Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Romelu Lukaku dołącza do United

» 10 lipca 2017, 18:33 - Autor: Rio5fan - źródło: manutd.com
Manchester United opublikował za pomocą swojej oficjalnej strony internetowej spodziewane potwierdzenie zakontraktowania Romelu Lukaku z Evertonu.
Oficjalnie: Romelu Lukaku dołącza do United
» Belg stał się częścią Manchesteru United
24-letni belgijski napastnik podpisał umowę na pięć lat z opcją przedłużenia na kolejny sezon. Rozpocznie on przygotowania do nowego sezonu z resztą drużyny w Los Angeles.

- Romelu naturalnie pasuje do Manchesteru United. To wielka osobowość i wielki zawodnik. To normalne, że on chce się rozwijać w największym klubie. Będzie to wspaniały dodatek do grupy, a pozostali piłkarze na pewno ciepło go przyjmą. Bardzo się cieszę na myśl o ponownej współpracy z Romelu - powiedział José Mourinho.

- Chciałbym rozpocząć od podziękowania Evertonowi i kibicom za ostatnie cztery wspaniałe sezony. Nawiązałem kilka niezwykłych przyjaźni i mam mnóstwo wspaniałych wspomnień. Okazja dołączenia do Manchesteru United i José Mourinho trafia się jednak tylko raz w życiu i nie mogłem jej odrzucić. W finale Ligi Europy było widać walkę i determinację tego zespołu, a ja chciałbym być jego częścią. Nie mogę się doczekać gry przed 75 tysiącami widzów na Old Trafford. Najpierw czekają nas jednak przygotowania. Czekam już na pierwszą sesję treningową - stwierdził nowy nabytek United.

Romelu Lukaku - biogram zawodnika »




TAGI


« Poprzedni news
"Kluby Premier League galopują w kierunku bankructwa"
Następny news »
Lukaku po raz pierwszy w barwach United [foto]

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (177)


komandos3663: Zakładając że nikt już nie przyjdzie ani nie odejdzie to powiem wam że nasz skład prezentuje się naprawde dobrze. Takie zestawienie widzę na przyszły sezon

De Gea

Bailly Lindelof Rojo

Valencia Pogba Herrera Mata/Miki

Rashford Lukaku Martial
» 11 lipca 2017, 18:38 #169
mgs: Z takim składem to o top 4 będzie ciężko.
» 11 lipca 2017, 19:50 #168
ArktoS: Właściwie to masz rację. Wydaje mi się, że Martial oraz inni dostali w ubiegłym sezonie nieco inne role związane z grą Ibry. Mając Lukaku może to wyglądać zupełnie inaczej ;)
» 11 lipca 2017, 20:00 #167
Kalina: I autostrada na lewej stronie
» 11 lipca 2017, 20:17 #166
braku: Kiedy kolejne transfery bo jak narazie to jakieś zarty
» 11 lipca 2017, 18:17 #165
Michal12371: Nie będzie już transferów.
» 11 lipca 2017, 18:20 #164
joker20: beda! jeszcze z 2-3
» 11 lipca 2017, 19:27 #163
lukiton0589: Nie dziwi mnie parcie na Diera, bo to Anglik. A jak wiadomo są regulacje Premier League jeśli chodzi o ilość Anglików w zespole.
» 11 lipca 2017, 17:16 #162
mrk: z tego co kojarze to chodzi o home grownów, a tutaj już jest szerszy wybór bo np. home grownem jest też Pogba i wielu innych obcokrajowców, którzy trafili do Anglii za małolata. Musi być ich 8 w szerokim 25-osobowym składzie.
Biorąc jednak pod uwagę, że angielski klub powinien dla zasady mieć jakichś anglików w składzie to faktycznie angielscy piłkarze na poziomie są w cenie.
» 11 lipca 2017, 17:29 #161
Saberem47: Lukaku od kilku sezonów wymiata w PL i jest w czołówce strzelców ligi, a tutaj geniusze piszą że z kimś takim nie mamy szans na mistrza. Co z wami... Przecież on w słabszym klubie nabił lepsze staty od zlatana np
» 11 lipca 2017, 15:54 #160
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 15:23

Spokojnie tez z tym panikowaniem po przejsciu Jamesa do Bayernu, sciagniemy Bala, albo Sancheza to nastroje sie polepsza :d
» 11 lipca 2017, 15:22 #159
PanWolodyjowski: Jeśli chodzi o transfery, to SŁYCHAĆ, że United interesuje się Perisiciem i Maticiem.

Więc na prawe skrzydło potencjalnie - Martial,Perisić,Young + ew. Mkhitaryan (jak nie zagra na SPO i zapcha dziure) i Rashford

Na prawe - Lingard :V + ewentualnie zapchanie dziury Matą

Super te pomysły.
» 11 lipca 2017, 15:14 #158
Kalina: Tez zgadzam sie z tym ze super to wyglada
» 11 lipca 2017, 18:30 #157
Wave: Ponoc Andersonem Talisca tez sie interesujemy, 22mln f, no ale nie wiadomo co z work permitem
» 11 lipca 2017, 15:14 #156
Devil88: Witajcir tak czytam wasze komentarze na temat perisicia i wiekszosc z nich jezst negatywna...... moim zdaniem po ogladnieciu filmow z jego gra bedzie on dobrym pilkarzem dla MU bardzo duzo biega nie aganna technika i jest szybki a takiego pracusia na skrzydlo nam potrzeba. Jestem za tym transferem i zobaczycie ze chlopak da rade
» 11 lipca 2017, 14:54 #155
Corey23: Podobno Roma chce Martiala, niech dają Nainggolana i mogą brać Antka.
» 11 lipca 2017, 14:53 #154
kckMU: Miej skrzydła, że zęby bolą i oddaj jeszcze Martiala...
» 11 lipca 2017, 15:06 #153
Obsliniak: Brać to mogą Ciebie Corey23. Hehe...
» 11 lipca 2017, 16:08 #152
Bydgoszczanin: Nie mogę się doczekać nowego sezonu. Wracamy na tron.
» 11 lipca 2017, 14:37 #151
ArktoS: Coś czuję w kościach, że klepniemy teraz Sancheza.
» 11 lipca 2017, 14:28 #150
is200second: Jakim cudem przyszedl tu Pogba?

