Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David de Gea Piłkarzem Roku Manchesteru United 2018!

» 1 maja 2018, 23:42 - Autor: Rio5fan - źródło: manutd.com
David de Gea został wybrany przez kibiców Manchesteru United Piłkarzem Roku. Reprezentant Hiszpanii już po raz czwarty miał okazję trzymać w rękach wyróżnienie imienia sir Matta Busby'ego.
David de Gea Piłkarzem Roku Manchesteru United 2018!
» David de Gea znów okazał się najlepszym z Czerwonych Diabłów!
27-latek otrzymał analogiczne wyróżnienie z rąk swoich kolegów. De Gea przybył na Old Trafford w 2011 roku. Od tamtego momentu rozegrał 312 spotkań w koszulce Czerwonych Diabłów i 117-krotnie zachował czyste konto.

Zgarniając nagrodę w roku 2018, David de Gea przegonił Cristiano Ronaldo w liczbie tytułów Piłkarza Roku Manchesteru United.

- Trudno opisać, co znaczy dla mnie Manchester United. Gra dla tego klubu, jego historii i kibiców jest niesamowita. Na początku było mi trudno, ale w siebie wierzyłem, ciężko pracowałem i jestem z siebie dumny. Chciałbym wszystkim podziękować. Nie spodziewałem się tej nagrody. Mam już cztery. To wspaniała sprawa, jeszcze raz dziękuję wszystkim - powiedział po odebraniu nagrody David de Gea.




TAGI


« Poprzedni news
Piłkarz Roku do lat 18: Triumf Tahitha Chonga
Następny news »
Mourinho: De Gea najgorszym zawodnikiem na treningach!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (182)


Misiek87: W finale Real - Liverpool nie będę trzymał kciuków za nikogo, jeśli Real wygra 13-ty Puchar Europy? (chyba dobrze liczę) to cóż, po prostu najbardziej utytułowany klub na kontynencie. Jeśli chodzi o Liverpool to fajnie że angielski klub itp ale to tyle. Będąc kibicem Czerwonych Diabłów nie cierpię największych rywali z Premier League, choć takie kluby jak Arsenal czy Liverpool darzę szacunkiem. W przypadku wygranej Liverpoolu pojawi się znów polemika który klub angielski jest najbardziej utytułowany, The Reds mają 5 Pucharów Europy, jeśli wygrają to będą mieć ich 6, podczas gdy nasze Czerwone Diabły mają 3. Pozwoliłem sobie dogłębniej ogarnąć temat Manchesteru United i Liverpoolu w Europie i wygląda to mniej więcej tak:
Manchester United - 12 razy w półfinale, 5 razy w finale, 3 Puchary Europy
1 Puchar Zdobywców Pucharów, 1 Puchar UEFA
Liverpool FC - 10 razy w półfinale, 8 razy w finale, 5 pucharów Europy (szansa na 6-ty)
3 Puchary UEFA
» 3 maja 2018, 16:43 #164
Misiek87: Jeszcze by można bardziej ogarnąć temat, zliczyć np. wszystkie mecze United i Liverpoolu w Europejskich Pucharach, ilość zwycięstw, punktów itp, jak znajdę czas to może się tym zajmę ;)
» 3 maja 2018, 16:47 #163
champione2013: Liczy się to co mają w gablotach a nie jakieś półfinały czy finały :)
» 3 maja 2018, 18:48 #162
Mariusz199012: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 12:24

Liverpoool to wiekszy szkodnik dla mnie wiec niech Real Wygra
» 3 maja 2018, 12:23 #161
Mariusz199012: Fajnie jest widziec bol du..py kibicow barcy
» 3 maja 2018, 12:22 #160
Sancho: Nie wiem czy Ci za Liverpoolem to tacy młodzi ludzie że dopiero zaczęli kibicowanie, lenie czy ignoranci. Przez wiele lat the reds nad nami górowali, dopiero SAF zrzucił ich z "pieprzonej grzędy", a wy chcecie ich widzieć na piedestale. Panowie niżej już zresztą wspominali o katastrofie w Monachium. O historii nie zapomina się bo to ona kształtuje to kim się jest w przyszłości. Życzę Realowi pucharu LM trzeci raz z rzędu, oni już mają ich tyle w gablocie że jeden więcej nie zaszkodzi, mniejsze zło. Tym bardziej że ten klub osobiście nam nie wadzi (oprócz Cakira i całej tej mafii).
» 3 maja 2018, 11:26 #159
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 11:35

Dokładnie, też wybieram mniejsze zło i jestem za Realem, ale mimo wszystko chce w finale kontrowersji.
» 3 maja 2018, 11:30 #158
RedsFan: Ja tam mogę coś lubić lub nie, ale nienawidzić zespół jak niektórzy tutaj za to, że wygrywała z moją drużyną i za to, że są rywalem w PL to ja nie będę. Tak samo nie mam zamiaru iść za większości twierdząc, że tak trzeba i wypada. Każdy ma swój rozum a brnać uparcie w coś tylko dlatego, że każdy tak robi to bzdura. Kibicujcie sobie komu chcecie i dajcie ten sam wybór innym.
» 3 maja 2018, 11:37 #157
lopekk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 11:38

