Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United chcą sprzątnąć Sancheza sprzed nosa City za wszelką cenę

» 14 stycznia 2018, 04:59 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United jest skłonny zapłacić każdą cenę, aby pozyskać Alexisa Sancheza z Arsenalu – czytamy w dzienniku The Sun.
United chcą sprzątnąć Sancheza sprzed nosa City za wszelką cenę
» Alexis Sanchez może opuścić Arsenal w zimowym oknie transferowym
Czy chciałbyś, aby Alexis Sanchez trafił w styczniu do Manchesteru United?
Jose Mourinho jest podobno zdeterminowany, aby mieć w składzie Czerwonych Diabłów najlepszego zawodnika Kanonierów.

Manchester United chce sprzątnąć Sancheza sprzed nosa Manchesteru City. Według angielskich mediów, Czerwone Diabły są skłonne zaoferować Chilijczykowi tygodniówkę w wysokości 350 tysięcy funtów oraz bonus za podpisanie kontraktu w postaci 25 milionów funtów.

Manchester United chętnie zapłaci również kwotę odstępnego Arsenalowi, która ma wynieść 30 milionów funtów. Do tego dochodzi prowizja dla agenta Sancheza w wysokości 5 milionów funtów.

Angielska prasa jeszcze niedawno była przekonana, że Sanchez podpisze kontrakt z Manchesterem City. The Citizens w styczniu nie zamierzają jednak płacić więcej niż 20 milionów funtów. Obywatele są również skłonni zaoferować graczowi Arsenalu tygodniówkę w wysokości 290 tysięcy funtów.

Według doniesień dziennika The Sun, Manchester City nie chce również płacić 5 milionów funtów prowizji dla agenta zawodnika, Fernando Felicevicha.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Każdy piłkarz United ma swoją cenę
Następny news »
Lingard i Shaw zadowoleni ze zgrupowania w Dubaju

