Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Mistrzów: Man Utd załatwił Sevillę jej własną bronią

» 10 stycznia 2018, 15:01 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United obiecał pokryć część kosztów wejściówek na wyjazdowy mecz Czerwonych Diabłów z Sevillą w Lidze Mistrzów, a jednocześnie podwyższył ceny biletów dla fanów z Andaluzji na spotkanie na Old Trafford do 89 funtów.
Liga Mistrzów: Man Utd załatwił Sevillę jej własną bronią
» Manchester United pierwszy mecz z Sevillą w Lidze Mistrzów rozegra 21 lutego
Manchester United postanowił „skasować” fanów Sevilli dokładnie tyle samo, ile przedstawiciele hiszpańskiego klubu zażądali od fanów Czerwonych Diabłów. Nadwyżka w postaci 35 funtów ma zostać zwrócona fanom klubu z Old Trafford, którzy udadzą się na wyjazd do Sewilli.

Cała sprawa to efekt absurdalnie wysokich cen, które ustalili włodarze Sevilli na spotkanie z Manchesterem United. Pierwszy mecz odbędzie się 21 lutego, rewanż 13 marca na Old Trafford.

– Wobec takiego obrotu sprawy uznaliśmy, że nasi wyjazdowi kibice są celem niesprawiedliwej podwyżki ceny biletów ze strony klubu-gospodarza – mówi Sam Kelleher, szef sprzedaży biletów i One United w Manchesterze United.

– Taka opinia jest podzielana przez niemal wszystkich wyjazdowych fanów. Otrzymaliśmy wiele indywidualnych i grupowych próśb o interwencję w tej sprawie.

– Kwestia ta została poruszona z działaczami Sevilli oraz wewnętrznie w naszym klubie. Ostatecznie Sevilla nie zgodziła się znacząco obniżyć ceny wejściówek dla naszych fanów, tak aby była ona rozsądna.

– Wobec tego podjęliśmy trudną decyzję, aby obciążyć fanów Sevilli taką samą kwotą na rewanżowe spotkanie na Old Trafford. Zdecydowaliśmy się podnieść ceny biletów, a podwyżkę wykorzystać na dofinansowanie zakupu biletów dla naszych kibiców. Chcielibyśmy tym odstraszyć naszych przyszłych rywali, którzy chcą podwyższać ceny biletów dla naszych podróżujących fanów – dodaje Kelleher.

Bilet na mecz Manchesteru United w Andaluzji po „obniżce” będzie więc kosztował 54 funty. Tyle samo, ile płacili fani Liverpoolu, aby zobaczyć starcie The Reds z Sevillą w fazie grupowej.


TAGI


« Poprzedni news
Dyrektorzy zmartwieni kiepską atmosferą na Old Trafford
Następny news »
Oficjalnie: Wilson wypożyczony do Sheffield United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (108)


walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 23:11

Myślę o tej naszej ofercie za Sancheza i zastanawiam się czy nie rozsądniej byłoby złożyć taką lub niższą ofertę za Ozila. Przykładowo Miki + 10 milionów za Ozila. Czemu?

1. Sanchez rozmawia już od dawna z CIty i ma pewnie przestawiony kontrakt indywidualny
2. Bliżej mu do Guardioli z którym już współpracował
3. Chce trofeów to w City będzie bliżej wygrania jednego
4. Jest bez formy i niewiadomo czy i kiedy do niej wróci
5. Mamy już mocno obsadzone lewe skrzydło
6. To Ozilowi bliżej do United i Mourinho
7. Media doniosły że jest w stanie zaakceptować rolę zawodnika rotacyjnego
8. Jest bardziej kreatywny
9. Niemiec jest w formie
10. NAJWAŻNIEJSZE. Może się mylę ale transfer Ozila blokuje transfer Sancheza do City. Wątpię by Wenger pozbył się dwóch kluczowych zawodników w połowie sezonu. Jeśli przedstawimy lepszą ofertę za Ozila to Wenger nam go sprzeda a Alexisa odda darmo latem bo obecna oferta City (20mln) jest śmieszna.

PIkanterii dodaje tez fakt że Wenger jest fanem talentu Mikiego i obserwował go przed tym jak dołączył do Manchesteru United dlatego taka opcja wydaje się być w miare rozsądna. Wenger traci Ozila który i tak odejdzie a zyskuje Mikiego + 10 mln. Byłby głupi gdyby się nie zgodził.

