Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent Alvaro Moraty spotkał się z przedstawicielami Realu

» 3 lipca 2017, 17:06 - Autor: Rio5fan - źródło: twitter.com
Jak informuje za pośrednictwem swojego konta twitterowego dziennikarz Sky Sports, Kaveh Solhekol, w Madrycie doszło do spotkania przedstawicieli Álvaro Moraty i Realu Madryt.
Agent Alvaro Moraty spotkał się z przedstawicielami Realu
» Jak informuje za pośrednictwem swojego konta twitterowego dziennikarz Sky Sports, Kaveh Solhekol, w Madrycie doszło do spotkania przedstawicieli Álvaro Moraty i Realu Madryt. Rozmowy trwały pięćdziesiąt minut i dotyczyły kwestii odejścia zawodnika z Estadio Santiago Bernabéu. W spotkaniu wziął udział także ojciec reprezentanta Hiszpanii.
Rozmowy trwały pięćdziesiąt minut i dotyczyły kwestii odejścia zawodnika z Estadio Santiago Bernabéu. W spotkaniu wziął udział także ojciec reprezentanta Hiszpanii (na zdjęciu poniżej).

Sam zawodnik jest podobno zdeterminowany, by rozpocząć okres przygotowawczy z Manchesterem United, jednak Real Madryt nie ma zamiaru nadmiernie spieszyć się z finalizacją transakcji.

Hiszpańscy dziennikarze pracujący dla dziennika AS donoszą, że porozumienie pomiędzy klubami jest bliższe, niż kiedykolwiek i można spodziewać się, że transfer zostanie sfinalizowany na przestrzeni następnych 72 godzin.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Man Utd zaprezentował nowe koszulki
Następny news »
Mourinho niezadowolony z poczynań transferowych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (170)


Foryc90: Po prostu to jak wygląda " kompletowanie" nwej paczki na kolejny sezon jest żenujące, wcale się nie dziwie Mourinho że jest sflustrowany działaniami na rynku transferowym. Ed nic nie potrafi załatwić jak na razie zapowiada się stracony sezon w lidze i w LM....
» 5 lipca 2017, 03:24 #161
GUESSWHOISBACK: Cziczarito w czwartek na testach w west hamie
» 5 lipca 2017, 02:22 #160
Kilerek7: Lukaku ma ponoć wybrać między MU a Chelsea, gdyby wybrał jednak nasz klub to 442 ?
» 5 lipca 2017, 01:13 #159
GUESSWHOISBACK: A skąd, 4-5-1 na szpicy Rashford a na ławce Morata i Lukaku
» 5 lipca 2017, 02:18 #158
PogromcaTroli: Idź sie utop !
» 5 lipca 2017, 02:58 #157
braku: Jeszcze tylko 5tyg. i gramy.
» 4 lipca 2017, 23:28 #156
rodjaevel: W norweskiej telewizji tv2 podaja ze morata idze do United, transfer ponoc mozliwy juz w czwartek. Ciekawe, zrodlo jest pewne... Czy bedzie tak i tym razem?
» 4 lipca 2017, 23:28 #155
Kobeman25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 23:03

Moim zdaniem jeśli przyjdzie Morata to strzeli u nas około 30 bramek jak nie więcej i jestem tego pewny po pierwsze to zawodnik Realu i ma doskonałą technikę i wizję gry sami widzieliście jaką różnicę po wejściu na boisko robił Di Maria mimo że miał nas gdzieś i myślał o Psg to po kilku minutach można było od razu stwierdzić że to nasz najlepszy piłkarz z całej drużyny wiec nie pier...mi że nie da rady bo jak przyjdzie to automatycznie staje się jednym z najlepszych z całej Premier League choćby nie zagrał minuty będzie jednym z najlepszych a jak wejdzie zrobi różnicę jak Aguero,Sanchez i reszta nawet Michu roznosil całą angielską ligę tak naprawdę liga jest niby mocna bo są wyrównane drużyny jest ogromna kasa ostatni zespół dostaje 100mln a tak naprawdę angielska liga jest słaba i każdy prawie tu daje radę przynajmniej każdy Hiszpan nawet Herrera zniszczył nas będąc w niby słabszej hiszpańskiej lidze w Bilbao przyszedł do nas i wymiata to jest ta różnica każdy Hiszpan da sobie tutaj radę bo my potrzebujemy kreatywności techniki czyli tego co ma każdy zawodnik nawet mający 12 lat w realu w Barcy itd niech to dotrze do każdego pamiętacie Rvn? Przyszedł z baaardzooo slabej Eredivisie i został królem strzelców tutaj jak i w Hiszpanii wiec przestańcie płakać bo koleś zrobi różnicę wiekszą niż Sanchez daje sobie rękę uciąć dajcie mu szansę
» 4 lipca 2017, 22:57 #154
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.07.2017 01:35

Równie dobrze tylu co dało sobie radę w PL, to tak samo poległo. To nie jest wyznacznik i Morata jest wielką niewiadomą. Dla mnie nie był i nie jest snajperem z najwyższej półki, nie strzelił grubo ponad 20 goli, teraz każdy go wychwala bo nastrzelał ogórkom i zagrał dobry mecz z Bayernem, ale to trochę za mało, z resztą pamiętajmy, że w Realu na każdej pozycji miał World Classa, to z taką paką nazbierał te 20 goli, a z naszymi wirtuozami jak Lingard już widzę jak nastuka masę goli. W zakończonym sezonie Ibra strzelił bardzo dużo, ale to dzięki głównie Pogbie, a gdzie były skrzydła które powinny być za to odpowiedzialne, gdyby nie instynkt, technika i doświadczenie Szweda, wiele ważnych goli by nie padło. No i najważniejsza rzecz która u mnie dyskwalifikuje Hiszpana, to to, że jest wychowankiem Realu i prędzej czy później wróci do nich, to nie Herrera który odmawia Barcelonie i jest wierny MU. Moim zdaniem, to Lukaku powinien być priorytetem, bo jest silny, szybki, wielki i ograny w PL, wręcz istny potwór dla obrońców, Morata przy nim to laleczka.
» 5 lipca 2017, 01:33 #153
dtomasik7: Ja tez jakos nie jestem przekonany do tego transferu. Ale byłem za to bardzo zadowolony z "transferu" Falcao a wiemy jak wyszlo, mam nadzieje, ze Alvaro pokaze, ze sie mylilem ;)
» 4 lipca 2017, 22:54 #152
pelzebiusz: Wszyscy się nim podniecają. Bo nikogo innego nie uda się nam pozyskać z topu w tym okienku. Ja na niego zupełnie nie liczę wręcz mam nadzieje że dziadzia Zlatan wróci w styczniu a Morata ALVARO Alehandrooo będzie z powrotem błyszczał na ławce bo tam czuje się najlepiej. W Juve też chyba grzał ławę?
» 4 lipca 2017, 22:22 #151
pelzebiusz: Jak dla mnie to drugi Welbeck . Sorry zaraz mnie tu zjecie , ale on jest dobry jako rezerwowy i zapleczem z pola typu Isco Luka Kroos itp. Jak dla mnie to on nawet marketingowo słabo się prezentuje.
» 4 lipca 2017, 22:18 #150
MatiasXD: Welbeck nigdy nie strzelił 20 goli w sezonie a poza tym to łamaga więc śmieszne porównanie.
» 4 lipca 2017, 23:19 #149
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 23:22

