Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho chce i Moratę, i Lukaku w United

» 2 lipca 2017, 10:09 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Jose Mourinho chce, aby w letnim oknie transferowym do Manchesteru United trafili Alvaro Morata i Romelu Lukaku.
Mourinho chce i Moratę, i Lukaku w United
» Jose Mourinho zainteresowany dwoma napastnikami
Według informacji The Sun, belgijski napastnik wciąż ma jednak za złe Mourinho, że ten sprzedał go z Chelsea do Evertonu w 2014 roku. Lukaku podobno bardziej skłania się ku przeprowadzce do Londynu, ale jest gotowy porozmawiać z Mourinho.

Chelsea bardzo chętnie widziałaby Lukaku w swoim składzie. The Blues nie chcą jednak płacić 100 milionów funtów za Belga, których domagają się włodarze Evertonu.

Z kolei Jose Mourinho chciałby, aby Manchester United sprowadził Lukaku, nawet jeśli klubowi z Old Trafford uda się wcześniej pozyskać Alvaro Moratę.


TAGI


« Poprzedni news
Nowe stroje Manchesteru United na sezon 2017/2018
Następny news »
Man Utd czeka na obniżkę ceny za Rodrigueza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


Kilerek7: Aubameyang polubił fotkę Rashforda, bydzie transfer oj bydzie :D
» 3 lipca 2017, 16:29 #93
Metyu: Nie jestem zwolennikiem sprowadzenia Moraty za 70/80 mln. To nie moje pieniądze i przez ten transfer nie zbiednieje, ale jestem przeciwny przepłacaniu za piłkarzy o kilkadziesiąt milionów. Zamiast wydawać kupę szmalu za rezerwowego Realu, może lepiej zaryzykować z Rashfordem, a do rotacji ściągnąć Javiera Hernandeza. Groszek świetnie spisuje się jako joker, a po ubiegłym sezonie wiemy, że kogoś takiego nam brakowało.
» 3 lipca 2017, 16:27 #92
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 16:42

Ale na to jest już za pózno! kasa którą wydaliśmy między innymi na Martiala i Pogbe pokazała innym drużynom w Europie co mogą od nas wyciągnąć, teraz taki Real który nie musi sprzedawać Moraty może z nami robić co zechce, zażądać co im pasuje i to my musimy się dostosować do tego, a że Jose chce akurat Morate to już inna sprawa, niestety ale jesteśmy współautorami tego jak teraz wygląda rynek.
» 3 lipca 2017, 16:41 #91
dlabigt23: Tak naprawde najlepszym dla nas transferem bylo by kupno Lewandowskiego, Higuaina albo Sancheza :) tylko oni moglby dac nam wyzszy poziom :) Oczywiscie i tka sie bede cieszyl z transferu Moraty bo watpie zeby tamci zawodnicy byli do ruszenia :)
» 3 lipca 2017, 16:23 #90
WiecieLepiej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 16:49

