Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wayne Rooney stawił się w Finch Farm

» 8 lipca 2017, 17:37 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Telewizyjne kamery zarejestrowały moment, w którym Wayne Rooney przyjechał do ośrodka treningowego Evertonu.
Wayne Rooney stawił się w Finch Farm
» Wayne Rooney niebawem ponownie stanie się piłkarzem Evertonu
31-letni Anglik przejdzie wymagane testy medyczne przed dołączeniem do klubu z Goodison Park za szacowaną na dziesięć milionów funtów kwotę.

Rooney przybył na Old Trafford w 2004 roku. W barwach Czerwonych Diabłów rozegrał 559 spotkań, w których strzelił 253 gole.





TAGI


« Poprzedni news
James Wilson nie pojedzie na tournée do USA
Następny news »
Joel Pereira w Manchesterze United do 2021 roku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


winers: Jeden z niewielu piłkarzy, którym można by wystawić pomnik za życia. I tak bym postulował zrobić. Rooney powinien odejść, na piłkarską emeryturę, w Naszym Klubie. Może za dwa, trzy lata. Po meczu pożegnalnym Manchester United kontra reszta świata. Z kompletem fanów na stadionie i kompletem widzów przy telewizorach, obsypany kwiatami. A nie dogorywać w średniaku. I to za 10 milonów. Zgroza! Co za czasy! Co za obyczaje. Widać czas umierać....
» 9 lipca 2017, 14:36 #60
Bossicky: Rooney to żelbetonowy kloc, który pobiera z klubowej kasy z 300k tygodniowo, ten transfer to błogosławieństwo dla naszego klubu
» 9 lipca 2017, 14:48 #59
Bossicky: 10mln funtów, akurat na prowizję dla Mino Raioli. Tak to brutalna prawda, Rooney dziś jest wart tyle co prowizja Raioli od transferu Lukaku :D
» 9 lipca 2017, 13:23 #58
GingerBoy: Ciekawe ile Ty jesteś wart.
» 9 lipca 2017, 19:29 #57
duncaneedwards: podobnym dragalem jest lewandowski,benzema,giroud,kane.wiec nie wiem co ci przeszkadza ibra i lukaku.poprostu sa takie preferencje w obecnym futbolu ze gra sie takim zawodnikiami bo wiekszosc klubow gra jednym zawodnikiem na szpicy. zauwaz ze my wartosciami kierowalismy sie do 2012. i tak na tym wyszlismy ze dopiero od 2016 roku zaczynamy zbierac zawodikow klasy swiatowej a czolowka uciekla nam na 5 lat.wiec zycze ci powodzenia w kierowaniu sie warosciami ale jesli by dalej isc ta droga i graniem weteranami ta przygoda skonczylaby sie w division one.takie sa czasy czolowka swiatowa nie spi i rok rocznie przeprowadza mega transfery.jak nie inwestujesz to sie cofasz tak jest w biznesie i tak jest w pilce
» 9 lipca 2017, 12:41 #56
Fellaini27: Dokładnie. Niech kluby pokroju Liverpoolu trzymają sobie szrot w kadrze jak Sturridge czy Ings. Tutaj potrzeba graczy światowej klasy jak właśnie Lukaku.
» 9 lipca 2017, 13:05 #55
Klimaa: Koniec pewnej epoki, ale nie możemy dziwić się jego decyzji.
» 9 lipca 2017, 09:16 #54
Aircolo23: Ja tylko tak krótko. Roo to ostatni z fontowej linii który pamięta co to znaczy być Czerwonym Diabłem. Co to znaczy nie grać na remis. To ten którego się bano jak był w składzie. Nie cieszynki, żadne instagramy. Jak już ktoś wcześniej zauwżył byli przed nim co pili, jarali czy się bili. On po prostu jest ostatni z tych co pamiętają jak to jest gdy się Ciebie boją.
» 8 lipca 2017, 23:06 #53
duncaneedwards: podejrzewam ze nie jeden obronca boi sie starcia z lukaku.a co tym zlego ze ludzie uzywaja teraz instagrama czy fejsbuka ?.rooney tez go uzywa.wiekszosc mlodych osob to ma, takie czasy.a moze taki pogba i lukaku poswiecaja wiecej czasu na treningi niz rooney?
» 9 lipca 2017, 11:07 #52
Aircolo23: Ja nie wątpie w umiejętności Lukaku.I cieszę się że do nas dołączył ale nie kosztem kogoś kto tworzył historię tego klubu.
» 9 lipca 2017, 11:30 #51
Krystiano98: Rozumiem niektórych, pewnie kilku użytkowników zakochało się w tym klubie dzięki Rooneyowi. Też przeżywałem odejście zawodnika, tylko, że u mnie był to Ronaldo.
Dobry kierunek wybrał, powodzenia.
» 8 lipca 2017, 21:55 #50
emil1986x: Szkoda mi Roo uważam że powinien zostać chyba że kupimy Jamesa do załatania dziury. Mam trochę lat i oglądałem Roo w najwyższej formie dał mi tyle radości że nerkę to dziś bym mu oddał :P jedynie van Nistelrooy był lepszym strzelcem szkoda że tak stracił na odejściu SAF'a On, Fletcher i van Persi najbardziej ucierpieli na odejściu....szkoda :(
» 8 lipca 2017, 21:13 #49
PanWolodyjowski: Jakiej dziury? Na jakiej pozycji masz tę dziure? Dziura może być tylko emocjonalna, bo Rooney jest wielką osobowością, ale nie był piłkarzem wyjściowej jedenastki i na jego pozycji gra Mchitarjan, albo Mata. Nie wiem, co masz na myśli.

