Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Rashford powinien rozważyć odejście z Old Trafford”

» 13 lutego 2018, 13:14 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Thierry Henry uważa, że Marcus Rashford po zakończeniu sezonu 2017/2018 powinien poważnie zastanowić się nad swoją przyszłością w Manchesterze United.
„Rashford powinien rozważyć odejście z Old Trafford”
» Marcus Rashford jest związany kontraktem z Manchesterem United do 2020 roku
Rashford w tym sezonie zanotował 25 występów w Premier League, ale tylko w trzynastu spotkaniach pojawiał się w wyjściowym składzie. Po raz ostatni w podstawowej jedenastce w lidze wybiegł na murawę w meczu z Burnley w Boxing Day.

Szanse Rashforda na grę może ograniczyć również transfer Alexisa Sancheza, który zamienił Arsenal na Manchester United w styczniowym oknie transferowym.

– Dla mnie najważniejszą rzeczą jest to, że musisz grać – mówi Henry na antenie Sky Sports.

– Nie można siedzieć na ławce i opuszczać spotkań, nie uczyć się gry i zatrzymywać rozwijającą się z impetem karierę. Przykładem jest tutaj Marcus Rashford.

– Michael Owen miał szansę po swoim debiutanckim sezonie, bo grał, grał, grał i grał. Mogę podać Wam więcej przykładów.

– Rashford natomiast czasami nie mógł skorzystać z tego, co zrobił w debiutanckim sezonie, bo czasami gra na prawej stronie, czasami na lewej.

– Opuszczenie klubu to wielkie słowa. Oczywiście, skoro tam jest, to chce grać w Manchesterze United. Ale musi grać, a będzie mu coraz trudniej, szczególnie po transferze Alexisa Sancheza.

– Myślę, że pod koniec sezonu być może zacznie sobie myśleć: „Czy powinienem zostać?” - dodaje Henry, były piłkarz Arsenalu i reprezentacji Francji.

Rashford jest związany z Manchesterem United kontraktem do 2020 roku. Młody Anglik ma na swoim koncie 108 występów w ekipie Czerwonych Diabłów, w trakcie których zdobył 29 bramek.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho popiera wprowadzenie VAR-u do Premier League
Następny news »
Smalling i Jones na wylocie z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


Klimaa: Chłopak to przyszłość klubu. Oczywiście że jest spora konkurencja - ale gdzie jej nie ma?
» 15 lutego 2018, 19:24 #39
szysiek83: Jeśli Mou-błazen-rinho pozbędzie się młodego Rash'a to do momentu jak Mou-przechujnapłaskiedachy-rinho nie zostanie wywalony z United moimi jedynymi komentarzami będą te o potrzebie pozbycia się Mou-pasozyta-rinho!
» 15 lutego 2018, 14:51 #38
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2018 18:40

Rashford przez ostatni rok dość się nagrał pod wodzą Mourarza. Inna sprawa że piłkarze pod jego wodzą nie notują progresu, często wręcz cofają się w rozwoju, mają ogromne wahania formy i są ograniczani przez prymitywny styl gry. Nawet Alexis które dopiero co przyszedł do klubu po rozegraniu zaledwie kilku spotkań jakby zatracił entuzjazm. Jeśli ktoś powinien się poważnie zastanowić nad swoją przyszłością w Manchesterze United to jest to właśnie Mourarz. Od Rashforda wara!
» 14 lutego 2018, 18:39 #37
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2018 12:29

