Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Co czeka Manchester United na finiszu okna transferowego?

» 29 sierpnia 2017, 19:52 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United spodziewa się spokojnej końcówki letniego okna transferowego – informują dziennikarze Manchester Evening News.
Co czeka Manchester United na finiszu okna transferowego?
» Jose Mourinho nie spodziewa się kolejnych transferów w letnim oknie transferowym
Czy obecny skład Manchesteru United jest wystarczająco mocny, aby walczyć o mistrzostwo Anglii?
Letnie okno transferowe zostanie zamknięte 1 września. Kibice Czerwonych Diabłów nie powinni jednak liczyć na szaleństwo zakupowe w ostatnich godzinach okresu transferowego.

Manchester United tego lata sprowadził na Old Trafford trzech zawodników. Klub zasilili Victor Lindelof, Romelu Lukaku i Nemanja Matić. Choć Jose Mourinho podkreślał, że bardzo chciałby sprowadzić do ekipy Czerwonych Diabłów czwartego zawodnika, to raczej nie uda mu się tego dokonać.

Ivan Perisić, z którym Manchester United był łączony przez całe lato, ma zostać w Interze Mediolan. Według informacji Manchester Evening News nie są też planowane oferty za Danny’ego Rose’a z Tottenhamu.

Raczej nic nie wyjdzie również z transferu Garetha Bale’a. Angielska prasa spekulowała, że Czerwone Diabły zaoferowały za Walijczyka 100 milionów euro. Wątpliwe, aby Real Madryt zgodził się sprzedać swoją gwiazdę „za pięć dwunasta”.

Manchester United nie planuje również dużych ruchów kadrowych, jeśli chodzi o odejścia z zespołu. Trwają rozmowy na temat wypożyczenia Andreasa Pereiry do Valencii, ale Jose Mourinho chce zatrzymać brazylijskiego zawodnika.

Spokojny o swoją przyszłość może być także Ashley Young. Anglik był jednym z kandydatów do opuszczenia Manchesteru United tego lata. Potencjalnych kupców miała odstraszyć wycena Czerwonych Diabłów.

Jose Mourinho po ostatnim meczu z Leicester City (2:0) poinformował, że nie spodziewa się kolejnych ruchów kadrowych swojego klubu w tym oknie: – Wszyscy wiedzą, że chciałbym czwartego piłkarza i nie mogę tego ukryć, bo od dawna miałem to na myśli. Jestem natomiast zadowolony ze składu. Nie sądzę, abyśmy mieli czwartego zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Lindelof komentuje trudny początek na Old Trafford
Następny news »
Mata: Premier League to najtrudniejsza liga w Europie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (289)


sk8bob: Renato Sanches w swansea
» 1 września 2017, 06:47 #253
KMWTW: No i gdzie ten transfer hahhaha
» 1 września 2017, 06:27 #252
M4GIK1990MU: Pytanie do Was: a skąd wiecie, że transfery czy to do United, czy do innych klubów nie zostaną ogłoszone dzisiaj?
» 1 września 2017, 01:30 #251
PanWolodyjowski: Gadalismy z Edem
» 1 września 2017, 01:39 #250
M4GIK1990MU: walnął wam zasłonę dymną, potem mi powiedział to w sekrecie
» 1 września 2017, 02:16 #249
PanWolodyjowski: Lemar w Arsenalu.

Hehe, nie.
» 1 września 2017, 01:22 #248
kckMU: Drinkwater w Chelsea, Llorente w Tottenhamie.
» 1 września 2017, 01:11 #247
Corey23: Nic nie kupiliśmy na koniec, ale przynajmniej i rywale za bardzo się nie wzmocnili. Ja najbardziej bałem się Sancheza w City i Lemara w Live.
» 31 sierpnia 2017, 23:49 #246
lukiton0589: Plus jeszcze jest taki, że Sanchez będzie psuł atmosferę w Arsenalu, a Cou w LFC no chyba, że jeszcze jutro pójdzie do Barcelony czego wykluczyć nie można.
» 31 sierpnia 2017, 23:57 #245
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2017 17:21

Przecież w Arsenalu to chyba w ogóle nie ma atmosfery patrząc na to jak ta drużyna się prezentuje. Siwy dziadek już nad tym nie panuje.
» 1 września 2017, 17:21 #244
gupidyn: Legendy głoszą, że Mahrez dalej czeka na lotnisku.
» 31 sierpnia 2017, 23:38 #243
kocaba: Riyad Mahrez chyba nie opuści Leicester City! Algierska federacja odpowiedzialna za czwartkowe zamieszanie usunęła wpis ze strony i Twittera o tym, że piłkarz opuścił zgrupowanie, by załatwiać formalności związane z transferem. Szkoda, bo liczyliśmy na emocje!
Ja znalazłem taką ostatnią inf o Mahrezie
» 31 sierpnia 2017, 23:41 #242
kocaba: Matt Law, jeden z najlepiej poinformowanych dziennikarzy w sprawach Chelsea o aktualnej sytuacji: Davide Zappacosta, Danny Drinkwater i Ross Barkley mogą dołączć do mistrza Anglii. Pierwsza dwójka właściwe zaklepana, Barkley odmówił, ale zaczął się wahać.
» 31 sierpnia 2017, 22:55 #241
DjTED: co to jest to pierwsze?? jak zapalniczki brzmi
» 31 sierpnia 2017, 22:58 #240
kocaba: ważne, że nic nie ma o Mahrezie ;)
» 31 sierpnia 2017, 23:02 #239
Banach27: Brawo wypadnie nam 2/3 graczy i bd grać lingardem, matą na prawym skrzydle i tyle z pokazania się w Lm...
» 31 sierpnia 2017, 22:39 #238
Macheda94: Nie ma co nasz głowny Cel Grizzi na Prawe Skrzydło zablokowała nam Uefa więc nie szukamy prawdopodobnie nikogo na ta pozycje na 1 sezon bo raczej moim zdaniem 7 i prawa Strona czeka na Niego po prostu a jeden sezon z Lingardem/Mata ewenualnie Perreira damy rade ;)
» 31 sierpnia 2017, 22:47 #237
kocaba: emti357 to widać, że nie śledzisz jego kariery bo i w Realu Sociedad grał na skrzydałach jak i w ATM gra jako Prawy bądź Lewy pomocnik pierwszy lepszy mecz [link usunięty] :)
» 31 sierpnia 2017, 22:58 #236
2Fast4You: Wg transfermarktu miał tam trochę występów, z tego co pamiętam to w Sociedad grał też często jako prawo skrzydłowy, oczywiście najlepsze występował jako cofnięty napastnik
» 31 sierpnia 2017, 22:59 #235
Macheda94: w ATM gra na skrzydłe kiedy Był DC jak ten przeszedł do CFC to przestawiono go na N a w RS grał głownie jako Prawo Skrzydłowy ;)
» 31 sierpnia 2017, 23:03 #234
kocaba: każdemu się zdarza haha ważne, że na 100% byłby wzmocnieniem ;)
» 31 sierpnia 2017, 23:07 #233
Macheda94: Zdecydowanie Grizi to byłby mega mega transfer dla nas który raczej zrobił by z naszej kadry w tym momencie kompletną (moim zdaniem) :)
» 31 sierpnia 2017, 23:09 #232
kocaba: nie ma co narzekać chłopaki ;) ja wierzę, że MOU wie co robi i póki co naprawdę wygląda to bardzo dobrze a w zimie zawsze można powalczyć o wzmocnienia w razie kontuzji bądź słabej skuteczności
» 31 sierpnia 2017, 23:16 #231
MatiasXD: Mata na skrzydle to jest powód do wstydu? Weź się człowieku puknij w łepetynę! Ten gość 5 lat temu wygrał Ligę Mistrzów w barwach Chelsea. Jego doświadczenie jest bezcenne.
» 31 sierpnia 2017, 23:31 #230
Corey23: Patrzył ktoś w który róg Lukaku strzelał karnego?
» 31 sierpnia 2017, 22:37 #229
Slajko: strzelił w jego ulubiony :D
» 31 sierpnia 2017, 22:44 #228
Foxiowof: Tak dla odmiany, w ten sam :p
Chociaż przy takim wyniku i z takim przeciwnikiem zdziwiłbym się gdyby to zmienił :D

Niech się wszyscy przyzwyczajają, zmieni w finale LM :D
» 31 sierpnia 2017, 22:51 #227
CJQualls: Ten Lindelof to ogór straszny, oglądam Szwecja-Bułgaria i byle lepszy pastuch robi z niego co chce
» 31 sierpnia 2017, 22:24 #226
DjTED: Co ten Pogba
» 31 sierpnia 2017, 22:12 #225
Corey23: Co zrobił?
» 31 sierpnia 2017, 22:42 #224
DjTED: Zrobił akcje na lewym skrzydle, okiwał 2 obroncow polozył wszystkich w środku i strzelił prosto w bramkarza:D
» 31 sierpnia 2017, 22:47 #223
Corey23: Cały Pogba...
» 31 sierpnia 2017, 22:50 #222
DjTED: youtube.com/watch?v=Voxz99eHhOk tu juz jak jednego minał
» 31 sierpnia 2017, 22:55 #221
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 22:11

