Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Mourinho nie jest tym menadżerem, którym myśleliśmy, że jest”

» 15 marca 2018, 12:17 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Po sensacyjnym odpadnięciu Manchesteru United z Ligi Mistrzów na Jose Mourinho wylewa się fala krytyki. Według dziennika Daily Mail, niektórzy członkowie zarządu Czerwonych Diabłów kwestionują metody pracy portugalskiego menadżera.
„Mourinho nie jest tym menadżerem, którym myśleliśmy, że jest”
» Jose Mourinho po meczu z Sevillą nie ma zbyt wielu powodów do zadowolenia
Manchester United w rewanżowym meczu Champions League z Sevillą (1:2) zawiódł całkowicie. Kibice są rozczarowani kunktatorskim podejściem Mourinho do tego spotkania, które miało dać drużynie awans do ćwierćfinału a przyniosło gorycz i rozczarowanie.

Mourinho, według informacji Daily Mail, wciąż może liczyć na pełne poparcie Eda Woodwarda, wiceprezesa do spraw wykonawczych Manchesteru United. Niektórzy z członków zarządu Czerwonych Diabłów nie są już jednak tak bardzo przekonani do metod portugalskiego menadżera i uważają, że może minąć kilka lat, zanim zespół będzie postrzegany jako jeden z faworytów do tytułu mistrza Anglii.

– Jose nie jest tym menadżerem, którym myśleliśmy, że jest. Jesteśmy zmartwieni. Wiemy, że fani nie cierpią takiego futbolu i nie wygramy ligi przez najbliższe 3-4 lata. Mourinho jest niepewny i angażuje się w sprawy z dala od piłki – cytuje jedno ze swoich źródeł dziennik Daily Mail.

Środa była dla menadżera i piłkarzy Manchesteru United dniem wolnym. W czwartek wszyscy stawili się w Carrington na treningu, aby rozpocząć przygotowania do sobotniego meczu z Brighton & Hove Albion w Pucharze Anglii.


TAGI


« Poprzedni news
Real Madryt skłonny sprzedać Kroosa pod jednym warunkiem
Następny news »
Deschamps: Nie zmieniam swojej opinii o Pogbie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (107)


Ldz33MU: Zgadzam się w pełni. Najgorsze jest to, że dwóch najlepszych trenerów pracuje w dwóch najbardziej znienawidzonych klubach przez MU. Został Pochettino od biedy Simeone.
» 16 marca 2018, 10:55 #103
pbskarpy: „Mourinho nie jest tym menadżerem, którym myśleliśmy, że jest”