Welbeck to dobry zawodnik, no ale jest jedno duze ale, podatny na kontuzje przez to ustabilizowac mu forme to dramat, Welbeck czesto na skrzydlach gral u nas, wiec bramek tam mniej niz u typowej 9ki
» 4 lipca 2017, 23:21 #148
Requesta: Tyle kasy za rezerwowego...
» 4 lipca 2017, 21:14 #147
Wave: Jakiego rezerwowego, u nas spokojnie podstawowy, jeszcze z 250k dostanie tygodniowo na luzie :)
» 4 lipca 2017, 21:30 #146
rizx: Czyli Asensio albo James też nic nie warci,bo rezerwowi. Przypominam, że Alexis e Barcelonie grał ławe a w PL najlepszy zawodnik ligi...
» 5 lipca 2017, 01:50 #145
dlabigt23: Kibice Arsenalu sie ciesza z transferu Lacazetta ale tak naprawde mieli farta bo akurat nikt o niego nie ubiegal i stad ta kwota tylko 50 mln . I niech nikt mi nie powie ze to lepszy wybor niz Morata :) Bo ani Real ,PSG,City , Borussia czy tam Chelsea i Liverpool sie o niego nie ubiegalo :) a niektorzy mysla ze to swietny deal a tak naprawde to jest dobry zawodnik i to na Ligue 1 ... Niewaidomo czy tutaj bedzie tez mu dobrze szlo :)
» 4 lipca 2017, 20:21 #144
Krystiano98: Za to Morata na pewno tutaj będzie wymiatał..
» 4 lipca 2017, 20:25 #143
Fugas: Bo może jego warunkiem jest gra w każdym meczu? Ten sezon go zweryfikuje ale jestem pewien że strzeli więcej niż Alvaro. Pewnie wybrał Arsenal bo na ławie siedzi jego rodak a jemu się nie chce uczyć języka.
» 4 lipca 2017, 21:09 #142
walentos: Gdyby tak Lacazette odjąć karne to jeszcze nigdy nie udałoby mu się zdobyć w rozgrywkach ligowych 20 bramek w sezonie. Niestety w każdym sezonie w którym francuz dużo nastrzelał miał 8-10 karnych. Nie oznacza to jednak że jest on słabym napastnikiem. Karne też trzeba umieć strzelać.

Bardziej zastanawia to że w młodej, szybkiej, kreatywnej i wybieganej kadrze reprezentacji Francji ustępuje miejsca takiemu klocowi jak Giroud.
» 4 lipca 2017, 21:37 #141
pelzebiusz: Faktycznie masz racje. A ile klubów biło się o Lindelofa ?? Ile w ogóle kojarzono go z innymi klubami niż MU ?? Co jak co a Lacazette będzie dobry w PL. Szkoda że my nie zdecydowali się na wariant Lukaku + Lacazette w ataku.
» 4 lipca 2017, 22:15 #140
tomekwietniu: Może selekcjoner reprezentacji Francji woli grać taką silną 9 jak Giourd, ale fakt że i tak Lacazette nie wygryzł go ze składu dużo mówi...
Z Moratą wygląda inaczej sytuacja, w Realu jest pupilek Zidane'a Benzema i dlatego gra, moi dobrzy kumple którzy kibicują Realowi od połowy sezonu chcieli Moratę na 9, bo więcej tam dawał, ale wiadomo tam są układy.
Warto dodać, że Morata też przemiennie gra z Costą na 9 w reprezentacji Hiszpani, a wiadomo, że Diego to prawie gwarant 20 bramek w lidze.
» 4 lipca 2017, 22:22 #139
PanWolodyjowski: -To ile dacie za tego Morate?
-No, nie wiem...50 milionów?
-60 i jest wasz.
-Nie, chyba nie-e...
-Aha...Ale to będzie drugi Ronaldo!
-Serio?
-Tak, strzeli na pewno 20 goli w sezonie
-To bierzemy go
-Ale wtedy 70 milionów funtow
-Niech będzie.
» 4 lipca 2017, 19:44 #138
Kalina: Chcialbym to jakos skomentowac w podobnym stylu ale tak mnie to smieszy ze ciezko mi zlapac oddech a co dopiero wymyslic cos takiego
» 4 lipca 2017, 20:22 #137
Veggie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 20:28

Chyba najlepszy komentarz do tego: youtube.com/watch?v=7nO6b41g9ak
» 4 lipca 2017, 20:28 #136
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 20:34

Aż mnie noga rozbolała ze śmiechu. Idę na L4.

Tak, wiem, nie ma to kompletnie sensu, dokładnie jak komentarz Wolodyjowskiego. Zawsze staram się omijać jego komentarze i się powstrzymywać, ale tym razem nie wytrzymałe.
Brawo, sprowokowałeś starego chłopa, gratulację.
» 4 lipca 2017, 20:31 #135
Wave: hehe dobre
» 4 lipca 2017, 20:36 #134
pelzebiusz: A mnie ta saga bawi. Dla mnie większą zagadką jest Lukaku. Zero plotek prócz zdjęcia z Pogboomem i filmikiem na istagr co daje nadzieję że Tank będzie w MU
» 4 lipca 2017, 19:35 #133
is200second: Bernardeschi podobno odrzucil mozliwosc podpisania nowego kontraktu. Gosc jest do wyjecia za 40, 50 baniek ani bym sie chwili nie zastanawial.

Dzialac poki Juve na nim polozy lape
» 4 lipca 2017, 18:37 #132
PanWolodyjowski: Juve nie robi bezmyślnych transferów jak United.
» 4 lipca 2017, 19:45 #131
Kalina: Juve do United jeszcze daleko, tylko Real i Barca maja jako takie podejscie do klubu z Manchesteru ale to tez jeszcze nie ta "polka"
» 4 lipca 2017, 20:23 #130
Sideswipe: Rozśmiesza mnie bardzo jak ktoś mówi najczęściej w kontekście transferu Moraty czy Perisicia "za taką cenę to można znaleźć co najmniej 5 lepszych" i tyle. Nie podadzą tych 5 lepszych, a jeśli już to rzucają nazwiskami z kosmosu, gości, którzy w ogóle nie są zainteresowani przenosinami i cena wcale nie byłaby taka sama a znacznie wyższa bądź okazuje się, że wcale tacy lepsi nie są choćby biorąc pod uwagę statystyki. Taka teza bez żadnych wartościowych argumentów a zwykle poparta własnym widzimisię jest gówno warta, więc zachowajcie te swoje durnowate uwagi dla siebie i czy ten czy jakikolwiek inny transfer będzie słaby i stratą pieniędzy się okaże po nowym sezonie.
» 4 lipca 2017, 17:47 #129
Kalina: Albo "ten i ten jest x polek/klas lepszym pilkarzem"
» 4 lipca 2017, 18:22 #128
night76: Lacazete
Lemar
Dembele z Celticu
Dembele z BVB
Behrami

