Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sanchez trafi do United na zasadzie wolnego transferu?

» 20 września 2017, 07:03 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Jose Mourinho chce ściągnąć Alexisa Sancheza z Arsenalu na zasadzie tak zwanego prawa Bosmana – czytamy w dzienniku The Sun.
Sanchez trafi do United na zasadzie wolnego transferu?
» Alexis Sanchez już w styczniu będzie mógł podpisać kontrakt z nowym pracodawcą
Czy chciałbyś Alexisa Sancheza w Manchesterze United?
Sanchez wydaje się najbliżej transferu do Manchesteru City, ale portugalski menadżer Manchesteru United bardzo chciałby chilijskiego zawodnika w swoim zespole.

Manchester United jest podobno skłonny zapłacić Sanchezowi 25 milionów funtów za podpisanie kontraktu. Chilijczyk następnego lata będzie mógł opuścić Arsenal na zasadzie wolnego transferu.

Sanchez już w styczniu może oficjalnie podpisać kontrakt z Manchesterem United i zacząć występować na Old Trafford od sezonu 2018/2019.

Latem najbliżej pozyskania Sancheza był Manchester City. The Citizens oferowali za piłkarza 60 milionów funtów, ale oferta została odrzucona przez Arsenal.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Matić i Fellaini grają najlepszy futbol w karierze
Następny news »
6 graczy United nominowanych do FIFPro World XI

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


levy181: Zapewne byłoby świetnie go mieć w składzie ale nie ma co się czarować on woli grać dla Pepa także nie ma co myśleć tylko starać się o Grizu oraz kogoś z dwójki Draxler lub Lucas Moura
» 21 września 2017, 08:23 #61
devils18: Myślę że Sanchez to najlepsza opcja lepsza niż Bale czy Griezmann
» 20 września 2017, 22:40 #60
Fugas: Skoro ma grać w miejscu Rasha i Martiala to niech gra. Jak sobie miejsca nie potrafią wywalczyć w składzie toich problem nie ma miejsca na sentymenty. A w ogóle to w Barcy grał na prawym skrzydle z tego co pamiętam.
» 20 września 2017, 18:38 #59
GloryMufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2017 18:50

No właśnie w Barcy to grał większość meczów na prawym skrzydle.
» 20 września 2017, 18:49 #58
soldier: Z jednej strony świetny piłkarz, z drugiej jednak patrząc długoterminowo, jego transfer mógłby zakłócić rozwój naszych młodych diabłów. Tak czy siak ofertę za niego należy złożyć, choćby po to by city nie pozyskało go zbyt tanio (chodzi o kontrakt of course).
» 20 września 2017, 18:13 #57
maticr7: Ja jestem zdania ze Griezman, i koniec tematu z Sanchezem.Ja wiem ze kusi bo za darmo,ale to latynos.. ktory moglby zburzyc szatnie i hierarchie w druzynie.Takiego jestem zdania wlasnie.Griezman sie wkomponuje w zespół gdzie ma tu kilku swoich kumpli.A taki Sanchez?Przyszedl by tu pewnie jako gwiazda ktora chcialaby zagarnac wszystko dla siebie.Cos jak transfer Neymara,gdzie juz widac pewne konflikty w Psg.Dodatkowo moglo by to zamknac kariere Rasha czy Martiala przy dwoch takich wielkich transferach, gdzie rotacja raczej bylaby sporadyczna.
» 20 września 2017, 17:31 #56
Zer0: Należy też pamiętać, że Alexis ma już 29 lat i nie wiadomo jak długo będzie grał na tak wysokim poziomie. Jego 'transfer' na pewno wpłynie na hierarchię, co odbije się na liczbie minut jakie będą otrzymywać zarówno Marcus jak i Anthony. Osobiście wolałbym ogrywać właśnie ich niż ściągać Chilijczyka, nawet jeśli to lekko odbije się na naszym potencjale ofensywnym w najbliższych 2 sezonach.

