, że jeśli nie wygra nic w ciągu dwóch sezonów, powinniśmy szukać kogoś innego
» 11 maja 2013, 10:44 #307
HuiSton: i byś miał teraz marsin7 zamiast Fergusona Capello albo hm Redknappa.
» 11 maja 2013, 17:02 #306
belinea89: to teraz czekamy na listę życzeń nowego trenera, mam nadzieję, że zostanie w końcu kupiony ktoś do środka pola ,SAF był albo ślepy albo nie chciał widzieć tam braków, Moyes musi załatwić tę sprawę
» 10 maja 2013, 19:56 #305
bartoszek4502: Chciałbym żeby sprowadził Cr7 lub Bale i gundogana i fellaniego naraz bo scholes i giggs emerytura ando odchodzi a jones niech gra na swojej nominalnej pozycji czyli ŚO lub ostatecznie PO czyli wychodzi żę byśmyu mieli cleva gundo fellani i oczywiście carrick a że carrick ma już swoje lata więc trzeba ogrywać powoli następce .A zapomniałem o Roo ale on to po 1.niewiadomo czy zostanie a pod drugie bez przesady ,że on ma grać na ŚP bo on powinien grać na napastniku ewentualnie ofensynego,więc w następnym sezonie chciałbym taką 11:
David
Raf-Jones-Evans-Evra
Fellani -Carrick
Zaha/Nani-Roo/Kagawa-Cr7/Bale
RVP
» 10 maja 2013, 17:22 #304
tomek94: Świetny, solidny trener. z jego pomocą możemy zajść daleko. Fajnie by było jakby za nim poszło kilku graczy z evertonu (fellaini, baines)
» 10 maja 2013, 16:48 #303
Marcindst13: On powinien zaczac od mocnego bum ! Sprzedajemy Naniego - Andersona - Antonio Valencia a scigamy C.Ronaldo /G Bale Christian Eriksen /Kevin Strootman i R.Lewandowski
» 10 maja 2013, 16:17 #302
belinea89: popieram musimy zrobić wietrzenie szatni
» 10 maja 2013, 16:37 #301
szymoneq: hahahhaha 2 praktycznie najlepszych graczy sprzedac maja? Nani mial slaby sezon ale to kazdemu sie zdarzy a Antonio mial kontuzje i wieksosci sezonu nie gral. wiec ciekawe jakbys Ty tyle nie gral i mial zaczac grac ciekawe jakby ci poszlo pozdr
» 10 maja 2013, 18:07 #300
xerham97: Antonio nie grał większość sezonu... chyba meczy nie oglądałeś ;)
» 10 maja 2013, 18:41 #299
UnitedProClub: szymoneq.Kaleka nie grał większość sezonu....To ci gratuluję.
» 10 maja 2013, 20:38 #298
wiruch: @szymoneq
ja rozumiem że jesteś młody ale czasami warto się chwilę zastanowić zanim się coś napisze:)
» 11 maja 2013, 07:45 #297
1996kutno: Nani jest bezużyteczny, lepiej go sprzedać i kupić skrzydłowego, któy będzie grał regularnie, a nie grzał ławe
» 11 maja 2013, 11:10 #296
wiruch: bezużyteczny to jest Valencia i Young, pierwszy nie potrafi kompletnie nic a drugi ciągle leczy urazy...
» 11 maja 2013, 11:28 #295
Wielbicielka: Wiruch Ty chyba kibicujesz United od tego sezonu albo jestes totalny niewdzięcznik bo ja doskonale pamietam jak nam cały wcześniejszy sezon własnie Valencia wygrywał..tak jak obecny Carrick na spółke z RvP. Wtedy nikomu nie przeszkadzało, ze ma tylko jedną noge. Ale jak sezon zepsuł mu uraz pleców i brak formy to oczywiście najlepiej sprzedać. Jestes jak Romek w Chelsea..zero cierpliwości i szacunku do piłkarzy którzy zostawiają serce na boisku.
» 11 maja 2013, 18:29 #294
pWned: Liczę na sukcesy :D
» 10 maja 2013, 16:05 #293
vip14: Moim zdaniem jest to dobry wybór. Mam nadzieję, że będzie kontynuował doskonałe dzieło Sir Alexa. Witamy w United !!
» 10 maja 2013, 15:54 #292
Yon: Jestem trochę sceptycznie nastawiony co do Moyesa. Niby jest to dobry trener, ale ma zerowe doświadczenie w Europie. Pewnie większość z Was powie, że liga jest najważniejsza, ale my wyższość w lidze udowadniamy praktycznie co sezon. Ostatni raz LM wygraliśmy 5 lat temu i najbardziej pragnę zwycięstwa właśnie w tych rozgrywkach.
» 10 maja 2013, 15:48 #291
Widera: jak już do nas doszedł to mam tylko nadzieję że nie będzie chciał ze sobą brać graczy Evertonu
Bains ( czy jak mu tam ) ok jest dobrym obrońcą , ale mamy Evrę i i Bitnera ( nie wiem jak się dokładnie pisze )
Felaini to średniak ligowy który nadaje się na średnią ligową drużynę czyli Everton
» 10 maja 2013, 15:45 #290
Kajdano: Witamy w piekle :)
» 10 maja 2013, 15:41 #289
zenon07: Może ktoś mi napisać czemu Rooney i Moyes się nie lubią?
» 10 maja 2013, 14:42 #288
Olo: Bo obaj są rudzi.
» 10 maja 2013, 14:46 #287
BartekMU10: Rooney miał z nim na pieńku gdy grał w Evertonie. Moyes denerwował Rooneya, raz po raz nie wystawiając go gdy ten był w pełni sił czy też czasami kierował jakieś tam uwagi do niego (o ile dobrze pamiętam, nie jestem na 100% pewien).
» 10 maja 2013, 15:01 #286
T7MU: Ale teraz prasa ma pożywkę ! ... tyle mięsa... dzisiaj na thesun plotka że Moys zabierze ze sobą Fellainiego i Bainsa za 39m Ł. A komentarze jeszcze gorsze: United rozkrada ligę razem z CFC.
Jest też notka że Moyes zrobi poligon zamiast treningu, że gwiazdy dostaną solidne baty na treningach.


Ludzie. Tego się już nie da ogarnąć. Ja tam wole poczekać i zobaczyć co będzie.
Jedne co by mnie satysfakcjonowało z tej plotki to Fellaini, młody perspektywiczny do środka. Baines? 28 lat, lewa obrona? tam potrzeba młodego z werwą żeby latał jak szalony i strzelał na potęge.

GG MU !
» 10 maja 2013, 12:39 #285
sprite1080: Jest już taki jeden - Alexander BĂźttner. Jezeli Moyes faktycznie tak stawia na mlodych to być może dostanie swoje szanse juz za moment.
» 10 maja 2013, 12:42 #284
wiruch: chłopie Fellaini?? toż to przereklamowany drewniak który w dodatku gra w Evertonie na pozycji Kagawy. My potrzebujemy wzmocnień na ligę mistrzów a Fellaini może conajwyżej ułatwić wygraną ze Stoke. Do tego cena to podobno 25mŁ czyli kosmos jak za 30mlnE można mieć chociażby Isco
» 10 maja 2013, 12:59 #283
aris019: Najlepszy lewy obronca w PL jeden z najlepszych w europie,strzela,asystuje,rozgrywa,stale fragmenty,pelen wachlarz możliwości a Ty jeszcze narzekasz:p
» 10 maja 2013, 13:41 #282
T7MU: Panowie, luźna guma co !? przekazuje tylko ploty z UK.

1. Fellaini - mówię że jeśli ta plotka jest prawdziwa to tylko tu widzę pożytek choć i tak jest wielu lepszych.

2. Baines - kolego, nie narzekam, daj mu Boże niech gra tak jak najdłużej, ale przypominam że skoro od 2 lat tak gra a ma już 28 to lada dzień ten "płomień" na strzelanie zgaśnie. Potrzeba nam takich ? To nie jest Giggs ani RVP czy Scholes. Uważam że jest dobry ale to nie jest zakup idealny. Za dużo kasy - za duża obawa zakończeniem "hura" działalności tego pana.

popieram niektórych tutaj, mówiących że wystarczy nam Alex B w obronie.
» 10 maja 2013, 13:48 #281
Cinz: Ciekawe czy Moyes weznie ze soba kogos z Evertonu, wg Mnie świetnym zawodnikiem jest Kevin Miralas przy którym obecnie Valencia i Nani to grają kiepsko.
» 10 maja 2013, 12:21 #280
sprite1080: hehe gdzieś przeczytałem ze chce zabrać ze sobą Phila Nevilla :)
» 10 maja 2013, 12:40 #279
brylaantes: nie sądzę że Moyes kogoś ze sobą WEZNIE..
» 10 maja 2013, 14:23 #278
kocio10: Mirallas na pewno nie przejdzie. Dopiero jest na Goodison jeden sezon. Bardziej prawdopodobne przyjście Fellainiego.
» 10 maja 2013, 14:33 #277
aris019: Moim zdaniem nie ma tego złego,żeby na dobre nie wyszło:) Być może nie będziemy grali tylko do pierwszej strzelonej bramki i bronili się całą drużyną tylko będziemy wiekszość meczy wygrawać różnicą kilku bramek.Pewnie będziemy grać bardziej ofensywny futbol przyjemniejszy dla oka:) a puchary same zaczną do nas przychodzić:)Jestem dobrej myśli na przyszłe sezony i wierzę ,że Moyes będzie godnym nastepcą Fergusona:)
» 10 maja 2013, 12:20 #276
Maaattttt: Zmiany, zmiany.
Jestem bardzo ciekawy naszych ruchów latem. W tym momencie bardzo prawdopodobne, że zobaczymy kogoś z Evertonu. Nie jestem przekonany co do Bainesa, tym bardziej, że lewą obronę mamy dobrze obsadzoną. Jeśli chodzi o Fellainiego to ten temat znów wraca i myślę że to może być świetny transfer. Fenomenalna gra w powietrzu, siła i technika, typowy box-to-box, nie obraziłbym się gdyby Belg dołączył do zespołu.

Nie wiadomo co będzie z Rooneyem. Byłoby szkoda, ale jeśli nie uda się go zatrzymać i na stole pojawi się dobra oferta, to wiadomo, że z niewolnika nie ma pracownika. Mam tylko nadzieję że Chelsea i inne angielskie kluby nie wchodzą w grę.

Nie wierzę w transfer Gundogana, ale Fellaini to naprawdę świetny gracz, sprawdziłby się na poziomie Champions League. Myślę, że praca naszych skautów wraz z przyjściem Moyesa nie pójdzie do kosza i nadal możemy mówić o tych samych nazwiskach. Nie wiadomo czy da się przekonać Ronaldo, kto oglądał mecz z Malagą, wie jak Cris zachował się po bramce, wiadomo, że kontrakt ma do 2015 roku, może być jeszcze za wcześnie. Jeśli nie on to może Bale, wiele źródeł mówiło o zainteresowaniu United Balem i myślę że jak będą konkretne pieniądze to nawet Villas-Boas ze swoimi zapewnieniami że Gareth zostaje, będzie musiał go sprzedać. A Walijczyk mógłby świetnie wejść w buty po Giggsie.

Jeśli pożegnamy Rooneya, widzę duży transfer któregoś ze skrzydłowych. Wtedy to nie będzie taka strata, możemy grać, Zaha, Fellaini, Bale. Nie zapominajmy o Kagawie, może grać za Robinem.

De Gea
Rafael-Vidic-Evans-Evra
Carrick-Fellaini
Valencia-Kagawa-Bale
van Persie

Myślę, że nikt by nie płakał.