A tym czasem- Mbappe wypożyczony do PSG z opcją wykupu za 180 mln. Tego już nawet komentować się nie chce, raz ze względu na to, że szejki z Paryża już jawnie plują na wszystkich, robią co chcą, przekraczając granice absurdu i hipokryzji, dwa- ze względu na naiwność, bierność i totalne wyrąbanie UEFY na to wszystko. Araby kupują 2 zawodników za de facto 400 mln a całemu światu są w stanie wciskać kit, że to właściwie wolne transfery, bo tu Neymar co się sam wykupił bez ich ingerencji, oni dopiero pózniej dowiedzieli się, że jest wolny, tu Mbappe na wypożyczeniu tylko ale takim co ma za rok kosztować 180 baniek...
Normalnie łowcy okazji
Dramat
» 31 sierpnia 2017, 22:09 #220
RuudVN: i?
myślisz, że dwoma napastnikami zmienią obraz gry? jak dostali od Barcelony 6-1 (nie mówię, że bez przekrętów) to w obronie było sito niemiłosierne, mecze na szczycie wygrywa się doświadczeniem i walecznością, Mbappe a w szczególności Neymar to panienki, jeżeli trafią na Real/Bayern w 1/4 to polecą na ryj

po 2
jeżeli będą musieli zapłacić 180M za rok to żadnego wielkiego transferu nie przeprowadzą przez 2-3 lata, chyba że znowu wpłacą klauzulę za kogoś z La Ligi i obejdą te całe przepisy, tylko za kogo jak CR, Messi są nie do ruszenia a młode gwiazdy Asensio czy Isco to koszt 400 czy 500M
» 31 sierpnia 2017, 22:28 #219
jassaj: ustosunkowując się do 1) nie nie myślę, że zmienią obraz gry tymi 2 transferami, tym bardziej, że zgadzam się, tam obrona kuleje, niby są nazwiska ale nie grają+ Thiago Silva to już nadaje się wiekowo do podmienienia itd. itd nie będę się tu bawił w analizę składu PSG, nie ta strona, nie ten czas
2)- sam sobie odpowiadasz, co to za problem- przykładowo Messi ma 300 mln ? Co to dla szejka, Asensio wierząc doniesieniom DP aktualnie ma 80 mln. Pozatym jeżeli oni teraz w tak iluzoryczny sposób przestrzegają przepisy, to co im szkodzi "sprzedać" jakiegoś swojego zawodnika do Kataru na koniec kariery np. w.w Silve za kilkadziesiąt baniek ? Naplucie prosto w twarz ? Ale co teraz robią ? Zaraz może znajdzie się "zupełnie niepowiązany" inwestor co za bycię na tyłku zawodników zapłaci kolejne miliony, ktoś inny wykupi loże itd, rzucam głupie przykłady ale życie pokazuje, że nie taką bezczelność nam serwują w Paryżu
I na zakończenie- zgadzam się z tobą, że 2 transfery i to dodatkowo w takim gwiazdozbiorze to nic- albo się nie dograją, albo obrona zawiedzie, albo się pozjadają na wzajem- nie ważne. Ale jeżeli na 2 transfery są w stanie dać blisko pół miliarda, to ja nie wiem co będzie jak pójdą po bramkarza, obronę, pomocnika i reszte drużyny
Róbcie screeny, mam przeczucie, że i my niedługo dołączymy do tej karuzeli jak będą chcieli mieć więcej Francuzów i rzucą jakieś 200 mln za Pogbe (nie mówię, że odejdzie, ale "zainteresowanie"-już nawet w przyszłym roku czuje na km)
» 31 sierpnia 2017, 22:37 #218
champione2013: Tak nie działa finansowe fair play wiec nawet jak zaplaca te 180mln to spokojnie utrzymaja sie w ryzach o ile sprzedaja kogos za sensowna kwote , ale FFP jest dla picu nic wiecej .
» 31 sierpnia 2017, 22:43 #217
jassaj: No skąd jesteś taki pewien, że nie będą chcieli przejść- Barcelona zacznie tonąć Messi powie, że chce na zakończenie zmienić otoczenie i co ? Nawet miła przykrywka, Ronaldo też pokazuje, że jego wypowiedzi nie można brać na poważnie, tu klauzuli nie uruchomią ale poprostu chcę się do niego odnieść, że nie jest nie do ruszenia, Asensio itp- wystarczy, żę Zidan nie będzie z niego korzystał- Jese ? Mówi Ci to coś ?
A na zakończenie: nie odpierdziela mi teraz przy PSG, kiedy City wydawało, też nie byłem szczęśliwy, tym bardziej jak Real zabierał nam Ronaldo. PSG wyznacza w tym poprostu nowe standardy i jest najbardziej bezczelne w robieniu swojego PR-u
Jeżeli uważasz, że bulwers jest za duży to spoko masz prawo, ale PSG też nie od wczoraj wydaje miliony więc hipokryzją jest zarzucanie, że dopiero teraz ludzie otworzyli na oczy
» 31 sierpnia 2017, 23:26 #216
MatiasXD: A mnie śmieszy takie bóldupienie. Mają kasę, są w stanie namówić zawodników na transfer to niech kupują kogą chcą za ile chcą. Gdybym był kibicem jakiegoś małego biednego klubu to może by mi to przeszkadzała ale jestem kibicem poteżnego United który umówmy się - też na rynku potrafi ostatnio zaszaleć. Teraz oczywiście jest szok że za 18 latka trzeba wykładać prawie 200 mln ale z biegiem czasu się do tego wszyscy przyzwyczaimy. Będzie coraz więcej i coraz drożej bo tak wygląda współczesny futbol - nie ma ograniczeń.
» 31 sierpnia 2017, 23:43 #215
2Fast4You: Mou mówił że na 3 transferach się zakończy okienko to nie wiem czego oczekujecie
» 31 sierpnia 2017, 22:11 #214
4lkor: Wygląda na to, że Alexis Sanchez zostaje w AFC.
Info z BBC: It sounds like Alexis Sanchez's move to Manchester City was very close to going through - it collapsed because Thomas Lemar chose not to join Arsenal.
» 31 sierpnia 2017, 21:32 #213
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 21:03

Powiem wam, że nasza nowa 7 całkiem fajnie sobie pyka :* hahahahah
» 31 sierpnia 2017, 21:03 #212
lukiton0589: Dla zainteresowanych. Mecz Francja Holandia puścili na otwartym kanale Super Polsat ;)
» 31 sierpnia 2017, 21:02 #211
karpiu87: Dzieki za info. Właśnie włączyłem :-)
» 31 sierpnia 2017, 21:48 #210
Kalina: jaki nr kanalu?
» 31 sierpnia 2017, 21:49 #209
kojothehe: Mozemy miec pocieche za rok z TFM. Ogra sie w Crystal, w kadrze juz gra. Wzmocnienie defa jak nic za rok. A jak dobrze pojdzie to moze nadtepca Valenci?
» 31 sierpnia 2017, 21:59 #208
lukiton0589: Kanał 43 w nc+, w naziemnej też dostępny
» 31 sierpnia 2017, 22:00 #207
PanWolodyjowski: Nic nie czeka United, Mahrez w Chelsea, a Mourinho już powiedział, że w tym roku nikogo nie kupi.
» 31 sierpnia 2017, 20:53 #206
2Fast4You: Ale twardo piszesz typie jak by już zdjęcie w koszulce Chelsea Mahrez miał xD nic nie jest oficjalne, jeszcze parę godzin i się okaże że nigdzie nie pójdzie
» 31 sierpnia 2017, 21:13 #205
Banach27: Mahrez jest na lotnisku i czeka, nie ma ŻADNYCH OFERT brać go ! Info z twittera
» 31 sierpnia 2017, 20:46 #204
piter100000: żeby nie musiał tam siedzieć do przyszłego lata czekając na ofertę
» 31 sierpnia 2017, 21:16 #203
manutdfan92: Co jak co ale tego Oxa to mi trochę szkoda - dobry grajek. Ale jak Mou powiedział, że z trzech piłkarzy też jest zadowolony to pewnie Edek zaraz spakował manatki i wyjechał na kolejne wakacje.
Przydałoby się jeszcze postarać o wypożyczenia dla najlepszych młodzików - Tuanzebe, McTominay'a i Mitchell'a.
» 31 sierpnia 2017, 20:44 #202
dlabigt23: Mahrez niby do Chelsea to moze faktycznie Willian do nas powerdruje ? Mou go bardzo chce i on chcialby dalej grac u JM . Mbappe w PSG to mozna kogos tez im podebrac jest Draxler naprzyklad ? a moze jednak Mahrez do nas zawita ? ciezko stwierdzic czy w ogole kogos kupimy a opcji jest wiele .
» 31 sierpnia 2017, 20:32 #201
Devil88: Qbek jak juz chcesz byc taki dokladny to wiedz ze po ukonczonej szkole idzie sie na studia i to jest tak zwana uczelnia a nie 'szkola' troche pomys i napisalem dobrze bo szkole juz dawno skoczylem.
» 31 sierpnia 2017, 20:22 #200
qbek73: he,he,he dawno tu takiego prawdziwka nie było, he,he,he
» 31 sierpnia 2017, 20:28 #199
PanWolodyjowski: Okienko na wyspach zamyka się 1 września o godzinie 01:00 naszego czasu, czyli o 12 w nocy w Anglii, tak?
» 31 sierpnia 2017, 20:17 #198
4lkor: BBC: Transfer window closes at 23:00 BST in England
» 31 sierpnia 2017, 20:43 #197
Devil88: Qbek mam prawie 30 lat tak ze do szkoly juz nie chodze....zal mi takich jak Ty!!
» 31 sierpnia 2017, 20:02 #196
PVN5150: Cześć, gdzie na NC+ można obejrzeć dzisiejszy mecz Francja - Holandia?
» 31 sierpnia 2017, 19:54 #195
2Fast4You: polsat sport extra jak masz, pozdro testo
» 31 sierpnia 2017, 20:21 #194
Davide: Jakiś Super Polsat, kanał 43.
» 31 sierpnia 2017, 21:03 #193
Devil88: Jak Mahrez idzie do chelsea to fajnie by bylo im Wilana podkupic...
» 31 sierpnia 2017, 19:44 #192
qbek73: Wilan? To jakiś krasnal ogrodowy? Te 88 to chyba nie od roku urodzenia? Raczej od HH. Tornister na jutro spakowany?
» 31 sierpnia 2017, 19:46 #191
RedRevolta: Już raczej za pozno na takie zakupy, chelsea jeszcze nie dogadała transfery Mahreza a gdzie my dopiero z ofertą, nie mamy tak szybkiego faxu.
» 31 sierpnia 2017, 19:48 #190
Kalina: qbek i po co to prostackie zdanie na koniec?
» 31 sierpnia 2017, 20:00 #189
Devil88: Qbek73 wlasnie ze od roku urodzenia i nie badz taki filozof, a szkole to ja skonczylem 10lat temu..
» 31 sierpnia 2017, 20:00 #188
qbek73: To masz 29 lat i edukację zakończyłeś 10 lat temu? To gratuluję. Normalni ludzie uczą się całe życie.
» 31 sierpnia 2017, 20:03 #187
Zer0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 20:08