Rozumiem, że wiele osób doszukuje się analogii w potencjalnym przyjściu Sancheza do transferu Van Persiego, ale pamiętajmy, że ówczesny Manchester Fergusona miał znacznie mniejszy potencjał ofensywny, nie mieliśmy żadnego młodego ofensywnego piłkarza z dużym potencjałem [mimo wszystko Welbeck i Chicha nie prezentowali się aż tak dobrze] i potrzebowaliśmy kogoś na już, kto mógłby nam sporo zaoferować w tym aspekcie. I o ile teraz przyjście Chilijczyka byłoby genialnym rozwiązaniem to w dłuższym okresie czasu może to być strzałem w stopę. Weźmy chociażby przykład Barcelony, która ciągle stawiała na młodego Messiego mimo, że jego początki nie były zbyt spektakularne [o ile dobrze pamiętam to w dwóch pierwszych sezonach miał gorsze statystyki niż Marcus] i świetnie na tym wyszła.
» 20 września 2017, 17:03 #55
siara93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2017 16:56

Pewnie naraze sie rzeszy fanom, ale wg mnie Martial pomimo liczb(gole i asysty per minuty) nie sprawdza sie w systemie Mourinho. Ja w nim widze zdecydowanie napastnika, a nie skrzydlowego pomocnika, ktory czeka na podanie przywiazany lacuchem do lini bocznej boiska i zeby ta pilke dostac musi sie z niego zerwac i pofatygowac na 40 metr polowy boiska wlasnej druzyny. Iskierką nadziei bylaby zmiana systemu na 343, gdzie trojka w przodzie bylby Miki bardziej na 10tce albo falszywej 9tce, a Martial w parze z Lukaku, ale na to obawiam sie, ze sie nie zanosi. Transfer Sancheza dla United bylby niesamowitym zastrzykiem jakosci - nic odkrywczego, tej klasy zawodnik potrafi wrecz indywidualnie poprowadzic zespol do zwyciestwa. Nie mozna byc na NIE dla tego transferu jednak nie mam watpliwosci, ze dla dobra AM powinien odbyc sie on kosztem francuza, czyli Sanchez do United, a Martial, przed ktorym wielka przyszlosc, ale obawiam sie ze nie w United u Jose, out. Wtedy Rashford powinien stac sie zmiennikiem Sancheza i Lukaku z coraz czestsza rotacja w ataku, bo Rash to tez napastnik !(w tej kwesti popieram zdanie Giggsa w 100%)
» 20 września 2017, 16:54 #54
impertynencki: Zgodzę się, że Alexis byłby ogromnym wzmocnieniem, ale jest to transfer o tyle dobry, co niepotrzebny patrząc na dzisiejszą kadrę. Ktoś z grona Martial / Rashford / Miki / Mata / Lingard musiałby wylecieć. W dodatku Alexis nie jest graczem, który mógłby biegać na wahadle, jeśli szukać bocznego pomocnika to właśnie kogoś kto wpasowałby się w formację 3-5-2, a najlepiej to solidnego bocznego obrońcę.
» 20 września 2017, 16:25 #53
Zer0: Raczej z grona Martial/Rashford/Miki. Sanchez to lewoskrzydłowy mogący grać też jako dziesiątka. Mam wrażenie, że Mata niezbyt długo pobędzie w United, bo Mourinho pragnie ściągnąć na prawą stronę kogoś z absolutnego topu, więc Hiszpan pewnie wyląduje na ławce - ciężko będzie mu wygrać rywalizację z Griezmannem. Jeśli taka rola będzie mu odpowiadać to możliwe, że zostanie, ale należy pamiętać, że tygodniówka wynosząca ponad 150 tys. funtów dla rezerwowego to sporo. Lingard to jednak nie ten kaliber, ale to idealny przykład zapchajdziury, ofensywny odpowiednik O'Shea - Jesse może grać praktycznie na każdej pozycji w formacji ofensywnej poza szpicą, w dodatku jest wychowankiem, więc szczerzę wątpię żebyśmy szybko zobaczyli go w barwach innego klubu.
» 20 września 2017, 16:48 #52
