Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Brighton 1:0. Beniaminek postraszył Czerwone Diabły

» 25 listopada 2017, 17:54 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Brighton & Hove Albion 1:0 (0:0) w meczu 13. kolejki Premier League. Autorem jedynego gola na Old Trafford był Lewis Dunk, który niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki po strzale Ashleya Younga. To ósme ligowe zwycięstwo Czerwonych Diabłów z rzędu na własnym stadionie.
Manchester United - Brighton 1:0. Beniaminek postraszył Czerwone Diabły
» Manchester United pokonał Brighton & Hove Albion 1:0
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Victor Lindelof
Chris Smalling
Ashley Young
Nemanja Matić
Paul Pogba
Juan Mata
Marcus Rashford
Anthony Martial
Romelu Lukaku
Zlatan Ibrahimović
Henrich Mychitarian
Marouane Fellaini

Oddano 74 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Jose Mourinho w sobotnim spotkaniu wystawił do gry taką samą wyjściową jedenastkę, jak w starciu z Newcastle United. – Mam nadzieję, że rozpoczniemy lepiej niż przeciwko Newcastle. Zobaczymy, czy zaczniemy spotkanie od dominacji – mówił tuż przed pierwszym gwizdkiem Portugalczyk.

Pierwsze minuty pojedynku na Old Trafford dawały nadzieję na dobry start Manchesteru United. Czerwone Diabły często gościły pod bramką Mew. W 3. minucie ładnym rozegraniem popisali się Martial i Lukaku. Belg ustawił sobie piłkę przed linią szesnastu metrów, ale uderzył bardzo niecelnie.

Im dłużej trwał mecz, tym lepiej prezentowali się gracze Brighton. Goście byli bardzo zdyscyplinowani w obronie, dobrze się ustawiali i nie pozwalali na wiele piłkarzom Jose Mourinho. W 15. minucie obserwowaliśmy pierwszy celny strzał na bramkę – oddał go Pascal Gross, ale De Gea pewnie interweniował.

W pierwszej połowie Manchester United stworzył sobie jeszcze dwie dogodne okazje strzeleckie. W 35. minucie pod linię końcową wpadł Antonio Valencia, posłał miękką wrzutkę na dalszy słupek, lecz tam Lukaku głową nie trafił w światło bramki.

Tuż przed przerwą powinno być 1:0 dla Czerwonych Diabłów. Tym razem z prawego skrzydła piłkę w pole karne wrzucił Marcus Rashford. Do dośrodkowania dopadł Lukaku, ale jego strzał głową obronił Mathew Ryan. Z natychmiastową dobitką pospieszył Paul Pogba. Golkiper Brighton tym razem wybił futbolówkę z linii bramkowej.

Zmiana stron nie przyniosła zmiany w obrazie gry. Brighton nadal grało bardzo uważnie i broniło się skutecznie. Manchesterowi United brakowało natomiast pomysłu na rozmontowanie defensywy beniaminka. W 62. minucie Jose Mourinho zdecydował się na pierwszą zmianę – Zlatan Ibrahimović zmienił Juana Matę.

Przełamanie dla Manchesteru United przyszło w 66. minucie. Czerwone Diabły egzekwowały rzut rożny, a piłka po chwili spadła przed szesnastkę pod nogi Ashleya Younga. Anglik huknął ile miał tylko sił, piłka po drodze odbiła się od Lewisa Dunka i kompletnie zmyliła bramkarza Brighton & Hove Albion.

Po objęciu prowadzenia Manchester United szukał drugiego gola, który definitywnie rozstrzygnąłby losy sobotniego pojedynku. Akcje gospodarzy rozbijały się jednak o blok defensywny Brighton. Goście co jakiś czas odgryzali się i posyłali groźne piłki w pole karne De Gei. Na szczęście dla graczy Mourinho tych akcji nikt nie zamykał.

W 89. minucie Lukaku, Pogba i Ibrahimović przeprowadzili efektowną akcję, którą golem mógł zakończyć Zlatan. Strzał Szweda zza pola karnego w znacznej odległości minął jednak bramkę Brighton.

Sędzia doliczył pięć minut do regulaminowego czasu gry, w trakcie których Brighton rzuciło wszystkie siły, aby doprowadzić do remisu. Piłkarze Mourinho bronili się skutecznie i nie wypuścili trzech punktów z rąk.

Manchester United kolejne spotkanie rozegra już we wtorek 28 listopada. Czerwone Diabły zmierzą się na wyjeździe z Watford (21:00).

Manchester United – Brighton & Hove Albion 1:0 (0:0)
Bramki: Lewis Dunk 67’ [sam.]

Manchester United: De Gea – Valencia, Lindelof, Smalling, Young – Matić, Pogba – Mata (Ibrahimović 62'), Rashford (Fellaini 79'), Martial (Mychitarian 71') – Lukaku

Brighton & Hove Albion: Ryan, Bruno, Bong, Dunk, Duffy, Stephens, Knockaert, Gross (Brown 88'), Propper, March (Izquierdo 74'), Murray (Hemed 74')


TAGI


« Poprzedni news
Jedź do Diabła! Praktyczny poradnik wyjazdu na mecz Manchesteru United
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Brighton & Hove Albion 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (324)


2Fast4You: Lukaku oficjalnie bez zawieszenia :)
» 27 listopada 2017, 16:10 #318
84cantona7: Ludzie!! w pamiętnym sezonie na 5 kolejek do końca mieliśmy 8 punktów przewagi nad City , jak się skończyło to wszyscy wiedzą. Teraz jest 8 punktów straty , a do końca 25 kolejek więc wyluzujcie z tym rozdawaniem mistrzostwa.
» 27 listopada 2017, 15:42 #317
Sancho: Ale City grało inną piłkę i my inną, świat się zmienił. Co nie znaczy że również się nie zgadzam z ogłaszaniem mistrza już teraz bo to czysta głupota
» 27 listopada 2017, 16:26 #316
MatiasXD: Nic dwa razy się nie zdarza.
» 27 listopada 2017, 17:13 #315
Pogman4899: Ok kolego zgadzam się oczywiście że zawsze można podywagować ale mi się wydaje że dużo osób ma mało wiary w nasz zespół tyle w temacie pozdro
» 27 listopada 2017, 15:30 #314
Magik1990MU: Hej, mam takie pytanie, a w zasadzie proszę o poradę. Mam zamiar postawić w tej kolejce na dwa mecze (AKO) i zastanawiam się, czy te dwa typy są dobre:

United - Watford ilość bramek: mniej niż 3,5
Stoke - Liverpool handicap +2 dla Stoke.

Co myślicie o tym?
» 27 listopada 2017, 13:34 #313
senQ: Pierwszy typ ok, ale w drugim to poszalałeś. Nie wydaje mi się by Liverpool wygrał wysoko ze Stoke.
» 27 listopada 2017, 14:00 #312
Magik1990MU: może źle to napisalem, ale w drugim chodzilo mi o +2 bramki dla Stołków, czyli LFC może wygrać, ale nie więcej niż jedną bramką
» 27 listopada 2017, 14:03 #311
Romek1981: Wydaje się być w porządku.
» 27 listopada 2017, 14:28 #310
Pogman4899: Koledzy ah te wasze wyliczanie najpierw trzeba jutro wygrać a tam może być ciężko a poza tym trzeba wierzyć a co niektórzy wygląda na to że już przenieśli się w czasie i już wszystko wiedzą trochę więcej wiary panowie Glory Man United
» 27 listopada 2017, 13:16 #309
tomekwietniu: No wiesz Kolego nikt nie mówi, że statystyka, czy jakiś rachunek prawdopodobieństwa to wykładnik tego jak będzie. On ma tylko coś pokazać, trochę przybliżyć.
Nikt nie mówi, że mecz Watfordem będzie łatwy i np przypisujemy sobie +3 punkty do tabelki. W kontekście całego sezonu nie mówimy o tym, że będziemy mieć 86/87 punktów, a City 110/111... Fakt może niektórzy zbyt szybko myślą o remisie z nimi 0-0. Ja uważam, że możemy grać w tym meczu o zwycięstwo...
Ale nie trzeba spłycać tematu do: Trzeba wierzyć. Można popisać i podywagować :)
» 27 listopada 2017, 14:03 #308
skowronek30: tomekwietniu--- jestem tego samego zdania że city wkońcu zacznie sie gubic nie ma opcji że nie bo nieda sie grac na kilku frontach na maksa moim zdaniem LM nie zdobeda a jak nie bedzie im szło w LM to beda i gubic pkt na podwórku ligowym przyjdzie zmeczenie materiału wkoncu musi przyjsc
» 27 listopada 2017, 10:52 #307
Devil1972: Kolejne mecze w LM zagrają dopiero w 2 połowie lutego, wtedy już liga może być dawno pozamiatana, więc argument trochę słaby.
Obecnie są bez dwóch zdań najlepiej grającą drużyną w Europie i chyba tylko kontuzje ich kluczowych zawodników w środku, czyli KdB, albo Silvy mogą im przeszkodzić w triumfalnym marszu przez ten sezon, bo na pozostałych pozycjach mają porządny back-up.
Oczywiście w derbach nie musimy wcale z nimi przegrać, 0-0 jest w naszym zasięgu.
» 27 listopada 2017, 11:45 #306
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.11.2017 12:58

Wlasnie mnie to ciekawi jak my zagramy z City . Jesli chcemy walczyc tak naprawde o majstra musimy zagrac ofensywnie i skutecznie przdewszystkim . Napewno nie tak zeby remis nas interesowal jak to w niektorych meczach bywalo . Wiadomo gramy na OT wiec glupio by bylo przegrac na rzecz City i przerwac ta piekna serie bez porazki wlasnie z nimi i prawdopodobnie walke o majstra rowniez :) . Remis by mnie usatysfakcjonowal tylko i wylacznie gdybysmy wygrali mecz z Watfordem i Arsenalem i oczywiscie pokazali cos w meczu z City troche odwaznej gry a nie grajac tylko tak zeby nie przegrac .
» 27 listopada 2017, 12:56 #305
dzilu96: dlabigt23 to o czym mówisz powinno być wystarczająca motywacją do tego, żeby otłuc City na naszym stadionie i mam nadzieję, że piłkarze dadzą z siebie w takim meczu 200%
» 27 listopada 2017, 13:12 #304
tomekwietniu: Może jestem niepoprawnym optymistą, ale nie powinniśmy myśleć o żadnym remisie. Dla nas liczy się tylko zwycięstwo.
Inna sprawa to jak zagramy, a nie zdziwię się jak będzie to wyglądać w meczu z Spursami.
» 27 listopada 2017, 14:05 #303
Fugas: Zastanawiam się za co Lindelof dostał lepsze oceny od Antka czy Smallinga oraz 4 dla Lukaku za zepsucie kilku patelni? Rozumiem że był to najlepszy mecz Lindelofa w naszych barwach, Ale Smalling pod każdym względem był lepszy, do tego jak poćwiczy wykańczanie akcji to strzeli kilka bramek w sezonie, bo zawsze jak gra to ma szanse.
» 27 listopada 2017, 10:32 #302
is200second: Jutro wazne 3 punkty
» 27 listopada 2017, 10:02 #301
tomekwietniu: Powiem Wam, że sprawdziłem sobie naszą średnią punktów, którą zdobywamy na mecz. Jeżeli by ją zachować to licząc od 2000 roku w 10 rozgrywkach bylibyśmy mistrzami. W niektórych brakłoby nam punktu do mistrza. To całkiem dobrze... Ale niektórzy wieszczą tu jacy to jesteśmy kiepscy, a w sumie to jesteśmy bardzo regularni.
Tylko City jest w mega gazie, ale do czasu, musi z nich w pewnym momencie zejść powietrze i choć mają mocną ławkę, to mają ją tak naprawdę wąską. To wyjdzie, zwłaszcza jak zajdą dalej w pucharach krajowych i LM.
» 27 listopada 2017, 09:37 #300
welllone: Nic nie musi, mogą mieć sezon jak kiedyś Arsenal i póki co wszystko na to wskazuje. Same wygrane i kilka remisów we wszystkich rozgrywkach, a jest już po 1/4 sezonu. Fakt, że nie uświadczyli aż tak trudnych wyjazdów póki co może dawać nam jakieś nadzieje.
» 27 listopada 2017, 15:19 #299
skowronek30: No wiecie co Wam powiem że kluczowy tak sądze w tym sezonie bedzie dwumecz z MC bo reszta stawki bedzie traciła pkt wygrany dwumecz z MC da Nam tylko strate 1 pkt do nich a napewno im sie powinie noga gdzies nie ma bata znaczy Nam tez ale lepiej jest gonic 1 pkt niz to moze byc po meczu z Arsenalem i nimi już 14 bo wtedy już raczej pozamiatane bedziemy miec;/
» 27 listopada 2017, 09:06 #298
welllone: Różnica 8 pkt. Dwa mecze to 6 pkt. Więc dalej mają 2 pkt ;) Tak tylko na matmę zwracam uwagę.
» 27 listopada 2017, 15:21 #297
pbskarpy: Najważniejsze 3 pkt. W ogolnym rozrachunku na koniec sezonu bedzie sie liczyl tylko mistrz i reszta.