Bo wszyscy kibice myśleli, że jest drugim SAFem z jego wynikami z końca kariery.
» 16 marca 2018, 07:49 #102
KnabrnyGad: Woodward to gość od biznesu. On nie będzie patrzył na MU jako na klub piłkarski, tylko na maszynkę do robienia kasy. Jak widać nawet nie trzeba osiągać wielkich sukcesów, wystarczy bajer jak w Arsenalu, że co rok walczy się o mistrza i MU może na tym kredycie jechać jeszcze 10-15 lat. W dodatku Murarz to taka maskotka klubowa, która zawsze wytłumaczy porażkę i ma stosunkowo małą ilość porażek, bo dobrze muruje. A styl się nie liczy, bo to nie cyrk, tylko sport! Murarz idealnie pasuje Edowi, ze względu na nazwisko i właśnie umiejętność bajerowania. Od czasu do czasu jakiś puchar pocieszenia itp. Co roku nowe gwiazdy, które nie wnoszą więcej od wychowanków... ale kto przyjdzie oglądać McTominaya, albo Tuanzebe? Zdecydowania mniejszość. Hindusy wolą oglądać co roku nowych Pogbusów i Sanchezów.
» 15 marca 2018, 20:41 #101
Fenek: Prawdę pisząc zawsze mnie śmieszył real i tego typu klubiki, które po jakiejś głośnej porażce/słabym sezonie zwalniało managera. Obecnie trochę żałuję, że MU nie będzie miało na to odwagi. Mou nawet nie próbuje przebudować składu. Jak czytam, iż nasi kolejni zawodnicy jacy mają nas wzmocnić mają mieć kolo 30 lat to jasne jest, że Mou gra sam dla siebie. Wygra coś z MU i nagle powie, ja swoje zrobiłem a wy się bawcie dalej z zawodnikami u schyłku kariery. Następnie kolejny manager będzie znów przebudowywał naszą drużynę. Liczyłem, że Mou poszuka balansu między doświadczeniem a młodzikami. Ale obecnie widzę, święte krowy, antyfootball, grube mln wydane na transfery, olbrzymie pensje na dzień dobry i brak jakiejkolwiek tożsamości. I to ma być ten wielki, nieomylny Mou?
» 15 marca 2018, 19:43 #100
sinedd91: Baily Lindelof Pogba Lukaku Rashford McTomminey Martial... to są piłkarze u schyłku kariery ? doswiadczenie tez jest potrzebne... tylko powiedz mi jeszcze jak mamy zbudowac druzyne, jezeli z jednej strony chcesz sukcesow juz a z drugiej chcesz w skladzie glownie młodzież na długie lata ?
oczywiscie ze mozna i wygrywac z dzieciakami a przynajmniej mozna bylo gdy rynek nie byl tak popsuty ... :P
» 15 marca 2018, 20:36 #99
bananek16: Może tak ale proszę cię. Candreva, Kroos, Willian to zawodnicy którzy są po 30 albo prawie. Mamy już wystarczająco ,,doświadczonych zawodników" Wracając do tych piłkarzy. Pograją rok maksimum 2 i co? Spadek formy, kontuzje itp. Jak już nie chcecie ani młodych ani starych to lepiej chyba brać po między 25-27 co?
» 15 marca 2018, 21:02 #98
sinedd91: nie mówie, że nie :P ale nie przesadzajmy też w drugą stonę... jeżeli przyjdzie 1 z tej trójki to nikt z nas by się nie obraził :P nie generalizujmy wszystkiego.. to że się nimi interesujemy nie znaczy, że wszyscy z nich przyjda i nie znaczy, że nie ściągniemy też młdoszych piłkarzy :P
» 15 marca 2018, 21:16 #97
bartrvn: Akurat Kross ma w tym roku dopiero 28 lat i mega doświadczenie więc byłby jak znalazł. Z drugiej strony również wolałbym więcej wychowanków w składzie. A jeszcze inna sprawa, że z tym składem i normalnym trenerem moglibyśmy grać 100 razy lepiej i naprawdę liczyć się w LM.
» 15 marca 2018, 21:36 #96
rizx: A czy Candreva, Kroos, Willian to piłkarze United? Twierdzicie, że kupuje dziadków, bo chodzą PLOTKI TRANSFEROWE o 29latkach? Ha ha
» 15 marca 2018, 22:13 #95
Zarroc07: Nigdy nie życzę źle United, zawsze jestem całym sercem z drużyną ale mam nadzieje,że przegraja teraz w Pucharze i usłyszę o dymisji trenera. Dla mnie jest to rzecz niepojęta jak można coś takiego powiedzieć o klubie z taką historią, z taką ilością pucharów w gablocie klubowej, nie rozumiem.
» 15 marca 2018, 19:01 #94
sinedd91: jezeli sie nie mylę choć tak może być to napisałem o tym pare postów niżej :D to była zwykła zagrywka :D bo powiedz mi teraz sam ? myślisz o tym co powiedział trener czy o tym jak bardzo źle zagrali piłkarze ? co przykuwa Twoja uwagę bardziej ?
poza tym Mou zamaist publicznie zbesztać piłkarzy powiedział "No życie, tak było, tak jest teraz i tak będzie nie raz" ... nie stanął publicznie przeciwko swoim ... a to co powiedział im za drzwiami to na pewno inna sprawa...
nie mów mi tylko, że powinien mieć odwagę przyznać, że to on zawalił... 99% managerów na świecie tego nei przyzna publicznie bo w zasadzie byliby skończeni wizerunkowo w mediach jak i przed piłkarzami...
uważam, że znajac portugalczyka powinnismy brac poprawkę na jego słowa w stosunku do tego co myśli .
» 15 marca 2018, 19:14 #93
Zarroc07: Jeżeli zagrywka to nie przemyślana bo przypomnij sobie Jose sprzed kilku lat, winni byli sędziowie,rywal symulował i reszta podobnych zagrywek żeby obronić zawodników.Nigdy nie powiedział że Real,Inter czy Chelsea jest przyzwyczajony do przegrywania. Moim zdaniem trener nie ma pomysłu na ten zespół który gra tragicznie (moim zdaniem) a wygrana z Liverpoolem czy powrót z Crystal tylko przesłonił ten obraz. Ile w tym sezonie wygranych w lidze jest wymęczonych, gramy bez polotu i pomysłu na siebie. Wczoraj Chelsea dostała od Barcy ale w jakim stylu się pożegnali z CL. Można przegrać ale nie tak jak my z Sevilla. Serce boli jak oglądam ukochaną drużynę tak niepewną siebie. W zespole nie ma prawdziwych liderów, kiedyś każdy zawodnik United wychodził na boisko z niesamowitą pewnością siebie dzisiaj tego nie ma.
» 15 marca 2018, 19:29 #92
sinedd91: nie mówie, że to była idealna zagrywka... ale nie była taka zła jak wielu ludzi myśli ...
oczywiście też brak mi Mou, który powiedziałby, że murawa była po prawej stronie zła bo Correa za szybko biegał, sędzia nie dawał rady, a to wszystko wina griezmanna bo do nas nie przyszedl w lato... ale coz Mou skutecznie odwrócił uwagę od karygodnego wystepu wiekszosci pilkarzy... zanim ktoklwiek pomysli o co chodzilo wszyscy zmieszaja Mou z błotem a piłkarze dojdą do siebie :)
swoją drogą nieznosze gadania w stylu mam nadzieje, że przegraja i zwolnią trenera ... wierz mi bądz nie ale zmiana trenera nic nie zmieni koniec koncow bo zawsze bedzie jakies ale... zeby nei bylo ze jestem bezkrytyczny do Mou oczywiscie, że nie ... uważam, że podjął wczoraj złe decyzje personalne
mało tego gdy w letnim oknie przeszedł lukaku i matic bylem pewien że będziemy grać 4-3-3
z herrera maticem i pogba w srodku oraz rashfordem/martialem lukaku miki/mata
tymczasem my zaczelismy uskuteczniac jakies 5-4-1 czy tam 3-5-2 ... albo 4-2-3-1 :P
ale uwazam ze w sezon czy dwa nie da sie postawic druzyny po tak powaznych brakach na to ptrzeba minimum 3-4 sezonów... zatrudnienie nowego menago zmieni tylko to, że zaczniemy te przebudowe mniej lub bardziej od nowa ... Mou pokazał, że umie coś wygrać z nami ale potrzebuje czasu na przebudowe :P ot tyle ...
» 15 marca 2018, 20:32 #91
KnabrnyGad: Zagrali do kitu, a do tego jose wbił sobie gwóźdź do trumny taką głupią wypowiedzią. Te jego zagrywki są równie udane co pomysły taktyczne rodem z III ligi polskiej.
» 15 marca 2018, 20:35 #90
jaratkow: @Zarroc07: W drużynie są poważni kandydaci na "prawdziwych liderów" tylko prioorytety są źle poukładane. Nawet jeśli zgodzimy się z ponadprzeciętną osobowością Pogby to... przy okazji kolejnej wizyty u fryzjera może należałoby mu wbić do łepetyny że piłka nożna to gra zespołowa i nie cały świat kręci się wokół niego. Jeśli nie posłuch fryzjera to ostatnim którego powinien posłuchać winien być Mourinho. Forma i podejście Pogby do gry dyskwalifikują go jako zawodnika który ma grać na boisku w koszulce United. Stara prawda że "żaden zawodnik nie jest ważniejszy niż klub" właśnie jest tutaj grzebana.
» 16 marca 2018, 09:50 #89
Zarroc07: Ja nie chcę zmiany trenera dlatego że United przegrało z Sevilla i na podstawie tego jednego meczu wyrażam taką opinie. Chcę zmiany trenera dlatego że nie widzę pomysłu na grę a on nie jest tutaj miesiąc. Drużyna notuje stopniowy regres zamiast iść w górę (nie chodzi o tabele PL) i obawiam się że następny sezon może być jeszcze gorszy nie tylko jeżeli chodzi o wyniki. Dlatego napisałem że chcę zmiany trenera.
» 16 marca 2018, 16:47 #88
EmilCioran: Wróciłem sobie z roboty, wchodzę sobie na DP z myślą, że przeczytam newsa o tytule: Mourinho zwolniony. A zamiast tego dostałem tego newsa, który tylko daje złudną nadzieję.

