Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oferta za Lucasa zaakceptowana!

» 5 sierpnia 2012, 10:56 - Autor: szymred - źródło: bleacherreport.com
Lucas Moura jest coraz bliższy transferu na Old Trafford. Oferta w wysokości 30 milionów funtów została wreszcie zaakceptowana i Brazylijczyk powinien udać się na testy medyczne!
Oferta za Lucasa zaakceptowana!
» Lucas Moura jedną nogą na Old Trafford?
Nie od dziś wiadomo, że sir Alex Ferguson interesuje się młodym piłkarzem Sao Paulo. Podczas Igrzysk Olimpijskich szkoleniowiec "Czerwonych Diabłów" osobiście oglądał go w akcji i jest pod wrażeniem talentu tego chłopaka.

Reprezentacja Brazylii z Lucasem w składzie we wtorek rozegra półfinałowy mecz z Koreą Południową na Old Trafford. Według brytyjskich mediów 20-latek już dzisiaj pojawił się w Manchesterze, aby przejść testy medyczne.

- Lucas Moura przejdzie dziś testy medyczne zaraz po przyjeździe do Manchesteru z Newcastle po ćwierćfinałowym meczu z Hondurasem - podaje zgodnie prasa.

Wiadomo również, że sir Alex Ferguson opuści niedzielne spotkanie z Valerengą z powodu innych interesów klubowych. Można się tylko domyślać, że chodzi o finalizację transferu piłkarza Sao Paulo.

Media sugerują również, że Szkot będzie starał się o Robina van Persiego, ale Holender z każdym dniem jest coraz bliżej pozostania w Arsenalu.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs i Cleverley za burtą IO
Następny news »
"Igrzyska wspaniałym doświadczeniem"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (212)


adrian678: to są jakieś jaja za tyle to byśmy kupili sobie 2-3 dobrych młodych zawodników albo można sprowadzić jakiś zawodników ze szkółki
» 7 sierpnia 2012, 10:15 #203
MANUGLORy: znowu ploty
» 7 sierpnia 2012, 10:02 #202
ostry1878: leżeli chodzi o mnie to do póki Lucas Moura nie podpisze kontraktu z United to dla mnie transferu nie ma
» 6 sierpnia 2012, 23:59 #201
ZenekBenek: "Dzisiaj w mediach było głośno o porozumieniu Sao Paulo i PSG w sprawie transferu Lucasa. Jednak agent pilkarza zdementował plotki.

- Nic mi nie wiadomo o porozumieniu z PSG, ten klub nie kontaktował się ze mną i nie ma powodów by mówić o transferze mojego klienta do tego klubu. Najpierw mówiono, że Lucas jest piłkarzem Manchestru, teraz PSG, nie wierzcie plotkom.

Na temat tej sytuacji wypowiedział się także dyrektor sportowy Sao Paulo, Adalberto Baptista:

- Codziennie pojawiają się nowe informacje, które nie są prawdziwe. Na pewno poinformujemy wszystkich na naszej stronie internetowej jeśli dojdziemy do poozumienia w sprawie transferu Lucasa.
» 6 sierpnia 2012, 17:36 #200
wrobel1992: Ja jeśli chodzi o transfery bardziej obawiam się odejścia Nani'ego, niż liczę na przyjście Lucasa. Moura nie koniecznie musi sie sprawdzić, a Portugalczyk niejednokrotnie jako jedyny obok Roo gryzie trawę na boisku!
» 6 sierpnia 2012, 17:29 #199
demektczew: Aha. Ciekawe ile w tym prawdy , bo mi sie zdaje że to zwykłe kłamstwo wścibskich dziennikarzy i kłamliwych mediów.
» 6 sierpnia 2012, 17:15 #198
ReMo8: Teraz pojawila sie informacja, ze Lucas idzie do PSG za 45 mln euro. I to jest prawdopodobne bo jego agent przyznal sie ze przebywa obecnie w Paryzu
» 6 sierpnia 2012, 11:06 #197
Element: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 13:39

No i niech sobie tam idzie i gnije w tym PSG, będzie żałował
» 6 sierpnia 2012, 13:39 #196
peli: A jak pojawi się informajca, że Lucas przejdzie do Lecha Poznan za XX mln euro, bo jego agent przebywa w Polsce to też powiesz że to jest prawdopodobne??
» 6 sierpnia 2012, 18:43 #195
HooLiGaN: będzie jak z Ronaldinho już był u nas a tu fake , barcelona ;/
» 6 sierpnia 2012, 11:00 #194
jack1066: Skoro Lucas Moura jest wart 30 milionów funtów to według mnie Robert Lewandowski(zachowując proporcje) jest wart jakieś 6 razy tyle , czyli 180 milionów funtów. Zawodnik jeszcze nie ograny w Europie, młody, a działacze z Brazylii chcą za niego taką cenę? No bo drugi Neymar to chyba nie jest..
Mam wrażenie że słono przepłaciliśmy, jeśli to oczywiście prawda. To taki Kagawa, znakomity piłkarz, szalejący od dwóch sezonów w Bundeslidze przychodzi za 17 milionów, a taki mało znany zawodnik(przynajmniej znakomitej większości europejskich kibiców) za 30? Ja tu chyba czegoś nie rozumiem.
Żeby była jasność-jeśli do nas przyjdzie to oczywiście będę za niego ściskał kciuki, ale kwota jak na zawodnika jest nieprzyzwoicie wysoka. Jakiś czas temu był na tej stronie fajny artykuł, że finansowi krezusi niszczą futbol. Robiąc taki transfer wcale nie jesteśmy lepsi.
Oczywiście jeśli to wszystko jest prawdą, a nie kolejną plotką transferową.
Pozdrawiam.
» 6 sierpnia 2012, 10:01 #193
damianuszka: Zapraszam do ligi "The Best League" w Polskiej Fantasy LIDZE!! Kod, który należy wpisać to : 891442521 Serdecznie zapraszam! czym NAS więcej tym lepsza zabawa!!


