Cookies na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików Cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Jeżeli rozumiesz i akceptujesz powyższy fakt, kliknij w link obok. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Polityka Cookies", klikając na link po prawej.

Akceptuj pliki Cookies

Więcej informacji

Mourinho: Piłkarze powinni przyjść tutaj i się wytłumaczyć

» 22 października 2017, 08:45 - Autor: matheo - Źródło: manutd.com
Jose Mourinho skrytykował postawę zawodników Manchesteru United w meczu z Huddersfield Town (1:2) w 9. kolejce Premier League.
Mourinho: Piłkarze powinni przyjść tutaj i się wytłumaczyć
» Jose Mourinho był zły na swoich piłkarzy po meczu z Huddersfield Town
Portugalczyk na pomeczowej konferencji odniósł się do słów Andera Herrery, który stwierdził, że piłkarze Huddersfield mieli więcej pasji.

– Kiedy przegrywam mecze, to wolę je przegrywać z tego powodu, że rywal był lepszy od nas i miał więcej jakości – mówił Jose Mourinho.

– Jeśli przegrywasz mecz z powodu nastawienia, to jest to naprawdę złe. Słyszałem Andera Herrerę w krótkim wywiadzie, który mówił, że nasze nastawienie i chęć do gry były kiepskie. O mój Boże, kiedy piłkarz mówi to i tak uważa, to wszyscy powinni przyjść na konferencję prasową i się wytłumaczyć.

– Oczywiście, że mnie to martwi. Zdarzyło się to dziś, więc dlaczego miałoby się nie zdarzyć jutro. Widziałem to po raz pierwszy. Nie pamiętam nawet meczu towarzyskiego, w którym nasze nastawienie byłoby tak słabe.

– W drugiej połowie starali się, ale okoliczności były inne. Wiatr był niemiłosierny. W drugiej połowie prawdopodobnie mogliśmy zdobyć drugiego gola, ale to byłby niezasłużony gol i niezasłużony remis – dodaje Mourinho.

« Poprzedni news
Uraz Phila Jonesa nie taki groźny?
Następny news »
Mesut Oezil zareagował na prasowe spekulacje


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


AgentBartezz: Jacy Wy wszyscy mądrzy jesteście... :(
» 23 października 2017, 12:24 #39
JeloDDZ: taki mecz był potrzebny widać że wybiegli na bosiko jak by było 0-3 Kara musi być.....
» 23 października 2017, 10:06 #38
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 18:28

zobaczcie jaki dym w ofensywie ma Tottenham a nawet Arsenal jak graja z przodu :) u nas niestety brakuje Prawego skrzydla i ofensywnego pomocnika ... Jak wroci Pogba bedzie okej ale przyda sie ktos jeszcze bo Mata i Miki totalnie bez formy a juz nie mowie o Herrerze czy Lingarda nie ma czym straszyc jak narazie. O City to sie nawet nie wypowiadam bo narazie to u nich mjut malina
» 22 października 2017, 18:27 #37
Andrew07: Nie ma chęci, nie ma pensji.
» 22 października 2017, 17:42 #36
pszemuh: Jak to chęci do gry mogą być mniejsze?
Podpisujesz kontrakt to jest to równoznaczne z ciągła mobilizacją i dawaniem z siebie wszystkiego dla klubu.

Idziesz do zwykłej roboty, nie starasz się to cię wywalają na zbity pysk.

