Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin



Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz
  << < 1  2 

mati090797
Postów: 74
Dodano: 08.04.2015, 19:44
Post zedytowany dnia 08.04.2015 19:50 przez mati090797

De Gea - Clyne - Terry - Alderweireld/Fonte - Bertrand - Sanchez - Fabregas - Matić/Schneiderlin - Hazard - Kane - Costa


wgl Kompany w 11 roku u niektórych, serio mega beka
IMMM

Postów: 129
Dodano: 08.04.2015, 23:52
Downing? Z West Hamu to już chyba prędzej Song
Magik1990MU
Postów: 107
Dodano: 09.04.2015, 10:12
Post zedytowany dnia 09.04.2015 10:14 przez Magik1990MU

Heh, niektorzy tylko nazwiskami sie kieruja widze
OBIEKTYWNIE:
DdG
Clyne/Valencia-Terry-Fonte-Bertrand (Choc cala obrona Soton to skala)
Schneiderlin-Carrick (nie jest powiedziane jakie ustawienie ma byc, right?)
Alexis-Fabs-Hazard
Kane
Juwenalis

Postów: 95
Dodano: 09.04.2015, 11:43
@Magik1990MU

A Matić? Prawdopodobnie najlepszy defensywny pomocnik na świecie w tym momencie
Devil007

Postów: 2
Dodano: 09.04.2015, 16:02
De Gea
Clyne - Terry - Fonte - Azpi
Hazard - Fabregas - Matic - Sanchez
Kane - Costa
Magik1990MU
Postów: 107
Dodano: 09.04.2015, 17:14
@jaratkow zastanawialem sie nad Maticiem, bo gosc rowniez gra swietnie od poczatku sezonu, jednak w mojej opinii Schneiderlin i Carrick prezentuja sie/prezentowali sie deko lepiej. Z tym stwierdzeniem, ze to prawdopodobnie najlepszy defensywny na swiecie to konkretnie poleciales. W meczu z PSG Matica wgl nie bylo na boisku, a przeciez Paryz gral wiekszosc meczu w 10. W tym momencie chociazby na glowe bija go Veratti czy Modric.
Juwenalis

Postów: 95
Dodano: 09.04.2015, 19:35
Post zedytowany dnia 09.04.2015 19:39 przez Juwenalis

@Magik1990MU

"@jaratkow" nie wiem czy to do mnie, ale odpowiem.

Może moja wypowiedź jest z deka subiektywna. Brałem pod uwagę to, że gra w BPL, a nie w Ligue 1 czy Primera Division. Poza tym Verattiego i Modricia kwalifikuje do środkowych pomocników lub "box-to-box".
Michal1997
Postów: 117
Dodano: 09.04.2015, 20:39
@Juwenalis o ile dobrze wiem box-to-box i środkowy pomocnik to raczej to samo

De Gea
Clyne - Terry - Fonte - Blind
Schneiderlin - Fabregas
Hazard - Eriksen - Sanchez
Kane
Xtreme

Postów: 418
Dodano: 10.04.2015, 15:05
De Gea
Coleman - Fonte - Terry - Bertrand
Fabregas
Sanchez - Silva - Hazard
Aguero - Kane
Juwenalis

Postów: 95
Dodano: 10.04.2015, 18:35
@Michal1997

Niechaj będzie i tak.
CarpeDiem
Postów: 58
Dodano: 10.04.2015, 18:57
DG

Clyne Terry Fonte Moreno

Sanchez Schneiderlin Fabregas Hazard

Costa Kane

Ameryki chyba nie odkryłem, Terry solidny, a Fonte to przez pryzmat bramek straconych przez Świętych i waszych wyborów
mati090797
Postów: 74
Dodano: 10.04.2015, 19:15
Brad Jones - G.Jonhson - K. Toure - Lovren - Enrique - Allen - Lucas - Marković - Borini - Lambert - Balotelli

To byłoby coś
inek10

Postów: 103
Dodano: 10.04.2015, 19:17
Gea
Ivanović Terry Fonte Bertrand
Hazard Fabregas Carras Sanchez
Kane Ogureo

Fabiański, Clyne, Colenam, Herrera, Matić, Silva Austin
Magik1990MU
Postów: 107
Dodano: 10.04.2015, 21:54
Post zedytowany dnia 10.04.2015 22:02 przez Magik1990MU

@Juvenalis chodzilo oczywiscie o Cb, ale pomylilem nicki. My bad, sorry
Co do Modrica i Verattiego jeszcze, to ciezko ich zaklasyfikowac, bo w dzisiejszej pilce klasyczni def. pom. odpowiedzlalni wylacznie za destrukcje sa raczej na wymarciu. Takze sugerowalem sie tym, ze w swoich klubach najwiecej udzielaja sie w defensywie. Jeszcze bym Pogbe dorzucil, ale ze nie ogladam meczow Juve wgl, to nie wiem jak go ustawia Allegri. U nas z tego co pamietam ‘gral‘ jako DM.

PS jesli chodzi o lawke to tutaj Matic juz tak:
Lloris, Azpi, Matic, Fella, Silva/Eriksen, Coutinho, Costa,
Juwenalis

Postów: 95
Dodano: 10.04.2015, 23:19
Post zedytowany dnia 10.04.2015 23:20 przez Juwenalis

@Magik1990MU

Luzik
No właśnie mi chodziło o takiego klasycznego destruktora, dlatego pisałem o "defensywnym" pomocniku. Może po prostu się do końca nie zrozumieliśmy.

Co do mojego składu linia obrony będzie porównywalna z twoją. Zastanawiałbym się jedynie nad Zabaletą z prawej, ale to tak z czystej, osobistej sympatii do Argentyńczyka. A może Ivanović?
W pomocy Alexis-Fabs-Matić-Hazard. Do Kane'a dorzuciłbym Coste, albo Aguero.


Coś za dużo tych niebieskich...
InSaneR

Postów: 290
Dodano: 11.04.2015, 18:18
Jones
Moreno Lovren Kolo Toure Evans
Cuadrado Cleverley Gerrard
Ballotelli Falcao Lambert

Nowy temat Nowy temat Odpowiedz Odpowiedz
  << < 1  2 


Forum » Premier League » Skład sezonu


Zaloguj się, aby móc dodawać posty!
» Przejdź do logowania