A co do dwumeczu z Sevilla to przegrać zawsze można bo to piłka nożna i nie takie niespodzianki były ale my odpadamy w fatalnym stylu. I nawet to można by przeboleć chociaż łatwe to nie jest. Ale już wypowiedz na konferencji pomeczowej jest szokująca i skandalicza. Tego nie można w żaden sposób wytłumaczyć. Mou powinien w trybie natychmiastowym opuścić Nasze United. Jego wypowiedz rozniosła się w piłkarskim świecie i zszokowani są nie tylko kibice MU. Najczęstszą reakcją są pytania typu: Jak oni w United go jeszcze tolerują po tym co powiedział? Ja nie znam odpowiedzi na to pytanie.
» 15 marca 2018, 18:34 #87
SWAT: Byłem za nim od zawsze, ale po tym co zrobił we wtorek i szczególnie po jego wypowiedzi pomeczowej to jest za dużo. Nigdy nie myślałem że to powiem ale zgadzam się z Tobą kolego.
» 15 marca 2018, 18:55 #86
OldTrafford1988: Jedyny plus Mourinho to, że przyciąga znane nazwiska, choć i to może się skończyć, patrząc jak te znane nazwiska po transferze obniżają loty.
Czytałem niżej, że przecież takim stylem zdobywał LM w Porto, Interze, ale to było 14lat temu!! takim stylem nawet Grecja zdobyła Puchar Europy.
Przez te 14lat futbol ewoluował, a styl Mourinho nie. Trzeba się rozwijać, a nie jedno to samo.
» 15 marca 2018, 18:19 #85
Zer0: Pisałem już o tym kiedyś - SAF odnosił takie sukcesy nie tylko ze względu na zdolności trenerskie, ale przede wszystkim wychowawcze i psychologiczne. Względem piłkarzy umiejętnie stosował metodę kija i marchewki - wiedział kiedy zawodnik potrzebuje oberwać suszarką, a kiedy należy poklepać go po plecach i okazać wsparcie. U Mourinho wygląda to tak jakby używał tylko kija - zagrałeś kilka spotkań dobrze, ale popełniłeś kosztowny błąd? Lądujesz na ławce. Ponadto bardzo często widać jacy piłkarze cieszą się u niego dużym zaufaniem i na których zawsze stawia niezależnie od formy. Z całym szacunkiem dla ostatnich występów Lukaku i Matića, ale w tym sezonie był okres kiedy nie powinni byli wychodzić w pierwszej jedenastce. Takie postępowanie, gdzie są równi i równiejsi również wpływa na morale piłkarzy.
» 15 marca 2018, 18:16 #84
CoachMark: Nie wiem czy Maticiowi i Lukaku można zarzucić obniżenia lotów. Rozumowanie dobre, ale jak dla mnie przykłady słabe. Ja bym powiedział tutaj o Rashu, Alexisie, Pogbie czy Jonesie i Smallingu.
» 15 marca 2018, 19:48 #83
Czortx: Jest dużo złych emocji. Wybaczylbym mu wiele, ale ta wypowiedź ostatnia po porażce w LM.. Nie wiem jak do tego podchodzi zarząd, dla mnie to skandal i nieporozumienie. Jego rola to nie jest utrzymywanie dotychczasowych wyników, tylko ich polepszenie. Nie rozumiem pewnych decyzji, oni tam na wysokich stolkach w United się nie komunikują w ogóle? Kto pozwolił na transfer Alexisa wiedząc o 2 innych dobrych piłkarzach na tej pozycji? Jak się dowiedzialem o transferze pomyślałem hm super, Alexis idzie na prawe lub śpo i git. Tymczasem gra lewe skrzydło kosztem martiala i rashforda, a jak jest na śpo to jest tragedia.. Czemu te pieniądze nie poszły np. na dybale? Przecież to ps/śpo/cn idealny na zalatanie dziury..
Pomijając to nastawienie piłkarzy, brak walki, wymachiwanie rękami, fochy, chodzenie po boisku, z całym szacunkiem dla Valencii, ale też brak kapitana.
Wiem że mamy drugie miejsce w lidze i został jeszcze fa cup, czyli teoretycznie nie ma jakiejs strasznej zalamki, ale patrzac na to co się ostatnio dzieje oprócz meczu z live i comebacku z crystal to.. Niech się ten sezon już skończy
» 15 marca 2018, 16:40 #82
Ronal: Tutaj nie chodzi o to że przegraliśmy. Ale o styl w jakim to zrobiliśmy oraz o zachowanie trenera po meczu które było niedopuszczalne i ja go już nie akceptuję jako trenera nie za wyniki, ale za całokształt tego jak się zachowuje i nigdy za nim nie przepadałem, bo od zawsze był aroganckim prostakiem z wielkim Ego, ale ta wypowiedź pomeczowa to już jakaś kpina była.
» 15 marca 2018, 16:05 #81
pbskarpy: Powiedzmy sobie szczerze - kibice United chca po prostu mistrzostwa. Juz teraz! To jest glowny problem nas kibicow i historii do ktorej przyzwyczail nas MU. Ale spojrzmy prawdzie w oczy. Ostatnie 10 lat SAFa:

2003 - mistrz
2004 - III miejsce
2005 - III miejsce
2006 - II miejsce
2007 - mistrz
2008 - mistrz
2009 - mistrz
2010 - II miejsce
2011 - mistrz
2012 - II miejsce
2013 - mistrz

Fakt, bylismy kilka razy w finale LM. Raz ja wygralismy. Ale na podstawie tych 10 lat i wynikow jakie mamy z JM... Co jest z naszym zespolem nie tak? Czy nigdy nie mielismy 2 miejsca? Czy nigdy nie mielismy 3 miejsca?

Osobiscie uwazam, ze potrzeba nam stabilizacji. Kilku lat pracy z jednym trenerem. No chyba, ze dwa lata z rzedu ladujemy na 7 miejscu. Fakt, gramy okropną pilke. Ale my juz 2 miejsca doawiadczylismy. 3-go tez. Balaganem jest to, ze czesto zmieniamy trenerow. Przez to nie ma stabilizacji.

Na ta chwile JM pnie sie do gory. Jesli spojrzymy na SAME WYNIKI (tabela, puchary itp) to nie sa zle. Ale rozumiem kibicow United - my chcemy mistrzostwa na juz! I tu jest najwiekszy problem. Pozycja w swiecie i marketingowa MU wywoluje panike w szeregach zarzadu. Taki juz nasz los.
» 15 marca 2018, 15:34 #80
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 15:48

