Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho o bieżącym okienku transferowym

» 20 lipca 2017, 07:26 - Autor: Bart - źródło: ManUtd.com
Jose Mourinho na konferencji prasowej mówił o swojej kadrze oraz trwającym okienku transferowym. Zdaniem Portugalczyka, zespół Manchesteru United ciągle potrzebuje rozbudowy.
Mourinho o bieżącym okienku transferowym
» Portugalczyk chce ściągnąć do klubu jeszcze 1 piłkarza
- Nasz problem jest taki, że czterech naszych zawodników nie może grać, nawet trenować Czas rehabilitacji jest naprawdę długi. Patrzymy na Marcosa i widzimy, że nie ma szans, aby wrócił do nas przed grudniem - komentował Jose.

- Niektórzy myślą o rynku transferowym inaczej. Nie jesteśmy klubem, który jest w stanie kupować non-stop piłkarzy. Nie jesteśmy klubem, który jest w stanie zawsze zapłacić tyle, ile chcą od nas inne zespoły.

- Jestem więc skłonny obniżyć moje plany ilościowe dotyczące nowych zawodników z czterech do trzech. Trzema zawodnikami zbalansujemy zespół.

- Obecne kwoty transferów mnie nie zaskakują. W każdy klubie drzemie potężna ekonomiczna siła, która pozwala odmówić zainteresowanym klubom. Jestem przekonany, że City chciałoby kupić Walkera za 25 milionów funtów. Zapukali do Tottenhamu i dostali dużo wyższą cenę. Jeżeli jej nie akceptujesz, nie dostajesz zawodnika.

- Rynek zawsze będzie odzwierciedleniem tego, czego żądają kluby i co inne kluby są w stanie sfinansować. Nie wszyscy jednak płacą ogromne kwoty za dobrych zawodników. Jest różnica pomiędzy dobrym zawodnikiem, a zawodnikiem z dużym nazwiskiem. Kwoty za przeciętnych piłkarzy są jednak obecnie naprawdę szalone - komentował Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Rashford chce stworzyć zabójczy duet z Lukaku
Następny news »
Sabatini: Właściwa oferta za Perisicia nie nadeszła

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 19:06

Chicharito wraca na wyspy do West Ham a moglby do nas co za barany w United ;)
» 20 lipca 2017, 19:06 #99
Fugas: Skoro idzie do West Hamu to znaczy że jest za słaby na United.
» 20 lipca 2017, 19:50 #98
Klimaa: Tylko po co nam Meksykanin jak kupiliśmy dopiero co numer jeden a w rezerwie mamy zdolnego wychowanka.
» 20 lipca 2017, 23:46 #97
Antol: Aż musiałem się zalogować i podać swój skład :D

DDG
Shaw Baily Lindelof Valencia
Martial Herrera Pogba Miki
Rashford Lukaku
» 20 lipca 2017, 18:30 #96
LouiVanGaal: Aha
No powiem ci ze bardzo ciekawe i no szczerze mówić zaskakujący skład
» 20 lipca 2017, 19:41 #95
Antol: Ofensywne ustawienie pozwalajace na szybkie kontry i jest też koń Lukaku w razie autobusu przeciwnika. Formacja przypominająca klasyczne 4-4-2 za czasów Fergusona.
» 20 lipca 2017, 21:24 #94
CJQualls: A teraz Kolego, wpadnie jakaś kontuzja, lub czas na zmiane i kogo mamy:
Carrick, Lingard, Fellaini, Young, Smalling, Jones, młodziki i Mata, skład na mistrza.
» 20 lipca 2017, 23:44 #93
Antol: Dlatego wypadałoby ściągnąć jakiegoś skrzydłowego i pomocnika do środka pola i z takim składem można powalczyć. Jeszcze odnośnie Lukaku to w razie problemu z rozegraniem piłki od tyłu lub przejścia na bardziej defensywną grę to ten czołg będzie zbierał górne podania
» 21 lipca 2017, 14:55 #92
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 18:24