Faktem jest to, ze bramka padla na mega farcie. Do tego czasu bylo mizernie.
» 27 listopada 2017, 08:30 #296
RedRevolta: "Lukaku could be banned for 3 matches for kicking out at Gaeton Bong. He would miss the Manchester derby if banned" to niezle jeśli tak się stanie... może troche przerwy mu się przyda.
» 27 listopada 2017, 00:43 #295
skowronek30: Hoodys: Mourinho i 3 pkt z czołówką. Hahaha, dobre sobie. Prędzej świnie zaczną latać.- po co jesteś na tej stronie jak nie wierzysz w takie scenariusz? ja jak bedzie MU gralo z MC czy Arsenalem to lekka reka moge postawic u buków na ich wygrana bo jestem prawdziwym kibicem i mimo słabszej dyspozycji wierze że są w stainie wygrac
» 27 listopada 2017, 00:07 #294
JakubMaj12: Wygraliśmy przecież z Tottenhamem już i wcale nie graliśmy defensywnie
» 27 listopada 2017, 14:54 #293
Hoodys: a z kim wygraliśmy z top6 poza Tottenhamem? W poprzednim sezonie 2 zwycięstwa z czołówką na 10 meczy. Żenada i tyle
» 27 listopada 2017, 17:11 #292
skowronek30: Prawdziwi Kibice MU Prawda jest taka że Nasza paka musi zrozumiec i przyswoic sobie mentalnośc do wygrywania. Normalne że żaden piłkarz nie gra cały sezon na maksie bo sie nie da;) Lindelof sie ogarnie, nie pamietacie jak Felek była ganiany w zeszłym sezonie ze drewno sprzedac go oddac za darmo doplacic za niego a teraz zeby nie kontuzja to by nam pare eczy uratował na bank a i tak gra dużo lepiej niz w zeszłym sezonie:) a wielu go skreślało:) nie mozna hejtowac piłakrza po 2-3 slabszych meczach :) miki też wróci do formy spokojnie przyjdzie przełom wtedy nikt nie bedzie pamietał o słabych meczach
» 27 listopada 2017, 00:02 #291
cieslak123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 23:56

Pisaliście przed sezonem, że Salah jest cienki i nie potrafi strzelać. No i proszę, macie teraz. Gość byłby idealny dla nas na prawe skrzydło, szkoda, że go nie kupiliśmy.

Salah 18 meczów w Liverpoolu, 14 bramek
Lingard 99 meczów w United, 14 bramek

Tygodniówa Salaha: 120 tysięcy funtów
Tygodniówka Lingarda: 135 tysięcy funtów !!
» 26 listopada 2017, 23:53 #290
karol100: Jak widze podniety sezonowcami to mi sie smiac chce. Salah to sie nadaje do happy futbolu i gonienia za pilka
» 27 listopada 2017, 06:55 #289
DevilRider: Salah to najlepszy ostatni transfer w całej PL
» 27 listopada 2017, 10:46 #288
JakubMaj12: karol100 zjarany jesteś typie?
» 27 listopada 2017, 14:55 #287
Mariusz199012: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 23:19

Mam wrazenie ze wam nic nie pasuje .co z tego ze był ciezki mecz z braighton ? Są 3 pkt to wazne ! Jestesmy na 2 miejscu jest dobrze ..od odejscia fergusona jestesmy pierwszy raz na tak wysokim miejscu i walczymy o tytuł ! I jestem przekonany ze do końca bedziemy walczyc z City bo skład mamy lepszy od nich takie jest moje zdanie .musimy wygrywac i oczywiscie liczyc na wpadki City a to ze wpadną to jest pewne ! Nie bedą jechali na wygranych ciągle bo to nie Liga Hiszpańska tylko ciezka premier Leage
» 26 listopada 2017, 23:18 #286
farmeross: Trzeba nauczyć się rozróżniać hejt od konstruktywnej krytyki. Tak samo jak nie można po jednym meczu go skreślać to tak samo nie można po jednym dobrym meczu wychwalać go pod niebiosa. Miejmy nadzieję, że ten mecz będzie początkiem jego stałego progresu i Szwed będzie stanowić pewny punkt naszej obrony
» 26 listopada 2017, 23:07 #285
skowronek30: panowie i Panie ja czuje że w tych 3 meczach zdobedziemy kpl pkt najgorzej bedzie z Watfordem tak jakos czuje bo mecze z City i Arsenalem to sa mecze nie tylko o 3 pkt a Nasi muszą uzmysłowic sobie że musza gryźc trawe żeby te mecze wygrac bo jak przegramy z Arsenalem i City to o majstrze mozemy zapomniec. City jest w zasiegu Nas tylko musimy to zrozmiec bo uważam że wcale gorszego składu nie mamy niż oni
» 26 listopada 2017, 20:45 #284
Hoodys: Mourinho i 3 pkt z czołówką. Hahaha, dobre sobie. Prędzej świnie zaczną latać.
» 26 listopada 2017, 23:16 #283
Romek1981: No bo z Tottenhamem to Ty byłeś trenerem a nie Mou...
» 27 listopada 2017, 08:09 #282
welllone: Jak zagramy z Arsenalem i City na alibi i byle nie przegrać to tylko szczęście i prawie 100% skuteczności może dać nam zwycięstwo. Patrząc jak zagraliśmy z Chelsea oraz Live nie byłbym takim optymistą. Wrócił Pogba ale czy to wystarczy, żeby odmienić nasz styl i podejście do mocnych ekip...
» 27 listopada 2017, 15:24 #281
Pogman4899: I jeszcze jedno niebyło mnie jakiś czas na DP.ale wróciłem i oczom nie wierzę ilu tu jest pesymistów i tak zwanych znafców przez duże F pozdro dla prawdziwych fanów Glory Man United
» 26 listopada 2017, 20:40 #280
Kalina: Rowniez pozdrawiam i oby wiecej takich uzytkownikow jak ty!
» 26 listopada 2017, 22:12 #279
Pogman4899: Święta racja karol100
» 26 listopada 2017, 20:32 #278
Domelo: City poza zasięgiem w tym sezonie.
» 26 listopada 2017, 20:14 #277
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 22:21

To samo pisales rok temu tylko ze jeszcze szybciej bo bodajze w pazdzierniku a moze i we wrzesniu

Ale moze w koncu trafisz z tym narzekaniem
» 26 listopada 2017, 22:21 #276
PogromcaTroli: Domelo

Kiedy wręczają MC puchar PL? Na Mikołajki?
» 27 listopada 2017, 02:32 #275
Domelo: Ślepy tylko nie zauważy, że City w tym sezonie jest maszyną nie do zatrzymania, mają skład kompletny.
» 28 listopada 2017, 12:20 #274
Radekk: City może i miało przewagę, ale nie zmienia to faktu, że mieli mega farta. Karny 50/50 i gol na 2-1 farfocel. Musimy wyciągnąć 7 punktów z najbliżych trzech meczów.
» 26 listopada 2017, 20:06 #273
bedajaja: do tego ich farta należy doliczyć fartownie strzelonego samobója przez Otamendiego. Piszesz tak jakby oddali 2 strzały na bramkę a resztę meczu się bronili. Nie oglądałem tego meczu całego ale urywkami i widać było kto był zdecydowanie lepszy, kto kogo atakował, statystyki też to mówią. A to że strzelili fartowną bramkę na 1-2 to chyba temu że chcieli atakować, wygrać, stwarzali te sytuacje, szczęściu trzeba trochę jednak pomóc. Wczoraj nie mogłem oglądać naszego meczu ale z tego widziałem bramka dająca nam 3 punkty zdobyta tak samo fartownie, po za tym czytając tu komentarze widzę że gra specjalnie się nie poprawiła. Punktujemy wszystko fajnie, ale nasza taktyka jest taka jak rok temu, piłka do boku i dośrodkowanie na Lukaku i wchodzącego Pogbę. To jest dobre, nawet skuteczne, ale widać jak się męczymy z tuzami pokroju Brighton, Huddersfield czy Basel.
» 26 listopada 2017, 20:29 #272
karol100: Panowie, nie lamentowac. To jest 13 kolejka premierlague. 8 pkt to sa 3 mecze. W 25 kolejce sytuacja moze byc juz calkowicie inna a city moze byc na 6 miejscu i od dluzszego czasu walczyc z kryzysem.
» 26 listopada 2017, 19:32 #271
bedajaja: pewnie że tak, też po cichu na to liczę, ale jednak też trzeba kalkulować że i my z taką grą możemy łatwo pogubić te punkty, tu nie wystarczy dołek City ( na co się niestety nie zanosi) tu trzeba też patrzeć za plecy bo i Chelsea i Arsenal a nawet Liverpool czy Totki są bliżej nas niż my City. Chociaż Ci dawaj ostatni w tym sezonie zbyt głupio tracą punkty o majstra bić się raczej już nie będą ale przy naszej formie nie jest powiedziane że to z nimi o top 4 będziemy się bić.
» 26 listopada 2017, 20:33 #270
vanderToki: Komentarz jak najbardziej na miejscu i słuszny. City odjechało i na razie zanosi się na to, że zdominują ligę, ale został jeszcze kawał sezonu. A na pewno nie ma co biadolić, że "z taką grą to walka o top 4" itd.