Pomyłka przepraszam. Odp na post wyżej.
» 3 maja 2018, 11:37 #156
lopekk: Sama prawda i święte słowa Panie kolego. Nie daj boże, żeby wrócili na pieprzoną grzędę, zresztą to dziś drużyna bez tożsamości a Klopp finał tradycyjnie umoczy
» 3 maja 2018, 11:39 #155
mateo444: Jest niezła burza widzę :D Tak z ciekawości możnaby zrobić ankietę na temat tego komu będą kibicować kibice z Devilpage w finale. Oczywiście najlepszym wyjściem dla nas by było jakby wykryli jakiś doping czy co coś i odwołali finał no ale to raczej mało prawdopodobne :D
» 3 maja 2018, 10:51 #154
dlabigt23: Tak apropo naszego nowego trzeciego kompletu to mnie sie bardzo podoba ten kolor . Bez zadnych wzorkow ,gladkie i super kolor jak dla mnie. A zaprezentowano juz 2 komplet ? Bo nawet niewidzialem zadnych przeciekow czy cos. Domowe w sumie to bezszalu jesli takie rzeczywiscie beda ...
» 3 maja 2018, 09:54 #153
Hoodys: Są jakieś plotki o różowym kolorze , ale na ile to prawda to nie wiem
» 3 maja 2018, 11:25 #152
matizek92: Gościu odpuść już sobie bo ciągle piszesz o tych karnych.
» 3 maja 2018, 11:02 #151
matizek92: Gościu nic nie napisałem, więc co się czepiasz? Obiektywnie czesciej krzywdzil Rome niz Liverpool. Koniec dyskusjii tyle :)
» 3 maja 2018, 11:37 #150
Javi9203: Nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby pisać o nienawiści do innej drużyny z ligi w której gra "twój " klub zamiast się cieszyć że klub z Anglii gra w finale to ludzie piszą najgorszy finał, nienawidzę Liv
Czy wy znacie pojęcie tego słowa
Szkoda gadać mi tam zarówno pierwszy mecz jak i rewanż się podobały fajna piłka
GG MU
» 3 maja 2018, 08:53 #149
piter100000: a ja nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby kibicować innej drużynie angielskiej, a zwłaszcza Liverpoolowi będąc kibicem United. jak sobie pomyślę, że Liverpool wygra LM to aż mnie skręca w żołądku
» 3 maja 2018, 10:02 #148
EricKing: Piter, jacy kibice taka gra, skoro nasi kibice są bezjajeczni, to nie ma się co dziwić, ze drużyna tez często tak gra. Na trybunach pikniki, to i nie ma kto wspierać zespołu. W internecie wspierają naszego największego odwiecznego rywala w LM... Po prostu brak slow.
» 3 maja 2018, 10:27 #147
Vaxiu: Sa zbyt leniwi aby poczytac jak kibice Liv drwili z United po katastrofie z Monachium, jakie przyspiewki z tej okazji ukladali. Ignoruja fakt, ze Real wtedy chcial udostepnic nam swoich zawodnikow, a Liv nabijalo sie na calego. Ale nie niech kibicuja, jest to jedna z wytycznych ktorych tu ignorwac calkowicie :)
» 3 maja 2018, 10:32 #146
Javi9203: widzę że większość intelektualnie to z jaskiń jeszcze nie wyszła ;D
» 3 maja 2018, 11:09 #145
Javi9203: Fani Liverpool = Liverpool
Ci co się śmiali jeśli to miało miejsce to niedorozwoje tak jak ci co piszą o nienawiści :D
» 3 maja 2018, 11:11 #144
matizek92: Podali ci rzeczowe argumenty dlaczego Liverpoolu sie nie nawidzi, a Ty wyjeżdżasz z intelektem :D
» 3 maja 2018, 11:12 #143
Javi9203: Bydło < Kibice
» 3 maja 2018, 11:43 #142
Javi9203: odsyłam was " prawdziwych kibiców " do obejrzenia ostatniego filmiku Footroll
wyjaśnia was PRAWDZIWYCH z jajami jak nic
kibic barcelony broni realu tak wygląda do osoba dorosła
» 3 maja 2018, 13:21 #141
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2018 07:06

Klops.
» 3 maja 2018, 07:05 #140
ZielonySmok: Fakt że awans Liverpoolu wywołuje tutaj takie zamieszanie świadczy tylko o tym że Czerwoni wracają do piłki na wysokim poziomie. Kosztem Arsenalu. To dobrze. Ciekawie kiedy wrócą diabeuki ;) Fergusona nie ma od 5 sezonów i jest nieźle bagno.
» 3 maja 2018, 00:02 #139
rizx: Trudno żeby półfinał LM nie wywoływał emocji, zwłaszcza, że sporo w nim kontrowersji. W United jest bagno od 5 lat a i tak wygrało parę pucharków (w tym LE, co nie udało się niedawno LFC), a na Anfield to bagno trwało przez 15 lat (jeszcze tej LM nie wygrali ;) )
» 3 maja 2018, 00:05 #138
ZielonySmok: Fakt powinni wpompowac ten sam chajs który wydali na Old Trafford żeby zdobyć puchary myszki miki :)
» 3 maja 2018, 00:11 #137
Janek: Czemu nie, Liverpool dość duży klub, przydałoby im się w końcu jakieś trofeum po tylu latach
» 3 maja 2018, 00:22 #136
cieslak123: np Calgon Cup (Czy tam Carbo cos tam), gdzie klub za wygranie trofeum otrzymuje plastrony i piłki
» 3 maja 2018, 00:41 #135
kckMU: "Fakt powinni wpompowac ten sam chajs który wydali na Old Trafford żeby zdobyć puchary myszki miki :)"

Nie zapominaj o FA Cup.

Poza tym, jak my mieliśmy mecz o mistrzostwo kraju, to nasz lider pakował 3 gole Aston Villi w kilkanaście minut i było po zawodach. Nie było mowy o straceniu 3 bramek z Crystal Palace (hehe) czy ślizganiu się na trawie z rezerwami Chelsea. Ponadto po drodze mieli przegrany finał pucharu ligi z City czy FA Cup z Chelsea. Fakt, że są niczym od 15 lat, mają na własne życzenie.

Najsampierw, zamiast martwić się o wydawanie, to powinni przestać być bazarem dla Barcy.

PS. Ktoś, kto neguje słowa walentosa, że Liverpool w tym sezonie jest klubem jednego zawodnika, niech sobie przypomni ostatni sezon z Suarezem i kolejny bez niego. Oczywiście, teraz Salaha mogą nie puścić nigdzie, a i piłkarz z Egiptu nie musi być typowym południowoamerykańskim pustakiem, niemniej podobieństw jest aż nadto.
» 3 maja 2018, 06:56 #134
Spadkobierca: Oglądałeś wczorajszy mecz? Odcięty Salah, piłkę rozgrywają Firmino, Mane i Wijnaldum. Faktycznie, drużyna jednego piłkarza. Zresztą co tu się rozpisywać, skoro wy dalej mówicie o Kogutach, jakoby grali tylko na Kane'a.
» 3 maja 2018, 07:06 #133
kckMU: Tak, bo jak w 2 czy 3 spotkaniach (chociażby z nami na OT czy wczoraj w Rzymie) gaśnie Salah w Liverpoolu, Messi w Barcelonie, Ronaldo w Realu i tak dalej, to automatycznie drużyna przestaje być zależna od takich cracków. Kpisz?
» 3 maja 2018, 08:23 #132
cieslak123: Tak, wszystko rzadzi sie swoimi prawami. My rzadzimy prawami Fa CUP i Calgon Cup (czy jak sie nazywa ten puchar ligi), gdzie pierwszy jest tylko dodatkiem do mistrzostwa lub ligi mistrzów, a drugi to puchar dla biedniejszych drużyn.

Roma pokazała w tej edycji Ligi Mistrzów, jak w tyle zostały takie drużyny jak United przez prace ostatnich szkoleniowców. I nie mowcie, ze jeden udany sezon, bo oni ciezka prace wykonali przez ostatnie 2-3 lata i to zaowocowało. Przemeblowali kadre, znaleźli odpowiedniego trenera, dopasowali dobre transfery i to dało efekt.