To problem United nie mysla perspektywicznie maja duza siec skautow na calym swiecie moze nawet najwieksza powinni skupowac mlodych zwodnikow ogrywac ich poszerzac swoj sklad a nadmiar sprzedawac a z zyskiem albo wypozyczac ale po co skoro mozna zaplacic 100 mln i miec gracza z topu :)
» 20 lipca 2017, 18:23 #91
szymc11: United mieliby kasy jeszcze więcej, gdyby myśleli.z.wyprzedzeniem.
Gdyby Rooneya pchneli, jak chciał odejść. W to miejsce było brać Dybale, który bylk widac
» 20 lipca 2017, 17:28 #90
szymc11: Było widać że ma.potencjał. Juve zaryzykowalo ima teraz ma gracza jednego.z najlepszych na świecie.
Teraz hipotetycznie:
Bernardo Silva l epszy od Maty. A Mata będzie zbliżać się do wieku Rooneya.
Verrati jest lepszy i dużo młodszy od Herrery. (kwestia ile Barca by dala zai niego).
Renato Sanchez wart 48mln. Lepszy i młodszy od Fellainiego.
Mikhit
» 20 lipca 2017, 17:46 #89
szymc11: Zwolennikiem Mikiego też nie jestem.
Na Premier League starcza, ale w waznych meczach zawodzi.
Nie będę wypowiqdal się o Blindzie
Nie chodzi mi o wymianę całej drużyny.
Ale o strate
» 20 lipca 2017, 17:49 #88
szymc11: Zwolennikiem Mikiego też nie jestem.
Na Premier League starcza, ale w waznych meczach zawodzi.
Nie będę wypowiqdal się o Blindzie, Smallingu itd. bo to poziom Evertonu.
Nie chodzi mi o wymianę całej drużyny. Słabsi też Muszą być na rezerwie.
Ale o strategie. W której jak jest możliwość sprzedania i kupienia mlodszego o zbliżonych umiejętnościach, nie powinno się mieć sentymentu.
Gdyby Real Madryt kupował prawie 29Perisiciow, jego pozycja w światowej piłce byłaby inna.
» 20 lipca 2017, 17:57 #87
szymc11: Aco by stworzyć pake, potrzeba odrobinę zuchwalosci i ryzyka.
Kupno Pogby było dla niektórych szokiem cenowym i głupota. Dzisiaj już nie słychać tych głosów. Za 5lat tym bardziej.
Zawodnicy ponadprzecietni robią roznice w meczach, w których się.gra nie klei. Real nie grał nie grał zawsze nie wiadomo jakiej piłki, ale indywidualnosci zrobiły swoje. Perisic na pewno takim nie jest.
Veratti, Neymar czy.Dybala, choć prawie niemozliwi do.wyczesania, robią różnice.
Może warto teraz postarać się o Veratiego i mieć parę z Pogba na lata (jak w Xavi-Iniesta). Niż kupić za 40mln maticia i za dwa lata po kolejnej.inflacjii Szukać pomocnika za kolejnych 60-70.
» 20 lipca 2017, 17:15 #86
Wave: Barkley, mlody dobry i konczy sie kontrakt, realny do wyciagniecia, a nie Veratti
» 20 lipca 2017, 17:53 #85
lukiton0589: Jose ma rację. Dlatego warto kupić Auriera, który jest do wyciągnięcia za grosze w porównaniu z obecnymi cenami, a na pewno jest lepszą opcją na bok obrony niż Blind czy Darmian.
» 20 lipca 2017, 17:06 #84
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 17:13

a dokladnie to on gra na PO ? jesli tak to mamy tam Fosu Mensah jako zmiennika Valencii . Ale jak za taka cene jak sobie zycza to jak najbardziej przyda sie moze byc z niego niezly dzik i walczak :)
» 20 lipca 2017, 17:13 #83
Wave: www. przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne,ligue-1-serge-aurier-skazany-na-dwa-miesiace-wiezienia,artykul,723035,1,471.html
» 20 lipca 2017, 17:16 #82
dlabigt23: a moze zrobiloby sie z niego nawet ŚPD i ŚO :)
» 20 lipca 2017, 17:18 #81
lukiton0589: Aurier to piłkarz, który też świetnie odnajduję się na LO i tam o nim myślę, a jak trzeba to odnajdzie się i na środku obrony, bo grywał i tam. Jeśli chodzi o więzienie to dostanie ,,zawiasy" i po temacie.
» 20 lipca 2017, 17:20 #80
rizx: Messi też został skazany :)
» 20 lipca 2017, 17:32 #79
Wave: Bardziej mnie martwi to ze sie smial z Ibry, jest dobra atmosfera w szatni, po cholere to psuc, gracz jest dobry
» 20 lipca 2017, 17:50 #78
szymc11: Trochę ubolewam, że poprzedni managerowie (od SAFa włącznie sciagali przecietniakow, jak Ci klasowi, byli za cene obecnych cieniakow).
Ale można zrobić dobre transfery.
Rodriguez czy Bernardo Silva są przykładem. Na przykładzie Davida Silvy, nie trzeba być typowym skrzydlowym, żeby dobrze grać.na skrzydle. Mourinho mógł też pomyśleć. Juve chciało Darmiana, to.trzeba było w końcu tych 'graczy 5miejsca w lidze' zaczac wyprżedawac. Tym bardziej że cena dobra. A Darmian w ofensywie nic nie daje i już lepszy nie bedzie. Teraz kupują lepszego i Mlodszego De Sciglo za 12mln. Jose Gaia tez mysle ze bylby lepszy.
» 20 lipca 2017, 17:05 #77
DCz19: Matić nie pojechał z Chelsea na turne. CHyba będzie transfer
» 20 lipca 2017, 16:21 #76
dlabigt23: Tylko ciekawe czy do nas :)
» 20 lipca 2017, 16:43 #75
dev13: Ceny wzrosly managerowie biora coraz wieksze prowizje jakosc grajow spadla wszystko idzie na gorsze ;)
» 20 lipca 2017, 16:06 #74
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 15:58