Co o tym wszystkim myślicie?
» 11 stycznia 2018, 23:10 #108
BrodaUTD: Walentos
Nie wiem czemu upierasz się tak z tym Alexisem na lewej dla mnie on może grać na całej szerokości boiska być może się mylę. Co do ozila to tylko i wyłącznie wymiana bez żadnej dopłaty. Co do formy może i nie ma takiej jak w ubiegłym sezonie Ale i tak ciągnie ten Arsenal co dopiero jak forma wróci. Dlatego jak nie przyjdzie do nas a pójdzie do niebieskich to życzę mu częstych kontuzji "żarcik". Zgoda co do Ozila ze jest bardziej kreatywny. Tylko to nie jest typ zawodnika który jak trzeba weźmie grę na bary i próbuje zrobić coś z niczego. A Alexis według mnie jest takim zawodnikiem. Nie wiem czemu ale ogólnie jestem napalony na ten transfer. Imponuje mi jego motoryka i zaangażowanie. Ale Ciekawe są twoje spostrzeżenia i przyjemnie się to czyta oby więcej THX
» 12 stycznia 2018, 00:12 #107
BajtiMU: Zgadzam się z Twoimi słowami.Ja rownież bardziej bym widział u Nas Ozila i Moura,uważam,że z tych zawodników bysmy mieli więcej pożytku niż z Sancheza.Oglądając ostatnie mecze Arsenału zdecydowanie bardziej do mnie przemawia Ozil niż Sanchez,aczkolwiek gdyby przyszedł do Nas w zeszłym sezonie to jarał bym się tym transferem.Moze jego aktualna forma jest spowodowana tym,ze nadal jest w Arsenału,nie wiem.
» 12 stycznia 2018, 11:35 #106
dlabigt23: Boże ze niby interesujemy sie : Sanchezem , Moura , Malcomem , Pulisiciem , Dendonckerem , Griezzmannem , Dybala , Milinković-Savić itp itd .... Jedno jest pewne kogos na bank sciagniemy w styczniowym okienku transferowym . Tylko kogo ? Sanchez wedlug mnie bylby wspanialym wzmocnieniem i z miejsca by sie wpił do skladu mysle i moze zagrac na skrzydle jak i typowa 10 czy napastnik . Dobre wzmocnienie i chyba najlepsze i to za dosc male pieniadze . Lucas Moura tez wydaje mi sie dobbrym wzmocniem bo wkoncu brakuje nam tego prawo skrzydlowego . Przydalby sie rowniez ktos do srodka pomocy a tutaj wydaje mi sie Dndoncker bylby dosc tani i warto by bylo go kupic . Ale mysle ze zrobimy maksymalnie 2 transfery ... jeden napewno bedzie cos musi byc w tych plotkach i duzo ich :) Moze Edek nas zaskoczy i faktycznie jakby sciagnal nagle Sancheza to by bylo Suprise dla wszystkich :)
» 11 stycznia 2018, 23:08 #105
Klimaa: Klub nie mógł tego zrobić lepiej :)
» 11 stycznia 2018, 21:35 #104
BrodaUTD: Te 29lat to nie aż tak dużo, my potrzebujemy na już sukcesów a nie żeby się wdrażać. Ma przyjść ktoś kto od razu coś wniesie do gry a nie może się uda może nie a sam wiesz walentos jak uważam. Jak przyjdzie Lucas to nie będę wybrzydzal też uważam go za gracza który może podnieść poziom ale nie tak samo jak Alexis. Ja odbieram to w ten sposób że on już podjął decyzję co do odejścia z Arsenalu. Nie mówię że wiem gdzie a to jest tylko po to żeby to wszystko przyspieszyć bo wie o tym że jak pójdzie w styczniu do mocnej ekipy to i parę pucharów w tym sezonie może podnieść. Bo tak naprawdę jak Arsenal nie pokona Chelsea w rewanżowym meczu o puchar to myślę że maks o co mogą walczyć to miejsca od 4 do 6. Zresztą prawie jak zawsze. Pozdrowienia☺
» 11 stycznia 2018, 20:26 #103
Borrk: a z nami niby co w tym sezonie podniesie ?
» 11 stycznia 2018, 20:35 #102
BrodaUTD: Mówiłem o mocnej ekipie a z przykrością muszę stwierdzić że my obecnie taką nie jesteśmy jest widoczny progres ale to jeszcze nie jest to. Ale mam cichą nadzieję że jak sciagniemy ozila to może on pomoże w negocjacjach bo każdy kto ogląda ligę angielską wiem o tym że Ci Panowie na boisku rozumieją się bardzo dobrze.
» 11 stycznia 2018, 20:54 #101
Borrk: słyszałem że Mesut dogadany z Juventusem na letnie okno transferowe
» 11 stycznia 2018, 21:03 #100
Sideswipe: po co piszesz "z nami" jak nie kibicujesz United?
» 11 stycznia 2018, 22:45 #99
Luke88: Ligę Mistrzów
» 12 stycznia 2018, 00:11 #98
dev13: Nieoficjalnie: Podobno PSG zgodziło się na wypożyczenie Lucasa do @ManUtd z opcją pierwokupu przez Czerwone Diabły. Czekamy zatem. #MUFC
» 11 stycznia 2018, 20:11 #97
DjTED: Jak najwięcej takich dealów. Wypożyczenie z opcją pierwokupu... Poprostu kocham. Już raz mieliśmy przykład, że to najlepsze co może być. Falcao
» 11 stycznia 2018, 20:19 #96
Borrk: Przecież Sanchez powiedział że woli grać dla Pepa..
» 11 stycznia 2018, 20:05 #95
kckMU: Słowa w dzisiejszej piłce są mało warte.
» 11 stycznia 2018, 21:02 #94
Borrk: no niby tak , ale indywidualna umowa jest już przygotowana dla Sancheza
» 11 stycznia 2018, 21:04 #93
kckMU: A ten transfer Moraty to dobiliśmy koniec końców, bo Lukaku już w Chelsea? :-)

Trochę tęsknie za czasami, gdzie o transferach dowiadywało się na sam koniec z - w dzisiejszych czasach - totalnie niemodnych źródeł. Dzisiaj to już cymbał pęka od codziennych plotek, przerabianych zdjęć, potwierdzeń szmatławców, potwierdzeń 'uznanych' telewizji itd, itd...
» 11 stycznia 2018, 21:18 #92
BrodaUTD: Walentos chyba trochę przesadzasz z tym Alexisem. Nie zapominaj o tym że miki też dobrze sobie radził w borussi a jak jest to wiemy nie mówię że Lukas to jakaś tragedia albo wypali albo będzie jak miki ja bym mu dawał tak 50/50 wiadomo w PSG większą konkurencja. Ale moim zdaniem Alexis ma przewagę tak 70/30 sprawdzony w lidze zadziorny a to się ceni " przynajmniej ja tak uważam " a jak by przyszedł w pakiecie z Ozilem to ja bym wolał ich niż grizmanna i Lukasa ale mogę się mylić nie jestem specem☺. Z wieloma twoimi postami jestem wstanie się zgodzić ale z tym nie za bardzo. Nie chce żebyś odebrał to jak tak zwany "HEJT" 😊 po prostu akurat na ten temat mam inne zdanie. Pozdrowania dla Kibiców na dobre i na złe!
» 11 stycznia 2018, 19:28 #91
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 19:56

