Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lukaku przeszedł testy medyczne w Los Angeles

» 7 lipca 2017, 06:44 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Romelu Lukaku przeszedł testy medyczne przed transferem do Manchesteru United w Los Angeles. Dziennik The Sun twierdzi, że Czerwone Diabły są o krok od sfinalizowania umowy z belgijskim snajperem. Transfer ma opiewać na 75 milionów funtów.
Lukaku przeszedł testy medyczne w Los Angeles
» Lukaku przeszedł testy medyczne przed transferem do United
Według doniesień angielskiego dziennika, Lukaku miał przejść badania na kampusie Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles.

Lukaku podpisze z Manchesterem United pięcioletnią umowę i będzie zarabiał na Old Trafford 250 tysięcy funtów tygodniowo.

Manchester United w najbliższą niedzielę wylatuje do USA na tournée. Wszystko wskazuje na to, że Jose Mourinho w meczach kontrolnych będzie mógł skorzystać z Lukaku.


TAGI


« Poprzedni news
Hughes: Lukaku to świetny wybór
Następny news »
Borthwick-Jackson na celowniku Leeds United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (196)


MalinaTHC: Pytanie jaki bedzie nastepny transfer? hmmm??
» 8 lipca 2017, 12:31 #189
kuba25: Czekam na oficjalkę, żeby zacząć się cieszyć. Super transfer, piłkarz młody, dobry fizycznie, bramkostrzelny i nie jest szklanką. W Evertonie który ma na pewno duży procent mniej wypracowanych sytuacji strzeleckich napierdzielił tyle bramek, że u nas powinno to być jeszcze bardziej owocne - "powinno" słowo klucz.
» 7 lipca 2017, 21:37 #188
84cantona7: Ostatni raz tak często otwierałem Devilpage z nadzieją na oficjalke kiedy Robin do nas przychodził. Nawet Di Maria czy Falcao nie wzbudziły we mnie takiego zainteresowania. Oby skończyło się jak z Robinem i Lukaku zdobył nam mistrzostwo.
» 7 lipca 2017, 20:24 #187
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 20:21

Piszą "przeszedł" i to jeszcze The Sun ...
» 7 lipca 2017, 20:18 #186
MatiasXD: Nie podoba mi się to że próbujemy ściągnąć kolejnego zawodnika ze stajni Raioli. Grubas będzie się wtrącał w sprawy klubu.
» 7 lipca 2017, 20:02 #185
RedRevolta: A kogo to obchodzi, że akurat tobie takie coś się nie podoba...
» 7 lipca 2017, 20:06 #184
kuba25: Jeszcze by się przydał Matuidi z jego stajni jak to nazwałeś i byłoby elegancko :>
» 7 lipca 2017, 20:32 #183
piter100000: ej no chłopaki bez spiny. Matias ma trochę racji. kilku zawodników od tego samego agenta to nie jest zdrowe. zwłaszcza od takiego jak Raiola. cyrki z przedłużeniem kontraktu mamy gwarantowane i wtedy podejrzewam, że nikt nie napisze, że to świetny biznesmen itp. tylko każdy go zwyzywa od pazernej świni
» 7 lipca 2017, 21:34 #182
kuba25: Mnie to np nie interesuje ile klub ma płacić. Nie idzie to z mojej kieszeni, oni nie zbiednieją, interesy robią tam mądrzy ludzie którzy znają się na rzeczy więc każda transakcja ma sens, a przynajmniej większość. Ja chce tylko oglądać piłkę nożną i Manchester United który kocham.
» 7 lipca 2017, 21:40 #181
Rafoniix: Polecam zajrzeć na Instagram Philla Nevilla
» 7 lipca 2017, 19:53 #180
Niemanek: No i co z tego? Dodał fejkowe zdjęcie i zasugerował się doniesieniami BBC :P Oficjalnie to może potwierdzić klub, ewentualnie sprzątaczki jak sobie z nimi zdjęcie zrobi :D
» 7 lipca 2017, 19:56 #179
RedRevolta: Zdjęcie głowy Lukaku wstawione zamiast Pogby w koszulce United podpisane "Left one great club and joined another @rlukaku9 congratulations" Nic ciekawego, wciąż czekamy na jakieś informacje.
» 7 lipca 2017, 19:58 #178
Rafoniix: Wydaję mi się że przy takim HYPE, transfer Lukaku już jest przesądzony. Oby;)!!
» 7 lipca 2017, 19:59 #177
RedRevolta: Transfer zawsze moze też uspaść w ostatniej chwili, nic nie jest pewne dopóki nie będzie oficjalnego potwierdzenia klubu.
» 7 lipca 2017, 20:00 #176
rizx: Nie sądzę, żeby osoba z takimi znajomosciami w United jak Neville robiła z siebie głupka wrzucając takie zdjęcia nie mając pewności, że ten transfer jest zaklepany
» 7 lipca 2017, 20:04 #175
atis700: The Sun pewni sami sobie się dziwią ze napisali prawdę 😅
» 7 lipca 2017, 18:47 #174
KunmingFC: Mnie najbardziej interesuje brzuch Miki'ego.
» 7 lipca 2017, 18:21 #173
rizx: Kiedyś miał lepszy brzuch?
» 7 lipca 2017, 19:31 #172
Wave: w ciazy jest no co wpadke zaliczyl :d
» 7 lipca 2017, 19:37 #171
Lopak5: Mówi się, że nigdy nie miał lepszego brzucha.
» 7 lipca 2017, 20:45 #170
PVN5150: Widzę, że nawet tutaj znają Testo ;)
» 7 lipca 2017, 20:55 #169
lukaszek9000: zbanowałem użytkownika thc
» 7 lipca 2017, 21:11 #168
motos8: Oby nie było że strony evertonu "masz poczestuj się... Nie dla psa!!"
» 7 lipca 2017, 21:19 #167
w124amg: A co, kolczyk do pepka zaklada?
» 7 lipca 2017, 21:21 #166
rizx: Jak mogłeś powiedzieć, że kiedyś miałem lepszy brzuch?? Nigdy nie miałem lepszego brzucha !
» 7 lipca 2017, 21:48 #165
podjazdowy: Pięknie, dobrze sie weekend zaczyna !! Na takie wiadomości czekałem od przeszło tygodnia. Wiem jedno - o bramki możemy być spokojni Panowie i niektóre Panie ! Jeszcze jeden skrzydłowy i bedzie pozamiatana PL
» 7 lipca 2017, 17:19 #164
Hoodys: Tak, tylko żeby tym skrzydłowym był ktoś lepszy niż Perisić za 60 mln euro
» 7 lipca 2017, 17:49 #163
Rafoniix: Co myślicie o Inago Williamssie z Hiszpan
» 7 lipca 2017, 20:45 #162
Ave88: Bradley Lowery niestety zmarł:( wiadome było, że to nastąpi no ale....
» 7 lipca 2017, 17:08 #161
Niemanek: Masakra :(
» 7 lipca 2017, 17:13 #160
Krystiano98: Zawsze jest szkoda, kiedy dzieci umierają. Niestety nie każdy dostaje szansę :(
» 7 lipca 2017, 19:27 #159
brennt: 75mln pnd (90 z bonusami)
» 7 lipca 2017, 16:47 #158
sapphirutd: 200 tys tyg.
» 7 lipca 2017, 16:42 #157
Vamp: nigdy nie bylem fanem jego talentu, jako styl gry w ogóle mi się nie podobał, dużo chętniej zobaczyłbym Morate. Widziałem w poprzednim sezonie masę beznadziejnych meczy w jego wykonaniu. Na 38 meczy Evertonu w których grał, w 20 z nich Lukaku nie strzelił nic... chyba nie takiego napastnika szukamy.
» 7 lipca 2017, 16:31 #156
Fellaini27: O proszę, kolejny wyznawca wielkiego "talentu" Moraty. Nawet mi was nie żal.
» 7 lipca 2017, 16:35 #155
rizx: Trafiłeś na listę rekordów "lubię to" na devilpage! Gratulacje!
» 7 lipca 2017, 16:48 #154
Kasjusz: I to jeszcze z nickiem Fellaini. Podwójne osiągnięcie!
» 7 lipca 2017, 16:51 #153
Sancho: Lista rekordów oscyluje od 1000 wzwyż jak swego czasu były okropne lagi na stronie
» 7 lipca 2017, 17:21 #152
JestemNumerem9: 122 gamonii ;)
» 7 lipca 2017, 20:04 #151
drewnoOUT: kiedyś trafiłem na gościa co sam sobie nabił 100+ komentarzy w 10 minut (nie możliwe, żeby inni to zrobili tak szybko)
» 8 lipca 2017, 01:05 #150
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 16:24