Sanchez jest jak najbardziej w naszym zasięgu, ale kto wie czy Jose ma go w swojej układance.
Pozostaje jeszcze kwestia woli piłkarza.
On i Lewy u duecie, to byłby kosmos:-)
Jestem wielkim fanem talentu Moraty i trzymam kciuki za ten transfer...
Tak jak Pogba tak i Morata ma to Magiczne dotknięcie.
» 3 lipca 2017, 16:48 #89
Matejko: "Sanchez jest jak najbardziej w naszym zasięgu, ale kto wie czy Jose go ma w swojej układance."
Skad taka informacja?
» 3 lipca 2017, 16:57 #88
WiecieLepiej: Chyba stać nas na niego, co jest oczywiste!
Pytanie tylko jakie on ma zdanie na ten temat.
klub ma naprawdę niewiele do powiedzenia gdy piłkarz bardzo chce zmienić otoczenie.
każdy zdaje sobie sprawę że z niewolnika nie ma....
» 3 lipca 2017, 17:02 #87
tom93: Ponoć ojciec Moraty oraz jego agent przybyli dziś na Bernabeu o 12 by uzgodnić jego odejście. Piszą, że trasfer może zostać dopięty jeszcze dziś, a maksymalnie jutro. Morata pomimo zapewnień Zidane'a chce odejść za wszelką cenę.
» 3 lipca 2017, 16:00 #86
Saberem47: Szkoda, że nie walczymy o Sancheza z AFC. Za niego by mi nie było szkoda nawet 100 baniek.
» 3 lipca 2017, 15:42 #85
michson7: Całe the Sun, wszystko jasne. Morata, Lukaku i Neymar na dokładkę ten ostatni za 170 mln. Nie wierzę w nic co wypisuje angielski brukowiec. Nie wiem dokładnie jaki jest nasz budżet transferowy na ten rok , bo takowy musi istnieć. Wie ktoś może ile Mourinho ma do wydania.
» 3 lipca 2017, 15:40 #84
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 14:55

Tymczasem :

BREAKING NEWS

West Ham United have held talks about signing Javier Hernandez from Bayer Leverkusen. The former Manchester United striker has a ÂŁ13m release clause in his contract.

West Ham are planning on signing at least one striker this summer and Hernandez has the Premier League experience they are looking for.

Hernandez has scored 39 times in the past two seasons. He moved to Germany from United in a ÂŁ7.3m deal two year ago.

- SkySports
» 3 lipca 2017, 14:54 #83
swees: Niestety znak funta nie chce sie pojawic, wybaczcie to "ÂŁ"
» 3 lipca 2017, 14:56 #82
Jasnowidz: Ja bym chciał żeby zwolnili Woodward-a z MU.
» 3 lipca 2017, 14:36 #81
soldier: Czyli po Martialu...
» 3 lipca 2017, 13:33 #80
lukiton0589: Dlaczego?
» 3 lipca 2017, 13:40 #79
lukiton0589: Jakoś mi się wierzyć nie chce, że oddamy gościa za którego zapłaciliśmy prawie 80mln od tak. Myślę, że będzie brany pod uwagę na sezon 2017/2018
» 3 lipca 2017, 13:59 #78
Kalina: Czyli po x (dowolny gracz o ktorym w kontekscie odejscia pisza media), ot taki tam pelikan
» 3 lipca 2017, 14:23 #77
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 13:30

"Mourinho was bemused to see Ed Woodward was in New Zealand to watch rugby during a critical part of the transfer window " clown fiesta, eda niedawno widziano w Nowej Zelandi na meczu rugby, nawet zdj są z tego, a konkretnych ruchów brak, pamiętam jak Jose się wypowiadał, że pracował cały sezon teraz udaje się na zasłużone wakacje a w tym czasie Ed ma przed soba ponad 2 miesiące pracy, ale jak widać chyba dalej nie wrócił z wakacji xD
» 3 lipca 2017, 13:29 #76
JestemNumerem9: Morata z ojcem przyjechali na Bernabeu. Cos sie dzieje.
» 3 lipca 2017, 13:27 #75
wojteks176: Wy już sami nie wiecie czego chcecie, a pisząc posty nie myślicie racjonalnie, byle napisać głupotę.
Narzekacie, że za każdego piłkarza przepłacamy, że każdy klub od nas doi ile się da, więc skoro się negocjacje przedłużają w tym okienku to wypadało by pomyśleć, że Edek może w końcu nie chce za bardzo przepłacać i walczy o jak najniższą cenę.
4lkor napisał niżej to samo albo narzekajcie, że przepłacamy i Edek niech rzuca kwoty jakie kluby od nas oczekują albo nie piszcie tych głupich komentarzy i dajcie facetowi negocjować niższe ceny.
Walentos też fajną rzecz napisał, być może jesteśmy dogadani indywidualnie z zawodnikami, ale negocjacje z klubami trwają i piłkarzem naszego klubu zostanie ten, którego klub weźmie od nas mniej.
» 3 lipca 2017, 13:16 #74
lukiton0589: Mnie również jak i większość irytuje brak transferów bądź co bądź najbogatszego klubu świata. Szkoda, że za transfery odpowiada taka miernota jak Ed. Ktoś ogarnięty z takim potencjałem finansowym jakim dysponujemy lepiej ogarnąłby ten temat.
» 3 lipca 2017, 12:42 #73
EmilCioran: Np kto by lepiej ogarnął temat transferów w United? Podaj śwój typ.
» 3 lipca 2017, 13:04 #72
lukiton0589: A np. były spec Fergiego David Gill...
» 3 lipca 2017, 13:05 #71
lukiton0589: Czy też Monchi...
» 3 lipca 2017, 13:06 #70
is200second: Gill to jest biznesmenem dzialajacym gdzies w FA lub UEFIE. Nievpamietam dokladnie, a zMonchim to bylo tak ze wszyscy wielcy go niby chcieli. Potem chciala go tylko Sevilla zatrzymac, a wkoncu okazalo sie ze trafil do Rzymu.