dlabigt23: transfer niemozliwy. Na te pozycje mamy juz zawodnikow a zreszta jestem pewny ze jakby Mourinho chcial to by go mogl sciagnac juz w letnie okienko . Wydaje mi sie ze Mourinho woli Griezzmanna
» 20 września 2017, 13:25 #51
GloryMufc: A na pozycje Griezmanna nie mamy już zawodników?
» 20 września 2017, 13:30 #50
PanWolodyjowski: No nie mamy, bo kogo na prawe skrzydło? Griezmann to typ piłkarza, który może grać na skrzydle, ale też jako cofnięty napastnik. Coś jak Ronaldo,Messi i właśnie Sanchez
» 20 września 2017, 16:25 #49
JebikMUTD95: "jakby Mourinho chciał to by go mógł ściągnąć już w letnie okienko" Ancelotti chciał go ściągnąć do Bayernu, Emery chciał go w PSV, a Gurdiola chciał Alexisa w City.
» 20 września 2017, 17:10 #48
GloryMufc: "akby Mourinho chcial to by go mogl sciagnac juz w letnie okienko" Widze,że ktoś przespał całe letnie okiensko transferowe
» 20 września 2017, 17:15 #47
mh81: Widzę że pierwszy człon Twojego nicku pasuje do Ciebie
» 20 września 2017, 12:48 #46
GoForWin: Tylko pierwszy i trzeci - w przypadku drugiego powinno być "Disaster".
» 20 września 2017, 15:35 #45
welllone: Jak za free zrobić wszystko, żeby przyszedł do nas. Od przybytku głowa nie boli.
Sanchez sprawdzi się i na lewym skrzydle, na podwieszonym i od biedy na prawym.
On i Griez, plus Lukaku, Martial i Rash taka ofensywa wsparta Mikim byłaby bajeczna :D
O ile wytrzymaliby presje ławki i gry rotacją.
» 20 września 2017, 12:26 #44
champione2013: Masz genialnego wychowanka? kupuj 2 graczy na jego pozycje GENIUSZ
» 20 września 2017, 12:52 #43
welllone: Rash ma zadatki na takiego. Czy uda mu się wskoczyć na poziom robię ogromna różnicę w większości spotkań? Tego nie wiesz.
Poza tym Rash bardziej mi pasuje jako napadzior niż skrzydło ale ok.
» 20 września 2017, 13:32 #42
franek95: Ale gra na skrzydle już długi czas więc widać wizja trenera jest inna niż Rash-napadzior. Ma zadatki, a powiedz jak ma wyjść z zadatków do pełnoprawnego genialnego wychowanka jeżeli będzie mało grał ?
» 20 września 2017, 14:33 #41
welllone: W obecnym United nie ma czasu i szans na promowanie na siłę młodzieży.
Albo robisz różnice, albo będzie robił ją ktoś inny. Rash szarpie ładnie, ale brakuje mu odpowiednich decyzji w ostatnich momentach akcji.
Jest wychowankiem i angolem, swoje szanse otrzyma jednak do poziomu Sancheza czy Griezmanna jeszcze mu brakuje.
Ten drugi grałby już w tym sezonie u nas, więc nie wiem skąd lament.
Rash w październiku skończy dopiero 20 lat spokojnie ma jeszcze czas. Jedyna szansa dla niego, że w tym sezonie będzie stanowił o sile i przewadze United, na tyle aby zarząd nie był skłonny wydawać 100 mln ;)
» 20 września 2017, 15:49 #40
champione2013: Jakie na siłe ? tamten sezon miał bardzo dobry w tym jak narazie zaczął srednio , ale sprowadzac kolejnego grajka na jego pozycje jest troche bezsensu obecnie no chyba ze ma odejsc . Ma dopiero 20lat eh ... w tym wieku to niektórzy są juz piłkarzami pełną gębą a co do gry na szpicy to szanse gry tam są wręcz ZEROWE chyba że przejdziemy na 2 napastników , ale to jest nie realne obecnie wiadomo fajnie by bylo Sancheza i Antoine , ale nie zapominajmy o grajkach jakich mamy chyba że EWENTUALNIE Sanchez/Griezmann Lukaku Rash i wymienne pozycje .
» 20 września 2017, 17:29 #39
jesse: Ploty transferowe tuż po zamknięciu okienka i w dodatku z The Sun... Że im farby drukarskiej nie szkoda...
» 20 września 2017, 11:44 #38
