Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Marcus Rashford szlifuje technikę knuckleball

» 10 listopada 2017, 07:56 - Autor: matheo - źródło: MEN
Marcus Rashford często jest porównywany do Cristiano Ronaldo z początków jego kariery w Manchesterze United. Anglik nie ucieka od porównań, a nawet stara się ćwiczyć zagrania Portugalczyka.
Marcus Rashford szlifuje technikę knuckleball
» Marcus Rashford nie spoczywa na laurach i ciężko pracuje na treningach Manchesteru United
Jednym z rozpoznawczych elementów gry Ronaldo są strzały tzw. knuckleball. Portugalczyk uderza piłkę w taki sposób, że ta nie nabiera rotacji. Cristiano opanował do perfekcji tę technikę, zostając po godzinach na treningach Czerwonych Diabłów.

Podobną strategię stosuje teraz Marcus Rashford. Anglik również często zostaje na boisku treningowym w Carrington.

– Potrafię uderzyć piłkę tak jak Cristiano Ronaldo, ale jeszcze tego nie robiłem w trakcie meczów – mówi Marcus Rashford.

Młodego Anglika chwalił niedawno Ashley Young: – Menadżer musi ściągać go z boiska treningowego, bo Rashford chce nieustannie się poprawiać. To naprawdę odświeżające móc zobaczyć dzieciaka, który chce dostać się na szczyt.


TAGI


« Poprzedni news
Pogba, Rojo i Carrick coraz bliżej powrotu do gry
Następny news »
Mourinho robi plany na kolejne okna transferowe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (19)


Klimaa: Chłopak imponuje mi swoim zaangażowaniem. Ma charakter idealny - więcej ludzi takich jak on.
» 12 listopada 2017, 11:36 #19
jamaj05: Warto dodać, że jest jeszcze jedna osoba w United, która ćwiczy takie uderzenie rzutów wolnych

A jest nim... Scott McTominay

Podobno według trenerów z Carrington obaj mają świetnie ułożoną do tego stopę
Nie mogę się doczekać, aż któryś huknie tak w meczu ;]
» 10 listopada 2017, 12:09 #18
tom93: Z tego co sobie poczytalem o tej technice to nie polecam. Ronaldo juz tez od dobrych 3 czy 4 lat zaprzestal takich strzalow, gdyz stwierdzono u niego problemy z kolanami wlasnie z powodu praktykowania takich uderzen przez lata. Na to jedynym wyjsciem jest operacja ktora pozbawia zawodnika na dobre pol roku jak nie wiecej z gry. Ronaldo nie chce sie jej poddac bo wiadomo teraz wygrywa trofea i zp ale skutkiem tego jest to ze porusza sie na murawie jak zelbetowy kloc, zero dryblingu i szybkosci, wszystko przez te rozwalone kolana. Takze tyle w temacie tej techniki. PS. Tez sie nia jaralem i tak kopalem ale jak o tym poczytalem to od razu zaprzestalem.
» 10 listopada 2017, 09:27 #17
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2017 09:57

Moim skromnym zdaniem przeczytałeś stek bzdur ;)
Juninho Pernambucano uderzał i pewnie uderza gdzieś tam do dziś techniką zwaną - "spadającym liściem" Dzięki CR7, jego medialności i swego czasu świetnej skuteczności tego elementu gry, po prostu rozpowszechnił ową technikę. Problemu Brazylijczyk z kolanami nigdy nie miał, tak samo jak chociażby Roberto Carlos który uderzał piłkę z siłą porównywaną do uderzenia Mike'a Tysona - techniką z "prostej stopy"
Uszkodzenia stawu kolanowego u Cr7 wzięły się wg mnie i pewnie nie jednego lekarza specjalisty od stylu i charakterystyki gry Portugalczyka. Na skrzydle gdzie częsta jest gra szarpana, gibkość czy bardzo częsty drybling tylko potęguje wyniszczanie się kolan podczas nie naturalnie szybkich i gwałtownych ruchów. Mięśnie pomagają, ale również i dociążają staw który nadal jest eksploatowany w sposób nienaturalny. Brazylijczycy grali na innych pozycjach oferując inny wachlarz zagrań podczas spotkań i tutaj rozpatrywałbym problemu, a nie tam uderzeń tą techniką. Oczywiście jeśli jest to odpowiednio wytrenowane i wykonywane ale wracając już do Marcusa, to gra naszego gracza również bazuje na szybkości i dryblingu więc koniecznie musi to konsultować z lekarzami klubowymi. W klubie takim jak Manchester United jest takie zaplecze na najwyższym możliwym poziomie, że nie ma co się tym martwić jako kibic. My możemy obserwować grę młodego a ryzyko zawodowe jakie podejmuje zależy od niego, cóż - życie.