ZAPRASZAM SERDECZNIE PANOWIE I PANIE!!
» 5 sierpnia 2012, 22:38 #192
Draciel: Akurat tego transferu jestem pewien na 110% ;) zobaczycie, na dniach będzie w United! Polecam śledzenie na twitterze gościa, który nazywa się Bob_Cass, jest kilka kroków przed mediami i naprawdę sporo wie!
» 5 sierpnia 2012, 22:14 #191
mikifiki: Brazylijska Federacja neguje te rewelacje. Ktoś tu kłamie.
» 5 sierpnia 2012, 22:31 #190
welllone: Gdyby tak przyszedł do nas on i VP to byłoby chyba nasze najmocniejsze okienko transferowe w historii.
Nie oszukujmy się jednak jest to mało prawdopodobne.
» 5 sierpnia 2012, 22:05 #189
theatreofdreams: Mam nadzieje ze to nie jest mit żaden i prawda wystarczy ze przejdzie te testy i już będzie spoczko jeszcze chciałbym Baines'a po nigdy nie wiadomo co będzie z Evrą na Lewej Obronie :D
» 5 sierpnia 2012, 21:23 #188
mateomufc: po co baines ? lepszy od niego jest fabio ,ktory od przyszłego roku bedzie podstawowym zawodnikiem a ten sezon jeszcze evra ugra bez problemu
» 5 sierpnia 2012, 21:44 #187
Gumis17: no to gitarka :D Wspaniała wiadomość :D
» 5 sierpnia 2012, 21:00 #186
football1870: Lucas Moura to ofensywny pomocnik i jako taki jest przedstawiany w mediach. Myślę, że Ferguson spróbuje z niego zrobić drugiego Scholesa - oczywiście tego z najlepszych lat, a nie dzisiejszego "dziadka", który rozrzuca kilkudziesięciometrowe podania na skrzydła, takiego rozgrywającego za plecami napastników i strzelającego gole. To nie jest rywal o miejsce w składzie dla Valencii, Naniego i Younga, tylko dla Kagawy, a może z czasem znajdzie się miejsce dla obu.

Ja bym brał. Do Fergusona można mieć bezgraniczne zaufanie. Beckhama i Chicharito też nikt nie znał. Uważano, że to złe pomysły.

Pozdrawiam i zapraszam na stronę: football1870(kropka)bnx(kropka)pl

Coś dla fanów historii angielskiej piłki.
» 5 sierpnia 2012, 20:20 #185
dawidlp92: Kagawa Van Persie Moura Powell ,,co sie stało ?? dostali jakieś dofinansowanie z unii?
» 5 sierpnia 2012, 19:32 #184
FanaticMU: nareszcie coś się ruszyło.... "co 10 lat" można jakieś poważne transfery zrobić ;)
» 5 sierpnia 2012, 21:46 #183
Lejn: jeżeli ten transfer doszedłby do skutku to nzaczy że Sir chcę spróbować ustawienia 4-2-3-1 i to by było nasze podstawowe na przyszły sezon.
DeGea
Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra
Carrick-Scholes(Cleverley/Giggs)
Nani(Valencia)-Moura-Kagawa(Young)
Roo

Ale pojawia się pytanie czy nie szkoda Scholesa na typowo defensywną pozycje? Czy Cleverley da sobie radę na tej pozycji ?

Zdecydowanie bardziej wolałbym transfer Moutinho niż Lucasa. no chyba że bd próbować go jako typowo środkowego pomocnika obok Carricka a przed nimi i za plecami Roo, Kagawa.
» 5 sierpnia 2012, 19:22 #182
siara93: Po jakiego grzyba nam setny skrzydlowy, bo jak sie orientuje tj jego glowna pozycja. Zamiast wzmacniac newralgiczna pozycje srodkowego pomocnika to szpikujemy ofensywe, blad. Duzo bardziej by sie przydal ktos taki jak Moutinho a nie Moura. Na Cleverleya nie mozna liczyc przez caly sezon, Scholes mlodzieniaszkiem nie jest a jego nastepcy poki co nie widac.

obawiam sie ze transfer Moury to pewien znak, ze jednak pertraktacje kontraktowe z Nanim nie zostana podjete, a to byloby niemądre.
» 5 sierpnia 2012, 19:13 #181
DAMINOS2: to srodkowy
» 5 sierpnia 2012, 19:16 #180
siara93: widocznie nie ma przydzielonej glownej pozycji, bo przeciwko Nowej Zelandi na IO gral na skrzydle. jeszcze jak to przystalo na klasycznego skrzydlowego z numerem 7 :p
» 5 sierpnia 2012, 19:24 #179
Rooni126: To nie jest "zwykly" skrzydlowy to jest boczny pomocnik cos jak hazard czy silva
» 5 sierpnia 2012, 19:30 #178
maxi7777: Kur.wa no nie wierzę!
» 5 sierpnia 2012, 18:55 #177
Kubaa: De gea
Jones-Vidic-Rio-Evra
Scholes(Carrick)-Fletcher(giggs)
Valencia-Kagawa(aderson)-Nani
Roo albo Well albo Chicharito albo wszyscy naraz. ;)
» 5 sierpnia 2012, 18:22 #176
m1ch4l: A może 4-5-1

De Gea
Rafael-Vidic-Rio-Evra
Carrick
Nani-Moura-Shinji-Valencia
Roo
» 5 sierpnia 2012, 18:11 #175
messengerUTD: Haha ta i co mecz 3 bramki w plecy, chyba sobie żartujesz.
» 6 sierpnia 2012, 10:03 #174
tata91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 18:07

- De Gea -
- Rafael - Ferdinand - Vidić - Evra -
- Moura - Kagawa - Carrick - Nania -
- Van Persie - Rooney -

Prawdopodobnie tak by to wyglądało :D
» 5 sierpnia 2012, 18:05 #173
messengerUTD: Kagawa jako rozgrywający? Hehe jasne. Shinji operuje tuż za napastnikiem bądź gra na lewym bodajże skrzydle, więc taki wariant odpada.

4411, 4231, 451,4222 takie warianty są najbardziej możliwe.

Moura za Valencię? Wątpię.
» 5 sierpnia 2012, 18:34 #172
m1ch4l: 4-5-1
» 5 sierpnia 2012, 18:37 #171
tata91: http/p.twimg. com/AziiD2tCAAAtY2Z.jpg

Zdjecie Lucasa jak wychodzi z testów Medycznych K*RWA JET NASZ!!
» 5 sierpnia 2012, 18:01 #170
adasko6969: Coś nie działa ten link :P
» 5 sierpnia 2012, 18:09 #169
danielos97: Nie jest on trochę za wysoki? Fake, a szkoda:/
» 5 sierpnia 2012, 18:18 #168
reazel: fake!

Brazylijski Związek Piłki Nożnej na swojej stronie internetowej wydał oświadczenie, w którym informują, że żaden klub nie poprosił o zwolnienie Moury ze zgrupowania, by mógł przejść testy medyczne. Co więcej - nawet gdyby taka prośba się pojawiła, to nie zamierzają się na to zgodzić.

źródło: mufc
» 5 sierpnia 2012, 18:18 #167
messengerUTD: Haha, fejk jak nic. W te same ciuchy ubrany był Ashley Young i spójrzcie, że głowa jakoś źle wklejona. :P
» 5 sierpnia 2012, 18:31 #166
azir7: hahaha no głowa troszke źle wkejona
» 5 sierpnia 2012, 19:50 #165
blejd7: Czekam na oficjalne potwierdzenie :) Mam nadzieję, że RVP jeszcze do Nas trafi i będziemy mieli ofensywę najlepszą w PL.