My już jesteśmy nieco na prostej po przebojach z Moyesem i van Gaalem, ale mnie dalej Mourinho nie przekonuje. Nawet jak nie będzie tym trenerem na lata, to dobrze, żebyśmy chociaż regularnie grali w LM i krok po kroku czynili postępy w grze i starannie dobierali nowych piłkarzy do kadry.
» 3 maja 2018, 00:00 #131
cinek26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 23:28

Liga Mistrzów rządzi się swoimi prawami. Bardzo dobre mecze półfinałowe, dużo otwartej wymiany, mało przyjęć piłki, raczej otwarta gra z pierwszej piłki. Nawet stosunkowo słabsze zespoły potrafią zagrać wyśmienicie, pokazać serce. Obecna edycja Ligi Mistrzów na wysokim poziomie.
» 2 maja 2018, 23:27 #130
VaultBoy96: Dla mnie jako kibica United najgorszy finał LM od lat. Gdyby tylko oba zespoły mogły przegrać...
» 2 maja 2018, 23:25 #129
dawidlp92: Real w historii był nam bardzo bliski, co nie można powiedzieć o Liverpoolu
» 3 maja 2018, 09:01 #128
Blau: Ja bym nawet nic nie miał do Realu, gdyby nie te kontrowersje w każdej edycji LM i ich kibice, którzy potrafią bezczelnie powiedzieć, że karnego nie było pod postem, gdzie Marcelo przyznaje się do zagrania ręką.
» 3 maja 2018, 10:33 #127
vanantygaal: Zastanawiam się czy kiedyś sędziowanie było lepsze czy nie zwracano na to tak uwagi. Od kilku lat liczba błędów sędziowskich w kluczowych spotkaniach jest zastanawiająca.
» 2 maja 2018, 23:18 #126
karol100: Liverpool przestalbyc dla mnie najwiekszym przeciwnikiem w momencie kiedy United wyprzedzilo ich w ilosci mistrzostw. Teraz to dla mnie zwykla druzyna jak wszystkie inne, ktora od 28 lat nie potrafi wygrac mistrzostwa hehe. Tak czy inaczej w LM zycze im i innym druzyna z Anglii jak najlepiej.
» 2 maja 2018, 23:09 #125
seju: Nie ma żadnego znaczenia jak zagra Real, czy Liverpool. Ważne jak sędzia się spiszę. Taki sport. Dla mnie mogliby odwołać finał Real - Live i zrobić mecz piłkarzyków stołowych Cahir vs Skomina.
» 2 maja 2018, 23:04 #124
karol100: Cos w tym jest, a sedziowie zdecydowanie wspomagaja Real
» 2 maja 2018, 23:06 #123
ZielonySmok: Może gdyby Roma dostała jeszcze jednego karnego i samobója to by awansowała :D byli ciency ale bóldup
» 2 maja 2018, 23:06 #122
Blau: Chyba trzeba odpuścić oglądanie piłki nożnej (z wyjątkiem naszych meczów), bo to co się dzieje ostatnio to dramat. Półfinały najważniejszych rozgrywek klubowych w Europie, a sędziowie rodem z B-klasy.
» 2 maja 2018, 23:08 #121
karol100: Karny dla Romy niesluszny, do tego gol po komicznym samobuju. Cos tam ta roma pograla ale wynik byl juz rozstrzygniety po ierwszym meczu
» 2 maja 2018, 23:08 #120
Blau: Jakim niesłusznym, to ręki niby nie nie było? Pierwszy gol dla Live po kosmicznie głupiej stracie. Coś tam sobie Liverpool pograł, ale wynik był znany już po drugim nieodgwizdanym karnym dla Romy.
» 2 maja 2018, 23:13 #119
karol100: Nastepny nieobiektywny z bolem tylka. Dzwonili do pana Slawka, ktory zapewne zna sie jakies 999999 razy bardziej niz ty. Werdykt - karny niesluszny kropka.
» 2 maja 2018, 23:17 #118
seju: Nie ma żadnego znaczenia jaki jest bilans błędów. To jakby powiedzieć, że jeśli dwóch piłkarzy, po jednym z Liverpoolu i jednym z Romy skończy mecz z nogą do amputacji to jest ok. Po tylu błędach sędziowskich ten mecz nadaje się do odwołania. A sędziowie powinni zostać sprawdzeni pod kątem kontaktów i potencjalnej korupcji. Bez VARu turniej pucharowy nie ma żadnego sensu. Wygrywa nie najlepszy, a ten kogo bardziej wspierają sędziowie.
» 3 maja 2018, 12:04 #117
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 23:02

O wiec wlasnie. Zgadzam sie z panem Kosowskim. W drugiej polowie to bardziej Liverpool odpuscil niz Roma przycisnela.
» 2 maja 2018, 23:01 #116
Kosciak1: Roma jest gorsza od Lfc i tyle. Finał zasłużony. Ale z realem to raczej nie damy rady.
» 2 maja 2018, 23:14 #115
ZielonySmok: Kto wygra? Najlepsza drużyna na świecie Real Madryt czy najlepsza drużyna w lidze mistrzów Fc Liverpool? :D
» 2 maja 2018, 22:59 #114
luki1852: Ale Live to jednak frajerstwo ma chyba w genach. W pierwszym meczu prowadzą cały mecz wysoko i dają sobie strzelić 2 bramki dające nadzieję rywalowi.
Teraz prowadzą najpierw 1:0, zaś 2:1 i zamiast kontrolować mecz na spokojnie to gdyby nie brakło minut to kto wie czy by nie było dogrywki. Pomijając, że kto wie czy by nie wylecieli z lm gdyby nie błędy sędziowskie.

