Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho stawia warunek przed podpisaniem kontraktu

» 7 stycznia 2018, 10:18 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Jose Mourinho chętnie przedłuży swój kontrakt z Manchesterem United. Dziennik The Sun informuje jednak, że zrobi to tylko pod jednym warunkiem.
Mourinho stawia warunek przed podpisaniem kontraktu
» Obecny kontrakt Jose Mourinho z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2019 roku
Obecna umowa Mourinho z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2019 roku. Portugalczyk jest skłonny przedłużyć ją o kolejne trzy lata. Zmianie musi ulec jednak polityka transferowa Czerwonych Diabłów.

Według The Sun, Mourinho jest niezadowolony, że Ed Woodward nie chce mu dać 80 milionów funtów, które Portugalczyk chciałby przeznaczyć na wzmocnienia w zimowym oknie transferowym.

Mourinho poprosił podobno o spotkanie z kierownictwem klubu, na którym poruszona ma zostać polityka transferowa Manchesteru United.

Menadżer Czerwonych Diabłów uważa, że jego opinia powinna mieć większe znaczenie na transfery United. Portugalczyk w grudniu mówił, że 300 milionów funtów, które United wydali pod jego wodzą, to niewystarczająca kwota, aby zdobyć tytuł mistrza Anglii.

W ostatnich miesiącach rozmowy na temat nowego kontraktu Mourinho prowadził jego agent, Jorge Mendes. Portugalczyk chce jednak teraz osobiście zaangażować się w negocjacje.


TAGI


« Poprzedni news
Conte: Mourinho jest małym człowiekiem
Następny news »
David de Gea zdradza swoje cele na 2018 rok

