Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czterech piłkarzy Manchesteru United w kadrze Anglii na MŚ 2018

» 16 maja 2018, 15:13 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Gareth Southgate w środę po południu ogłosił 23-osobowy skład reprezentacji Anglii, który pojedzie na mistrzostwa świata do Rosji.
Czterech piłkarzy Manchesteru United w kadrze Anglii na MŚ 2018
» Marcus Rashford otrzymał powołanie na mistrzostwa świata, które latem odbędą się w Rosji
Czy Twoim zdaniem reprezentacja Anglii ma szansę zdobyć tytuł mistrza świata?
W kadrze Anglików znalazło się miejsce dla czterech piłkarzy Manchesteru United. Uznanie selekcjonera zyskali: Phil Jones, Ashley Young, Jesse Lingard i Marcus Rashford.

Reprezentacja Anglii w fazie grupowej mistrzostw świata zmierzy się z Tunezją, Panamą i Belgią.

– Uważam, że jest to skład, którym możemy być podekscytowani. To młoda grupa, ale z naprawdę ważnymi doświadczonymi piłkarzami, więc uważam, że balans w drużynie jest dobry, zarówno jeśli chodzi o doświadczenie, charakter i pozycje na boisku – mówi Gareth Southgate.

– Mamy sporo energii i siły w zespole. Piłkarze czują się również komfortowo z piłką przy nodze i myślę, że ludzie widzą, jaki styl gry chcemy rozwijać.

– Proces selekcji trwał od miesięcy, nie tylko przez kilka ostatnich tygodni. Czujemy, że zespół się poprawia i chcemy to kontynuować – dodaje selekcjoner Anglików.

Young, Jones, Lingard i Rashford to kolejni piłkarze Manchesteru United, których zobaczymy na mundialu. Wcześniej powołania do swoich kadr dostali: Victor Lindelof (Szwecja), Sergio Romero i Marcos Rojo (Argentyna). Kolejnych powołań dla zawodników Czerwonych Diabłów należy spodziewać się w najbliższych dniach.

KADRA REPREZENTACJI ANGLII NA MŚ 2018:
Bramkarze: Jack Butland, Jordan Pickford, Nick Pope.

Obrońcy: Trent Alexander-Arnold, Gary Cahill, Fabian Delph, Phil Jones, Harry Maguire, Danny Rose, John Stones, Kieran Trippier, Kyle Walker, Ashley Young.

Pomocnicy: Dele Alli, Eric Dier, Jordan Henderson, Jesse Lingard, Ruben Loftus-Cheek.

Napastnicy: Harry Kane, Marcus Rashford, Raheem Sterling, Jamie Vardy, Danny Welbeck.


TAGI


« Poprzedni news
Guardiola: Mourinho jest zawsze wielkim rywalem
Następny news »
Cole: Lukaku zrobi wszystko, by zagrać w finale

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (239)


BartkoGGMU: „Manchester United and Lazio have reached an agreement on the fee for Milinkovic Savic at around €95 million with extras. Contract talks are now commencing. Nemanja Matic has played a part in convincing the player to join! „
Fred, Sandro i SMS już nasi. Grubo.
» 18 maja 2018, 14:05 #233
RedRevolta: No taaak, w sumie już by mogło zamknąć się okienko mamy co chcieliśmy ;D kocham te newsy wyssane z palca z twitterka xd
» 18 maja 2018, 14:19 #232
BartkoGGMU: To fajnie, ze kochasz, ale to podał Diego MartĂ­nez, który jest jednym z najlepiej zorientowanych dziennikarzy jeśli chodzi o United. Pierwszy pisał o Alexisie i Lukaku.
Mogę się założyć, ze ta trójka jest już nasza.
» 18 maja 2018, 14:30 #231
RememberMe: Uwierzę tylko w oficjalne potwierdzenie na stronie klubu.
» 18 maja 2018, 14:38 #230
kckMU: Jeszcze czekamy na tweeta albo newsa od The Sun o dobrym prawoskrzydłowym i możemy się rozchodzić na wakacje :)
» 18 maja 2018, 15:12 #229
Kriss92: Tylko czekać aż pojawi się jakiś news o Ousmane Dembele w kontekście United. :-)Choć nie wierzę że odejdzie z Barcelony.
» 18 maja 2018, 15:29 #228
RememberMe: Wszyscy rozpisują się jak może wyglądać nasz skład na następny sezon... Też bym to zrobił, ale postanowiłem dać sobie z tym spokój i po prostu poczekać, bo nasze dywagacje nie mają na nic wpływu i nic nie wnoszą. Polecam wszystkim
» 18 maja 2018, 12:45 #227
RememberMe: albo nie, Guardiola rok temu kupił 6 zawodników do składu, więc nie jest niemożliwe, że kupimy Alderweirelda, Sandro, Sidibe, Freda, i prawego pomocnika, a odejdzie wielu spośród nich: Darmian, Blind, Smalling, Rojo, Borthwick-Jackson, Fellaini, Carrick (sztab), Martial, Johnstone, A. Pereira, Wilson,
wypożyczenia: Shaw, Tuanzebe, Fosu-Mensah, J. Pereira
» 18 maja 2018, 13:27 #226
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 11:33

Areola - Sidibe, Varane, Umtiti, Mendy - Kante, Pogba - Mbappe, Griezmann, Dembele - Giroud(ew. 4-3-3 z Matuidim)
Zespół na 10 lat a co roku wypływają następne talenty, już to, że Martial nie mieści się w kadrze mówi bardzo dużo.
edit. z tego co pamiętam
Barthez - Thuram, Gallas, Blanc, Lizarazu - Makelele, Vieira, Pires, Zidane - Henry, Trezeguet
mieszanka nacji w sporcie sporo daje, w życiu już mniej
» 18 maja 2018, 11:29 #225
champione2013: Dembele bez formy , Pogba tancerz , Giroud wiadomo komedia
» 18 maja 2018, 11:51 #224
RuudVN: a co to znaczy tancerz?
jakieś nowe określenie formy?
» 18 maja 2018, 12:06 #223
Kalina: Nie odpisuj temu polglowkowi, nawet me89 (sorki jesli pomylilem nick) sie ogarnal.
» 18 maja 2018, 12:59 #222
dlabigt23: Martiala nawet nie powolali na MŚ wiec dostał kolejnego kopa w tyłek ... Teraz zobaczymy czy jest twardy i naprawde sie ogarnie . Jak widac nie tylko tu Mou ma do niego zastrzezenia , jesli sie nie zmieni kariery nie zrobi nigdzie i bedzie tylko srednim pilkarzem Monaco czy Lyonu...
» 18 maja 2018, 10:08 #221
Ekspertinio: Od momentu transferu Alexisa, Martial znacznie obniżył loty, a że Francja ma bogactwo w ataku to się nie załapał. Mimo że lubię Martiala to brak powołania dla niego nie jest skandaliczną decyzją. Mógłby ewentualnie jechać zamiast Dembele.
» 18 maja 2018, 10:20 #220
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 10:30

czy ja wiem czy taki Lemar czy Dembele znacznie lepiej graja niz Martial ? jesli chodzi o umiejetnosci napewno nie . Napewno ci pilkarze maja wiecej zaangazowania w gre i dlatego zostali powolani bo bardziej im zalezy i w tym wlasnie jest problem u Martiala z tą mentalnościa i walecznością .
» 18 maja 2018, 10:28 #219
dlabigt23: nie oszukujmy sie tam nie graja Bale , Ronaldo , Hazardy i Salahy . Martial napewno duzo od nich nie odbiega umiejetnosciami . Problem lezy w jego glowie :)
» 18 maja 2018, 10:31 #218
Mattias: Martial to mentalny Krychowiak. Prędzej wrzuci zdjęcie w jakichś modnych ciuszkach na Instagrama niż się ogarnie.
» 18 maja 2018, 10:35 #217
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 10:42

To prawda, że Martial nie ma zbyt silnej psychiki. Wystarczy sobie przypomnieć pierwszy sezon Mourinho, Francuz miał wtedy problemy z kobietą i to ewidentnie przekładało się na jego grę, był przeciętny. W tym sezonie do lutego grał dobrze, 3 razy został wybrany zawodnikiem miesiąca, przyszedł Alexis i Tony'ego to chyba podłamało. Nie chcę żeby odchodził, ale jednak dla własnego dobra powinien zmienić klub, bo tutaj się nie rozwija.

Edit: jeszcze warto wspomnieć o tym jak do klubu przyszedł Zlatan i wziął jego numer na koszulce. Martial chyba po tym wstawił sobie jakieś zdjęcie na instagrama ze swoim starym numerem i przestał śledzić Man Utd na twitterze. Może ta sytuacja ze zmianą numeru nie była fajna, ale jednak gość ma życie o jakim wielu z nas może pomarzyć, a on strzela fochy o takie rzeczy...
» 18 maja 2018, 10:38 #216
szubik: Nastroje dotyczące Tonego są naprawdę zmienne. Ja przejrzałem na oczy gdy przyszedł do nas Ibra i pojawiły się pogłoski o tym że Martial obraził się o zabranie mu numeru. Tak się zachowuje profesjonalista? tak się zachowuje facet, który ma być najlepszy na świecie? Wiece co by zrobił CR7 gdy w United ktoś mu odebrał numer? Ja myślę, że on by swoją walka, zaangażowaniem i DOBRĄ, REGULARNĄ GRĄ wyrwał numer osobie która mu go odebrała. Anthony nie ma czegoś takiego we krwi, on bierze to na co pozwala mu talent, a są zawodnicy którzy wiedzą że talent to nie wszystko i że trzeba dołożyć coś od siebie.
» 18 maja 2018, 10:42 #215
szubik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 10:47

Ekspetinio do tego samego uderzyłem :)