Ja osobiście nie tak wyobrażałem sobie okienko. Lukaku za Ibrę to dobre posunięcie, chociaż żal ściska, że Griezmann nie przyszedł. Lindelof to wielka niewiadoma i gdy patrzę na to, że taki Bonucci idzie do Milanu to naprawdę trochę szkoda, bo nam przydałby się doświadczony stoper! Następnie długa saga z Perisiciem, który wybitny nie jest, o pomocnika też nam coś ciężko. Ja rozumiem kasa, negocjacje itd. że to wszystko jest trudne, ale w poprzednim sezonie zrobiliśmy naprawdę super transfery i nawet Pogba chyba łatwiej do nas trafił niż ten Perisić ma przyjść. Sądziłem, że kupimy z 5 - 6 świetnych grajków, pozbędziemy się szrotu w postaci Blindów, Darmianów itp, a tymczasem szrot zostaje, jedynie odszedł Rooney, a nowych piłkarzy jak nie było tak nie ma, miał być skok jakości a jakoś go nie widzę, nasza gra wciąż jest podobna i sam Lukaku ofensywy nie rozkręci. Mówię to obiektywnie, wiem, że jest jeszcze trochę czasu do końca okienka, ale nie macie wrażenia, że kluby kupują cokolwiek byle było, że kiedyś jak ktoś był naszym celem to go zrealizowaliśmy a teraz bierzemy co jest.
» 20 lipca 2017, 15:56 #73
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 16:20

Nie wymienia sie polowe skladu w okienko, bo to rozwala szatnie i 0 zgrania.
My tez nie potrzebujemy sie oslabiac w obliczu tylu kontuzji, potrzebujemy 3-4 transferow wzmacniajacych kadre. Za duzo frontow, a to juz nie czasy Fergiego ze Charity i League Cup gralo sie mlodymi.
» 20 lipca 2017, 16:20 #72
Sideswipe: "Mówię to obiektywnie" :D
Uwierz, że twoje jęki i stęki to żaden obiektywizm.
» 20 lipca 2017, 16:38 #71
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 15:43

Moga Mou i Ed juz nikogo nie kupowac mi to lotto tylko na koniec sezonu niech Mou nie jeczy ze nie jest w Top4 przynajmniej bo transfery nie zostaly zrealizowane jest jeszcze czas wiec do dziela.
» 20 lipca 2017, 15:43 #70
adeksms: gosciu ale Ty jestes upierdliwy, a okienko transferowe jutro sie konczy czy jak?... jeszcze duzo czasu jest
» 20 lipca 2017, 15:49 #69
pawbuk6: Jesli angielskie zespoły nauczą innych, że są w stanie zapłacić każde pieniądze za pilkarza, to ceny będą jeszcze rosły. Bańka będzie puchła aż w końcu pęknie - wtedy to dopiero będzie problem. United zbyt tanio sprzedaje, a zbyt drogo kupuje - to powinno się zmienić. Jeszcze jeden transfer tego latać i poszukać graczy w naszej szkólce - moze znajdzie się drugi Rashford ;)
» 20 lipca 2017, 15:24 #68
welllone: Słabi to Wy jesteście z tym narzekaniem i marudzeniem.
Rynek się zmienia i wydanie tych jak to nazywacie kilku milionów więcej nic nie da.
Większość zespołów NIE musi sprzedawać, a co za tym idzie może sobie śpiewać absurdalne ceny licząc na akt desperacji.
Ze skrzydłowych to tylko Sanchez jest wart uwagi i rozbicia banku. DM nie jest nam, aż tak potrzebny jak ultra skuteczne skrzydło.
» 20 lipca 2017, 15:15 #67
dev13: Słabo to malo powiedziane patrzac na np taki Milan wyglada b.b slabo :(
» 20 lipca 2017, 14:59 #66
dlabigt23: Słabo to narazie wyglada , slabo ... myslalem ze bedzie mieli juz przyznajmiej 4 nowych zawodnikow na torunee a jak sie okazje niewiadomo czy ktos do nas jeszcze trafi do polowy sierpnia zanim rozpocznie sie liga :(
» 20 lipca 2017, 14:39 #65
Diabelred: Mam nadzieje, ze to tylko takie lanie wody i liczenie, ze moze inne kluby zejda z ceny. Jesli nie to smiesznie by to wygladalo, zeby placic tygodniowki po 100 tys rezerwowym, chwalic sie wielkim, wrecz nieograniczonym budzetem, zagrac w LM(z czego jest full kasy) i zydzic kilku milionow wiecej na chocby tego Perisicia... Odeszla od nas ogromna tygodniowka Rooneya i Ibry i juz nawet z tego robi sie ladna sumka, oczywiscie po odliczeniu tygodniowki Lukaku, ktory pewnie dostal max 200 tys.

W poprzednim sezonie do LM weszlismy tylnymi drzwiami, nie przez lige. Zakladajac, ze nie zajmiemy 3 miejsca w LM, to tylko liga bedzie jedyna(realna) furtka do gry w LM. 4 miejsca dadza LM, jednak druzyn ktore realnie o te miejsca powalcza jest az 6 + Everton, ktory jesli sprowadzi jeszcze Benteke badz Girounda tez moze powaznie namieszac.

