Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham United - Manchester United 0:0. Punkt na miarę wicemistrzostwa Anglii

» 10 maja 2018, 22:37 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował bezbramkowo z West Hamem United w zaległym spotkaniu 31. kolejki Premier League. Ekipa z Old Trafford bardzo przeciętnym występem zagwarantowała sobie tytuł wicemistrza Premier League w sezonie 2017/2018.
West Ham United - Manchester United 0:0. Punkt na miarę wicemistrzostwa Anglii
» Manchester United wicemistrzem Premier League 2017/2018
Oceń zawodników:
David de Gea
Victor Lindelöf
Phil Jones
Chris Smalling
Antonio Valencia
Scott McTominay
Paul Pogba
Ander Herrera
Luke Shaw
Jesse Lingard
Alexis Sánchez
Marcus Rashford
Ashley Young
Eric Bailly

Oddano 40 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho na spotkanie z Młotami zdecydował się aż na 8 zmian względem ostatniego pojedynku z Brighton. Portugalczyk wystawił do gry trzech środkowych obrońców. Do gry wrócił kontuzjowany jeszcze do niedawna Alexis Sanchez.

Pierwsze słowo w Londynie należało do gospodarzy. Arnautović wykreował indywidualną akcję, minął Smallinga przed polem karnym i oddał mocny strzał na bramkę De Gei. Hiszpan jednak pewnie złapał piłkę.

W 20. minucie po błędzie Lanziniego pokazał się McTominay. Szkot odebrał piłkę rywalowi przed polem karnym, obrócił się i od razu uderzył. Niestety tuż obok słupka. Minutę później z dystansu strzelał Jesse Lingard. Świetnie interweniował jednak Adrian i skutecznie wybił piłkę poza linię końcową.

Kolejna minuta to kolejny atak Manchesteru United. Tym razem swoich sił po ataku prawą flanką próbował Alexis Sanchez. Uderzenie skutecznie wybroni Adrian. Dobijać z ostrego kąta próbował jeszcze Luke Shaw, ale i tym razem goalkeeper Młotów trącił piłkę nogą, a ta potem odbiła się z impetem od słupka bramki.

Luke Shaw drugi raz próbował pokonać bramkarza West Hamu w 36. minucie. Shaw nie miał do kogo zagrać i zdecydował się na strzał sprzed pole karnego. Uderzenie okazało się niezbyt mocne i bramkarz gospodarzy spokojnie złapał futbolówkę.

Pod koniec pierwszej połowy kibicom o swoim istnieniu przypomniał Jesse Lingard. Anglik strzelał w kierunku okienka bramki Adriana. Bramkarz West Hamu ponownie zaliczył skuteczną i efektowną paradą i po raz kolejny uratował swój zespół przed stratą gola. Adrian był zdecydowanie najlepszym zawodnikiem West Ham United w pierwszej odsłonie meczu.

Druga połowa była zdecydowanie mniej interesująca dla kibiców. Manchester United stracił na sile rażenia, która przed przerwą sugerowała, że bramka wisi w powietrzu. W 55. minucie Jesse Lingard uderzył mocno z dystansu, ale Adrian obronił jego strzał.

Kilka minut później do główki po niezłym dośrodkowaniu Antonio Valencii doszedł Paul Pogba. Francuz przestrzelił niestety światło bramki. Paul ponownie dał o sobie znać w 71. minucie. Rozgrywający United zdecydował się na próbę z narożnika pola karnego po podaniu od Sancheza. Futbolówka kąśliwie odbiła się od murawy, lecz po koźle minęła słupek bramki Młotów o kilka centymetrów po zewnętrznej stronie.

W ostatnich minutach gra na Stadionie Olimpijskim w Londynie bardzo się zaostrzyła za sprawą kilku fauli Paula Pogby i Victora Lindelofa. Sędzia spokojnie ukarał po chwili najbardziej krewkich zawodników. Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie i tym samym, niestety w marnym stylu, Manchester United zapewnił sobie wicemistrzostwo Premier League w sezonie 2017/2018.

West Ham United 0:0 Manchester United


West Ham United: Adrian – Cresswell, Ogbonna, Rice – Masuaku (Carroll 66'), Noble, Kouyate, Zabaleta – Lanzini, Joao Mario – Arnautović

Manchester United: De Gea – Lindelof, Jones, Smalling – Valencia (Bailly 90'), McTominay, Pogba, Herrera, Shaw – Lingard (Rashford 74'), Sanchez (Young 90’)


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Ham United vs Manchester United
Następny news »
200 meczów Ashleya Younga w koszulce United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (204)


RememberMe: Tak sie mówi o tych prawoskrzydłowych a nie ma żadnych konkretów... Co myślicie o Mahrezie (27 lat)? W Realu Mourinho miał Di Marie, a on też nie należy do "walczaków". Douglas Costa? Gwarancja asyst, rok starszy od Mahreza i coś z wymianą na Martiala by trzeba kombinować. Malcom? Nie wiem czy Jose będzie chciał opierać drużynę na 21 latku, ale gość ewidentnie jest dobry. Bale? 29 lat, to chyba wystarczy, mamy już 30 latka Sancheza.
» 12 maja 2018, 10:34 #200
AnotheReDevil7: Di Maria nie należy do walczaków ? Chyba w United i PSG. W Realu ciężko pracował .
» 12 maja 2018, 10:36 #199
czesiu2018: Moim zdaniem brak obiektywizmu na tej strone;)...ja rozumie, że Sir Alex rozpescił was trofeami itp itd, ale nawet on by nie dał rady ciagnac dalej United...odszedł gdy zdobył mistrzostwo, zrobił to w najlepszym momencie...z taka konkurencja wydaje mi się, że nie byłby majster co roku...mamy 2 miejsce, odpadlismy z Sevilla, ale zobaczcie ich mecz z Bayernem...stracili bramki po swojakach...Sevilla była grozniejsza niż Monachijczycy, ale nie wykorzystali swoich szans...wszyscy przeciwnicy Mou, kogo by chcieli? jedynie on może przerwać dominacje City...żadnen Allgerini tutaj nie da rady albo Enriqe...poziom PL teraz naprawde poszedł do góry...w tym sezonie, zobaczycie United zrobi mistrza, Mou zje Hiszpana i jestem tego pewien...Portugalczyk już wie co ma zrobić, kogo się pozbyć...wiem, że jest murarzem, ale ten murarz da nam mistrzostwo:)...zapamietajcie moje słowa;)
» 12 maja 2018, 00:52 #198
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2018 02:15

Zrobiłe screama.Pośmiejemy się na koniec przyszłego sezonu.Choć może już nawet w listopadzie,bo Jose w swoim 3 sezonie przegrywa już lige w pierwszych miesiącach
» 12 maja 2018, 02:15 #197
zbyszek7: Przegrywal w 3 sezonie bo zawsze wygrywal w drugim. U nas nie wygral wiec ma na to jeszcze wieksza ochote i napewno to zrobi, nie ma co do tego watpliwosci
» 12 maja 2018, 04:43 #196
RuudVN: jak był w samograjach (czy. Barca, Bayern, City) typu "Inter" czy "Porto" to wygrywał wszystko na krajowych podwórkach i dokładał do tego LM
już nie raz się wypowiadał, że przyjął wyzwanie poprowadzenia tego śmietnika, który zostawili tu Ferguson (słaby skład), Moyes (brak przebudowy słabego składu) i LvG (zastępowanie średniaków innymi średnikami), mógł wybrać wygodne posadki jak w Bayernie czy PSG i miałby 7-8 miesięcy do przygotowania się na 1/4 czy 1/2 LM, Pep już w Grudniu miał mistrzostwo a mimo to ośmieszył się w LM po raz kolejny od 2011r
» 12 maja 2018, 08:06 #195
RedsFan: "Zrobiłe screama" ja się już śmieje :D
» 12 maja 2018, 08:13 #194
Balo45: RuudVN: Jose Mourinho wygrał ostatni raz LM w 2010 roku hello budzimy się ze świata abstrakcji.
» 12 maja 2018, 09:21 #193
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2018 09:42

Balo45 Guardiola wygrał LM po raz ostatni w 2011 w Barcelonie ktora byla maszyną i samograjkiem na tamte lata . Hello obudz sie .... W Bayernie to Atletico go wyjasnialo i nie dochodzil nawet do finałów . Jesli Guardiola wygra LM z City to mozna powiedziec ze jest naprawde dobry .
» 12 maja 2018, 09:41 #192
RuudVN: Balo
jak nie rozumiesz czyjejś wypowiedzi to przeczytaj ją 5x, 10x, czy nawet 100 razy a może zrozumiesz
» 12 maja 2018, 09:43 #191
AnotheReDevil7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2018 10:42

Dlabigt23
Gadasz głupoty . Barcelona Guardioli zdecydowanie nie była samograjem , to samo Bayern i City .
Atletico nie wyjaśniło Guardioli , mieli furę szczęścia , a cały dwumecz był mega wyrównany.
» 12 maja 2018, 10:41 #190
Balo45: Aha. Czyli to, że zniszczył ligę angielską zostawiając United daleko w tyle jak i resztę stawki to żaden wyznacznik. Skoro tak to pozdrawiam :D
» 12 maja 2018, 13:06 #189
Tokuhei: Całe szczęście, że niedługo kończy się sezon. Część wróci na strony swoich klubów, pseudo-kibice nie będą mieli co robić, a hejterzy będą mieć wakacje.
Jeszcze tylko trochę :)
» 11 maja 2018, 22:28 #188
Czarnobialy: David De Gea
Lindelof - Tah - Laporte - Shaw
Savic - Pogba - Herrera
Pellegri - Rashford - Lukaku
---------------------------------------------
W składzie również
Afonso Sousa
Malcom
Felipe Anderson

Liga wygrana x2, Liga Mistrzów x1, polecam tych piłkarzy
FM18MASTER
» 11 maja 2018, 20:10 #187
RememberMe: Laporte nie przejdzie bo dopiero zmienial klub a Lindelof ma za mało tempa na PO
» 11 maja 2018, 21:52 #186
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 22:35

RememberMe, ale w football manager ma lepsze statsy na prawego, wiec tam sobie kolega czarnobialy nim gra na boku ;) tyle właśnie jest warte ocenianie zawodników przez pryzmat gier komputerowych ;)

Ps, czarnobialy - ja w FMie ligę i LM to wygrywam naszym zeszłorocznym składem bez żadnych transferów. Tyle jest to warte :D

Swoją drogą czemu nie ma w składzie Maty? Jest w fmie jednym z najlepszych zawodników - po raz kolejny kłania się rzeczywistość a gry :D
» 11 maja 2018, 22:30 #185
Czarnobialy: Gram 4-3-3 / 4-2-3-1

W tej drugiej na zmiane grywam Matą i Asensio, o którym zapomniałem :v
» 12 maja 2018, 16:38 #184
Czarnobialy: Martiala pchnąłem do Borussi za 46mln bo zaczął się w drugim sezonie burzyć, że nie wygraliśmy LM
Sancheza ściągnąłem za free, po 2 latach sprzedałem do Barcy za 40mln :v
Rugani ściągnąłem z Juve za +-25mln, sprzedany za 50 do Realu
Teraz Real uwziął mi się na Savica, scouci wpadają co mecz, Ramos w wywiadach namawia, całe szczęście udało się go przekonać do zostania :D
Zlatana zatrudniłem jako menegera u18, ściągnąłem na scouta brazylijskiego Ronaldo.
Nie znalazłem w tym FM ciekawych newgenów, ale w 16 wyciągnąłem takiego napadziora z Ajaxu, co w wieku 18/19/20 lat grał już u mnie w pierwszym składzie i co sezon 30+ bramek :D
Ale na tamtym save'ie doszedłem gdzieś do 2030 roku, cały skład newgenów, liga wygrana 10 razy z rzędu, liga mistrzów z 5 xd a gra dalej sprawia frajde
» 12 maja 2018, 16:52 #183
RememberMe: Ciekawostka 1:
w dwumeczu w Premier League jesteśmy gorsi tylko od Tottenhamu, równi z Manchesterem City, Chelsea, Brighton i West Bromem, a od reszty (14) byliśmy lepsi.