Panie Moyes, jesteśmy z Tobą!
» 10 maja 2013, 11:51 #275
Maaattttt: A i oczywiście ciekawe co będzie ze sztabem szkoleniowym. Chętnie widziałbym Gary'ego Neville'a, nie wykluczone, że zobaczymy jego brata Phila. W przyszłości do ekipy pewnie dołączy Giggs, może Scholsey. Wszystko na pewno pójdzie w dobrym kierunku.
» 10 maja 2013, 12:11 #274
rybak: Nie widze Fellainiego u nas ... Wole kogoś kto by zapierdzielał od jednego pola karnego do drugiego a Belg ( z tego co widziałem w kilku meczach evertonu a było ich nie dużo ) to ŚPO który wraca sie na swoją połowe dosyć powoli . Co prawda walczył o piłke , ale znów do kontr nie wychodził jak pocisk.
» 10 maja 2013, 12:18 #273
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2013 13:13

Fellaini jest zdecydowanie przereklamowany..widziałem sporo meczów Evertonu i on jako box to box to porażka.Więcej spotkań gra jako ofensywny pomocnik za napastnikiem ale chyba nie chcemy żeby Kagawa grzał ławę albo sprzedać Rooneya i na jego miejsce wziąć Fellainiego bo to pachnie Arsenalem. United to nie Everton a dla Belga to za wysokie progi...kupmy wkońcu porządnych pomocników na światowym poziomie żeby nie zostać w tyle względem innych topowych drużyn. Pieniądze które byśmy mieli zapłacić za Fellainiego i Bainesa czyli 40mlnŁ to by była przysługa od Moyesa dla Evertonu na sam koniec bo takie pieniądze za tych graczy to byłaby jawna malwersacja. Te transfery jak dla mnie byłyby podobnymi do transferu A.Younga czyli niby spradzony w lidze a niewypał totalny. Dziwie się wiecznym stękanio że ktoś jest niesprawdzony w lidze bo wszyscy płakali że Silve,Mate,Cazorle,Oscara mieli połamać już w pierwszej kolejce a radzą sobie świetnie i tego typu piłkarzy nam brakuje żeby w tą drużynę tchnąć nową jakość a nie zaciąg ligowego drewna.
Jako box to box to naprawdę dużo lepszy jest Bender i to zarówno Lars jak i Sven czy wspominany co jakiś czas Strootman.
» 10 maja 2013, 13:06 #272
Maaattttt: Nie zgadzam się co do Fellainiego, to czołowa postać w Evertonie i jeden z lepszych pomocników w tej lidze, ma ogromny wpływ na zespół. Jeśli chodzi o jednego i drugiego Bendera to typowi defensywni pomocnicy, nie mają za wiele do zaoferowania z przodu, nie widzę ich w grze od pola karnego do pola karnego. A Fellaini jest znakomity w odbiorze i silny, ale też wie kiedy się podłączyć, strzelił 11 goli i miał 5 asyst. Zresztą wystarczy sobie przypomnieć jak grał choćby z nami, a chyba jesteśmy topową drużyną. Liczę na transfer Bale'a, a niestety nie można kupić dwóch czy więcej piłkarzy pokroju Walijczyka.
» 10 maja 2013, 13:34 #271
wiruch: ale Fellaini strzela te bramki gdy gra za napastnikami a nie jako box to box..
» 10 maja 2013, 13:41 #270
Satler4: To zależy od filozofii jaką będzie preferował Moyes. Dajmy na to wymyśli sobie, że gramy z kontry i stwierdza, że dokupi DM np. Bender albo gramy ofensywnie i w tedy np gramy Carrickiem i Eriksenem w środku mimo, że Eriksen to raczej ŚPO. Może pieprze głupoty ale ja to tak widzę ;). Wszystko zależy od nowego menedżera, transferów dowiemy się w okienku. Nie ma sensu teraz się rozwodzić kto jest słaby a kto nie. Moyes kupi tego kogo będzie widział w swojej filozofii i tyle.
» 10 maja 2013, 23:19 #269
jari13: Young to nie do konca niewypal. Jezeli masz co sezon 20 asyst w PL to nie jestes slabym pilkarzem, u nas na poczatku tez gral bardzo dobrze. Nie jest to moze drybler, ale Becks to tez byl taki. Wazne ze dobrze dosrodkowuje. Co do Maty czy Silvy to jeszcze kilka sezonow temu mieliby wieksze problemy, ale liga sie troche zmienila no i nawet niscy i drobni zawodnicy sa silowo przygotowani. Fellaini ma chyba troche za slaba technike na SP ale jakby mial grac jako DP to mozna go sprowadzic. Baines nie jest potrzebny, bo Evra jeszcze troche pogra jest Butner, Fabio.
» 11 maja 2013, 11:29 #268
Rutek83: Nie chce mi się wierzyć, wyciągniemy z Evertonu Bainesa i Fellainiego. Ja osobiście Belga chętnie bym widział w koszulce United. Bardzo pożyteczny gracz w wariatach ofensywnych i defensywnych. Fellaini i Bale to są dwa transfery, które dały by na pewno dużą jakość United.
» 10 maja 2013, 11:46 #267
Olo: wariaci ofensywni to jakaś nowa pozycja?
» 10 maja 2013, 12:35 #266
Diabelred: Olo,mysle ze to chodzilo o warianty ,a nie o wariatow xD
» 10 maja 2013, 20:23 #265
1993greg: No to witamy w United! Musimy dać mu czas i pozwolić spokojnie pracować, bo to nie będzie łatwe zajęcie. Cały piłkarski świat będzie patrzył mu na ręce, a szczególnie w Anglii, gdzie każda gazeta szuka sensacji i wymyśla niestworzone rzeczy. Trzeba obdarzyć go zaufaniem, tak samo jak Fergusona, który sam go namaścił. Ja mam nadzieję że jest to odpowiednia osoba na to stanowisko, i mam nadzieję że szybko nam to udowodni. Powodzenia Moyes!! Życzę jemu jak i wszystkim związanym z United samych sukcesów.
» 10 maja 2013, 11:44 #264
checix69: Ciesze sie z tego wyboru i uwazam ze to najlepsza opcja. Sam SAF go wybral, ufalismy mu przez prawie 30 lat, zaufajmy i ten ostatni raz;) jako dyrektor sportowy bedzie mial piecze nad transferami i wprowadzi Davida w strukture Manchesteru, wiec mysle ze powinno byc ok. Z plusow przyjscia nowego menadzera( o ile moga byc plusy zmiany Bossa;( ) to to ze pilkarze beda sie pokazywac z jak najlepszej strony wiec wreszcie powinnismy zobaczyc w naszych diabelkach troche werwy i charyzmy na boisku oraz checi do gry. Oprocz tego, Moyes nie ma swoich pupilkow wiec jak taki Valencia czy Anderson beda grac piach to po prostu zostana sprzedani w 1 lepszym okienku transferowym i szczerze na to licze. Dosc takich zawodnikow jak Valencia, Anderson czy przecietny Young w Manchesterze. Mam wrazenie ze Moyes stworzy silna pake bez slabych punktow.
» 10 maja 2013, 11:42 #263
badi: To że the Sun tam coś sobie pisze o transferach to pewnie mało prawdy. Ja osobiście Leightona bym u nas widział, i to nie jako obrońce ale bardziej jako skrzydłowego nawet, koleś ten sezon to praktycznie tak grał w evertonie, ale tak czy siak nie jest nam potrzebny. Ale gdyby do tego doszło, mogli by z Evrą cały mecz się wymieniać skrzydło-obrona - ciekawe jak by to wyszło ?

Co do Gundogana, koleś raczej jest nie do wyciągnięcia z Borussi na chwilę obecną, dortmundczycy zaczynają się uczyć na swoich błędach i robią to szybko, przy nowych kontraktach nie będzie już kwoty wykupienia. Pozatym sam Ikayy raczej narazie nie chce się ruszać z dortmundu.

Co do kwestii Eriksena, cytuje jego wypowiedzi"- Borussia Dortmund? To całkiem dobre rozwiązanie. Graliśmy z nimi dwukrotnie i oba te mecze przegraliśmy. Dortmund wydaje się być dobrym kierunkiem" a także "- Nie słyszałem o niczym konkretnym od mojego agenta, jednak jeżeli coś będzie na rzeczy, to na pewno to rozważę. Jeżeli żaden klub nie złoży za mnie oferty, podpiszę nową umowę z Ajaxem - dodał Duńczyk."
Jak dla mnie to trzeba grać Powell'em jak najwięcej, a także Kagawą i Zachą. Transfer na środek oczywiście by się jakiś też przydał, ale nie spodziewam się tutaj żadnych fajerwerków jeśli chodzi o rynek.
» 10 maja 2013, 11:28 #262
Domestos: Pożyjemy zobaczymy
» 10 maja 2013, 11:12 #261
MakaveL1112: oby zabrał ze sobą fellainiego
» 10 maja 2013, 10:36 #260
western: W związku z trzęsieniem ziemi na Old Trafford reaktywowałem bloga i napisałem obrzerny post o wszystkim co dzieje się w Manchesterze w ostatnich kilkudziesięciu godzinach.

Wystarczy wpisać w google: westernlandia blogspot

będziecie mieli mały artykół Pt: "Cudowny koniec, ciekawy początek. A więc: umarł król, niech żyje król!" na temat tego jak widżę sytuację w obozie United. Jak ktoś chce niech zerknie. Mam nadzieję, że warto. Pozdro.

PS Jakby nie chciało wyśiwetlić z googla to adres jest

http:// western7. blogspot. com /

(bez spacji) ;)
» 10 maja 2013, 09:48 #259
MDuch7: Ja się cieszę bardzo ! Od 11 lat prowadził Everton, który kilka razy zdobywał dobre lokaty. Tam jak wydał w lato 20 mln na transfery to tutaj powiedzmy wyda 40. Więc proste jest liczenie, że ma większe pole do popisu. Druga sprawa to rynek angielski, SAF siedział w nim prawie 30 lat, Moyes siedzi prawie połowę, to chyba w tych sprawach też ogarnięty jest. Zobaczcie ile dobrych zawodników miał/ma Everton i wszyscy przyszli za czasów Moysa:
Fellaini (sami chcielibyśmy go w MU)
Rodwell (również chcieliśmy go w MU, poszedł do City za grubą kasę, ale jakbyśmy mieli go w United to nie miałby po co odchodzić)

Dla mnie się wydaje, że u niego młodzież będzie dostawała więcej szans, niż u Alexa. Dlaczego ? Otóż, w Evertonie dawał grać młodym.. Po co ? Bo jak się ograją to za 2-3 lata będzie można wziąć za niego 20 mln i kupić 2-3 nowych zawodników.

Szacunek ? Warto jest mieć do niego bo jednak koleś ma 50 lat. Do SAFa mu trochę brakuje, ale pół wieku to jest już coś :]

Osobiście cieszę się, że on został.. Przede wszystkim spodziewam się transferów. Dlaczego ? Nie chodzi, że mamy słaby skład, chociaż parę pozycji jest do wzmocnienia, ale chodzi o to, że będzie starał się na siłę wygrać coś z tym samym składem.. a to nei zawsze się udaje, szczególnie, że do rywalizacji wejdzie CFC, które w ostatnich latach nie miało dobrego trenera.


Tak, więc jak już napisałem.. cieszę się z wyboru ;)

GG MU !
» 10 maja 2013, 09:30 #258
mepol: Aż ciekaw jestem jak to będzie. Mam nadzieję, że wprowadzi on sporo ożywienia w nasze szeregi, bo od dwóch lat gramy totalny piach. Wybór Moyes'a wydaje się rozsądny i być może to wypali. Patrzyłem na Real Mourinho w tym sezonie i.... mając w linii pomocy Modrica, Alonso, Kakę, Di Marię i Ronaldo nie potrafili sobie stworzyć przez cały mecz ani jednej setki przeciwko Borussi, także wątpię, czy Mourinho wygrałby cokolwiek Z Carrickiem, Valencią i Cleverleyem :) Także do boju David Moyes :) Pamiętaj, że jak trzaśniesz potrójną koronę, to może sama królowa Cię odwiedzi :)
» 10 maja 2013, 09:11 #257
PITI: Jak swojego czasu na SB pisałem, że naszym trenerem musi być Brytyjczyk, bo zawsze tak było, to pisali mi, że to było dawno, wtedy nie zatrudniało się managerów spoza Wysp etc. Ale jednak miałem nosa :)

Nie pozostaje nic innego jak powiedzieć: Witaj Davidzie w piekle! I mam nadzieję, że Moyes będzie pamiętał o jednej istotnej rzeczy. "show must go on"! :D
» 10 maja 2013, 04:02 #256
PITI: A no i zapomniałem dodać małego, ale istotnego zdania. Moyes zawsze dobrze trafiał z transferami. Czyli chyba wynalazki typu Bebe czy Djemba-Djemba nam nie grożą :D
» 10 maja 2013, 04:08 #255
Wilq: Tym bardziej że teraz będzie miał do dyspozycji dużo większy budżet
» 10 maja 2013, 07:50 #254
sprite1080: Trafiać z transferami na potrzeby i możliwości evertonu to może być nieco inne zadanie niż MU. Nie mam nic przeciwko młodym zdolnym i nieznanym mam tylko nadzieję że nowy trener będzie w stanie przekonać do gry tych bardziej znanych bo jednak magia Old Traffrd to pikuś przy nazwisku Fergusona a kasą to z city i chelsea raczej nie powalczymy
» 10 maja 2013, 09:01 #253
DarkTwistedRoni: Cóż dodać ... ;)
Niesamowite wydarzenie - nowy menadżer w United ;D coś niespotykanego ;)
Mam przeczucie że Moyes nie tyle co da rady ale już w pierwszym sezonie zaskoczy wszystkich ;D To jest strzał w dziesiątkę. Zobaczycie ;D SAF wie co robi ;)
» 10 maja 2013, 03:52 #252
western: W związku z trzęsieniem ziemi na Old Trafford reaktywowałem bloga i napisałem obrzerny post o wszystkim co dzieje się w Manchesterze w ostatnich kilkudziesięciu godzinach.