Ja nie przeczę że Alexis w formie zjada Lucasa podobnie jak znaczną większość skrzydłowych . Jednak weźmy pod uwagę to że on tej formy z poprzedniego sezonu nie ma. Jest cieniem samego siebie i nawet kibice Arsenalu chętnie się go pozbywają. Na dodatek ma 29 lat i nie wiadomo na jak długo tę formę odzyska , jeśli ją w ogóle odzyska. Skoro o Lucasie mówi się że jest "tylko rezerwowym" PSG bo w tym sezonie ustępuje miejsca głosnym nazwiskom to powiedzmy szczerze że Alexis w tym sezonie gra tylko dzięki nazwisku bo piłkarsko wypada gorzej niż Lingard...4

Swoją drogą ja potrafię odróżnić hejt od wyrażania swojej opinii i chętnie Ci odpiszę. Jest to zupełnie inny typ dyskusji niż z takim QsQsem który wchodzi tu przepełniony nienawiścią i próbuje mi cisnąć w każdym komentarzu. Jego posty są warte tak niewiele że administracja je wszystkie usunęła... a tyle się chłopak narobił.
» 11 stycznia 2018, 19:49 #90
QsQs: BrodaUTD nie przejmuj się nim on zbyt koloryzuje, czasami trzeba przymknąć oko na to co on pisze. BrodaUTD co do Alexisa zgadzam się z Tobą po całości.
» 11 stycznia 2018, 20:16 #89
KSPR2017: Oglądając ostatnie mecze Arsenalu, to wygląda to tak, że Xhaka i cała obrona klepią sobie bez celu na środku boiska, a dopiero gdy piłke dostanie Sanchez lub Ozil to zaczyna się coś dziać. Najczęściej to jakieś szybkie piłki pomiędzy wymienionymi zawodnikami no i gdzieśtam stoi sobie Lacazette. Gdyby nie Alexis i Ozil to Arsenal widziałbym jako średniaka ligowego jak Watford, Bournemouth, Crystal Palace. Wiadomo, że jak oni odejdą to kogoś kupią, ale póki co mogłoby to wyglądać nieciekawie. Sanchez może biegać i biegać, a ktoś taki jest potrzebny. Sam wjedzie w pole karne, coś takiego nie występuje u Mkhitaryana, albo jest za wolny albo się boi tak zaryzykować.
» 11 stycznia 2018, 20:17 #88
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 20:19

Gościu na Ciebie Devilpage przymyka oko skoro co drugi Twój komentarz jest usuwany...

Co do Arsenalu to mówi się że latem stery przejmie Ancelotti to byłaby spora zmiana i wyjdą na tym dużo lepiej niż my na Moyesie...
» 11 stycznia 2018, 20:18 #87
QsQs: KSPR2017 dokładnie.
» 11 stycznia 2018, 20:26 #86
Kalina: Wlazi w tylek i szuka sojusznikow :P
» 11 stycznia 2018, 20:54 #85
karol100: Thiago Silva : Pastore chce odejsc

Mozna by go sprowadzic w ramach wzmocnienia dzialu kreacji w srodku pola. Duzo ma ten temat jest narzekan szczegolnie jak nie ma Pogby.
» 11 stycznia 2018, 19:09 #84
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 20:27

Pastore ciekawy grajek, ale leniuszek. Pastore, Menez czy Lucas to byli gracze, których PSG brało gdy dopiero budowali potęgę, teraz na takich graczy by się nie spojrzeli, podobnie City, też zaczynali od graczy typu Bellamy, Irland, Adam johnson czy Barry. Teraz to takich graczy skupuje West Ham czy Everton.
» 11 stycznia 2018, 20:23 #83
miocinho2: mam nadzieje ze Sanchez wybierze City.wiem ze fajne nazwisko dla ekspertow z FIFY i tak dalej.Ale my potrzebujemy prawego skrzydla a nie 30 latka ktory bedzie blokowal Rasha,Martiala albo Lingarda.Brac tego Lucasa,wiem ze nas 5 lat temu zrobil w bambuco,ale raz ze wszystkie media podaja ze on jest zdesperowany by dojsc do United odrzucajac oferty Interu czy Monaco,a 2 ma dopiero 25 lat.On prezentowal sie fantastycznie w PSG w ostatnich sezonach byl kluczowa postacia.kilka meczow PSG z ostatnich sezonow w lidze mistrzow ogladnalem w ostatnich latach chocby z Arsenalem czy Chelsea i zawsze Lucas byl najlepszy na boisku nawet jeszcze za kadencji Ibry,kiedy szwedowi nie szlo to on bral ciezar gry na siebie.typowy prawy pomocnik,ze stylem gry,z ktorym bez problemu dogadalby sie z Martialem,Lingardem i Romem.przez lata gry w PSG przyzwyczail sie do taktyki w duzym stopniu podobnej do naszej.wg mnie bardzo niedoceniany pilkarz.uwazam ze transfer Lucasa to koniecznosc wieksza niz Sanchez
» 11 stycznia 2018, 16:02 #82
Fugas: Bez jaj, Sanchez go wciąga nosem.
» 11 stycznia 2018, 16:27 #81
QsQs: Fugas też tak myślę
» 11 stycznia 2018, 16:33 #80
walentos: Sanchez ? Ten nurek który w okolicy pola karnego zamiast szukac podania /strzału szuka upadku?! Alexis jest bardzo ambitny i pracowity w ofensywie, ma niesamowity ciąg na bramkę ale pamiętajmy że ma też swoje humory, potrafi strzelic focha i zniknąć na 90 minut. W dodatku ma 29 lat, ogromne oczekiwania finansowe i wyraźny spadek formy którą nawet jeśli odbuduje to nie zachwyci nas dłużej niż 2 sezony. Pozniej będziemy mieli problem zeby go sprzedać z takimi wymaganiami finansowymi... Będzie dla nas wzmocnieniem, na krótko ale będzie, chociaż osobiście uważam że większą zaletą tego transferu będzie to że nie trafi do City.