Ciekawostka 2:
Oba mecze wygraliśmy z 5 (6) drużynami: Arsenalem, Evertonem, Crystal Palace, Bournemouth, Swansea i mamy szansę z Watford
» 11 maja 2018, 19:00 #182
kckMU: Najpierw przez mecz pucharu krajowego Neymar omija najważniejszy mecz sezonu z prześcieradłami, a teraz przez finał z trzecioligowcem Dani Alves nie pojedzie na MŚ.

Nie dość, że się cały sezon w tej Francji nudzą i nie wygrywają nic co by spełniło ich ambicje, to jeszcze łapią kontuzje w takich momentach.
» 11 maja 2018, 18:41 #181
Michux3: Kto według was by sie nadał na środkową obrone do nas? Ja najchętniej bym widział koulibalego - wysoki, silny, porządnie gra nogami.
» 11 maja 2018, 17:53 #180
RememberMe: Bailly i Jones
» 11 maja 2018, 18:28 #179
SiwaGlowa: Smailling z Jonsem
» 11 maja 2018, 21:38 #178
Hoodys: Sunderland spadł bo miał takich 4 Smallingów, choć mam uczucie obrażania tym O'Shei.
» 11 maja 2018, 21:40 #177
champione2013: Tak grajmy kolejny sezon Smallingiem i szklanka Jonesem i dziwmy się że dalej nic nie wygrywamy . Ludzie oni nie wskoczą na wyższy poziom więc trzeba się z nimi pożegnać ile można czekać na wybuch formy .
» 11 maja 2018, 23:12 #176
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 23:28

Jones nigdzie już nie musi wskakiwać bo jest jednym z najlepszych obrońców w lidze, a do tego coraz mniej kontuzji lapie.
Bes Jonesa w składzie w lidze straciliśmy 12 bramek w 14 meczach.
Z Jonesem w składzie - 13 bramek w 23meczach.
» 11 maja 2018, 23:20 #175
kckMU: Srna niechcący (chociaż czy aby na pewno?) po finale pucharu Ukrainy wypalił, że Fred wybiera się teraz do Manchesteru.

Pozostaje pytanie który klub?
» 11 maja 2018, 17:52 #174
Luke88: Salford.
» 11 maja 2018, 17:57 #173
kckMU: Plotki o objęciu Salford przez Scholesa już oddziałują na rynku.
» 11 maja 2018, 18:00 #172
RememberMe: do City idzie Jorginho to do nas pewnie Fred
» 11 maja 2018, 18:09 #171
RememberMe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 16:42

Jeśli w z Watford zachowamy 19. czyste konto, to będzie oznaczało, że w PL zachowujemy czyste konto średnio dokładnie co drugi mecz. Ostatni raz dokonał tego... Manchester United w sezonie 11/12 - 20 czystych kont.
» 11 maja 2018, 16:33 #170
dev13: Umiti to bylaby skala :D
» 11 maja 2018, 16:18 #169
Kriss92: L'Equipe podaje że Umtiti racZej odejdzie z Barcelony gdy United wplaci klauzulę. Prawdopodobnie nie osiągną porozumienia w sprawie zarobków.
» 11 maja 2018, 15:53 #168
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 16:15

Serio to chyba potrzebny nam jakis srodkowy obronca . Mamy ich w sumie sporo ale tak popatrzec to Bailly stracil forme , Rojo również w tym sezonie słabo , Smalling jak to Smalling co najwyzej dobry i wychowanek wiec musi zostac , Lindelof - jeszcze mlody i chyba potrzeba mu jeszcze jednego sezonu na wejscie na wyzszy poziom ale juz jest lepiej niz na poczatku , Jones jak to Jones szklanka i to jego bym sie pozbył ale to moja poprostu opinia wiec prosze nie krytykowac . Chociaz w sumie priorytetem powinny byc boki obrony według mnie niz srodek ... Nie bedziemy w stanie zrobic az tyle transferow a potrzeba jeszcze wzmocnic pomoc, atak ( prawe skrzydlo , ofensywny pomocnik )
» 11 maja 2018, 16:14 #167
Luke88: Smalling to nie wychowanek.
» 11 maja 2018, 16:20 #166
champione2013: Trzeba postawic na pare stałych stoperów a nie zmieniać co mecz ... jak oni mają się zgrać jak tam prawie co mecz zmienia się obrona .
» 11 maja 2018, 23:14 #165
dlabigt23: Narazie to Smalling jest w kazdym duecie wiec nie wyglada to ciekawie ...
» 11 maja 2018, 23:44 #164
leyton: bardzo bym chciał triumfu w FA Cup ale zaraz potem przypominam sobie kto jest naszym trenerem i że wszystko może się zdarzyć, ale nie napalajcie się lepiej, Seville tez mielismy gladko przejsc
» 11 maja 2018, 14:52 #163
RuudVN: a ja bym nawet opłacił dobrego psychiatrę, żeby cię wyleczył z tych kompleksów
» 11 maja 2018, 15:31 #162
RedRevolta: Kto by nie chciał wygranej w FA cup na koniec sezonu, występ Lukaku stoi pod znakiem zapytania, jeśli Belg nie wystąpi w tym meczu to uważam, że będzie bardzo ciężko wygrać z Chelsea, pokazały to ostatnie nasze mecze "bez napastnika" jak gramy, ekipa conte też nie gra jakieś fantastycznej piłki ale taki dżiru może zrobić coś z niczego o hazardzie nie wspomne.
» 11 maja 2018, 15:32 #161
Spadkobierca: Kilka sezonów wstecz wszyscy się pytaliśmy kto by tam chciał wygrać puchar Wengera. Teraz to jest wielki i jakże cudowny FA Cup.
» 11 maja 2018, 18:46 #160
czesiu2018: gaucho2015 ci zawodnicy sa dobrzy, ale na ławke...Zoze powinien przebudować 1 skład, a tych na rezerwe...tylko boje się, że znowu dostanie 200 mln i kupi zas drzewa jakies.
» 11 maja 2018, 10:29 #159
Spadkobierca: Rzeczywistość to nie jest FIFA, PES czy inny Football Manager. Tutaj wymiana większości pierwszego składu zawsze kończy się tragicznie.
» 11 maja 2018, 18:47 #158
Hoodys: w fmie też kończy sie tragicznie tak z ciekawostek
» 11 maja 2018, 21:41 #157
RuudVN: Yaya Toure jest dostępny, 34lata, doświadczenie maksymalne, chęć odgryzienia się na Pepie wyzwoli w nim drugą młodość, Carrick odchodzi i będzie to idealne zastępstwo, dodatkowo może zastępować Fallainiego (podobne warunki fizyczne) co umożliwi nam jego sprzedanie
same plusy
» 11 maja 2018, 10:21 #156
leyton: hahaha zejdz na ziemie yaya tu nie przyjdzie , nie miałby życia w manchesterze
» 11 maja 2018, 10:21 #155
artix206: A na drugie skrzydlo Ribery.
» 11 maja 2018, 14:25 #154
leyton: a na atak Gianfranco Zola i Taffarel na bramke
» 11 maja 2018, 14:28 #153
artix206: Na bramkę mozna by bylo jeszcze Buffona sciagnac :)
» 11 maja 2018, 18:18 #152
AFC07: Gratulacje dla United za zdobycie wicemistrzostwa ;)
» 11 maja 2018, 09:34 #151
RuudVN: Gratulacje dla Arsenalu za zajęcie 6 miejsca :)
» 11 maja 2018, 10:21 #150
leyton: ruudvn ale z ciebie chamówa, kolega z AFC ładnie się zachował a ty złośliwie odpowiadasz po co ta uszczypliwość? my, prawdziwi fani MU wstydzimy się za ciebie
» 11 maja 2018, 10:22 #149
RuudVN: pogratulowałem im bo będą w LE i mają szansę na LM w przyszłym sezonie nawet jak nie będą w top4
gdyby zajęli 7 czy 8 miejsce to by była katastrofa
» 11 maja 2018, 10:41 #148
Ekspertinio: Wielu fanów MU uważa, że fani Liverpoolu czy Arsenalu są śmieszni, a niestety jak tak obserwuję zachowania sympatyków drużyn z Premier League w internecie to z przykrością stwierdzam, że ci z Manchesteru United są niestety najgorsi, a RuudVN jest tego przykładem. A panu AFC07 dziękujemy za docenienie rywala.
» 11 maja 2018, 10:41 #147
BajtiMU: RuudVN.