Niby kupilismy 2 pilkarzy, jednak odeszlo od nas tez 2(w tym nasz najlepszy strzelec w poprzednim sezonie) + Rojo nie zagra jeszcze pare miesiecy, takze 1 wzmocnienie to troche malo jak na klub, ktory podobno aspiruje do wygrania ligi... Przynajmniej jeszcze 2 wzmocnienia(def pomocnik, skrzydlowy) to powinno byc minimum. Jest tez opcja chociaz wiadomo bardzo malo realna(z uwagi na LM), ze nie mamy az takiego parcia na kolejny transfer do ofensywy, bo zima wbija do nas Griezmann, a Costa bedzie jego nastepca.
» 20 lipca 2017, 14:33 #64
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 14:47

Grizu nie przyjdzie w zimie i nawet nie jest wiadome czy w będzie Mou chciał aby przeszedł w zimie.
» 20 lipca 2017, 14:45 #63
MlodyWierny: Nie do końca rozumiem podejście że wystarczy nam jeden zawodnik, pewny jest brak jednego skrzydłowego (fanem Lingarda nie jestem, chłopak może dużo biega i trafia w ważnych momentach ale na cały sezon nie osiąga odpowiedniego poziomu), defensywnego pomocnika Carras całego sezonu nie zagra a Fella bogiem środka boiska nie jest, Herrera i Pereira bardziej z przodu więc tu powstaje dziura, no i ucząc się na błędach poprzedniego sezonu środkowych obrońców klasowych nie mamy zbyt wielu (nie wiadomo jak kontuzje Lindelofa). Skoro chcemy walczyć z hiszpańskimi drużynami, Bayernem Juve czy PSG to nie możemy mieć na tych pozycjach półśrodków osobiście marzy mi się Sanchez i Veratti ale ceny za nich pewnie byłyby zabójcze
» 20 lipca 2017, 14:21 #62
dybalaa: No mozecie walczyc z hiszpanskimi druzynami - Sevilla, Villareal.
» 20 lipca 2017, 20:17 #61
MlodyWierny: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 20 lipca 2017, 14:15 #60
tomekwietniu: Nie wiem czemu wszyscy się uparli tak na te skrzydła... okey United zawsze słynęli ze skrzydeł, ale teraz wcale tak nie musi być. Mamy super zawodników do gry środkiem pola dlaczego tego nie wykorzystać?

DDG - Valencia, Bailly, Lindelof(Rojo), Darmian(Shaw) - Herrera, Carrick(Pereira), Pogba - Miki(Mata) - Rashford, Lukaku(obu wymiennie za Martiala)

Atak może też wyglądać Rashford(Miki), Lukaku, Perisić(Martial)

lub opcja alternatywna o której mówił Mou czyli 3-4-1-2:

DDG - Bailly, Smalling, Lindelof(Rojo) - Valencia, Herrera, Pogba, Perisić(Shaw, Darmian) - Miki(Mata) - Rashford, Lukaku

Uważam, że na prawdziwą szansę zasługuje Pereira - póki co oglądać tego gościa to czysta przyjemność, a w sytuacji kiedy jest jeszcze Carrick i Herrera może zagrać na 6 to idealny moment żeby go wprowadzić.
Inną kwestią jest to, że jeżeli wróci Rojo to wydaje mi się że wygryzie ze składu partnera Baillego i nasz środek dalej będzie wyglądał Iworyjczyk i Argentyńczyk. Co się sprawdzało :)
Mogą się sprawdzić słowa Mou o tym, że się poświęci i zamiast 4 transferów będą 3, a będzie nim Chorwat.. Natomiast przyszłym roku dostaniemy Gierzmanna i jakieś uzupełnienie składu:)
Ewentualnie 4 transferem będzie powrót Ibry :)

A oprócz tego mamy jeszcze kilku innych zawodników jak zadaniowiec Fella, dodatkowi obrońcy w postaci jak Jonesa, Blinda i Fosu(którzy mogą zagrać na wahadłach) czy dobrego piłkarza na słabe zespoły jakim jest Jesse, a w obwodzie zostanie jeszcze Young.
» 20 lipca 2017, 13:41 #59
Tomi71Wro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 16:16

