Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea będzie domagał się lukratywnego kontraktu?

» 6 lutego 2018, 14:23 - Autor: matheo - źródło: The Sun
David de Gea będzie domagał się od Manchesteru United lukratywnego kontraktu. Według dziennika The Sun umowa może opiewać na 375 tysięcy funtów tygodniowo.
De Gea będzie domagał się lukratywnego kontraktu?
» Kontrakt Davida de Gei z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2019 roku
Nie bez znaczenia na żądania hiszpańskiego bramkarza był kontrakt Alexisa Sancheza. Chilijczyk według niektórych źródeł inkasuje około 500 tysięcy funtów tygodniowo.

De Gea również nie może narzekać na swoje zarobki. Tygodniówka bramkarza Manchesteru United wynosi obecnie 210 tysięcy funtów.

Jeszcze pod koniec tamtego roku obóz De Gei byłby zadowolony z kontraktu w wysokości 300 tysięcy funtów tygodniowo, co ustawiłoby go w szeregu z Paulem Pogbą.

Teraz przedstawiciele hiszpańskiego bramkarza będą domagać się dodatkowych 50 tysięcy funtów.

– W ostatnim roku myśleli o tym, że kwota 250 tysięcy funtów będzie realistyczna. Dostrzegli jednak, że Manchester United ma głębsze kieszenie niż początkowo sobie wyobrażali. David jest więc gotowy zażądać większej kwoty – mówi na łamach The Sun informator dziennika.

– David zna swoją prawdziwą wartość w United i wie, że powinien być wynagradzany odpowiednio do swojej pozycji i szybko zmieniającego się rynku.

Manchester United chciałby dojść do porozumienia z De Geą przed zakończeniem sezonu 2017/2018 i wyjazdem zawodnika na mistrzostwa świata.


TAGI


« Poprzedni news
Dziennikarz BBC Sport: Mourinho kupi latem 4 zawodników
Następny news »
Michael Carrick: To była piękna uroczystość

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Klimaa: Najlepszy bramkarz na świecie nie może mało zarabiać. Akurat on na boisku pokazuje że zasługuje na tak duże pieniądze.
» 8 lutego 2018, 22:44 #72
Gunner01S: Chyba to, ze De Gea tyle chce podkresla, ze Alexis bierze wiecej niz 300. Tak czy siak najlepszy zawodnik United i bramkarz na swiecie. Jesli Alexis i Pogba tyle zarabiaja to rownie wysoki kontrakt nalezy sie Davidowi.
» 7 lutego 2018, 21:32 #71
karol100: Na c+ leci "Pojutrze" w ktorej minucie pija za Manchester United, bo nie wiem czy czekac?
» 7 lutego 2018, 17:29 #70
karol100: O, juz bylo. Ktos wie skad to sie wzielo w tym filmie?
» 7 lutego 2018, 17:35 #69
mateo444: Bo Manchester United to największy i najbardziej utytułowany klub w Anglii :D
» 7 lutego 2018, 17:41 #68
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 18:02

O cholera pamiętam tą scenę a oglądałem ten film jeden raz 12 lat temu :D

EDIT o tu jest youtube. com/watch?v=wpUNv5uTNLI

Gentlemen - To England
To Mankind
To Manchester United!
» 7 lutego 2018, 17:58 #67
Maciekk2021: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 20:13