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


Klimaa: Podobno Sanchez jest z nami dogadany. Ale potrzeba oficjalnej informacji, póki co wiele źródeł na to wskazuje.
» 14 stycznia 2018, 22:45 #67
SiYamabushi: Jeszcze wymiana Miki za Ozila, Arsenal powinnien się zgodzić ponieważ od razu mają zastępstwo, a tak stracą Ozila latem i będą musieli wydać kasę na nowego zawodnika.
» 14 stycznia 2018, 14:36 #66
hubi21: City miało dać 20 mln ale po zainteresowaniu Utd postanowili dołożyć Arsenalowi 10 mln i ponoć zamknęli sprawę . Alexis już dawno postanowił że chce grać w City a nie u murarza
» 14 stycznia 2018, 14:17 #65
BartkoGGMU: Tak to jest jak się czerpie wiedzę. Bravo Sportu.
» 14 stycznia 2018, 14:20 #64
hubi21: A po co miałby iść do Utd?? W każdym aspekcie City jest lepsze, jedyne co mu może zaoferować Utd to 350 tyś tyg, a City ponoć daje 290 tys
» 14 stycznia 2018, 14:24 #63
karol100: Hubi nie badz chlopie smieszny. United to wielka marka najprawdopodobniej najwieksza na swiecie i to przyciaga pilkarzy. Teraz City jest pilkarsko lepsze , ale w przyszlym sezonie juz niekoniecznie, bo druzyny ogarna ta tiki take i nikt juz sie nie da na to nabrac. United z Sanchezem i letnimi transferami bedzie najmocniejsze w lidze. Sanchez o tym wie
» 14 stycznia 2018, 14:40 #62
SiYamabushi: Skończ z tym murarzem, Simeone lub Conte to się zgodzę.
» 14 stycznia 2018, 15:02 #61
Widmo: ,,United z Sanchezem i letnimi transferami bedzie najmocniejsze w lidze. Sanchez o tym wie" Wie też, że z Citi mógłby zdobyć Lige i LM w tym sezonie i w next dalej walczyc o te same trofea, a PeP zawsze moze "zmienić zdanie" i cos dorzucić, na co czeka Arsenal i wtedy Sanchez szybko przejdzie do nich nie patrzac na marke ;)
» 14 stycznia 2018, 15:02 #60
hubi21: A co Sancheza interesuje marka?? Dobija do 30 roku życia, może pogra na najwyższym poziomie do 33. Kasy ma mu starczy do końca życia. W City bedzie grał ofensywny futbol, zdobywał trofea,cieszył się futbolem. a tu z topowymi klubami będzie biegał za przeciwnikiem, z posiadaniem 25% piłki, a murarz będzie mówił że gramy zajebiście taktycznie. Gdzie przeciwnik oddaje 20 strzałów na bramkę i ratuje nas David. Mourinho zawsze był i będzie za Pepem, a z wiekiem coraz bardziej frustracja działa na niego coraz gorzej
» 14 stycznia 2018, 15:31 #59
awe: Już dawno liczyłem, ze go wyciagniemy, on potrafi byc liderem i ciągnąć drużyne a własnie takiego goscia tu brakuje, srednio go lubie ale pod aspektem sporotwym wiele da temu klubowi
» 14 stycznia 2018, 14:10 #58
dev13: Grajek przedni duze koszty przekonamy sie czy bylo warto ;)
» 14 stycznia 2018, 14:02 #57
lukiton0589: Mamy go!!
» 14 stycznia 2018, 14:00 #56
Widmo: A to skąd info??
» 14 stycznia 2018, 14:12 #55
BartkoGGMU: Di Marzio
» 14 stycznia 2018, 14:18 #54
Widmo: Wiesz ze to jeszcze nie znaczy chop? Kolejny tekst by wymusić cos na Citi. Wenger powiedział, ze sytuacja nie jest rozstrzygnięta ani w jedna ani w drugą stronę więc zostawił ja w domu(brak Sancheza w składzie)-
» 14 stycznia 2018, 14:52 #53
BartkoGGMU: Di Marzio potwierdził porozumienie na linii United-Sanchez.
» 14 stycznia 2018, 13:59 #52
mycka86: Ed musisz!
» 14 stycznia 2018, 13:58 #51
Erazm: Jasne, przynajmniej nie pajacuje, biega i jest z niego pożytek. A za takie pieniądze, to z pewnością będzie grał za szesnastu. Pytanie tylko, na ile będzie odporny na dzikie podrygi (tańce, pajacerka) ze strony Pogby i Lingardinio, żeby nie skończył, jako naczelny klaun.
» 14 stycznia 2018, 13:45 #50
twr: Nie rozumiem tego transferu. Mamy do wyboru Moure który jest głodny gry, młodszy i z potencjałem to bierzmy typa który ma 29 lat jest typowym najemnikiem z humorami. W obu przypadkach jest ryzyko. Moura + Ozil to w mojej opinii lepsza opcja niż Ozil + pan boli mnie warga aua aua aua...
» 14 stycznia 2018, 13:45 #49
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 13:50

Zlituj się i nie pisz nic więcej. Lepiej wsiąść słabego Moure, który nie mieści się nawet na ławce w PSG niż Sancheza piłkarza klasy światowej ogranego w Premier League. Żeby w zarządzie było takie myślenie jak Twoje to ten klub nigdy nie miałby szans wrócić do Topu.
» 14 stycznia 2018, 13:50 #48
Lopak5: Wziąć*
» 14 stycznia 2018, 13:54 #47
Widmo: W MU mamy od groma zawodników pokroju Moury, tymczasem potrzebujemy kogoś kto weźmie część gry na siebie a do tego Sanchez nadaje sie w sam raz
» 14 stycznia 2018, 13:58 #46
UrbannLegend: Moura 25 lat - młody, zdolny, ograny na ławce PSG. Ech...
» 15 stycznia 2018, 02:31 #45
hubi21: Jak przyjdzie Sanchez to Martial siądzie na ławie i wątpię że przedłuży kontrakt, więc za 1,5 roku oddamy go za darmo, albo za rok sprzedamy go za czapkę gruszek
» 14 stycznia 2018, 13:42 #44
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 13:57