Ciekawa sprawa z tymi młodymi Anglikami. Nie pierwszy już taki, co ma papiery na topową gwiazdę, a coś jest z nim nie tak. Podobnie było choćby z młodym Wilshere'em. Chłopak zagrał świetny sezon, w drugi nie wszedł, przy tym Arsenal zmienił skład, Jacka wysłali na wypożyczenie, później drugie, po drodze jeszcze jakieś kontuzje (w tym poważne), a teraz jest cieniem tego, co pokazywał kilka lat temu. Mam wrażenie, że w Rashfordem może być podobnie. Ten chłopak ma przegląd, pomysły, technikę i odwagę, żeby grać na najwyższym poziomie. Jego nieszablonowe podania z klepki są najlepsze w zespole. Do tego jest piekielnie szybki. Atutów ma cały worek, a jednak nie gra. A jak już gra, to jak Rooney - rzucany jest wszędzie po boisku, a "eksperci" się dziwią, że nie strzela bramek. Jeśli go sprzedamy, to Mourinho straci w moich oczach resztkę szacunku, który do niego mam. Marcus potrzebuje poprowadzenia, żeby wejść na najwyższy poziom, bo technikę, mądrość boiskową (w sensie przeglądu, szybkości reakcji itp.) do tego ma. Jeśli nie wejdzie na ten poziom, to będzie to wyłącznie wina trenerów.
» 14 lutego 2018, 12:28 #36
BartkoGGMU: Wolałbym sprzedać Lukaku w pakiecie z Sanchezem, niż oddać Rashforda. Ma potencjał na topowego piłkarza i jest nasz! Gdyby miał trenera który pozwoli go wprowadzić na wyższy poziom, a nie murarza to już teraz walczyłby o koronę króla strzelców. No, ale Mou woli grac ociężałym Lukaku. U takiego Guardioli Lukaku nie mieściłby się nawet na ławce.
» 13 lutego 2018, 23:00 #35
matizek92: Ze swoją skutecznością na pewno walczyłby o koronę króla strzelców... :)
» 14 lutego 2018, 11:58 #34
SWAT: Absolutnie, ma zostać i walczyć o miejsce. To jest Manchester United!!
» 13 lutego 2018, 19:16 #33
mlodyDevil: Zgadzam sie 100%
» 13 lutego 2018, 22:31 #32
mlodyDevil: Co prawda to prawda powinien mu dawac wiecej grac bo to jest prawdziwy powiew świeżości i faktycznie sprobowalbym w tym momencie posadzic lukaku kosztem rashforda. Ale w zadnym wypadku zadnego pozyczania. To jest diabel od podstaw i nigdzie go nie oddawac. Ma czas zeby jeszcze sie rozwinac a alexis tak dlugo nie pociągnie..maks 3 sezony i do la galaxy albo chin..spokojnie wszystko ladnie sie ulozy i wierze zarowno w niego jak i martiala a sanchez po prostu teraz sie przyda
» 13 lutego 2018, 15:24 #31
LTMek: Dawać więcej grać? Człowieku Rashford ma więcej minut na boisku niż Martial, a w tym sezonie gra po prostu piach, wdaje się w niepotrzebne dryblingi i głupio traci piłkę, mimo iż dostaje szansę praktycznie w każdym meczu...
» 13 lutego 2018, 19:38 #30
mlodyDevil: Mentalnosc mlodych graczy..grac wiecej zeby wyzbyc sie takich bledow i nabrac doswiadczenia..fakt forma pozostawia do zyczenia troche ale bez gry bedzie jeszcze gorzej..a Ty co bys zrobil czlowieku??
» 13 lutego 2018, 22:28 #29
mlodyDevil: I kolejna rzecz na szpice za lukaku napisalem a nie skrzydlo to moze wykorzystalby troche swoja szybkosc nie do dryblingu a startu do pilki..pozdro
» 13 lutego 2018, 22:30 #28
LTMek: Przeprowadził z typem kilka solidnych rozmów na temat jego gry, to przede wszystkim. Rashford dostał w tym sezonie kilka szans na "9" i po prostu ich nie wykorzystał. Z drugiej strony to chyba logiczne, że skoro ładujemy 100 baniek w zawodnika, to nie po to by był zmiennikiem/rezerwowym, tylko widocznie trener chce na nim opierać grę drużyny.