Też zawsze czekam na ten moment " Za Manchester United " :)
» 7 lutego 2018, 20:12 #66
kckMU: Evra już oficjalnie w ekipie Moyesa.
» 7 lutego 2018, 16:27 #65
Luke88: Evra ostatnio poszedł w ślady innego wielkiego Francuza, a w sumie Crystal Palace jest w Premier League... :D
» 7 lutego 2018, 18:06 #64
leyton: acmilan.com.pl/news/22652/ivan_strinic_od_1_lipca_pilkarzem_milanu
przejrzyjcie komentarze :) Heh, koleś nieźle ma pod czapką nawalone...
» 7 lutego 2018, 13:27 #63
mateo444: ,,Ja natomiast oglądałem wiele jego spotkań, więc swoją analize jak zawsze opieram na wieloletnim doświadczeniu i obserwacji, przez co nazywają mnie wyjątkowo wybrednym koneserem futbolu, który widzi problemy a nie zmiata je pod dywan.
Moje nadejście zwiastuje trzepot skrzydeł odlatujących wróbli. To metafora, symbolizująca odejście wszechobecnej głupoty, gdy się pojawiam. Wówczas wraz z moją osobą nadchodzi wyrafinowana opinia, poparta solidną argumentacją i różnymi ciekawymi frazeologizmami. '' Hahaha, że mu się chce takie brednie pisać wszędzie :D
» 7 lutego 2018, 14:04 #62
Diabelred: Mam wrazenie, ze w jego przypadku tu juz nie mozna mowic o zwyklym trollowaniu, ale o objawie jakiejs choroby psychicznej chocby jakiejs schizofrenii... Normalnemu czlowiekowi juz dawno by sie znudzilo pisanie jednych i tych samych glupot, a gosc juz sie tak produkuje z roznych kont od dobrych 2-3 lat.
» 7 lutego 2018, 15:58 #61
DevoMartinez: Ja tam gosciowi wspolczuje. Serio. Musi miec strasznie smutne zycie, moze jakis przykuty do wozka chlopak dla ktorego internet to glowne miejsce gdzie moze zaistniec.
» 7 lutego 2018, 17:24 #60
Sideswipe: Naprawdę kibice Chelsea śpiewali o Bakayoko po czerwonej kartce że jest fakin szit?
» 7 lutego 2018, 13:16 #59
Maciekk2021: Bezmozgie kreatury
» 7 lutego 2018, 20:15 #58
Misiek87: należy mu się jak chłopu ziemia
» 7 lutego 2018, 12:38 #57
tomekwietniu: Swoją drogą jeżeli Spurs nie załapią się do LM na następny sezon uważacie, że odejdą jacyś zawodnicy? Pokroju Kane, Alliego, Eriksena, Diera?
Kogo ewentualnie widzielibyście w United??
» 7 lutego 2018, 12:15 #56
dlabigt23: Eriksen i Dier do pomocy by sie przydali ... Kane tez jest wspanialy tyle ze nie potrzebny nam kolejny napastnik a juz napewno po transferze Sancheza . Na Kane'a bysmy musieli sporo wylozyc mysle a u nas na ten moment bardziej kuleje pomoc i boki obrony ..
» 7 lutego 2018, 12:34 #55
tomekwietniu: Powiedzmy, że Mou rzeczywiście myśli o 4-3-3. Do Pogby i Maticia kto? Eriksen i bardziej ofensywnie, czy właśnie Dier który wesprze Maticia?
Boki obrony? Chodzi Ci o lewą stronę Davies czy Rose? Mi się wydaje, że jedyne czego potrzebujemy na lewej stronie to zaufanie do Shawa, który jest formie i może się rozpędzać. Takie zaufanie zaprocentuje. A Young idealnie mógłby go zastępować.
Czy może Trippier do rotacji z Valencią? W pierwszej kolejności widzę tu Fosu, ale Kieran to naprawdę dobry zawodnik i jeżeli nie TFM to właśnie Anglika bym u nas widział.
» 7 lutego 2018, 12:42 #54
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 13:22

nie mowie tylko o zawodnikach Tottenhamu ale z tych co wymieniles wyzej z tych wybieralem . No tak Shaw okej ale Young moglby byc do rotacji na prawa czy lewa storne i nie ukrywam ze drugi LO albo PO by nam sie przydal a wtedy Young zastepowalby Valencie na Prawej stronie albo Shawa na Lewej . Dier bedzie gral z Maticiem w jednym skladzie? raczej by tak nie bylo bo obaj sa defensywni wiec wystarczy tylko jeden z nich jesli przejdziemy na 4-3-3 . Zreszta nawet grajac 4-2-3-1 to Mourinho nie postawilby na ich dwoch i predzej by wystawil obok Maticia Herrere niz kogos takiego jak Dier . Pogbe dalbym bardziej ofensywnie w kazdej formacji . A do tego jeszcze jakbysmy mieli kogos takiego jak Eriksen to fajnie by bylo przejsc na 4-3-3 i 2 ofensywnych pomocnikow Pogba i Eriksen mysle ze swietnie by to wygladalo
» 7 lutego 2018, 13:20 #53
Wave: Eriksen
» 7 lutego 2018, 13:46 #52
bedajaja: już chyba prędzej Chelsea z taką grą wypadnie z top4 niż Totki.
» 7 lutego 2018, 15:44 #51
jassaj: Jeżeli ktoś odejdzie to nie do nas...
W sensie już widzę jak Levy daje nam np Kane'a. Skończy się tak, że nawet jak my wyłożymy 200 mln, City 200 mln, Chelsea 200mln to Totki sprzedadzą Harrego do Realu za 100
I w sumie nie ma co się dziwić, żarty, żartami, ale kto by miał odejść to myślę, że to rozsądne sprzedać za granicę a nie robić Arsenalu tzn. odchować piłkarza i oddać do rywala. A też nie przesadzajmy Totki się nie posypią, to jest taki klub, że pozazdrościć tego, że spójrzcie ale każda ich mega gwiazda, wybiła się właśnie w Londynie więc jeżeli nie mają szitu w głowie to myślę, że nawet bez LM dramatu nie będzie bo oni mają jakąś "więź" z klubem więc...
raczej bez szans- jakby tak ze 2 lata, może 3 odstawali to pewnie taki Alli zupełnie rozsądnie rzuciłby to i pojechał w pi... Bieszczady ale po jednym sezonie to nie..
» 7 lutego 2018, 19:51 #50
bedajaja: to było pewne że przez komin płacowy dla Sancheza inni będą wołać o podwyżkę, nie sądziłem jednak że będzie to tak szybko
» 7 lutego 2018, 11:59 #49
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 12:18