Real to nie Roma. I jeśli tak zagrają w finale to nie mają czego tam szukać bo kto jak kto ale Real potrafi bezlitośnie błędy wykorzystywać.
» 2 maja 2018, 22:57 #113
Blau: To musiało się tak skończyć. Co brzmi lepiej: Real vs Liverpool czy Roma vs Bayern? Oczywiście, że to pierwsze, dlatego zarówno wczoraj jak i dzisiaj mogły dziać się cuda na boisku, a ostatecznie finaliści byliby tacy sami. Złodziejstwo, złodziejstwo i jeszcze raz złodziejstwo..
» 2 maja 2018, 22:56 #112
karol100: Hehe widze, ze niektorzy maja tu niezly bol pupy :-) polecam masc :-)
» 2 maja 2018, 22:48 #111
EricKing: Bol pupy? To będą mieli zawodnicy live kiedy real ich wyjaśni, bo z taką grą to tylko sedzia może ich uratować.... ALe skoro grają z realem to i na to nie mogą liczyć ;)
» 2 maja 2018, 22:55 #110
Kosciak1: Przecież łysy miał nas wyjaśnić
» 2 maja 2018, 23:07 #109
ZielonySmok: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 22:47

Liverpool najlepsza angielska drużyna w Europie :)
» 2 maja 2018, 22:47 #108
vanantygaal: właśnei widzieliśmy przed chwila jaka jest cudowna i jaki cudowny jest jej trener
» 2 maja 2018, 22:49 #107
karol100: Nie ma czegos takiego. Najlepsze angielskie druzyny masz ustawione w kolejnosci w tabeli Premierleague.
» 2 maja 2018, 22:49 #106
ZielonySmok: Napisałem że w Europie. Tabela wskazuje że z dwumeczu City vs Live powinien zwycięsko wyjść Manchester a mimo to nic z tego. Live górą. Szkoda że gra United nie przynosi nawet ulamku tych emocji.
» 2 maja 2018, 22:54 #105
karol100: Szkoda, ze Liverpool moze czyscic buty United. Liverpool przestalbyc dla mnie najwiekszym przeciwnikiem w momencie kiedy United wyprzedzilo ich w ilosci mistrzostw. Teraz to dla mnie zwykla druzyna jak wszystkie inne, ktora od 28 lat nie potrafi wygrac mistrzostwa hehe. Tak czy inaczej w LM zycze im i innym druzyna z Anglii jak najlepiej.
» 2 maja 2018, 22:58 #104
EmilCioran: Stevie Wonder lepiej by sobie dzisiaj poradził w roli sędziego.
» 2 maja 2018, 22:45 #103
ZielonySmok: No i git. Angielska drużyna w finale.
» 2 maja 2018, 22:41 #102
karol100: Fajnie, teraz jeszcze jutro Arsenal.
» 2 maja 2018, 22:45 #101
RedDevils4life: Nie ma szans.
» 2 maja 2018, 22:47 #100
karol100: Atletico jest faworytem, ale zobaczymy
» 2 maja 2018, 22:50 #99
RedDevils4life: Powiedziałbym, że wyważony styl, który prezentuje Atletico bardziej mnie przekonuje. Po prostu pokazali jak potrafią stłamsić mimo wszystko Arsenal na ich stadionie, grając w dziesięciu przez osiemdziesiąt minut. Mają też podobny atut do naszego, czyli rzecz jasna świetnego bramkarza. Czego nie mają Kanonierzy.
» 2 maja 2018, 22:56 #98
RedDevils4life: Szkoda, wielka szkoda Romy. Świetna robota, genialne nastawienie i atmosfera na stadionie. Pisałem, że będzie widowisko i bramki a Roma może to wygrać. Tak się właśnie stało. Jak zwykle sporo kontrowersji, ale mimo przeciwności losu i tak napisali piękną historię. Najgorsze, że mogliśmy mieć finał Bayern-Roma a jest zupełnie odwrotnie.
» 2 maja 2018, 22:41 #97
karol100: Chcac nie chcac jak masz 3 gole przewagi z pierwszego meczu to troche odpuszczasz. Gdyby pierwszy mecz byl na remis to obstawiam ze Liverpool by rozjechal Rome.
» 2 maja 2018, 22:44 #96
RedDevils4life: Raczej nie było odpuszczania ze strony Liverpoolu. Zagrali coś na podobę rewanżu z City. Przykład Barcy dał wszystkim nauczkę. Strzelili dwie bramki i wtedy dopiero mogli spuścić z tonu.
» 2 maja 2018, 22:46 #95
EricKing: Zesr...l by się a nie rozjechał. Liverpool po raz kolejny od 70minuty przestaje istnieć na boisku i nie jest to wina tego ze mieli prowadzenie.
» 2 maja 2018, 22:46 #94
EricKing: W poprzednim meczu tez podświadomie odpuścili pewnie i dostali dwie bramki, w masie meczy w tym sezonie tez łaskawie w końcówkach odpuszczali? ;)
» 2 maja 2018, 22:53 #93
EricKing: TO salach gra w obronie? :D no rzeczywiście wytłumaczenie - liverpool traci bramki, bo klop zdjął z boiska napastnika. Liverpool w końcówkach ssie i jest to fakt.
» 2 maja 2018, 23:00 #92
karol100: Brawo Liverpool
» 2 maja 2018, 22:41 #91
EricKing: Za co? Za to dno które pokazali i jedynie sędzia uratował im tyłek?
» 2 maja 2018, 22:42 #90
karol100: Za awans koniec kropka
» 2 maja 2018, 22:44 #89
RedDevils4life: To byłby wolny a nie karny dla L'poolu.
» 2 maja 2018, 22:46 #88
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 22:51

Tego "karnego" przed polem karnym? No rzeczywiście, gdyby gwizdnal to była by idiotyczna decyzja, za to nie gwizdniecie ręki Arnolda i odgwizdanie spalonego którego nie było przy faulu Kariusa to fakty.

Proszę Cie, ta sytuacja nawet nie miała startu do dwóch powyższych - tam karnego można było odgwizdać, a w tych sytuacjach to była jedyna opcja, a nie możliwość. Ewidentna reka i ewidentny faul bramkarza.
» 2 maja 2018, 22:49 #87
RedDevils4life: To już nie pamiętam tej sytuacji, ale odnosiłem się do faulu na Wijnaldumie.
» 2 maja 2018, 22:53 #86
EricKing: Czyli gdyby sedzia odgwizdal wszystkie karne jakie powinien dla jednych i drugich oraz dal wszystkie kartki jakie powinien to chyba live nie miało by co szukać w tym meczu.
» 2 maja 2018, 22:57 #85
mrm86: Brawo Roma za walke dobry mecz i fajnie sie ogladalo gdyby podyktował jeszcze tego drugiego karnego to by było .... ale z drugiej strony mogli tyle bramek nie tracic w pierwszym meczu
» 2 maja 2018, 22:41 #84
SiwaGlowa: Super mecz
» 2 maja 2018, 22:40 #83
Mariusz199012: Szacun dla Romy ! Szkoda bo powinien byc karny dla Romy duzo wczesniej za Reke
» 2 maja 2018, 22:38 #82
Spadkobierca: Tak samo wcześniej powinien odgwizdać karnego, gdy ręką pomagał sobie Nainggolan.
» 2 maja 2018, 22:40 #81
dlabigt23: Masakra ! Teraz odgwizdał karnego jak juz praktycznie i tak po ptokach ... bo za malo czasu na strzelenie 5 gola . Zenujący poziom sedziowania
» 2 maja 2018, 22:38 #80
sisinho: Niektórzy lubią wygrać bez pomocy sędziów no ale złodziej honoru nie ma więc szkoda gadać :)
» 2 maja 2018, 22:39 #79
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 22:43