Niemniej jednak nie mogę się powstrzymać od pytania: to jak tam, panie Karolu, ten awans w Lidze Mistrzów już jest? :D
» 26 listopada 2017, 23:39 #269
Carlitozz: Lukaku może zostać zawieszony na kilka spotkań.
» 26 listopada 2017, 19:32 #268
DevilRider: Biorąc pod uwage jego ostatnie występy,to może okazać się wręcz korzystne
» 26 listopada 2017, 19:35 #267
JINKS: @DevilRider, czyzbyś zmienił zdanie co do Lukaku? Zawsze go broniłeś.
» 26 listopada 2017, 19:39 #266
karol100: Za co?
» 26 listopada 2017, 19:41 #265
JINKS: Lol czemu post Kaliny zostal usuniety ?
» 26 listopada 2017, 20:57 #264
Kalina: Wlasnie a taki fajny byl :(
» 26 listopada 2017, 22:22 #263
JINKS: Tak z innej beczki, widzieliscie co zrobil De Rossi ? Ja myslalem ze tylko gracze realu tak potrafia :)
» 26 listopada 2017, 19:27 #262
karol100: A nie widzialem, zaraz sprawdze :-)
» 26 listopada 2017, 19:33 #261
karol100: I wlasnie dlatego ciesze sie ze nie jada na mundial. Nawet nie chodzi o tego liscia, tylko o ten symulowany updadek, to zaklamanie itd.
» 26 listopada 2017, 19:40 #260
JINKS: Mysle tak samo co do Wlochow. To reprezentacyjny odpowiednik realu i barcelony
» 26 listopada 2017, 19:45 #259
Pogman4899: No i co z tego wieczni pesymiści do końca sezonu mnóstwo czasu ale co niektórzy już robią z schity mistrza ehhh szkoda gadać
» 26 listopada 2017, 19:21 #258
DevilRider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 19:29

Bo my nie patrzymy przez różowe okulary i problemów nie chowamy pod dywan
» 26 listopada 2017, 19:27 #257
dlabigt23: Napewno my ich nie dogonimy ....2-3 miejsce w naszym zasiegu , ale i o to moze byc ciezko jezeli sie nie poprawimy to ciezko moze byc . Tak naprawde mecz z Watford pokaze czy jestesmy w stanie cokolwiek ugrac w tym sezonie . Mamy pelny sklad wiec to bedzie taki przedsmak przed meczem z Arsenalem i City . Jesli tam przegramy albo zremisujemy to ciezko bedzie nam pozytywnie myslec .
» 26 listopada 2017, 19:33 #256
karol100: Pogman jak widze tych pesymistow to mam ochote dac im linki i pokazac najwygodniejsze drzewo. W 13 kolejce mamy mistrza hege tego jescze nie bylo. Ci sami za 5 kolejek moga pisac ze city sie skonczylo bo nie wygrali zadnego z 5 ostatnich meczy. Ale co tam, jak sie oglada premierlague od roku to tak jest
» 26 listopada 2017, 19:44 #255
EmilCioran: Dla mnie to żadna nowość, że na DP po 13 kolejce dają puchar za mistrzostwo. W poprzednim sezonie chyba nawet wcześniej medale rozdano. I zdaje się, że było kilku mistrzów. Co miesiąc inny.
» 26 listopada 2017, 19:55 #254
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 20:09

Napisze tylko tyle. Czlowiek, ktory nie potrafi stanac okoniem i wesprzec swoich, bronic ich w trudnej sytuacji, tylko ich zniewaza, a wychwala wroga jest mentalnym zerem. Uwazacie sie za prawdziwych kibicow United, a prawda jest taka, ze gdybyscie zobaczyli Aguero to zamiast parsknac mu w twarz wiekszosc z was kleknela by i zaczela by mu rozpinac rozporek w wiadomym celu w zamian za wspolne zdjecie. Jestescie tyle warci co waluta po inflacji. Poprostu emocjonalny margines.
» 26 listopada 2017, 20:08 #253
SWAT: Ja osobiście mam już dość naszych meczy z top 6, zobaczymy ile jesteśmy warci z city bo nawet remis to porażka, chyba że mamy "kolesi" którzy im zabiorą punkty. Ja wole liczyć na nas!!
» 26 listopada 2017, 19:12 #252
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 19:16

Bravo moderatorzy! Moj komentarz na temat city i ich farta zostal usuniety oraz dostalem ostrzezenie. O coz nie prawda nie mieli fuksa? Nie mozna swojego zdania wyrazic? Za kim wy trzymacie za naszymi czy za wrogiem z za miedzy? Widze, ze na devilpage jeszcze nie odbyly sie obrady wielkiego stolu. Precz z komuna!
» 26 listopada 2017, 19:11 #251
DevilRider: Człowieku co ty bredzisz?Jesteś tak zaślepiony nienawiścią,że nie potrafisz dostrzec najprostszych faktów.Fart to my mieliśmy,a nie City.
» 26 listopada 2017, 19:20 #250
Tom535: Aha. Czyli twoim zdaniem za brak obiektywizmu dostalem ostrzezenie? Sory, ale jaki by nie bymprzebieg meczu to nic nie zmieni faktu, ze bramka to byl jeden wielki fuks. Zreszta jak prawie zawsze w przypadku Sterlinga.
» 26 listopada 2017, 19:21 #249
JINKS: Heh a ja ostatnio dostalem ostrzezenie za to ze bronilem Lingarda (!) przed hejterami.
» 26 listopada 2017, 19:22 #248
Tom535: haha. Zaslepiony nienawiscia? Ciekawe do kogo? :D
» 26 listopada 2017, 19:23 #247
WiemWszystko: Wczoraj po meczu wszyscy pisali, że City nas zje, a tymczasem City ledwo pokonało beniaminka. City niedługo zacznie puchnąć, w grudniu stracą mnóstwo punktów.
» 26 listopada 2017, 18:50 #246
franek95: my z tym beniaminkiem przegralismy, więc jesteśmy 2 stopnie gorsi niż City w kwestii starcia z tym rywalem ;) Zresztą nie tylko w tej niestety.
» 26 listopada 2017, 18:53 #245
DevilRider: No tak, my za to z baniaminkami wyglądamy super.Z jednym przegraliśmy z drugim zaś wygraliśmy jednym szczęśliwie golem.:)
» 26 listopada 2017, 18:59 #244
WiemWszystko: Pokonamy City. Tyle w temacie.
» 26 listopada 2017, 19:00 #243
kckMU: Pokonanie City będzie ważne pod wieloma względami, ale jedną wygraną 8 punktów nie odrobimy. To jest ten problem. Przed City mamy Arsenal na wyjeździe i jeśli nam odskoczą o kolejne 2/3 punkty to będziemy w czarnej dupie, a mówiąc konkretniej - wypadniemy z walki. Zresztą, jesteśmy chyba jedynymi którzy mogliby z nimi walczyć.
» 26 listopada 2017, 19:06 #242
Rakusz: Zaczną puchnąć, albo nie zaczną. Będą gubić, albo nie będą. Śmieszne jest takie gadanie.
» 26 listopada 2017, 19:07 #241
Diabel16: Nie wiesz nic :)
» 26 listopada 2017, 19:17 #240
walentos: Czy wy nie widzicie tego że prawie wszystkie trudne mecze City grali u siebie? Jedynie Stamford Bridge udalo im się zdobyć na wyjeździe i duża w tym zasługa kontuzji Moraty przez którą padła taktyka Chelsea i przestali atakować. My mamy już za sobą wyjazdy na Anfield , Stamford a niedługo odwiedzimy Emirates więc w drugiej połowie sezonu pozostanie nam odwiedzić Wembley i spiąć pośladki na Etihad bo reszte meczów z czołówką gramy u siebie i będziemy faworytami.
» 26 listopada 2017, 19:19 #239
xxwv: Trochę już denerwuje to jak się ci komentatorzy jarają tym City. Grają najlepiej w PL jak na razie, ale bez przesady, jeszcze nic nie wygrali.
» 26 listopada 2017, 18:50 #238
RedRevolta: Pep przed 2 bramką dla City zdjął środkowego obrońce Kompanego i zastąpił go napastnikiem Jesusem, swoją drogą ciekawe czy nasz Jose posunąłby się na taki ruch czy raczej w ciemno brałby remis i nie ryzykując przy tym utraty bramki, ja raczej stawim na 2 opcję xd.
» 26 listopada 2017, 18:49 #237
miki88: U nas zdial by lukaku rasha I martiala, wpuscil by lindelofa smalinga I fele I cieszylby sie z remisu jak male dziecko
» 26 listopada 2017, 18:53 #236
DevilRider: Brałbt remis w ciemno
» 26 listopada 2017, 19:03 #235
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 19:05

Wyobrazcie sobie, ze Guardiola nie jest pierwszym w historii trenerem, ktory sciaga obronce i wpuszcza napastnika w jego miejsce.
Macie i skonczcie pierdzielic: flashscore.pl/mecz/Iiqt9xCp/#szczegoly-meczu
» 26 listopada 2017, 19:05 #234
Kalina: miki88

A widziales kiedys zeby Mou zrobil cos takiego? Masz jakies podparcie swoich zalosnych hejterskich tekstow?
» 26 listopada 2017, 19:13 #233
miki88: Taka roznica My bysmy tego 1:1 bronili rekami I nogami.... a nasz menago bylby wniebowziety
» 26 listopada 2017, 18:43 #232
DevilRider: Myślę,że nasza gra za dwa tygodnie będzie wyglądać podobnie jak dzisiejsza Hudersfield
» 26 listopada 2017, 18:45 #231
Tom535: Tyle, ze my gramy u siebie i nawet z mocniejszymi rywalami jestesmy strona dominujaca.
» 26 listopada 2017, 18:47 #230
miki88: Przeciez my z slabszymi czasem nie mamy przewagi
» 26 listopada 2017, 18:51 #229
Tom535: Ktos cos pisal o fuksie Arsenalu?
» 26 listopada 2017, 18:42 #228
DevilRider: I to by było na tyle
» 26 listopada 2017, 18:41 #227
dlabigt23: Apropo Depaya czy jak go sprzedawalismy to mielismy cos w umowie ze moze wrocic do nas jesli go bedziemy chcieli czy cos takiego? ze jestemy jako pierwsi w kolejce ?
» 26 listopada 2017, 18:36 #226
Kalina: Tak, opcja pierwokupu
» 26 listopada 2017, 18:37 #225
dlabigt23: tyle ze on tam w Lyonie na jakiej pozycji gra ? jakos LS ?
» 26 listopada 2017, 18:39 #224
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 18:41

Już widzę jak Holender wraca Do ponownej pracy z Jose.

PS nawet jeśli City dziś nie zgubi pkt to i tak zaczną.
» 26 listopada 2017, 18:40 #223
Spawn: City pewnie jak Arsenal wpakuje coś na sam koniec.
» 26 listopada 2017, 18:36 #222
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 18:21

Kibice Arsenalu wczoraj pisali, ze my przyfarcilismy, to jak nazwac wygrana po karnym, w doliczonym czasie gry. heh A co do City, to nie robilbym sobie jakichs wiekszych nadziei, ze straca punkty, choc akurat w tym przypadku chcialbym sie mylic.
» 26 listopada 2017, 18:19 #221
walentos: Który im się w dodatku nie należał.
» 26 listopada 2017, 18:21 #220
Kalina: Radzilbym sie nie przejmowac byle podrzednym angielskim klubem ktory i tak nam nie zagraza w kontekscie walki o koncowy triumf
» 26 listopada 2017, 18:27 #219
JINKS: a ja szanuje Arsenal w przeciwienstwie do innych naszych odwiecznych wrogow
» 26 listopada 2017, 18:31 #218
WiecieLepiej: Oglądałem ostatnio mecze Olimpicu Lyon, i jestem pod wrażeniem jak obecnie gra Depay.
Pewnie zmądrzał skupił się na piłce i widać efekty!mam nadzieję że będzie dalej ciężko pracował i zostanie topowym piłkarzem.
» 26 listopada 2017, 18:18 #217
Pogman4899: Niestety już 1-1 kuźwa!
» 26 listopada 2017, 18:15 #216
DevilRider: No i tyle.Lada moment City jeszcze z 3 gole dołoży
» 26 listopada 2017, 18:05 #215
SWAT: Oby nie ale będzie ciężko, zresztą fuks arsenalu to też boli
» 26 listopada 2017, 18:12 #214
DevilRider: Fuks arsenalu jeszcze bardziej mnie boli
» 26 listopada 2017, 18:14 #213
Kalina: kij z arsenalem i tak max dla nich to 3 miejsce. Byle Hudersfield jakims cudem urwalo punkty ;/
» 26 listopada 2017, 18:21 #212
kckMU: Skosić tego samego zawodnika w tym samym miejscu w ciągu 20 sekund to kpina. Nawet jak na beniaminka.
» 26 listopada 2017, 18:04 #211
Pogman4899: Jak pięknie schity narazie w plecy no ale jeszcze druga połowa myślałem że wpadnie za pierwszym razem po pięknym babolu companego
» 26 listopada 2017, 18:01 #210
Sideswipe: Radziłbym poczekać do końcowego gwizdka z tymi szyderami z City
» 26 listopada 2017, 17:58 #209
Tom535: Poczekamy. Ale i tak juz nic nie cofnie tego co te parality odwalili w 95+1 minucie. :D
» 26 listopada 2017, 18:01 #208
Sideswipe: 45+1 raczej? To prawda, można się śmiać
» 26 listopada 2017, 18:05 #207
Tom535: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 18:13