to wierz sobie dalej The Sun i powtarzaj te bzdury.........musieliby chyba napisać że spadło UFO i zabrał De Gee żebyście niektórzy dostrzegli że to rynsztokowe źródło
» 7 lutego 2018, 12:13 #48
RedsFan: A ja czytalem ze Thibaut Courtois zastanawia sie nad powrotem do Madrytu bo tam mieszka jego zona z dziecmi wiec mysle ze latwiej bedzie i taniej Realowi jego sprowadzic.
» 7 lutego 2018, 11:42 #47
retibra: Raczej odejdą z Hazardem bo cienka przyszłość przed Chelsea patrząc na ich wyczyny w tym sezonie i raczej blamaż w 1/8 ale zobaczymy nie skreślam ich jeszcze
» 7 lutego 2018, 11:46 #46
dzilu96: Nie no będę musiał pchać swoje dzieciaki żeby załapały bakcyla na piłę to sobie w życiu dadzą radę
» 7 lutego 2018, 10:39 #45
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 08:41

Szkoda że TheSun nie chce lukreatywnego kontraktu, za masowe rozpowrzechnianie głupot :))
Ale widzę że nawet gdyby takiego newsa z"dupy" napisał Jasiek z Walasiek, to też większość by to łyknęła:)
...
» 7 lutego 2018, 08:39 #44
PogromcaTroli: Jęk niesamowity! Wy dajecie hajs Sanchezowi?? Jak nie Pogba ma złą fryzure to Lingard zle tanczyl....Zawistne Polaczki.
» 7 lutego 2018, 01:37 #43
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 00:01

Komin płacowy Sancheza daje o sobie znać, przepłacamy piłkarzy i będziemy musieli to robić dalej. Tottenham niby płaci żałosne grosze, ale jakoś nie słyszałem by piłkarze masowo chcieli stamtąd odchodzić, nie tędy droga.
» 7 lutego 2018, 00:00 #42
walentos: Nie ? Bale, Modric , Walker to tylko z ostatnich... Każda gwiazda która się tam wyróżni odchodzi. Póki co tylko Kane sie tam zasiedział ale jakos do tej pory nikt nie był nim poważnie zainteresowany. Może to dlatego że znika gdy przymknie się oko na jego statystyki i spojrzy na jego gre
» 7 lutego 2018, 00:46 #41
DjTED: walentos: od jakiegoś czasu jak patrzę na Twoje komentarze to powiem Ci, że zgadzam się z Tobą. Kiedyś miałem Cię za trolla (serio, bez urazy) , ale teraz z chęcią poszedłbym z Tobą na jakiegoś browara czy cuś. No poprostu trafiasz w sedno. Oby więcej takich użytkowników trzezwo patrzących na to co się dzieje w PL.
» 7 lutego 2018, 05:17 #40
Spadkobierca: Bale, Modric to piłkarze odchodzący w zupełnie innym okresie. Pomówmy o piłkarzach, którzy chcą odchodzić w erze Pochettino. Walker gwiazdą Tottenhamu? To żart, prawda? Odszedł i ktoś za nim płacze? Nie widzę żalu, szybko znaleziono kogoś lepszego od niego.

Kane, Eriksen, Lamela, Dier, Lloris, Vertonghen, Dembele... No faktycznie, tylko Kane. ;)
» 7 lutego 2018, 07:05 #39
pawelisto2: A co mi tam! Przymkne i lewe i prawe oko na grę Kane’a!
Mimo wszystko dalej widzę gościa, który potrafi zagrać kombinacyjnie, potrafi strzelić z dystansu i potrafi cofnąć się po piłkę w celu rozegrania - co najważniejsze! Dokładnego rozegrania z przyjęciem kierunkowym bez odskoku na 50 metrów.
Sorry, ale umniejszać jemu jakichkolwiek umiejętności i zaangażowania i robić z niego nabijacza statystyk jak z jakiegoś CR7 to już zakrawa o żart - nieśmieszny, dodam.
» 7 lutego 2018, 08:42 #38
walentos: Spadkobierca Pochettino kusi ich obietnicą sukcesów od początku swojej kariery, fakt pną się do góry ale nie wygląda na to by mieli z nim osiągnąć coś więcej niż top3. Myślisz że Eriksen i Kane nie myslą o odejściu w poszukiwaniu sukcesów i lepszych zarobków? Po tym sezonie bez wątpienia ktoś od nich odejdzie jeśli skończą na 5 miejscu.