Lucas zarabia w PSG ok 60-80 tys euro tygodniowo. Damy mu 100 tys funtów i wezmie z pocałowaniem ręki. W tym momencie jest głodny gry, ma coś do udowodnienia i chce wywalczyć sobie miejsce w reprze brazylii więc tym bardziej bedzie chciał się pokazać. Jak złapie wiatr w żagle to może odpalić tak jak Salah w Liverpoolu. Jest w takim wieku że pogra u nas 5-6 lat na wysokim poziomie i nawet jeśli nie będzie dawał tyle co Alexis to na pewno posłuży dłużej i nie będzie nam przynosił wstydu nurkowaniem i machaniem rękoma.

Sami sie zastanówcie...
» 11 stycznia 2018, 17:38 #79
Quahadron: Jak dla mnie to może przyjść i jeden i drugi. Sanchez na 10, Lucas na skrzydło i tyle. Lingard gra świetnie, ale to Lingard i każdy kto ma trochę lepszą pamięć może sobie przypomnieć jak to jest z wiecznym młodym talentem, bogiem o imieniu J. Lingardinho.

Sanchez wzmocnieniem na krótko? No i dobrze, ja tam wierzę, że Pereira będzie świetnym grajkiem i wiele mógłby się nauczyć od Chilijczyka, więc gdzie tu problem? W przyszłym sezonie Pereira zostaje u nas i zdobywa cenne minuty w ataku. :D Sanchez to zawodnik którego trzeba brać jak jest do wzięcia.. mówią to kibice Barcy, mówią to kibice City, mówią to kibice United, a narzekają kibice Arsenalu.
» 11 stycznia 2018, 18:49 #78
karol100: Brac Sancheza i Moure najlepiej. Sanchez za Lukaku na 10 , Moura na prawa i mamy ekipe jak 150. Transfer Sancheza to oslabienie Arsenalu, nie pozwolenie City na wzmocnienie sie no i przedewszystkim sami bysmy sie wyraznie wzmocnili.
» 11 stycznia 2018, 18:54 #77
walentos: Quahadron

Pereira póki co więcej nauczył się na wypożyczeniach od graczy z dołu tabeli ligi hiszpańskiej niż od naszych gwiazd i nic nie wskazuje na to że to sie zmieni. Rashford był w składzie z Roo i Ibrą i oprócz tego że nauczył się ciężko pracować nie widać u niego efektów. Z sezonu na sezon odnoszę coraz większe wrażenie że całe to dzielenie się doświadczeniem to mit... Zawodnicy rozwijają się znacznie szybciej jeśli mają w składzie rywala w swoim wieku z którym walczą o pozycje niż ucząc się od 10 lat starszego gościa który gra za nazwisko blokując mu rozwój.
» 11 stycznia 2018, 19:14 #76
Quahadron: @Walentos

Masz racje. Jednak nie powiedziałbym, że Rashford mógłby nauczyć się czegokolwiek od Rooneya czy Ibry w tym wieku oprócz właśnie charakteru. Gdy Rashford się pokazał Rooney nawet nie pamiętał znaczenia słowa "forma", z kolei od Ibry różni go właśnie styl gry. Mitem bym tego nie nazwał bo właśnie najbardziej mi zależało żeby Evra został w United gdy przyszedł Shaw, by ten młodszy mógł się uczyć.. a w tym przypadku podobieństwo gry było bardzo duże i przykładem jest ciąg ofensywny :) Trzeba być ślepcem by nie widzieć, że Pereira to pierwszy lepszy kopacz z rezerw.. jeśli złapie doświadczenia u nas, jeśli poprawi warunki fizyczne (Siłka), to możemy mieć naprawdę ciekawego gracza.
» 11 stycznia 2018, 21:44 #75
tom93: Arsenal wie, że z niewolnika nie ma pracownika, a dodatkowo kończy mu się kontrakt. Wiadomo, pewnie woleliby sprzedać go poza Anglię, ale na to się nie zapowiada, więc mogą utrzeć nosa Guardioli. Bo co im po marnych 20 mln, którymi se mogą ten teges. Tym bardziej, że za taką kwotę się nie wzmocnią nikim na poziomie, a okienko się kończy tuż tuż i czasu malutko na rzetelne i przemyślane wzmocnienia, nawet na graczy z przypadku może braknąć czasu. Nikt nie lubi się rozbrajać w pół sezonu. A tak dostaną jakąś tam kwotę śmieszną bo śmieszną, ale + Miki, więc ta oferta jest naprawdę warta rozpatrzenia, i przy niej 20 mln Guardioli to jak naplucie w twarz. Przecie Miki jest z jakieś 35 mln warty no i mają zawodnika.