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


jaratkow: United stawia wymagania wobec Mourinho - Mourinho wymaga od United. Oczywista sprawa. Prezentowany od jakiegoś czasu przez Mourinho tok jego myślenia jest całkiem logiczny i warto by szefowie United podeszli do niego poważnie - to znaczy aby do kwestii finansowych dołączyli także "teorię". Mam na myśli zrozumienie miejsca w jakim znajduje się obecnie przebudowywany (czy może lepiej: odbudowywany) zespół piłkarski. Te dwie sprawy muszą iśćze sobą ściśle w parze a nie osobno. Mourinho nie ma niestety komfortu przejmowania po poprzednich trenerach drużyny wymagającej kosmetycznych korekt. Tworzy niemal od podstaw własny projekt i to ile wydali jego dwaj poprzednicy nie ma żadnego znaczenia. Skoro włodarze United wymagają określonych wyników to oczywistym jest, że muszą dać trenerowi to wszystko co potrzebne jest aby stawiane przed nim cele osiągnąć.
» 9 stycznia 2018, 10:14 #34
Klimaa: Jeśli nie będziemy wydawać to City i inni rywale nam uciekną. To nie są czasy SAF. Obecnie trzeba kupować aby być na topie. Mam nadzieję że będziemy walczyć o najlepszych zawodników - w ten sposób pokażemy wszystkim nasze ambicje.
» 8 stycznia 2018, 23:53 #33
bananek16: Mourinho dobrze gada. Przypominam że kupując piłkarzy z europy płaci się w euro przez co mamy trochę większy budżet bo z 80 mil. funtów robi się ok. 90 mil. euro. No i jakby United sprzedało Mate, Mchkitariana, Herrere, Fellainiego, Blinda i Darmiana w tym okienku to zarobilibyśmy ok. 120 mil euro. I na czysto mielibyśmy około 200 mil. euro na transfery. I za ten hajs kupić dobrego skrzydłowego np. Coman, Zaha, Promes, Inaki Williams, Gelson Martins Czy Lucas Moura. Napewno dwóch pomocników np. Ozil, Milinikovic Savic, Sau;, Forsberg, Fabinho, Jao Mario Czy chociażby Pizzi z Benfici. No a jakby zaoferowali Juve te 150 milionów i Dybala chciałby przejść no go brać. No i kogoś na lewą strone obrony np. Rose, Ghoulam czy Alex Sandro. I jakby stykło to dobrego ŚO bo Lindelof zawodzi a Bailly ma kontuzję a więc można sprowadzić np. Gimenez'a Rugani, De Vrij, Umtiti, Marquinhos.
» 8 stycznia 2018, 18:21 #32
Budewajn: Zaha ma grać to co ostatnio?
» 8 stycznia 2018, 22:44 #31
Budewajn: Zaha ma grać to co ostatnio?
» 8 stycznia 2018, 23:06 #30
Klimaa: Podobno Zaha jest w planach transferowych Spurs. To że chłopak się odbuduje z dala od OT było niemal pewne.
» 8 stycznia 2018, 23:54 #29
iMarMU: Nie na darmo spotkał się Alex z Pocatino 2 lata temu. Nowy sezon nowy menadzer mam nadzieje ze to się sprawdzi bo wiele o tym słyszałem :) ale mogę się mylić :)
» 8 stycznia 2018, 11:35 #28
Damianmoc: Stawianie warunków przez Mourinho może być irytujące
» 7 stycznia 2018, 22:27 #27
Fugas: Ludzie, to The Sun. Poza tym jakby wystarczyło 80 baniek to pewnie by dostał.
» 7 stycznia 2018, 18:08 #26
fworyt: Na wstepie informuje,ze brakuje mi w telefonie znakow interpukcyjnych itp.
Powiem krotko i na temat nie wazne co osiagnie Mou u nas bo jego nazwisko przyciagnie wielu dobrych pilkarzy i nawet jesli odejdzie to zostawi po sobie mocny sklad do naoliwienia jak to ma miejsce w $ity
» 7 stycznia 2018, 17:04 #25
emil1986x: Musimy wydawać kupił bym Ozila za wszelką cenę i dorzucił np Lucasa z PSG :D
» 7 stycznia 2018, 15:02 #24
Devil156PL: A potem kibice innych klubów piszą ,że mamy nieograniczony budżet , że dla nas cena nie gra roli . A mimo to nie jesteśmy w stanie wyprzedzić City .
» 7 stycznia 2018, 14:03 #23
Szilk: Powinien odejść - nawet gdyby dostał tą kasę , to stylu nie zmieni - on boi się przegrać i ze względu na własne CV nigdy nie będzie grał ofensywnie tak jak Ferguson. Powinien odejść , bo widać , że jest wypalony i przytłoczony osiągnięciami Guardioli i Conte - wyszło na to , że jest od nich dużo słabszy. Zarząd zrozumiał, że zatrudnienie Mourinho było błędem i dlatego nie chce mu dać kasy, żeby po prostu sam odszedł.
» 7 stycznia 2018, 12:15 #22
Daro1336: Hahahha :)
» 7 stycznia 2018, 12:21 #21
Xchrisx7: Odstaw to co bierzesz albo bierz pół
» 7 stycznia 2018, 12:31 #20
ferdas: leczenie-uzaleznien.com
» 7 stycznia 2018, 12:45 #19
EmilCioran: Przecież to ktoś z bandy stracha a może i on sam. Nie karmić.
» 7 stycznia 2018, 12:50 #18
RedRevolta: Ludzie to trzeba unicestwić, żeby jaj nie zniosło!
» 7 stycznia 2018, 14:03 #17
WiemWszystko: Ten gość ma dobre komentarze, ubaw zawsze gwarantowany.

Guardiola jest marnym trenerem. Przejął Barcelonę jak miał tam jeden wielki gwiazdozbiór, Xavi, Messi, Iniesta mogli grać bez trenera i tak wszystko by wygrali. Z resztą reprezentacja Hiszpanii pokazała, że to nie była zasługa Guardioli, tylko Xaviego i Iniesty, z nimi każdy trener wygrałby wszystko co jest do wygrania. Potem przejął genialnie grający Bayern i go totalnie rozmontował, przegrał wszystko w Europie, bo nie miał w Bayernie nieograniczonego budżetu ja w Barcelonie i teraz w City. Teraz kupił sobie tytuł za 500 milionów.

Mourinho pokazał na początku sezonu, że bez wydawania 500 mln może z nim walczyć na równi, ale potem niestety Pogba i Bailly, czyli 150 mln z tych 300 złapali kontuzje i zaczęliśmy tracić punkty i graliśmy słabiej. City praktycznie cały sezon bez kontuzji, przynajmniej Ci najważniejsi zawodnicy, którzy kreują grę z przodu.