pawelisto2 - pokazał to wszystko w meczach z nami i liverpoolem ;) z Arsenalem pewnie tez bedzie błyszczał. Błagam CIe Tottenham gra na siłe na niego, widać to było w meczu z Liverpoolem gdzie nawet jeśli Son miał dobrą pozycję do strzału to podawał do krytego Kane który nie potrafi się odnaleźć gdy tylko ktoś go lepiej przypilnuje. Jego skuteczność też nie powala bo z Liverpoolem mógł spokojnie ustrzelić Hat tricka nawet bez tych karnych. Gość bazuje na dużej liczbie sytuacji którą kreują mu koledzy i stąd jego fenomen.

Gdyby u nas założenia były takie by Martial/Rashford/Lingard grali pod Lukaku zamiast rajdować i kończyć akcje indywidualnie to Belg nie miałby wcale gorszych statystyk bo jeśli porównać ich dotychczasową skuteczność to Lukaku wypada lepiej. Nie raz to już liczyłem i tu wrzucałem.
» 7 lutego 2018, 10:07 #37
kckMU: "Kane, Eriksen, Lamela, Dier, Lloris, Vertonghen, Dembele"

Który z nich oprócz Kane i ewentualnie Eriksena mógłby odejść za wielkie pieniądze do Realu? Nie myl piłkarzy dobrych z piłkarzami klasy światowej.

Wzmianki o Walkerze i zastąpieniu go już lepszym piłkarzem nie skomentuje. Bzdury do kwadratu.
» 7 lutego 2018, 11:42 #36
tomekwietniu: kckMU mam wrażenie że chyba nie oglądasz meczy Spursów, ale Trippier wygląda solidnie w obronie, a w grze do przodu wychodzi jeszcze lepiej niż Kyle.
Aż się dziwię czemu Pochettino tak często gra Aurierem... Z resztą podobnie było w zeszłym sezonie jak Kieran wchodził i robił grę. Walker potrzebował 2 razy tyle czasu żeby wykręcić liczby Trippera, a w obronie prezentowali podobny poziom.
Z miłą chęcią przytuliłbym do klubu Kierana.
» 7 lutego 2018, 12:03 #35
retibra: ten moment kiedy zderzają się dwa wielkie autorytety... kckMU vs. walentos.... i kto ma racje w tym wypadku?
» 7 lutego 2018, 12:04 #34
walentos: Z tego co widzę to akurat ja i kckMU mamy podobne zdanie na ten temat.
» 7 lutego 2018, 12:09 #33
retibra: ahhh moj blad faktycznie :)
» 7 lutego 2018, 12:21 #32
kckMU: "kckMU mam wrażenie że chyba nie oglądasz meczy Spursów"

Dobre masz wrażenie. Ogólnie to jadę po nazwiskach i większym fejmie.

"ale Trippier wygląda solidnie w obronie, a w grze do przodu wychodzi jeszcze lepiej niż Kyle."

"Aż się dziwię czemu Pochettino tak często gra Aurierem..."

Może poniekąd sam sobie odpowiedziałeś?

Tottenham nie walczy o mistrzostwo m.in. dlatego, że stracili najlepsze boki obrony w lidze. Rose jest cieniem + dowalił kontrowersyjnym wywiadem, a Walker gra już w City.

Smalling też wyróżniał się w United grającym pod van Gaalem. Nawiązuje tutaj do poziomu i stylu gry drużyny w danym momencie. Tottenham się zmienił i w tymże Tottenhamie Trippier jest dobrym obrońcą. W Tottenhamie który zajmował kolejno 3 i 2 miejsce w ostatnich dwóch sezonach Trippier nie zapewniłby zmiany 1za1; prędzej dostałby zawału. Pochettino musiał zmienić styl - innego wyjścia zresztą nie miał - i czysty skill tej drużyny siłą rzeczy spadł.
» 7 lutego 2018, 12:25 #31
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 13:54