Sanchez ma za to pewny pierwszy skład. Na 10 miałby niemal brak konkurencji, jest silniejszy, lepiej zbudowany niż Mata, Lingard, a Jose "lubi to". Od biedy jest w stanie wygryźć dowolnego z naszych skrzydłowych, którzy ostatnio szału nie robią, tym bardziej grając razem.

W City ma szanse wygrać LM w tym sezonie, oglądając drużynę z ławki i wchodząc na ostatnie 25 min. Nie wiem po co Pep miałby kombinować i to zmieniać, i każdy widzi, jak grają. No chyba, że Pepciu boi się o kontuzje na wiosne oraz tą GB w ataku i tam będzie wystawiał Sancheza? Sam nie wiem.
» 11 stycznia 2018, 15:32 #74
Blau: My mu możemy zapewnić pierwszy skład (to samo co Arsenal) i wysoką tygodniówkę (to samo co Arsenal). City natomiast gwarantuje mu mistrzostwo Anglii i miano faworyta w LM (tego nie możemy mu zagwarantować) U obywateli też niekoniecznie musi być rezerwowym, bo wystarczy, że zacznie grać na swoim najwyższym poziomie (tak jak obecnie Sane czy Sterling) i wtedy pierwszy skład murowany.
» 11 stycznia 2018, 15:54 #73
djadam1994: Drodzy kibice mam takie pytanie czy gdyby sanchez przyszedł by do nas( fajnie by było jak za taką kwotę , chociaż bym wolał ozila fajny grajek był by za lukaku) mógł by grać razem z nami w LM ??
» 11 stycznia 2018, 15:07 #72
kemek777: Tak Sanchez mógłby grać w LM ;)
» 11 stycznia 2018, 15:09 #71
Spadkobierca: Nie mógłby. Piłkarz siedzący na ławce w LE nie może grać w innym klubie w pucharach kontynentalnych, w tym samym sezonie. To nie jest FIFA 18.
» 12 stycznia 2018, 08:18 #70
Zezak0076: DiMarzio wlasnie zapodal text ze wbijamy po Sancheza.... z wymiana za Mikiego
» 11 stycznia 2018, 13:47 #69
Zezak0076: The Guardian potwierdza....
» 11 stycznia 2018, 13:48 #68
RedRevolta: A świstak siedzi i zawija je w te sreberka, beke mam z tego newsa bo też go czytałem, nie wierze, że arsenal z wengerm na czele od tak oddadzą nam Sancheza nawet za Mikiego co wydaje się dośc korzystne dla nich w przeciwieństwie do samej sprzedaży go do City, jesteśmy ich głównym rywalem w walce o top4 prędzej będą chcieli go oddać co pepa niż do nas to więcej niż pewne, i niby dlaczego sam Chilijczyk miałby nas wybrać kosztem City, jakieś argumenty? bo ja ich nie widze...
» 11 stycznia 2018, 13:51 #67
walentos: RedRevolta - miejsce w składzie. W City nie wiem czy będzie się łapał przy obecnej formie, u nas mamy lukę na 10 i Alexis może tam śmiało biegać bo gorszy od Mikiego nie będzie.
» 11 stycznia 2018, 13:57 #66
Zezak0076: Na prosty chlopski leb, oddac do united zamiast city z samego tego faktu ze od lat City regularnie wbijali po ich zawodników jak po swoje? Zeby wbic szpilke.... nie wiem tak mysle... a dlaczego sam Sanchez do nas a nie do City ? 7mka na plecach ? Grajac w udinese twierdzil ze jako dziecko byl fanem Man U.... Kasa ?? pewna 11stka bo w City konkurencja duza....
» 11 stycznia 2018, 13:59 #65
Zezak0076: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 14:01

........
» 11 stycznia 2018, 14:00 #64
Zezak0076: A dlaczego Lukaku wybral nas a nie Chelsea? a dlaczego Pogba wybral nas a nie Real ?
» 11 stycznia 2018, 14:00 #63
RedRevolta: Nie wiem po prostu moze dla mnie jest to zbyt piękne by było prawdziwe, taki kot u nas już w styczniu + utarcie nosa Pepowi, nie chce mi się w to wierzyć, nauczony jestem poprzednimi okienkami, ze dopóki nie ma oficjalki żadne di marzie gurdiany mnie do niczego nie przekonają.
» 11 stycznia 2018, 14:05 #62
Zezak0076: nie no zgadzam sie z Toba, zbyt piekne by bylo prawdziwe ale jak by sie to udalo to Ed krolem krolow.... Czekamy na oficjalke heh byle fax sie nie zepsol
» 11 stycznia 2018, 14:07 #61
KSPR2017: Sanchez na prawe skrzydło idealny. Jak za Mkhitaryana bez dodatkowych opłat to deal dekady w wykonaniu Woodwarda.
» 11 stycznia 2018, 14:19 #60
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 14:48

Podobno większą tygodniowke proponujemy Sanchezowi niż City. Pewnie też za podpis coś więcej byśmy dali. Jeśli Ed by to załatwił to by było mistrzostwo. Ale ja tam podchodzę do tego spokojnie. Zobaczymy co się stanie.

