Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Ten sezon nie będzie porażką

» 21 kwietnia 2018, 11:57 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Jose Mourinho jest zadowolony z postępów, jakie piłkarze Manchesteru United poczynili w tym sezonie. Portugalczyk nie zmieni zdania, nawet jeśli Czerwone Diabły nie zdobędą Pucharu Anglii.
Mourinho: Ten sezon nie będzie porażką
» Jose Mourinho w obecnym sezonie może sięgnąć z Manchesterem United jeszcze tylko po Puchar Anglii
Manchester United w półfinale FA Cup zmierzy się w sobotę z Tottenhamem Hotspur na Wembley.

Mourinho w swoim pierwszym sezonie z Manchesterem United zdobył Tarczę Wspólnoty, Puchar Ligi i Ligę Europy. W tym roku może dorzucić tylko triumf w Pucharze Anglii.

Portugalczyk zapytany przez dziennikarzy, czy obecny sezon będzie porażką, jeśli United nie zdobędą żadnego trofeum, odpowiada: – Nie.

Zapytany, czy uważa tak w związku z progresem, który zanotowała jego drużyna, mówi krótko: – Tak.


TAGI


« Poprzedni news
„Nie będę mówił, czy Sanchez mnie frustruje czy też nie”
Następny news »
Chris Smalling nie myśli o transferze z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


Leeviutki: Powodzenie sezonu ocenia się po nastrojach przed następnym. Widzicie nas za rok jako triumfatorzy PL lub LM? Chyba żartujecie.
» 21 kwietnia 2018, 18:16 #29
soldier: A czemu nie?
» 21 kwietnia 2018, 20:42 #28
masterofshadows: PL tak, City nie jest takie mocne na jakie powszechnie wygląda co udowodniły mecze z nami i Liverpoolem w LM.A co do LM to czy jesteśmy wśród najlepszych klubów w Europie? Nie, i długo minie zanim wrócimy do poważnego konkurowania z topem.
» 21 kwietnia 2018, 21:23 #27
KnabrnyGad: Trudno to miał Conte po zwolnieniu mourarza. Ten przychodzi, ma trylion na transfery i przegrywa nawet z bezbronną Sevillą, na poziomie Leicesteru. To żadna maestria wejść do top4 bijąc co okienko transferowe rekordy i do tego co mecz murując bramkę, gdzie i tak połowę punktów można zawdzięczać bramkarzowi.
» 21 kwietnia 2018, 18:01 #26
szpilman1990: Jeśli przegramy, to następne mecze w sezonie będą bez presji
» 21 kwietnia 2018, 17:19 #25
blue7one: Szczerze mówiąc nie wiem skąd u was tak duże ambicje. Z jednej strony może to cieszyć, że większość kibiców aspiruje do bycia najlepszym ale spójrzmy prawdzie w oczy. Daleko nam do europejskiej czołówki co pokazała właśnie Liga Mistrzów. Już po meczach w grupie można było zobaczyć, że wcale nie jesteśmy tak wielcy jak byśmy chcieli. Mecze grupowe były często wyrównane a wyniki wcale nie odzwierciedlają naszej przewagi. Mecz z Sewilla pokazał nasze ogromne braki i niedoświadczenie. Nie mówię tutaj o taktyce tylko o reakcji zawodników. Brakuje naszej kadrze jeszcze sporo i nie oszukujmy się ale trzeba uszanować nasze miejsce w szeregu. Fajnie jakbyśmy utrzymali regularność i dochodzili z sezonu na sezon przynajmniej do 1/8 albo 1/4. A jeżeli to wróci to może nasi piłkarze uwierzą że możemy osiągnąć coś więcej
» 21 kwietnia 2018, 14:53 #24
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2018 14:38

Gdybyśmy przeszli jeszcze jedną rundę LM - Sevillę, zdobyli drugie miejsce i wygrali FA Cup uznałbym ten sezon za udany.

Niestety - ten dwumecz z Sevillą jednak przekreśla cały ten sezon jako udany (zdaję sobie sprawę z tego jak to brzmi, ale taka jest prawda). Tego meczu nie można było przegrać, wiele innych można było. Ale go przegraliśmy.