"kckMU mam wrażenie że chyba nie oglądasz meczy Spursów"
Dobre masz wrażenie. Ogólnie to jadę po nazwiskach i większym fejmie." - Naprawdę sprawiasz takie wrażenie.
Gra Tottenhamu wygląda dużo gorzej z dwóch powodów.
Po pierwsze i najważniejsze Dele gra o wiele słabiej niż sezon temu... Eriksen też obniżył loty, ale dalej gra dobrze, ale to nie to co w zeszłym sezonie.
Po drugie większość sezonu Spursi grają bez lidera obrony którym jest Alderweireld. Nie upatrywałbym gorszej jakości na bokach, tylko w środku obrony. Zwłaszcza, że po pierwsze Rose w zeszłym sezonie zagrał pół sezonu, a drugie pół Davies. Ben wykręca podobne liczby jak Rose, a w obronie nie gra wcale gorzej.
"W Tottenhamie który zajmował kolejno 3 i 2 miejsce w ostatnich dwóch sezonach Trippier nie zapewniłby zmiany 1za1"
Tripper za to już w zeszłym sezonie grając dwa razy mnie zrobił lepsze statystyki niż Walker.
Mam wrażenie, że ludzie jarają się Walkerem czy Rosem bo mają niezłego speeda i szybko włączają się do akcji, a to robi wrażenie i to się zapamiętuje. Są to oczywiście ogromne plusy na ich korzyść w porównaniu do wyżej wymienionej dwójki. Jednak to duet Tripper- Davies jest skuteczniejszy z przodu, a wcale nie gorszy z tyłu. Mają po prostu mniej atrakcyjny styl gry, ale bardziej skuteczny.
I jeszcze jedno Spurs nie walczą o mistrzostwo, bo...
...jak już pisałem wcześniej przede wszystkim Alli gra gorzej niż sezon temu, a Eriksen też już tak często nie kłuje rywali.
...Alderweireld nie gra od 16 kolejek
... w tym sezonie w porównaniu do etapu rozgrywek z zeszłego roku dużo lepiej punktują ekipy z Manchesteru, a to obróciło siły w TOP5. Totki mają tylko 4 punkty mniej niż sezon temu, my mamy 7 więcej, a City 16. I wynika to po prostu z naszej efektywnej gry.
» 7 lutego 2018, 13:49 #30
kckMU: "Naprawdę sprawiasz takie wrażenie."

Dlatego się przyznałem. Ale przy plotkach transferowych nie jęczę chociażby o Milinkovica-Savica; także nie jest ze mną najgorzej.

Ja jadę nazwiskami, Ty zaś mocno odnosisz się do statystyk bocznych obrońców, które nie wpływają na całościową grę zespołu jako całościową grę zespołu samą w sobie. Każdy jednak na piłkę patrzy inaczej i nic w tym złego.

"Mam wrażenie, że ludzie jarają się Walkerem czy Rosem bo mają niezłego speeda i szybko włączają się do akcji"

Ludzie lubią dynamikę, ale docenić można w takim samym stopniu Evrę jak i Blinda, gdy ten prezentuje poziom jak w 14/15. Niemniej, z którym piłkarzem jesteś groźniejszy, z którym piłkarzem rywal w tych strefach podchodzi do ciebie inaczej i który piłkarz robi dodatkową różnicę, to chyba jest jasne.

Spurs byli dużo szybsi, dużo bardziej nieprzewidywalni, a i sami rywale inaczej ustawiali się pod taką siłę rażenia. Nie starali się mieć - tak jak widzimy to teraz - aż takiej kontroli nad piłką, gdzie niekiedy do znudzenia potęgują wszystko przez środek. Byli za to konkretniejsi i mieli skrzydła pod grą. Teraz tego nie ma i piszę co widzę, a jestem przekonany, że nie mam urojeń. De facto też nie ma różnicy, czy mówimy tutaj o 4-0 z Evertonem czy też 3-1 z Realem i Borussią. Mamy słabszy zespół i ciężko o to winić menago czy mniej strzelającego Alliego. Dobiera się taktykę pod piłkarzy i Argentyńczyk tak właśnie robi. To wszystko pozwala jednak tylko na to co widzimy obecnie.

"... w tym sezonie w porównaniu do etapu rozgrywek z zeszłego roku dużo lepiej punktują ekipy z Manchesteru"

A gorzej wyglądają Chelsea i Arsenal. Poniekąd wszystko się równoważy.

