Cookies na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików Cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Jeżeli rozumiesz i akceptujesz powyższy fakt, kliknij w link obok. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Polityka Cookies", klikając na link po prawej.

Akceptuj pliki Cookies

Więcej informacji

PROFIL

RedSknerus

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  22-06-2016
Dni w serwisie:  484
Ostatnia wizyta: 24-09-2017 o 19:19
Skąd: 
Strona WWW: 
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd: Finał UCL 2008
Ulubiony zawodnik Man Utd: Cristiano Ronaldo, Paul Scholes


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji484
Ilość newsów dodanych przez użytkownika RedSknerus0
Ilość komentarzy do newsów382
Ilość komentarzy, które RedSknerus dodał(a) dziennie0.79
Ilość postów na forum16
Ilość ostrzeżeń5/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
No to Liverpool mocno w ryj, a tak mial niszyczyc kazdego:(

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Wydaje mi sie ze Corey jak byl
maly to jak zamknal oczy to myslal ze jego tez nie widac. Teraz sa tego skutki

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Eksperci z dp maksymalnie by dali zolta bo w sumie to wiesz faul nie jest zbyt ostry, patrzyl na pilke a pilkarz nie musi miec wyobrazni.

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Mane patrzyl na pilke to w sumie nie powinno byc kartki

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Jak bramkarz to git mozna go faulowac, co z tego ze na wyprostowanej nodze w twarz haha, super akcja w kazdym meczu powinna taka byc! Zabawa

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Ty tez jestes zidiocialy, nie bronie ale takie cos to jest juz przesada. Troche wyobrazni

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Bez jaj, butem w glowe mu wjechal na pelnej szybkosci, to jest juz masakra, kazdy normalny czlowiek by tak nie zrobil bo WIEDZIALBY ze bramkarz do ciebie biegnie. Jestem za zawieszeniem

09.09.2017 do newsa Zapowiedź: Stoke City vs Manchester United Pokaż
Hahaha najlepszy zawodnik de rec wylatuje :(

01.09.2017 do newsa Wayne Rooney zatrzymany za jazdę po spożyciu alkoholu Pokaż
Musieli sie zdziwic.

30.08.2017 do newsa Co czeka Manchester United na finiszu okna transferowego? Pokaż
The Sun to chyba tylko o Lingardzie nigdy nie wspomnialo...


Ostatnie posty użytkownika:


14.08.2017 w temacie Letnie okno transferowe 17/18 Pokaż
Przyznam, ze do teraz nie wiedzialem kim jest ten Paulinho, a te ich "transfery" sa smieszne. Iniesta, Messi, Suarez nie beda miec wiecznie 27 lat :P Ciekawi mnie co bedzie z barca jak odejdzie Messi oraz kilku innych. Od kilku lat Real siedzi na ich tronie, w sumie z dwojga zlego wole Real, bo nurkow nie cierpie (wiem w Realu tez nurkuja) :spoko:

28.07.2017 w temacie Letnie okno transferowe 17/18 Pokaż
Boze zrobmy jakies transfery, za Sancheza rozbic bank, kupic w koncu tego Matica, lewego obronce, chcialbym Jordiego Albe... Najbogatszy klub na swiecie a jak żydzi... no chociaż żydzi :)

26.11.2016 w temacie Kto lepszy? Pokaż
Smalling

De Dea czy Courtois

25.11.2016 w temacie Kto lepszy? Pokaż
Ter Stegen

Modric czy Iniesta?

24.11.2016 w temacie Kto lepszy? Pokaż
Carrick

Smalling czy Cahil?

23.11.2016 w temacie Piłkarze których nie lubicie Pokaż
Arnold z Wolfsburga - nie wyglada na pilkarza w ogole, nienawidze go
Suarez - zwykly cham
Silva - wywoluje wrazenie niedomytego brudasa
Kolarov - ciagle dlugie pilki, nie lubie go
EMRE CAN I LALLANA - 1 - sa z live 2 nienawidze ich z ryja, u mnie w skladzie by nie grali, lallana wyglada jak cpun
Busquets - nie cierpnie cwaniaczka
Claudio Bravo - po ostatnim naprawde nim gardze

22.11.2016 w temacie Kto lepszy? Pokaż
Barkley

Iniesta czy Xavi?

20.11.2016 w temacie Kto lepszy? Pokaż
Rashford

Morata czy Benzema?

07.08.2016 w temacie Letnie okienko transferowe Pokaż
kiedy odpisujesz sobie z 2 kont :lol:

06.08.2016 w temacie Letnie okienko transferowe Pokaż
zadzwoniles do niego? to podaj numer od razu bo tez bym z nim pogadal :>

PrzejdŸ do góry strony