KSPR2017 Właśnie ponoć wymiana z dopłatą. Mówi się o 25 mln funtów.
» 11 stycznia 2018, 14:45 #59
Tokuhei: Z jednej strony City podbiera Arsenalowi zawodników, a z drugiej Wenger nie trafi Mou, bo niejednokrotnie się z Niego naśmiewał. Myślę, że wszystko zależy od Sancheza, bo jestem niemal przekonany, ze obydwa Manchestery Go chcą.
» 11 stycznia 2018, 14:58 #58
limak0007: nie sadze ze do nas przyjdzie. City jest juz nieoficjalnie mistrzem Angli, wiec idac do nich ma zapewnione zwyciestwo w tych rozgrywkach, a pewnie to jest glownym powodem dla ktorego cche oposcic arsenal. Mlodszy juz tez nie bedzie i nie sadze ze bedzie czekac na odbudowe United. City jest teraz atrakcyjniejsze dla pilkarzy, pod wzgledem sportowym i finansowym pewnie tez(smutne to, ze takie czasy nastaly, ale taka jest prawda).
» 11 stycznia 2018, 15:08 #57
walentos: Media podają że zainteresowanie Lucasem Moura wykazały Tottenham I Liverpool. Jeśli my tego transferu jeszcze nie dogadaliśmy to sytuacja będzie teraz trudniejsza bo PSG będzie chcieć więcej. Do tej pory mówiło się o 25-35 mln tylko United przez cały czas chce go wypożyczyć zamiast wykupić dlatego rozmowy stanęły w miejscu.

Drugi ciekawy news to rzekome zainteresowanie United Sanchezem. Niby Alexis dogadany z City ale United są gotowi przebić tę ofertę.
» 11 stycznia 2018, 13:24 #56
duncaneedwards: loucas moura to mial do nas trafic 5 lat temu.teraz sobie to poprostu odpuscmy ten gracz swoje najlpesze lata spedzil w psg. powalczym o pulisica i dendonckera.to sa prawdziwe perly. chyba ze sancheza da wymienic za mikiego
» 11 stycznia 2018, 15:08 #55
raceman08: Facet ma 25 lata a Ty mówisz, że najlepsze lata spędził w PSG, brawo...
» 11 stycznia 2018, 15:56 #54
walentos: Moura miał trafić do nas 5 lat temu ale wybrał ofertę lepszą finansowo, trudno sie dziwić skoro PSG dawało mu większą tygodniówkę i zapłaciło więcej byłemu Sao Paulo. Teraz brazylijczyk odrzuca wszelkie inne oferty i rozmawia z PSG o obniżeniu kwoty odstępnego. Widać że zależy mu na transferze do nas. Sugerujesz transfer 29 letniego Sancheza mowiac jednocześnie że Moura ma najlepsze lata za sobą w wieku 25 lat ?
» 11 stycznia 2018, 17:57 #53
duncaneedwards: wedlug mnie sanchez jest sprawdzony i zaprawiony w bojach w premiership.chociaz juz wiekowy. moura niewiadomo czy sprawdzi sie w anglii.brazylijczycy potrafia sie szybko wypalic.
ja osobiscie na old trafford w pierwszej kolejnosci widzialbym dendonckera a za mikiego dybale lub pulisica
» 11 stycznia 2018, 21:26 #52
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 13:15

Toty :

toty.uefa.com/en

jak zwykle przekręt... Co tam robią: Ronaldo, Buffon Hazard, Alves i De Bruyne ?
W ich miejsce powinni być odpowiednio: Kane, De Gea, Cavani , Marcos Alonso(Valencia) i Kante.

Ciekawe co na to wszystko Neymar :)
» 11 stycznia 2018, 13:15 #51
KSPR2017: kogo obchodzi toty uefa
» 11 stycznia 2018, 14:24 #50
emenems: De Bruyne co tu robi? No nie wiem. Wydaje mi się ze jest on na obecna chwile numer 1 na świecie. :)
» 11 stycznia 2018, 15:02 #49
walentos: a czy De Bruyne coś wygrał? Nawet w lidze nie został wybrany najlepszym zawodnikiem i ustąpił Kante któremu Chelsea zawdzięcza ostatnie mistrzostwo Anglii. Rozliczanie całego roku za ostatnie 3 miesiące....
» 11 stycznia 2018, 17:59 #48
Spadkobierca: O popatrz, a ja myślałem, że De Bruyne był w wyśmienitej formie już w poprzednim sezonie.
» 12 stycznia 2018, 08:14 #47
duncaneedwards: bardzo dobra decyzja trzeba bylo tak odrazu.
» 11 stycznia 2018, 11:45 #46
Me89: Manchester United will have to pay up to ÂŁ27m to sign 22-year-old Belgian midfielder Leander Dendoncker from Anderlecht in January. (Manchester Evening News)
» 11 stycznia 2018, 11:24 #45
duncaneedwards: Dendockera poprostu trzeba kupic.to jest lepsza wersja matica. klub bedzie glupi jesli go nie kupic
» 11 stycznia 2018, 11:49 #44
RuudVN: przy Maticiu i Dendockerze Pogba będzie mógł zająć się tym co najbardziej lubi
Valencia - Bailly - Jones - Shaw
Dendocker - Matić - Pogba
?? - Lukaku - Martial
4-3-3 lub w przypadku transferu topowej "10", 4-3-1-2
» 11 stycznia 2018, 12:01 #43
duncaneedwards: w znaki zapytania pulisic a albo dybala. i za shawa kogos solindego.wtedy mozemy graz z kazdym
» 11 stycznia 2018, 12:13 #42
kckMU: "przy Maticiu i Dendockerze Pogba będzie mógł zająć się tym co najbardziej lubi"