Zgodzić się mogę z Alderweireldem. Strata lidera na takiej pozycji odbija się na każdym zespole.
» 7 lutego 2018, 14:14 #29
tomekwietniu: "Ty zaś mocno odnosisz się do statystyk bocznych obrońców, które nie wpływają na całościową grę zespołu jako całościową grę zespołu samą w sobie. Każdy jednak na piłkę patrzy inaczej i nic w tym złego."
Chcesz mi powiedzieć, że mając regularnie, bezpośredni udział w bramkach nie masz wpływu całościową grę zespołu, a co za tym idzie na wynik spotkania? Serio? :)
Okey zgodzę się, że każdy szuka czego innego w piłce... Ale z Twojej argumentacji bardziej wynika to, że za całą złą grę zespołu jest odpowiedzialna zmiana bocznych obrońców, a co za tym idzie zmiana tempa i może ewentualnie brak Tobego? Spurs mają teraz o jedną bramkę więcej niż sezon temu na tym samym etapie, za to 6 bramek więcej straconych - i tu właśnie widzę brak Alderweireld'a.
"Spurs byli dużo szybsi, dużo bardziej nieprzewidywalni, a i sami rywale inaczej ustawiali się pod taką siłę rażenia. Nie starali się mieć - tak jak widzimy to teraz - aż takiej kontroli nad piłką, gdzie niekiedy do znudzenia potęgują wszystko przez środek. Byli za to konkretniejsi i mieli skrzydła pod grą."
Już napisałem, że więcej bramek strzelili, ale wychodzi na to, że teraz po prostu Trippera i Daviesa lekceważą i dają im punktować... A bardziej skupiają się na Allim i Eriksenie... 'Mieli bardziej skrzydła pod grą' i w ten oto magiczny sposób obecni obrońcy mają większy udział w bramkach. Cud. Biorąc pod uwagę aspekty szybkościowe Rose'a i Walker'a jedyne co mogło wpływać na przeciwników to to, że byli bardziej cofnięci, żeby w razie czego nadążyć za akacją. Czyli w zeszłym sezonie mieli się skupiać na Walkerze, Rosie, Allim, Eriksenie, a teraz tylko na zawodnikach ofensywnych, bo ich boki szybko nie atakują. Ups... jednak atakują i to lepiej... Po prostu szybciej nie oznacza lepiej, a co najwyżej bardziej widowiskowo.
Ziomuś nie zrozum mnie źle - styl Rose i Walkera bardzo mi się podoba, zwłaszcza z zeszłego sezonu. Po prostu patrząc na to jak to wygląda ze strony tego że nie grają na WHL, że nie mieli tyle Tobego, Alli i Eriksen grają słabiej - stwierdzam, że to jest przyczyną. A nie to, że gra bocznych obrońców 'wygląda' gorzej, choć sam w sobie jest skuteczniejsza.
"docenić można w takim samym stopniu Evrę jak i Blinda, gdy ten prezentuje poziom jak w 14/15"
Blind większość tego sezonu zagrał na ŚPD, także to zupełnie inne zadania na boisku i nie zmienia to faktu, że Blind też grywa na LO. Rozumiem o co Ci chodziło, ale może podać bardziej trafne unaocznienie, bo Blind biega jakby miał ręczny zaciągnięty, a Kieran i Ben tak nie wyglądają.
"A gorzej wyglądają Chelsea i Arsenal. Poniekąd wszystko się równoważy."
I tak i nie, ale bardziej na nie... Arsenal był za Spursami i dalej za nimi jest, ale Chelsea tak obniżyła loty że na tym etapie sezonu i tak miałby do Totków jeden mecz i mogłoby się wszystko obrócić, teraz jest podobnie. Liverpool miał 49 punktów, teraz ma 51. My za to mamy o 3 punkty więcej niż Totki na tym etapie, a City 16. Tak naprawdę to Chelsea poszła w dół i trochę Spurs.
» 7 lutego 2018, 17:02 #28
kckMU: worldfootball.net/schedule/eng-premier-league-2016-2017-spieltag/26/

Arsenal był za nimi tylko bramkami. Dominowała Chelsea, teraz dominuje City, więc fakt jest po środku - do gry wróciliśmy my. 1 zespół.

Nawiązywałem do Blinda grającego na lewej obronie. Środek sezonu 14/15 był jego najlepszym okresem w klubie. Niemniej pewnie wyłapałeś, że chodziło o porównanie dwóch innych zawodników, żeby nie było licytacji między efektywnością a efektownością.

Do jego grania na DM nie będę się odnosił. Nie o tym dyskutujemy, a ponadto wszyscy go pamiętają z początku tamtego sezonu i jego końca. To w ogóle był okres w którym najpierw okazało się, że Carrick jest zbawieniem, a później tylko potwierdziło, że bez Carricka nie ma gry. Tyle co do historii naszego środka pola w tamtych latach.

Stare boki Tottenhamu, nieważne w jakim ustawieniu (stricte 4 z tyłu czy wahadła) dawały więcej opcji. W sumie na tym mój przekaz się opiera. Jak wiesz Spurs od odejścia Bale'a i Lennona nie mają mocy na skrzydłach. Lameli, co widać, bliżej do lamy. Często grał tam Sigurdsson, upychany był i jest Eriksen, czasami Alli; a de facto wiadomo, że oni wszyscy kręcą się wokół 10, ew. lekko cofniętych ofensywnych pomocników jeśli jest potrzeba. To przekłada się zresztą na boisko, a apogeum tego oglądamy w tym sezonie. Koguty i linia boczna - dawno zapomniane. Nadzieja jedynie w Lucasie, ale, rzecz jasna, nie będę mu życzyć powodzenia. Rose i Walker w dobrej dyspozycji byli lekiem na całe zło w tym sektorze i co za tym idzie, łopatologiczne pisząc, lepiej hulał cały Tottenham.