Wystarczy wpisać w google: westernlandia blogspot

będziecie mieli mały artykół Pt: "Cudowny koniec, ciekawy początek. A więc: umarł król, niech żyje król!" na temat tego jak widżę sytuację w obozie United. Jak ktoś chce niech zerknie. Mam nadzieję, że warto. Pozdro.
» 10 maja 2013, 00:52 #251
Avelina: Mimo wszystko dalej nie potrafię wyobrazić sobie Manchesteru bez Fergusona i będzie musiało minąć sporo czasu zanim do tej myśli się przyzwyczaję.
Moyesowi życzę powodzenia. Mam nadzieję, że sobie poradzi w roli nowego trenera.
» 10 maja 2013, 00:27 #250
RedDevilFan79: Ciesze sie ze to on zostaje nowym menadzerem United.Bardzo go lubie,duzo pracy wlozyl w Evertonie i mysle ze u nas da rade i zacznie zdobywac tytuly.
Powodzenia.
» 10 maja 2013, 00:05 #249
b90: Mam nadzieje że wprowadzi nową jakość w grze United bo co by nie patrzeć to Manchester nie prezentuje takiego stylu co kiedyś aż miło się oglądało jego mecze. W tym sezonie było dużo nudnych meczów. Co wygrywali to wygrywali ale sama gra mnie trochę irytowała. Nie ma tej finezji co np. w Barcelonie, Realu czy Borussii. Dużo takiej szarpanej gry, defensywnej. Mając takie możliwości kadrowe powinniśmy grać dwoma napastnikami RVP-Rooney. Myślę że więcej by wspólnie zdziałali niż sam van Persie z Rooneyem biegającym w środku pola.
» 9 maja 2013, 23:43 #248
0ptimus: Z początku byłem sceptyczny, przejrzałem historię Moyesa i tak naprawdę nic wielkiego nie osiągnął. Ale co mnie przekonuje teraz, że jest najlepszym kandydatem na trenera Man Utd, to to, że w tym sezonie Everton zaliczył tylko 6 porażek w lidze, co jest 3-cim wynikiem w Premier Legue - za Man Utd i City. Ponadto Everton ma o 1 bramkę straconą więcej od Man Utd. Szkoda tylko, że Rooney odchodzi.
» 9 maja 2013, 22:53 #247
mazi06TsR: No cóż byłem pewien że trenerem zostanie Klopp ale został Moyes. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć mu powodzenia.:):)
» 9 maja 2013, 22:51 #246
Adas2530: Niesamowicie się ciesze, właściwy człowiek na właściwym miejscu. Mam nadzieje że za kilkanaście lat to już nie będzie David Moyes, a sir David Moyes! Witamy w piekle David. Powodzenia!
» 9 maja 2013, 22:50 #245
brylaantes: z jednej strony trochę się rozczarowałem bo bardzo chciałem Kloppa , ew. Mourinho, ale drugiej strony czuje że Moyes da sobie radę ;)
» 9 maja 2013, 22:45 #244
RobvanKlu5i: Moyes ma chyba najtrudniejsze zadanie jakie kiedykolwiek mogło się przytrafić trenerowi.

1. Moyes musi pokazać że będzie twardo rządził, że będzie traktował zawodników jak ojciec - będzie wspierał ale jak trzeba, to opieprzy i postawi do pionu. Musi być autorytetem dla piłkarzy, piłkarze muszą czuć respekt przed Nim bez względu na to co ma w swoim CV albo czego nie ma.

2. Bardzo ważne jest to aby dobrał odpowiedni sztab szkoleniowy, to podstawa do odnoszenia sukcesów, kto wie czy wielu ludzi ze starej gwardii nie pozostanie na swoich miejscach co byłoby nawet wskazane.

3. Mam nadzieję że zrobi coś co mnie osobiście irytowało ze strony Fergusona - będzie mniej rotacji, więcej grania, przede wszystkim ustawi środek pola, będzie konkretny kreator gry bez zbędnych rotacji co mecz lub dwa i tu widzę Kagawę bądź Cleverleya - bez rytmu meczowego nie ma szans na to by mieć fantastycznego środkowego.

4. Trzeba być gotowym nawet na 2-3 lata posuchy, nie wiemy jak to będzie, jak się sprawy ułożą, czy Moyes zaaklimatyzuje się od razu czy też potrzeba będzie trochę czasu na to aby to wszystko ogarnął. Co to oznacza? Trzeba Moyesowi dać czas na zbudowanie swojej drużyny, wizji gry, wiemy że będzie mu ciężko ale on musi czuć wsparcie ze strony piłkarzy, kibiców i władz MU.
» 9 maja 2013, 22:28 #243
Nani27: Nie wiem czemu, ale czuje że on da sobie rade, czuje że jest dobrym trenerem i myśle że dokona z nami wielkie rzeczy
» 9 maja 2013, 22:24 #242
PITI: A ja tam wierzę w filozofie naszego poczciwego starego Szkota, czyli: nie ma ludzi niezastąpionych. :)
» 10 maja 2013, 04:05 #241
JustDoIt: Fergie nie umiera... on dalej będzie w United...
» 10 maja 2013, 06:36 #240
thelead: Bajka. Sorry ale wybór anonimowego trenera i to jeszcze "anglika" to zabójstwo dla United. To że United grało w ostatnich latach na jakimś poziomie to zasługa SAF'a, tylko on potrafił zebrać to wszystko do kupy bo personalnie jest co najwyżej średniawo a na tle głównych rywali w lidze jeszcze gorzej.
Moyes jest tym samym kim w Polsce Fornalik niby w jednym klubie pokazał że coś umie, ale na to żeby sadzać go na najgorętszym krześle w kraju to jest trochę za krótki. Ot tak dla przykładu jak przyjdzie mu zbesztać takiego Naniego to jak może go nani potraktować? Zapyta się go tak: ja zdobyłem ligę mistrzów, wygrałem premiership, przez ostatnie kilka lat co drugi tydzień grałem z najlepszymi w Europie... a ty Moyes co wygrałeś? aaaa dobrze ci szło z tym takim drugim klubie z Liverpool'u...aha to rzeczywiście ja cię posłucham bo ty na pewno wiesz lepiej...
Chciałbym się mylić, ale nic dwa razy się nie zdarza, Moyes może i jest zdolny ale nie dostanie nawet tych zapisanych 6 lat na pierwsze trofum, piłka od czasów startu Fergusona się zmieniła, zmieniła się rzeczywistość, kążdy sezon bez sukcesu sportowego to kolosalna strata finasowa i jeśli United nie ma pójść w ślady Liverpool'u to musi oprzytomnieć i znaleźć trenera z nazwiskiem...
» 9 maja 2013, 22:13 #239
jack1066: Pożyjemy-zobaczymy.
» 9 maja 2013, 22:15 #238
tomek1887: A MOyes to nie jest trener z nazwiskiem?? kogo bys innego chciał?? ja nie znam kandydata który przez następne 10/15 lat bedzie prowadził jeden klub. Mysle ze dobrze zrobili wybierajac go, umie wprowadzac młodych zawodników, brakuje mu doswiadczenia w Europie ale to nie jego wina ze Everton był bankrutem, następny sezon pokaze czy był to dobry wybór z pewnością bedzie kilka kontrowersyjnych decyzji bedą wzloty i upadki ale ja wierze ze David so bie poradzi z tą Presją
» 9 maja 2013, 22:21 #237
trochos: Nie sądzę,że będzie miało miejsce nieszanowania trenera.Trener jest wyżej od piłkarzy tak jak nauczyciel na uczelni i to jego trzeba słuchać niezależnie czy jesteś starszy czy młodszy.David Moyes nie da sobie wejść na głowe i na pewno nie zawaha się by obudzić piłkarzy czy konkretnego gracza do tego by spiął cztery litery i zaiwaniał na boisku.Dodatkowo zarówno trener jak i piłkarze grają do tej samej bramki,każdemu zależy na wygrywaniu i sukcesach bo właśnie za to są pieniądze ,a by je otrzymać trzeba stworzyć drużynę,która się wspiera,a nie naskakuje na siebie pod względem osiągnięć.
» 9 maja 2013, 22:24 #236
jari13: Na papierze MU moze nie wyglada teraz bajecznie, ale poza srodkiem pola i moze skrzydlami jest dobrze. Poza tym wazne jest to ze nie jest to zbieranina zawodnikow jak City czy CFC bez przywiazania i atmosfery. I wlasnie mysle ze Moyes jest w stanie to zaangazowanie zawodnikow utrzymac.
» 9 maja 2013, 22:50 #235
brylant: No to ja radzę Davidowi powiedzieć Naniemu że kiedyś to może i grał a teraz dupę niech rusza bo klub go potrzebuje a jak nie to ławka i tyle...
Ten wspaniały Special One byłby lepszy? i co po sezonie powie ja zostawiam to i jade do Kazachstanu bo tam jeszcze ligi nie wygrałem... Tu potrzeba kogoś kto poprowadzi ten wózek parę ładnych lat a nie chwile...
Poza tym ten klub to synonim tradycji a jakby Super Jose wymyślił sobie żeby Giggsa sprzedać bo mu nie potrzebny? Widzicie co robi w Realu z Casilasem który jest już ich legendą...
» 9 maja 2013, 23:05 #234
thelead: @trochos na świecie nie ma nic za darmo, na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Co innego jest świeżo upieczony adiunkt który będzie fikał żeby pokazać co to nie on, a co innego jest naukowa sława, która nawet jak bredzi to trzeba słuchać bo to może jakaś genialna teoria której po prostu się nie rozumie. Wierzę że Moyes ma pewne umiejętności ale czym innym jest wyciagniecie chłopaka z okręgówki i przekonanie go że może dokopać najlepszym a czym innym przekonanie sytego sukcesów gwiazdora że powinno chcieć mu się biegać przez 90 minut.

tomek1887: Moyes jest anonimowy. Nazwisko to ma Mou, Anceltotti, Hiddink, Heynckess nawet Guardiola choć akurat mam podejrzenia że żaden z niego trener. Moyes rzeczywiście albo da radę albo nie ale zakładanie że to opacja na kilkanaście lato to straszny optymizm. Tak jak pisałem, United to zbyt wielki klub obecnie a Galzerowie o wiele za bardzo zadłużeni by móc dać cochowi taki kredyt zaufania jaki miał Alex. Myślę że czas 25-letnich sag trenerskich się skończył i to co mogło przytrafić się SAF'owi (zeszłoroczna kampania LM) każdego innego managera zrzuciłoby z fotela. A jeśli MU bedzie działać inaczej to będzie to krok w kierunku zagłady potęgi.
» 9 maja 2013, 23:36 #233
fjoord: widac co z ciebie za znawca pilki noznej. o pierwsze tluku Moyes nie jest anglikiem tylko szkotem. Po drugie ile lat Ferguson czekal na pierwsze trofeum? Wiesz? Bo zaloze sie o wyplate ze nie masz zielonego pojecia.
Ferguson go wybral na swojego nastepce wiec chyba wie co robi.
Idz obie pyknij W FMa przecietnym klubem z minimalnym budzetem zobaczymy jak tobie pojdzie. Moyes zarzadzal klubem na tyle na ile pozwalal mu budzet. A birac pod uwage ze ten byl co najmniej smieszny, to naleza mu sie uklony za to co zrobil z tym klubem, majac ochlapy tego co ma mu do zaoferowania zarzad united. Teraz sobie pomysl co one moze zrobic majac takie pieniadze i jak ustawic ten zespol. Potem przepros i skasuj swoj smieszny post.
» 10 maja 2013, 02:14 #232
djgodzilla: dobry trener, z takim średnim Evertonem tylko 6 porażek w lidze i 6 miejsce, nie oszukujmy sie w United będzie dysponował znacznie mocniejszą kadrą
» 9 maja 2013, 22:13 #231
rjk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 22:13

Sir Alex Ferguson - Diabelnie Dziekujemy ;) , David Moyes - witamy !
» 9 maja 2013, 22:12 #230
majew: Dobry wybór, lubie go, pozatym Fellaini jest w zasigu reki:D
» 9 maja 2013, 22:12 #229
lukas0970: Myslę że to była najlepsza opcja. Martwi mnie jedynie jego małe doświadczenie na arenie miedzynarodowej no i nie ma tego autorytetu co Fergie, dlatego nie wiem czy uda Mu się przyciągnąć wielkie nazwiska, oczywiście gdyby była taka możliwość. Licze jednak, że uda Mu się tutaj i godnie pokieruje tą maszyną prowadzoną 27 lat przez genialnego trenera, jakim wszyscy wiemy był nasz 71-latek.

Powodzenia Moyes!
» 9 maja 2013, 22:11 #228
MustaKilla: q rwaczytam to wszystko i niemoge jszcze w to uwiezyc... Iluzja normalnie. tez tak macie?