Wszystkim będzie brakować Rooneya, ale dobrze, że odszedł. Nie jest już w stanie grać na tym poziomie, a chyba każdy chce go zapamiętać w United jako wielkiego piłkarza, a nie gościa, który siedzi na ławce i odcina kupony.

Jedynie mam do niego żal, za zmarnowanie kilku lat kariery.
» 8 lipca 2017, 21:19 #48
duncaneedwards: to nie jego wina on sobie kariery nie zmarnowal wyrywal ile wlezie latal jak szalony. to nie jego wina ze saf pozbyl sie teveza ronaldo ,malo kogo kupil i rooney gral praktycznie w pojedynke.ostatnie lata zepsul mu van gal z moysem ktorzy rzucali go po roznych pozycjach.rooney zawsze zachowal twarz i teraz podjal tez dobra decyzje
» 9 lipca 2017, 11:09 #47
janpal1: Właśnie przed końcem sezonu mówiłem, żeby jak się zdecyduje to zrobić mu mecz pożegnalny, żeby odszedł w jak najlepszym stylu, dostał pamiątkę i głośne owacje na stojąco, a tak odchodzi jak Casillas z Realu, z którego się śmialiśmy, że tak traktuje swoje legendy. Klub nie do końca zachował się fair.

Szkoda Wayna, ale nie można żyć tylko sentymentami. Zanim przyszedł Mourinho to Wazza grał w 1 składzie, a nie dawał tyle co mógłby. Wielka legenda odchodzi, jest smutek. Na szczęście jeszcze zobaczymy go, może nawet w dobrej formie strzeleckiej. Szkoda tylko, że nie urządzono mu pożegnalnego meczu, chociaż pewnie nikt nie spodziewał się, że odejdzie. Btw. Casillasa też wyrzucił Real za kadencji Mourinho, widać, że u niego nie ma żadnych sentymentów.
» 8 lipca 2017, 20:24 #46
rgiggs11: bo to juz nie jest football jaki znalismy i pokochalismy. niema miejsca na sentymenty w biznesie, jakim stala sie pilka na najwyzszym poziomie.

mou wie ze, aby wejsc i zostac na szczycie trzeba budowac zespol, a nie FILOZOFOWAC
» 8 lipca 2017, 21:05 #45
janpal1: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 8 lipca 2017, 20:22 #44
blekitnyorzel: Szkoda Roo mógłbym zostać jeszcze powalczyć o miejsce w składzie jedynie obniżyć mu tygodniówkę za 10 mln jak zostanie sprzedany to wydaje mi się bardzo bardzo mało, jak za takiego Januzaja też 10 mln wołamy..