Z resztą, Guardiola uciekł z Barcelony jak do Hiszpanii wjechał Mourinho. Jak Mourinho dopiero budował Real przez 2 lata, to Guardiola jeszcze kozaczył, a jak Mourinho poustawiał Real i go zniszczył w kolejnym sezonie, zdobywając 100 punktów i wygrywając z przewagą 15, to nagle Pep stwierdził że "jestem zmęczony, muszę odpocząć" - powiedział 40 letni facet, który trenerem był od 4 lat. Zesrał się przed Mourinho i tyle.

Najlepsze jest to, że jak przejmował Bayern to już wtedy miał ofertę z City, ale odrzucił. Ciekawe czemu? Bo skład w City był jeszcze taki sobie wtedy, teraz nagle po 3 latach przejmuje City, kiedy zespół jest poukładany, ma bardzo mocny skład. Dostał dodatkowo nieograniczony budżet i znowu robią z niego Boga, trener który bez pieniędzy jest nikim, nie potrafiłby z żadnym zespołem nic osiągnąć.
» 7 stycznia 2018, 21:01 #16
kylokylo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 00:50

Nie zgodzę się z tym, że Guardiola jest słabym trenerem, ale masz rację robią z niego Boga, ale aż tak super nie jest. I coś Ci się pomyliło z tymi 15 pkt przewagi. Było ich 9 . Osobiście uważam, że Guardiola jest teraz lepszym trenerem od naszego Jose ( to jest moje zdanie ). Zresztą nigdy nie byłem jego fanem ( Mou) ani jego stylu gry. Co nie zmienia faktu, że trenerem jest wybitnym.
» 8 stycznia 2018, 00:48 #15
lukiton0589: Brawo Jose. Chociaż jeden trener przejrzał na oczy i dostrzegł ze z tym szrotem nie da się wygrać ligi.
» 7 stycznia 2018, 11:32 #14
EmilCioran: Co do transferów to zgoda, Mou powinien dostać te 80 baniek w zimie ale przedłużanie już teraz z nim kontraktu i to na dodatek o trzy lata to słaby pomysł.
» 7 stycznia 2018, 11:20 #13
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 11:28

Prawdę mówiąc nie rozumiem dlaczego to słaby pomysł... jeśli będziemy go chcieli zwolnić to go i tak zwolnimy kara umowna wyniesie 10-20 milionów. Czy to dużo dla klubu ? Nie. Dla menadżera to kupa kasy dlatego on tez tak sobie po protu nie odejdzie...

Kontrakt na rok dla Mourinho to tak jak kontrakt na rok dla Martiala... póki co prezentują się zadowalająco ale mają spory potencjał. Jeśli Martial wypali a my nie damy mu dłuższego kontraktu to za pół roku PSG zacznie do niego walic drzwiami i oknami żeby nie podpisywał nowej umowy i przyszedł darmo, to samo będzie z Mourinho. Jeśli w tym sezonie bedzie 2 w lidze , zajdzie daleko w LM i wygra np FA cup , a w następnym sezonie zdominuje i wygra ligę to zaraz sie do niego zgłosi PSG i bedzie kusić grubą kasą a my wszyscy chcielibyśmy w końcu mieć trenera na dłużej niż 2-3 sezony.
» 7 stycznia 2018, 11:28 #12
EmilCioran: Jeśli ugramy to czy tamto. To nie jest żaden powód żeby przedłużać kontrakt bo to jest zwykłe gdybanie. Lepiej się skupić na tym co jest. Pierwszy sezon Mou był bardzo przeciętny. Wykonał plan mininum? Według mnie nie. Wygrał LE. Dało nam to awans do LM. Tylko że United jak już gra w takim pucharze to ma obowiązek go wygrać bez względu czy daje awans czy nie. Udało się i brawo ale 6 miejsce w lidze to bardzo słaby wynik. Co do tego sezonu to może poczekajmy do końca i tak samo poczekajmy z kontraktem dla Mou. A najlepiej do końca jeszcze kolejnego sezonu. Podpisać kontrakt bo ktoś może się po Mourinho zgłosić? Będzie chciał odejść? To niech idzie. Nikt go na siłę nie będzie trzymał. Ani trener ani piłkarz nie jest ważniejszy od klubu. A porównanie piłkarza i trenera w kontekście kontraktu to chyba nie ma sensu bo i o innych sumach mówimy. Na pilkarzu można stracić dużo więcej. Tylko że zawodnika można sprzedać gdy jest niepotrzebny albo chce odejść. A jak trener jest nie chciany to jego się zwalnia a nie sprzedaje. Traci się a nie zarabia.
» 7 stycznia 2018, 12:47 #11
sinedd91: @Emil
przeczytałem początek i dalej mi się nie chce :P
"Tylko że United jak już gra w takim pucharze to ma obowiązek go wygrać bez względu czy daje awans czy nie."
myslisz trochę czasy... nie jesteśmy już zespołem SAFa, który z mniejszym lub większym powodzeniem grał w każdym pucharze (a i tak nie każdy z nich wygrywał) ... jesteśmy zespołem cały czas w trakcie przebudowy ... i mimo, że to nie jest może eldorado piłkarskie to Mou miał wrócić przede wszystkim do LM ... i zrobił to wygrywając LE bo w lidze konkurencje była jeszcze za silna :D więc moim zdaniem plan minimum wykonał... a wygląda na to, że i w następnym sezonie w niej pogramy...
to jest pierwszy trener, który zanotował wyraźny progres.. i myśle, że ten kontrakt należy się Mou... bo głupio byłoby nam gdyby on powiedział po sezonie, że skoro tak go potraktowana mimo tego progresu to on woli odejść.. a my zostaniemy z kolejnym eksperymentalnym trenerem...
ja się osobiscie popdisuje mniej więcej pod tym co napisał walentos :P
» 7 stycznia 2018, 15:32 #10
EmilCioran: sinedd91 ja też przeczytałem tylko początek twojej wypowiedzi. Dotarłem do: "przeczytałem początek i dalej mi się nie chce" więc się nie odnoszę bo nie widzę sensu tego robić i czytać wypowiedź kogoś kto odnosi się do czyjejś chociaż jej nie czytał. Nawet nie wiedziałem że się tak da.
» 7 stycznia 2018, 15:49 #9
sinedd91: @Emil