Na moje to jest tak. Wyciagnac teraz wielkiego pilkarza z wielkiego klubu nie bedac Realem lub troszke juz spuszczajaca z tonu Barca jest niewiarygodnie ciezko. Bo po raz. Zaden dobry pilkarz nie chce odejsc z druzyny ktora przynosi praktycznie same trofea. Nawet za cene lawki. A po dwa. Klubu sie wycwanily i doja ile wlezie wiedzac jak wielka kasa dysponuje Manchester. Do tego zbwiekszoscia klasowych pilkarzy Mou juz pracowal i moze do tego wracac nie chce, ale jedno jest pewne. Przynajmniej moim zdaniem. Nie kupuje lub nie chce pracowac z krajanami.
» 3 lipca 2017, 14:42 #69
dlabigt23: cos mi sie wydaje ze plany transferowe nam sie posypaly strasznie ... Nawet o Morate juz niemozemy sie dogadac a mialbyc juz podobno u nas dawno ... Cos im to idzie jak krew z nosa albo zaluja hajsu albo juz sam niewiem .
» 3 lipca 2017, 10:02 #68
4lkor: Jak płacimy ile żądają to narzekania, że przepłacamy. Jak negocjujemy to narzekania, że hajsu żałujemy.
Na DP zawsze wesoło i różnorodnie.
» 3 lipca 2017, 10:11 #67
walentos: Nic nam sie nie posypało. Mamy kilka opcji, negocjujemy wszystkich i wybierzemy najelpszy wariant. Dopóki inne kluby nie ogłosiły oficjalnie przenosin naszych celów transferowych to nie ma sie czym martwić.
» 3 lipca 2017, 10:45 #66
Diabelred: Szkoda tego Lacazetta, 50 mln euro za top3 napastnikow ligi francuskiej w ostatnich latach i goscia, ktory w ostatnich 3 sezonach nie schodzil ponizej 20 bramek w lidze, to niezla promocja jak na te czasy. Ciekawe za ile my ostatecznie kupimy Morate, dla porownania. Wenger od kilku lat czail sie na Lacazetta no i w koncu dopial swego.