Lucas nie gra na IO bo na jego pozycjach występowali inni drożsi piłkarze hmmm... Póki co Hulk i Neymar są od niego lepsi i wyceniani na prawie dwa razy więcej od niego więc dziwne, żeby grał zawodnik młodszy i trochę słabszy. Brazylijczykom bardzo zależy na wygraniu IO i dlatego grają mocną jedenastką.

Myślę, że jeżeli trafi do Nas Lucas i RVP to Berba odejdzie a Chicharito pójdzie na wypożyczenie, bo u Nas nie może odzyskać formy z pierwszego sezonu. Zmiana otoczenia dobrze mu zrobi
» 5 sierpnia 2012, 17:59 #164
hitman90: Najlepszą ofensywę w EPL ma City i długo nic tego nie zmieni. Dzeko, Balotelli, Aguerro, Tevez, Silva, Nasri. Do tego Yaya i mają grubą pakę, z którą zdobyli majstra. Jednak wydaje mi się, że skoro taką drużyną tylko bilansem z nami wygrali, to teraz jak MU się dozbroił, będzie inaczej.
» 5 sierpnia 2012, 20:37 #163
damianuszka: Zapraszam do ligi "The Best League" w Polskiej Fantasy LIDZE!! Kod, który należy wpisać to : 891442521 Serdecznie zapraszam! czym tan więcej tym lepsza zabawa!!
» 5 sierpnia 2012, 17:54 #162
Maciek89: No i to jest transfer - to będzie kolejny Ronaldinho !! Jaram się, pierwszy raz od bardzo dawna... Jeszcze Van Persiego sprowadzić i będzie nareszcie skład na miarę klubu !
- De Gea -
- Smalling - Ferdinand - Vidić - Evra -
- Nani - Moura - Carrick - Valencia -
- Van Persie - Rooney -

Co wy na to ?
» 5 sierpnia 2012, 17:47 #161
EmigrantPL: Rafael za Smallinga. Kagawy na ławkę szkoda
» 5 sierpnia 2012, 17:50 #160
alaSz97: Kagawe za Carricka i mozna wygrywac.
» 5 sierpnia 2012, 18:13 #159
Alpinek: taa chyba tracić 3-4 bramki w meczu..
» 5 sierpnia 2012, 18:53 #158
hitman90: alasz97,
Nie chcę pisać, że jesteś dzieciakiem urwanym z FM FIfy czy innych tego typu gier... Może w ogóle ustawienie:
De Gea
Valencia - Rio - Vida - Evra
Nani - Kagawa - Moura - Young
Roo - Welbeck (czy inny napastnik)
Myślisz, że jak się nawsadza samych ofensywnych zawodników do drużyny, to ta nastrzela sporo bramek i w ogóle będzie mega wymiatała?? Bo jeśli tak, to proponuję obejrzeć dzisiejszy mecz z Oslo i wyciągnąć wnioski. Masz w końcu 15 lat.
» 5 sierpnia 2012, 20:42 #157
wodar14: Pieknie! OBY OBY OBY!
» 5 sierpnia 2012, 15:56 #156
skibbka: Wolalłbym Eriksena jest równie dobry i kosztuję połowę tego co Lucas
» 5 sierpnia 2012, 15:54 #155
ManchesterUtd: Tak tylko eriksen nie chce transferu
» 5 sierpnia 2012, 17:48 #154
Element: Na pewno nie połowę
» 5 sierpnia 2012, 17:50 #153
skibbka: przysłowiową "połowę"
» 5 sierpnia 2012, 20:08 #152
paul1011: Zgadzam się z tobą. Eriksen ograny chłopak i max 20 mln
» 5 sierpnia 2012, 23:50 #151
messengerUTD: Sprowadzenie Moury wisi na włosku od dłuższego czasu. Akurat o ten transfer jestem dziwnie spokojna. Czuję w kościach, że dojdzie do skutku i oby tak się stało. Lucas to świetny piłkarz, jedyne co mnie w tym transferze odpychało to kwota jaką za niego chcieli. 30 milionów funtów to max co możemy za niego dać. Ostatni raz Ferguson dawał dużo kasy za młodzika to był Crisiano Ronaldo. I dobrze wiemy co Fergie z niego wycisnął. Zrobił z niego(subiektywna ocena) najlepszego piłkarza na globie. Kto wie czy tak samo nie będzie z Lucasem. Talent i potencjał ma wielki, cieszę się, że do nas dołączy.

Pokaże na co go stać i zamknie usta tym niebieskim trollom z Czelsi.
» 5 sierpnia 2012, 15:16 #150
JT26: Trochę kultury, żadne "Czelsi". Gryzie cię chyba, że Oscar gra z 10 w Brazylii, a nie Lucas co?
» 5 sierpnia 2012, 15:34 #149
adasko6969: No Lucas jak na skrzydłowego przystało gra z 7 :)
» 5 sierpnia 2012, 15:35 #148
hitman90: Ahh... ta kobieca intuicja;) Obyś miała rację. A o ile się nie mylę, taką forsę za nastolatka SAF zapłacił jedynie jak Roo przychodził - 25 mln. Za CR7 marne 12 baniek;P
» 5 sierpnia 2012, 15:35 #147
burza111: akurat ostatnia duża suma za młodzika to było za Naniego i Andersona, oni byli nawet drożsi od Ronaldo :p
» 5 sierpnia 2012, 15:46 #146
messengerUTD: Kultury? Jakiej kultury? Chcecie, żeby was szanować, a sami gadacie na United 'muły, manure'. Przecież widzę co się dzieje na tej chelsealive.. Jak chcecie być szanowani, to też szanujcie innych..