Myślę, że wiele się posypało po transferze Sancheza. Mourinho zburzył dobrą atmosferę i balans w zespole. Wcześniej dwóch młodych Martial i Rashford rywalizowało o pierwszy skład i to było dobre. Mou sprowadził jakiegoś dogorywającego swoich dni dziada, który został z miejsca największą gwiazdą, mimo iż się kompromitował na boisku grą i wszystko się posypało... Drużyna nie istnieje. JM dał wyraźny sygnał, że nie warto się starać i trenować i tak sprowadzi jakiegoś 30-latka, który z góry dostanie pierwszy skład i będzie grał bez względu na to jak - będzie nietykalny. Nietrudno sobie wyobrazić jak demotywujące to musi być dla wszystkich w kadrze.
» 21 kwietnia 2018, 14:36 #23
SiwaGlowa: Mylisz się kolego.Jose tym sposobem pokazał,że lienistwo na boisku nie popłaca i jak się nie starasz to może przyjść ktoś inny.Tym samym dał sygnał,że człapania na boisku nie przejdzie
» 21 kwietnia 2018, 14:46 #22
EmilCioran: Liga: ciężko żeby nie było progresu po kompromitujacym 6 miejscu w zeszłym sezonie. Jak zajmiemy to drugie miejsce to wynik będzie naprawdę dobry ale to nie będzie zaden sukces bo w takim klubie jak United sukcesem jest tylko zwycięstwo.
Liga Mistrzów (europejskie puchary): kompromitacja. Bo sam udział i odpadniecie w 1/8 to żaden wyczyn, zwłaszcza że przegraliśmy z Sevillą w tak żałosnym stylu.
Puchar Ligi: kolejna kompromitacja. Caraboa Cup to niezbyt znaczące trofeum ale jakbyśmy odpadli grając juniorami, wspomaganymi 3-4 zawodnikami z pierwszego zespołu to jeszcze można by to zrozumieć. A tak było odpadniecie z ogórami grając pierwszym zespołem. Ja właśnie jestem za tym żeby w tym pucharku grać juniorami, a z pierwszego zespołu brać tych którzy praktycznie nic nie grają ale są po kontuzji i potrzebują wejść w rytm meczowy. Także w CC w tym sezonie występ haniebny.
Puchar Anglii: Dla mnie tylko zwycięstwo będzie progresem.
Podsumowując: jeśli chodzi o wynik to progres jest niewielki ale to przy założeniu, że zajmiemy 2 miejsce w lidze i wygramy Puchar Anglii. Tak jak napisalem na początku: Mou 6 miejscem tak nisko sobie zawiesił poprzeczke, że ciężko nie mówić o postępie patrząc na liczby.
Styl i organizacja gry: progres ledwo widoczny. Po dwóch sezonach Mou zrobił śmiesznie mało w tym aspekcie.
Więc +/- postęp jest/będzie minimalny. Oczekiwania były i są znacznie większe, zwłaszcza że Jose jest tutaj już dwa sezony. Są tacy którzy twierdzą że to nadal trener klasy światowej. Jak tak to tym gorzej o nim świadczy że trener z topu (według niektórych bo nie mnie) zrobił przez ten czas tak mało.
» 21 kwietnia 2018, 14:34 #21
Szym1: Styl Murano nazywam kameleon style , już tłumacze dlaczego. Jak bylem w wieku 10 lat ( poziom inteligencji niektórych użytkowników ) spiewalismy w szkole dość fajna piosenkę : Kameleon , Kameleon ciągle barwę zmienia a gdy siedzi na kamyku kolor ma kamienia , a gdy w trawie się Przemyka cały jest zielony ani taki ani siaki jak kameleony. Refren : Ani tak ani siak stylu brak to jego znak patrzy wciąż kto ma to , zaraz naśladuje go :p Murniho jest taktyki em niweluje mocne strony rywala dlatego nasz styl wyglada tak a nie inaczej. Kocham United i uważam że ten sezon jest dobry a będzie bardzo dobry jeżeli wygramy puchar i skończymy ligę na 2 miejscu. Pozdro pseudo kibice Mu
» 21 kwietnia 2018, 13:51 #20
SiwaGlowa: Wygranie FA Cup określi czy sezon będzie dobry czy będzie komletną klapą.Styl był kiepski w tym sezonie,ogóle na wielu meczach nuda,w dodatku jak nic nie wygramy to będzie można uznac ten sezon jako słaby.Już nawet Liverpool będzie mógł ogłościć ten sezon jako większy sukces w dodatku będą mieli znacznie lepsze nastroje,żeby patrzeć w przyszły sezon znacznie bardziej optymistycznie od nas.
» 21 kwietnia 2018, 13:49 #19
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2018 13:13