Szacunek dla Rooneya za wszystko co zrobił ale wydaje mi się że gdyby miał więcej motywacji byłby w jednej lini z Ronaldo i Messim.
» 8 lipca 2017, 20:15 #43
Drops71: 10mln tylko dlatego ze Rooney zgodzil sie na to ze klub mu nie bedzie splacal reszty kontraktu czy cos takiego , takze te 10 mln to i tak dobrze ze cos wgl zarobia
» 8 lipca 2017, 20:20 #42
Kuntakinte: Aż łza kręci się w oku, wychowywałem się przy golach Wayne, mam mnóstwo koszulek z jego nazwiskiem, naprawde kawał historii swoimi występami napisał Roo. Po częsci rozumiem jego decyzję o odejściu po przybyciu Ibry trener go odstawił na boczny tor, Wayne chce grać odbudować się potrzebuję regularnej gry a nie przesiadywania na ławce. To ogromny profesjonalista nie raz nasi zawodnicy mówili w wywiadach jak duża role odgrywa WR w szatni nawet jeśli nie gra. Dla mnie wielka strata ,że odchodzi kibice na OT zawsze wspierali go nawet w słabszej dyspozycji nie dostał porcji najmniejszych gwizdów. Na devipejdżu co chwilę był hejty Roo out , Roo słaby, to macie teraz to co chcieliście Lukaku z Rashforem nie dadzą rady grać wszystkich meczy taki gośc jak Wayne na pewno by się przydał. Jego wybór moim zdaniem za wcześnie, jednak chcąc grać na mundialu to dobre rozwiązanie. Bardzo czekam na pierwszy mecz Manchesteru z Evertonem i licze na gorące powitanie za te wszystkie lata dla naszego kapitana.
Na pewno klub powinien zorganizować mu mecz pożegnalny to chłopak który jest najlepszym strzelcem wszechczasów w United ...

Dzięki za wszystko Roo!
» 8 lipca 2017, 20:04 #41
PanWolodyjowski: Ciekawe, na jakiej pozycji. W środku pola od DP do OŚP takie nazwiska jak Schneiderlin,Barry,Barkley,Klaasen, a jeszcze jest Davies, który się musi ogrywać i jak na swój wiek gra dobrze.

W ataku teraz nie najlepiej, Sandro Ramirez i chyba właśnie Rooney, ale jak dla mnie to on ma grać za napastnikiem, a tam konkurecna jest spora...
» 8 lipca 2017, 19:56 #40
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2017 20:02

Co ci do tego? Nie boj sie juz "darmozjad" nie "zabiera" miejsca w twoim ukochanym klubie tylko gdzie indziej wiec moglbys juz odpuscic
» 8 lipca 2017, 20:02 #39
PanWolodyjowski: Jesteś moim osobistym przydupasem, żaden mój komentarz ci nie umknie. Fajnie być na tyle rozpoznawalnym, że kazdy moj post powoduje pieczenie odbytu takiego osobnika :)