Tak samo mówiliśmy jak wymienialiśmy ustawienie Herrera - Matic - Pogba. Dopóki Mou nie widzi 4-3-3 na stałe to na drugi plan schodzi to, czy mamy w ekipie Herrere, Dendonckera czy kogokolwiek innego.
» 11 stycznia 2018, 12:58 #41
DjTED: Nie wiem czym zawinili kibice sewilli. Tyle w tym temacie... Im klub nie dopłaci
» 11 stycznia 2018, 06:31 #40
Maciekk2021: Widzialem newsa , że dopłaci
» 11 stycznia 2018, 06:56 #39
BajtiMU: A czym zawinili kibice United Sewilli,ze zażądali sobie takie wysokie ceny za bilety?
» 11 stycznia 2018, 09:13 #38
Spadkobierca: Bajti, problem w tym, że Manchester United nie mści się na klubie Sevilla, a nie jego kibicach nie mających wpływu na ceny biletów.
» 12 stycznia 2018, 08:13 #37
RyannMistrz: Mysle, ze po tej akcji z biletami dojdzie do rozruby miedzy kibicami.
» 10 stycznia 2018, 23:15 #36
Maciekk2021: Angole będą filiżankami rzucać a Hiszpanie będą się całować nawzajem , tak to by pewno wyglądało :D
» 11 stycznia 2018, 10:45 #35
PogbaPaul: To jest najlepszy komentarz jaki tu widziałem :D Jak z Latającego Cyrku Monty Pythona
» 11 stycznia 2018, 13:31 #34
Maciekk2021: Haha Dziekuję :D
» 11 stycznia 2018, 14:33 #33
UrbannLegend: Aż miałem lepszy humorek rano gdy to przeczytałem, brawo!
» 10 stycznia 2018, 18:39 #32
Spadkobierca: Przepraszam, ale co kibice Sevilli mają wspólnego z nadwyżką za bilety w Andaluzji? Jak dla mnie jest to obrzydliwe zachowanie obu stron. Zarząd klubu Sevilla postąpił karygodnie, a ten z Manchesteru pokazuje, że wcale nie jest lepszy. Dlaczego to kibice klubu z Andaluzji mają pokrywać koszty nadwyżki? Przecież to nie oni ustalają ceny!
» 10 stycznia 2018, 18:07 #31
jassaj: No to niech ich klub weźmie w opiekę, tak jak nasz naszych i status quo zostanie zachowany. To co Sevilla podnosi ceny biletów a my mamy jak te pachoły się przyglądać ? opłacając różnice w bilecie klub jest stratny i ktoś musi te straty pokryć, niech kibice z Andaluzji podziękują swoim władzom, że United za ich hajs opłaca wejściówki na ich stadion :D
» 10 stycznia 2018, 18:12 #30
PDF: Po rapersku to byłoby tak, że Sevilla ma swoich ludzi, o których musi zadbać, a MU ma swoich. Sevilla chciała zarobić pieniądze na ludziach MU ... więc MU chcąc zadbać o swoich ludzi wymierzył kontrujące uderzenie w ludzi Sevilli ... bo takie coś boli x2. Dzięki temu pokazał swoim ludziom, że są dla niego ważni, a do tego zwróci im siano za przelot. Wzajemna lojalność rośnie. Teraz Sevilla może zadbać o swoich ludzi reagując w podobny sposób i zwracając za przelot swoim ludziom hehe.

Reakcja Zarządu klubu jest bardzo dobra z wielu względów, ponieważ pomijając pieniądz, pokazują kibicom, że są oni dla nich ważni, ucierają dupsko pazernym Hiszpanom, jednocześnie wprowadzając pewien zamęt.

Brak reakcji w takiej sytuacji jest niedopuszczalny ... Swoich interesów trzeba pilnować, a swoich ludzi wspierać.

Joł Joł
» 10 stycznia 2018, 19:08 #29
GoForWin: A ja powiem krótko i zwięźle: nie robiąc nic, zrobilibyśmy z siebie frajerów.
Tyle.
» 10 stycznia 2018, 19:28 #28
jassaj: Bo ? My obrobiliśmy tylko interes swój i swoich kibiców, teraz ruch mają Hiszpanie to oni mogą uratować twarz, jeżeli jeszcze mogą, ustawiając ludzkie ceny, albo robiąc to co my i po długiej zabawie wyjść jeszcze na 0. Frajerami byśmy byli zgadzając się na ich warunki. Już widzę każdy następny mecz z Porto czy jakimś innym Basel lub Celticiem które za każdym razem wpadając na nas rzucają kwotę 1000 funtów za bilet bo frajerzy i tak zapłacą a jak nie to klub za nich zapłaci i my jesteśmy do przodu. Chytry traci 2 razy, Sevilla może uratować sytuację, jak nie będą chcieli to ich kibice obejrzą mecz w tv i podziękują im pewnie przy następnej możliwej okazji
» 10 stycznia 2018, 19:49 #27
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2018 20:06

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Dokładnie.
» 10 stycznia 2018, 20:05 #26
Sideswipe: Mam cichą nadzieję, że spadkobierca jednak żartował.
» 10 stycznia 2018, 20:08 #25
jassaj: a sory :D przeczytałem "zrobiliśmy" umknął mi tryb przypuszczający, ale reszty posta się nie wstydzę bo w sumie w złej intencji ale napisałem to jak to widzę. Szkoda trochę tych Andaluzyjczyków jako ludzi... no ale trudno. Swoją drogę to trochę wstyd jednak, naprawdę, ile oni zarobią ? Tygodniówkę dla zespołu, pewnie nawet nie a robią sobie reputację skner a teraz po naszej ripoście jeszcze przegrywów
» 10 stycznia 2018, 20:19 #24
DevoMartinez: Przeciez jest wyraznie napiasne czemu to zrobilismy. Nie zeby karac kibicow Sevilli za chciwosc ich zarzadu ale zeby odstraszyc kazdy kolejny europejski klub ktoremu przyjdzie do chciwego łba zeby nas doić na wejsciowkach.
» 10 stycznia 2018, 22:05 #23
Spadkobierca: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2018 07:08