masz 5 tak na szybko
game over
» 4 lipca 2017, 22:39 #127
lukiton0589: 24 godziny minęło. Nie widać żadnego zamieszania w związku z tym transferem. Podejrzewam, że i kolejne 48 godzin nic nie da dopóki za transfery odpowiada Ed.
» 4 lipca 2017, 16:23 #126
Jasnowidz: Costa chce wrócić do Atletico mimo zakazu transferowego chce z nimi trenować do stycznia.
Wszystko układa sie w całość... Griezzman w styczniu do MU ,a Costa do Atletico.
» 4 lipca 2017, 15:21 #125
dlabigt23: ta juz to widze jak Griezzmann przychodzi do nas w styczniu i u nas nie bedzie mogl zagrac w meczach Ligii Mistrzow bo nie moze grac w 2 klubach w jednym sezonie :) raczej to niewypali jak juz to za rok
» 4 lipca 2017, 15:45 #124
Kalina: Ale z ciebie prymityw lingardinho
» 4 lipca 2017, 16:21 #123
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 16:37

Nie wiem czy wiesz ale Atletico zmienia swoją politykę transferową i nie zamierza sprzedawać swoich największych gwiazd. Griezmann już dostał nowy kontrakt ze sporą podwyżką tak samo Saul. We wrześniu przenioszą się na super nowoczesny stadion. Mają sponsora z Chin który będzie tam pompował sporo kasy a celem jest wygranie Ligi Mistrzów więc o transferze Griezmann w styczniu raczej możesz sobie raczej tylko pomarzyć.
» 4 lipca 2017, 16:36 #122
Fugas: We wrzesniu za rok a Lingardinho ma racje.
» 4 lipca 2017, 16:47 #121
Kalina: To ze jest cienki nie znaczy ze zaraz prymityw i mozna poniewierac
» 4 lipca 2017, 18:24 #120
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 18:38

to życzę ci kolego, byś wyszedł z tej gimbazy w końcu i znalazł pracę, w której szef za twoją niekompetencję i najmniejszą pomyłkę mieszał cię z błotem każdego dnia i tak samo pluł jadem jak ty teraz. Róznica jest taka, że Lingard twoich wypocin nigdy nie zobaczy całe szczęście a taki szef może ci to powiedzieć prosto w oczy.
» 4 lipca 2017, 18:37 #119
JestemNumerem9: I włącz sobie komplikacje Ronaldo, Messiego, Maradony. Oni powalają na pewno bardziej. Morata ma strzelać, a Perisic podawać i to oboje na filmikach pokazują.
» 4 lipca 2017, 15:13 #118
zaluda: Coś ci się pokomplikowało
» 4 lipca 2017, 15:21 #117
Krystiano98: Ale wejdź na to skrzydło, poszukaj dryblingu, ale uderz to
» 4 lipca 2017, 16:02 #116
JestemNumerem9: Ale zaorałeś. Zwykły błąd słownika, ale niech ci będzie.
» 4 lipca 2017, 17:04 #115
JestemNumerem9: Kilerek, możesz nie tryskac jadem, tylko zamknąć jadaczke i poczekać? Każdy zna już tu twoje zdanie. Ośmieszasz się tylko, wciąż powtarzając to samo. Poczekaj i zobaczymy, kto miał rację. Proste.
» 4 lipca 2017, 15:11 #114
Wave: Co sie pieklisz, niech sobie Kilerek pisze co tam chce, od tego sa komentarze i tak sezon ogorkowy
» 4 lipca 2017, 15:15 #113
Kilerek7: A kto tu tryska jadem, pisze co chce i ile chce, proste! 100 komów takich samych o Moracie i jakoś nie ma z tym nikt problemu, zwyczajna dyskusja, przynajmniej coś się dzieje.
» 4 lipca 2017, 15:19 #112
Kalina: JestemNumerem9

Sa tu duzo gorsze chwasty ale to i tak nie ma sensu maja swoje we lbach i nie przetlumaczysz. Szkoda nerwow
» 4 lipca 2017, 16:22 #111
JestemNumerem9: Pincet od razu.
» 4 lipca 2017, 16:33 #110
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 15:06

Mam nadzieje że Morata pozamyka japy i Kilerek (hejterek :) ustawi go sobie w swoim avatarku :D
» 4 lipca 2017, 15:04 #109
Kilerek7: Nie sądzę!
» 4 lipca 2017, 15:04 #108
JestemNumerem9: Nie sądz, tylko czekaj.
» 4 lipca 2017, 15:09 #107
Kilerek7: czekam czekam, o ile się doczekam:D
» 4 lipca 2017, 15:16 #106
Kilerek7: Could be bargaining tool but good source tells me Lukaku camp seem to favour move to Man Utd over Chelsea #efc #mufc #cfc - Richard Askam
» 4 lipca 2017, 15:01 #105
Wave: Pogba go szybko przekrecil :)
» 4 lipca 2017, 15:10 #104
Devilfanforever: Niektórym się chyba wydaje, że Morata to słaby bo nie mija zawodników, nie drybluje tak jak Messi... A on ma tylko kończyć. Z tym był największy problem. Sytuacje mieliśmy, nawet bardzo dużo. Alvaro ma tylko dokładać tą przysłowiową "nogę". Ja rozumiem, że na dp jest moda na narzekanie ale dajmy sobie spokój i czekajmy na rozwój wydarzeń. Bo jeszcze może się okazać, że te "słabe transfery" nam sezon uratują.
» 4 lipca 2017, 14:47 #103
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 14:24

Oglądam kompilacje Moraty i Persicia i niestety nie powalają. Płacimy blisko 100 mln za błoto, a wmawiamy sobie, że to czekolada xD Chyba wszyscy oczekiwaliśmy czegoś lepszego, miał być Griezmanna kończy się na Moracie.
» 4 lipca 2017, 14:22 #102
RuudVN: La Liga 16-17
Griezmann 3067min 16 goli 8 asyst
Morata 1331min 15 goli 5 asyst
dabum tssss.....
Griezmann nawet ogórkom nie potrafi nabić, tak uprzedzając fakty

jeżeli ktoś od Moraty oczekuje 30 goli w lidze to może się przejechać ale przy 3000min, 20 goli wsadzi z palcem w dupie
» 4 lipca 2017, 14:39 #101
Wave: Kilerek poogladaj sobie kompilacje Lingarda i Felainiego przy okazji.
Pytanie, o czym one swiadcza?
» 4 lipca 2017, 14:42 #100
Kilerek7: Nawet nie zamierzam bo oślepnę:D Ciągle wszyscy bronią Moratę statystykami, ale PL to zupełnie inna bajka.
» 4 lipca 2017, 14:55 #99
Wave: he he, spokojnie, ja tam jestem dobrej mysli, Mou slynie z dobrych 2gich sezonow, dajmy mu sprowadzic zolnierzy jakich potrzebuje
» 4 lipca 2017, 15:08 #98
RuudVN: Ciągle piszesz o Griezmanach, Lacazette czy innych piłkarzach, którzy nigdy nie grali w PL, a Moraty nie chcesz bo jest z tej samej ligi co Griezmann i zdecydowanie lepszej niż Lacazette?
Nie rozumiem tu czegoś, tak jak 90% użytkowników i chyba nigdy nie zrozumiemy twojego toku rozumowania.
Jedyny gracz którego bym chciał bardziej niż Moratę to Harry Kane bo on pokazał na przestrzeni 3 sezonów, że się nadaje do każdego klubu, tylko jest nie do wyciągnięcia w tej lidze, może kiedyś Real, Bayern, PSG czy Barca go wyciągnie ale w PL, oprócz Tottków nigdzie se nie pogra.
» 4 lipca 2017, 15:28 #97
Nubeq: Idąc tokiem myślenia Kilerka. Mahrez cieniował w Ligue 1, a w Premier League gra świetnie: Ligue 1 > Premier League