@qbek73 sądząc po Twoich prymitywnych wypowiedziach, których jest pełno pod większością artykułów, to raczej z Ciebie wylewa się frustracja związana z niechęcią powrotu do szkoły. Parafrazując Twoją wypowiedź skierowaną do Devila: 'Te 73 w Twoim nicku to raczej nie od roku urodzenia? Raczej od poziomu IQ'. Jak chcesz się wyżyć to nie rób tego w internecie, ale rusz się sprzed monitora i pobiegaj. Będzie to z pożytkiem dla Ciebie i dla innych ludzi, którzy nie będą musieli czytać Twoich 'trafnych' spostrzeżeń.
» 31 sierpnia 2017, 20:07 #186
qbek73: No, Twojego nicku to raczej nie trzeba tłumaczyć. Pozdrawiam. Życzę powodzenia w życiu, chociaż mam nadzieję, że Twoje marzenia o transferze Usaina Bolta nigdy się nie spełnią.
» 31 sierpnia 2017, 20:13 #185
Zer0: Oczywiście nie stać Cię na nic innego niż argument 'ad personam', prawda? Mój nick wziął się od zera [0], która jest wytworem człowieka i które pierwotnie nie było nawet określane jako liczba. Ludzki umysł nie jest w stanie wyobrazić sobie niczego, bo nie operuje w ten sposób i nawet jeśli się próbuje to zrobić, to w dalszym ciągu w głowie pojawia się 'coś'. Dla mnie to intrygujące zagadnienie i stąd wziął się mój nick. Tyle.

W kwestii Bolta - nie wiem jak długo kibicujesz United, ale mam wrażenie, że krótko, bo co najmniej od 6 lat pojawiają się artykuły, w których Jamajczyk rzuca pół żartem, pół serio, że chciałby wystąpić w Czerwonych Diabłach i chciałby się tu sprawdzić. Przez pewien czas pełnił rolę jaką teraz pełnią Sneijder i Gaitan i pisząc o nim chciałem zakpić ze wszystkich zawiedzionych, którzy marzą o transferze wielkiej gwiazdy za pięć 12. Również pozdrawiam i życzę szczęścia.
» 31 sierpnia 2017, 20:33 #184
qbek73: Chłopie, przecież to Ty zacząłeś "ad personam" w moją stronę z tym IQ. Wciąłeś się zupełnie niepotrzebnie w moją rozmowę z innym użytkownikiem. A teraz odwracasz kota ogonem.
» 31 sierpnia 2017, 20:42 #183
Zer0: Naprawdę? A kto niby w odpowiedzi na tekst napisany przez Devila zamiast stwierdzić, że pomylił się w nazwisku piłkarza i skrytykować sam pomysł tego transferu, to zaczął insynuować, że jest nazistą, w dodatku nieletnim? Celem mojej wcześniejszej wypowiedzi było pokazanie Ci, że nie tędy droga. Założyłem, jak widać błędnie, że jeśli zastosuje taki sam sposób wypowiedzi jak Ty, to zrozumiesz, że to nie jest zbyt przyjemne. Praktycznie każdy Twój komentarz jest nacechowany negatywnie i czepiasz się błahostek. Naprawdę życzę Ci żebyś miał więcej dystansu do świata i nie traktował wszystkiego zbyt poważnie. Pożyjesz wtedy dłużej.
» 31 sierpnia 2017, 21:05 #182
Sideswipe: proszę powiedzcie że ten cały qbek to kolejny marny troll, że United nie ma tak zidiociałych kibiców.
» 1 września 2017, 00:49 #181
dusik600: A Mbappe w PSG.
» 31 sierpnia 2017, 19:41 #180
Obsliniak: Widzę, że u jęczydup już ostra sraczka, e nikogo nie kupimy dziś a City rozpierdzieli ligę. Zaraz się znowu zaczną jęki na Eda, zarząd i Bossa. Jak to dobrze, że jutro połowa z was wraca do szkoły. Hehe...
» 31 sierpnia 2017, 19:37 #179
qbek73: Dla niektórych transfery ważniejsze od zwycięstw.
» 31 sierpnia 2017, 19:45 #178
RuudVN: kupimy kogoś jeszcze :)
» 31 sierpnia 2017, 19:34 #177
cnk: Dziwne masz info ja dopiero co czytałem, że mahrez widzialny w Barcelonie to skąd nagle Chelsea?
» 31 sierpnia 2017, 19:25 #176
ArktoS: Swoją drogą jakbyśmy teraz podebrali Mahreza od Chelsea to ustrzelilibyśmy im pięknego transferowego hattricka. :D
» 31 sierpnia 2017, 19:22 #175
2Fast4You: W ogóle piękne okienko Chelsea xD Ox'a im Liverpool podkradł, Llorente im Totki podkradły, my wiadomka Lukaku i ktoś chyba jeszcze był
» 31 sierpnia 2017, 19:44 #174
AgEnT: Matic ^^
» 31 sierpnia 2017, 19:54 #173
Rion: Mahrez prawdopodobnie za 45 baniek w Chelsea
» 31 sierpnia 2017, 18:32 #172
sisinho: Emti357

Pomyslałeś gdzie upchniesz Martiala, Mate, Rashforda, Mkhitariana, Lingarda czy Younga jesli przyjdzie jakiś skrzydłowy? Na dzien dzisiejszy wolę skrzydła Martial-Rashford a w obwodzie Lingard czy Mata + Miki na 10tce aniżeli transfer Mahreza, któremu wyszedł jeden sezon.
» 31 sierpnia 2017, 19:18 #171
DonaldT: Hazard Morata Mahrez,to trio może wyjaśnić lige,plus city z AS
» 31 sierpnia 2017, 19:19 #170
tygrys26: jak do tej pory Mata w tym sezonie nic nie pokazał miki raczej gra na 10 i skrzydłowy jednak jest potrzebny ;)
» 31 sierpnia 2017, 19:40 #169
karpiu87: Nani oficjalnie piłkarzem Lazio!
» 31 sierpnia 2017, 19:42 #168
MarChester: Niech sie dzieje co chce, ale martwi mnie naprawdę zakup Alexisa :/ city bedzie piekielnie mocne
» 31 sierpnia 2017, 18:26 #167
qbek73: Ale trener półgłówek.
» 31 sierpnia 2017, 18:33 #166
Zer0: Nie wiem czy ktoś jeszcze to pamięta, ale kilka lat temu był wywiad z Usainem Boltem, w którym stwierdził, że po zakończeniu kariery sprintera z chęcią spróbowałby swoich sił w piłce nożnej. Jak wszyscy wiedzą w ostatnich tygodniach Jamajczyk ogłosił zakończenie kariery, więc może usłyszymy za jakiś czas, że dołącza do United [:
» 31 sierpnia 2017, 18:16 #165
qbek73: Ty chyba lekkiej atletyki nie oglądasz? Przecież przez całe mistrzostwa w Londynie (zakończone kilkanaście dni temu) mówili, że zagra w najbliższym meczu. Gwiazdy United vs. gwiazdy Barcelony.
» 31 sierpnia 2017, 18:36 #164
Zer0: Oglądam i słyszałem o tym, ale prawdopodobnie to się nie wydarzy z powodu kontuzji. Zresztą Bolt sugerował, że miałby ochotę spróbować na poważnie, a nie tylko w meczu towarzyskim.
» 31 sierpnia 2017, 18:49 #163
qbek73: Na poważnie to sobie może w polu kukurydzy pokopać. Manchester United to nie jest jakiś obwoźny cyrk.
» 31 sierpnia 2017, 19:18 #162
mikon70: Kibice arsenalu jak zwykle musieli popisać się swoją ekspercka wiedza. Uważają ze pozbycie się Oxa było dobrym ruchem. Nie No pewnie, zawodnikiem jakimś wybitnym w arsenalu nie był ale pozbywać się Oxa a zostawić beznadziejnego walcotta to trzeba mieć nierówno pod sufitem. Do tego nie wiem kim oni chcą go zastąpić bo narazie transferów brak.
» 31 sierpnia 2017, 18:02 #161
lukiton0589: Chyba naprawdę już nikogo nie kupimy...
» 31 sierpnia 2017, 17:41 #160
rizx: Falcao też w ostatniej chwili przychodził bez żadnej informacji
» 31 sierpnia 2017, 17:46 #159
andycole9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 17:19

Prosta matematyka, Ibra podpisał z nami kontrakt, Ox do Liverpoolu a w jego miejsce Mahrez do Arsenalu , moze jeszcza jak sprzedadza Alexisa to Lemar też do Arsenalu
» 31 sierpnia 2017, 17:19 #158
RedRevolta: Ox za 40 Alexis za 60; 40+60= Lemar prosta matematyka, jakoś uzbierali na francuza hahaha
» 31 sierpnia 2017, 17:27 #157
karpiu87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 17:41