WELCOME TO HELL Mr. Moyes!!
» 9 maja 2013, 22:10 #227
18seba78: Witamy w Piekle Panie Moyes! Mam nadzieję, że praca w tym klubie będzie równie owocna, jak Sir Alexa Fergusona! Życzę wielu sukcesów, zarówno tych drużynowych, jak i osobistych
» 9 maja 2013, 22:09 #226
swierku77: Chciałbym aby Moyes w każdym meczu żuł gumy.Już się do tego widoku przyzwyczaiłem i będzie mi go brakować ;)
» 9 maja 2013, 22:08 #225
Kastriot: Cóż można powiedzieć panie Moyes, można tylko panu życzyć ćwierć wieku w piekle.
» 9 maja 2013, 22:00 #224
parys18: Witamy w United panie Moyes i życzymy wielu sukcesów!
» 9 maja 2013, 21:54 #223
spoczko00foczko: Powodzenia :)
» 9 maja 2013, 21:46 #222
trochos: Cieszę się,że tak szybko poznaliśmy oficjalnie zastępce Fergusona, oczywiście dla każdego z nas to dziwne uczucie,że żegnamy Alexa.Lecz wiedzieliśmy ,że to nastąpi no i w końcu nastąpiło.Ferguson zostawia po sobie dobrze naoliwiony skład więc o tyle Moyes ma łatwiej,ciekawe czy pozyskamy kogoś z Evertonu (Baines,Fellaini) bo sądzę,że jesteśmy teraz na uprzywilejowanej pozycji w tych wyścigach.Nowemu trenerowi życzę powodzenia no i oczywiście kontynuowania tradycji zdobywania przez nasz zespół tytułów i pucharów.
» 9 maja 2013, 21:45 #221
TomekUNW: Witamy !! Powodzenia Panie Moyes :)
» 9 maja 2013, 21:30 #220
giz: To że Moyes jest bardzo dobrym trenerem to wszyscy wiedzą tylko czy sobie poradzi z presją . W evertonie nie walczył o najwyższe cele więc miał spokojną prace , zobaczymy co będzie . Ja osobiście jestem zadowolony chociaż jak by był Klopp to bym też nie płakał ;]
» 9 maja 2013, 21:28 #219
DonLitek: Mam tylko nadzieje, że dostanie tyle zaufania w razie niepowodzeń, co dostał kiedyś Ferguson. Pamiętajmy, że każdy kontrakt można rozwiązać. Oby nie.
» 9 maja 2013, 21:22 #218
Diabelred: Kiedys United nie bylo tak wielkim klubem,potezna inwestycja,nie mialo skladu zdolnego wygrac majstra,takze nie ma co sie dziwic ze SAF dostal tyle czasu...SAF dopiero w osmym roku swojej kariery w United zdobyl majstra. Jezeli Moyes przez caly kontrakt(6 lat) nie zdobedzie choc raz majstra to watpie ,aby zarzad chcial przedluzyc z nim kontrakt.Nalezy pamietac,ze dzisiejszym futbolem rzadza pieniadze.A jezeli United dlugo nie bedzie na szczycie straci mnostwo kasy,a tego Glazerowie napewno by nie chcieli...
» 9 maja 2013, 22:27 #217
dawidlp92: Środek pola panie Moyes
» 9 maja 2013, 21:12 #216
raszer: sugeruje Marouane Fellaini
» 9 maja 2013, 21:37 #215
orion: To będzie raczej dobry wybór. 6 letni kontrakt to znak ze może po kilku gorszych meczach nie zostanie zwolniony.... Moyes powinien ogarnąć United. Wydaje mi sie tez ze ma wizje.... Czy będzie to wielka wizja o tym sie przekonamy po kilku sezonach
» 9 maja 2013, 21:12 #214
Rooney1o: Wszystko pięknie! Witamy w piekle! :D Oby tylko ROO został z nami...
» 9 maja 2013, 21:11 #213
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 21:03

Szczerze mówiąc, widzę tego gościa na naszej ławce trenerskiej. Oczywiście nie ma co porównywać do Fergusona, ale ktoś go musi zastąpić, prawda? Moim zdaniem to najlepszy z możliwych wyborów, mam zaufanie w takich kwestiach do naszego obecnego menadżera. Wierzę, że nadejdą dla nas jeszcze lepsze czasy. Nowa koncepcja gry, nowe pomysły, nowe, a zarazem wciąż stare, dobre, miejmy nadzieję, że lepsze United. Bardzo się cieszę z tej decyzji, bardzo się cieszę, że nie przyszedł do nas ktoś pokroju Mourinho albo Guardioli. Tak sobie myślę... SAF znika, ale tylko z ławki trenerskiej. Jestem pewien, że współpraca obu Szkotów będzie się układać. Polityka transferowa zostanie podtrzymana, Sir Alex wiedział, co robi oferując mu stanowisko!
Do boju United!
» 9 maja 2013, 21:02 #212
silvano: Podobnie jak niektórzy moi poprzednicy jestem kibicem ManUtd ponad 13 lat. Oprócz regularnego śledzenia PL i meczy Czerwonych Diablów sam równiez byłem na OT a także na sparingach ManUtd gdy bywały w Europie. Zgadzam się, że częśc komentarzy krytykująca już na starcie wybór D. Moysa jest autorstwa najwyraźniej gimnazjalistów albo osób, które sezonowo śledzą mecze ManUtd.
Wybór Moysa to dobry wybór i bardzo się z niego cieszę. David Moyes to pracowity, profesjonalny, zaangażowany manager, namaszczony przez sir Alexa Fergusona na trenera United , a skoro najwybitniejszy trener w historii MU widzi w nim swojego następcę to o czymś to świadczy.
Pozdrawiam prawdziwych fanów ManUtd
» 9 maja 2013, 21:01 #211
szabo1878: mysle ze to czy moyes jest odpowiednim czlowiekiem na to stanowisko okaze sie za 2-3 lata. w koncu teraz bedzie prowadzil zawodnikow , o ktorych tak naprawde wciaz mozna mowic "pilkarze fergusona".SAF zostawia moyesowi swietny sklad z mieszanka mlodosci i doswiadczenia, co najwyzej mozna dokonac pewnych zmian w srodku pomocy. a to czy david sie nadaje okaze sie jak trzeba bedzie wymienic kilku zawodnikow. wtedy wszystko bedzie zalezec od decyzji moyesa i sie okaze czy bedziemy miec kolejnego wielkiego trenera przez dlugie lata czy bedzeimy szukac nastepnego. ale mimo wszystko jestem zdania ze to sie okaze za 2-3 lata nie wczesniej. (no chyba ze nowy szkot wygra na starcie potrojna korone :)
» 9 maja 2013, 20:38 #210
Devilfaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 20:46

Niech sprowadzi ISCO (marzenia), a jak nie to chociaż Fellainiego, nie ta pozycja, ale środek byłby wzmocniony DOŚĆ mocno :)
» 9 maja 2013, 20:45 #209
Devilfaan: Takie statystki Davida Moyes'a z tego sezonu z klubami top 5:
Manchester United - 3pkt
Arsenal - 2
Manchester City - 4
Tottenham - 4
Chelsea - 0 (tutaj grają jeszcze mecz, ostatnia kolejka)
Czyli zdobył na możliwych 13pkt na 27 możliwych, nie jest tak źle na klub który dużymi funduszami nie dysponuje, a takim jest Everton. Myślę żeby dać Moyes'owi czas, w tym sezonie może rewelacji nie będzie (choć chciałbym się pomylić!), ale w drugim lub trzecim już może ułożyć ten zespół jak należy :)
» 9 maja 2013, 20:34 #208
CheziChez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 20:38

Warto powiedzieć, że Moyes ma sposób na Manciniego na 8 granych meczy przeciw niemu wygrał 6 i po razie remisował i przegrywał
» 9 maja 2013, 20:38 #207
Devilfaan: My w porównaniu do Evertonu, z klubami pięcioma niżej nas zdobyliśmy 14pkt na 30, więc Moyes'a dobrze dosyć radził sobie, miejmy nadzieję że to ulegnie jeszcze lepszej zmianie :), a co do Obywateli, oby to podtrzymał.
» 9 maja 2013, 20:42 #206
Roo543212: Boże, nie mogę jak to wszystko czytam :D
"ja od początku byłem pewny że to będzie on", "właśnie chciałem żeby on zawsze zastąpił Sir Alexa"
tak, teraz wszyscy są jego zwolennikami, i go kochają.
» 9 maja 2013, 20:29 #205
YaankesKing: Cóż, osobiście nie jestem zadowolony z wyboru, ale może Moyes pokaże że się mylę co do niego.

Czego można życzyć nowemu menedżerowi? Miejmy nadzieję że będzie takim samym debiutantem jak Robin, czyli w pierwszym sezonie od razu zdobędzie mistrzostwo i może jeszcze coś więcej. Filozofia prowadzenia drużyny podobna do Sir Alexa, ale czy aby na pewno to jest dobry wybór na dzisiejsze czasy? Cóż, przekonamy się, miejmy nadzieję że SAF w swojej najważniejszej decyzji się nie pomylił.
» 9 maja 2013, 20:16 #204
manutdfan92: Wybór ryzykowny jak każdy inny, ale przynajmniej mamy pewność, że zachowamy swoją tożsamość i charakter. Powodzenia Moyes.
Ps. Jeśli kogoś Moyes ma pociągnąć za sobą to może Barkleya.
» 9 maja 2013, 20:15 #203
KacyK: Na dzień dzisiejszy to jest najlepszy wybór, lepszego dla nas nie ma.
» 9 maja 2013, 20:05 #202
karuzel91: Niestety nie czytałem biografii Rooneya, mógłby ktoś pokrótce napisać o co poszło między nim a Moyesem?
» 9 maja 2013, 20:03 #201
Michu02: niech wezmie ze soba Fellainiego:D
» 9 maja 2013, 20:03 #200
ForeverManUtd: a propo ROO i jego zmian na twitterze odnośnie klubu to jeden ?kibic? napisał na blogu Michała Pola

"Rooney nie mial tego w opisie juz przed meczami z Realem... I zmieniil to na NikeUk Athlete, podobnie jak np. Cleverley ze wzgledu na wymogi sponsorskie. Nie mowie, ze on nie odejdzie, ale pisanie, ze 'wlasnie wykasowal' jest malo powazne. Predzej wspomnialbym o jego procesie z Moyes'em."
lager23
» 9 maja 2013, 19:49 #199
Adam11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 19:44

Bardzo się cieszę! To ruch w stylu UNITED!

Moja opinia jest jednak taka, że od teraz United stanie się klubem, w którym podobnie jak inne co jakiś czas będzie odbywała się wymiana menadżera. Pewnie nie będzie to tak często jak Chelsea:-), ale nie wydaje mi się, żeby ktoś zagrzał miejsce na ławce trenerskiej przez nawet połowę tego co SAF. Tradycja, tradycją, ale biznes zawsze będzie wywierał presję. Jeśli David nie będzie wygrywał to nikt nie będzie go trzymał.

Jeśli jednak się mylę i mamy do czynienia z początkiem nowej ery to powiem tak. Nawet jak David nie wygra żadnego trofeum przez pierwsze lata (czyli tak jak Ferguson), to będzie w tym jeden plus. Jaki?

Wielu "oddanych kibiców" United pokocha nagle Chelsea, Barcelonę czy inny Real. :-)
» 9 maja 2013, 19:39 #198
Diabelred: Problem w tym ,ze SAF nie mial druzyny gotowej i zdolnej do wygrania pucharow,Moyes natomiast taka juz ma,takze nie porownywalby tego :)
» 9 maja 2013, 19:55 #197
Adam11: Zgadzam się. To co napisałeś skłania mnie właśnie do wniosku, że United będzie co jakiś czas wymieniało menadżera bo to już jest inny klub niż ten do którego przychodził SAF. Czasy też są inne. W każdym klubie wymaga się wyników. A United to gigantyczne przedsiębiorstwo i nie będzie tu miejsca na sentymenty.
» 9 maja 2013, 20:04 #196
KacyK: Myślę że jesteście w błędzie, jeśli takie byłoby założenie to United zabiegałoby o Mou bo on gwarantuje szybki sukces, a jednak wybrali Moey'sa czyli dla mnie mają nadzieje że wybrali gościa który ma zostać na dłuższą metę z drużyną i osiągnąć sukcesy może nie za rok ale za parę lat czyli tak jak z SAFem
» 9 maja 2013, 20:15 #195
Tomi71Wro: Dokładnie, zgadzam się z Tobą KacyK. Świadczyć o tym może też długość kontraktu. Gdyby w Niego nie wierzyli to kontraktu na 6 lat by Mu nie zaproponowali :)
Pozdro!
» 9 maja 2013, 22:27 #194
NewtonHeath1878: "Myśle", że powinieneś popracować nad ortografią. Weź słownik albo pod inną "postaciom". A "zresztom" pewnie jesteś dyslektykiem, to Ci wolno...
» 9 maja 2013, 19:47 #193
mateusz2839: Dyslektyk dyslektykiem zasady ortografii znać musi. Do orzeczenia o dysleksji od nauczyciela języka polskiego uczeń powinien przejść egzamin z zasad ortografii . Bynajmniej tak miał mój kolega w szkole gdy starał się o dysleksje przed maturą. Złapał zdziwienie jak nauczycielka zaczęła go wypytywać o zasady ortografii , wyjątki itp. Więc dyslektyk to osoba chora aczkolwiek znająca zasady ortografii , a to poprostu jest matoł, lub troll.
» 9 maja 2013, 20:15 #192
NewtonHeath1878: Primo - bynajmniej =/= przynajmniej.
Secundo - moje ostatnie zdanie to był sarkazm.
» 9 maja 2013, 20:24 #191
Sheep: Kciuk w gore i powodzenia
» 9 maja 2013, 19:27 #190
naniLuis: Witam trenerze!
» 9 maja 2013, 19:25 #189
mu007: Już nie długo Moyes sprowadzi na old trafford albo fellainiego lub Lamparda
» 9 maja 2013, 19:21 #188
b90: Może sprowadzi ze sobą Fellainiego? :)
» 9 maja 2013, 19:09 #187
ziomboy777: papa panie Rooney...
» 9 maja 2013, 19:05 #186
zbyszek7: Co Roo wyprawia na twitterze?
» 9 maja 2013, 19:33 #185
Michu02: gerwaz-Roo zmienil na Nike athlete coś tam tak samo jak Clev prawdopodobnie z powodu kontraktu sponsorskiego
» 9 maja 2013, 19:56 #184
messengerUTD: Nie usunął tego specjalnie. Przecież Cleverley też miał, że jest graczem Manchesteru United, ale pewnie tak było zapisane w kontrakcie z nike dlatego zmienili na 'nike athlete'...
» 9 maja 2013, 20:08 #183
RedSidePower: Mam tylko nadzieję ,że godnie zastąpi Fergusona ,aby Diabły mogły cieszyć się zwycięstwami
» 9 maja 2013, 19:02 #182
Piotrek66: Moim zadaniem dobry wybór
» 9 maja 2013, 19:02 #181
BartekMU: Wszystko wszystkim ale bylem troche sceptycznie nastawiony do Moyes'a. Ba, nawet nie chcialem go. Ale ufalem Fergusonowi przez tyle lat, to zaufam mu teraz bo wszyscy wiemy, ze to jego typ. Życze mu wszystkiego co najlepsze, a najlepsze beda kolejne trofea do kolekcji! :D
We are United!
Manchester United forever!
Witaj panie Moyes! Dzieki panie Ferguson!
GLORY GLORY!!
» 9 maja 2013, 19:01 #180
Tervin: byłem na 100% pewnien ze to będzie on Powodzenia !
» 9 maja 2013, 19:00 #179
mati090797: Ja osobiście jestem zadowolony z tego wyboru, od początku miałem taką nadzieję, że to właśnie David Moyes zostanie szkoleniowcem Manchesteru United. Teraz pytanie, czy udźwignie wielką presję, z którą nie musiał się w dużym stopniu zmagać prowadząc Everton. Cóż, pozostaje tylko życzyć mu jak najlepszej pracy i aby kolejne trofea czerwonych diabłów to była kwestia następnego sezonu.
» 9 maja 2013, 18:56 #178
jamaj05: Apel: dajmy mu przynajmniej 2 lata kredytu zaufania,,,

Cieszę się z takiego wyboru, to jest człowiek na wiele lat sukcesów nie szukający co roku nowych wyzwań...