Zaskoczyłeś mnie,AFC07 to nie typek jak Gunners.
» 11 maja 2018, 10:54 #146
matizek92: Nie wierzę w to co czytam. Oburzyły się naczelne trolle devilpage :D
» 11 maja 2018, 11:38 #145
leyton: zawsze jak strzelisz gafe to potem glupio sie tlumaczysz, nie nabierzesz nas manipulancie
» 11 maja 2018, 12:02 #144
RuudVN: jedyne co mnie niezmiernie cieszy to to, że Mou zostaje z nami na lata a wam gól będzie skakał codziennie i nic z tym nie możecie zrobić
» 11 maja 2018, 12:07 #143
Hoodys: Mnie jakoś nie cieszy zupełnie, z zazdrością będę patrzył jak do Arsenalu przyjdzie Allegri czy Enrique a my musimy sie męczyć z dziadygą którego ogrywają takie tuzy jak Sevilla czy Brighton
» 11 maja 2018, 12:20 #142
leyton: hoodys mam tak samo, przeraża mnie wizja kolejnego sezonu męczarni z mou i zero przyjemności z oglądania meczów wieczne nerwy frustracja i żałosna taktyka której nie da się oglądać + kilka kompromitacji oczywiście mou musi zaserwować bo niebyłby sobą
» 11 maja 2018, 12:28 #141
kckMU: 8 minut zajęła Ci zmiana konta Hoodysoleytonie? Długo.
» 11 maja 2018, 12:34 #140
Ekspertinio: Przecież Allegri to podobny typ trenera co Mourinho.
» 11 maja 2018, 12:35 #139
Hoodys: Tobie widze że aż 27 minut żeby z ruudvn zalogować się na kckmu
» 11 maja 2018, 12:36 #138
matizek92: Nie ogarniam jak można chciec Allegriniego mając Mou na ławce...właśnie taka z Wami dyskusja :p
» 11 maja 2018, 12:52 #137
leyton: nie obrażajcie Allegriego porównując go do Mou
» 11 maja 2018, 12:56 #136
Hoodys: Allegri wygrywa mistrzostwa, dochodzi do finałów i półfinałów LM , kupuje mądrze, drużyna gryzie trawę do ostatnich sekund, nie obraża piłkarzy w mediach, nie płacze że ktoś tam wydaje itd
» 11 maja 2018, 12:58 #135
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 13:01

Będąc w Juve to ligę ma zapewnioną. Zostaje LM a tak wiecznie przegrany. Noi styl gry, ktory Wam nie pasuje
» 11 maja 2018, 13:01 #134
kckMU: "nie płacze że ktoś tam wydaje itd"

Bo kto we Włoszech wydaje miliard na samą obronę i zabiera Juve mistrzostwo? Napoli wygrało z nimi mecz i świętowało tak, jakby uratowali życie swoim rodzinom. Konkurencyjność jest znacznie mniejsza.

" Allegri wygrywa mistrzostwa"

Brawo! Inter Mourinho też je wygrywał z palcem w uchu.

Poza tym już widzę, jak Mou dostaje w finale LM kolejno 1:3 i 1:4 mając takich ludzi na tyłach.
» 11 maja 2018, 13:04 #133
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 13:10

Zresztą spójrzcie na to jak byl w Milanie - jak tam wyglądała jego praca. Miał odbudować potęgę Milanu.
» 11 maja 2018, 13:09 #132
leyton: niech najpierw Mou dojdzie do tego finału to wtedy pogadamy bo narazie to tylko nierealny sen haha
» 11 maja 2018, 13:09 #131
matizek92: Najpierw niech Allegri wygra LM , wtedy będziemy mogli gadac.
» 11 maja 2018, 13:11 #130
leyton: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 13:23

no jakoś był bliżej niż dino i tak. mourinho i finał lm haha dla mnie to tak nierealne jak to że piast gliwice wygra lige europy, ten czlowiek to przeszłość niech skonczy sie pogrążać i wychrzania z mojego klubu
» 11 maja 2018, 13:20 #129
matizek92: Co mnie obchodzi czy był bliżej czy nie. Finalnie LM nie wygrał i nie wygrał w całej swojej karierze, za to dwa razy przegrał w Finale i to z trochę uwlaczajacym wynikiem.
» 11 maja 2018, 13:33 #128
leyton: a dinoś odpadł z sevillą przegrywając po fatalnym meczu na Old Trafford kompromitując cały zespół przed wlasną publicznoscia i calą Europą i pilkarskim światem. a teraz sprawdz sobie ile wydal na wzmocnienia i co osiągnał? pucharki pocieszenia i 20 pkt straty do lidera, faktycznie wybitny trener.

to co kiedyś przynosiło mu sukcesy dzisiaj jest gwoździem do jego trumny
» 11 maja 2018, 13:35 #127
kckMU: O tym, że dinozaur wygrał LM z Porto i Interem nie raczysz wspomnieć? Nie zmienisz tego, że wygranie LM z tymi zespołami kilka lat temu WCIĄŻ ma większą wartość niż dwa upokorzenia w finałach prowadząc Juventus.
» 11 maja 2018, 13:37 #126
leyton: co było a nie jest nie pisze się w rejestr. skoro jest taki wspaniały to czemu odpadliśmy z beznadziejną sevillą w tym roku? poza tym czytaj co dopisalem
"to co kiedyś przynosiło mu sukcesy dzisiaj jest gwoździem do jego trumny"

kiedyś miał sukcesy teraz jest cieniem samego siebie i karykaturą trenera, teraz nie jest nikim wielkim tylko przestarzałym wypalonym trenerzyną, a Allegri to klasa sama w sobie i ścisły TOP trenerów w europie czaisz małolat?
» 11 maja 2018, 13:41 #125
kckMU: Niech to udowodni, bo w LM nie przegrywa przypadkowo. Nie ma prawa które posiada Atletico i nie może narzekać na pecha czy cokolwiek innego.

Jeśli dominacja we Włoszech czyni z trenera instant geniusza, to Mancini będzie prostszy do zatrudnienia.
» 11 maja 2018, 13:45 #124
leyton: nie mowie ze Allegri to jakiś mega trener najlepszy z najlepszych ale przestańcie robić z murarza jakiegoś cudotwórce bo do tej pory w United nie popisał się szczególnie, chyba że dla was pucharki Wengera i myszki miki sa wystarczające a 20 pkt straty do mistrza to pryszcz, może w takim razie kibicujcie Evertonowi jak wam takie sukcesy odpowiadają , mi nie i wielu osobom też, my chcemy zwolnienia mourinho, po tym co odwalił z sevillą powinien polecieć w trybie administracyjnym i dyscyplinarnym to była potwarz dla każdego fana United a założe się że on zrobił to specjalnie żeby wywalczyć upragnione 2 miejsce (sic!)
» 11 maja 2018, 13:47 #123
Hoodys: Nie wiem jak mając Jonesa , Baillego, Rojo można wychodzić Smallingiem w pierwszym składzie i dostawać 4-0 w plecy z Chelsea na wyjeździe.
» 11 maja 2018, 13:55 #122
Hoodys: Nie wiem jak mając Jonesa , Baillego, Rojo można wychodzić Smallingiem w pierwszym składzie i dostawać 4-0 w plecy z Chelsea na wyjeździe.
» 11 maja 2018, 13:55 #121
leyton: nawet Moyes nie ośmieszył tak klubu w LM
» 11 maja 2018, 13:58 #120
kckMU: Ferguson bardzo często miał problemy (przez rotacje) z wyjściem z grupy, aż w końcu raz nawet spadliśmy do LE. Real przez wieki nie mógł przejść 1/8 i kończył na Lyonie. Barca sobie lekceważy rywala i odpada mimo zaliczki 4-1. Tych przykładów można mnożyć do rana, a wiesz dlaczego? Bo LM to coroczny turniej i zawsze któraś z drużyn sfrajerzy. W tym sezonie padło na nas i co zrobić? Czas cofnąć?

Z dwumeczu z Sevillą nic nie tłumaczy Mou i drużyny. Zgodni są z tym nawet ludzie będący w nim zakochani, więc w tej kwestii mocno się mylisz. Problem masz ty, bo miną kolejne dwa sezony, potem dwanaście, w składzie zadebiutuje wnuk Rashforda a ty zaś będziesz głosił, że pieprzony murarz przegrał z Sevillą.
» 11 maja 2018, 13:59 #119
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 14:03

No to jak chcesz zmienić Mou to wybierz kogoś lepszego, a nie podajesz trenera JUVE jako zastępce Mou. Tylko tutaj pojawia się problem - żaden lepszy trener nie jest dostępny. Skoro co było, a nie jest nie pisze się w rejestr to przestań przytaczać tutaj tą porażkę z Sevillą bo to nudne. Jak za mecz z Sevillą ma polecieć trener to tak samo powinni polecieć gracze, którzy się do tego przyczynili. Śmieszne to jest to, że to już 3 trener, a wy ciągle widzicie problem w trenerze, a nie w zawodnikach tutaj będących. I tak mamy 20 pkt straty do City, a wiesz czemu? Bo są zwyczajnie lepsi. Manchester to nie jest już najlepszy klub w Europie, ani tym bardziej w lidze, więc czas uzmysłowić sobie, że zwycięstwa to trzeba sobie wywalczyć na boisku, a nie przed meczem (jak np. z Sevillą, no bo jak tak WIELKI KLUB jak United może odpaść z takim klubem jak Sevilla?). Może tutaj przyjść Guardiola, a na ławce jako asystenta mieć Ancelottiego a i tak nie zdominujemy ligi czy LM przez dłuższy okres czasu, bo zwyczajnie UNITED nie jest już potęgą i skoro co było, a nie jest nie pisze się w rejestr to przestań wracać do historii i patrz na to jak realnie wygląda nasza sytuacja, a realnie jest tak, że jesteśmy pod względem kadry tylko i AŻ dobrym klubem. Nic mniej i nic więcej, a do takiego CITY, Realu, Juventusu, Barcelony to nam brakuje sporo i tylko czas, czas i czas może nam pozwolić wrócić do czołówki i ktoś kto te nazwiska przyciągnie.
» 11 maja 2018, 14:01 #118
leyton: bo nie przeboleje tego , zarwałem z nerwów tamtą noc i poprzysiągłem sobie że nigdy już nie poprę żadnej decyzji mourinho i będę go bojkotował znienawidziłem go po tym meczu. Różnica między nim a SAFem jest taka że owszem SAF też dawał ciała w LM ale za to wygrywał lige, wyobrażasz sobie drewno-lage murarza wygrywającą PL z pięknie grającym ofensywnym City Pepa? Dla mnie to surrealizm
» 11 maja 2018, 14:01 #117
matizek92: No tak, za Fergusona ligę wygrywaliśmy dzięki pięknej grze...Ligę to się wygrywa dzięki konsekwencji - o czym ostatnio mówił trener. Nie może być tak, że drużyna walcząca o mistrzostwo przegrywa tyle spotkań z zespołami z dołu. City wygrało ligę nie dzięki pięknej grze, a konsewkecji. Piękna gra to tylko dodatek i gdyby United było konsekwentne i wywarło chociaż trochę presji na City to różnie mogło być...No i w czasach Fergusona to były tylko maks 1-2 klubu, a dół tabeli to nawet oporu nie stawiał.
» 11 maja 2018, 14:06 #116
leyton: nie oto mi chodziło, chciałem powiedzieć że city mimo że gra skutecznie i konsekwentnie to ładnie dla oka a u murarza wszyscy wiemy jak to wygląda. właściwie nie da się oglądać meczu, co to ma być wogole, niech on już odejdzie i ten koszmar z nim na ławce się skonczy bo mamy dosyć tego 3/4 kibicow
» 11 maja 2018, 14:07 #115
kckMU: Wyobrażam sobie, bo w Realu też w końcu zdetronizował jego Barcę (jedną z trzech najpotężniejszych drużyn ostatniej dekady). Oczywiście wtedy był w cięższej sytuacji, bo teraz startowali w jednym czasie, ale dokonał niemożliwego. Tutaj też to zrobi. Możesz w to nie wierzyć, lecz w momencie, w którym to się stanie, nie świętuj tego.
» 11 maja 2018, 14:07 #114
leyton: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 14:12

synek świętować to ja będę ale wywalenie murarza i nastąpi to szybciej niż myślicie, a to że wygrywa on znaczący puchar to między bajki sobie włóżcie i powtarzajcie do snu, nie zamydlicie mi oczu, ten człowiek to przeszłość, nieporozumienie i powinen natychmiast zostać wydalony

wspieram klub ale nie takiego trenera
» 11 maja 2018, 14:12 #113
kckMU: JosĂŠ MĂĄrio dos Santos FĂŠlix Mourinho, będący na ten moment najlepszym trenerem na świecie, będzie w Manchesterze United przynajmniej przez kolejny sezon. Zaufanie zawdzięcza przede wszystkim widocznemu progresowi, a już za tydzień będzie mógł dołożyć do gabloty czwarty puchar za swojej kadencji. Jeśli dokładnie je przeanalizujesz, wtenczas zauważysz, iż żaden z nich nie ma na sobie emblematu Myszki Miki.