I nie boli mnie ten Oscar. Co mnie ta jakaś '10' obchodzi. Przecież to tylko numerek. Oscara nikt nie znał póki Czelsi się nie zaczęła nim interesować. Nie gryzie mnie ten Brazylijczyk tylko śmieszy to, że jak pisali, że Chelsea się interesuje Lucasem to na ich stronie było jedno wielkie onanizowanie się i wychwalanie. Potem się okazało, że Moura idzie do United to nagle stał się słaby, a Oscar był bogiem..

hitman - No może i marne, ale jak na 2003 rok to spora sumka :)
» 5 sierpnia 2012, 15:47 #145
GGManU: Nie uwierzę, dopóki nie zobaczę potwierdzonej informacji. ;)
» 5 sierpnia 2012, 15:10 #144
Rooni126: Proponuje zmienic zrodlo na Sky Sports, ladniej bedzie wygladalo ;p
» 5 sierpnia 2012, 15:09 #143
ZenekBenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 15:01

(Sky Sports) informuje, że Manchester United jest na najlepszej drodze do ściągnięcia Moury na Old Trafford

ESPN również o tym pisze
» 5 sierpnia 2012, 14:59 #142
Akwinata: Miejmy nadzieje, że tylko po to, żeby się spakować :D
» 5 sierpnia 2012, 15:31 #141
JavierHernandez: Sky Sports potwierdza wygraliśmy wyścig po Lucasa!!;)
» 5 sierpnia 2012, 14:57 #140
crash: 30 000 000 Ł!? to straszne!! dajemy tyle forsy za 19stolatka, a dołożylibyśmy 5/6 i wyciągnęlibyśmy Lukę z Tottenhamu :/
» 5 sierpnia 2012, 14:53 #139
bartoszek4502: Lucas już nasz myślę żę będzie dobrym transferem!
» 5 sierpnia 2012, 14:38 #138
775330: Z tego co mi wiadomo sky sports to pewne źródło informacji, a tam jest już wszystko jasne.
» 5 sierpnia 2012, 14:36 #137
designer: za 30 baniek ktos taki? I w dodatku Brazylijczyk. Jak dla mnie to strata forsy.
» 5 sierpnia 2012, 14:32 #136
queky: awidziales go wogole w akcji?
» 5 sierpnia 2012, 14:45 #135
gosc1234: nie bo nie wiem czemu ten geniusz nie gra zbyt dużo na IO
» 5 sierpnia 2012, 15:04 #134
bartoszek4502: Jak to prawda to jeszcze Bainesa bym zobaczył w United .Van Persie niech spierdala bo mamy dobrych napastników jak Rooney i welbeck a po co wydawać nie potrzebnie kase .
» 5 sierpnia 2012, 14:32 #133
paul1011: Wolał bym Eriksena, ale lepiej on niż nikt :)
» 5 sierpnia 2012, 14:02 #132
oldtrafford: Ciekawe czy to kolejna głupia plotka czy najprawdziwsza prawda.Pozostaje tylko czekać na oficjalną informacje.
» 5 sierpnia 2012, 13:45 #131
sisinho: Oby plotka ;s
» 5 sierpnia 2012, 13:34 #130
vip14: No nareszcie, ale co do ceny transferu była ona nieco za wysoka. Co do transferu to bardzo dobrze, że w ogóle doszedł do skutku.
» 5 sierpnia 2012, 13:29 #129
Boss: Lucas jeszcze nie jest zawodnikiem United, to może być plotka jak ta że Modrić zawodnikiem MU :>
» 5 sierpnia 2012, 13:56 #128
mcis: tak podpisalismy kontrakt z Chevroletem wart 559 mln dolarow to mamy kase. btw w newsach byl ostatnio temat, ze dostaniemy 30mln rocznie, a tu sie okazuje, ze jest inaczej. w pierwszych 2 sezonach dostaniemy 18,5mln a potem 70 i z kazdym nastepnym rokiem o 2% wiecej i tak do sezonu 20021/22. wiec kasa jest....
» 5 sierpnia 2012, 13:27 #127
Najkmanus: Mogą być jakieś rozbieżności ale te 30 mln to chyba były funty a 70 mln o których również wyczytalem na onet była na bank w dolarach
» 5 sierpnia 2012, 13:47 #126
mcis: mimo to 70mln dolarow to ponad 45 mln funtow
» 5 sierpnia 2012, 17:05 #125
Elventar: nie wierze o.O coś jest nietak to jest zbyt piękne żeby było prawdziwe ;p
» 5 sierpnia 2012, 13:13 #124
krzysiek212mu: Teraz tylko czekać na oficjalne wiadomości !
» 5 sierpnia 2012, 12:55 #123
iceblast007: ale dalej nam brakuje typowo środkowego pomocnika takiego jak Scholes... no chyba że SAF zacznie grać bardziej ofensywnie i będziemy grać na jednego Scholesa albo Carrick'a.
» 5 sierpnia 2012, 12:49 #122
nomati666: Nie jestem pewien, ale Ferguson po kupnie Kagawy coś wspominał o zmianie ustawienia zawodników, żeby grać z bardziej wysuniętym Kagawą. Zapowiada się wiec chyba więcej gry w środku ofensywy. Dobrze dla Rooneya, który grał sporą część sezonu bardzo cofnięty. Kagawa może być bezcennym wsparciem dla naszych napastników. Zdolności ofensywne Rooneya, umiejętności ustawienia się w polu karnym Chicharito, oraz to jak przedziera się Kagawa przez obronę. Będzie ciekawie :)
» 5 sierpnia 2012, 13:57 #121
gosc1234: a może formacja 4-1-2-1-2
bo szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie United tylko z 1 napastnikiem
» 5 sierpnia 2012, 15:05 #120
IJ09: widziałem kilka jego meczów i chłopak ma umiejętności, ale moim zdaniem (jeżeli ten news potwierdzi się) to SAF powinien te 30 mln funtów wydać na RvP ;> takie moje zdanie :)
» 5 sierpnia 2012, 12:47 #119
mcis: jedno nie wyklucza drugiego. Arsenal chce 25mln za RvP. MU daje 20. moze sie skonczy na 22...
» 5 sierpnia 2012, 13:24 #118
nomati666: Dopóki nie będzie oficjalnej informacji od którejś ze stron nie uwierzę. Niestety ale po perypetiach ze Sneijderem i Hazardem, takie plotki są nic nie warte. Choć mam ogromną nadzieję, że się potwierdzą. Zarówno Moura jak i Van Persie.
» 5 sierpnia 2012, 12:46 #117
wrobel1992: Ja tam się nie spinam. Nie jeden zawodnik wg mediów miał być w United i nic z tego nie wyszło wiec nie ma co się za szybko cieszyć.
» 5 sierpnia 2012, 12:44 #116
United45: ale to pieknie wygląda zaakceptowana. Bardzo chciałbym aby jeszcze dziś pojawiła się oficjalna wiadomość o tym że Lucas jest na testach marze o tym transferze i mam wielka nadzieje że Lucas do nas przejdzie
» 5 sierpnia 2012, 12:41 #115
Garfild7: Ludzie SAF siedzi w United 25 lat przez swoja kariere zdoyl tyle mistrzostw Angli co City w swoim instnieniu. On chyba wie co robi więc prosze bez krytyki.
» 5 sierpnia 2012, 12:31 #114
Boss: City w swoim istnieniu zdobyło bodaj trzy tytuły Mistrza Anglii ;P Fergie 12.
» 5 sierpnia 2012, 12:37 #113
dr96chicharito: Hahaha! Ale odwaliłeś. Kompromitacja trochu :P
» 5 sierpnia 2012, 12:45 #112
brylaant14: jutro bd news że jednak nie
» 5 sierpnia 2012, 12:25 #111
biolekkk: Racja, redaktorzy nie powinni pisać każdych plotek w tonie oficjalnych wiadomości. Aczkolwiek at wydaje się być rzeczywiście potwierdzona :)
» 5 sierpnia 2012, 12:37 #110
reazel: a ja tam lubię czytać newsy na temat domniemanych transferów. I to jest fajne bo nie ma nudów na stronie, ale jak się niektórzy po jednym takim napalają na zawodnika to takie są efekty.
» 5 sierpnia 2012, 14:19 #109
biolekkk: Ale zauważ, że często raz piszą tak, na drugi dzień już inaczej i jak widzę piąty news o tym samym piłkarzu, to już mi się go nawet nie chce czytać...
» 5 sierpnia 2012, 15:26 #108
m1ch4l: No no no bardzo fajnie .
Niektórzy z was mówią po co nam on jak jest Kagawa, czy Kagawa ma jakiegoś zmiennika, czy to waszę piniądze, uważam ,że każdy transfer jest dobry a szczególnie tak perspektywicznego zawodnika i świetnego technicznie
» 5 sierpnia 2012, 12:23 #107
TraN: W ubiegłym sezonie w meczach często podchodziliśmy pod pole karne i nie wiedzieliśmy co z tą piłką zrobić. Brakowało kogoś, kto poda na piąty metr na takiego Rooneya lub po prostu wejdzie dobrym dryblingiem w "11" i strzeli bramkę. Myślę, że tacy piłkarze jak Kagawa/Moura mogą zrobić wielką różnicę. Jeśli to prawda to zgodnie z moimi ostatnimi przemyśleniami bardzo się ucieszę.
» 5 sierpnia 2012, 12:20 #106
MDuch7: Można też przypierdzielić mocno. :)
» 5 sierpnia 2012, 12:27 #105
MDuch7: Powiem tak, co zrobi SAF uznam to za słuszne, po sezonię będę mógł komentować być może wyrośnie nam gwiazda na miarę Ronaldinho czy nawet Pele ale może być tak jak z Andersonem. Wolę tą pierwszą opcję ale to nie ja o tym decyduję. Tak więc spokojnie czekamy do końca okienka.