Ciekaw jestem po prostu, jako kibic. Nigdy nie napisałem o nim, ze to darmozjad. Rooney był i jest krytykowany przez wielu, bo po prostu ciezko przebolec, że zmarnował ostatnie lata na głupoty i nie trzymał formy.
» 8 lipca 2017, 20:07 #38
LukaCFC: Darmozjad? Gościu odchodzi od was legenda! Facet oddał kawał zdrowia i serca dla waszej koszulki! I to pisze kibic Chelsea... dożywotni szacunek dla Rooneya! Jedna z ikon tego klubu. Facet wraca do miejsca gdzie zaczynał przygodę z wielką piłką i jest to fajne. Ale nie rozumiem kibiców MU którzy bluzgaja na WIELKĄ ikonę tego klubu! Pozdro dla prawdziwych diabłów!
» 8 lipca 2017, 20:14 #37
p666k: PanWolodyjowski "Ciekaw jestem po prostu, jako kibic" ty jako kibic?? Jedyne czemu kibicujesz to sprzedaniu Rooney'a. I czytając twoje liczne wypowiedzi nie zdziwię się jak za rok nie wygramy PL i CL to napiszesz że "TO WINA ROONEY'A"
» 8 lipca 2017, 21:32 #36
Lokator23: To juz kibic Chelsea musi Wam "kibicom United" mowi jak powinniscie traktowac Rooneya.
» 9 lipca 2017, 02:14 #35
Sideswipe: jesteś tak żałosny wolodyjowski że szkoda słów naprawdę. "Rooney był i jest krytykowany przez wielu" a przez kogo na tej stronie najczęściej? Przez ciebie, i w ogóle to ironicznych i uszczypliwych komentarzy po KAŻDYM niecelnym podaniu czy po każdej stracie zwłaszcza za czasów LvG bym nie nazwał krytyką a obsesją i mózgowym niedo... A teraz ciągle pisze że szkoda, że odchodzi, że wielki piłkarz i w ogóle słodzisz mu jakbyś naprawdę miał tęsknić a tak naprawdę skaczesz do sufitu bo grubas odchodzi. Ale to pewnie wiem tylko ja i ty, choć sam pewnie nie jesteś świadomy swojej głupoty i się nie przyznasz, bedziesz się usprawiedliwiał czymś w stylu "oczekiwałem od niego wiecej". Zero jesteś i tyle.
» 9 lipca 2017, 10:50 #34
Kalina: wolodyjowski jakbym reagowal na kazdy twoj idiotyczny post to by mi klawiatura siadla.
» 9 lipca 2017, 17:52 #33
PanWolodyjowski: Wypożyczenie, czy transfer definitywny? Pytam, bo ta kwota mnie coś dziwi w jednym i drugim przypadku.
» 8 lipca 2017, 19:49 #32
karol100: Pierwszy bylem do krytykowania go ale teraz mi szkoda. Z drugiej strony sam sobie winien, gdyby wazyl 10 kg mniej to teraz pewnie bylby w szczycie formy jak np Ronaldo.
» 8 lipca 2017, 19:03 #31
brylantowy: Kiedy facet płaczę to już musi się coś dziać...
» 8 lipca 2017, 18:57 #30
Kuntakinte: dokładnie mi też cholernie przykro jest jak widze takie newsy, że Roo odchodzi ...
» 8 lipca 2017, 20:15 #29
zaluda: Rooney - ostatnia legenda United, na następną niestety poczekamy ładne parę lat. Cholera dotarło dopiero teraz do mnie że właśnie się kończy United, w ktorym się zakochałem. Żegnaj, do zobaczenia i powodzenia. Trzymam kciuki żeby Ci się wiodło.
» 8 lipca 2017, 18:52 #28
RobvanKlu5i: Nie ostatnia, jest jeszcze Carrick.

Niemniej jednak krytykowałem go za ociężałość i braki w szybkości w ostatnich latach, zaniedbał się, zmarnował w jakimś stopniu ogromny potencjał ale jest mi po prostu żal że odchodzi. Jednak to najlepsza decyzja, on musi grać, MU musi wygrywać i grać zawodnikami w szczytowej formie.
» 8 lipca 2017, 19:11 #27
zaluda: Z tym czy Carrick jest legendą kłóciłbym się. Myślę że za 10 lat ludzie będą pamiętali tylko o tym ze w wieku 35 lat ciągnął grę całego United. Za to o Rooneyu ludzie nigdy nie zapomną. Takie są właśnie legendy.
» 8 lipca 2017, 19:29 #26
LukaCFC: Przerabialem to samo co Ty gdy odchodził John Terry 😔 pewna epoka przeminęła zarówno u Was jak i w mojej Chelsea 😔 jednak musze przyznac ze zbroicie sie nieziemsko!
» 8 lipca 2017, 20:18 #25
JestemNumerem9: Waazzaa! ;(
» 8 lipca 2017, 18:50 #24
zrazikoowy: Wielka szkoda...
No cóż, kawał histori za nami, trzeba iść naprzód.
Tak jak cieszyłem się rano z powodu RL tak teraz smutno z powodu Roo.
» 8 lipca 2017, 18:44 #23
ArktoS: Co prawda dodałem post pod newsem, ale tutaj lepiej pasuje.