GingerBoy: Przyjmując Alexisa musimy się kogoś pozbyć z przodu. Pewnie poleci Mata, choć oczywistym jest, że powinien Lingard. Piłkarze tacy jak Sanchez robią ogromną różnice i myślę, że byłby to strzał w dziesiątkę. Nawet nie wiem, czy nienie lepszy niż Griezzman.
» 20 września 2017, 11:35 #37
mcis: Pewnie nikt nie poleci, ale Miki straci miejsce w środku, bo Sanchez to raczej będzie grał za napastnikiem.
» 20 września 2017, 12:00 #36
GingerBoy: Miki jest zbyt pożyteczny. Ja to bym przeszedł na klasyczne 442. Na skrzydłach Sanchez z Mikim, w środku Pogba i Matic a z przodu Lukaku i Martial/Rash. Kosmos!
» 20 września 2017, 17:40 #35
dawid27154: Czysto teoretycznie jeśli pójdzie do City to ciekawie kto poleci... Mając na skrzydła Sane, Sterlinga, Silve może grać tam Jesus do tego Sanchez a i tak grają wachadlami z Walkerem i Mendy. Już teraz na ławie zaczynają Sane i Sterling... Wątpię by akceptowali rolę rezerwowych
» 20 września 2017, 11:06 #34
m4c1eq1991: Ja bym go przyjął z otwartymi ramionami, trzeba poszerzać kadrę.
» 20 września 2017, 11:04 #33
mycka86: Ciekawe czy bylibyśmy w stanie przelicytować City i PSG, bo pewnie gdzie nie pójdzie, to po sezonie zostanie najlepiej opłacanym piłkarzem świata.
» 20 września 2017, 10:43 #32
GloryMufc: Po pierwsze The Sun po drugie The Sun po trzecie The Sun.Tyle w temacie.A szkoda bo z kimś takim jak Sanchez można byłoby grać już o najwyższe cele.Sanchez to absolutnie jeden z najlepszych piłkarzy świata.
» 20 września 2017, 10:40 #31
Davide: Po co Manchesterowi City kolejna gwiazda w ofensywie?
» 20 września 2017, 10:34 #30
mcis: A na co nam?
» 20 września 2017, 12:01 #29
emil1986x: Sanchez nie przyjdzie do nas tylko do City na bank nie ma co gadać. Chyba że wyjedzie jak tak to do Juventusu lub Bayernu
» 20 września 2017, 09:51 #28
Pady: Do Juventusu na 100% nie, bo Mistrz Włoch płaci mniej niż Leicester i Everton wiec niewierze w taki transfer, Bayern jak najbardziej jeśli Sanchez nie chce więcej w Premier League grac.
» 20 września 2017, 11:57 #27
RoyalShoor: Umiejętności na tak, charakter na nie. Wybór oczywisty, niech sobie klepie z rudym.
» 20 września 2017, 09:41 #26
GingerBoy: A co ma do tego jego charakter? I p jakim charakterze mowa? ! Facet jak przyszedł do Arsenalu ciągnął ich grę na barkach, wyglądał doskonale, ale nie dostał od klubu żadnej pomocy w postaci transferów jakiś graczy z topu. Został na polu bitwy sam,a Wenger myślał, że chyba to mu wystarczy, aby powalczyć o coś...sam Alexis tam na dłuższą metę nic nie zwojuje. Wreszcie zaczęło go to wszystko irytować-nieporadnosc kolegów z boiska, nieporadnosc zarządu i upartość Wengera. Ja mu się wcale nie dziwie, a niektóre reakcje Sancheza to poprostu wyraz frustracji,tyle. No bo ile można...
» 20 września 2017, 11:32 #25
Pady: Dokladnie GingerBoy ! Co ma do tego charakter ? Dembele co przeszedl do Barcy to rozumiem nieprzyjechal do klubu majac wazny kontrakt, a Sanchez nieche tylko podpisac nowego kontraktu nieodmowil gry dla klubu.
» 20 września 2017, 11:50 #24
GingerBoy: To raz, że nie odmówił a dwa to też nie słychać o jakiś jego konfliktach czy to z kolegami z drużyny czy z Wengerem. On poporstu się na to wszystko irytuje, co moim zdaniem swidczy właśnie o jego dobrym charakterze -jest ambitny chłop
» 20 września 2017, 17:38 #23
EdWoodward: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2017 09:25