Czy Lucas jest potrzebny ? Myślę że tak.

Widziałbym też u nas RVP.
» 5 sierpnia 2012, 12:19 #104
Halas1234: moim zdaniem niepotrzebny jest RvP bedzie tylko blokował wejscie do pierwszej 11 welbeckowi i chicarito. a skąd wiemy ile bedzie mial tyle dobrych sezonów jak ten ? Myśle, że Welbeck bedzie lepszy niz wszyscy tylko trzeba dać mu pograć i sie rozwijać :)
» 5 sierpnia 2012, 13:24 #103
RooneyMU: Brazylijski dziennik "Globo Esporte" informuje, że władze Sao Paulo nie potwierdzają dzisiejszych doniesień angielskiej prasy.

Hahahhaha
Długo ta plota nie trwała.
» 5 sierpnia 2012, 12:11 #102
boger: Heh , i pięknie :)
» 5 sierpnia 2012, 12:12 #101
Crisyne: rownie dobrze to może być plota ;>
» 5 sierpnia 2012, 22:02 #100
avo23: dailymail.co.uk/sport/football/article-2183770/Manchester-United-splash-50m-Lucas-Moura-Robin-Van-Persie-Glazers-send-signal.html


jeśli to prawda to okienko będzie naprawdę udane ;)
» 5 sierpnia 2012, 12:10 #99
matiszal95: Ja bym chcial tego transferu, fajna alternatywa dla kagawy i moze tez zagrac na skrzydle. ale dopoki nie bedzie powiedziane przez klub mutd ze jest naszym zawodnikiem czyli klubu mutd to w to nie uwierze bo ciagle tylko jakies tutto pisze ze lwy przyjdzie daily ze robin van persie. pewnie w srode bedzie oficjalna wiadomosc o tym ze jest w mutd
» 5 sierpnia 2012, 12:08 #98
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 12:07