Edit
ps. co nie zmienia faktu, że papiery na mega grajka są. Tylko ilu takich było? Afellayów, Janzuajów, Andersonów czy Gotzeów
» 18 maja 2018, 10:43 #214
Ekspertinio: Pierwszy! :D
» 18 maja 2018, 10:44 #213
RuudVN: a ja bym chciał, żeby został
lepiej niech siedzi u nas na ławce niż ma grać u jakiegoś silnego rywala
» 18 maja 2018, 11:00 #212
tomekwietniu: Obecne transfery Mou sprawiają, że jesteśmy lepsi i co sezon tak jest. Inną sprawą jest styl w jakim cech grać nasz trener...
Jose też trafi jakąś wtopę transferową, ale kto jej nie trafił? Nawet SAF ma swoje...
» 18 maja 2018, 08:14 #211
szubik: Wtopy to nieodłączna cześć transferów, a i ja nie umniejszam Mou jakościowych transferów, ale ich wpływ na grę nie jest tak wielki jaki potrafili to robić ludzie kupieni przez SAFa. Patrz Berba, Roo, RvP czy Ronaldo. Ci zawodnicy dali drużynie niesamowitą moc, a u Mou były osoby, które powinny dać drużynie "kopa" jak Snachez czy Pogba, a jednak widać tylko kopniaczki. Liczę, że to okno transferowe zapełni luki, które męczą naszego Menadżera i drużyna dostanie wcześniej wspomnianego "kopa", a nasza drużyna będzie przypominała stylem drużynę niebieskich prowadzonych za pierwszej kadencji Mou
» 18 maja 2018, 08:47 #210
matizek92: Szubik - nie wiem po co porównujesz transfery Sir Alexa na przestrzeni kilku lat do transferów Mourinho, który jest tutaj 2 sezony :D Jak Mourinho popracuje tutaj 27 lat, to wtedy też z pewnością nakupuje graczy, którzy dadzą "kopa".
» 18 maja 2018, 09:13 #209
matizek92: Chociaż Sancheza to bym nie oceniał - dopiero jak przepracuje z nami okres przygotowawczy to można coś o nim powiedzieć.
» 18 maja 2018, 09:19 #208
tomekwietniu: Szubik jasne rozumiem o co Ci chodzi. Ale popatrz też, że SAF w tamtych momentach miał już trzon, kręgosłup drużyny albo i nawet można powiedzieć kompletną pakę, a Jose zastał tutaj coś podobnego do zgliszczy. On dopiero buduje, to zupełnie inna kwestia :)
Jeszcze jedna sprawa - Berba
Powiem Wam tyle, dokładnie pamiętam cały okres Bułgara u nas. Większość meczy przedreptał, mega go jechano i w sumie to rozumiem, nie dało się na to patrzeć. Dla mnie miał mega technikę, jeden dobry sezon z 3 wybitnymi meczami(jeden najbardziej zapamiętany z Liverpoolem)
Trochę statystyk:
Sezon 08/09 44 występy 14 bramek, 11 asyst
09/10 43 występy, 12 bramek, 8 asyst
10/11 42 występy, 21 bramek, 6 asyst - to niby najlepszy sezon, gdzie został królem strzelców PL z 20 bramkami. Ale powiedzmy sobie szczerze co to za rezultat jak na król strzelców? Nijaki... Do tego ilość tych bramek składała się z 5 goli Blackburn, 3 Birmingham i 3 we wspomnianym meczu z Liverpoolem. 11 bramek z 20 w 3 meczach, w reszcie w których zagrał (29) tylko 9 bramek... W tym sezonie graliśmy w finale LM. Wiecie ile Dimitar strzelił goli w europejskich pucharach? 0... Dla mnie od zawsze jest tu naciągana legenda Berby...
11/12 21 występów, 9 bramek, 2 asysty
Łącznie: 149 występy, 56 gole, 27 asysty Totalnie średni wynika jak na United. Do tej pory nie wiem jak mogliśmy wybrać Berbę, a nie Teveza. Ale z tego co pamiętam to SAF właśnie chorował na tego zawodnika od dawna i w końcu go dostał.
Ale dla mnie to idealny kandydat na, że Fergusonowi czasem trafiały się po prostu średnie transfery.
» 18 maja 2018, 10:21 #207
szubik: Wiem o czym mówisz, ale takie mam odczucia. Wychowałem się na United Fergusona i zawsze będę porównywał aktualną drożynę z tą najlepszą jaką pamiętam.
» 18 maja 2018, 10:22 #206
szubik: Berba króla strzelców miał, fakt faktem że tylko 20 bramek było zdobytych. Zgadzam się, że był stojącym graczem, ale drużynie dawał dużo spokoju a tego potrzebowaliśmy w tamtym czasie. RvN też nie wiadomo jak wybiegany jak nie był, ale wiedział gdzie musi być żeby bramkę zdobyć. Dodatkowo ja go nie wyrzucam na piedestał, chciałem powiedzieć że był wtedy graczem jakiego było nam trzeba i dał balans z przodu. Statystyki statystykami, ale w tamtym czasie brakowało nam takiego technicznego grajka, który potrafił bardzo dobrze operować piłka.
Również zgadzam się z tym, że SAF zostawił słabą, mimo mistrzostwa, drużynę. Ferguson wyczuł wtedy moment na odejście w chwale, klubowi nie wyszło to na dobre, ale Alexowi jak najbardziej.
Transfery Jose są bardzo dobre i jakościowe, ale drużyna cały czas wygląda jak kolos na glinianych nogach. Nie chodzi mi o styl, na który tak wielu ludzi narzeka, tylko o tą chemie, o płynność w prowadzeniu ataków czy przechodzenia z obrony do ataku. Oczywiście wszystko wygląda dużo lepiej niż za poprzedników, ale cały czas nie widzę drużyny jako jednego dobrze funkcjonującego organizmu.
Podsumowując: może to zmiana mojego wieku sprawia, że inaczej na to wszystko patrzę, ale uważam że Ferguson był lepszym strategiem transferowym niż jakikolwiek inny aktualny trener i świetnie uzupełniał skład (i tu mamy sedno), a Mou go tworzy.
» 18 maja 2018, 10:35 #205
NoLogo: Był lepszym strategiem bo staż w klubie już swoje robił i wiedział kogo brakuje ALE! głównie ze względu na to, że nie tylko żył klubem ale i też interesował się życiem piłkarzy, nie przypadkowo wielu Jego podopiecznych wypowiada się o SAFie jak o ojcu. Z takim podejściem łatwiej o chemię w drużynie i wkomponowanie kogoś nowego.
Co do Berbatova, mimo leniwego stylu gry, chyba od jego czasów nie było w klubie kogoś z taką "elegancją" gry, przez to i irytujący typ i zachwycający tym jak potrafił kleić piłkę do nogi.
» 18 maja 2018, 12:06 #204
tomekwietniu: No właśnie nie zgodzę, że potrzebowaliśmy spokoju. Nie mieliśmy takiego grajka? Proszę Cię :) Spokój dawał nam Scholes, Carrick, Giggs. Po co Ci spokój w polu karnym? Najważniejsza rzecz jaką tam potrzebujesz to wykończenie i chłodna głowa. A od człapania po boisku do chłodnej głowy jest daleko. Graliśmy wtedy świetnie, np. taki Evra, Nani, Ronaldo, Rooney, Tevez napędzali akcje, a wcześniej wymienieni kontrolowali tempo gry. Po co został ściągnięty Berba? Saha który ciągle był kontuzjowany, został sprzedany, prawdziwa 9, jaką nie był ani Roo, ani Carlos. SAFa dalej taką chciał mieć w swoim zespole, więc ściągnął Berbę, który średnio w Spursach ładował te 20 pare goli w sezonie. W momencie jak Tevez usiadł, a grał Bułgar to gra siadała... A Berba nie dał nam tylu bramek na ile liczyliśmy.
Ja nie powiedziałem, że SAF zostawił słabą drużynę. Uważam, że zostawił ze sporym potencjałem(De Gea, Smalling, Evans, Jones, Rafael, Nani, Zaha, Wellbeck, Chicha a do tego byli doświadczeni Carrick, Fletcher, Vidić, Roo, van Persie - wielu z tych zawodników zapewne inaczej by się rozwinęło przy SAFie, oczywiście lepiej) ale to co zastał Mou po Moyesie i van Gaalu to były zgliszcza...
Wyglądamy jak kolos na glinianych nogach, bo brakuje nam jakości w zespole, potrzebni są zawodnicy na miarę United, a druga sprawa to właśnie rodzaj gry Mou. Drużyna która gra na wynik, zawsze będzie gorzej postrzegana od tej która gra piękną i porywającą piłkę. Jak dla mnie to przy podejściu do gry przez Mou będziemy podobną drużyną do Atletico. Tam widać jakość, zawodników na miarę wielkiego klubu, ale trener stawia na żelazną dyscyplinę i na wynik, nie na styl.
» 18 maja 2018, 12:16 #203
szubik: w grupie zawodników, których wymieniłeś nikt nie miał wzrostu Bułgara(no może CR) i tak dobrego panowania nad piłką. On miał mieć podobną rolę do tej którą pełni teraz Lukaku. On miał zgarnąć piłkę i przetrzymać aż skrzydła ( CR i Tevez czy Roo) wejdą w pole karne.
W drużynie była siła, szybkość, kreatywność czy dobrze dysponujący tempem meczu pomocnicy, ale jak już napisałeś potrzebowaliśmy 9 , ale nie pokroju Suareza czy Torresa (za najlepszych czasów), tylko pokroju Lewandowski, Kane czy Lukaku. Czyli kogoś kto umie strzelać bramki, ale jednym z największych atutów była gra plecami do bramki i umiejętność przetrzymania piłki w określonym rejonie boiska.
» 18 maja 2018, 12:37 #202
szubik: Tomek, gdzie jesteś? Ja tutaj liczę na dalszą dyskusje :)
» 18 maja 2018, 14:02 #201
tomekwietniu: Ale co w zawiązku z tym wzrostem? Miał 189cm, a strzelił tylko 7 bramek głową 56. Większość jego goli to albo dobicie albo wykorzystanie tego co najbardziej umiał czyli techniki, świetne przyjęcie i zmylenie przeciwnika i gol. Wcale nie stwierdziłem, że ktoś miał lepsze panowanie nad piłką od niego, a jedynie że mieliśmy zawodników którzy dobrze regulowali tempo gry i dawali spokój i tworzyli sytuacje dla innych.
Totalnie się nie zgodzę z tym, że mają podobne role z Lukaku, bo to zupełnie inni zawodnicy. Lukaku siła co za tym idzie ustawienie się i zastawienie piłki, determinacja, wola walki, bieganie do porzygu, gra głową w polu karnym i poza nim, gdzie zgrywa piłki do kolegów i to w sumie trochę podobna i jedyna rzecz która ich łączy, bo Berba to robił ale po ziemi.
I kolego proszę nie porównuj Berby do Kanea i Lewego, bo każdy z tej dwójki to goleador, czego o Bułgarze nie można powiedzieć.
Mówisz że miał grać do Crisa, Roo, Teveza? Sezon przed jego przyjściem Ci zawodnicy strzelili łącznie 56 bramek i zaliczyli 26 asyst, kiedy on przyszedł 35 bramek i 18 asyst. Także widać różnicę, nawet jak odejmiemy Teveza za którego grał to i tak wygląda to gorzej bo wtedy trójka Berba, Roo, Ronaldo miała 39 goli, 26 asyst, a cała drużyna strzeliła o 12 goli mniej. Czyli Berba który przyszedł do drużyny, dał jej taki spokój że wszyscy przestali aż tak strzelać, a w meczach zamiast płynnej grze robiły się zastoje... :/
» 18 maja 2018, 14:16 #200
tomekwietniu: Sorry za opóźnienie, robota i dp nie idą ze sobą w parze.. hehe
» 18 maja 2018, 15:40 #199
szubik: Niby okno transferowe zostało otwarte, niby emocje związane z transferami. Jednak za czasów Alexa okno transferowe było okraszone taka "majestcznością", nigdy nie wiedziałeś czy nie zostanie wyłowiona kolejna perełka (jak Chicharito), czy absolutny dzik na swojej pozycji (Ronaldo, RvP, RvN, Berba czy Tevez). Jednego byłeś pewien, że transfery sprawią że będziemy lepsi, teraz mam tylko taka nadzieje (z całym szacunkiem i uznaniem dla Mou), ale pewności już nie...
» 18 maja 2018, 07:28 #198
Klimaa: Największe uznanie dla Younga! Wow..w sierpniu nikt go nie chciał ale przez ten czas zaliczył ogromny progres.
» 18 maja 2018, 01:08 #197
EmilCioran: Naszła mnie niepokojąca myśl, że Bale trafi do nas tego lata. Jeśli będzie możliwość go ściągnąć to Mou napewno spróbuje to zrobić. A Real chce go sprzedać A ile klubów stać na Walijczyka? Niewiele. Myślę że są trzy opcje:
1. Trafia do nas.
2. Willian do nas a Bale do Chelsea. Chociaż nawet jakby Brazylijczyk został w Londynie to i tak mogliby się skusić na Walijczyka. Ale czy Romek jeszcze wywali taki duży hajs na jednego piłkarza? Te czasy chyba się skończyły.
3. Wymiana Neymara za Bale z doplata. Ale jak już to za rok bo nie wierzę że już teraz Neymar trafii do Madrytu. A jak Real będzie chciał koniecznie sprzedać go tego lata to opcja nr 3 odpada.
Nie widzę innych ekip które zdecydowałyby się ściągnąć Walijczyka. City? Niepotrzebny im. Arsenal? Liczą każdego funta bo rządzą tam sknerusy. Barcelona? Wiadomo. Totki? Nie stać ich tak jak i Liverpoolu. Bayern? W życiu nie wydadzą takiej kasy.
» 17 maja 2018, 21:06 #196
SiwaGlowa: Dopiero teraz się zorientowałeś ,że Bale do nas trafi tego lata?Ja już żyje z tą myślę mniej więcej od pół roku.Mourinho uwielbia Waijczyka i jak tylko pojawi się mała szansa zaraz wkroczy.
» 17 maja 2018, 21:10 #195
walentos: Neymara prędzej wymienią za Ronaldo. Opłaci się to wszystkim . PSG zyska marketingowo + wiekowego choc pracowitego zawodnika który bez problemu utrzyma wysoki poziom w Ligue one. Real zyska skrzydłowego na lata. Neymar zna ligę a w Realu jego nazwisko stanie się równie głośne co Ronaldo.
» 17 maja 2018, 21:25 #194
EmilCioran: Ewentualnie w grę wchodzi wymiana Hazard-Bale. Ale średnio w to wierze. Niestety ale dla mnie opcja z tym że Bale do nas trafii jest opcją najbardziej realną.
» 17 maja 2018, 21:31 #193
Diabelred: Ja bym sie nie zdziwil gdyby byl taki deal:

do nas Willian
do Chelsea Martial + Bale
do Realu Hazard

Takie wymiany grajkow(+oczywiscie ewentualna kasa) bylyby dosc realne, jednak pytanie, czy Bale chcialby przejsc do klubu bez LM. Ja tam bym sie nie obrazil gdyby przyszedl do nas Bale za jakas normalna cene typu 50-60 mln funtow. Robben tez sie borykal w Realu z kontuzjami. Poszedl do Bayernu i raczej nie sadze by po latach kibice Bayernu zalowali tego transferu, a wrecz przeciwnie.
» 18 maja 2018, 01:06 #192
EmilCioran: Bale za 50 mln to żadne ryzyko i w takiej sytuacji można brać. Sęk w tym że Perez zacznie od 90 a my wytargujemy na 80-85. Przykład Moraty pokazał że będzie się targowal o każdego funta/euro. Bale za 50-60 mln jest nierealny.
» 18 maja 2018, 07:09 #191
Kalina: Spokojnie, Bale nie przyjdzie (a szkoda) ponieważ zostanie(został) kupiony Sanchez
» 18 maja 2018, 07:29 #190
ferdas: Ja tam nie chce żadnego Bale w United. To tak jakby geja ubrać w strój komandosa, tak widzę jego potencjalny transfer do United. Nie dość że szklany, chimeryczny to jeszcze zmanierowany realem. Poza tym wielokrotnie haniebnie wyrażał się o United, jego przyjście byłoby bardziej żałosne niż ewentualny powrót żelowatego.
» 18 maja 2018, 08:03 #189
Kalina: No to dalej grajmy Mata na prawej stronie. Co by nie mowic Bale grac potrafi i to nie byle jak.
» 18 maja 2018, 09:13 #188
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 20:37

Martiala nie ma w kadrze Francji na MŚ.Szoda może by się dobrze pokazał i przynajmniej cena by podsoczyła z niego.
» 17 maja 2018, 20:32 #187
bacalinho: Nie ma tez Bakayoko Payeta Lacazetta tak na szybko tych co brakuje. Ktoś jeszcze ?
» 17 maja 2018, 20:41 #186
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 20:43

Rabiota
» 17 maja 2018, 20:42 #185
bacalinho: Tez zauważyłem właśnie Kurzawy jeszcze
» 17 maja 2018, 20:49 #184
SiwaGlowa: Laporte też nie ma
» 17 maja 2018, 20:50 #183
Kalina: Szkoda mi chlopaka :/ Powie mi ktos co w takim razie robi tam Dembele? Pol sezonu kontuzjowany a jak gral to liczbami jakos nie powalil
» 17 maja 2018, 21:20 #182
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 21:25

4 goli i 9 asyst przy 1000miut rozegranych.No faktycznie liczbami w ogóle nie powala.Nie mówiąc o tym,że po prostu lepiej gra w reprezentacji.
» 17 maja 2018, 21:24 #181
Kalina: Jesli maja to byc zadowalajace liczby na taki klub jak Barca i tak malo konkurencyjna lige to moze zwroc jeszcze uwage na jego gre ktora jest a raczej byla w tym sezonie beznadziejna
» 17 maja 2018, 21:31 #180
tomekwietniu: Ktoś częściej ogląda Olympique Marsylia? Ktoś coś może powiedzieć o ich prawym obrońcy Sarrze? On i Payet zachowali bardzo wysoki poziom.
» 17 maja 2018, 18:47 #179
RedsFan: Ja wiem tylko tyle że wczoraj grał solidnie i dość chwalony był.
» 17 maja 2018, 19:47 #178
SiwaGlowa: Z Francji najlepszy jest Sindibe z Monaco.Jak już coś to on
» 17 maja 2018, 20:31 #177
RedsFan: Siwy na oczy ci padło gdzie tam jest napisane coś o Francji. Tomek pyta o gracza Olimpique, a ty jak zwykle swoje mądrości weź się opanuj wkoncu.
» 17 maja 2018, 20:56 #176
Ciekawostka: Już za 2 dni wielki finał FA Cup :) Ale emocje będą obyśmy wygrali i odesłali smerfetki z kwitkiem. Szkoda mi ich trochę bo spartaczyli sobie sezon, ale nie ma sentymentów, jeśli Mourinio nic nie zawali jak mu się zdarzało wiele razy w tym seoznie to powinniśmy zdobyć ten puchar dla Sir Alexa!
» 17 maja 2018, 14:42 #175
celny: "Nowy" uzytkownik, juz sie zaczyna. Moze powiesz nam cos nowego na temat stylu Mourinho i naszego blamazu z Sevilla? :)
» 17 maja 2018, 16:58 #174
RuudVN: cicho
» 17 maja 2018, 16:59 #173
zaluda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 14:34

Ten uczuć kiedy grasz najlepszy sezon w historii Premier League a i tak zarabiasz mniej niż twój największy rywal.