Badz powazny chlopie, Martial i Rashford zostana tu na lata. Co ma tak wogole Sanchez do Martiala, jak to inna pozycja...
» 14 stycznia 2018, 13:55 #43
Widmo: Sanchez na prawą ;)
» 14 stycznia 2018, 13:59 #42
mycka86: Sanchez może grać na każdej ofensywnej pozycji, dla każdego znajdzie się miejsce.
» 14 stycznia 2018, 14:00 #41
wojtinho: Kasa na Sancheza jest ogromna. Kwota transferu, tygodniowka i kwota za podpis to mega pieniądze. Gdyby faktycznie doszło do tego transferu to pytanie czy Alexisowi będzie się chciało? Z drugiej strony oglądając inne zespoły Premier League w których biegają prawo skrzydlowi nawet bez nazwiska i talentu to robią robotę. Wiec co by wniósł taki Sanchez na naszym prawym skrzydle??
» 14 stycznia 2018, 12:47 #40
karol100: No to wezmy Grosika. Malo zarabia, czyli bedzie mu sie chcialo.
» 14 stycznia 2018, 12:59 #39
mateusz194: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 12:30

czytam i widze sanchez poza kadrą arsenalu czyli co przejdzie do nas ??
» 14 stycznia 2018, 12:30 #38
kondzik: Oby tak było
» 14 stycznia 2018, 12:40 #37
Pawlo: Musimy go za wszelką cenę kupić. Sanchez to jest ktoś, kogo potrzebujemy: bardzo dużo dający z przodu, ograny w Premier League, doświadczony i mógłby pomóc w LM. Mamy już młodych utalentowanych:Martial, Rashford, a brakuje nam "gotowego" snajpera kto pociągnie naszą ofensywę, a nie jakieś wynalazki, które niekoniecznie sie sprawdzą. Zarobki ogromne, ale przyjdzie lato, Alexis odejdzie do City, a my za kogoś tej klasy będziemy musieli wydać koło 100mln, więc teraz jest okazja na "tani transfer".
» 14 stycznia 2018, 12:20 #36
kondzik: Tymczasem Malcom na testach w Arsenalu
» 14 stycznia 2018, 12:16 #35
cieslak123: Sanchez 30 lat w tym roku, piłkarz bazujący na szybkości i zwinności. Ile on będzie w stanie pograć na najwyższym poziomie? Przecież skrzydłowi tego typu po 30stce już tracą swoje atuty. Jest niski, słaby fizycznie, nie gra głową. Wszystko opiera się o jego motoryczność, szybkość etc, no i technikę.

Już bym wolał Lucasa, najwyżej by się nie sprawdził. Kasa podobna, a gość 4 lata młodszy. W tym sezonie i tak nieu gramy mistrzostwa, a Sanchez z sezonu na sezon będzie po trzydziestce. Czy on w ogóle mógłby grać w Lidze Mistrzów w tym sezonie?
» 14 stycznia 2018, 11:47 #34
parada: Nie będzie mógł zagrać bo grał w tym sezonie w fazie grupowej w barwach Arsenalu
» 14 stycznia 2018, 12:01 #33
WiemWszystko: Chyba Ligi Europy. Bo na pewno nie LM. Będzie mógł grać w LM, bo nie grał z żadnym zespołem.
» 14 stycznia 2018, 12:08 #32
ferdas: Będzie mógł zagrać w LM.
» 14 stycznia 2018, 12:08 #31
Falubaz: Święta racja z tym Lucasem... te same przemyślenia mam. Po co inwestować tyle w gościa, który ma 30 lat i charakterystykę jw. przytoczyłeś. Niby od dawna już przyjąłem myślenie "to nie moje pieniądze, niech wydają ile wlezie na chwałę United", ale jak obok przechodzi gość pokroju Lucasa Moura, bo inwestujemy w gościa ok. 30stki, to uważam, że to błąd. Lucas kiedy grał w PSG wykręcał bardzo fajne statystyki i ma również bardzo dobre możliwości. a Sanchez najlepsze lata oddał arsenalowi, a teraz przyjdzie terminować... no ale obym się mylił oczywiście :(
» 14 stycznia 2018, 12:16 #30
trikos: Będzie mógł grać to duży +