Dzisiejszy mecz określi obecny sezon. Dla takiego klubu jak Manchester United drugie miejsce w lidze nie będzie żadnym sukcesem jeżeli nie dołożymy do tego jakiegoś pucharu. W kompromitującym stylu na dość wczesnym etapie pożegnaliśny się z Carabao Cup i Ligą Mistrzów. Teraz żeby zachować nadzieję na FA Cup trzeba pokonać mocnego przeciwnika i to na Wembley! Przekonamy się wreszcie czy ta drużyna ma jaja i radzi sobie z presją!
» 21 kwietnia 2018, 13:11 #18
Domestos: Panowie, kogo obchodzi progres? Czy wam Van Dzban wodę z mózgu zrobił? Liczą się tylko puchary. Możecie dołączyć do kibiców Arsenalu, Liverpoolu, Tottenhamu, którzy co sezon sobie wmawiają:
"mam nadzieje, że w następnym sezonie to się poprawi".
» 21 kwietnia 2018, 12:55 #17
BajtiMU: Dla 3/4 użytkowników tej strony ważniejszy jest styl niż puchary dlatego tak bardzo wychwalają kluby które wymieniłeś,gdzie My z nimi w tym sezonie radzimy sobie dość dobrze i mimo,ze nie zdobywają pucharów to i tak są niesamowici a My słabi.Na tej stronie jest garstka prawdziwych kibiców Manchesteru United i nie chodzi mi o to aby być np obiektywnym bo to jest prawda ale o całokształt.
» 21 kwietnia 2018, 13:14 #16
LeniweJelita: Ja zdecydowanie wolę oglądać drużynę której kibicuję grającą w dobrym stylu, ofensywny futbol, z pasją i zaangażowaniem niż zdobywać puchary, które będą zbierać kurz w jakiejś gablocie i są tylko statystyką na koniec sezonu. Moim zdaniem znacznie więcej pozytywnych emocji przynosi oglądanie meczy co tydzień, w których drużyna gra w dobrym stylu, niż puchar który zobaczę raz podczas ceremonii wręczania.
» 21 kwietnia 2018, 13:49 #15
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2018 14:58

BajtiMU,

Gdybysmy wygrali majstra badz chociaz walczyli o niego do ostatniej kolejki, to wtedy styl z pewnoscia zszedlby na drugi plan i pewnie nikt (badz tylko jednostki) by sie tak nie czepial naszej gry. Jednak, jesli jestesmy na tym drugim miejscu(ktore powiedzmy sobie szczerze az tak duzo sie nie rozni od 3 czy 4, bo wszystkie cztery daja LM, a do historii tak naprawde przechodzi tylko mistrz) mamy ogromna strate do lidera, a przy tym mamy tylko kilka punktow przewagi nad Liverpoolem i Tottenhamem, ktore stylowo wygladaja znacznie lepiej od nas, do tego przeciez mamy potencjal by grac dobra pilke(nikt mi nie wmowi, ze taki LFC ma bardziej klasowy sklad niz my...) to czy frustracja i zazdrosc z powodu stylu gry moze az taki dziwic? Moim zdaniem nie.

,,Na tej stronie jest garstka prawdziwych kibiców Manchesteru United"