https: //pbs. twimg. com /media / DdZatnhWkAECWvD .jpg
» 17 maja 2018, 14:34 #172
DelPiero: Duze zarobki to zaden powod do dumy. Pieniądze to tylko pieniądze, zwykłe cyfry. Szczęścia nam kibicom nie dają.
» 17 maja 2018, 14:58 #171
Balo45: Racja to straszne uczucie. Podobno Man City ma z tego powodu zrzec się mistrzostwa Anglii na rzecz drugiego Man United.
» 17 maja 2018, 15:56 #170
jassaj: No napewno Pogba się przejmuje twoim szczęściem jak na koniec sezonu widzi +9999999999mln na koncie i napewno jego urażona duma nie pozbiera się nawet na jachcie w Miami czy na Majorce. Zejdź na ziemię. Co jak co ale nasze uczucia mają tu tyle do rzeczy co zeszłoroczny śnieg. Już widzę jak piłkarze się przejmują tym, że zarabiają najwięcej mimo, że nie są najlepsi i z tego powodu dla zadowolenia randomowych ludzi zrzekają się tych pieniędzy, albo cierpią na bezsenność bo nie zaspokoili ambicji użytkowników DP. Ja też czasem myślę o pięknym utopijnym świecie, ale kurcze.... Bądźmy poważni, zachowujmy się jak dorośli ludzie. Może są piłkarze którzy walczą o "Wyższe cele" dla których "chwała i sława" jest ponad pieniądze, którzy są w stanie poświęcić się dla dobra. Ale to są jednostki, piłkarze to też ludzie, często "osiedlowa patologia" ze slamsów która złapała Boga za nogi i teraz jest w 0,01 % najbardziej elitarnych ludzi na świecie i napewno taki człowiek przejmuje się biorąc kąpiel z miss unvierse na luksusowym jachcie u wybrzeży Monte Carlo, że jego duma jest narażona na krytykę ze strony ludzi którzy pewnie w większości nie umieją przeczytać tych zwykłych cyferek tak, żeby w poprawny sposób odkodować jego saldo na koncie
» 17 maja 2018, 17:20 #169
RedsFan: Mnie zastanawia o co chodzi w tym wątku no i "Ten uczuć"?
» 17 maja 2018, 19:51 #168
w124amg: no tak, zarobili całe 330 tys. mniej, czyli tygodniówkę Sancheza. xD
» 18 maja 2018, 01:17 #167
wedel242: Miejmy nadzieję że agent Pogba potańczy troche z Griezmannem na mundialu i tamten się namysli na transfer do nas :D
» 17 maja 2018, 13:26 #166
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 11:09

Transferowy szał tuż-tuż, więc kto waszym zdaniem zasili szeregi diabłów?

W mediach przewija się kilka nazwisk: Fred, Milinković-Savić, Sandro, Alderweireld, Willian, Jorginho.

Czy któryś z nich może okazać się naszym zbawicielem? Ja jestem raczej sceptycznie nastawiony do prawie każdego z nich, ale zobaczymy jak to będzie.
» 17 maja 2018, 11:07 #165
MANUskrypt: Sandro i Fred chyba przyjdą.
» 17 maja 2018, 11:10 #164
Cavron: Ja stawiam na Sandro, Alderweirelda lub Umtitiego i Freda bądź Savicia (może obu).
» 17 maja 2018, 11:11 #163
MANUskrypt: Panowie Sam Allardyce jest wolny, co myślicie o jego kandydaturze za Mou?? Dla mnie to fantastyczny, doświadczony szkoleniowiec. Zna Premier League od podszewki
» 17 maja 2018, 09:40 #162
RuudVN: i ten niezręczny moment kiedy nie wiesz czy ktoś żartuje
» 17 maja 2018, 09:50 #161
Blau: I w czym tkwi ta jego fantastyczność? Nigdy nic poważnego nie wygrał,nigdy nie prowadził topowego klubu, właśnie go zwolnili z Evertonu za słabe wyniki (a skład miał dobry), wywalony za korpucje w reprezentacji Anglii, gdzie on u nas niby? Moyes też znał ligę od podszewki i jak to się skończyło wie każdy.
» 17 maja 2018, 09:51 #160
mycka86: Troll.
» 17 maja 2018, 11:05 #159
Kriss92: Trochę wybiegając w przyszłość, komu będziecie kibicować na Mundialu poza Polską ? Ja pod nieobecność Holandii będę właśnie za Anglią, Belgią i Francją.
» 17 maja 2018, 09:38 #158
MANUskrypt: Za Japonią, Kolumbią i Senegalem :]
» 17 maja 2018, 09:48 #157
MANUskrypt: Dlaczego z góry zakładasz że kibicujemy Polsce? To że tu mieszkamy znaczy że mamy im kibicowąć? Proszę Cię... jest XXI w. można kibicować komu się chce, teraz w modzie jest kibicowanie innym nacjom, np.: Francuzi dopingowali Hiszpanie a Holendrzy Włochów itp... ja z kolei chyba za Anglią będę.
» 17 maja 2018, 10:28 #156
Me89v2: Każdy ma prawo kibicować komu chce.

Dla mnie patriotyzm jest ważny i wsparcie naszej kadry zawsze ma pierwszeństwo. Swoją drogą nie rozumiem, jak można kibić innej reprezentacji np. w bezpośrednim pojedynku z Polską. Ale nie krytykuje i nie chcę zrozumieć :)
» 17 maja 2018, 10:33 #155
MANUskrypt: Teraz taka moda nastaje, okazujemy w ten sposób szacunek dla innego kraju. Np. jest mecz Niemcy - Polska i Polacy kibicują Niemcom a Niemcy w rewanżu kibicują naszym. Jest lepsza atmosfera, przyjaźnie itp
» 17 maja 2018, 10:36 #154
RoniR10: ja będe kibicować Argentynie! myślę że ma szanse na półfinał
» 17 maja 2018, 10:52 #153
wedel242: @MANUskrypt pijany czy niespełna rozumu?
» 17 maja 2018, 12:52 #152
zaluda: @wedel242 zwykły nieśmieszny troll
» 17 maja 2018, 13:03 #151
Stink3r: Weź Ty się MANUskrypt w głowę puknij, mylisz chyba szacunek do drugiej drużyny z kibicowaniem, radzę z powrotem wziąć smoczek do buzi.
» 17 maja 2018, 13:39 #150
mikon70: Ludzie wy jestescie nienormalni? Tozsamosc narodowa mowi wam to cos? Co to w ogole za gadanie, ze bedac Polakiem nie musze im kibicowac wcale. No nie musisz ale by wypadalo chyba. Rozumiem jeszcze miec gleboko w powazaniu polska lige. Ale zeby gadac ze nie bede wspieral mojego kraju na arenie miedzynarodowej to jest smiech na sali. Bo co, bo poza lewym nie ma gwiazd w naszej reprezentacji? Moze od razu zrzeknijcie sie obywatelstwa i badzcie bezpanstwowi jezeli tak by sie dalo. Juz mialem okazje zobaczyc bande takich glupcow przed meczem na euro z portugalia. Kibicowali Portugalii, bo Ronaldo na przyklad. No swietne argumenty naprawde. Rozumiem kibowac klubom zagracznim przeciwko polskim, ale jezeli chodzi o reprezentacje to macie cos nie tak z glowami. Pisalem szybko wiec jest bez znakow
» 17 maja 2018, 19:05 #149
RoniR10: patrzymy a tu Rash zostaje królem strzelców MŚ ^-*
» 17 maja 2018, 08:32 #148
man1717: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2018 08:14

Leon Bailey z Leverkusen.
Co jak co ale to jeden z nielicznych młodych i dobry nie jakaś gwiazdeczka. Go można jeszcze za dobry hajs kupić.
Do tego jeszcze prawe skrzydło z Valencia na pewno by się dogadali.
» 17 maja 2018, 08:13 #147
DevilFan: City podobno go już zaklepało
» 17 maja 2018, 08:17 #146
RuudVN: on ich wszystkich nie pomieści w składzie
» 17 maja 2018, 08:58 #145
uzil25: Brak Smoły... :/ ale szkoda.

Smołę mógłby grać razem z Jonesem. Znają się na wylot. Jakby, któryś złapał kontuzję, zastąpić go i można grać dalej.
» 17 maja 2018, 07:16 #144
karol100: Sklad sredni ale i tak duzo duzo lepszy niz ma nasza polska kadra. Zreszta Anglia kiedys miala niby super pake, a i tak byla lipa totalna, wiec skladem bym sie nie sugerowal za duzo.
» 17 maja 2018, 05:21 #143
Diabelred: Brak Harta, Smallinga i obecnosc Rose, ktory praktycznie stracil sezon, to spore zaskoczenia. Sama kadra na papierze wyglada mocno srednio, jak sie to porowna z taka Francja, Niemcami, Brazylia, Hiszpania, Belgia, Argentyna. Nie zdziwie jesli Anglicy odpadna w 1/8, bo jednak z wyprzedzieniem w grupie Panamy i Tunezji nie powinni miec raczej wiekszych problemow.