Tyle piniondzów :o Ferguson podrażniony przegraną walką o Hazardza musiał dać upust emocjom i kupił też jakiś młody talent, bo jak inaczej wytłumaczyć ten transfer(o ile do niego rzeczywiście dojdzie) skoro mamy tej chwili braki na innych pozycjach. Oby to był strzał w 10 bo jak nie to taki fail transferowy na zakończenie trenerskiej kariery :( :D
» 5 sierpnia 2012, 12:06 #97
Szmon: Coś mi się wydaje, że jutro będzie news na DP, że nie było żadnej oferty za Lucasa :)
» 5 sierpnia 2012, 12:04 #96
Boss: Dlaczego nie tylko ty tak pomyślałeś? No... ale zobaczymy jeszcze, kurde :>
» 5 sierpnia 2012, 12:09 #95
zaborca63: Dopóki nie będzie oficjalnej wiadomości to nie uwierzę. Pamiętacie co było rok temu ze Sneijderem?
» 5 sierpnia 2012, 12:01 #94
hitman90: Ja pamiętam!:) Ale się zastanawiam, czy były newsy, że na testach już jest.
» 5 sierpnia 2012, 12:02 #93
boger: Było coś , że leci do Manchesteru... Tylko nie wiadomo było do jakiej części.
» 5 sierpnia 2012, 12:05 #92
Szpakero: jeszcze RvP i Eriksen bylo by fantastycznie
» 5 sierpnia 2012, 11:58 #91
Skorek90: Bójcie się chamy !
Znowu po mistrza wracamy !
Tylko United !
jeden jedyny !
» 5 sierpnia 2012, 11:52 #90
SapphirUnited: Swietnie :D Macheda powinien wyleciec, ale boss dal mu ostatnia szanse. Berbatow jest mega dobry a ludzie go niedoceniaja jakies hejterskie 'dwernatow' zalosni ludzie. Za duzo mamy napastnikow ale na ta chwile wole waszego 'drewnatowa' niz groszka. Zapraszam Lucasa!
» 5 sierpnia 2012, 11:52 #89
malina123321: to jest oficjalna wiadomość?
» 5 sierpnia 2012, 11:52 #88
Damianos500: szvkoda ze rozgrywajacego nie ma,ale ok. jeszcze baines :)
» 5 sierpnia 2012, 11:49 #87
karpiu2201: Cudownie!!
» 5 sierpnia 2012, 11:49 #86
Nani1900: Byłem przeciw temu transferowi, ale teraz się cieszę, że będzie jeszcze jakieś wzmocnienie. Mam nadzieje, że to nie plotka. Może się okazać gwiazdą lub niewypałem za ogromne pieniądze, ale jeśli Ferguson dawał za niego tak ogromne pieniądze to musi widzieć w nim talent. Czekam na oficjalne potwierdzenie.
» 5 sierpnia 2012, 11:44 #85
orchi650: Nie jest to plota. Wczoraj wieczorem czytałem na MUTV że jest to Oficjalnie.
» 5 sierpnia 2012, 11:52 #84
boger: @orchi650 , ale co dokładnie pisało na MUTV ?
» 5 sierpnia 2012, 12:02 #83
gosc1234: kurde drogo za kogoś kto nie gra w 1 składzie reprezentacji olimpijskiej, 30 mln funciaków to tyle o za Berbę i Roo, a oni już byli świetni w PL
» 5 sierpnia 2012, 11:42 #82
Element: SAF wie co robi, a co do 1 składu, ciężko się przebić jeśli gra Neymar i Hulk :)
» 5 sierpnia 2012, 11:46 #81
Veon: No ciężko jest się przebić na pozycje napstnika :P A myślałem że Moura to pomocnik.
» 5 sierpnia 2012, 13:49 #80
50cent: Sahin jest oficjalnie wypożyczony do Arsenalu .
» 5 sierpnia 2012, 12:04 #79
ZuczekUnited: @50cent skad masz info?
» 5 sierpnia 2012, 12:13 #78
50cent: cały czas śledzę też inne strony, i akurat u Kanonierów pisali że jest wypożyczony . Ale widocznie mogę się mylić, zdarza się, albo jakieś niepełne info.
» 6 sierpnia 2012, 11:18 #77
chicharito111: tylko ciekawe gdzie on pogra w pierwszym skladzie ...
chyba nie widze czegos w stylu
Carrick
Valencia Moura Kagawa Nani
Roo
» 5 sierpnia 2012, 11:41 #76
Element: Tak tak, może cały sezon będziemy grali jedną parą skrzydłowych, albo ciągle kagawa na OP, weź się zastanów... Będzie na razie zmiennikiem, a za sezon, dwa przy dobrym progresie podstawowym zawodnikiem i postrachem w Anglii.
» 5 sierpnia 2012, 11:44 #75
chicharito111: hmm na skrzydłach jest Young bądź Kagawa w środku masz jeszcze przecież Clev , Scholes , Ando , Lingard ... więc to chyba spora ilość .
To jak jakbyś miał Messiego i Rooneya w składzie i jednego miał na ławce .Po co nam wzocmienie na ławke ? Skoro chłopak ma taki potencjał niech gra tylko pytanie gdzie ... chyba że będziemy grać jak wyżej wyminiłem o siła ofensywna będzie niesamowita
» 5 sierpnia 2012, 12:17 #74
Kobeman25: This month's rumours
Arriving
Robert Lewandowski (Bor.Dortmund)
Fernando Llorente (Athletic Club)
Nuri Sahin (Real Madrid)
Neil Taylor (Swansea)
Victor Wanyama (Celtic)
Moussa Dembele (Fulham)
Robin van Persie (Arsenal)
Luka Modric (Tottenham)
Lucas Moura (Sao Paulo)

Leaving
Dimitar Berbatov (QPR)
Nani (Real Madrid, Anzi)
» 5 sierpnia 2012, 11:39 #73
Crychol6: I co w zwiazku z tym ?
» 5 sierpnia 2012, 11:40 #72
pamp: Martin86 jesteś żałosny.. Kobelman napisał jakie plotki były na temat ManUtd z oficjalnej strony manutd.com a ty myślisz, że on chce ich wszystkich i odejścia tych 2 zawodników..
» 5 sierpnia 2012, 12:07 #71
Kobeman25: To jest z oficjalnej strony kogo United by chcialo kupic a kogo sprzedac nie wiem o co Ci chodzi martin?
» 5 sierpnia 2012, 13:19 #70
adriann1986: oglądając filmiki na yt to przypomina mi CR7 technike ma podobną, fajnie byłoby go zobaczyc, plus RVP jakiegos lewego obronce i moze jakos by to wszystko wygladało
» 5 sierpnia 2012, 11:35 #69
Element: RVP, po co? Mamy 4 napastników, nie ma sensu blokować rozwoju Welbecka, on ma być podstawowym zmiennikiem Wazzy, jeżeli będziemy jechali 1 napastnikiem, a to coraz bardziej jest oczywiste. Groszek na końcówki i o atak nie ma się co martwić. Lewy obrońca musi przyjść, bo co jeśli nieszczęśliwie coś się stanie Evrze, a wiadomo, jak to w Anglii...
» 5 sierpnia 2012, 11:39 #68
chicharito111: 4 napastników ? Rooney + Welbeck Chicharito forma lotto Machedy i Drewnatova nie liczmy
» 5 sierpnia 2012, 11:42 #67
Nani1900: @chicharito111

Kolejny znawca który piszę, że Berbatov to drewno O.o
Berbatov jest świetnie wyszkolony technicznie a to, że nie ma szybkości Naniego/Valenci nie oznacza, że jest drewnem.
» 5 sierpnia 2012, 11:52 #66
Rooni126: jest jeden drewniany napastnik w naszych szeregach i uwierz mi ze napewno nie jest to Berbatov...
» 5 sierpnia 2012, 12:03 #65
ZuczekUnited: Oh ironio, ktos kto ma nick 'chicharito111' pisze ze Berbatov to drewno lol
» 5 sierpnia 2012, 12:11 #64
Kobeman25: sam jestes drewnem Berbatov jest najlepiej wyszkolony techniczne z calego Manchesteru nawet Nani moze sie duzo od niego uczyc fakt Berba jest powolny ale technike ma bajeczna
» 5 sierpnia 2012, 13:23 #63
Diabelred: jak dla mnie to Berba to to drugi Anderson tyle ze Bulgar ma jakas technike...
» 5 sierpnia 2012, 13:53 #62
Crisyne: poprawiacie humor ludzie, najlepszy technik w drużynie jest "drewnem" i "drugim Andersonem" dobreee, dawno się tak nie uśmiałem :)
» 5 sierpnia 2012, 14:33 #61
scorpion55: trolololololo :D