Oficjalnie: po zakontraktowaniu Jamesa przez Bayern i odejsciu Rooneya do Evertonu . Nr 10 od przyszlego sezonu bedzie nosil Jessie Lingard.
» 11 lipca 2017, 14:01 #149
Walnuts: No właśnie, na ten moment to United skupuje graczy z przeciętnych klubów i tacy są w kręgu zainteresowań klubu, jeśli plotki choć trochę są prawdziwe.

Jak cygan chce kimś takim walczyć o mistrzostwo i bić się jednocześnie w LM, nie mam pojęcia. Ale śmierdzi to drugim sezonem Van Gaala.
» 11 lipca 2017, 14:07 #148
Kalina: cygan w PSG cos ci sie w glowce poprzestawialo
» 11 lipca 2017, 18:37 #147
jassaj: No ale Bayern znowu pokazał, że biznes to u nich na światowym poziomie stoi- wypożyczyli sobie dobrego grajka, sprawdzą,ograją, będą chcieli to wykupią, nie to nie, pewnie ewenualna kwota transferu też będzie niższa niż ta o której my rozmawialiśmy. Dobry deal z ich strony
» 11 lipca 2017, 13:53 #146
jassaj: sory za off top ale prośba do redakcji w związku z tabelą- fajnie, że została juz wyzerowana bo mamy nowy sezon i wgl, ale wciskanie herbu Arsenalu 4 klubom (swoją drogą to nie może być przypadek) to troche przegięcie :D
» 11 lipca 2017, 13:51 #145
ArktoS: Oficjalnie: Transfery na linii Manchester United - Real Madryt zablokowane do końca panowania Pereza.
» 11 lipca 2017, 13:51 #144
JestemNumerem9: James wypozyczony na dwa lata do Bayernu.
» 11 lipca 2017, 13:36 #143
is200second: Musialem wyjsc z domu zeby czegos nie rozwalic. Podobno juz jest oficjalka.

Niech ktos wytlumaczy mi logicznie gdzie ten klub zmierza i jakie ma aspiracje?
» 11 lipca 2017, 13:45 #142
hCq: No to pozamiatali z tym wypożyczeniem..
» 11 lipca 2017, 13:46 #141
Quahadron: A gdzie wy widzieliście miejsce dla Jamesa u nas w składzie?
» 11 lipca 2017, 13:48 #140
Domelo: Bayern jak już kupuje to konkretnie.
» 11 lipca 2017, 13:52 #139
JMourinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 13:33

Lukaku,Dier,Persic-z takimi grubymi wzmocnieniami szykuje się podwójna korona a kto wie może i potrójna,wspaniale że do nas nie trafi Morata,James,D.Costa i Fabinho,po co nam też Sanchez,wystarczy nam Lukaku.U nas w podstawie a w takim np.Bayernie czy innym wielkim klubie nie powąchał by nawet pierwszego składu,skoro taki wspaniały to dlaczego Europa się o niego nie biła..
» 11 lipca 2017, 13:29 #138
Domelo: Radzę na razie poczekać czy to wypali. Pamiętam, że jak przechodził Di Maria i Falcao też byłem podjarany, że w końcu będziemy błyszczeć lecz jak było każdy wie.
» 11 lipca 2017, 13:34 #137
JMourinho: Racja,należy poczekać z oceną ale z wygraniem LE i powrotem do LM a także w drugim sezonie planowaną bitwą o mistrzostwo,powinni kupić kogoś kto robi różnicę i to wielką mowa o światowej klasie a tym czasem typ ze średniego Evertonu,Mou narzekał na wolne,słabe skrzydła pytanie co robi w tym temacie bo chyba raczej nie za wiele.Taki Sanchez na bank zmienił by obraz gry,Costa rozerwał skrzydło,natomiast obecnie nie wygląda to zbyt ciekawie,poczekamy i zobaczymy,jednych cieszą te transfery innych nie.
» 11 lipca 2017, 13:44 #136
Domelo: Musimy kogoś konkretnego kupić na skrzydło, Lingard za słaby.
» 11 lipca 2017, 13:51 #135
Domelo: Lepszy on niż Morata.
» 11 lipca 2017, 12:55 #134
SUGAR311: Wydaje mi się że Morata to była przykrywka. Tak naprawde United starało sie o Lukaku
» 11 lipca 2017, 12:46 #133
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 12:24

Coraz mniej mi sie zaczyna podobac ta Mourinhowa polityka zarowno transferyvjak i sposob gry.

Pod koniec sezonu widac juz bylo jego filozofie gry. Murarka. Do tego podobno Bayern ustalil warunki sprowadzenia Jamesa. A Juve D. Costy.
» 11 lipca 2017, 12:19 #132
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 12:40

Ja tam nie mam nic przeciwko takiemu stylowi, wole to po 100kroc niz bezmyslna klepanine w szerz boiska, tym bardziej jak daje efekty na boisku w postaci wynikow

My nie Real czy Barcelona gdzie sobie moga grac atakiem cala druzyna, nam beda sedziowie nie beda pomagac na kazdym kroku w zdobywaniu trofeow
» 11 lipca 2017, 12:36 #131
Wave: nie beda
» 11 lipca 2017, 12:41 #130
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 12:54

A co Ci nie pasuje w taktyce Mou i jego transferach?

Taktyka przyniosła nam w pierwszym sezonie 3 trofea w Ligę Europy dającą awans do LM. Mimo trudnego sezonu , wielu kontuzji i wielu krzywdzących decyzji sędziowskich do końca liczyliśmy się w walce o top 4 i byliśmy w czołówce drużyn pod względem wykreowanych sytuacji.

W ubiegłym sezonie mimo braku LM i niskiej pozycji w tabeli sprowadził do nas Ibre Pogbe i Mikiego którzy byli najlepszymi zawodnikami na swoich pozycjach w swoich ligach. Do tego bardzo udany transfer Bailiego który uchodzi już z jednego z najlepszych defensorów Premier League.

W tym sezonie sprowadził drugiego strzelca w lidze i gościa którym interesowały się największe potęgi w europie a co ważniejsze wyrwał go z rąk mistrzowi Premier League który miał już Lukaku na tacy. Do tego najlepszy obrońca ligi portugalskiej ostatniego sezonu.