Z wiekiem fakt ale Van Persie czy nie był wiekowy ? Matić ? Mowa tu o tym, że potrzebujemy gościa który weźmie 7kę zacznie grać swoją grę. Griezmanna trzeba namawiać pogoda itd + kwota transferu, tygodniówki a z Alexisem mowa o +/- 40mln. Na początku wolałem Mourę bo młodszy i niby chce do nas, może się rozwinąć ale czy my mamy na to czas ? Czy z Sanchezem w OBECNEJ edycji ligi mistrzów nie mielibyśmy więcej szans ? To turniej wszystko może się zdarzyć. Myślę, że Alexisa powinniśmy brać, cieszyć się i tyla ;)
» 14 stycznia 2018, 12:49 #29
cieslak123: @trikos

Gościu, van Persie to był środkow napastnik. Atomowe uderzenie z lewej nogi, z prawej też umiał lutnąć, dobra gra głową i silny fizycznie. Mimo to grał w United 3 lata, a ostatni rok miał słaby, a to był typowy snajpe. Sanchez to gośc, który ma kręcić po boisku a tutaj wiek będzie przeszkoda.
» 14 stycznia 2018, 13:32 #28
trikos: "Gościu" pisząc takie komentarze uważasz mnie za jakiegoś głupca ? Uważasz, że profesjonalny gracz z TOPu za jakiego uważam Sancheza za rok przestanie grać ? BO CO ? Bo będzie stary ?? Van Persie był szklany a kupiliśmy takiego "dziadka" ? Bo to napastnik ? :) Przytaczasz przykłady graczy United to dlaczego nie chociażby Ryana Giggsa ? Też skrzydło, też szybkość zwinność, czemu nie Valencia ? Wiekowy a nadal się dobrze prowadzi..hmm fala hipokryzmu jest oszałamiająca.
Sanchez to Chilijski wojownik który o siebie dba, ma ambicje dlatego odchodzi z AFC i do tego z miejsca będzie miał wpływ na zespół.

i jeszcze raz, jeśli kwota ma oscylować ok 40 baniek to lepszy Sanchez na tu i teraz
lecz jeśli dużo dużo więcej + tygodniówka lepszy Moura / Mahrez

Tyla ;)
» 14 stycznia 2018, 13:52 #27
Maveric: Sanchez moze nie bylby wartych takich pieniedzy, i moze United by sie nim nie zainteresowali gdyby az tak... gdyby odchodzil do Juve lub PSG lub gdziekolwiek indziej byle nie City.
Jesli Sanchez odbuduje forme z poprzedniego sezonu, a mam wrazenie, ze jest to u niego tylko i wylacznie kwestia checi w tym sezonie, bo wie ze odejdzie i po klotniah z poprzedniego sezonu gra na 80% od czasu do czasu cos bardziej szarpnie, to City z nim w skladzie bedzie bardzo ciezkie do zatrzymania przez nastepne dwa trzy sezony. I united to wie.

Jak dla mnie Sanchez powinien trafic do United kiedy odchodzil z Barcy. Wtedy United niestety uwazalo ze sama marka klubu wystarczy zeby przyciagac zawdnikow i nie trzeba placic astronomicznych sum.
» 14 stycznia 2018, 11:22 #26
JebikMUTD95: Sanchez odbuduje formę z poprzedniego sezonu, gdy będzie grał w innym klubie niż Arsenal. Sanchez w tym sezonie nie daje z siebie 100% możliwości. Na początku sezonu chęci do gry mu nie brakowało, która mógł stracić ale nie dlatego, że i tak opuści Arsenal. Prędzej dlatego, że grać trzeba mieć z kim
» 14 stycznia 2018, 11:33 #25
gaucho2015: Sanchez w United - chcemy lepszego, mam nadzieje że to nie prawda
Griezmann w United - nie chcemy tutaj tej panienki
Ozil w United - Jesse ma ostatnio forme, NIE dla tego żabojada