Co do samego meczu Atletico z Marsylia, to powtorka z przed roku, gdzie uczen gral z mistrzem hehe. Zszedl Payet i skonczyla sie gra francuskiego klubu. Nie myslalem, ze az tak bardzo sa od niego uzaleznieni. Zawiodl mnie Thauvin, po ktorym spodziewalem sie znacznie lepszej gry i ze przy nieobecnosci Payeta, to wlasnie on pociagnie Marsylie. Widze niektorym nadal marzy sie Griezmann. Mi sie z kolei marzy z Atletico Koke i Godin. Godin pomimo, ze juz dosc wiekowy nadal trzyma bardzo wysoka forme i w koncu mielibysmy lidera, generala obrony tak jak bylo za czasow Rio i Vidicia. Z kolei Koke taka znacznie lepsza wersja Herrery, idealny do gry trojka w pomocy.
» 16 maja 2018, 23:54 #142
champione2013: Niech tak Polska przypadkowo na nich trafi to będziemy w Ćwierćfinale :)
» 16 maja 2018, 23:47 #141
Gary1920: Wy tak na poważnie z tą Polską, przecież tam to dopiero jest lipa w kadrze
» 17 maja 2018, 05:00 #140
champione2013: Lepiej grać ewentualnie z Anglią niż z Belgią ;) Grajków mamy na "podobnym" poziomie
» 17 maja 2018, 09:02 #139
Gary1920: Pomińmy Lewandowskiego i bramkarzy, kogo byś dał do kadry Anglii z Polaków, bo ja nie widzę
» 17 maja 2018, 09:24 #138
tomekwietniu: Glik, Piszczek a on już grał w 3 obrońców, a tak teraz Anglicy grają, w obronie wyglądają mizernie... spokojnie nasi by grali.
Środek pola jeszcze gorzej u nich wygladą, myślę że Zielu by u nich grał.
Do tego taki Milik spokojnie mógłby jechać w miejsce Welbza ;) także jest kilku
» 17 maja 2018, 09:47 #137
Gary1920: Ta yhy.... pogadane
» 17 maja 2018, 10:13 #136
tomekwietniu: Cieszę się że nie masz argumentów na ten komentarz...
» 17 maja 2018, 13:02 #135
Gary1920: To nie kwestia argumentów, po prostu ręce opadają, ja rozumiem patriotyzm i w ogóle, ale w tym wypadku kieruję się rozumem, nie sercem. Pozdrawiam
» 17 maja 2018, 13:29 #134
tomekwietniu: Mi do patrioty to bardzo daleko...
W czym taki Glik jest gorszy od Maguirea, Cahilla, Stonesa, Jonesa? Od dawna żałuję, że Kamil nie trafił do Anglii, bo to liga skrojona dla niego. Byłby liderem takiej obrony. Biorąc pod uwagę, że Anglicy grają wahadłami i jest tam Walker i Rose to w środku spokojnie mógłby być Piszczek Glik i np Stones. Biorąc pod uwagę transfermarkt Glik jest zaraz po Johnie jeżeli chodzi ŚO. Natomiast Łukasz bardzo dobrze wyprowadza piłkę i ma ogromne doświadczenie, czego brakuje wielu Anglikom, a motorycznie dalej zajedzie niejednego.
Środek pola - ostatnio grają na 3 pomocników. Dwóch z nich to środkowi rozgrywający, a taką rolę pełni Zielu w Neapolu. Dla Anglików grywał tam ostatnio Lingard i Ox. Jednego nie ma, bo jest kontuzjowany, a z Lingardem taki Zieliński spokojnie konkuruje. Nie mówię, że byłby w podstawowej 11, ale na pewno swoje minuty by dostał i stanowiłby jakąś jakość w takiej kadrze. Tu też proponuję spojrzeć w transfermarkt.
Milik jak wróci do pełnej formy, a wraca to lepszy jest tam tylko Kane. i tu też możesz sobie spojrzeć na tm.
Ty mi mówisz, że patriotyzm ja powiem o innych: Polska cebuloza, bo jedni piszą jakbyśmy mieli grać przynajmniej o 3 miejsce, a inni powiedzą mamy reprezentację do tyłka... Ja jestem totalnie po środku. W Polsce po Euro wszyscy wieszali psy na Miliku za niewykorzystaną sytuację, a w Europie pisali, że Arek to jeden z najbardziej obiecujących napastników, który świetnie pracuje na całej szerokości boiska i oprócz lewej nogi i główek inteligentnie porusza się po boisku. Ja od początku mówiłem, że bez niego bardzo dużo tracimy i on to właśnie nam daje... Polskie Cebule powiedzą, ale nie trafił setki...
Wracając jeszcze na chwilę do Euro. Jak Anglia się tam zaprezentowała? A jak my? No właśnie... a już nie mówię o ile mieli mocniejszy skład...
» 17 maja 2018, 14:37 #133
champione2013: Z samej obrony masz Glik i Piszczu pomoc Zieliński i nawet Grosik
Może przypadkowo trafimy na nich i boisko zadecyduje
» 18 maja 2018, 11:55 #132
stasiu669: Panowie, potrzebna pomoc! Kiedyś w internecie (YouTube) był filmik zatytułowany "This is Manchester United" z muzyką Immediate Music - Believe. Ktoś kojarzy, ma link, posiada ten film? Miałem go kiedyś na dysku, ale zmieniłem sprzęt i nie potrafię go teraz znaleźć, a filmik był petarda :(
» 16 maja 2018, 23:21 #131
blue7one: Przyjemnie się patrzy na Atletico. Pokazują, że pomimo upływu lat w piłce nie liczą się finezja, popisy techniki czy gwiazdorstwo ale przede wszystkim zaangażowanie każdego zawodnika i determinacja. Wybitny bramkarz, solidna defensywa i zespołowość. Gratulacje dla "los colchoneros" !
» 16 maja 2018, 23:01 #130
Pogman4899: Jestem bardzo ciekawy Mou kontra Diego Simeone obydwaj praktycznie to samo ale my mamy w bramce Dawida a oni Oblak sorry ale jeszcze mu trochę brakuje do Dawida
» 16 maja 2018, 22:44 #129
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 22:59

Tez chetnie bym obejrzal takie spotkanie . W sumie z Juventusem tez byloby ciekawie :D dwie druzyny ktore graja bardzo cwanie i defensywnie :D wydaje mi sie ze to by nie bylo piekno Futboolu ale mysle ze nie tylko nas by one zaciekawiły :D
» 16 maja 2018, 22:58 #128
EmilCioran: Trochę brakuje ale nie za wiele. Na dzień dzisiejszy bezsprzecznie dwaj najlepsi bramkarze na swiecie.
» 16 maja 2018, 22:58 #127
DjTED: Kibice francuscy szacun
» 16 maja 2018, 22:42 #126
DjTED: Simeone bedzie mogl isc po medal?
» 16 maja 2018, 22:34 #125
jassaj: A jak jest z zawieszonymi zawodnikami ? Bo jeżeli zawodnik zawieszony na finał może odebrać swój medal to czemu nie mógły zawieszony trener ?
» 16 maja 2018, 22:36 #124
stasiu669: Nie wiem jakie są przepisy, ale głupotą byłoby gdyby nie mógł
» 16 maja 2018, 22:37 #123
DjTED: Cholera wie. Jeszcze nigdy takiego czegos nie widzialem. On nie ma prawa przebywac z pilkarzami
» 16 maja 2018, 22:39 #122
jassaj: JEst już Simeone na murawie więc chyba easy
Zresztą to byłoby serio idiotyczne, zabrać człowiekowi ten moment szczęścia i celebry na który pracował cały sezon bo ma karę dyscyplinarną w trakcie spotkania, kiedy jest już po meczu :D
» 16 maja 2018, 22:40 #121
stasiu669: No nie ma, ale tylko podczas meczu, a jakby nie było to już jest po meczu :D
» 16 maja 2018, 22:40 #120
ArktoS: Zapytajcie Scholes'a i Keane'a czy mogli w '99 :D
» 16 maja 2018, 22:47 #119
jassaj: A no ja świętego udawał nie będę, nie pamiętam. Jeżeli tak no to jest odpowiedź na pytanie
» 16 maja 2018, 22:49 #118
stasiu669: DjTED teraz Ci mogę odpowiedzieć z pełnym przekonaniem. Simeone będzie mógł iść po medal :D
» 16 maja 2018, 22:51 #117
vanderToki: Ciekawostka: gdyby Atletico przegrało ten finał, nie wpadliby na pewno na United w fazie grupowej LM w przyszłym sezonie, ponieważ również byliby losowani z drugiego koszyka. A tak - jest taka szansa.
Bayern
Barcelona
Juve
PSG
City
Lokomotiw
Real / Liverpool
Atletico

W drugim koszyku będą z pewnością Borussia, Porto, MU, Szachtar, Napoli. Jeśli Liverpool nie wygra finału, to najpewniej znajdzie się w trzecim koszyku (aby załapali się na drugi, nie może się zakwalifikować żaden klub biorący udział w eliminacjach o wyższym współczynniku od nich, a zatem ani Benfica, ani Basel; nie wiem, co będzie w przypadku Schalke i Dynama, mają taki sam współczynnik).
» 16 maja 2018, 22:31 #116
jassaj: No to będziemy prawie napewno w bardzo ciekawej grupie. W sensie chociaż 1 rywal będzie bardzo mocny + my i zobaczymy co dalej. No bo rok temu było raczej więcej takich "średniaków" w 1 koszyku a teraz ze słabych drużyn to z tego co piszesz tylko Ruscy wyglądają jak chłop na królewskim bankiecie. Bayern,Barca,Juve,Atletico,PSG,Real?
Ciekawie, ciekawie
» 16 maja 2018, 22:42 #115
vanderToki: Dodam jeszcze, że United na pewno nie trafią na Benfikę ani Bazyleę, jeśli przejdą eliminacje (trafią wtedy do drugiego koszyka). Natomiast z trzeciego najpewniej losowana będzie Roma. Do tego Monaco (jeśli nie sfrajerzą w ostatniej kolejce), być może Schalke, może Ajax, może Salzburg, może Lyon. Może CSKA, może Lazio. W czwartym na pewno będzie Hoffenheim i to jest póki co jedyny pewniak do tego koszyka.
» 16 maja 2018, 23:41 #114
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 22:20