Ok racja. Pereira wyglądal spoko w tych 2 meczach liczę, że będą z niego ludzie. Felaini też do zadań specjalnych i siłowego futbolu się nadaje. Ale nie wygrasz meczu z zespołami takimi jak Barcelona, Real, Bayern czy City grając bez skrzydeł. A chyba nie gramy w LM tylko po to żeby wyjsc z grupy. Liczę że w tym sezonie dostaną częściej szansę chłopaki z akademii i któryś z nich odpali jak Rashford, ale mlodziakami ligi ani LM nie wygramy. Trzymam mocno kciuki za Martiala- chciałbym żeby sobie wszystko w głowie poukładał bo ma ogromny potencjal. Natomiast klasowy skrzydłowy jest potrzebny. Mamy polot,finezję, kreatywność i siłę w srodku pomocy. Jednakże bez ogarniętych skrzydłowych bardzo ciężko będzie zagrozić tym najlepszym.
» 20 lipca 2017, 16:14 #58
CJQualls: Bez kilku transferów, nasz sezon bedzie wygladal jak poprzedni. Kupiliśmy za Ibre i Rojo, Lindelofa i Lukaku, czyli nadal stoimy w miejscu. Nie mamy defenswnego pomocnika, Carras już nie powinien grać, jest wolny, notuje dużo strat i będzie w stanie zagrać 1 mecz na 4 solidne, a naszym drugim SP jest Fellaini..., nie mamy skrzydłowych z czym my chcemy wyjść na Arsenal, City, Chelsea już nie wspominam o Bayernie czy Realu. Znów w pomocy będzie biegał nasz wielki talent Lingard, który już dawno powinien grać w Watfordzie albo w Championship. Niestety obawiam się że nasza pozycja w tabeli nie ulegnie większej zmianie, w KM wyjście z grupy biorę w ciemno ż tym zespołem. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy mamy kadrę mocni przeciętna, z którą nie ugramy za wiele, a polityka naszego klubu jest taka że możemy zdać za Pogbe 100 melonow, to dziwić się potem że wołają za lakow jak Perisic 50 mln. Bez klasowego DP i skrzydłowych, polecam sobie nie rodzić złudne h nadziei, pierwszy mecz z ligowym BIG4 wyjaśni nasze szanse.
Aaa i grupa osób na czele z tym pseudo ekspertem Matejko, niegdyś fanem Cleverleya powinna wziąść rozpęd i się mocno zastanowić nad sobą...
» 20 lipca 2017, 13:18 #57
karpiu2201: Po części można się zgodzic z Twoją wypowiedzią. Po części bo.. wchodzimy w końcówkę lipca a nie sierpnia. 2 transfery i powinno być naprawdę nieźle. Do tego całkiem mozliwe zakontraktowanie Zlatana na drugą część sezonu a kto wie czy z braku laku Pereira nie zapuka do pierwszego składu. Trochę wiary, bo tak naprawdę z Pogbą w zeszłym sezonie też nie było łatwo. Ruszyło bodajze coś przed 10 sierpnia? PZDR
» 20 lipca 2017, 13:45 #56
Kilerek7: Być może Zlatan do nas wróci, w styczniu może wbije Griezmann. Wrócił Pereira, młodzi też powinni dostawać szanse, bo jak nie teraz to kiedy? Lingard całkiem jak narazie dobrze sobie radzi na tournee. Czasami piłkarz nie ma formy ale jak wystrzeli może być ważnym punktem, więc poczekajmy. MU cały czas pracuje nad transferami a do końca okienka jeszcze daleko.
» 20 lipca 2017, 14:11 #55
Mariusz199012: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 13:09

No było by wspaniale Veratti u nas i Bol d..kibicow Barcy
» 20 lipca 2017, 13:08 #54
MarChester: Marco Veratti dziś zmienił agenta na Raiole ;) ale bedzie jak jeszcze go pozyskamy
A Mino znowu by zarobił grube miliony
» 20 lipca 2017, 13:00 #53
PanWolodyjowski: Matić nie jest tak potrzebny jak skrzydłowi. Na DP może grać 3 piłkarzy - Carrick,Blind,Herrera.

na prawym skrzydle nie ma nikogo poza Lingardem(o losie), ewentualnie jakiś ŚPO lub napastnik do zapchania dziury...
» 20 lipca 2017, 12:31 #52
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 13:37

Carrick to głos przeszłości serio wyodrazasz sb go w meczu o stawkę z Realem?
Blind już dawno zapomniał jak gra się w pomocy a Herrera jak każdy wie średnio sb radzi na DP...
Na skrzydle gra jeszcze Rasford I Mata w ostateczności Miki
Lecz bez transferu skrzydłowego i cofnietego rozgrywającego marne nasze szanse
Nam nie są potrzebni piłkarze którzy gdzieś mogą grać jeżeli chcemy walczyć o najwyższe cele!
MY POTRZEBUJEMY PIŁKARZY NAJLEPSZYCH NA SWOICH POZYCJACH!
» 20 lipca 2017, 13:35 #51
Davide: Może w końcu niektórzy na tej stronie zrozumieją, że MU nie ma nieograniczonych środków na transfery. Sam Mourinho przyznaje, że ceny za przeciętnych graczy są obecnie szalone, ale wynika to z większej siły nabywczej angielskich klubów. Bonucci, jeden z najlepszych obrońców świata, przechodzi do Milanu za 40 mln euro, a Walker do City za 51 mln euro, ale gdyby "przenieść" go do takiej Serie A, nikt by tam tyle za niego nie wołał. Dlatego też taki Inter czy Real chce "wydoić" jak najwięcej hajsu od MU i trudniej znaleźć nie tylko wzmocnienia, ale i uzupełnienia składu za sensowne pieniądze (w odniesieniu do cen w pozostałych czołowych ligach). Ciekawe kiedy to wszystko pier... dzielnie.

Ciekawsze natomiast jest to, kto będzie tym ostatnim (?) transferem, zapewne albo defensywny pomocnik, albo jakiś skrzydłowy. Słabo to wygląda. Spodziewam się jednak lepszego sezonu w wykonaniu ubiegłorocznych nabytków.
» 20 lipca 2017, 12:09 #50
Matejko: Z Bonuccim byla specyficzna sytuacja, w normalnych warunkach jego cena bylaby pewnie 20 milionow wyzsza.