Sanchez w City - no to nam Guardiola odjedzie na lata świetlne, klasa światowa piłkarz
Griezmann w Chelsea (przykladowo) - brawo Zarząd, Woodward odejdz wreszcie.
Ozil w Juve (przykladowo) - znowu dalismy ciala na rynku, taki swietny piłkarz był do wziecia za darmo

Typowe kibice Man United, wstyd mi za was.

Popatrzcie na nasz skład, wyniki, róznice do City. Nie mam nic do połowy drużyny ale zrozumcie to w końcu, że takimi ludźmi jak fatalny Miki, Herrera, Fellaini ktory dopiero teraz coś gra, Blind, Darmian, bomba Rojo czy kulawy Jones nie da się rywalizować z najlepszymi drużynami na świecie. Z Arsenal fuks, Chelsea nas zdominowała, City nas zdominowało, LFC nas zdominował, tylko z Kurczakami ta gra fajnie wyglądała. Chcecie to nadal oglądac?? Potrzeba nam takich piłkarzy jak na przykład Sanchez, Ozil, Griezmann, Lucas Moura , Danny Rose żeby wrócić tam gdzie nasze miejsce czyli jedna półka z Barca, Realem, PSG, Juve, Bayernem i City. Darmianami i Blindami to my możemy się bawić w TOP4 bo przypominam że przewaga już stopniała, cieszmy się drugim miejscem bo za chwile znów mozemy wrocic na 4-5. Pozdro
» 14 stycznia 2018, 11:19 #24
KSPR2017: Nikt nie pisze, że chce lepszego od Sancheza więc Twoja teoria opiera się na argumencie z odbytu.
» 14 stycznia 2018, 11:23 #23
litomasz: Ekscytacja będzie rosła z każdym dniem jeśli chodzi o ten transfer, zastanawia mnie tylko na ile czasu Sanchez by dostał kontrakt w united ( jeśli zgodziłby się przyjść).
» 14 stycznia 2018, 11:08 #22
litomasz: United *
» 14 stycznia 2018, 11:19 #21
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 10:51

Dokladnie moga sie zaczac zgrzyty a wtedy to sie moze przelozyc na wyniki oby nie ;)
» 14 stycznia 2018, 10:46 #20
kvadrat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 10:23

Nie żebym negował jego umiejętności ale zastanawiam sie gdzie bedzie grał u nas ? Jest przedewszystkim prawo nożny i gra na lewym ataku. W miejscu w którym rywalizację o pozycje toczą Rashford z Martialem. Na środku pod napastnikiem ostatnio grał z fantastycznymi wynikami Jesse a w niedalekiej przyszłości myślałem o kimś młodszym niż 29-latek ( rocznikowo 30) . PRAWE SKRZYDŁO. To tu potrzebujemy jakiegoś kozaka na juz. Nie chciałbym aby przez jego transfer blokowany był rozwój naszych młodych przyszłościowych graczy.
» 14 stycznia 2018, 10:22 #19
increase: Sprawdź na jakiej pozycji głównie brylował w Barcelonie i Udinese. W Arsenalu przez pierwsze dwa sezony grywał na każdej ofensywnej pozycji, ale z czasem coraz bardziej został wpychany na lewą stronę, ze względu na potrzeby Wengera.
» 14 stycznia 2018, 10:41 #18
kvadrat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 11:05