Nie ogarniam Cie i nie wiem czego więcej oczekujesz. Może Mou ma sprowadzać tych których Ty chcesz i grać tak żeby Tobie sie podobało niezależnie od wyników ?
» 11 lipca 2017, 12:54 #129
Bydgoszczanin: Nie warto się takimi przejmować. Nie każdemu można dogodzić, ale skreślanie przed rozpoczęciem sezonu nie jest w porządku. Trzeba mieć małe problemy wewnętrzne.
» 11 lipca 2017, 13:06 #128
is200second: Nic na to nie poradze. Lubie gre podaniami. Ladna dla oka. Nie nie interesuje mnie Barca Real itd.

Ktos lubi Tyskie ktos Zywca. Tym i tym sie opijesz. A jednak zawsze wybieraszvjedno z dwoch
» 11 lipca 2017, 13:16 #127
is200second: Lukaku, Dier, Perisic o Matic. Mou ewidentnie celuje w mistrzostwo i final LM.
» 11 lipca 2017, 12:06 #126
swees: Manchester United will make a ÂŁ60m bid for Tottenham midfielder Eric Dier, according to The Daily Mirror.

The newspaper report that Spurs have a pay ceiling that Manchester United can go above, which might be enough to tempt Dier to Old Trafford.

The Independent report that Jose Mourinho will sign Ivan Perisic next week from Inter Milan with the fee set for ÂŁ45m.

Roma are interested in signing Anthony Martial, though a move for the striker is unlikely to be sanctioned by the club, according to The Daily Mirror.
» 11 lipca 2017, 11:39 #125
trochos: Super sprawa , no i pozostaje czekać na kolejne oficjalki bo to na pewno nie ostatnia
» 11 lipca 2017, 11:03 #124
Devilfanforever: Jose chce Diera z Tottenhamu i poprosił Eda, żeby położył na stół 60 mln funtów i załatwił sprawę ze Spurs najszybciej, jak to możliwe. (TalkSport)
Moim zdaniem za drogo...
» 11 lipca 2017, 10:57 #123
Fugas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2017 11:09

Nie wiem czy to dobry pomysł. Blind sobie swietnie radził na środku w pierwszym sezonie. A na obronie już nie będzie musiał grać ze względu na Linedolfa.
» 11 lipca 2017, 11:08 #122
M4GIK1990MU: A moim zdaniem 60 baniek to i tak będzie za mało. Levemu chyba cegłówka musiałaby spaść na łeb, jak miałby wzmocnić lokalnego rywala.
» 11 lipca 2017, 11:14 #121
mario93: Ten Dier taki dobry?
» 11 lipca 2017, 11:32 #120
Devilfanforever: Mi się wydaję, że Blind już jest traktowany jako obrońca. Wątpię by wrócił do pomocy.
» 11 lipca 2017, 11:36 #119
Devilfanforever: A co jeżeli z tym Bakayoko to tylko taka zagrywka pod Maticia? Coś na zasadzie:
- My odpuszczamy Bakayoko ale wy dajecie nam Maticia.
Jeżeli się nie zgodzą to pozostaje Tiemoue, którego Chelsea nam nie wygryzie iż nie zapłacą tyle co my.
» 11 lipca 2017, 10:31 #118
Bydgoszczanin: Możliwe. Nawet bardzo.
» 11 lipca 2017, 10:47 #117
M4GIK1990MU: mało prawdopodobne do zrealizowania. Zwłaszcza, że zarząd Chelsea chyba by szlag trafił, jakby ktokolwiek zaproponował im taki układ.
» 11 lipca 2017, 11:16 #116
hCq: Perisic najprawdopodobniej podpisany (wystarczy sprawdzić jego twittera i sposób w jaki komunikował transfer do Interu). Ten transfer wydaje mi się dziwny, tyle hajsu za wiekowego i nie nadzwyczajnego piłkarza... Wolałbym aby częściej grał Martial/Rashford. Mam nadzieję, że mimo sporego hajsu za Perisica będziemy się starać o Griezmanna za rok.
» 11 lipca 2017, 10:15 #115
tomekwietniu: Masz rację z tym twitterem. Jak podpisywał kontrakt to dał kropkę niebieską i czarną, a teraz dał czerwoną :)
» 11 lipca 2017, 10:19 #114
grzeho16: Podzielam twoje zdanie. Mam nadzieję że pierwszym wyborem Mourinho będą Rashford/Martial i Mikhitaryan a Perisic zmiennikiem.
» 11 lipca 2017, 10:25 #113
dlabigt23: chyba jestescie niepowazni ze Perisic przyjdzie tutaj grzac lawce :D on bedzie pierwszym wyborem Mourinho jestem tego pewien wiec Martial bedzie mial konkurencje i ten sezon pokaze czy zostanie z nami czy nawet juz zima poleci jak sie nie ogarnie :)
» 11 lipca 2017, 10:30 #112
hCq: Wątpię, Mou lubi taką charakterystykę piłkarzy jaką prezentuje Perisic. Co by nie mówić Perisic bardzo dużo biega i jest waleczny na boisku. Rashford i Martial (zwłaszcza anglik) będą wykorzystywani raczej jako napastnicy. Przez myśl przechodzi mi też możliwość rotowania składem i grania ze słabszymi drużynami 3 obrońcami z Perisicem i Valencią jako wahadłowymi - oboje są skuteczni i w ataku i w defensywie. Perisic w PL może być niezły z tym, że mnie trochę boli koszt tego transferu biorąc pod uwagę za jak śmieszne pieniądze przechodził do poprzednich klubów. Dodatkowo Martial jest u nas kompletnie niedoceniany i nie zdziwię się jeśli zabraknie mu motywacji i za sezon-dwa odejdzie.
» 11 lipca 2017, 10:35 #111
MajkelRoy: Nie zapominajmy, że mamy dużo meczy w tym sezonie, dużo podróży w tygodniu, potrzeba nam duzo zawodników na wyrównanym poziomie. Takie budowanie składu, nie tylko w piłce nożnej powoduje to, że konkurencja w składzie jest zdrowa każdy chce sie wybić i się stara bo widzi że ma szanse.
» 11 lipca 2017, 10:45 #110
hCq: Racja. Dlatego uważam, że Mou wziął za priorytet Perisica właśnie dlatego, że to walczak, posiada dobry drybling i przede wszystkim szybkość - czego nam właśnie brakowało w ostatnim sezonie z przodu. Patrząc na charakterystykę ligi i nasze braki to nie jest to wcale głupi transfer - mam tylko nadzieję, że w ostateczności kwota transferu będzie niższa, bo to jednak 28-letni zawodnik, który jakoś mega szczególnie nie zachwyca aby płacić za niego takie kwoty o jakich się pisze w prasie. No, ale Inter też chce wykorzystać sytuację i dobrze na nim zarobić.
» 11 lipca 2017, 10:51 #109
hCq: Tak z drugiej strony to właściwie to konto na twitterze (IperiOfficial) nie jest zweryfikowane, także może to być też fake, choć przed transferem do Interu przekazało prawdziwą informację. No nic.. czekamy. :)
» 11 lipca 2017, 11:01 #108
Wave: W sumie my tez tak tego dmc szukamy na sile, a mamy Blinda i Fosu co tez wiecej szans powinni dostac na tej pozycji, James i Perisic tez by nie bylo zle jak by przyszli i na tym koniec
» 11 lipca 2017, 09:33 #107
tomekwietniu: Bardzo chciałbym zobaczyć na tej pozycji Blinda. Gość dobrze czyta grę, ma dobre podanie do przodu i rozegranie, a szybkości na tej pozycji nie trzeba :)
» 11 lipca 2017, 10:20 #106
hCq: Dokładnie. Też myślę, że Blind szczególnie na tej pozycji powinien być wystawiany. DMC jset lepszą pozycją pod jego warunki fizyczne.
» 11 lipca 2017, 10:45 #105
ArktoS: Świetny transfer, bardzo na niego liczę. Liczę również, że w przyszłym sezonie odpali Martial i to tak z pełną siłą.
» 11 lipca 2017, 09:02 #104
pelzebiusz: Najlepszy transfer . Mam tylko nadzieję że nie będzie tylko tych głupich cieszynek dabów itp. Bo w ubiegłym sezonie Pogba z Lingarrrrddddiinnniiooo to odstawiali żenadę.
» 11 lipca 2017, 08:56 #103
kruk581: nie rozumiem czemu masz z tym problem. to w jaki sposob beda celebrowac gole to malo istotne, najwazniejsze aby nasz klub wrocil na wlasciwe - zwycieskie tory. moim zdaniem to powinno byc dla Ciebie priorytetem a nie w jaki sposob beda cieszyc sie z bramek.
» 11 lipca 2017, 09:06 #102
szarosc: dokładnie, ważne żeby mieli co celebrować a w jaki sposób to ich sprawa..
» 11 lipca 2017, 09:24 #101
pelzebiusz: Nooo teraz to już wiem jaką koszulkę zamawiam 😊. Szkoda mi tylko Martiala że mu tej 9 nie oddadzą. Dla mnie Lukaku to będzie drugi Drogba - na to liczę.
» 11 lipca 2017, 08:48 #100
Wave: Bardzo trafny komentarz z anglia goal Mr_Red_Devil:

"Niektórzy widzę ze mają tu ostry ból doopy z powodu transferu Lukaku. Ponoć strzelił tylko 3 gole w meczach z top6... a ile miał strzelić? W końcu grał w Evertonie! Heheh jak cały zespół Evertonu nie urabiał w meczach z czołówka to co miał Lukaku zrobić? Taraz zagra w topowej drużynie wiec strzeli więcej goli z drużynami z czołówki ...proste. Napastnik który w wieku 24 lat strzela 25 goli w PL grając w średniej drużynie to kawał napastnika. On bedzie co roku lepszy a podpisał kontrakt na 5 lat. Tak wiec proszę Was koledzy hipokryci nie opowiadajcie głupot bo pewnie każdy kibic czołowej drużyny PL chciałby go widzieć u siebie No ale teraz jak gra w MU to juz jest bee , przepłacony , za wysoki zbyt czarny itp. Śmiech mnie ogarnia jak czytam wypociny niektórych :) "
» 11 lipca 2017, 08:42 #99
Bydgoszczanin: Co sądzicie o tym, że nie ma w kręgu zainteresowań żadnego piłkarza na lewą obronę? Przynajmniej w mediach o tym nie piszą. Shaw będzie ponownie dochodzić po kontuzji i nie gwarantuje jakości. Myślicie, że Mourinho przekonał się ostatecznie do Darmiana? Jest jeszcze Blind. Chyba, że zajdzie zmiana w ustawieniu.
» 11 lipca 2017, 08:18 #98
Wave: Darmian Blind Shaw w takiej hierarchii starcza
» 11 lipca 2017, 08:37 #97
tomekwietniu: A ja się bardzo cieszę, że do Stanów poleciał z drużyną Demetri Mitchell. Wiadomo zagrał ostatni mecz o pietruszkę, ale wypadł bardzo fajnie. Jeżeli by się rozwinął na tej jak dla niego nowej pozycji i grał na LO..och marzenie mieć tam kogoś z Manchesteru :)
» 11 lipca 2017, 09:18 #96
Bydgoszczanin: Darmian się nie włącza do ofensywy, zawsze się wycofuje (może takie wytyczne od trenera?), w defensywie natomiast spełnia swoją rolę. Shaw się przyłączał, ale trochę czasu upłynie zanim wróci do składu. Blind defensywnie dobrze, ale jest nieco za wolny, aby poszaleć na lewej flance, co najwyżej dośrodkowania wchodzą w grę. Chcę powiedzieć, że brakuje gracza, który będzie aktywniejszy pod polem karnym rywala, o zbliżonej charakterystyce, co Valencia. Gdyby tak Darmian... Tylko, że gra prawą nogą. Może Perisić? Choć wątpię. Piszczek kiedyś też grał na innej pozycji.
» 11 lipca 2017, 09:43 #95
tomekwietniu: Co ciekawe Blind ze swoją 'szybkością' często się podłącza. Shaw to wiadomo, czasem nawet zapomni, że jest LO.
Wytyczne od trenera żeby Darmian się nie podłączał to chyba bardziej mity które powstały na dp(może poza meczami gdzie miał wybitnie trudnego przeciwnika na skrzydle i rzeczywiście miał zabezpieczać tyły), żeby bronić Włocha, a szefuje temu @Matias :)
A w kwestii defensywy wszystko zależy od tego na jakie ustawienie zdecyduje się Mou :)
» 11 lipca 2017, 10:08 #94
Bydgoszczanin: Mity, czy ja wiem... Mourinho też musiał to widzieć, tą jego bierność, a mimo to Włoch w kolejnych meczach nie wyciągał wniosków. Przecież dostałby 'uwagi', a tak wciąż był wystawiany, jakby trener akceptował taką postawę. Tak więc mity mogą być uzasadnione.
» 11 lipca 2017, 10:46 #93
tomekwietniu: Okey Darmian może i gra w meczach gdzie bardziej trzeba się bronić i rozumiem, że ma więcej zadań defensywnych, ale nie chce mi się wierzyć, że Mou mu mówi: Nic innego niż obrona Cię nie interesuje, tylko bronisz.
A Włoch się zachowuje tak jakby właśnie takie wytyczne dostał - o to mi chodziło.
Ciekawa statystyka ilość występów na LO: Blind 20, Darmian i Shaw po 18. U nas to tak naprawdę loteria kto zagra na LO
» 11 lipca 2017, 11:04 #92
Bydgoszczanin: Loteria. Dlatego martwi mnie trochę ta pozycja. Liczyłem, że sprowadzony zostanie pewniak na lewą obronę. Shaw jako zmiennik. Darmian na prawą, jako zmiennik Valencii, bo przecież ten robotem nie jest, lata mu lecą i we wszystkich meczach nie zagra, tak jak nas do tego przyzwyczaił. Blind może i na lewą, i na środek i też właśnie chciałbym go zobaczyć w pomocy.
» 11 lipca 2017, 12:24 #91
Quahadron: Moim zdaniem Jose wie, ze nie może od razu wymieniać pół składu. Rozegrał sezon który w mojej ocenie był najlepszy od odejścia SAFa i zobaczył czego nam ponownie brakuje. Tak jak liczył ze Carrick da rade grać w wielu meczach, tak teraz widzi.. ze konieczny jest zakup klasowego DMa. Tak jak widzi, że nasze skrzydła nie istnieją (statystki skrzydłowych jak i ich skuteczność.. cóż, nie powala) Wiec wie, ze potrzebujemy skrzydłowych. Posypał nam się Ibra, Rashford to jeszcze nie ten poziom (o ile w ogóle na takim będzie, choć trzymam kciuki) to musiał kupić prawdziwego napadziora. No i zabrakło nam Rojo, wiec poki co zastąpiliśmy go byłym graczem benfiki. Jak widzicie mamy od groma ról do obsadzenia.. a defensywa naprawdę sobie radziła w tamtym sezonie, Wiec zakup lewego obrońcy albo zostanie na zimę, albo na przyszłe okno.. albo gdy nie uda nam się ściągnąć kogoś na wyżej wypisane pozycje to w tym roku :) poki co, jest Okey.
» 11 lipca 2017, 13:41 #90
jamaj05: Jak czytam tutaj komentarze niektórych znafffców i przyszłych skautów najlepszych klubów świata, typu, że brak mu wykończenia, szybkości, drewniak, słaby drybling czy uderzenie, to mam wrażenie, że ktoś ma na myśli piłkarzy pokroju Croucha, Austina czy Carrolla, a nie Lukaku