Podsumowując, obawiam się, że twoje niezadowolenie nie zmieni planów tego klubu.

Hehe, ale się ubawiłem. Kończę synku, rośnij zdrów i śmiało złap jeszcze jeden malutki punkcik ostrzeżenia :)
» 11 maja 2018, 14:19 #112
leyton: tak sobie wmawiajcie i zamydlajcie oczy tylko potem nie płaczcie że inni mają PL, LM, a my FA Cup i LE.....
» 11 maja 2018, 14:21 #111
AFC07: No cóż ... wszędzie znajdzie się czarna owca ;) pozdro i dzięki za miłe słowa ;)
» 11 maja 2018, 23:04 #110
gaucho2015: Fajnie, remis, wicemistrzostwo, progres aczkolwiek będę to powtarzał z instynktem maniaka - odejść muszą Blind, Darmian, Rojo, ktoś z dwójki Young/Shaw, ktoś z dwójki Smalling/Jones, Fellaini, Wilson. To nie są ludzie dla Man United. Wzmocnić środek obrony (nawet 2 piłkarzami), bok obrony, dwóch pomocników (Savic i Fred) oraz prawoskrzydłowy. Herrera przy transferze dwóch pomocników (na co licze) już nie będzie miał tu miejsca, Lingard może tak fajnego sezonu nie powtórzyć a Mate szanuje ale na tą chwilę tylko rola jokera. Takimi ludźmi NIE MA szans by dogonić City.

Cieszymy się z tego wicemistrza aczkolwiek to bardziej zasługa klopsów Chelsea, LFC i kurczaków niż nasze umiejętności. Trzeba się wzmocnić, podziękować tym, których wymieniłem i od sierpnia znów atakować szczyt.
» 11 maja 2018, 09:28 #109
Tom535: Mistrzostwo City to tez nasza zasluga, bo jakbysmy nie zaliczali klopsow i wygrywali prawie wszystko to obywatele nie zwyciezyli by ligi w tym sezonie.
» 11 maja 2018, 11:32 #108
matizek92: Dokładnie. Nasza drużyna nawet nie spróbowała nałożyć presji na City. Ciekawe jakby drużyna City grała, gdyby przez cały czas czuła na plecach rywala. Tak grali bez większej presji i fajnie im to wyszło.
» 11 maja 2018, 11:39 #107
seju: Za Sir Alexa też byli tacy piłkarze jak Oshea, Fletcher, Brown, Cleverley czy Gibson. Nie każda kadra musi mieć samych gwiazdorów. Ja mam duży szacunek do piłkarzy, którzy nie otrzymali w genach takiego talentu jak Ronaldo, ale za to nadrabiają ciężką pracą. Szczególnie uwielbiam Younga, który talentu wielkiego nie ma, ale potrafi zagrać świetny mecz.
» 11 maja 2018, 13:47 #106
matizek92: Tylko Ci gracze mieli właśnie charakter, a taki Blind czy Darmian to ani umiejętności, ani zacięcia na tym boisku :(
» 11 maja 2018, 14:35 #105
ponczok: Co ci ten Wilson przeszkadza, to nie żaden symulator piłkarski. Oczywiście jeśli go w końcu wywalą to nikt nie będzie płakał, ale Manchester to nie jest klub, któremu ciąży te 30 czy 40 tysięcy tygodniowo dla jakiegoś kasztana. Niech sobie gra w tych rezerwach czy gdzieś tam, ogólnie wspominanie o nim w kontekście 1 drużyny to w ogóle jakaś paranoja
» 11 maja 2018, 21:00 #104
RoboW: W oczy rzucało się jedno (a właściwie nie rzucało :-P) - brak Lukaku na którego tak tutaj psioczą.
Inna sprawa to Adrian który na poziomie DeGei obronił dwa strzały.
Pozdrawiam
» 11 maja 2018, 08:55 #103
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 07:21

Bledy transferowe nakupowano do United przcietnych graczy teraz nie ma chetnych na ich zakup ;) tak to jest jak sie robi zakupy bez glowy lub agent dogaduje sie z managerem zalatwia posade dla swego grajka a dla siebie kolejna prowizje :)
» 11 maja 2018, 07:19 #102
karol100: Ehe o kim mowisz?
» 11 maja 2018, 10:01 #101
dlabigt23: W tym meczu najwazniejsze bylo czyste konto zeby nasz Davidek dostał nagrode i to tyle jesli chodzi o to spotkanie . Wynik 0:0 dał nam 2 miejsce i w dodatku nagrode dla De Gei i mysle ze to bylo tutaj najwazniejsze . Jesli chodzi o styl to fakt ze zagralismy mega slabo i to ktory juz taki mecz w tym sezonie . Nie moge uwierzyc ze zajelismy to 2 miejsce i chyba nigdy go nie stracilismy w calym sezonie . Z takim stylem jakim gramy jak jeszcze wygramy Fa Cup to naprawde bedzie mozna uznac sezon za udany . Mourinho co jak co ale potrafi grac na wyniki . Posiadamy w skladzie za duzo szrotu . Mysle ze potrzebna nam jest duza rewolucja w skladzie ale napewno nienastapi to teraz bo za duzo transferow trzeba by bylo robic z klubu i do klubu . Mysle ze nastepne okienko transferowe bedzie juz poczatkiem rewolucji kadrowej i miejmy nadzieje ze zaczniemy wkoncu grac dosyc ładnie i efektywnie przedewszystkim . Kluczowy bedzie ten 3 sezon Mourinho i tutaj juz nie bedzie wymówek
» 11 maja 2018, 07:09 #100
Me89v2: Pierwszy raz mi się zdarzyło że odlecialem w drugiej połowie :D
» 11 maja 2018, 07:02 #99
dev13: Jak jeszcze wygramy puchar sezon bedzie mozna zaliczyc w miare do udanych.
Gra United nie powala efektywnoscia ale wynik byl nadrzednym celem.
Wietrzenie szatni niezbedne aby w przyszlym sezonie powalczyc z City.
Specyfika Unted po transferze zawodnik spada w przecietnosc Pogba,Sanchez ;)
» 11 maja 2018, 06:49 #98
Magicole: Myślę ze część piłkarzy united mialo gdzieś czy zajmiemy drugie czy trzecie miejsce
Tego po prostu nie dalo sie oglądać
» 11 maja 2018, 06:05 #97
mikon70: Nie ma co płakać. Nie było motywacji dużej bo wystarczył jeden punkt i udało się zrealizować plan. Nie przepadam za Herrera ale pozycja defensywnego pomocnika może go uratować w tym klubie. Dobrze blokował i niezle rozgrywał. Fajne akcje stwarzali w pierwszej połowie, niestety nieskuteczni. Ale najważniejsze, ze De Gea ze złota rękawica, która należy mu się od kilku lat.
» 11 maja 2018, 01:38 #96
Bohun: Czy te dwa lata to na prawdę za mało aby zacząć grać atrakcyjny i efektowny football? Druga lokata stanowi iluzję, że sprawy idą w dobrym kierunku, otóż nie idą. Współczuję tym, którzy jeszcze na coś liczą. HM!
» 11 maja 2018, 01:06 #95
Brontozaur: ..... .i.
» 11 maja 2018, 10:12 #94
Lokator23: No wiekszosc Mou glowy spral ze slaby sklad i tym potobne. Skoro potrafilismy wygrac zkazdym z top 6 to czemu nie potrafimy pokonac druzyn z dolu tabeli?? Proste bo Mou nie umie grac kombinacyjnie i w momencie kiedy to my mamy grac przeciwko druzynie ktora glownie broni nasz gra jest do bani. Umiemy murowac i liczyc ze uda sie cos strzelic
» 11 maja 2018, 10:16 #93
ZielonySmok: U murarzanawet Sanchez zrobił się max przeciętnym grajkiem.
» 11 maja 2018, 00:30 #92
EmilCioran: Mecz oglądałem jednym okiem tyle było w nim atrakcji i emocji. Ten punkt dał nam drugie miejsce i to wszystko. Reszta jest milczeniem.
» 10 maja 2018, 23:59 #91
uzil25: Proszę chłopaki. Martial i Rashford nie zagrali. Grał za to Alexis i Lingard i co? Dalej masakra.

Zrozumcie, że my taktycznie gramy dno. My w ogóle nie wychodzimy do ataku, do pressingu, nie ma tu chęci i polotu do gry do przodu, by wbić chociaż tego jednego gola.

Możemy sprzedawać Rashforda, Martiala i Shawa a następnie walić miliony na innych grajków i co z tego?

Tu potrzeba systemowej reanimacji naszej gry a nie zwalania wszystkich win na Rashforda i Martiala. Nie w nich tkwi problem.
» 10 maja 2018, 23:43 #90
Ekspertinio: Ja od dawna powtarzam, że ta drużyna wygląda jak zbiór 11 przypadkowych ludzi. A że w ataku biega bysior to grają na niego długie piłki.
» 10 maja 2018, 23:48 #89
Blau: uzil25
W punkt. Pogbe sprzedajemy, bo coś ostatnio słabo gra, Martial za leniwy to też sprzedać, a Shaw jest za gruby.. Ludzie chcą tutaj posprzedasać graczy z największym potencjałem (Pogba, Martial), a nie widzą, że ich wystarczy odpowiednio pokierować.
» 11 maja 2018, 00:08 #88
tricko: Więc uważasz, że problem nie leży w piłkarzach, którzy nie wykazują zaangażowania, tak?