Jak dla mnie można by wrócić do 4-4-2, nie mniej jednak dośrodkowania naszych skrzydłowych nijak nie umywają się do piłek wrzucanych przez CR7 czy choćby Naniego...
Kolejna kwestia - wykorzystanie szybkości -> typ nie umie grać kombinacyjnie i tu leży problem, bardzo często można obejrzeć go gubiącego piłkę w klepkach Pogba-on-Lukaku-Martial, generalnie to my musimy atakować, więc szybkość w tym wypadku naprawdę niczego nie zmienia.
To jest Man Utd, tu nie ma czasu na kolejne zmarnowane lata i oczekiwanie, że 20-sto latkowie będą stanowili o sile drużyny -> potrzebny jest przywódca, który ich zorganizuje, ochrzani jeśli będzie to konieczne i przede wszystkim ZMOTYWUJE. Na razie nie ma w Man Utd takiej osoby, trudno mówić o tym, żeby Valencia prawidłowo pełnił rolę kapitana, z podobnym efektem opaskę mógłby dostać każdy...
» 13 lutego 2018, 23:07 #27
mlodyDevil: Zgadzam sie w 100 procent na 442 i mowie to juz od poprzedniego sezonu..rashford jest po prostu mlody i musi zrozumiec kiedy kiwka a kiedy nie i oczywiscie nie na sile..kwestia kapitana jak najbardziej tez prawda brakuje roy keana ktory porządnie by sie wkur... z taka gra..co do lukaku na chwile obecna lawka..trudno 100 baniek sie marnuje ale moze sie nauczy ze trzeba orac co i robi tylko malo skutecznie,poczatek fenomenalny ale technika i gra kombinacyjna kuleje bardzo czy to z nim czy rashfordem chociaz sadze ze ten mlodszy lepiej to robi ale tez pozostawia do życzenia..szybkosc rashforda robila by roznice z przodu jest zwiniejszy przy kontrze moglby nokautowac przeciwnika..a co do wieku zauwaz ze ManU w 2008 (final w moskwie) roku grala samymi mlodymi przeplatanymi z doswiadczeniem..balans o ktorym Mou tak ciagle mowi..byl rooney 22 lata obok ronaldo 23,obrona ostoje ferdinand i vidic w kwiecie wieku i niezastapiony Paul Scholes w srodku..a teraz taka zbieranina niby wszyscy mlodzi i w kwiecie wieku ale nie ma kto tym wszystkim na boisku pierd...ac, grac ku..a mac a nie stac..
» 14 lutego 2018, 20:09 #26
LTMek: Ziomek, ale byli piłkarze generalnie skupieni na futbolu!
U nas Martial skupia się na budowie swojej marki i prawie się popłakał przy zmianie numeru z 9 na 11, Pogba i Lingard zajmują się pajacowaniem zamiast ciężkim treningiem, a Smallingi czy Jonesy to żadne porównanie do Rio czy Vidicia...
» 14 lutego 2018, 21:43 #25
TuhajBej: Moim zdaniem wypożyczenie go do jakiegoś większego klubu byłoby całkiem dobrym wyjściem. Rashford ma spory potencjał ale musi się ogrywać regularnie.
» 13 lutego 2018, 14:47 #24
Davide: I ma się ogrywać w większym klubie?
» 13 lutego 2018, 18:40 #23
TuhajBej: Wiedziałem że ktoś się o to doczepi :) Pisząc "większy klub" miałem na myśli aby ogrywał się w większym klubie pokroju Sevilli czy Valencii (na przykład, żeby zaraz ktoś nie pomyślał że chce go akurat do tych klubów wysyłać) niż do takiego Leeds czy innej drużyny z Championship. Wydawało mi się to całkiem jasne i logiczne że w Realu czy PSG sobie nie pogra.
» 13 lutego 2018, 19:22 #22
duncaneedwards: kazdy normalny trener na swiecie stosuje rotacje w skladzie. u nas lukaku gra na 9 wszystko co mozna zagrac. i przez to rashford cierpi.ktos z dwojki rahsford lub martial latem albo odejdzie albo zostanie wypozyczony.jest jeszcze 3 mozliwosc ze szybciej zawininety zostanie mourinho
» 13 lutego 2018, 14:14 #21
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2018 14:42