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie wieści o tym, że Rooney odchodzi sprawiają smutek. Czuję się jakby ktoś z moich bliskich odszedł. Naprawdę żal mi tego człowieka. Jestem kibicem Manchesteru United od 15 lat i pamiętam te wspaniałe chwile w których Rooney agresywnie odwraca się, biegnie ile sił w nogach wymijając wszystkich obrońców i kończy strzałem na bramkę.
W ostatnich latach wiemy jak wyglądała jego forma, ale właśnie przez te sezony Rooney miał też pecha, bo gdy zaczął się rozpędzać to też łapał kontuzję. Nie wydaje mi się, żeby Mourinho chciał jego odejścia. To duch drużyny, autorytet młodych graczy i jakby nie patrzeć nasza legenda. W zeszłym sezonie w którym grał mało, zaliczył 9 asyst i strzelił parę goli. Nie widzę zasadności jego odejścia ze względu na to, że sam Lukaku i Rashford to za mało. Nasz młodzik zapewne będzie występował i na środku i na skrzydle, więc siłą rzeczy potrzeba nam jeszcze jednego napadziora choćby na podwórkowe puchary.
Nawet już nie licząc jego tygodniówki, to klub stać na to, żeby został i dograł do końca swojej obfitej w trofea, rekordy i goli kariery. :)
» 8 lipca 2017, 18:43 #22
adisman17: Do końca życia będę miał przed oczami jego przewrotkę z City na 2:1 i komentarz Twarowski/Nahorny.
W tych czasach nie ma sentymentów. Legendą pozostanie i nikt mu tego nie odbierze. Zawsze będzie diabłem, nie odstawiał nogi i zawsze walczył do końca.

ROO !!
» 8 lipca 2017, 18:35 #21
michael18: Tak ta bramka to było piękno futbolu, dziękujemy Wayne!
» 8 lipca 2017, 18:42 #20
Kalina: A wiec jednak to juz koniec...
» 8 lipca 2017, 18:33 #19
emil1986x: 20+ w tym sezonie zobaczycie Roo odżyje i pogra spokojnie 2-3 sezony na poziomie pro
» 8 lipca 2017, 18:30 #18
GingerBoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2017 18:36

Rooney to nie Zlatan. To zawodnik,który bazuje(bazował)na dynamice, szybkości,a tych atrybutów znacznie mu ubyło,dlatego będzie mu ciężej. Choć fakt,nadal ma niesamowite uderzenie i zmysł. Obyś miał rację ;)
» 8 lipca 2017, 18:35 #17
Luke88: Życzę mu tego z całego serca. Oby dostawał jak najwięcej minut i wszedł po prostu w rytm meczowy.
» 8 lipca 2017, 18:37 #16
Budewajn: Też z całego serca życzę mu 3 sezonów z 20+ wtedy byłby najlepszym strzelcem ligi :D
» 8 lipca 2017, 19:54 #15
Marti24: Kawał historii MU. Szacunek mu się należy, tak samo jak pożegnalny mecz. Jednak to najlepsze rozwiązanie i dla klubu i dla niego.
Mnie smuci, że od kilku lat to nie ten sam Rooney co kiedyś... Kiedyś potrafił zaorać boisko, a teraz... Niestety źle się prowadził i okazało się, że po trzydziestce motoryki nie oszukasz.
Niemniej szacunek za występy, bramki, udział w trofeach. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz do MU jako członek zespołu szkoleniowego, doradca, ambasador.
» 8 lipca 2017, 18:30 #14
miocinho2: nie wierze w to.teraz wogole sie nie ciesze ze Lukaku przychodzi.Moje dziecinstwo legło w gruzach.
» 8 lipca 2017, 18:24 #13
Cavron: Kilka miesięcy temu gdy wieszano tu na niego psy jak nigdy napisałem, że marzę, żeby został naszym Tottim. Niestety, najpewniej się tak nie stanie, ale wiem, że robimy to dla dobra klubu, Wayne też na pewno jest świadomy, że nie jest już wzmocnieniem na boisku. Ja jednak na zawsze zapamiętam go jako legendę, nie tylko za gola przeciwko City. Zespół Fergusona po mału zanika, czas napisać nową historię.
» 8 lipca 2017, 18:18 #12
comandorek: Dołączam się do wypowiedzi poniżej.szacun za lata gry.dozgonne Thx.zawsze Będziesz Czerwonym Diabłem.😈😈😈😈😈.v.
» 8 lipca 2017, 18:14 #11
przemcio94: Różne rzeczy można mówić, ale.jest mi po prostu przykro, że tak zakończyła się legenda Wayne Rooneya w MU. Dzięki za wszystko Roo!
» 8 lipca 2017, 18:12 #10
N17: Mam nadzieję że będzie to (tzn już jest) załatwione z klasą, żeby potem nie było obrzucania się gównem. Mimo że ostatnimi czasy straciliśmy to co Manchesterowskie, naszą legendę należy potraktować z szacunkiem. Nie idźmy już całkiem w ślady Realu, zachowajmy resztki tożsamości.
» 8 lipca 2017, 18:02 #9
GingerBoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2017 18:20