Pomijając fakt, że jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził, to ok, rozumiem, że każdy miał jakiś swój typ i pomysł na transfer, ale nie można nie doceniać klasy tego piłkarza

W tamtym sezonie najwiecej problemów mieliśmy nie z kreowania, a wykańczania akcji i Lukaku idealnie uzupełniałby te momenty
Super budowa, potrafi od 3 sezonów strzelać nie mniej niż po 20 bramek, a patrząc na finezyjność i umiejętności jego kolegów z Evertonu, to jest to niezły wyczyn

To, że będzie strzelał wiele bramek to pewniak, a ile jeszcze może sam ich wykreować, ile asyst zaliczyć, ilu obrońców wziąć na siebie zostawiajac wiecej miejsca dla reszty zespołu?

Lukaku to świetne wzmocnienie, mam nadzieję, że dokupimy jeszcze ŚPD i skrzydłowego

Już 2 rok z rzedu widać jaka zmiana jakości przy transferach gdy Mou jest trenerem
Pewnie i tak nie uda się wyczyścić całej szatni w tym okienku, ale już za rok nie bedzie w składzie żadnego przypadkowego piłkarza

A co do Rooneya, to szacun, że nie poszedł na łatwizne za kasą do Chin czy Kataru, tylko walczy w Evertonie o miejsce w mistrzostwach świata
Oby mu się udało, bo zasługuje na takie pożegnanie z kadrą
» 11 lipca 2017, 06:55 #89
jamaj05: Aha i jeszcze co do argumentu, że nigdy nie grał w LM

Co roku gra w tych rozgrywkach jakiś debiutant, który zachwyca kibiców piłkarskich
Czy to liga mistrzów, czy liga angielska, polska czy puchar francji, to zasady sa te same, o to samo chodzi, wiec nie wiem, czemu niby miałoby to być dla Lukaku utrudnienie