Podobno Mahrez widziany z Barcelonie. Natomiast Renato Sanches został wypożyczony do Swansea City.
» 31 sierpnia 2017, 17:38 #156
ostry663: Mahrez idzie do chelsea!
» 31 sierpnia 2017, 18:24 #155
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 17:13

Czy admini wiedzą co to jest za problem 400 bad request? Jeśli tak to niech to poprawią a nie wchodząc na stronę trzeba nacisnąć około 5-6 razy f5 żeby się coś wczytało...
» 31 sierpnia 2017, 17:12 #154
ArktoS: Arsenal zrobił świetny deal z tym OXem. Jeżeli Sanchez zostanie, Mustafi zostanie, to przydałby się ktoś o lepszej jakości na prawe skrzydło i też nie mogą narzekać na to okienko. Swoją drogą nie wiem co Liverpool chce osiągnąć robiąc taki transfer. O ile kupno Keity faktycznie im się udało to nie wiem co kierowało zarządem przy zakupie anglika. Widocznie chcą wzmocnić się na przyszły rok w Lidze Europy. :D
» 31 sierpnia 2017, 17:12 #153
MarChester: Mahrez juz w Barcelonie, nawet są foty na lotnisku. A Arsenal ponoć zaakceptował propozycje City (co mnie bardzo martwi) za Sancheza 55mln+5 bonusy
» 31 sierpnia 2017, 17:03 #152
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 17:11

a można link do strony ze zdjęciami ?? :) bo nie chce mi się wierzyć że Mahrez pójdzie do barcelony , w której raczej nie będzie grał w pierwszym składzie. Barcelona zawsze gra tym samym składem a teraz na ataku będą pewnie grali Dembele-Suarez-Messi. Sam Deolofeu (czy jakoś tak) będzie zawiedziony, ponoć akceptując kontrakt w Barcelonie miał powiedziane że będzie wychodził w pierwszej XI a teraz to jest mało prawdopodobne ;)
» 31 sierpnia 2017, 17:06 #151
RedRevolta: Jednak coraz bardziej prawdopodobny staje się transfer Sancheza do City i Lemara do Afc, chyba wenger nie ma wyjścia i musi sprzedać Alexisa, gość nie chce z nimi podpisać kontraktu i nie ma co się mu dziwić, sprzedają go za 60 mln żeby kupić Lemara za 90?! ja rozumiem, że Francuz to młody fajny talent ale niezły akt desperacji z ich strony, a jeśli chodzi o City, nie mam pytań, jeśli dojdzie do tego transferu ich ofensywa będzie wyglądał świetnie, oni 2 skład mogą zrobić z tych zawodników których mają i też będzie to wyglądało bardzo dobrze.
» 31 sierpnia 2017, 15:43 #150
2Fast4You: No przecież jakby sprzedali Sancheza i nie kupili nikogo to by ich kibice kanonierów chyba zagryźli a Wengera to by chyba żywcem spalili
» 31 sierpnia 2017, 15:47 #149
RedRevolta: Myśle, że Mahrez kosztowałby ich o wiele mnie a też fajna opcja na skrzydło przynajmniej ograny w BPL, 90 mln to gruba przesada za niepewnego 21 latka który ma być podstawowym skrzydłowym, ale to ich wybór.
» 31 sierpnia 2017, 15:51 #148
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 15:53

sam bym dorzucał drewno na stos Wengera ;)

co do Lemara, zobaczymy ale na pewno nie będzie to kwota 90 mln, raczej zbliżona do transferu Lacazetta czyli ok.50 mln. Wenger jednak ostatnio strolował wszystkich mówiąc że nie kupi Lemara bo Monaco nie chce go sprzedac
» 31 sierpnia 2017, 15:53 #147
RedRevolta: Nikogo nie trolował bo tak jest, Monaco już w tym okienku straciło wielu ważnych zawodników, myślisz, że teraz chcą w ostatnim momencie pozbywać się kolejnego? nie sądze i to za 50mln? chyba kpisz...
» 31 sierpnia 2017, 15:57 #146
2Fast4You: Już widzę jak Monaco chce tylko 50 baniek po sprzedaży połowy składu, za tyle to by już siedział w Liverpoolu, Barcelonie albo by już dawno był w Arsenalu
» 31 sierpnia 2017, 15:59 #145
4lkor: W Monaco umieją liczyć i policzą sobie ile AFC dostało za Sancheza i Oxa i wezmą całość za Lemara.
» 31 sierpnia 2017, 16:05 #144
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 16:13

tylko 90 mln to nie w stylu Wengera.

Z drugiej strony jest to tzw. punic buy żeby zadowolić kibiców więc bardzo możliwe

btw. media uchwyciły dzisiaj Wengera w Paryżu więc spekulacji ciąg dalszy;p teraz mówi się o Draxlerze.
» 31 sierpnia 2017, 16:11 #143
4lkor: Z tym Draxlerem to nawet jest dość prawdopodobne, bo wiele wskazuje na to, że Mbappe przejdzie do PSG na zasadzie transferu definitywnego, więc można się u nich spodziewać z kolei tzw. Panic sell
» 31 sierpnia 2017, 16:20 #142
uzarczyq: Renato w Swansea :O
Nie wiem ktory transfer bardziej zadziwia - Renato czy Krycha
» 31 sierpnia 2017, 15:30 #141
sisinho: Dwaj DP rozchwytywani w ostatnich okienkach transferowych. Dwaj, którzy źle wybrali.
» 31 sierpnia 2017, 15:39 #140
tomekwietniu: Jak myślicie gdzie idzie Grosik? :)
» 31 sierpnia 2017, 15:28 #139
2Fast4You: On wraz ze swoim agentem są w ogóle geniuszami że nie potrafią dopełnić transferu w inny dzień niż w deadline day po raz kolejny xD
» 31 sierpnia 2017, 15:32 #138
qbek73: Grosik jak ma honor to niech zostanie w Hull. Kto mu dał szansę grania w Premier Ligue? Hull. Spuścił ich do Championship to niech teraz ich wyciąga. Wystarczy, że trener okazał się zdrajcą.
» 31 sierpnia 2017, 18:38 #137
tom93: Wg mnie, skoro zostaje Pereira, to nikt już na prawą stronę nie przyjdzie. Mou pewnie da mu szanse (bycia rezerwowym Maty), inaczej dawno by go już skreślił. A kto wie? Może jest też druga opcja, że podwiesi z powrotem na skrzydło Valencie, robiąc miejsce Lindelofowi w obronie?
» 31 sierpnia 2017, 15:24 #136
Freddie: BREAKING: Arsenal accept Manchester City's ÂŁ60million offer for Alexis Sanchez. [Mirror]

no to zła informacja dla nas...
» 31 sierpnia 2017, 15:22 #135
Devil78: 90 baniek podobno za Lemara hehe. To Lemar droższy od Pogby :D
» 31 sierpnia 2017, 15:09 #134
RedRevolta: Wenger sprzedał nerkę czy co? skąd oni nagle taką kase mają, bo wątpie, że już Sanchez sprzedany... ploty ploty.
» 31 sierpnia 2017, 15:12 #133
AFC07: Gibbs, Ox, Perez, Debuchy już z 50 mln sie uzbiera a resztę się dołoży
» 31 sierpnia 2017, 15:54 #132
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 14:51

Aurier fajna opcja na obrone, troche im zazdroszcze tego transferu, wolałbym jego zamiast Darmiana ale trzeba się cieszyć z tego co jest, też mnie to troche zaboli jeśli Lemar trafi do Liverpoolu albo Afc bo to dobry młody zawodnik, przydałby się.
» 31 sierpnia 2017, 14:51 #131
Devil78: Lemar do LFV lub AFC
Sanchez do MCFC
Aurier do Totków

te transfery faktycznie wzbudzają lekkie zazdro (jeśli dojdą wszystkie do skutku).

Ale mamy Lukaku i Matica, wróci ibra na drugą część sezonu. Trochę za mało piłkarzy robiących wiatr, ale może jeszcze ktoś dołączy.
» 31 sierpnia 2017, 14:53 #130
RedRevolta: A my dalej na prawym skrzydle z Matą, a co jeśli w trakcie sezonu wypadnie nad dłużej Miki albo Martial? kim my będziemy grać? Jesim, ja rozumiem, że Jose w następnym okienku będzie myślał o Griezmannie albo Baleu na tą pozycję aly my na ten sezon już potrzebujemy kogoś, Mahrez albo właśnie Lemar, troche szkoda...
» 31 sierpnia 2017, 14:57 #129
Devil78: Oby Lukaku nie wypadł do stycznia :) Bo będzie masakra. Rash na 9 jest mało skuteczny.
» 31 sierpnia 2017, 14:59 #128
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 15:04

O ile siłą woli przetrawiam brak konkretnego prawego skrzydłowego, tak tej lewej obrony nie mogę zdzierżyć. Słabizna i tyle. Atak na alibi, obrona na alibi, zero szybkości, zwrotności, dobrych wrzutek... błazenadę mamy na tej pozycji.

Liczenie na Shawa? To dzieciak, który w takim wieku miał złamaną nogę i dalej nie może wrócić do normalnej dyspozycji fizycznej. Ciężko w jego przypadku, nawet mocną wiarą przykryć fakty.
» 31 sierpnia 2017, 15:03 #127
RedRevolta: Dokładnie, w tej drużynie wszystkie problemy zaczynają się od lewej obrony, widać to gołym okiem półśrodki grane na tej pozycji jak Blind czy Rojo nie dają nam dobrej szybkości i efektywności w ofensywie niestety taka prawda, a z prawym skrzydłem to my już mamy problem i to od dłuższego czasu.
» 31 sierpnia 2017, 15:10 #126
ziomboy777: ależ by było fajnie jakby ktoś przyszedł last minute.... tak jak Falcao 3 lata temu
» 31 sierpnia 2017, 14:48 #125
ziomboy777: nie ważne ale zapowiadał sie niesamowicie i transfer był bardzo dużą niespodzianką... prosze o to samo - oczywiscie z inny m efektem końcowym na boisku. Najbardziej marzy się Alexis...
» 31 sierpnia 2017, 15:12 #124
Devil78: Ciekawe co knuje Klopp. Ma już Chamberleina na skrzydło plus Mane i Salah. Blisko jest jeszcze Lemar.