Nie, nie żartowałem. Kwestię tą trzeba było rozwiązać w inny sposób, bo te zawyżanie jest karygodne. Sevilla czyni w ten sposób zło i Manchester United czyni w ten sposób zło, a dla zła nie ma żadnego usprawiedliwienia.
» 11 stycznia 2018, 07:07 #22
Sideswipe: No to zaproponuj ten inny sposób bo ja innej opcji nie widzę. Raz, że Sevilla robiąc takie coś mogła się spodziewać tego samego z naszej strony, a i tak najpierw zarząd MU próbował pójść im na rękę, dwa - a czy nasi kibice są czemuś winni? Trzy - część tych pieniędzy pójdzie przecież na dofinansowanie naszych biletów. Chyba nie sądzisz, że zapłacenie tej podwyżki z kasy klubowej i pozostawinie bez żadnych konsekwencji Sevillę byłoby na miejscu? Najlepiej pokazać światu, że Manchester United można bezkarnie doić, żeby w przyszłości wszyscy tak robili.
» 11 stycznia 2018, 09:18 #21
Spadkobierca: Zarząd klubu Sevilla nie zrobił tego obwiniając kogokolwiek, po prostu postąpili w ten paskudny sposób. Dlatego nie uważam, że trzeba było robić to samo w stronę kibiców tego klubu.

Sposoby... Może jakieś odwołania do UEFA? Żadnego finansowania z kasy klubowej, ale też po co mścić na kibicach z Andaluzji - bo to oni ucierpią, którzy nie mają z tym nic wspólnego.
» 11 stycznia 2018, 10:10 #20
Sideswipe: Może ucierpią, a może nie - jeśli klub postąpi tak jak my i jak to jassaj opisał Sevilla weźmie własnych kibiców w opiekę. Pewnie tak zrobi, bo nie sądzę by zarząd był aż tak chciwy.
» 11 stycznia 2018, 10:26 #19
Gallacher: Diabeł rychliwy ale mściwy ha :D
» 10 stycznia 2018, 17:57 #18
Widmo: Nie wiem, czy wymyślenie tego im tyle zajęło(pierwsza moja myśl jak o tym usłyszałem było:Pff podnieś im tak samo) czy do końca liczyli na to że Sevilla zmieni zdanie...bądź co bądź finansowo wyjdą na tym trochę w plecy.
W końcu bilety można kupić już od jakiegoś czasu i kibicie gości pewnie nie próżnowali(a przecież nie mogą im kazać teraz dopłacić) a kwota która zarobią na "spóźnialskich" na bank będzie mniejsza od zwróconej własnym kibicom. Dobry ruch, ale trochę za późno.

Przypomniałbym jeszcze słowa Rzecznika Sevilli: ,,Większość klubów po losowaniu prowadzi rozmowy, a jednym z poruszanych tematów są właśnie ceny wejściówek. Nie było żadnych rozmów z Manchesterem United. Nie wiem, dlaczego tak się stało " = Co oznacza,że znów przespaliśmy pewnie okres, nie wiem kto jest odpowiedzialny w MU za takie sprawy, ale chyba ostatnio się obija.
» 10 stycznia 2018, 17:16 #17
vanderToki: Świetny ruch.
» 10 stycznia 2018, 17:10 #16
jassaj: "Zrobiliście duży błąd, Chcieliście wydymać Freda, to teraz Fred wydyma was"
» 10 stycznia 2018, 16:26 #15
Blau: O tym samym pomyślałem.
» 10 stycznia 2018, 16:28 #14
EdWoodward: Chyba chcieli wydymać Eda a Ed wydymał ich :)
» 10 stycznia 2018, 16:30 #13
jassaj: raz w życiu się z tobą zgodzę, faktycznie
"Zrobiliście duży błąd, Chcieliście wydymać Eda, to teraz Ed wydyma was"
brzmi lepiej
» 10 stycznia 2018, 16:33 #12
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2018 16:51

Do usunięcia(to co napisałem!).
» 10 stycznia 2018, 16:50 #11
maticr7: Nic tylko przy klaskać.
» 10 stycznia 2018, 16:13 #10
Cavron: Brawo Diabły! A tym wszystkim hiszpańskim kutwom palec wiadomo który ;)
» 10 stycznia 2018, 16:11 #9
Fenek: Szczwany liseł.
» 10 stycznia 2018, 16:06 #8
KSPR2017: Ciekawe co z kibicami Sevilli
» 10 stycznia 2018, 15:39 #7
DevoMartinez: I o tym mowilem haha, Chytry traci dwa razy.
» 10 stycznia 2018, 15:34 #6
RyanScholes1878: Prawidłowy ruch...
» 10 stycznia 2018, 15:32 #5
RedRevolta: Brawo zarząd United! Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
» 10 stycznia 2018, 15:11 #4
Luke88: Raczej jak Kuba Diabłu.
» 10 stycznia 2018, 17:07 #3
sisinho: I bardzo dobrze :) Chcieli się nachapać to teraz mają :)
» 10 stycznia 2018, 15:05 #2
iMarMU: No i tak być powinno :) Brawo MU :)
» 10 stycznia 2018, 15:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.