Szukacie dziury w całym, a później pierwsi będziecie jarać się jego bramkami
» 11 lipca 2017, 07:02 #88
Bydgoszczanin: Po prostu niektórzy oceniają transfer na podstawie medialności danego piłkarza. Ronaldo, Messi, Suarez, Neymar, Sanchez, Griezmann, Bale albo nawet taki Morata - bo Real, to musi być lepszy. Nie każdemu da się dogodzić, ale ja nie widzę nic złego w pozyskiwaniu perspekrywicznych graczy. Lukaku to najlepszy obecnie możliwy wybór, więc jestem zachwycony. Jeszcze 3 piłkarzy dojdzie, tak sądzę. Być może w tym oknie już nikogo nie sprzedadzą, aby nie zawężać jeszcze bardziej kadry.
» 11 lipca 2017, 08:11 #87
ptasior: Ja tam jestem przekonany że Lukaku podoła w Naszym Manchesterze i zagwarantuje odpowiednią ilosc bramek.
» 11 lipca 2017, 06:29 #86
DanyDET: Kocham ten klub. Od małolata. po prostu :)
» 11 lipca 2017, 00:53 #85
manutdfan92: Mówcie co chcecie, ale ja nie jestem przekonany do tego transferu. Gość który ma do zaoferowania głównie pójście na (prze)bitkę z obrońcami i niewiele poza tym - przyjęcia piłki brak, gry kombinacyjnej również a technika strzału ograniczona do uderzeń pasówką. I to wszystko za grube miliony.
W ogóle nie podoba mi się to okienko. Ja rozumiem że na środek obrony i defensywną pomoc trzeba szukać ludzi, którzy mają jak to mówi komentator Borek "centymetry i kilogramy", dlatego z transferu Lindelofa byłem zadowolony, zwłaszcza że na chłopaka mieliśmy oko już od dawna.
Jednakże czasy kiedy w ataku królowała czysta siła i wzrost zaczynają przemijać nawet na boiskach Premier League - dlatego dziwią mnie trochę nasze cele transferowe o których najpoważniej się mówi/mówiło: Morata, Lukaku, Perisić, Talisca - same kłody około 190 cm, które nadają się tylko do holowania piły - zero finezji i polotu. I już nawet mogę zrozumieć, że kupiliśmy kogoś takiego na pozycję nr 9, bo taki jest "klasyczny" profil piłkarza na tę pozycję. Natomiast jaki jest sens kupować graczy o takiej charakterystyce na skrzydło - tego nie pojmuję. Przy tym wzroście, a w konsekwencji przy tym środku ciężkości taki Perisić czy Talisca będą wywracani jak zapałki i nie łudźmy się że nadrobią coś tutaj szybkością - to jest PL i tu byle przeciętny boczny obrońca potrafi szybko biegać.
Naprawdę mam obawy, że nasza gra w tym sezonie będzie nieoglądalna, a przecież w sezonie minionym momentami wyglądało to bardzo przyjemnie.
» 11 lipca 2017, 00:01 #84
kuba25: to powiedz mi proszę ja Ciebie, dlaczego Lukaku który jest tak ograniczony jak to Ty go opisujesz, strzelił 25 bramek w Evertonie, kiedy Tworzą z 3 razy mniej sytuacji niż my?
dla hejterów Lukaku : Czy tego chcecie czy nie, ten piłkarz jest kotem!
» 11 lipca 2017, 00:09 #83
manutdfan92: To wynika w dużej mierze ze specyfiki gry Evertonu. Na pewno nie jest to zespół, który żyje z posiadania, a jak szli do kontry to Lukaku miał dużo miejsca i mógł sobie poprawić piłkę i z dziesięć przed strzałem. Często też potrafił sam się przebić dzięki swojej sile. W naszych meczach przebieg gry będzie często wyglądał zgoła odmiennie - chłopak będzie musiał radzić sobie w tłoku (między innymi przyjmować piłkę na centymetry lub zgrywać ją z pierwszej do partnera) i wtedy zobaczymy czy podoła.
Poza tym Everton stworzył tylko około o 1/8 mniej sytuacji niż my, a nie "z 3 razy mniej".
» 11 lipca 2017, 00:25 #82
drewnoOUT: wyjdź i nie wracaj.
» 11 lipca 2017, 00:29 #81
Matejko: Nie potrafie pojac tego czemu od jakiegos czasu kazdego postawnego pilkarza nazywa sie kloda. Teraz pilkarz musi miec 170cm, bo jak ma wiecej to jest drewniany. Zlatan czy Pogba to tez "klody"? Goscie mimo wzrostu zjadaja technika wiekszosc kurdupli. Mam wrazenie, ze ludzie lecza kompleksy, bo sami ledwo od ziemi wyrosli i kazdy kto jest wyzszy zostaje nazwany drewnianym.