Racja 45+1. :D
» 26 listopada 2017, 18:13 #206
Kalina: Bedzie ciezko zeby chociaz punkt zdobyl Hudersfield :/
» 26 listopada 2017, 17:53 #205
karol100: Jak widac gra defensywna to nie taka zla taktyka na niebieskie panienki. Jakby Hudersfield mialo na skrzydlach szybszych Martiala Rashforda , to bylo by jeszcze ciekawiej.
» 26 listopada 2017, 17:52 #204
mataderPL: Nie wiem jak wy, ale jak dla mnie to kibice Hudd rozwalają system :D Już ich lubię

Pzdr
» 26 listopada 2017, 17:49 #203
DevilRider: Niestety ale obawiam się,że i tak to Huddersfield przegra.Choć licze na remis
» 26 listopada 2017, 17:48 #202
Keravnos: I siup brameczka do szatni;) oby Huddersfield dowiozło wynik do końca:)
» 26 listopada 2017, 17:47 #201
walentos: Arsenal jak zwykle karmy z rękawa w doliczonym czasie. Kolasiniac powinien dostać 3 mecze za to nurkowanie. Sędzia się nie popisał.
» 26 listopada 2017, 17:35 #200
walentos: Oczywiście chodziło o Ramseya:)
» 26 listopada 2017, 17:47 #199
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 18:02

Prawda w oczy kole? Zobacz sobie powtórkę. Widać jak jak Ramsey się kładzie zwłaszcza ze dosięgnąć piłki nie miał szans. Jak dla mnie to jest karny w prezencie. Zreszta co ja Ci będę tłumaczył. Kibice Arsenalu są znani z tego ze nie znają zasad piłki nożnej. Dla nich bramka ręka to normalka a każdy upadek w polu karnym to karny.
» 26 listopada 2017, 18:00 #198
Romek1981: A widzieliście wiadomości o Lukaku? Ciekawe czy zostanie zawieszony oby nie ...
» 26 listopada 2017, 17:03 #197
dlabigt23: no pewnie na nasze nieszczescie dostanie przed waznymi spotkaniami :D
» 26 listopada 2017, 17:05 #196
Romek1981: Pewnie 3 mecze ... ale dla mnie naciągane to jest
» 26 listopada 2017, 17:07 #195
Luke88: Nie wiem o co chodzi z drewniaku, ale jak go zawieszą to poważne wzmocnienie dla nas.
» 26 listopada 2017, 18:07 #194
gunnersfan9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 17:04

Ciężki mecz na piekielnie trudnym terenie więc tym bardziej 3 punkty cieszą. Żadnych kontrowersji nie było. Rzut karny ewidentny, a mógł być jeszcze jeden po faulu na Bellerinie.
Widzę niektórzy mają tutaj niezły ból pewnej części ciała. Ale to dobrze ;)
» 26 listopada 2017, 17:01 #193
mateo444: Strony się czasami koled4e nie pomyliły ? :D
» 26 listopada 2017, 17:04 #192
JINKS: gunnersfan9 ale przyznaj ze Arsenal nie radziłÂ sobie z Burnley i fartownie wygrali, moim zdaniem mecz byl bardzo wyrownany z lekkim wskazaniem na gospodarzy, nie mniej jednak gratuluje rywalom cennych 3 pkt
» 26 listopada 2017, 17:08 #191
gunnersfan9: JINKS- owszem, Kanonierzy grali mega słabo, z dużą ilością niedokładnych podań i niewykorzystanych sytuacji. Burnley stworzyło na własnym obiekcie bardzo ciężkie warunki. Dlatego te 3 punkty bardzo cieszą, bo w przebiegu 92 minut z samej gry lepiej wyglądali zawodnicy gospodarzy, ale gościom należały się dwie jedenastki ( wcześniej po faulu na Bellerinie ) oraz ewidentna ta w 92 minucie po odepchnięciu drewniaka Ramseya przez Tarkowskiego.
» 26 listopada 2017, 17:16 #190
walentos: Gościu zejdź na ziemie. Jakie odepchnięcie Ramseya ? Weź sobie odpal powtórkę. Tarkowski biegł za nim i może położył rękę na jego plecach a resztę dołożył. Należała to się żółta za nurkowanie zwłaszcza ze Ramsey nie miał szans na dotknięcie piłki.

Odepchnięcie to mogłeś w tym meczu zobaczyć w pierwszej połowie gdzie Monreal bezczelnie pchnął oburącz zawodnika burnley w plecy gdy ten próbował uderzyć głowa i gdyby nie Nacho to spokojnie wbilby gola. Sędzia nic nie gwizdnął tylko nie wiem czy nie widział czy odgwizdał spalony.
» 26 listopada 2017, 17:53 #189
JINKS: Dobry mecz byl Burnley swietnie zagralo bylem pod wrazeniem ich gry, momentami lepiej w ofensywie od nas i to zdecydowanie. Szkoda mi ich, nie zasluzyli na porazke
» 26 listopada 2017, 16:51 #188
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 16:51

wiedzialem ze ten Arsenal wsadzi ... nic nie graja, a kulna sie zawsze to samo pisali na kanonierzy.com o nas wiec ja to samo moge tutaj napisac ...
» 26 listopada 2017, 16:51 #187
Sancho: Arsenal jak zwykle najwięksi farciarze na świecie :D Gol Younga to mały pikuś przy nich
» 26 listopada 2017, 16:51 #186
skowronek30: No Depay łądnie poczyna sobie tam w Lyonie wiedzieli co robią:) chłopak sie obudził:D dobrze niech gra moze wróci do Nas jeszcze ja licze na powrót Pereiry z Valenci do chłopak też tam dobrze sobie poczyna ;)
» 26 listopada 2017, 16:36 #185
dlabigt23: Oby Burnley wyrwalo punkty Arsenalowi :D
» 26 listopada 2017, 16:36 #184
Carlitozz: Jakaś waka waka w wykonaniu Roma? :P twitter.com/waspish_/status/934530760786239488
» 26 listopada 2017, 15:46 #183
mateo444: Tak teraz spoglądam na Ligue 1 i nasz były zawodnik (czyt. Depay) nie najgorsze liczby kręci :D
» 26 listopada 2017, 15:18 #182
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 15:11

Na canal+ nie ma transmisji meczu Burnley vs Arsenal a jest transmisja meczu Southampon vs Everton? Kto te mecze kurde wybiera..
» 26 listopada 2017, 15:10 #181
trance: Bo pokażą jeszcze Hud- City, a tak by nie zdążyli. Tak sądzę...
» 26 listopada 2017, 16:28 #180
Mariusz199012: Jest dobrze ! Wygralismy a wyniki inmych druzyn ułozyły sie dla nas świetnie .totki straciły pkt i Liverpool i chelsea ! Mamy miejsce w tabeli jak za fergusona zawsze bylismy na koniec sezonu na 1 lub 2 miejscu za alexa .takze nie ma co narzekac i tyle .gramy dobrze u siebie .wystarczy poprawic gre na wyjazdach i bedzie git
» 26 listopada 2017, 14:42 #179
Tom535: Nad czym wy sie uzalacie i biadolicie? Nasz bilans w tym sezonie w premier league i champions league wynosi: 9 zwyciestw, 0 remisow i 0 porazek. Czego chciec wiecej? Wolelibyscie ladny styl i dwie porazki np i co za tym idzie 6 pkt mniej w tabeli?
» 26 listopada 2017, 14:13 #178
kckMU: Najśmieszniejsze jest to, że mecz z Brighton to dopiero pierwszy mecz w tym sezonie na OT, w którym nie upokorzyliśmy rywala.

Ok, raz graliśmy na chodzonego z Benficą, ale i tak na lekko 2-0 dla nas.

Można się czepiać wielu aspektów (szczególnie na wyjazdach), ale jeśli ktoś czepia się meczów domowych, to naprawdę musi żyć tylko dla krytykowania JM.
» 26 listopada 2017, 14:26 #177
Ciechanek: To ja tak spytam: Co Ty biadolisz? :D Czyli my jeszcze w tym sezonie nie przegralismy ani nie zremisowaliśmy?? Kurde to nie wiedziałem...
» 26 listopada 2017, 14:27 #176
kckMU: Tylko nie pęknij tym udawanym śmiechem. Sam wiesz, że Tom pisze o meczach domowych.
» 26 listopada 2017, 14:58 #175
Tom535: zgadza sie kckMU. Wlasnie dziwne jest to, ze ktos sie czepia meczow domowych. Jestesmy bezbledni i mamy komplet punktow. Dziwna jest ta krytyka.
» 26 listopada 2017, 17:11 #174
dev13: Slabiutki mecz co z tego ze 3 pkty jak nie ma gry przykro patrzec ale od czasow odejscia Fergusona United rozmienia sie na drobne ;)
» 26 listopada 2017, 12:56 #173
BajtiMU: Przestańcie żyć w końcu czasami Fergusona bo to były inne czasy,inny poziom,inni piłkarze.Wszystko było inne.
» 26 listopada 2017, 13:21 #172
JINKS: Ferguson mial gorsza kadre a wyniki lepsze osiagal. Po prostu takiego geniusza juz nie bedzie.
» 26 listopada 2017, 13:23 #171
RyanScholes1878: Ferguson mial gorsza kadre ?? no tak przeciez beckham scholes giggs ferdinand vidic nevile vds rooney i wielu wielu innych nie rowna sie z dzisiejszymi GWAIZDKAMI :)
» 26 listopada 2017, 13:27 #170
JINKS: Mowie tutaj o ostatnich latach kiedy zdobywal ostatnie mistrzostwo
» 26 listopada 2017, 13:39 #169
rizx: Fergie również miał świetną kadrę wypełnioną genialnym pokoleniem (prawdopodobnie najlepszym w historii), do tego miał świetnych zawodników (wcale nie za małe pieniądze - Ferdinand był najdroższym obrońca w historii w momencie kupna) i na dodatek talenty które niesamowicie się rozwinęły - Ronaldo, Rooney. Nie żyjmy złudzeniem, że SAF (broń Boże nie chce ujmować jego zaslugom) grał chłopakami za 100tys funtów i we wspaniałym stylu klepał wszystkie potęgi świata 4,5-0 we wspaniałym stylu
» 26 listopada 2017, 14:03 #168
JasnaLiryka: Bo za czasów SAFa nie było słabych meczy, gdzie właśnie wygrywalismy w ten sposób......
» 26 listopada 2017, 14:07 #167
Klimaa: Mieliśmy sporo szczęścia. Kiepski mecz drużyny - kolejny! Jest sporo do poprawy a w przeciągu krótkiego okresu czasu gramy dwa bardzo ważne ligowe mecze!
» 26 listopada 2017, 12:47 #166
Fugas: Szkoda że Lukaku nie potrafi strzelić obok bramkarza.
» 26 listopada 2017, 12:21 #165
dzilu96: Ostatnie dwa mecze były dalekie od wizji skutecznej gry, cóż ważne że jest +3 pkt w tabeli. Niestety brakuje wykończenia, 95% akcji kończy się zagraniem na bok do Valencii albo Younga, czyli bocznych obrońców... Nie ujmuje umiejętności tej dwójce, ale znacznie lepiej widziałbym w tych strefach boiska Rashforda i Martiala. Pogba jakoś zbyt asekuracyjnie, kiedyś lubił wysłać bombę na bramkę z 20-30m, ale widać że pasuje mu dyrygowanie grą. Matic jakoś też obniżył loty, Miki, Herrera, Mata też grają na 30% tego, co potrafią. Obrona jest solidna, o klasę lepsza niż z Darmianem i Blindem na bokach niestety. Strasznie irytują mnie straty piłki przed polem karnym rywala, ile dobrych akcji zostało zamkniętych przez pchanie się w nogi obrońców... Generalnie widać spadek formy, zobaczymy co przyniesie grudzień
» 26 listopada 2017, 11:18 #164
JasnaLiryka: :) I właśnie z takimi spostrzeżeniami mogę się zgodzić. Pozdrawiam
» 26 listopada 2017, 12:55 #163
czerwonydabel1: Loserpool w ogole od jakiegos czasu robi dobre transfery, mane coutinho, salah, keita..
» 26 listopada 2017, 10:41 #162
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 11:11