Ciekawe czy sprowadzi ze sobą Fellaini'ego i Bainesa. Wymienna transakcja za np. Younga i Evre byłaby całkiem dobrą opcją.
» 9 maja 2013, 18:55 #177
lukas0970: Koga jak kogo, ale żeby Evre oddać?! Przypominam, że w tym sezonie był naszym kapitanem zastępując w wielu meczach Vidicia.
» 9 maja 2013, 22:27 #176
Rafael: Mnie najbardziej martwi fakt,że buckhmacherzy wszystko wiedzieli i tak się stało , teraz jest podobnie z rezygnacją Roo i w 70 % ich przekonania się spełnią :/
» 9 maja 2013, 18:52 #175
adasko6969: O Moyesie to moja 10letnia siostra wiedziała.
» 9 maja 2013, 18:59 #174
jaras222: Nie pozostaje nic innego jak życzyć jak największych sukcesów w ciągu najbliższych 20 lat :) Koniec końców to SAF polecił go jako swojego następce dlatego jestem w 115% zadowolony. Wiadomo trzeba będzie dać mu kredyt zaufania ale myślę że wykorzysta swoją szansę, z pomocą SAF szybko zaadaptuje się w nowym otoczeniu i w przyszłym sezonie The Treble będzie nasze. GG MU
» 9 maja 2013, 18:52 #173
xerham97: a ja powiem o czymś innym. bardzo cieszy mnie zachowanie zarządu, że od razu po informacji o odejściu SAF'a podali kto będzie nowym. nie mieliśmy żadnych długich spekulacji ani innych bzdetów. no i piłkarze nie musieli żyć w wielkiej niepewności. pełna profeska!
» 9 maja 2013, 18:47 #172
kobzi24: Może to nie jest człowiek moich marzeń i jak czytam w komentarzach większości fanów też nie, ale ludzie wybrał go człowiek, który zdobywał mistrzostwo Anglii zanim większość z nas pojawiła się na świecie! (mnie osobiście też wtedy nie było jeszcze nawet w planach), człowiek, który zrobił dla klubu więcej niż ktokolwiek inny, ktoś kto 26 lat poświęcił NASZEMU kochanemu klubowi. Więc proszę nie krytykujcie Moyes'a zanim on nie pokaże co potrafi za sterami United. Nie z szacunku do samego Moyes'a, ale z szacunku do Sir Alexa Fergusona...
Jeśli to jest dobry wybór to dalej będziemy potęgą, a jeśli nie to jak mówi napis z mojej ściany "We will never die, because we are United"
» 9 maja 2013, 18:43 #171
Daminek8: No to teraz zobaczymy jak mu pójdzie. Życzę mu jak najlepiej ale zastępując Sir Alexa Fergusona ma bardzo trudne zadanie. Choć kto wie? Może za kilka lat będzie to Sir David Moyes.
» 9 maja 2013, 18:42 #170
kckMU: A może sprowadzi Fellainiego? Jak nie teraz to kiedy, jak nie tu to gdzie, jak nie on to kto?
» 9 maja 2013, 18:40 #169
ax1d: Śmieszne jest to, że nagle jest wielki hype na to, czego to Moyes nie osiągnął z Evertonem. No właśnie... Przez 11 lat nie osiągnął NIC. A zobaczcie sobie, jakie "potęgi" zdobywały Carling/Capital One Cup chociażby. Kolejną "wielką zasługą" Moyesa jest to, że ma 6. drużynę w lidze. Teraz tak, ale trenerem jest 11 lat. Zobaczcie, jak mu szło przez pozostałych 10.

Życzę mu dobrze, chociaż ja chciałem, żeby wzięli Redknappa. Nie wzięli. Trudno. Mam nadzieję, że Moyes się odnajdzie. Wierzę też, że Fergie nie zostawi go samemu sobie, na pewno nie od razu. Po wynikach go poznamy, ale nie róbcie z niego gwiazdy i nie wiadomo jakiego menedżera, bo to zakrawa na kpinę.
» 9 maja 2013, 18:38 #168
BraveDevil: Dobrze, że w ogóle potrafił tak ukształtować drużynę. w Tym sezonie byli w stanie zagrozić każdemu.
» 9 maja 2013, 18:39 #167
TraN: Ale zauważ, że ciężko się przebić, gdy w twojej lidze grają takie zespoły Manchester United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, czy od niedawna City. Więc raczej wiele więcej od niego wymagać nie można było.
» 9 maja 2013, 18:48 #166
Cygaro: Redknapp właśnie spuścił z Premier League QPR, a Moyes wprowadził Everton do europejskich pucharów. Dla mnie bezsprzecznie bardziej nadawał się Szkot, ale wiadomo każdy ma swoje zdanie.
» 9 maja 2013, 18:51 #165
listek007: I ile by Redknapp mógł nas trenować zważywszy na jego wiek? 3 lata? Zauważ że od kiedy Moyes trenował Everton zawsze byli w stanie utrzeć nosa każdemu, wypromował wielu piłkarzy, a że nie zdobył żadnego pucharu to nic, bo z takim budżetem ciężko było o to.
» 9 maja 2013, 19:04 #164
messengerUTD: Dawać Mourinho do Evertonu i zobaczymy jak sobie poradzi z gwiazdami pokroju Heitingi czy Gibsona, plus dodatkowo bardzo mały budżet.
» 9 maja 2013, 19:05 #163
spOntan: fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd. net/hphotos-ak-ash3/601912_490501414352394_1612333843_n.jpg :)
» 9 maja 2013, 19:07 #162
YaankesKing: Czemu nikt nie zbanuje tej bezmózgiej Messenger? Czemu kobieta zabiera głos w sprawie piłki nożnej nie mając o niej zielonego pojęcia? Do tego kobieta która o Mou wie tyle że trenował Porto bo wtedy wszyscy dowiedzieli się o jego istnieniu.

Otóż śmieszna Messenger, Mourinho w swoim debiucie trenerskim zdobył z Benficą 3 miejsce w lidze i awans do europejskich pucharów. Sezon później przejął średniaka ligi z którym zajął 7 miejsce, ale i tak wywalczył awans do europejskich pucharów. W następnym sezonie przejął Porto, które przez 3 sezony z rzędu nie wygrało ligi, od razu zdobył mistrzostwo kraju i Puchar UEFA, a w następnym sezonie powtórzył mistrzostwo i jeśli nie pamiętasz to zdobył z tym samym Porto CL. Nie pamiętam żeby miał tam gwiazdy, miał młodych piłkarzy z których zrobił świetną drużynę, coś na wzór naszego rocznika 92 w United. Wielkie talenty z których SAF zrobił wielki zespół, to samo zrobił Mou w Porto. Przechodząc do Chelsea dostał zespół który był rozsypany, miał kilka gwiazd i od razu zrobił z nich drużynę, która zdobyła pierwsze od 50 lat mistrzostwo kraju i w kolejnym sezonie znów powtórzył ten sukces.

Mourinho udowodnił wszystko i nic nie musi udowadniać. Trenerami, którzy muszą coś udowadniać są właśnie Moyes czy Guardiola, chociaż Pep po raz kolejny przejmuje gotowy zespół, dostanie prawdopodobnie zdobywców CL i mistrzów Niemiec, więc nie wiem w ogóle co on tam ma udowodnić.

Akurat jak uważam że Moyes będzie miał bardzo ciężko i wydaje mi się że sobie nie poradzi, chociaż mam nadzieję że w tym wypadku się pomylę.
» 9 maja 2013, 20:05 #161
wazza89: YaankesKing zapomniałeś o jeszcze jednym, bardzo ważnym( hmm może lepiej byłoby napisać - zaskakującym) osiągnięciu Mourinho. Mianowicie LM z Interem. Może Mediolańczycy nie grali tiki taki, lecz byli niezwykle pewnym siebie teamem z mentalnością zwycięzców.

Moyes to dobry fachowiec i cieszę się, że padło na niego. Mourinho nie pasuje do United.
» 9 maja 2013, 20:38 #160
Lynryx: @YaankesKing

A może troszkę grzeczniej kolego?! Wybacz, ale mierżą mnie takie małe osoby jak Twoja i nie mam od tech chwili do Ciebie krzty szacunku. Równouprawnionko Ci się spodobało, co? Otóż nie ma i nie będzie ze strony osób takich jak ja, tolerancji dla Twojego chamstwa- w takim tonie pogardy możesz sobie mówić do kolegów pod trzepakiem. Gdybym miał być administratorem, to może nie bana, ale ostrzeżenie dałbym nie Jej, a Tobie. Tfu!
» 9 maja 2013, 20:55 #159
DonLitek: Prędzej bym zbanował Yaankesa.
"Varium et mutabile semper femina". To określenie idealnie pasujące do Ciebie. Zmieniasz ciągle zdanie. Raz chcesz sprzedać Naniego, kilka dni później, dyskutując z innym, piszesz że to głupota by była. Zmieniasz zdanie, aby wyszło tylko na Twoje.
» 9 maja 2013, 21:21 #158
Cygaro: Liczyłem właśnie na niego! Według mnie wcale nie jest gorszym taktykiem Mourinho, choć do tej pory nie miał jeszcze okazji pokazać się w Lidze Mistrzów. Zobaczymy jak w najbliższym sezonie poprowadzi United. Osobiście mocno trzymam za niego kciuki bo to bardzo solidny trener i według mnie pasuje na następce Sir Alexa jak mało kto.
» 9 maja 2013, 18:38 #157
kalek87: Ja do tej pory nie mogę sobie wyobrazić United bez Fergusona na ławce żującego gumę i jego kłótni z sędziami. Tego już nie zobaczymy.
» 9 maja 2013, 18:37 #156
BraveDevil: Pierwszy sezon z pewnością będzie ciężki, w okienku nie będzie aż tak chętnych piłkarzy do tego trenera jak do Fergusona. Chociaż paru z Evertonu mógłby przygarnąć :) Nie lubię Afro z Evertonu, ale by się przydał do środka pomocy. Baines gdzieś na skrzydło i elegancja xD
» 9 maja 2013, 18:35 #155
Damianos500: oby się sprawdził.. i tak jest smutek po SAF-ie..
» 9 maja 2013, 18:29 #154
MUFCFan: Hej! Najlepsza wiadomość dzisiejszego dnia dla mnie... Jeszcze niech Fellaini i Baines przyjdą to już masakieta!
» 9 maja 2013, 18:25 #153
Veon: Trochę dziwi długość kontraktu. 6 lat ? Na sam początek ? Czy w zarządzie nikt nie pomyślał że istnieje szansa że Moyes jako menager United może nie wypalić ?