Swoją drogą PSG jak dokończyli co zaczęli to: Neymar Cavani Mbappe - to będzie zabójcze trio, a przynajmniej powinno być. Dembele nie da Barcie tyle, co dawał Neymar.

City również naszpikowane jeśli chodzi o ofensywę: B. Silva, D.Silva, D.Bruyne, Jesus, Aguero, Sterling, Sane

Przydałby się w United konkretny skrzydłowy na prawą flankę.
» 31 sierpnia 2017, 14:36 #123
10wazzar10: Chamberlain ma grac na srodku pomocy
» 31 sierpnia 2017, 14:41 #122
Devil78: Też w sumie racja. W reprze tak gra.
» 31 sierpnia 2017, 14:44 #121
AFC07: Ox to jeździec bez głowy ale zobaczymy. Jako że to były już zawodnik AFC życzę mu jak najlepiej ale myślę że się szybko spali w lfc
» 31 sierpnia 2017, 15:55 #120
Ofensywny71: Aurier w Tottenhamie .
» 31 sierpnia 2017, 13:57 #119
Freddie: Ponoć MU złożył ofertę za Williana z Chelsea :D hahah
» 31 sierpnia 2017, 13:52 #118
dlabigt23: Akurat w ten transfer niewierze zbytnio . Jak Chelsea by go do nas w tym momencie puscila to byliby kompletnymi kretynami bo transferow nawet nie robia a jeszcze maja sprzedawac pilkarzy ktorych maja to troche nie haloo . Ale jesli chodzi o Williana chetnie bym go zawital u nas ... napewno wolalbym jego bardziej niz Mahreza czy Lemara
» 31 sierpnia 2017, 14:35 #117
Devil78: Mahrez niby Barca albo Roma. United i Arsenal niby nie zainteresowane
» 31 sierpnia 2017, 13:37 #116
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 13:40

Jeśli pójdzie do Romy to Roma zrobi interes życia. Za pieniądze za przeciętnego Salaha kupią dobrego, a na ligę włoską bardzo dobrego Mahreza. Świetny deal.
» 31 sierpnia 2017, 13:39 #115
4lkor: Wg BBC nie było jeszcze żadnej oferty na Mahreza, więc ten siedzi dalej na lotnisku niczym Hanks w Terminalu.
» 31 sierpnia 2017, 14:01 #114
Wilq: Tweeter ćwierka że jest już w Barcelonie na lotnisku, nawet pojawiła się jakaś foteczka
» 31 sierpnia 2017, 14:33 #113
4lkor: Jeśli to prawda to szkoda chłopa. Messi rzadko schodzi nawet w końcówkach. A oni grają na tej samej pozycji.
» 31 sierpnia 2017, 14:51 #112
Diabelred: Romy nie stac na kupno Mahreza(Salaha sprzedali, bo musieli spelnic wymagania FFP) takze ich raczej nie bralbym pod uwage, tym bardziej, ze w ostatnim dniu okienka ceny zwykle jeszcze rosna, a nie maleja. Algierczyk moze byc takim kolem ratunkowym dla kilku klubow:

1. Barcelony, jesli nie uda sie sciagnac Coutinho.
2. Monaco, jesli Lemar odejdzie do LFC.
3. Arsenalu, jesli Sanchez odejdzie do City.

lukiton0589,

Salah wykrecal tam calkiem niezle liczby(ostatni sezon mial lepszy niz Perisic, ktorego Mourinho chcial), takze czy taki przecietny z niego pilkarz? nie powiedzialbym... Kibice Romy na pewno zalowali jego odejscia. Co do porownania z Mahrezem to jednak Egipcjanin byl juz u nich sprawdzony i gral na dobrym poziomie, z kolei Algierczyk wcale nie musi tam grac tak samo badz lepiej od Salaha, bo dopiero po odejsciu do innego klubu przekonamy sie, czy Mahrez to tylko jednosezonowiec, czy po prostu by wrocic na poziom z sezonu 15/16 potrzebowal zmiany na lepszy klub.
» 31 sierpnia 2017, 15:09 #111
Freddie: Serge Aurier has joined Tottenham from PSG for ÂŁ23m

trochę szkoda. Aurier to najlepszy obronca ost lat Ligue1 pod wzgledem asyst.
» 31 sierpnia 2017, 13:33 #110
Diabelred: Po tym jak sprzedali Walkera, transfer do nich wydaje sie byc narutalny i nie powinien byc zaskoczeniem, bo z calej topki to oni mieli najwieksze parcie na transfer PO. U nas Valencia raczej pociagnie jeszcze przynajmniej ze 2 sezony, takze Aurier musialby sie pogodzic teraz z rola nr 2 albo rywalizowac na lewej stronie obrony gdzie mamy az 5 chetnych do gry.
» 31 sierpnia 2017, 14:10 #109
Devil78: Liverpool też będzie groźny na podwórku ligowym. Myślę, że ogórków będą punktować mocno. Skład niby bez gwiazd większych, ale każdy tam jednak lubi i potrafi atakować. Dobrze, że mają słabą defensywę :)

Firmino
Oxlade Mane Salah
Hernderson Can
» 31 sierpnia 2017, 13:29 #108
tomekwietniu: I jeszcze jak się wyleczy to wróci Lallana. Oxlade kupili do rotacji..
» 31 sierpnia 2017, 13:33 #107
lukiton0589: Będą walczyć z Tottenhamem, Evertonem i Arsenalem o 4 miejsce. Pierwsza 3 United, City i Chelsea poza zasięgiem.
» 31 sierpnia 2017, 13:36 #106
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2017 13:44

Odnośnie meczu z Liverpoolem to mam marzenie, mianowicie :

1-0 wygrywają do 70min
1-1 Rashford 80min
1-2 Zlatan Ibrahimović 92min z przewrotki czy czegoś innego Zlatanowego



+ Ibrakadabra cieszący się w swym stylu i Mourinho biegnący do trybun przyjezdnych