pisalem to ostatnio ale skrzydla i 10tke to maja wybitna . Taki Salah czy Mane by sie u nas przydal o takim Coutinho na ten moment to mozemy sobie pomarzyc i patrzac na naszego Mate i Mikiego bez formy. Ale z drugiej strony od tyłu maja dramat razem z bramkarzem i mozna powiedziec ze pomoc tez mamy moim zdaniem lepsza .
» 26 listopada 2017, 11:08 #161
Kilerek7: Nie widziałem meczu, więc się nie wypowiadam, dziwi mnie czemu to tak wszystko średnio trybi, skoro mamy dobry skład.
» 26 listopada 2017, 02:44 #160
SieLodreiP: 1:0 po rykoszecie,zero pomysłu na gre,brak skrzydeł,Martial odpala już kolejny sezon ale mu sie zapłon odcina. Kulaku niewidoczny z ogórami a z top 5 to go nakryją napletem. Lingardy Jangi i Error-Herrery to jest ławka WBA a nie podstawa United.
» 26 listopada 2017, 02:30 #159
DiMaryja: Young akurat zagrał bardzo dobrze.
» 26 listopada 2017, 10:45 #158
JINKS: No wlasnie, Young byl jednym z lepszych i wogole utrzymuje w tym sezonie wysoka forme, ale skad on ma to wiedziec jesli na DP wchodzi tylko hejtowac naszych pilkarzy i klocic sie z innymi userami.
» 26 listopada 2017, 11:16 #157
DevilRider: Swoją drogą już wiadomo,kto donał transferu okienka w PL.Nie ma wątplwiości,że to Liverpool zrobił najlepszy deal kupując Salaha.Jak tak dalej pójdzie to zostanie jeszcze królem strzelców
» 26 listopada 2017, 02:29 #156
SieLodreiP: Dokładnie! Live-Salah,MC-KDBruyne,Arsenal-Sanchez a u nas Lingard i Fella plus Miki razem wzięci to nawet nie jedna noga jednego z nich.
» 26 listopada 2017, 02:36 #155
RedDevils4life: Ja bym powiedzial, ze Matic out - Bakayoko in to najwieksze frajerstwo okienka ze strony Chelsea. :)
» 26 listopada 2017, 03:21 #154
Carlitozz: Matic chciał odejść więc nie widzę tu fryzjerstwa co innego gdyby nie chciał odejść.
» 26 listopada 2017, 08:40 #153
champione2013: Królem strzelców nawet asyst może być a i tak w gablocie będzie wielkie Zero
» 26 listopada 2017, 10:06 #152
is200second: Aubameyamg jest do wyjecia w styczniu
» 26 listopada 2017, 01:40 #151
DevilRider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 01:47

Serio.Jeszcze jedną 9 mamy kupić do kolekcji
» 26 listopada 2017, 01:42 #150
is200second: No bo martwi Lukaku. To jest pilkarz dobry do gry bezppsredniej nie kombinacyjnej
» 26 listopada 2017, 01:49 #149
DevilRider: Kolego nie ma szans,że kupimy jeszcze jednego napastnika.Ja tam z przodu też bym wolał widzieć kogoś innego,ale jak to mówi młodzież "już jest po ptakach" i mamy to co mamy.
» 26 listopada 2017, 01:57 #148
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 09:57

Devil a czemu myslisz ze nie kupimy napastnika ? Musimy kupic poniewaz Ibry to ostatni sezon a druga sprawa ze nawet jesli to nie mozemy liczyc na 36 letniego pilkarza po powaznej juz zreszta kobtuzji, wiec pewnie zakonczy kariere i kim mamy grac? Tylko jednym Lukaku? Ja tam bym powalczyl o tego Dembele z Celticu , a nie jakiegos Abumeyanga... Sorki ale ten gosc mi jakos turaj nie pasuje
» 26 listopada 2017, 09:54 #147
walentos: A może lepiej powalczyć o rasowych skrzydłowych a jako napastników zacząć wystawiać w końcu Martiala i Rashforda?
» 26 listopada 2017, 12:57 #146
dlabigt23: walentos to tez dobry pomysl zeby ktoregos z tych dwoch stawiac na 9 a dokupic poprostu dwoch skrzydlowych ...
» 26 listopada 2017, 13:17 #145
RedDevils4life: Lindelof 6.84? Przecież on zagrał bardzo dobry mecz. Najlepszy odkąd przyszedł. ;-) Dajcie człowiekowi szansę a nie po paru błędach co go widzicie to jakbyście zobaczyli największego wroga. Jest częścią tego klubu więc jest częścią rodziny. Jako kibice powinniśmy wspierać swoich piłkarzy.
» 26 listopada 2017, 01:01 #144
is200second: Wytykasz bledy a co masz w avatarZe?
» 26 listopada 2017, 01:37 #143
RedDevils4life: A co ma piernik do wiatraka, he? Mam co lubie i nie ma to nic wspolnego z tym tematem. To, ze nie cierpie Liverpoolu to swoja droga. ;)

Poza tym mam ten avatar od kilku lat a raczej moj sposob postrzegania pilki sie nie zmienil. Dziewne, ze tak NAGLE Ci to przeszkadza. Nie masz chyba nic konkretnego do przekazania. Buziaczki
» 26 listopada 2017, 03:15 #142
Kalina: Kolega dobrze mowi i najwyrazniej trafil w punkt (jestes jednym z tych uzytkownikow ktorych RedDevils opisal w swoim komentarzu).
» 26 listopada 2017, 09:58 #141
zbyszek7: W tej lidze nigdy nie bedzie latwo milo i przyjemnie i mam nadzieje ze City sie o tym niedlugo przekona
» 26 listopada 2017, 00:42 #140
is200second: Jakby Mourinho nie kazal Martialowi rozgrywac i robic same wrzutki w pole karne to by sie ten mecz skonczyl 3:0.
» 26 listopada 2017, 01:34 #139
JakubMaj12: Chyba dla Brighton
» 26 listopada 2017, 13:32 #138
walentos: Strasznie musi być głupio teraz ludziom którzy jeszcze niedawno hejtowali Lindelofa. Współczuje wam tego poczucia wstydu które musi wam towarzyszyć po tym genialnym występie Szweda.

Tak poważnie to bardzo solidny występ Victora. Zdecydowany i bezkompromisowy - pierwsze dwa przymiotniki które przychodziły mi do głowy widząc jego grę. W stosunku do poprzednich występów wyglądał tak jakby ktoś go mocno zmotywował.
» 26 listopada 2017, 00:09 #137
is200second: No tylko nie potrafi wyprowadzac pilki tak samo Smalling. Ten chociaz probuje. Zauwaz jak gleboki czasem cofali sie Matic z Pogba az pod pole karne zeby wyprowadzic gre.

Bailly tez tego nie potrafi choc jest najlepszy pod wzgledem opanowania.

Moim zd najlepiej wyprowadza pilke Blind. To widac. Tylko on ma jeden problem jest malo zwrotny. Nie bedzie nigdy klasowym bocznym ale za to swietnym defensywnym ale w lidze gdzie jest wieksza kultura gry.

Rojo tez potrafi wyprowadzic pilke i zrobil najwiekszy postep ze wszystkich srodkowych.

Za to Jones jest najlepszym destruktorem.

United nie powinni sprzedawac Evansa.
» 26 listopada 2017, 01:28 #136
walentos: Z tym wyprowadzaniem to patrząc na ten mecz nie można się nie zgodzić. Jednak biorąc pod uwagę poprzednie to Lindelof potrafił podprowadzić piłkę na polowe rywala i podać prostopadle do kogoś przed nim i wyglądało to nienajgorzej.
» 26 listopada 2017, 01:43 #135
is200second: No a tutaj wychodzi na boisko zlany potem bo jest szybsza gra
» 26 listopada 2017, 01:52 #134
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 02:43

Czy ja wiem,ze nie potrafi.. w wcześniejszych meczach zagrał pare fajnych piłek prostopadłych a w meczu z Newcastle mógł mieć nawet asystę gdyby Lukaku precyzyjniej uderzył piłkę głową a z dzisiejszego meczu utkwił mi bardzo dokładny przerzut.Moim zdaniem jeśli chodzi o środkowych obrońców to on z Rojo robi to najlepiej a co do cofania Pogby i Matica to oni po prostu tak grają i zawsze to robią.
» 26 listopada 2017, 02:37 #133
JINKS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 09:46

A czemu ma byc strasznie glupio tym co krytykowali Lindelofa? Gral jak partacz to byl krytykowany, gra dobrze to jest chwalony i tyle. bezsensu moim zdaniem to co powiedziales
» 26 listopada 2017, 09:45 #132
walentos: Może dlatego że już po dwóch pierwszych meczach nadali mu łatkę partacza twierdząc że nie nadaje sie do tego klubu i krzyczeli że należy sie go pozbyć? Brzmi znajomo?
» 26 listopada 2017, 11:07 #131
Wave: Meczyk jak meczyk, slaby i wygrana ledwo co, tak nie mowiac o oczywistosciach przyszlo mi do glowy, ze Drogba majac dograne takie pily jak dzisiaj Lukaku z 2 bramki by glowa wpakowal, niby sila jest niby centymetry sa, a slabo cos z tymi glowkami

Nie wiem ja Was ale strasznie irytuja mnie te piateczki, rece do gory po kazdej akcji, gestykulacje, pretensje do sedziego. Wchodzi Ibra i widac zacisniete zeby, zlosc na samego siebie po nieudanej akcji, stara mentalnosc, brakuje mi tego.
» 25 listopada 2017, 23:31 #130
manutdfan92: Dokładnie. Kupiliśmy za 75 milionów funtów gościa do pokazywania "okejek" kolegom.
» 25 listopada 2017, 23:40 #129
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 23:49

Co do Lukaku to co wrzutka to jest kryty i ciągnięty za ręce i koszulkę przez dwóch rywali. Zaczynam się zastanawiać czy on nie pozwala za dużo rywalom. Może powinien jak Ibra czy Costa grać nieco agresywniej, sprzedać czasem jakiś „ niechcący „ łokieć, nadepnąć na kogoś lub zwyczajnie odepchnąć typa rzucając groźne spojrzenie. Może wtedy rywale przestaliby sobie na tyle pozwalać. Kawał chłopa jest a jakoś nikt się go nie obawia tylko popychadło z niego robią.
» 25 listopada 2017, 23:47 #128
JakubMaj12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2017 13:35