Mnie miejsce w lidze sie podoba i bede zadowolony z 2-3 miejsca . Aczkolwiek mam jakis niedosyc po odpadnieciu z Sevilla . Nie liczylem np na wygrana LM bo w nia szczerze niewierzylem . Ale chcialem zeby nasz zespol doszedl do 1/4 LM albo 1/2 (co byloby sukcesem) . Chcialem przedewszystkim zobaczyc naszych jak graja z takim Bayernem czy Juventusem . To byloby dobre doswiadczenie na przyszly rok . Sevilla to przecietny zespol i mysle ze powinnismy ich spokojnie przejsc . Ale w dwumeczu zagralismy tak jakbysmy niechcieli dalej grac .Mysle ze masz racje ze ludzie czasem za duzo wymagaja i zapominaja jak to za SAFa potrafilismy sie nieraz blaznic i grac beznadziejnie i gralismy nieraz na 1;0 albo kompromitowalismy sie z Basel czy Ath Bilbao . Malo tego rowniez byly takie wyniki jak 6;1 na OT z City . Ja pamietam niektore mecze i to wcale nie byly mecze w ktorych caly czas gralismy piekna pilke i gralismy non stop do przodu i gra wiecznie sie kleila . Takze dla mnie 2-3 miejsce jest wporzadku . Patrzac jak graja Liverpool i Tottki to naprawde mozemy byc zadowoleni . Niestety City to jest w tym sezonie dla kazdego pozazasiegiem . Jesli bysmy wygrali Fa Cup to bede bardziej zadowolony . Reasumujac to zadowolony bylbym z 2 miejsca w lidze , wygraniu Fa Cup , dojscia do 1/4 chociaz LM ale odpasc oczywiscie z klasa z takim Bayernem czy Juventusem a nie blamażu 5;0 . Mysle ze ta porazka z Sevilla mnie mocno zabolala bo jezeli odpadlibysmy z kims lepszym to bym nie mial nic przeciwko bo wiedzialem ze i tak nie ma co liczyc na wygranie LM w tym sezonie . Teraz trzeba walczyc o Fa Cup bo wkoncu zostalo tylko slabe CFC co sa do ogrania i tak naprawde moga juz zakonczyc swoja przygode odpadajac z Leicester w niedziele . Tottenham w sumie jest tylko mocny ale mysle ze ten puchar jest do wygrania .
» 15 marca 2018, 15:45 #79
dlabigt23: tak na marginesie wezmy pod uwage jeszcze to ze kiedys bylo tylko top4 a dzis jest top6 . Pozatym liga sie tak zmienila ze nawet takie Burnley czy inny beniaminek moze urwac punkty najlepszym i nie jest to jakas rewelacja jak kiedys nas ogrywalo Wolverhampton ostatni w tabeli i przerwal nasza piekna passe bez porazki w lidze ...
» 15 marca 2018, 15:51 #78
pbskarpy: Przypomnijcie sobie ile razy kibice "zwalniali" SAFa! Zwlaszcza po 1999.
» 15 marca 2018, 16:06 #77
CoachMark: Mnie tam miejsce raczej mało obchodzi, jako dzieciaczek to zajawkę złapałem na United bo fakt była moda na ten zespół i suckesy były, ale to był tylko impuls. Podobała mi się ta gra, nie czułem wstydu nawet przy porażkach, teraz jest inaczej.
» 15 marca 2018, 16:46 #76
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 16:48

Nie chodzi tyle o mistrzostwo na już, ale o fakt w jakim stylu Mourinho wypowiada sie o United. Pokazał brak szacunku do klubu i tym samym zaraża pilkarzy, a to nie o to chodzi w tym wszystkim. Dodajac do tego styl w jakim gra to ta drużyna sie cofa, a nie idzie do przodu. W takim tepie za pare lat bedzie tu tylko zgraja przeplaconych najemników nie czerpiacych przyjemności z gry lecz mających tylko frajde z wypłacanych pieniedzy na konto. Mourinho nie potrafił przegrać i dopaść z chonorem on wyglada jak by mu na niczym nie zależało.
» 15 marca 2018, 16:46 #75
sinedd91: @RedsFan

1. drużyna się cofa względem czego/kogo ? jaki jest punkt odniesienia do tego cofania ? względem którego sezonu jesteśmy gorsi poprzez styl Mou?
2. styl wypowiadania się? ktoś już to napisał pod innym postem nie pamiętam kto? nie przychodzi wam do głowy, ze Mou to powiedział, żeby ludzie zajeli sie nim a nie drużyna? nie zauważyles, że po tych wypowiedziach świat pastwi się nad Mou.. po tak fatalnej prezencji nikt nie napisal slowa o Pogbie grającym na poziomie Jodłowca... padlo tylko kilka słów w Sanchezie względem tego, ze obiniżył loty a nie że zagrał gorzej niż Zdzichu po setce na meczu B klasy... nikt nie napisał o tym, że Rashford nie umiał grać w piłkę... nikt nawet nie skomentowal pasywnosci calej drużyny przy golu na 2:0... nikt nie mówi, że Young nie powinien sie poslizgnac w takiej sytuacji... ani slowa o tym, że valencia zagrał gorzej niż zwykle, ze Smalling umie tylko grac glowa :) cały świat pisze o Mou :) taka zagrywka :D oprócz tego, że idealnie odwócił uwagę od występu poszczególnych piłkarzy to ba jeszcze mało tego powiedział, że taki jest futbol bo chociaż to rozczarowanie to czasami się przegrywa ale mówi się trudno i gra się dalej, aby piłkarze też za długo nie rozpamiętywali tej porażki bo taki jest wlasnie futbol...
» 15 marca 2018, 16:57 #74
IngoFisher: 1. drużyna się cofa względem czego/kogo ? jaki jest punkt odniesienia do tego cofania ? względem którego sezonu jesteśmy gorsi poprzez styl Mou?

W zeszłym roku pare pucharów w tym żadnego.Tak więc faktycznie się cofamy
» 15 marca 2018, 17:53 #73
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 18:13

czekaj czekaj :D
czy przypadkiem nie byłeś jednym z tych co pisali ze to co wygralismy to sa ogórkowe puchary :D
porównajmy sobie:
tarcza wspolnoty: 2017 winner 2018 nie graliśmy
Puchar myszki tfu Puchar Ligi (carling cup czy jakkolwiek to się zwie teraz): 2017. winner 2018: odpalismy (nawet nie wiem kiedy bo to malo interesujace
Puchar Anglii 2017: odpaliśmy 2018: w trakcie:
Eurpejskie puchary: 2017: LE Winner 2018: 1/8 LM (imo to raczej lepszy wynik ale co ja tam wiem o piłce
PL: 2017: 6 miejsce (?) 2018: prawdopdobobnie wicemistrz ale poza top4 nie spadniemy raczej :)

rzeczywiście ewidentny regres :D wiesz co: ide sobie poogladac kosza czy coś na piłce się jednak nei znam ... może tam mi się uda :D

PS: rok temu mieliśmy tego samego szkoleniowca z tym samym stylem gry... więc z całym szacunkiem ale nawet te wypunktowanie nijak ma sie do stwierdzenia uzytkownika RedsFan, że to styl Mou nas cofa ... bo nawet gdyby tak było a przed chwilą raczej wypunktowalem, że nie ... argument zeszlego sezonu nie jest zadnym punktem odniesienia w stosunku do zarzucanego regresu wynikajacego ze stylu Mou ...
» 15 marca 2018, 18:07 #72
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 18:12

No czyli sam powtierdasz,że jest regres tą swoją wyliczanką,bo w zeszłym roku coś wygraliśmy w tym już nic.
» 15 marca 2018, 18:11 #71
sinedd91: serio ? nie mam nic do Ciebie personalnie może nawet na żywo bym Cie polubił ale Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem czy strugasz takiego po prostu ?
uświadomie Cię co miałem na myśli... oczywiscie ciesze się i z takich pucharów ... ale za drugie miejsce w lidze i miejsce w fazie pucharowej LM oddalbym je wszystkie :) w najwazniejszych zestawieniach jest ewidentny progres ...