Wiesz co odróżnia Cristiano Ronaldo od takich grajków jak Hazard czy Martial? To że nawet jeżeli nie miał z Mourinho super relacji, to i tak w Realu zasuwał i oddawał całego siebie dla zespołu, walczył ile mógł. To samo tyczy się Alexisa, Lukaku i Lingarda, którzy biegają za dwóch, podchodzą do pressingu, widzisz żeby Mourinho krytykował za to któregoś z nich? Żeby zabraniał im to robić?

Ja widziałem Mourinho, który krzyczał na Shawa, który zamiast wyjść do pressingu, stoi na 30 metrze przed naszą bramką, ja widziałem Mourinho wściekłego na Pogbę, który zamiast ruszyć do przodu, drepta sobie na 40 metrze naszej połowy. Ja widziałem Mourinho sadzającego Martiala na ławce, bo ten nie pracuje w ogóle w wysokim pressingu, on sobie chodzi po boisku, a jak dostanie piłkę, to wtedy łaskawie przyspiesza. Nawet CR7 w Realu pracuje w wysokim pressingu.

Wiesz czemu Mou stawia na Younga? Bo mimo że Young w obronie jest słabszy od Shawa, to Ashley ma to, że wychodzi do wysokiego pressingu, dlatego stawia właśnie na niego. Dlaczego Rashford i Martial nie grają, a zamiast nich na boisku gra Alexis i Lingard, bo oni wychodzą do wysokiego pressingu. Niestety pressing 2-3 zawodników nic nie da, jeżeli Pogba, i boczni obrońcy do takiego pressingu nie wychodzą.

Dlatego Mou tak ceni sobie Lukaku, bo ten pracuje za trzech w pressingu, tylko że później jest piekielnie zmęczony, nawet po jednej połowie, i nie ma siły żeby walczyć w polu karnym o piłkę.

Najbardziej mnie śmieszą obrońcy Rashforda, Martiala i Shawa, którzy nie widzą tego, że cała trójka w ogóle nie pracuje w wysokim pressingu. Rashford się stara czasem, ale robi to słabo, on nie jest jeszcze gotowy na wielką piłkę. Zobaczcie jak wysokim pressingiem gra Real, przecież Ronaldo, Benzema, Isco, Modrić, Kroos, Marcelo i Carvajal podchodzą do pressingu na 60-70 matrze, zaraz po stracie piłki. Praktycznie cały zespół od razu idzie do przodu po piłkę.

W United wygląda to tak, Lukaku podbiega do piłki, za nim podbiega Alexis, potem jest 30 metrowa dziura, a za nią stoi Pogba z Maticiem, boczni obrońcy jak nie ma Younga, to obaj stoją totalnie z tyłu wycofani. Jeżeli na boisku jest Lingard, to on jako trzeci dołącza się do Lukaku i Sancheza, a jak na boisku jest Rash lub Martial, to wtedy i jeden i drugi robi super wolny "chód" w stronę jednego z zawodników, to taki pressing "na alibi".
» 11 maja 2018, 00:10 #87
DjTED: tricko -bardzo w punkt. Lingardinho oddał dzisiaj 3 dobre strzały w bramkę. Policzcie ile strzałów w cel (bo z tym już jest problem) oddał ostatnio rash , martial....
» 11 maja 2018, 00:15 #86
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2018 00:31

Dzisiaj leniuszki siedziały na ławce, a na boisku biegały pracuje i co nam to dało? Nic, graliśmy taką samą padake jak w poprzednim meczu z leniuszkami w składzie. Kiedy ludzie zrozumieją, że piłkarzy z takim charakterem jak Alexis czy Ronaldo jest w gruncie rzeczy bardzo mało i z tymi mniej pracowitymi też trzeba coś robić. Berbatov potrafił stać w miejscu przez połowę meczu, a przez drugą połowę potrafił truchtać, ale czy to przeszkodziło mu w zostaniu jednym z najgroźniejszych napastników na świecie? Oczywiście, że nie, bo ktoś miał na niego pomysł i potrafił wykorzystać jego inne umiejętności. Chcecie pozbyć tak utalentowanych zawodników, tylko dlatego, że nie biegną do pressingu jak Lingard? To ja zgłaszam swoją kandydaturę na prawe skrzydło, może nie wrzucę dobrze piłki, nie okiwam trzech przeciwników, nie zagram dobrze z klepki, ale za piłką będę biegał jak pies za kiełbasą.
» 11 maja 2018, 00:26 #85
tricko: Ty za to Blau do dzisiaj nie rozumiesz futbolu, mimo że wszystko widzisz.

Nazywanie Berbatova jednym z najgroźniejszych napastników jest mocno naciągane. Właśnie przez to że był jaki był, czyli powolny i ślamazarny, nigdy nie był wielkim piłkarzem. Potrafił strzelać bramki, ale tylko dlatego że grał w zespołach, gdzie poza nim było 9 mega ambitnych, walczących i charakternych ludzi. Tak było w Tottenhamie, gdzie każdy gryzł trawę, tak samo było w United u Fergusona. Na jego bramki, pracowało 9 innych osób, a on sam wiele na boisku nie dawał po za tym, że jak już miał sytuację, to zazwyczaj je wykorzystywał, bo miał duży spokój.

Jego statystyki z United:
08/09 - 14 bramek i 11 asyst
09/10 - 12 bramek i 8 asyst
10/11 - 21 bramek i 6 asyst
11/12 - 9 bramek i 2 asysty

Z całym szacunkiem, ale Lingard ma porównywalne statystyki jako pomocnik.

Wiesz co robi Guardiola z tymi mniej pracowitymi zawodnikami? Sprzedaje albo sadza na ławce.

Wiesz czemu City gra tak agresywnie? Bo u nich na każdej pozycji jest ogromna rywalizacja, przez co każdy wie, że musi biegać i walczyć o każdy metr boiska.

Wiesz czemu United dzisiaj i tak zremisowało? Bo do pressingu szedł tylko Alexis i Lingard. Nie rozumiesz chyba pojęcia "wysoki pressing". Do takiego pressingu muszą podejść w jednym tempie, bez żadnych wątpliwości, wszyscy piłkarze. Cały zespół musi przesunąć się do przodu.

To że Alexis to zrobi, to nic nie zmieni, to że Lingard to zrobi, to nic nie zmieni. Dlatego nasza gra będzie tak wyglądała, póki Pogba, Shaw, Valencia, Smalling, Jones, Lindelof nie nauczą się grać w wysokim pressingu, a według mnie problem leży w tym, że oni po prostu nie mają warunków do tego żeby takim pressingiem grać, bo nie mają po prostu kondycji. Każdy z nich po kolei.
» 11 maja 2018, 00:43 #84
dawid27154: Trico
Stwierdzenie, że Valencia nie ma kondycji jest nieporozumieniem. Odniosę się do pressingu Sancheza gdzie sam biegnie do przodu macha rękami i ustawia zawodników ktorzy nie maja pojęcia jak podejść.
1. Trener nakazuję grać wysokim pressingiem, zakłada go tylko Sanchez, a reszta stoi, czyli cała drużyna nie wypełnia polecenia trenera, jedynie Sanchez.
2. Trener nakazuję się cofnąć atakuję tylko Sanchez a reszta stoi z tyłu błąd wtedy popełnia Alexis bo przez niego robią się dziury. Analogiczna sytuacja a interpretacja może być kompletnie różna nie wiemy co w danej chwili zaleca Jose piłkarzom. Dla mnie jest to śmieszne jak Sanchez biegnie sam bo to jest kompletnie nie zrozumiałe i absurdalne, jak nie mam kim grać wysokiego pressingu lub go nie umiem grać to go nie gram nastawiam się np na kontrę ( Do tego zawodników akurat mamy) i Sanchez nie robi akcji rodem z ekstraklasy bo albo do pressingu idą wszyscy albo nikt bo inaczej to nie ma sensu, robią się dziury i sam Sobie strzelam w stope. Inna sprawa, że to akurat rolą trenera jest ustawienie taktyczne i wysokość na jakiej drużyna zakłada pressing, jeśli On nakazuję zakładać go pod polem karnym przeciwnika to albo uczy tego drużynę i to wychodzi albo nakazuję to robić od lini środkowej, a nie mimo że nikt tego nie potrafi robić każe tak grać bo wtedy to jest jego ewidentny błąd, źle założony wysoki pressing przynosi więcej szkody niż korzyści dlatego Sanchez albo powinien być utemperowany albo reszta drużyny powinna grać tak jak On nie widzimy ani jednego ani drugiego.
» 11 maja 2018, 01:44 #83
Blau: Tricko
Chciałem przestać czytać twój komentarz po tym, jak napisałeś, że Berba nigdy nie był wielkim piłkarzem, ale postanowiłem dać ci szansę. Z twojego komentarza dowiedziałem się tego, że głównym wyznacznikiem przydatności piłkarza jest tylko i wyłącznie umiejętność gry wysokim pressingiem. Naprawdę wierzysz w to, że cała drużyna oprócz 3 osób bez żadnych konsekwencji lekceważy główne założenia taktyczne trenera i to przez cały sezon? Gdyby Mou im kazał grać wysokim pressingiem to by tak właśnie grali, ale skoro tego nie robią, to nie muszą. Zauważ, że nasza gra w defensywie opiera się na zamurowaniu bramki i obronie ma 20-25 metrze, to jest nasze założenie taktyczne, tego wymaga od nich Mou i z tego są rozliczani.