No właśnie taki Drogba w kasze sobie nie dał dmuchać, nie mówiąc o Coscie
» 26 listopada 2017, 13:35 #127
Wave: co nas jakas niemiecka
» 25 listopada 2017, 23:26 #126
skowronek30: wiecie co Wam powiem to Wam powiem ale ten Conte to zachowuje sie jakby wygrał mistrzostwo wszech galaktyki skacze małpiszon jakby nie wiem co sie stalo? :D a to raptem słaby remis z Looserpoolem po fartownej bramce:D
» 25 listopada 2017, 22:37 #125
kckMU: O tym samym pisałem wcześniej. Podbiegł po meczu do trybun i nie wiem co on tam uskuteczniał.
» 25 listopada 2017, 23:26 #124
Carlitozz: Haha tak jakbyśmy my wczoraj wygrali mecz bo cudnej grze i nie fartownej bramce :P
» 26 listopada 2017, 08:43 #123
czerwonydabel1: Gromadzić systematycznie i konsekwentnie punkty. Tak jak to robił Ferguson. Najważniejszy wynik. Później styl. Bronili w 11 na swojej połowie, im dłużej się utrzymuje 0:0 tym więcej im się chce i tym wyższe morale mają. Mecz jakich całe mnóstwo, scenariusz jak zawsze. Totki strasznie nie równo grają, następne 3 kolejki mega ważne i 6 pkt w nich uważałbym za sukces! z 4pkt będe zadowolony a 3 pkt to jest minimum. Patrząc na naszą formę na wyjeździe 2-2-2 i formę Watfordu u siebie 2-2-2 to tu może być wszystko. Nic nie powinno dziwić, ani przegrana , ani remis, ani wygrana. Z Arsenalem na wyjezdzie powiedziałbym że jakieś mam spokojne przeczucie, zagramy defensywnie to na pewno. Solidna obrona i kontry, ukłujemy i się zamkniemy ma 40 metrze i bedzie dobrze. Z City też nie widze tego jakoś strasznie negatywnie, City zagra ofensywnie a my podobnie jak mecz wczesniej z Arsenalem, dobra murarka i kontry. Scenariusz 3pkt 1pkt 1pkt byłby baaaardzo dobry. Na mecze z tuzami się zepniemy, nie bedziemy faworytami, presja mniejsza...natomiast to cholerne Watford może nam popsuć humory już we wtorek..
» 25 listopada 2017, 22:27 #122
DevilRider: Ale Griez rozegrał dzisiaj mecz. 2 gola i dwie asyty.Francuz jest z dwa poziomy nad więszkością naszych graczy.
» 25 listopada 2017, 22:27 #121
DevilRider: Dodam tylko,że zagrał na 10.Strzelał gole i rozdawał pasy jak chciał.Może Ed wreszcie zacznie działać
» 25 listopada 2017, 22:39 #120
champione2013: Super na tle Levante mysle ze cena podskoczy dwukrotnie przeciez tam w wiekszosci zespołów w lidze to są słupki treningowe zamiast obrońców .
» 25 listopada 2017, 23:13 #119
zbyszek7: Na tej 10tce dzisiaj wsrod 8 drwali z Brighton ten Griez zagralby taka sama kupe jak reszta naszych dzisiaj
» 26 listopada 2017, 00:46 #118
SieLodreiP: A Levante by nas pojechalo tak czy siak.
» 26 listopada 2017, 02:18 #117
PauloKuhan: lindelof man of he mach
» 25 listopada 2017, 22:19 #116
JasnaLiryka: Ja już się przyzwyczaiłem... Część z Nas będzie narzekać, że nie wygraliśmy 3-0 albo inny świetny wynik i nie klepalismy ich bo tak trzeba i koniec w ich mniemaniu. Owszem, może jak czytasz mecz United vs Brighton myślisz - eee łatwo wygrają. Bo to United i w ogóle. To przecież taki "pewniaczek" w STS np. ;)
Panowie sezon jest długi i jestem przekonany, że na jego koniec nie będziecie tego meczu i stylu pamiętać. Punkty trzeba zbierać. A poza tym.... Byli lepsi koniec końców i co tu przeżywać?
Przyjadą jeszcze mecze gdzie będziecie mieli upragniony styl.... A tak apropo? To w meczu z Newcastle mało było? Piękny come back :)
Po prostu trzeba powiedzieć są punkty, Chelsea traci Liverpool traci i trzeba mieć nadzieję że może i city straci, to PL ale i shity będą mieli mecze gdzie wcisnal na siłę bramkę i ugrają 3 pkt ale wtedy nikt nie będzie o tym mówił bo punkty to punkty.
Jeszcze raz dla mnie najważniejsze jest zwycięstwo. A z beniaminkiem zawsze jest ciekawie i nie tak wcale lekko.
» 25 listopada 2017, 22:04 #115
Carlitozz: Jaka nic nie wygramy to właśnie takie mecze będzie się pamiętać i będzie ich szkoda , no ba są 3 pkt ale na jak długo starczy tego punktatorstwa i pragmatyzm?
» 26 listopada 2017, 08:45 #114
JasnaLiryka: To lepiej płakać, że nie wygrane super stylem niczym w fife. Ze gra się nie klei że to że tamto że co drugi ustawilby super 11 i wygrywał co tylko można. Ot podejście lepsze od poszanowania przeciwnika i wygrania z punktami. Może być tak że nie wygramy ligi, a i owszem ale do tego długa droga, ja osobiście skupiam się na tym co teraz. Teraz wygraliśmy i jedziemy po następne mecze by się przybliżyć do mistrzostwa.
» 26 listopada 2017, 09:18 #113
adamecki7: Teraz rozumiem dlaczego jeden z dwójki Rash i Martial siedzi na ławce, nie mamy kogo wpuścić na zmęczonych rywali żeby zmienił losy meczu co robiła wyżej wymieniona dwójka. Najlepszy na boisku Young i chyba Mike szkoda że to obrońcy. Męczyliśmy sie troche z nimi ale najważniejszy 3 pkt i czekamy na kolejny mecz !!
» 25 listopada 2017, 21:24 #112
DevilRider: Czytałem przed chwilą,że BVB ponoć myśli nad sprowadzeniem Mikiego spowrotem.Jeśli to faktycznie prawda,to szybko go zapakować i zawieść na lotnisko
» 25 listopada 2017, 21:03 #111
EdWoodward: Już się zbieramy :)
» 25 listopada 2017, 21:04 #110
Sancho: Z Kagawą było tak samo, coś nam nie idą te wymiany "10'' z nimi.
» 25 listopada 2017, 21:23 #109
EdWoodward: Oj panie kolego, Kagawe to kupiliśmy żeby podbić azjatycki rynek :) Niestety armeńskiego rynku się nie udało podbić i Henrikh może już odejść.
» 25 listopada 2017, 21:25 #108
Sancho: Azjatycki rynek to tylko przyjemne z pożytecznym- czyli ówczesnej formy Kagawy :)
» 25 listopada 2017, 21:48 #107
mateo444: Może najpierw poczekajmy z tym pakowaniem Mikiego dopóki nie uda nam się sprowadzić nowej 10
» 25 listopada 2017, 21:57 #106
DevilRider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 22:03

Nawet Lingard na 10 jest lepszy niż Miki.Od biedy on tam może zagrać do czasu aż kogoś znajdziemy
» 25 listopada 2017, 22:01 #105
mateo444: DevilRider czytałem przed chwilą komentarze i tak się zastanawiam skąd ty możesz wiedzieć, kto ,,wywołuje wojne'' na tym serwisie skoro jesteś od 2 dni na devilpage ? :D
» 25 listopada 2017, 22:22 #104
DevilRider: Za to Devilpage czytuje od paru lat,więc wiem co w trawie piszczy
» 25 listopada 2017, 22:25 #103
mateo444: I nie miałeś tu wcześniej konta ? :D
» 25 listopada 2017, 22:26 #102
DevilRider: Może i miałem
» 25 listopada 2017, 22:28 #101
mateo444: No to co to sie stalo, ze nowe konto, banik ? :D
» 25 listopada 2017, 22:31 #100
DevilRider: Zapomniałem hasła
» 25 listopada 2017, 22:31 #99
JINKS: mateo444, a ty co taki ciekawski jestes z policji czy co ?
» 25 listopada 2017, 23:59 #98
mateo444: Kto pyta nie błądzi :D
» 26 listopada 2017, 11:20 #97
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 20:46

Ciężki tydzień dla Liverpoolu. Najpierw frajersko tracą przewagę trzech bramek w drugiej połowie meczu z Sevillą a teraz Chelsea wbija im w końcówce gola i wywozi punkt z Anfield ku uciesze włoskiego goryla. Klopp pewnie coś tam pożartuje na konferencji że np: "mamy szczęście do remisów" i na kolejne mistrzostwo przyjdzie im czekać 20 lat.
» 25 listopada 2017, 20:46 #96
JINKS: Jakie 20 lat ? :) Oni nigdy juz nie zdobeda mistrzostwa, przynajmniej nie za czasow naszego zycia, moze nasze wnuki tego doczekaja ale watpie.
» 25 listopada 2017, 21:00 #95
GoForWin: Nie oglądałem meczu... Mógłby ktoś streścić przebieg?
» 25 listopada 2017, 20:42 #94
DevilRider: Pamiętasz jak graliśmy za Moyesa? To właśnie tak to wyglądało
» 25 listopada 2017, 20:43 #93
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 21:25

Pamiętam doskonale! Więc ból jest o wiele większy ;/
» 25 listopada 2017, 21:19 #92
kckMU: Gdyby Mou zachowywał się po fartownym remisie tak jak Conte, to byście go tu powiesili. Świętował z trybunami jakby mistrza obronił.
» 25 listopada 2017, 20:22 #91
kvadrat: Wiem ze to żadne wytłumaczenie ale tym słabym spotkaniem zwiększamy przewagę nad totkami, liverpoolem i chelsea :) to ważne
» 25 listopada 2017, 20:22 #90
Magicole: Rashford zachowuje sie tak jak Di Maria przed wylotem z United gral sam dla siebie
» 25 listopada 2017, 20:20 #89
Magicole: Cos nam nie idzie ta gra a wszystko sie zaczelo od momentu kiedy Pogba doznal kontuzji
Pogba wrocil i tak gra moze troche lepiej wyglada ale nie ma nic z tego dzis ledwo wygralismy ile jeszcze ma byc tych słabych meczy
Za faul na Zlatanie powinna byc czerwona kartka wejscie dwoma nogami pewnie nie tylko ja sie denerwowalem
Tez tak macie ze jak ktos z fauluhe Pogbe czy Zlatana ma przeczucie k... tylko nie kontuzja
» 25 listopada 2017, 20:18 #88
DevilRider: Ten bramkarz to jakaś porażka
» 25 listopada 2017, 20:15 #87
kckMU: Wiadomo od dawna. My już mamy lepszą lewą obronę niż pool bramkę.
» 25 listopada 2017, 20:16 #86
JINKS: Przeciez to wiadomo od daaawna juz, Mignolet "Legenda Premier League"
» 25 listopada 2017, 20:16 #85
Spawn: Chyba Klopp ogarnął w końcu obronę.
» 25 listopada 2017, 19:58 #84
JINKS: chyba nie ;D
» 25 listopada 2017, 20:13 #83
Spawn: Na bramce dalej ręcznik :P
» 25 listopada 2017, 20:13 #82
sz1234: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 19:47

Jak już kilka ludzi tutaj napisało, powinniśmy wymagać czegoś więcej od tego klubu. Czasami tak jest, że mecz jest nudny, nieciekawy i wygrywa się po wilekich męczarniach. Ale nie może tak być w prawie każdym meczu przecież. Nie zostałem kibicem Manchesteru United z powodu nędznej gry i farciarskich goli i nie na tym swoją potęgę zbudował ten klub.
» 25 listopada 2017, 19:45 #81
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 19:17

Gdybyh takiego Pogbę ustawić na pozycji defensywnego pomocnika w trójkącie z Silvą i De Bruyne... Ahh... Trzeba się modlić że Poul czasem nie poszedł do lokalnego rywala bo to jedyny kreatywny pomocnik w naszym zespole który jest stworzony do futbolu Pepa. W defensywnej taktyce Murarza się niestety marnuje :(
» 25 listopada 2017, 19:16 #80
Sideswipe: Tak tak Pogba i defensywny pomocnik i to jeszcze w City... Rozdwojenie jaźni dalej niestety :( idź spać Matiasku i niech przyjdzie Matias, bo on często pisze mądrze.
» 25 listopada 2017, 19:30 #79
WiemWszystko: Defensywna taktyka z 7 ultra ofensywnymi piłkarzami. Rzeczywiście Mourinho muruje United. To wina Mourinho że piłkarze nie wykorzystali sytuacji w meczu z Basel i zamiast prowadzić 4:0 po pierwszej połowie, to remisowali 0:0? To wina Mou, że obaj zawodnicy na 10 nie mogą złapać formy i grają słabo? To wina Mou że Lukaku marnuje przynajmniej 2 sytuacje w każdym spotkaniu? Każdy mecz ze słabszym rywalem, w którym nie strzelisz bramki na 1:0 jest cięższy z minuty na minutę, bo z czasem brakuje sił, przeciwnik zawsze muruje i broni za wszelką cenę, gryzie trawę bo dla nich to wielki mecz, dla piłkarzy United mecz z Brighton to po prostu kolejny mecz w ich karierze, w tym sezonie jak strzeliliśmy szybko bramkę, to później kontrolowaliśmy mecz i dobijaliśmy przeciwnika kolejnymi.