w zasadzie nie wiem czy jestes dalej dla mnei rozmowca skoro dyskusja z Toba wyglada tak:
TY: to jest czarne
JA: to nie do końca jest czarne
TY: Tu i tu jest czarne
JA: tak, ale tam jest białe
TY: właśnie przyznałes ze jest czarne :D
Tobie już podziękuje za dyskusje :D
» 15 marca 2018, 18:20 #70
IngoFisher: A kogo to obchodzi czy odsalbys pucharu za 2 miejsce w lidze? Po sezonie liczą się wartości wymierne a nie miejsce w lidze.Bo 2 czy 4 miejsce w lidze to już bez różnicy .A porównywanie wygranej LE do fazy pucharowej Lm to już w ogóle nie ma sensu komentować
» 15 marca 2018, 18:29 #69
sinedd91: wiec skoro Cie to nie interesuje to po co się wypowiadasz na pytania niezaadresowane do Ciebie ? :D
pomijam już w ogóle sam fakt, że pytanie było zupełnie inne :D czytaj PS w jednej z moich wypowiedzi
Dziekuję Ci :D udowodniłeś własnie, że jesteś ignorantem :D w końcu jaka jest różnica czy zajmiemy miejsce 2 czy 17 jeżeli zajmujac 17 beda inne puchary a zajmujac 2 już nie więc drużyna zanotowała regres:D nie mam Ci nic wiecej do powiedzenia :D przynajmniej Tobie :D nie pamietam kiedy ostatnim razem czytałem takie bzdury :D aa pewnie wczoraj na tej samej stronie :D
» 15 marca 2018, 18:50 #68
gaucho2015: Pamiętam tego (w pozytywnym znaczeniu) pewnego siebie chama, mistrza ciętej riposty, ambitnego Mourinho, który po wyeliminowaniu Barcelony szalał na Camp Nou a teraz? dinozaur jak Ancelotti. Tu potrzeba młodego, głodnego sukcesów, który potrafi uderzyć pięścią w stół.

#SimeoneTime
» 15 marca 2018, 15:18 #67
IngoFisher: Mam takie same zdanie.To już nie jest ten Jose,który szalał przy lini bocznej na boisku.To już nie jest ten Mou pełny pasji i ognia.Do dzisiaj pamiętam ten teatr w Barcelonie.Teraz Jose cały czas siedzi z tą samą miną,niewązne czy wygrywamy czy przegrywamy..Jose poprostu się wypalił,podobnie jak Wenger.Mou i Wenger są obecnie zmęczeni piłką i to widać na pierwszy rzut oka
» 15 marca 2018, 15:25 #66
pbskarpy: Ale czego Wy chcecie?!?! Biegania przy linii? Arogancji? Cietych ripost? Chama?

... czy wyników?
» 15 marca 2018, 15:46 #65
IngoFisher: Problem jest taki,że jedno jest związane z drugim.Jak Jose był chamem były wyniki,jak nim nie jest nie ma wyników.
» 15 marca 2018, 15:48 #64
wmatpl: Conte biega jak szalony przy linii bocznej i jak skończył w LM oraz jaką pozycje ma Chelsea w lidze wszyscy wiemy
» 15 marca 2018, 16:45 #63
sinedd91: @IngoFisher

powiedziałbym, że to rodzaj rozumowania post hoc ergo propter hoc... ale czytam te wypowiedz któryś z kolei raz i to chyba byłoby grube zawyżenie kwalifikacji tej wypowiedzi :D
» 15 marca 2018, 16:47 #62
Spadkobierca: Awansował do 1/8, jego zespół grał z Barceloną o zwycięstwo, a nie o remis. Przegrali z Barceloną, a nie Sevillą. W Premier League jeszcze nie jest pewne czy zagrają w LE czy w LM w przyszłym sezonie. Więc? Chcesz czy nie, Chelsea Conte pokazała chęć awansu, nie przeszli sobie obok tego meczu, a nie grali z jakąś Sevillą tylko z Barceloną w formie.
» 15 marca 2018, 21:42 #61
Peatereste: Czytam i nie mogę uwierzyć. Aż nie wiem jak komentować. Co wy macie z tym Simeone? Każdy, co do jednego ma do porzygu dość defensywnego stylu w wykonaniu United. Mamy świetnych ofensywnych piłkarzy. Po co więc kolejny trener, który gra na 0 z tyłu i murowanko przy 1:0?
» 15 marca 2018, 22:29 #60
marchewa11: Mourinho juz w Chelsea juz nie był tym samym menagerem co za pierwszym razem. On ma jakiś problem myślę że się wypalił,jak od następnego sezonu oni nie zaczną grać to będzie jego koniec.
» 15 marca 2018, 15:15 #59
Javi9203: Sezon 3
Po 20 Kolejce Manchester United zajmuje 15 miejsce w tabeli
Jose Mourinho jest przekonany że potrzeba kolejnych wzmocnień żeby drużyna mogła bronić się skutecznie przed spadkiem
Wydając grube miliony odnosi sukces drużyna wygrywa dwu mecz w baranżach po karnych NIE STWARZAJĄC ŻADNEJ SYTUACJI BRAMKOWEJ
» 15 marca 2018, 14:11 #58
ubituibiego: Po drugim sezonie Mourinho zostaje zwolniony na prośbę Javi9203
Kolejnym trenerem zostaje Pocetino. Nagle pojawia się problem: żaden wartościowy piłkarz nie chce przyjść do ManUTD. Odchodzi Matic i Lukaku. Pogba nadal źle podaje a Sanchez traci mnóstwo piłek. City gromi wszystkich wkoło a ManUTD z ofensywnym futbolem zajmuje trzecie miejsce odpadając wcześniej z wszystkich możliwych pucharów. Następny rok to samo.
Ed dzwoni: Javi9203 co mamy robić
Javi9203: Pocetino musi odejść - potrzebujemy trenera, który dobędzie trofea
» 15 marca 2018, 15:12 #57
Qver: ubituibiego - daj 3 argumenty, dlaczego piłkarze by nie chcieli grac dla Mauricio Pochettino.
» 15 marca 2018, 15:34 #56
Javi9203: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 15:57