Co się z tą piłką nożną dzieje..
» 22 października 2017, 16:49 #35
qlop: Najpierw sam się wytłumacz dlaczego lingard i lindelof grają w ogóle w tym klubie.
» 22 października 2017, 15:36 #34
ColeYork: Powiem tak, Jose ma rację. Nie przegraliśmy przez to, że byliśmy słabsi piłkarsko, tylko właśnie przez brak zaangażowania. Ta sama sytuacja co wpadka Cfelsów z CP.
» 22 października 2017, 15:25 #33
Rooney97: Checi do gry byly kiepskie?? Co to w ogole ma byc za wytlumaczenie?? Takich pilkarzy do zarzad powinien wrzucic do U-21 i tam niech graja, a mlodych diabelkow, ktorzy chca sie pokazac swiatu to dac im szanse i beda biegac za trzech innych. Moze te gwiazdy sie ogarnom... Zobaczymy co mu wymysli na nastepne spotkanie.
» 22 października 2017, 14:48 #32
Seszele: Herrera to kocur! Prawdziwy diabeł!
» 22 października 2017, 14:07 #31
Carlitozz: A gadal jak smutny piesek .
» 23 października 2017, 10:03 #30
mikon70: Herrera jest za cienki na ten klub. On gra tutaj już czwarty sezon a tylko jeden miał dobry. Nikt mnie tak nie irytuje jak on. Swoim zachowaniem poza boiskiem gdzie udziela wywiadów robiąc z siebie mądrego. A na boisku gra dno i macha tymi łapami jak go tylko ktoś pociągnie zamiast grać dalej.
» 22 października 2017, 13:30 #29
Fugas: Nie wiem czemu ludzie piszą o zmianie LO, skoro 95% wszystkich naszych akcji idzie lewą stroną, ludzie zacznijcie oglądać mecze bo pisanie że musimy znaleźć kogoś na tą pozycje jest nie na miejscu, są co najmniej 3 pozycje na których bardziej by się przydała zmiana.
» 22 października 2017, 13:25 #28
GloryMufc: To najbardziej pokazuje naszą słabośc i schematycznośc.Wystarczy zablokować lewą strone,podwoić czy potroić Martiala z Rafhfordem i zaczyna się robić ciężko,żeby dostać się do bramki rywala.
» 22 października 2017, 13:27 #27
mikon70: Herrera wraca do normalności. Po bardzo dobrym poprzednim sezonie, wszystko wraca jak zły sen. Znowu gra beznadziejne i ma najwiecej do powiedzenia, gdzie powinien siedzieć cicho.
» 22 października 2017, 13:22 #26
rad2005: Czy to ten pan co chciał gigantyczną podwyżkę za znakomitą robotę którą wykonuje ??
» 22 października 2017, 13:13 #25
GloryMufc: Rewolucja kadrowa jest potrzebna,ale trzeba ją zacząć od trenera.Tacy piłkarze jak Darmian Shaw Young Lingard,Miki i Mata powinni czym prędzej wylecieć z klubu.
» 22 października 2017, 12:48 #24
czerwonydabel1: Nie za bardzo rozumiem o co pretensje, powiedział prawdę którą wszyscy widzieli.
» 22 października 2017, 12:48 #23
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 12:21

Spokojnie Herrera jest juz skreslony u Mourinho i juz mu podpadl nie raz, wiec wydaje mi sie ze on jak i Mata odejda po sezonie i zaczna sie czystki :) Shaw tak samo poleci i czeka nas wlasnie w przyszlym okienku lekka rewolucja w skladzie bo niestety niedalo sie to zrobic w tym okienku :) Herrera juz podpadl Mourinho na poczatku sezonu i gra poprostu bo nie ma kogo tam Mourinho wystawic . Tak jak pisalem wczesniej zima napewno nikt od nas nie odejdzie ale napewno moze ktos do nas juz zawitac :)
» 22 października 2017, 12:20 #22
dev13: Zgadzam sie Herrera jest schematyczny nie potrafi kreowac gry jak druzyna gra slabo potrzeba goscia co szarpnie gre nie mam pomyslu na nazwiska od tego jest manager za to bierze dobra kase ale co do Herrery to gra czasami frustrujaco i czas sie zegnac ;)
» 22 października 2017, 12:01 #21
RobvanKlu5i: Herrera to na prawdę niech lepiej się spakuje i wraca do Hiszpanii

Ja osobiście nigdy nie byłem fanem jego gry. Dlaczego? Facet bardzo schematyczny, wybiera najprostsze rozwiązania w rozegraniu czyli oddać do najbliższego zawodnika, zero podejmowania ryzyka, które niejednokrotnie mogłoby sie opłacić w postaci stworzenia sobie dogodnej sytuacji. Na poziom przykładowo Modricia czy Kroosa nigdy nie wskoczy, tego jestem pewien. Bardzo przeciętny zawodnik a skoro swoją frustracje i nieudolność na boisku wyładowuje w wywiadach i robiąc przy tym z siebie ofiarę los to czas najwyższy może skończyć z graniem w piłkę i zająć się uprawą ogródków działkowych?