Szkoda, Ibra nie zdąży ale scenariusz zacny, tak czy siak tylko 3pkt z tym klubem !
» 31 sierpnia 2017, 13:42 #105
lukiton0589: A tak w ogóle gdzie jest mufcglory? Może chłopak odbiera Sancheza z lotniska :)
» 31 sierpnia 2017, 11:49 #104
Sancho: Raczej przygotowuje szkolną wyprawkę
» 31 sierpnia 2017, 13:14 #103
4lkor: Wg BBC Mahrez siedzi na lotnisku i czeka na telefon dokąd ma lecieć. Mówi się o Barcelonie, Londynie lub Manchesterze.
» 31 sierpnia 2017, 11:23 #102
TinyScouser: Jutro, o ile uda się ściągnąć Lemara.
» 31 sierpnia 2017, 11:16 #101
Kalina: A ja mam nadzieje ze zostanie, juz jeden glupi bambo polecial ratowac barcelonke. Chcialbym aby te reale barce i inne bajerny doswiadczyly chociaz w polowie takiego sezonu mojsa
» 31 sierpnia 2017, 11:25 #100
PogbaPaul: Nie twierdze, ze przyjdzie do nas, ale Mahrez nie bez powodu opuścił zgrupowanie kadry.
» 31 sierpnia 2017, 09:42 #99
Freddie: powodem jest dopięcie transferu (czytaj testy medyczne, podpis etc.) pytanie do kogo? ;)
» 31 sierpnia 2017, 10:15 #98
tygrys26: możliwe że do nas ostatnio po meczu chyba dwóch zawdoników manchesteru podeszło do niego między innymi Pogba i rozmawiali ;)
» 31 sierpnia 2017, 10:18 #97
Wilq: source: independent-co-uk
"Manchester City will return with a significantly improved cash-only offer of around ÂŁ70m for Alexis Sanchez, as they hope to finally convince Arsenal to sell the player on deadline day - despite not including a player."
» 31 sierpnia 2017, 09:27 #96
lukiton0589: Nie radzę się śmiać, bo dziś zdaniem bukmacherów Arsenal największym faworytem do pozyskania
Lemara i Mahreza. Jeśli wymienią Oxa na Mahreza to oni mogą się śmiać, a nie z nich.
» 31 sierpnia 2017, 10:11 #95
tomekwietniu: Jeżeli zmiana będzie Lemar i Mahrez za Sancheza i AOC to plus minus, podkreślam plus minus zmiana będzie 1 do 1. Wymienią świetnego i solidnego gracza, na dwóch całkiem dobrych. Czyli za dużo się nie zmieni.
» 31 sierpnia 2017, 10:19 #94
lukiton0589: Przykro mi atos, ale Lemar na 90% zostaje w Monako kurs 10/11, potem faworytem jest Arsenal 9/4 i dopiero lfc 11/4
» 31 sierpnia 2017, 10:53 #93
Kalina: liverpool nawet z messim nic nie wygra takze mozesz sam sie wyrwac z tej strony chwascie
» 31 sierpnia 2017, 11:27 #92
lukiton0589: atos to jak piszesz o oxie to nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Chodzi tu o to, że oxa i sancheza arsenal zastąpi lemarem i mahrezem a nie że się wymienią. Czas cofnąć się do podstawówki. Tam zaczynają uczyć czytania ze zrozumieniem
» 31 sierpnia 2017, 11:30 #91
walentos: Jak czwarty transfer to tylko z Arsenalu
» 31 sierpnia 2017, 08:33 #90
lukiton0589: Niestety nikt już dziś do nas nie trafi.
» 31 sierpnia 2017, 08:28 #89
lukiton0589: Póki co cisza jeśli chodzi o jakiś nasz transfer, ale... o Maticiu też dowiedzieliśmy się ni z gruchy ni z pietruchy jak już testy przechodził, a o Lukaku na dzień przed transferem. Może coś się dzieje za kulisami. Za czasów Jose transfery są przeprowadzane w dużej tajemnicy bez większych wycieków. Czekamy.
» 31 sierpnia 2017, 00:12 #88
GloryMufc: Powiem tylko tyle,że przugotuj na jutro sobie coś z "Chili" do zjedzenia.
» 31 sierpnia 2017, 00:20 #87
lukiton0589: Chłopie podaj źródło, jeśli jest coś na rzeczy, a jak nie wiesz to nie trolluj
» 31 sierpnia 2017, 00:24 #86
GloryMufc: W tej branży dyskrecja to podstawa.Nie moge podawać ciebie moich informatorów,bo bym się skomromitował.Czekałeś dwa miesiące zaczekasz jeszcze jeden dzień.
» 31 sierpnia 2017, 00:26 #85
lukiton0589: Nie czekałem na Sancheza dwa miesiące, bo bezsensem jest ściąganie kogoś na lewe skrzydło jak jest Martial i Rashford. Za parę godzin te twoje plotki wyśmiejemy
» 31 sierpnia 2017, 00:28 #84
GloryMufc: ok ok... wyśmiejecie :)
» 31 sierpnia 2017, 00:30 #83
lukiton0589: No właśnie za parę godzin ci twoi ,,informatorzy" cię skompromitują kolego. Zwykłe jaja sobie robisz, bo żeby to była prawda to byś na pewno podał do wiedzy ogólnej szczegółowe informacje a tak to każdy może sobie trollować
» 31 sierpnia 2017, 00:31 #82
lukiton0589: Nawet buki już płacą za 1 funta tylko 1,62 funta, że Sanchez w City.
» 31 sierpnia 2017, 00:34 #81
GloryMufc: Dlatego jak masz wolny, kapitał to radze coś postawić.
» 31 sierpnia 2017, 00:38 #80
Advm: Po co wy z nim piszecie jeszcze? Nakręcacie go odpowiadając mu. Ziomek trolluje i się z tego cieszy. Dajcie sobie spokój to mu też się kiedyś znudzi.
» 31 sierpnia 2017, 00:39 #79
lukiton0589: Na jego transfer do City?
» 31 sierpnia 2017, 00:39 #78
GloryMufc: No to nie stawiaj,bo stracisz.Postaw coś więcej niż 60-??
» 31 sierpnia 2017, 00:42 #77
lukiton0589: Nie postawię kasy na jego transfer do United, bo choruję i potrzebuje kasy na inne sprawy
» 31 sierpnia 2017, 00:44 #76
lukiton0589: Już za transfer Sancheza do City płacą jeszcze mniej tylko 1,5 funta więc pozamiatane.
» 31 sierpnia 2017, 00:45 #75
GloryMufc: To szkoda bo okazja tak szybkiego zarobku już się nie powtórzy.Może za rok
» 31 sierpnia 2017, 00:47 #74
lukiton0589: No trudno. Ale bez dokładniejszych informacji nie zaryzykuje, bo są ludzie co nie mają sumienia
» 31 sierpnia 2017, 00:51 #73
Kalina: GloryMufc pewnie znowu po wojaku
» 31 sierpnia 2017, 08:30 #72
vanderToki: Wiem, że nie na temat, ale drugi raz z rzędu z ME w siatkówce eliminują nas Słoweńcy, tym razem jeszcze wcześniej. Tragedia. Wtopa na miarę przegranej szczypiornistów z Chorwatami w zeszłym roku. W ręcznej zresztą nawet nie będziemy mieli okazji na rewanż, bo na ME w Chorwacji się nawet nie załapaliśmy... fajnie, że w piłce nożnej tak się poprawiło za Nawałki, ale w dwóch tak kochanych przeze mnie dyscyplinach - upadek.
» 30 sierpnia 2017, 23:42 #71
2Fast4You: Przecież siapkówka z ręczną najbardziej januszowy sport ever, ale jak ktoś ma zajawkę to nie potępiam sam czasem zerknę ale bez wczuty
» 30 sierpnia 2017, 23:49 #70
Zer0: To jest smutne, ale z drugiej strony niesamowite - kilka lat temu duża rzesza ludzi narzekała, że finansowanie piłki nożnej w naszym kraju nie ma sensu, bo nic nie osiągamy i lepiej zainwestować w inne sporty drużynowe, szczególnie siatkówkę i piłkę ręczną, bo w nich odnosimy sukcesy. Teraz mamy rok 2017 i sytuacja zmieniła się o 180 stopni - piłkarze grają jak z nut, a siatkarze i szczypiorniści zawodzą.

Intryguje mnie też w jaki sposób te mniejsze kraje, szczególnie bałkańskie są w stanie prezentować tak wysoki poziom sportowy. Nie od dziś wiadomo, że najważniejsze elementy to potencjał ludnościowy - im więcej ludzi tym większa szansa na talenty - oraz pieniądze przeznaczone na rozwój zawodników - im ma się ich więcej tym łatwiej wychować mistrzów świata czy olimpijskich. Oczywiście dochodzi również poziom zainteresowania danymi sportami w danych państwach - z tego powodu kraje nordyckie wiodą prym w sportach zimowych, anglosaskie w rugby, a latynoskie w piłce nożnej. Serbia, Chorwacja, Słowenia - wszystkie te kraje prezentują niezły poziom w szerokiej gamie sportów pomimo tego, że nie są to państwa bogate ani ludne. Dla mnie jest to pewnym fenomenem.
» 30 sierpnia 2017, 23:57 #69
dzilu96: Niestety w naszym sporcie często brakuje ciągłości, przychodzi pokolenie, medalowa drużyna, starzeje się, odchodzą ludzie i często nie da się ich w pełni zastąpić młodymi talentami, bo takowych brakuje. Teraz dobrze zapowiada się kadra piłki nożnej, Lewy pogra jeszcze kilka lat na swoim poziomie, czy będzie dalej ktoś world-class mogący zastąpić go i ciągnąć tak drużynę? Wątpię i nadciągną chude lata
» 31 sierpnia 2017, 08:34 #68
GloryMufc: Już się nie mogę doczekać jutrzejszej konferencji ogłaszającą oficjalnie Sancheza w MUFC.Ciekawa czy będą jakieś więsze fajerwerki czy tylko kamelarne przekazanie koszulki z numere 7?
» 30 sierpnia 2017, 23:18 #67
M4GIK1990MU: BBC milczy, SS milczy. GloryMUFC twierdzi, że deal done. Można już zacząć świętować?
» 30 sierpnia 2017, 23:31 #66
GloryMufc: Do jutra już nie zabiore tutaj głosu,ale zanim się odłącze dam ci jedną dobrą rade- lepiej zacznij już chłodzić szampana i to może nawet dwie butelki.
» 30 sierpnia 2017, 23:34 #65
Zer0: Nawet Agent Edward nic nie mówi o ofertach ze strony United, a informacje, które on podaje w 95% przypadków są prawdziwe, szczególnie te dotyczące PL. Dopóki na jego fp nie pojawi się post, w którym jest napisane, że MU aktywnie stara się o Mahreza bądź Alexisa, to wątpię żeby faktycznie doszło do zaawansowanych rozmów.
» 30 sierpnia 2017, 23:44 #64
rizx: Agent Edward przez całe okienko nic nie pisał szczególnego. Zresztą większość jego informacji to nic innego jak ładnie zaprezentowane newsy z innych mediów i opieranie sie na spekukacjach. Gdy się pomyli, szybko usuwa "newsy" (Morata y nas)
» 31 sierpnia 2017, 08:52 #63
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 22:32

Taka myśl mnie właśnie naszła: to, że nie staramy się za bardzo o Alexisa i Mahreza (choć ten drugi ma szanse do nas dołączyć) prawdopodobnie oznacza, że zarówno 7, jak i pewne miejsce na prawej czeka wciąż na Griezzmanna. Jak ban dla Atleti się skończy, to pewnie pierwsze co, to ściągną Coste do siebie z powrotem, a następnie po opłaceniu przez nas klauzuli United zasili Francuz. Jednak o tym się już mówiło nie raz.

Natomiast zwróciliście na tym przykładzie na przemianę Mourinho? Kiedyś Portugalczyk nie czekał, tylko łatał słabe punkty swoich drużyn tak szybko, jak się tylko dało. A teraz? Wątek Griezmanna to jedno, ale również i lewą stronę obrony mógłby ogarnąć jeszcze w tym okienko, ale woli poczekać na powrót Shawa. I znów: dawny Mou nie bawiłby się w hazard, tylko z miejsca sprowadziłby Rose'a. To chyba jest kolejne potwierdzenie tego, że Portugalczyk przyszedł tu, aby budować swój idealny skład LATAMI, a nie tak jak to było wcześniej, czyli: pierwszy sezon testowy, w drugim zarzynamy zawodników, w trzecim musimy jako tako dotrwać do końca.

Nie wiem, czy to wiek, czy może raczej spełnienie marzenia o trenowaniu United (nie raz o tym mówił), ale wydaje mi się, że Portugalczyk z 10 lat albo i więcej może sprawować władzę na OT. Osobiście mnie to cieszy, bo jeszcze się nie zamknęło drugie letnie okienko od kiedy tu jest, ale już zdążył przerobić ekipę z potencjałem na drużynę nafaszerowaną gwiazdami i dużymi talentami. Przypomnijcie sobie jak ten skład wyglądał po sezonie Moyesa, a jak wygląda obecnie?