Nie znaczy to że jestem przeciwny temu by on był menager United. Wolałbym jednak krótszy kontrakt np. 3 lata.
» 9 maja 2013, 18:24 #152
increase: Bądź o to spokojny. Kontrakt na pewno został spisany w taki sposób, by MU nie stała się krzywda.
» 9 maja 2013, 18:37 #151
NewtonHeath1878: Ciekawe kto teraz zdominuje ligę... obstawiam CFC z Mou.
» 9 maja 2013, 18:16 #150
Satler4: Nie ma to jak wiara w nowego menedżera ;].
» 9 maja 2013, 18:20 #149
Michau38: też tak myślę. 1 Sezon, ale później odzyskamy :)
» 9 maja 2013, 18:30 #148
kalek87: Polska mentalność pesymizm, narzekanie itd. Też mam jakieś tam małe obawy jak to będzie, ale jestem dobrze nastawiony. Przyszły sezon będzie na pewno cięższy niż normalnie.
» 9 maja 2013, 18:34 #147
messengerUTD: Teraz też mieli zdominować ligę z Hazardem, Oscarem, Matą itd, a biją się o Ligę Mistrzów i gniją w LE :)
» 9 maja 2013, 19:06 #146
rybak: Chelsea brakuje trenera , jak przyjdzie Mou to sie najprawdopodobniej odrodzą bo mają naprawde dobry skład . Nwm jak wam ale mi bardziej pasowałoby wygrać LE niż odpaść w 1/8 bo tak naprawde nikt nie zapamięta że sędzia był kretyn i jego błąd przesądził o losach spotkania , tylko że RM nas wyeliminował.
» 9 maja 2013, 19:25 #145
marsin7: Co za idiotyczne podejście, takich kibiców żaden klub nie potrzebuje, weź się człowieku ogarnij! A wybraliśmy dobrego trenera, jestem spokojny o jego wyniki ;)
» 9 maja 2013, 20:12 #144
reddevil1990: życzę mu tyle lat na Old Trafford ile przebywał Alex. witaj szefie
» 9 maja 2013, 18:15 #143
Lonquasto: Dziwnie będzie bez Fergiego, ale wierzę, że Moyes godnie go zastąpi. Witamy na Old Trafford !
» 9 maja 2013, 18:14 #142
Ta3k: Cóż mnie osobiście nie przekonuje jakoś jego osoba. Oczywiście, że nie miał takich zasobów w Evertonie jednak wybranie menadżera, który nigdy nie podniósł pucharu do góry i nie zna smaku zwycięstwa jest ryzykowne, dlatego też kandydatury Klopp'a i Mou były ciekawsze. Może być różnie, czas pokaże, mam tylko nadzieję, że piłkarze bez formy nie będą grać, a niewypały w końcu zostaną sprzedane.
» 9 maja 2013, 18:13 #141
padre: Jak myślicie,

co musi zrobić żebyśmy uznali go za godnego następce SAF'a ?
» 9 maja 2013, 18:13 #140
NewtonHeath1878: Jakby w 1. sezonie udało mu się wygrać ligę albo LM/FA Cup i być na podium, to dobry początek.
» 9 maja 2013, 18:17 #139
Deluxe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 18:13

Witamy w United! Cieszę się z całego serducha, że to on został wybrany do tej roli. Wierzę w tego człowieka, mam nadzieję, że nie zawiedzie nas kibiców. Wielkie wyzwania przed nim, ale trzymam za niego kciuki!!
GLORY GLORY MAN UNITED!
» 9 maja 2013, 18:12 #138
Javierfan: Skoro tak ma być, niech tak będzie. Życie trwa dalej, życzymy sukcesów!

We'll never die...
» 9 maja 2013, 18:07 #137
VanDerSar111: Moyes liczymy na ciebie. A tak przy okazji ostatnie dwa mecze SAF ostatnie 2 Fergie Timey
» 9 maja 2013, 18:03 #136
increase: Życzę powodzenia naszemu nowemu BOSSOWI. Niech zapisze się w kartach historii tak dobrze jak SAF.
» 9 maja 2013, 18:01 #135
DevilsPoland: Ciekawe czy godnie zastąpi Fergusona...Gratulacje dla pana Moysa.
» 9 maja 2013, 18:00 #134
Mazi1989: Słuszny wybór. Moyes poprowadzi nasz zespół do sukcesów
» 9 maja 2013, 17:58 #133
Klimaa: Wydaje się najsłuszniejszym wyborem. Będziemy go wspierać i 3mać kciuki za wyniki zespołu. Dziwi jednak długość kontraktu - 6 lat to kupa czasu!
» 9 maja 2013, 17:56 #132
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:59

eee... a ile miał dostać? 2 na próbę? To następca sir Alexa Fergusona.
» 9 maja 2013, 17:58 #131
m64: Jedyny rozsądny wybór, witamy w United.
» 9 maja 2013, 17:55 #130
wazza89: Mega mega mega dziwne uczucie. Nie przywykliśmy do takich zmian. Już tęsknie za sir Alexem.
» 9 maja 2013, 17:52 #129
devil897: ja też bo Ferguson prowadził United zanim się urodziłem :) Ale myślę że David sobie poradzi
» 9 maja 2013, 17:54 #128
Gienaa: Świetny wybór ! Moyes jest jedynym menedżerem który jest w stanie zastąpić Alexa. Mam nadzieję że Rooney zostanie , powinien zostać jeżeli ma jakieś.przywiązanie do klubu ,.gdy ten tego.potrzebuję jeżeli odejdzie to.znaczy że to.były gadki.szmatki z.jego strony bo jeden.czło.....wiek nie zmieni podejścia do klubu .

WELCOME IN THE HELL David
» 9 maja 2013, 17:50 #127
devilmaster: Życzę mu całym sercem powodzenia i wielu sukcesów w roli managera Manchesteru United.

Ps. Osobiście nie byłem jego zwolennikiem ale mam nadzieję że się myliłem
» 9 maja 2013, 17:48 #126
jari13: Ciesze sie ze ktos napisal o tym jak dobrze nasz nowy boss ustawial Everton przeciwko mocnym rywalom. Regularnie mielsimy z nimi problemy, chyba w sumie kazdy tracil juz punkty na Goodison Park. Jezeli poradzi sobie z presja i gwiazdami to na pewno bedziemy grac dobra pilke. Jego atut to tez zawodnicy ktorych sprowadzal do klubu albo promowal wychowankow.
» 9 maja 2013, 17:42 #125
hernandez123: Tak! Ale potrzeba czasu nim kibice mu zaufają. Co do Roo to szczerze mi to lata. Jeśli faktycznie nie chce dla nas grać to adios, nic na siłę.
» 9 maja 2013, 17:41 #124
mepol: Moim zdaniem Fergie już widział, że nie nadąża za najnowszymi trendami w piłce nożnej i doskonale wiedział, że od dwóch sezonów gramy padakę. Najwyższy szacunek dla SAF'a, że wiedział ,kiedy ze sceny zejść. Jeśłi chodzi o Moyes'a, to ma moje wsparcie, chociaż preferowałem Mourinho, to jednak DAvid jest chyba bezpieczniejszym wyborem jeśli chodzi o Manchester United jako korporację i o reputację klubu.
» 9 maja 2013, 17:39 #123
Pizmejk: Mam nadzieje że Fellaini przyjdzie za Moyes'em:D Rooney może odnajdzie motywacje do gry w P$G za podwójny tygodniówke, za hajs z Roohacza sciągnac Falcao albo Cristiano Rolando;) uff.. dobrze że marzenia nie bolą:c
» 9 maja 2013, 17:36 #122
mordynator: moze byc mam nadzieje ze utrzymamy sie w TOP4
» 9 maja 2013, 17:36 #121
Fisher45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:37

Que sera sera! Whatever will be, will be!
Źle nie będzie, Moyes nie wygląda źle :)
» 9 maja 2013, 17:35 #120
AlwaysBelieve: Ja dalej nie wyobrażam sobie United bez Sir Alexa.
» 9 maja 2013, 17:35 #119
GaRoo: Patrick Vieira, kapitan Arsenalu, dołącza do Juventusu. Fabio Capello odchodzi z klubu po sezonie.

Thierry Henry, kapitan Arsenalu, dołącza do Barcelony. Frank Rijkaard odchodzi z klubu po sezonie.

Cesc Fabregas, kapitan Arsenalu, dołącza do Barcelony. Pep Guardiola odchodzi z klubu po sezonie.

Robin Van Persie, kapitan Arsenalu, dołącza do Manchesteru Untied. Alex Ferguson odchodzi na emeryturę po sezonie.


Przypadek? Nie sądze ...
» 9 maja 2013, 17:33 #118
Hoser1992: hahah dobra teoria ;P
» 9 maja 2013, 17:37 #117
Taurus: Hahah a warto też dodać że Nasri, Fabregas, Robin van Persie, odchodzą i zdobywają mistrzostwa :D
» 9 maja 2013, 17:57 #116
775330: chciałem zabłysnąć i napisać C. Ronaldo dołącza do Realu, Manuel Pellegrini odchodzi po sezonie, ale Cris nie był kapitanem :<
» 9 maja 2013, 17:58 #115
NewtonHeath1878: A co Ronaldo ma do zawodników Arsenalu?
» 9 maja 2013, 18:15 #114
Hoser1992: No i tym sposobem nie zabłysnąłeś :P
» 9 maja 2013, 18:17 #113
Diabelred: widzialem to juz na stronie kanonierow w jakims komentarzu ;p
» 9 maja 2013, 18:40 #112
Tervin: a to ciekawa teoria ;d
» 9 maja 2013, 19:09 #111
skyi: Najbardziej cieszy mnie to, że tradycja zostanie podtrzymana:
1.W United nie było nigdy menadżera spoza Wysp,
2.Moyes sprawnie wprowadza młodych do składu(przykład Evertonu),
3. Rozsądnie wydaję pieniądze i sprowadza za nie na prawdę dobrych zawodników(Fellaini, Jelavic, etc.)
» 9 maja 2013, 17:33 #110
maly91: W PEŁNI ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ
» 9 maja 2013, 17:42 #109
Latar: Błędy jak na onecie! Kurde!!

Moyes - wszystko jasne, to było wiadome przecież
» 9 maja 2013, 17:33 #108
wlodekzlc: Bardzo się z tego cieszę ! Najlepszy wybór z możliwych. Teraz tylko my - kibice, musimy obdarzyć go zaufaniem,bo to jest mu teraz potrzebne ! Wierzę w Ciebie Moyesy ! Powodzenia !
» 9 maja 2013, 17:32 #107
zamaro: A więc witamy na pokładzie Panie Moyes,
mam nadzieję, że ten Pan da radę utrzymać klub w odpowiedniej kondycji i wygrywać regularnie puchary!
Wydaje mi się, że Sir Alex czekał z emeryturą właśnie do czasu, aż Moyesa kontrakt z Evertonem dobiegnie końca, żeby oddać mu stery w United, jak wiadomo Sir Alex miał wszystko zaplanowane i mam nadzieję, że to była również jego decyzja, że to David Moyes przejmie po nim stery.

Niestety początki Moyesa w United mogą być ciężkie, do osiągnięcia pierwszych sukcesów zapewne będzie w cieniu Fergusona i ciągle będzie z nim porównywany.
Ale wierzę w klub, ufam wyborowi tego właśnie menadżera przez klub i mam nadzieję, że Pana Moyesa za około 20 lat pożegnamy, dziękując za co najmniej tyle samo sukcesów co Sir Alex :)
» 9 maja 2013, 17:31 #106
majster997: skoro SAF mu kibicuje to ja też będę ! ! !
» 9 maja 2013, 17:30 #105
DevilFan: czyli Krystyna do nas nei wróci , ale fellaini z chęcia może tu zawitać.
» 9 maja 2013, 17:29 #104
Nani27: Licze na ciebie David, obyś był dobrym następcom, życze ci sukcesów z naszą drużyną!
» 9 maja 2013, 17:28 #103
Gibon17: Powiem tylko tyle "umarł król, niech żyje król". Wayne chyba odejdzie bo wiadomo jak sie panowie "lubią". Chociaż to działo sie dawno temu więc może panowie pozapominali.
» 9 maja 2013, 17:27 #102
Taurus: Wiecie co to teraz oznacza? Jaka będzie rywalizacja w derbach? Mancini chyba nie znoszą się wraz z Moyesem ;)
» 9 maja 2013, 17:27 #101
775330: Jestem zadowolony i już nie mogę się doczekać pierwszej kolejki w nowym sezonie. Moyes jak nikt pasuje do tego klubu i na pewno będzie wiedział co robić. Witamy!
» 9 maja 2013, 17:26 #100
SCHOLES: Od dawna liczyłem, że to on zastąpi sir Alex'a, świetny wybór. Z tego co wiem to jakiś czas temu Moyes z Rooney'em się pogodzili.
» 9 maja 2013, 17:24 #99
JRI: Davidy raczej miewały (Becks) i miewają (De Gea) się dobrze w United ;-)
» 9 maja 2013, 17:24 #98
wazza89: a Bellion? ;p
» 9 maja 2013, 17:54 #97
Domestos: Ciesze się, że Moyes jest menadżerem. Chciałbym jeszcze chociaż ligę angielską za rok, żeby wygrał.
» 9 maja 2013, 17:24 #96
Paxius: Jak dla mnie świetny wybór. Teraz czekamy na pierwsze transfery :)
» 9 maja 2013, 17:24 #95
M62: Jedyne czego mu brakuje to pucharów, ale w Manchesterze United jest taki potencjał i zaplecze że Moyes może znacznie poprawić swoje CV czego mu życzę bo to na pewno zaangażowany, pracowity i profesjonalny manager, teraz wypływa na szeroki ocean i ma zadanie utrzymać ten pancernik Manchester United w statusie gwiazdy śmierci. Zadanie trudne, ale człowiek odpowiedni, chociaż ja się do niego przekonam gdy zobaczę że gablota MU dalej rośnie, bo tu jest klub który kolekcjonuje puchary a nie żaden Everton czy Arsenal.