Co zrobił Herrera za cały mecz by zmienić wynik spotkania? Ktoś kiedyś tu pisał, że to będzie nasz nowy Scholes? Przecież ludzie! On nawet koło Scholesa to nie stał ! Nie ten poziom, nie ta klasa zawodnika! Więc skoro w środku pola nie mam gościa, który choćby w 50 % prezentował to co Scholes to jak mamy grać i majstra?
» 22 października 2017, 11:42 #20
DjTED: Mamy, Pogba czy Matic to na pewno 50% rudego... ale francuz kontuzja a Matic musi grac w obronie...
» 22 października 2017, 12:46 #19
duncaneedwards: pare decyzji w tym meczu popelnil zlych mourinho. po co gra lingardem ktory nic nie daje?
czemu na lewej obronie gra young ktory lewym obronca nie jest?
za lindelofa mogl wejsc blind?
klub wydal setki milionow na transfery a my gramy zawodnikami ktorzy nie sa przystosowani do danych pozycji.
koniec koncow potrzeba dwoch transferow lewego obroncy oraz srodkowego lub skrzydlowego
» 22 października 2017, 11:16 #18
dlabigt23: tak oczywiscie mogl zmienic taktyke na 3-5-2 dac Blinda za Jonsa i wstawic jeszcze Darmiana ewentualnie a nie Lindelofa . Dac Valencie i Younga wyzej a Martial z Romelu Atak a pozniej wszedlby Rashford i lepiejby to wygladalo ...
» 22 października 2017, 11:28 #17
dlabigt23: Ja juz licze na transfery zima i to nie ma co dluzej czekac . Pilkarze sa do wyciagniecia napewno lepsi ... 2 zawodnikow by sie przydalo i to na srodek pomocy i kogos do ofensywy . Niestety ale Mata , Lingard , Herrera to nie zawodnicy nawet na beniaminka jak widac. Z Shawem to w ogole niewiadomo co jest ,w ogole nie gra wiec chyba Mourinho go juz kompletnie skresil i moze nawet nowy LO przyjdzie .
» 22 października 2017, 11:04 #16
Davide: Motywowanie piłkarzy jest zadaniem menedżera.
» 22 października 2017, 10:56 #15
Fenek: Może trzeba by im zafundować suszarę?
» 22 października 2017, 10:45 #14
Fugas: Skoro nie chciało im się grać to trzeba było wpuścić kogoś z rezerwowych którym by się chciało, poza tym Jose musi się nauczyć rotować składem, bo Matić i Lukaku grają wszystko, ja wiem że każdy chce grać ale czasem trzeba odpocząć.
» 22 października 2017, 10:24 #13
ferdas: A kto powiedział że im się nie chciało ? Przecież wiatr był niemiłosierny...
» 22 października 2017, 10:52 #12
OldTrafford1988: Gdyby nie kontuzję pewnie mecz byłby spokojnie wygrany. Środek bez Pogby czy Felka tragiczny , prawe skrzydło tragedia nie wiedziałem kto tam w końcu gra czy Mata czy Lingard bo obaj bliżej środka grali, ta pozycja to jest priorytet do wzmocnienia, może Griezmann przyjdzie zimą jak Atletico odpadnie z LM .

Niby ławkę mamy dobrą, ale jak parzę jak gra Herrera, Smalling, Ligard czy tragiczny Linelof to już inaczej na tą ławkę patrzę.

Co jest ze Shawem nawet na ławkę się nie łapie, choć już dawno wrócił do zdrowia.
» 22 października 2017, 10:19 #11
Davide: Griezmann jest prawoskrzydłowym?
» 22 października 2017, 10:55 #10
Kalina: On to chyba moze grac na kazdej pozycji w ofensywie, oczywiscie na jednej lepiej na drugiej gorzej
» 22 października 2017, 11:52 #9
OldTrafford1988: Może grać na lewym, prawym skrzydle jak i na '10'. Po jego transferze zmieniłaby się pewnie taktyka na 4-3-3
» 22 października 2017, 11:56 #8
sensi: Mourinho i 4-3-3

HE HE
» 22 października 2017, 13:12 #7
StrachNaWroble: Gdyby piłkarze weszli na DP zostaliby zjedzeni przez hejterów.
» 22 października 2017, 09:48 #6
MarChester: Chyba, że w bezpośrednim starciu w grudniu coś się obudzimy, o ile do tego czasu nie będzie do City już dużej straty
» 22 października 2017, 09:46 #5
MarChester: Ja bym Martiala chyba jeszcze zostawił. Gość w tym sezonie nie raz pokazał, że grać i strzelać gole potrafi. Ale jak cała drużyna gra tak jak wczoraj to czego się można było spodziewać po nim jednym. Módlmy się o szybki powrót Pogby i Felka.
Ale szans na walkę z City chyba nie widzę..
» 22 października 2017, 09:44 #4
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 09:31

Przeszli obok meczu wiec Mourinho musi zrobic pogadanke albo wyciagnac inne konsekwencja bo nie przystoi miec takich wpadek ;)
W najblizszych oknach transferowych Lingard,Martial ,Lindelof są do sprzedania ;)
» 22 października 2017, 09:30 #3
GloryMufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2017 12:36

Do tego jeszcze Mata i Cieniskarian,a i ten hiszpański wyrobnik Herrera.
» 22 października 2017, 12:35 #2
RedHunter: Mam nadzieję, że Mou zrobi coś w tym kierunku. Najbardziej boli, że mamy jakość, ale skoro im się nie chce grać, to przydałoby się odesłać kilku zawodników do rezerw i dać młodym szansę, bo przynajmniej oni zostawią serducho na murawie.
» 22 października 2017, 09:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.

Przejd> do góry strony