Bardzo dobry ruch jeszcze jakis pomocnik James ,Weigl plus Fabinho mozeMorata bo chlopak chce grac w United a to wazne zimą Semedo z Benfiki i jedziemy z koksem :D
» 7 lipca 2017, 16:22 #149
joker20: Duzo mu dali tygodniowo!
Jak Lewy pojdzie do Chelsea to rece mi opadna;/
Lukaku to najlepszy mozliwy wybor napastnika na dzien dzisiejszy nikt lepszy do nas nie przejdzie.
Teraz kupic srodkowego pomocnika i jakiegos skrzydlowego ofensywnego moze ten James chyba najlepszy mozliwy wybor.
Nie ma Zlatana Rooney pewnie odejdzie wiec zostaje Lukaku i Rashford troche malo;p
» 7 lipca 2017, 15:50 #148
Kalina: Tak tak juz widze jak Lewy sie rusza z niemiec. Woli klepac marna bundeslige i probowac sil w lidze mistrzow (chyba jedyne rozgrywki w ktorych bajern doswiadcza jakiej kolwiek rywalizacji).
» 7 lipca 2017, 16:19 #147
Fellaini27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 17:21

Szkoda tylko, że ten Bayern z "marnej Bundesligi" nie miałby najmniejszych problemów z jakąkolwiek drużyną z Premier League. No może jedynie City byłoby w stanie z nimi rywalizować
» 7 lipca 2017, 17:15 #146
Kalina: Fellaini27 jestes w stanie udowodnic swoja teze? Watpie, poza tym co tak ich bronisz? Napisalem gdzies ze bajern przegralby z jakas angielska druzyna czy tym bardziej ze jest slaby? Za bardzo nad interpretujesz a ja tylko stwierdzam fakt. FCB i bundesliga to drugi juve i serie a. Lewy przechodzac do takiego realu zrobilby juz jakis krok naprzod bo tam chociaz rywalizuja z Barcelona i Atletico ale jak widac i to jest za wiele.
» 7 lipca 2017, 18:45 #145
pbskarpy: Nie mamy żadnego Lukaku!! Bo niby dlaczego? Skoro Everton od samego początku chciał za niego 100 baniek to dlaczego miałby nam go sprzedać za 75? Poza tym ostatnie newsy są takie, że Everton życzy sobie 90 baniek.

Uspokójcie się.
» 7 lipca 2017, 15:30 #144
bambi1234: Bo w drugą stronę ma iść Rooney. To chyba wystarczający powód, dlaczego z nami dogadają się szybciej niż Chelsea.
» 7 lipca 2017, 15:43 #143
EmilCioran: Ja tam się nie napalam na Lukaku bo już się nauczyłem że trzeba czekać na oficjalne potwierdzenie.

"Skoro Everton od samego początku chciał za niego 100 baniek to dlaczego miałby nam go sprzedać za 75? Poza tym ostatnie newsy są takie, że Everton życzy sobie 90 baniek."
Może między klubami są jeszcze jakieś ustalenia dotyczące transferu (wypożyczenia) Rooneya i dlatego mniesza cena dla United. A jak jest to zobaczymy.
» 7 lipca 2017, 15:44 #142
Xqwzts1: Mimo ceny to uważam, że to dobry transfer. Lukaku w każdym z ostatnich 3-ech sezonów zdobywa więcej bramek od poprzedniego roku. Poza tym tworzy się dość silny, a mimo to dość młody skład, który może grać ze sobą przez kilka następnych lat. Jeżeli Shaw się ogarnie i zacznie grać to naprawdę będzie to dość niska średnia wieku całego zespołu.
» 7 lipca 2017, 15:25 #141
karolmanu3: Jak myślicie koledzy jak będzie wyglądała kwestia z numerami? Kto przejmie 10 po rooneyu? Kto 7? Martial wróci do swojej 9? ;)
» 7 lipca 2017, 15:17 #140
Devil78: 11 - Martial (bez zmian)
9 - Rasford
10 - Lukaku
7 - czeka na Griezmanna :)
» 7 lipca 2017, 15:24 #139
rizx: Raczej spodziewałbym się 9 u Lukaku. Rashford pewnie pozostanie bez zmian
» 7 lipca 2017, 15:25 #138
dlabigt23: James bedzie na 10 podobno juz mocno od wczoraj zaczelismy zaawansowane rozmowy :) oby z nim nie bylo takiego problemu i do nas dolaczy :)
» 7 lipca 2017, 15:26 #137
Devil78: A dziś Mirror pisze, że James blisko Chelsea hehe :)

Walą na ślepo te gazety. Trzeba czekać na oficjalki :)
» 7 lipca 2017, 15:37 #136
rizx: Jeśli to prawda, że wykiwaliśmy Real z Moratą (dodatkowo wcześniej z DDG) to raczej nikogo nam już nie sprzedadzą
» 7 lipca 2017, 15:40 #135
dlabigt23: rizx my ich raczej nie wykiwalismy . Tylko poprotu niechcielismy zaplacic tyle ile oni chcieli i tyle :P nie zostawilismy ich z tykajaca bomba jeszcze gdzies moga go opchnac
» 7 lipca 2017, 15:50 #134
GunneRO: Do Chelsea za 75.
» 7 lipca 2017, 16:04 #133
Kalina: Devil78 wg mnie bardzo prawdopodobny scenariusz podales z tymi numerami.
» 7 lipca 2017, 16:20 #132
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 14:55