PS. Czym różni się pressing Rashforda (który według ciebie tego nie umie) do pressingu Alexisa/Lingarda? Przecież oni wszyscy latają za tą piłką w pojedynkę i nic z tego nie wychodzi.
» 11 maja 2018, 07:48 #82
leyton: tricko za grosz nie masz pojęcia o czym piszesz, wyloguj się wyjdź i do widzenia panu
» 11 maja 2018, 13:29 #81
EricKing: Ta ocena Shawa obok newsa to chyba za pierwszą połowę - za cały mecz jest zdecydowanie na wyrost mimo ze ogólnie zagrał dosyć dobrze.
» 10 maja 2018, 23:35 #80
SiwaGlowa: Mam nadzieje,że ostatni czas spowoduje,że do łbów paru ludzi dotrze wreszcie prosty fakt ile znaczy w naszej grze Lukaku.Pamiętam ile tutaj pojawiało się opini,żeby zamiast Belga grał Martial czy rashford.Niestety ale jak się okazało, to dwójka jest daleko w tyle za Lukaku.Proponuje się więc wrszecie paru ludzim przymknąć.
» 10 maja 2018, 23:27 #79
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2018 23:31

Zaraz napiszą, ze brak rytmu meczowego. Tyle ze nawet jak zagrają 2-3 meczy z rzędu to pierwszy zagrają dobrze, a dwa następne piach i ława. A jak są razem na boisku to zamiast współpracować jeden sabotuje drugiego.
» 10 maja 2018, 23:30 #78
EmilCioran: Tak, Lukaku nawet jak nie strzela to robi robote i jest szalenie wartościowym piłkarzem ale był w tym sezonie taki okres gdzie Belg grał fatalnie. Co miał to zepsuł czy to w polu karnym przeciwnika czy w swoim (pamiętne "asysty" przy rzutach różnych). W takich momentach Romelu powinien na 3-4 mecze usiąść na ławce. Nie jestem żadnym krytykiem Lukaku a wręcz przeciwnie, uważam że obok Davida to nasz najlepszy piłkarz tego sezonu ale każdy potrzebuje chwili odpoczynku, a Mou tego mu nie dał. Chociaż powinien. Zgadza się, na ten moment Tony czy Rash są daleko w tyle za Belgiem ale był czas gdy któryś z nich powinien grać w podstawie bo Romelu był pod formą.
» 10 maja 2018, 23:53 #77
EricKing: Najdłuższa seria meczy lukaku bez bramki czy asysty to 3 mecze licząc tez LM. Miał słabsze momenty, ale dostał od Mou dużo zaufania i później się odpłacił.
» 11 maja 2018, 00:03 #76
Pogman4899: Do wszystkich zrzędzących mamy wicemistrzostwo o to dzisiaj chodziło Dawid złote rękawice.A teraz skupiamy się na Pucharze w niedzielę niech sobie młodzież pogra oczywiście z naszym kapitanem Michaelem tyle w temacie dobranoc.
» 10 maja 2018, 23:20 #75
blue7one: Jak ocenić tego Shawa? Gość dostaje po raz kolejny szanse i wygląda całkiem nieźle. Myślicie, że Mou chce jednak go zostawić na przyszły sezon?
» 10 maja 2018, 22:59 #74
Hoodys: Ma zbyt dobre wyprowadzenie piłki, zbyt dobrze gra w obronie i popełnia za mało błędów. mourinho chce kogoś na wzór smallinga, czyli najgorszego obrońcy w premier league
» 10 maja 2018, 23:01 #73
EricKing: W pierwszej połowie grał bardzo dobrze, pewny w obronie, dobrze wychodził w ataku, jednak często był pomijany i akcje szły przez środek. W drugiej już mniej widoczny i kondycyjnie już pod koniec słabo. Występ bardzo na plus i nie widzę powodu żeby się go pozbywać o ile Mou oceni ze mentalnie na treningach mocno się poprawił.
» 10 maja 2018, 23:01 #72
czesiu2018: wydaje mi się jakby miał nadwage, ale ja bym go dociskał na treningu i zaufał mu bardziej...Shawa trzeba doprowadzić fizycznie i mentalnie, do stanu przed kontuzja...gramy bez napastnika, a Rash i Martial ława...brak słów...czy możemy zagrozic City? tylko wtedy gdy będa gubić pkt, jak w 1 sezonie Pepa...wtedy jeszcze Bravo puszczał szmaty, ale cóż...
» 10 maja 2018, 23:01 #71
SiwaGlowa: Kompletnie przygałs w drugiej połowie.Widać że dieta w KFC dobrze nie wpływa na jego gre
» 10 maja 2018, 23:04 #70
EricKing: Ale widać poprawę, wiec jest dla niego jeszcze nadzieja - przez wakacje powinien skupić się na wypracowaniu formy fizycznej na 90minut. Troche nadwagi ma, ale w pierwszej połowie było widać dynamikę której nie miał jeszcze 3 miesiące temu.
» 10 maja 2018, 23:06 #69
rizx: Gramy bez napastnika -> Rashford wchodzi -> nadal gramy bez napastnika
» 10 maja 2018, 23:07 #68
blue7one: No ale mimo wszystko widać u niego jakiś impuls i chyba on nie chce odchodzić z MU
» 10 maja 2018, 23:08 #67
RedsFan: Shaw się starał biegał wszędzie był to na plus, ale to jak on wrzuca piłki, strzela, czy też wykonuje rzuty różne prosto w nogi obrońców to woła o pomstę do nieba.
» 10 maja 2018, 23:12 #66
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2018 23:16

Shaw ma gorsze crossy niż Valencia .Można z nim poklepać pilke,ale jak ma dośrodkować w pole krane to w 99% procentach prób kończy to się na nogach obrońcy.I to niestety w dużej mierze z miejsca go skreśla.
» 10 maja 2018, 23:13 #65
dawid27154: Nie oglądałem meczu ale z tego co czytam na plus. Ja sam nie wiem jak go ocenić przez pryzmat całego sezonu bo jak to zrobić jak zagra przeciętnie w następnym meczu ława, zagra na plus na następny mecz nie ma go w 18 meczowej i tak w kółko... Co do nadwagi Rooney też nie wyglądał zawsze dobrze i wielu na to nie zwracało uwagi do póki wypełniał swoje zadania na boisku.
» 10 maja 2018, 23:21 #64
koniu21: Pogba juz w drugiej polowie to spoko gral moim zdaniem, dziwnie ta gra wygladala bez napastnika :P Sachnez bez szalu ciagle, smalling tez troche lipa, shaw niezle (nie dostal kontuzji pod koniec? bo utykał)
Murinho troche za bardzo defensywnie, tylku obronców + herrera i matominay ? na ktoregos z obroncow albo w/w pomocnikow mogl wprowadzic tego pieprzo*ego napastnika :P
Ale pewnie grał na remis zeby wywalczyc wicemistrzoswo, jestem skłonny wybaczyc.
» 10 maja 2018, 22:56 #63
Ekspertinio: Przez to podejście Mourinho nic w Europie nie zdziałamy. Nakupi gwiazd światowego futbolu i co z tego, skoro będzie murował przeciwko średniakom. Nieważne jakim składem będzie dysponował Jose Mourinho w przyszłym sezonie, i tak będziemy się bać meczów z drużynami typu Sevilla czy Roma.
» 10 maja 2018, 22:56 #62
zbyszek7: Romy to Barca sie bedzie teraz bać
» 10 maja 2018, 23:01 #61
koniu21: Odkad Sir Alex odszedl na emeryture to w tym sezonie mamy najwieksza ilosc punktów, ta przewage wywalczyło City, nie chce ich bronic ale zasługuja swoja gra na Mistrzostwo Anglii.
Pozatym tylko United i Liverpool z nimi wygrał w tym sezonie, wiec mozna powiedziec ze tylko dzieki jemu i Kloopowi nie maja wiekszej przewagi :)
» 10 maja 2018, 23:03 #60
RememberMe: No to jeszcze wygrać FA Cup, Liverpool przegra finał LM i spadnie na 5. miejsce w PL i sezon udany
» 10 maja 2018, 22:56 #59
szabo1878: Zagraliśmy o złote rękawice dla Davida i to było widać, szczególnie przy zmianach.
» 10 maja 2018, 22:55 #58
rvn10: No raczej dla 1 pkt.
» 10 maja 2018, 22:56 #57
blue7one: Muszę przyznać że Lindelof wygląda coraz lepiej, w defensywie wygląda poprawnie ale gość z piłką przy nodze wygląda klasowo - nie panikuje i potrafi wyprowadzić piłkę kapitalnie. Dać mu jakiegoś przecinaka do pary ( Jones, Bailly, Rojo) i powinniśmy na niego stawiać. Mam nadzieje że przyszły sezon będzie dużo lepszy w jego wykonaniu.
» 10 maja 2018, 22:54 #56
rvn10: Lepiej dla nas,że Chelsea ma szanse na LM. Niech grają i się męczą a my oszczędzimy kluczowych graczy. Punkt dla nas.
» 10 maja 2018, 22:54 #55
kckMU: W niedziele na szczęście skończy się to bezcelowe ligowe dreptanie.
» 10 maja 2018, 22:52 #54
Amilslin: West Ham zniszczony 0:0, Wicemistrzostwo zapewnione, Złota Rękawica dla Davida jest, czego chcieć więcej? :v
» 10 maja 2018, 22:50 #53
EricKing: Pewnie wygranej, ale mecz o pietruszkę, ważne, ze nie ma kontuzji i zawieszeń przed finałem fa cup.
» 10 maja 2018, 22:53 #52
Amilslin: Dokładnie :)
» 10 maja 2018, 22:56 #51
Lokator23: kolejny zalosny remis i ta durna mina Mou jakby sie wlasnie dowiedzial ze ma raka i umiera
» 10 maja 2018, 22:49 #50
matizek92: Patrząc na ich grę idzie podupasc na zdrowiu.
» 10 maja 2018, 22:50 #49
Lokator23: ale jest sukces i progres. 2 miejsce i tylko 19 pkt straty so City. Ave Mourinho
» 10 maja 2018, 22:57 #48
Hoodys: Po raz kolejny Mourinho udowodnił że nie nadaje sie na menedżera tego klubu. 5 obrońców Na West Ham, znowu smalling w składzie (i znowu rak w obronie ale to klasyk już przez niego). Nie przekroczona nawet bariera 70 goli w premier league , co za śmieszność.
Rashford 2 bramy załadował Liverpoolwi i od tego czasu grzeje ławę. Świetna motywacja do ciężkiej pracy dla chłopaka... w innym klubie
» 10 maja 2018, 22:49 #47
DjTED: Wszedł i go nie bylo. Nie daje kompletnie nic. Ostatni mecz też piach
» 10 maja 2018, 22:50 #46
SiwaGlowa: Jak grzeje ławe jak grał ostatnio? No i jak grał? Rashford gra ostatnim czasie fatalnie.Nie wiem po co go w ogóle Jose wpuszcza jak on się do tego typu gry nie nadaje.Już by lepiej Martiala wpuścił.Jak grał Lingard za niego to już tokepiej to wyglądało.
» 10 maja 2018, 22:52 #45
Hoodys: dobrze że Lukaku miał 1 skłąd jak przez 2 miesiące grał piach, albo jak Sanchez po przyjściu zaliczyał po 40 strat w 1 połowie i dalej grał
» 10 maja 2018, 22:53 #44
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2018 22:58

Może dlatego grali dalej,bo nie było godnych zmieników,co ostatnie mecze pokazały? Jose miałby zamienić piłkarzy,którzy grali słabo na piłkarzy co garją już dno totalne? Faktycznie super pomysł.Z taki podejściem prawdopodobnie bilibyśmy z Chelsea o LM
» 10 maja 2018, 22:55 #43
DjTED: Ale mieli te straty byli w grze, A rash się snuje i gra wszystko na pale
» 10 maja 2018, 22:56 #42
RedsFan: Można kogoś lubić, lub nie, ale nie widzieć jak jedni grają źle i takich chwalić, a wyzywać tych co akurat się starają to ja tego nigdy nie pojmę.
» 10 maja 2018, 22:56 #41
EricKing: Kolejny co napastnika rozlicza tylko z bramek? Może i nie strzelał, ale złapał wtedy kilka asyst i dużo pracował z przodu. A Sanchez musiał się ograć z nowym zespołem.
» 10 maja 2018, 22:57 #40
Hoodys: To mógł sie ogrywać w sezonie przygotowawczym a nie w meczach o wszystko. W dużej mierze przez Sancheza ten sezon jest zepsuty, grał totalne gówno choćby z sewillą, podczas gdy Rash czy Martial grali na całkiem niezłym poziomie
» 10 maja 2018, 23:00 #39
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2018 23:03

Rashford z Sevillą zagrał dobry mecz czy grał jeszcze większe dno? Oglądałeś ten mecz,czy tak sobie mówisz bo pasuje pod teze?
» 10 maja 2018, 23:02 #38
tricko: Nie wiem czy jesteś takim durniem, czy tylko udajesz.