Takie głupi stereotyp, że Premier League to inna bajka...
» 4 lipca 2017, 16:54 #96
Fugas: Gdzie Mou miał dobry 2gi sezon?
» 4 lipca 2017, 16:57 #95
Wave: "W 2002 roku powrócił do Porto, tym razem jako trener i już w pierwszym sezonie zdobył z tym klubem mistrzostwo Portugalii, Puchar Portugalii oraz Puchar UEFA. Rok 2004 zakończył z jeszcze lepszymi wynikami. Porto obroniło tytuł mistrzowski i wygrało najważniejsze futbolowe rozgrywki w Europie, Ligę Mistrzów"

"W 2004 roku Mourinho przeniósł się do angielskiego Chelsea FC, z którą dwukrotnie, w 2005 i 2006 roku, zdobył mistrzostwo Anglii oraz kilka innych krajowych trofeów."

W Interze w 2gim: "W następnym sezonie jako pierwszy menadżer w historii Włoch zdobył potrójną koronę, czyli wygrał ligę, krajowy puchar oraz Ligę Mistrzów. "

Kolejny raz w Chelsea: 3msce, potem: " W sezonie 2014/2015 zdobył Puchar Ligi angielskiej i mistrzostwo Anglii z dorobkiem 87 punktów"
» 4 lipca 2017, 17:26 #94
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 17:31

Wszedzie

Btw, tak patrzac na te osiagniecia Mou 2gosezonowe to idziemy po mistrzostwo i lige mistrzow :d
» 4 lipca 2017, 17:28 #93
michson7: Mam nadzieje że się dogadali i Morata poleci z nami do stanów. Wszyscy krytykują Hiszpana a mi się podoba, przypomina mi Torresa też zawsze wyprostowany dla jednych to drewno dla mnie to gracja. Trzymam kciuki za 24 latka i wierzę że będzie jeszcze lepszy niż wspomniany wyżej Torres. A co do Perisica, ludzie zeszły sezon w interze to przecież on ciągnął całą drużynę.
» 4 lipca 2017, 14:12 #92
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 14:32

Depay miał być drugim Ronaldo, Anderson drugim Kaką (a może Ronaldinho?), natomiast Sznederlę miał wygryźć Carrasa ze składu. Ile to już wielkich talentów miało zrobić furorę na OT? W przypadku Moraty to on nawet nie ma jakiejś obiecującej przeszłości, to samo Persic. Teraz wracamy do LM i z pewnością ci piłkarze pomogą nam w odniesieniu sukcesu. Już widzę jak obrona Juve (albo powiedzmy Bayernu) robi w spodenki na wieść, że będzie musiała mierzyć się z tercetem Perisic-Morata-Lingard. Aż się sam zesrałem ze strachu w tym momencie.
» 4 lipca 2017, 14:31 #91
Devil78: Po pierwsze mamy Martiala, Rashforda i Mikiego, a Ty wstawiasz do składu Lingarda.

Po drugie Morata grając w Juve, dał ostro popalić obronie zarówno Bayernu jak i samego Realu.
» 4 lipca 2017, 14:34 #90
Kalina: Na 3ciego wstawil Lingarda byleby sie tylko dos*ac do czegos, nie wiem dlaczego cie to dziwi :)
» 4 lipca 2017, 14:54 #89
Kilerek7: M4GIK jak robisz w portki na trio Perisić - Morata - Lingard, to nie chce wiedzieć co robisz na widok trio Neymar - Suarez - Messi:D
» 4 lipca 2017, 14:57 #88
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 15:56

@Kalina

Rash nie jest skrzydłowym, Martial nie ma chodów u Mou, a Miki więcej nie gra niż gra. Wstawiłem Lingarda, bo Anglik z całej trójki cieszy się (o zgrozo!) największym zaufaniem Mou.

Kilerek7

i już wiem dlaczego nie oglądam Barcy :D
» 4 lipca 2017, 15:55 #87
Kalina: Moze i nie jest skrzydlowym ale gral na skrzydle czesciej niz na 9 dopiero po kontuzji Ibry gral na napastniku a na skrzydle radzi sobie lepiej od Lingarda. Martial wystarczy ze sie ogarnie na co ma teraz czas i tez jest lepszy.
» 4 lipca 2017, 16:27 #86
Kilerek7: Ounas którym się kiedyś interesowaliśmy trafił do Napoli.
» 4 lipca 2017, 14:06 #85
Krystiano98: My się nim nie interesowaliśmy, to tylko twoja wyobraźnia
» 4 lipca 2017, 16:03 #84
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 12:40

Jeśli do naszej drużyny dołączą Matic, Persic oraz Morata to zyskamy nowe możliwości taktyczne np:

Ustawienie 4-3-3:

Perisic -------- Morata ------- Mikitarian
---------- Pogba --------- Herrera ------------
---------------------- Matic ------------------------
Darmian - Lindelof - Bailly - Valencia


Ustawienie 3-5-2:

----------- Rashford ----- Morata -----------
------------------------- Mata ----------------------
Perisic --- Pogba -- Matic --- Valencia
-------- Rojo ----- Blind ----- Jones ---------

Warto zwrócić uwagę na to że:

Morata jest wysoki i świetnie gra w powietrzu więc będzie polował na wrzutki.

Perisic jest lewonożny więc będzie biegał wzdłuż linii bocznej i centrował w pole karne.