City ---> Silva
LFC ---> Salah
Arsenal ---> Lacazette

Czekamy na nasza odpowiedz :)
» 3 lipca 2017, 00:55 #65
N17: Dobry zawodnik i lubię go, ale sporo z tych bramek to karne, a sam AL jak na moje zrobi coś w stylu Martiala. Sezon na poziomie i równia pochyla.
» 3 lipca 2017, 03:49 #64
tomekwietniu: Tak się na niego czaił, że gdyby nie zakaz Atletico to Papcio zbierałby jakieś ochłapy, bo Francuz grałby w stolicy Hiszpanii.
» 3 lipca 2017, 08:37 #63
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 11:30

Bylem ciekaw czy ktos wypomni mu te bramki z karnych i widze nie musialem dlugo czekac :D. Ronaldo ogolnie w Realu czy w Lewy w Bayernie poprzednim sezonie tez spory % ich bramek padlo wlasnie po rzutach karnych, a nikt im tego nie wypomina :). Z karnymi jest roznie, bo jesli padly one w wiekszosci po faulach na Lacazecie, to ja bym sie az tak nie czepial o te karne, bo z tych sytuacji mogly przeciez pasc na konto Francuza jakies bramki czy asysty. A jesli nawet, to nie ma napastnikow w naszym zasiegu w tym okienku bez wad:

1. Lacazette - Sporo bramek nabil z karnych.
2. Morata - Jak pisalem niedawno wyzyl sie na zespolach pokroju Granady, Osasuny itp, do tego czesto wchodzil z lawki na podmeczonych rywali. Sami kibice Realu z tego co pare razy czytalem przynaja, ze Morata znacznie lepiej wyglada gdy wchodzi z lawki niz gdy gra od poczatku. Brzmi znajomo?, tak przeciez tak samo bylo z naszym Chicharito, ktory najlepiej spisywal sie w roli jokera. W Juve statystyki Hiszpana tylka nie urywaly.
3. Aubameyang - Przecietny w ataku pozycyjnym przeciwko autobusom, do tego niska skutecznosc.
4. Lukaku - Przecietny w staciu z topka ligi, wystarczy jakis silny i wysoki stoper i mozna zneutralizowac najwiekszy atut Belga, czyli gra glowa. Niewiadoma jesli chodzi o gre w LM, bo nigdy jeszcze w niej nie gral.
5. Belotti - Moze byc to Immobile v2.0. Niewiadoma jesli chodzi o gre v LM, bo nigdy jeszcze w niej nie gral.


Co do samego Lacazetta, to ja bym go nie porownywal do Martiala, bo jednak nasz Francuz jest 4 lata mlodszy, takze to normalne, ze moze miec spore wahania formy. Do tego Antony, gdy odchodzil z ligi francuskiej byl tylko mlodzikiem z potencjalem, z kolei Alexandre jest jedna z najwiekszych gwiazd ligi i obecnie napastnikiem top 2 Ligue 1.

tomekwietniu,

Pewnie tak, jednak zawsze byla tez opcja(ktorej Lacazette nie wykluczal), ze Francuz zrobilby sobie polroczna przerwe od pilki i w styczniu dolaczylby do Atletico tak jak bylo z Turanem w Barcelonie. Mozliwe, ze gdyby nie ta oferta z Arsenalu, to tak by sie to wlasnie skonczylo.
» 3 lipca 2017, 11:25 #62
walentos: Diabelred troszkę przesadziłeś z tymi karnymi Ronaldo i Lewego. Biorąc pod uwagę samą ligę:
Ronaldo 6 karnych na 25 bramek
Lewy 5 karnych na 30 bramek
Lacazette 12 karnych na 28 bramek
Procentowo wyliczysz sobie sam ale gołym okiem widać różnicę skoro Lacazette zdobył więcej z karnych niż Ronaldo i Lewy razem wzięci :)
» 3 lipca 2017, 14:21 #61
PanEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2017 00:32

Mourinho prosił mnie o jednego napastnika. Priorytetem pozostaje Morata. The Sun to współcześni bajkopisarze.