City dokładnie tak samo gra w tym sezonie, z Crystal Palace bardzo długo mieli 0:0, strzelili bramkę na 1:0 i nagle zdobyli 4 kolejne, ale przez bodajże 45 minuty nie potrafili strzelić im bramki. W każdym meczu w którym City nie mogło zdobyć szybko bramki, albo tracili w ciągu 5 minut prowadzenie, męczyli się niemiłosiernie.
» 25 listopada 2017, 19:31 #78
grzeho16: Ktoś jeszcze ma w Liverpool Chelsea obraz wcześniej niż dźwięk?
» 25 listopada 2017, 19:16 #77
Devil78: Tak . Coś jest nie halo.
» 25 listopada 2017, 19:18 #76
EmilCioran: Nie oglądałem meczu (praca) ale spokojnie Diabełki. Są 3 pkt? Są. Cały tydzień w robocie, sobota, pogoda sprzyja, mój Kochany Manchester United wygrał mecz. Nie wiem jak Wy ale ja idę się napić. Powodzenia. GGMU!
» 25 listopada 2017, 19:14 #75
JakubMaj12: Nie narzekaj, nie tylko ty pracujesz
» 25 listopada 2017, 19:24 #74
JINKS: A gdzie ty tu narzekanie widzisz? Poza tym ty to chyba raczej do szkoly chodzisz, sadzac po twoich "wypowiedziach"
» 25 listopada 2017, 19:29 #73
Devil78: Mecz walki dwóch równorzędnych drużyn. Myślę że tak można podsumować, aczkolwiek porównując kadry to słabo o nas świadczy
» 25 listopada 2017, 19:07 #72
is200second: Jak ktos jeszcze raz napisze ze Lukaku nie dostaje pilek to znajde i udusze. Prawie 40-letni Zlatan nakrywa goscia czapka. Pilka idzie z postepem prakrycznie kazda wielka druzyna chociaz stara sie grac pilke kombinacyj.a. on sie do tego nie nadaje. To jest wielki kloc ktory nie ma techniki i to jest caly Lukaku.
» 25 listopada 2017, 19:02 #71
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 19:06

1 wyborem Mourinho byl Morata i wiadomo dlaczego . Finalizacja tego transferu sie ciagla bo Real robil nam problemy zeby go do nas puscic . A kupic kogos musielismy wiec padlo na Lukaku ktory zna realia PL i strzelal dosc sporo bramek , ale czy to nam pomoze ?. Tak sie zastanawiam czy nie lepiej bylo wylozyc mniejsza kase i kupic Moussa Dembele z Celticu
» 25 listopada 2017, 19:05 #70
Kalina: Prawie 50 letni od razu :D
» 25 listopada 2017, 19:07 #69
DevilRider: Jose potrzebował sprawdzonego napadziora,a nie kota w worku jak Dembele więc kupilyśmy Lukaku.Jedynie co wtedy można było zrobić to poczekać.
» 25 listopada 2017, 19:07 #68
TrampD: U LvG Martial grał na 9,i fajnie to wyglądało,przyszedł Siwy i go zdegradował do rezerwowego skrzydłowego.
» 25 listopada 2017, 19:08 #67
tomekwietniu: Mnie za to krew zalewa jak czytam komentarze, że Lukaku stoi w miejscu i nie walczy... mnóstwo było sytuacji, że walczył do końca... tylko raz nie pobiegnie i kibic na dp ma pożywkę, że nie walczy, odpuszcza i jaki to on jest zły....
W jednej z takich sytuacji wywalczył rzut rożny ze straconej piłki, po którym my zdobyliśmy bramkę... Gość tak naprawdę walczy i biega na całej szerokości boiska.
Fakt marnuje dobre sytuacje i odskakuje mu piła, ale widać, że w jego przypadku bramki to kwestia czasu i one będą wpadać. Ale nie... lepiej być prawdziwym kibicem Manchesteru United ze strony devilpage i wtedy jak mu nie idzie to jechać jak po nie wiadomo kim.
Fakty są takie 13 meczy, 8 bramek, 3 asysty w PL. Jeżeli zachowa takie proporcje to na koniec będzie miał około 24 bramek oraz 9 asyst. To dobry rezultat jak na napastnika. Ostatnio taki rezultat osiągnął RvP w mistrzowskim sezonie - strzelił 26 bramek.
Chyba to już tak jest, że jak jest się do czego przyczepić to się to robi... Wrzućcie na luuuz i wspierajcie.
» 25 listopada 2017, 19:30 #66
DiMaryja: Racja, Lukaku może i nie strzela co mecz ale walczy i potrafi powalczyć w defensywie.
» 26 listopada 2017, 10:51 #65
WiemWszystko: W takich meczach nie obchodzi mnie styl. Liczą się 3 punkty. Glory Man United!

City musi czuć nasz oddech cały czas, i w końcu zaczną się mylić.
» 25 listopada 2017, 18:55 #64
Andrew07: W takich meczach nie obchodzi cie styl? A w ktorych cie obchodzi? Jakby to byl final LM to tez by cie nie obchodzil. Kiedy mamy grac ladna pilke jak nie w meczach z beniaminkiem?
» 25 listopada 2017, 19:02 #63
Kalina: Widze niektorym dalej 3 punkty smierdza
» 25 listopada 2017, 19:07 #62
Andrew07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 19:16

Kompletnie nie czaje takiego podejscia typu moja druzyna moze grac kompletna padake ale jak uda sie wcisnac jakiegos kartofla po 10 rikoszetach to jest super i w ogole. Skoro interesuje was TYLKO wynik to rownie dobrze mozecie "ogladac" mecz na livescorze. Bez sensu
» 25 listopada 2017, 19:10 #61
Devil78: 100% racji Andrew. United nie zbudował potęgi na wyrywaniu po farcie 3 pkt benianinkom. Klub zbudował potęgę na swojej tożsamości która wynikała z ofensywnej i efektownej gry. Poza tym życzę powodzenia w kolejnych meczach z takim stylem. Dziś się udało, jutro moglibyśmy ten mecz przegrać.
» 25 listopada 2017, 19:17 #60
DevilRider: Dodam jeszcze Panowie,że tam sędzia popełnil błąd
» 25 listopada 2017, 19:24 #59
playmaker8989: Zawodnicy Brighton & Hove Albion postawili autobus na bramce , a zawodnicy United nie błyszczą formą . Tak krótko i zwięźle można opisać ten mecz .
» 25 listopada 2017, 18:42 #58
Sideswipe: Autobus?
» 25 listopada 2017, 18:44 #57
JINKS: Haha jak to byl autobus to ciekawe jak nazwac nasza gre przeciwko lfc czy cfc
» 25 listopada 2017, 18:50 #56
DevilRider: Kolaga chyba oglądał inny meczh,ale Mewy nie ustawiły żadnego autobusu.
» 25 listopada 2017, 18:51 #55
DevoMartinez: No oczywiscxie, ze był autobus. Ustawienie 1-4-6 w sumie tak to wygladało i to bardzo spłaszczone bo mala odleglosc miedzy pomoca a obroną takze miejsca za ciul nie mielismy. Na takie cos trzeba miec zawodnikow ktorzy szybką klepką potrafia rozmontowac rywala a u nas dwojhkowe trojkowe zagrania to rzadkosc.
» 25 listopada 2017, 18:57 #54
playmaker8989: Może trochę przesadziłem z tym autobusem , przyjechali po remis i taki cel osiągneli .
» 26 listopada 2017, 08:39 #53
dlabigt23: Oj z Watfordem bedzie ciezko , oni sobie swietnie radza i jeszcze gramy na wyjezdzie a wiadomo jak my gramy na wyjazdach . Dobrze by bylo wygrac bo mamy pozniej mecz z Arsenalem i City wiec ciezko bedzie o 6pkt ...
» 25 listopada 2017, 18:40 #52
DevilRider: Być może jestem pesymistą,być może brak mi wiary,ale 4pts uznam za sukces w tych trzech meczach
» 25 listopada 2017, 18:41 #51
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:45

patrzac ostatnio na nasza gre to nie dziwie ci sie :D jesli wygralibysmy z Basel to nie narzekambym na ten mecz bo to logiczne ze moze sie zdarzyc slabszy mecz i liczy sie tylko rezultat :)
» 25 listopada 2017, 18:44 #50
Pogman4899: Do wszystkich zrzędzących 3punkty są? Są i to się liczy nie zawsze będzie pięknie a jak oczekujecie wrażeń artystycznych to Zapraszam do jazdy figurowej na lodzie tyle w temacie pozdrawiam kumatych
» 25 listopada 2017, 18:37 #49
Andrew07: Nie zawsze bedzie pieknie to oczywiste ale chociaz z 10 spotkan na poziomie by nie zaszkdzilo
» 25 listopada 2017, 19:17 #48
JasnaLiryka: "ŻENADA,MU..."
"ale trzeba to powiedziwć- City nas rozniesie."
jedne z wielu wypowiedzi "kibiców" United.
Ludzie 3 punkty i tyle.
Styl nie powalił na kolana, ale liczą się punkty w ogóle całej ligi , kolejki. Patrzcie jak Totki ledwo zremisowały z WBA albo Real tak niby wielki wygrał ledwo też z Malaga. Ale w LM to oczywiście tego nie widzicie.
» 25 listopada 2017, 18:31 #47
DevilRider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:22

Nie chce obrażać Maty,bo go szanuje jako człowieka,ale rusza się jak mój dziadek,strasznie wolny jest Hiszpan.
» 25 listopada 2017, 18:20 #46
DiMaryja: Przebiera tymi swoimi krótkimi nóżkami jak umie :(
» 25 listopada 2017, 19:26 #45
TrampD: Żenada,MU pod wodzą Mou nie ma żadnego stylu,może i skład nie jest optymalny,ale mamy paru zawodników na poziomie i z nimi United powinno się prezentować o wiele lepiej.Grają bez ambicji,jak Siwego Chelsea.
» 25 listopada 2017, 18:16 #44
kckMU: Bardzo ważne 3 punkty i to na tyle na temat tego meczu.