Dobra mamy Lukaku . I co dalej? gdzie sa skrzydla? gdzie pomocnik? na torunee powinnismy jechac juz z jeszcze 2 zawodnikami zeby cokolwiek mogl Mourinho organizowac i sprawdzac . A jak narazie mamy tylko napad i obrone ktora niebyla konieczna na te torunee juz teraz :) Zeby nie bylo ze reszte sciagniemy pod koniec sierpnia i to w trakcie sezonu ... A jesli chodzi o transfer Lukaku to podoba mi sie to ale przydalby sie nam jeszcze jeden napastnik i wlasnie Morata . Mam nadzieje ze jednak jeszcze do nas trafi bo on wcale nie musi grac tylko na 9 wiec na rotacje jakby cos moglby byc
» 7 lipca 2017, 14:49 #131
GunneRO: Morata w życiu się nie zgodzi na to. Rotację to on już ma w Realu i wątpię żeby chciał iść do słabszego klubu i pełnić podobna rolę.
» 7 lipca 2017, 15:01 #130
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 15:05

ale wiesz ile meczy jest do rezegrania w sezonie ? jest Liga i Liga mistrzow i do tego puchary wiec to nie byloby tak ze grzalby ławke jak w Realu i wchodzilby tylko od 60-70 minuty :) Lukaku rozegralby mecz w Lidze a potem Liga mistrzow w srode albo puchar i wszedlby Morata :) w trakcie meczu ktorys sie zmeczy to zmiana i tyle to nei bylo by takie zle :)
» 7 lipca 2017, 15:03 #129
mrk: i od tego jest Rashford, żeby w razie czego zagrać na ataku. Poza tym nie przesadzajmy z tą rotacją. Jeżeli piłkarz nie ma kontuzji to jest w stanie spokojnie obskoczyć ligę + LM. Tak się złożyło w tym sezonie, że mieliśmy bardzo dużo spotkań granych pierwszym składem, bo raz, że LE ma jedną fazę więcej, a dwa Mourinho był pod presją i wystawiał zawsze pierwszy skład nawet w COC i fazie grupowej LE. W tym sezonie nie będziemy już w COC grać pierwszym składem, w pucharach też będzie mniej meczy.
» 7 lipca 2017, 15:11 #128
dlabigt23: Podobno rzucilismy sieć teraz na James'a czytalem na rownych artykulach :)
» 7 lipca 2017, 15:13 #127
GunneRO: Ze sklepu Realu zniknęły koszulki z nazwiskiem Jamesa.
» 7 lipca 2017, 15:37 #126
GunneRO: Morata jest lepszym piłkarzem niż Lukaku moim zdsniem. Mimo bycia rezerwowym Alvaro strzelił ogolnie 20 bramek przez 1872 minuty gry (gol co 93,6 minuty, drugi najlepszy strzelec w Realu mimo małej liczby minut, w samej lidze strzelił 15 goli). Podobno Perez chce tylko od United 90 mln. Jeśli ta operacja nie dojdzie do skutku jest skłonny sprzedać Hiszpana do Chelsea za 75 milionów euro.
» 7 lipca 2017, 14:48 #125
4lkor: I uważasz, że to w porządku, że Real chce od nas 90 a od CFC 75 baniek? Właśnie za to powinno się pokazać im palec...
» 7 lipca 2017, 14:55 #124
GunneRO: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 14:58

Czy napisałem cokolwiek o tym, że to jest w porządku czy nie? Pewnie się odgrywa Perez za De Grę.
» 7 lipca 2017, 14:57 #123
M4GIK1990MU: "Mimo bycia rezerwowym Alvaro strzelił ogolnie 20 bramek przez 1872 minuty gry (gol co 93,6 minuty, drugi najlepszy strzelec w Realu mimo małej liczby minut, w samej lidze strzelił 15 goli)"

No comment....
» 7 lipca 2017, 15:19 #122
rizx: Te bramki co ileś minut są mało wiarygodne. Morata zazwyczaj wchodził na końcówki gdzie zazwyczaj Real już prowadził a przeciwnik był zmęczony. Poza tym trochę trudniej strzelać bramki grając w Evertonie niż w Realu
» 7 lipca 2017, 15:27 #121
GunneRO: Magik czego nie rozumiesz?

rizx
Równie dobrze można powiedzec że łatwiej strzelić 20 goli grając od początku meczu niż wchodząc w 70 minucie.
» 7 lipca 2017, 15:41 #120
Fugas: A zgadnijcie kto w MU jest na 2 miejscu w stosunku bramek asyst na minute. Dodam że jest caly sezon totalnie bez formy i puszczamy go za darmo. Staty to staty ale nikt o zdrowych zmysłach kto widział Morate w akcji nie powie że jest wart 50 baniek a co dopiero 90
» 7 lipca 2017, 16:23 #119
maradona10: nie jest wart takiej kasy no ale cóż zobaczymy
» 7 lipca 2017, 14:48 #118
Kalina: A kto jest? Zejdz na ziemie mamy 2017 a nie 2008.
» 7 lipca 2017, 15:20 #117
ek0n0m: Z Moratą to jest tak, że on nie jest wart tych pieniędzy które chce Perez. Ale wiadomo, jak kupuje zespół z PL to cenę trzeba podnieść...
Dwa to pewnie cały czas ma z tyłu głowy jazdę z DDG - swoją drogą cieszę się że ucichło że on odchodzi i mam nadzieję, że ostatecznie tak zostanie.
» 7 lipca 2017, 14:34 #116
LvG: Ktoś wie,czy Lukaku tak samo jak Pogba to też muslim?
» 7 lipca 2017, 14:18 #115
HuiSton: Romelu Lukaku jest chrześcijaninem.
» 7 lipca 2017, 14:23 #114
4lkor: Też szukałem tej informacji, nie znalazłem, ale przy okazji przeczytałem, że Lukaku mówił płynnie po francusku, holendersku, angielsku, portugalsku, hiszpańsku, suahili i trochę po niemiecku. Znaczy tłukiem nie jest...
» 7 lipca 2017, 14:28 #113
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 14:48

A co Was to obchodzi czy "muslim" czy nie? Pogba raczej nie wysadzi się na boisku, a jego wiara jak i Lukaku to wyłącznie ich sprawa.
» 7 lipca 2017, 14:47 #112
vanderToki: Wszyscy czarnoskórzy Afrykanie, z którymi pracowałem, sprawnie posługiwali się (bądź posługują) kilkoma językami. Odniosłem wrażenie, że mają do tego dryg - może wynika to z tego, ile tam jest języków i z konieczności ich uczenia się?
» 7 lipca 2017, 14:48 #111
Olo: PogBOOM XD

A tak serio serio - nie każdy muzułmanin to terrorysta. Amen.
» 7 lipca 2017, 14:57 #110
Lince: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 15:32