Panowie lub chłopcy patrząc na niektóre wypowiedzi
Przestańcie siać medialną nagonkę że piłkarze grają przeciwko trenerowi bo to wymysł mediów

ubituibiego
więc jaką widzisz przyszłość z Mourinho
Jak sądzisz ile potrzebuje jeszcze wydać kasy i ile czasu mu potrzeba żeby ta gra wyglądała płynnie żeby piłkarze cieszyli się grą żeby kibice byli zadowoleni ?
Może wyrazisz swoją opinię
Bo po mojemu sytuacja wygląda następująco zamiast wyrobić swój styl gry Mourinho chce dopasowywać styl gry pod rywala
Dyscyplina w obronie i wolna ręka dla ofensywy co nie przynosi dobrego skutku bo nie ma lidera jedyne na co może liczyć do przebłyski lepszy dzień jakiegoś piłkarza
» 15 marca 2018, 15:56 #55
duncaneedwards: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 14:07

gdyby zarzad mial jaja jose juz by wylecial na zbity pysk.zanosi sie raczej na to ze potrenuje jeszcze sezon i wtedy wyleci.bo nie ma co spodziewac sie tego ze portugalczyk zmieni cos w sobie i swojej taktyce.nawet jak wyniki beda fatalne jak osiol bedzie obstawal przy swoim.ta osoba jest niererformowalna.dluzej jak rok tutaj nie posiedzi
» 15 marca 2018, 14:05 #54
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 14:25

a powiedz mi ktory zarząd by tak zrobił ? zajmujemy 2 miejsce w lidze i walczymy dalej w Pucharu Anglii . Mysle ze nie znam takiego klubu ktory by zwolnil juz Mourinho na tym etapie skoro zajmujemy 2 miejsce w lidze... Mysle ze 3 sezon to bedzie kluczowy dla Mourinho i tutaj juz wymowek zadnych nie bedzie i ten sezon go zweryfikuje :) mysle ze zarzad wtedy bedzie mu wiecej patrzał na ręce . Van Gaal nie mogl sie wbic do top4 mial caly czas 5 miejsce i walczyl az stracil je kompletnie i dopiero pozniej go wywalili wiec teraz jak mamy 2 miejsce myslisz ze sa w stanie wywalic Mourinho ? Nasz zarzad to nie zarzad CFC czy Realu zeby tak pochopnie decyzje podejmowac . Zreszta nawet teraz oni sie troszke ogarneli bo Zidane mial problemy na poczatku , ale nadal jest trenerem wiec moze cos sie tam pozmienialo tak samo w sumie jak w Chelsea .
» 15 marca 2018, 14:20 #53
trance: Swego czasu Del Bosque wyleciał z Realu po wygraniu LM. Wszystko idzie, a oni podpisują w środku sezonu kolejną umowę, to się w głowie nie mieści, same dyzmy a teraz ręce w nocniku.
» 15 marca 2018, 14:37 #52
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 14:52

to mnie tez zdziwilo ze w polowie sezonu nasz zarzad daje nową umowe Mourinho skoro nie jest jeszcze nic pewnego . Trzeba walczyc o top4 ciezko to mowic ale miejsce 2 wcale nie jest jeszcze takie pewne tak jak w sumie top4 . Chociaz patrzac na gre CFC i Arsenalu to watpie zeby do niej wskoczyli . Chelsea w sumie ma jeszcze Burnley wyjazd i mecz u siebie Liverpool z Tottenhamem wiec napewno potraca jeszcze punkty tak jak my zreszta . Trzeba dociagnac ten sezon na podium zeby w przyszlym roku byla pewna LM moze juz z nowym trenerem ? jak ma ktos przyjsc to musimy sprowadzic kogos szybciej zeby zgrywał druzyne juz na tournee, ale do konca sezonu Moruinho niech juz zostanie . No chyba ze zaczna sie cyrki ze zaczniemy grac coraz gorzej i bedzie nam grozilo wypadniecie z top4
» 15 marca 2018, 14:51 #51
duncaneedwards: dlabigt23 masz duzo racji.wynikiami portugalczyk sie broni.ale sam styl i wyraz tego zespolu jest do bani
» 15 marca 2018, 15:17 #50
Me89v2: Trzeba pamiętaj, że to dzięki charakterowi, dzięki walce na boisku i dzięki grze United tak rósł i rósł na rynku kibica i to dzięki temu klub jest teraz największą albo jedną z największych marek na świecie. Czy Wy myślicie, że od 5 lat United zdobywa nowych kibiców? Co najwyżej traci i tu nie ma co pisać, że sezonowcy niech odchodzą, sezonowcy w skali światowej również ładują siano w klub i poszerzają markę klubu w świadomościach innych ludzi. Mou to już chyba w ogóle odpędza masaowo sezonowych kibiców jak i tych neutralnych. Tak nie może być. United musi się chcieć oglądać i tu mowa własnie o takich kibicach, którzy nie mają zakorzenionego United głęboko w sercu. Jeśli tacy kibice z chęcią będą zasiadać przed TV na oglądanie Untied, to wtedy będzie można powiedzieć, że idziemy w dobrą stronę. Aktualnie to najbardziej zatrwardziali kibice mają problem przetrwać 90 min przed tv.
» 15 marca 2018, 15:23 #49
IngoFisher: Masz racj.MUFC temu zostało najpopularniejszym klubem świata,bo od tej drużynu buchał ogień.Ludzie po prostu chcieli to oglądać.Chcieli ognia.Jakbym teraz był 7 letnim dzieckiem i dopiero zaczynał oglądać mecze i miałyb do wyboru kibicowanie City czy United to wybrałym City.Niestety ale City będzie zyskiwać kibicó,a my bedziemy ich tracić i juz całkowicie zmarnujemy swój potecjał.
» 15 marca 2018, 15:28 #48
Trz: Ile ja teraz słucham od kumpli jak przychodze do baru oglądać United to już mnie uszy bolą a oczy krwawią od oglądania tej parodii ManUtd.
Padaka, autobus, murarz, tego się nie da oglądać, oglądamy tylko bo ty oglądasz bo jak bys nie przyszedł to oglądali byśmy Górnik, Śląsk czy innego Piasta(bez urazy, z polskiej kopaniny to słucham i czasem oglądam kibiców, jak ich łaskawie pokażą bo z tym jest problem jak zaczną się bawić piro), i po tych narzekaniach wjeżdża temat SAF'a "a nie pamiętasz jak grali...(tu można wstawiać dowolne nazwiska, od Nevilla do Rooneya) i gdzie to jest teraz?" Pamiętam do uja wafla i co mam z tym niby zrobić, przerzucić się na city, liverpool, barce czy real? po tym zazwyczaj milkną na chwile.
» 15 marca 2018, 16:08 #47
Vamper: Ja bym wolal wymienic polowe zarzadu i polowe skladu zamiast Mourinho. W tym klubie i tak rzadzi Sir Alex Ferguson, a slabsze sezony zdarzaly sie nawet pod wodza naszej legendy. Moim zdaniem Mourinho robi super robote w tym klubie. Przypominam, ze za czasów Fergusona tez nie w kazdym meczu dominowalismy, a zarowno Inter jak i FC Porto zdobylo trofea grajac wlasnie w takim stylu jak gramy teraz.
» 15 marca 2018, 14:05 #46
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 14:10