No, wygrała i co z tego? Bo to jeden Manchester odpada z cieniasami? W tym roku United za rok ktos inny walnie wtope. Zycie.
» 2 maja 2018, 22:43 #78
EricKing: Ani looserpool ani real na final nie zasłużyli i zagrają tam tylko dzięki błędom sędziów.
» 2 maja 2018, 22:37 #77
dlabigt23: W finale bede kibicował Realowi i chyba to najlepszy wybor . Niewiem jak niektorzy chca zeby Liverpool wygrał Lige Mistrzow skoro to nasz najwiekszy wróg na krajowym podwórku i do tego juz ma wiecej zdobytych Europejskich pucharów od nas i są w stanie jeszcze to powiekszyc ... Nie chcialbym tego dlatego kibicuje Realowi w finale
» 2 maja 2018, 22:34 #76
Janek: Głos rozsądku
» 2 maja 2018, 22:37 #75
sisinho: Real to największe ścierwo w europie, zawsze są kontrowersje z ich udziałem, zawsze są popychani jedyni (Real) i drudzy (FCB). Już wolę żeby to LFC wygrało mimo że ich nie trawię, ale szanuje za historię.
» 2 maja 2018, 22:38 #74
vanantygaal: to że real to ścierwo i że są przepychani to oczywiste ale patrząc na dzisiejszy mecz to chyba mimo wszystko więcej od sedziego dostał Liverpool niż Real. Pewnie nie było to celowe, po prostu żenujący poziom sędziowania. Jak koledzy wyżej wolę żeby wygrał Real. Po pierwsze żeby nie widzieć tego błazna Kloppa triumfującego a po drugie mimo całej niechęci do Realu to wygrać 3 razy z rzędu LM to cos wyjątkowego
» 2 maja 2018, 22:45 #73
Janek: Ja do Kloppa nic nie mam, nawet lubię gościa i życzę mu jak najlepiej, ale niestety nie za sterami Liverpoolu :) To że Real zdobędzie 3 raz LM wszystkim przeszkadza, ale że Liverpool nam odskoczy w ilości pucharów to już nikt nie ma z tym problemów. Live kibicuję tylko w meczach z City, innej możliwości sobie nie wyobrażam.
» 2 maja 2018, 22:55 #72
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 23:09

Najwieksza glupota to kibicowac Liverpoolowi w finale przez kibica Manchesteru United . Nie rozumiem takiego podejscia bo wkoncu toczymy z nimi wojny przez kupe lat . Chcielibyscie ich widziec nagle w zarąbistych humorach i wychwalaniu sie jacy to oni sa swietni bo wygrali LM i wkoncu maja taki wypasiony puchar a my wygrywamy tylko Fa Cupy ? To bedzie kompromitacja . Mamy szanse ich dogonic w zdobytych Europejskich Pucharach a wy jeszcze chcecie zeby oni powiekszyli swoja gablote takim wspaniałym pucharem . Realu nie przebije nikt w zdobytych Pucharach . A zreszta kogo to interesuje bo nawet nie graja z nami w lidze i nie musimy z nimi zbytnio rywalizować . Liverpool to Liverpool i to najwiekszy wróg jak dla mnie . No niechce ale musze ! Hala Madrid w Finale tylko i wyłącznie !
» 2 maja 2018, 23:07 #71
sisinho: Wolę jednego cieszącego się kibica LFC niż masę dzieciaków jarających się druzyną, która dostaje baty w lidze od fc ogórkowo a w LM są przepychani przez sędziów parę lat. Tak słabego finału nie było juz dawno - 3 druzyna PL i 3 drużyna La Liga.
» 3 maja 2018, 13:49 #70
Blau: I teraz te dwa karne były prawdopodobnie na wagę awansu.. Złodzieje zmierzą się z innymi złodziejami w finale, pięknie.
» 2 maja 2018, 22:31 #69
Janek: Ładnie przymierzył
» 2 maja 2018, 22:29 #68
Jabadibi: Powinny byc dwie czerwone kartki...i dla Kariusa i dla Arnolda. Tragiczne sedziowanie
» 2 maja 2018, 22:28 #67
DEPE: w finale zmierza sie ze soba dwa kluby ktore pasuja do siebie.

z jednej strony krol zlodziejstwa, najwiekszy zlodziej wszechczasow, real madryt (wlasnie po 24 godzinach !! okazuje sie ze wczoraj gol na 1-1 dla druzyny z madrytu padl po spalonym - twitter.com/chencho_if/status/991751258863226882 - zdumiewajaca sytuacja turek cakir dostal sygnal od bocznego ze jest spalony ale nie wiedziec czemu zrezygnowal z przerwania gry - w wyniku tej akcji padl gol)

z drugiej strony liverpoolski aspirant do zlodziejstw, przypomnie ze oni juz mancheister city okradli runde wczesniej. teraz zrobili to z romą.
» 2 maja 2018, 22:20 #66
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 22:27

Zgadzam sie z toba ze LM czasem jest tak ustawiana ze szok . Natomiast ten link co podales to niby co takiego sie stalo ? ja niewidze zeby po spalonym oni strzelili bramke . To nie byla akcja bramkowa tylko pozniej sobie klepali w srodku pola wiec po co wymyslasz bzdury ze gol padl ze spalonego? .Fakt tam byl spalony przy podaniu ale pilka zostala wycofana do srodkowej strefy boiska a tam sobie real poprostu juz klepał wiec nie widze zeby to byla akcja bramkowa :D
» 2 maja 2018, 22:25 #65
DEPE: w tej akcji padl gol, po prostu jets tu uciete wczesniej.
» 2 maja 2018, 22:31 #64
wedel242: Mam nadzieję, że doczekam się kiedyś kamer które bedą mogły wychwycić każdy centymetr boiska oraz możliwość "sprawdzenia" jakiejś decyzji sędziego na varze
» 2 maja 2018, 22:12 #63
matizek92: To i tak nic nie da. SI musiałaby podejmować decyzje, bo sedzia stwierdzi ze według niego ręki nie było i tyle.
» 2 maja 2018, 22:14 #62
dlabigt23: Tego nigdy sie nie doczekamy . Poprostu z tego idzie taki hajs ze glowa mała . Z tego zyje Bukmacherka i ta cała UEFA . Tez bym chcial zeby wkoncu zrobili VAR wtedy byloby wszystko sprawiedliwe a nie ciagle faworyzowanie danej druzyny tak jak oni chca .
» 2 maja 2018, 22:32 #61
whyalwaysme01: Posmarowane. Powinien być już drugi karny dla Romy
» 2 maja 2018, 22:08 #60
matizek92: Nie mam pytań w kwestii sędziowania...Masakra. Kogo oni tam zatrudniają.
» 2 maja 2018, 22:07 #59
Janek: a ponoć to tylko pod Real sędziują :) to jest dramat co się w LM dzieje
» 2 maja 2018, 22:07 #58
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 22:11