Ale kazdy terrorysta to muzułmanin
» 7 lipca 2017, 15:32 #109
Olo: Tak stary, szczególnie bojownicy w Szkocji, Irlandii Północnej, Katalonii albo południowych stanach USA.... Muzułmanie pełną gębą.
» 7 lipca 2017, 15:50 #108
skawin4: OLO a tak z ciekawości to kiedy ostatnio słyszałeś o zamachu zorganizowanym przez nie muzułmanina w którym zginęło więcej niż 3 osoby?
» 7 lipca 2017, 15:57 #107
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 17:08

A słyszałeś o pewnym niemieckim pilocie który rozbił samolot z ponad 150 osobami na pokładzie?
» 7 lipca 2017, 17:05 #106
rizx: Polecam poczytać statystyki policyjne i sprawdzić ile osób rocznie zostaje zabitych przez pijanych kierowców. Możesz uwierzyć, że ginie ich trochę więcej niż w tych zamachach
» 7 lipca 2017, 20:48 #105
Wave: Swoja droga Lukaku kawal byka jest, ale ten brzuszek tez by mogl troche zmniejszyc, zyskal by sporo na szybkosci, bo z 5 kg tam jest na luzie niepotrzebnego balastu
» 7 lipca 2017, 14:09 #104
Wave: Do Lewandowskiej na treningi i mala diete by mu sie przydalo :)
» 7 lipca 2017, 14:15 #103
Luke88: Jakby mu zaczęła pieprzyć o glutenie to by pewnie oszalał xD
» 7 lipca 2017, 14:55 #102
Kalina: nie zesrajta sie z tymi lewandowskimi
» 7 lipca 2017, 15:21 #101
Wave: wytresuja malego niedlugo, spokojnie
za parenascie latek bedzie hattricki strzelal :d
» 7 lipca 2017, 16:43 #100
Wave: Zwykly trening sobie zrobili w Kalifornii z Pogba na uniwerku, przejscie Lukaku do nas wydaje sie byc jednak bardzo prawdopodobne, sam Lukaku tego chce. Koeman wsciekly :)
» 7 lipca 2017, 14:07 #99
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 14:12

dlaczego Koeman wściekły? I tak się liczył pewnie ze stratą Belga, bo zna realia, ale za to zyska Rooneya. Dla Evertonu to i tak lepiej dobić targu z United niż z Chelsea, która zachowała się haniebnie odnośnie Stonesa.
» 7 lipca 2017, 14:11 #98
Wave: Everton chce sie wbic do 1szej czworki, Lukaku badz co badz najlepszy ich zawodnik.
Gdzie takiego skombinuja, wezmy przyklad Liverpolu, jak cierpieli po odejsciu Suareza.
Ja tam sie nie dziwie ze Koeman marudzi
» 7 lipca 2017, 14:14 #97
testosteron: Dla tych co się jarają ZLATANEM ludzie ten sezon był tak słaby przez tego buca. Ile United miało okazji ile remisów ? Wcalę się nie zdziwię jak Moratę też kupimy bo gdyby był napastnik w tym klubie to spokojnie byśmy byli w TOP 3. Co 2 mecz bramkarz gości bohaterem spotkania. Trzeba dokupić 2 napastnika nie koniecznie klasy światowej do tego skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia i lewego obrońcę.
» 7 lipca 2017, 14:00 #96
ek0n0m: Rashford coraz lepiej sobie radzi i nie jest "jeszcze" klasy światowej.
» 7 lipca 2017, 14:25 #95
testosteron: tak coraz lepiej masz rację i cały sezon grając o Puchar Angli, Mistza Angli i LM zagramy w napadzie Lukaku i Rashem oraz wielką niewiadomą jaką jest Marital raz tak raz siak. Chyba że w naszej Akademii jest jeszcze jeden talent pokroju R i MOU będzie w stanie dać mu szansę.
» 7 lipca 2017, 14:36 #94
DiMaryja: defensywnego pomocnika przede wszystkim
» 7 lipca 2017, 14:51 #93
braku: Narazie uzupelnilismy lukę po zlatanie. Co dalej? Z tym składem chyba będzie ciężko o mistrza. Trzeba jeszcze trzech kozakow
» 7 lipca 2017, 13:53 #92
M4GIK1990MU: nie trzech, a 6... albo 10 (a co!)
» 7 lipca 2017, 13:56 #91
PanWolodyjowski: A tak w ogóle, to na skrzydłach jest bieda i rozpacz, a nikogo na tę pozycję nie kupimy.

Rashford - Napastnik
Mchitarjan - Ofensywny Pomocnik
Mata - Ofensywny Pomocnik
Lingard - Asekurant, dabowicz

Więc z piłkarzy, którzy najlepiej czują się na skrzydle mamy na pewno Younga...I to tyle. Jeszcze Martial, ale on to czasem woli na szpicy, a czasem na skrzydle.
» 7 lipca 2017, 13:49 #90
dlabigt23: Martial to jest skrzydlowy i nim zostanie, jestem o tym przekonany :) Jesli chodzi o RAshforda to bedzie gral i na 9 i na skrzydle za martiala jakby co :)
» 7 lipca 2017, 14:53 #89
PanWolodyjowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 13:47

Blackchester United

Bailly,Valencia,Pogba,Martial,Lukaku(?) + Rashford,Lingard,Mensah,Young,Smalling

Zakładając, że pierwsza piątka wymienionych będzie grać w pierwszym składzie, to chyba jesteśmy jednym z klubów, którzy mają w wyjściowym składzie najwięcej czarnoskórych piłkarzy.

Nie przeszkadza mi to, nie ma to trącić rasizmem, ot- taka ciekawostka, bo jeszcze kiedyś za Fergusona było ich w składzie jak na lekarstwo.
» 7 lipca 2017, 13:46 #88
Sancho: Czarne diabły
» 7 lipca 2017, 14:06 #87
Chestnut: Racist
» 7 lipca 2017, 14:40 #86
ptasior: Wszędzie pisze że przejdzie testy, więc nie wiem skąd te informacje że już przeszedł.
» 7 lipca 2017, 13:40 #85
PanWolodyjowski: W tym United to już sami czarni grają :D Kiedyś jak jakiś murzyn biegał z tyłu, to wiedziałem że Evra, a jak z przodu, to Saha. Teraz Martial,Bailly,Pogba, jeszcze Lukaku, kto by ich rozróżnił...A Rashford i Lingard jeszcze mulaci
» 7 lipca 2017, 13:34 #84
miqqi77: Szkoda, że teraz nie przyjdzie ani Griezmann, ani Morata. Ja nie jestem przekonany do tego Lukaku i kompletnie nie rozumiem tak wielkiego zachwytu tym piłkarzem... Nie twierdzę, że jest zły, no ale nie przesadzajmy.
» 7 lipca 2017, 13:25 #83
Chestnut: Ma problem ze strzelaniem goli z lepszymi klubami, ale mamy od tego Rashforda. :D
» 7 lipca 2017, 13:30 #82
PanWolodyjowski: Aha, czyli wolisz Moratę, ktory w dwa lata w Juventusie w 93 meczach ligowych strzelił 27 bramek i jest rezerwowym w Realu, niż sprawdzonego w Premier League Lukaku (24 lata), który już teraz regularnie strzela w Premier League