Pozdro !
» 10 listopada 2017, 09:56 #16
tom93: Wiesz no trudno wlasnie dywagowac. Byc moze masz racje. W kazdym razie to co czytalem wygladalo dosc wiarygodnie bo zrobiono wtedy caly artykul o tym.
» 10 listopada 2017, 12:14 #15
2Fast4You: Chodziło o styl biegania Ronaldo, nie o wykonywanie wolnych, coś Ci się pomieszało
» 10 listopada 2017, 22:23 #14
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2017 08:52

Rashford może piłkarsko go nie przeskoczy ale i tak będzie większą legendą od Ronaldo, który w sumie na dobrą sprawę nią nawet nie jest,
» 10 listopada 2017, 08:50 #13
UrbannLegend: Ach ferdas, ty to zawsze poprawisz humorek z rana. :D
» 10 listopada 2017, 09:56 #12
Davide: Jako jeden z zaledwie czterech graczy w historii tego klubu zgarnął Złotą Piłkę, wygrał LM, co też zdarzyło się tylko 3 razy w historii MU, poza tym 3 tytuły mistrza Anglii, Puchar Anglii, Klubowe MŚ, tytuły króla strzelców różnych rozgrywek, Złoty But, ale dla Ciebie i tak nie jest legendą, bo odszedł do Realu. Napisz to jeszcze z 50 razy pod różnymi newsami, może ktoś uwierzy w te bzdury.
» 10 listopada 2017, 10:19 #11
ferdas: Hola hola to nie są bzdury tylko moje przekonania, mam do nich prawo. A tak na marginesie zauważyłem że mimo sporej grupy oponentów tej tezy są tutaj również osoby które podzielają moje zdanie :)
» 10 listopada 2017, 10:28 #10
adamII: niestety jest gdzie spis oficjalnych legend United i na niej nie ma Ronaldo, dla mnie to bzdura.
» 10 listopada 2017, 11:16 #9
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2017 11:26

Napisałbym coś na temat Ronaldo, ale dostałbym bana. Są zawodnicy, którzy są legendami i to nie podlega dyskusji, jak np.: Scholes czy Giggs, natomiast kwestia legendarności United Ronaldo jest dość kontrowersyjna, rozumiem argumenty tych którzy mają go za legendą klubu, ale nie zgadzam się z ich zdaniem. Dla mnei większymi legendami byli Butt czy O'shea.
» 10 listopada 2017, 11:24 #8
tomekwietniu: Dla mnie też Butt i O'Shea są legendami większymi od Ronaldo... jednak Cris zrobił bardzo dużo dla naszego klubu i w moim odczuciu też można go zaliczyć do legend.
» 10 listopada 2017, 11:38 #7
przemolek77: Tak ogólnie w tym temacie to masz rację..co to za legenda co liczy tylko kasę i patrzy gdzie dadzą więcej..Denis Irwin, Gary Pallister, Steve Bruce, Paul Ince, Andy Cole, bracia Neavillowie, Giggs czy nawet Beckham to osoby kojarzone z Manchesterem United..
» 10 listopada 2017, 11:41 #6
ferdas: dokładnie a tacy jak Ronaldo idealnie pasują do realu i z nimi są utożsamiani - aktorstwo, błazenada, srebrniki i chora pogoń za sławą.
» 10 listopada 2017, 11:46 #5
Kalina: Ronaldo Ronaldo a o Roo sie tu widze nie wpsomina nawet
» 10 listopada 2017, 11:51 #4
ferdas: Roo to wogóle inna historia. Święty nie był ale moim zdaniem legenda bez dyskusji. Odszedł wtedy w końcu do city lub chelsea? Nie, więc nie ma tematu. Roo legenda, Ronaldo nie.
» 10 listopada 2017, 11:53 #3
sisinho: Dali więcej srebrników to został. Co do Rashforda, chłopak ledwie 2 lata gra na niezłym poziomie a tutaj juz przewidywania odnosnie legendy.
» 10 listopada 2017, 19:20 #2
Spadkobierca: No tak, legendą Manchesteru United nie był i nie będzie nigdy Cristiano Ronaldo. Jednakowoż chcemy czy nie, legendą piłki nożnej już jest. Nie lubię go, ale to smutna prawda. Rashford ma potencjał do zostania legendą tego klubu, ale jest dużo za wcześnie by o tym się rozpisywać. Nikt nie wie jak potoczy się przyszłość.

Co do treningów... Brzydzi mnie to, że ktoś chce być kimś. To okropne, powinniśmy być sobą i tylko sobą.
» 11 listopada 2017, 13:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.