Mam na uwadze, że Davies strzela i Trippier asystuje. Wszak nigdzie nie napisałem, że są słabi, tudzież nic nie dają dla zespołu. Nie zmienia to faktu, że z nimi oglądamy inaczej grający zespół. Więcej przewidywalności, mniej szybkości, mniej skrzydeł - zmienia się gra całej drużyny na inną. I to chyba na tyle. Finalnie ciężko mieć o to pretensje, po prostu z klubu odeszła gwiazda PL na swojej pozycji.
» 7 lutego 2018, 17:43 #27
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 17:59

Nie doszukiwałbym się tutaj jakiegoś spadku jakości Tottenhamu względem poprzedniego sezonu. Walker został należycie zastąpiony a pozostali zawodnicy grają podobnie jak w poprzednim sezonie. Kontuzje są nieodłączną częścią tej ligi więc tłumaczenie że Toby wypadł ich tu nie usprawiedliwia bo w tej lidze co kolejkę ktoś wypada. Przeniesienie na Wembley wyszło im raczej na dobre bo mają tam niesamowity doping a swoją pozycję w lidze mogą zawdzięczać tylko Pochettino który odpowiednio nie wzmocnił zespołu latem podczas gdy inni trenerzy z top 6 dokonali porządnych wzmocnień. Wrzucałem wam ostatnio kluby które ostatnimi laty wydały najwięcej w Premier League i kolejność nie różni się wiele od tego co widzimy w tabeli.

Ta liga to wyścig i jeśli prześpisz jedno letnie okienko lub źle je rozegrasz to ktoś Cie wyprzedzi czego dowodem jest Tottenham który stoi w miejscu względem poprzedniego sezonu i Chelsea która straciła na jakości pozbywając się Matica i Costy.
» 7 lutego 2018, 17:55 #26
kckMU: W 1/4 FA Cup (za 11 dni bodajże) gramy z Huddersfield na wyjeździe.
» 6 lutego 2018, 23:47 #25
hubi21: Odbija się już 500 tyś dla Sancheza, teraz nie ma się co dziwić że każdy jeden chce więcej. Czekać tylko jak piłkarze Riaoli będą przedłużać kontrakty, to dopiero będą kwoty
» 6 lutego 2018, 20:37 #24
Tokuhei: Sanchez już nie ma 700 tyś? Oczywiście sucha wypłata, nie mówię o dodatkowych bonusach.
» 6 lutego 2018, 23:56 #23
franek95: Na pewno jego kontrakt płacowy ma postać ciągu arytmetycznego więc te coraz większe stawki w każdej wypowiedzi i artykule mogą być prawdą :D .
» 7 lutego 2018, 12:08 #22
uzil25: Komu jak komu ale mu się to po prostu należy jak i kontrakt, który zatrzyma go tu na kolejne 6 lat.
Spokój. Stabilizacja. Jakość.
» 6 lutego 2018, 18:58 #21
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2018 23:06

Dokladnie , jeden z najlepszych w naszej druzynie . Jest tutaj juz od 2011 roku i to dosyc sporo i nawet nigdy nie narzekal na nic i gral swoje :) jakby chcial przeszedlby juz dawno do Realu albo gdziekolwiek indziej . Mysle ze juz zrobil tyle dla tego klubu ze warto go zatrzymac na reszte zycia , zasluguje zdecydowanie na taki kontrakt . Musimy doceniac takich graczy bo w ostatnim czasie pieniadze odgrywaja wazna role w tym sporcie i tak to teraz wyglada a David juz zrobil wszystko i zapracowal sobie na taki kontrakt .
» 6 lutego 2018, 23:04 #20
dlabigt23: I nie zostawil nas przdewszystkim jak byl kryzys przez poprzednie lata ...
» 6 lutego 2018, 23:07 #19
Spadkobierca: Co Wy chrzanicie? De Gea nie chciał zostawić Manchesteru United? A kto był już jedną nogą w Realu? Kogo zatrzymało "opóźnienie" faksu? Kto sam chciał odejść do Realu? Myślicie, że jak dostanie od Realu lepszą pensję to zostanie tutaj?
» 7 lutego 2018, 07:01 #18
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.02.2018 09:12

No tak chciał odejść do truimfatora LM -
Realu co było jego marzeniem gdy my tułaliśmy się po 7 miejscu w tabeli.
Dość dziwne.

Ja bym mu tego nie odpuścił tak tylko od razu na sprzedaż.