no ale Lukaku jest przecież fantastyczny i wykonuje ogromną prace której nie widać, to jak ma nie grać
» 13 lutego 2018, 14:41 #20
Fenek: Mou ma na prawdę dziwne jazdy, jest albo uparty albo wierzy w to, iż jest nieomylny. Ale już dawno temu Rash powinien grać na szpicy na zmianę z Lukaku. Nie ma sensu marnować go na skrzydle.
» 13 lutego 2018, 13:47 #19
Norbi17: Niestety taka prawda. Rash najlepiej czuje sie na srodku, a Mou rzuca nim na lewo i prawo. To samo z Martialem. Obaj powinni grac na szpicy- moze nie razem ale kto wie :) niestety na przeszkodzie stoi nasz nietykalny "Benzema"
» 13 lutego 2018, 13:42 #18
CZERWONYLOS: Wiadomo, że będzie ciężko chłopakowi grać jak wydali kasę na transfery i teraz to nowi gracze muszą grać i wprowadzić nową jakość której nie ma.
Jednak jak dla mnie to jest super talent gość który będzie stanowił o sile drużyny i reprezentacji. Jeśli pozwolimy mu odejść to będzie nieodżałowana strata.
» 13 lutego 2018, 13:40 #17
Trz: a jak będzie tak grał jaku mu teraz dają to skończy jak jakiś Ox czy Wallcot
» 13 lutego 2018, 14:49 #16
CZERWONYLOS: I kolejny talent się zmarnuje...
» 13 lutego 2018, 15:32 #15
LTMek: Talent się zmarnuje xD
Tak samo jak Welbeck się przecież zmarnował... :D
To nic, że typ wykorzystywał 1 sytuację na 8, talent przecież...
On jest ANGLIKIEM, co oznacza, że jest ogólnie wokół niego robiony szum, jak przy każdym graczu o tej narodowości w tej lidze. Anglicy mają -dolca na punkcie własnych reprezentantów, co widać po kwotach wydanych na Shawa, Stonesa czy Cahila. Jacy poziom Ci piłkarze prezentują, widać na arenie międzynarodowej.
Gdzie w top 10 jest jakiś angielski piłkarz? Albo kiedy był ostatni? Chyba za czasów starego Rooneya i to w zasadzie tyle. Cały hype na anglików jest chory i nie ma żadnego normalnego uzasadnienia.
Rashford zagrał niemal w każdym meczu tego sezonu i tym czym błyszczy są na razie nieudane dryblingi i masa strat. Jest po prostu nową wersją Aarona Lennona z czasów gry w Totkach - jeździec bez głowy. Gość musi się nauczyć opanowania, dośrodkowywania i klepania piłki, bo powinien z natury wiedzieć, że podjazdu technicznego do południowców po prostu mieć nie będzie.
» 13 lutego 2018, 19:44 #14
Batigol222: Rashford to jest środkowy napastnik, który na dodatek, w odróżnieniu od Lukaku, naprawdę ma potencjał. Jeżeli więc Mourinho nie widzi go w składzie, to powinien chociaż go wypożyczyć, żeby się ogrywał na swojej pozycji, zamiast być zmiennikiem skrzydłowych, podczas gdy on nie jest skrzydłowym.
» 13 lutego 2018, 13:35 #13
retibra: taki madry jestes to co tu robisz? idz na trenera.. albo chociaz w FMa se pograj
» 13 lutego 2018, 13:37 #12
Batigol222: W FMa przestałem grać jakoś w wieku 18 lat, czy prawie dekadę temu, drogie dziecko. Powyższy komentarz to prosta konstatacja kilku oczywistych rzeczy: Rashford to środkowy napastnik z potencjałem, Kulaku w jednym sezonie strzeilił 25 bramek w 37 wystepach w Premier Leauge i to pewnie będzie jego największe osiągnięcie w karierze, bo on zwyczajnie nie ma z czego się rozwijać. Taki Morata może pudłować jak najęty, ale ma technikę, umiejętność gry kombinacyjnej(vide Chelsea-MU w rundzie jesiennej)- z niego coś może być w przyszłości, Lukaku zawsze będzie tylko solidnym, ligowym napastnikiem, który potrafi wbijać bramki przeciętnym zespołom.
» 13 lutego 2018, 13:44 #11
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2018 13:45