To weź jeszcze wymień De Gee na Kiko Casille.
» 7 lipca 2017, 13:32 #81
Goro2001: Tyko UNITED przegrali ligę (6 miejsce to słabe miejsce) bo nie mogli pokonać "słabszych" rywali 😌 Więc jeżeli ten Pan ustrzeli +20 na meczach z zespołami 6-20, da to duży progres.
» 7 lipca 2017, 13:36 #80
M4GIK1990MU: To sobie obejrzyj mecze Evertonu z poprzedniego sezonu to zrozumiesz. Mou zawsze preferował na szpicy rosłego, silnego napastnika, a Lukaku pasuje do takiego schematu idealnie. Belg to prawdziwy czołg, młodsza wersja Drogby, którego sprowadził do Chelsea i na którego stawiał... no właśnie Jose. Morata w tym aspekcie też się kwalifikuje, ale gdzie tam Hiszpanowi do Lukaku. Podejrzewam, że Belg był pierwszym wyborem Mou, ale wcześniej Chelsea była faworytem. Nie wiem, może rychły transfer/wypożyczenie Rooneya do Tofików sprawiło, że Belg trafi jednak do nas. Odnośnie Griezmanna to pechowo się stało z tym zakazem dla Atletico, ale skoro Hiszpanie są bliscy sprowadzenia Costy, to może już w zimie uda się zakontraktować Antka.
» 7 lipca 2017, 13:38 #79
darjusz1986: Czy myslicie ze po transferach Lindelofa i Lukaku Mou juz nikogo nie bedzie chcial kupic juz? osobiscie pasowaloby mi jeszcze jednego pomocnika;) pozdro dla Czerwonego Manchesteru
» 7 lipca 2017, 13:19 #78
ek0n0m: Na bank na tym się nie skończy.
Mou w tym sezonie będzie miał ogromne parcie na sukces w PL, a do tego na pewno będzie chciał coś ugrać w LM, więc musi mieć dobrze rotujący skład. Póki co niestety tak nie jest.
» 7 lipca 2017, 14:28 #77
M4GIK1990MU: Tak poza tematem: patrząc na ruchy transferowe United zaczynam powoli rozumieć zamysł Mourinho co do ustawienia United w przyszłych sezonach. Przeanalizujmy:

- Przy transferze Lukaku klaruje się szpica, przy której mamy rosłego napastnika, który wie jak robić szum w powietrzu. Kimś takim jest też Morata, więc to logiczne czemu Edek się o niego starał. Mou pewnie doszedł do wniosku, że receptą na fatalną skuteczność w poprzednim sezonie jest napastnik umiejący strzelać głową (całe szczęście, że będzie nim Lukaku). Dodatkowo Belg umie grać w destrukcji, więc ma to coś, czego brakowało ewidentnie Zlatanowi (poza drobnymi incydentami).

- Alternatywą (zwłaszcza dla podmęczonego rywala) będzie nadal szybki, przebojowy snajper, a tutaj mamy niezmiennie Rasha i Martiala. Na "9" Mou bardzie preferuje Rasha, bo ten wie co to wspieranie pomocy. Przy grze na tylu frontach liczę, że Jose będzie rotował Lukaku i Rashem, a czasami da się tutaj wykazać również Martialowi.

- Na flankach Mou lubi mieć jednego "wahadłowego" i jednego fałszywego napastnika/pomocnika. I tutaj dochodzimy do sensu sprowadzenia Griezmanna. Francuz zapewne był szykowany na prawą flankę, gdzie mógłby wspierać napastnika. Natomiast na lewej stronie grasowałby piłkarz bardziej w charakterze wahadłowego. W poprzednim sezonie tak to wyglądało, ale po przeciwnych stronach; po lewej biegali bardziej ofensywni Rash i Martial, po prawej Liniesta, która, co by o nim nie mówić, wiele dawał w destrukcji.

- Wobec powyższego transfer Persica nabrałby również sensu. Chorwat crackiem nie jest, ale za to profilem pasuje bardziej do Liniesty... z tym, że jest nieco lepszy. Mając Griezmanna i Persica może i jedno skrzydło (wiadomo jakie) nie wyglądałoby groźnie, ale całe ustawienie byłoby zgodne z wizją Jose. Problemem wówczas niestety staje się obecność Martiala, bo raczej wątpię, aby Mou przeszedł na klasyczne 4-3-3, a w innym wariancie Francuz staje się zbędny. Gdyby tak Antek zaczął więcej pracować w destrukcji, wówczas byłaby inna bajka, ale pewnie Mou męczy już trochę, że całą robotę za niego musi ogarniać Darmian. Tak swoją drogą, to brak LO na radarze może wiele tutaj wyjaśniać, bo skoro teraz Griezmanna nie będzie, to Martial więcej będzie mógł pograć (i w związku z tym będzie potrzebny ktoś, kto będzie za niego ogarniał lewą stronę, czyli Darmian).

- Na bokach są jeszcze Mata i Miki, ale wydaje mi się, że raczej w formie alternatyw/zmienników.

- Na środku pomocy widzę nadal duo Herrera-Pogba. Oboje się świetnie uzupełniają.

- Na zmianę byliby wówczas Mata, Miki i Fella. Ciekawy tercet, gdzie każdy daje coś od siebie; Fella przeciwko rywalom grającym wysokie piłki jest nieoceniony, Mata przeciwko technicznej obronie sobie najlepiej radzi (o ile rywal nie stosuje wysokiego pressingu), a Miki ma przewagę w swojej ruchliwości.

- Defensywny pomocnik to najcięższy temat. Mou szuka kopi Carrasa, więc pewnie dlatego nie uśmiecha mu się transfer Fabinho czy Nianggolana. Najlepszym przecinakiem wydaje się być Matic, ale nie wiadomo, czy Chelsea go puści do United. Opcją rezerwową zostaje Weigl, ale Niemiec jest świeżo po kontuzji, a Mou na "6" chce kogoś na teraz, kogoś sprawdzonego.


Ogólnie ciekawie to wygląda. Gdyby nie cwaniactwo Interu, to Persic mógłby zostać 3 transferem United, Matic 4 i... chyba na tym koniec... a za rok Griezmann.