Przykro się na to patrzy. Już nie wnikam czy przepychaja kogoś specjalnie czy nie, ale tylu sędziów i żaden nic nie widzi. Chociaż Liverpool ma łaskawe sędziowanie. Najpierw dwa spalone w meczach z City, a teraz ten faul i ręka.
» 2 maja 2018, 22:10 #57
EricKing: Powinien być karny i live grać w 10, ale sedzia w tym meczu to pipka.
» 2 maja 2018, 21:54 #56
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 21:56

Sędziowanie to jeden wielki dramat, a jak ktoś pomyśli w życiu, że jego praca jest daremna, to niech pomyśli o tym sędzia za bramką :D
» 2 maja 2018, 21:56 #55
mateo444: W 1 polowie powinien byc karny dla Live takze sie wyrownalo.
» 2 maja 2018, 22:06 #54
EmilCioran: Już drugi karny powinien być. Dramat.
» 2 maja 2018, 22:07 #53
RedRevolta: Powiem szczerze, że się wcale nie zdziwie jeśli ekipa Kloppa oklepie w finale real, nienawidze live z całego serca ale trzeba przyznać, że swoje grają a real nie prezentuje nic nadzwyczajnego ... Niemiecki menadżer stworzył ofensywną bestie.
» 2 maja 2018, 21:34 #52
Dejfmi: Real nie prezentuje nic nadzywczajnego? Z takim spokojem jak oni grają w tej lidze mistrzów to jest masakra. Paka doświadczonych ludzi którzy przejdą każdego. Mają niesamowity komfort psychiczny w tych rozgrywkach. Ramos pochowa sobie ich do kieszeni, Ronaldo pewnie strzeli ze 2 i ktos tam jeszcze dołoży. To że nie grają turbo ofensywnie nie znaczy że nie są dobrzy. Każda ich akcja pachnie bramką. Wydaje mi się że spokojnie skontrują sobie ten Liverpool tym bardziej że ich trener to mistrz przegrywania finałów :) nie mogę się już doczekac tego meczu
» 2 maja 2018, 21:39 #51
Janek: Też nic specjalnego nie gramy, a jednak Live spokojnie zatrzymaliśmy.
» 2 maja 2018, 21:39 #50
primasort: RedRewolta
zaraz przyjdzie walentos i napisze,że Klopp to żaden trener bez pomysłu na drużyne(i nawet wygrana LM tego nie zmieni),a gra Live to tylko zasługa Salaha.
» 2 maja 2018, 21:49 #49
EmilCioran: W finałach liczy się dyspozycja dnia. Liverpool jak ma swój dzień to potrafii nie tylko wygrać ale zdemolować każdą drużynę w Europie.
» 2 maja 2018, 21:49 #48
JkaPumbaTkiShab: Zobacz jakie ekipy w tym roku Real ma na rozkładzie a jakie pool, ja tam wole żeby oni wygrali bo live to będą przeżywać wygraną LM przez następne 10 lat, przy okazji podśmiechując się z United. Dodatkowo jak Real wygra to pewnie złota piłka dla CR7 a człowiek nadal ma sentyment do niego.
» 2 maja 2018, 21:52 #47
Blau: Real ma za sobą sędziów, a to niestety rzecz z którą nie da się wygrać.
» 2 maja 2018, 22:01 #46
BulletForMyV: ciekawe jakie kursy beda na final
» 2 maja 2018, 21:19 #45
luki1852: Real faworytem na bank, przypuszczam że około 2-2.2 do 3-4
» 2 maja 2018, 21:36 #44
BulletForMyV: na taki liverpool z 5 mogli by dac :d
» 2 maja 2018, 21:49 #43
Ekspertinio: Jestem hejterem Kloppa, ale trzeba przyznać, że Liverpool w fazie pucharowej ligi mistrzów radzi sobie bardzo dobrze.
» 2 maja 2018, 21:17 #42
Janek: Jezu, jaka ta Roma jest tragiczna
» 2 maja 2018, 21:12 #41
EmilCioran: Tragiczna? Mi tam się ta drużyna podoba. Cały czas grają swoje, nie poddają się. Mimo że szanse na finał są znikome to jednak nadal próbują strzelić bramke. I to nie pierwszy taki mecz w wykonaniu Rzymian. Charakterna ekipa. Ja jestem wychowany na United Fergusona i bardzo cenie takie nastawienie.
» 2 maja 2018, 21:43 #40
Janek: Szkoda tylko, że tyle błędów robią
» 2 maja 2018, 21:49 #39
Blau: Już raczej niespodzianki nie będzie. Finał Live vs Real, ciężka sytuacja, najlepiej żeby oba zespołu przegrały, ale niestety tak się nie da. Niech już wygra ten Real, ale po ogromnych kontrowersjach ze strony sędziów.
» 2 maja 2018, 21:01 #38
DevoMartinez: Nr 1 w grze na linii, chyba najlepszy refleks i intuicja, niezla gra nogami ale gra na przedpolu i wyjscia do gornych piłek nadal jest wielu lepszych. Gdyby tylko to poprawil bylby bramkarzem kompletnym.
» 2 maja 2018, 17:25 #37
axel88: Panowie mam pytanie. Gdzie obejrzę film "Best – najlepszy z najlepszych" 2000 ??
» 2 maja 2018, 16:32 #36
RedDevils4life: Myślę, że dzisiaj czeka nas bardzo fajne spotkanie. Roma się nie podda. Będąc na takim etapie rozgrywek, jako wielkie zaskoczenie sezonu, znajdując się tutaj po wielu latach nie odpuści. Mogą dzisiaj nawet wygrać spotkanie. To nie będzie musiało oznaczać ich awansu, ale jak najbardziej mogą zrobić np. 2:1, 2:0, czy coś w tym stylu. Czy wynik jest przesądzony? Gdyby nie padły te dwie bramki na Anfield to pewnie by tak było. Wciąż jest światełko nadziei, ale to dalej nie jest łatwa sytuacja. Ja obstawiam emocje i bramki.
» 2 maja 2018, 15:20 #35
ZielonySmok: Jedyny zawodnik którego kluby z topu mogą pozazdrościć.
» 2 maja 2018, 12:54 #34
cieslak123: Jeszcze przecież Young i Lingard
» 2 maja 2018, 13:20 #33
mateo444: No i Blind z Darmianem :D
» 2 maja 2018, 13:23 #32
ZielonySmok: Nie wiem jak to możliwe, że kompletnie wylecieli mi z głowy :)
» 2 maja 2018, 13:31 #31
tomek2010k: cieslak123, akurat Younga to w tym sezonie może nam pozazdrościć większość zespołów z Premier League. Nie widzę zbyt wielu lepszych na tej pozycji na obecną chwilę.
» 2 maja 2018, 17:39 #30
JkaPumbaTkiShab: David poza boiskiem też jest zdecydowanie najlepszy, ta jego Edurne mocno się wyróżnia na tle brytyjskich szkarad :)
» 2 maja 2018, 12:21 #29
Gallacher: Z całym szacunkiem dla Lewandowskiego,ale to co wczoraj pokazał to jasny dowód że na Real to on jest zbyt słaby i to nie jest gracz dla klubu jakim jest Real.
» 2 maja 2018, 12:17 #28
Ronal: Faktycznie nasz najlepszy zawodnik już nie pierwszy sezon i jedyny tak naprawdę klasy światowej.
» 2 maja 2018, 11:10 #27
RoniR10: brawo Ty DDG !
» 2 maja 2018, 10:52 #26
kckMU: Faks, który zepsuł się w 2015 roku, zdecydowanie powinien mieć honorowe miejsce w gablotach.
» 2 maja 2018, 10:12 #25
Ekspertinio: Szkoda mi tego człowieka jak sobie pomyślę o sytuacji z faksem. Pewnie miałby 2 ligi mistrzów, a tu musi męczyć się w tym cyrku i walczyć o FA Cup.
» 2 maja 2018, 10:28 #24
RedsFan: Szkoda mi ciebie ekspercie :(
» 2 maja 2018, 10:51 #23
Ekspertinio: Przesadziłem z tym cyrkiem, ale niestety jesteśmy co najwyżej niezłą europejską drużyną, a taki zawodnik jak De Gea powinien grać w topowym klubie, który co roku walczy o najwyższe cele.
» 2 maja 2018, 11:36 #22
jassaj: No ale co szkoda, jak napisał samą prawdę. Zdejmij na chwilę różowe okulary kibica i pomyśl, kim mógłby być David jakby wtedy przeszedł do Realu- 2 razy LM z szansą na 3. Niekwestionowany numer 1 na świecie (bo wtedy już nikt o inwalidzie Neuerze nawet by słowem nie wspomniał). Co sezon do wyboru jakieś 1 co najmniej najważniejsze trofeum możliwe do zdobycia
Co ma u nas ? No kolejny raz wybrali go graczem sezonu, wygrał sobie puchar ligi, teraz może Puchar Anglii sobie wygra. Ligę Europy (co jak co ale tego z Realem na bank by nie wygrał). No i jak mogłem zapomnieć- "krem dela krem" w postaci Komiunity Szild
Ludzie... Ja wiem, że kibice United, że za swoim klubem murem, ale trochę przyzwoitości. Jak fakty nie są na naszą korzyść to nie ma co buldupić bo ktoś powiedział brzydko o MAnchesterze, tylko weźcie na klatę to, że są drużyny od nas lepsze. David mógł grać w jednej z nich i z jego osobistego, zawodowego punktu widzenia stracił dużo
» 2 maja 2018, 11:54 #21
mateo444: Jassaj ale jak sie zastanowic z drugiej strony to wg mnie De Gea dobrze wybrał. Ma juz na swoim koncie mistrzostwo Anglii z Fergusonem, Puchar Anglii z Van Gaalem , puchar za Lige Europy, puchar ligi z Mou. Do pelni szczescia w Manchesterze brakuje mu tylko LM. A kto wie czy nie wygramy jej np. w przyszlym roku. Poza tym David gral w Atletico, wiec chce byc fair w stosunku do hiszpanskich kibicow. U nas zostanie legendą na miarę Giggsa, a kto wie czy Real od przyszlego sezonu nie bedzie konczyl LM na 1/8 przez 8 lat jak to niedawno mialo miejsce. :D
» 2 maja 2018, 13:13 #20
Blau: Jassaj