oby to była prawda ;D
» 5 sierpnia 2012, 11:33 #60
klb9k: hmm w jakim mieście odbędzie się półfinał IO Brazylia-Korea ?
» 5 sierpnia 2012, 11:33 #59
Kajdano: W Manchesterze na Old Trafford ;)
» 5 sierpnia 2012, 11:34 #58
Rooni126: Samo to ze SAF obserwal go w meczu z nowa zelandia po tym gdy ostatnia oferta zostala odrzucona daje dobry znak bo niby po co mial by ogladac jezeli by sie wycofal
» 5 sierpnia 2012, 11:31 #57
18Lukasz78: W koncu ! Cos sie dzieje !
» 5 sierpnia 2012, 11:27 #56
Boss: Zastanawialiśmy się wczoraj dlaczego SAF'a nie będzie na meczu z Valaregą :D Teraz wszyscy wszystko wią xD
» 5 sierpnia 2012, 11:27 #55
kocio10: wią? Pierwsze słysze :D
» 5 sierpnia 2012, 11:29 #54
Boss: No wiedzą, dla jaj sobie napisałem, nie bijcie mnie :D
» 5 sierpnia 2012, 11:35 #53
Lumpy94: "wią" to tekst p. Bałtroczyka xD
» 5 sierpnia 2012, 11:58 #52
Cielii: Jak ogladam reprezentacje Brazyli to wydaje mi sie ze Oscar byl by lepszym rozwiazaniem
» 5 sierpnia 2012, 11:20 #51
Draciel: Mam dokładnie takie same odczucia! Gra świetnie. Wydaje mi się, że Ferguson nie chce po prostu wzmacniać środka pomocy. W przeciwnym razie już dawno by to zrobił.
» 5 sierpnia 2012, 11:22 #50
Crychol6: Też tak uważam. Oscar dużo lepszy od Lucasa, ale obym się mylił
» 5 sierpnia 2012, 11:27 #49
Nani1900: Trudno ich porównać. Oscar grał pełne mecze, a Lukas' owi przez te parę końcowych minut ciężko było coś pokazać. Jeśli do nas dojdzie to w lidze okaże się kto był lepszy czy Oscar czy Lukas.
» 5 sierpnia 2012, 11:48 #48
Veon: Skoro grał pełne mecze znaczy że jest obecnie lepszy. No przecież nie wystawia się gorszych zawodników.
» 5 sierpnia 2012, 13:48 #47
hitman90: Oby to była prawda, chłopak na pewno się przyda. Ale ciągle mamy problem w środku, bo Scholes całego sezonu nie pociągnie, a środek Carick-Ando, Carick-Clev, Clev-Ando nie przemawia do mnie...
» 5 sierpnia 2012, 11:16 #46
Element: Jones jeszcze może grać na środku DP
» 5 sierpnia 2012, 11:29 #45
daniel97: Na IO Clev dobrze rozgrywał jeszcze dochodzi Kagawa nie będzie źle zobaczysz.
» 5 sierpnia 2012, 11:29 #44
chicharito111: przychodzi kolejny pomocnik a ty masz dalej problem w środku ?? Przecież go będzie nawet ciężko wcisnąć
» 5 sierpnia 2012, 11:44 #43
hitman90: Hehehe;) No Jones na pewno sobie poradzi z rozegraniem piłki tak jak robi to Scholes. Moura będzie grał na skrzydle, ew. za napastnikiem, więc co ma piernik do wiatraka. Proponuję Wam (Element, chicarito111) trochę doczytać, bo mam wrażenie, że nie rozróżniacie zadań i pozycji zajmowanych przez piłkarzy na boisku. Scholes gra na środku i to od niego rozpoczyna się akcja. To, że nie ma asyst na swoim koncie, nie oznacza, że nie rozgrywa (taka sytuacja jest z Modriciem). Scholes odpowiada za kierunek, w którym przebiegnie akcja, tempo gry itp... no ale jeżeli dla Was środkowy pomocnik i ofensywny pomocnik to jedno i to samo to tak, Moura i Kagawa załatwiają sprawę.
» 5 sierpnia 2012, 12:01 #42
chicharito111: Tylko jeżeli byśmy zagrali na dwóch napastników to w pomocy nie ma miejsca na tylu pilkarzy ... Moura na skrzydle raczej nie ma szans przy obecnych skrzydłowych żadnego nie wygryzie
Jest opcja jedynie mieć 3 pomocników Scholes , Moura , Kagawa wtedy ok
Gorzej jak jescze dojdzie RVP ...
» 5 sierpnia 2012, 12:19 #41
dr96chicharito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 11:17

Aż mi tętno podskoczyło po przeczytaniu tego newsa. :D Jestem bardzo szczęśliwy chociaż wiem, że jest bardzo możliwe, że okaże się to plotką.... Jest to jednak bardzo konkretna informacja, co bardzo cieszy. :D

Bardzo dobrą informacją jest również to, że podobno dzisiaj ma przyjechać na testy medyczne, więc jeśli to kolejny kit brytyjskiej prasy, to rozwiąże się on w ciągu dnia, a nie będzie nas trzymać z nadzieją przez dobrych kilka dni. :)

Cóż.... Zobaczymy. Czekajmy na wiadomość potwierdzającą lub obalającą ten mit już dziś wieczorem lub późnym popołudniem.
» 5 sierpnia 2012, 11:15 #40
boger: Jeżeli to prawda to naprawdę okej , aczkolwiek jestem ciekawy czy on może grać także na lewym skrzydle , bo jakoś nie widzę opcji żeby wygryzł Antoniego ze składu :)
» 5 sierpnia 2012, 11:14 #39
Draciel: No i gdzie Alex go upchnie? :) Aj aj aj boję się, że transfer Lucasa może być gwoździem do trumny dla Naniego. Szkoda, że nie ma transferu na bok obrony i środek pomocy. GGMU
» 5 sierpnia 2012, 11:13 #38
klb9k: Draciel - SAF zapowiedział 2 transfery , więc jeszcze jakaś możliwość na lewą obrone jest
» 5 sierpnia 2012, 11:28 #37
Element: Spokojnie, Nani na pewno zostanie. Lucas daje nam olbrzymie pole manewru. Może grać zarówno OP, jak i na skrzydle. Wiadomo sezon jest długi, więc szansy na grę będzie miał wiele. Przy takim progresie za rok, max. dwa powinien już na stałe zawitać w pierwszej 11 i oby był drugim CR7. A co do transferów środka lub obrony... raczej wzmocnienia środka nie będzie, możliwe że ujrzymy taki w nast. sezonie. Obrońca jest szansa, no chyba , że SAF wierzy w to, że Evra pociągnie cały sezon :x
» 5 sierpnia 2012, 11:34 #36
GBest93: Upchnie go w miejsce Giggsa.
» 5 sierpnia 2012, 12:34 #35
weyn123: RooneyMU, Mail on Sunday i dail mail to jest to samo pismo:]
» 5 sierpnia 2012, 11:13 #34
Luck3r: Aż wierzyć się nie chce, że takie pieniądze wykładają za niego. Obyśmy tego nie żałowali.
» 5 sierpnia 2012, 11:11 #33
marcinhwk: Media, media, i wszystko jasne .! Hee
Najpierw poczekam do oficjalnego pozyskania Lucas-a na OT, i wtedy bede mógł komentować czy to dobre posuniecie ze strony United, i zobaczymy czy bedzie wart tych 30 mln , kilka meczów i wszystko bedzie jasne .!
Lecz Sam chciałbym go mieć w zespole. No wiec czekamy na Oficalne Potwierdzenie pozyskania tego młodego Zawodnika .!!
» 5 sierpnia 2012, 11:09 #32
fuuf: Może nie kilka, a cały sezon. Wszyscy Wiemy jak Było z Davidem..;)
Początek średni w wykonaniu hiszpana, a końcówka rewelacyjna.
» 5 sierpnia 2012, 12:14 #31
przema: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2012 11:09