Matic potrafi asekurować obronę i ma dobre przerzuty co na pozycji defensywnego pomocnika jest bardzo ważne.
» 4 lipca 2017, 12:33 #83
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 12:49

Po co wy te ustawienia robicie, sporo zalezy od formy, sytuacji na boisku, kontuzji, nawet w czasie meczu sytuacja moze zmieniac sie kilkukrotnie, tez sporo od przeciwnika zalezy gdzie slabe strony itd

z 20 roznych wariantow idzie wymyslec na poczekaniu
» 4 lipca 2017, 12:47 #82
pawelisto2: Tak jak to mówi klasyk. Są wakacje to jest i czas na takie zestawienia.
» 4 lipca 2017, 12:51 #81
Kilerek7: Poczekajmy do końca okienka, bo tak naprawdę nie wiemy czy Morata, Perisić i Matić to będą jedyne transfery, a może dojdzie jakiś Bale, James lub bomba w postaci Neymara ( ale się rozmarzyłem :P ) i znowu byłoby inne ustawienie.
» 4 lipca 2017, 12:53 #80
Miro: Mysle, że Jose będzie chciał mieć taki skład (zmieni taktykę):
DeGea(Romero, Harte)-Bailly,Jones(Smalling),Lindelof(Rojo)-Valencia,Matic(Herrera),Pogba,Perisic(Shaw)-Michitaryan(Mata)-Morata(Martial),Lukaku(Rashford).
W odwodzie dodatkowo młodzi. Będziemy grać 3-5-2 albo jak kto woli 5-3-2. Z potencjalnych transferów taka taktyka wychodzi. Odejdziemy od 4-2-3-1.
» 4 lipca 2017, 11:41 #79
RedRevolta: Nie chce mi się wierzyć, że po sprowadzeniu Moraty Jose będzie starał się jeszcze o Lukaku, Belg jest pewnie alternatywą za Hiszpana, to by nas wtedy kosztowało coś koło 180mln? raczej wątpie, że wydamy taką kasę na 2 zawodników, chociaż kto wie.
» 4 lipca 2017, 11:54 #78
MatiasXD: Mourinho ustawienie z trójką obrońców stosuje tylko w wyjątkowych sytuacjach. U niego podstawowa formacja to albo 4-2-3-1 albo 4-3-3. Wystarczy nam jeden nowy napastnik (Morata) bo mamy w obwodzie Rashforda i Martiala którzy mogą też grać na skrzydle.
» 4 lipca 2017, 12:23 #77
Miro: Dlatego sprzedadzą Davida do Realu a ściągną Harta
» 4 lipca 2017, 13:30 #76
Kilerek7: Morata i Perisić do uzupełniania składu jak najbardziej, ale wątpie, że znacząco wzmocnią naszą siłę ognia.
» 4 lipca 2017, 11:40 #75
M4GIK1990MU: @RuudVN, JestemNumerem9

Pozytywy zawsze się znajdą, jak się na siłę ich będzie szukać. Tym sposobem, to i szrot kupowany przez LFC można było w JAKIŚ sposób doceniać. Fakty są jednak takie, że w poprzednim sezonie miejsce poza LM "zawdzięczamy" naszej ofensywie, którą dodatkowo opuścił jeszcze lider w postaci Zlatana. Mam więc prawo wymagać jakiś poważnych ruchów ze strony klubu.

@Kalina

A skąd wiesz, że to są faktyczne wybory Mou, a nie piłkarze dodani do listy na siłę na zasadzie "byleby ktoś był"? Nad Mou ciąży presja wyników, więc logicznym jest, że woli zaryzykować i sprowadzić, aniżeli pokazać faka cwaniakom typu Perez. Jestem fanem United, nie trenera, więc mam prawo się martwić

Od siebie dodam jeszcze, że ten ubóstwiany Morata idzie do Utd tylko dlatego, że obecnie w Realu nie ma dla niego miejsca.
» 4 lipca 2017, 10:13 #74
JestemNumerem9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 11:25

Ja po prostu widzialem sporo spotkan Perisica i Moraty. Kiedys o nich myslalem, ze to slabi zawodnicy, ale na przeetrzeni 3 lat, zmienilem zdanie. Nie przekonuje mnie Matic, ale juz wyroslem i za duzo widziałem niewypalow wielkich nazwisk, takich jak Di Maria, Falcao, Klabersonony itp. Zreszta ufam Mou, ktory ma wieksze pojecie niz my. Wiecej ugrany z Morata i Perisicem, aniżeli z Di maria i Falcao.
» 4 lipca 2017, 11:19 #73
Kalina: Nie wiem, ale wiem tylko ze grac potrafia i jezeli to w nich widzi ludzi w roli "byleby ktos byl" to ufam ze wie co robi. Na ocene przyjdzie czas po sezonie
» 4 lipca 2017, 12:47 #72
blezu: wystarczy yotube odpalić lub jak ktoś meczy LaLiga czy Serie A nie oglądał :D
» 4 lipca 2017, 09:22 #71
blezu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 09:20

Chciałbym jak to niektórzy mówią i narzekają 25 drzewo u Nas ;)

https: // [link usunięty]


Jest siła jest technika i nie najgorsza szybkość no i warunki fizyczne też niczego sobie .
» 4 lipca 2017, 09:19 #70
MUfun: Mourinho w interze też nie miał zawodników klasy światowej na każdej pozycji a wygrał potrójną koronę .... Czy ktoś w ogóle słyszał o milito zanim zaczął grał w Mediolanie bo ja nie ... Jose wyciągnął z niego 150% i Diego powinien w wtedy wygrać złotą piłkę .. Grał coś nieprawdopodobnego..... Myślę że nasz trener wie co robi
» 4 lipca 2017, 07:54 #69
RuudVN: jeżeli zapowiedzi okażą się prawdą to skład na 99% będzie wyglądał tak:
DDG - Valencia, Lindelof, Bailly, Shaw - Matić, Pogba, Herrera - Perisić, Mkhitarian, Morata
bramka top, obrona młoda z wyrobioną marką, pomoc masakrująca przeciwnika i atak wybiegany i zadziorny, Inter w ulepszonej wersji nam się szykuje (bo ławka rezerwowych też niczego sobie)
» 4 lipca 2017, 08:01 #68
mario93: Shaw? Matic? Perisic? Każdy z nich moze być w następnym sezonie mega niewypałem
» 4 lipca 2017, 08:53 #67
RuudVN: mega niewypał to Bebe albo Macheda a nie 28 latni zawodnicy, którzy przez 10lat nie schodzą poniżej pewnego poziomu, a Shaw nawet bez formy jest lepszy od połowy LO w lidze
» 4 lipca 2017, 09:01 #66
M4GIK1990MU: >> Morata

Rezerwowy z Realu, który jak już strzelał bramki, to strzelał kelnerom, a i tak ustrzelił ledwie naście, w Juve też nie szalał. Teraz Real kolejny odpad chce nam opchnąć... a Rash niech dalej gnije na ławce bądź skrzydle.

>> James

Kolumbijczyk miał możliwość dołączyć do nas bodaj w 2013 roku, ale poszedł za kasą do Monaco. Wówczas twierdził, że jest kibicem United od dzieciństwa. Potem miał szanse trafić tu rok później, ale wybrał Real. Teraz niby chce do nas przejść, jak się okazało, że również i Zidane ma dość jego gwiazdorskiego charakterku. Jak z Moratą - Real szuka jelenia, który wspomoże finansowo Królewskich.

>> Persic

Serb (a w zasadzie Jugosłowianin) ma już 28 lat, a jak do tej pory niczego wielkiego nie pokazał w piłce kopanej. Nie grzeszy ani jakąś super techniką, ani nie jest mega szybki. W Interze kręcił średnie liczby, a przecież PL jest dużo silniejsza od Serie A. Teraz United podobno chce go kupić... no comment.