Prawda jest taka, ze jak pilkarze poprawia skutecznosc chociaz o kilka % to juz bedzie duzo lepiej.
» 20 lipca 2017, 12:44 #49
Matejko: Czemu zawsze dostajesz takiej sraczki jak dowiadujesz sie, ze United "o dziwo" nie dokona w tym okienku 6 czy 7 wzmocnien?

"Biorąc pod uwagę ile mieliśmy problemów ze stwarzaniem sytuacji w poprzednim sezonie"
Po ty przestalem czytac. Nie wiem czy to twoja niewiedza, glupota czy co innego, ale problem ze strzelaniem goli NIE JEST rownoznaczny z problem ze stwarzaniem sytuacji. Jeszcze na kilka kolejek przed koncem sezonu United stworzylo najwiecej sytuacji w lidze, oddajac druga najwieksza liczbe strzalow. Problemem nie bylo wypracowywanie goli, a ich strzelanie. I nawet 50 transferow nic nie zmieni jesli druzyna bedzie strzelac ze skutecznoscia ponizej 10%.
» 20 lipca 2017, 12:31 #48
HarryBrown: Lingardinho, to nie jest Football Manager gdzie możesz sobie przy użyciu edytora dopisać tyle kasy ile potrzebujesz. Mou pewnie by chciał 6 nowych graczy. Ale musi swoje chciejstwo konfrontować z aktualnymi możliwościami finansowymi klubu plus sytuacją na rynku transferowym. Jeszcze 10 lat temu za 100 baniek funtów można było kupić cały autokar więcej niż przyzwoitych graczy. Teraz starcza ledwo na 2-3.
» 20 lipca 2017, 13:00 #47
LouiVanGaal: Matejko ja tak samo się zachowałem lecz nie każdy odróżnia świat realny że światem wirtualnym
» 20 lipca 2017, 13:46 #46
duncaneedwards: ceny cenami ,ale skrzydlowego musimy kupic. stoper byl niezbedny,napstnik takze.mysle ze trzeba kupic chociaz jednego pomocnika.plan 100% zakladalby skrzydlowego i srodkowego pomocnika ale z tego co widzimy moze byc o to ciezko
» 20 lipca 2017, 11:42 #45
Devil78: Chodzą plotki też o Barkleyu.
Gdyby tak odpuścić DP i tam dać grać Anderowi.

DDG
Valencia Bailly Lindelof Shaw(docelowo)

Barkley Herrera Pogba

Miki Lukaku Rasford

Mogłoby być spoko :) Barkley w roli box to box grywał często, jest zadziorny, a do tego kreatywny :)
» 20 lipca 2017, 11:32 #44
Slawek7: Herrera na dp to wg mnie dobry pomysl,ma atuty def,jest agresywny i ruchliwy, potrafi czasem grac do przodu.Mozna wtedy dokupic pomocnika do Paula i gitara.
» 20 lipca 2017, 11:39 #43
Wave: Dokladnie juz wole o 100% Barkleya niz Diera
» 20 lipca 2017, 14:35 #42
kckMU: "Kwoty za przeciętnych piłkarzy są jednak obecnie naprawdę szalone"

Jak skwitował tym całą akcje z Perisicem, to propsuje mocno. Jak zwykle zresztą.
» 20 lipca 2017, 11:11 #41
Slawek7: Jose ,jak ty mnie zaimponowales w tej chwili:-)
» 20 lipca 2017, 10:56 #40
is200second: Dembele z BvB. Verratti jest nie do wyciagniecia.
» 20 lipca 2017, 10:52 #39
brylantowy: Mamy przed sobą jeszcze parę tygodni tego okienka i trzeba mieć nadzieje, że klub sprowadzi kogoś z kim będzie można budować mocny skład na przyszłość.
» 20 lipca 2017, 10:48 #38
Mariusz199012: Neymar podobno odchodzi do psg ..ciekawe ile w tym prawdy jesli tak to z Barcą moze byc słabo w tym sezonie
» 20 lipca 2017, 10:45 #37
kondzik: Uwielbiam gościa o przejściu Moraty do Chelsea:

Tak, potrzebujemy nowego napastnika. Potrzebujemy Zlatana w najlepszego formie.
» 20 lipca 2017, 10:28 #36
maradona10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 10:15

mamy kolejny transfer klepnięty:) [link usunięty] Zlatan zostanie THE SUN podało informacje, że jego dwaj synowie ponownie zostali zapisani do szkółki MU
» 20 lipca 2017, 10:14 #35
Vampiro: The Sun
» 20 lipca 2017, 13:00 #34
Wave: Te 100mln ktore nam zostalo mialo byc przeznaczonych na 2ch graczy, moze to isc teraz na 1 klasowego.