Poza tym, wiadomo, wielki członek w odbyt dla C+.
» 25 listopada 2017, 18:15 #43
BajtiMU: Lukaku taki.
» 25 listopada 2017, 21:12 #42
wilek84: To co odróżnia to i pewnie inne fora od trybun Old Trafford to moment zejścia Maty i te brawa niosące się w głośniku. Zagraliśmy słabo, rzeczony jegomość też, mecz bez polotu, na przysłowiowym farcie, może kilku wyróżniających się piłkarzy na tle mocno przeciętnej większości - a są brawa. Są 3 punkty, w meczu którego poziom sportowy United mógł spokojnie przynieść punktów 0. Fakt, że część pozycji w naszej drużynie wymaga wzmocnień bezsprzeczny. Kilku z nazwiska czołowych graczy wyglądało momentami na tle beniaminka jak jakieś osiołki do kopania po tyłku. Zwycięstwo to jedyny plus z przebiegu gry, kanonierzy z sąsiadami na rozkładzie aż o ciarki przyprawiają. Ale ja jestem sercem na tych trybunach i cieszę się z kompletu punktów z nadzieją że kilku kopaczy się obudzi i przypomni na jaki sportowy poziom wejść może, no nie ?
» 25 listopada 2017, 18:14 #41
manutdfan92: Różnicę w piłkarskiej klasie między Ibrą a Lukaku można określić jednym słowem - przepaść. Wejście Szweda dopiero cokolwiek poruszyło w naszej grze. Dawno nie mieliśmy tak słabego wyjściowego napastnika. Inna sprawa, że niektórzy skutecznie próbują równać do poziomu Belga - taki Mata myśli o długich latach gry w naszym klubie, a ja na miejscu Mourinho sprzedałbym go zimą i pokazał reszcie, że u nas nie ma miejsca na spokojne piłkarskie bytowanie, tak jak niektórym się wydaje. Jedyne pozytywy dzisiaj to wynik i występ Lindelofa, który stanowi jakieś światełko w tunelu w kontekście jego przyszłości w United. Co do reszty - szkoda gadać. A z Watfordem będzie jeszcze trudniej.
» 25 listopada 2017, 18:11 #40
DevilRider: Niestety ale trzeba powiedzieć,że Miki po wejściu zławki wyglądał słabo.Cieszyłem się na transfer Ormianina,ale kolejny słaby mecz.Chyba trzeba będzie go sprzedać
» 25 listopada 2017, 18:10 #39
Wave: Mecz do zapomnienia, chcialo sie tylko Youngowi, Valencii, Ibrahimoviciowi i Mourinho, wlasciwie powinien byc remis, ale szczescie tym razem po naszej stronie. Lukaku niby cos tam probowal, ale zle to wygladalo jak na napastnika
» 25 listopada 2017, 18:07 #38
DevilRider: To co teraz powiem,to może się niektórym nie spodowa,ale trzeba to powiedziwć- City nas rozniesie.Mówie to z bólem serca,ale innej opcji na razie nie widać.Arsenal też będzie z nami u siebie faworytem
» 25 listopada 2017, 18:05 #37
Kalina: Mala poprawka: "Uwazam ze City nas rozniesie" pozdrawiam
» 25 listopada 2017, 18:07 #36
wilek84: Totki też nas rozniosły itd.... Nie żebym nie zgadzał się z tym że ten mecz to porażka ale mam troszkę więcej wiary. Pzdr
» 25 listopada 2017, 18:16 #35
JINKS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:17

A ja domyslam sie kim jest DevilRider :) Pozdrawiam legendarnego uzytkownika :)
» 25 listopada 2017, 18:17 #34
DevilRider: Mam nadzieje wilek,że masz racje i wygramy z tymi patałachami z niebieskiej części.
» 25 listopada 2017, 18:18 #33
walentos: 46 komentarzy w dwa dni? Czyżby glorymufc założył nowe konto?
» 25 listopada 2017, 23:40 #32
JasnaLiryka: Glory United ! :)
» 25 listopada 2017, 18:05 #31
Sideswipe: Bałem się, bo jak to typowe United potrafi wtopić gdy inni gubią punkty (Tottenham, Chelsea z Liverpoolem - ktoś przegrać musi) ale jednak się udało, fartem bo fartem, przez wielkie męki ale 3 pkt są. O meczu jak najszybciej zapomnieć.
» 25 listopada 2017, 18:04 #30
medaliku22: Brawo i do przodu nie ma co patrzeć w wstecz
» 25 listopada 2017, 18:01 #29
czerwonydabel1: Mamy to! Z Watfordem będzie mega trudno, Miki jakiś taki nijaki Ozil jest opcją..Lukaku oceniam pozytywnie mimo braku gola. Teraz tylko czekam na looserpol żeby w dupk e i weekend udany:)
» 25 listopada 2017, 18:01 #28
Kalina: A nie lepiej Chelsea? Liverpool na dluzsza mete i tak nam nie zagrozi...
» 25 listopada 2017, 18:09 #27
Tykariew: Zawsze jak wygrywamy mam podwójną satysfakcję: Raz że wygraliśmy, a dwa że boli to naszych "wrogów" że tak powiem, bo nikt nas nie lubi i to jest piękne :) Miło sobie potem pójść poczytać np. na "Kapiszony.com" Jak to żeś my "na farcie, ledwo przypadkiem" zgarnęli 3 punkty, zwłaszcza po takim meczu, no ale grać słabo i wygrać to też trzeba umieć. Liczy się tylko wynik.
» 25 listopada 2017, 18:01 #26
JINKS: kapiszony.com nie znam takiej strony
» 25 listopada 2017, 18:02 #25
czerwonydabel1: Ja uwielbiam wchodzic na looserpol pl i czytać jaki to oni sklad nie maja, że walec normalnie i w ogole...popatrzmy prawdzie w oczy. My pomimo wielkiego kryzysu chyba z 5 trofeów zdobylimy przez ostatnie 4 lata a oni nic....przez chyba z 30 lat...Moj Boże;d;d;d
» 25 listopada 2017, 18:04 #24
dlabigt23: Pierwsza połowa to masakra jakas . Nie pamietam bez kitu tak slabej gry naszej druzyny no moze jeszcze z Hudersfield ... Najwazniejsze sa 3 pkt fakt . Czasem takie mecze zdarzaja sie i to jest wiadome tylko grunt zeby udalo sie zdobywac te 3pkt nawet po tak kiepskim wystepie . Jesli chodzi o Mate to jego czas juz minal i w zimie powinnismy kupic nowa 10tke bo Miki to narazie nic nie gra ale nalezy jeszcze dac mu szanse moze sie poprawi . ..
» 25 listopada 2017, 18:01 #23
DiMaryja: Ciężka przeprawa. Piłkarze Brighton to nie pluszowe misie, biegają jak dzikie świnie, gryzą trawę i nie boją się ostrych starć ale na szczęście się udało. Świetny mecz Young'a. Bardzo solidnie wyglądał Lindelof. Fellaini wszedł na ostatnie minuty i wykonał dobrą robote w defensywie. Miki zawodzi na całej linii, najgorsze jest to, że wygląda jakby mu się nie chciało biegać. Nadal brakuje "dziesiątki" z prawdziwego zdarzenia.
» 25 listopada 2017, 17:59 #22
JINKS: Dziewiątki z prawdziwego zdarzenia tez brakuje
» 25 listopada 2017, 18:01 #21
DevilRider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:00

Spdziewałem się więcej.Nie ma co ukrywać,że słabo to wyglądało.Wrócił Pogba,a nasza gra wyglądała równie topornie co w ostatnich meczach.Troche nam się poszczęściło,a to jest jakis pozytyw w stosunku do zeszłego roku.Jedyne pozytywy to- 3pts i dobry mecz Lindelofa
» 25 listopada 2017, 17:59 #20
Freddie: Wymęczone bo wymeczone ale jednak 3 pkt. Totki dzis remis. Niesttey przed derbami 2 trudne mecze z Watfordem i Arsenalem a City spacerki 3. Moze jeszcze Liverpool wygra...
» 25 listopada 2017, 17:58 #19
Romek1981: Ważne 3 pkt
» 25 listopada 2017, 17:57 #18
ArktoS: Ciekawy mecz. Przeciwnik też dobrze zorganizowany. Nasi zostawili serce na boisku, szczególnie to było widać pod koniec meczu. Lukaku najwaleczniejszy, w szczególności po wejściu Zlatana. Ibra może trochę ślamazarny, ale ma tą magię z piłką przy nodze. Dobre zawody rozegrał też Lindelof. Super, 3pkt. :)
» 25 listopada 2017, 17:57 #17
Domestos: oglądałem ostatnie 20 min i wydawało mi się jakbym włączył slow motion
» 25 listopada 2017, 18:01 #16
ArktoS: Tak to właśnie wyglądało, bo to był ciężki mecz. Nasi dużo walczyli i było to widać właśnie pod koniec 2 połowy.
» 25 listopada 2017, 18:03 #15
CJQualls: Nie skomentuję nawet tego bełkotu, zresztą niczego innego się nie spodziewałem po Tobie.
» 25 listopada 2017, 18:03 #14
ArktoS: Nie wiem w ogóle kim Ty jesteś, nawet nie kojarzę nicku. Znamy się ?
» 25 listopada 2017, 18:06 #13
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:12

ArtkoS nie przejmuj sie :) Dla kolesia 3 punkty sa najmniej wazne i tak bedzie plakal bo "tego nie da sie ogladac". To do widzenia i nie truj ludziom tylkow miernoto

A co do Lukaku to masz pelna racje. Widac bylo zwlaszcza przy klopotach Rashforda ktory lezal w polu karnym rywali. Lukaku wrocil do defensywy i walczyl jak dzik.
» 25 listopada 2017, 18:11 #12
skowronek30: czemu zabrali bramke Youngowi a zaliczyli jako samobój??
» 25 listopada 2017, 17:57 #11
Extratime: Słabo to wygląda... zwycięstwo psim swędem. Niby 3 punkty, powinienem się cieszczyć, ale po tym co widziałem, nie patrzę optymistycznie na przyszłe spotkania.
» 25 listopada 2017, 17:56 #10
Sancho: Miki jak się nie ogarnie do końca sezonu powinien zostać zastąpiony Oezilem. Gorzej nie będzie, a Mourinho w Realu świetnie potrafił go wykorzystać
» 25 listopada 2017, 17:56 #9
JINKS: Przez caly mecz zastanawialem sie jedynie: "CO JA PACZE". Tragedia, padaka, masakracja - jak to mowia mlodzi ludzie. Mecz do zapomnienia. Wazne 3 punkty dzieki przebylskowi geniuszu Younga, jednego z najlepszych na boisku. Dobry wystep Lindelofa, po raz pierwszy. Slabiutko Lukaku, po raz kolejny zawodzi, chyba jednak okaze sie najslabszy ze wszystkich "wielkich" snajperow ktorzy zmienili kluby w zeszle lato.
» 25 listopada 2017, 17:55 #8
Romek1981: Tylko ze Lukaku ma albo tyle samo goli w lidze albo więcej od tych wielkich snajperów...
» 25 listopada 2017, 17:58 #7
pawelisto2: Pomimo, że wspieram zawsze każdego z naszych zawodników, Mata, Herrera, Miki - uważam, że każdy z nich jest przydatny czy to jako alternatywa za kogoś kontuzjowanego, czy na ostatnie 15 minut tak nie jestem w stanie pojąć ustawiania Lukaku w top3 napastników ligi. Jest oczywiście dobry, nie jestem jego przeciwnikiem(choć nie ukrywam, wolałem Morate, jednak jest Lukaku i kibicuję Lukaku), ale top3 napastników w lidze nie może być według mnie tak mało mobilny.
» 25 listopada 2017, 18:00 #6
JINKS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2017 18:00

@ROMEK, Bo sytuacji mial wiecej, a najwiecej to mial wogole zmarnowanych sytuacji. Ja nie mowie ze on jest beznadziejny, ale slabiutko sie od dluzszego czasu spisuje, zawodzi, marnuje setki, jest bezproduktywny, nie ma z niego za wiele pozytku. Czesto jego gole to tylko dostawienie nogi albo strzal na pusta bramke, ale i te elementy nie zawsze mu wychodza.
» 25 listopada 2017, 18:00 #5
DevoMartinez: Nieprawda. Nie mial najwiecej syytuacji, Wiecej od niego maja Keane, Aguerro, tyle samo Morata, Salah. W lidze.
» 25 listopada 2017, 18:11 #4
Kalina: pawelisto2

Ok rozumiem twoje zdanie zalozmy ze Kane jest lepszy, Aguero jest lepszy Morata jest lepszy (tu mam najwieksze watpliwosci) i kto dalej? Jesli nie jest w top3 to jest bardzo blisko. Morata to niech strzeli chociaz w pelnym sezonie ligowym chociaz te 15 bramek zeby moc w ogole startowac do Lukaku ktory w o wiele slabszym klubie strzelil ponad 20 bramek
» 25 listopada 2017, 18:16 #3
Romek1981: @Jinks już kiedyś dawałem statystyki przełożonych sytuacji na gola to lukaku tam wiódł prym. Nie mam czasu żeby znów to sprawdzać ale za jakiś czas .. może po derbach zobaczę.
» 25 listopada 2017, 18:45 #2
Carlitozz: Tak wyśmiewany Morata ma 8 goli i 4 asysty i jakieś 300minut od Lukaku , przestań marudzić bo czasami wali tutaj taka hipokryzja i stronniczoscia że głowa mała.
» 26 listopada 2017, 08:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.