Anglia zawsze miała na papierze mocną kadrę, ale nigdy im nie wychodziło. Tak teraz ta kadra wieje taką przeciętnością, że 1/8 to jest max co mogą osiągnąć. Nie zdziwiłbym się gdyby nawet nie wyszli z grupy, wiem że porażka z Tunezją lub Panamą będzie wyczynem, ale na euro 2016 do domu odesłała ich Islandia.
» 16 maja 2018, 22:18 #113
ferdas: A właśnie może paradoskalnie teraz osiągną sukces może jakiś półfinał?
» 16 maja 2018, 22:20 #112
mycka86: Teoretycznie mogą nawet wygrać cały mundial, ale nie postawiłbym na to nawet grosza.
» 16 maja 2018, 22:21 #111
DjTED: Właśnie takie cos sie stawia
» 16 maja 2018, 22:31 #110
mycka86: Buki proponują kurs 1/20, imo nie opłacalne. Gdyby było 1/100 to bym był skłonny to obstawić. Mniej więcej tak często Anglia wygra mundial, przy niesamowitym splocie zdarzeń.
» 16 maja 2018, 22:36 #109
ferdas: Brawa dla Atletico za LE. Rok temu my wygraliśmy a dzisiaj oni, wielkie brawa. Lepiej wygrać LE ale zasłużenie niż LM za pomocą sędziów jak real.
» 16 maja 2018, 22:17 #108
jassaj: Jak tak to weź zrób jakąś statystykę "istotności" trofeów. Bo ja tam zawsze myślałem, że puchar to puchar, ale jak tak to nie wiem może za każdą fazę po 0,25 pkt i będziemy sumować. I np w jednej edycji LM Barcelona miała słabego rywala w 1/4 i 1/8 to przyznamy jej tylko pół trofeum, Atletico moim zdaniem zasłużyło na mocne 0,80 pucharu. W 1966 Puchar Europy był lepiej obstawiony niż np w 1987 więc Ci z 66'zasłużyli na 0,1 pucharu więcej od tych z 87'. I w ogólnej statystyce najbardziej utytułowaną drużyną okażę się np Milan z 5,39 pucharu w skali historii a Real z punktami odjętym za wiatr będzie mieć tylko 5,5. A no właśnie bo jak już tak jeden puchar jest ważniejszy od drugiego to można by było dodawać jeszcze punkty za styl bo United w 99 wygrało w ładniejszym stylu niż np Liverpool z 2005 więc co ? Myślę że tak ze 0,2 można by dodać ?
Tak to wygląda....
» 16 maja 2018, 22:34 #107
DjTED: Arsenal by na luzie wygrał finał
» 16 maja 2018, 22:16 #106
EmilCioran: To czemu na luzie nie wygrał półfinału?
» 16 maja 2018, 22:52 #105
DjTED: Bo grał z Atleti, ale Marsylie by ograli
» 16 maja 2018, 23:39 #104
EmilCioran: I po meczu. Nie wierze że Atletico da sobie wydrzeć zwycięstwo, zwłaszcza że Marsylia dzisiaj słabiutka.
» 16 maja 2018, 21:58 #103
Sancho: Nie mogę z tymi komentatorami, właśnie proponowali żeby zawodnik nurkował w polu karnym..
» 16 maja 2018, 21:54 #102
dawidlp92: Mam nadzieje że Griezmann jeszcze się rozmyśli z transferem do Barcy i trafi do nas ... idealny prawy napastnik ... do tego Sandro i Savić ... z nimi można myśleć poważnie o lidze i LM
» 16 maja 2018, 21:53 #101
BartekMU10: To że zabrali Rose'a zamiast Luke'a to jakaś kpina...
» 16 maja 2018, 21:52 #100
mycka86: Żaden z nich nie powinien jechać.
» 16 maja 2018, 22:16 #99
mielan92: Ciekawy ten Lucas Ocampos. Dobrze czuje się z piłką przy nodze
» 16 maja 2018, 21:35 #98
Blau: Szkoda, że Griezmann dogadany z Barcą, bo ten chłopak hulałby u nas na prawej stronie aż miło. Nie wiem czy to kwestia finału, czy on tak w każdym meczu, ale dzisiaj nie odpuścił jeszcze żadnej piłki. Najpierw odbiera piłkę blisko swojego pola karnego, a chwilę później przepycha się gdzieś obok bramki przeciwnika.
» 16 maja 2018, 21:33 #97
BrodaUTD: to taki typ zawodnika oglądam go od dłuższego czasu. Też mi się marzy na prawym skrzydle ale bądźmy szczerzy raczej opcja nie realna. Szczególnie że Alexis ma już 7 na plecach. Według mnie sprawa wyjaśniona czekam na oficiala z Barcy
» 16 maja 2018, 22:14 #96
karol100: Dobrze pojdzie to w tym okienku sprowadzimy 3 brazylijczykow. Ludzie narzekali na styl to teraz napewno bedzie wieksza nutka kreatynosci.
» 16 maja 2018, 21:13 #95
ferdas: dla mnie Brazylijczycy w MU to wielka niewiadoma i ryzyko. Ja tylko do tej pory żałuje że zamiast Ronaldinho trafił do nas CR7, bo Roni to był genialny zawodnik, z nim osiągnelibyśmy o wiele więcej,
» 16 maja 2018, 21:15 #94
Blau: Ja też jestem sceptycznie nastawiony.

Sandro - topowy obrońca, gdy jest w formie (niestety gdzieś ją zgubił w tamtym sezonie)

Willian - emeryt, który świetny mecz przeplata z dwoma bezbarwnymi.

Fred - o nim się nie wypowiem, bo nie oglądam ligi ukraińskiej
» 16 maja 2018, 21:18 #93
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 21:19

@ferdas

Przestań bredzić. Ronaldinho miał polot ale kto wie jak by sobie poradził w Anglii gdzie taktyka u Fergusona to był cel nr 1. W dodatku nie te pozycje. CR przyszedł za Becksa a Ronny miał dość po prostu, a zamiast niego doszedł Klerberson. Sądzę że i tak doszedłby jakiś skrzydłowy bo Ronny nigdy nie był takim typem jak DB.
» 16 maja 2018, 21:19 #92
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 21:21

Do usunięcia
» 16 maja 2018, 21:19 #91
ferdas: @sisinho. Nie bredzę, lecz wyrażam swoje subiektywne odczucia. Moim zdaniem na przestrzeni lat widać że jednak CR7 nie miał startu do Ronaldinho. Messi jedynie mógłby z nim konkurować. Wszystko co robi CR7 po odejściu z United widać że jest sztuczne i na pokaz. Zniszczył go tak oczywiście real, podobnie jak wielu innych piłkarzy np Beckhama czy Owena. Wybrał sobie taką ścieżke, ok został gnidą bez szacunku oprócz hala-dzieci. Mógł być legendą Old Trafford a wolał zostać pajacem celebrytą z naciąganymi sukcesami. Gdyby nie sędziowie tylu LM by nie wygrał, a mistrzostw kraju malutko z realem zdobył. Ponadto widać że idzie on na ilość i jest to sztuczne, fałszywe aż bije po oczach, zaś Ronaldinho to był czysty polot, niepodrabialna technika wręcz kosmiczna, to był czysty piękny futbol, nie wiem czy nawet Pele by się z nim równał. A Ronaldo wszyscy widzimy i nie trzeba nawet komentować, bez porównania. O to mi chodziło.
» 16 maja 2018, 21:24 #90
DelPiero: Willian emeryt ? Wtf?!
Kiedy w koncu zrozumiecie że 28-32 lata to najlepszy wiek u pilkarzy do wygrywania trofeów...
Zawodnik ma wtedy odpowiednie doswiadczenie, wypracowane nawyki i umiejętności, ktore pozwalają im grac na najwyzszym mozliwym poziomie. Nie bez powodu lewy i suarez są okreslani najlepszymi 9tkami swiata, ribery najlepszym lewo skrzydlowym, modric najlepszym pomocnikiem, cristiano w ogole najlepszym na globie w tym co robi, messi najlepsza 10tka, chociaz on to taki wolny elektron, itd itd, mozna wymieniac w nieskończoność. My potrzebujemy wlasnie takich graczy. Dojrzalych emocjonalnie z odpowiednim doświadczeniem.
» 16 maja 2018, 21:37 #89
RememberMe: ribery najlepszym lewo skrzydlowym
» 16 maja 2018, 21:45 #88
jassaj: W pewnym wieku zaniżanie lat staje się komplementem. Sugerowanie, że Ribery ma ok. 32 to olbrzymi komplement
» 16 maja 2018, 21:50 #87
Blau: Ribery najlepszy? (chyba w alternatywnej rzeczywistości bez Ronaldo, Neymara, Hazarda, ect)

Ronaldo i Messi byli określani jaki najlepsi już jakieś 10 lat temu, a nie wtedy gdy skończyli 29 lat.

Modrić dalej jest topowym pomocnikiem, ale był nim już kilka lat wcześniej, a poza tym nie porównuj pomocnika że skrzydłowym, bo pomocnik może być wolny i mieć średnią kondycję (a to się właśnie dzieje z zawodnikami 30+), a skrzydłowego bez tych dwóch rzeczy już sobie nie wyobrażam.
» 16 maja 2018, 22:02 #86
sisinho: @ferdas

Czysty polot, który sam zmarnował będąc mało profesjonalnym zawodnikiem. Mam do niego szacunek ale sam sobie zmarnował karierę przez balangi, osiągnąłby dużo więcej gdyby miał taką motywacje i ambicje jak CR. Wiem że nie trawisz go odkąd odszedł ale trochę obiektywizmu nie zaszkodzi.
» 17 maja 2018, 19:06 #85
ferdas: Brawo Griezmann ciekawe czy to jeden z ostatnich goli w Atletico
» 16 maja 2018, 21:09 #84
Blau: Co oni tam zrobili?
» 16 maja 2018, 21:09 #83
ferdas: wyłożyli się stracili bramke i przegrywają
» 16 maja 2018, 21:11 #82
matizek92: Tyle jest wart trener i taktyka na mecz...
» 16 maja 2018, 21:11 #81
Blau: Akcja rodem z jakieś Fify.
» 16 maja 2018, 21:13 #80
sisinho: Róznica między Anglią a Argentyną, Hiszpanią, Francją, Brazylią czy Niemcami jest taka że oprócz Alliego, Kane i Sterlinga to zbyt wiele gwiazd nie mają. Bramka? Niby 3 grajków ale żaden wybitny, obrona przeciętna ze słabym środkiem, pomoc trzyma jedynie Alli a atak jest spoko ale w ataku zawsze Anglia miała gwiazdę (Owen, Rooney, Kane) a sukcesów nie było.
» 16 maja 2018, 21:01 #79
kckMU: Nie wydaje Ci się, że to lepiej dla nich samych? Tyle lat mieli world class na każdą zasraną możliwą pozycje (oprócz bramki) i nie potrafili zrobić kompletnie nic. Chyba, że nazwiemy regularną kompromitacje kraju swego rodzaju osiągnięciem.