Kurde :/ To miała być poufna informacja i tajemnica, a wy wylatujecie z tym jak z głównym newsem na stronie ! Nie taka była umowa, to miała być tylko informacja dla was a wy informujecie o tym wszystkich ludzi, więcej nic wam nie powiem, teraz wszystkie kluby będą starać się sprzątnać go nam sprzed nosa :/
» 20 września 2017, 09:24 #22
Xchrisx7: Współczuje autyzmu
» 20 września 2017, 10:22 #21
grafi: myślisz że już tak na całe życie?
» 20 września 2017, 10:45 #20
Loco1987: Moim zdaniem nie powinniśmy rozpatrywać jego transferu z pozycji "zamiast Griezmana" tylko jako dodatkowy :). W przyszłym sezonie nie będzie Zlatana czyli Rashford będzie brany bardziej jako 9.Zrobi się miejsce dla Alexisa do tego Griezman/Bale i gitara :). Niestety pewnie ucierpi na tym Mata ale on chyba nie do końca wpisuje się grę z Mkhitaryanem bo obaj raczej asystują niż strzelają.
» 20 września 2017, 09:18 #19
arbiter: jak to nie bedzie Zlatana
» 20 września 2017, 09:22 #18
Loco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2017 14:11

Zlatan podpisał kontrakt do lata, w czerwcu będzie wolnym zawodnikiem i moim zdaniem nie zostanie podpisany nowy
» 20 września 2017, 14:10 #17
StrachNaWroble: Pilkarz kiedys dobry obecnie kompletnie wypalony. United zapewne da mu mega wysoką tygodniówke i zaliczy kolejną wtope jak w przypadku Falcao czy wielu innych z tym że plusem jest że nie trzeba za niego płacić odstępnego, gdyby tak było to znając fatalna polityke transferowa United daliby za niego ze 100 mln euro a tak moze przyjsc za darmo pogrzać ławe. Bliżej mu będzie do Ibrahimovica który też pograł jak na lekarstwo a inkasuje grube miliony. Nie wiem ile jeszcze trzeba beznadziejnych transferowych posuniec zeby dotarlo ze cos z ta polityka jest nie tak.
» 20 września 2017, 09:09 #16
Matejko: Kurcze, jakosc trolli na dp z miesiaca na miesiac jest coraz nizsza. Ten to juz jest tragiczny. 1/10.
» 20 września 2017, 09:40 #15
StrachNaWroble: Mylisz się trollem to byłbym gdyby pisał zupełnie na odwrót niż to przedstawiłem, to po prostu czysta prawda fakty, nie ma co gdybać.
» 20 września 2017, 09:44 #14
DevoMartinez: Jesli nie jestes trollem to tym gorzej. Poprzyj swoja teze o beznadziejnej polityce transferowej faktami proszę. Cele transferowe ustala menager i wrzucanie polityki klubu do jednego wora czy obwinianie klubu o marne transfery to głupota. JM miał udane transfery jak mało który poprzednik, nawet jak mało który inny trener z tej ligii. Pogba, Mhitarian, Bially, Ibra wszystkie trafione. Lukaku, Matic również, jedynie Lindelof niewiadomoma. Na 7 transferow 6 udanych. MU od kiedy pamietam sprowadzało w wiekszosci sprawdzonych uksztaltowanych piłkarzy więc nie wiem jakiej polityki oczekujesz. Bazowania na wychowankach albo sciagania nastolatków? To by spusciło klub w srodek tabeli i europejski niebyt.
» 20 września 2017, 11:14 #13
lukaszek9000: To jest piłkarz, który daje gwarancje arsenalowi na miejsce w top6 bez niego byłoby to ciężkie. Jeśli za darmo to brać, gość da nam mistrzostwo Anglii przed startem sezonu.
» 20 września 2017, 08:55 #12
DonaldT: Nie trzeba latynosów z przerośniętym ego niech idzie do City
» 20 września 2017, 08:39 #11
karol100: Griezman u nas wyladuje, chociaz sam nie wiem kogo bym wolał. Sanchez starszy ale wchodzi i odrazu gra na odpowiednim poziomie, Griezman mlodszy, ale nie wiadomo czy w pierwszym sezonie odpali. Obojetnie ktory nieprzyjdzie to bedzie bajka. Ciekawe co z Ibra w kolejnym roku...
» 20 września 2017, 08:19 #10
GloryMufc: Czysto teoretycznie.To jakiś problem,żeby grał jeden i drugi?
» 20 września 2017, 10:57 #9
mcis: To zależy od nastawienia. Obaj piłkarze są w fazie fascynacji grą za napastnikiem i nie przepadają za przesuwaniem na skrzydło.
» 20 września 2017, 12:06 #8
karol100: Hmmm , trzeci lewy napastnik. Troche za duzo chyba, kto z trojki Rach Mart Sanchez najbardziej by sie nadal na prawa strone?
» 20 września 2017, 08:06 #7
GloryMufc: To nie jest żaden lewy napastnik tylko wszechstronny piłkarz mogący grać nawet na rozegraniu.
» 20 września 2017, 10:01 #6
dawid27154: Myślę że właśnie Sanchezowi najbliżej na prawe skrzydło.
» 20 września 2017, 11:00 #5
mcis: Prędzej do gry jako mobilny napastnik na środek.
» 20 września 2017, 12:06 #4
chojnas95: A jak bedzie podskakiwal to go Ibra uspokoi
» 20 września 2017, 07:52 #3
wrobel1992: Najemnik, który śmieje się z porażek klubu w którym gra... wiadomo wartość czysto piłkarska wysoka, ale wolałbym żeby zawodnicy tego pokroju omijali Old Trafford.
» 20 września 2017, 07:47 #2
karol100: Ciezko sie nie smiac z porazek arsenalu, ile mozna
» 20 września 2017, 08:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.