EDIT: sorry za jeden komentarz po drugim.
» 30 sierpnia 2017, 22:32 #62
M4GIK1990MU: Jak kibice Czerwonek jarają się Oxlade'em hehe. Jeden nawet stwierdził, że Anglik jest lepszy od Matica i, że LFC zrobiło lepszy interes niż my :P
» 30 sierpnia 2017, 22:14 #61
SvenVicky: Niestety NC+ ciągnie w dół :/ Gdyby nie PL dla miłośników piłki praktycznie nie byłoby nic do oglądania za rok. (pomijam tu Ekstraklasę, bo dla mnie to słaby produkt) Ten rok jeszcze ratuje LM.
Takie Eleven mam do NC+ za 15zł a za C+ Sport trzeba o wiele więcej wydać i strach pomyśleć co będzie gdy za dwa lata gdzieś PL by poszła, samą NBA i LM w Ręcznej raczej nie dadzą rady utrzymać widzów.
» 30 sierpnia 2017, 21:54 #60
rubin: Twarowski (Smokowski tez) odchodzi z nc+ :(
» 30 sierpnia 2017, 21:47 #59
DjTED: I bardzo dobrze. Fani cwelsi... Nie dało rady ich słuchac. Gra MU a oni pierd... o niebieskich
» 30 sierpnia 2017, 23:54 #58
GeorgeBest: Ales Ty durny. Twaro kibicuje Blackburn, Smoku to w ogole nie pamietam, zeby komentowal EPL. Komentatorem, ktory jest za Chelsea jest Rudzki
» 31 sierpnia 2017, 05:11 #57
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 21:13

To jak tam myslicie panie i panowie, zawita ktos jeszcze do nas ? jakis transfer typu Mahrez? na prawe skrzydlo by sie nam przydal . Mysle ze u nas by odzyl i szczegolnie przy Mourinho i majac takich zawodnikow pod soba :) Jesli chodzi o Sancheza to nawet jakos niechce mi sie wierzyc ze do nas przyjdzie zreszta nawet nie potrzebny nam taki zawodnik na tę pozycje :) mamy duzy wybor
» 30 sierpnia 2017, 21:13 #56
RedRevolta: Raczej nie, jutro szykuje się spokojny ostatni dzień okienka transferowego jeśli chodzi o nas, wielu reporterów pisało też o tym na twitterze, Mahrez? Lester nie chce się go pozbywać a my go aż tak strasznie nie potrzebujemy.
» 30 sierpnia 2017, 21:43 #55
M4GIK1990MU: O Alexisie raczej należy zapomnieć. Gdyby Mou go chciał, to już dawno by o niego walczył. Odnośnie Mahreza to nie jest to zła opcja do poszerzenia składu, ale nie jest też niezbędny. W jego przypadku są dwa kluczowe pytania: czy zgodziłby się tu przyjść, wiedząc, że za rok może być najwyżej rezerwowym? I drugie ważniejsze: czy Mou ma ochotę się bawić w uczenie gościa gry w destrukcji? Przez to Mata poleciał z Chelsea i przez to Martial gnił na ławie w poprzednim sezonie.
» 30 sierpnia 2017, 22:37 #54
dzilu96: Krycha w WBA, ciekawie będzie :D
» 30 sierpnia 2017, 20:41 #53
qbek73: Ale w jakim sensie? Dwie, trzy szanse i ławka.
» 31 sierpnia 2017, 00:18 #52
Zer0: Szczerze się zastanawiam co miałby Young do zaoferowania u nas poza pięknymi spektaklami wzorowanymi na tych z La Liga. Na lewej stronie nominalnie grają Rashford bądź Martial, którzy już teraz zjadają Ashleya pod względem przydatności w ofensywie, może też tam grywać Pereira, na prawej jest Mata, od biedy Miki, którzy pomimo tego, że nie są skrzydłowymi to wciąż prezentują się lepiej niż Anglik. Jedyna szansa dla Younga to gra jako wahadłowy w systemie 3-5-2, ale w takiej sytuacji chyba wolałbym sprawdzić najpierw Shawa. Pamiętajmy też, że na MŚ'14 na tej pozycji z bardzo dobrym skutkiem grał Blind. Był okres kiedy Young dawał sporo drużynie, wciąż pamiętam jego dwa ładne gole i 3 asysty z meczu z Arsenalem czy 2 bramki z Tottenhamem w sezonie 11/12, ale ten czas przeminął i biorąc pod uwagę aktualną sytuacje kadrową to prawdę mówiąc jest nam zbędny.
» 30 sierpnia 2017, 16:08 #51
shaya: kontuzje ciążą po zawodnikach, niestety
» 30 sierpnia 2017, 17:41 #50
milagro: Young w ostatnim czasie bardziej bywał zastępczym prawym obrońcą.
» 30 sierpnia 2017, 20:00 #49
pawbuk6: W sezonie 11/12... Mamy teraz sezon 17/18, a Young od lat nie pokazuje tego, co w Aston Villi. Nie mam pojęcia po co go trzymać w kadrze.
» 30 sierpnia 2017, 21:09 #48
M4GIK1990MU: Young nigdy wybitnym piłkarzem nie był i jeszcze u van Gaala się sporo mówiło o jego odejściu. Szkoda chłopa, bo wiele lat tu spędził, ale gdyby nie pasowała mu obecna rola, sam by odszedł. Nie ma więc tego złego.
» 30 sierpnia 2017, 22:38 #47
Zer0: Trochę złego w tym jest. Young z tego co wiem pobiera tygodniówkę wynoszącą 120 tys. funtów tygodniowo, co jest sporą kwotą jak na rezerwowego, który gra może 20 meczów w sezonie z czego połowa to 10-20 minutowe ogony. To ile u nas zarabia to kolejny powód, dla którego nikt nie chce go kupić, a i jemu nieśpieszno odchodzić. Na szczęście jego kontrakt obowiązuje jeszcze rok, z możliwością przedłużenia o kolejny. Szczerze mam nadzieję, że to będzie jego ostatni sezon na Old Trafford.
» 30 sierpnia 2017, 23:38 #46
Devil78: Sanchez/Mahrez/Draxler - one of them please :) or nobody
» 30 sierpnia 2017, 15:25 #45
swees: Krychowiak w West Bromie :D
» 30 sierpnia 2017, 13:57 #44
adi0220: Zapraszam wszystkich fanów premier league a w szczególności fanów Manchesteru United na bloga !! englishfootballfan.wordpress.com
» 30 sierpnia 2017, 00:00 #43
qwas333: Przeczytałem ostatniego posta i nie wiem na ile moje uwagi będą przydatne ale mam ich parę (pamiętaj że jest to tylko moje zdanie i traktuj je z dystansem) A więc streszczając się: za mało własnych opinii (na początku trochę, czym dalej tym gorzej), piszesz truizmy '' Największą niespodzianką moim zdaniem była wysoka przegrana Arsenalu z Liverpoolem'' no i ten brak oryginalności, bez którego, cóż nie widzę tego. Na twoim miejscu trochę przemyślałbym koncepcję tego bloga, zadaj sobie pytanie co ma wyróżniać twoje artykuły sportowe od miliarda innych, bo jeżeli nie będzie się to niczym wyróżniało to dlaczego niby ludzie mają zacząć to czytać?
» 30 sierpnia 2017, 02:04 #42
wmatpl: no i podstawowa kwestia czy posiadasz zgodę FA na używanie logo i grafik PL
» 30 sierpnia 2017, 10:29 #41
adi0220: No cóż, dzięki za opinie, nawet krytyczną. Blog jest jeszcze w stanie surowym także cały czas będę się starał nad nim pracować. Mimo to zapraszam.
» 30 sierpnia 2017, 14:02 #40
CJQualls: Arsenal z City walczą o Evansa xDDD, może jeszcze się o Lingarda pokuszą :)
» 29 sierpnia 2017, 23:34 #39
sinedd91: co wy macie z tym lingardem ... kiedyś będzie news o kadrze z 1999 i ktoś napisze, że to dlatego, że Lingarda tam nie było...
» 30 sierpnia 2017, 00:01 #38
jassaj: No bo nie było i proszę od razu potrójna korona :D
» 30 sierpnia 2017, 12:55 #37
Zer0: Lingard nigdzie nie odejdzie z bardzo prostego powodu - jest wychowankiem, który nie jest aż tak beznadziejny jak niektórzy go malują. Ot, taka zapchajdziura w formacji ofensywnej, która potrafi wykonać swoje zadania coś a'la O'Shea dekadę temu. W PL i LM obowiązują odpowiednio zasady 'home grown players' oraz 'locally trained players'. Oznacza to, że w 25 osobowym składzie co najmniej 8 zawodników w okresie między 15 a 21 rokiem życia spędziło 3 lata w klubie z Anglii. Aktualnie mamy Smallinga, Jonesa, Shawa, Carricka, Pogbe, Younga, Rashforda, Pereire i... Lingarda, czyli 9 zawodników. Pereira możliwe, że zostanie wypożyczony, więc zostanie 8. Smalling raczej jest do odstrzału w przyszłym sezonie, Carrick jest bliższy emerytury niż nie jest, więc dopóki nie sprowadzimy jakiegoś innego zawodnika wychowanego w angielskim klubie, bądź nie wprowadzimy kogoś z juniorów kto w większym stopniu przyda się drużynie niż Jesse, to raczej nie pożegnamy się z nim zbyt szybko.
» 30 sierpnia 2017, 16:30 #36
M4GIK1990MU: @Zer0

trafnie to opisałeś, masz plusa ode mnie. Od siebie dodam jeszcze, że wielu wiesza psy na Lingardzie, bo zawsze musi być kozioł ofiarny. Tymczasem nie ma takich złych statystyk. Przytoczę kilka:

W poprzednim sezonie wyłuskał 56 razy piłkę rywalowi (przy 25 występach, średnio nieco ponad 2 na mecz), zablokował 12 strzałów, wykonał 29 podań na mecz, zmarnował zaledwie 4 setki. Pamiętajmy też, że wiele razy wchodził z ławki, więc dużo minut nie miał wcale.