Pozdrawiam, Ed Woodward [PanEdek]
» 3 lipca 2017, 00:32 #60
United45: Najlepsze jest to że Mou mówił że na Tournee chce mieć kompletny skład żeby powoli zgrywać ze sobą zawodników i przygotowywać się do ciężkiego sezonu. Tydzień do wyjazdu a tu lipa, Edek przespał cały czerwiec a następnych transferów doczekamy się zapewne jakoś w połowie lipca, co jest ogromnym opóznieniem w stosunku do oczekiwań. Z jakością transferów to samo, nie wiem czego oczekuje Mourinho ale zakupy:
- Jak narazie randomowego obrońcy
- Ogromnego znaku zapytania jakim jest Morata za 70 mln!!(Prawdopodobnie)
- Mocno średniego Perisicia na skrzydło(Prawdopodobnie)
to jakieś fatalne nieporozumienie, mając dodatkowo na uwadze to że w przyszłym sezonie wystąpimy w LM a sezon temu bez tych rozgrywek transfery wyglądały o niebo lepiej.
Chciałbym zeby te wszystkie plotki o zawodnikach których wymieniłem się nie sprawdziły, ale jest o nich tak głośno że ich przenosiny wydają się być kwestią czasu a na rynku transferowym w tym roku gorących kąsków nie brakuje, niestety na nich jak widać sieci nie zarzucamy. Dla przykładu:
Gareth Bale
Alexis Sanchez- I on i Bale to typy zawodników jakich obecnie potrzebujemy, mając na uwadze to że obecnie u nas na skrzydłach biegają Young, Lingard, Mhitaryan(nominalna 10), Mata(to samo co Miki), Rashford(nominalna 9) i Martial( to samo co Rash)
Bakayoko- Jak narazie zawodnik jednego sezonu, ale to samo można napisać o Fabinho a moim zdaniem to Francuz miał lepszy okres w Monaco od Brazylijczyka
Alex Sandro- Idealny zawodnik na naszą pięte achillesową w postaci lewej obrony(Chelsea działa szybciej, podobnie jak z Bakayoko)
» 2 lipca 2017, 23:49 #59
Matejko: Cóż za stek bzdur.
» 3 lipca 2017, 01:19 #58
N17: Sto procent racji, pełne moje poparcie, aż dochodzę do: "Dla przykladu: Gareth Bale" i całe dobre wrażenie zniknęło. Gościu, Bale urządza sobie z Reusem I Jonesem zawody w kto dłużej będzie sączyl kroplówkę, a ty chcesz za niego dać (prawie napewno) grubo ponad 100 baniek.
» 3 lipca 2017, 03:45 #57
United45: To fakt, 100 mln. byłoby ogromnym ryzykiem ale bądzmy szczerzy gdyby Bale wypalił i grał bez kontuzji to trudno znalezc lepszego skrzydłowego. O Jonesie przed sezonem też się dużo mówiło na temat jego kontuzji a chłopak zaliczył jeden z najlepszych sezonów w jego przygodzie z Manchesterem United dlatego myśle że gdyby dało się zejść z tej kuriozalnej ceny na jakieś 70 mln to można by było zaryzykować
» 3 lipca 2017, 11:29 #56
United45: Nie porównuj poziomu Perisicia z Balem błagam Cie...
» 3 lipca 2017, 17:52 #55
gaucho2015: W grudniu Aguero/Kane/Lukaku/Lacazette bedą mieli trzy razy więcej goli niż ten Morata... było brać Aubameyanga.
» 2 lipca 2017, 23:49 #54
Matejko: W lutym Morata/Perisic/Rashford/Martial bedą mieli trzy razy więcej goli niż ten Lacazette... było brać Kucharczyka.
» 3 lipca 2017, 01:24 #53
emil1986x: Lacazzette powinien być w United a nie kopać się w Arsenalu :/ my wywalimy 70 mln na Morate a koleś jedynie wzrostem przewyższa Lacazzetta
» 2 lipca 2017, 23:20 #52
cnk: Znowu click bite, matheo a gdzie jakiś cytat ze Mourinho powiedział czego chcę? Nie długo czeka nas zmiana nazwy strony polecam wirtualnydp.pl
» 2 lipca 2017, 23:16 #51
N17: Racja, odpnet.pl brzmi koślawo.
» 3 lipca 2017, 03:40 #50
MarChester: Tak jak mówią, United to bardzo bogaty klub, z tąd te utrudnienia w zakupach:/ każdy chce wyciągnąć jak najwięcej
» 2 lipca 2017, 23:00 #49
RedRevolta: No troche to smutne, że Afc ma Lacazetta i to za 45 mln a my męczymy się z realem o Morate i negocjujemy między innymi z perezem o to jak bardzo napchać im kieszenie.............
» 2 lipca 2017, 22:54 #48
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2017 23:00