A Lukaku moze idealnie wpasuje sie w gre United? My nie potrzebujemy kolejnego goscia, ktory bedzie kreowal gre, tworzyl dziesiatki sytacji i oddawal setki strzalow. Tu potrzeba kogos kto dostawi noge czy nawet pilka sie od niego odbije i trafi do siatki, bo tylko tego brakowalo w niemal calym poprzednim sezonie. Goli, goli i jeszcze raz goli.
» 11 lipca 2017, 01:14 #80
jahnio4991: hahaha ale morata ma wała hahaha
» 10 lipca 2017, 23:53 #79
Joachimek: Ponoć Fabinho blisko Atletico..
» 10 lipca 2017, 23:22 #78
kuba25: to co z tym ich zakazem w końcu
» 10 lipca 2017, 23:33 #77
CJQualls: Bana mają nie kupią, wątpię, żeby taki zawodnik grzał ławę do stycznia..
» 10 lipca 2017, 23:47 #76
Foryc90: No to mamy kozaka w napadzie. PEwność bramek, śilny idealnie się wpasuje. Potrzeba jeszcze defensora na pomoc i szybkiego skrzydłowego i jedziemy :D
» 10 lipca 2017, 23:04 #75
dlabigt23: Tylko czekac na nastepny transfer i mam nadzieje ze bedzie juz w tym tygodniu :) Ciekawe kto do nas zawita i czy bedzie moze jakas kolejna niespodzianka ? kto wie :) Ciekawi mnie co wyjdzie z James'em i Bakayoko . Czy faktycznie sie o nich staramy ...
» 10 lipca 2017, 22:43 #74
zdenek10213: Martiala chce wypozyczyc Roma ?
» 10 lipca 2017, 22:33 #73
Budewajn: Jedność Niechobrz też miała takie plany, niestety ich lewoskrzydłowy Mariusz L. w tym sezonie nie wyjedzie do Niemiec na ogórki więc rozmowy upadły.
» 11 lipca 2017, 01:08 #72
tomekwietniu: Może dużo wymagam, ale jeżeli do transferów Lindelofa i Lukaku udałoby się dołożyć Sancheza lub Jamesa i Nainggolana to byłoby okno marzenie....
Ale pewnie zamiast kogoś z pierwszej dwójki przyjdzie Perisić i choć podoba mi się ta opcja transferowa, bo przyglądam mu się od poprzedniego sezonu to jednak to raczej będzie tylko żołnierz...
» 10 lipca 2017, 22:16 #71
winers: Jestem pewny, że to Everton zrobił lepszy transfer. Niewiarygodne, że Klub rozstał się z Rooneyem. Po prostu nie do uwierzenia!
» 10 lipca 2017, 22:10 #70
jahnio4991: Roo sam chcial transferu do Evertonu, musial sie pogodzic z realiami, bo co innego Roo na lvl 25-30 goli na sezon z tyg. 250-300 tys. funtow i co innego Roo na lvl. 3-8 goli na sezon z tyg. 250 tys. funtow i grajacego raz na miesiac ogon meczu z ogorkami.. wiem ciezko to przelknac, ale klub tracil w ostatnich latach ogromny cash na wyplaty dla niego i Roo doskonale wiedzial ze jak odejdzie to zwolni spory szmalec na wyplate dla nowego gracza np. Lukaku, ktorego liczby z gry w ostatnim sezonie zasluguja na ten hajs
» 10 lipca 2017, 23:39 #69
walentos: Jahnio4991 czy kiedykolwiek Rooney strzelił 3 bramki w sezonie?
Najmniej strzelił w tym i było to 8 trafień a wynikało to bardziej z kontuzji i braku regularności. Jak był na boisku to zgarniał całkiem niezłe oceny za swoje występy. Ja myślę że dając mu częściej szansę gry spokojnie moglibyśmy liczyć w przyszłym sezonie na 15 bramek. Tak klasowy zawodnik nawet jeśli ma spadek formy to jest gwarancją bramek i przekonamy się o tym już niedługo. To będzie bolesne.
» 11 lipca 2017, 09:51 #68
welllone: Poważnie waży 94 kilogramy?
Ok Lukaku to czołg XD
» 10 lipca 2017, 22:03 #67
siwqq: Cześć, pytanko orientuje się ktoś kiedy do treningów z drużyną mają wrócić Shaw i Rojo?
» 10 lipca 2017, 21:59 #66
w124amg: haha, 3 strony płaczu kibiców Chelsea jaki to nasz czołg Romek jest żałosny i tępy, jak dobrze, że tu przyszedł bo jest słabym zawodnikiem.
Dziękuje Ci Pogbuś i Tobie panie Edku też. Raiola to zachłanny grubas więc niech sie pałuje.
» 10 lipca 2017, 21:49 #65
fworyt: Konkretny napastnik na lata.Ograny w lidze,czołg z celną nogą i głową plus szybki i przebojowy Marcus.To musi się udać!
» 10 lipca 2017, 21:46 #64
kuba25: do tego lewonożny!! :D
» 10 lipca 2017, 21:59 #63
karol100: Ale gole wali z obu nog na 18 goli strzelinych nogami 7 z prawej
» 11 lipca 2017, 00:31 #62
Wave: Za to dosyc pewny ma byc Perisic, ale tez dosyc duzo przeplacamy..
Faktycznie, mozna by doplacic do Sancheza albo Dembele z 20 mln
Tylko ze Mou potrzebuje zolnierzy :d
» 10 lipca 2017, 21:15 #61
kuba25: Dembele ponoć chce do Barcelony. Perisic w gruncie rzeczy nie byłby złą opcją. Ostatni sezon dobry w jego wykonaniu, a na tle naszych zawodników - bardzo dobry. Wolałbym jakiegoś przeciniaka typu Mane/Sanchez, ale raczej skończymy na Perisiciu. Lepszy niż Lingard będzie na pewno, więc jeśli cena nie będzie wygórowana to nie powinniśmy zwlekać.
» 10 lipca 2017, 21:21 #60
Wave: No wlasnie ten Sanchez echh to by bylo cos, Sanchez James Fabinho i drzyjcie Europo
sie rozmazylem :d
» 10 lipca 2017, 21:27 #59
kuba25: Po co nam James? Nie krytykuję tego piłkarza, ale nie potrzebujemy go.
» 10 lipca 2017, 21:27 #58
Wave: James ma +- ok 1,5 kanadyjskiej na mecz
nawet ze skrzydla by byl duzym wzmocnieniem, taki zawodnik potrafi sam wygrac mecz, malo jest takich
» 10 lipca 2017, 21:29 #57
Wave: albo Sanchez, James i Matudi (troche stary ale sprawdzony przecinak i ze stajni Raioli :)
» 10 lipca 2017, 21:31 #56
Wave: I teraz zrobic w wala city
bezcenne :d
» 10 lipca 2017, 21:33 #55
kuba25: Stary, Ty widzę pół europy chcesz sprowadzić. James może i mieć szalone liczby, ale inaczej się gra w Hiszpanii w Realu, a inaczej w Anglii. No nie wiem, mnie jakoś nie przekonuje. W każdym razie zapomnij jednocześnie o nim i Sanchezie.
» 10 lipca 2017, 21:37 #54
Fugas: Wątpię żebyśmy kupili aż tylu piłkarzy. Podejrzewam jeden transfer na lewą strone i to wszystko.
» 10 lipca 2017, 22:03 #53
kuba25: Nie no pomocnika na pewno sprowadzimy jakiegoś.
» 10 lipca 2017, 22:06 #52
Wave: rozpedzilem sie :p
» 10 lipca 2017, 22:21 #51
janpal1: Jak walczyć o ofensywnego pomocnika to Dele Alli jest idealny.
» 11 lipca 2017, 00:06 #50
braku: To teraz trzeba kupić dobra 7
» 10 lipca 2017, 21:13 #49
RedRevolta: Dobra 7 będzie za rok, warto czekać ;)
» 10 lipca 2017, 21:16 #48
Kilerek7: Media piszą o Bakayoko. Fabinho czy Matić byliby chyba lepsi.
» 10 lipca 2017, 20:56 #47
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2017 21:01

Bakayoko podobno kontuzja, nie będzie grał przez 2 miesiące, ma się poddać operacji chyba , biedna chelsea xD
» 10 lipca 2017, 20:59 #46
Wave: kolano, dokladnie, stad zwlekaja, nasi chyba tez sie niedawno dowiedzieli
» 10 lipca 2017, 21:12 #45
RedRevolta: Mam nadzieje, że się pokornie wycofamy z negocjacji o bakayoko, nie potrzeba nam kupować kota w worku, Fabinho wydaje się być idealnym wyborem, Matic też, ale wątpie, że chelsea szczególnie nam teraz go odda xD
» 10 lipca 2017, 21:15 #44
kuba25: Chelsea na pewno nie wzmocni nas Maticiem, ten transfer jest niestety nierealny. Fabinho to chyba najlepsza opcja z tych możliwych.
» 10 lipca 2017, 21:17 #43
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2017 21:20