oczywiscie bo do dalszej częsci nie ma sensu nie jestem nia nawet zainteresowany po tym co przeczytałem dalej i masz prawo do tego samego :P
» 7 stycznia 2018, 16:06 #8
dev13: @walentos dokladnie :)
» 7 stycznia 2018, 11:07 #7
walentos: Czy Mou dużo wymaga? Potrzebne są wzmocnienia w środku i na skrzydle. Dostępni są Lucas za 40 mln i Ozil za 30. Na obu przeznaczymy 70 milionów i do końca sezonu będziemy mieli spokój na prawym skrzydle i na 10. Tyle samo dał Liverpool za obrońcę z zespołu środka tabeli... każdy sie zbroi zima a my musimy czytać ze Mou musi naciskać na potrzebne transfery... hit.
» 7 stycznia 2018, 11:05 #6
mervel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 11:47

Prawd skrzydło- sprawa oczywista. Natomiast czy United potrzebuje nowej 10tki? Wg mnie bardziej potrzebny jest ktoś do środka który uzupełni lukę po słabo grającym Herrerze... Pogba tam nie pasuje bo się marnuje a słabo broni. Na 10tke Paul, Dmf Matic i kupić jakies ogarnięte spoiwo
» 7 stycznia 2018, 11:46 #5
walentos: Herrera nie gra słabo. Może nie gra w tym sezonie genialnie jak w ubiegłym ale gra zadowalająco. Słabo to gra Miki i to za niego potrzebne jest zastępstwo. Zgodzę się ze Pogba fajnie wyglada w ofensywie grając za napastnikiem ale nie możemy być aż tak od niego zależni. Co jeśli Paul znów wypadnie na 2 miesiące ? Potrzebna jest typowa 10 czyli ktoś kto da nam więcej opcji w ataku.
» 7 stycznia 2018, 12:31 #4
vultur3: "Dziennik The Sun informuje.." tyle mi wystarczy. Dziękuję dobranoc.
» 7 stycznia 2018, 11:01 #3
dev13: Doskonale wiedzialem ze taka bedzie odpowiedz Mou jak nie dostanie wystarczajacej kasy na transfery pojdzie tam gdzie mu dadza pozostaje w Europie tylko PSG ewentualnie Rosja potem Chiny,Katar,Emiraty moze MLS ;)
» 7 stycznia 2018, 10:59 #2
KSPR2017: The Sun
» 7 stycznia 2018, 10:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.