Póki co nieciekawie to wygląda. Mieliśmy wzmacniać ofensywę, a zamiast interesować się piłkarzami światowej klasowy, Edek bierze się za rzemieślników. Przypomina mi to pierwszy sezon van Gaala na OT i jego panic buye, byleby tylko zrobić sztuczny tłok w szatni.
» 4 lipca 2017, 06:40 #65
RuudVN: Morata - podstawowy napastnik Hiszpanii, gole 20 asysty 6
James - król strzelców MŚ, gole 9 asysty 12
Perisić - zawzięty jak Herrera, gole 11 asysty 12
suma 40 goli, 30 asyst jak na dwóch rezerwowych i "cieniasa" to chyba całkiem spoko, dodam do tego, że żaden z nich nie gra pod siebie
» 4 lipca 2017, 07:48 #64
Kalina: Nastepny znawca. Jesli Mou ich chce to i my rowniez powinnismy ich chciec. Na razie nie wiemy nic, proponuje poczekac do konca okna a z ocenami do konca sezonu... Nic wielkiego
» 4 lipca 2017, 07:52 #63
JestemNumerem9: Nie grzeszy ani super technika, ani nie jedt jakis wielce szybki: zobacz wpierw jakis mecz Perisica, bo wlasnie to sa jego najwieksze atuty. Technika, szybkosc , strzal z lewej i prawej i glowa. Idealny do PL.
» 4 lipca 2017, 09:46 #62
RuudVN: Persic Serb a tak naprawdę Jugosławianin!
» 4 lipca 2017, 10:28 #61
Gallacher: Nie wiedziałem że Perisic to serb,może to naturalizowany Chorwat :D
» 4 lipca 2017, 12:03 #60
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2017 14:06

@atos

nie masz żadnych argumentów, więc się czepiasz pojedynczych słów. Brawo!
» 4 lipca 2017, 14:06 #59
Nubeq: Premier League dużo silniejsza od Serie A
Perisic - Serb
Rashford gnije na ławce

Nie wiem czy pamiętasz ale Rashford rozegrał największą ilość meczów w poprzednim sezonie.
Stereotyp, że żadna inna liga nie może równać się z Premier League. Mało było zawodników którzy cieniowali w innej lidze, a w PL grali pierwsze skrzypce?
Rozumiem, że gdyby było tu nazwisko połamanego Bale'a to byś miał mokro w portkach bo nazwisko znane?

Wszyscy przeciwni mówią, że lepszy Lukaku bo sprawdzony w PL. Schneiderlin też był niby sprawdzony, a wyszło jak wyszło. Wielu graczy nie radziło sobie w lepszych zespołach. Morata w takowych jest ograny i gdyby nie faworyzowanie Benzemy to grałby w 1 składzie. To samo tyczy się Jamesa który zjada na tą chwilę Bale'a. Perisic ma wszystko żeby grać w Premier League. Potrzebujemy chyba nominalnego skrzydłowego? Kto jest lepszy w tej chwili do wyjęcia? Może jedynie Lemar.
» 4 lipca 2017, 17:07 #58
CJQualls: Czuję, że saga będzie trwała całe okienko, pewnie Real dopnie swego, a my srogo przepłacimy. A tymczasem Lacazette pójdzie za 30-40 mln mniej do rywala ligowego. Naprawdę to okienko, to jeden wielki niewypał interesujemy się średniakami, bądź piłkarzami, za których wołają niebotyczne sumy. Maticie, Perisice, Bartry (śmiech na sali). Morata, nie za taki hajs. Nasz zespół nie posiada skrzydeł, a my nawet nie czynimy żadnych kroków, aby wzmocnić tę pozycję, bo chyba nie 28 letni Chorwat za 50 melonów....
» 4 lipca 2017, 01:59 #57
kociak153: Mam tylko nadzieję że na tournee pojadą 3 nowi gracze. Victor już jest, jeszcze 2 wzmocnienia.
» 4 lipca 2017, 01:24 #56
uzil25: Nie jestem przekonany do tego transferu. Jak miałbym przepłacać to za Lukaku. No ale to ja.

Oby nie okazał się niewypałem i oby dał radę choć tak jak mówię, jestem sceptycznie nastawiony do tego transferu.
» 4 lipca 2017, 00:36 #55
Klimaa: Jestem bardzo ciekaw jak Morata zaaklimatyzuje się w zespole i nowej lidze. Oby z miejsca był takim zawodnikiem jak rok temu Zlatan. A Real cóż - próbuje zarobić jak najwięcej stąd obsuwa w negocjacjach.
» 4 lipca 2017, 00:02 #54
siara93: Krytykuję ten transfer nie mniej jednak oczywiscie, z calego serca bede mu kibicowal. Obawiam sie jednak, iz Real zalatwi sobie klauzule pierwokupu i w sytuacji jesli stanie sie to czego ja osobiscie się nie spodziewam, czyli Alvaro wypali i stanie sie czołowym snajperem Europy to wróci do Realu.
Oby Edek nie palnął znowu jakiejś głupoty przy pertraktacjach...
» 3 lipca 2017, 22:52 #53
JestemNumerem9: Daj spokój. Morata już na to nie pójdzie, bo widział, jak został potraktowany. Zresztą, Utd nie jest takie durne i jak kupuje typa za 70-80 mln , to nie bedzie żadnych klauzl
» 3 lipca 2017, 23:24 #52
Killaszyna: Dawac go ! Zawsze go lubilem . W Realu go traktuja jak smiecia ale moze dlatego ze naprawde jest gorszy od benzyny w co watpie . I mam nadzieje ze odpali jak ibra a nie mikitharian. W koncu za taki hajs
» 3 lipca 2017, 21:24 #51
Jasnowidz: Michael Keane w Everton-e ;-)
Podoba mi sie to jak Everton sie zbroi w tym okienku transferowym.
» 3 lipca 2017, 21:16 #50
Lopak5: youtube.com/watch?v=ifVf4o9RPuY To niezłe drewno z Moraty.
» 3 lipca 2017, 20:57 #49
qbek73: Trochę niepokojąca jest ta obecność ojca. Oby się nie okazało, że po dwóch-trzech standardowych dla premier league wślizgach , Alvaro poleci z płaczem do mamy.
» 3 lipca 2017, 20:34 #48
piter100000: jest taki jeden co robił interesy z tatusiem i od kilku lat nie rozmawiają ze sobą (patrz Ozil)
» 3 lipca 2017, 20:37 #47
swees: Jakbym mial negocjowac w sprawie zmiany swojego zycia, przeprowadzki - zmiany otoczenia a do tego w gre wchodzily by tak wielkie pieniadze to jedyna osoba ktorej moglbym zaufac bylby moj tata, mnie to nie dziwi.
» 4 lipca 2017, 08:21 #46
sebek25: Cena za Morate jest wysoka ponieważ Real po pierwsze zbiera na Mbappe a po drugie United jest najlepiej zarabiający klubem na świecie i może sobie pozwolić na takie transfery a tego nie odczuje.
» 3 lipca 2017, 20:19 #45
piter100000: Real sobie tyle śpiewa za Moratę, bo: po pierwsze i tak zapłacimy, bo przepłacanie od kilku lat jest naszą domeną. po drugie nie mamy wyjścia, bo nie ma nikogo lepszego dostępnego na rynku
» 3 lipca 2017, 20:35 #44
Wave: I po 3cie nie chca go sprzedac, bo ma byc nastepca Benzemy. Srednio dogaduja sie z Ronaldo (Benzema gra typowo na Portugalczyka), tez Morata ma dosyc Realu bo zrobiony 2x w .... przez nich, bo byl lepszy od Benzemy, a i tak nie gral za duzo.
» 3 lipca 2017, 20:43 #43
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 19:59