- Wilson, Januzaj i ktoś z dwójki Jones/Smalling
» 7 lipca 2017, 12:43 #76
mario93: Ciekawa analiza. Myślę, że masz sporo racji.
» 7 lipca 2017, 13:06 #75
trikos: Jestem podobnego zdania, pisałem o tym pod newsem o Perisiću i o tym dlaczego Jose tak go potrzebuje do swojej układanki.
» 7 lipca 2017, 13:12 #74
RyannMistrz: Mi to się marzy transfer Dier-a. Idealny za "Carrasa"
» 7 lipca 2017, 15:54 #73
adamII: widze the sun zadomowil sie w glownych newsach.
» 7 lipca 2017, 12:25 #72
Devil78: Na skrzydło Douglas Costa by się przydał. Dobry wyrbór z trzech powodów:

- chyba najlepszy z dostępnych skrzydłowych
- mamy fajną trójkę z przodu: Martial Lukaku Miki, ale jak Douglas odpali, to możemy mieć jednego z najlepszych skrzydłowych w lidze, jeśli nie odpali aż tak, super opcja do rotacji. Poniżej pewnego dobrego poziomu i tak nie zejdzie
- kasa nie jest wygórowana
» 7 lipca 2017, 12:24 #71
motos8: Costa to był dobry 2 sezony temu, teraz to by go sami sprzedali gdyby ktoś rzucił 30+mln na dodatek to brazol a Ci jakoś wyjątkowo się w Anglii nie sprawdzają. Nie wiem, języka nie znają? Zimno im czy co?
» 7 lipca 2017, 12:32 #70
motos8: Znakomitym wyborem byłby Dembele z Borussi na prawe skrzydło no ale teraz cena astronomiczna. Podejrzewam że problem naprawdę nie tylko leży w wysokości transferu, ale spójrzcie. Manchester zawsze miał dar do wyciągania nastolatków z klubów o małym wymiarze przed ich bombą umiejętności. Całkowicie zanim zdążyli udowodnić swoją wartość, udowadniali je u nas. Mam na mysli, że taki Dembele miał fantastyczny ten sezon w Borussi ale za Fergusona miałby go u nas. Tak było z Chicharito, Ronaldo Vidiciem itd.
» 7 lipca 2017, 12:40 #69
motos8: Nie traktowałbym tego w ten sposób. Po prostu konkretna grupa użytkowników komentuje posty które je interesują. Zwolennicy Lukaku pod plotkami o Lukaku i odwrotnie. Są tez tacy w tym ja, którzy nie komentują w ogole, ufają sztabowi (który wie jakiego zawodnika potrzebuje, skautom) i czekają przede wszystkim na oficjalną prezentację. Pozdrawiam cierpliwych!
» 7 lipca 2017, 12:22 #68
JestemNumerem9: Sam jesteś Drewniakiem
» 7 lipca 2017, 12:28 #67
Devil03Master: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 7 lipca 2017, 11:10 #66
motos8: Ale tu nikt nikogo nie obraża nie czaisz lizusie?
» 7 lipca 2017, 12:28 #65
jaratkow: Ciekawe, według The Sun, jak wielkie jest to "o krok"... ;-)
» 7 lipca 2017, 11:09 #64
Corey23: Trzeba jeszcze skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. Może Legia puści Kucharczyka za jakieś 80 mln...
» 7 lipca 2017, 10:50 #63
PogromcaTroli: Ty bedziesz na kosiarce jeździł po skrzydle,woził bidony i piłki.
» 7 lipca 2017, 12:14 #62
LvG: Żeby ciebie pipo nie powieźli
» 7 lipca 2017, 12:28 #61
piotrz7: Na goal.com jest artykuł, w którym jest reportaż ze wspólnego treningu Pogby i Lukaku w L.A.
» 7 lipca 2017, 10:22 #60
jaratkow: No to jak ich żony to zobaczą... ;-)
» 7 lipca 2017, 11:10 #59
trikos: Wierzy ktoś w to, że on do Nas nie trafi ? Wszędzie trąbią. Pomijając już kolorowe gazety, piszą o tym renomowane serwisy sportowe. Lukaku trenuje sobie z Pogbą w LA,więc wszystko wskazuje, że klasyczną bramkostrzelną "9" już mamy. Czas na kolejne wzmocnienia.

ENjOy !
» 7 lipca 2017, 10:20 #58
jaratkow: Masz rację! Nawet na Devilpage.pl o tym napisali ;-)
» 7 lipca 2017, 11:11 #57
Fugas: Inter ponoć stara się o ADM więc jest duża szansa na Perisica.
» 7 lipca 2017, 10:17 #56
2Fast4You: Na pewno wyciągną cygana z Paryża, wiem że Inter ma kase ale to jeszcze nie taki projekt żeby kupić Di Marie z PSG
» 7 lipca 2017, 11:34 #55
uzil25: The Sun... trzeba czekać...
» 7 lipca 2017, 10:04 #54
Devil78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 09:58

Jeśli Lukaku do nas oficjalnie trafi, to wydamy dopiero ok 105 mln :)

Biorąc pod uwagę fakt, że mamy kasę za Depaya, Morgana i Januzaja, to bilans póki co wynosi 50 baniek wydanych gdzieś :) Więc można jeszcze poszaleć :)

Do tego odeszły kosmiczne tygodniówki Rooneya i Ibry :)
» 7 lipca 2017, 09:57 #53
piter100000: Z tą tygodniówką Rooneya to bym się tak nie rozpędzał. Jeśli pójdzie na to wypożyczenie do Evertonu to my na pewno będziemy płacić ponad połowę jego wynagrodzenia. Evertonu nie stać, żeby płacić Rooneyowi 300tys.
» 7 lipca 2017, 10:16 #52
Devil78: Mimo wszystko sianka mamy wystarczająco, aby skomplementować kadrę. Tylko już trochę późno.
» 7 lipca 2017, 10:41 #51
jaratkow: @piter100000: Dlatego jeśli w przypadku Rooneya ma być wykonany jakikolwiek ruch to WYŁĄCZNIE definitywny transfer. Nie czarujmy się: wypożyczenie Rooneya nic nie zmieni w kwestii jego przydatności dla United. No chyba, że to będzie ukryta część rozliczenia za transfer Lukaku...
» 7 lipca 2017, 11:14 #50
Po6BOOM: @Devil78 Bez przesady. Jest siódmy dzień okna transferowego.
» 7 lipca 2017, 11:15 #49
Devil78: Bardziej rozpatruję to w kwestii zgrania zespołu. Po to w końcu jest wyjazd do USA :)

Wiem, że jeszcze kupa czasu na zakupy, ale wolałbym od 1 ligowej kolejki ruszyć docelowym składem, niż dopiero wprowadzać nowych :)
» 7 lipca 2017, 11:26 #48
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 09:54