"a zarowno Inter jak i FC Porto zdobylo trofea grajac wlasnie w takim stylu jak gramy teraz." Tak 10 lat temu.
» 15 marca 2018, 14:09 #45
Me89v2: Vamper, tak z ciekawości - co rozumiesz pod pojęciem "robi super robotę". Tak szerzej, a nie ze mamy 2 miejsce w marcu, bo to mnie nie interesuje :) (dlatego, że gdy spadniemy za 2 kolejki hipotetycznie na 4 miejsce, to argument dotyczący półtorarocznej pracy pryska)
» 15 marca 2018, 14:17 #44
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 15:00

Chcesz nam wmówić że Inter Mourinho dałby się tak zdominować jakieś Sevilli? Mourinho kiedyś świetnie potrafił rozpracować i wyłączyć z gry rywala a dziś ratuje mu kufer De Gea nawet w meczach z ogórkami. Chłop się wypalił jako trener i tyle. Coraz bardziej zaczyna przypominać Wenger chwaląc się ciągle jak to on wygrał FA Cup w któryś tam sezonie.
» 15 marca 2018, 14:58 #43
Me89v2: Zarząd się powoli budzi i dobrze.
» 15 marca 2018, 13:59 #42
IngoFisher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 14:08

Ciekawy jestem trzeciego sezonu Mourinho. Ciekawe i, czy wyleci we wrześniu jak z Chelsea, czy zaliczymy najsłabszy, ale nieodstający od poprzednich zbytnio sezon jak Real, czy będziemy się bronić przed spadkiem jak Chelsea ostatnim razem
» 15 marca 2018, 14:04 #41
Michux3: Nie chciałbym go wyrzucać po tej przegranej, bo dyspozycja dnia, generalnie zagraliśmy słabo. Ale w momencie gdy MENADŻER klubu obraża klub który prowadzi i to w taki sposób to powinien być koniec
» 15 marca 2018, 13:51 #40
TuhajBej: Na pewno jakakolwiek pochopna decyzja wpędzi nas z deszczu pod rynne. Uważam że czas Mourinho w United powoli dobiega końca, ale też nie ma co robić pochopnych ruchów i oddać klub znowu pod menadżerkę jakiegoś drugiego Moyesa. Wtedy wrócilibyśmy do punktu wyjścia a skutki byłyby opłakane. Moim zdaniem Mourinho powinien dokończyć już ten sezon a latem gdyby trafił się ktoś konkretny to myślę że można by było spróbować poukładać to z nowym menadżerem. Skład nie jest taki znowu zły, brakuje tylko pomysłu na grę i kogoś kto wykorzysta potencjał takich graczy jak np. Pogba czy Sanchez.
» 15 marca 2018, 13:37 #39
rad2005: Pozostać powinno tylko pytanie "teraz czy po sezonie ?"
Po nie wydaje mi się żeby piłkarze jeszcze uwierzyli w jego geniusz taktyczny, a tym bardziej kibice. Ciekawe jak zagrają w weekend, czy aby nie przeciwko niemu, bo Pogba już chyba tak gra.
» 15 marca 2018, 13:32 #38
glory: Gdyby nie super dyspozycja Man City to United liczyłoby się w walce o tytuł. Kilka sezonów temu taka liczba punktów stawiałaby ich na pierwszym miejscu tabeli.
» 15 marca 2018, 13:02 #37
IngoFisher: Dlatego że liga byla bardziej wyrównana i ciężej zdobywalo się punkty.A City jest takie dobre bo nie ma konkurencji a nie dlatego że jest wybitne.Bo jaką konkurencję stanowi drużyna która została rozjechana przez 5 drużynę la ligi?
» 15 marca 2018, 13:12 #36
SiYamabushi: Na bank jesteś blondynką
» 15 marca 2018, 13:36 #35
nysa94: Gadasz jakby La Liga była conajmniej jak Eredvise. Właśnie przez takich jak Ty ten klub by już dawno wyginął bo to się nazywa "nie docenianie przeciwnika" i potem wychodzą taki rzeczy.
» 15 marca 2018, 15:01 #34
Spadkobierca: Jeśli chodzi o balans w lidze to faktycznie jest, tylko La Liga to bogatsza liga.
Barca, Real, od biedy Atletico;
PSV, Ajax, od biedy Feyenoord;
A następnie tu i tu kilka średniaków, a pod nimi ogórasy.
» 15 marca 2018, 22:00 #33
Manutdkevin7: Czasami tak sobie myśle co by było gdyby po SAFie Giggs został na stałe a nie na te trzy mecze. Napewno klub stawiał by wychowanków ponad wszystko i ściągał za mniejsze pieniądze zawodników o dużym potencjale a nie zawodników którzy przychodzą dla kasy bo to może być ich ostatni duży kontrakt w karierze
» 15 marca 2018, 12:51 #32
klb9k: Po boisku biegałby Rooney, a nasz duet Cleverley i ciągle młody Anderson błyszczałby na salonach. A mówiąc serio, nie wydaję mi się aby był gorszy od Zidana :)
» 15 marca 2018, 13:16 #31
erni13: Co wy macie z tym Giggsem? Jakie on ma cechy wielkiego trenera poza tym, że był oddany MU?

Całą karierę był cichy, jedyne co robił poza graniem, to bzykał żone brata na boku.
» 15 marca 2018, 14:05 #30
NoLogo: Dobry tok myślenia, był cichy, znaczy kiepskim by był trenerem w UTD. To tak samo można powiedzieć, że taki pogba będzie wybitnym trenerem bo jest go wszędzie pełno?
» 15 marca 2018, 14:22 #29
kanah: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2018 17:21