Chelsea sie ladnie wpienila na nas za Lukaku, z Matica nici, stad nasze zainteresowanie Bakayoko
» 10 lipca 2017, 21:18 #42
kuba25: Właściwie do wyciągnięcia mógłby być też ten Nainggolan i to również byłby dobry transfer.
» 10 lipca 2017, 21:24 #41
Wave: We wloskiej pojawily sie pieniadze i nie chca sie oslabiac tez wolaja od 50 w gore za chociaz troche lepszych
» 10 lipca 2017, 21:28 #40
kckMU: Potężny Kaku, witamy!
» 10 lipca 2017, 20:26 #39
ayufan: No teraz to już nie plotka. Brawa dla MU
» 10 lipca 2017, 20:22 #38
Niko99: Witaj na pokładzie , wierze że staniesz się wielką postacią tego klubu . Powodzenia :)
» 10 lipca 2017, 20:10 #37
karol100: Mam nadzieje ze ten transfer uruchomi lawine... Gdyby to odemnie zalezalo, ja postawilbym na Nainggolana, Sancheza i Fabinho i nie wiem czy bym nie zrobil jeszcze porzadku z lewa obrona. Wiem ze te transfery kosztowaly by ze 180 mln a i Alexis i Radja dosyc wiekowi, ale takich doswiadczonych wymiataczy wlasnie potrzebujemy. Pograja conajmniej 4 sezony
» 10 lipca 2017, 19:53 #36
przemas2333: W końcu,teraz Chelsea czeka na Morata :D
» 10 lipca 2017, 19:40 #35
Antyczerowni: raiola cie tu wepchnął kazdy o tym wie.
» 10 lipca 2017, 19:40 #34
karol100: Mamy juz wszystkich najlepszych zawodnikow Raioli :) zostal jeszcze Donnaruma tylko, ale jest nam zbedny narazie
» 10 lipca 2017, 19:59 #33
Reusik12: Tobie wepchnął ale co innego :d
» 10 lipca 2017, 21:06 #32
DolphZiggler: Conte płacze
» 10 lipca 2017, 19:23 #31
RedRevolta: Lukaku: "Strikers play with number 9. It's a nice number and I asked the permission of Zlatan Ibrahimovic."
» 10 lipca 2017, 19:10 #30
joker20: Podobno Lukaku bedzie nosil nr 9 wiec 10 dla Jamesa;>?
» 10 lipca 2017, 19:06 #29
Ghostpl: 7 = Grizmana
» 10 lipca 2017, 19:26 #28
karol100: Dla sancheza 10
» 10 lipca 2017, 19:32 #27
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2017 19:41

Ronaldo nie odda nikomu 7 przykro mi
» 10 lipca 2017, 19:39 #26
joker20: Dla cr to numer 0!
» 10 lipca 2017, 19:40 #25
Bydgoszczanin: A nie wraca 9 do Martiala? W zasadzie tak powinno być.
» 10 lipca 2017, 19:55 #24
kuba25: Dobrze, że nie wraca 9 do Martiala. 9 to snajper, typowy napastnik, ktoś kto ma brać na siebie ciężar strzelania bramek. Martial to skrzydłowy i 11 mu pasuje, tylko w tym sezonie musi to udowodnić.
» 10 lipca 2017, 21:06 #23
mgs: Z cały szacunkiem dla Lukaku, ale jeszcze "trochę" brakuje.
» 10 lipca 2017, 20:18 #22
thcrafal86: Witamy króla strzelców sezonu 17/18!
» 10 lipca 2017, 18:50 #21
Luke88: On jest w Evertonie
» 10 lipca 2017, 19:01 #20
janpal1: Coś ci się pomyliło.
» 10 lipca 2017, 19:02 #19
brylantowy: Jak ja lubię poniedziałki! Z jednej strony dalej chcę się płakać i wspominać Roo. Ale z drugiej jednak strony czas na nowe, być może z Lukaku będziemy mieć równie dobre wspomnienia, oby tak było. To dobry perspektywiczny zawodnik, który wiele wniesie do naszego zespołu. Wierzę w niego i trzymam kciuki, by pomógł MU wrócić na sam szczyt i walczyć o najwyższe cele.
» 10 lipca 2017, 18:48 #18
EmilCioran: Witamy w Piekle Romelu.
» 10 lipca 2017, 18:44 #17
Cutinio: Morata o wiele lepszy, Lukaku drewno ze szczęściem.
» 10 lipca 2017, 18:44 #16
rizx: Szczęście sprzyja lepszym
» 10 lipca 2017, 19:00 #15
Reusik12: Cutinio

Ślizgi Steve nie miał szczęścia.
» 10 lipca 2017, 23:10 #14
adeksms: Ayufan gdzie jestes? :D Lukaku w Chelsea? :D
» 10 lipca 2017, 18:44 #13
Michal12371: Jeszcze tylko def.pomocnik oraz skrzydłowy i można zaczynać sezon ;)
» 10 lipca 2017, 18:43 #12
karol100: Dwoch srodkowych potrzebujemy, bo Mourinho pewnie bedzie gral 3 srodkowymi, czyli jeden do podstawy np Nainggolan i ktos kto zacznie sezon na rezerwie i bedzie walczyl o miejsce jeszcze z Pogba i Herrera. Apropo ataku to potrzebujemy i skrzydowego i jeszcze jednego napastnika(Lukaku nie da rady grac co 3 dni caly sezon, a jak dostanie kontuzji to zostaniemy z Rashem zapierdzielajacym co 3 dzien) , a najlepiej kogos kto laczy obie funkcje czyli najlepiej Sanchez.
» 10 lipca 2017, 19:30 #11
karol100: Mysle ze juz w pierwszym sezonie pokona granice 30 goli. Swoja droga ciekawe kto teraz bedzie strzelal karne...
» 10 lipca 2017, 18:41 #10
RedSknerus: Herrera, on jest dobry w karnych, moze Mata albo Rashford, Pogba.
» 10 lipca 2017, 18:42 #9
rizx: Mourinho ma zasadę, że zawodnik strzela dopóki nie trafi, więc raczej nie będzie jednego wykonawcy (czasami strzelają zawodnicy "żeby się przełamać" jak np Martial czy Pogba w poprzednim sezonie)
» 10 lipca 2017, 19:02 #8
RedDevils4life: Teraz juz oficjalnie mozna sie cieszyc. :-) Zycze krola strzelcow w tym sezonie.
» 10 lipca 2017, 18:40 #7
Jasnowidz: Tank in MU ; - )
» 10 lipca 2017, 18:39 #6
Lopak5: Czuje że pobije rekord Rooneya.
» 10 lipca 2017, 18:38 #5
EmilCioran: No to grubo! Facet jeszcze nie zagrał minuty dla United!
» 10 lipca 2017, 18:46 #4
Kajtuch: To nieźle musiałby naginać xd Rooney zaczął nabijać licznik gdy latek miał 18
» 10 lipca 2017, 19:10 #3
sw123: No i nareszcie jest.
» 10 lipca 2017, 18:38 #2
simsonson: Witamy Dzika na pokładzie !! :)
» 10 lipca 2017, 18:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.