W Barcelonie bie grał tyle ile chciał dlatego odszedł. Grał tam gdzie musiał bo nie miał innego wyboru. Przez Wengera został ulokowany na lewym i tam właśnie spisywał sie najlepiej. Można sie zastanawiać jak po 3 sezonach grania na lewym napadzie zareagowałby nagle na zmianę pozycji. Poza tym, co nie ulega dyskusji jest prawo nożny. Nie jak np. Griezmann czy Dybala lewo :) nie chce ich porównywać w tym momencie ale zastanawiam sie czego potrzebujemy najbardziej.
» 14 stycznia 2018, 11:04 #17
karol100: Skonczylem czytac na " w barcelonie nie gral tyle ile chcial dlatego odszedl " haha

Pierwszy sezon 41 meczy , drugi 46 , trzeci 54 z czego 34 w samej lidze.
» 14 stycznia 2018, 11:13 #16
kvadrat: To są wejścia na boisku mózgu czyli równie dobrze wejścia na 10 minut z ławki.
» 14 stycznia 2018, 11:19 #15
champione2013: Czerwone Diabły są skłonne zaoferować Chilijczykowi tygodniówkę w wysokości 350 tysięcy funtów oraz bonus za podpisanie kontraktu w postaci 25 milionów funtów.

Serio ? tyle kasy za podpis ? Przecież tu będą zgrzyty za takie szopki
» 14 stycznia 2018, 10:12 #14
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 10:24

Jakie zgrzyty?

Przychodzi za pol darmo przed koncem kontraktu. W takiej sytuacji zawsze jest wiecej klubow w kolejce, przez co trwa licytacja kto da pilkarzowi wiecej za podpis.
» 14 stycznia 2018, 10:21 #13
Oficer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 09:18

Oni maja genialnego Pepa. Dlatego sa dwa kroki do przodu. Sanchez to mega wzmocnienie. Ma ta jakosc ktorej nam brakuje. Pytanie czy Jose bedzie potrafil go dobrze ustawic.
» 14 stycznia 2018, 09:17 #12
karol100: Genialnego Pepa hahahaha.
Dni w serwisie 2. Wszystko jasne.
» 14 stycznia 2018, 10:20 #11
Maciekk2021: Hehe Genialny Pep , powinieneś mieć taki nick oficerze :D
» 14 stycznia 2018, 10:36 #10
RedRevolta: Genialny to jest żółw z Dragon Balla ale w sumie podobni jakby nie patrzeć.
» 14 stycznia 2018, 11:14 #9
karol100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2018 11:20

2 dni w serwisie i komentarze tego typu oznaczaja duza szanse ze osobnik jest trollem. Moje poprzednie konto to karol90098 :-) tam bym mial teraz prawie 3000 dni w serwisie ;-)
» 14 stycznia 2018, 11:17 #8
Maciekk2021: Ja tam mam kilka dni , ale czytam komy już kilka lat :D
» 14 stycznia 2018, 13:50 #7
OldFasion: Sanchez nie jest wart takich pieniędzy.
» 14 stycznia 2018, 09:16 #6
Maciekk2021: Jest jest , o to się nie martw
» 14 stycznia 2018, 10:38 #5
JebikMUTD95: Masz rację takich pieniędzy nie jest wart, ale warty jest o wiele więcej. Gdyby Sancheza kontrakt nie wygasła po zakończeniu sezonu, a obowiązywał by jeszcze np 2 lata, a United chciało by sprowadzić Sancheza, to przy obecnych cenach graczy tej klasy raczej j byłby nie do wyciągnięcia za mniej niż 100mln.
» 14 stycznia 2018, 11:00 #4
emil1986x: Jak przyjdzie Sanchez i Ozil będziemy na spokojnie walczyć z City a jak w lecie dokupimy Sessegnona i milinkovic-savicia to będziemy mieć idealny balans do rozjeżdżania przeciwników :D
» 14 stycznia 2018, 08:15 #3
MarChester: Musimy to zrobić ! City jest teraz 2 kroki przed nami, musimy je zniwelować do nich. A jak Sanchezie wybierze City to zrobią się z 2, 4..
» 14 stycznia 2018, 08:12 #2
karol100: No to sprzatac sprzatac !!
» 14 stycznia 2018, 08:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.