Rashford grał w następnym meczu po The Reds, i zagrał totalny piach, udowodnił tylko, że ma jeden wyskok, a potem znów wraca do beznadziejnej szarpaniny, która nie wnosi nic na boisko.

W sezonie 2008/2009 strzeliliśmy 68 bramek, a przypominam że był to sezon po wygraniu LM i w momencie kiedy mieliśmy kosmicznie silny skład.

Były też 3 sezony z rzędu, kiedy United Fergusona przeżywało kryzys, dokładnie jaki teraz United przeżywa od momentu odejścia SAF, i który Mourinho stara się poukładać i odbudować. W tych trzech wspomnianych sezonach, drużyna Fergusona raz zdobyła 58 bramek, a raz 64 bramki i raz 72 bramki. Jak widzisz nawet drużyny Fergusona miały czasem problem ze zdobyciem 70 bramek w sezonie, i to aż 3 sezony z rzędu.

Została jeszcze jedna kolejka, kto wie, może jeszcze te 70 bramek zdobędą, to nie zmienia jednak faktu, że pierwszy raz od czasów Fergusona jest szansa na przebicie bariery 80 punktów, drużyna zdobyła najwięcej bramek w sezonie od jego odejścia, a straciła najmniej. Dodatkowo zajmujemy drugie miejsce w lidze, możemy wygrać Puchar Anglii, i niezależnie od tego czy go wygramy czy nie, to i tak nie zmienia faktu, że drużyna zrobiła progres.

Następny sezon to poważna walka o tytuł, a jeżeli kadra będzie wystarczająco szeroka, to może i nawet o finał LM. Jeżeli w przyszłym sezonie będzie to samo co w tym, to można mówić o tym, że Mou nie ma pomysłu na ten zespół, na razie wykonuje świetną robotę i możemy się tylko cieszyć, że taki trener tutaj jest.
» 10 maja 2018, 23:03 #37
EricKing: Pol roku siedzieć na ławce inkasować 350tys tygodniowo i czekać do lipca? Swój brqk ogrania nadrabiał walecznością na boisku.
» 10 maja 2018, 23:03 #36
RedsFan: Masakra ja nie wierzę co ty człowieku piszesz, jak mozna być tak ciemnym :/
» 10 maja 2018, 23:04 #35
Hoodys: To średnio mu idzie ta odbudowa. Bo te 4-0 i 1-0 z chelsea na stamford bridge, odpadnięcie z sevillą w kompromitującym stylu, murowanie z zespołami pewnymi spadku.
Z takim składem, z takim atakiem powinniśmy strzelić z 90 bramek. Jeśli mourinho tego nie potrafi to co tu właściwie robi? myslałem że został zaturdniony by przywrócić styl dawnego United, a nie przyprowadzać tutaj swoje nudne chelsea(które zresztą prawie spuścił z ligi ale to inna kwestia)
Takie puchary tymbarka jak puchar anglii mnie nie obchodzą; Interesuje mnie tylko Liga mistrzów ipremier league. Więcej trofeów dla mnie nie ma
» 10 maja 2018, 23:07 #34
SiwaGlowa: " myslałem że został zaturdniony by przywrócić styl dawnego United, a nie przyprowadzać tutaj swoje nudne chelsea" Czy ty człowieku wiesz chociaż co piszesz?Mourinho to jest ostatni trener na ziemi o którym moż na "myśleś" że przywróciłby stary styl United.Każdy kto widział jeo poprzednie zespoły ten chyba wiedział czego można się spodziewać
» 10 maja 2018, 23:11 #33
Hoodys: EricKing - nie no, przecież lepiej wprowadzać podziały. Sanchez będzie grał zawsze tylko dlatego że zarabia więcej od innych. Już chyba wiem czemu mourinho wywalali z każdego klubu
» 10 maja 2018, 23:11 #32
EricKing: Ze składem jaki dostał po poprzednikach i tak zrobił postęp. Trzeba się jeszcze pozbyć graczy nie nadających się do gry w united uzupełnić najsłabsze pozycje i porządnie przepracować sezon przygotowawczy aby zespól prezentował taki styl jak w realu czy Chelsea - oparty o szybkich kontratakach, a do tego trzeba wzmocnić środek i boki obrony.
» 10 maja 2018, 23:12 #31
EricKing: Nie będę już komentował, bo wyciągasz zadnia z kontekstu.
» 10 maja 2018, 23:14 #30
dawid27154: ErikKing
Nie to, że się czepiam czy chce tu obrażać Mourinho ale z tym co mówisz, konkretnie że z tym składem który dostał zrobił postęp się nie mogę zgodzić, jedyną pozycją na którą nie sprowadził swojego piłkarza jest LO no i może PO ale tego nie biorę pod uwage bo sam wypowiadał się o Valenci jako top na świecie.
» 10 maja 2018, 23:31 #29
tricko: Wiesz, dyskusja z gościem, który widać od razu że pojęcia o piłce nie ma żadnego, jest trochę głupia, bo takiego durnia jak ty nie przekonam, że nie ma racji. Bo w dzisiejszym świecie "masz prawo do swojej opinii" (to że nie ma ona żadnych argumentów, albo ma argumenty wyssane z Twojej pustej głowy, to już nie ma znaczenia).

Nie wiem z którym zespołem murowaliśmy, ale chyba oglądałeś inne mecze. W każdym meczu ze słabszym rywalem ciągle atakowaliśmy i to my mieliśmy piłkę, a to że właśnie te słabe zespoły się murowały, a my obecnie mamy przeciętny skład, z kilkoma talentami, które słabo funkcjonują w zespole, który nie ma większości piłkarzy na wysokim poziomie, to już Mou nic na to nie poradzi.

Z takim atakiem, a jaki my mamy atak? Jeden Lukaku, i od stycznia Alexis, to jest ten potężny atak który powinien strzelać 90 bramek w sezonie? Młodziaki takie jak Rashford i Martial są zupełnie nie gotowe do gry na poważnym poziomie, stać ich na 1-2 mecze z rzędu na wysokim poziomie, a później grają przez 4-5 kolejnych totalny piach. Obaj grają z lewej strony, gdzie gra też Sanchez, nie mamy żadnego skrzydłowego na prawej stronie, która nie funkcjonowała przez cały sezon.

Ferguson w sezonie 08/09 miał CR7, Teveza, Rooneya, Scholesa, Giggsa, Naniego i Berbatova, a ten zespół strzelił wtedy tylko 68 bramek. Porównaj sobie tych zawodników, do tego co ma Mou i powiedz jeszcze raz, że powinien strzelać 90 bramek w sezonie.

Mourinho ma beznadziejny skład, a dodatkowo piłkarze, którzy przyszli są zniechęceni, bo styl gry drużyny jest słaby, a jest słaby głównie z tego powodu, że duża część piłkarzy to przeciętniacy, którzy nigdy nie powinni grać w tym klubie, ale poprzednicy Mou nasprowadzali mnóstwo szrotu i teraz Mou musi z tego zlepić coś, co nam da przyzwoite wyniki i gwarancje transferów na przyszły sezon. Dokładnie to zrobił.

Nasza kadra patrząc obiektywnie na skalę umiejętności na ten moment:

Piłkarze światowej klasy - De Gea (bramkarz)
Piłkarze europejskiej klasy - Lukaku, Alexis (od stycznia w klubie) i Pogba (kontuzja 2 miesiące)
Piłkarze dobrzy - Matić, Bailly (kontuzja 6 miesięcy), Valencia (33 lata)
Piłkarze przeciętni - praktycznie cała reszta

Ludzie patrzą życzeniowo na Martiala i Rashforda, ale to nie są wielcy piłkarze na ten moment, może za 3-4 lata będą świetni, ale na dzień dzisiejszy są przeciętniakami, którzy powinni pracować ile mają sił, a już widać że Martial nie ma charakteru, jest rozkapryszonym dzieckiem, a Rashford ma dopiero 20 lat. Reszta składu to banda przeciętniaków, która nie powinna tutaj w ogóle się znajdować, ale ktoś ich tutaj sprowadził, i tą osobą nie był Mourinho.

Najgorsze jest to, że piłkarze tacy jak Pogba, mogą być genialni, ale obok genialnych zawodników, taki Pogba jak miał za sobą Pirlo, to grał w Juve genialnie, a tutaj to on musi być naszym Pirlo i sobie z tym nie radzi po prostu. Prawego skrzydła nie ma u nas wcale, obrona to jedna wielka tragedia, bo od czasu kontuzji Baillyego, zaczęliśmy tracić mnóstwo goli. Od kiedy wrócił, widać że nie jest tym samym zawodnikiem, co przed kontuzją. Alexis jest tak samo zawodnikiem, który potrzebuje mieć z kim pograć piłkę, a w United nie ma takich zawodników, bo Pogba mało biega, a Lingard, Rashford i Martial to są dzieciaki bez głowy.