Tez ja bym jednak wypozyczyl tego Sancheza z Bayernu z opcja pierwokupu, mozna go tanio wyciagnac, a po wypozyczeniach Juve i Bayrnu, widac ze kluby tak teraz beda robic coraz czesciej.
Odpali albo nie nic nie ryzykujemy.
» 20 lipca 2017, 09:49 #33
Fugas: Skąd wiesz że zostało 100mln?
» 20 lipca 2017, 10:12 #32
Wave: Ok 100mln f oferowalismy za Perisica (45) i Diera (60), tez jakies gazety o tym pisaly, ze tyle jeszcze mamy na to okienko przeznaczone
» 20 lipca 2017, 11:01 #31
Walnuts: Transfery szału nie robią i trudno będzie walczyć na dwóch frontach. Lukaku nie wiadomo jak sobie poradzi, ale w teorii to jedynie zastępstwo za Ibrę, a skrzydłowych wciąż brak. Ofensywa była największą zmorą Manchesteru i tutaj pokpiono sprawę. Był choćby James do wyjęcia.

Mourinho zawsze drugi sezon miał najlepszy w byłych klubach, ale zaczynam wątpić, czy z tym co obecnie ma, uda się coś ugrać.
» 20 lipca 2017, 09:27 #30
Wave: Z Jamesem faktycznie pokpilismy, moze wroci Ibra wtedy na polowe sezonu to ogromne wzmocnienie. Tez byc moze bedziemy jednak grali na 2ch napastnikow i 3ch obroncow, zobaczymy, przeslanki ku temu sa, Lingard lepiej wyglada na wahadle niz na skrzydle, Rashford i Martial chca grac wyzej, brakuje nam typowych skrzydlowych a mamy pare 10tek
» 20 lipca 2017, 09:41 #29
Zer0: Czemu pokpiliśmy? James jest klasyczną 10., a na tej pozycji mamy właściwie przesyt bogactwa, bo poza Matą i Mikim mogą grać tu też Pogba, Herrera [w Bilbao grał tylko tam] i Fellaini. Problemem MU nie była ofensywa sama w sobie, bo sytuacji stwarzaliśmy od groma, ale kwestia z ich wykorzystaniem. Z całym szacunkiem dla Ibry, ale gdyby był w stanie przekuć na bramki odrobinę więcej okazji, które mu stwarzali Pogba, Mata czy Miki, to w chwili kontuzji miałby 40 goli. W dodatku Rooney również zbyt dużo od siebie nie dorzucił, a Rash i Martial też zawiedli, co przełożyło na taki obraz zespołu jaki był. Teraz musimy wierzyć, że Lukaku jest odpowiednią osobą i będzie w stanie strzelać w okolicach 40 bramek co sezon, tak jak to robią napastnicy w innych topowych klubach.

O ile zgodzę się co do wątku skrzydłowego, bo przydałby nam się topowy zawodnik na tej pozycji - szkoda, że nie udało się z Griezmannem - to rozpaczanie po 'stracie' Jamesa jest przesadzone, bo ten zawodnik zbyt wiele by nie zmienił.
» 20 lipca 2017, 11:02 #28
Wave: Jest jeszcze Pereira
World class za psie pieniadze, na skrzydle tez moze grac
» 20 lipca 2017, 11:05 #27
Sideswipe: Piłkarz, który "może grać na skrzydle" a skrzydłowy to duża różnica. W tym sezonie było to widać. Też mnie dziwi jak ktoś może mówić w kontekście transferu Griezmanna w styczniu, że to on rozwiąże nasze problemy na skrzydle.
» 20 lipca 2017, 11:26 #26
DevoMartinez: Pereira na wypożyczeniu w ogołe na innej pozycji sie ogrywał i to chyba nawet na 6stce dosyc duzo grał. Bez kupna DM sobie poradzimy ale jakis dobrze dosrodkowujacy skrzydłowy dla Lukaku to właściwie mus.
» 20 lipca 2017, 12:21 #25
sisinho: Gadasz skrzydłowy i mówisz James. Jak to chłopak jest 10tką. W dodatku własnie to jest jeden z powodów dla których odszedł, nie chciał grać w Realu na pozycji Bale czy Ronaldo a na pozycjach ofensywnego pomocnika jak grywa Isco czy Asensio.
» 20 lipca 2017, 15:08 #24
Daminek8: To pokazuje, że nawet my nie jesteśmy w stanie kupić każdego piłkarza. Z drugiej strony to dobrze bo przynajmniej nie będziemy przesadnie przepłacać co widać w przypadku negocjacji w sprawie Moraty i Perisicia.
"Nie wszyscy jednak płacą ogromne kwoty za dobrych zawodników. Jest różnica pomiędzy dobrym zawodnikiem, a zawodnikiem z dużym nazwiskiem."
Nic dodać nic ująć.
» 20 lipca 2017, 08:54 #23
lukiton0589: Podejrzewam, że Jose odpuścił Perisicia. Fajnie by było jakby Raiola załatwił Verrattiego.
» 20 lipca 2017, 08:41 #22
Matejko: Fajnie by bylo, ale nie zalatwi.
» 20 lipca 2017, 08:55 #21
zaluda: Matejko, to ty żyjesz?
» 20 lipca 2017, 12:45 #20
gaucho2015: PS... Fatalne okienko. Niby trzeci najbogatszy klub na świecie a City kupuje a Milan zaszokował całą Europę. Troche słabo. Pewnie JM puści AM i Perisic u nas....
» 20 lipca 2017, 08:34 #19
champione2013: Jednego z lepszych napastników ligi i do tego młody z potencjałem obrońca faktycznie fatalne . Milan to musi kupować bo tak gra wiekszość szrotu a city jak zwykle kupuje i nic z tego nie wychodzi .
» 20 lipca 2017, 08:48 #18
Matejko: Nie trzeci najbogatszy, a najbogatszy. I nie fatalne tylko normalne. Nie da sie co roku kupowac po najlepszym pilkarzu z 3 czolowych lig. Zeszloroczne okno transferowe mocno namieszalo ci we lbie widze.