Oni to sobie mogą w fifie kupić. Arsenal już miał mieć: Mbappe, Benzeme, a kiedyś Ronaldo tez
» 2 lipca 2017, 22:59 #47
RedRevolta: Dyrektor generalny Olympique Lyonu potwierdził przenosiny Francuza do Arsenalu, kwestia czasu teraz.
» 2 lipca 2017, 23:01 #46
mikon70: Ja wiem, ale pisze z perspektywy tego jak to Wenger zawsze się wypowiada kogo to on chciał kupić a wiadomo jak to się kończyło
» 3 lipca 2017, 00:01 #45
RedRevolta: No tak było, ale jak widzisz do dzisiaj, brak kwalifikacji do LM i od razu coś się dzieje.
» 3 lipca 2017, 00:08 #44
mikon70: No raz na jakiś czas zrobią spektakularny transfer (Oezil, Sanchez) reszta to dziadostwo: Perez, Welbeck, powrót Flaminiego. Dlatego jakos nie robi na mnie wrażenie ten transfer a o United i transfery jestem (narazie) spokojny.
» 3 lipca 2017, 10:29 #43
gaucho2015: TIMO WERNER - jesli nie uda się pozyskać Lukaku, Kane'a i innych napastników to Werner jest idealną opcją na X lat.
» 2 lipca 2017, 22:41 #42
EmilCioran: Popieram. Tylko że jak dla mnie Werner to nie jest taka klasyczna 9. Niemiec to jest raczej skrzydłowy który najczęściej wpija do środka. No ale kogoś takiego też potrzebujemy. Sezon w Lipsku świetny. Z tego co pamiętam 20 bramek i 8 asyst. Puchar Konfederacji również udany.
» 3 lipca 2017, 07:05 #41
levy181: zgadzam się WERNER mógł by być dobrą opcją bardzo duży potencjał. W meczu z Bayernem kręcił obrońcami jak chciał.
» 3 lipca 2017, 08:54 #40
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2017 22:34

Toc to jakis zart Arsenal juz praktycznie ma Lacazette i Mahreza a my narazie jestemy w czarnej dupie i wzmacniamy sie tam gdzie najmiej tego potrzebujemy czyli w defensywie !! a to dobry plan zajmiemy w grupie Ligi Mistrzow 3 miejsce przedostaniemy sie do LE i tam moze znow wygramy ! ZERO KONKRETOW
» 2 lipca 2017, 22:33 #39
champione2013: Arsenal klepnie lacazette za smieszne 45mln a my walczymy o Morate za 70mln przeciez to zgroza
» 2 lipca 2017, 22:32 #38
Saberem47: Tia... jasne. Jak już wymyśla coś ten dziennikarzyna, to niech chociaż się realiów trzyma. Niby po co 2 napadziorów jak jest rash, roo i martial
» 2 lipca 2017, 22:28 #37
RedRevolta: News od The Sun na głównej, to lubie xD
» 2 lipca 2017, 21:27 #36
adamII: Jak mozna umieszczac jako glowny news z the sun?
» 2 lipca 2017, 21:26 #35
makkalu: A ja tam wole Morate ten "Kulalu" nic sam nie rozegra tylko siła, jest jak tłuczek
» 2 lipca 2017, 21:14 #34
janpal1: On się rozpycha, a Rashford ma więcej miejsca.
» 2 lipca 2017, 22:09 #33
Niko99: Żeby chociaż jeden z nich trafił :)
» 2 lipca 2017, 21:11 #32
GUESSWHOISBACK: I suareza
» 2 lipca 2017, 19:11 #31
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2017 14:06