Milan robi dobre tanie transfery np:
AC Milan have signed Hakan Calhanoglu on a four-year deal.
Można !!
Trzeba tylko troche sie wysilic ;) nie znaczy ze akurat on do United daje tylko przyklad a Chicharito wo wyjecia za 13 mln euro moze powiniem Mou o nim pomyslec ;)
» 3 lipca 2017, 19:58 #42
sinedd91: przypominam łaskawie, że jeszcze parę lat temu wszyscy mówili, że to jest zawodnik za słaby na United :)
» 3 lipca 2017, 20:08 #41
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 20:10

Slaba forma w Leverkusen (13 bramek o ile pamietam), na PK tez slabo (partaczone 100ki)
» 3 lipca 2017, 20:09 #40
kolano79: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 3 lipca 2017, 19:55 #39
kolano79: Ed W. nie ma pojęcia jak kupować graczy . Po AF mieliśmy kiepskich trenerów ale co rok jest problem że nie potrafimy kupić bardzo dobrego piłkarza . Ed nie ma pojęcia jak prowadzić negocjacje i dla mnie powinien zostać zwolniony . Kasy mamy jak lodu niestety ale musimy przepłacać za każdego grajka bo wszyscy wiedzą że chcemy wrócić na szczyt i to wykorzystują . Nie za bardzo lubię JM ale jedno trzeba mu przyznać jego transfery w 99 % są trafione
» 3 lipca 2017, 19:54 #38
rizx: Właśnie fakt, że kasy mamy jak lodu sprawia, że inne kluby stawiają takie ceny. Zresztą patrząc na kwoty jakie wydaje cała liga, a zwłaszcza drużyny że środka tabeli (30mln za Pickforda) to nasze kwoty za zawodników wyglądają normalnie..
» 4 lipca 2017, 12:28 #37
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 19:50

Licze ze do soboty Ed ogarnie przynajmniej dwa transfery Morata i Matic tak aby polecieli na tourne ;)
» 3 lipca 2017, 19:49 #36
pelzebiusz: A mi pachnie Lukaku ! Specjalnie dla JM aby utrzeć nosa Romkowi
» 3 lipca 2017, 22:37 #35
kolano79: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 3 lipca 2017, 19:44 #34
mikon70: Dlaczego tylu idiotów jest na tej stronie? Jakie to jest drewno? Może ktoś chociaż uargumentować swoją tezę? Wtedy miło podyskutować chociaż.
» 3 lipca 2017, 19:22 #33
Veggie: Przypuszczam, że Morata jest drewnem, bo nie nazywa się Neymar albo Messi.
» 3 lipca 2017, 19:24 #32
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 19:33

Po pierwsze wyjaśnijmy może pojęcie drewniany gracz. Czyli piłkarz którego ruchy ciała są stateczne, jest wolny, mało zwrotny, posiadający zazwyczaj kiepski drybling, przyśpieszenie i mobilność. Drewniany to głównie gość o dużych gabarytach fizycznych, przeważający w grze głową, potrafiący się zastawić, odebrać piłkę, dobry w destrukcji. Teraz kwestia jest gdzie taki drewniany pasuje a gdzie nie. Jeśli mówimy o SPD czy SO to jak najbardziej tak, ale gdy chodzi już o atak, to piłkarz o charakterystyce drewnianej jest już gorzej postrzegany. Oczywiście są wyjątki jak Berbatov, czy choćby Ibra który Tevezem nie jest, ale tacy gracze nadrabiali też instynktem strzeleckim oraz świetną techniką z piłką przy nodze, potrafili zrobić coś z niczego. Teraz odpowiedzcie sobie czy Morata ma cechy snajpera który będzie idealnie pasował do MU czy nie? Moim zdaniem nie, daleko mu chociażby do takiej gry jak miał inny Hiszpan czyli Torres. Sądzę, że gracze tacy jak Aubameyang ( niczym dawny Yorke ) Cavani ( jak Rooney za najlepszych czasów ) lub Belotti ( Tevez vol 2. ) pasują o wiele bardziej.
» 3 lipca 2017, 19:30 #31
walentos: Drewno bo taka myśl urodziła się w głowie jednego czy drugiego oszołoma i nie przekonasz ich za nic :)
» 3 lipca 2017, 19:30 #30
sinedd91: ja Ci uargumentuje, ale to moja opinia i nie uważam, że to drewno, ale że jest overrated :)
koleś grał w Juve i Realu i prawda jest taka, że nie błysnął niczym szczególnym w Juventusie .... jego jedynym atutem były bramki w LM dla Juve (nie kojarze wszystkich, ale wszystkie które kojarze były strzelane z przysłowiowego metra) i wział go Real, żeby zrobić interes :) nie udało się w zeszłym sezonie... i jakkolwiek nie był on udany jak na rezerwowego to uważam, że to jest jeden sezon, w którym cały Real nastukał w wuj dużo bramek, a Morata grywał raczej w meczach z ogórkami (nie orientuje się w ilu ważnych meczach wyszedł i strzelił, ale wiem, że dużo nastukał zespołem raczej dołu niż czuba tabeli). owy sezon może być tak samo zapowiedzią wielkiej kariery jak i zwyczajnie zwykłym fartem :P

także tego ... uważam, że nazywanie Moraty drewnem jest grubą przesadą, ale jaranie się jakoby to miał być jeden z najlepszych napastników na świecie jest na chwilę obecną przecenianiem jego możliwości :P
» 3 lipca 2017, 20:19 #29
mikon70: Cieszę się, ze ktoś jeszcze ma mózg na tej stronie i potrafi racjonalnie myśleć. Jednak nie zgodzę, się z tym, ze Morata jest mało zwrotny bo jednak jak można grać na skrzydle w jego przypadku to ze zwrotnością zle tak nie jest. Ale to typowa 9. Ważne ze jest bykiem i potrafi strzelać
» 3 lipca 2017, 20:30 #28
jari13: Nie do końca zgadzam się z definicją kilerka. Berbatova nie można nazwać drewnianym piłkarzem, bo jego umiejętności techniczne były na poziomie światowym (technika, podania, strzały, gra kombinacyjna i do tego ekwilibrystyka). Drewnianym piłkarzem jest Fellaini, który nie potrafi dobrze przyjąć i podać piłki. Xavi nie był szybkościowcem i dryblerem, a też nie można o nim powiedzieć "drewno". To samo Scholes. Belotti to Tevez? Odnośnie Moraty uważam, że jego umiejętności są na dobrym poziomie i byćmoże warto go sprowadzić, ale nie za cenę, której oczekuje Real.
» 3 lipca 2017, 20:43 #27
Wave: A tu slysze nie kupujmy tych drewien, szkoda pieniedzy, nosz kurde, lepiej grajmy nie-drewnami Fellainim i Lingardem, gdy sie pojawia kontuzje echhhh, a pieniadze na lokaty i dla prezesow niech wyplacaja sobie premie.
» 3 lipca 2017, 19:07 #26
Kilerek7: Pewnie, że szkoda. Jak cała drużyna będzie naszpikowana drągalami bez werwy, nastawionych głównie na defensywę, to jak ten zespół ma być groźny? Styl defensywny i drągalski nie pasuje do MU, u nas zawsze ofensywa była priorytetem.
» 3 lipca 2017, 19:24 #25
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 19:39