Cóż, nie obchodzą mnie ploteczki i czekam, aż zawodnik oficjalnie dołączy do klubu. Na razie jest to Lindelof i tyla. Ale wygląda na to, że dołącza kolejny. A już było pisane, że na 100% na Old Trafford trafia Morata. Choć oczywiście kto wie, czy nie będzie to kolejny transfer.
» 7 lipca 2017, 09:51 #47
RuudVN: a dla mnie szczerze to i Wawrzyniaka mogą kupić aby gra i tytuły się zgadzały
nie nasze pieniądze jak nas stać to możemy kupić i 10 nowych zawodników
Mourinho bardzo dobrze zarządza składem, dlatego dopiero po ewentualnych zakupach sprzedamy kilku graczy, np. Smalling może w styczniu opuścić United jak Rojo wróci do pełni formy
» 7 lipca 2017, 09:47 #46
Mariusz199012: Świetny transfer ! Musielismy kupic napastnika i sie udało prawdobodobnie .mam nadzieje ze Raschford w tym sezonie odpali na Maxa bo zalezy mi na jego karierze wkońcu wychowanek i anglik ! A Lukaku Mysle ze bedzie godnie reprezentował Man united i strzelał duzo bramek .pozdrawiam długoletnich kibicow United!! Miłegp weekendu zycze
» 7 lipca 2017, 09:41 #45
cnk: 1.jest porozumienie
2. nie ma porozumienia
3. przeszedl testy
4. zgaduje - nie przeszedl testow
oczywiscie akcja podbijamy komentarze wiec news na glownej 2x dziennie zmieniony w zaleznosci od sytuacji
» 7 lipca 2017, 09:31 #44
Fugas: 1. pisały wiarygodne media.
2. Jakiś kretyn któremu świat się zawalił po utracie najlepszego piłkarza ulubionego klubu.
3. Wiem the sun ale zauważ że nie pisze że miał przejść testy tylko przeszedł testy.
4. Zgaduje jesteś głupi.
» 7 lipca 2017, 09:40 #43
cnk: ja zgaduje,ze Cie 90 letnia stara rucha fugas dzieciaczku o potencjale myslowym kaczki
» 7 lipca 2017, 13:28 #42
Devil78: Jest na YT fajny filmik Romelu Lukaku vs Jamie Carragher :)

Do tej układanki brakuje nam tylko klasowego ŚDP oraz Skrzydłowego. Wtedy można walczyć o majstra.
» 7 lipca 2017, 09:29 #41
mamwsiowd: Czarne Diabły zakontraktowały zawodnika jak dla mnie kontrowersyjnego swoim stylem gry. Ale cieszmy się. Kto się nie cieszy ten rasista !!
» 7 lipca 2017, 09:28 #40
uzil25: A chłopie głupoty gadasz...
» 7 lipca 2017, 10:05 #39
Davide: Patrząc na to, jak wczoraj układały się newsy, zaraz może pojawić się kolejny:

"Lukaku nie przeszedł testów medycznych." - Tygodnik pszczelarski
» 7 lipca 2017, 09:19 #38
myeyeshurts: Grał z Pogbą w kosza i wszystko było ok :P zdrów jak ryba
» 7 lipca 2017, 09:21 #37
myeyeshurts: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 09:22

Nie wiem po co Wam Morata. O wiele lepszym rozwiązaniem jest Lukaku, bo jest sprawdzony, bardziej doswiadczony i zna się na Premier League. A jak patrze czasami na to, co marnuje, albo jak się porusza Morata w Realu to krew mnie zalewa. Ten gość nie jest wart wiecej niz 30mln, wg mnie on nie ma nic, oprocz wzrostu i strzału z prawej jak ma troche miejsca. Drewno jakich mało. Ale jak Perez jest w stanie za niego wycisnąć 70 lub więcej pare milionów, to jaknajbardziej spoko, żal mi potem tylko drużyny dokąd on przejdzie :P Bierzcie Luksa i sie nie zastanawiajcie ;)
» 7 lipca 2017, 09:19 #36
uzil25: Podobnie uważam.

Ale jeśli nikt nie miał by do nas trafić to i ten Morata może być.
» 7 lipca 2017, 10:06 #35
lucarelli86: O kurde taki news z rana jest lepsze niz poranny sex ;-).
» 7 lipca 2017, 09:17 #34
tobby: true :)
» 7 lipca 2017, 09:29 #33
joyrider: Zmień dziewczynę...
» 7 lipca 2017, 09:33 #32
Pjeruk: Aż tak brzydką masz dziewczynę? Dziwne że większą radość sprawia Ci BBC :D
» 7 lipca 2017, 10:03 #31
Kalina: Jak to mowia potwor nie potwor byle mial otwor :D worek na glowe i za ojczyzne xd
» 7 lipca 2017, 10:18 #30
trezegram: Jak to prawda to zapowiada się gruby weekend :)
» 7 lipca 2017, 09:13 #29
sliceum: Teraz jak już się z transferem napastnika nie pali to sięgnąłbym po Belottiego jak ma być jeszcze drugi napastnik kupiony.
» 7 lipca 2017, 09:09 #28
braku: Transfer może być ale to zamalo. Trzeba zamotac jeszcze jednego napastnika i pomocnika
» 7 lipca 2017, 09:02 #27
Po6BOOM: Po co wam tyle tych napastników. Gra na dwóch napastników to przeżytek, a w dodatku mamy Rashforda i Martiala, których można nazwać takimi "pół napastnikami". Najważniejsze jest wg mnie prawe skrzydło albo śpo (wszystko zależy od tego jaki pomysł ma Jose na Mkhitaryana). Ale mimo wszystko transfery portugalczyka w tym klubie nie mogły być lepsze.
» 7 lipca 2017, 11:22 #26
mikus7mu: Dziwi mnie to ze nikt nie wspomnial o tym ze udzial w tym transferze ma pogba ktory przyjazni sie z lukaku i razem spedzali wakacje
» 7 lipca 2017, 08:57 #25
2Fast4You: No pokażcie już to zdjęcie w koszulce United, wiem że je macie
» 7 lipca 2017, 08:54 #24
champione2013: Pieknie pomysł bzdurny z Moratą padnie teraz tylko aby Edek nie trafił na Perisicia albo Jamesa .
» 7 lipca 2017, 08:35 #23
szarosc: Akurat Jamesa to bym spróbował ściągnąć, nie potrzebujemy go na gwałt więc nie będą mogli nas aż tak wydoić jak za napastnika którego nie mamy..
» 7 lipca 2017, 10:08 #22
lukeshaw29: Jak widze the sun odrazu to tak jak bym kupił w kiosku fakt :) :) :)
» 7 lipca 2017, 08:31 #21
M4GIK1990MU: Hmm... trochę to dziwne z tymi testami, bo zwykle leci info od jednego bądź drugiego klubu, że strony doszły do porozumienia. No ale nie zawsze kolejność jest taka. Tak czy inaczej jaram się strasznie, bo Edek tym transferem upiekł kilka pieczeni na jednym ogniu:

1) Sprowadził bramkostrzelnego, bardzo utalentowanego napastnika, który od kilku lat pokazuje się z bardzo dobrej strony w PL, który jest niezwykle pracowity jak na szpicę (bardzo dobry współczynnik udziału przy golach dla Evertonu), który ma ledwie 24 lat, więc może być jeszcze lepszy, który ma kapitalne warunki fizyczne.

2) Utarł nosa Perezowi, który teraz zapłaci za swoją pazerność. Nawet kibice Realu piszą, że sprzedanie tego średniaka za 60 mln euro (czyli niby początkowa oferta Utd)) byłoby świetny ruchem ze strony Realu, ale widać Perezik, przekonany o tym, że w jego Realu nawet na ławce są cracki, żądał jakiś absurdalnych pieniędzy. Pomijając już fakt, że Morata na ten moment nie jest żadnym wzmocnieniem dla nas, to prowadzenie tego typu rozmów to potwarz dla United i gdyby ten transfer doszedł do skutku, to stalibyśmy się pośmiewiskiem Europy.