Widać miał jaja by bzykać żonę brata. Może byłby dobrym wyborem.
» 15 marca 2018, 17:20 #28
Pawlo: Można przegrać z takim "średniakiem" jak Sevillą, bo tak trzeba nazwać klub w tym sezonie pechowo w dwumeczu, bo czasami tak bywa, ale jeśli w obu meczach gra się katastrofalnie, na własnym stadionie broni się wyniku 0:0, który awansu nie daje to coś jest nie tak. Jeszcze żeby miał jaja na konferencji i powiedział, że popełnił błąd, źle zmontował taktykę to jeszcze to byłoby "zjadliwe", ale on nie ma nic sobie do zarzucenia i jeszcze mówi, że MU przegrywający to nie pierwszyzna to moim zdaniem za takie coś każdy zarząd w najlepszych klubach by z miejsca takiemu Panu bez ambicji podziękował. Daily Mail raczej niezbyt wiarygodne źródło i raczej wątpie w konflikt i będziemy musieli się użerać kolejny sezon z nim.
» 15 marca 2018, 12:40 #27
IngoFisher: Pewnie Charlton z Fergusonem dostają szału jak oglądają ten syf.Jose niszczy ich spuścizne
» 15 marca 2018, 12:31 #26
DevoMartinez: Dwaj poprzednicy juz ja dawno doszczetnie zniszczyli.
» 15 marca 2018, 12:34 #25
SixAxsis: Moze jakby Van Gaal od razu przeszedl przed Moyesem to by lepiej było.
» 15 marca 2018, 12:59 #24
Spadkobierca: Wciąż nie rozumiem zrzucania odpowiedzialności na Van Gaala i Moyesa. Obydwaj tak naprawdę musieli odmłodzić kadrę i zbudować zespół od nowa. Nie było mowy o kupowaniu klasowych piłkarzy za wielkie pieniądze, bo nie starczyłoby na resztę pozycji.
» 15 marca 2018, 13:34 #23
PrzemoIgor: Wybraniec SAFA miał najlepszą wizję
» 15 marca 2018, 13:34 #22
IngoFisher: Akurat Moyes dostaje za SAFa.To właśne on dostał najgorszą możliwą kadre,a pieniędzy na transfery prawie żadnych.Moyes do dzisiaj płaci nie za swoje błędy.
» 15 marca 2018, 13:37 #21
DevoMartinez: Spadkobierca: mozna ich obwiniac za marne transfery chociazby, Juz pomijam ich mysl trenerska ale zeby chociaz trafili z transferami. Wyszedl im Martial i wprowadzenie Rasha. Wszystkie pozostale to albo wtopy albo zawodnicy nie lapiacy sie do 1 składu.
» 15 marca 2018, 14:25 #20
IngoFisher: A transfery Jose to jakie są,bo na razie większość to też wtopy?A Moyes sprowadził Matektóry jak się okazało to był dobry transfer.Nie dostał jak Jose 300mln
» 15 marca 2018, 14:29 #19
DevoMartinez: Bailly, Ibra, Matic, Lukaku na plus. Pogba poki grał na serio to tez duzo dawał. Nieudany Miki i poki co slabo Lindelof. Wiec jak wiekszosc wtopy.
» 15 marca 2018, 15:08 #18
IngoFisher: Na razie tylko Lukaku spełnia oczekiwania.Bailli jest obecnie mniej pewny niż Smailing.A Matic gra średnio,a czasami wręcz słobo..Solidny gracz,ale pewnego poziomu nie przeskoczy.Pogba największy niewypał tego klubu,co rozegrał pare dobrych meczy,a większość dno.Tylko Lukaku można uznać ze całkowity transferowy sukces.
» 15 marca 2018, 15:13 #17
CoachMark: No faktycznie Bailly to słaby .... strzelił jednego mega przypadkiem swojaka, a w tym meczu grał świetnie za wyjątkiem jednej interwencji nieco na radar, ale też chyba się nie spodziewał próby strzału i jest niepewny że hej. Gratuluje twojej niebywale nietrafnej oceny.
» 15 marca 2018, 18:22 #16
dawidlp92: ciekawe jak to bd wyglądało w trzecim "zwykle" tragicznym sezonie Mourinho
» 15 marca 2018, 12:31 #15
IngoFisher: Może już 3 nie bedzie
» 15 marca 2018, 12:44 #14
NoGiveUpUnited: oby nie było
» 15 marca 2018, 13:04 #13
DevoMartinez: Ciekawe w jakie to sprawy zdala od piłki Jose sie angazuje. Za wiele czasu wolnego to on nie ma. Druga sprawa ktora mnie ciekawi to czy Sanchez ma zapisane w kontrakcie na jakich pozycjach moze byc wystawiany. Kazdy widzi, ze skoro na lewym nic nie daje a Martial i Rash nic nie daja na prawym to na logike zamienic ich skrzydłami. Chilijczyk gorzej na prawym i tak nie zagra za to nasza młodzierz bedzie znowu terroryzowala lewa strone swoja szybkoscia i dryblingami. Ale takie ustawienia Jose jeszcze nie sprobował i to jest dziwne.
» 15 marca 2018, 12:31 #12
BajtiMU: Sanchez nie zawsze gra na lewym skrzydle a co do umowy,nie sądzę.Sanchez to nie Neymar.


Młodzież*
» 15 marca 2018, 13:41 #11
DevoMartinez: Gra na lewym albo pod napastnikiem, chyba w jednym meczu moze dwoch zmeinil sie w trakcie z Martialem stronami, ale na prawym nigdy nie zaczął meczu o to mi chodzi. Brak logiki menagera raczej nie wchodzi w gre. Wiec moze jakis zapis w kontrakcie juz sam nie wiem.
» 15 marca 2018, 14:22 #10
NoLogo: Ja bym się logiki w niektórych decyzjach personalnych nie doszukiwał. Bo już nie raz zostało to udowodnione, że z logiki zrobiono panią lekkich obyczajów.
» 15 marca 2018, 14:26 #9
IngoFisher: Mou już nie raz pokazał,że z logiką co do personali jest na bakier,a niekórzy tutaj doszukują się drugiego dnaXD.Bo wiadomo,Jose jest nieomylny i nie może popełniać takich błędów.
» 15 marca 2018, 14:45 #8
kondzik: Jeżeli byłbym na miejscu ED'a to za te słowa co powiedział o Manchesterze to bym go wylał na zbity pysk
» 15 marca 2018, 12:30 #7
Tusiu: Jeśli dalej będzie stawiał Sancheza ponad Martiala, to na pewno tak się stanie.
» 15 marca 2018, 12:29 #6
karolmanu3: Powinni się pożegnać za porozumieniem stron. Niech murarz idzie do PSG a my powinnismy pomyśleć nad Ancelotti/Sarri/Pochetnio/Simeone. Marzenie..
» 15 marca 2018, 12:28 #5
PrzemoIgor: Tak z ciekawości, co w swojej karierze trenerskiej wygrali Sarri i Pochetino... ? Kiepskie te marzenia
» 15 marca 2018, 13:38 #4
IngoFisher: Jak słysze argument co wygrał dany trener to mi się śmiać chce. W takim razie Wengre powinnien zostać do końca życia w Arsenalu,bo Arsenal bardziej utytuowanego trenera niż Arsen na rynku nie znajdzie.Taka to jest waśnie taka logika
» 15 marca 2018, 13:45 #3
Spadkobierca: Gdyby kluby miały zatrudniać na podstawie "co on w swojej karierze wygrał" to nie byłoby żadnej wymiany pokoleń trenerskich, a wręcz największe kluby byłyby prowadzone przez menedżerów leżących w grobach.
» 15 marca 2018, 22:03 #2
Spadkobierca: Po jego ostatnich paplaninach wcale bym się nie zdziwił, gdyby konflikt między Jose, a resztą klubu tylko narastał.
» 15 marca 2018, 12:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.