Taa i może jeszcze frytki do tego. Marny dziennikarzyna nie wziął pod uwagę tego że mamy Rashforda który w przyszłości będzie dużo lepszym piłkarzem od tego Kloca.
» 2 lipca 2017, 14:06 #30
przemas2333: Jako kibic Chelsea,życze żeby drewniaku do Was jak najszybciej trafił ;).
» 2 lipca 2017, 13:31 #29
Fugas: A ja wam życzę żebyście podkupili nam Moratę.
» 2 lipca 2017, 13:58 #28
MatiasXD: Niestety naiwny Romek już otwiera sakiewkę i wybuli Evertonowi ile zapragną.
» 2 lipca 2017, 14:09 #27
przemas2333: Taką mam właśnie nadzieje,że tak się stanie ;).
» 2 lipca 2017, 16:27 #26
Corey23: Jak przynajmniej jeden z nich zamelduje się na Old Trafford, to i tak zrobię wielkie oczy.
» 2 lipca 2017, 12:46 #25
Murad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2017 11:35

A ja chcę Kane'a i Lewandowskiego
» 2 lipca 2017, 11:34 #24
dlabigt23: Kane to tez moje marzenie ale niestety nie odejdzie z Tottenhamu i podejrzewam ze juz rzucilismy za niego oferte :)
» 2 lipca 2017, 13:00 #23
Xchrisx7: Podobno była oferta na 100mÂŁ ale koguty wyśmiały
» 3 lipca 2017, 15:08 #22
Micz: 100 za goscia, ktory zagral jeden w miare dobry sezon, w ktorym na wyjazdach nie bardzo chcialo mu sie strzelac gole...parodia ??
» 2 lipca 2017, 11:08 #21
Wawrzu: Co jak co ale Lukaku od 3 lat jest jednym z najlepszych napastników w premier league. Aktualnie ustępuje jedynie Kane'owi.
» 2 lipca 2017, 11:26 #20
Fugas: Do Sancheza też mu troche brakuje. Ale akurat Morate bije na łeb i naszych napastników tak samo.
» 2 lipca 2017, 12:07 #19
Kalina: Sanchez to inne walory zupelnie, w niektorych aspektach jest lepszy w niektorych gorszy. Porownanie z Kane bardziej trafne
» 2 lipca 2017, 12:18 #18
dlabigt23: Tak jak pisalem wczesniej ze nie zdziwie sie jak Mourinho sciagnie dwoch napastnikow i wlasnie bedzie to Lukaku i Morata . Bylo by super bo jeden ograny w PL a drugi w europejskich pucharach do tego Morata ma zdolnosc techniczna i potrafi tez wykreowac sytuacje i assystowac wiec jestem na tak :)
» 2 lipca 2017, 11:00 #17
klucznik13: Ja osobiście chciałbym zobaczyć najbardziej Lukaku w ataku razem z Rashfordem! A ogólnie pierwsza jedynastka to

D.Gea
Valencia Bailly Lindelof Rojo(lub ktoś inny)
Herrera
Mkhitaryan(Mata) Pogba Martial
Rashford Lukaku