Ano obrona wygrywa sie mistrzostwa, atakiem mecze. Tez juz nie mamy Fergiego na lawce trenerskiej, tylko Mourinho. Mnie tam taki styl nie przeszkadza, Chile Niemcow tez cisnelo, a final przegrali.
» 3 lipca 2017, 19:37 #24
Wave: Teraz pilka to jest inny swiat, dla przykladu Szczesny kupil zonie fure za milion zlotych i tuninguje ja jeszcze na babski samochod, dlaczego? bo go stac i tak nie ma co z kasa robic, nie musi jezdzic jakims starym mercem. Nas tez stac co roku na wzmocnienia za setki mln, jednak sponsorzy maja oczekiwania, kibice tez, zeby utrzymac sie na topie, wydajemy.
» 3 lipca 2017, 19:03 #23
welllone: Kwota transferu 60 mln funtów i kolejne 20 mln obwarowanych zapiskami typu:
- ilość bramek w lidze
- ilość bramek w pierwsze dwa lata
- najlepszy strzelec ligi
- dotarcie do finału LM
itd.
To i tak z dwa razy za duża kwota ale nie kupujmy totalnie kota w worku.
Martial trochę tych zapisków pozaliczał, ale skoro takt to był wart odrobinę większych ale zabezpieczonych wydatków.
» 3 lipca 2017, 19:03 #22
Wave: Real zbiera na Mbappe, bo Arsenal tez ladnie atakuje tego grajka i PSG
Co z tego ze 80?? Mou go chce? Tyle, koniec tematu. stac nas na 6 Moratow jeszcze w tym okienku, w nastepnym roku uzbieramy na kolejnych 6.
» 3 lipca 2017, 18:57 #21
Wave: Najchetniej bym tez pospisywal te wszystkie nicki, ktore marudza na Morate, bo potem beda piac z zachwytu. Mou potrzebuje walczakow i takich graczy ktorzy sie podporzadkuja, mlodych, ambitnych, nie rozkapryszone gwiazdeczki. Bardzo mnie ciesza nasze ewentualne wzmocnienia.
» 3 lipca 2017, 18:55 #20
Kilerek7: Ponoć Real nie chcę się ugiąć w sprawie kwoty, jeśli tak to powinniśmy odpuścić Moratę, nie jest wart 80 baniek, musimy mieć swoją godność a nie dać się doić jak desperaci, tym bardziej, że mamy LM.
» 3 lipca 2017, 18:51 #19
tygrys26: miejmy swoją godność na 6 miejscu w tabeli bez dobrego napadziora masz rację...
» 3 lipca 2017, 19:12 #18
Kilerek7: Morata to dobry napadzior a nie świetny, za taki hajs można kupić o wiele lepszego.
» 3 lipca 2017, 19:22 #17
Wave: Nie ma na rynku duzo lepszych typowych 9tek umiejacych grac glowa
» 3 lipca 2017, 19:41 #16
sinedd91: za 80 baniek świetnego napadziora pomyślmy ...
Lewandowski no może, ale wątpie by ruszył się z bayernu
Ronaldo podejrzewam, że 2x tyle...
Lukaku (okolo 100) i mam watpliwosci czy to świetny napastnik...
Dybala też grubo ponad 100 podejrzewam i podejrzewam, że średnio zainteresowany
Higuain, Suarez poza zasięgiem
Griezmann nie w tym roku

tutaj się chyba Ci 'o wiele lepsi' konczą, ale mogłem kogoś pominąć :P zatem zostają Ci trochę lepsi a nie sądzę by któryś z nich był szczególnie tańszy :P
nie jestem fanem moraty, ale coż opcji na rynku jest niewiele :P
» 3 lipca 2017, 20:34 #15
Wave: No i git, trzeba szybko dopiac Matica, Morate, Fabinho, Jamesa i Perisica.
Mam niezla beke z tych co placza o przeplacaniu. Ludzie United ma ponad 500 mln rocznego dochodu! Mamy sie szczypac o 10 mln euro?? W tych czasach druzyna chocby ze srednimi ambicjami nie chce sprzedawac swoich lepszych graczy. Przeplacanie gdy chce sie wzmacniac to teraz norma i lepiej sie przyzwyczajcie. Dobrze ze u nas pieniadze sa inwestowane w graczy, nie jak np w Arsenalu gdzie licza kazdy grosz 10x
» 3 lipca 2017, 18:50 #14
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 19:11

mylisz dochod z przychodem. gdyby manchester mial 500mln dochodu to budzet roczny bylby powyzej 1mld. a takiego budzetu nie ma nikt na swiecie (najwieksze budzety maja Barca i Real: powyzej 600mln).
500mln to jest przychod klubu. dochodu z tego jak jest 10% to wynik bylby rewelacyjny. a jest pewnie z 5-10mln.
» 3 lipca 2017, 19:10 #13
Wave: zle napisalem slowo, mysl dobra, oczywiscie chodzi o przychod nie dochod
» 3 lipca 2017, 19:13 #12
Wave: 689mln mamy dochodu rocznego, nawet by odjac te koszty rocznych kontraktow, plac utrzyman obiektow i tak zostaja 100ki
» 3 lipca 2017, 19:18 #11
Wave: Sporo idzie pewnie na kredyty Glazerow ale i tak mamy duzo na wydawanie
» 3 lipca 2017, 19:21 #10
night76: Oby nic z tego nie wyszlo. 70 mln za takie drewno matko jedyna.
» 3 lipca 2017, 18:39 #9
jaratkow: Optymistyczne jest w tym to że sam Morata, poprzez swoich przedstawicieli, podejmuje starania.
» 3 lipca 2017, 18:29 #8
DiMaryja: Jak dla mnie Alvaro to najlepszy napastnik, którego można kupić na dzień dzisiejszy.
» 3 lipca 2017, 18:14 #7
JestemNumerem9: Swietna wiadomość;)
» 3 lipca 2017, 18:04 #6
RedSknerus: Ja tez. A z moim zdaniem powinni sie liczyc.
» 3 lipca 2017, 17:27 #5
Moodzel: scam gazet:

24 godziny
48 godzin
72 godziny
widziany na lotnisku
przejdzie niebawem testy medyczne
strony doszły do porozumienia
» 3 lipca 2017, 17:19 #4
lukiton0589: Ciekawe ile w tym jest prawdy...
» 3 lipca 2017, 17:12 #3
kondzik: Polska strona Realu potwierdza
» 3 lipca 2017, 17:40 #2
lukiton0589: Chodzi mi o te 72 godziny...
» 3 lipca 2017, 17:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.