Jedyną osobą, który w tym sezonie zasługuje na wielkie słowa uznania, poza De Geą oczywiście, jest Lukaku. Pracował za trzech, robił co mógł, ale sam nie pociągnie ataku do przodu, a jeżeli wyjdzie do gry kombinacyjnej z Sanchezem, to później w polu karnym nie ma do kogo dograć, bo jest tam tylko Lingard, bo Rashford i Martial nie zamykają w ogóle akcji.
» 10 maja 2018, 23:38 #28
EricKing: Brqmka była dobrze obsadzona - środek obrony dobrze wzmocnił moim zdaniem, środek pomocy na 4-3-3 sprowadził 2 graczy -Matic jako defensywny sprawdza się dobrze, Pogba gra mocno w kratkę. W ataku sprowadził lukaku który robi robotę, sprowaddzil na prawą stronę Mikiego który się nie sprawdził, wiec nadql na tej stronie potrzeba zawodnika, do tego jednego środkowego pomocnika który da więcej opcji w rozegraniu i dynamicznych bocznych obrońców, którzy w jego taktyce sa ważnym ogniwem a valencia, young darmian czy shaw nie do końca grają tak jak powinni.
» 10 maja 2018, 23:40 #27
dawid27154: Tricko
Nie mówię, że nie masz racji, zgadzam się np z liczbą goli każdemu zdarzyć sie może sezon gdzie drużyna ich nie zdobywa, bez względu na to jakich piłkarzy w składzie by nie miała. Odniosę się jednak do kilku kwestii z którymi zgodzić się nie mogę i wyjdę na przeciw, widać, że jesteś wielkim zwolennikiem Mourinho i zdaję Sobie sprawę, że pewnych kwestii nie zaakceptujesz. Krytykujesz tą kadrę i zawodników poprzednich trenerów a kto z nich gra w 1 składzie? Jedynie Mata i Herrera których nie uważam za złych zawodników czy złe transfery, Smallinga i Jonesa nie licze bo Oni grali u Fergusona. Lingard i Rashford to wychowanek a Martial to nie jest zły transfer, świetny pierwszy sezon, Golden Boy, myślę że każdy z top 6 chciałby go w składzie choćby ławkę. Fellaini to ulubieniec Mourinho także też nie wiem w czym problem, Valencia zdobywał mistrzostwo z Sir Alexem. Tak naprawdę jedyną pozycją na którą nikogo nie ściągnął Jose i nie miał godnych zawodników jest LO. Żal może mieć o to tylko do Siebie, miał na to 3 okienka to samo z PP mógł sprowadzić kogoś na PP niż 3 zawodnika na LP. Nie zwalajmy wszystkiego na kadrę do nas przychodzą same gwiazdy (Pogba, Lukaku, Matić, Sanchez) a choćby Live sprowadza rezerwowych Arsenalu AOX czy zawodników pokroju Milnera, czy Robertsona którzy dają radę w 1 składzie a u nas nie łapali by się na ławę. Nie rozumiem tej krytyki kadry, oczywiście jest szrot jak Darmian czy Blind ale Oni nie mają żadnego wpływu na grę nawet nie łapią sie na ławkę to tak jakby powiedzieć że City ma słabą kadrę bo mają Zinchenko czy Delpha. To samo tyczy się zaangażowania w grę jeśli z całej kadry walczy 3/4 zawodników to coś jest nie tak za motywację, nastawienie, zaangażowanie zawodników w grę w ogromnej mierze odpowiada trener niejednokrotnie możemy widzieć że dany zawodników ofensywny u jednego trenera gryzie trawę a u drugiego kompletnie ma gdzieś. Dla przykładu jak wielki wpływa na zawodników mają indywidualne decyzje trenera z pozoru dotyczące innych zawodników podam statystyki Martiala i Rashforda przed i po przyjściu Sancheza. Przed 13 goli i 9 asyst, Po 2 gole 1 asysta. Fakt liczba minut spadła ale Martial strzelał najczęściej w zespole w lidze, częściej o 30 min z tego co pamietam od Lukaku. Fakt Sanchez jest świetny, byłem zwolennikiem jego transferu tylko to wygląda tak że na LP wymienił BMW na Ferrari a na PP dalej jedziemy maluchem, dla mnie to jest po prostu nie logiczne. O stylu się wypowiadał nie będę bo to rzecz względna, dla mnie każdy jest dobry który funkcjonuje, nie mam absolutnie nic do defensywnego stylu gry Atletico ale On przynosił efekty był przemyślany dobrze zorganizowany i drużyna była jak ściana, monolitem, my nie gramy defensywnie my próbujemy tak grać albo zostajemy spychani do defensywy, granie defensywne polega na tym aby nie dopuścić rywala do systuacji bramkowej, my dopuszczamy i liczymy na bramkarza a to styl defensywny nie jest.
» 11 maja 2018, 01:18 #26
Blau: Ludzie, dajcie już sobie spokój z tymi zawieszeniami i czerwonymi kartkami, bo zachowujecie się, jakby Pogbe co najmniej skatowano, a na dobrą sprawę nic się nie stało..
» 10 maja 2018, 22:48 #25
blue7one: Tak mnie naszło dzisiaj. Sezon zbliża się do końca więc można podsumować niektóre rzeczy. Jak ocenić grę Pogby? Pół sezonu ludzie płakali że nie ma wsparcia w defensywie, że się nie nadaje do pary z Maticiem. No to dostaje wsparcie kolejna część sezonu i ja dalej nie wiem w czym on tak naprawdę jest dobry. Myślałem, że on będzie naszym kreatorem i maszyną z przodu a tak naprawdę to on ani nie biega ani nie kreuje. Jakie jest właściwie jego zadanie na boisku?
» 10 maja 2018, 22:46 #24
Ekspertinio: Do sprzedania chłop jest.
» 10 maja 2018, 22:47 #23
Blau: Przecież przez pierwszą część sezonu to był nasz najlepszy piłkarz, ludzie płakali, że go na derbach w grudniu nie będzie. A jeśli chodzi o całokształt jego gry - On potrafi z bardzo dobrej drużyny zrobić jeszcze lepszą drużynę (Juventus, albo początek tego sezonu, gdzie każdy grał bardzo dobrze). Wtedy Pogba w pełni wykorzystuje swój ogromny potencjał. Niestety z przeciętnej drużyny nie jest w stanie zrobić dobrej, bo to nie jest typ zawodnika, który może ciągnąć zespół w pojedynkę.
» 10 maja 2018, 22:54 #22
Pawelek1022: Bo lepiej jest podniecać się MC Tominayem czy Herrera którzy graja zachowawczo podają do najbliższego i nic nie wnoszą przy ofensywie?
» 10 maja 2018, 22:55 #21
Czerwony123: Jose to jest jednak uparciuch! Caly czas to samo I samo. Swiat sie zmienia z roku na rok tak samo pilka ewoluje a ten swoje. Ja wiem ,ze ugral w zyciu swa taktyka bardzo duzo ale bez jaj. Progres w tabeli jest bez dwuch zdan ale czy pilkarsko poszlismy do przodu? No nie wydaje mi sie bo wystarczy spojrzec co stalo sie z martialem I rashem. Daje mu ostatni sezon I jak nie bedzie progresu w grze to bye bye dinosaurze!
» 10 maja 2018, 22:45 #20
matizek92: Już się pewnie boi i martwi o posadę...Łaskawy jesteś, że dałeś jeszcze rok :D
» 10 maja 2018, 22:49 #19
Czerwony123: A co mam zrobic? Trzeba przywyknac do nowych standardow premiership kolego. To juz nie sa lata 90te ,ze bedziemy walczyc o tyt z roku na rok. Wymagam gry na poziomie I kreowania wielu szans na zdobycie gola! Trzeba isc tym kierunkiem bo takie city np nie wygralo ligi bo sa milanem lat 90tych czy realaem 21 wieku I ze maja samych bogow w skladzie. Wygrali bo kreowali sytuacje na potege I umieli 30 procent tego wsadzic do bramki! Co do mourinho? To jest to odzwierciedlenie tego co w pilce nienawidze ale nie mam wyboru I trzeba wierzyc w odzyskanie tyt. ..
» 10 maja 2018, 22:58 #18
Davide: Świetny mecz, kluczowe dla losów tego spotkania było pojawienie się na boisku Younga i Bailly'ego, ten pierwszy chyba już zaczyna nabijać występy, by w przyszłym sezonie mieć ich 250 na koncie.
» 10 maja 2018, 22:45 #17
EricKing: Mecz od początku na zero z tylu i tyle. Zagrali na złotą rękawice dla Davida, mecz bardzo przeciętny. W pierwszej połowie Shaw bardzo na plus, w drugiej już nic ciekawego nie pokazał. McTomminay tez dobrze zagrał, największe zagrożenie Lingard - 4 strzały, 3 celne w tym 2 groźne. Pogba słabo, ale szacun ze nie odcięło mu prądu jak doskoczył do niego Nobel, bo nie zagrał by z Chelsea.
» 10 maja 2018, 22:42 #16
LysyzLublewa: O grze szkoda pisać, to może zapytam się jak Noble mógł nie dostać czerwonej? Chwilę później jeszcze Carroll z pięściami się na Shawa rzucił i niewiele zabrakło a by trafi, więc czerwo też jak najbardziej słuszne by było
» 10 maja 2018, 22:42 #15
EricKing: Przecież trafił. Widać na jednym z ujęć.
» 10 maja 2018, 22:45 #14
koniu21: Spoko, jak na prawde tam doszlo do czegos takiego to na pewno jeszcze kary dostana.
» 10 maja 2018, 23:06 #13
SiwaGlowa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2018 22:42

Ale nudny mecz.Choć i tak wyglądało to lepiej niż ostatnio.przynajmniej oddaliśmy celne strzały na barmke
» 10 maja 2018, 22:41 #12
Blau: Błąd w ostatnim akapicie, powinno być "swoje", a nie "swojego"
» 10 maja 2018, 22:41 #11
matizek92: Tego nie dało się oglądać. Chyba specjalnie zamurowali bramkę, aby De Gea miał te złote rękawice....
» 10 maja 2018, 22:40 #10
Wirus: Sędziowanie dzisiaj koszmar, mecz do zapomnienia, bo gra na remis. Bardzo ładny widok po meczu jak Pogba i Noble sie pośmiali i wyjaśnili sobie sytuacje. W meczu wojna to jasne, ale po meczu trzeba ochłonąć. Jest 2-gie miejsce i DDG złote rękawice, jak na sezon czysto ligowy, to nie jest tragicznie :)
» 10 maja 2018, 22:40 #9
dzilu96: Mi się to kompletnie nie podobało
» 10 maja 2018, 22:47 #8
RoyalShoor: To jest jakiś cyrk, wygląda to jak marnie wyreżyserowany film. Noble skacze Pogbie do gardła a po meczu ściskają się jak najlepsi kumple...
» 10 maja 2018, 22:40 #7
Blau: To co się dzieje na boisku, zostaje na boisku. Dla mnie bardzo dobre zachowanie.
» 10 maja 2018, 22:42 #6
RoyalShoor: All in all you're just another dick with no balls!
» 10 maja 2018, 22:48 #5
tricko: A może po prostu jest dojrzałym człowiekiem, a nie idiotą, który z powodu piłki nożnej, meczu o pietruszkę, nie będzie z gościem szedł na noże? Bo może ich poniosło w tamtej chwili i obaj kiedy już trochę ochłonęli, to stwierdzili że nie ma żadnego sensu dalej się dąsać i skakać jak nastoletnie dzieci, albo tępe osiłki z Polski, które wbijają na dyskę, żeby "dać se po ryju, co by gąski widziały?".
» 10 maja 2018, 23:08 #4
GoForWin: Mecz do zapomnienia, najważniejsze, że wicemistrzostwo zapewnione.
» 10 maja 2018, 22:39 #3
Kriss92: Ta zmiana Baily to jak dla mnie trochę upokarzajace, szczególnie w meczu kompletnie o nic i bez żadnego zagrożenia.
» 10 maja 2018, 22:39 #2
LukaPawlo: Murarz i jego gra...
» 10 maja 2018, 22:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.