Czyli w sensie prawdziwy kibic to taki co patrzy tylko na puchary? Kazdy zaczal kibicowac z roznych powodow, jeden z powodu jakiegos pilkarza, inny z powodu jakiegos pamietnego meczu, inny z powodu stylu gry, a jeszcze inny z wlasnie powodu wygranych pucharow. Takze ja bym tak nie rozdzielal, kto jest prawdziwym kibicem, a kto nie, bo to nie nam oceniac. Kazdy ma swoj punkt widzenia, no i kazdy(kibic nie troll podajacy sie za kibica United, a tak na prawde kibicujacy innemu zespolowi) ostatecznie chce przeciez jak najlepiej(chocby poprzez uzasadniona krytyke, gdy faktycznie jest ona potrzebna) dla naszego klubu.
» 21 kwietnia 2018, 14:55 #14
EmilCioran: Brawo missfinn, świetna wypowiedź. Nic dodać nic ująć.
» 21 kwietnia 2018, 15:12 #13
BajtiMU: Ja się z Tobą missfinn zgadzam.Mam na myśli tych wszystkich hejterów,gdzie uważają za Liverpool czy Tottenham za wspaniały zespół,o niebo lepszy od nas,którzy grają bardzo ładną piłkę itd.Tylko fakt jest taki,ze tak samo nie zdobywają ostatnio pucharów jak My a to oni non stop są wychwalani a My bardzo słabi i w ogóle do niczego.Ja po prostu nie uważam aby te kluby były lepsze od nas.Myślę,ze sie nie zrozumieliśmy do końca.Za bardzo napisałem ogólnie to co miałem na myśli ;)
» 21 kwietnia 2018, 15:49 #12
sinedd91: @missfinn...
jak na początku miałem Cię za kolejnego hejtera tak ostatnio coraz częściej się z Tobą zgadzam...
mnie ogólnie razi na tej stronie sposób w jaki ludzi hejtują... o ile doskonale rozumiem krytykę po meczu z Sevillą bo zagraliśmy dramatycznie ... i można wskazać wiele rzeczy do poprawy...
tak na przykład po meczu z WBA wylała się również fala niesamowitej krytyki.. dosłownie jakbyśmy byli drużyną ewidentnie gorszą we wszystkim... a prawda jest taka, że zabrakło nam trochę pomysłu I lukaku standardowo zgubił krycie we własnym polu karnym....
rozwinąłbym bardziej Twoje stwierdzenie o to, że KONSTRUKTYWNA krytyka jest potrzebna, a nawet niezbędna do rozwoju....
hejt sam w sobie nic nie zmienia; nadal masz totalitaryzm albo raczej monarchię, jeżeli nie jesteś w stanie wskazać, co jest lepsze i dlaczego takie jest...
» 21 kwietnia 2018, 16:50 #11
emil1986xx: Ja też uważam że zrobiliśmy progres a jak zdobędziemy puchar będzie to naprawdę dobry sezon oczywiście jak utrzymany vice majstra
» 21 kwietnia 2018, 12:54 #10
RedRevolta: Jeśli nawet nie zdobędziemy Pucharu Angli to i tak widać progres ale tylko w liczbach i tylko one bronią Mourinho, gramy tak sobie, na ten skład który obecnie mamy powinniśmy prezentować jednak lepszy styl gry bardziej ofensywny, mam nadzieje, że w następnym sezonie to się poprawi.
» 21 kwietnia 2018, 12:36 #9
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2018 12:44

Ja bym naszego stylu nie opisał jako defensywny tylko jako ostrożny. Taktyka Mourinho w każdym meczu ma w pierwszej kolejności zneutralizować mocne strony rywali w ataku i środku pola a dopiero później wykorzystać słabe punkty ich obrony.

Mi się podobało to jak Liverpool był bezsilny w meczu z nami, nie mogli grać swojej piłki a Klopp sie wkurzał bo nie wiedział co ma zrobić.
» 21 kwietnia 2018, 12:43 #8
Spadkobierca: Tego stylu nie da się opisać, bo to nie jest żaden styl.
» 21 kwietnia 2018, 12:47 #7
Lokator23: #walentos a ja bym nasz styl opisal jako zalosny. My jestesmy Man Utd nas sie maja bac i modlic o najnizszy wymiar kary a nie kluby z dolu tabeli graja z nami jak rowny z rownym. Niech sobie Mou poprowadzi klub z dolu tabeli nikt nie bedzie mial pretensji ze parkuje autobus i ugrywa remisy
» 21 kwietnia 2018, 12:51 #6
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2018 12:54

Kto się z nas śmieje? City które ograliśmy? a może Liverpool, Arsenal czy Chelsea ? Kluby z dołu tabeli potrafią zagrać z każdym jak równy z równym. Mało to kompromitacji było w Chelsea, Liverpoolu czy Tottenhamie w tym sezonie ?
» 21 kwietnia 2018, 12:52 #5
Michal88: Jesli wygramy puchar Anglii to ok zgadzam sie sezon nie będzie stracony
» 21 kwietnia 2018, 12:25 #4
Lokator23: no sukces w 100%. Zalosne odpadniecie z ligi mistrzow stylu jak nie bylo tak nie ma. Nawet nie ma podstawowej 11 po 2 latach jego rzadow a On mowi o progresie
» 21 kwietnia 2018, 12:17 #3
walentos: Nie widzisz progresu w grze? W składzie ? w pozycji lidze? w meczach z top 6 ?
» 21 kwietnia 2018, 12:21 #2
champione2013: A to lige się wygrywa z zespołami z TOP6 ? Czy przegrywa się ze spadkowiczem WBA a z inne super zespoły cisną nas bo my stawiamy autobus przy 1:0
» 21 kwietnia 2018, 12:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.