Chłopie zlituj się. Oczywiście, że dostanie bo kocha ten klub, drużyna rośnie i ściąga najlepszych zawodników. Hiszpan gra jak z nut i nie ma co się dziwić, że chciał odejść. Każdy chce osiągnąć sukces. Wygrywać ligę i puchar kraju oraz wygrać LM co wcześniej Real mógł muzagwarantować a my nie. Byliśmy na innych pułkach poziomu sportowego. Teraz wydaje mi się, że sportowo już od nich nie odstajemy a wydaje mi się, że nawet jesteśmy na podobnym poziomie.
2 w lidze, gramy w pucharze kraju i LM a Real w lidze walczy o miejsce gwarantujące udział w przyszłorocznej edycji LM, nie ma ich w pucharze kraju i walczą realnie tylko o prym w LM. Szybko się to zmienia. Wystarczyły 4 lata.

Poza tym myślisz, że Real naprawdę jest w stanie dać mu lepszą ofertę od nas? Finansowo jesteśmy albo mocniejsi albo na podobnym poziomie.
» 7 lutego 2018, 09:08 #17
darekbogdan: ...A co tam dac bu banke na tyg za rok tyle bedzie miec 18 latek za 5 lat 100 000 000.bedzie mlodziez do lat 18 zarabiac a co za 10 lat ...ja juz nie wiem to idzie tak szybko ze ja zarabiam niecale 400 tyg euro mieszkajac w Holi musze 40 godz przepracowac jako operator tokarki ...kurde masakra jakas skonczylem technikum mechaniczne mam doswiadczenia iles tam lat mam 10 okolo na godzine a pilkarze...Boze cofnal bym sie w czasie i w pile do kubu zapisal bym sie w wieku 5 lat bez kitu...;-)
» 6 lutego 2018, 18:24 #16
Luke88: Podziękuj rodzicom
» 6 lutego 2018, 23:54 #15
Ghostpl: Ja bym mu dal nawet 500 tys tygodniowo
» 6 lutego 2018, 18:08 #14
toporminator: Wg Ciebie jest to kwestia dania bądź nie podwyżki? Przecież po pierwsze to piśmaki sobie mogą wymyślać w nieskończoność bez względu na okoliczności, a po drugie, jak bardzo prawdopodobne jest tutaj to, że Dea Gea chce po prostu więcej zarabiać?
» 6 lutego 2018, 18:39 #13
Oficer: Najlepszy na swiecie bramkarz. Rynek oszalal wiec jesli United nie dadza mu wysokiej tygodniowki zrobi to ktos inny. Patrzac na te kwoty mozna oszalec. Za jedna tygodniowke bym sobie zycie ulozyl....kosmiczne pieniadze
» 6 lutego 2018, 15:28 #12
karim: Na nas już za późno na takie tygodniówki. Trzeba swoje dzieciaki pchać by w piłę grały :D
» 6 lutego 2018, 17:24 #11
gaucho2015: Należy mu się jak psu buda!! Podpisywać jak najszybciej!!
» 6 lutego 2018, 15:19 #10
Rovengard: Czytając wasze komentarze. Zastanawiam się, od kiedy wy rządzicie pieniędzmi Manchesteru. Jak dla mnie pieniądze ktore płaci zawodnikom Manchester to i tak są kwoty przesadzone. Spójrzcie sobie na tygodniówki zawodników Manchesteru City który teraz jest nie ukrywajmy pierwszy i porównajcie je z naszymi zawodnikami.
» 6 lutego 2018, 15:14 #9
Trz: my nie rządzimy a tygodniówki i tak są jakie są. I pewnie będą dalej rosnąć. A jak Pogba ma te 250 czy 300 to nie sądzisz że Davidowi należy się przynajmniej tyle samo(według mnie należy mu się większa niż francuza).
» 6 lutego 2018, 18:37 #8
retibra: Ciekawe czy sam DDG wie o tym :)
» 6 lutego 2018, 15:05 #7
Me89: Gdyby nie David, teraz moglibyśmy być zdecydowanie na niższym miejscu w tabeli. Zasługuje na top salary :)
» 6 lutego 2018, 14:51 #6
emil1986x: Dałbym mu ile chce :) najlepszy na świecie :)
» 6 lutego 2018, 14:50 #5
karol100: Dac mu podpisany kontrak a sume z zarobkami niech wpisze sobie sam.
» 6 lutego 2018, 14:38 #4
whyalwaysme01: Źródło - The Sun...
» 6 lutego 2018, 14:35 #3
RedRevolta: Ludzie ja bym mu dał i 500 nawet na miejscu United, Ibra prawdopodobnie w lecie odejdzie także troche funduszy na tygodniówki się zwolni, myśle, ze spokojnie Davida możemy uczynić najlepiej zarabiającym bramkarzem na świecie, bo zasługuje.
» 6 lutego 2018, 14:32 #2
celny: Davidowi mozna bez wyrzutów 500 zaproponowac
» 6 lutego 2018, 14:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.