wiadomo, że taki Morata mógłby sie wymieniać z Rashfordem i Lukaku, przecież rotacja musi być, tak samo Jones czy Darmian, nie zapominając o Rooneyu chociaż mimo, że go bardzo cenię to jego gra w ostatnich sezonach a już w ogóle tym ostatnim przyprawiała mnie o nerwicę. Jeśli weźmie się za swoją formę fizyczną to uważam, że może grać w połowie wszystkich meczów United, bo jest świeżo po 30stce więc nie można mówić, że już emeryt. Tylko, że z taką tygodniówką już chyba mu się nie chce ciężko pracować nad sobą. Mam nadzieje, że obudzi w sobie diabła w wakacje i Mou wyciśnie z niego jeszcze przynajmniej sezon.
» 2 lipca 2017, 10:52 #16
Spadkobierca: Widziałeś kiedyś, żeby Jose grał dwoma napastnikami? Odkąd pamięta było to 4-2-3-1.
» 2 lipca 2017, 11:29 #15
Fugas: Widziałem w Porto i Interze.
» 2 lipca 2017, 12:04 #14
janpal1: Grał 2 napastnikami w wygranym meczu z Chelsea 2:0 w formacji 3-5-2.
» 2 lipca 2017, 12:23 #13
Fugas: W Interze cała gra opierała na 2 napastnikach Eto i Milito. Szkoda że nie mamy teraz nikogo zbliżonego do ich poziomu.
» 2 lipca 2017, 13:07 #12
klucznik13: Rashford może spokojnie zejść na prawe skrzydło, musimy mieć ciąg na bramkę bo tych goli jest za mało. Rashford mimo, że ma potencjał we wszystkich meczach nie zagra, jeszcze mu brak sił na to. Tak czy inaczej chciałbym zobaczyć Lukaku w czerwonej koszulce.
» 2 lipca 2017, 21:32 #11
United45: Ale cyrk...
» 2 lipca 2017, 10:50 #10
EmilCioran: Według informacji The Sun, belgijski napastnik wciąż ma jednak za złe Mourinho, że ten sprzedał go z Chelsea do Evertonu w 2014 roku.

Bzdura. Czytałem wywiad z Lukaku i sam przyznał, że w tamtym czasie był zwyczajnie za słabym piłkarzem na Chelsea i z czasem zrozumiał decyzje Mou. No ale to w końcu The Sun. Już chyba Bravo Sport jest bardziej wiarygodne.
» 2 lipca 2017, 10:38 #9
Davide: Niestety, Jermain Defoe dołączył już do Bournemouth, trzeba przyjąć to na klatę, bracia. Jakoś trzeba sobie powetować tę stratę, niech będą ci dwaj.
» 2 lipca 2017, 10:35 #8
Fenek: Osobiście wolałbym Moratę + Belotti (za rozsądne pieniądze). Jakoś nie mogę się przekonać do belga. Mam wrażenie, że mamy tak cienkie rozegranie, że z Lukaku nie wyciśniemy tyle ile on może nam dać. Morata i Belotti to bardziej kreatywni gracze, którzy sami potrafią coś rozegrać. Ale to tylko moje zdanie.
» 2 lipca 2017, 10:31 #7
dlabigt23: Belotti kosztowal bedzie tyle co lukaku a nawet wiecej za niego chca wiec wolalbym juz Lukaku ...
» 2 lipca 2017, 11:02 #6
RedArmy: Lukaku jest dzikiem i co najważniejsze wie czym jest gra w premier league.
» 2 lipca 2017, 10:28 #5
atos1987: Z edkiem to my jedynie mozemy walczyc o kapustke i to tez mysle ze trwalo by to cale tygodnie.
» 2 lipca 2017, 10:23 #4
pelzebiusz: The Sun .... ale może jest coś na rzeczy, tylko kto na skrzydłach będzie grał.... ? Ale to tylko plotki ploteczki itp... Ja jeszcze się nie zdziwię jak w styczniu Zlatan wróci. Kogo bardziej widzicie w MU Lukaku czy Morata ?
» 2 lipca 2017, 10:16 #3
Spadkobierca: No jak to kto? Rashford i Lingardinho.
» 2 lipca 2017, 11:27 #2
Olo: No i to jest news :)
Ale by było pięknie!
» 2 lipca 2017, 10:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.