Czy byłby niekwestionowanym numerem jeden na świecie gdyby grał w Realu? Nie wydaje mi się. W Realu miałby dużo mniej szans na wykazanie się, mniej spektakularnych strzałów do obrony, więc i mniejszy rozgłos. Oczywiście umiejętności miałby takie same, ale nie byłoby mowy o tym, że David ciągnie, lub ratuje Real tak jak robi to u nas. Pewnie za najlepszego uchodziłby Oblak, który też ma sporo pracy w Atletico tak jak David u nas. Z resztą się jak najbardziej zgadzam, pod względem osiągnięć bardzo dużo stracił przez ten faks, ale wierzę, że z nami w końcu też coś porządnego wygra :D
» 2 maja 2018, 13:44 #19
RedsFan: Real ma to do siebie, że tam albo kochają, albo nienawidzą. Przy spadku formy David został by sprzedany i wygwizdany. Nie doszedł by do tego momentu co w United i do takiej formy.
» 2 maja 2018, 14:03 #18
dawid27154: Jassaj Wyjaśniłes. Cieszę się niezmiernie że jest u nas jednak z punktu widzenia kibica niesympatyzujacego z United czy Realem David stracił dużo, choćby te dwie LM.
» 2 maja 2018, 14:04 #17
matizek92: Nie wiem po co tak dywagować. Również dobrze w Realu mógłby puszczać to co bronił Navas i Real by LM nie wygrał.
» 2 maja 2018, 14:06 #16
dawid27154: Matizek chyba sam w to nie wierzysz. To może Legia by mistrza nie zrobiła bo wy wpuszczal to co Malarz wyjmuje.
» 2 maja 2018, 14:19 #15
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 14:26