3) Utarł nosa również Chelsea, która była faworytem do tego transferu, a teraz, w obliczu odejścia Costy, Conte zostanie w ręką w nocniku, albo... sięgnie po Morate hehe. Przed laty podebrali nam Hazarda, teraz czas na rewanż.

4) W transakcję ma być włączony Rooney, co również jest plusem wielkim. Dlaczego? Bo taka legenda jak Wazza nie zasługuje na gnicie na ławie bądź tułaczkę po Chinach, a tak to by został w Anglii i nadal miał możliwość grania o coś więcej niż ryż.

Same plusy więc. Niech jeszcze Pogba przypilnuje Griezmanna i mamy pakę-kosmos.
» 7 lipca 2017, 08:31 #20
Wave: Nic dodac, nic ujac.
Brakuje nam jeszcze kogos na prawa za Lingarda i na srodek za Carricka i mozemy sezon startowac :)
» 7 lipca 2017, 09:19 #19
gromek119: Diably a może JM przejdzie na ustawienie 3 5 2 . I będzie piekielnie szybki Ras Lukaku na bokach Miki Martial wygląda to całkiem całkiem.
» 7 lipca 2017, 08:26 #18
Po6BOOM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2017 11:34

Chętnie bym takie coś zobaczył, bo mamy idealnych zawodników do tego ustawienia. Tak jak wspomniałeś napastnicy uzupełniają się perfrkcyjnie. Na prawe wahadło mamy zawodnika stworzonego na tą pozycję-Valencia. W środku Pogba, Herrera-( i tutaj Radja byłby perfecyjny), ew. James. Przy tej pierwszej opcji poziom waleczności i wszechstronności byłby niesamowity. Trójka obrońców też niczego sobie szybki Bailly i Rojo (oczywiście jak na razie Jones) na bokach i Lindelof w środku. Na lewe wahadło Shaw też na pewno by się nadawał, bo jak był zdrowy to grał raktycznie jak LP. Także gdyby Jose tak chciał zagrać myślę, że po pierwsze fajnie by to się oglądało, a po drugie każdy czułby się pewnie na swojej pozycji.
» 7 lipca 2017, 11:33 #17
Devil78: Lukaku ma power, którego brakowało w United. Do tego mam nadzieję, że Jose wyciągnie z Martiala co najlepsze, na prawej miki i mamy mocne trio w przodzie.

Ważne, żeby kupić dobrego śp. Skrzydłowy również by się przydał, ale może to być nawet taki Perisic, który będzie głownie do rotacji z mikim/martialem.
» 7 lipca 2017, 08:18 #16
mikon70: Teraz jak Lukaku jest podobno blisko to nagle widzę dużo opinii, ze lepszy morata. Eh...
» 7 lipca 2017, 08:14 #15
sinedd91: no i co pan zrobisz. nic pan nie zrobisz :D
» 7 lipca 2017, 08:15 #14
Masarnia: Czekamy na oficjale... Jezeli prawda to jeszcze jakis kosior na srodek pola i jazda osobiscie nie wierze w Maticia,Weigl lepszy ale Mou pewnie nie bedzie ryzykowal goscia z kontuzja, bakayoko raczej chelsea ostrzy pazury "choc dla mnie to jest pierwszy wybór" fabinho? Watpie by monako pozbywalo sie swoichpdwóch podstawowych zawodnikow wiec albo baka albo fabinho odejdzie ale nie dwoch....no i kto nam zostaje... srednio z tym srodkiem pola a moze Savic z Lazio co wy na to?
» 7 lipca 2017, 08:06 #13
Kris91: Ehh i wszystko byłoby super gdyby nie te dwa słowa: "The Sun".
Niemniej wierzę że może okazać się to prawdą.
» 7 lipca 2017, 07:44 #12
Kalina: haha dokladnie :D a tak sie podjaralem
» 7 lipca 2017, 07:57 #11
sinedd91: kilka innych gazet o tym pisze wiec jest cos na rzeczy myślę :)
» 7 lipca 2017, 08:11 #10
tracer11: i poza tym wiedzieć gdzie piłkarz jest i po co to żadna trudność szczególnie dla gazet które wysyłają za cennymi medialnie ludźmi paparazzi lub innych detektywopodobnych
» 7 lipca 2017, 08:18 #9
adi0220: Uwierzę jak zobaczę, a po drugie i tak uważam że lepszym transferem byłby Morata.
» 7 lipca 2017, 07:01 #8
RuudVN: ja byłem za Moratą bo byłem przekonany, że Lukaku jest już w Chelsea, dzięki Perezowi mamy Lukaku bardzo blisko
» 7 lipca 2017, 07:10 #7
Wawrzu: Ja również byłem pozytywnie nastawiony do transferu Alvaro ale jednak Lukaku to top 2 napastników w PL i od początku okienka liczyłem na jego transfer choć wydawał mi się nierealny. Jeśli ten transfer się uda to zmieniam zdanie od Edku bo jednak potrafi zrobić kawał porządnej roboty.
» 7 lipca 2017, 07:17 #6
sliceum: A ja obstawiam, że dzięki transferowi Lukaku puszczą Moratę za ostatnio oferowane przez nas pieniądze, bo zobaczą, że nie ma już takiego ciśnienia. Lukaku dzik silny a Morata mistrz techniki - byłby duet na lata.
» 7 lipca 2017, 07:18 #5
Fugas: Lukaku oczywiscie jest nieporównywalnie lepszy od Moraty ale do nas na ławę można go ściągnąć. A z tym top 2 to troche przesadziłeś. W PL jest tak naprawde 4 bardzo dobrych napastników na podobnyn poziomie.
» 7 lipca 2017, 07:53 #4
sinedd91: Fugas
Twoje pierwsze zdanie jest niezrozumiałe jak dla mnie ? bo kto na ławę... lukaku czy morata?

co do reszty ...
ja osobiscie uważam, że obydwaj do nas nie zawitają :) uważam Belga za lepszy wybór :)
» 7 lipca 2017, 08:15 #3
andrev1331: Czytam wypowiedź Fugasa i nic nie zrozumiałego w niej nie widzę bo jeżeli twierdzi , że Lukaku jest lepszy to chyba wiadomo kto na ławkę. Trzeba poczekać na oficjalkę ale jednak coś jest na rzeczy bo wieczorem na TVP Sport podawali , że Romelo w MU za 75 mln.
» 7 lipca 2017, 09:33 #2
Davide: Fugas, uważasz, że można ściągnąć na ławę Moratę, za którego Real woła jakieś tam 14637845397643 mln? Dobre. Poza tym ławka w Realu a ławka w Manchesterze United to obecnie jednak nie to samo.

sliceum, dwaj wysocy i silny napastnicy obok siebie? Przy jednym czy drugim widziałbym prędzej jakiegoś małego szybkościowca. Poza tym Mourinho preferuje ustawienie z jednym napastnikiem. Zatem i tak przyjdzie albo jeden, albo drugi.
» 7 lipca 2017, 09:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.