Jako rezerwowy jest bardzo dobry, bo zarówno z przodu, jak i z tyłu (o tym wielu zapomina) jest pożyteczny. W podstawie go nie chcę widzieć, ale na ławce jak najbardziej.
» 30 sierpnia 2017, 22:52 #35
Klimaa: Na siłę przepłacać nie ma sensu. Lepiej zacząć powoli zastanawiać się nad transferami za rok - Griezmann?
» 29 sierpnia 2017, 23:25 #34
brylantowy: Jak podaje gazeta the Sun Nieoficjalnie Barcelona zaoferowała za naszego najlepszego piłkarza Jessego Lingarda 150 milionów funtów. Ale Jose zdecydowanie i w krótkim oświadczeniu zakomunikował, ze za tyle to oni mogą kupić jego buty.
» 29 sierpnia 2017, 22:00 #33
karol100: No I dobrze im powiedzial. Ciekawe ile ktos by za Ciebie zaoferowal... ? Paczke fajek?
» 29 sierpnia 2017, 22:41 #32
GloryMufc: Mnie doszły inne słuchy.Zgłosił się do nas Arsenal z zapytaniem o Lingarda.Proponują nam Sancheza i dopłate w postaci 100mln.Oferta jednak została szybko odrzucona
» 29 sierpnia 2017, 22:46 #31
Fugas: Ale tak na poważnie to nigdy nie czytałem o zainteresowaniu Lingardem nawet The Sun się nie skusiło na takiego newsa. Nikt nie jest taki głupi żeby mu tyle płacić. Nawet Chinole go nie chcą chociaż ma troche skośne oczy.
» 29 sierpnia 2017, 23:09 #30
RedSknerus: The Sun to chyba tylko o Lingardzie nigdy nie wspomnialo...
» 30 sierpnia 2017, 02:24 #29
Kalina: Ale dobre uhuhu dobre, no ja nie moge ale dobre! Normalnie ekran zaplulem ze smiechu
» 30 sierpnia 2017, 08:11 #28
PanWolodyjowski: A Yaya Banana dalej nie przeszedł do Arsenalu?
» 29 sierpnia 2017, 21:55 #27
DonaldT: Lindelofa niech do jakiegoś średniaka wypożyczą,bo z taką grą raczej posiedzi sezon na trybunach
» 29 sierpnia 2017, 21:39 #26
champione2013: zaraz to sie połamie Jones wiec spokojnie
» 29 sierpnia 2017, 22:10 #25
maticr7: Bailly i Jones sa nadal zawieszeni i nie zagraja w lm,to gdzie ty chcesz go wypożyczać.
» 30 sierpnia 2017, 11:05 #24
sagnol32: Podobno city z arsenalem o Evansa się tłukął , niby cena 30mln. Ktoś coś tam go ogląda czasami ? Serio tak odpalił z formą ?
» 29 sierpnia 2017, 21:14 #23
84cantona7: Arsenal już jeden interes z Welbeckiem zrobił.
» 29 sierpnia 2017, 21:22 #22
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2017 21:47

No cóż można powiedzieć, że Arsenal zbiera po nas odpady, to ja polece Arsenowi jeszcze kilku bardzo ciekawych zawodników- Cleverley, Bebe, może jakiś Schneiderlin albo Januzaj, chociaż on to już po transferze, Lindegaard za Cecha (chyba bez klubu jest więc akurat papcio dostanie za free genialnego bramkarza), taki pan jak Gibson- genialny zawodnik, jakiś Fabio bo boki obrony kuleją
Cała 11 mogą sobie złożyć. Swoją drogą dzisiaj czytałem, że Wenger mógł kupić Mbappe jakoś rok temu za 8 mln, tylko czekać aż dorzuci go sobie do kolekcji "graczy którzy wiedziałem,że są przekozakami, ale (wstaw wymówke) nie kupiłem"
» 29 sierpnia 2017, 21:46 #21
kckMU: Bo z tych odpadów tylko jeden człowiek potrafił zrobić mistrzów Anglii. Cudotwórcy już nie ma, więc porozchodzili się po Watfordach, West Bromach itd.
» 29 sierpnia 2017, 22:39 #20
dusik600: Z pewnością nie tyle co Liverpool.
» 29 sierpnia 2017, 22:39 #19
jassaj: No produkujemy tylę odpadów, bo na 50 chłopa z akademii zawsze większość okazuje się przeciętniakami, nie ma cudów, w 20 paro osobowej kadrze nie wszyscy są gwiazdami a Ci którzy nie są, odchodzą z mianem "odpadu". Czasem trafi się nie trafiony transfer, no trudno. Miarą klubu nie jest to ile produkuje odpadów, bo możemy mieć nawet w skali sezonu 20 piłkarzy tzw "odpadów" ale też 16-17 którzy zrobią nam robote. Nie wstydem jest pozbywać się słąbych zawodników, wstydem jest ich skupować jakby mieli być lekarstwem na całe zło. To czasem się sprawdza ale rzadko i nie na długo
Swoją drogą ja bym radził wrócić na LFC cieszyć się euforią po Arsenalu bo nie znasz dnia ani godziny kiedy czar pryśnie
» 29 sierpnia 2017, 23:05 #18
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2017 23:10

@atos w PL jest najwięcej wychowanków United - a później jakie 'odpady' które są w Stoke was leją... takie 'odpady' stanowią część zawodników Leicester City, które zdobyło też mistrza kiedy wszystkie drużyny z TOPu były w kryzysie.. takie 'odpady' grają w większości klubów w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii. Wiem chcielibyście mieć takie odpady ;)
» 29 sierpnia 2017, 23:09 #17
lukiton0589: atos lfc to chciałby te odpady ,,united" mieć u siebie. Może wtedy nie czekaliby na mistrza za niedługo już 30 lat...
» 30 sierpnia 2017, 00:09 #16
pawelisto2: Apropo Evansa.
Nie odpalił z formą, ale jest solidny. Biorąc pod uwagę konflikt Wengera z Mustafim i żenujący poziom Holdinga to wcale się nie dziwię ofercie za Evansa jeśli faktycznie takowa była. Jest na pewno filarem defensywy WBA co już nawet pokazywał w meczach przeciwko nam gdzie raz bodajże został wybrany najlepszym zawodnikiem spotkania.
Do City? Jak dla mnie pewniejszy w obronie niż Stones, pewniejszy do gry niż Kompany, który jest bardzo podatny na kontuzje i hmmm może trochę gorszy niż Otamendi.
Zarówno w jednym jak i drugim klubie byłby dobrym uzupełnieniem. Mimo wszystko liczę, że w City go nie zobaczymy, bo mam do niego ogromny respekt za ostatni sezon mistrzowski i nie chciałbym żeby ta jego forma wróciła akurat u naszego największego na chwile obecna rywala, a poza tym to nasz wychowanek.
» 30 sierpnia 2017, 01:58 #15
Kilerek7: Mourinho wants to sign Riyad Mahrez (Leicester), but #mufc representatives are not convinced [sfr sport]

Bez jaj, on gra gorzej teraz niż Lingard.
» 29 sierpnia 2017, 21:04 #14
tygrys26: nie przesadzaj...
» 29 sierpnia 2017, 21:59 #13
karol100: Zycie bys oddal zeby byc tak dobrym jak Lingard.
» 29 sierpnia 2017, 22:43 #12
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2017 00:10

Każda opcja jest lepsza niż Lingard, a Mahrez to już na pewno
» 30 sierpnia 2017, 00:10 #11
RedArmy: Pilnie potrzebujemy LO nasza obrona w meczach z silnymi rywalami rozjedzie się za sprawą Blinda. Gość na zespoły z połowy tabeli jest dobry ale jak przyjdzie nam grac z Chelsea czy Tottkami może już nie być tak kolorowo.
» 29 sierpnia 2017, 20:25 #10
Fugas: Na co ty liczysz żadne poważne źródło nie łączyło nas z żadnym LO więc skończ Marzyć, mamy 3-4 pilkarzy na tą pozycję.
» 29 sierpnia 2017, 20:44 #9
dlabigt23: Bylbym w szoku jakby ktos do nas jeszcze trafil... Raczej to juz niemozliwe.
» 29 sierpnia 2017, 20:22 #8
remass666: Tez mi sie tak wydaje-wroci Ibra w grudniu i Rojo, Shaw we wrzesniu...a w latem 18 Griezmann
» 29 sierpnia 2017, 21:10 #7
Diabelred: Warto sobie przypomniec o wypozyczeniu Falcao, ktorego tez nikt sie nie spodziewal i do tego bylo ono w ostatni dzien okienka, a sama oficjalka byla grubo po 2 w nocy. Dlatego, dopoki trwa okienko dopoty wszystko jest mozliwe, choc osobiscie tez nie sadze by ktos jeszcze mial do nas trafic.
» 29 sierpnia 2017, 22:03 #6
Kilerek7: Alexis Sanchez, plis!
» 29 sierpnia 2017, 19:56 #5
champione2013: gdzie niby ?
» 29 sierpnia 2017, 21:02 #4
N17: No jak gdzie? W United!
» 29 sierpnia 2017, 22:18 #3
karol100: Dalbym 60 mln... nie powiem ze nie
» 29 sierpnia 2017, 22:44 #2
N17: W czym więc problem? Glazerowie z pewnością docenią dofinansowanie.
» 30 sierpnia 2017, 00:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.