Oczywiście, że mogłoby tak być. Navas mimo wszystko w niektórych meczach był kluczowy, co nie oznacza ze David w tym samym momencie bylby również kluczowy dla Realu.
» 2 maja 2018, 14:25 #14
jassaj: Możemy sobie dyskutować co by było, czy nie miałby czasem mniej interwencji
Ale czy nie jest tak, że już od dawna poziom drużyny wpływa na ocenę zawodnika, zapodam głupi schemat piłkarz United będzie gorzej oceniony w Fifie od piłkarza Realu grającego na tym samym poziomie sportowym tylko dlatego, że ten 2 będzie bardziej medialny i utytułowany. Tak jest, przykład może banalny ale czy życie tego nie weryfikuje. Czy niezbitym dowodem, że wyrobienie renomy w głośnym klubie daje ci handicap na x lat nie jest Neuer. Facet wogóle nie gra, ani dobrze, ani źle a i tak są tacy że jest najlepszy na świecie. Bo grając w Bayernie, pokazując się z kadrą na naprawdę najwyższym z wysokich szczebli udowadniał swoją jakość i zawsze to pomaga, chociażby optycznie
2- nie czaję po co któryś z kumpli wypisuje trofea zdobyte za Fergusona, skoro skupiamy się na roku 2015 i następnych. Czy przechodząc do Realu nie mógłby powiedzieć- tak wygrałem mistrzostwo Anglii jakiś puchar z United taki i taki + 2x LM z Realem, mistrzostwo Hiszpanii itd ? Jest jakaś reguła zabraniająca tego ?
Kwestia rozbija się o to co wygrał United przez 3 ostatnie lata a co Real a zważywszy, że naprawdę piszą historię (bez względu na styl) to porównanie to wypada blado
No a z Atletico wątek- no dobra, miałby pewnie nieprzyjemności ale skupiamy się tu tylko stricte na dorobku sportowym a nie sentymentach- kibice Atletico mogliby spalić jego kukiełkę na stosie a on i tak szedłby sobie po kolejne tytuły najlepszego bramkarza na świecie
I na koniec serio ? ktos dał argument, że Real mógłby nie wygrać jakby DDG przeszedł ? No jasne że mógłby ale pisanie alternatywnych rzeczywistości to sory nie jestem żadnym Einstainem żeby przewidzieć alternatywną nitkę życia, wiem, że DDG jest lepszy od Navasa i skoro z nim dali radę to i z Hiszpanem w składzie mogliby dać
Więc nie mówie, że DDG ma płakać w poduszkę bo United zrujnował mu życię. Chce tylko żebyście obiektwynie przyznali, że od strony czysto "tytularnej" stracił dużo. No ale może Manchester jest dla niego na tyle ważny uczuciowo że chrzani te trofea- tego nie wiem. Wiem tylko że przedstawiam fakty a takie one niestety są
» 2 maja 2018, 15:24 #13
mateo444: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 15:51

jassaj zarzucasz komuś pisanie alternatywnych rzeczywistości, ale to ty je zacząłeś mówiąc, że twoim zdaniem De Gea grający w realu byłby niekwestionowanym numerem 1 i o Neuerze każdy by zapomniał. To jest tylko i wyłącznie twoja opinia, bo równie dobrze można mówić, że David byłby porównywany do Ter Stegena cały czas i żaden z nich nie byłby uznawany za najlepszego. Także ile ludzi tyle opinii. Możemy sobie dywagować co by było gdyby przeszedł. Są zarówno plusy jak i minusy dla samego Davida. W kwestii finansowej damy mu więcej niż real. Zostanie legendą Najbardziej Utytułowanego Klubu w Premier League, a jeżeli wygramy LM w następnych sezonach to De Gea będzie mógł powiedzieć, że wygrał w Manchesterze wszystko co mógł. Także przejście do realu, pomijając już kwestie kibiców Atletico, nie musiałoby być wcale takie dobre jak się niektórym wydaje.
» 2 maja 2018, 15:51 #12
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 16:24

Trochę stracił, trochę zyskał i tyle w temacie. Jako kibic Manchesteru cieszę się, że mamy takiego bramkarza, ale jeśli zdecyduje się odejść, to nie będę miał mu tego za złe.
» 2 maja 2018, 16:17 #11
CRfan: Proste.
» 2 maja 2018, 00:05 #10
SiwaGlowa: Jose mówił kiedyś że jak bramkarz jest najlepszym zawodnikiem drużyny to coś jest nie tak.Wiec teraz powinien przyznać że coś jest nie tak
» 1 maja 2018, 23:58 #9
RuudVN: odpowie, że coś jest nie tak z kibicami
oczywiście David jest najlepszym naszym zawodnikiem ale w walce o ZP czy innych takich plebiscytach w grę wchodzą napastnicy ewentualnie pomocnicy
za rok jak Pogba będzie grał lepiej lub Lukaku sporo nastrzela to David nawet w klubie nie dostanie tej nagrody
» 2 maja 2018, 08:46 #8
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2018 09:59

Jeżeli Mourinho nie zmieni taktyki to Lukaku sporo nie nastrzela. Sporo, czyli mam na myśli włączenie się o koronę króla strzelców.
» 2 maja 2018, 09:58 #7
RuudVN: jeżeli Salah nie obniży lotów, to będzie trzeba strzelić 30+ w lidze
mamy bardzo mało rzutów karnych, dodatkowo Remelu ich nie wykonuje, ciężko nabijać bramki
w następnym 20 goli z gry + 5 z karnych i będzie bardzo dobrze (tylko Young musi się wywalać jak za dawnych czasów)
» 2 maja 2018, 10:46 #6
aldehyd: Fenomenalny bramkarz, nie mam cienia wątpliwości, że najlepszy na świecie! Oby został z nami jak najdłużej, gratulacje David! :D
» 1 maja 2018, 23:55 #5
BartkoGGMU: Interesuje się Piłka Nożna od 2005 roku i jak dla mnie to najlepszy bramkarz. Najlepszy w historii.
» 1 maja 2018, 23:53 #4
United45: Jeśli chodzi o bramkarzy od roku 2005 to ja bym się jeszcze zastanowił nad Neuerem z 2014 roku
» 2 maja 2018, 00:01 #3
NoLogo: Odważnie, że najlepszy w historii, przed 2005 też byli wybitni. 2005 jeśli tylko o UTD chodzi - van der Sar jeszcze. Nie ma za bardzo jak ich porównać, Holender był świetny ale miał przed sobą dużo lepszą drużynę, niż to jest w przypadku Hiszpana. De Gea dużo częściej musi wyczyniać cuda w bramce i ma dziki refleks ale za to przy dośrodkowaniach już taki wybitny nie jest i wznowieniach/wybiciach również. Ale to nie zmienia faktu, że aktualnie jest najlepszy w swojej pracy.
» 2 maja 2018, 03:33 #2
Luke88: Zasłużyłeś David, jak zwykle zresztą. Najlepszy na świecie bez wątpliwości.
» 1 maja 2018, 23:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.