City zrobilo 2 transfery zawodnikow z pola tak jak i United. A z transferow Milanu tylko Bonucci to klasowy zawodnik, reszta to pilkarze drugiej kategorii, albo jeszcze mlodzi, ktorzy beda sie dopiero rozwijac.
» 20 lipca 2017, 08:49 #17
Sideswipe: Fatalny to Ty jesteś, następne pytanie proszę.
» 20 lipca 2017, 11:31 #16
dybalaa: Znasz takie kluby jak PSG, City?
» 20 lipca 2017, 12:08 #15
adriann1986: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 12:38

nie jest najbogatszy a ma najwiekszą wartosc rynkową ze wszystkich klubów pilkarskich a to roznica :) Najbogatsze sa City i Psg ktore maja nieograniczone srodki za sprawa swoich wlascicieli, Real równiez ma kase bo za nimi stoi rodzina krolewska itp rodzina Glazerow nie jest az tak bogata jak szejkowie czy inwestorzy z Chin (Milan) trzeba dodac ze Dług z roku na rok rosnie, a wydawanie horrendalnych kwot na trasnfery nie pomoze w jego obnizce, a granie w Lidze Europy znaczaca nie poprawi budzetu jak Liga Mistrzow i wplywy z transmisji zreszta adidas ma zapis w kontrakcie ze jesli MU nie zalapie sie do LM to obniza o jakis % kwote, takze Mourinho z jednej strony ma zwiazane rece, nie moze kupowac jak City ;)
» 20 lipca 2017, 12:34 #14
ro7: @adriann1986
Poszukaj sobie raportu finansowego na stronach MU. Ma ponad 300 stron i jest tam wszystko opisane. Jesteśmy obrzydliwie bogaci, dług jest spłacany zgodnie z planem. Co roku zysk wynosi od 120-160 mln funtów, bez transferów. Mamy praktycznie nieograniczone fundusze. Ta siła marketingowa/wartość zapewnia nam duże umowy sponsorskie - zupki w Chinach, a to składa się na te 160 mln co roku.

Z transferami idzie jak idzie bo United nie dają się doić i chwała im za to. Wszyscy doskonale wiedzą, że United to największa "świnka skarbonka" tego Świata. Niedługo za średniaka Perisica, który przegrywał z Błaszyczkowskim w Borussi Inter zażyczy sobie stadion Old Trafford.
» 20 lipca 2017, 17:11 #13
gaucho2015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 08:33

---------De Gea--------
Valencia-Bailly,Lindelof-Darmian
-----Herrera-Pogba------
Mkhitaryan-Mata-Rashford(Martial)
-----------Lukaku----------
» 20 lipca 2017, 08:33 #12
Chapman: Czyli Persic i koniec,brawo za to okienko,było na prawdę parę dobrych grajków do wyciągnięcia,szkoda gadać.
» 20 lipca 2017, 08:17 #11
mario93: Raczej Matic, bardziej potrzebny i Chelsea ma zastępstwo.
» 20 lipca 2017, 08:45 #10
gaucho2015: Chelsea nie puści Maticia do United... pewnie deal z Juve.
» 20 lipca 2017, 09:38 #9
DevoMartinez: Bylo. Ale czy my mamy kuupować wszysco co jest dostępnje na rynku a potem się martwić co z nimi robić? My potrzebujemy 2-3 wzmnocnień na konrketne pozycje i tyle.
» 20 lipca 2017, 12:24 #8
Wave: Moze odpuscimy tego Perisica, duzo chce Inter, a skupimy sie na Veratim/Maticu.
Hmm..
Wyglada to tak jakby sie Mou przekonal do Martiala i to moze byc glowna przyczyna odpuszczenia transferu, a nie spore zadania Nerazzurrich.
» 20 lipca 2017, 08:16 #7
Matejko: "Nasz problem jest taki, że czterech naszych zawodników nie może grać, nawet trenować Czas rehabilitacji jest naprawdę długi."
Rojo, Shaw, Young. Zapomnialem o kims czy Mourinho sugeruje, ze Zlatan nadal bedzie gral dla United? :)
» 20 lipca 2017, 08:14 #6
Davide: Może miał na myśli Matę.
» 20 lipca 2017, 10:01 #5
Matejko: Watpie, wczesniej mowil, ze uraz Maty to nic powaznego, a tu jest mowa o dlugiej rehabilitacji.
» 20 lipca 2017, 10:17 #4
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 10:24

cos sie scielo
» 20 lipca 2017, 10:17 #3
Matejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2017 10:24

dubel
» 20 lipca 2017, 10:18 #2
Pietrus: Najbardziej szkodo Rojo , ładnie odpalił na środku obrony a tu kontuzja na dobre kilka miesięcy.
» 20 lipca 2017, 07:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.