Zgadzam się, ale też ta dozgonna wdzięczność legendom doprowadziła nas do tego niemalego kryzysu. Szacunek dla legend? Zawsze! Rooney i tak nas nie może obrzucac brązowym,bo trzymalismy go niezły okres na olbrzymiej tygodniowce. Jak dla mnie,jego powrót do Evertonu to idealny scenariusz jeżeli faktycznie musi odejść.
PS.mój ulubiony gracz :3
» 8 lipca 2017, 18:20 #8
levy181: Po prostu mimo wszystko wielkie dzięki za ten czas spędzony w Manchesterze. Brawa i ogromny szacunek. Szkoda że nie zakończy kariery w MU chyba że to jest wypożyczenie natomiast i tak jeszcze raz szacunek dla Roo.
» 8 lipca 2017, 17:55 #7
MatiMU10: Smutno. Kawał historii i nie obchodzi mnie to ile zarabiał i jaki grał piach ostatnio. Odchodzi legenda
» 8 lipca 2017, 17:51 #6
mamwsiowd: Smutne i tyle !
» 8 lipca 2017, 17:45 #5
10wazzar10: W związku z rychłym odejściem Rooneya do Evertonu, napotkałem oczywiście różne opinie w tym temacie, nawet na takie, iż jeśli Rooney odejdzie, to nie będziemy już tym samym Manchesterem United (nie chodzi o samą kadrę) co dawniej. Hola hola, kogoś poniosło. Wazza dużo dla nas zrobił i zyskał status legendy na Old Trafford, jednak po tym wszystkim nie jest potraktowany jak chociażby Casillas, czy Raul w Realu Madryt. Od paru sezonów jest cieniem samego siebie, nie możemy dokładnie stwierdzić co jest tego przyczyną, choć sam uważam że Rooney swoim stylem życia sam sobie narobił problemów, które spowodowały później, iż był tylko rezerwowym - i nie cz czarujmy się, na noc więcej nie zasługiwał swoją grą. Anglik chce więcej grać, u nas tej gry w takim wymiarze czasowym jakby chciał nie otrzyma, więc odchodzi do swojego poprzedniego klubu. I nikt tutaj go nie wygania, nikt nie zabiera mu tego co osiągnął dla tego klubu. Oddajemy cesarzowi, a w zasadzie królowi, co jego. Bo Rooney jest królem, królem strzelców wszechczasów w MU. Dziękujemy za wspaniałe bramki Wayne, za masę pucharów do których się przyczyniłeś i za dostarczane nam setki razy emocje, jesteś LEGENDĄ! Cieszę się, że kilka razy mogłem cię oglądać na żywo w akcji. Powodzenia na Goodison, jednak muszę przyznać - łezkę nie jedną się uroni oglądając Cie biegającego z herbem Evertonu po murawie!
» 8 lipca 2017, 17:38 #4
GingerBoy: Zgadzam się ze wszystkim oprócz jednego-styl życia pewnie wpływ miał, ale też to,że przez swoją karierę strasznie się eksploatowal na boisku, charowal jak wół roboczy,za co pokochałem jego grę. Także tutaj może nie tylko jego wina w tym,że fizycznie aktualnie odstaje. Ja uważam, że gdyby Rooney miał etykę pracy choć trochę zbliżoną do np.CR,to przwroslby nawet Portugalczyka,bo talent w Angliku był ogromny. Moim zdaniem najlepszy nastoletni piłkarz w historii. Szacunek dla niego ;)
» 8 lipca 2017, 18:26 #3
p666k: GingerBoy Tu masz świętą racje.Nie był to typ zawodnika który stał w pozycji "Krakowiaka" i czekał na podanie. Harował po całym boisku,dużo powrotów do obrony,pomocy i atak a nogi nie odstawiał.Myślę że dużo kosztowało go zdrowia i późniejszych kontuzji które w ostatnich latach nękały go na okrągło.
» 8 lipca 2017, 21:41 #2
GingerBoy: Dokładnie. Dlatego najlepiej mają zawodnicy profilem podobni do Lewego, Ibry. Oni trzymają się na topie dłużej, bo jest im łatwiej.
» 8 lipca 2017, 22:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.