Życzę mu powodzenia i obdarzam sporym kredytem zaufania, ale nie na 6 lat tylko na 6 miesięcy hehe:)
» 9 maja 2013, 17:21 #94
mepol: Witamy w Piekle David. Pora zacząć pracować na tytuł szlachecki :) A tak poważnie, to być może to wypali.
W tak stabilnym klubie jak Man Utd być może Moyes rozwinie pełnie swoich trenerskich umiejętności i wszyscy nam go będą zazdrościć :) Wiadomo, że z Moyes'em poniżej pewnego stabilnego poziomu nie zejdziemy, co jest najważniejsze po odejściu SAF. W przyszłym sezonie pewnie walka o top 4 i 1/8 w CL, ale za rok może być naprawdę ciekawie. Ciekawe też, kto będzie asystentem, dużo się mówi na wyspach o Phil'u Neville, który grał w Man Utd i do tego pracował jako zawodnik z Davidem.
» 9 maja 2013, 17:21 #93
szyszla85: Ja sie cieszę:) SAF wprowadzi go w struktury kluby i mysłe ze nie raz wspomoze go swoimi cennymi radami;p to dobrze ze przyszedł trener,z ktorym SAF bedzie wspolpracowal, i przy ktorym maszynka do zdobywania pucharów jaka jest MU bedzie dzialac jak za czasów Fergiego:D
» 9 maja 2013, 17:21 #92
Hoser1992: mam nadzieje ze sie pogodzili :P
» 9 maja 2013, 17:29 #91
Norbas: No to teraz po mistrza z nowym trenerem. Zobaczymy jaką David ma koncepcję dla Manchesteru :)
» 9 maja 2013, 17:17 #90
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:17

to juz wszystko jasne, Rooney wiedział pewnie wcześniej że Moyes wejdzie na ławkę trenerską United, więc postanowił zmienić otoczenie, teraz w 80% jestem przekonany że to nie plotka nt transferu Rooneya.
» 9 maja 2013, 17:16 #89
maxi7777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:18

co wy chcecie od Moyesa ? co drugi koment to narzekanie . zobaczcie na pracę którą wykonał pracując jeszcze w Evertonie - miał bardzo mały budżet na transfery , a mimo to utrzymywał swój zespół regularnie na najwyższej możliwej lokacie dla tego zespołu w PL .
jak dla mnie najlepszy z możliwych wyborów i to jeszcze za darmo ! :)
» 9 maja 2013, 17:16 #88
Kibic17: Witamy na pokładzie Moyes. Oby sobie poradził :)
» 9 maja 2013, 17:16 #87
SEBEKMU11: Zero doświadczenia w pucharach Europejskich ale może da rade .
» 9 maja 2013, 17:15 #86
Fiskus10: pamiętasz o kimś takim jak Di Matteo ;)
» 9 maja 2013, 17:19 #85
HuiSton: 1 sezon, to tak jak lewy miał 1 mecz zycia z realem
» 9 maja 2013, 17:21 #84
maxi7777: a Ferguson miał je na początku gdy obejmował United ?
» 9 maja 2013, 17:26 #83
orchi650: Nie wiesz co mówsz kolego ....
Poczytaj sobie jego biografie
» 9 maja 2013, 17:28 #82
Diabelred: maxi7777,Puchar Zdobywców Pucharów,Superpuchar Europy UEFA ,wikipedia nie gryzie :)
» 9 maja 2013, 17:31 #81
charnas: maxi - miał, ograł Real i HSV chyba, mało tego, wygrał puchar Europy z Aberdeen. bardzo ciekawy jestem naszej gry pod jego skrzydłami
» 9 maja 2013, 17:33 #80
kilgor: Moyes grał z Evertonem w sezonie 2009/2010 w 1/16 finału LE, w 2008/2009 w eliminacjach LE, a w 2005/2006 grał w eliminacjach LM, więc doświadczenie jakieś ma.
» 9 maja 2013, 17:48 #79
nomati666: Pamiętajmy, że Moyesa nie wybrał zarząd, ale sam Ferguson. Zobaczycie, że wypali jak z Beckhamem i Ronaldo :)
» 9 maja 2013, 17:15 #78
iMU: Witamy.
Mi on pasuje, z poradami Fergusona na początku, z odpowiednimi wzmocnieniami myślę, że może dużo nam dać, a poza tym 6lat :). Mourinho miaby kontrakt na max 3.

Oczywiście nie spodziewajcie się wielkiego sukcesu w nowym roku. Moyes musi lepiej poznać zaowdników, klub, wszystko, musi także wprowadzić swoje własne zasady, a to też trochę potrwa, powodzenia, myślę, że może wiele osiągnąć.
Jeszcze raz witam i życzę powodzenia na nowej drodze życia. :)
» 9 maja 2013, 17:15 #77
Widera: Ciekawe czy pociągnie jakies transfery
mam tylko nadzieję że Roo z tego powodu nie odejdzie z MU
» 9 maja 2013, 17:14 #76
SzejN: Moyes, no coz, osobiscie uwazam, ze na chwile obecna innego wolnego trenera nie bylo. A jakby nie a patrzec SAF przechodzil na emeryture juz od jakiegos czasu i co jakis czas byla wzmianka wlasnie o Moyesu jako nastepcy.

Sadze, ze to nic nowego, ani nic tak zaskakujacego, ze to Moyes, a nie Mou. Mourinho tutaj nie pasuje, przez cala kariere jego panowania w klubach, polityka transferowa wygladala beznadziejnie, wydawal grube miliony, na graczy, ktorych zasadniczo nie bylo potrzeba, oczywiscie nie zawsze, ale mial takie nie wypaly.

Uwazam, ze Moyes to dobry trener. Zauwazcie jedna rzecz - Everton gra w lidze, gdzie czolowa 4 klubow dysponuje budzet, wrecz absurdalnym, ograniczonym tylko przez chciwosc zarzadu. Natomiast sam Everton, nie posiada wielkiego budzetu, a wrecz jeden z najgorszych w BPL, a i tak potrafia namieszac calej czworce gigantow. Przeciez Everton, gra swieta pilke, naprawde, gdyby tylko jeszcze mieli graczy klasy swiatowej, to napewno zdzialaliby wiecej. Bo przeciez to wlasnie z Evertonem my zgubilismy punkty, jak i City. Moyes napewno nie jest byle kim, skoro od samego poczatku SAF wypowiada sie o nim w samych superlatywach. Ma zaufanie zarzadu, ma zaufnie SAF oraz mysle graczy ManUtd.
Jak ktos napisal wczesniej, jedynie brakuje mu naszego zaufania - kibicow. Ale to nigdy nie przychodzi odrazu, a dopiero z czasem.

Moyes prowadzi akutalnie 6 klub w BPL, jest przykladowo przed inna legenda, a druzyna z tego samego miasta - Liverpoolem, druzyna o zasobach pienieznych rowniez bardzo wielkich. A tutaj wlasnie to pokazuje, geniusz trenera, mimo braku pieniedzy nadal trzymaja poziom ok. top 5 BPL. Uwazam to za sukces, mimo, ze nie osiagnal trofeow, ale zastanowcie sie by Everton wygral chociaz raz mistrza anglii, musialby pokonac Nas - ManUtd, City, Chelsea, Arsenal, aktualnie Tottenham, uwazacie to za mozliwe, posiadajac jeden przecietny sklad? A mimo to i tak dzieki taktycznym rozwiazaniom Moyesa, sa w stanie wygrywac z nami, chociaz nie moge grac rowno przez cale 38 meczy w lidze, no bo przeciez, jak jednym skladem maja co tydzien grac na 120%?

Moyes wykonal kawal dobrej roboty, sadze, ze obserwujac Everton od paru sezonow, oczywiscie nie zglebialem sie nigdy szczegolowo w ten klub, to Moyes stawia na wychowankow - ala SAF, oraz mlodych talentow, rowniez jak SAF. Moze wkoncu to zielona lampka na zakonczenie gry legend - Giggsa i Scholesa ? Bo przeciez w ich miejsce mozemy dac dwoch mlodych i ambitnych graczy. Ja jestem jak najbardziej za.

Pamietajmy nie porownujmy BPL do ligi niemieckiej, gdzie graja mniej meczy od nas. Rowniez pamietajmy otym, ze w Evertonie, nie maja mozliwosci nieustannej rotacji skladem, nie tracac na tym na jakosci, jak to jest tutaj w czerwonej czesci Manchesteru.

Uwazam, ze to moze byc nowy krok w naszej historii, kto wie, czy dobry czy zly, czas pokaze, a moze Moyes, to dokladnie drugi SAF, ktory przez nastepne 20 lat osiagnie z nami rowniez ogromne ilosci trofeow. Kto wie. Zawsze sa watpliwosci. Tylko, ze osoby, ktore sie na tym znaja czyt. SAF, zarzad ManUtd, slepo wierzy w tego goscia. Myslicie, ze bez powodu? Ot tak, poprostu spodobalo sie im nazwisko to go wezma. Napewno nie, mimo, ze nie ma wielkiego CV, moze byc wielkim czlowiekem, a tego na kartce napisac nie moze. Bo to przyjdzie ocenic nam - kibicom, fanom, a nie jemu. Sadze, ze to krok naprzod. SAF kiedys musial odejsc, odszedl nie pokonany i dobrze. Trzeba wiedziec kiedys zejsc ze sceny nie pokonany!
» 9 maja 2013, 17:14 #75
trikos: Props ! Racja mając ograniczenia $ w dzisiejszych czasach mógł wycisnąć z Evertonu właśnie to co wycisnął !
» 9 maja 2013, 17:17 #74
Bacek: Co do transferów do Mourinho to się nie zgodzę. Spójrz na Inter, ściągnał Sneijdera i Milito i zdobyli LM, a rok wcześniej odpadli z nami w 1/8.

Dalej Lpool nie ma zbyt dużo kasy, a wręcz mają jej bardzo mało. Mają lekki kryzys, który spowodowany jest ich długiem, brakiem dobrego inwestora etc.
» 9 maja 2013, 17:18 #73
SzejN: Wlasnie tego nierozumiem, ze ludzie narzekaja na goscia, a znajac zycie co drugi z nich nawet nie widzial meczu Evertonu. Ja osobiscie ogladalem ich kilka meczy, raczej z tymi wiekszymi klubami, zawsze wtedy bylem pod ogromnym wrazniem ich taktyki, graja bardzo skladnie i maja wyrobiony styl. A jak na taki klub, jakby to wiekszosc rzekla "przecietny", to wiecej niz ma ManUtd w tym sezonie, zero stylu, poprostu duzo szczescia, taka prawda.

Teraz czas na powiew swiezosci.
» 9 maja 2013, 17:20 #72
skyi: Podpisuje się pod wszystkim co napisałeś! Moyes to najlepszy kandydat, którego SAF mógł wybrać.
» 9 maja 2013, 17:21 #71
lolis: Idealnie opisane, zgadzam się z tobą. Moyesowi trzeba dać szansę i mu zaufać.
» 9 maja 2013, 17:23 #70
UnitedProClub: Czas pokaże na razie nie możemy go przekreślać.
» 9 maja 2013, 17:14 #69
FilipoMaster: WITAMY NA POKŁADZIE !!
» 9 maja 2013, 17:14 #68
rybak: Oby był to trener który za głupi uśmiech na treningu nie wstawi słabego zawodnika do kadry meczowej i trener , który nie stawia na "żelazną 11" tylko wybiera skład ze względu na forme zawodników
» 9 maja 2013, 17:13 #67
rybak: A no i trzeba dać mu czas i nie skreślać po kilku nieudanych meczach :) Licze na niego . A jakby co to może iść po porade do SAFA :D
» 9 maja 2013, 17:15 #66
czareks444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:18

Wszedłem na oficjalną stronę, a tam nic nie piszą. Mimo to myślę, że dobry wybór.