Młody trener, młodszy piłkarze, mniej presji. Wygląda to w miarę.
» 16 maja 2018, 21:06 #78
sisinho: Przecież gdyby nie PR i historia to Anglia byłaby gorzej oceniana niż Polska czy Rosja. Kwestia tego że zawsze to był "faworyt do mistrza" a nigdy nie grali nawet na miarę ćwierćfinału (raz tylko, gdy zostali skrzywdzeni przez sędziego).

Mieli świetną generację ale sam Rio powiedział - inne czasy, klub ponad wszystkim był wtedy. Co ciekawe w Hiszpanii mieli ze sobą kose gracze Realu i Barcelony a efekty były tego dużo lepsze niż w Anglii gdzie nie było takich chamskich zagrań pomiędzy nimi.
» 16 maja 2018, 21:15 #77
kckMU: Imo mentalność piłkarzy z półwyspu iberyjskiego jest inna niż prostych brytoli i to może być kluczem.
» 16 maja 2018, 21:55 #76
jassaj: Kurcze mam dylemat- zawsze "kibicowałem" Atletico jako temu kopciuszkowi, zawsze stawianemu w roli "nie faworyta" przez co polubiłem tę ekipę. Do tego Simeone świr którego lubie i wgl. A z 2 strony, chciałbym żeby wygrała ta Marsylia. Dzisiaj to oni są tymi "nie faworytami". Rola Atletico się zmieniła kopciuszek został księżniczką więc jak wygra to jakiegoś szału i efektu wow nie będzie
» 16 maja 2018, 20:44 #75
rizx: Z drugiej strony to ostatnia szansa dla Torresa na trofeum z ukochanym klubem :)
» 16 maja 2018, 20:52 #74
jassaj: Ale Torresa to ja za bardzo nigdy nie lubiłem :/ Co prawda życia nie miał lekkiego, skrzywdzono go Liverpoolem, współczuje złego wyboru ale serio nawet pomijając go, nie wiem, był mi bardzo obojętny, nie umiem wytłumaczyć. Tak mam i tyle
Tak się zastanawiam czy poza takim personalnym powiązaniem jest jakiś piłkarz który sprawiłby, że przez niego kibicuje mocniej którejś stronie i chyba wgl dzisiaj nikt taki nie gra. Oprócz Torresa nikt nie kończy "epoki", żaden zawodnik nie jest mi jakoś sentymentalnie bliski, żadnego wyjątkowo mocno nie lubie ( no chyba, że w 2 stronę to bardzo bym się cieszył jakby Costa upadł i sobie głupi ryj rozwalił :)
» 16 maja 2018, 20:58 #73
ferdas: ja za Atletico, wróg mojego wroga jest moim przyjacielem :)
» 16 maja 2018, 21:06 #72
Sancho: Pamiętacie jak rok temu szczekał na nas Ajax ? I te felietony, rozprawki ich kibiców jak to nas wyjaśnią, a potem po finale jak psy z podkulonymi ogonami :)
» 16 maja 2018, 20:38 #71
GGMU1991: Ja właśnie na Canal+ będę oglądał

Marsylio do boju!!

GGMU!!
» 16 maja 2018, 20:33 #70
EmilCioran: Też jestem za Marsylia.
» 16 maja 2018, 20:38 #69
EmilCioran: Na którym kanale oglądacie finał LE? Jak,
myślicie, gdzie komentatorzy nie będą przynudzali?
» 16 maja 2018, 20:25 #68
BartkoGGMU: Na CPlus Debinski, wiec na pewno nie tam.
» 16 maja 2018, 20:28 #67
EmilCioran: A kto na tvp? Bo na eurosporcie to pewnie nuda jak zwykle.
» 16 maja 2018, 20:37 #66
EmilCioran: Laskowski i Żewłakow. Może być. Oglądam na tvp.
» 16 maja 2018, 20:40 #65
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 20:07

Jesli rzeczywiscie sprowadzimy Sandro Tobiego i Williana to bylby prawdziwy ogien. Zostalby tylko srodkowy pomocnik.
» 16 maja 2018, 20:06 #64
BartkoGGMU: Fred już jest nasz.
» 16 maja 2018, 20:28 #63
karol100: Pozamiatane.
» 16 maja 2018, 20:40 #62
jassaj: Kiedyś Anglia miała chociaż nazwiska, dzisiaj ma tylko "nazwę"....
Szkoda bo to była kiedyś moja ulubiona kadra (wiadomo-nie licząc Polski), mimo, że nie wygrywali nic to chociaż te nazwiska działały na wyobraźnie. Dziś połowa tych ludzi i tych nazwisk brzmi dla mnie no-namowo. I w sumie chciałbym poznać opinię np fana LaLigi czy Bundesligi kogoś kto nie ogląda PL ile z tych nazwisk robi na nim wrażenie, ile zna itd. Bo jako kibic PL znam je chociaż ze słyszenia, ale na kolana nie powalają :/
Jeszcze pół biedy jakby za brakiem nazwisk szła np wielka kolektywna siła "drużyny" ale pewnie będzie jak zwykle 3 mecze a potem przed 4 rezerwacja lotów na wakacje
» 16 maja 2018, 19:24 #61
tom93: zwłaszcza pomoc jakaś taka licha na papierze: przedtem gerrard i lampard, mimo ze nie umieli ze soba grac, ale byl respect :D nie wspomne o Szolsiku i owenach czy beckhamach terrym i ferdinandzie
» 16 maja 2018, 20:12 #60
cieslak123: Śmieszna ta kadra, marzy mi sie pojechanie angoli na mundialu przez nas i płacz tu co niektórych, którzy by im kibicowali, zamiast swojej ojczyźnie.
» 16 maja 2018, 18:51 #59
Kalina: Malo realne marzenie, obie ekipy musza najpierw wyjsc z grupy
» 16 maja 2018, 20:26 #58
GGMU1991: Ja Anglikom kibicuję każdym meczu.Chodź jestem polakiem to nigdy mocno związany z naszą kadrą nie byłem.
» 16 maja 2018, 20:38 #57
UnitedFan07: Ciekawe jak zaprezentują się na mundialu niby nie maja już w składzie takich gwiazd typu: Beckham, Owen ale równie mogą być nieprzewidywalni. Chciałbym żeby spotkali się z Polska w 1/8 myśle ze mielibyśmy spore szanse ich pokonać i w końcu poprawić słaby bilans meczów z Anglia.
» 16 maja 2018, 18:36 #56
Santaveir: Jak dla mnie nr 1 w bramce to POPE
» 16 maja 2018, 17:55 #55
BrodaUTD: dla mnie to Pickford na terz i dłuższą przyszłość nie zdziwił bym się gdy by przyszedł do nas po Dawidzie
» 16 maja 2018, 20:24 #54
UniteDKanzaS: Trochę bieda w środku pomocy, jak "dobrze" pójdzie, to Jones sobie przypomni grę na DM-ie.
» 16 maja 2018, 17:53 #53
UniteDKanzaS: Chociaż jeszcze Delph jest, a meczów Anglię pewnie czeka ze cztery ;)
» 16 maja 2018, 17:58 #52
soldier: Jakoś mało tych pomocników...
» 16 maja 2018, 17:48 #51
vanderToki: Może Rashford będzie na skrzydle, na ten przykład. Ale rzeczywiście mało. Co oni, będą jakieś 5-3-2 grać? :D
» 16 maja 2018, 21:24 #50
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 17:48

Hehe Welbeck:) Co ten cienias tam robi?
» 16 maja 2018, 17:48 #49
UniteDKanzaS: To jest człowiek-talizman. Bez niego mogliby równie dobrze zostać w Anglii.
» 16 maja 2018, 17:56 #48
rvn10: Welbeck?
» 16 maja 2018, 17:58 #47
UniteDKanzaS: Rzadko piszę poważnie. Ale w sumie gość ma doświadczenie w kadrze, zawsze jakieś zamieszanie potrafi zrobić w polu karnym, a jak ma dzień, to nawet coś do sieci wpada. Może trafi w któreś popołudnie i pomoże. Taki trochę angielski Sławek Peszko.
» 16 maja 2018, 18:03 #46
rvn10: Mi się wydaje że nie pogra sobie na mundialu bo jest raczej głębokim rezerwowym. Owszem głupi ma szczęście i może coś strzeli jak wejdzie na boisko w co wątpie:)
» 16 maja 2018, 18:11 #45
mikon70: Te powołania to żart jakiś. Skoro nie ma Harta, bo jest w słabej formie, to co tam robi słaby Cahill. Zamiast powołać kogoś lepszego, kto umie grać na wysokim poziomie, to powołał Welbecka. No ale czemu tu się dziwić, jaki selekcjoner, takie wybory do składu
» 16 maja 2018, 17:34 #44
Fenek: Young jaki progres zaliczył. Brawa dla tego zawodnika. Jeszcze kilka miesięcy temu pozbył bym się go chętnie a za te nurkowania poleciał ostro po pensji.
» 16 maja 2018, 17:03 #43
BrodaUTD: marjo------> nie twierdzę że Shaw jest słaby ale być może nie pasuje do koncepcji Jose. Osobiście bym go wypożyczył na sezon do beniaminka lub drużyny z dolnych rejonów typu szerszenie, orły lub terrierzy itp.... żeby złapał rytm meczowy, problem w tym że Mou kupi jakiś konkretnych zawodników dlatego podejzewam ze sprzeda paru graczy i on będzie jednym z nich. Wszystko po ti żeby FFP się zgadzało. bo dobry piłkarz za tygodniowke shawa lub podobną nie przyjdzie, nie oszukujmy się
» 16 maja 2018, 16:56 #42
eryk123: Rose, Welbeck mnie dziwią tutaj
Jak dla mnie Oxlade chamberlain'a za Welbecka powinien jechać
Za Rose'a, który cały sezon stacił młodziutki Ryan Sessegon, na pewno jemu więcej by dał ten mundial