Mam nadzieje ze ten transfer nie sprawi ze nani odejdzie z klubu jesli to prawda... jeszcze RVP i jest extra;]
» 5 sierpnia 2012, 11:08 #30
RooneyMU: O co ci chodzi?
Nasz najlepszy skrzydłowy nigdzie się nie wybiera.
» 5 sierpnia 2012, 11:16 #29
boger: no masz racje RooneyMU , nasz najlepszy skrzydłowy Antonio Valencia nigdzie się nie wybiera ... Dopiero dostał 7 :)
» 5 sierpnia 2012, 11:28 #28
gosc1234: z całym szacunkiem dla Antonio, ale Nani jest lepszym piłkarzem :)
» 5 sierpnia 2012, 11:43 #27
kocio10: Z całym szacunkiem dla Naniego ale AV7 jest lepszy. To że Nani jest efektowny nie znaczy, że jest efektywny. Wiecej drużynie w tej chwili daje Ekwadorczyk. Zgadzam sie z bogerem :)
» 5 sierpnia 2012, 11:51 #26
boger: gosc1234 , na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Kocio10 , lepiej bym tego nie opisał :)
» 5 sierpnia 2012, 12:00 #25
zaborca63: Obecnie naszym najlepszym skrzydłowym nie do ruszenia jest Antek, co pokazał w poprzednim sezonie. Nani może jedynie rywalizować z Youngiem o podstawowy skład.
» 5 sierpnia 2012, 12:03 #24
kubaks16: O czym ty mówisz AV7 najlepszym :D
Czy ty oglądasz wg mecze MU. Mówisz o gościu co ,co mecz robi jeden zwód do końcowej lini i ładuje 30 wrzutek na ślepo -.- i on jest najlepszy... owszem jest dobry ale nie najlepszy.
» 5 sierpnia 2012, 12:40 #23
daCunha17: Taaa, macie racje. LAV miazdzy Naniego.

W bieganiu do linii koncowej i wbijania pilek aby w pole karne. Miedzy nimi jest przepasc. Przyznaje, Antek to dobry i solidny zawodnik, ale do Naniego jakby niebylo sporo mu brakuje.
» 5 sierpnia 2012, 17:26 #22
Kubaa: Sto razy bardziej wole Go o Rvp
» 5 sierpnia 2012, 11:06 #21
swistek: podjarani wszyscy od rana. Teraz niech pokaze czy byl wart.
» 5 sierpnia 2012, 11:06 #20
hitman90: Najpierw, niech ukaże się oficjalne info, później niech pokaże czy był wart;P
» 5 sierpnia 2012, 11:07 #19
RooneyMU: Wiadomość podaje Mail on Sunday, który nie jest bardzo wiarygodnym źródłem. Tak na serio wydaje mi się że to jest plotka bo Alex Ferguson ma jakąś sprawę więc media sobie wymyśliły że od razu transfer .
Szansę oceniam 50/50.
» 5 sierpnia 2012, 11:06 #18
asquel: A co innego jak nie transfer? Samochód poleciał ubezpieczyć?
» 5 sierpnia 2012, 11:12 #17
Veon: No nie wiem. Może ma to coś wspólnego z igrzyskami że przyjechał do Manchesteru :P
» 5 sierpnia 2012, 13:46 #16
weyn123: zarowno dail mail jak i dail telegrpah podaja podobna informacje o transferze lucasa z tym ze to pierwsze pismo podaje ze fergie chce sflinalizowac dwa transfery lucasa za 30mln i van persiego za 20mln tak by cala operacja zamknela sie w 50mln.
» 5 sierpnia 2012, 11:05 #15
MrKubinho: mam nadzieje że to nie jakaś zmyślona bajeczka
» 5 sierpnia 2012, 11:05 #14
adasko6969: Mam nadzieję, że już dziś zobaczymy go z koszulka Manchesteru :)
» 5 sierpnia 2012, 11:04 #13
Gl4D: Tak jest!! Dużo bardziej wole jego niż RvP...
Lucas bedzie sie dopiero rozwijał i bedzie grał coraz lepiej, zwłaszcza pod okiem Sir Alexa Fergusona! :)
» 5 sierpnia 2012, 11:03 #12
Bartoosh21: albo będzie drugim Andersonem
» 5 sierpnia 2012, 12:24 #11
Veon: ...który kosztował 30 mln :(
» 5 sierpnia 2012, 13:51 #10
ChelseaFC1995: no prosze nie spodziewalem sie takiego obrotu w ostatnim czasie xd chetnie zobacze go w PL
» 5 sierpnia 2012, 11:01 #9
dr96chicharito: Wy Oscara, a my (prawdopodobnie) Lucasa. :)
Ciekawie będzie. :P
» 5 sierpnia 2012, 11:09 #8
MiqeZ: Moura + Kagawa i jeszcze jeden transfer i będzie miodzio :)
» 5 sierpnia 2012, 11:01 #7
Klimaa: 30 mln a przez zawodnikiem jeszcze cała kariera więc pieniądze będą dobrze zainwestowane. W linii pomocy zrobi się naprawdę ostra rywalizacja.
Trzymam kciuki za transfer!
» 5 sierpnia 2012, 11:00 #6
RooneyMU: Nareszcie. To będzie wielkie wzmocnienie.
» 5 sierpnia 2012, 11:00 #5
man1ek: Dobra robota! Czekamy teraz tylko na oficjalny transfer!
» 5 sierpnia 2012, 10:59 #4
florianmg: oby tylko to nie była plota ;/
» 5 sierpnia 2012, 10:59 #3
Lektyn: Pierwszy !! Super wiadomość, oby wszystko okazało się prawdą: )
» 5 sierpnia 2012, 10:59 #2
NaniN17: Dobra wiadomość
» 5 sierpnia 2012, 10:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.