Już jest info na oficjalnej stronie, ale wcześniej było na DP:)
» 9 maja 2013, 17:12 #65
trikos: Nie wiem jak wy ale ja coś czuje że może wypalić i to konkretnie ! Pamiętajmy że SAF obejmował United w rozsypce a teraz wiadomo jaką maszynę obejmuje David Moyes.Liczę na świetny debiutancki sezon ! Glory United !
» 9 maja 2013, 17:12 #64
przema: no to poplynelismy...
» 9 maja 2013, 17:11 #63
zylkos1988: Mam nadzieje, że tak charakterny menadżer jak Moyes dostrzeże fakt, że miejsce Valencii jest na ławce i nie będę musiał go oglądać więcej jak 15 min w meczu :D
» 9 maja 2013, 17:10 #62
Frt: to jest chyba jeden z niewielu plusów odejścia Fergusona ;D
» 9 maja 2013, 17:12 #61
Satler4: To ja was spróbuje przygasić kolejnym minusem, że Roo prawdopodobnie odejdzie ;/.
» 9 maja 2013, 17:18 #60
zylkos1988: NO Rooney ze odejdzie to tez juz pewne na 95%. Lubilem tego zawodnika ale od jakiegos czasu jednak mnie irytuje...nie daje z siebie juz 100% a można na nim sporo zarobić. Może jednak Lewandowski? ;p
» 9 maja 2013, 19:08 #59
Satler4: Jak napastnik światowej klasy to ja bym chciał raczej Cavaniego ale mimo wszystko liczę, że Wazza nas nie opuści.
» 9 maja 2013, 20:27 #58
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:14

No i bardzo dobrze. Ci wszyscy co chcieli Mourinho niech się pukną w czoło. Moyes to idealny kandydat na długotrwałą pracę w Manchesterze United, a Mourinho by nawet 5 lat nie wytrzymał. Moyesowi niczego nie brakuje na następce Fergusona. To jego rodak, stosuje podobną taktykę, z tego co wiem to nie jest to łagodny trener, utrzymuje biedny Everton na wysokim poziomie, stawia na młodzież. A czego mu brakuje? Wszyscy piszą, że trofeów...ale gościu zna doskonale Angielską piłkę i myślę, że to tylko kwestia czasu zanim sięgnie po jakieś trofea. Trzeba się cieszyć, że nie zastąpi Fergusona Mourinho.
Sądzę, że Ferguson sam go wybrał. Ciekawe co będzie z Rooneyem. To mój ulubiony zawodnik, ale jeśli dalej będzie grał jak gra to nie warto go trzymać. Rooney daje z siebie 50% i gra jakby mu się nie chciało. To nie jest ten dawny Rooney...Takiego już chyba nie zobaczymy. Stracił swoje największe zalety jak :
zadziorność, agresywność, szybkość(jest wolniejszy) i jakby się boi grać odważniej.
» 9 maja 2013, 17:10 #57
wasaty: Oby szybko nauczył się też europejskiej piłki ;)
» 9 maja 2013, 17:13 #56
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:20

Cieszyc? Chcesz to sie ciesz ja wolalem Mou jak duza czesc tutejszych userow(ktory jest gwarancja trofeow) takze sie nie ciesze :
» 9 maja 2013, 17:18 #55
Diabelred: Moyes to jest kot w worku ,wielka niewiadoma,wypali,albo i nie...
» 9 maja 2013, 17:25 #54
Nani1900: Zabawne...Tak jak wyżej napisałem, on jest nawet bardzo podobny do Fergusona. To jest idealny kandydat, pewnie nie będzie dużo zmieniał i Manchester pozostanie takim jakim był. Mourinho tutaj KOMPLETNIE nie pasuje. Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. A Ferguson wie kogo wybrał.
» 9 maja 2013, 17:34 #53
Diabelred: Nic bym nie pisal ,ale napisales ,ze nie ty sie cieszysz ,tylko ze ,,trzeba sie cieszyc'',tak jakbys mowil ze ogol czyli my ma sie cieszyc(przynajmniej ja to tak odebralem),a nalezy pamietac,ze nie kazdy byl zwolennikiem Moyesa :) Pep tez myslal ,ze dobrze wybral nastepce ,a jak gra Barsa za czasow Villanovy kazdy widzi.SAF przez swoja kariere czesto sie mylil,jednak licze ze w kwestii nowego trenera sie nie pomylil :)
» 9 maja 2013, 18:50 #52
Nani1900: No racja, źle to napisałem, ale tak jak napisałem wyżej, ja w United nie widziałem Mourinho, a Moyes to świetny wybór.
» 9 maja 2013, 19:31 #51
Amycus: Hmm... szkoda liczyłem na Mourinho. No ale cóż, życzę powodzenia i Witamy w piekle ;)
» 9 maja 2013, 17:10 #50
igor11122: Ja się ciesze ze nie będzie Mou. 3 lata by poświrował i odszedł? Po co tyle zmian?
» 9 maja 2013, 17:11 #49
99iw: Welcome in Manchester
» 9 maja 2013, 17:10 #48
Bacek: Godny następca, świetny trener, mój faworyt do tego stanowiska, ale... co będzie z Rooneyem? :/
» 9 maja 2013, 17:10 #47
Denis007: Witamy! Mam nadzieję że Moyes pociągnie za sobą Bainesa lub Fellainiego do nas:) Chciałbym aby Roo został z nami. Moim zdaniem ten rzekomy konflikt Moyesa z Rooneyem to jakaś medialna plotka, tak samo jak ten jego "transfer" do innego klubu.
» 9 maja 2013, 17:09 #46
Diabelred: Po raz kolejny sie pytam po co nam Baines .Evra wrocil do formy,Fabio wraca z wypozyczenia ,takze bedziemy miec 3 LO ,po co nam 4 Baines?
» 9 maja 2013, 17:12 #45
Fabio04: Witamy w piekle :)

Czas pokaże czy podoła zadaniu jakim jest zastąpienie Fergusona na stanowisku trenera Czerwonych Diabłów, ale mam nadzieję że mu się to uda.
Witamy na pokładzie David!:)
» 9 maja 2013, 17:09 #44
Gall88: Zna ligę. Everton radził sobie nie najgorzej mimo bardzo dużej konkurencji bogatszych klubów. Człowiek, który nie przyszedł na jeden, dwa sezony. Do tego najprawdopodobniej namaszczony przez Sir Alexa... cóż należy mu się kredyt zaufania i wsparcie. Oby właśnie zaczęła się kolejna wielka era dla UNITED!
» 9 maja 2013, 17:09 #43
devil897: Należy dać mu kredyt zaufania jak fergusonowi - nawet jeśli na początku poniesie klęske . Ja tam się cieszę , Ferguson na pewno wie co robi wyznaczając go na następce
» 9 maja 2013, 17:09 #42
Pershing: W pakiecie z Fellainim ?
» 9 maja 2013, 17:08 #41
koko672: Dobrze że jest Moyes ale będzie bardzo fajnie hak Rooney zostanie :-)
» 9 maja 2013, 17:08 #40
Taurus: Trochę szkoda ale mam nadzieję że się na nim nie zawiedziemy :)
» 9 maja 2013, 17:08 #39
erni93x: Niech teraz Fellainiego sprowadzi :D
» 9 maja 2013, 17:07 #38
Rooney1017Nani: nie wiem co on niby wniósłby do drużyny ? nam jest potrzebny środkowy pomocnik a nie ofensywny pomocnik :)
» 9 maja 2013, 17:09 #37
czareks444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:14

dubel...
» 9 maja 2013, 17:11 #36
erni93x: Co by wniósł?... nie oglądaliście meczów Evertonu? Świetnie gra głową,dobrze rozgrywa,an taki wzrost to nawet ma dobrą technike, i ograny w Premier Ligue.Za 25 mln spokojnie mógłby przejść.
» 9 maja 2013, 17:13 #35
Taurus: Ale też ma tak że albo gra świetnie albo gra zupełny piach..
» 9 maja 2013, 17:16 #34
erni93x: Stabilności można się nauczyć.Ja bym bardzo chciał widzieć Belga w naszej drużynie.
» 9 maja 2013, 17:18 #33
Taurus: Ja w sumie też, każdy transfer w środku pola będzie dobry, każdy z tej ponad przeciętnej półki oczywiście :)
» 9 maja 2013, 17:23 #32
DAMINOS2: trzeba trzymać za niego kciuki ;) zobaczymy co z Rooneyem...
» 9 maja 2013, 17:07 #31
maxi7777: Welcome to Manchester !!
» 9 maja 2013, 17:06 #30
mrNorbi: dla mnie odejscie Sir Alexa to jak smierc kogos bliskiego i nie zastapi mi go nikt:( jednak Moyes jest dla mnie o tyle pocieszajacym wyborem ze jest to wybor Sir Alexa a ja zawsze wierzylem w slusznosc Jego decyzji...bedzie dobrze w Manchesterze United !!jednak to juz nigdy dla mnie osobiscie nie bedzie to samo :(
» 9 maja 2013, 17:06 #29
99iw: Zgadzam się
» 9 maja 2013, 17:09 #28
szymoneq: ehe-.- i cala praca Sir pojdzie sie ..........
» 9 maja 2013, 17:06 #27
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:08

Witamy w United . Życzę powodzenia i sukcesów trenerze !
GG MU
» 9 maja 2013, 17:06 #26
bartoszek4502: Tak jak myślałem ,ciesze się bo to dobry manager
» 9 maja 2013, 17:06 #25
michor7pl: ciekawe czy asystenci zostaną ;)
» 9 maja 2013, 17:06 #24
Rooney1017Nani: Transfery pewnie będą bez szału i taki pewnie będzie następny sezon.
» 9 maja 2013, 17:06 #23
checix69: Witamy i obys zasluzyl na szacunek jak SAF
» 9 maja 2013, 17:06 #22
atos1987: Ja się cieszę. I wolę jego niż Mourinho. Dlaczego ? Bo United potrzebuje trenera statecznego a nie marionetkę robiącą przedstawienia. SAF nadal będzie czuwał nad transferami więc jestem spokojny o United bo jak by taki Mou wszedł to aż boję się pomyśleć ilu by piłkarzy wyleciało i kogo by chciał ściągać..
» 9 maja 2013, 17:06 #21
kalek87: Dobra dziecko przestań głupoty pisać. Gdzie to wyczytałeś, że teraz Roo nie będzie chciał kontynuować kariery w United? Były tam kiedyś jakieś spięcia miedzy Roo a Moyesem ale z tego co wiem to się pogodzili. Zresztą komu ja odpisuje jeżeli ta liczba w nicku jest twoją datą urodzenia to nie ma co psuć klawiatury
» 9 maja 2013, 18:41 #20
Bombowiec: Kasa zarobiona :D
» 9 maja 2013, 17:04 #19
seju: Niezły kibic z ciebie;p Teraz pewnie stawiasz na to że Roo odejdzie do City..;p
» 9 maja 2013, 17:06 #18
Bombowiec: Nie no smieje sie ale podoba mi sie ten wybor. A jesli mowa o sprawie Roo to nie wiem co mam o tym myslec.. oby zostal a ten konflikt odlozyli na polke.
» 9 maja 2013, 17:10 #17
pierzunio: Bye Bye, Wayne Rooney.
» 9 maja 2013, 17:04 #16
dominikMU: Noi sie ciesze bardzo to był mój typ :D
» 9 maja 2013, 17:04 #15
Boss: Witamy w piekle !
» 9 maja 2013, 17:04 #14
LTMek: Póki co Moyes nic szczególnego nie osiągnął, trzymał jednak pewien poziom w Evertonie i co moim zdaniem było kluczowe, pracował tam długo.
Z punktu widzenia taktycznego, jest to dobry menedżer o silnej osobowości i niezłym zmyśle taktycznym, no ale zobaczymy co z tego będzie.
» 9 maja 2013, 17:04 #13
10wazzar10: Chyba nie wiesz co piszesz, bez kasy osiągnął wiele, czego dowodem jest aktualna pozycja Evertonu w lidze - konsekwencja w dążeniu do celu, wiara w młodzież - to jego mocne strony
» 9 maja 2013, 17:07 #12
Kantorek69: Właśnie wiara w młodzież to się u nas przyda ;p
» 9 maja 2013, 17:14 #11
LTMek: Pokaż mi jakieś trofeum. Ohh, nie ma żadnego, fakt :)
Pozycja w lidze to jedno, umiejętności managerskie to drugie.
Roberto MartĂ­nez też wysoko zaszedł z Wigan, osiągnął nawet finał FA, a mimo to nie jest wymieniany w gronie najlepszych trenerów.
Myślę, że jeśli chodzi o Moyesa to bardziej będą liczyły się umiejętności taktyczne i władza nad piłkarzami. Szkoci mają charyzmę, więc nie powinno być źle.
Jednak na dzień dzisiejszy DM nic jeszcze nie wygrał i wielkiego też nic nie osiągnął, więc nie rozpływajmy się nad nim.
Jak dla mnie obecnie i tak jest to słabsza pozycja niż Mourinho,Ancelotti czy Lippi. Wiadome jednak było, że Włoch nie zostanie trenerem United, a Mou jest zbyt kontrowersyjny i bezpośredni. Klopp się raczej nie liczył, bo gość ma mecz w finale LM a United się spieszyło z nowym kandydatem...
Kandydatury jakiś Solskjaerów itp były równie mądre jak zakup Bebe.
» 9 maja 2013, 18:33 #10
Kosiarz1220: Dobrze, z tej trójki Klopp, Mou i Moyes moimi faworytami byli Mou i Moyes ze wskazaniem na Szkota ! Jestem bardzo zadowolony, bo widać co przy budżecie Evertonu zrobił z tym klubem. Miejmy nadzieję, że pociągnie za sobą Fellainiego, a SaF "załatwi" nam Bale'a.
» 9 maja 2013, 17:04 #9
65432123456: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.05.2013 17:04

ale Rene musi zostać
» 9 maja 2013, 17:03 #8
GaRoo: No i dobrze.
» 9 maja 2013, 17:03 #7
skyi: Teraz MY kibice musimy dać mu kredyt zaufania oraz czas!

#WELCOMEDAVID
» 9 maja 2013, 17:03 #6
ForeverManUtd: fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428567_483822275022487_1369689162_n.jpg
» 9 maja 2013, 17:05 #5
matlakkon: Dobrze powiedziane ! GGMU
» 9 maja 2013, 17:06 #4
theatreofdreams: Szczerze to się ciesze myśle że to godny następca :)
» 9 maja 2013, 17:03 #3
HuiSton: Jest!!
» 9 maja 2013, 17:03 #2
seju: Nie wiem co myśleć. Czas pokaże...
» 9 maja 2013, 17:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.