dla ciebie Benzema jest lepszy od Lukaku kiedyś pisałeś więc nie zamierzam dyskutować z kimś tak zaślepionym
» 13 lutego 2018, 13:44 #10
DevoMartinez: Gdyby Lukaku dostawal tyle podan co Kane to mialby pewnie wiecej bramek niz on. Ten drugi oddaje 2 razy wiecej strzalow na mecz od Belga. I to jest najwiejkszy problem Lukaku, nie jest dokarmiany piłkami a sam tyra jak wół bo musi. Przez co czesto brakuje go w polu karnym.
» 13 lutego 2018, 13:55 #9
Batigol222: Raczej trudno byłoby znaleźć w czołowych zespołach napastnika gorszego, niż Lukaku. Ile tych strzałów oddaje zza szesnastki albo po minięciu obrońcy? Pomijając już fakt, że to, ile napastnik otrzymuje podań, w dużej mierze zależy od niego samego. Wystarczy przeanalizować grę Lukaku na przykład w spotkaniu z Tottenhamem: cały czas dwa metry przed stoperami, zero umiejętności wklejenie się w linię, szukania sobie wolnych przestrzeni, prób gubienia krycia. W rezultacie, stoperzy Tottenhamu kontrolowali go przez całe spotkanie z dzieciną łatwością. Jeśli dobrze pamiętam, to w meczach z Chelsea na wyjeździe albo w derbach Manchesteru wyglądało to identycznie.
» 13 lutego 2018, 14:26 #8
DevoMartinez: To, ze gra przed obroncami bo akurat taka taktyke JM, Lukaku jako odgrywajacy, do prostopadlych podan wychodzi czasami ale my ogolnie malo ich zagrywamy. Głownie Pogba ale on gra na 50% ostatnio. Gdybysmy mieli jakis mega kreatywny srodek to byc moze lepiej by bylo wystawic na szpicy Rashforda ale poki gramy jak gramy to taki dzik z przodu bardizej sie przydaje imo.
» 13 lutego 2018, 14:50 #7
Domestos: Sanchez na lewej to balast. Mamy zawodników, którzy nie grają na swoich pozycjach, a to jest wina Mou. Jak Rash, Martial, Pogba mają się rozwijać?
» 13 lutego 2018, 13:29 #6
Batigol222: Problem w tym, że Sanchez to dużo lepszy piłkarz, niż Martial czy Rashford, a Mourinho najwidoczniej nie ma tak pewnej pozycji w klubie, jak Guardiola w City albo nawet Klopp w Liverpoolu: jeżeli drugi raz z rzędu skończy rozgrywki poza T0P4, to nie wiadomo, czy będzie miał kolejną szansę. W perspektywie paru lat może faktycznie lepiej byłoby ogrywać Martiala na skrzydle a Rashforda w ataku, niż sprowadzać Sancheza i Lukaku(chociaż nie jestem pewien, czy Martial faktycznie może osiągnąć ten poziom, co Sanchez; za to Rashford regularnie ogrywany na bank przerósłby Lukaku). Pytanie brzmi. czy Mourinho ma na to czas?
» 13 lutego 2018, 13:39 #5
retibra: Henry strasznym Januszem się stał ostatnio
» 13 lutego 2018, 13:26 #4
Arek01: Dlatego, ze ma racje?
» 13 lutego 2018, 13:29 #3
retibra: niema racji, bredzi jak potłuczony
» 13 lutego 2018, 13:34 #2
LTMek: Ma racje xDDD
Pewnie, skończmy jak Arsenal z "wiecznymi talentami", ogrywajmy młodych!
» 13 lutego 2018, 19:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.