Plusy na pewno dla trenera, że w końcu to nie jest drużyna samych gwiazd oraz nie bał się powołać mimo wszystko młodych graczy, którzy mieli dobry sezon(Arnold, Maguire,Cheek) i wyraźnym liderem będzie Kane, a to jest ważne
» 16 maja 2018, 16:24 #41
EmilCioran: Jak tak patrze na obecną Anglie i przypomne sobie tą z Ferdinandem, Terym, A. Colem, Lampardem, Gerrardem, Beckhamem, Rooneyem itd to widzę przepaść. Tamta Anglia nic nie wygrała to obecna tym bardziej nie wygra. Indywidualnosci nie mają takich jak kiedyś a i jako kolektyw też szału nie ma. W ścisłej czołówce światowej na swoich pozycjach to jest tylko Kane a kiedyś z 7-8 Anglików można było umieścić w takich rankingach. Tylko że nie mieli chemii w drużynie. Teraz też raczej tego nie ma. W fazie pucharowej Polska wyjaśni Anglików.
» 16 maja 2018, 16:22 #40
eryk123: No, ale to może być właśnie ich mocna strona, młodość i wola walki.
Jak sobie przypomnimy np. mecze gdzie: Lampard i Gerrard tworzyli linie pomocy, to dobrze nie wyglądało
» 16 maja 2018, 16:26 #39
Kalina: Wiesz, zawsze moze pomoc szczescie a wtedy roznie moze byc.
» 16 maja 2018, 16:28 #38
EmilCioran: Ale dla mnie tam nie ma drużyny. Kiedyś też w sumie nie było ale mogli liczyć na przebłyski którejś z gwiazd a teraz, co? Sam Kane ich nie pociągnie.
» 16 maja 2018, 16:36 #37
Gary1920: Oj Emil Emil Emil, fajny z Ciebie Emil
» 16 maja 2018, 17:27 #36
rvn10: Anglicy mieli w 2006 i 08 r skład marzeń i tak nic nie zdziałali...Moim zdaniem to wina ich mentalności, może ta generacja będzie miała jaja do osiągnięcia czegokolwiek
» 16 maja 2018, 18:05 #35
cieslak123: Delph 29 lat, Henderson 28 lat, Vardy 31 lat, Welbeck 28 lat, Cahill 32 lata, Trippier 28 lat, Walker 28 lat, Rose 28 lat, Young 33 lata, Lingard 26 lat

To już nie sa młode wilki. Poza Rashfordem, Sterliniem, Kane i głębokim rezerwowym Loftusem-Cheekiem nie ma graczy ponizej 25 roku zycia w polu.
» 16 maja 2018, 19:01 #34
RedsFan: Cieślak ty to masz jakiś kompleks z tym młodym wiekiem jak dla ciebie osoba 28lat nie jest już młoda. Cóż 30na karku i do piachu chłopaku. Z takim założeniem z 15 lat życia Ci zostało :) Anglia mam nadzieję coś zamiesza w tych mistrzostwach oby to pomoglo ich młodym talentom wybić się na wyższy poziom
» 16 maja 2018, 21:50 #33
szpilman1990: Dlaczego Loftus - Cheek jedzie a Smalling już nie; nie ogarniam tego, poza tym trochę mało tych pomocników w kadrze jest...
» 16 maja 2018, 16:06 #32
jassaj: Selekcjoner już dawno powiedział że Smalling mu do koncepcji nie pasuje więc nie dostaje powołań. Ot kaprys i prawo trenera
» 16 maja 2018, 16:44 #31
DevoMartinez: Smialing slabo gra piłką i to był powod dlaczego nie widział go w kadrze. I to fakt, Smola grajac pilka wyglada jak pokrak, musi rotowac calym cialem zeby poslac jakies podanie sensowne, o lewej nodze zapomnij, o wyprowadzeniu wyzej nie wspominam nawet. My tez przez to cierpimy bo strasnzie wolno rozgrywamy pilke od tylu. kazdy przeciwnik zdazy wrocic i sie ustawic.
» 16 maja 2018, 17:57 #30
zaluda: Anglicy nic nowego nie pokażą, standardowo: wyjście z grupy i oklep od pierwszej lepszej drużyny
» 16 maja 2018, 16:05 #29
Me89v2: Pickfotd
Walker Jones Cahill Rose
Hernderson Dier
Sterling Dele Ali Rashfor
Kane

4231 - dla mnie chyba ich najoptymalniejsze ustawienie obecnie
» 16 maja 2018, 15:47 #28
Davide: Jak coś może być "najoptymalniejsze"?
» 16 maja 2018, 15:58 #27
Me89v2: Ok poprawię, masz rację. To jak cofać się do tyłu.

Po prostu optymalny skład. I hope you're happy ;)
» 16 maja 2018, 16:02 #26
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 16:18

Tudziez po prostu optymalny
» 16 maja 2018, 16:18 #25
RememberMe: Jest Jones nie ma Smallinga. Nawet Southgate widzi że Smalling nie nadaje się do gry na najwyższym poziomie.
» 16 maja 2018, 15:46 #24
Me89v2: Smalling lubi kiksy i bardzo słabo gra z piłką przy nodze. Mundial to turniej, gdzie nie ma miejsca na pomyłki. Ja się akurat jakoś bardzo temu nie dziwię
» 16 maja 2018, 15:51 #23
RememberMe: a kto sie dziwi?
» 16 maja 2018, 16:02 #22
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2018 17:51

Raczej nikt.
» 16 maja 2018, 17:50 #21
RedRevolta: Masakra, straszna bieda jak tak patrze na tą reprezentacje Angli...
» 16 maja 2018, 15:31 #20
tomekwietniu: Szkoda, że nie wziął Ryana Sessegnona.
» 16 maja 2018, 15:30 #19
EricKing: CHlopak mlodupy, na następnych mistrzostwach będzie miał dopiero 21lat ;) poza tym gra na lewym skrzydle, a tam chyba Southgate widzi jednak rashforda. NA obronę nawet bym go nie ryzykował... No ale za welbza to w sumie mógł by pojechać :D
» 16 maja 2018, 15:41 #18
tomekwietniu: Na następnych mistrzostwach będzie miał 22 lata, pojutrze ma 18 :P ;)
Gareth zapewne zdecyduje się grać 3-5-2 w ataku z Kanem i Strelingiem, wątpię w Marcusa od pierwszych minut, ale na końcówki raczej będzie wchodził, do tego będzie miał Vardego.
Dla takiego młodzika warto zrobić miejsce, bo to bezcenne doświadczenie, mógłby go wziąć za Cahilla, który jedyne co może dać tej reprezentacji to doświadczenie, zaraz niszcząc je głupim błędem czy czerwienią. Jak można było wziąć chłopa co cały sezon grał piach?
» 16 maja 2018, 15:48 #17
Davide: Ależ bieda. Kto będzie pierwszym bramkarzem?
» 16 maja 2018, 15:29 #16
szpilman1990: Już się bałem, że Harta powoła, z bramkarzami mieli problem, bo kilku angielskich bramkarzy trzyma poziom
» 16 maja 2018, 16:08 #15
Davide: Joe Hart to chyba najbardziej przereklamowany bramkarz.
» 16 maja 2018, 21:46 #14
EricKing: Niby ekipę z tego można fajną poskładać... Ale jakoś tak bez szału ;)
Na bramce myślę 3 równorzędnych bramkarzy.
Obrona? Środek Jones i Maguire, wygląda w miarę solidnie, na bokach Walker i rose, środek Dier i Henderson, przed nimi Alli, na szpicy Kane, a po bokach Sterling na prawej a na lewej? Pewnie Rash albo Jessie. Ewentualnie opcjq z Hendersonem w środku z Allim i Jessiem przed nim, ale to chyba tylko pod warunkiem gry 3-5-2.
» 16 maja 2018, 15:28 #13
BrodaUTD: prędzej bym to widział tak
Pickford
Walker Cahil Jones Young/Delph
Henderson Dier
Sterling Alli Rashford
Kane
» 16 maja 2018, 15:34 #12
BrodaUTD: Chris Kreatorem gry nie jest ale, ostatnio dużo grał a Jons nie za bardzo zmstad moje zdziwienie
» 16 maja 2018, 15:41 #11
EricKing: Jones ostatnio złapał kontuzje na miesiąc, ale teraz ją wyleczył i jest w dobrej formie. Smoła już od dłuższego czasu powołaj nie dostaje mimo, ze gra sporo - jak napisałem Southgate nie chce zawodników którzy z piłką przy nodze są beznadziejni.
» 16 maja 2018, 15:46 #10
BrodaUTD: powołanie Jonsa to dla mnie niespodzianka, prędzej widział bym tam Chrisa
» 16 maja 2018, 15:23 #9
EricKing: Który nie potrafi kopnąć prosto piłki? Southgate od dawna Smoły z tego powodu nie powołuje, bo on z piłką przy nodze to nieporozumienie. Jones czy Maguire jednak mimo ze na pierwszy rzut oka to przecinaki, to jednak radzą sobie z nią lepiej.
» 16 maja 2018, 15:30 #8
rvn10: Smalling to słabiak, Jones zjada go na śniadanie.
» 16 maja 2018, 17:59 #7
kckMU: Klasa światowa w linii pomocy.
» 16 maja 2018, 15:19 #6
szpilman1990: Lingard jest tam najlepszy z tego towarzystwa, może Dier i kapitan Henderson trzyma poziom
» 16 maja 2018, 16:10 #5
marjo: słabo... Shaw powinien jechać..
» 16 maja 2018, 15:16 #4
SiwaGlowa: A od kiedy to z nadwegą się jedzie na mundial?
» 16 maja 2018, 15:22 #3
marjo: za to że jest jednym z najlepszych na tej pozycji, a to że siedział na ławie to tylko potwierdza jak nie ogarniętym typem jest mourinho i powinni go szybko spakować i pożegnać
» 16 maja 2018, 16:38 #2
jassaj: Skąd wiesz, że jest jednym z najlepszych skoro nie grał ? To Neuer nadal jest najlepszym bramkarzem na świecie, nie pytaj skąd wiem bo wiem i tyle a fakt, że rok czasu nawet ławki nie powąchał przez kontuzje to tylko pomówienia i szkalowanie jego osoby....
» 16 maja 2018, 16:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.